Olen tällänen nuori miehenalku ja ihmettelen vihaani naisia kohtaan. Naisissa minua ärsyttää se, miten kylmiä ja välinpitämättömiä he ovat. Eivät tietenkään kaikki, mutta kaikki naiset jotka ovat omalle kohdalleni osuneet. Lisäksi useat naiset ovat vain miehen rahan perässä. Tästä syystä en enää pysty luottamaan naisiin, enkä edes halua tuntea mitään vetoa heihin.
Lisäksi joissakin naisissa minua ärsyttää niinkin pienet asiat kuin kappalejaon käyttämättömyys. Ymmärrättekö miten kappalejaoton teksti raiskaa silmät? Tämä vihani selkeni minulle juuri äsken täällä suomi24:ssä. Lisäksi ärsyttävää on myös kiristää seksillä ja lainata rahaa uusiin farkkuihin, jotka maksavat 60€ (mistä helvetistä ostatte noinkin kalliita farkkuja?).
Voisin tehdä pitkän listan asioista, joita vihaan naisissa. Sen taidankin heti tämän postattuani tehdä ja teipata jääkaapin oveen kiinni, jotta muistaisin aina miksi vihaan naisia. Toisaalta voisin maalata mustan ympyrän lattiaan ja mennä istumaan sen sisälle, kunnes on kulunut 3 kuunkiertoa.
Miten päästä eroon naisvihasta?
1
412
Vastaukset
Tee se, mut tottahan meitä kiinnostaa mitä kaikkea naiset voivat tehdä väärin :) Joten odotellan sitä listaakin.
Olen kyllä kateellinen, et toiset miehet lainaa rahaa naistensa vaatteisiin. Mun viimeisin lainaaja oli mun isä, enkä ole koskaan palauttanut lainaani. Toivottavasti hän ei vihaa mua sen takia! `´:)
Sitten toi seksillä kiristäminen on kiinnostavaa. Mitä kaikkea olet joutunut sen takia tekemään? Onko se jotenkin niin, et jos et osta sille uusia kenkiä, niin sit ei tipu, vai laittaako se sinut tekemään joitakin tehtäviä, esim. et sun pitäis ensin siivota partsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672431Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999