Kymmenen päivän marginaali

-jarmo-

Täytyy ilmoittaa ennen kuin joku pikkaääliö taas hoksaa aloittaa uutta pilkkalaulua, saivarrellen ja etsien taas jostain jotain jonka kääntää valkoisesta mustaan.

KAIKKI PERUSTUU SIIS RAAMATTUUN

Tarkemmin: http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Paivittain.html

Omerin laskenta perustui päivämäärään, jossa tuodaan Herralle kaksi kakkua. Tätä minä pidän suoraan vertauskuvana eläviin ja kuolleisiin. 3. Mooses 23:15-17
Perustelut löytyy tästä linkistä: http://www.pelastussanoma.fi/Jumalan lasten kalenteri/Luukku50.htm

Kakkuja on kaksi, elävät ja kuolleet (morsian). Jos Paavali sanoo, ettette suinkaan ehdi ennen heitä, siis kuolleet, vaan tulette perässä, niin mitä tämä tarkoittaa????

Raamattu ei ole epälooginen ja jos siellä puhutaan jostain vakavasta ja huomioitavasta sanoin "muistakaa että..." tms. niin sen täytyy olla jotain minkä meidän on huomioitava. Me emme siis ehdi ennen kuolleita, he menevät ensin.

Koskas sitten elossa olevat? On hyvä kysymys, johono vastaus löytyy Johanneksen ilmestyksestä, eli 10 päivää.

3. Mooses 23:15-17 laskee päivään 28.5. mutta 28. päivä on jo ahdistuspäivä, eli alamme laskea 10 päivää edellisestä, eli 27.5. alkaen, joka tulee 6.6.2012

Siellä saattaa olla vasta toinen tapahatuma, elävien katoaminen, joka näkyy maailmassa selvästi kadonneina henkilöinä.

Tämä on vain spekulaatio silti... ja huomioitavaa lähinnä siksi että mikäli nyt lähtisimme maanantaiaamuna, niin mikä merkitys noilla kahdella Raamatun merkityksellisellä maininnoilla on? Kaikki nämä tapahtuvat edessämme kun sen aika tulee, joten kerron vain mitä mietin ja mikä tuli sanottavakseni teille, jotka ymmärrätte nämä asiat. Ollaan rauhallisia ja katsotaan valveilla tätä odotuksen aikaamme.

Pilkkaajille sanon vain, hyvää päivänjatkoa.

19

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta 6.6.2012 on keskiviikko! Ylösottopäivä on tähän asti aina ollut maanantai. Onko 4.6.2012 siis nyt hylättävä mahdollisena päivänä?

• -jarmo-

Sä teet sun omista päätelmistäs just ihan sun omia tekojas.
        Mä teen mun päätelmistä mun omia tekojani.

Mun teot taitaa vaikuttaa sinuun, mutta sun teot ei vaikuta minuun.

Pitäiskö siis sun alkaa maksaa mulle provikkaa, koska epäilen että rahastat minulla?

• -
        -jarmo- kirjoitti:

Pitäiskö siis sun alkaa maksaa mulle provikkaa, koska epäilen että rahastat minulla?

Jännä nähdä mikä on seuraava päivämäärä. Ja sitä seuraava. Jne. Suosittelen pitämään välillä taukoa, uskottavuus tuppaa kärsimään useammista peräkkäisistä vituiksi menenistä ylöstempauksista. Tuollaiset 2-4 vuotta kun pitää väliä tempauspäivämäärien antamisessa niin otollisin kuulijakunta on ehtinyt entiset takarajapäivämäärät jo unohtaa. Ihan ilmainen neuvo :)

• -jarmo- kirjoitti:

Johan se sinun kiemurtelisi alkoi kun PÄIVÄMÄÄRÄ lähenee aikä mitään tapahdukaan...

• Kyseliä
        -jarmo- kirjoitti:

Mitä kummaa rahalla tekee taivaassa ylösotettuna? Kuulostaa siltä, että et itsekään usko koko tempaukseen.

• -jarmo-
        Kyseliä kirjoitti:

Mitä kummaa rahalla tekee taivaassa ylösotettuna? Kuulostaa siltä, että et itsekään usko koko tempaukseen.

Ai aatteliks sä et ilmatar alkais oikeen maksaakkin vai? Pistäkää te rahanne vaiks pajatsoon, mua ei paljon kiinnosta. Huutelette täällä kuin pelkurit, nettikaapelin takaa, vaan jos kasvokkain olisitte, niin olis turpa hyvin rullattuna. Sitten taas nettikaapelin tkaa kuuluu surkea uikutus, -jarmo- uhkailee. Äiti, poliisi, apua, -jarmo- uhkailee, se käyttäytyy täysin epäkristillisesti kun sitä lyö, niin se ei käännäkään toista poskea, jotta saan lyödä lisää sairaanloisiin himoihini.

• Kyseliä
        -jarmo- kirjoitti:

Ai aatteliks sä et ilmatar alkais oikeen maksaakkin vai? Pistäkää te rahanne vaiks pajatsoon, mua ei paljon kiinnosta. Huutelette täällä kuin pelkurit, nettikaapelin takaa, vaan jos kasvokkain olisitte, niin olis turpa hyvin rullattuna. Sitten taas nettikaapelin tkaa kuuluu surkea uikutus, -jarmo- uhkailee. Äiti, poliisi, apua, -jarmo- uhkailee, se käyttäytyy täysin epäkristillisesti kun sitä lyö, niin se ei käännäkään toista poskea, jotta saan lyödä lisää sairaanloisiin himoihini.

Kukapa sinulle uskaltaisi kasvokkain mitään sanoa, juurihan itse sanoit, että aiot pahoinpidellä jokaisen joka yrittää?

• -x-
        -jarmo- kirjoitti:

Ja Kyseliän ajatusta jatkaakseni vaikuttaa siltä että kaikesta päätellen kanssasi pikkuisenkin eri mieltä oleva joko joutuisi sairaalaan tai jopa arkkuun. En minä muuten ymmärrä tuota murhamiehien nimillä vouhottamista.

Tämä on keskustelupalsta, jossa on tarkoitus ja sallittua KESKUSTELLA asioista. Tämä ei ole julistamispalsta, jossa julistaja katsoo oikeudekseen uhkailla eri mieltä olevia väkivallalla.

Miksi kukaan haluaisi puhua kasvokkain yhtään mitään tuollaiselle? Itsesuojeluvaistoa on kaikilla sen verran, ettei yritäkään jutella jääkaapinkokoiselle, selkeän huonosti hermonsa hallitsevalle fundamentalistiuskovaiselle yhtään mitään.

• -jarmo-
        -x- kirjoitti:

Ja Kyseliän ajatusta jatkaakseni vaikuttaa siltä että kaikesta päätellen kanssasi pikkuisenkin eri mieltä oleva joko joutuisi sairaalaan tai jopa arkkuun. En minä muuten ymmärrä tuota murhamiehien nimillä vouhottamista.

Tämä on keskustelupalsta, jossa on tarkoitus ja sallittua KESKUSTELLA asioista. Tämä ei ole julistamispalsta, jossa julistaja katsoo oikeudekseen uhkailla eri mieltä olevia väkivallalla.

Miksi kukaan haluaisi puhua kasvokkain yhtään mitään tuollaiselle? Itsesuojeluvaistoa on kaikilla sen verran, ettei yritäkään jutella jääkaapinkokoiselle, selkeän huonosti hermonsa hallitsevalle fundamentalistiuskovaiselle yhtään mitään.

HEI! Olenko pahasti väärässä, jos käsitykseni mukaan et erota pilkkaamisen ja vittuilun eroa keskustelusta? Vain aniharva täällä keskustelee kanssani... katso itse ketjut... siellä on sellaista solvaamista, että heikompaa hirvittää. Miten siinä voi keskustella mitään rakentavasti?
        Lisäksi sanani väännetään alle nanosekunnin uusiksi ja sen huomaa. Eikö olekin aika ihmeellistä, että minä pelaan rehellisillä säännöillä ja toiset saivartelee?

• Metakeskustelia
        -jarmo- kirjoitti:

HEI! Olenko pahasti väärässä, jos käsitykseni mukaan et erota pilkkaamisen ja vittuilun eroa keskustelusta? Vain aniharva täällä keskustelee kanssani... katso itse ketjut... siellä on sellaista solvaamista, että heikompaa hirvittää. Miten siinä voi keskustella mitään rakentavasti?
        Lisäksi sanani väännetään alle nanosekunnin uusiksi ja sen huomaa. Eikö olekin aika ihmeellistä, että minä pelaan rehellisillä säännöillä ja toiset saivartelee?

Sinähän et keskustele. Sehän menee näin: sinä julistat jotakin tai esität väitteen.

Sitten joku kritisoi sitä, johon vastaat heti uhkailemalla, väittämällä että sinua on pilkattu sekä kiroamalla kritisoijan helvettiin ja uhoamalla, että hän saa vielä palkkansa (iankaikkisen kidutusrangaistuksen). Kertaakaan et yritäkään asiallisesti vastata mihinkään kritiikkiin.

• KTS (Ei kirj.)

Omer on jo fossiili. Valitse YMER!

• Uskovainen Uskis

"Omerin laskenta perustui päivämäärään, jossa tuodaan Herralle kaksi kakkua."

Vai että vielä kakkuja, kaikkea sinäkin sitten keksit omaa pöhöttynyttä maailmankuvaasi pönkittämään.

• Viimeinen kevät

En oikein ole halukas asentamaan kahta linnunpönttöä puihin, koska jos armosta pääsen tempaukseen, niin ne jäävät huoltamatta.

• eräs ortodoksi

Onhan hyvä nyt alkaa ilmoitella marginaaleista, kun päivämäärä lähenee ja sitten nämä harhaopilliset valheet paljastuvat. Pelaatte vain lisää aikaa. Joskus mietin, oletteko valheen lähde vai vain valheen uhreja? Joka tapauksessa, rukoilkoon Jumalanäiti puolestanne!

• minä odotan

Kun oliskin noin tai vielä parempi tänään.Tykkäät laskeskella aikoja vaikka meille sanottiin ettei meidän tarvii tietää päivistä.Minusta paras on odottaa joka päivää ylösottoa,se tekee joka päivästä arvokkaan.Toisaalta haluisin niin monen pelastuvan vielä ennen kuin Herrani hakee meidät pois.Voi kun tulis vielä suuri herätys ja kaikelle kansalle tulisi selväksi mitä tuleman pitää ja kuka on Jeesus Herra.

• Inhottava realisti

-jarmo-.

Et kai Sinä ihan vakavissasi ole tuon jutun kanssa?

• -jarmo-

Siis, minä tutkin aika intensiivisesti Raamattua ja vain harvoin innostun nykyprofetioista, koska ne ovat niin älyttömän epäluotettavia, omiani myöden, joten se täytyy vaan tunnustaa ja myöntää. En haluaisi, mutta näin on.

En minä ota näitä mistään musta tuntuu jutun kautta, enkä foliohattu päässä. Mehän tiedämme miten juttu etenee porteittain:
        1. Usko Jumalaan tai ei? Uskon Jumalaan.
        2. Usko Jeesuskeen messiaana? Minä uskon.
        3. Usko siihen mitä Jeesus on sanonut ja luvannut Raamatun mukaan? Minä uskon.
        4. Usko siihen että Pyhä Henki kykenee ohjaamaan? Minä uskon

Tässä kohtaa olemmekin jo aika kaukana toisistamme käsittämään, mitä toinen on etsimällä löytänyt.

Tässä kohtaa minun täytyy puida toisten profetioiden uskottavuutta ja kun/nyt löysin kohtia, jotka lyövät täysin kättä Raamatun kanssa ja ENNEN KAIKKEA korjaavat ristiriitaisuudet, niin pakko se on ottaa todesta ja käydä kunnolla läpi.

Raamatussa on nuo perusasiat ja niissä on pysyttävä tai muuten koko Raamattu vesittyy. Näillä mennään!! ...ja katsotaan loppuun saakka.

Ennustus 28.5. ja 6.6. ovat siis päätelmiä, eikä ne ole mitään ennustuksia. En ole koskaan kutsunut itseäni profeetaksi, vain ns. "pilipaliprofeetaksi" Veijonen saa olla minun puolestani universumin suurin ja kaunein, minä turhin ja mitättömin. Sen sijaan luen Raamattua ja Uskon Jeesukseen Kristukseen minun vapahtajanani.

• niin ja amen

Juuri näin. Herramme Jeesus tulee, KUN TULEE. Ei hän viivytä tuloaan, mutta antaa mahdollisuuden parannuksen tekoon ja pelastukseen. Sanassa kehotetaan olemaan valveilla(valmiina/otollisia), koska emme tiedä hetkeä, jolloin hän tulee. Hän tulee mihin vrk:n aikaan tahansa, riippuen siitä, missäpäin maapalloa asustamme(ks. vertaus:toinen otetaan ja toinen jätetään).
      Tällaiset" tulee-ei tulekaan" ovat syvältä ja vain sekoittavat. Jumala on JÄRJESTYKSEN JUMALA.

• ...

.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5030
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1199
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1139
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1093
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      733
    Aihe