Kysymykseni ilmenee jo otsikossa; mutta missä olette tavannu paremman puoliskonne? :)
Olen itse sinkku ja yksinolo alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään. Olen nuori ja kaunis nainen, mutta en millään ole tavannut itselleni sitä oikeaa miestä.. Baareista on turha hakea, siellä tuntuu miehet etsivän yhden illan juttua..
Missä tapasitte elämänkumppaninne?
27
702
Vastaukset
- VanhempiRouva
Töissä....
- siitä on jo aikaa
Yhdessä tienristeyksessä oikeesti tavattiin, sitä ennen kirjoteltiin netissä ja juteltiin puhelimessa.
- 15 vuotta sitten
Tapasin mieheni kun menin hakemaan poikaani, joka oli kyläilemässä leikkikaverinsa kotona. Mies tuli eteiseen, jossa olin pukemassa lastani ja se oli siinä.
- 2+13
Vooi :)
- mies 34v
Tapasin prisman kassalla naiseni päivä ennen joulua pari vuotta sitten. Täl naisel oli unohtunut rahat kotiin kun oli maksamassa ostoksia ja siinä se sit ihmetteli tapahtumaa et joutuuko se kaikki kamat kärräämään takas hyllyihin. No mä sit sanoin sille et mä maksan sun ostokset ja maksoin sit omalla kortillani sen safkat. Se sit melkein alko itkee ilosta kun olin niin ystävällinen ja lupas kokata mulle ruokaa joku päivä jote annoin numeroni sille. Loppu onkin historiaa sitten..
- nainen 35.
Ihana tarina ja olitpa herrasmies! :)
- mullakaan ei rahaa ;
Sinulle ihana mies: Ajattele, jos naisella olisi ollut rahat mukana.. Ihan hyytää, mikä rakkaustarina olisi ehkä jäänyt alkamatta.
- mies 34
mullakaan ei rahaa ; kirjoitti:
Sinulle ihana mies: Ajattele, jos naisella olisi ollut rahat mukana.. Ihan hyytää, mikä rakkaustarina olisi ehkä jäänyt alkamatta.
No niimpä kuule. Ja joskus olen itse nuorena mennyt kassalle niin muistan kun olin unohtanut käydä automaatilla nostamassa rahaa. Ei silloin ketään mun ostoksia maksanut :(
- No minä löysin
sieltä baarista.
Oikein räkälästä, paikkakunnan ainoasta!
Itse olin siellä synttäreiden alkustartissa ja mies poikkesi kavereiden kanssa muuton jälkeen kaljalle.
Emme kumpikaan käy juuri baareissa, joten tämä meidän tapaamisemme sellaisessa oli suuri ihme. Keskustelupalstalta löysin ja muualla irl sitten tavattiin nenätysten. :-)
- lätkä&rakkaus
Me tavattiin lätkämatsissa, yhteinen kaveri esitteli meidät toisillemme. Molemmat oli heti ajatellut toisesta, että onpa siinä melkoinen pakkaus. Siinä sitten alkukauden aikana peleissä nähtiin ja tutustutttiin, kunnes sovittiin oikeat treffit. Nyt sitten suunnitellaan häitä. :)
- lieveilmiö
Töissä.
- :))
Elämi rakkaus nro 1:n tapasin samassa työpaikassa. Elämäni rakkaus nro 2:n tapasin Suomi24:n deittipalstalla. Toivottavasti tämä on nyt se viimeinen elämäni rakkaus kun ensimmäinen ei ollutkaan kovasta yrityksestä huolimatta.
- jalat maassa vaan
Virheistä toivottavasti oppii, itse kukin.
Palstoilla tosin ei kannata seurustella.
Muuten aina kannattaa yrittää.
Tosin ehkä kannattaa tähdätä hyvään parisuhteeseen
ja unohtaa turhat kliseet. - 19v yhdessä
Keskussairaalan kirurgian osastolla molemmat äkillisinä jalkaonnettomuus potilaina. Tullimme samana päivänä ja samaan aikaan sisään. Sielä osastolla siten jutusteltiin ja kipinää oli heti ilmassa. Aika pian sitten avioiduttiin, kun luut oli kunnossa.
- Ylioppilaskylä
Öisellä kadulla. Hän vei palelevan opiskelijapojan lämmittelemään vällyjen alle 33 vuotta sitten. Kaupunki on myöhemmin rakennuttanut paikalle muistomerkin tälle tapahtumalle http://opaskartta.turku.fi/photos/posankka.html.
- tanssilavalla
Tavallisella tanssipaikalla 4 vuotta sitten. Hän haki minua tanssimaan ja se mies vain kolahti kunnolla, tosin kumpikin oli omalla autolla siellä, joten eka varsinainen tapaaminen oli viikkoa myöhemmin.
- Daddy Cool
Eka avovaimoni tapasin nuorisodiscossa. Toisen avopuolisoni tapasin netissä. Kolmannen, josta tuli sitten aviovaimoni, tapasin hänen työpaikallaan, olin hänen firmansa asiakas. Nykyisen kumppanini tapasin netissä. Eli fifty/fifty netissä ja livenä.
Nykyisen mieheni löysin maksulliselta nettideittipalstalta. Yhteistä taivalta takana 1½ vuotta. Edelliseen avomieheeni tutustuin päälle parikymppisenä ex-poikaystävän kautta. Yhteistä taivalta tuli täyteen melkein 14 v. Ensimmäisen avomiehen tapasin harrastuspiireissä (jenkkiautot). Oltiin yhdessä 7 v. Tässä välissä on ollut muutamia lyhyitä seurustelusuhteitä, tutustumispaikkoina mm. uimaranta, kassajono, jne. Kapakoista ei ole ketään löytynyt missään vaiheessa...
- toinen kierros
Ensimmäisen mieheni tapasin opiskelijaravintolassa 19 v ja toisen netissä 48 v. Ikä kai vaikutti asiaan ja aikakin :) Kolmekymmentä vuotta sitten internet oli aika tuntematon paikka :)
- nainen 27
Ensimmäisen avomieheni tapsin baarissa, molemmat olivat suht isolla kaveriporukalla liikkeellä ja joku sattui tuntemaan jonkun. Toisen avomieheni, toivottavasti pian aviomieheni, tapasin nettideittipalstan kautta. Ensin kyllä epäilytti, jos oikeassa elämässä tuntuu tapaavan vain outoja tyyppejä niin entäs sitten netissä! No onneksi hän kirjoitti minulle niin hyvin, että halusin ehdottomasti tavata :)
Ensimmäisen tapasin ammattikoulussa (yhdessä 5 vuotta)
Toisen baarissa (yhdessä 4 vuotta)
Nykyisen nettideitissä. - x deittailija x
Tähänastisten vastausten perusteella useat parisuhteet alkavat nykyään nettideittailusta. Tosin tänne vastaavat ovat hieman vinoutunut joukko vastaajia ja nettideittaajien osuus korostuu.
Mutta itsellä on profiili. Siis toiveikkaana täytyy odotella, josko mies sieltä ilmestyisi elämääni. - cameron-
ensimmäisen mieheni tapasin ystäväni synttäreillä, jonne kyseinen mies (ammatti dj) oli palkattu soittamaan.
nykyisen tapasin vahingossa netissä, ei ollut deittipalsta eikä kumpikaan oikeastaan seuraa etsinyt. no asuttiin kuitenkin lähekkäin, joten mies pyysi tupakille ulos ja siitä se sitten lähti :) - dfghjklöä'
Kaverin kautta tutustuttiin. Vuosi meni niin ei tapahtunut mitään, ei edes kunnolla tutustuttu. Sitten olin ystävälläni juomassa ja päätimme kutstua lisää porukkaa paikalle, kutsuin hänet ja joimme niin että emme seuraavana päivänä edes muistaneet kaikkea, sen muistamme että pidimme toisiamme kädestä koko yön. Siitä se sitten lähti ja edelleen ollaan yhessä. :)
- kukka-75
Elämäni tosirakkaus mikä on myös minun elämämikumppani löysin suomi24 treffipalstalta, ollaan kuin luotu toisilemme.Tää mies on se kenen kanssa haluan elää loppu elämän,ja hän tuntee myös samoin.minä 37 v ja hän 35 v. molemilla ennestään takan pitkä suhteet, mikä ei toiminnut lainkaa..lapsien takia yhdessä.
- ____
bussissa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683