Miten päästä eroon naisvihasta?

createvii

Olen tällänen nuori miehenalku ja ihmettelen vihaani naisia kohtaan. Naisissa minua ärsyttää se, miten kylmiä ja välinpitämättömiä he ovat. Eivät tietenkään kaikki, mutta kaikki naiset jotka ovat omalle kohdalleni osuneet. Lisäksi useat naiset ovat vain miehen rahan perässä. Tästä syystä en enää pysty luottamaan naisiin, enkä edes halua tuntea mitään vetoa heihin.

Lisäksi joissakin naisissa minua ärsyttää niinkin pienet asiat kuin kappalejaon käyttämättömyys. Ymmärrättekö miten kappalejaoton teksti raiskaa silmät? Tämä vihani selkeni minulle juuri äsken täällä suomi24:ssä. Lisäksi ärsyttävää on myös kiristää seksillä ja lainata rahaa uusiin farkkuihin, jotka maksavat 60€ (mistä helvetistä ostatte noinkin kalliita farkkuja?).

Voisin tehdä pitkän listan asioista, joita vihaan naisissa. Sen taidankin heti tämän postattuani tehdä ja teipata jääkaapin oveen kiinni, jotta muistaisin aina miksi vihaan naisia. Toisaalta voisin maalata mustan ympyrän lattiaan ja mennä istumaan sen sisälle, kunnes on kulunut 3 kuunkiertoa.

1

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tee se, mut tottahan meitä kiinnostaa mitä kaikkea naiset voivat tehdä väärin :) Joten odotellan sitä listaakin.

Olen kyllä kateellinen, et toiset miehet lainaa rahaa naistensa vaatteisiin. Mun viimeisin lainaaja oli mun isä, enkä ole koskaan palauttanut lainaani. Toivottavasti hän ei vihaa mua sen takia! `´:)

Sitten toi seksillä kiristäminen on kiinnostavaa. Mitä kaikkea olet joutunut sen takia tekemään? Onko se jotenkin niin, et jos et osta sille uusia kenkiä, niin sit ei tipu, vai laittaako se sinut tekemään joitakin tehtäviä, esim. et sun pitäis ensin siivota partsi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä

Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod
      Maailman menoa
      331
      1966
    2. Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty

niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul
      Ikävä
      36
      1815
    3. Voi minkä rikoksen teki

Kunnosti ihan pa..akuntoon päässeen tien ilman ELYn lupaa. Kyllähän se nyt viranhaltijaa kirpasee. Sellainen yritteliäis
      Kuhmo
      58
      1291
    4. Torniolainen Tiiliä lukemaan

Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.
      Tornio ja Haaparanta
      2
      1126
    5. Mitä haluaisit

Sanoa minulle nyt? En ole tätä kysynytkään pitkään aikaan🤔
      Ikävä
      76
      1103
    6. Mitä olen tehnyt

Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Rakastuin ja en pysty unohtamaan Miksi teet tämän minulle? Yritä ymmärtää, vaikka olet
      Ikävä
      73
      1017
    7. Tuon sinulle jännitystä

Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.
      Ikävä
      107
      971
    8. Pitkään kestänyt ihastuminen

Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen
      Ikävä
      90
      928
    9. Kumpa kaikkeen vois palata

Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin
      Ikävä
      7
      869
    10. Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.

Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain
      NATO
      157
      823
    Aihe