jos naisen juoksutyyli on sellainen, että jalat heittäytyvät polvesta alaspäin sivuille ilmaan noustessa?
Tekevät sellaisen ylimääräisen kiekan ilmassa. Muuten juoksen vähän etukyyryssä.
Onko tämä este suhteen luonnille? :)
Haittaako miehiä,
12
344
Vastaukset
- Yks juoksija vaan
Enemmän haittaa se, että yleensä kysyt tuollaista asiaa ja se, ettet osaa kirjoittaa juoksija :-)
- juoksianainen
Osaan minä kirjoittaa, olenhan kotitalousopettaja. Vrt. kamelianainen - juoksianainen.
Oppilaat kuiskuttelevat ja nauravat, kun juoksen. :( Kuka mies haluaa naurunalaisen naisen? - mokasit ;)
juoksianainen kirjoitti:
Osaan minä kirjoittaa, olenhan kotitalousopettaja. Vrt. kamelianainen - juoksianainen.
Oppilaat kuiskuttelevat ja nauravat, kun juoksen. :( Kuka mies haluaa naurunalaisen naisen?Tiedän miltä tunneilta lintsasit...
Se nimittäin todellakin kirjoitetaan JUOKSIJA.
ja juoksutyyli on naurettava. miksi pitäisi juosta persjalkaisena. - no haloo!
mokasit ;) kirjoitti:
Tiedän miltä tunneilta lintsasit...
Se nimittäin todellakin kirjoitetaan JUOKSIJA.
ja juoksutyyli on naurettava. miksi pitäisi juosta persjalkaisena.Se kirjotetaan että kameli ja nainen.
- Matkaan vaan
Tuskin haittaa. Juoksutyyli ja vauhti vapaa
- Jep.
Kyllä kelpaisit, mutta taidat olla minulle liian vanha sillä olen vasta ylioppilas. Haluan epätäydellisen naisen joka on urheilullinen ja osaa tehdä ruuat minulle.
- juoksianainen
Olen 27v. :) Mitähän anoppi tuumaisi? Eikö sinua haittaa, vaikka minulle nauretaan tämän lenkkauksen tähden?
- Heh...
juoksianainen kirjoitti:
Olen 27v. :) Mitähän anoppi tuumaisi? Eikö sinua haittaa, vaikka minulle nauretaan tämän lenkkauksen tähden?
No ethän tuota liian vanha ole :) Deittiprofiilissani etsin 16-30v seuraa ja olen itse kohta 20. Tätini nykyisellä miesystävällä on ollut itseään 15 vuotta vanhempi nainen ja mummoni oli 9v nuoremman miehen kanssa naimisissa.
Ei minua kiinnosta millä tavalla sitä juostaan, pääasia että eteenpäin päästään :) Jos olisit pyörätuolissa niin silloin en kylläkään innostuisi mutta nythän saatat jopa antaa minulle kunnon haasteen lenkkipolulla. Mutta mietippä sinä poikaa joka on kompuroinut omiin jalkoihinsa niin että on näiden tapauksien aiheuttamien vammojen vuoksi joutunut viettämään sairaalassa ja lääkärin pöydällä aikaa suunnilleen yhtä paljon kuin tietokoneella elämänsä aikana? Olisimme hyvä lenkkeilevä pari...
Äiti muuten haluaisi hankkia minulle tyttöystävän joka olisi minulle kuin äiti. Hän haluaa itse päästä vanhuudenlepoon.
- jep jep...
Enemmän varmaan miestä haittaa että näitä juttuja kyselevä on salahintti jolla pimeä vintti.
- krooorkrorkrorkrorkr
just ja huohotiläähätit kaupanpäälle,
- HUOHOTILÄÄHÄTI
TUPLAHUOHOTILÄÄHÄTI HUOHOTILÄÄHÄTIHUOHOTILÄÄHÄTI
- Poksuko
"Onko tämä este suhteen luonnille? :)"
Juu, on aivan ehdottomasti :) Muista laittaa jalkaan kalleimmat lenkkarit, niin mies näkeee ettei sinun ainakaan tarvitse köyhäillä.
Seuraava .... kysymys ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462