vaan kaikkeen täytyy väkisin tunkea mukaan seksi-, parisuhde yms. kuvioita.
Siis ei niissä sinänsä mitään vikaa ole, mutta olisi vaan hienoa edes joskus voida tutustua johonkin mieheen tai miehiin ihan ystävänä, niin että molemmat voivat olla omia itsejään ja ottaa rennosti, ilman että kumpikaan yrittää teeskennellä jotain muuta kuin mitä on ja koittaa epätoivoisesti tehdä vaikutusta.
Miksi miehelle ei kelpaa naisen ystävyys.
63
2942
Vastaukset
- oh
Etsitkö miestä ystävänä vai isketkö kaverikorttia käteen niille miehille, jotka yrittivät suhteeseen kanssasi?
- ne on rumia
koska mies on eläin.
- Alienko?
Mies on eläin? Mikä nainen sitten on: alien?
- saahannenaisetkin
Helppohan se naisena on moista heittää kun miehillähän on aina vastuu siinä aloitteen tekemisessä ja parisuhteen alkamisessa. Mistä sitä voi tietää millä mielellä juuri sinä olet liikenteessä. Jos asiaa ei tuohon seksi/parisuhde puolelle vie, ei mitään tule muuten varmasti tapahtumaankaan, jäädään sinne klassiselle kaverivyöhykkeelle. Mut joo, teeskentely ei ole kyllä mieltä lämmittävää.
ps; itse en usko, että naisen ja miehen välillä voi syvää ystävyyttä tuntea, kaveruutta korkeintaan, ellei ole sukua, on homo tms. ilman että molemmat tai jompikumpi osapuoli kokisi seksuaalista jännitettä. - ap.
",jäädään sinne klassiselle kaverivyöhykkeelle"
Ja mitäs vikaa ystävyydessä oikein on ? Ei minulla ainakaan ole niin paljon hyviä ystäviä, että voisin halveksia sitä, että joku -olipa sitten mies tai nainen- haluaa aidosti ystävystyä kanssani.- saahannenaisetkin
eihän siinä mitään vikaa ole jos ystävyyttä vain haluaa, mutta moniko mies naisen kanssa haluaa 'vain' ystävyyttä? veikkaanpa että haluavat joko suhteen tai kaveruutta korkeintaan, ei ole sitä siihen väliin jäävää ystävyyttä.
katkeraa ja ahdasmielistä, sitähän tämä viesti vain onkin. - rehellisenmiehensana
Kaveruus kauniin naisen kanssa on vain kuluttavaa ja raastavaa, jos siltä naiselta ei saa pillua, mutta se kuitenkin antaa muille miehille. Tällöin nainen selvästi osoittaa kaverimiehelle, että pitää tätä surkimuksena, joka ei ole naisen pillun arvoinen.
Kaveruus ruman naisen kanssa on turhaa, koska kaveruus miesten kanssa on hauskempaa ja rennompaa.
- adios mujeres
Koska mies on lähtökohtaisesti mieluummin kaveri miesten kanssa. Naisten kanssa harvemmin puheenaiheet, aiheen käsittelytavat ja huumorintaju menee yhteen.
Lisäksi viehättävät naiset alkavat herätellä muutakin kuin ystävyyttä, vaikka käyttäytyisivät ihan normaalisti.- Totta 6666666
Eli eipä ihme, että suuri osa liitoista ja suhteista päätyy eroon. Niitä kun ei rakenneta pimsalla vaan nimenomaan oikeasti sillä että puheenaiheet, asioiden käsittelytavat ja huumorintaju menee yhteen.
Lähtökohtaisesti siis suurin osa suhteista on kuolleita jo syntyessään, seksin uutuudenviehätys kun ei kauan kanna eikä sillä yksinään pitkälle pötkitä. Eikä ole ihme että ne on nimenomaan naiset jotka eroaa: mitäs he miehellä tekeekään jonka kanssa ei voi jutella, ei ole hauskaa eikä asioita voi käsitellä.
- Haluan PILLUA PILLUA
Koska haluan PILLUA, siis PILLUA, enkä mitään kaveripoikaystävyyttä. Ja pillua ei saa jos on oma olmi itsensä eikä onnistu esittämään lipevää pilluasaavaa nussijasankaria.
- Rehellisyyspisteet
Kerrankin rehellinen vastaus.
- Miehiä monenlaisia
Kyllä joitakin miehiä kiinnostaa naisen ystävyys tai kaveruus (missä näiden kahden raja nyt sitten menee?). Itse ainakin haluaisin että olisi naisia ystävänä niin kuin miehiäkin. En tietenkään voi taata sitä ettenkö tulisi ihastumaan johonkin tällaiseen ystävään.
- kaverismies
Minäkin haluan, että kavereinani on naisia ja miehiä. Nyt olen vain valitettavasti hieman ihastunut erääseen ystävääni, ja olen joutunut ottamaan häneen väliaikaisesti hieman etäisyyttä. En halua pilata ystävyyttämme kertomalla tunteistani. Toivottavasti ihastus menee nopeasti ohitse niin voisin palata takaisin olemaan hänen kanssaan hyvä kaveri.
- Toki ystäviä saa oll
Riippuu toki mitä kukin elämäänsä hakee. Ystävää vai seurustelusuhdetta?
Minullakaan ei ole juuri yhtään kaverinaista - joskus yritin mutta siitä ei tullut mitään pidemmän päälle; ehkä yksi ongelma oli etten lähtökohtaisesti kiinnostunut kaverimielessä kuin naisista joilta olisin myös halunnut muutakin kuin ystävyyttä... ja sitten taas usein välttelen naisia, jotka ei kiinnosta parisuhdemielessä, ihan työasioissakin pakko myöntää että vähemmän heihin pitää yhteyttä kuin sellaisiin naisiin joita pitää kiinnostavina seksuaalisesti.
Ehkä tämä ainainen taka-ajatusmeininki sitten tosiaan pitää naiset poissa kaveripiiristä. Muuten kyllä naisten kanssa viihdyn paremmin, helpompi jutella asioista jne. Mutta johtuuko se taka-ajatuksista vai muuten vaan sukupuolten välisistä eroista, tällä hetkellä en uskalla sanoa...- Hämärän rajoilta
Tämä on niitä juttuja, joista miesten ja naisten on vaikea päästä keskinäiseen yhteisymmärrykseen, koska heidän pariutumiskriteerinsä ja -filosofiansa ovat niin erilaisia.
Oletetaan, että minulla on naispuolinen ystävä. Mitä kriteereitä minulla olisi ystävälle? Hänen olisi hyvä olla kutakuinkin samanikäinen tai ainakin samaa sukupolvea, jotta elämänkokemukset ja -tilanteet olisivat lähellä toisiaan, ts. "olisimme samalla aaltopituudella" ja ymmärtäisimme toisiamme. Joitakin samoja mielipiteitä, harrastuksia, kiinnostuksen kohteita tai muita puheenaiheita olisi hyvä olla, jotta ajan viettäminen yhdessä olisi antoisaa. Tietenkin ystävän tulisi olla luonteeltaan sellainen, että hänen seurassaan on hyvä ja helppo olla - ettei tunnelma olisi jännittynyt tai varautunut.
Mietitäänpä, mitä kriteereitä minulla olisi miehenä naiselle seurustelukumppanina... Aika lailla samoilla mennään. Ehkä ainoana lisäyksenä on, että henkilön tulisi olla fyysisesti viehättävä, mutta kun otetaan huomioon jo ystävyyteen sisältyvä samanhenkisyyden todennäköisyys, jolloin ystävänainen ei todennäköisesti ole yli 80-vuotias tai 150-kiloinen sohvaperuna, tämäkin ehto toteutuisi kamunaisten enemmistön kohdalla.
Tiivistettynä: miehelle ne kriteerit, joilla hän valitsee ystävänsä, ovat seksuaalinen viehätysvoima poislukien samat kuin hänen parisuhdekriteerinsä. Tämän lisäksi miehen seksuaalisen viehättymisen fyysisissä kriteereissä ei ole suurta mystiikkaa: kunhan nainen vain on sopivan kokoinen, ikäinen ja näköinen, homma toimii. Mainitun "sopivuuden" vaihteluvälit ovat myös melko laajat - itse asiassa sen laajemmat, mitä paremmin nuo ystävyyteen liittyvät henkisemmät asiat osuvat yhteen.
Tästä syystä miehen on hyvin vaikea suhtautua ikäiseensä naiseen pelkkänä kaverina. Jos sinkkumies tulee toimeen naisen kanssa kaverina, hän katsoo sen tarkoittavan, että nainen on myös parisuhdekelpoinen.
Näinhän se EI mene naisilla. Naiset pystyvät tekemään jaon seksimiehiin ja kaverimiehiin johonkin hyvin mystiseen "kemiaan" perustuen, ja siitä en edes yritä sanoa mitään, sillä kompetenssini ei riitä ymmärtämään "kemian" luonnetta. Joku vapaaehtoinen nainen valottakoon ajatusmaailmaansa ja selittäköön, miten se heikäläisillä menee tähän suoraviivaiseen miesmalliin verrattuna, sillä minä en ainakaan osaa asettua heidän päänsä sisälle tässä asiassa.- ätmi
Kymppi vetoa että kukaan nainen ei edes YRITÄ vastata tuohon... ainakaan millään järkevällä tavalla.
- Hopsie
"Tiivistettynä: miehelle ne kriteerit, joilla hän valitsee ystävänsä, ovat seksuaalinen viehätysvoima poislukien samat kuin hänen parisuhdekriteerinsä."
Mainitset vielä, että näin homma ei mene naisilla, mutta omasta kokemuksestani voin sanoa että se menee hyvin pitkälle samalla tavalla. Pariutumiskriteerit ja filosofiat ovat kyllä erilaisia, mutta naistenkin kesken näissä kriteereissä ja toimintatavoissa on suurta vaihtelua, kuten myös miestenkin kesken. Aika moni nainen haluaa, että se oma jörrikkä voisi olla myös ystävä.
Mitä tulee viehättävyyteen ja tähän mystiseen kemiaan, en itsekään osaa sanoa miksi jotkut iskevät ja jotkut eivät, kyse on niin syvän tason tiedostamattomasta reaktiosta. Voi olla, että kyseessä on fysikaalisten ominaisuuksien (ulkonäkö, feromonit tms.) ja pitkän tutustumisen seuraus. Tyhjentävää vastausta en osaa antaa. En ainakaan enää osaa enkä halua iskeä seuraani todella lyhyen tuttavuuden perusteella baarista, joten jokin siinä pitkässä tutustumiskaudessa on.
Vaikka ap ei olekaan kiinnostunut parinvalinnasta, esittelen aiheeseen löyhästi liittyvän sekaporukoiden hyödyn: niissä oppii ottamaan rennosti erilaisten ihmisten kanssa, myös vastakkaisen sukupuolen. Sekaporukoissa olen oppinut jutun jos toisenkin, kuten että miesten pissasuihku ei ole siisti vana vaan salakavalasti roiskii sinnekin, minne ei tähtää. Tämänkin tiedon timantin opin, koska miehet ovat olleet tarpeeksi rentoina kertoakseen sen jopa naisten seurassa.
Mutta vitsit sikseen: mielestäni on vain hyvä, että ystäväpiiri on niin sekalainen joukko, kuin mitä yhdessäolo kestää, sillä se antaa siinä missä ottaakin. Siellä näkee, miten erilaisia näkökulmia elämän tapahtumiin löytyy ja että ihmisiä tässä ollaan, vikoineen kaikkineen. Opin, että mitään yleistä mielipidettä ei ole tai että suomalaiset ja ulkomaalaiset eivät ole perijuuriaan myöten erilaisia. Sekasaunoissa on opittu myös hyväksymään erilaiset kehot eri ikäkausina, joka oli teininä ihan tervetullut opetus.
Suuri osa meistä kaipaa seuraa ilman parinvalinnan jännitettä ja on ihan perusteltua pyytää sitä. Hyödyt ovat kultaakin arvokkaampia. - Kultasuihku
Hopsie kirjoitti:
"Tiivistettynä: miehelle ne kriteerit, joilla hän valitsee ystävänsä, ovat seksuaalinen viehätysvoima poislukien samat kuin hänen parisuhdekriteerinsä."
Mainitset vielä, että näin homma ei mene naisilla, mutta omasta kokemuksestani voin sanoa että se menee hyvin pitkälle samalla tavalla. Pariutumiskriteerit ja filosofiat ovat kyllä erilaisia, mutta naistenkin kesken näissä kriteereissä ja toimintatavoissa on suurta vaihtelua, kuten myös miestenkin kesken. Aika moni nainen haluaa, että se oma jörrikkä voisi olla myös ystävä.
Mitä tulee viehättävyyteen ja tähän mystiseen kemiaan, en itsekään osaa sanoa miksi jotkut iskevät ja jotkut eivät, kyse on niin syvän tason tiedostamattomasta reaktiosta. Voi olla, että kyseessä on fysikaalisten ominaisuuksien (ulkonäkö, feromonit tms.) ja pitkän tutustumisen seuraus. Tyhjentävää vastausta en osaa antaa. En ainakaan enää osaa enkä halua iskeä seuraani todella lyhyen tuttavuuden perusteella baarista, joten jokin siinä pitkässä tutustumiskaudessa on.
Vaikka ap ei olekaan kiinnostunut parinvalinnasta, esittelen aiheeseen löyhästi liittyvän sekaporukoiden hyödyn: niissä oppii ottamaan rennosti erilaisten ihmisten kanssa, myös vastakkaisen sukupuolen. Sekaporukoissa olen oppinut jutun jos toisenkin, kuten että miesten pissasuihku ei ole siisti vana vaan salakavalasti roiskii sinnekin, minne ei tähtää. Tämänkin tiedon timantin opin, koska miehet ovat olleet tarpeeksi rentoina kertoakseen sen jopa naisten seurassa.
Mutta vitsit sikseen: mielestäni on vain hyvä, että ystäväpiiri on niin sekalainen joukko, kuin mitä yhdessäolo kestää, sillä se antaa siinä missä ottaakin. Siellä näkee, miten erilaisia näkökulmia elämän tapahtumiin löytyy ja että ihmisiä tässä ollaan, vikoineen kaikkineen. Opin, että mitään yleistä mielipidettä ei ole tai että suomalaiset ja ulkomaalaiset eivät ole perijuuriaan myöten erilaisia. Sekasaunoissa on opittu myös hyväksymään erilaiset kehot eri ikäkausina, joka oli teininä ihan tervetullut opetus.
Suuri osa meistä kaipaa seuraa ilman parinvalinnan jännitettä ja on ihan perusteltua pyytää sitä. Hyödyt ovat kultaakin arvokkaampia."Suuri osa meistä kaipaa seuraa ilman parinvalinnan jännitettä ja on ihan perusteltua pyytää sitä. Hyödyt ovat kultaakin arvokkaampia."
Naiset kaipaavat seuraa seuran takia. Miehet kaipaavat naisen seuraa, koska se seuran pitäminen saattaa johtaa siihen, että naisen kanssa pääsee harrastamaan seksiä.
Naisen mielestä on itseisarvo, että oppii jotain miesten pissasuihkun rakenteesta. Miehen mielestä naista koskeva tieto on hyödyllinen vain, jos sen omaksuminen edesauttaa sitä, että mies pääsee panemaan naista.
Naiset myös edellyttävät mieheltä, että hänen tarjoamansa seura on viihdyttävää, huumorintajuista ja jännittävää. Mies ei edellytä naiselta tällaisia ominaisuuksia vaan sallii naisen olla tylsä ja ennalta-arvattava, kunhan nainen on pantavan näköinen. - Hopsie
Kultasuihku kirjoitti:
"Suuri osa meistä kaipaa seuraa ilman parinvalinnan jännitettä ja on ihan perusteltua pyytää sitä. Hyödyt ovat kultaakin arvokkaampia."
Naiset kaipaavat seuraa seuran takia. Miehet kaipaavat naisen seuraa, koska se seuran pitäminen saattaa johtaa siihen, että naisen kanssa pääsee harrastamaan seksiä.
Naisen mielestä on itseisarvo, että oppii jotain miesten pissasuihkun rakenteesta. Miehen mielestä naista koskeva tieto on hyödyllinen vain, jos sen omaksuminen edesauttaa sitä, että mies pääsee panemaan naista.
Naiset myös edellyttävät mieheltä, että hänen tarjoamansa seura on viihdyttävää, huumorintajuista ja jännittävää. Mies ei edellytä naiselta tällaisia ominaisuuksia vaan sallii naisen olla tylsä ja ennalta-arvattava, kunhan nainen on pantavan näköinen.Voi hitsi, missä valheessa olen elänyt.
- Virallinen Arvioija
Hopsie kirjoitti:
Suuri osa meistä kaipaa seuraa ilman parinvalinnan jännitettä ja on ihan perusteltua pyytää sitä. Hyödyt ovat kultaakin arvokkaampia.Fiksu kirjotus.
- tyttönen nen
Itse ainakin koen, että monet miehet natsaavat kemioiltaan. Se tarkoittaa lyhyesti sitä että voisin kuvitella harrastavani seksiä heidän kanssaan. Siis kuvitella. Sit ne joiden kaa kemiat ei natsaa, no, koen heidät yhtä viehättävänä kuin naispuoliset ystäväni, eli siis kivoja ja voi olla varmasti hyvännäkösiä mutta ei vaan seksi käy edes mielessä.
En tiiä mistä tää kemia syntyy, ainaki ilmeistä, silmistä, käyttäytymisestä(pitää olla herrasmies, eli hyvät käytöstavat) mutta olla vähän pahiksen näkönen, jopa tumma tukka on vähän pahikseen viittaavaa, sillai alitajuisesti, voisin kuvitella. Samoin kun naiselle toisen silmän päälle menevä tukka luo illuusion mystysyydestä ja salaperäisyydestä
Toisinsanoen, ehkä naiset vaan on krantumpia. :) Itse toisaalta koen monet miehet miellyttävinä ja sillai et heidän kanssa on jotain kemiaa, mutta se on enemmän sellasta flirttailuu ja oman viehätysvoiman kokeilua ;) Itsellä kun on jo ihana poikaystävä. :) - Olen samaa mielt
Mä olen itseasiassa kyllä tosi paljon samaa mieltä sun kanssa!
Ainoa erotus, miksi mulla siis on vastakkaisen sukupuolen edustajia kavereina, on se, että vaikka mä periaatteessa pitäisinkin näitä viehättävinä ja että ne ois ehkä myös parisuhde-ehdokkaita, mä jotenkin en silti koe tarvetta saada kaikkien kanssa aikaan jotain. Mulla on pari erittäin ihanaa, viehättävää ja rakasta ystävää, jotka kuitenkin on oleet aina ystäviä. Me ollaan oltu ihastuneitakin, mutta meidän yli 20-vuotiset suhteet ei ois kestänyt seksiä, suhteita, sekoiluja... Etenkin kun heilläkin on ollut omat kaverinsa. Tarkoittaen, että kyllä, he on viehättäviä eikä mitään "toissijaisia" ja ehkä joskus teininä ja nuorena ois jotain "kemiaakin" ollut jne. mutta meidän kohdalla me ollaan pidetty kiinni kaveruudesta, ja pitkästä suhteesta niin.
Olosuhteet on myös tukeneet sitä. Ollaan asuttu eri paikoissa ja silti pidetty yhteyttä. Ollaan viestitelty, tavattu, soitettu aina sillon tällön, ei koskaan unohdettu. Suhteista ollaan aina oltu rehellisiä ja kaikesta puhuttu.
Joten kaikkia ei kannata vaan laittaa sinne suhdeosastolle ja ehdokkaiksi eikä päästää sitä ihastusta pidemmälle. Etenkään jos olosuhteet ei ole ok, eikä ne lähelläkään aina vaan ole.
No, sitten mä kyllä ymmärrän sen kun joku puhui siitä turhautumisesta. Mä olen joskus tapaillut niin että itte sitten ihastuin ja toinen ois halunnut vaan kaveruutta. Ei onnistu sitten niin päin enää. Että mä alkasin siinä katteleen kaverina kun mun ihastus tapailee muita treffimielessä ja mulle tarjoaa kaveri-korttia? Että mä sitten ikäänkuin vaan tyytysin siihen ja jos jotain on ollut ilmassa, mä peruisin sen? Jne. siis ymmärrän täysin: ei se enää onnistu kun täydelliseltä masokistilta! Eli ei sitä kaveruutta voi vaatia enää keneltä tahansa, eikä kukaan oikeasti empaattinen kai odotakaan, että jos ensin on oltu ihastuneita tai treffejä tms. niin sitten se toinen vaan katkaisi tunteensa ja toiveensa ja tyytyisi kaverina olemiseen ja vierestä katsomiseen tosta vaan.
Mutta jaon seksimiehiin ja kaverimiehiin varmaan jotkut pystyy tekemään ja aina joskus on niin että ihastukset on yksipuolisia. Sille ei mahda mitään, se sattuu ja on hanurista. Tosin sitten on sekin, ettei kaikkia kaveruuksia kannata jättääkään ihan pienen ihastuksen takia, eli jos nyt vähän kirpasee, se menee ohi. Joskus ystävyys kestää 20 vuotta siinä kun jokainen suhde kariutuu 2 kuukauteen. Joten miettikää sitäkin. - Salaperäinen kemia
tyttönen nen kirjoitti:
Itse ainakin koen, että monet miehet natsaavat kemioiltaan. Se tarkoittaa lyhyesti sitä että voisin kuvitella harrastavani seksiä heidän kanssaan. Siis kuvitella. Sit ne joiden kaa kemiat ei natsaa, no, koen heidät yhtä viehättävänä kuin naispuoliset ystäväni, eli siis kivoja ja voi olla varmasti hyvännäkösiä mutta ei vaan seksi käy edes mielessä.
En tiiä mistä tää kemia syntyy, ainaki ilmeistä, silmistä, käyttäytymisestä(pitää olla herrasmies, eli hyvät käytöstavat) mutta olla vähän pahiksen näkönen, jopa tumma tukka on vähän pahikseen viittaavaa, sillai alitajuisesti, voisin kuvitella. Samoin kun naiselle toisen silmän päälle menevä tukka luo illuusion mystysyydestä ja salaperäisyydestä
Toisinsanoen, ehkä naiset vaan on krantumpia. :) Itse toisaalta koen monet miehet miellyttävinä ja sillai et heidän kanssa on jotain kemiaa, mutta se on enemmän sellasta flirttailuu ja oman viehätysvoiman kokeilua ;) Itsellä kun on jo ihana poikaystävä. :)Kemia syntyy siitä, että mies on dominoiva seksuaalinen mies joka heruttaa naiselta pimpsaa. Jos mies vain juttelee mukavia eikä edes yhtään yritä kähmiä tai nussia, niin ei nainen ajattele tällaista miestä seksuaalisessa mielessä ollenkaan.
Case closed. - Mies1885
Olen samaa mielt kirjoitti:
Mä olen itseasiassa kyllä tosi paljon samaa mieltä sun kanssa!
Ainoa erotus, miksi mulla siis on vastakkaisen sukupuolen edustajia kavereina, on se, että vaikka mä periaatteessa pitäisinkin näitä viehättävinä ja että ne ois ehkä myös parisuhde-ehdokkaita, mä jotenkin en silti koe tarvetta saada kaikkien kanssa aikaan jotain. Mulla on pari erittäin ihanaa, viehättävää ja rakasta ystävää, jotka kuitenkin on oleet aina ystäviä. Me ollaan oltu ihastuneitakin, mutta meidän yli 20-vuotiset suhteet ei ois kestänyt seksiä, suhteita, sekoiluja... Etenkin kun heilläkin on ollut omat kaverinsa. Tarkoittaen, että kyllä, he on viehättäviä eikä mitään "toissijaisia" ja ehkä joskus teininä ja nuorena ois jotain "kemiaakin" ollut jne. mutta meidän kohdalla me ollaan pidetty kiinni kaveruudesta, ja pitkästä suhteesta niin.
Olosuhteet on myös tukeneet sitä. Ollaan asuttu eri paikoissa ja silti pidetty yhteyttä. Ollaan viestitelty, tavattu, soitettu aina sillon tällön, ei koskaan unohdettu. Suhteista ollaan aina oltu rehellisiä ja kaikesta puhuttu.
Joten kaikkia ei kannata vaan laittaa sinne suhdeosastolle ja ehdokkaiksi eikä päästää sitä ihastusta pidemmälle. Etenkään jos olosuhteet ei ole ok, eikä ne lähelläkään aina vaan ole.
No, sitten mä kyllä ymmärrän sen kun joku puhui siitä turhautumisesta. Mä olen joskus tapaillut niin että itte sitten ihastuin ja toinen ois halunnut vaan kaveruutta. Ei onnistu sitten niin päin enää. Että mä alkasin siinä katteleen kaverina kun mun ihastus tapailee muita treffimielessä ja mulle tarjoaa kaveri-korttia? Että mä sitten ikäänkuin vaan tyytysin siihen ja jos jotain on ollut ilmassa, mä peruisin sen? Jne. siis ymmärrän täysin: ei se enää onnistu kun täydelliseltä masokistilta! Eli ei sitä kaveruutta voi vaatia enää keneltä tahansa, eikä kukaan oikeasti empaattinen kai odotakaan, että jos ensin on oltu ihastuneita tai treffejä tms. niin sitten se toinen vaan katkaisi tunteensa ja toiveensa ja tyytyisi kaverina olemiseen ja vierestä katsomiseen tosta vaan.
Mutta jaon seksimiehiin ja kaverimiehiin varmaan jotkut pystyy tekemään ja aina joskus on niin että ihastukset on yksipuolisia. Sille ei mahda mitään, se sattuu ja on hanurista. Tosin sitten on sekin, ettei kaikkia kaveruuksia kannata jättääkään ihan pienen ihastuksen takia, eli jos nyt vähän kirpasee, se menee ohi. Joskus ystävyys kestää 20 vuotta siinä kun jokainen suhde kariutuu 2 kuukauteen. Joten miettikää sitäkin.Miniseksuaalisuus.
- Citynainen
Valmis vain ystävyyteen mutta valikoidusti. Ei pysty seurustelemaan koska pelkää mustasukkaisuutta ja kahlintaa. Muuta kun ei ole kokenut.
- Suitsi se vittusi
Ei se ole mitään seurustelua jos miehen pitää sietää että jakelet aina välillä myös muille.
- rumamies
Kyllä kelpais. Mulla ei ole ikinä ollut nais ystävää. Ja ei varmaan ikinä tulekkaan
- tuplaDI
Sama tilanne olenkin täys paskakasa.
- mies nais ystävillä
Minä en oikein ymärä tuota että miksi miehellä ei vois olla myös naisia ystävinä. Minulla on monta ystävää jotka ovat naisia ja he hyväksyvät sen että olemme vaan ystäviä eikä tulla koskaan seurustelemaan toistemme kanssa, osa heistä ovat todella hyvännäköisiä ja toiset vähän vähemmän hyvännäköisiä mutta eihän ystävyys katso ulkonäköä vaan tärkein on että olemme samalla aaltopitudella.
Ehkä minä sitten olen kummallinen mies mutta olen tottunut siihen että en tarvitse seurustela kaikkien naisten kanssa vaan niden kanssa voi myös olla ystäviä. Jo lapsena tottuin siihen että minulla oli monta tyttöä kavereina ja olihan minulla myös yksi poika kaverina eli asuin sellaisella paikkalla missä useamat perheet olivat tyttöjen vanhempia. Koulussa sitten olin ainoa poika luokkalla ja lopput olivat tyttöjä. - sinkku_heteromies
" Miksi miehelle ei kelpaa naisen ystävyys, vaan kaikkeen täytyy väkisin tunkea mukaan seksi-, parisuhde yms. kuvioita.
Siis ei niissä sinänsä mitään vikaa ole, mutta olisi vaan hienoa edes joskus voida tutustua johonkin mieheen tai miehiin ihan ystävänä, niin että molemmat voivat olla omia itsejään ja ottaa rennosti, ilman että kumpikaan yrittää teeskennellä jotain muuta kuin mitä on ja koittaa epätoivoisesti tehdä vaikutusta. "
Tähän on tietysti kaksi ihan eri vastausta siitä riippuen onko mies varattu vaiko sinkku.
Edellisessä tapauksessa miehen kumppani ei sitä hyväksy, koska kuitenkin kuvittelee miehen pettävän. Mies ei halua kumppaniaan tämän takia menettää, joten mitään syvää ystävyyttä toisen naisen kanssa ei voi muodostaa.
Jälkimmäisessä tapauksessa tietenkin siksi, että se varsinainen suhde puuttuu, joten kaikille siihen kelpaaville on tehtävä aloite, että joskun jonkun kumppanin itselleen löytäisi. Jos haluat tuolta välttyä pitää sinun muokata itsestäsi sellainen, ettet kumppaniksi kelpaa. Silloin jäljelle jää vielä se ongelma, ettei miehellä ole aikaa rajoittamattomasti, joten ajan joutuu käyttämään tärkeämpään, kuten opiskeluun, työssä käyntiin ja kumppanin etsintään ja jälkimmäiseen menee miehiltä huomattavasti enemmän aikaa kuin naisilta vallitsevasta kulttuurista johtuen. Siispä aikaa ystävyyteen ei vaan riitä. Mutta jos rupeat vielä avustamaan kumppanin haussa, niin sitten voi niitä mies ystäviä kyllä jo sinkuista löytyäkin. Tottahan ystävääsi pulassa autat, jos olet oikea ystävä, etkä vain pinnallinen kaveri ?
Mutta oletko oikeasti tähän kaikkeen valmis ?
Useimmat eivät ole, joten niitä läheisiä miesystäviä ei naisille edellä mainituista syystä silloin löydy.
Ellei nainen sitten käytä edistyneempää logiikkaa, ja etsi miesystävää homomiesten joukosta, ne kun ei sinusta kiinnostu sukupuolisesti, eikä niiden kumppanikaan sinusta tule mustasukkaiseksi sitten millään. Et vaan taida olla siihenkään valmis, vaikka se on ilmeinen looginen ratkaisu ongelmaasi. - nainenakafemale
Tjaa, no kyllä mulla on montakin hyvää miespuolista ystävää, ehkä muutama enemmänkin kuin naispuolista. Toisaalta suuren osan näistä äijän köriläistä olen tuntenut lapsesta asti, joten suhde on lähestulkoon sisarussuhde. Ollaan tästä juteltukin useasti ja kommenttina on tullut mm "Olethan sä kaunis nainen, mutta ei sua voi ajatella seksuaalisesti, se olis melkein kuin insestiä" ja sama juttu toiste päin: on pari näistä ystävistäni hyvin komeita ja miesmakuani vastaavia, mutta ei se ajatuksena ikinä lähde mihinkään seksuaaliseen.
Myönnettäköön, ettei asia ihan ongelmaton ole. Joiltakin ystävämiehiltä (joita en yleensä kylläkään ole tuntenut 15 vuotta) on tullut aivan puskista rakkaudentunnustuksia. Yhden kanssa välitkin jäätyivät aika hyvin, kun aloin seurustella toisen miehen kanssa.
Mutta siis, mies-nainen -ystävyys on mahdollista, tosin ei kaikkien miesten ja naisten välillä.. - ??
Mikä hiton pakkomielle teillä naisilla on kerätä niitä kamumiehiä?
- Ihan oikeesti
Tee nyt alun alkaen selväksi mistä on kyse. Eikä se sulje edelleenkän pois etteikö miestä voisi kiinnostaa, eihän me nyt saatana ihan munattomia olla.
Ainakin muutama naisystävä on ollutkin, mutta ainakin käsittääkseni niissä molemmin puolin on jo alussa käsitetty että mistä suhde alkaa ja mihin päättyy.
Mutta se miehenä vituttaa että nainen haluaa tutustua epämääräisesti "kaverina" antaen ymmärtää etttä muukin olisi mahdollista. Sittenpähän siinä miehenä kärvistelet että ollaanko kavereita vai mitä ollaan.
Jos yrität olla kaveri niin menetät mahkusi naiseen joka saattaisi olla kiinnostunut ja koska et ole varma naisestakaan niin se tilanne on epämiellyttävä tai sitten taas jos yrität niin nainen saattaa joko antaa kenkää kun sellaisia ajattelee tai sitten tarjoaa sitä kaverikorttia.
Osalla nuorista naisista on vähän epäilyttävä tapa kerätä näitä miespuolisia kavereita. En tiedä onko ne sitten naiselle todellakin jotain nuuhkivia ja ihailevia kaveripoikia vai ihan oikeasti homoja.
Tässä en yritä panetella naisia, mutta naiset eivät vaikuta ymmärtän tai haluavan ymmärtää miten se kaveruus toimiin miesten kanssa ja miten miehet joutuvat aktiiviseen roolin omatessaan toimimaan sitten myös niissä "ollaankohan me kavereita vai mitä" tilanteissa.
Itselleni ainakin tällä hetkellä kelpaisi erinomaisesti vaikka Helsingistä naispuoleinen ystävä. Mistäs vähän päälle kolmekymppisenä sen taiot esiin ilman että siitä naiselle tulee epäilyksiä että piparin perässäkö sitä vain ollaan?- Hopsie
Kuvailemiasi nuoria ihmisiä on kyllä olemassa. Osa heistä on vähän sinisilmäisiä eivätkä hantsaa, että toiselle pitää kertoa selkeästi, että parisuhde ei kiinnosta. He eivät ole pahoja, mutta eivät tajua miten väärin heidän ystävyyden osoituksensa voi tulkita. Ei se mitään panettelua ole, jos tuo esille naisten ja miesten erilaiset "toimintakoodit" kaveriporukoissa. Suora puhe auttaa.
Sitten on näitä, jotka tieten tahtoen jättävät epäselviä viestejä ihailun ja palvelusten toivossa. He ovat käyttäjiä eivätkä oikeita ystäviä.
- Hopsie
Tulipa sekaporukoista mieleen myös se, että ne voisivat olla hyvää kuntoutumista nais/miesjahtiin perin pohjin väsyneille, tai mieluummin hyvä ehkäisy väsymiselle. Puhun näistä ihmisistä, jotka ovat epäonnistumisten takia jo niin väsyneitä ja loppuun palaneita taistelussa seksuaalisesta suosiosta, että se alkaa vaikuttaa negatiivisella tavalla koko elämänlaatuun ja tapaan, jolla suhtaudutaan toisiin ihmisiin.
Kun kärsii burnoutin töissä tai opiskelujen aikana, mennään saikulle (teoriassa). Tehdään jotain muuta ja yritetään selvittää loppuunpalamisen syitä. Miksi seuranhaustakin ei voisi pitää hyvissä ajoin saikkua ja kokeilla sen sijaan jotain rennompaa ja vähemmän kuluttavaa, kuten vaikkapa chillaamista hyvässä porukassa?
Eihän se mitään helppoa ole, enkä tiedä olisiko tästä oikeasti hyötyä. Luulisi kuitenkin ettei sekaporukassa kaveeraavalle tule yhtä herkästi mieleen, että kaikki vastakkaisen sukupuolen edustajat ovat armottomia tyranneja ja kiusaajia.- Ihan oikeesti
Ei tuo loputtomasti toimi.
Varmaan toimii ehkä niillä jotka ovat armottoman negatiivisesti vastakkaiseen sukupuoleen suhtautuvia, mutta toisaalta ne jotka tulevat muuten toimeen naisten kanssa mutta eivät saa seksuaalista huomiota naisilta tai aina tulee se "Kaverikortti" esiin niin arvaapa alkaako se miestä ärsyttää?
Toisekseen kokemuksesta sanon että naisia tuntemalla heistä ei välttämättä ylipäätään opi vain positiivisia asioita.
Suosittelen tuota siis vain niille joilla ei ole kontaktia lainkaan vastakkaiseen sukupuoleen tai ajattelevat suurin piirtein että miehet tai naiset ovat perkeleestä.
Ainakin miehenä se voi käydä ihan miehen oman kuvan päälle jos aina jää vain naisen kaveriksi ja noissa sekaporukoissakin osa miehistä on niitä haluttuja ja osa ei.
Tuo on vähän samanlainen ehdotus nimittäin kuin "rennot treffit". Hyvä idea sinällään, mutta kun tekee sitä aikansa niin tajuaa että miehenä pitäisi yrittää enemmän tehdä se vaikutus koska muuten tulee vain kavereita.
Naisena kun voi ehkä loikoilla enemmän, chillailla, katsella yms. plärätä mieskatalogeja ihan reaalimaailmassa ja suunnitella kenetkä ottaa mutta mies joutuu käymään kiinni kuin sika limppuun. - Hopsie
Ihan oikeesti kirjoitti:
Ei tuo loputtomasti toimi.
Varmaan toimii ehkä niillä jotka ovat armottoman negatiivisesti vastakkaiseen sukupuoleen suhtautuvia, mutta toisaalta ne jotka tulevat muuten toimeen naisten kanssa mutta eivät saa seksuaalista huomiota naisilta tai aina tulee se "Kaverikortti" esiin niin arvaapa alkaako se miestä ärsyttää?
Toisekseen kokemuksesta sanon että naisia tuntemalla heistä ei välttämättä ylipäätään opi vain positiivisia asioita.
Suosittelen tuota siis vain niille joilla ei ole kontaktia lainkaan vastakkaiseen sukupuoleen tai ajattelevat suurin piirtein että miehet tai naiset ovat perkeleestä.
Ainakin miehenä se voi käydä ihan miehen oman kuvan päälle jos aina jää vain naisen kaveriksi ja noissa sekaporukoissakin osa miehistä on niitä haluttuja ja osa ei.
Tuo on vähän samanlainen ehdotus nimittäin kuin "rennot treffit". Hyvä idea sinällään, mutta kun tekee sitä aikansa niin tajuaa että miehenä pitäisi yrittää enemmän tehdä se vaikutus koska muuten tulee vain kavereita.
Naisena kun voi ehkä loikoilla enemmän, chillailla, katsella yms. plärätä mieskatalogeja ihan reaalimaailmassa ja suunnitella kenetkä ottaa mutta mies joutuu käymään kiinni kuin sika limppuun.Hyvin mahdollista, ei sitä varmaa taikatemppua kai ole. Ainakaan sellaista, joka toimisi kaikille. Yllä mainitsemani ehdotus on siitäkin idealistinen ja epäkäytännöllinen, että oletan ihmisten olevan suht fiksuja ja melko huomaavaisia toisiaan kohtaan.
- gourmetrillaaja
"Miksi seuranhaustakin ei voisi pitää hyvissä ajoin saikkua ja kokeilla sen sijaan jotain rennompaa ja vähemmän kuluttavaa, kuten vaikkapa chillaamista hyvässä porukassa?"
Mikäpä ettei, itselläkin on ja on ollut mukavia naiskavereita. Niiden ratkaisevien efforttien tekeminen parisuhteen muodostamisessa jää kuitenkin yleensä miehen vastuulle, niin ei se loppujen lopuksi voi olla älyttömän rentoa ja chilliä. Etenkään kaveriporukassa, jossa asioiden mennessä pieleen niistä saa kuulla myöhemminkin. - ätmi
Hopsie kirjoitti:
Hyvin mahdollista, ei sitä varmaa taikatemppua kai ole. Ainakaan sellaista, joka toimisi kaikille. Yllä mainitsemani ehdotus on siitäkin idealistinen ja epäkäytännöllinen, että oletan ihmisten olevan suht fiksuja ja melko huomaavaisia toisiaan kohtaan.
Kirjoittelitko aiemmin nimimerkillä ENFP-nainen? Ainakin samanlaista kurppasontaa suollat.
- Hopsie
ätmi kirjoitti:
Kirjoittelitko aiemmin nimimerkillä ENFP-nainen? Ainakin samanlaista kurppasontaa suollat.
Nope.
- 16+13
Omalta kohdaltani syyt:
1) Jos nainen osoittautuu niin mukavaksi, että sen seurassa on oikeasti kiva viettää aikaa, niin se kyllä pompsahtaa samantien potentiaaliseksi naisystäväehdokkaaksi. Harvan naisen kanssa kuitenkaan synkkaa niin hyvin ja se olis kuitenkin suotavaa naiselta, jonka naamaa pitäs tuijottaa vähän useamminkin
2) Valtaosa naisista pyörii lähinnä naispuolisten ystäviensä kanssa, joten on jokseenkin loogista tulkita naisen olevan kiinnostunut minusta muutenkin kuin kaverina, jos hän haluaa tapailla muutenkin kuin isomman porukan jatkeena
3) Aloitteen teko miehen vastuulla. Jos viihdyn naisen seurassa ja vaikuttaa ihan tyttöystävä materiaalilta, niin pakkohan se on koittaa? Jos ei koita niin ei voita.
4) Yllä mainittujen kohtien perusteella tuntuu vähintäänkin reilulta selvittää missä mennään kaikkien osapuolien kannalta siinä vaiheessa, jos tuntuu puolin tai toisin olevan jonkinasteista kiinnostusta. Ei ole itselleen, eikä varmaan naisosapuolellekkaan, kivaa tasapainoilla kaverisuhteen ja pienen ihastuksen välimaastossa. Jompaan kumpaan sattuu ennemmin tai myöhemmin, jos ei ole 100% varmaa, että kyse on ihan puhtaasta kaverisuhteesta. Ja jos nyt pakit tulee ennenkuin mitään syvempiä tunteita syttyy, niin ei se kaverisuhteena jatkaminen ole ainakaan itselleni mikään ongelma, olettaen tietysti, että olin kiinnostunut kaverina alunperin.
Hassu juttu kyllä. Itselleni se, että on kivaa seuraa kaverina on lähinnä positiivinen piirre naisystäväehdokkaassa, mutta monille naisille se on taas totaalinen turn off miehessä.- Ihan oikeesti
"Hassu juttu kyllä. Itselleni se, että on kivaa seuraa kaverina on lähinnä positiivinen piirre naisystäväehdokkaassa, mutta monille naisille se on taas totaalinen turn off miehessä. "
Nimenomaan. Ainakin itsellä alkaa mehut kiertää kun huomaa että yhteistä löytyy. Naisille taitaa taas käydä päinvastoin ja miehen pitää pysyä jotenkin salaperäisenä ja tuntemattomana että tekee sitten sen seksuaalisen vaikutusken.
Senpä takia jo alussa teen itsellekin selväksi yritänkö naista vai en. Jos yritän niin sitten en ole naiselle niin mukava enkä niin avoin enkä kertoile kaikkea itsestäni. Se on täysin eri juttu kun taas olen kaveri.
Tosin se mikä potuttaa on monien naisten oletus että tietyist mies on kiinnostunut myös heistä parisuhdemielessä. Hei, et sinä nyt niin unohtumaton nainen ole. - nymfoko?
Ihan oikeesti kirjoitti:
"Hassu juttu kyllä. Itselleni se, että on kivaa seuraa kaverina on lähinnä positiivinen piirre naisystäväehdokkaassa, mutta monille naisille se on taas totaalinen turn off miehessä. "
Nimenomaan. Ainakin itsellä alkaa mehut kiertää kun huomaa että yhteistä löytyy. Naisille taitaa taas käydä päinvastoin ja miehen pitää pysyä jotenkin salaperäisenä ja tuntemattomana että tekee sitten sen seksuaalisen vaikutusken.
Senpä takia jo alussa teen itsellekin selväksi yritänkö naista vai en. Jos yritän niin sitten en ole naiselle niin mukava enkä niin avoin enkä kertoile kaikkea itsestäni. Se on täysin eri juttu kun taas olen kaveri.
Tosin se mikä potuttaa on monien naisten oletus että tietyist mies on kiinnostunut myös heistä parisuhdemielessä. Hei, et sinä nyt niin unohtumaton nainen ole.Voit olla oikeassa, en ala vänkäämään kun on niin vähän kokemusta naisten kanssa suhteilusta.
Mutta en allekirjoita ajatusta "kaksista tikkaista", on toki tuntemattomia seksikkäitä miehiä ja kaverimiehiä, mutta molempien ryhmien kanssa voisin sekstailla. Yleensä ainoa käytännön este on se jos tapailen jo jotakuta muuta. Parisuhteen kannalta ne kaverit, jotka tuntee (ja joista tynkää) on vielä etusijalla. Mun mielestä useimmat ihmiset on aika tylsiä, pinnalta, mutta lähempi tutustuminen voi tehdä heistä hyvinkin mielenkiintoisia.
Harmi vaan taidan useimpien miesten mielestä kelvata vain kaveriksi, vibat on ainakin sellaisia. Tai ehkä ne ei vaan viitsi yrittää mitään, jos kuvittelevat olevansa siellä seksittömillä "kaveritikkailla"?
Jos asenteesi on alusta asti se, että " Oot niin ruma/tyhmä/ikävä/tylsä että en sun kanssa mihinkään ryhtyis!" niin miksi edes vietät aikaa sellaisen kanssa.
Jos asenteesi ei ole se, niin miksi annat sellaisen vaikutelman?
Jos aloitat ihmissuhteen kenen tahansa ihmisen kanssa, niin ei kannata aloittaa sillä että asetat monenlaisia rajoja. Sellainen vain innostaa yrittämään niiden rikkomista.
Kysymyshän ei ole siitä kelpaako miehelle ystävyys, vaan siitä että ystävyys, seksi ja seurustelu voivat olla eri asioita.
Jotkut ihmiset eivät osaa olla rehellisiä vaikka oma henki riippuisi siitä, toisen kanssa voi harrastaa seksiä ja olla rehellinen.
Ehkäpä todellinen ongelma on siinä, että et itse vaikuta rehelliseltä, vaan jollakin tavalla vihjaat että jotain muutakin olisi tarjolla.
Esimerkiksi, jos sanot että haluat olla vain kaveri, ja sitten pyydät miestä ulos,
kyllä mies kuulee sen niin että haluat suhteen ja seksiä, mutta myöhemmin.
Sitä paitsi, miehet haluavat seksiä. Se on luonnonlaki.
Se ei tarkoita sitä että mies ei voisi olla ilman seksiä tai haluaisi juuri sinua.
Ota kaveriksi joku vanhempi vakiintunut mies jonka ei enää ole pakko jahdata jokaista naista, joku tarpeeksi avoin ja rehellinen, tai tietysti homo joka ei ole kiinnostunut sinusta.
Tai sitten harrastakaa sitä seksiä niin saatte sen tarpeen pois elimistöstä ja pois tieltä.- dhtf
kiinnostaako ilmanen?
http://ads.guava-affiliate.com/z/6546/CD2485/ - Miehelle
Kyllä kelpaisi. Mistä sitä saa?
- realismiapeliin
Mies luonnostaan haluaa seksiä naisen kanssa. Kaikenlaiset tekosyyt ja viritelmät kuten ystävyys ovat miehen kannalta täysin turhia ja yleensä pelkkää teeskentelyä.
- 15+7
Siksi että kyllähän suomalaiseen tavisnaiseen voi kerran kullinsa upottaa, mutta ystävän pitää olla luotettava ja hyvää seuraa.
- .........
Kenelle miehelle? On mulla ainakin naispuolisia kavereita. Myönnettäköön, että jos he olisivat vapaita ja tulisi tilaisuus niin voisin panna heistä jokaista, mutta en ole varsinaisesti rakastunut yhteenkään, vaan pidän kaverina.
- Pyhkyli pyh.
.... ja sitten kun löytyy senluonteinen mies että se on ystävä naiselle niin arvaa mitä tapahtuu max. vuoden kuluessa?
Arvaa? - bestfriendsarewe
Kelpaa! Minäkin haluaisin olla paras ystävä oman rakkaan naiseni kanssa, jota bylsisin sitten iltaisin nukkumaan mennessä.
Mikseivät naiset halua yhdistää rakkautta ja ystävyyttä? No, ei se mitään. Käyn sitten huorissa.- Minulle...
Kyllä kelpaisi tuo suunnitelma, kunhan suhteessa olisi riittävästi tunnetta ja ulkopuoliset ja maksulliset seksikuviot suhteessa ollessa jäisi molemmilta pois.
- kamupoika2013
Minusta olisi ihanaa jos kamunaisilta saisi välillä poskihoitoja tai edes käsihoitoja. Ei sen tarvitse sen kummempaa tarkoittaa. Tehtäisiin vain hyvää toisillemme.
- naiset paitsiossa
Olen samaa mieltä. Joskus voisi olla kaverina, eikä torjua ja hylkiä naisia.
- was?
Outoa...tai sitten luonnollista joillekin.
Minulla on aina ollut miehiä ja naisia ystävinä, kaikenikäisiä.
Olen oppinut paljon kuuntelemalla miestä ystävänä.
En olisi sama ihminen jos ystävät olisivat aina olleet yhtä ja samaa sukupuolta ja saman ikäisiä. - mies luopuu
Sukukypsän naisen seurassa mies kokee aina yhdynnän ja seksin mahdollisuuden. Sen mahdollisuuden voi tuntea hyvin voimakkaana tai hyvin heikkona, mutta se on aina siellä jossain tietoisuudyn perukoilla kutkuttamassa miehen mieltä.
Tämähän ei suinkaan tarkoita sitä että tämä mahdollisuus pitäisi toteuttaa tai tuoda julki. Useimmat miehet kykenevät kontrolloimaan halujaan ja luopumaan niiden tyydyttämisestä tarvittaessa.
Ystävyyssuhde naisen kanssa merkitsee aina sitä että mies luopuu tästä yhdynnän mahdolisuudesta. Joskus se voi olla hyvinkin helppoa, joskus täysin mahdotonta.
Tätä naiset eivät useimmiten ymmärrä. Heidän mielestään mies kykenee seksuaalisten halujensa hillitsemisen lisäksi myös täysin poistamaan halunsa. - sfbsfh
Kaikki eivät teeskentele olevansa jotain muuta kuin ovat, vaikka olisivatkin toisesta kiinnostuneita.
Mutta henkilökohtaisesti en ryhdy pelkäksi ystäväksi naisten kanssa samasta syystä kuin en hanki uusia miespuolisiakaan ystäviä.
Minulla on jo enemmän kuin tarpeeksi ystäviä muutenkin. En tarvitse ainoatakaan uutta ystävää.
Parisuhde minulta kuitenkin puuttuu.- kiintiö vuotaa
Ei tuo kiintiöajattelukaan aina toimi. Joskus sitä vaan tapaa niin kiinnostavan ihmisen, että haluaa tavata useamminkin. Ihan riippumatta siitä onko ystäväkiintiö täynnä vai ei. Itselleni kävi juuri näin.
- niin5
Miesten kiintiöajattelu ja pelkkä seksiajattelu, johtaa naisten yksinäisyyteen ja heidän torjumiseensa joskus turhaankin.
- Kiintiöt eduskuntaan
Mikä on tämä miesten kiintiöajattelu? Luulisi ainakin, että miesten seksiajattelu ei johda naisten yksinäisyyteen, vaan johtaa ennemmin siihen, että naisella on hyvin pian patukkaa vakosessa.
- dsgsdg
Nainen kaverina on sama kuin nainen seurustelukumppanina, paitsi ettei saa seksiä. Muuten saa kuulla osansa naisen kiukutellessa rättipäivinään yms. Miksi siis tyytyä moiseen puolikassuhteeseen.
- ikisinkku.
Naiset ei halua olla mun ystäviä koska olen kamala, ruma ja läski.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943722
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.962702Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172337- 1252315
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070