Pari sääntöä naisten kanssa, jotka tietämällä ehkä pääsee pidemmälle ;)
Romantiikka
- rutiiniylläpitoa, jotta asiat sujuu ja kulkee eteenpäin, vähän ku auto tai autonkorjaaminen
- käytännössä niitä asioita, mitä teit aluksi voittaaksesi naisen, tee myös myöhemmin/tällä hetkellä
- välittämisen ilmaiseminen pitää naisen avoimena ja halukkaampana
- lahjat, soitot, kukat, lastenvahdin järjestäminen, mitä tahansa mikä kertoo sinun ajatelleen naistasi, varma sulattaja!
- jos haluat enemmän seksiä, anna enemmän romantiikkaa
Aikakäsite ja seksi
- naisella "kestää" lämmetä, mutta romantiikan jatkuessa nainen on himokkaammalla tuulella
- jos naisilta kysytään, useimmat naiset antais miehille sellasen vinkin, että vois vähän hidastaa tahtia
- seksiä pitää miettiä hitaana, sensuellina tanssina, pitää olla hellä ja viettelevä, pitää tutkia koko keho ja naista tulisi pitää käsissään kuin ei ikinä haluaisi päästää tästä irti, sisältäen pitkiä ja hitaita suudelmia
- kaikki edellä mainittu on lämmittelyä, ette te miehet Porscheannekaan ottais kahden viikon jälkeen tallista ja suhauttais nollasta sataan muutamassa sekunnissa - sitä vahattais, hiljalleen lähettäis ja lopulta vasta kiihdyteltäis
- "pahin" moka, käännyt seksin jälkeen ja nukahdat heti (naiset vihaa sitä), naiset haluaa tulla pidellyiksi, jutella hetken ja nukahtaa miehen syliin
Puhuminen
- naiset puhuu halusta vain puhua ja sillä tavoin kommunikoimme toistemme kanssa
- naisten olisi syytä tietää, ettei miehet ole niin kiinnostuneita yksityiskohdista (mikä siis on miesten ja naisten ero), mutta jos annat naisellesi täyden huomion silloin kun hän puhuu sinulle, siitä kuuntelusta tulee yksi romanttinen ele, josta aiemmin puhuttiin
- nainen hakee läheisyyttä puhumalla ja naisesta tuntuu, että olet läheisempi, jos kuuntelet
- katso ja kiinnitä huomio - nainen luulee kuolleensa ja joutuneensa taivaaseen - NIIN TÄRKEÄÄ se on ja yhtä helppoa ;)
Välittäminen
- nainen tuntee olonsa rakastetuksi, kun se kerrotaan hänelle
- voit sanoa mitä tahansa, joka kertoo, että välität/arvostat naistasi
- IKINÄ et voi kertoa välittämisestäsi liikaa
Viehättävyys
- naiset on yleensä epävarmoja ulkonäöstään ja siitä ovatko seksuaalisesti haluttavia
- hyviä kehuja ovat esimerkiksi kommentit mekosta, uudesta tukasta, pehmeästä ihosta, kauniista rinnoista tai siitä, miten paljon hän sytyttää sinua
- mitä kauniimmaksi nainen itsensä tuntee, sitä seksikkäämmäksi myös
Kunnioitus
- tunteet ovat naiselle yhtä tärkeitä kuin miehelle esim. työt/urheilu ja siksi haluamme puhua niistä
- älä ikinä pidä naisen tunteita väärinä tai korjaile niitä, jos hän ei sitä erikseen pyydä
- nainen haluaa, että huomioit häntä, kun hän on tunteellinen
- älä ikinä kiellä naista tuntemasta jotain
- voittajan lause: "Mitä tunnet?" ja istu kuuntelemaan
- naisten pitäisi tietää myös että aihe on miehille epämukava, mutta usein riittää, että nainen saa ilmaista itseään ja että häntä kuunnellaan täydellä huomiolla - olet maailman huomaavaisin mies
Riitely
- useimmat naiset antavat tunteiden viedä eivätkä tarkoita kaikkea sanomaansa
- naisten pitää antaa päästellä höyryjä ja miehen kannattaa olla ottamatta asioita itseensä
- paras keino lepytykseen on myöntää virheensä ja huomaamattomuutensa naisen tunteita kohtaan (tää olis jopa yllättävää mieheltä!) - nainen ei voi jatkaa riitaa, koska mies otti askeleen sopimiseen ja rakastaa "ohjat ottavia" miehiä
- koska nainen menetti hallintansa, jonkun se täytyy tehdä ja se on mies
- miehen halukkuus keskustella siitä, mikä sai hänen sanoissaan naisen loukkaantumaan on hunajaa korville
- jos molemmat lupaa olla menemättä sänkyyn vihaisina, siitä seuraa loogisesti enemmän seksiä
Hemmottelu
- nainen luonnostaan hemmottelee rakkaitaan, mutta unohtaa helposti itsensä
- hemmotteluja ovat siis esim. vaahtokylvyt, hoitolalahjakortit, hieronta...
- nainen kyllä arvostaa miehen öljynvaihtoa ja muita korjaustöitä, mutta se ei "lähetä" rakkautta niinkuin hemmottelu
Nainen
- nainen haluaa kunnioituksesi persoonana ja kykenevänä ihmisenä, hän ei pidä siitä, että häntä pidetään lapsena tai että häntä kritisoidaan tai tuomitaan
- nainen ei pidä siitä, että häntä ei oteta huomioon tai että häntä pidetään itsestäänselvyytenä
- jos käsittelet naista kuin kuningatarta, hän antaa kyllä saman takaisin
Ohjeita, ohjeita ;) Pätee ainakin muhun.
50
1630
Vastaukset
Turvallisuus
- enemmän kuin talous turvallisuutta naiselle tuo se, että mies on hänen saatavillaan ja samasta syystä naisen täytyy saada kuulla, että mies rakastaa häntä
- turvallisuutta luo hellyys, fyysinen kontakti päivittäin ja useamman kerran
- kädestä pitäminen, käsien laittaminen naisen ympärille, halaus, kosketus
- mitä turvallisempi olo naisella, sitä iloisempi hän on ja sitä avoimempi miehelle ;)
Aika ja huomio
- tilanteet, joissa nainen häiritsee tekemisiäsi kuten lehdenlukeminen, pelaaminen tai muu, ovat naiselta huomionhakua - nainen kyllä tietää, että keskityt, mutta naisesta tuntuu, että hänet on jätetty ulkopuolelle ja tämä vaikuttaa hänen turvallisuudentunteeseensa
- järjestä naiselle aikaa, milloin keskityt vain ja ainoastaan häneen, tällä tavoin osoitat, että hän on tärkeä, koska hänen ei tarvitse tuntea ulkopuolisuutta
Maskuliinisuus
- nainen valitsee miehen, joka saa hänet tuntemaan olonsa "enemmän" naiseksi
- nainen valitsee miehen, jonka seurassa tuntee suojelua, rakkautta ja panostusta
- ole miehekäs, mutta ole hellä!
- ole nälkäinen naiselle, intohimoinen, vahva, mutta ikäänkuin nainen olisi syötävä kukkatai muu helposti särkyvä/hajoava
- avaa ovia, kanna painavat tavarat naisen puolesta, voita nainen yhä uudelleen ja uudelleen
- laita nainen tuntemaan itsensä kauniiksi, halutuksi, erityiseksi ja tärkeäksi - naisesi alkaa kukoistaa - ja se on ainut asia, minkä voit tehdä ;)
Kaksi loppuvinkkiä:
Naisen vihaisuus on mittari, joka kertoo miten edistyt
Hyvä rakastaja on romanttinen rakastaja ;)- Kriteriafiili?
Jälleenkerran loistava esimerkki meille miehille miksei KOSKAAN pidä ottaa neuvoa naisilta naisasioista.
- 315
On siellä joukossa ihan hyviä, varteenotettaviakin ohjeita miehille, mutta yleisluontoisesti aikasen yksipuolinen säännöstö eikä edes yleispätevä kaikilta osilta. Esim. itse kyllä pidän ja rakastan hellää, hidasta seksiä, mutta kyllä mä tarvitsen myös joskus kunnon panon enkä mitään hissuttelua. Jälkeenpäin tosin kyllä pitää olla sylikkäin, vaikka jutella ei ees tarvii.
Moni noista asioista on kieltämättä kyllä mukavaa, mutta tästä jutusta puuttuu nyt aika hyvin se miehen tarpeet ja näkökulmat asioihin. Mies joustaa tässä täysin, mutta nainen saa olla millainen on ja aikasen vaativa sellainen. - naisensuusta
Kriteriafiili? kirjoitti:
Jälleenkerran loistava esimerkki meille miehille miksei KOSKAAN pidä ottaa neuvoa naisilta naisasioista.
tässä suomeksi sanotaan: Ole alinomaan alistuva, oman tahdon menettänyt itsestäänselvyys, joka on olemassa vain siksi, että voisi omistaa elämänsä palvomalla naista. En allekirjoita toimivaksi, ei pidä sisällään tasa-arvoa.
"useimmat naiset antavat tunteiden viedä eivätkä tarkoita kaikkea sanomaansa"= useimmat naiset käyttäytyvät kuin lapset, eivätkä ole oppineet hallitsemaan tunteitaan, tämän vuoksi heillä on oikeus käyttää henkistä väkivaltaa. melkein koko hömpötys sisältää vastaavia vaatimuksia, älkää hyvät miehet ottako tästä oppia. 315 kirjoitti:
On siellä joukossa ihan hyviä, varteenotettaviakin ohjeita miehille, mutta yleisluontoisesti aikasen yksipuolinen säännöstö eikä edes yleispätevä kaikilta osilta. Esim. itse kyllä pidän ja rakastan hellää, hidasta seksiä, mutta kyllä mä tarvitsen myös joskus kunnon panon enkä mitään hissuttelua. Jälkeenpäin tosin kyllä pitää olla sylikkäin, vaikka jutella ei ees tarvii.
Moni noista asioista on kieltämättä kyllä mukavaa, mutta tästä jutusta puuttuu nyt aika hyvin se miehen tarpeet ja näkökulmat asioihin. Mies joustaa tässä täysin, mutta nainen saa olla millainen on ja aikasen vaativa sellainen.Niin, no tää palsta oli naisten iskemistä varten? ;) Miehet on asia erikseen ;)
- Yks tavallinen mies
Kiitos, kanasutra!
Olen itse kokeillut tehdä naiselleni näitä mainitsemiasi juttuja, siis osaa niistä, ja vaikutaa siltä, että olet ihan oikeassa. =)
Sain kirjoituksestasi joitakin uusia ideoita, jotka laitan takataskuun ja aion laittaa käytäntöön. =)
Kuten joku tuolla mainitsikin, nämä neuvot ovat erityisesti pitkäaikaiseen siteeseen ja yhdessäoloon tähtäävälle. Älä kanasutra välitä liiemmin näistä katkerista miehistä, jotka täällä purkavat pahaa oloaan. Lyhyitä pelimiessuhteita harrastavat saavat kyllä naisen mukaan vähemmälläkin, jos todellakin kokevat elämänsä tuolla tyylillä onnellisemmaksi.
Sitten pari juttua, joiden ajattelen täydentävän hyvin tuota, mitä sanoit:
Ensinnäkin, havaintojeni mukaan myös nainen tykkää ja haluaa kuulla, mitä mies odottaa ja tahtoo häneltä, miksi mies tarvitsee juuri tätä naista. Tämä tietenkin kunnioittavasta ja tahdikkaasti, vaikkakin samalla vaativasti ja intohimoisesti ilmaistuna. Esimerkiksi; Tarvitsen sinua, koska sinun kanssasi tunnen, että mikään este maailmassa ei ole ylivoimainen, sinä teet minusta paremman ihmisen kuin mitä olisin ilman sinua. Sinun kanssasi tulevaisuus on täynnä kaikkea uskomattoman upeaa, ilman sinua tulevaisuus näyttää synkältä kaatopaikalta ja likaviemäriltä. Sinun naurusi saa minut unohtamaan kaiken, mikä mieltäni painaa.
Ja niitä vaatimuksia ja odotuksia, jotka ovat tietysti yksilö- ja tilannekohtaisia: tahdon mennä sinä käsipuolessani niihin ja näihin juhliin, raflaan, julkiselle paikalle näyttäytymään, koska olet niin upea, ja haluan tehdä kaikki tutut ja tuntemattomat kateellisiksi. =) haluan, että teet mulle lempiruokaani silloin ja silloin, tahdon, että heräät aikaisin sunnuntai-aamuna, vaikka oletkin aamu-uninen, jotta voimme mennä retkelle luontoon, kuunnella lintujen laulua, luonnon heräämistä ja suudella intohimoisesti auringon noustessa. Tai jotain, nämä nyt ovat vähän naiivejakin esimerkkejä. Jotain mitä itse tahdot, ja voit ilmaista luontevasti ja josta naisesi voi myös kieltäytyä, jos pyyntö tuntuu vaikealta.
Mutta siis odotuksia pitää myös olla valmis ilmaisemaan, koska kumpikin osapuoli oletettavasti tahtoo vastata toisen odotuksiin, ja se on välttämätöntäkin, koska se vahvistaa ja ylläpitää sidettä kahden ihmisen välillä. Mutta tilannekohtaisuus, toisen tunteminen ja tahdikkuus ovat avaimia, eli siitä on iso hyöty, jos osaa myös toimia sujuvasti tilanteen mukaan, eikä yrittää väkisin vängätä jotain tahtomaansa.
tässä jotain haja-ajatuksia, menestystä ja hyvää oloa itse kullekin. =) - Tuota tuota
Otan mieluummin lennon Aasiaan tai Etelä-Amerikkaan;)
Bye, bye...
- pkeckman2
Sääntöjä, sääntöjä, vaatimuksia ja sääntöjä. Yökh! Ainoa sääntö on, että ei ole sitä ainoatakaan sääntöä. Kuka ihminen (mies tai nainen) haluaisi joutua tuollaisten sääntömääräysten ja tarkkailun alaiseksi ja kritiikin kohteeksi, kun hän haluaisi tulla rakastetuksi sellaisena kuin on, vikoineen ja puutteineenkin?
Tää sopii tilanteeseen, jos haluaa nalkuttavasta naisesta eroon ja parantaa suhdetta.. ;)
Ai niin, mutta rakastetaan sellaisena kuin ovat - tyydyn siis vähempään, mitä voisin vähän panostamalla saada. Hyvä itsearvostus. Ja onnea loppuelämään, ei pahalla ;)
Jossei asioiden eteen tee mitään, on turha luulla saavansa jotain. Sääli, gigolot osaa nää ihan automaattisesti ilman mitään yrityksiä, olis ollut kiva, jos "tavallisetkin" miehet nää oppis, niin gigoloilta lähtis mehut.Kysy keneltä tahansa naiselta vaan, haluaako hän olla miehensä prinsessa vai tyytyä siihen, mitä nyt on.. Kyse ei ole siitä, että joku olisi huonompi kuin toinen eikä siitä, ettei naisen tulisi kunnioittaa miestä sellaisena kuin tämä on..
Jos nainen saisi valita, hän ottaisi itselleen prinssin.. Naisilla on vain sen verran tunneälyä, että eivät sitä ehkä suoraan myöntäisi. Toiseksi, kun he rakastavat miestään, he tuskin sitä niin avoimesti esille tuovat. Mutta tuskin näistä haittaakaan olisi.
Kaikista ei toki prinssiksi ole eikä kaikkia kiinnosta tehdä naistaan onnelliseksi - mutta ei kaikkia naisiakaan kiinnosta tehdä jokaista miestä onnelliseksi.
Ja lopulta, tässäkin oli kyse aika "pienistä" asioista. Ei mistään supermiehistä.- pkeckman2
Nalkuttavasta naisesta pääsee eroon helpommallakin: jättää hänet. Miksi kukaan tavallinen terveellä itsetunnolla varustettu mies alunperin edes alkaisi olemaan nalkuttavan naisen kanssa? Jotta naisen kanssa alkaisi olemaan täytyy sitä edeltää molemminpuolinen ihailu ja hyväksyntä ja rakastuminen. Sen jälkeen suhde kestää ne puutteetkin, joita jokaisesta ihmisestä löytyy. Onko sinulla huono itsetunto kun vaadit sille pönkitystä ja ihalua noin hanakasti itsesi ulkopuolelta?
Tottakai rakastavaisten suhteessa osoitetaan molemminpuolista kunnioitusta ja ihailua, mutta eivät ne synny itsestään joitain hemmetin sääntöoppaita noudattamalla, eikä niitä osoiteta automaattisesti ellei synkkaa eikä niiden keinotekoisella osoittamisella saavuteta yhtään mitään muuta kuin valhetta ellei sydän ole mukana. Monilla naisilla on tapana muuttua suhteen aikana, itsellänikin oli se tapa. Sen tiedostaminen on johtanut parempiin tuloksiin enkä väitä, että pitäisi olla täydellinen. Onko suhteet kertakäyttötavaraa? Kun kerran mokaat ja teet jotain, siirryt seuraavaan? Jos nainen nalkuttaa, niin vaihdat vaan? Ei silläkään tyylillä kovin pysyviä suhteita saada. Kaikilla ei toki muutoshalukkuutta ole, mutta on myös niitä, jotka eivät tyydy itseensä sellaisena kuin ovat. En tarkoita, että ei hyväksyisi itseään, vaan nimenomaan näkee omatkin virheensä.
Ja sitten, jos tietää mistä pitää ja mitä haluaa, onko se jotenkin itsetunnon puutetta? Ehkä se sitten on itsetunnon puutetta, että haluaa arvostusta myös mieheltä, koska arvostaa itseään sen verran. Eikä se tarkoita sitä, että ei arvostaisi miestä vaikka itse sanoisikin, mistä pitää? ;) Jos ei avaa suutaan, asiat ei voi muuttua. Hyvähän se on, jos suhteen alusta on saanut suunsa auki ja on niin viisas, että tietää jo alussa kaikki ongelmakohdat. Hienoa, että tuntee ihmisen läpikotaisin nanosekunneissa. Mutta ehkä tässäkin on se ongelma, ettei mies halua naiselta ohjeita. Harmi vaan, että nainen yleensä on naisen itsensä asiantuntija.
Tämän tänne lisäsin, koska tää on "naisten iskemistä" varten oleva palsta. Miehet on asia erikseen, jokaisen naisen olisi myös syytä tuntea miehet. Miehet usein ovat pähkäilleet, mistä naiset pitävät, joten ajattelin kirjoittaa tämän ja selvittää asiaa. Naiset ja miehet eroavat suurestikin toisistaan. Ja nykyisin nämä "roolit" ovat häviämässä eikä parisuhteita enää oikein ole. Ei ole miesten ja naisten hommia, on yhteisiä hommia. Lopulta kukaan ei ole "oma itsensä", koska olemme jotain muuta kuin mitä sukupuolemme on meille antanut. Itsenäiset naiset ovat muuttuneet enemmän "miehiksi" ja miehillä ei ole paikkaa enää suhteessakaan pahassa tapauksessa. Naisellisuus on jotain vastenmielistä. Silti miehet haluavat itselleen naisen. Voisi kysyä, jos mies on miehisen naisen kanssa, onko tämä mies todella kykenevä seurustelemaan naisen kanssa vai onko suuntautumisessa tai kehityksessä jotain eroja?
Tuon kuitenkin allekirjoitan, että tottakai asioiden on tultava luonnostaan ja olen tavannut miehiä, joilta nämä asiat tulevat luonnostaan. Tieto ei kuitenkaan ole pahasta, kaikki ei ole Don Juaneja ja luontaisia lahjakkuuksia. Jokainen voi soveltaa tietojaan ja katsoa, mitkä niistä "tulevat luonnostaan". Sääntö kuullostaa sanavalintana siltä, että se on "ainoa ja oikea", mutta se on suuntaa antava. Anteeksi sen harhaanjohtavuus.- naisensuusta
kanasutra kirjoitti:
Niin, ja nämäkin oli annettu vain ajattelunaiheeksi ;)
kaikki ihmiset muuttuvat jatkuvasti, niin miehet kuin naiset. ärsyttävän yksitoikkoisesti olet asioita ajatellut. nuo väitteesi ovat ihan omiasi, epäilen suuresti, että tietäisit, mitä rakkaus todella on. toivon suuresti, ettet enempää yleistäisi, annat yököttäviä ohjeita omasta prinsessa maailmastasi.
- pkeckman2
Kirjoitat aloituksessasi mm:
"nainen " .... "ei pidä siitä, että häntä " ... "kritisoidaan tai tuomitaan.
Eikö koko aloituksesi haiskahda vähän miesten kritisoimiselta? Miksi oletat, että me miehet pitäisimme siitä, että meitä kritisoidaan tai miksi sallit itsellesi miesten kritisoimisen, mutta et miehille naisten kritisoimista? Toki meitä saa kritisoida ja toivottavasti osaamme ottaa opiksi, mutta sääntösi vaikuttivat aluksi ärsyttävän ehdottomilta ja siksi aloin sinua kritisoimaan. Ja toki kai sittenkin hyvä, että osasit kirjoittaa mitä haluaisit tai mistä haaveilet.
Siinä olet oikeassa, että palstan nimi on "Miten nainen isketään" ja olen vähän väärällä taistelutantereella ja itselleni vieraalla areenalla. Siis tottakai saa mieskin kritisoida eikä miehet tykkää siitä enempää kuin naisetkaan, että heitä kritisoidaan. Sekin toisaalta on ehkä enemmän miehille itsestäänselvyys, että kritisoinnista ei naiset tykkää -.naisilla on tässä asiassa parantamisen varaa ja voisi useammin tukkia suunsa, kun miehiä kritisoivat.
Usein näistä "säännöistä" jääkin maku, että se olisi kritisointia - mutta kuten sanoin, kyse ei ole siitä, että kukaan olisi huonompi jos ei näitä esimerkiksi osaa. Neuvojahan nämä enemmänkin.
Ja anteeksi, jos kuulostin siltä, ettet olisi saanut sanoa takaisin - mutta pyrin vastaamaan takaisin, jotta epäselvyyksiltä vältyttäisiin.. Pitäähän tämän toimia suuntaan ja toiseen. Molemmat puolustavat omia näkemyksiään ja keskustelu syntyy ;) Näissä kirjoituksissa on juurikin se vaara, että ne antavat vain tietynlaisen kuvan ja vieläpä hyvin kirjaimellisen. Mutta siksi kai tää on keskustelupalsta? ;)- pkeckman2
Joo, keskustelu on tärkeää. Parhaimmassa tapauksessa se ei kuitenkaan ole sitä, että molemmat vain puolustavat omia alkuasetelmiaan, pysyvät poteroissaan, vaan alkaisivat jopa ymmärtämään toistensa näkemyksiä. Minäkin aloin ymmärtämään sinun näkemyksiäsi ja toiveesi parisuhteen laadusta ovat ihan oikeita, mutta mielestäni vaatimalla vaatimalla ja ehtoja asettamalla ei saavuteta mitään. Yleisten käsitysten ja näkemysten mukaan miehet alentuvat vaatimuksiin vain saadakseen pillua. Tällaiset näkemykset ovat ihan perseestä ensinnäkin siksi, että me miehetkin olemme yksilöitä ja koko keskustelun asetelma, kun puhutaan naisista yhtenä oliona ja miehistä yhtenä on todellisuuden vastainen. Minulla on luulo, että poikkeukset vahvistavat säännön. Jos se oikea löytyy - mikä on todella harvinaista nykymaailmassa - niin se saattaakin olla melko erilainen mitä olet etukäteen ajatellut. Uusi suuri ainutkertainen ihmissuhde voi yllättää iloisella tavalla ja pistää uusiksi kaikki aikaisemmat ennakkoluulot ja käsitykset ja kääntää koko ihmisen päälaelleen. Siksi ei tosiaankaan kannata asettaa itselleen tai toiselle mitään ehdottomia sääntöjä tai edes liikoja ohjeita antaa.
No, itse vähän hairahdin omalta polultani taas ja unohdin pääperiaatteeni (johtuneeko ehkä tästä Suomi24:n yleisestä "kuvasta") - kenenkään arviointikykyä ei pitäisi aliarvioida. Vaikeus voi olla myös kyllä vain siinä, että tää on virtuaalista - ei nähdä ilmeitä eikä eleitä ja tehdään päätelmiä omien kuvitelmien mukaan. Helposti menee siihen, että "päästää" itsensä luomaan toisesta sellaisen kuvan, kuin yleensä ihmisistä on tottunut saamaan. Täällä vain helposti tuntuu, että kun sanot yhtä niin olet trolli tai ylitosissasi eikä huomioi sitä, että on ihmisiä, jotka todella ajattelevat oman kantansakin ulkopuolelle - ja kykenevät keskustelemaan ja ottamaan huomioon myös muiden mielipiteen.
Tuon allekirjoitan, ettei vaatimalla asiat toteudu.. Ja olen tietoinen siitä, että miehet "alistuvat" vaatimuksiin, mutta sen ei pitäisi tämänkään ideana olla. Tottakai mies saa olla sellainen kuin on ja on minunkin valittavissani, millaisia miehiä "suostun katselemaan". Nämä lähinnä toiveita ja ehkäpä sitä, että mikä tekisi onnellisemmaksi kuin tällä hetkellä. Ei miestä (eikä naistakaan) pidä lähteä muuttamaan siitä mitä hän on. Pyytää voi aina, mutta katoaako tekojen aitous, jos niitä joutuu pyytämään? Itse olen sitä mieltä, että katoaa. Miehiä on vaikea saada ymmärtämään naisia ja naisia on vaikea saada ymmärtämään miehiä. Siinäpä homman vaikeus piileekiin - ensin pitää katsella tarpeeksi pitkään, jotta näkee, onko tämä sitä, mitä haluan eikä tuijottaa naisena miehen "potentiaalia". En tiedä harrastavatko miehet potentiaalin tuijotusta, se on varmaan kyllä enemmän "naistenjuttu".
Ja kyllä, kaikkea pitää tarkastella yksilötasolla. Yleistykset ovat huonoja, mutta usein silti päteviä. Juttujen taustoilta voi löytää "yleisiä totuuksia" tai miten sanoisi, yhtenäisiä piirteitä, mistä sitten kumpuaa eri variaatioita. Sekin on oma taiteenlajinsa, eikä helpoimmasta päästä.
Mutta toisaalta, jos tarkastelet aiempaakin tekstiäni, siellä ei pitäisi olla mitään sellaista, joka suoraan määrittäisi miehen olemaan jotain - pyrin kirjoittamaan sen naisen äänellä ja naisen sisäisillä toiveilla. Kerro, jos olen väärässä enkä ole huomannut tai osannut havainnoida omaa tekstiäni tarkemmin.
Tähän loppuun vaan, että on tullut nähtyä itse kyllä kaikenlaista. Hyvää ja huonoa ja myös niitä, ketkä ovat pistäneet pään pyörälle ja muuttaneet omia käsityksiä. Liiallinen asioiden "haluaminen" johtaa siihen joskus, että asiat menevät juuri päinvastoin.. Mutta edelleen, pyrin tässä tuomaan ilmi sitä, mikä voisi olla vain aika ihanaa ;) Ei tämä koko suhdetta rakenna vaikka haluaisi. :) Jos haluaisin, niin voisin väittää, että olisin aika "tyhjä" ihminen.kanasutra kirjoitti:
No, itse vähän hairahdin omalta polultani taas ja unohdin pääperiaatteeni (johtuneeko ehkä tästä Suomi24:n yleisestä "kuvasta") - kenenkään arviointikykyä ei pitäisi aliarvioida. Vaikeus voi olla myös kyllä vain siinä, että tää on virtuaalista - ei nähdä ilmeitä eikä eleitä ja tehdään päätelmiä omien kuvitelmien mukaan. Helposti menee siihen, että "päästää" itsensä luomaan toisesta sellaisen kuvan, kuin yleensä ihmisistä on tottunut saamaan. Täällä vain helposti tuntuu, että kun sanot yhtä niin olet trolli tai ylitosissasi eikä huomioi sitä, että on ihmisiä, jotka todella ajattelevat oman kantansakin ulkopuolelle - ja kykenevät keskustelemaan ja ottamaan huomioon myös muiden mielipiteen.
Tuon allekirjoitan, ettei vaatimalla asiat toteudu.. Ja olen tietoinen siitä, että miehet "alistuvat" vaatimuksiin, mutta sen ei pitäisi tämänkään ideana olla. Tottakai mies saa olla sellainen kuin on ja on minunkin valittavissani, millaisia miehiä "suostun katselemaan". Nämä lähinnä toiveita ja ehkäpä sitä, että mikä tekisi onnellisemmaksi kuin tällä hetkellä. Ei miestä (eikä naistakaan) pidä lähteä muuttamaan siitä mitä hän on. Pyytää voi aina, mutta katoaako tekojen aitous, jos niitä joutuu pyytämään? Itse olen sitä mieltä, että katoaa. Miehiä on vaikea saada ymmärtämään naisia ja naisia on vaikea saada ymmärtämään miehiä. Siinäpä homman vaikeus piileekiin - ensin pitää katsella tarpeeksi pitkään, jotta näkee, onko tämä sitä, mitä haluan eikä tuijottaa naisena miehen "potentiaalia". En tiedä harrastavatko miehet potentiaalin tuijotusta, se on varmaan kyllä enemmän "naistenjuttu".
Ja kyllä, kaikkea pitää tarkastella yksilötasolla. Yleistykset ovat huonoja, mutta usein silti päteviä. Juttujen taustoilta voi löytää "yleisiä totuuksia" tai miten sanoisi, yhtenäisiä piirteitä, mistä sitten kumpuaa eri variaatioita. Sekin on oma taiteenlajinsa, eikä helpoimmasta päästä.
Mutta toisaalta, jos tarkastelet aiempaakin tekstiäni, siellä ei pitäisi olla mitään sellaista, joka suoraan määrittäisi miehen olemaan jotain - pyrin kirjoittamaan sen naisen äänellä ja naisen sisäisillä toiveilla. Kerro, jos olen väärässä enkä ole huomannut tai osannut havainnoida omaa tekstiäni tarkemmin.
Tähän loppuun vaan, että on tullut nähtyä itse kyllä kaikenlaista. Hyvää ja huonoa ja myös niitä, ketkä ovat pistäneet pään pyörälle ja muuttaneet omia käsityksiä. Liiallinen asioiden "haluaminen" johtaa siihen joskus, että asiat menevät juuri päinvastoin.. Mutta edelleen, pyrin tässä tuomaan ilmi sitä, mikä voisi olla vain aika ihanaa ;) Ei tämä koko suhdetta rakenna vaikka haluaisi. :) Jos haluaisin, niin voisin väittää, että olisin aika "tyhjä" ihminen."Ja olen tietoinen siitä, että miehet "alistuvat" vaatimuksiin, mutta sen ei pitäisi tämänkään ideana olla"
- Tarkoittaen sitä, että ei kuulu omiin päämääriini ainakaan. Se vain olisi turhan julmaa. En usko, että monetkaan naiset ymmärtävät tätä tai sitä, mitä kaikkea monet miehet olisivat valmiita tekemään heidän eteensä. Itse en ymmärtänyt aikanaan ja se johti hyvin huonoihin lopputuloksiin.
Ja jos näitä lähtee pyytämään, sanoin että aitous katoaa. Siksi ehkä haluankin nämä tuoda ilmi, jos olisi mahdollista, että ehkä tällaisista asioista tulisi "arkipäivää" eikä olisi enää pakollista pullaa. Kyse ei ole mielestäni ollut siitä, etteivätkö miehet rakastaisi tai että heidän tapansa olisivat huonoja.. Kerroin niitä tapoja, joita naisetkin luultavasti ymmärtävät.
- pkeckman2
"pistää uusiksi kaikki aikaisemmat ennakkoluulot ja käsitykset "
Äh! Ei tietenkään kaikki, vaan monet. - miehenkuvotus
Eihän nuo vihjeet liity mitenkään iskemiseen, ennemminkin parisuhteen ylläpitämiseen. Ei sillä, hyviä vihjeitä. Varmasti kokeilisinkin joitakin, jos mahdollisuus tulisi. Sitä vain ei tule, en osaa hurmata naista. En ole vuosiin päässyt toisia treffejä pidemmälle.
- pkeckman2
Älä masennu. Opi ensin rakastamaan ja hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet. Ole aito. Ei se aina helppoa ole elämäntilanteista johtuen. Elämäntilanteet vaihtuvat ja muuttuvat laidasta laitaan, siksi on melko valheellista jakaa ihmisiä "tuollaisiin" ja "tälläisiin" tyyppeihin. Jos ei aito sinäsi kelpaa, niin et ole menettänyt mitään oleellista, sillä kai haaveilet suhteesta, jossa sinua arvostetaan sellaisena kuin olet.
Minulla on ollut ongelmana myöskin se vastakkainen, että mitenhän naiset saisivat iskettyä minut. Yritetty on, mutta ei ole tärpännyt, ei vaikka itseasiassa olisin itsekin ollut kiinnostunut, mutta kun, ...(en jaksa selostaa). Sitten taas kun olen vaivautunut jotain yrittämään iskemään, niin minua ei aina ole tärpännyt. Ja jos on, niin olen joutunut pettymään. Sellaista se tahtoo olla. Olen ollut vuosikausia selibaatissa ja onnellinen, mutta tämä pirun kevät kai sai taas jotenkin kaipaamaan ihmissuhdetta ja se toi mukanaan kaikenlaiset vanhat muistot ja turhaumat. Ei niiden kanssa huvita lähteä edes yrittämään "iskemään" ketään. En pidä koko "iskemis" sanasta, mutta kevään takia ajauduin näille ihmissuhde palstoille. Tulisipa talvi nopeasti. - Ex Pimp
Jos sinulla on jo parisuhde, niin tee kuten Kanasutra sanoo mutta ole välillä myös arvaamaton äläkä anna liikaa karkkia.
Jos taas haluat iskeä naisen (parisuhteeseen taikka sänkyyn), niin tee kaikki päinvastoin kuin mitä Kanasutra sanoo. - Kaarlo-Heinz
Suurin osa noista kuulosti sellaiselta, jotka tuntuu naisesta kivalta, mutta ei välttämättä lisää seksuaalista jännitettä yhtään, tai jopa vähentää sitä.
Nämä neuvos sopii paremmin parisuhteeseen ja ei pelkästään käytettynä sinnekään. Pitää naista iskeä parisuhteessakin. Ei se ole tilanne, jossa kaikki "työ" olisi jo tehty. Suhteet vaatii panostusta. Myös naiselta. :)
Kukaan ei kiinnostu liian saatavilla olevasta ihmisestä, joten liika on tässäkin asiassa liikaa. Mutta jos mietitte gigoloita, joihin naiset rakastuvat - mitä muuta he tekevätkään kuin käyttävät näitä "kikkoja". Mitähän siitä seuraisi, jos kunnollisetkin nämä osaisivat? ;)
En tiedä muista naisista, mutta kyllä itse ainakin haluan, että asiat ovat alusta alkaen selvät. Nainen, joka etsii miestä rinnalleen luultavasti haluaa näitä asioita. Onhan se jännää, jos mies laukoo joka suuntaan - mutta lopulta pidemmällä tähtäimellä se turvallisuus ja varmuus ratkaisevat. Naiset rakastuu joo renttuihin, mutta lopulta arvostavat enemmän miestä, joka seisoo tekojensa takana.
Varsinainen "taika" on siinä, että on luotettava. Tekee mitä lupaa. Puolin ja toisin.- naisensuusta
kanasutra kirjoitti:
Nainen, joka etsii siis Miestä eikä mitään peräkammarin poikaa tai viinanhajuista retkua.
paitsi jos vaikka rakastuukin tällaiseen retkuun, viinanhajuiseen ja epäsiistiin, on täysin mahdollista, että miehen koettua kunnioitusta ja rakkautta naiselta, hänestä tulee se Mies. näin minulle kävi.
- underpantgnome
"- jos käsittelet naista kuin kuningatarta, hän antaa kyllä saman takaisin "
Jos nainen pitää sinua muuten jo kuninkaana, niin varmaan noin. No kyllä miehenkin pitää odottaa naiselta hyvää käytöstä eikä mitään b*tcheilyjä.. :o Minne on maailmasta kadonnut hyvät käytöstavat ja vastavuoroisuus?
Liikaa vissiin s*kam*lkkuja ja p*skanaisia maailmas :D- Antero Jykylä
Pitkään seurustelleena ja nyt naimisissa olevana miehenä sanoisin, että Kanasutran vinkit ovat aidosti hyviä ja toimivia. Älä siis suotta ota nokkiisi joistain naisvihaa huokuvista kommenteista. Puhut fiksuja ja asiaa ja se on vain meidän miesten oma tyhmyys, jos emme osaa hyödyntää näin hyviä vinkkejä!
- Kyllä kyllä >:/
*esittää eriävän mielipiteen > naisvihaa ja sovinismia*
- Ex Pimp
Miten iskit vaimosi?
- fhndgnh
nii saatana pitäs tehä sitä ja tätä ja tuota... pillut puuta kädet rautaa snon minä! tartte muutenkaa kuunnella kaikkee valitusta jne.. jos joskus panee nii pussi päähä ja lärvi umpee
No voin kyllä arvata, että nää naisvihaajat on sinkkuja ;)
On saaneet liikaa kuunnella naisia ja heidän vaatimuksiaan, mutta eivät ole tavanneet naista, joka arvostaa heissä näitä piirteitä ;) Ja kaikkia niitä piirteitä, jotka heidät tekee mieheksi :)
Eipä meitä naisiakaan kiinnosta miehet, joilla on huono asenne meitä kohtaan, niinkuin ei miehiä kiinnosta naiset, joilla on huono asenne heitä kohtaan ;)
Toisaalta, eipä se mun menetykseni ole, jos ihmiset ei halua kuunnella enää ketään ;) Löydän kyllä niitä, jotka kuuntelee ;)- pukulintu
Hyvät ohjeet nää kyl on. Lisään vielä että yhtäkkiä takaapäin halaaminen ei kuole koskaan !
Hemmetti muuten oot kaunis ja tekstistä päätellen ihan kivaki, ottasin yhteyttä jos en olis 19v :D
Mutta loppuun hyvää ja mukaansa tempaavaa musaa --> http://www.youtube.com/watch?v=h3ADektyDhM - jee ee
Kana haluutko mun kivikovaa kyrpää ;) oon 21v suht atleettinen ja toisinaan haukutaan komeekskin.. asun hämeenlinnas
- Pinetee
Ensiksikin; ketjun aloittaneelle; älä välitä trollien ja naistenvihaajien kommenteista, kummatkaan eivät luultavasti aloitustasi edes lukeneet vaan laukovat kommenttejaan koska saavat sairasta mielihyvää keskustelupalstojen häiritsemisestä.
toiseksi, olen nainen, ja voin sanoa että neuvosi ovat yleispäteviä. Eivät varmasti sovellu joka suhteeseen tai joka hetkeen mutta yleisesti otettuna kyllä toimii. Ja suhteen pitäisi olla jo vakaalla pohjalla, ei nainen yht'äkkisestä romantiikan ja huomioon ottamisen puuskasta kuvittele miehen tossun alle jääneen. Jotain muutakin pitää silloin olla taustalla. Ja muutenkin, jos nainen kunnioittaa miestään niin tällainen toisen huomioonottaminen tuntuu vain ihanalta ja sen saman tekee myös toiselle. Eli ei pelkästään miehen tarvitse näitä noudattaa, pätee myös naisiin :)
Yleensä kirjoitetaan näitä ohjeita nimenomaan miehille koska naiset YLEENSÄ (hui, caps lock ja yleistys) osaavat kertoa tunteistaan, helliä ja tuoda sen esille. Miehillä taas se tuppaa jäämään vähemmälle. Ja sekä naisten että miesten pitää tuntea itsensä rakastetuksi että suhde toimii. Samalla lailla miehetkin täällä keskusteluissa valittavat jossei nainen kerro rakastavansa. Eli ohjeet pätee myös toisin päin, jos ongelma löytyykin toiselta sukupuolelta, eli jätetäänkö se jupina että vain miesten pitää tehdä suhteen eteen jotain romanttista jne jne ;)
Omassa parisuhteessani mieheni ymmärtää minun tarvitsevan hellyyttä. Tosin syy miksi sitä antaa ei ole se että tarvitsen sitä vaan se että hän rakastaa minua ja haluaa minunkin tietävän sen. Sama toimii myös toisinpäin tässä suhteessa, eikä mieheni ole tossun alla, hän vain kertoo minulle että olen arvostettu ja että hän huomaa sen. =)- Petr cech yourself
Siinä nyt vain on se juttu, että tämä palsta on MITEN NAINEN ISKETÄÄN, eikä miten naisen kanssa toimitaan parisuhteessa. Ne ovat vähän erilaisia asioita.
En myöskään kovin monta naisviha -kommenttia nähnyt tässä topikissa. Kyllä naistenkin neuvoja voi varmaan kritisoida? Miehet takuulla kritisoivat toisten miesten antamia neuvoja mistä asiasta tahansa. - Ex Pimp
Olen samaa mieltä paitsi että baarissa naiset ei osaa kertoa tunteistaan vaan kommunikaatio on lähinnä meduusan tasoa (liekö kostean ympäristön aikaansaannosta tai liehuvien helmojen).
Entä miten nainen isketään suhteeseen (tai miksei sänkyynkin)? Miten sut on isketty sänkyyn? Miten sut on isketty suhteeseen? Entä kaverisi?
- Hieno homma
Pissisprinsessan ohjeita numero 140320460853306830
- Yks tavallinen mies
Pitää vielä vähän jatkaa tuohon muutamaa viestiä alempana olevaan ekaan kommenttiin.
pkeckman2 sanoi, että jokainen haluaa tulla rakastetuksi omine vikoineen ja puutteineen. Just noinhan se on.
Mut sitä en ymmärrä, miksi hän arvostelee näitä ohjeita tuolla perusteella. Eivät nämä ohjeet ja tuo rakastaminen kaikkine vikoine ja puutteineen ole mitenkään ristiriidassa.
Siis eihän näitä eikä muitakaan juttuja kannata tehdä, jos ei tahdo. Mutta eikö se mukavien juttujen tekeminen toiselle ole kummankin halu, siis jos välit ovat kunnossa?
Itse ainakin haluan tehdä naiselleni sellaisia asioita, mistä hän tykkää, mitkä saavat hänet tuntemaan olonsa erityiseksi, tärkeäksi, hyväksi. Siihen nämä ohjeet antavat hyviä vinkkejä. Kaikkia maailman asioita voi tietysti arvostella siitä, että ne eivät ole täydellisiä ja aina on olemassa väärinymmärryksen vaara.
Omaa naistani tahdon miellyttää, miellyttää miellyttää, ja sanon myös hänelle, mitä tahdon häneltä, tosin hän osaa kyllä miellyttää minua monilla jutuilla jo ilman sanomistakin.- Yks tavallinen mies
Niin ja kyllä nää iskemiseenkin toimii, pientä viilausta, hienotunteisuus ja oikea tahti, elämä on ihanaa... =)
- 24v parisuhteessa.
Luulempa että kanasutra tulee vielä kokemaan monta pettymystä miesten suhteen.
Kyllähän parisuhteessa pitää kumppania kunnioittaa ja ottaa huomioon muutei sitä nyt sentään tarvitse mihinkään jalustalle nostaa.
Jos tollasen miehen löydät niin se on munaton nössö. - male prostitute
Sua kuuntelee just sen verran että että annat toosaa :) sen jälkeen lisätään numero puhelimeen nimellä varma pano.
Kiitokset ja kivaa kesää kanasutra - Nurmen päällä vielä
Miten edistyn?
Entäs minä sitten miehenä, milloin sinulla on aikaa huomioida minua ja mitä sinä annat takaisin? Pitääkö sinun oman itsesi riittää vai mitataanko sinunkin "edistymistä" jollakin?
Entäs jos miehen vihaisuutta sinua kohtaan pidetään mittarina siinä miten edistyt "rakastajattarena".
Tuon listan lukeneena tuskin haluan tutustua enää naiseen joka tuollaista odottaa.
Anteeksi vain, mutta kokemattomana miehenä joka kuitenkin tajuaa mistä parisuhteessa tulisi olla kysymys sanon että tuo lista on sairas tai vitsi.- Kattokaa! Ooh!
Samanlaista paskaa kuin mitä O.B. On laittanut onko tää samanlaista paskatarhaa kuin se? ;-)
- tällainen huomio
Nämä on juuri sellaisia ohjeita, että näitä noudattamalla nainen näkee miehen lähinnä nöyristelevänä vässykkänä, joka ei mielenkiintoa herätä ellei sitten hakusessa ole sopiva kotiorja tossun alle.
- Logiikkajastereotypioide
Mistä hemmitistä on lähteny liikkeelle tää, että NAISIA pitää lahjoa, ihannoida yms. Jos nyt vaikka naisetkin sanoisi jotain muuta kuin "rakastan sua" vaikka, että vittu on hienot kengät. No nää on stereotypioita, joista naiset nauttii ja ajattelee niiden tavoin. Mennään iiiihan mihin tahansa niin sattumalta mies on maksaja.
- Naurettava lumppu.
Aloittaja on tuollainen perus huuora joka ajattelee vain kuinka häntä tulisi palvoa. Kerrassaan naurettava lumppu, ihan hirvittää jos moisiin tutustuu.
- olld_vm.86
Voin kyllä uskoa että kanasutran latomat faktat pitävät paikkansa. Mutta se että naiset ovat omineet itsellensä romantiikat, kauniit sanat ja hellät kosketukset on törkeää. Kyllä mieskin haluaa kuulla noita samoja asioita myös naisensa suusta. Ei mieskään halua että häntä pidetään itsestäänselvyytenä. Oli tuossa kyllä paljon hyvää tietoa naisen iskemisenkin kannalta. Tuosta romantiikasta sen verran että jos nainen haluaa että mies on romanttinen ja järjestää kynttiläillallisia niin kyllä naisenkin tulee ymmärtää että miehet haluavat välillä pelkän panon, ilman mitään sen kummempaa romantiikka. Kyllä se on kaksisuunntainen vuorovaikutus tämän asian saralta. Jos nainen ei ymmärrä antaa niin ei siinä paljoa miestä huvita mitään romantiikka pitää yllä. Tosin silloinhan oltaisiin siinä pisteessä että nainen pitää miestä itsestään selvyytenä. En tiedä mutta jotenkin tuli mieleen kanasutran aloitusviestistä että hän on juuri tälläinen nainen joka ei välitä juurikaan miesten tunteita. Kiertoon vaan kun ei romantiikka toimi prinsessan tahdon mukaan, hänen ei tarvitse tehdä mitään miestä miellyttävää vaan nainen on kuin jokin palkinto jonka mies saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701