Valittajat

Julkinen vääryyskö

Oletteko ikinä huomanneet julkisella paikalla ryhmää tai kahden henkilön seuruetta joiden keskustelu on erittäin selvästi kuultavissa ulkopuolisille ja keskutelun teemana on selkeä kaikkeen pettyminen ja kuinka huonoja jotkin henkilöt ovat joista tämä valittava seurue puhuu.

Mielestäni tämä on suhteellisen koomista koska omasta mielestään he ovat keskusteluissaan pyhimyksiä vaikka ovat itse juuri niitä jotka vihaavat (lähinnä kaikkea).

Tämä on mielenkiintoinen sosiaalinen ilmiö jota tapahtuu julkisilla paikoilla kuten juuri tässä missä juuri nyt olen. Voin olla väärässäkin mutta mielestäni itse olen suhteellisen tyytyväisellä mielellä ilman mitään suurempia ongelmia enkä koe mitään syyllisyyttä tuosta "huutavasta vääryydestä".

8

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo-o

      Kyllä, valittajia riittää..kuten juuri SINÄ ITSE!

      • Julkinen vääryyskö

        Olen tietoinen tuosta paradoksista kuinka valittajista valittaja on myös itsekkin valittaja, yritin ilmaista sitä että tekstini on hyvin neutraalissa tilassa syntynyttä:

        "Voin olla väärässäkin mutta mielestäni itse olen suhteellisen tyytyväisellä mielellä ilman mitään suurempia ongelmia"

        Ja tosiaan voin siltikin olla väärässä.

        Tiedän myöskin että Avoin suhde aiheena ei tarkoita kirjaimellisesti tälläistä avoimuutta. Tämä oli kuitenkin erikoistilanne jossa olin salapoliisina ja gonzo journalistina ja hyvä että sain edes jonkun aiheen näprättyä iphonella tuolla tapahtumien ytimessä.

        Sinulle Joo-o voisin myöskin kertoa että kyllä valittajia tosiaan riittää, kuten juuri sinä itse.


      • Joo-o
        Julkinen vääryyskö kirjoitti:

        Olen tietoinen tuosta paradoksista kuinka valittajista valittaja on myös itsekkin valittaja, yritin ilmaista sitä että tekstini on hyvin neutraalissa tilassa syntynyttä:

        "Voin olla väärässäkin mutta mielestäni itse olen suhteellisen tyytyväisellä mielellä ilman mitään suurempia ongelmia"

        Ja tosiaan voin siltikin olla väärässä.

        Tiedän myöskin että Avoin suhde aiheena ei tarkoita kirjaimellisesti tälläistä avoimuutta. Tämä oli kuitenkin erikoistilanne jossa olin salapoliisina ja gonzo journalistina ja hyvä että sain edes jonkun aiheen näprättyä iphonella tuolla tapahtumien ytimessä.

        Sinulle Joo-o voisin myöskin kertoa että kyllä valittajia tosiaan riittää, kuten juuri sinä itse.

        Voi, voi, voi, voi, voi! Ihan liian monimutkaista minulle maalaitytölle!


      • Julkinen vääryyskö
        Joo-o kirjoitti:

        Voi, voi, voi, voi, voi! Ihan liian monimutkaista minulle maalaitytölle!

        Kysy jos et ymmärrä, ei tuossa mitään monimutkaista pitäisi olla.


      • Joo-o
        Julkinen vääryyskö kirjoitti:

        Kysy jos et ymmärrä, ei tuossa mitään monimutkaista pitäisi olla.

        Voi, voi, voi, voi, voi on siinä...ja minä olen ihan aito valittaja...voi, voi!


      • Julkinen vääryyskö
        Joo-o kirjoitti:

        Voi, voi, voi, voi, voi on siinä...ja minä olen ihan aito valittaja...voi, voi!

        Niinhän sinä olet ainakin kirjoittamasi perusteella.

        Eikä se minua ihmetytä koska valittaminen on hyvin yleistä ja varsinkin netissä.

        Tämä kyseinen aihe mistä kerroin tapahtui kuitenkin tosi elämässä reaali ajassa samaan aikaan kun siitä kirjoitin ja mielestäni se on aika kiinnostavaa mutta selvästikkin sinusta se ei ole kovinkaan kiinnostavaa.


      • Joo-o
        Julkinen vääryyskö kirjoitti:

        Niinhän sinä olet ainakin kirjoittamasi perusteella.

        Eikä se minua ihmetytä koska valittaminen on hyvin yleistä ja varsinkin netissä.

        Tämä kyseinen aihe mistä kerroin tapahtui kuitenkin tosi elämässä reaali ajassa samaan aikaan kun siitä kirjoitin ja mielestäni se on aika kiinnostavaa mutta selvästikkin sinusta se ei ole kovinkaan kiinnostavaa.

        Eiku joo, ihan totta jos asiallisesti asiaa lähestytään, niin olen huomannut sen valittamisen, niin tavallisessa elämässa kuin täälä netissä. Minä aikoinaan kirjotin mielestäni asiallisesti näille palstoille ja usein, niin usein sain asiattomia kommenteja ja siksi ajan myötä olen itsekkin sortunut asiattomaksi. Sory! Siinä sitten kun valitetaan kuinka huonoja muut ovat, niin voi tuntea itsensä paremmaksi...niin minä olen ajatellut.


      • Julkinen vääryyskö
        Joo-o kirjoitti:

        Eiku joo, ihan totta jos asiallisesti asiaa lähestytään, niin olen huomannut sen valittamisen, niin tavallisessa elämässa kuin täälä netissä. Minä aikoinaan kirjotin mielestäni asiallisesti näille palstoille ja usein, niin usein sain asiattomia kommenteja ja siksi ajan myötä olen itsekkin sortunut asiattomaksi. Sory! Siinä sitten kun valitetaan kuinka huonoja muut ovat, niin voi tuntea itsensä paremmaksi...niin minä olen ajatellut.

        Kiitos asiallisesta kommentista

        ja noinhan se on että lähes ainoa keino keskustella valittajan kanssa on valittaa itse mukana. Siksi sinäkin varmaan olet sortunut siihen joskus heidän kanssaan ja kukapa ei olisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2164
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1404
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1290
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1035
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1009
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      940
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      659
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    Aihe