Rakastunut samaan ihmiseen jo 5 vuotta

heippaM

Hei, olen nuori tyttö, täytin juuri 18 vuotta.

Ollessani seiskaluokalla rakastuin erääseen poikaan ensisilmäyksellä. Meillä oli koko yläasteen ajan juttua. Etenkin 9 : nellä luokalla. Kerran kun istuin koulussa sohvalla hän laittoi kätensä minun pään taakse (ymmärrätte mitä tarkoitan)

Lukion ykkösellä hän soitti minulle. Minulla ei ollut hänen numeroaan , mutta siitä kaikki lähti liikkeelle. Olimme on/off koulussa meitä luultiin jo seurustelevan . Hän sanoi minua rakkaaksi ja sen semmoista mutta ei muiden kuullen. Jos riitelimme koulussa kaverit sanoivat meitä vanhaksi pariskunnaksi, itse en ymmärtänyt mitä hän (kaveri) tarkoitti sillä. Koko lukiuon ykkösen lähetimme ja emme lähettäneet tekstareita. Kuitenkin kerran satui sanomaan, että " minun mielestäni pojan on pyydettävä tyttö ulos, tai näin mun mielest mä on konservatiinen tän asian suhteen" . Silloin katsoi poikaa silmiin ja ihon väri muuttui hetkessä. Kesäkuussa aloin ymmärtää miksi hänelle kävi niin, hän oli jo seurustellut sillon maaliskuusta asti erään toisen tytön kanssa ja kesäkuussa näin heidät yhdessä. Luulen että poika luuli että en ole kiinnostunut hänestä.

Näin sinä kesänä hänet tyttöystävänsä kanssa mutta hän ei koskaan esitellyt minua tai tyttöä toisillemme. Aina kun hän puhuu "kaveristaan" tiedän että se on hänen tyttöystävänsä'.

Päätin juuri lukion toisenvuoden eikä poika vieläkään minun seurassani sano että tyttöystäväni tai hän ei edes mainitse koko asiaa. en tiedä miksi.

Olimme juhannuksena töissä yhdessä ja kerroimme unelmamme ja ne olivat ihan samat. Tunnen pojan koko perheen ja hän minun on käynyt meilläö koska on isoveljeni kaveri. Ja tämä poika on ollut seiskaluokasta lukion yhhköseen asti samalla luokalla kuin minä. Lukion toisella luokalla hän kuitenkin vaihtoi koulunsa.


Tämän uuden tytön kanssa hän ei ole onnellinen, ja huomasin kun olimme töissä että hän yritti koko ajan vihjata onko minulla uutta. Annoin ymmärtää että minulla on toinen, koska halusin tehdä hänet mustasukkaiseksi.


Kuitenkin kun olen hänen kanssaan tunnitvierii emmekä huomaa aikaa. Hänen kanssaan on ihanaa.

Silloin juhannuksena kun olin töissä samaan aikaan kun hän ; hän sanoi minua tyttöystävänsä nimellä . Minä sanoin kuka? sen jälkeen hän meni ihan punaiseksi eikä vastannut kysymykseeni. Tiesin keneksi hän minua luuli mutta halusin kuulla sen häneltä.
Tiedän että hän on ollut yläasteesta asti minuun kiinnostunut sillä kadulla hän aina vihelteli perääni ja sanoa minua "pikku-diivaksi" (mitä en ole) ja pikku-prinsessaksi.


Haluaisin teidän mielipiteenne onko poika vielä kiinnostunut? TAi mitä mieltä te ootte koko asiasta? =)

26

852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heippaM

      unohdin mainita että olemme frirtailleet niin kauan kuin muistan ja vieläkin. Vaikka hän on parisuhteessa lähettelee aina silloin tällöin flirttailu viestejä.

    • 34234243243

      Kertoohan se aika paljon sinusta, jos kerta flirttailet varatun miehen kanssa.

      • tätivaan

        Mikäs pirun ajatuksen lukija aloittajan pitäisi olla? Poika ei ole saanut edes sanottua seurustelevansa, so...???

        Tuli ihan omat nuoruusvuodet mieleen - miten mielettömän vaikeaa oli puhua asioista niiden oikeilla nimillä ja miten paljon aikaa meni hukkaan vain siksi, ettei uskaltanut puhua... Kun pelkäsi, että mokaa ja että on ymmärtänyt väärin!
        Tuo mustasukkaiseksi tekeminen ei ollut välttämättä viisas veto, koska nythän poika sai aiheen ajatella, ettei aloittajaa kiinnosta, vaan hän on säpinästä huolimatta jatkanut eteenpäin elämässä ja maalailee tulevaisuuden kuvia jonkun muun kanssa. Mutkikkaaksi menee, todella mutkikkaaksi...
        No, kenenkään väliin ei tietysti pitäisi ängetä - mutta ehkä ilma pitäisi jotenkin puhdistaa sanomalla suoraan, mitä ajattelee. Poika on veljesi kaveri, joten eikös sitä kautta olisi mahdollista selvittää pojan sähköpostiosoite..? Mikään ei rassaa niin kuin epätietoisuus, joten eikun toimeksi nyt viimein!
        Voi olla, että poika ajattelee samoin... Tai jossei ajattele, vaan seurustelee tosissaan toisen kanssa, hän sen varmasti kertoo ja sitten ei ole mitään epäselvää. Älä tuhlaa enempää aikaa kissa-ja-hiiri-leikkiin!


      • heippaM
        tätivaan kirjoitti:

        Mikäs pirun ajatuksen lukija aloittajan pitäisi olla? Poika ei ole saanut edes sanottua seurustelevansa, so...???

        Tuli ihan omat nuoruusvuodet mieleen - miten mielettömän vaikeaa oli puhua asioista niiden oikeilla nimillä ja miten paljon aikaa meni hukkaan vain siksi, ettei uskaltanut puhua... Kun pelkäsi, että mokaa ja että on ymmärtänyt väärin!
        Tuo mustasukkaiseksi tekeminen ei ollut välttämättä viisas veto, koska nythän poika sai aiheen ajatella, ettei aloittajaa kiinnosta, vaan hän on säpinästä huolimatta jatkanut eteenpäin elämässä ja maalailee tulevaisuuden kuvia jonkun muun kanssa. Mutkikkaaksi menee, todella mutkikkaaksi...
        No, kenenkään väliin ei tietysti pitäisi ängetä - mutta ehkä ilma pitäisi jotenkin puhdistaa sanomalla suoraan, mitä ajattelee. Poika on veljesi kaveri, joten eikös sitä kautta olisi mahdollista selvittää pojan sähköpostiosoite..? Mikään ei rassaa niin kuin epätietoisuus, joten eikun toimeksi nyt viimein!
        Voi olla, että poika ajattelee samoin... Tai jossei ajattele, vaan seurustelee tosissaan toisen kanssa, hän sen varmasti kertoo ja sitten ei ole mitään epäselvää. Älä tuhlaa enempää aikaa kissa-ja-hiiri-leikkiin!

        Tiedän tämän pojan sähköpostin olen joutunut pyytämään sen koulutöiden takia.

        En tiedä, mutta jostain syystä minua kaivalluttaa se, että hän ei kerro minulle että hänellä on tyttö ystävä. Miksi ei voi sanoa sitä suoraan? Jakun kerran hän sanoi minua tyttöystävänsä nimellä miksi ei voinut sano , sori sanoin sua Leenaksi (keksittynimi) ja se on mun tyttöystävä?

        Haluaako hän tosiaan suojata minua siitä että loukkaantuisin että hänellä on uusi?

        Hänen ollessaan minun seurassa lukion ykkösellä soitti aina jason Mraz- im yours pianolla, koska silloin hän luuli että minulla on toinen. Vaikka seiskaluokasta asti en ole miettinyt ketäään muuta kuin Häntä


    • heippaM

      Anteeksi mitä sillä tarkoutat, kyllä saat sanoa suoraan en loukkaannu. Kyllä, mutta meillä oli juttua ennen kun hän seurusteli ja olen olevinaani että en tiedä että seurustelee, koska hän ei ole sanonut asiaa minulle niin. =)

    • 342222222222222222

      Mutta pointtihan on se, että sinä tiedät ja silti menet flirttailemaan varatun miehen kanssa. Haluaisitko että sinulle myös tehtäisiin niin?

      Sinun kannattaa vielä kasvaa, ennen kuin hyppäät mihinkään seurusteluun.

      • heippaM

        Lopetan heti sen siihen kun hän sanooo minulle suoraan olevansa varattu. Ja onko hän oikeesti onnellinen parisuhteessa kun lähettelee minulle viestejä? ja vielä frirtailee? Onko se oikein häneltäkään?


      • 4233333342324
        heippaM kirjoitti:

        Lopetan heti sen siihen kun hän sanooo minulle suoraan olevansa varattu. Ja onko hän oikeesti onnellinen parisuhteessa kun lähettelee minulle viestejä? ja vielä frirtailee? Onko se oikein häneltäkään?

        Tottakai ei ole. Eli olette kummatkin yhtä typeriä. Mutta varmaa se on, että mmies tekisi myös sinulle samalla tavalla kun tekee kerta toisellekkin. Mutta eipä sinussa ole kyllä kehumista ihmisenä ja olisi ehkä hyvä, jos sinuakin joskus karma purisi takamukseen.


    • heippaM

      Pitäisikö minun mennä hänelle sanomaan tunteeni?

      Sydämeni meni palasiksi kun näin hänet toisen tytön kanssa ja sanoi veljelleni että vie sen kotiin vanhempiensa luo. En oikein usko että meistä mitään enää koskaan tule koska sydämeni on niin sirpaleina.

      Ajattelin ajatteleeko hän minua vai mikä siinä kun ei kerro seurustelevansa suoraan.

    • teemitäteet89

      Lähetä pojalle vaikka s-posti, jossa auot kaikki haavat ja kysyt suoraan, että miksei suoraan vaan sano että seurustelee, häpeääkö tyttöystäväänsä tai pelkääkö että teidän leikit loppuu siihen. Tuntuu olevan jännää viihdettä, tuo jännitystä elämään pyöritellä montaa tyttöä. Ihan ajattelemattomalta, kokemattomalta pojankoltiaiseltahan tuo kuulostaa. Joskus on vaan parempi päästää irti. Jää jäljelle kauniit ensirakkauden muistot ja ne muistot kantaa elämässä. Mukava haaveilla ja unelmoida vanhempana menneitä, että entä jos... Jos teille suhde tulee, niin melko varmasti kaikki haavekuvat ja luulot romuttuvat. Olet rakastunut vain oman mielikuvituksesi prinssiin, josta voi kuoriutua aikamoinen mätäpaise, jos syvemmin menee tutustumaan. Sen kertoo jo tuo miten kohtelee sinua. Olet selvää huvia. Jos olisi oikeita tunteita ja välittäisi sinusta, tuskin pystyisi noin vain olemaan sinusta erossa ja leikitellä sillointällöin kun huvittaa..

    • heippaM

      kiitos että sait minut ymmärtämään miten asiat todellakin on. tarvitsin jonkun sanovan tuon minulle. Eräänä päivänä kun juttelimme hän päästi vahingossa suustaan että" me aina juusonkaa (sen veli) puhutaan susta ja nauretaan sulle. "

      Lähettelee viestit perjantaista sunnuntai iltaan , koska menee sitten tyttöyställe ja ei enää vastaa viesteihin. tai todella aikaseen aamulla kirjottaa ja tiettyyn kello ajan jälkeen olen huomannut että ei vastaa minulle.

    • Totuuden TORVI:D

      Sanotaanko näin että,nuorena on tunteet sekaisin.Ei oo sen kummosempaa.

    • heippaM

      Mitäs nytten teen, kun poika jätti sen toisen tytön?
      Näimme viime viikolla ja hän soitti minulle Jason Mraz- I won't give up biisin katsoen koko ajan suoraan silmiini.

      Ennen kun hän alotti soittaa tuon biisin hän sanoi että olen muuttunut (oikeasti syy oli siinä että olin viikon nukkunut huonosti--> univelkaa siksi olin kireällä päällä) ,hän aloitti soittamalla eka Gotye - somebody i used to know biisillä..

      Tiedän että pojalla on tunteita minua kohtaan,sim lähetin 'vahingossa' hänelle viestin "lähet kai sinne juhliin munkaa". Se oli ett tottakai, hetken päästä pyysin anteeksi ja si se sano et "en voi mahtaa sille mitään et ajattelet mua koko ajan ;D" mä olin " niin sä toivoisit niin" se oli " niin sä luulet" mä olin " mä olen viksu ja oon aina oikeessa. Olinko muka nyt kerranki väärässä" poika ei enää vastannu, eikö hiljaisuus ole myötymisen merkki. Kaipailen teidän mielipiteitänne kovasti. Sydämeni sykkii ja ei syki hänelle, koska mielestäni hän teki ilkeän tepun kun yhtäkkiä sain tietää ett' hän on toisen kanssa mutta tavallaan rakastan häntä silti.

    • heippaM

      ps. hän luulee että minulla on nytten toinen .. mitä tehdä kertoako totuus, että ei ole koskaan ollut toista?

    • heippaM

      Miks kukaan ei halua auttaa mua ?

    • action!

      Nyt lopetatte teknisten aparaattien välityksellä räpellyksen. Kutsut hänet kotiisi juttelemaan tai jonnekin kahvilaan tai lenkille tms. ja puhutte asiat selviksi kerrankin. Et saa mitään selvää hänestä eikä hän sinusta, jos vain biisi tai pari sanaa kännykän tms avulla vaihdetaan. Kerrotte kumpikin kuka seurustelee ja kenen kanssa tai ei seurustele, kuka on ollut jo vuosia ihastunut/rakastunut jne. Totuus on tekevä teidät vapaiksi. Joko rakastumaan toisiinne tai päästämään irti haaveistanne.

    • heippaM

      ok, pyydänkö hänet noin vain ulos? näemme kyllä joskus mutta se on puhdasta sattumaa. Koulu vuoteni alkaa nytten ja hän käy koulua helsingissä joten emme åahemmin ehdi törmätä. Olen yrittänyt saada hänet kyllä sanomaan minulle että hän on varattu mutta kun ei vaan sano sitä..Päivystän heti tänne,jos asia on edenny jotenkin ;D

      .

    • heippaM

      Päätin tänään että hän ei ole minun arvoiseni. Tuo kohtelu minkä hän teki ei ollut oikein. Haluan unohtaa hänet, mutta miten?Hän on veljeni kaveri joten tottakai veljeni puhuu hänetä ja kotona ouhutaan hänestä kun hän on niin mukava poika.

      Miten saisin itseni rakastumaan johonkin toiseen? Onko niksejä?

    • carambola87a

      Mitäs ne teidän samat unelmat olivat?

    • heippaM

      meidän samat unelmat? no kirtää maailmaa, mennä vapaa-ehtois töihin, perustaa perhe asua jossain "maaseudulla" , Mennä naimisiin tasan kerran oikean elämän kumppanin kanssa...

      Halaun mennä Enrique Iglesiasin keikalle, hän alkoi pitää siitä laulajasta vain koska minäkin pidän siitä laulajasta. Hän on mennytjo sen keikalle poikakaverinsa kanssa, päätin että euraavan kerran ku Iglesias tulee suomeen menen hänen keikalleen.
      tässä on s-postini voisin sielä kertoa sinulle paremmin [email protected]

    • vai niin

      Niinkö

    • heippa.M

      taidan olla aika tyhmä vai pitäiskö tämä ymmärtää vihjeena, ainakin kaverin mielestä kyllä. Nimittäin h'n pyytää minulta matikantukiopestusta(olen siinä aika hyvä) . Tiedän että ne ovat tekosyistä jotta voisimme nähdä.. nyt hän muutti toiseen kaupunkiin Helsinkiin.

      olen sanonut itselleni että en rakasta häntä ja haluan päästä hänen yli, mutta kuitenkin viimeiset kaksi viikko olen vain ajatellut häntä ja toivonnut että hän soittais.


      Viimeksi kun annoin hänelle tukiopetusta emme oikeasti tehneet mitään matikaa liittyvää korkeintaa 5 min, loppu ajasta vain juttelimme. Hän sanoi minulle mitä tekisin jos olisin masentunut ja hän veisi minut retkelle ja sanoisi/näyttäisi mikä se asia olisi ja sielä ottaisi maasta kiven ja sanoisin sen olevan se asia miksi teimme sen retken? sanoin että nauraisin, koska olisin olettanut jotain suurta ja ihmeellistä. Oletan että meillä on ollut hauskaa ja silloin tajuaisin elämäni palaset olevan kohdalla kun on sinun kaltainen kaveri. Silloin hän sanoi niinpä ja tiesin sillä samalla hetkellä että hän puhui tuolloin tyttöystävästää.

      Olen jotenkin kyllästynyt siihen että aina kun heillä menee huonosti hän ottaa minuun yhteyttä..Sanoin hänelle asian koska en voinut pitääs en sisälläni. Sanoin hänelle, että hän ei ole paras kaverini enkä pysty teeskentelemään sitä. Koska oikesti haluan olla enemmän kuin ystävä tai ei mitään.

      Miten saan hänet tajuamaan? Eräs tyttö joka oli lukiossani ja vasta nyt ystävytyttiin niin hän sanoi meniks teidän juttu poikki? olin ettö mikä, ei meillä koskaan ole ollut. Hän oli aijaa, mut kyll kaikki puhuu siitä että hän oli kiinostunut sinusta kovasti...

      olen sama henkilö kuin heippaM mutta joku on varanu tunnukseni.. :(

    • heippa.M

      auttakaa.....

      • unohda se jo

        Olet saanut jo hyviä apuja, et vain usko niitä, koska romantiikka on niin ihanaa. On ihana haihatella, vaikka järki olisikin jo aikaa sitten ymmärtänyt todemman puolen asioista. Mies vain leikkii tunteillasi, koska voi tehdä niin, se on hänelle helppoa, liian helppoa. Tuollaisista teerenpeleistä ei ainakaan mun tietääkseni koskaan ole tullut mitään hyviä parisuhteita. Lukemattomia yh-äitejä, sydänsuruja ja turhia toiveita kylläkin. Mies seurustelee, piste. Ihan samantekevää, mainitseeko tyttöystäväänsä sulle koskaan tai kuuleeko että sä seurustelet tai ei. Vain sillä on väliä, ettei ole oikein rehdin oloinen tyyppi vaan pelurin oloinen. Sellaiseen ei kannata satsata, parempia löytyy!


      • HeippaM
        unohda se jo kirjoitti:

        Olet saanut jo hyviä apuja, et vain usko niitä, koska romantiikka on niin ihanaa. On ihana haihatella, vaikka järki olisikin jo aikaa sitten ymmärtänyt todemman puolen asioista. Mies vain leikkii tunteillasi, koska voi tehdä niin, se on hänelle helppoa, liian helppoa. Tuollaisista teerenpeleistä ei ainakaan mun tietääkseni koskaan ole tullut mitään hyviä parisuhteita. Lukemattomia yh-äitejä, sydänsuruja ja turhia toiveita kylläkin. Mies seurustelee, piste. Ihan samantekevää, mainitseeko tyttöystäväänsä sulle koskaan tai kuuleeko että sä seurustelet tai ei. Vain sillä on väliä, ettei ole oikein rehdin oloinen tyyppi vaan pelurin oloinen. Sellaiseen ei kannata satsata, parempia löytyy!

        Hän jätti tyttöystänsä tai näin kuulin tytön parhaalta ystävältä. Nyt tämä poika pyörii minun ympärillä ja ollaanhan me samassa työpaikassa töissä. Käyttää hellyttely sanoja ja saa aina minut nauramaan, kertoo monesti "kaverista" joka oli ihastubut parhaaseen kaveriin.(
        Tyttö siis petti hänet toisen miehen kanssa)
        Itselläni tunteet häntä kohtaan ovat kuolleet selkeästi ja kiitos siitä teille. Miten saisin nyt tämän viestin välitylle tälle miehelle? Ettei enää kiinista ja etsi joku toinen?


      • HeippaM
        HeippaM kirjoitti:

        Hän jätti tyttöystänsä tai näin kuulin tytön parhaalta ystävältä. Nyt tämä poika pyörii minun ympärillä ja ollaanhan me samassa työpaikassa töissä. Käyttää hellyttely sanoja ja saa aina minut nauramaan, kertoo monesti "kaverista" joka oli ihastubut parhaaseen kaveriin.(
        Tyttö siis petti hänet toisen miehen kanssa)
        Itselläni tunteet häntä kohtaan ovat kuolleet selkeästi ja kiitos siitä teille. Miten saisin nyt tämän viestin välitylle tälle miehelle? Ettei enää kiinista ja etsi joku toinen?

        Auttakaa pliis!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe