WC:n kansi alas?

WC-kulttuuri

Kuinka moni nainen olisi valmis maksamaan 50 euroa tuotteesta joka laskee WC-kannen istuinosan alas automaattisesti 5 min sen jälkeen kun se on nostettu ylös?

Katsoin South Parkin 16 esityskauden ensimmäisen jakson ja tajusin kuinka suuri ongelma tämä on naisille. Tämä vaikuttaisi olevan asia jossa usea nainen elää hiuskarvan varassa jos kannen istuinosa ei ole alhaalla silloin kun on käyttämässä pönttöä. Kannen ylin osa saa olla alhaalla, mutta istuinosa ei saa olla ylhäällä. Onko kyse ihan pelkästä narsismista jolla pyritään hallitsemaan miestä parisuhteessa vai onko naisten näössä jotain vikaa kun eivät kykene näkemään onko istuinosa alhaalla vai ylhäällä? Liittyykö tämä jotenkin myös siihen kun naiset tarvitsevat toisia naisia käydessään WC:ssä? Miehet kykenevät kyllä ravistamaan omat pippelit käydessään WC:ssä, mutta kenties naiset tarvitsevat toistensa apua putsatessaan emättimiä etteivät ihan hirveästi haise pissalle tullessaan WC:stä. Vai tapahtuuko WC:ssä jotain muuta mistä miehet eivät ole tietoisia?

Tätä naisten logiikkaa WC-käyttäytymisen osalta saattaa olla hyvin vaikeaa ymmärtää miesten kannalta. Mitenhän naiset ovat tulleet toimeen kivikaudella. Onko touhu ollut samanlaista silloinkin?

21

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitten ostan

Jos se samainen laite myös putsaisi ne virtsatipat siitä pöntön vierestä lattialta ja vielä putsaisi myös lavuaarin reunoilta parranajon jäljiltä jääneen karvasilpun.

• Tosta päätellen

Sä haet siis elämääsi aidot ohjeet south parkista ja tv:stä?
      Ota ne lääkärin määräämät napit ja jätä semmonen syvällisempi pohtiminen niille, kenellä yläkerta toimii. On muitakin kivoja juttuja mitä voit tehdä, kuten kutoa sukkaa samalla kun katsot telsua tai vaikka pienoismallien rakentelu.
      Emättimet tuskin sua tulee koskaan koskemaan, tai naisen kanssa yhdessä asuminen äitiäsi lukuunottamatta.

• WC-kulttuuri

Hankin elämääni luotettavat ohjeet sekä south parkista että suomi24:sta. Kuuntelen ennemmin suomi24:en ohjeita lääkkeiden syömisestä kuin valelääkäreiden puheita.

Emättimet eivät välttämättä tule minua koskemaan, mutta WC-pönttöjen renkaita ne saattavat hipaista. Myös äitini on erittäin innostunut siitä jos joku kehittää hänelle renkaan joka hipoo hänen emätintään.

• Mutta miksi?

Miten mies selittää sen, että vessanpöntöissä on kansi? Miksi pöntöt siis eivät olet kannettomia, jos kannella ei ole mitään tarkoitusta?

Ja kuten edellinen kommentoija, kehotan sinua tarkastelemaan todellisuutta mieluummin jonkin muun kanavan kuin South Parkin kautta.

• WC-kulttuuri

"kehotan sinua tarkastelemaan todellisuutta mieluummin jonkin muun kanavan kuin South Parkin kautta."

Mikähän se jokin muu kanava voisi olla?

Naiset harvemmin pitävät siitä jos menen naisten WC:hen tutkimaan heidän WC-käyttäytymistä.

• Mieti itse
        WC-kulttuuri kirjoitti:

"kehotan sinua tarkastelemaan todellisuutta mieluummin jonkin muun kanavan kuin South Parkin kautta."

Mikähän se jokin muu kanava voisi olla?

Naiset harvemmin pitävät siitä jos menen naisten WC:hen tutkimaan heidän WC-käyttäytymistä.

Melkein mistä muualta tahansa kuin karrikoidusta animaatiosta.

• kuspiätön

Helpommalla pääsee, kun ottaa niin fiksun miehen, ettei tarvii näitä vessa-asioita opettaa erikseen.

• :D

Pissa ei tule emättimestä. Jos et satu tietämään sitä.

Elän yksin taloudessani ja pöntön kansi on useimmiten auki. Se rengas on kiinni.
      Kivikaudella oli samanlainen touhu kun nykyään. Yksin elävillä naisilla pöntön kansi auki ja rengas kiinni silloinkin.

• tuolla joku jo mainitsikin, et ei se kansi siinä pöntössä ihan vaan koristeena ole.
      http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1288439019475.html
      eli jos huuhdot pöntön kansi auki, todennäköisesti peset myös hampaasi hammasharjalla jossa on "sitä ittiään"..
      (ja kyllä, pidän iltapäivälehden uutisointia luotettavampana ja totuudenmukaisempana lähteenä kuin South parkia.)

kaiken lisäksi, kun kansi on kiinni, sekä istuvat että seisovat wc:n käyttäjät joutuvat tekemään sen nostavan liikkeen ennen asiointia ja laskevan liikkeen asioinnin jälkeen. Ja loppuu se märinä!

ja on näköjään ollut tylsää Juhannuspäivän yönä neljän aikaan, kun on pitänyt pohtia toisten vessakäyttäytymistä.

• Reality.-

Olen nainen ehkä olisi valmis maksamaan joutavasta laitteesta mitään. En tiedä miksi vessankansi -ongelma on nostettu jonkin laiseksi kynnyskysymykseksi - muka. TUnnen paljon parisuhteessa olevia naisia ja kenenkään kanssa asia ei ole tullut koskaan puheeksi koska se on täysin merkityksetön asia.

Mitään salamyhkäistä ei myöskään sisälly naisten yhdessä vessassa käyntiin.

• hyvittunut mies

Itse olen nauranut tätä ilmiötä miehenä jo vuosia. Ovatko naiset todellakin niin avuttomia että pissatessa jos rengas ei ole pepun alla istutaan kylmälle keramiikalla. Tästä varmaan seuraa joku paniikki ja pissaahan siinä sitten lentää ympäriinsä varmaankin.

On minullekin joskus vieraan perheen nainen valittanut kun paperirulla on väärinpäin laitettu. Sitäkään varmaan ei osata kääntää ja paperin otto on naisille siitä mahdotonta. Pillastuminen siitäkin tulee ja pissaa taas lentelee ympäriinsä pisaroina.

Miehenä minulle ei tuota ongelmia avat pytyn kantta tai laittaa rengasosaa ylös ja riippuen menenkö kakalle vai pissalle. Mitä jos miehetkin sekoisivat kun ei olisikaan vetoketjua vaan ihan napit. Tässä tilanteessa jos olisimme kuin naisia olisi jo pissat varmaan housuissa.

• Mikä liian vaikeaa?

Ehkäpä tuossa raivostuttaa eniten se, että kantta ei osata panna kiinni, kun kyseessä kumminkin on viemärin toinen pää. Jääkaapin ovi ja ulko-ovikin osataan sulkea, mutta mikä ihme siinä vessankannessa on joillekin niin kauhean vaikeaa?

• liian helppoa
        Mikä liian vaikeaa? kirjoitti:

Ehkäpä tuossa raivostuttaa eniten se, että kantta ei osata panna kiinni, kun kyseessä kumminkin on viemärin toinen pää. Jääkaapin ovi ja ulko-ovikin osataan sulkea, mutta mikä ihme siinä vessankannessa on joillekin niin kauhean vaikeaa?

Mikä siinä kannessa viehättää?

Jos kyse on bakteerien leviämisestä niin eikö ole terveellisempää pitää kantta auki? Ainakin useat terveydenhuollon ammatti-ihmiset sanovat ihmisten elävän liian hygieenisesti jolloin immuniteettikyky katoaa ihmisiltä. Sen sijaan että pitäisimme kannen kiinni, tulisi meidän juoda vettä pöntöstä. Jos siellä on ulostetta tai virtsaa, on se puhdasta kakkaa ja pissaa joka tapauksessa. Jos se on meidän sisältä tullut, eivät nämä bakteerit ole hyökänneet ainakaan niitä limakalvoja vastaan mistä pissa ja kakka ovat tulleet.

Ulko-oven jätän usein auki koska olen köyhä eikä minulla ole mitään varastettavaa. Rikkaat ja ahneat ihmiset haluavat varastoida rikkauksia itselleen sen sijaan että jakaisivat ne muiden kanssa.

• helppo nainen
        Mikä liian vaikeaa? kirjoitti:

Hammasharjaa ei ole pakko säilyttää 5 cm päässä pytystä. Mikä siinä on niin vaikeaa?

• Mikä liian vaikeaa?
        liian helppoa kirjoitti:

Mikä siinä kannessa viehättää?

Jos kyse on bakteerien leviämisestä niin eikö ole terveellisempää pitää kantta auki? Ainakin useat terveydenhuollon ammatti-ihmiset sanovat ihmisten elävän liian hygieenisesti jolloin immuniteettikyky katoaa ihmisiltä. Sen sijaan että pitäisimme kannen kiinni, tulisi meidän juoda vettä pöntöstä. Jos siellä on ulostetta tai virtsaa, on se puhdasta kakkaa ja pissaa joka tapauksessa. Jos se on meidän sisältä tullut, eivät nämä bakteerit ole hyökänneet ainakaan niitä limakalvoja vastaan mistä pissa ja kakka ovat tulleet.

Ulko-oven jätän usein auki koska olen köyhä eikä minulla ole mitään varastettavaa. Rikkaat ja ahneat ihmiset haluavat varastoida rikkauksia itselleen sen sijaan että jakaisivat ne muiden kanssa.

Niin, mikä siinä vessan kannen sulkemisessa on niin kauhean vaikeaa? Entä minkä vuoksi siihen on se suunniteltu? Jopa junien vessoissa on kannet - minkä ihmeen takia? Koristeena?

Ja kultapieni kiemurtelija, oletko sinä ihan varma siitä, että toppuutellessaan ylenmääräistä siivoamista terveydenhuollon ammatti-ihmiset oikeasti tarkoittavat sitä, että vessasta pitäisi käydä ihan tahallaan kulauttamassa kurkkuun kaverin kolibakteerit?

• cissi~~

No minä en ole valmis maksamaan tuota. Miehet ennemminkin ostaisivat, niitä kiinnostaa kaikki automatiikka.

• vcxvxcvxcvxcvvvvc

Ei tällä asialla ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa. Vessassa käyminen on niin tuttua, että se on muodostunut automaattiseksi ja ihminen toimii omien tapojensa mukaan ajattelematta asiaa. Itse nostan rinkan ylös, jotta jos virtsa sattuu lentämään hieman huti, se ei sotki rinkkaa jossa istutaan.

Joskus saatan laskea rinkan, mutta joskus se jää laskematta. Yleensä lasken sen kuitenkin siinä vaiheessa kun olen istumassa pöntölle. Muutamia kertoja tulee istuttua kylmälle posliinille ja eihän se mukavalta tunnu.

Naiset taas ovat mahdollisesti tottuneet rinkan olevan alhaalla, joten istuvat kylmälle posliinille jatkuvasti kunnes tottuvat laittamaan sen alas.

Tämä on yksi niitä asioista joista voi aloittaa typerän riidan. Vanhasta tavasta oppii pois ainoastaan ajan kanssa eikä asiasta valittaminen muuta tilannetta miksikään.

• 99% osumatarkkuus

Oletko muuten näkövammainen?

• vcxvcxvxvxvvvcx
        99% osumatarkkuus kirjoitti:

Oletko muuten näkövammainen?

Itseasiassa tuolla osumisella ei ole mitään tekemistä tarkkuuden kanssa.

• tämä asia ei oo itseasiassa mua ees haitannu koskaan vaan oon pitäytyny vähä isommissa asioissa.. mutta jos totta puhutaan niin aina jos on ollu miesvieraita käymässä niin oon ollu se joka ihan NOSTAA sen kannen ylös niitä varten ihan automaattisesti oman käynnin jälkeen sen kummempia ajattelematta ja sitte ku on yksin niin kansi alhaalla :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      12
      3179
    2. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1811
    3. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      19
      1672
    4. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1565
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1553
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      23
      1511
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      28
      1360
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1344
    9. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1284
    10. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      34
      1262
    Aihe