Unelmamies-kriteerit

Tytsy ♥

Tässä tulee unelmamieheni ominaisuudet, löytyykö
tällaista Suomesta??? Haku minulla ei
varsinaisesti ole päällä, mutta olishan se ihan
kiva tietää onko unelmamieheni vain fantasiaa...

1. Komea
2. Tummat siistit hiukset
3. Atleettinen vartalo, ei liian lihaksikas
4. Ikä tällä hetkellä 22-27 vuotta
5. sin. silmät
6. Akateeminen koulutus
7. Kunnianhimoinen
8. Fiksu
9. Huumorintajuinen
10.Osaa tehdä ruokaa
11.Huolehtii henk.koht. hygieniastaan hyvin
12.Positiivinen elämänasenne
13.Seikkailumielinen ja halu hullutella
14.Tietää, mitä nainen tahtoo sängyssä
15.Sosiaalinen
16.Hetero :)
17.Romanttinen (ei koko ajan)
18.Realistinen (eli ei pää pilvissä)
20.Lapsirakas
21.Eläinrakas
22.Ei pelkää näyttää tunteitaan ja puhuu niistä
23.Ei pelkää sitoutumista
24.On valmis tekemään paljon Rakkauden eteen
25.Ei ole itserakas
26.Ei ole rasisti
27.Kohtelee naista tasavertaisena kumppanina
28.Pukeutuu hyvin (tilanteen mukaan)
29.Hyvä "varustus"... :) eli sopiva
30.Hyväksyy minut sellaisena kuin olen

Eli nyt vaan vastauksia miehet, miksei naisetkin?
Onko tällaista unelmamiestä olemassa vai onko
vaatimukseni liian kovat?

38

657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Romanttinen (ei koko ajan)

:)

• .

Mahdat olla itsekin aika tasokas pakkaus, vai?

• ...

Se on vaan yksi palstan miehistä, joka on vaihteeksi onnistunut hiomaan trolliuttaan hieman.

• .
        ... kirjoitti:

Se on vaan yksi palstan miehistä, joka on vaihteeksi onnistunut hiomaan trolliuttaan hieman.

No enpä tiedä. Ei tuo nyt ihan kohtuuton ihanteeksi ole. Se on eri asia sitten, että onko aloittajalla oma taso niin korkealla että tuon ihanteensa saisi.

• .......

Akateeminen koulutus 22-vuotiaana edellyttää kyllä aika kovaa opiskelutahtia. Harva mies on tuossa iässä kandin papereita vielä ehtiny hankkia, kun inttikin viivästyttää opintoja ainakin puolella vuodella. Ja ne jotka ovat, ovat tuskin niitä hyvännäköisiä hulluttelunhaluisia atleetteja jotka tietävät mitä nainen haluaa.

• Minulle kans!

2. vaaleat hiukset, siistit tietysti..
      4. ikää 40..
      Muuten kuulostaa minustakin unelmamieheltä, löytyisiköhän?

• Saku123

"Hyväksyy minut sellaisena kuin olen", aloittaja taitaa itse olla joku läski vanha kääkkä, kun tuollaista vaatii. Samaan aikaan aloittaja kuitenkin vaatii miehiltä täydellisyyyttä, joopajoo. Miksiköhän miesten pitäisi hyväksyä sinut sellaisena kuin olet, kun et itsekään hyväksy miehiä sellaisena kuin he ovat?

Haiskahtaa muuten provolta, ei kukaan nainen voi ihan oikeasti olla näin bimbo, eihän?

• carambola87a

1. Komea - mikä on mielestäsi tarpeeksi komea?
      2. Tummat siistit hiukset - mitkä on siistit
      5. sin. silmät - miksi juuri siniset? käykö siniharmaat?
      6. Akateeminen koulutus - 22v ja akateeminen koulutus. lol. et taida tietää mitään kauan ns akateemisen koulutuksen hankkimisessa menee, vai pidätkö lukion käyneitä "akateemisesti koulutettuina"
      13.Seikkailumielinen ja halu hullutella - millaista hulluttelua? taidat kerjätä ikävyyksiä.
      18.Realistinen (eli ei pää pilvissä) - sinun vaatimuslistako on realistinen, miten kehtaat vaatia mieheltä realistisuutta??
      24.On valmis tekemään paljon Rakkauden eteen - olet siis hankala
      29.Hyvä "varustus"... :) eli sopiva - olenhan sanonut että naiset haluavat isoa munaa, miten sen voisi luontevasti mainita keskustelussa että on pidempi kuin 80% miehistä ja paksu myös?
      30.Hyväksyy minut sellaisena kuin olen - joku jo sanoikin, miten kehtaat vaatia että sinut hyväksytään sellaisena kuin olet kun teet tämmöisiä vaatimuslistoja?

• mies32

Ikäraja oli 22-27v ja jokunenhan on 20-vuotiaana jo tohtoriksikin väitellyt, joten turhaan nälvit tuolta osin.
        Ulkomailla myös yliopistosta valmistutaan usein nuorempina.

• carambola87a
        mies32 kirjoitti:

Ikäraja oli 22-27v ja jokunenhan on 20-vuotiaana jo tohtoriksikin väitellyt, joten turhaan nälvit tuolta osin.
        Ulkomailla myös yliopistosta valmistutaan usein nuorempina.

No ne 20v akateemisesti koulutetut (minun mielestä vähintään maisteri-tasoinen yliopistokoulutus) on niin harvassa että taitaa ko. nainen aika yksin jäädä tuon kriteerin takia.

• Robert Desire

Olen listasi täyttävä mies. Lisäksi olen varakas, kuuluisa (ainakin kansainvälisissä piireissä, vaikken ehtä täällä pikku Suomessa), seksuaalisesti erittäin kokenut ja osaava ja harrastuksiini kuuluu viininvalmistus (omistan oman viinitilan), remontointi (noh pikku paheita saa aina olla, vai mitä?) ja kodittomien koirien pelastaminen (ei kai itse rakentamani kennel kartanoni takapihalla haittaa?) sekä runous (kootut teokseni tulee painosta ensi syksynä). Ikää on 25-vuotta.

Kerrotko itsestäsi, niin tiedän oletko ihanteeni mukainen?

• Yksi asia

Kerro sinä ensin monenko nussima olet? Käytetyn naisen ei kannata paljon vaatimuksia esittää.

• triitinju oool

30.Hyväksyy minut sellaisena kuin olen??

Nyt alkaa pitkä vaatimuslista...

1. Kaunis ja Kiinteä
      2. Vaaleat siistit hiukset
      3. Naisellinen vartalo eikä mikään megaläski
      4. Ikä tällä hetkellä 20 - 25
      ....
      ........
      ..........
      .............

• voi voi voi

Nyt kävi ikävästi. Myöhästyit nimittäin hiukan. Kaikki kriteerit kyllä muuten täyttyvät, mutten mahdu ikähaarukkaan, sillä täytin eilen 28 v. Olisit nyt kirjoitellut muutamaa tuntia aiemmin...

• Vanha akka

Se hyvä varustelu alapäässä taisi olla nyt se, mihin viimeistään tökkäsi... :D Niin ja tietysti akateeminen koulutus tuolla ikähaarukalla. Aika koomista muuten, että niin miesten kuin naisten ihanne -listoissa pyörii aina tuo akateeminen koulutus. Oikeasti - mitä vitun väliä on koulutuksella? Se kun ei tarkoita edes sitä, että ihminen olisi jotenkin älykkäämpi kuin esim. raksamies. Raksamiehelläkin voi olla hyvin kultturellit ja älylliset harrastukset. Akateemisesti koulutetut on myös usein työttöminä, sillä heille ei ole töitä tarjolla tai sitten vain huonosti palkattuja pätkätöitä, joten se raksamies olisi siinäkin mielessä parempi vaihtoehto. Muutenkin nämä kaikki listat, joissa listataan vain ulkoisia asioita on lähinnä koomisia, varsinkin kun loppuun tulee tuo "hyväksyy minut sellaisena kuin olen." Siitä nyt vaan tulee väkisin mieleen, että neitonen ei ole oikein mistään kotoisin itse. Tässäpä parempi ja realistisempi lista:

- Osaa huolehtia hygieniastaan
      - Ei luonnevikoja
      - Huumorintajuinen
      - Värityksellä ei väliä (hiukset, silmät, iho)
      - Koulutuksella eikä edes työtilanteella väliä, kunhan on ns. normi -kansalainen eikä mikään rapajuoppo
      - Jokseenkin normaali vartalo (pituus, paino jne.), mutta pienet poikkeamat suuntaan tai toiseen ei haittaa esim. möhömaha - mennään vaikka lenkille yhdessä
      - Jokseenkin normaali varustus alapäässä, riittää kun on toimiva ja terve peli
      - Ihan tavallinen ihminen, ei vaadi ihmeitä minulta, sillä enhän minäkään sinulta!

• Mielestäni kriteerit voivat toimia, jos niille on jotain järkeviä perusteluja tai vastapalvelus. Annan pari esimerkkiä.

1) Toivoisin, että mies olisi vähintään 180cm pitkä - olen itse sen pituinen ja haluan tuntea itseni naiseksi miehen seurassa. Valittettavasti ainakin minuun tämä vaikuttaa myös pituuden kautta (vaikka muutama sentti alaspäin tuskin ratkaisee oleellisesti mitään). Sen lisäksi olen huomannut joistakin miehistä, että asia häiritsee heitä enemmän kuin minua.

2) Koulutus, työt, harrastukset : kertovat jonkun verran arvoista ja kiinnostuksen kohteista, muuten tällä ei oikeastaan ole merkitystä. Vähän sama, että lessua ja ateistia ei kannattaisi laittaa samaan suhteeseen. Jossei pohjimmaiset arvot kohtaa (edes niin, että voisi hyväksyä toisen eroavaisuuden), niin aika tuhoontuomittua on. Arvot perustuu jossain määrin ihmisen tarpeisiin ja jos tarpeet eivät kohtaa, niin pokspoks ja heihei.

3) Jos jotain pyytelee, on pystyttävä "samaan". Samalla tavalla kuin itseäni ei kiinnostaisi välttämättä mikään spurgu, tuskin akateemisesti koulutettua kiinnostaisi vasta lukionsa käynyt nainen ;) Toki, se ei kerro kaikkea, mutta kuitenkin.

Ei pitäisi liikaa tuijottaa listoja vaan sitä, mitä ne kertovat ihmisestä ne asiat, joita "pyytää". Ei ole pilkulleen viilattuja totuuksia, vaan jokaisen kriteerin taustalla on yleensä joku tarve, joka yllättäen voi löytyä jostain aivan päinvastaisestakin kriteeristä. Pitää osata katsoa pintaa syvemmälle, mitä toinen hakee. Ja sitten miettiä, sopiiko itse siihen. Siks olis suotavaa myös kertoa omasta "tarjonnastaan", jotta toinen vois päätellä, saisko hän takaisin mitään.

Mut ajatuksia.

• keno-

Ykköskohta kertoo mielestäni sen, että itsetuntosi ei ole valmis parisuhteeseen. Sinullehan tuo pituus tuntuu olevan suurempi ongelma, kun tuot sen esiin jo heti kättelyssä. Miksi et voisi tuntea olevasi nainen esimerkiksi kymmenen senttimetriä lyhyemmän miehen kanssa? Kyllä minä tuntisin edelleen olevani mies, vaikka nainen olisi Maria Sharapovan mitoissa.

Kaikenlainen pituusvaatiminen tuppaa näyttämään näillä listoilla samalta, kuin vaatisit kumppaniltasi valkoista ihonväriä. Umpirasististahan se olisi, ei siitä yli tahi ympäri pääsisi. Ainakin omalta osaltani tämä hakemus lensi pitkässä kaaressa roskakoriin. Seuraavalla kerralla vähän avoimempi ja nöyrempi asenne, kiitos.

• keno- kirjoitti:

Ykköskohta kertoo mielestäni sen, että itsetuntosi ei ole valmis parisuhteeseen. Sinullehan tuo pituus tuntuu olevan suurempi ongelma, kun tuot sen esiin jo heti kättelyssä. Miksi et voisi tuntea olevasi nainen esimerkiksi kymmenen senttimetriä lyhyemmän miehen kanssa? Kyllä minä tuntisin edelleen olevani mies, vaikka nainen olisi Maria Sharapovan mitoissa.

Kaikenlainen pituusvaatiminen tuppaa näyttämään näillä listoilla samalta, kuin vaatisit kumppaniltasi valkoista ihonväriä. Umpirasististahan se olisi, ei siitä yli tahi ympäri pääsisi. Ainakin omalta osaltani tämä hakemus lensi pitkässä kaaressa roskakoriin. Seuraavalla kerralla vähän avoimempi ja nöyrempi asenne, kiitos.

No, joku muu tässä veti herneet nenään siitä, että mainitsin pituuden. Itse totesin, että kokonaisuudessa pituus voi MAHDOLLISESTI myös olla sivuseikka.

Valitettavasti olen pitkäksi kasvanut ja itseäni huomattavasti lyhyemmät miehet saavat oloni tuntumaan amazonilta tai vähintään pikkupoikien ÄIDILTÄ - niin, mites se olikaan, joo, on se äitikin nainen, mutta miehelle pitäis olla tyttöystävä? :)

Voin sanoa, että jos mun itsetuntoni riippuisi omasta pituudestani tai miehen pituudesta (kuten sinulla), voisin olla aika heikoilla kantimilla.

Oli niin tai näin, en usko, että ketään miestä kauheasti imartelisi ajatus, että otinpa sinut nyt säälistä, kun et ollut mielestäni tarpeeksi pitkä? Kuten ei minuakaan imartelisi, että olisin miehen mielestä ruma, mutta sattui nyt säälistä seurustelemaan kanssani vaikka ei koskaan voisi harrastaa seksiä kanssani "Intohimoisesti"? :)

Mielummin rehellinen kuin säälistä. Kaikilla on makunsa, se ei tee minusta parempaa tai nenäkkäämpää ihmistä yhtään, jos sanon sen ääneen.

• Ylety tähän.

Mulla on lyhyt lista

1. Alexander Skarsgård
      2. Joku joka on hyvin paljon samallainen kuin Alexander Skarsgård.

Ah ikisinkkuuttani.

• Ylety tähän.

Kysehän oli UNELMAmiehestä. Löytyy toinen ralistinen lista tätä todellisuutta varten.

• hgjhjjhjhgjghj

Tuohon 2:seen, tunnetko Alexin hyvinkin vai viittaatko vain ulkonäköön? Jos vain jälkimmäiseen niin sen kun menet Ruotsiin. Aika paljon näyttää tuon näköisiä tyyppejä olevan.

• YTM

Alexander Skarsgård on kyllä aika

• Vaatimuksesi on liian kovat.

• Melkein täydellinen?

1. Komea
      - On minua komeaksikin kehuttu, mutta itse pidän itseäni vain "taviksen" näköisenä.

2. Tummat siistit hiukset
      - On.

3. Atleettinen vartalo, ei liian lihaksikas
      - Juoksua harrastan 2-3 kertaa viikossa ja salilla käyn kerran viikossa ja BMI on alle 23, joten kyllä?

4. Ikä tällä hetkellä 22-27 vuotta
      - Kiire tulee, sillä täytän 4 kuukauden kuluttua 28 :D

5. sin. silmät
      - On

6. Akateeminen koulutus
      - Maisterin paperit löytyy ja nykyinen työpaikkakin on opintoihin liittyvä.

7. Kunnianhimoinen
      - Kyllä minulla elämässä tavoitteita on, mutta en silti pidä itsenä mitenkään kauhean kunnianhimoisena, vaan ne tavoitteet ovat melko realistisia, vaikkakin ehkä hieman liian optimistisia nykyisestä tilanteestani tarkasteltuna.

8. Fiksu
      - Kyllä ja omaan myös hyvän tilannetajun

9. Huumorintajuinen
      - Kyllä, ainakin omasta mielestäni. :D

10.Osaa tehdä ruokaa
      - Osaan tehdä ruokaa, mutta en ole mikään gourmetkokki.

11.Huolehtii henk.koht. hygieniastaan hyvin
      - Totta kai.

12.Positiivinen elämänasenne
      - Tiedän että pessimisti ei pety koskaan, mutta kyllä minä kuitenkin melko optimistinen luonne olen.

13.Seikkailumielinen ja halu hullutella
      - Tämä on ehkä se asia mihin joudun vastaamaan osittain kielteisesti. En ole koskaan ollut mikään kauhean seikkailumielinen ihminen, vaikka on tullutkin matkusteltua ja tehtyä kaveriporukan mukana vaikka mitä "hullutuksia".

14.Tietää, mitä nainen tahtoo sängyssä
      - Kysymällähän se selviää. :D Ei minulla nyt niin monesta naisesta ole kokemusta että tietäisin mitä ne kaikki naiset haluavat, sillä yksiöitähän hekin ovat, mutta joo, pidän siitä että nainenkin nauttii ja olen kokeilunhaluinen ja ennen kaikkea oppimiskykyinen näiden asioiden suhteen.

15.Sosiaalinen
      - Kyllä, vaikka viihdynkin melko hyvin myös yksikseni.

16.Hetero :)
      - Joo.

17.Romanttinen (ei koko ajan)
      - Yritän olla.

18.Realistinen (eli ei pää pilvissä)
      - Olen.

20.Lapsirakas
      - Kyllä.

21.Eläinrakas
      - En nyt niinkään, mutta ei ne minua haittaakaan, joten en usko että tämän asian kanssa tulee mitään ongelmia.

22.Ei pelkää näyttää tunteitaan ja puhuu niistä
      - Kyllä, mutta vain siinä tapauksessa että nainenkin osaa tehdä samoin.

23.Ei pelkää sitoutumista
      - En pelkää.

24.On valmis tekemään paljon Rakkauden eteen
      - Kyllä olen, mutta vain jos se Rakkauden kohteenikin on valmis tekemään samoin minun vuokseni. :D

25.Ei ole itserakas
      - Olen nuorempana kärsinyt heikosta itsetunnosta, mutta pääsin siitä jo lukioaikoina yli, joten en usko että tämän asian kanssa tulisi mitään ongelmia.

26.Ei ole rasisti
      - En ole, mutta osaan silti muutaman rasistisen vitsin.

27.Kohtelee naista tasavertaisena kumppanina
      - Kyllä (vaikka siitä onkin ollut minulle enemmän haittaa kuin hyötyä).

28.Pukeutuu hyvin (tilanteen mukaan)
      - Kyllä, mutta silti joskus huomaan olevani vähän liian hienoissa vaatteissa tiettyjen ihmisten seurassa.

29.Hyvä "varustus"... :) eli sopiva
      - Aika pinnallista, mutta kyllä kai sitä ihan sopivasti "varustettu" olen. :D

30.Hyväksyy minut sellaisena kuin olen
      - Tämä vähän riippuu siitä millainen ihminen olet. Rasistista, ahdasmielistä valittajaa on vaikea hyväksyä, mutta et kai sinä sellainen ole? :D Oletan kuitenkin että olet myös itse listaamiesi ominaisuuksien kaltainen, joten kyllä minä olen valmis sinut hyväksymään sellaisena kuin olet, sillä en usko siihen että ihmiset voisivat muuttua enää kovinkaan paljoa tietyn iän jälkeen, ainakaan noin henkiseltä kantilta ajateltuna.

Mutta minuapa sinä et varmaan kovinkaan helposti löydä, ellet sitten uskalla tulla töissä tai kadulla iskemään, sillä en käy yökerhoissa tai kovinkaan paljoa muutenkaan sellaisissa paikoissa missä niitä "iskuyrityksiä" yleensä tapahtuu.

• halelle stop

"- Tämä vähän riippuu siitä millainen ihminen olet. Rasistista, ahdasmielistä valittajaa on vaikea hyväksyä"

Mikä siinä rasistisa vi...taa.. ? sun kaltaisten kurdien ihailijoiden takia suomi menee syvälle suohon.

Vaadin omalta naiselta et pikkusen rasisti pitää olla.

• Väärä palsta.

Aloituksesi kuuluisi ihannemies-palstalle, ei tänne.

• Onneksi mä lopetin jo (ihanne)miesetsinnät. On paljon mukavampi olla ja elää :))

• 9:47

Minulla on juuri ap:n kuvailema mies,. paitsi hän lähinnä pelkää eläimiä, toki pitää niistä eikä inhoa :)
      Tosin hän ei ole suomalainen. Keski-Euroopasta. Ei sellaisia löytyisi täältä.
      Komea hän on myös, ja äärimmäisen kohtelias. Toivottavasti saan pitää hänet välimatkasta huolimatta :)

• mies32

Eli mieheltäsi vaadit, ettei ole rasisti, mutta itse otat oikeuden olla rasisti suomalaisia vastaan.

• 9:47
        mies32 kirjoitti:

Eli mieheltäsi vaadit, ettei ole rasisti, mutta itse otat oikeuden olla rasisti suomalaisia vastaan.

Lue rasismin määritelmä ensin :) En vain ole sattumalta kotimaasta löytänyt yhtä ihanaa miestä, ja kyse on pitkälti ihan luonteenpiirteistä/henk.kohtaisista ominaisuuksista, ei siitä että hän on ulkomaalainen. kyllähän maassa, jossa asuu yli 80 miljoonaa ihmistä, löytää helpommin tuollaisen helmen.
        Jos Suomesta olisi löytynyt, olisi onnelisempi. Harvemmin vain on kohteliaisuus ja fiksuus samassa paketissa, ja sivistynyt tapa juoda alkoholia ;D.

• tyttö tällainen
        mies32 kirjoitti:

Rasismi on ulkomaisten syrjimistä. Ei suomalaiset ole ulkomaisia.

• tyttö tällainen kirjoitti:

Rasismi on ulkomaisten syrjimistä. Ei suomalaiset ole ulkomaisia.

Opetteles nyt tyttönen mitä se rasismi tarkoittaa ettet tee itseäsi naurunalaiseksi. ;)

Rasismi toimii kumpaankin suuntaan. Rasismi ei ole sidoksissa kansalaisuuteen niinkään, vaan rotuun.

• 9:47 kirjoitti:

Lue rasismin määritelmä ensin :) En vain ole sattumalta kotimaasta löytänyt yhtä ihanaa miestä, ja kyse on pitkälti ihan luonteenpiirteistä/henk.kohtaisista ominaisuuksista, ei siitä että hän on ulkomaalainen. kyllähän maassa, jossa asuu yli 80 miljoonaa ihmistä, löytää helpommin tuollaisen helmen.
        Jos Suomesta olisi löytynyt, olisi onnelisempi. Harvemmin vain on kohteliaisuus ja fiksuus samassa paketissa, ja sivistynyt tapa juoda alkoholia ;D.

"En vain ole sattumalta kotimaasta löytänyt yhtä ihanaa miestä, "

-Ja tokihan se että juuri Sinä et ole moista miestä löytänyt Suomesta, ni tarkoittaa automaattisesti sitä ettei sellaisia miehiä ole Suomessa, vai..?! XD

Mistä porukat oikein repii näitä juttujaan...?!? X)

• tyydy vähempään

Kannattaiskohan vähän löysätä pipoa tuollaisten listojen kanssa? Jos haluaa nuorta miestä, niin ottakoot vaikka yliopisto-opiskelijan. Yllättävän moni akateeminen on tutustunut tulevien lastensa äitiin jo opiskeluvaiheessa.

Samoin esim. hiustyylillä ei ole mitään tekemistä, koska naisellahan on aina mahdollisuus "kouluttaa" miestä mieleisekseen. Itse asiassa aika moni mieshän tykkää, että vaimo ottaa vastuun tyylistä yms, jotta mies voi enempi keskittyä häntä kiinnostaviin asioihin.

Kuulostaa siltä, että AP hakee itselleen miestä, jonka tehtävänä on viihdyttää, ettei vaan elämä käy liian raskaaksi naiselle. Esimerkiksi hulluttelua, seikkailunhalua ja ruoanlaittotaitoa vois löytyä naiseltakin, eikö niin? Ja kyllähän naisenkin pitää ottaa vastuuta parisuhteesta ja romantiikasta tekemällä töitä niiden eteen.

Vähän vähemmän listoja ja enemmän ennakkoluulottomuutta! Muuten pysyt sinkkuna vielä tulevaisuudessakin listoinesi.

• mies32

Ei noiden toivominen mieheltä käsittääkseni tarkoita, etteikö naisella itselläänkin voisi olla samoja ominaisuuksia ja kykyjä.
        Esimerkiksi kyllä minä osaan kokata, mutta toivon kyllä naisenkin osaavan. Keittiökyvytön nainen olisi sellainen erikoisuus, että voisi olla koko suhde katkolla. Tosin nopeastihan senkin oppii jos halua on.

• Unelmanais

Oi, aivan ihana mies, Tytsy! Ja kyllä mä ainakin tuollaisia kundeja tunnen.

Tunnen kyllä juuri tuollaisia kavereita ainakin muutaman. Toi akateemisuus pitää varmaan sisällään enemmän sellaisen uteliaan ja älylliseen kehittymiseen panostavan luonteen, kuin mitä valmis akateeminen tutkinto (22 vuotiaalla), eikö?

En tiedä mitä tuollaisista listauksista ylipäätään pitäisi ajatella. Tietynlaista ajatusleikkiähän ne kai ovat, ja jos on valmis tutustumaan ihmisiin listojen ulkopuoleleltakin, niin tuskin ne esteiksi tulevat. Mun nuoruudenaikaisista (ja miksei nykyisistäkin) unelmamieskriteereistä varmasti löytyisi maininta vaalenruskeasta tukasta ja vihreistä silmistä - ja yksikään elämäni miehistä ei ole tainnut omistaa sellaisia! No, onpahan mistä haaveilla:)

• mies32

Itse muuten vastaan melko täydellisestä aloittajan ihannemiestä. Että silleen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      23
      6850
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      28
      4328
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3176
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      179
      3047
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1998
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1754
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1634
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1632
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1568
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1510
    Aihe