Ainoastaan itä-Euroopassa on vielä synkemmät luvut. Siitä huolimatta, että Suomessa on vähemmän mamuja kuin muualla.
Suomi: 4% mamuja..murhia 2,5
Ruotsi 12% mamuja..murhia 0,96
Norja 7,4% mamuja..murhia 0,71
Islanti 7,6%,mamuja..murhia 1,02
Tanska 7,1%,mamuja..murhia 1,29
Saksa 12,3%,mamuja..murhia 1,06
Itävalta 15%,mamuja..murhia 0,65
Sveitsi 25%, mamuja..murhia 1,01
Ranska 10,2%, mamuja..murhia 1,60
Englanti 9%, mamuja..murhia 1,49
Belgia 6,9%, mamuja..murhia 1,65
Hollanti 10%, mamuja..murhia 1,07
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=677146&page=2
Suomessa eniten murhia
15
160
Vastaukset
- ............
Suomi ON itä-eurooppaa kulttuuriltaan, halusitpa sitä tai et. Nyt vertaa yksittäisiin Itä.euroopan maihin.
- ............
Tai vertaa vaikka tummien seksimiesten maihin.
- Niin.
Suomalainen mies on väkivaltainen tappaja.
- Mistä johtuu
Suomalaiset naiset palkitsevat murhamiehet seksillä. Rikolliset ovat meillä haluttuja parisuhteeseen.
- Ja tämä
Liittyy sinkkuuteen miten? Eikö täällä ole jotain rikospalstaa jonne voitte työntää täyteen näitä juttujanne?
- Mies1985
Riippuu vähän siitäkin minkälaisia mamuja siellä on. Eivät italialaiset, irlantilaiset tai venäläiset ole mitään oikeita "mamuja" vaan samanlaisia valkoihoisia eurooppalaisia.
Suomi on melko homogeeninen jo valkoihoisen väestön puolesta. Suomi on melko isokokoinen maa ja palvelut laadullisesti keskittyneitä etelään päin. Jos ihmistä puukotetaan tai ammutaan jossain korvessa, voi hoitoon pääseminen kestää liian kauan ja tällöin törkeä pahoinpitely muuttuu henkirikokseksi. Englantilaisen kohdalla taas maan paras yliopistosairaala on huomattavasti lähempänä.
Satun myös tietämään että Virossa oli selvästi korkeampia lukuja ainakin vielä 90-luvulla eikä Viro ole Itä-Eurooppaa. Unkari ei ole varsinaisesti Itä-Eurooppaa myöskään. Yli kolmasosa henkirikoksista siinä maassa on mustalaisten tekemiä vaikka mustalaisia on vain pari prosenttia väestöstä. Näitä mustalaisia on silti välttämättä lasketa mamuiksi aivan kuten ei Suomessakaan jossa mustalaisten henkirikollisuus on ainakin seitsenkertainen. Miten se niihin maahanmuuttajiin liittyy?
- ...
Maahanmuuttajat tekee noita murhia.
- ...
... kirjoitti:
Maahanmuuttajat tekee noita murhia.
Eli suomessa on väkivaltaisemmat mamut kuin muualla.
... kirjoitti:
Eli suomessa on väkivaltaisemmat mamut kuin muualla.
No sehän näkyi tuosta selvästi...
- Liittyy miten?
Miten tämä aihe liittyy millään tavalla sinkut-palstalle?
- ....................
Ehkä sinkkujen määrä korreloi murhien kanssa?
Hei onks valoo? - Liittyyhän se
No kun sitä pillua jaetaan mamuille ja väkivaltarikollisille!
- johtuuko se?
Ehkäpä, kun Suomessa on suomalaisia 96%...?
- Ahrum
Jos jonkun maan kansalaisista 96pros on suomalaisia on selvää että murhia tulee ja paljon
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701