AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  /  / avioton lapsi

avioton lapsi

11 Vastausta 96 Lukukertaa
Tietääkö joku mitä mieltä adventistit on aviottomista lapsista ja yksinhuoltajista?
"Mene, äläkä enää syntiä tee", niinkuin Jeesus sanoi pahamaineiselle naiselle.

Tiedän adventtikirkossa yksinhuoltajia. Voihan myöskin olla yksinhuoltaja, jos esim. on aviopuoliso kuollut tai lähtenyt toisen mukaan. Ja aviottomat lapset, eihän ole heidän syytään, että ovat syntyneet avioliiton ulkopuolella.
No jos tilanne on se että on tullut raskaaksi ehkäisystä huolimatta avoliitossa ja positiivisen tuloksen jälkeen mies haukkuu huoraksi ja lähtee.? Ja silloin jää yksin ja päättää kasvattaa lapsen yksin.
Niin alkuhan oli näin-ja Jumala loi heidät mieheksi ja naiseksi.Mikäli tunnemme koko Raamatun-onhan siellä paljon kompurointia,näiden asioiden kanssa.Onpa tällä sivustollakin joku ns.......Ei melkoiset kivenmurikat vain esiin?Näinhän tuo ukko päättelee-ottakaa huomioon,ettei hänen elämänsä ole kaikkivaltias Herra Jeesus Kristus.Hän kaivaa itselleen montua.Olkaat siis armahtavaiset niin,kuin teidän Isänne on armahtavainen.Näin Jeesukseksen suulla lihansa päivinä.Ymmärrän hyvin pitkään ihmisten ja myöskin itseni kompurointia.Mitä olette mieltä,mikäli ihminen on uudesti syntynyt-on saanut kaikki syntinsä anteeksi,siihen asti mitä on tehnyt.Kukaan ei estä ristin juurelle menoa ja pyytää Jeesuksen Veren puhdistusta ts.poista rakas Herrani kaikki synnit,koet uuden Pyhän-Hengen voiman ja jatka eteenpäin,sanoi sitten kuka ja mitä tahansa?Tämä on kasvua-hienosti sanoen-kuitenkin kasvua.Tulet sen itse huomaamaan omassa elämässäsi.Eli ts.Herra saa sinussa yhä enemmän tilaa.Ketään en syntiin kehoita,ketään en tuomitse.Koska itse aikoinani kompastelin vähän väliä.Herra ilmestyi yöllä sanoen,teen sinusta ohjaajan tälle kansalle,koska heiltä puuttuu tämä.Koulu on ollut rankka ja kestänyt 45-vuotta.Kukaan ei tule Herran palvelijaksi-ellei Herra itse kasvata.Jeesuksen todistajat tulevat Hänen koulustaan-EI YHDESTÄKÄÄN RAAMATTU OPISTOSTA.Luottaa Herraan Jeesukseen Kristukseen.Amen
Eikös lapset yleensäkin ole aviottomia? Ainakin Suomessa. Joissakin maissa kyllä järjestävät aivan lapsiakin avioon.
Kysytkö tosissasi? Tarkotin nyt avioliiton ulkopuolella syntyneitä lapsia! Saako täältä yhtään järkevää vastausta?
En minä nyt tiedä mennä järkeäni kehumaan, mutta olen itse eronnut avoliitosta aikoinani ja ollut kahden lapsen yksinhuoltaja ja silti kuulunut seurakuntaan.

Osa, suurin osa suhtautui minuun aivan kiitettävällä tavalla. Pitivät huolta, miten selviän. Hyväksyivät minut yksinhuoltajana siinä kuin avioliitossa olevat äiditkin.

Sitten oli joitakin, jotka pitivät tiukasti vahtia miehistään minun ollessani lähistöllä, huvittavaa kyllä, sillä olin saanut omastani niin perinpohjin tarpeeksi, että olin päättänyt elää lopun ikääni ilman miestä ja keskittyä vain lapsiini. Sinkkuleirejä minulle tyrkytettiin ja yritettiin etsiä miestä, etten nyt vain aivan hunningolle joutuisi. Hyvää tarkoittaen kaiketi, mutta niin turhaa.

En minä tuntenut kenenkään tuomitsevan minua entisen, menneen, elämäni vuoksi. Mennyt on mennyttä. Jokaisella on varmaan menneisyydessä ollut itselläänkin yhtä ja toista. Mikä on sydämesi tila nyt, se on se, mikä on tärkeintä.

Tein selväksi, että en minä lie Herran parhaita lapsia ollut, mutta en aivan puhtaasti pystynyt menneitä katumaankaan, sillä silloin minulla ei olisi ollut noita lapsiani, joita rakastan sydämeni pohjasta.
Paholaisestahan se automaattisesti on ...

Raamatussa sanotaan , että kuoliaaksi on kaikki kivitettävä.

Tuolla arabi maissa aviottomien lasten äitien kohdalla taitavat näin tehdäkin...

Niin se Jumala raamatussa määrää
Kiitos ei kivitetä hengiltä. Ja Allahi nyt muistutan että olemme suomessa. sä voit mennä sinne arabi maihin kivittelee ketä haluat. maassa maan tavalla.
Miksi kirjoittelet täällä?Mene niiden muslimien joukkoon.Epäilet että sieltä löytyy todellinen usko,miksi et mene sinne,missä näitä muitakin pölkkypäitä on?Sinulla ei ole mitään osuutta,Jeesuksen Kristuksen omien kanssa.Häpeä
Tuota nyt kannata vakavasti ottaa. "Allahi" ei näy edes tietävän, että arabimaissa kivitetään Koraanin, eikä Raamatun mukaan.
Lapsi, kun lapsi kaikki ovat yhtä arvokkaita. Ei lapsi valitse mihin tai kenelle syntyy. Ajatus jo puistattaa, jos lapsia osoittelisi sormella.

Yksinhuoltajilla on tarpeeksi menemistä, ilman, että heidän kuormaansa enempää kasvattaa. Yksinhuoltajissa on heitäkin, jotka eivät ole halunneet eroa, vaan puoliso on lähtenyt vieraitten matkaan.

Helpompaa on menesti sellaisella, jonka puoliso on kuolut. Hän saa myötäntuntoa ja apua helpommin.
 /   /  /  /  / avioton lapsi

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta