Olen tällänen nuori miehenalku ja ihmettelen vihaani naisia kohtaan. Naisissa minua ärsyttää se, miten kylmiä ja välinpitämättömiä he ovat. Eivät tietenkään kaikki, mutta kaikki naiset jotka ovat omalle kohdalleni osuneet. Lisäksi useat naiset ovat vain miehen rahan perässä. Tästä syystä en enää pysty luottamaan naisiin, enkä edes halua tuntea mitään vetoa heihin.
Lisäksi joissakin naisissa minua ärsyttää niinkin pienet asiat kuin kappalejaon käyttämättömyys. Ymmärrättekö miten kappalejaoton teksti raiskaa silmät? Tämä vihani selkeni minulle juuri äsken täällä suomi24:ssä. Lisäksi ärsyttävää on myös kiristää seksillä ja lainata rahaa uusiin farkkuihin, jotka maksavat 60€ (mistä helvetistä ostatte noinkin kalliita farkkuja?).
Voisin tehdä pitkän listan asioista, joita vihaan naisissa. Sen taidankin heti tämän postattuani tehdä ja teipata jääkaapin oveen kiinni, jotta muistaisin aina miksi vihaan naisia. Toisaalta voisin maalata mustan ympyrän lattiaan ja mennä istumaan sen sisälle, kunnes on kulunut 3 kuunkiertoa.
Miten päästä eroon naisvihasta?
1
273
Vastaukset
Tee se, mut tottahan meitä kiinnostaa mitä kaikkea naiset voivat tehdä väärin :) Joten odotellan sitä listaakin.
Olen kyllä kateellinen, et toiset miehet lainaa rahaa naistensa vaatteisiin. Mun viimeisin lainaaja oli mun isä, enkä ole koskaan palauttanut lainaani. Toivottavasti hän ei vihaa mua sen takia! `´:)
Sitten toi seksillä kiristäminen on kiinnostavaa. Mitä kaikkea olet joutunut sen takia tekemään? Onko se jotenkin niin, et jos et osta sille uusia kenkiä, niin sit ei tipu, vai laittaako se sinut tekemään joitakin tehtäviä, esim. et sun pitäis ensin siivota partsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa173621Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2373531Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4821800- 1321549
Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1481535Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5681444Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2171417- 1131365
- 491099
- 751055