Olen tällänen nuori miehenalku ja ihmettelen vihaani naisia kohtaan. Naisissa minua ärsyttää se, miten kylmiä ja välinpitämättömiä he ovat. Eivät tietenkään kaikki, mutta kaikki naiset jotka ovat omalle kohdalleni osuneet. Lisäksi useat naiset ovat vain miehen rahan perässä. Tästä syystä en enää pysty luottamaan naisiin, enkä edes halua tuntea mitään vetoa heihin.
Lisäksi joissakin naisissa minua ärsyttää niinkin pienet asiat kuin kappalejaon käyttämättömyys. Ymmärrättekö miten kappalejaoton teksti raiskaa silmät? Tämä vihani selkeni minulle juuri äsken täällä suomi24:ssä. Lisäksi ärsyttävää on myös kiristää seksillä ja lainata rahaa uusiin farkkuihin, jotka maksavat 60€ (mistä helvetistä ostatte noinkin kalliita farkkuja?).
Voisin tehdä pitkän listan asioista, joita vihaan naisissa. Sen taidankin heti tämän postattuani tehdä ja teipata jääkaapin oveen kiinni, jotta muistaisin aina miksi vihaan naisia. Toisaalta voisin maalata mustan ympyrän lattiaan ja mennä istumaan sen sisälle, kunnes on kulunut 3 kuunkiertoa.
Miten päästä eroon naisvihasta?
1
372
Vastaukset
Tee se, mut tottahan meitä kiinnostaa mitä kaikkea naiset voivat tehdä väärin :) Joten odotellan sitä listaakin.
Olen kyllä kateellinen, et toiset miehet lainaa rahaa naistensa vaatteisiin. Mun viimeisin lainaaja oli mun isä, enkä ole koskaan palauttanut lainaani. Toivottavasti hän ei vihaa mua sen takia! `´:)
Sitten toi seksillä kiristäminen on kiinnostavaa. Mitä kaikkea olet joutunut sen takia tekemään? Onko se jotenkin niin, et jos et osta sille uusia kenkiä, niin sit ei tipu, vai laittaako se sinut tekemään joitakin tehtäviä, esim. et sun pitäis ensin siivota partsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944791Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353076Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k532995Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281551Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271252- 471199
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.71016Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu781001Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52989Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981