Suomessa eniten murhia

....................

Ainoastaan itä-Euroopassa on vielä synkemmät luvut. Siitä huolimatta, että Suomessa on vähemmän mamuja kuin muualla.

Suomi: 4% mamuja..murhia 2,5
Ruotsi 12% mamuja..murhia 0,96
Norja 7,4% mamuja..murhia 0,71
Islanti 7,6%,mamuja..murhia 1,02
Tanska 7,1%,mamuja..murhia 1,29
Saksa 12,3%,mamuja..murhia 1,06
Itävalta 15%,mamuja..murhia 0,65
Sveitsi 25%, mamuja..murhia 1,01
Ranska 10,2%, mamuja..murhia 1,60
Englanti 9%, mamuja..murhia 1,49
Belgia 6,9%, mamuja..murhia 1,65
Hollanti 10%, mamuja..murhia 1,07

http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=677146&page=2

15

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

      Suomi ON itä-eurooppaa kulttuuriltaan, halusitpa sitä tai et. Nyt vertaa yksittäisiin Itä.euroopan maihin.

      • ............

        Tai vertaa vaikka tummien seksimiesten maihin.


    • Niin.

      Suomalainen mies on väkivaltainen tappaja.

    • Mistä johtuu

      Suomalaiset naiset palkitsevat murhamiehet seksillä. Rikolliset ovat meillä haluttuja parisuhteeseen.

    • Ja tämä

      Liittyy sinkkuuteen miten? Eikö täällä ole jotain rikospalstaa jonne voitte työntää täyteen näitä juttujanne?

    • Mies1985

      Riippuu vähän siitäkin minkälaisia mamuja siellä on. Eivät italialaiset, irlantilaiset tai venäläiset ole mitään oikeita "mamuja" vaan samanlaisia valkoihoisia eurooppalaisia.

      Suomi on melko homogeeninen jo valkoihoisen väestön puolesta. Suomi on melko isokokoinen maa ja palvelut laadullisesti keskittyneitä etelään päin. Jos ihmistä puukotetaan tai ammutaan jossain korvessa, voi hoitoon pääseminen kestää liian kauan ja tällöin törkeä pahoinpitely muuttuu henkirikokseksi. Englantilaisen kohdalla taas maan paras yliopistosairaala on huomattavasti lähempänä.

      Satun myös tietämään että Virossa oli selvästi korkeampia lukuja ainakin vielä 90-luvulla eikä Viro ole Itä-Eurooppaa. Unkari ei ole varsinaisesti Itä-Eurooppaa myöskään. Yli kolmasosa henkirikoksista siinä maassa on mustalaisten tekemiä vaikka mustalaisia on vain pari prosenttia väestöstä. Näitä mustalaisia on silti välttämättä lasketa mamuiksi aivan kuten ei Suomessakaan jossa mustalaisten henkirikollisuus on ainakin seitsenkertainen.

    • Miten se niihin maahanmuuttajiin liittyy?

      • ...

        Maahanmuuttajat tekee noita murhia.


      • ...
        ... kirjoitti:

        Maahanmuuttajat tekee noita murhia.

        Eli suomessa on väkivaltaisemmat mamut kuin muualla.


      • ... kirjoitti:

        Eli suomessa on väkivaltaisemmat mamut kuin muualla.

        No sehän näkyi tuosta selvästi...


    • Liittyy miten?

      Miten tämä aihe liittyy millään tavalla sinkut-palstalle?

      • ....................

        Ehkä sinkkujen määrä korreloi murhien kanssa?

        Hei onks valoo?


      • Liittyyhän se

        No kun sitä pillua jaetaan mamuille ja väkivaltarikollisille!


    • johtuuko se?

      Ehkäpä, kun Suomessa on suomalaisia 96%...?

      • Ahrum

        Jos jonkun maan kansalaisista 96pros on suomalaisia on selvää että murhia tulee ja paljon


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe