Rumasta introvertistä naistenmieheksi.

Aki

Pieni pohjustus. Olin vielä muutama vuosi sitten huonon itsetunnon omaava, epäsosiaalinen tapaus joka ei osannut olla, saatika jutella naisille. Olen ulkonäöllisesti keskiverto suomalaista miestä selvästi rumempi, mutta onnekseni se ei loppupeleissä naisille tärkein asia. Fakta on että rumalla miehellä on paremmat saumat kuin rumalla naisella. Pukeutuminen, hygienia, liikunta, sosiaaliset taidot ovat asioita joilla päästään pitkälle ilman komeaa naamaa.

Ollessani sinkku menin baariin selvinpäin jos tarkoituksena oli lähestyä naisia. Ajatus ja harkintakyky toimii paremmin ja naiset pitävät miehistä jotka eivät sössötä humalassa. Alkuillasta lämmittelin aivan kuin ennen urheilusuoritusta, menin juttelemaan naisille riippumasta siitä minkä ikäisiä tai näköisiä he olivat. Poikkeuksetta aluksi lähestyin "rumempia" naisia jotka eivät minua kiinnostaneet. Juttelin heidän kanssaan ihan vain harjoituksen vuoksi. Hyvä tapa saada lähestymispelko pois. Samalla pyrin pitämään hauskaa ja antamaan itsestäni sosiaalisen vaikutuksen muille baarissa olioille.

Kun olin rentoutunut ja tunsin että ihmiset nauttivat minun kanssa juttelemisesta oli aika alkaa lähestyä naisia jotka todella kiinnostivat minua. Kesti pitkään ennen kuin tuloksia nin sanottujen hyvännäköisten naisten kanssa alkoi syntyä. Koska en ollut luonnonlahjakkuus naisten kanssa niin tärkeintä oli harjoittelu, harjoittelu ja harjoittelu. Lasikattoja tuli vastaan kokoajan mutta pitkäjänteisyys palkittiin kun tuloksia alkoi syntyä. Käytännössä opettelin sosiaaliseksi ja kuinka naisille jutellaan. Lopulta se muutti minua aivan erillaiseksi persoonaksi mitä olin aikaisemmin ollut. Introvertistä oli syntynyt sosiaalinen mies.

Halusin jakaa tämän siksi että olin todella tyytymätön tilanteeseeni aikaisemmin ja tiedän että samanlaisessa tilanteessa olevia miehiä on paljon. Mutta jos oikesti haluaa muuttua on se mahdollista. Ja naisia ei kannata vihata, se ei ole heidän vikansa jos mies ei kelpaa. Se on meidän miesten tehtävä saada nainen haluamaan mies.

159

11710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä tuohon nyt sano

      myit siis sielusi saadaksesi naisia? mieluummin oon oma itteni ja en saa ku muutun pelleksi ja saan.

      • Aki

        Sanoisin ennemmin että kehitin itseäni. Olin tyytymätön tilanteeseeni ja päätin tehdä sille jotain. Olen edelleen oma itseni, perusarvoni ja ajutusmaailmani on pysynyt samana. Mutta opettelin sosiaaliseksi. Vähän kuin opettelisi kävelemästä juoksemaan.

        Kenenkään ei tarvitse muuttua pelleksi, mutta itseään kannattaa kehittää. Se ei tarkoita etteikö olisi oma itsensä. Se mitä opit ja omaksut tulee olemaan sinua omaa itseäsi.


      • lerpsander

        Eli kaveri opetteli sosiaalisemmaksi naisten kanssa ja puhumaan niin että nainen kiinnostuu, ja muuttui pelleksi? Seeelvä. Ei siinä tarvitse muuttaa esim. mielipiteitään miksikään.
        Aloittajalla pisteet siitä, että teki asioita saadakseen mitä haluaa, ja alkoihan sitä tapahtuakin. Itsekin muutin käytöstäni sosiaalisempaan ja aktiivisempaan suuntaan, ja kyllä naisiakin alkoi kiinnostaa enemmän.


      • naiseläjä
        lerpsander kirjoitti:

        Eli kaveri opetteli sosiaalisemmaksi naisten kanssa ja puhumaan niin että nainen kiinnostuu, ja muuttui pelleksi? Seeelvä. Ei siinä tarvitse muuttaa esim. mielipiteitään miksikään.
        Aloittajalla pisteet siitä, että teki asioita saadakseen mitä haluaa, ja alkoihan sitä tapahtuakin. Itsekin muutin käytöstäni sosiaalisempaan ja aktiivisempaan suuntaan, ja kyllä naisiakin alkoi kiinnostaa enemmän.

        Mikä tahansa lähestymistapa on parempi kuin olla lähestymättä ollenkaan. Jotkut miehet tosin väittävät, että jos on monta tuntia hiljaa nurkassa, niin joku nainen tulee juttusille kuitenkin. Mielestäni tämäkin on lähestymistä, onhan kuitenkin näkyvillä.

        Roolin esittäminen on ihan turhaa, sen huomaa heti.


      • molempi parempi
        lerpsander kirjoitti:

        Eli kaveri opetteli sosiaalisemmaksi naisten kanssa ja puhumaan niin että nainen kiinnostuu, ja muuttui pelleksi? Seeelvä. Ei siinä tarvitse muuttaa esim. mielipiteitään miksikään.
        Aloittajalla pisteet siitä, että teki asioita saadakseen mitä haluaa, ja alkoihan sitä tapahtuakin. Itsekin muutin käytöstäni sosiaalisempaan ja aktiivisempaan suuntaan, ja kyllä naisiakin alkoi kiinnostaa enemmän.

        Me naiset emme ole kiinnostuneita pelleistä. Sosiaalinen, keskustelutaitoinen, siisti mies on ihan hyvä ja me naiset tykkäämme. On hyvä että joku täällä laittaa oman itsensä kehittämisjutun muillekin opiksi.

        Mutta kyllä me naisetkin tarvitsemme keskustelutaitoa ja sosiaalista lahjakkuutta. En usko että miehetkään pitävät naisesta joka vain ynähtelee kun yrittää keskustella ja haisee hielle ja pitää likaisia vaatteita.


      • N
        Aki kirjoitti:

        Sanoisin ennemmin että kehitin itseäni. Olin tyytymätön tilanteeseeni ja päätin tehdä sille jotain. Olen edelleen oma itseni, perusarvoni ja ajutusmaailmani on pysynyt samana. Mutta opettelin sosiaaliseksi. Vähän kuin opettelisi kävelemästä juoksemaan.

        Kenenkään ei tarvitse muuttua pelleksi, mutta itseään kannattaa kehittää. Se ei tarkoita etteikö olisi oma itsensä. Se mitä opit ja omaksut tulee olemaan sinua omaa itseäsi.

        Kelle oli kysymys miten elämä on muuttunut.


      • HYVÄ HYVÄ, JUST NÄIN
        Aki kirjoitti:

        Sanoisin ennemmin että kehitin itseäni. Olin tyytymätön tilanteeseeni ja päätin tehdä sille jotain. Olen edelleen oma itseni, perusarvoni ja ajutusmaailmani on pysynyt samana. Mutta opettelin sosiaaliseksi. Vähän kuin opettelisi kävelemästä juoksemaan.

        Kenenkään ei tarvitse muuttua pelleksi, mutta itseään kannattaa kehittää. Se ei tarkoita etteikö olisi oma itsensä. Se mitä opit ja omaksut tulee olemaan sinua omaa itseäsi.

        Naisena olen opetellut päinvastaisen toimintatavan. Minusta vaikuttaa toimivan. Olen muuttunut ekstrovertistä introvertiksi. Minusta on kehkeytynyt ujo, kaunis neito, jota miesten on mukava katsella. Hymyilen enkä puhu liikoja. Kun ei päinvastainen tuottanut "tulosta", kehitin päinvastaisia ominaisuuksiani. Vastaanottavuus on kehittynyt enkä päsmäröi turhia. Minusta alkuperäisellä kirjoittajalla Akilla on asenne kohdallaan. Turha surkutella tilannettaan ja syyttää naisia/miehiä siitä tai tästä. Ainoastaan itseä pystyy muuttamaan. Tällä hetkellä mietin, kukakohan mut saa. Harjoitteluni jatkuu edelleen:)


      • .....
        naiseläjä kirjoitti:

        Mikä tahansa lähestymistapa on parempi kuin olla lähestymättä ollenkaan. Jotkut miehet tosin väittävät, että jos on monta tuntia hiljaa nurkassa, niin joku nainen tulee juttusille kuitenkin. Mielestäni tämäkin on lähestymistä, onhan kuitenkin näkyvillä.

        Roolin esittäminen on ihan turhaa, sen huomaa heti.

        Tämähän ei pidä paikkaansa ollenkaan.


      • 18
        naiseläjä kirjoitti:

        Mikä tahansa lähestymistapa on parempi kuin olla lähestymättä ollenkaan. Jotkut miehet tosin väittävät, että jos on monta tuntia hiljaa nurkassa, niin joku nainen tulee juttusille kuitenkin. Mielestäni tämäkin on lähestymistä, onhan kuitenkin näkyvillä.

        Roolin esittäminen on ihan turhaa, sen huomaa heti.

        Aina parempi kun ei lähesty ollenkaan ja antaa naisen lähestyä miestä, ni horoilu loppuu.

        Koko aloitus on naisen kirjoittama yllyke kun miehet ei lähesty että saisi nokka pystyssä niitä potkia pois ja siten kehittää itsetuntoaan.

        Halpojen naisten määrä vähenee juuri saman verran kun miehet vähentävät aloitteiden tekoa.


      • Näin on
        HYVÄ HYVÄ, JUST NÄIN kirjoitti:

        Naisena olen opetellut päinvastaisen toimintatavan. Minusta vaikuttaa toimivan. Olen muuttunut ekstrovertistä introvertiksi. Minusta on kehkeytynyt ujo, kaunis neito, jota miesten on mukava katsella. Hymyilen enkä puhu liikoja. Kun ei päinvastainen tuottanut "tulosta", kehitin päinvastaisia ominaisuuksiani. Vastaanottavuus on kehittynyt enkä päsmäröi turhia. Minusta alkuperäisellä kirjoittajalla Akilla on asenne kohdallaan. Turha surkutella tilannettaan ja syyttää naisia/miehiä siitä tai tästä. Ainoastaan itseä pystyy muuttamaan. Tällä hetkellä mietin, kukakohan mut saa. Harjoitteluni jatkuu edelleen:)

        Olen itse mies ja suunnilleen samalla tavalla tehnyt kuin sinä, mutta naisia en taida tuntea yhtäkään.


      • pottuhärkä
        lerpsander kirjoitti:

        Eli kaveri opetteli sosiaalisemmaksi naisten kanssa ja puhumaan niin että nainen kiinnostuu, ja muuttui pelleksi? Seeelvä. Ei siinä tarvitse muuttaa esim. mielipiteitään miksikään.
        Aloittajalla pisteet siitä, että teki asioita saadakseen mitä haluaa, ja alkoihan sitä tapahtuakin. Itsekin muutin käytöstäni sosiaalisempaan ja aktiivisempaan suuntaan, ja kyllä naisiakin alkoi kiinnostaa enemmän.

        Itse aloin bodaamaan ja naisia rupes tulemaan. Se, että naiset kiinnostuu sinusta syvällisesti on paskaa, koska ns ikisinkkuna olin joskus oikein fiksu ja aikaansaava. Lopetin kaikki muut harrastukset ja nykyään käyn ainoastaan päivittäin muutaman tunnin salilla sekä pottuilen hieman kaikille. Huomasin että toimii!

        Terv. pottumainen härkä


      • janette26

        Siinäs näette miehet että se on nainen joka valitsee itselleen miehen, eikä toisinpäin. Nainen on siis alusta alkaen "niskan päällä" näissä asioissa.
        Kuitenkin on niin että naiset tykkäävät hauskoista miehistä, koska tytöt tahtoo pitää hauskaa, ei ne kirjeillä heittele. Ja jos mies ei jaksa enää olla hauska, niin hänet laitetaan tylysti kiertoon ja vaihdetaan tilalle toinen hauskuuttaja. Että sitä rataa.


      • jeanettehalpahupakko
        janette26 kirjoitti:

        Siinäs näette miehet että se on nainen joka valitsee itselleen miehen, eikä toisinpäin. Nainen on siis alusta alkaen "niskan päällä" näissä asioissa.
        Kuitenkin on niin että naiset tykkäävät hauskoista miehistä, koska tytöt tahtoo pitää hauskaa, ei ne kirjeillä heittele. Ja jos mies ei jaksa enää olla hauska, niin hänet laitetaan tylysti kiertoon ja vaihdetaan tilalle toinen hauskuuttaja. Että sitä rataa.

        janette26 on väärässä. ja naivi. puhuu vain ja ainoastaan omasta epätoivoisesta ja tunneköyhästä itsestään, ei kaikkien naisten puolesta. säälin janettea.


      • öllimöykky
        jeanettehalpahupakko kirjoitti:

        janette26 on väärässä. ja naivi. puhuu vain ja ainoastaan omasta epätoivoisesta ja tunneköyhästä itsestään, ei kaikkien naisten puolesta. säälin janettea.

        Millä perusteella on väärässä? Pääosin suht vapaissa yhteiskunnissa on aina nainen joka tekee sen valinnan kenen kanssa aletaan 'oleen' tai 'seukkaamaan'. Miehet piirittävät ja naiset sitten valitsevat kuka on kelvollinen tai kenen matkaan lähtevät. Näin se näyttää toimivan elämässä. Sitten jos löytyy parempi niin monesti vaihdetaan.

        Jos janette on väärässä tai naivi, niin jospa koettaisit perustella väitettäsi sen sijaan että käyt halveeraamaan. Puskista nyt osaa ampua kuka tahansa.


      • asaaaccda
        Näin on kirjoitti:

        Olen itse mies ja suunnilleen samalla tavalla tehnyt kuin sinä, mutta naisia en taida tuntea yhtäkään.

        ei pidä koskaan unohtaa rumia ja läskejä eukkoja, niiden ainoa tarkoitus on olla ponnahduslauta kauniisiin naisiin. ensin juttusille koiranaamojen kanssa ja kun juttu alkaa luistaa, seuraava siirto hyvännäköisiin ja sit saakin jo pimperoa. rumien tehtävä on auttaa pelimiehiä saamaan hyvännäköisiltä seksiä! toimii!


      • wstyg
        öllimöykky kirjoitti:

        Millä perusteella on väärässä? Pääosin suht vapaissa yhteiskunnissa on aina nainen joka tekee sen valinnan kenen kanssa aletaan 'oleen' tai 'seukkaamaan'. Miehet piirittävät ja naiset sitten valitsevat kuka on kelvollinen tai kenen matkaan lähtevät. Näin se näyttää toimivan elämässä. Sitten jos löytyy parempi niin monesti vaihdetaan.

        Jos janette on väärässä tai naivi, niin jospa koettaisit perustella väitettäsi sen sijaan että käyt halveeraamaan. Puskista nyt osaa ampua kuka tahansa.

        Naiset valkkaavat niistä piirittäjistä, mutta miehet valkkaavat ketä piirittävät. Faktahan on sekin, että naiset eivät tee aloitteita, koska ovat pelkureita.


      • 17+6
        asaaaccda kirjoitti:

        ei pidä koskaan unohtaa rumia ja läskejä eukkoja, niiden ainoa tarkoitus on olla ponnahduslauta kauniisiin naisiin. ensin juttusille koiranaamojen kanssa ja kun juttu alkaa luistaa, seuraava siirto hyvännäköisiin ja sit saakin jo pimperoa. rumien tehtävä on auttaa pelimiehiä saamaan hyvännäköisiltä seksiä! toimii!

        Onneksi ihminen ajaa itsensä sukupuuttoon...


      • 4+7
        molempi parempi kirjoitti:

        Me naiset emme ole kiinnostuneita pelleistä. Sosiaalinen, keskustelutaitoinen, siisti mies on ihan hyvä ja me naiset tykkäämme. On hyvä että joku täällä laittaa oman itsensä kehittämisjutun muillekin opiksi.

        Mutta kyllä me naisetkin tarvitsemme keskustelutaitoa ja sosiaalista lahjakkuutta. En usko että miehetkään pitävät naisesta joka vain ynähtelee kun yrittää keskustella ja haisee hielle ja pitää likaisia vaatteita.

        Luetko Me naisia vai mistä tiedät jokaisen naisen mielipiteen?


      • ravoon

        Ja sitten ap heräsi unestaan..


      • timantit on ikuisia
        HYVÄ HYVÄ, JUST NÄIN kirjoitti:

        Naisena olen opetellut päinvastaisen toimintatavan. Minusta vaikuttaa toimivan. Olen muuttunut ekstrovertistä introvertiksi. Minusta on kehkeytynyt ujo, kaunis neito, jota miesten on mukava katsella. Hymyilen enkä puhu liikoja. Kun ei päinvastainen tuottanut "tulosta", kehitin päinvastaisia ominaisuuksiani. Vastaanottavuus on kehittynyt enkä päsmäröi turhia. Minusta alkuperäisellä kirjoittajalla Akilla on asenne kohdallaan. Turha surkutella tilannettaan ja syyttää naisia/miehiä siitä tai tästä. Ainoastaan itseä pystyy muuttamaan. Tällä hetkellä mietin, kukakohan mut saa. Harjoitteluni jatkuu edelleen:)

        Ziisus kraist, on se sitten vaikeaa ja minä olen saanut 5 vanhasta juosta miehiä "karkuun" ja juoksen yhä, vaikka olenkin nyt 59 vee (öhöm, luullaan aina korkeintaan 40 .ki Puumaksi "smile" )

        Ei ole ollut ikinä ongelmia jutella tai seurustella vastakkaisen sukupuolen kanssa. Joskus on ollut ns. faneja pyörimässä ympärillä 4.kin yhtäaikaa. Tuommonen muuten on oikeasti melko rasittavaa, vaan ei sekään ilmeisesti ole mukavaa, jollei saa ketään pokattua itselleen ja haluaisi oman kullan, hmm.

        Kaikille oma kulta ja onnea elämässä!


      • ksjajkh
        wstyg kirjoitti:

        Naiset valkkaavat niistä piirittäjistä, mutta miehet valkkaavat ketä piirittävät. Faktahan on sekin, että naiset eivät tee aloitteita, koska ovat pelkureita.

        Monestikin olen tehnyt aloitteen kun on kiinnostava mies tullut vastaan, äläpä yleistä. Mutta yleensä ne miehet kerkeävät ensin, se on totta.


      • Elli on ok
        asaaaccda kirjoitti:

        ei pidä koskaan unohtaa rumia ja läskejä eukkoja, niiden ainoa tarkoitus on olla ponnahduslauta kauniisiin naisiin. ensin juttusille koiranaamojen kanssa ja kun juttu alkaa luistaa, seuraava siirto hyvännäköisiin ja sit saakin jo pimperoa. rumien tehtävä on auttaa pelimiehiä saamaan hyvännäköisiltä seksiä! toimii!

        asaaaccda, onneksi en koskaan ole törmännyt tollasiin ällöttäviin tyyppeihin kuten sinä! Odota vaan, luonto tekee tepposet, sinullekin. Vaikka kuinka urheilet ja hoidat itseäsi sinustakin tulee vanha ja ryppyinen. Sit sinunlaisesi pikku-Asaaaccdat pilailevat kustannuksellasi :) Vanha ryppyinen roikkuperse :) Odota vaan :))))


      • Noinhan se
        asaaaccda kirjoitti:

        ei pidä koskaan unohtaa rumia ja läskejä eukkoja, niiden ainoa tarkoitus on olla ponnahduslauta kauniisiin naisiin. ensin juttusille koiranaamojen kanssa ja kun juttu alkaa luistaa, seuraava siirto hyvännäköisiin ja sit saakin jo pimperoa. rumien tehtävä on auttaa pelimiehiä saamaan hyvännäköisiltä seksiä! toimii!

        ketjun aloittaja juuri tuon asian kertoikin.

        Ensin häiriköidään ja tupataan keskustelemaan noiden rumempien kanssa, vaikka olisivat vaan lähteneet vetämään päänsä täyteen ja haluaisivat olla omassa rauhassa ravintolassa ja sitten vasta siirrytään niihin nätimmän näkösiin, kun on saatu kielen kannat tarpeeksi notkistettua.


      • molempi parempi kirjoitti:

        Me naiset emme ole kiinnostuneita pelleistä. Sosiaalinen, keskustelutaitoinen, siisti mies on ihan hyvä ja me naiset tykkäämme. On hyvä että joku täällä laittaa oman itsensä kehittämisjutun muillekin opiksi.

        Mutta kyllä me naisetkin tarvitsemme keskustelutaitoa ja sosiaalista lahjakkuutta. En usko että miehetkään pitävät naisesta joka vain ynähtelee kun yrittää keskustella ja haisee hielle ja pitää likaisia vaatteita.

        Just. Mistäs oot viimeksi keskustellut? Yleensä teidän keskustelujen tasot on kyllä sitä luokkaa, että siinä viimeisetkin sosiaalisuuden rippeet juoksee karkuun.

        Se paskanjauhanta mitä naisten kanssa pitää käydä, että saa pillua on kyllä aivan helvetin kauheaa. No aina välillä pitää alentaa itsensä idiootin tasolle, muuten joutuu hakkaamaan hanskaan.


      • Pleieri blogi fani
        Elli on ok kirjoitti:

        asaaaccda, onneksi en koskaan ole törmännyt tollasiin ällöttäviin tyyppeihin kuten sinä! Odota vaan, luonto tekee tepposet, sinullekin. Vaikka kuinka urheilet ja hoidat itseäsi sinustakin tulee vanha ja ryppyinen. Sit sinunlaisesi pikku-Asaaaccdat pilailevat kustannuksellasi :) Vanha ryppyinen roikkuperse :) Odota vaan :))))

        Itseasiassa pelimies on tietysti ottaa kaikki ryhmässä huomioon.. Ei pelkästään kiinnostuksen kohdetta.. Kaverien mielipide on tärkeä. Jos kaverit eivät pidä miehestä on iskeminen tuhoon tuomittu. Tosin mielipide esitettiin hieman epäsivistyneesti.


      • Pleieri fani
        naiseläjä kirjoitti:

        Mikä tahansa lähestymistapa on parempi kuin olla lähestymättä ollenkaan. Jotkut miehet tosin väittävät, että jos on monta tuntia hiljaa nurkassa, niin joku nainen tulee juttusille kuitenkin. Mielestäni tämäkin on lähestymistä, onhan kuitenkin näkyvillä.

        Roolin esittäminen on ihan turhaa, sen huomaa heti.

        Nainen kuuluu johonkin näistä kategorioista 1. kyllä 2. ehkä 3. EI

        Käsitellään ensin 3. EI naisia.. He ovat ylimielisiä, tuomitsevia, töykeitä... Älä tuhlaa yhtään aikaa vaan poistu heti töykeän käytöksen alettua.. Tehtävänäsi on vain jatkaa matkaa eikä antaa EI naisten käytöksen pilata asennettasi.

        2. Ehkä naisia... He ovat iskettäessä hieman ei vastaanottavia.. Antavat kuitenkin puhelinnumeronsa ja tapaavat sinut mahdollisesti kun otat heihin yhteyttä... Ongelma on, että ehkä naiset helposti vievät aikaa paljon, etkä tiedä tuleeko lopputulos olemaan haluamasi..

        Monet miehet tuhlaa aivan liikaa rahaa ja aikaa ehkä naisiin, koska he voivat saada heidät yrittämällä ja yrittämällä. Ole varovainen.. Naiset osaa helposti käyttää hyväkseen luusereita haluamallaan tavalla. Pleieri blogi suosittelee laittamaan odotukset pieniksi ehkä tyttöjen kanssa ja käyttämään ajan tehokkaammin.

        3. Kyllä naiset flirttailevat sinulle takaisin, hymyilevät, nauravat, he kysyvät kysymyksiä sinulta... Toisin sanoen kyllä tytöt tekevät oman osuutensa ja tekevät asiat miehelle helpoksi. Älä ikinä nuoleskele ja ole luuseri kun puhut kaikkein kauneimmille naisille.. Hekin ajoittain käyvät vessassa, hikoilevat, röyhivät, saavat finnejä...

        Tulee myös muistaa, että kauneimmat naiset satsaavat äärimmäisen paljon aikaa meikkeihin.. Kun heräät heidän vierestä aamulla suihkun jälkeen... Huomaat heidän olevan loppujen lopuksi suhteellisen tavallisia tyttöjä. lähde (http://pleieri.blogspot.com/2013/04/kylla-ei-ja-ehka-naiset.html)

        Nämä "kyllä" kategorian tytöt tekevät asiat helpoiksi.. Eli ihan sama mitä puhuu kunhan ei täysin tunaroi.. Ei tapaukset eivät muutu taas vastaanottavaiseksi puhuipa mitä tahansa.

        Jos pelkää torjuntaa niin Pleieri blogin välinpitämätön iloinen mies on parempi tapa kuin vain istua kulmassa.. Kulmassa istujat saattavat joutua tyytymään surkeihin tuloksiin kuten 1 nainen baarista kotiin vaatii 50x baarissa käymistä. Ei kovin tehokasta ajan/rahan käyttöä.


      • bodari69
        pottuhärkä kirjoitti:

        Itse aloin bodaamaan ja naisia rupes tulemaan. Se, että naiset kiinnostuu sinusta syvällisesti on paskaa, koska ns ikisinkkuna olin joskus oikein fiksu ja aikaansaava. Lopetin kaikki muut harrastukset ja nykyään käyn ainoastaan päivittäin muutaman tunnin salilla sekä pottuilen hieman kaikille. Huomasin että toimii!

        Terv. pottumainen härkä

        Näin se menee.. Pleieri blogista ymmärsin myös, että tämä sisäinen kauneus on täyttä paskaa. Hyvä ulkonäkö, tyylitaju, lihaksikas kroppa eikä puhu mitään täysin idioottimaista niin hyvin menee.


      • Pleieri.blogspot fan
        janette26 kirjoitti:

        Siinäs näette miehet että se on nainen joka valitsee itselleen miehen, eikä toisinpäin. Nainen on siis alusta alkaen "niskan päällä" näissä asioissa.
        Kuitenkin on niin että naiset tykkäävät hauskoista miehistä, koska tytöt tahtoo pitää hauskaa, ei ne kirjeillä heittele. Ja jos mies ei jaksa enää olla hauska, niin hänet laitetaan tylysti kiertoon ja vaihdetaan tilalle toinen hauskuuttaja. Että sitä rataa.

        Totta osittain.. Jos nainen on "Ei" kategoriassa ei mies voi asialle mitään. Nainen siis "valitsee".

        Mies voi kuitenkin iskeä vastaanottavaisia naisia "ehkä" ja "Kyllä" kategoriasta.. Näitä naisia voidaan iskeä useita ja valita heistä paras, jos suhde on tavoite.. Molemmat siis ovat valinnantekijöitä.


    • PUA.

      Kuulostaa ihan klassiselta pelimiesoppaiden mukaiselta tapaukselta. Unohdit vain mainita mitä purkitettuja avauksia käytit ja miten todistit korkeaa arvoa ja missä vaiheessa opit käyttämään kinoeskalaatiota oikein, mutta ehkä onkin ihan hyvä ettet paljasta niksejäsi ettei kohta jokapoika lausu samoja avauksia ja toimi samalla tavalla.

      • Mystery Method

        Kyllähän nämä niksit on kaikkien luettavissa, jos tarkoitat Mystery Methodia. Epäsuora aloitus, piikittely, kavereiden huomion voittaminen jne.


    • rakkautta?

      Noi loppukommentit hyviä,
      miehen on osattava antaa itsensä. En silti hyväksy, että ns. rumilla naisilla vain harjoitellaan iskemistä. Kaikki ihmiset ovat kauniita, jollain tasolla.
      Sosiaalisuutta, kohteliasta käytöstä voi todellakin opetella.

      • Molemminpuolista

        Sama pätee molemminpuoli. Ei rumaa miestä saa pitää ponnahduslautana, hätävara korvikkeena ja pelkkänä panopuuna.


    • harjoiteltu on

      Älykäs valinta ja määrätietoinen toiminta tuo tuloksia.
      Pitää aina muistaa, että myös muiden kuin missin näköisten tekee mieli.
      Ja missin näköiset ovat sitä paitsi kranttuja.

      • Kaunis nainen

        Ei naiset heti ajattele panoa kun näkee miehen . Naisille on opetettu jo nuorena että varoa sellaisia miehiä jotka haluaa vain sänkyyn . Naiset pelkää myös että tulevat raskaaksi niin välttävät irto suhteita . Ravintoloissa voi käydä ihan vaan huvin vuoksi . Ja voin jutella kaiken näköisten miesten kanssa mutta siis vain jutella . En ikinä hae sieltä miestä sänkyyn . Ilmeisesti miehet hakee vain ravintolasta naista sänkyyn .


      • yrtd
        Kaunis nainen kirjoitti:

        Ei naiset heti ajattele panoa kun näkee miehen . Naisille on opetettu jo nuorena että varoa sellaisia miehiä jotka haluaa vain sänkyyn . Naiset pelkää myös että tulevat raskaaksi niin välttävät irto suhteita . Ravintoloissa voi käydä ihan vaan huvin vuoksi . Ja voin jutella kaiken näköisten miesten kanssa mutta siis vain jutella . En ikinä hae sieltä miestä sänkyyn . Ilmeisesti miehet hakee vain ravintolasta naista sänkyyn .

        Kyl mie meen ravintolaa vettää lärvit ei niit naisia siin kerkee katella


      • yks mies vaa
        Kaunis nainen kirjoitti:

        Ei naiset heti ajattele panoa kun näkee miehen . Naisille on opetettu jo nuorena että varoa sellaisia miehiä jotka haluaa vain sänkyyn . Naiset pelkää myös että tulevat raskaaksi niin välttävät irto suhteita . Ravintoloissa voi käydä ihan vaan huvin vuoksi . Ja voin jutella kaiken näköisten miesten kanssa mutta siis vain jutella . En ikinä hae sieltä miestä sänkyyn . Ilmeisesti miehet hakee vain ravintolasta naista sänkyyn .

        "Ei naiset heti ajattele panoa kun näkee miehen"

        Ei niin, ja juuri tuohon väärinymmärryksesi perustuu. MIES ajattelee heti panoa, kun näkee naisen. Haluamansa saa helpommin, kun käyttää vähemmän kaunista naista.


      • Muonaan Manne

        Hai kuule porsaan hinnallahan noita saa.


      • Ruma lutka?
        Kaunis nainen kirjoitti:

        Ei naiset heti ajattele panoa kun näkee miehen . Naisille on opetettu jo nuorena että varoa sellaisia miehiä jotka haluaa vain sänkyyn . Naiset pelkää myös että tulevat raskaaksi niin välttävät irto suhteita . Ravintoloissa voi käydä ihan vaan huvin vuoksi . Ja voin jutella kaiken näköisten miesten kanssa mutta siis vain jutella . En ikinä hae sieltä miestä sänkyyn . Ilmeisesti miehet hakee vain ravintolasta naista sänkyyn .

        On myös toisenlaisia naisia.. Jos en suhteessa ole, niin ehdottomasti käyn viihteellä ollessani baarista poimimassa itselleni miehen, vaikka sitten vain yhdeksi yöksi. Kutsun sitä hauskanpidoksi, nautin uusiin ihmisiin tutustumisesta, flirtistä, läheisyydestä ja niin, siitä seksistä. Valikoiden tietenkin, kenen tahansa matkaan en lähde. Aluksi baariin tullessa skannaus tarjonnasta ja illan aikana muun hauskanpidon ohella mieltymyksien mukaisen petikumppanin hankinta. Irtosuhteista ei tule raskaaksi sen suuremmalla todennäköisyydellä kuin suhteessakaan - jos osaa pitää huolta ehkäisystä.

        Voi olla ravintolassa huvin vuoksi ja silti hakea miestä sänkyyn, eivät sulje toisiaan pois.

        Olenko ainut nainen joka miehiä nähdessään miettii millaisia he ovat makuuhuoneen puolella?


      • rakkautta?
        Ruma lutka? kirjoitti:

        On myös toisenlaisia naisia.. Jos en suhteessa ole, niin ehdottomasti käyn viihteellä ollessani baarista poimimassa itselleni miehen, vaikka sitten vain yhdeksi yöksi. Kutsun sitä hauskanpidoksi, nautin uusiin ihmisiin tutustumisesta, flirtistä, läheisyydestä ja niin, siitä seksistä. Valikoiden tietenkin, kenen tahansa matkaan en lähde. Aluksi baariin tullessa skannaus tarjonnasta ja illan aikana muun hauskanpidon ohella mieltymyksien mukaisen petikumppanin hankinta. Irtosuhteista ei tule raskaaksi sen suuremmalla todennäköisyydellä kuin suhteessakaan - jos osaa pitää huolta ehkäisystä.

        Voi olla ravintolassa huvin vuoksi ja silti hakea miestä sänkyyn, eivät sulje toisiaan pois.

        Olenko ainut nainen joka miehiä nähdessään miettii millaisia he ovat makuuhuoneen puolella?

        Täällä toinen rumempi lutka,
        mutta miestä olen aina halutessani saanut. Seksi on hauskaa, miehen valinta vaikeampaa. Usein sorrun hyvännäköisiin pelimiehiin, joista ei sitten loppupeleissä ole mihinkään. Yritän opiskella alaa....


      • macho55
        yrtd kirjoitti:

        Kyl mie meen ravintolaa vettää lärvit ei niit naisia siin kerkee katella

        Naiset ovat olemassa vain naimista varten, se on luonnon laki.


      • haloo.
        rakkautta? kirjoitti:

        Täällä toinen rumempi lutka,
        mutta miestä olen aina halutessani saanut. Seksi on hauskaa, miehen valinta vaikeampaa. Usein sorrun hyvännäköisiin pelimiehiin, joista ei sitten loppupeleissä ole mihinkään. Yritän opiskella alaa....

        24/7


      • öllimöykky
        Ruma lutka? kirjoitti:

        On myös toisenlaisia naisia.. Jos en suhteessa ole, niin ehdottomasti käyn viihteellä ollessani baarista poimimassa itselleni miehen, vaikka sitten vain yhdeksi yöksi. Kutsun sitä hauskanpidoksi, nautin uusiin ihmisiin tutustumisesta, flirtistä, läheisyydestä ja niin, siitä seksistä. Valikoiden tietenkin, kenen tahansa matkaan en lähde. Aluksi baariin tullessa skannaus tarjonnasta ja illan aikana muun hauskanpidon ohella mieltymyksien mukaisen petikumppanin hankinta. Irtosuhteista ei tule raskaaksi sen suuremmalla todennäköisyydellä kuin suhteessakaan - jos osaa pitää huolta ehkäisystä.

        Voi olla ravintolassa huvin vuoksi ja silti hakea miestä sänkyyn, eivät sulje toisiaan pois.

        Olenko ainut nainen joka miehiä nähdessään miettii millaisia he ovat makuuhuoneen puolella?

        Et tasan varmasti ole ja tämän sanon miehen näkökulmasta, jolla kyllä korvat toimivat ja niillä olen sen verran "isojen tyttöjen" puheita kuunnellut ja heidän kanssaan porissut.

        Naisilla tuo poimiminen käy pääosin helpommin kuin miehillä etenkin nuorina. Harvoilla miehillä on sellaisia eväitä että he voisivat vain kävellä vaikka baariin ja valikoida buffetista, useimmat naiset saavat nämä eväät automaattisesti syntymästä.


      • Sinisiipa
        Kaunis nainen kirjoitti:

        Ei naiset heti ajattele panoa kun näkee miehen . Naisille on opetettu jo nuorena että varoa sellaisia miehiä jotka haluaa vain sänkyyn . Naiset pelkää myös että tulevat raskaaksi niin välttävät irto suhteita . Ravintoloissa voi käydä ihan vaan huvin vuoksi . Ja voin jutella kaiken näköisten miesten kanssa mutta siis vain jutella . En ikinä hae sieltä miestä sänkyyn . Ilmeisesti miehet hakee vain ravintolasta naista sänkyyn .

        Juups. Yleensä mies näin homaa keski-iällä, hakee naista vain sänkyyn.. Nainen ei taas aina vain sitä. Eli sitten olen yksin. Enkä ole rumemmasta päästä naisia, ettenkö saisi miehiä, mutta kun haluis muutakin elämäänsä kun sänkyseuraa.. Siitä ei kyllä olisi pulaa.. Tai ei siis ole jos hauskuutta etsii, joskushan sitä etsii. Miksi ei nainen saa pitää hauskaa kuten miehetkin, ja saa vielä aina miestä kun haluaa. Kateelliset miehet panettelee, joilla ei onnaa ikinä!


      • äläyleistä
        Kaunis nainen kirjoitti:

        Ei naiset heti ajattele panoa kun näkee miehen . Naisille on opetettu jo nuorena että varoa sellaisia miehiä jotka haluaa vain sänkyyn . Naiset pelkää myös että tulevat raskaaksi niin välttävät irto suhteita . Ravintoloissa voi käydä ihan vaan huvin vuoksi . Ja voin jutella kaiken näköisten miesten kanssa mutta siis vain jutella . En ikinä hae sieltä miestä sänkyyn . Ilmeisesti miehet hakee vain ravintolasta naista sänkyyn .

        puhu vain omasta puolestasi! itse ainakin ajattelen panoa kun näen miehen. seksi on mukavaa, miksi sitä pihdata... raskaaksi tulemisen todennäköisyyttä voi pienentää ehkäisyllä. ja nainenkin voi haluta vain sänkyyn, ei ole miesten etuoikeus...


      • Vihainen mies
        macho55 kirjoitti:

        Naiset ovat olemassa vain naimista varten, se on luonnon laki.

        "Naiset ovat olemassa vain naimista varten, se on luonnon laki."
        Haista kakka.


    • jaaaapa-jaaaa

      "Se on meidän miesten tehtävä saada nainen haluamaan mies. "

      En näkisi tätä yksipuolisena asiana.Mielestäni tämä on kyllä molempien tehtävä.Nainen joka odottaa vain prisenssan tavoin että"vie jalat altani" saa ainakin minut näkemään punaista.Tulee mieleen vain hemmoteltu kakara joka on tottunut samaan kaiken taikka että nainen kuvittelee itestään liikoja.

      Kyllä viehättävintä on nainen joka pyrkii itsekkin tekemään minuun vaikutuksen.Ja se saa minussa oikealle kohteelle yrittämään entistä enemmän.

      • no mutta

        Jos on tosi ujo, voi saada väärän kuvan ettei kiinnosta. Jos toinenkin on ujo, ei alotteita helpolla synny paitsi parhaiten viinan voimalla, eikä siinä pahaa kunhan ei käytä viinaa aina.
        Parhaiten juttu luonnistuu olemalla oma itsensä. Ei kannata esittää muuta kuin mitä on sillä arki se koittaa kumminkin joskus.
        Ja muuten, moni kakku on päältä kaunis mutta monilla on ruma sielu. Näin myös siis ap. kirjoittajalla, joka luokittelee kaikki ulkonäön mukaan. Mutta vakka kantensa valitsee erityisesti henkisellä tasolla.


      • paaajapaaaa

        On niitä miehiäkin jotka prinsessan lailla odottavat että nainen tulee viemään heiltä jalat alta. Ovat kai tottuneet että epätoivoisimmat niin myös tekevät.


      • mitä tarkoitat?
        paaajapaaaa kirjoitti:

        On niitä miehiäkin jotka prinsessan lailla odottavat että nainen tulee viemään heiltä jalat alta. Ovat kai tottuneet että epätoivoisimmat niin myös tekevät.

        Eli mies ei saa olla ujo?


      • Sinisiipa

        Jaah kun ei löydy yhtäkään jota edes haluu miellyttää. Siis vapaata about 45-55 v miestä. Että sitten vaan menee ja kattelee tansseissa ja lähtee pois ja kapakis kattelee ja sitten ottaa juomaa, kun ei siel oo mitä ottas!!


    • pelimies ja happy

      Kaksi asiaa jotka vievät hyvään lopputulokseen (eli saat enemmän pebaa kuin aseman naistenvessa)

      1) Volyymi. Lähesty mahdollisimman montaa naista netissä, kaupungilla, baarissa, salilla, harrasteissa jne jne.

      2) Rentous. Lähesty naisia ystävänä ja kohtele heitä kuin siskoa. Suojelevasti ja tasavertaisena. Tämän jälkeen nainen alkaa iskeä sinua koska ihmettelee miksi et yritä iskeä häntä. Myös naisen kaverit yrittävät iskeä sinua koska olet niin cool.

      Volyymiin ja rentouteen kun yhdistää vähän käytöstapoja ja kuuntelemisen lahjoja niin menestys on taattu. Haaremi on pystyssä puolessa vuodessa.

      Itse olen pitänyt aina parin vakkarin lisäksi noin tusinaa mimmiä varalla ja ei kukaan ole pahoittanut mieltään kun en lupaile turhia.
      Niistä voi sitten valkkailla eri tilanteisiin ja mielihaluihin sopivan daamin.

      Ei se mitään rakettitiedettä ole ihmisten keskinäinen asiointi. Jos haluaa paljon, saa paljon. Jos haluaa yhden niin sitten ottaa vain yhden.

      • suursmurffi

        "kohtele heitä kuin siskoa. Suojelevasti ja tasavertaisena. Tämän jälkeen nainen alkaa iskeä sinua koska ihmettelee miksi et yritä iskeä häntä."

        Enpä menisi tätä neuvoa jokapojalle tarjoamaan.Siis jäädä odottelemaan, että nainen alkaa iskeä.


      • pelimies joopa joo

        Mistä vetoa että sulla ei ole ketään. Eivät naisetkaan idiootteja ole.


      • toivomuskaivo
        pelimies joopa joo kirjoitti:

        Mistä vetoa että sulla ei ole ketään. Eivät naisetkaan idiootteja ole.

        Ehkä ei, mutta tuo on varmasti monen miehen unelmatilanne. Ei mitään vastuuta naisesta, ja seksiä saa enemmän kuin tarpeeksi. Kelpais mulle.


      • rakkautta?

        Näin voivat toimia myös naiset. Meille se on vain paljon helpompaa....


      • rtfhrdsey

        No huh. Suo ei kyllä kaiken ton jälkeen kukaan fiksu kaveri panis, kannat jo varmasti mitä lie sukupuolitauteja. :D Kaikkea ei näe päällepäin. Hyi saatana.


      • bdfdbbfb

        olet varmasti antanut elämäsi aikana yhden yön sikkailu-sepolle


      • 14+5
        toivomuskaivo kirjoitti:

        Ehkä ei, mutta tuo on varmasti monen miehen unelmatilanne. Ei mitään vastuuta naisesta, ja seksiä saa enemmän kuin tarpeeksi. Kelpais mulle.

        Niin. Ihminen kaipaa juurilleen.
        On aika herätä.


      • Sinisiipa
        rakkautta? kirjoitti:

        Näin voivat toimia myös naiset. Meille se on vain paljon helpompaa....

        Just. On silloin kun haluaa eikä välttämättä vain yksi jota odottelee..


      • Sinisiipa
        rakkautta? kirjoitti:

        Näin voivat toimia myös naiset. Meille se on vain paljon helpompaa....

        Kyllä ukot on halpoja! Ai nainen kantaa tautia kun on useamman kanssa, mutta mies ei!!?? Hah hah haa. Nautitaan me siskot miehistä ja otetaan ilo irti elämästä vailla velvollisuuksia ja puuron keittoa!!


    • ...kyl se teil rumil on vaikeeta... mun ei tartte, ku nappaa kermat kakusta... kiva olla komee, ku periaattes pilluu vaa tekkee mieli... ja naiset ei oo mitän ihmisiä... kavereitten kaa jutellaa... naisia naidaan.... sääliks käy teitä rumia... mut hyviä kirjailijoita teistä vois kehittyä, ku artikulaatiotaito kehittyy paskaa jauhaessa.... buahahahahhaahahahh....

      • Mitä lesbo

        Lesbon kannattaisi olla hiljaa.


      • anonyymi.
        Mitä lesbo kirjoitti:

        Lesbon kannattaisi olla hiljaa.

        Tai oikeastaan kyseessä on luultavasti keski-ikäinen, lihava ja haiseva mies joka ei ole naisilta saanut varmaan vuosikymmeneen tai sitten elää onnettomassa avioliitossa. Otan osaa, säälittäviä ihmisiä on näköjään aivan liikaa.


      • jff99fj
        anonyymi. kirjoitti:

        Tai oikeastaan kyseessä on luultavasti keski-ikäinen, lihava ja haiseva mies joka ei ole naisilta saanut varmaan vuosikymmeneen tai sitten elää onnettomassa avioliitossa. Otan osaa, säälittäviä ihmisiä on näköjään aivan liikaa.

        muuten oikein, mutta en elä avioliitossa.


    • komeamies15132

      Naisia saa silleen, että ei esitä mitään ja on kiinnostunut mitä nainen sanoo.

      • N

        Tai sitten ei


      • "Pelimies"

        "Naisia saa silleen, että ei esitä mitään ja on kiinnostunut mitä nainen sanoo."
        Väärin. Naisia saa, kun esittää olevansa kiinnostunut mitä ne sanoo. Ketään MIESTÄ ei oikeesti kiinnosta mitä naiset sanoo, koska 99% naisten jutuista on tyhjäpäistä kalkatusta. Voit testata tätä sillä, että luet vaikka tieteen kuvalehdestä yhden artikkelin ja yrität keskustella siitä järkevästi naisen kanssa. On varma, että jäät ilman. Mutta jos esität, että sua kiinnostaa kun se nainen puhuu Big Brotherista tai Seiska-lehden viimeisimmistä juoruista niin todennäköisyys paranee heti. Olen onnistunut iskemään jokaisen naisen, jonka olen halunnut, lukuunottamatta muutamaa, joilla on niin korkea "moraali", etteivät ole halunneet pettää miestään. Pisteet siitä heille. Nainen isketään näin:

        - Hanki työ ja/tai harrastuksia, jotka ovat naisten mieleen ja kiinnostavat heitä.
        - Pidä huolta fyysisestä kunnostasi/ulkonäöstäsi/hygieniastasi.
        - Osta moottoripyörä.
        - Pukeudu rennosti, mutta fiksusti
        - Kun näet naisen, jonka haluat, toimi heti. Naiset kiinnostuvat itsevarmoista ja päättäväisistä miehistä, jotka haluavat juuri hänet.
        - Kun olet päässyt alkuun, älä puhu vaan kuuntele. Opettele mistä nainen pitää/on kiinnostunut. Kysy tarvittaessa.
        - Kun tiedät mistä nainen pitää tai on kiinnostunut, puhu/tee niitä asioita hänen kanssaan.
        - Viimeinen, mutta ei vähäisin: Ota selvää/kysy, millainen on naisen ihannemies. Tämän jälkeen muutu siksi mieheksi.

        Ongelma tässä on se, että naiset rakastuvat ja takertuvat kiinni. Kaiken lisäksi he rakastuvat mieheen, joka vain esität olevasi. Mutta hei, tämä toimii. Lopettakaa siis surkuttelu kaikki miehet omasta rumuudesta tms. Tehkää suunnitelma ja toteuttakaa se. Yhtä helppoa kuin minkä tahansa projektin suorittaminen jos siihen paneutuu. Laita siis se pleikkari kaappiin ja panosta muihin asioihin...


      • Cassandra__
        "Pelimies" kirjoitti:

        "Naisia saa silleen, että ei esitä mitään ja on kiinnostunut mitä nainen sanoo."
        Väärin. Naisia saa, kun esittää olevansa kiinnostunut mitä ne sanoo. Ketään MIESTÄ ei oikeesti kiinnosta mitä naiset sanoo, koska 99% naisten jutuista on tyhjäpäistä kalkatusta. Voit testata tätä sillä, että luet vaikka tieteen kuvalehdestä yhden artikkelin ja yrität keskustella siitä järkevästi naisen kanssa. On varma, että jäät ilman. Mutta jos esität, että sua kiinnostaa kun se nainen puhuu Big Brotherista tai Seiska-lehden viimeisimmistä juoruista niin todennäköisyys paranee heti. Olen onnistunut iskemään jokaisen naisen, jonka olen halunnut, lukuunottamatta muutamaa, joilla on niin korkea "moraali", etteivät ole halunneet pettää miestään. Pisteet siitä heille. Nainen isketään näin:

        - Hanki työ ja/tai harrastuksia, jotka ovat naisten mieleen ja kiinnostavat heitä.
        - Pidä huolta fyysisestä kunnostasi/ulkonäöstäsi/hygieniastasi.
        - Osta moottoripyörä.
        - Pukeudu rennosti, mutta fiksusti
        - Kun näet naisen, jonka haluat, toimi heti. Naiset kiinnostuvat itsevarmoista ja päättäväisistä miehistä, jotka haluavat juuri hänet.
        - Kun olet päässyt alkuun, älä puhu vaan kuuntele. Opettele mistä nainen pitää/on kiinnostunut. Kysy tarvittaessa.
        - Kun tiedät mistä nainen pitää tai on kiinnostunut, puhu/tee niitä asioita hänen kanssaan.
        - Viimeinen, mutta ei vähäisin: Ota selvää/kysy, millainen on naisen ihannemies. Tämän jälkeen muutu siksi mieheksi.

        Ongelma tässä on se, että naiset rakastuvat ja takertuvat kiinni. Kaiken lisäksi he rakastuvat mieheen, joka vain esität olevasi. Mutta hei, tämä toimii. Lopettakaa siis surkuttelu kaikki miehet omasta rumuudesta tms. Tehkää suunnitelma ja toteuttakaa se. Yhtä helppoa kuin minkä tahansa projektin suorittaminen jos siihen paneutuu. Laita siis se pleikkari kaappiin ja panosta muihin asioihin...

        Ai tuossako minun kohdallani menee pieleen... olen viehkeä siro, mutta muodokas neito, mutta minua eivät miehet lähesty. Vielä joitakin vuosia sitten lähestyi kun juttuni liikkuivat lähempänä tuota "bigbrother-tasoa" :) ... Tänään minulla on kaksi korkeakoulututkintoa ja keskustelen kaikkein mieluiten juuri filosofiasta, psykologiasta, muista tieteistä, yhteiskunnallisista asioista jne. Moottoripyörien kanssa säätäjistä en piittaa. Liika itsevarmuuskin on lähinnä luotaantyöntävää, pieni ujous ei haittaa vaan antaa miehestä avoimemman, aidomman ja uskollisemman vaikutelman. Koskaan en kenenkään takertuisi kiinni, mutta minun kanssa yhteen päätyneet miehet ovat takertuneet kyllä. Vain kovalla työllä olen eroon päässyt. Ulkonäkö ei merkitse paljoa, vaan reipas ja siisti olemus. "Naistenmiehet" ovat pahinta lajia.


      • 923422
        Cassandra__ kirjoitti:

        Ai tuossako minun kohdallani menee pieleen... olen viehkeä siro, mutta muodokas neito, mutta minua eivät miehet lähesty. Vielä joitakin vuosia sitten lähestyi kun juttuni liikkuivat lähempänä tuota "bigbrother-tasoa" :) ... Tänään minulla on kaksi korkeakoulututkintoa ja keskustelen kaikkein mieluiten juuri filosofiasta, psykologiasta, muista tieteistä, yhteiskunnallisista asioista jne. Moottoripyörien kanssa säätäjistä en piittaa. Liika itsevarmuuskin on lähinnä luotaantyöntävää, pieni ujous ei haittaa vaan antaa miehestä avoimemman, aidomman ja uskollisemman vaikutelman. Koskaan en kenenkään takertuisi kiinni, mutta minun kanssa yhteen päätyneet miehet ovat takertuneet kyllä. Vain kovalla työllä olen eroon päässyt. Ulkonäkö ei merkitse paljoa, vaan reipas ja siisti olemus. "Naistenmiehet" ovat pahinta lajia.

        Cassandra_

        minä en ota enää koskaan "älykästä" naista. Niiden kanssa ei ole muuta kuin ongelmia tiedossa. Tämä ei ole provo, eikä missään nimessä hyökkäys älykkäitä naisia kohtaan. Minä vaan satun olemaan heidän kanssaan isoissa vaikeuksissa.


      • Zapata
        "Pelimies" kirjoitti:

        "Naisia saa silleen, että ei esitä mitään ja on kiinnostunut mitä nainen sanoo."
        Väärin. Naisia saa, kun esittää olevansa kiinnostunut mitä ne sanoo. Ketään MIESTÄ ei oikeesti kiinnosta mitä naiset sanoo, koska 99% naisten jutuista on tyhjäpäistä kalkatusta. Voit testata tätä sillä, että luet vaikka tieteen kuvalehdestä yhden artikkelin ja yrität keskustella siitä järkevästi naisen kanssa. On varma, että jäät ilman. Mutta jos esität, että sua kiinnostaa kun se nainen puhuu Big Brotherista tai Seiska-lehden viimeisimmistä juoruista niin todennäköisyys paranee heti. Olen onnistunut iskemään jokaisen naisen, jonka olen halunnut, lukuunottamatta muutamaa, joilla on niin korkea "moraali", etteivät ole halunneet pettää miestään. Pisteet siitä heille. Nainen isketään näin:

        - Hanki työ ja/tai harrastuksia, jotka ovat naisten mieleen ja kiinnostavat heitä.
        - Pidä huolta fyysisestä kunnostasi/ulkonäöstäsi/hygieniastasi.
        - Osta moottoripyörä.
        - Pukeudu rennosti, mutta fiksusti
        - Kun näet naisen, jonka haluat, toimi heti. Naiset kiinnostuvat itsevarmoista ja päättäväisistä miehistä, jotka haluavat juuri hänet.
        - Kun olet päässyt alkuun, älä puhu vaan kuuntele. Opettele mistä nainen pitää/on kiinnostunut. Kysy tarvittaessa.
        - Kun tiedät mistä nainen pitää tai on kiinnostunut, puhu/tee niitä asioita hänen kanssaan.
        - Viimeinen, mutta ei vähäisin: Ota selvää/kysy, millainen on naisen ihannemies. Tämän jälkeen muutu siksi mieheksi.

        Ongelma tässä on se, että naiset rakastuvat ja takertuvat kiinni. Kaiken lisäksi he rakastuvat mieheen, joka vain esität olevasi. Mutta hei, tämä toimii. Lopettakaa siis surkuttelu kaikki miehet omasta rumuudesta tms. Tehkää suunnitelma ja toteuttakaa se. Yhtä helppoa kuin minkä tahansa projektin suorittaminen jos siihen paneutuu. Laita siis se pleikkari kaappiin ja panosta muihin asioihin...

        Sun juttus ovat tyhjäpäistä kalkatusta.

        Oletko uroskalkkuna?


      • Sinisiipa
        "Pelimies" kirjoitti:

        "Naisia saa silleen, että ei esitä mitään ja on kiinnostunut mitä nainen sanoo."
        Väärin. Naisia saa, kun esittää olevansa kiinnostunut mitä ne sanoo. Ketään MIESTÄ ei oikeesti kiinnosta mitä naiset sanoo, koska 99% naisten jutuista on tyhjäpäistä kalkatusta. Voit testata tätä sillä, että luet vaikka tieteen kuvalehdestä yhden artikkelin ja yrität keskustella siitä järkevästi naisen kanssa. On varma, että jäät ilman. Mutta jos esität, että sua kiinnostaa kun se nainen puhuu Big Brotherista tai Seiska-lehden viimeisimmistä juoruista niin todennäköisyys paranee heti. Olen onnistunut iskemään jokaisen naisen, jonka olen halunnut, lukuunottamatta muutamaa, joilla on niin korkea "moraali", etteivät ole halunneet pettää miestään. Pisteet siitä heille. Nainen isketään näin:

        - Hanki työ ja/tai harrastuksia, jotka ovat naisten mieleen ja kiinnostavat heitä.
        - Pidä huolta fyysisestä kunnostasi/ulkonäöstäsi/hygieniastasi.
        - Osta moottoripyörä.
        - Pukeudu rennosti, mutta fiksusti
        - Kun näet naisen, jonka haluat, toimi heti. Naiset kiinnostuvat itsevarmoista ja päättäväisistä miehistä, jotka haluavat juuri hänet.
        - Kun olet päässyt alkuun, älä puhu vaan kuuntele. Opettele mistä nainen pitää/on kiinnostunut. Kysy tarvittaessa.
        - Kun tiedät mistä nainen pitää tai on kiinnostunut, puhu/tee niitä asioita hänen kanssaan.
        - Viimeinen, mutta ei vähäisin: Ota selvää/kysy, millainen on naisen ihannemies. Tämän jälkeen muutu siksi mieheksi.

        Ongelma tässä on se, että naiset rakastuvat ja takertuvat kiinni. Kaiken lisäksi he rakastuvat mieheen, joka vain esität olevasi. Mutta hei, tämä toimii. Lopettakaa siis surkuttelu kaikki miehet omasta rumuudesta tms. Tehkää suunnitelma ja toteuttakaa se. Yhtä helppoa kuin minkä tahansa projektin suorittaminen jos siihen paneutuu. Laita siis se pleikkari kaappiin ja panosta muihin asioihin...

        Kuule, en takerru miehiin, käy päinvastoin.. Siksi näin komeana naisena otan ja pidän sen mitä haluan, en ota vakimiestä mutta joskus pidän jos hyvä siinä asiassa, niin vuosiakin, ainakin varalla.. Herranjestas, mitä suuria luuloja miehillä onkan itsestään. Ja miten ne kävelevät kuin kunkku jos kerran saavat, tai jos siis viitsii kokeilla miestä kerran, ja sitten ei olekaan hyvä! Ja jättää siihen.. Mä olenkin sanonut että miehillä on itsetunto, mutta muuta ei sitten yleensä löydäkään.. Ja naisia ovat haukkumassa, mutta itse pyhimykisä. He siis ovatkin vain kateellisia. huh huh. Ja nekö pitäs vielä ottaa jatkuvaksi ristiksi. EI.


      • Älykäs
        923422 kirjoitti:

        Cassandra_

        minä en ota enää koskaan "älykästä" naista. Niiden kanssa ei ole muuta kuin ongelmia tiedossa. Tämä ei ole provo, eikä missään nimessä hyökkäys älykkäitä naisia kohtaan. Minä vaan satun olemaan heidän kanssaan isoissa vaikeuksissa.

        Tässä on hyvä neuvo tuohon. Ole heitä älykkäämpi!


    • N

      Aikamoinen pähkinä kun tarkemmin ajattelee.

    • aka homppelia

      Aivan kuin olisi naisen kirjoittama. Olet ehkä muuttunut naiseksi. Viehätytkö nykyisin miehistä?

      • Enkeli !

        Opettavainen tarina, ei tosi. Oikea enkeli-Elisa juttu. Pyrkikää omaksumaan uusi asenne elämään opettavisen esimerkin avulla!


    • 25v yhdessä

      Sosiaaliset ihmiset ovat äärettömän rasittavia. Koko ajan pitää puhua ja olla äänessä. En todellakaan halua muutta sellaiseski.

      Iskemisessähän ei tarvi onnistua kuin kerran, kun tekee sen heti kunnolla.

      • ....................

        Sosiaalisuus ei muuten tarkoita sitä, että pitää pulputtaa taukoamatta. Räpätädit saattavat päästää ääntä, mutta he eivät välttämättä anna muille suunvuoroa. Hiljaiset saattavat olla hyviä kuuntelijoita ja sanovat vain sen, mitä on sanottavaa ja ovatkin siten sosiaalisempia, kuin nuo papupadat. Tässä yhteiskunnassa sosiaalisena ihmisenä tosin pidetään juuri sellaisia ihmisiä, jotka pulisevat jatkuvasti ja tämän vuoksi näillä on etulyöntiasema, kun tarvitaan sosiaalisesti taitavia ihmisiä, vaikka noilla ei sitä taitoa välttämättä olisikaan.


    • rumamies

      Tuskin olet ruma jos sulla on naisia ollut.

    • kaikenlaista löpinää

      Luulet siis että kaikki naiset pitävät supliikkimiehistä,voi kuinka väärässä olet ja mitä tulee ulkonäköön,on todistettu juttu että kauniit naiset ottavat komean miehen,eriasia on sitten jos on huono itsetunto,mutta niin se vain on.

    • Järki älä jätä

      Kaverilla oli vähän samanlainen tilanne kuin aloittajalla. Hiljaisesta kaverista tuli naistenmies mutta tuli hiljainen kaveri kuitenkin hyvin nopeasti. Asiaan vaikutti hiv tartunta joka eteni aids asteelle. Nyt kaverini ei enää kävele vaan on sairaalassa todella huonossa kunnossa. Painoa on enää vain 46kg. Vain luuta ja nahkaa.

      Kaverini uskoo karmaa ja sanoo että pahat saavat palkkansa jota ei itse ennen uskonut. Eniten minua harmittaa kun hyvä kaveri meni pilaamaan itsensä hölmöilemällä ja nyt siitä kärsii ja riutuu. On vaikea katsoa hyvää ystävää kärsivänä. Parhaina aikoina varottelin että naisiin ei ole luottamista missään asiassa. Kaverini on yrittänyt järjestää eutanasiamatkaa ulkomaille noin vuoden. Vanhemmat ei sitä matkaa haluaisi. Jossakin vaiheessa kaverini pääsee kuulemma lähtemään. On jo jotain aikataulusta sovittu alustavasti.

      • 12345ty

        Meillä ihmisillä on mahdollisuus parantaa itsemme. Mutta kaverisi voi parantua vain, jos hänellä on halua elää. Tarvitaan vain uskoa.

        Kaikki on vieläkin mahdollista.

        Suosittelen kaverillesi luettavaksi kirjan "Salaisuus", kirjoittaja Rhonda Byrne.

        Kirjassa puhutaan vetovoiman laista, jonka avulla ihminen voi käytännössä saada mitä tahansa elämäänsä. Siitä ovat hyötyneet monet nimekkäät henkilöt kuten Ludwig van Beethoven, Abraham Lincoln, R. W. Emerson, Thomas Edison, Albert Einstein jne.

        Kaverillasi ei ole kai mitään menetettävää?


      • 123451234
        12345ty kirjoitti:

        Meillä ihmisillä on mahdollisuus parantaa itsemme. Mutta kaverisi voi parantua vain, jos hänellä on halua elää. Tarvitaan vain uskoa.

        Kaikki on vieläkin mahdollista.

        Suosittelen kaverillesi luettavaksi kirjan "Salaisuus", kirjoittaja Rhonda Byrne.

        Kirjassa puhutaan vetovoiman laista, jonka avulla ihminen voi käytännössä saada mitä tahansa elämäänsä. Siitä ovat hyötyneet monet nimekkäät henkilöt kuten Ludwig van Beethoven, Abraham Lincoln, R. W. Emerson, Thomas Edison, Albert Einstein jne.

        Kaverillasi ei ole kai mitään menetettävää?

        Jos hän ei jaksa lukea kirjaa, kerro kuitenkin hänelle, että jos vain ajattelee päämäärää (terveyttä) tarpeeksi ja uskoo itseensä ja tervehtymiseensä, se tulee todennäköisesti tapahtumaan. Vaikka AIDSin sanotaan olevan parantumaton sairaus, ihmeitä tapahtuu, jatkuvasti. Mikään ei ole mahdotonta.

        Kuten sanottua, meillä ihmisillä on mahtavia voimia. Positiivinen ajattelu tuo hyviä asioita elämääsi, negatiivinen ajattelu tuo pahoja asioita elämääsi, vedät niitä puoleesi. Niin yksinkertaista se on.

        Eli, yksinkertainen viesti teille kaikille: Olkaa kiitollisia kaikesta siitä hyvästä mitä teillä on elämässänne (kaikilla on jotain mistä kiittää), antakaa anteeksi itsellenne ja muille, rakastakaa itseänne ja muita ehdoitta, jättäkää viha ja katkeruus taaksenne. Uskokaa itseenne, sallikaa itsellenne rauha ja vapaus.

        Takaan että tulette olemaan onnellisia.

        Älkää menettäkö toivoa, koska meillä, juuri tällä sukupolvella, on mahdollisuus tehdä valtava muutos maailmaan. Se on muutos joka on tapahtunut vain kerran aikaisemmin ihmiskunnan historiassa. Se muutos auttaa meitä luomaan tästä planeetasta maanpäällisen paratiisin, jos vain sitä haluamme.

        Valitkaa hyvin.

        (Joku saattaa ihmetellä mistä he*vetistä höpisen, mutta pian sen näette!) :)

        Until then! ;-)


      • ?+?
        123451234 kirjoitti:

        Jos hän ei jaksa lukea kirjaa, kerro kuitenkin hänelle, että jos vain ajattelee päämäärää (terveyttä) tarpeeksi ja uskoo itseensä ja tervehtymiseensä, se tulee todennäköisesti tapahtumaan. Vaikka AIDSin sanotaan olevan parantumaton sairaus, ihmeitä tapahtuu, jatkuvasti. Mikään ei ole mahdotonta.

        Kuten sanottua, meillä ihmisillä on mahtavia voimia. Positiivinen ajattelu tuo hyviä asioita elämääsi, negatiivinen ajattelu tuo pahoja asioita elämääsi, vedät niitä puoleesi. Niin yksinkertaista se on.

        Eli, yksinkertainen viesti teille kaikille: Olkaa kiitollisia kaikesta siitä hyvästä mitä teillä on elämässänne (kaikilla on jotain mistä kiittää), antakaa anteeksi itsellenne ja muille, rakastakaa itseänne ja muita ehdoitta, jättäkää viha ja katkeruus taaksenne. Uskokaa itseenne, sallikaa itsellenne rauha ja vapaus.

        Takaan että tulette olemaan onnellisia.

        Älkää menettäkö toivoa, koska meillä, juuri tällä sukupolvella, on mahdollisuus tehdä valtava muutos maailmaan. Se on muutos joka on tapahtunut vain kerran aikaisemmin ihmiskunnan historiassa. Se muutos auttaa meitä luomaan tästä planeetasta maanpäällisen paratiisin, jos vain sitä haluamme.

        Valitkaa hyvin.

        (Joku saattaa ihmetellä mistä he*vetistä höpisen, mutta pian sen näette!) :)

        Until then! ;-)

        Ooho, mikä lopun alun kirjoitus! Valtaavatko muslimit maailman niin loppuu se aidsin levittäminen?


    • Olit tyytymätön elämääs koska sul ei ollu valittavaa akkaa vierelläs XD Kaikkeen sääkin sormes törkkäät....

      • ahahahaah XD

        ;)

        Toi stereotypia ''naisten valittaminen'' on muodostunut miesten vastuunpelosta ja laiskuudesta. Miehet on kömpelöitä mutta menestyviä syiden lykkäämisessä naisten päälle. Nainen potkii miestä perseelle että se tekis jotain -> miehen logiikka; nainen on valittajaämmä


    • fiorluachmar

      en jaksanut lukea kuin kolme ensimmäistä kommenttia :). Menkää te kateelliset porsaat kotiin. Aki teki miehen työn! ;D

      • Täh lesbo?

        No ei kai se lesbokaan ole?.


    • dothatdothis

      Itse ottaisin mielummin sen yhden helmen kuin jatkaisin tätä menoa. Mutta sen ymmärtää usein liian myöhään.....

    • Ei se ulkonäkö muuta tee kuin että nainen saatta ihastua. Mutta sisin ja käyttäytyminen kaiken a ja o jolla asiat luistaa. Mä koin saman tyyppistä aluksi ja olin mielestäni ruma ja itsetunto alhaalla mutta lähihoitaja koulun avulla sain oma itseni kuntoon ja ollun välillä suhteessa ja nyt löytänyt sellaisen jota etsinyt 28 vuotta

    • Damthishit

      ROFL! pisteet Akille

    • Mies34

      Jaa-a. Olen sosiaalinen, osaan keskustella ja huumoriakin löytyy kaikissa arkisissa tilanteissa. Silti en osaa iskeä naista, jotenkin tuossa ja vain tuossa tilanteessa menen ihan lukkoon. Toisaalta eipä minua kiinnostaisikaan löytää kuin yksi nainen, riittäisi minulle vallan hyvin. Mitään "harjoitteluvastustajia" en osaa ajatella. Jotenkaan sitä ei vaan osaa pelata, kaikeen tahtoo lähteä tosimielellä tai sitten ei lainkaan.

      • Tosi varmaan

        Kannattaako tuollaisia avautua? Mitä mietit?

        Tosi ielellä?


    • 25v. kälättäjä

      Itse olen sitä mieltä, ja uskon että moni muukin nainen on (ainakin ne jotka etsii elämän kumppania) että EI ne kaikkista eniten esillä olevat ja puhuvat miehet ole sitä oikeaa matskua. Niiden kanssa on kiva ehä flirttailla ja olla kaveria, muttei niiden kanssa yhdessä kestä olla :D ei sitä läpän heittoa, porukan pelleä kestä arjes katsoa!

      Minusta parhaita on RAUHALLISET & UJOTKIN MIEHET joista huomaa, että yrittävät edes puhua jotain se että osaa irrotella ja heittäytyä porukassa fiksusti, eli OSALLISTUU! Ujo ja rauhallinen mies, joka osaa myös sopivasti hullutella ja heittäytyä on KUUMA ja TURVALLINEN MIES :)

      Harvoin näitä tulee vastaan, mutta yhden olen itselleni napannut ja muutamia nähnyt. Tuntuu että kaikki yrittää olla niit porukan pellejä tai sitten vaan hautovat yksin ujoudessaan.

    • iskijämies2222

      ulkonäkö on vain alkua varten, oikeasti nainen isketään vain varmalla otteella. Ei siinä muuta tarvita.

      • ei liikaa viinaa

        olen sinkku ja aika ujo mies mutta kun menen baariin niin en kyl saa kovin kauan istua yksin kun nainen ilmestyy juttusille,näin on aina käynyt,eikä mun tartte esittää mitään mitä en ole,onko miehissä eroa mikä vetoaa naisiin? ja juttu luistaa kun on siinä tutustuttu illan aikana,on ollut ihania naisia joiden kanssa olen saanut viettää rentoa ja hauskaa iltaa ja useinmiten yötäkin......ps.taas viikonloppuna baanalle


    • ei se vain toimi

      Ihan hyvä mutta entä jos vihaa baareja yli kaiken eikä käytä alkoholia? Game over!

    • pikku kalle

      Naisia saa silleen, että käy suihkussa, kampaa tukan ja on oma itsensä eikä yritä. Tai ainaski äiti on neuvonut näin.

      • Pois vaan

        Yrittää pitää sinut pois puuhista.


    • Ruma nainen

      Minua tulevat miehet harvoin iskemään missään, ja jos tulevat luulen, että heillä on huono itsetunto, kun minua yrittävät. En halua olla harjoittelukappale, tai että minuun tyydytään, kun "parempaakaan" ei saa/uskalla yritää.

      • go punasellaki

        Pitää toimia toisin!

        Kun joku lähestyy, niin katso ensin pitkin nenänvartta ja näytä olevasi huoneen kuningatar, mies yllättyy tämä vaatimaton sammakko on itsetietoinen prinsessa, joka eroaa muista itsetietoisista prinsessoista siinä että ei vaan heti uskoisi.

        Tartut sitten reippaalla otteella käsivarresta ja ajattelet mikä ettei eiköhän tästä ole jotain hyötyä elämän jossain vaiheessa kun se ultimaali tulee vastaan osaa ottaa toisen molempia arvostavalla tavalla. Go girl!


    • eiköhän

      kannata kysyä naiselta jo iskuvaiheessa, annatko, etten turhaa tuhlaa rahojani sinuun
      jos vastaus on ei, vaihda pöytää

      • House?

        Kato ruletin pelaaja, muista että talo voittaa aina (rahat siis menee, vaikka aina tyhjin käsin lähtee)


    • jk

      ninkö

    • ..

      Hyvä esimerkki siitä, ettei kukaan tule hakemaan sohvalta.
      Ap päätti muuttaa tulokulmaa, eli lähti etsimään ja opetteli lisää taitoja.

      Naisille puhutaan kuten ihmisille, se ei tee kenetäkään pelleä, kuten juniorit alussa valitti.

      Onnittelut, taidosta on varmaan hyötyä muussakin elämässä.

    • Epäilyttävä huijari

      Lähtökohtaisesti bubi baari taikka ravintola tahikka yökerho taitaa olla vika paikka tavata elämänsä rakkautensa ja tanssilavojakaan ei enään juuri ole senhän
      kertoo jo erotilastotkin jos nai vika paikasta?

    • puhu kovempaan neiti

      Ei baarissa voi nykyään enää jutella kenenkään kanssa. Siellä on huudettava ja teeskenneltävä muka kuulevansa.

    • Rehellinen mies

      Olen oma itseni enkä saa. Naiset ahdistuvat seurassani.

      • rakkautta?

        Mieti miksi?
        Ehkä ahdistelet tai käyttäydyt muuten huonosti?


      • rahrahrah
        rakkautta? kirjoitti:

        Mieti miksi?
        Ehkä ahdistelet tai käyttäydyt muuten huonosti?

        Ehkä hän ei ole sulava supliikkimies.


    • Eronnut M

      Ujous on sairaus.
      Rumuus on tauti.
      Sosiaalinen kyvyttömyys on akuutti oire.
      Jos et pysty kaatamaan naisia halutessasi, ei sinulla ole mitään oikeutta elää.
      Kuole. Tai ainakin pysy kotona, poissa näkyvistä. Älä ole.

      Onnittelut viestiketjun aloittajalle positiiviseksi katsomastaan henkisestä kehityksestä. Kokeilisin itsekin mutta en enää jaksa, halu on vähentynyt ja ehkä se joskus loppuu kohta kokonaan. Ehkä ilman halua ei ole elämää, ehkä se vasta alkaa siitä. En tiedä. Itse vain toivoisin saavuttavani mahdollisimman pian sen tilan, jossa en enää halua naisia tai naisilta mitään, koska en jaksa enää toivoa ja pettyä. Ruma harjoittelukappale tai hyvännäköinen pano - OK. Onnea.

      Olen yksin ja kaltaisiani tuskin monta. Onneksi. Naisille?

    • Nainen 36

      Aki on toiminut loistavasti: ei ole jäänyt sohvalle valittamaan ja haukkumaan naisia, vaan lähtenyt rohkeasti tutustumaan uusiin ihmisiin. Keskustelutaitoinen, suht selvä ja älykäs mies vetoaa myös minuun. Joskus tietynlainen "rumuus" on jopa seksikästä (arvet yms. elämän merkit). Ja vaikkei baari-illan jälkeen pääsisikään jatkoille, on Akilla ollut varmasti hauskempaa kuin nurkassa valittavalla kaverilla.

      Valitettavasti monet miehet eivät ymmärrä, että nimenomaan mielenkiintoinen keskustelu tuottaa tulosta. Härskit eleet ja ehdotukset ovat ehdoton EI. Myös omaisuudellaan ja/tai teoillaan tai julkkistutuillaan kehuminen on pitkästyttävää. Katsokaa miehet naista silmiin, hymyilkää ja kuunnelkaa naista. Älkää olko vain kuuntelevinanne, koska sen huomaa. Kiinnostukaa oikeasti vieressänne olevasta naisesta, myös tämän ajatuksista eikä vain kropasta :)

      Tsemppiä kaikille!

      • Kiitos kovasti

        Ihmettelen oikeasti pitääkö tuollaisen kirjoittaja itseään älykkäänä?

        Tuskin koskaan olet oikasti älykästä miestä nähnytkään, vain omalla hömppätasolla olevia, ja sehän riittää tunteesta olla juuri sellainen kuin pitää, kiertää tahkoa oikeaan suuntaan, kansa kiittää ohjeistuksista.


    • ATM#1

      Ikinä en ole naista saanut enkä saa.

    • 453453

      Toivottavasti ne "kauniit naiset" harjoittelevat sinulla komeita miehiä varten.

    • kaiffarim87

      Kysehän on vain siitä, että kuka mies vetää oikeista naruista.

      Harmi vaan, että niitä naruja mistä pitäisi vetää ja mistä ei saa vetää, on niin monenlaisia kuin on naisiakin.

      Ts. Jos mies osaa oikeasti pelata, se vaatii melkoista paneutumista asiaan ja pelisilmää. Tällaisia miehiä kuitenkin on. Eikä siinä ole mitään väärää, päinvastoin.

      Miksi te naiset dissaatte irtosuhteita? Suurin osa teistäkin haluaa seksiä vähintään yhtä paljon kuin me miehetkin, mutta silti jostain syystä pitää olla niin ja niin monta syytä miksi sitä ei voi harrastaa. Faktahan se on, että naiset sitä seksiä vasta haluaakin. Ja paljon.

      Irtosuhteet ovat kokemus, jota suosittelen. Ne tekevät hyvää kummallekin osapuolelle. Kun kaksi aikuista ihmistä harrastaa vapaaehtoisesti seksiä sekoittamatta siihen tunteita, ei siinä ole todellakaan mitään väärää, vaan kyse on tarpeiden tyydyttämisestä.

      Me miehet ollaan pinnallisia. Tottakai ulkonäkö merkkaa. Mutta niin ovat naisetkin. Se on teille naisille eri asia, mikä merkkaa.

      • 453533445

        Koska irtosuhteet tuovat sukupuolitartuntoja ja ylimääräisiä vahinkolapsia, siksi. Eikä kukaan nainen tahdo leimautua lutkaksi.

        Jos harrastat irtosuhteita tai olet harrastanut, sinulla on varmasti yksi sukupuolitauti.


      • kolmas mies

        Miehen pitää ottaa huomioon, että naiset eivät halua että heidän irtosuhteitaan huudellaan kylillä. Jos mies pystyy vakuuttamaan naisen, että illan ilot pysyvät heidän välisenään, nainen tuntee olonsa paljon paremmaksi.


      • Hyvä mies
        kolmas mies kirjoitti:

        Miehen pitää ottaa huomioon, että naiset eivät halua että heidän irtosuhteitaan huudellaan kylillä. Jos mies pystyy vakuuttamaan naisen, että illan ilot pysyvät heidän välisenään, nainen tuntee olonsa paljon paremmaksi.

        Tuo ei ole ainankaan lesbon kirjoittama. Hyvä.


      • kkkkp

        Suurin osa naisista ei saa orgasmia yhdynnässä joten on todennäköistä että tarpeet eivät tyydyty irtosuhteissa. Mitä niillä sitten tekee?


      • eikö?
        kolmas mies kirjoitti:

        Miehen pitää ottaa huomioon, että naiset eivät halua että heidän irtosuhteitaan huudellaan kylillä. Jos mies pystyy vakuuttamaan naisen, että illan ilot pysyvät heidän välisenään, nainen tuntee olonsa paljon paremmaksi.

        Taitaa olla ne naiset, jotka yhdessä kertoilee omista irtosuhteista tyttöporukassa?


    • 4+18

      Ihminen oppii kaikenlaisia ajatuksia ympäristöltään lapsuudesta lähtien, ja erittäin moni näistä ajatuksista on sitä että ajattelee mitä muut ajattelevat omasta henkilöstä. Tämä johtaa epävarmuuteen, sillä nuo ajatukset pyörivät mielessä esimerkiksi sosiaalisissa tilanteissa, ja toimivat estoina. Tämän takia luonnollinen sulavuus puuttuu hyvin monella. Opituista ajatuksista voi kuitenkin päästä vapaaksi, mikäli alkaa tutkimaan itseänsä ja ajatuksiaan, ja oppii ymmärtämään miten niiden kanssa voi toimia. Ap on toiminut siihen suuntaan, ja siksi vapautunut monesta ajatuksesta joka häntä on estänyt. Samaa työtä voi tehdä tietoisesti ja metodisesti.

      Suosittelen tutustumaan kirjaan Alkuajatus - Elämän pieni käsikirja. Kirjasta löytyvän tiedon varassa oppii tarkastelemaan ajatuksia mielessään. Kun ajatus paljastuu, siitä tulee tietoiseksi, jolloin sen voi valita pois. Sitä ennen se vaikuttaa toimintaa ohjaavana, tai estona, ilman että sitä edes huomaa. Tätä työtä tehdessä tietoisuus omasta itsestä ja omasta tahdosta kasvaa, ja sen myötä myös aito luonnollinen itsevarmuus.

      Lisää löytyy täältä: www.alkuajatus.org

    • Öö ;) hmm joo pitääpä kokeilla ...

      • ^^_^^

        palstojen häirikkö_ yksin keskustelija.


      • Aki
        ^^_^^ kirjoitti:

        palstojen häirikkö_ yksin keskustelija.

        Haista homo paska!!! Olet " Ruma kuin laaman terska ". ( K-15 ).


    • Kynispoika

      Taisit voittaa lotossa tai jotain?Naisia ei kiinnosta rumat miehet,paitsi jos miehellä on rahaa.Naiset haistaa rahan vaikkei sitä näe.Kieroja paskoja.Et sä mikää naistenmies oo.Rahalla saa ja hevosella pääsee...

    • Aki

      Minä en käytä Kondomeita

      • Hooro

        ei lesbotkaan, mutta he eivät kehu sekshistoriastaan, ovat kunnon kansalaisia, mutta panofantasiat ja niiden huutaminen teinipoikien tasoa. Outo fakta.


    • Kaarleppi

      Aika hyviä ohjeita, mutta eivät sovellu Kaarleppiin. Kaarleppi ei jaksa näytellä eikä pelleillä saadakseen tuheroa. Sitä paitsi Kaarleppi ei jaksa keskustella ihmisten kanssa kapakassa. Jos joku ei sattumalta tule juttelemaan Kaarlepin kanssa, Kaarleppi menee kännissä kotiin, panee isojen poikien filmin pyörimään ja masturboi. Aamulla on mukava ja freesi olo. Ei tarvitse herätä kenenkään vierestä.

    • Minna lesbo

      En ole pannu kuin 49 naisen kanssa, muut heteronaiset ovat huorii! Huorii!

      Lesbouteni julkistaminen riippuu yhteisön hyväksynnän määrästä.

      Pyrin ohjeistaman hyväksymään jotta olisi kaikilla mukavampaa panna samoin kuin homojen ei tarvitsisi salailla ja piileksiä elämänsä suhteen

      Auttaa mua ihan oikeesti

    • Rene1963

      Naistenmieheksi voi tulla kuka vaan ..Tärkeintä kuitenkin olis tulla semmoiseksi mieheksi joka osaa elää sitä arkee..Halii,pussata ja pitää toista lähellä..Muistaa kertoo kuinka tärkee toinen on. Kuunnella,antaa toiselle tilaa kun on sitä vajaa..Ei ne pikku muistamisetkaan huonoja asioita ole.Mulle nämä asiat tärkeitä seuraavassa toivottavasti elämän loppuun asti kestävässä suhteessa..:) Toivon että joku muukin arvostaa tämän tapaisia asioita.

    • Kosketus ja lämpö

      Minä olen nainen ja kyllästyin itse siihen, että miehet kyllä vaikka missä muualla kuin baarissa kehuivat kauniiksi ja tuijottivat, mutta baarissa vain ne röyhkeimmät kävivät juttusille. Kyllästyin myös tuttavien, työkavereiden ja muiden ihmettelyihin, etten tunnu löytävän kunnon seuraa vaikka muka olen niin sitä ja tätä.

      Opettelin lähtemään baariin yksin (saa paljon paremmin seuraa kuin kanalaumassa) ja opettelin nauttimaan sopivasti alkoa, ei niin että olisin ympärikännissä, vaan siinä reippaan itsevarmassa kunnossa, että uskalsin mennä miehillekin juttelemaan. Tutustuin ihan toisella tavalla ihmisiin kuin ennen, kun olin eteerinen nurkassa istuva "kaunokki".
      Hienoa, että joku mies pystyy ihan ilman alkoakin lähestymään naisia ja opettamaan itsensä sosiaaliseksi. Siitähän tässä maailmassa kaikki kanssakäyminen on kiinni. Kaikki eivät vaan voi seistä odottamassa, että joku toinen näkee vaivan.

    • pumpulla isoksi

      mä tein pari kotipokefilmiä mäntyharjulla ja olin heti reteesti cool
      ja naiset rakastuivat minuun.

    • ULKONÄKÖ EI PÄÄ ASIA

      Sulla on todella hyvin nuo ELÄMÄNARVOT kohdallaan, kun ulkonäkö on ainut vaikute sinun lähestyä naista. Moni kakku päältä kaunis, mutta sisältä pelkkää p**kaa.

      Nimimerkillä kokemusta on

    • PELIMIEHEN KAVERI

      Ap;lle Mitä sisältää sinulle tuo??niin mainittu naistenmies?? Kymmeniä,satoja vai tuhannet naiset ovat sinusta kiinnostuneita,en usko..Hyvä että sinulla menee paremmin, mutta käyttämäsi naistenmies sana ei sovi sinulle...

    • nainenikää26vee

      Hei, miten on niin, että näiden keskusteluiden pohjalta ainoa paikka tavata vastakkaista sukupuolta on baari?! Siis oikeasti... Baarista voi pokata joo hetken tai yhdenillan juttuja... siis sellaista pientä hupia ja semmoista varten ei tarvitse edes olla komea... kyllä naisille yhdeksi illaksi sopii vähän rumempikin jätkä.

      Mitä, Aki, aloittaja, oikein elämältäsi etsit? Etsitkö hetken hupia vai elämänkumppania? Jos vastaat, että jälkimmäistä, niin sitten suosittelen vaihtamaan taktiikkaa. Baari on väärä paikka. Ulkonäkö pelkästään on väärä peruste.

      Sosiaalisuus kuitenkin on aina plussaa. Kun uskaltaa kertoa itsestään ja olla kiinnostonut muista, saa sillä aina huomiota ja positiivista palautetta. Oli kyseessä nainen tai mies. Kokeilepa jutella naisille muualla kuin baarissa, niin he saattavat oikeasti ottaa sinut vakavissaan ;)

    • ei pelejä

      Ensiksi. Miksi pitäisi iskeä tai saada naisia? Eikö riitä, että etsii yhtä todellista kumppania? Mies, joka harjaantuu naistenmieheksi todennäköisesti harjaantuu loppuiäkseen. Naisten suuri virhe on antaa tällaisten tyyppien ajautua rinnalleen. Katsokaa naiset kunnollista miestä, joka puhuu ja pussaa, mutta jonka tavoite ei ole vain isku.

      Naiset, voisitte monen hyvän miehen itsetunnon kohottaa antamalla huomiota oikealla tavalla eikä antaa itseään iskijöiden uhriksi. Vai hiveleekö se mieltä. Saatte paremman miehen myös, jos olette luontevia ja ystävällisiä eikä vaikeasti tavoitettavia.TItse saan helposti kontaktin naisiin olemalla luonnollinen ja hymyilevä. Jätän vaikeat itseään täynnä olevat iskijöille.
      tervetuloa luokseni viihtymään kaikki lämminsydämiset naiset ja kiitos monille teille. Yhdestä teistä tulee rakkaimpani joskus. Jos en kelpaa kelpaa, jatkakaa etsimistä ja varokaa iskijöitä----elletta sitten tahdo yhden yön riemua. Silloinhan kaikki on toisin ja nämä jutut voi unohtaa.

      • 13

        Ainoa järkevä kirjoitus tähän mennessä.


      • hra manboobs

        Siksi pitää iskeä naisia jotta saisi jonkun. On se ankeeta jos miehellä ei ole vaikka yhtään naisystävää ollut vaikka kolmeenkymmeneen ikävuoteen. Lisäksi parhaat viedään päältä ja vapaiden naisten määrä vähenee mitä vanhemmaksi mennään. Lisäksi näillä naisilla voi olla lapsia, monta avioeroa takana tai kaiken maailman muita taakkoja.

        Ruma mies hymyilemässä nurkassa ei kyllä vetoa kovin hyvin naisiin jos ei edes juttelemaan mene. Kokemuksesta tiedän sen.


      • Bodo Ilgner

        "Eikö riitä, että etsii yhtä todellista kumppania?"

        Ei välttämättä, koska sen todellisen kumppanin osuessa kohdalle täytyy osata tehdä jotain niin, että hänkin haluaa olla sinun kanssasi. Suurin osa naisista ei hullaannu siitä idealistineitsytmiehestä.


    • lil

      riippuu millasta naista haet. pelimiehet ketkä on vaan pillun perässä, ne kyllä tunnistaa, ja vetää puoleensa niitä huora naisia, eli samoin tavoin ajattelijoita, joille seksi ja sen saaminen on koko elämän perusta:D sen elämänkumppanin ettimiseen taas toimii melkeenpä ihan vastakkainen toimiminen kun pelimiehillä, koska elämäänsä rakentavat naiset jotka haluavat sitoutua, eivät halua jokaiselle vastaantulevalle naiselle lirkuttelevaa ja jokaisen nätin naisen mukaan lähtevää pettävää miestä!! that's it.

    • Onnellinen mies

      Hah haa! Naiset ovat kiinnostuneita vai komeista miehistä. Jos on hyvä kroppaja komee naama, niin jo on lyylejä ympärillä. Jos on keskiverto ja mukava mies, vaikka kuinka sosiaalinen, niin ei hyvän näköisetnaiset ole kiinnostuneita. Ulkonäkö miehessä on myös naisille kaikki kaikessa. Tämä on nähty kymmenien vuosien aikana. Turha naisten on yrittää asiaa sievistellä. Ei tarvitse kuin katsoa ympärilleen parjeja ja todeta tämä. Kauniilla naisella on aina komea mies. Vaatimattoman näköisellä miehellä vaatimattoman näköinen nainen.

      Ainut keino, jolla ruma mies pääsee naisten suosioon on olla muusikko tai muuten paljon esiintyvä mies. Yksi kaveri naureskeli kerran, että ei tarvi kuin soittaa rumpuja jossakin nurkkabändissä niin johan on lyylejä ympärillä. Sellaista se on puolin ja toisin. Ai niin ja sitten se rikkaus.

      Mutta mukavan miehen kannattaa etsiä mukava nainen ja pitää siitä kiinni. Yksi koko elämän pituinen elämänkumppani on paras tavoite. Se tekee onnelliseksi, ei tussujen perässä juoksentelu.

      • tavis mies

        On se nyt hemmetin pelottavaa jos jonkun nurkkabändin rumpali saa enemmän naisia kuin sinä omasta mielestäsi komea mies. Kyllä se on niin että olet selkeästi kehari ja siksi joku nurkkabändin mies saa sinunkin naisesi :)


    • normaali mies

      Hieno tarina. Itse miehenä olen tehnyt aivan samoin joskus nuorempana. Olen kalju, naamalta en edes komea mutta vartalolta hyväkuntoinen. Nuorempaan en saanut ja päätin ruveta treenaamaan kommunikointitaitojani. Noin vuodessa minusta kehkeytyi mies joka uskalsi mennä puhumaan naiselle kuin naiselle niitä näitä. Jos jotain naista ei kiinnosta, niin ei voi mitään ja uutta yritystä uuden naisen kanssa.

      Noin kolmissa kymmenissä vakiinnuin todella hyvännäköisen ja hauskan naisen kanssa ja nyt 6 vuotta myöhemmin olemme hankkimassa lasta. Kumppaneja ennen häntä oli useita (muutamia kymmeniä), mutta he eivät tuntuneet sille oikealle. Joten vähän rumakin mies kyllä saa naisia jos itsetunto on kohdillaan ja korvien välissä on jotain.

      Rohkeasti vain yrittämään ja sitten ei ainakaan tarvi katua.

    • just.us

      Keskustelu on herättänyt mielipiteitä suuntaan ja toiseen, enkä itse tätä sen tarkemmin lähde spekuloimaan. Mua jäi kuitenkin mietityttämään, kuinka Aki tai muut miehet määrittävät "ruman naisen"? Kuinka taas vastaavasti määritätte kauniin naisen?

      Itse olen ihan tyytyväinen ulkonäkööni, enkä tarvitse toisten hyväksyntää, jotta tuntisin riittäväni tällaisena. Profiilikuvastahan totuus näkyy.

      • Alahan kertoa

        Kuinka monelle olet reikääsi jakanut ?


    • KTS (ei kirj.)

      Näin minusta tuli hevosmies. Opin lähestymään hevosta oikealla tavalla sivusta niin ettei päässyt potkimaan munille.

      On teillä korkeetasosta skeidaa tääl....

    • ennen oli paremmin

      Kauan sitten Kiinassa sotilaille tuotiin vaimoehdokkaat juuttisäkeissä, ja sotilaat valitsivat avaamattoman säkin. Ainoastaan huonoa arpaonnea oli syyttäminen, jos puolin tai toisin ulkonäkö ei miellyttänyt. Toisaalta, tuskinpa ulkonäkö oli siihen aikaan ensisijainen kriteeri avipuolisoa valittaessa.

    • N

      Mun mielestä on hauska kuulla että joku on muuttunut niin että on sosiallisempi jos todella ei ole muuttanut itseään liikaa ja ihan pelleksi.

    • -

      Onko se itsetarkoitus, iskeä naisia, vai harrastus? Tuskinpa aloittaja kovin monta vuotta jaksaa viettää iltojaan baarin hämyssä, vaikka pesää tuleekin. Ilmeisesti hän tahtoo hyvittää aikaisemmat huonot vuotensa ja kokemansa nöyryytykset. Ehkä hän kuitenkin vihaa naisia.

      Joka tapauksessa kyse on pelistä. Jos mies haluaa naista, hänen on pelattava, ellei ole saanut jo alusta alkaen käsiinsä suotuisia kortteja. Ja peli vaatii harjoitusta. Aika karua...

      Ulkonäöllä on väliä. Komean miehen ei tarvitse tehdä niin paljon temppuja saadakseen naisen baarissa. Ja kyllä ruma nainen keskimäärin saa paremmin miehiä kuin ruma mies naisia. Ainakin vähemmällä vaivalla.

      Mutta ihan kiva, että joku kannustaa epäsosiaalisia ja epävarmoja miehiä.

    • Rene1963

      Iskeminen.Nuorena se on helppoa .Vanhenpana vaatii enemmän ja antaa enemmän.Mitä ihmeen hyötyä olla hyvä iskemään.Saa äkkiä monta pöpöä,oppii arvostamaan vääriä asioita toisessa ihmisessä. Elämästä tulee suorituskeskeistä. Mitä ihmeen hienoo siinä on jos olet saanut rakastella 100 eri ihmisen kanssa. Tunteeton seksi yhtä tyhjän kanssa.

    • Normaali nainen

      Ujo mies ei oo ees niin paha kuin ahdistunut esittäjä. Sellainen joka tunkee baaritiskillä viereen selittämään jotain ahdistunutta ja luulee olevansa tosi cool.

    • -

      Antaa se varmaan itsevarmuutta, mitä useamman naisen kanssa on rakastellut. Ei se ainakaan tavalliseksi itsensä tuntevalle miehelle ole pieni juttu, jos on saanut naisen selälleen. Aika harvalle miehelle joka tapauksessa se on rutiinia ja töitä asian eteen saa paiskia.

      Monista kokemuksista on se ilo, että jos joku nainen jossain tilanteessa tuntuu halveksivan olemustasi tai ulkonäköäsi, voit hymyillen ajatella, että onpa tullut tuonkin naisen kanssasiskoja höylättyä kunnolla ja hyvin ovat tykänneet.

    • Aki

      Mukava huomata että kirjoitukseni on herättänyt keskustelua. Toivottavasti se on herättänyt myös ajatuksia muutoksesta jotka ovat nyt samassa tilanteessa kuin minä olin.

      Poimin muutaman jutun kommenteista joihin haluan sanoa sanani:

      Moni vaikuttaa loukkaantuneen kun käytin termiä "ruma nainen". Haluan avata tätä hieman. Minulle kirjoitukseni ruma nainen on nainen joka ei herätä minussa minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta. Toisin sanoen äitini ja siskoni ovat rumia naisia minulle! Vaikka joku muu pitäisi heitä erittäin hyvän näköisinä (anteeksi äiti ja siskokulta, ootte nättejä). Jokaisella on erillaiset mieltymykset, toiselle kasvot ovat tärkein, toiselle kroppa, toiset tykkää tisseistä toiset perseistä. Pointti on että hyvännäköinen nainen herättää minussa seksuaalista kiinnostusta, mitä enemmän nainen herättää minussa seksuaalista kiinnostusta sitä paremman näköinen hän on minun mielestäni. Ulkonäöllisesti ihanne 10 naiseni voi olla toisen miehen 9 nainen, kun taas toisen miehen 10 voi olla minun mielestä vain 8½, kaikki on yksilöllisistä mieltymyksistä kiinni.

      En ole koskaan "pokannut" 10 naista, mutta avovaimoni on minulle lähellä sitä.

      Moni kirjoitti myös sisäisestä kauneudesta, jonka tulkitsen tarkoittavan ihmisen persoonaa, ajatuksia, arvoja, mielipiteitä, huumorintajua jne. Olen samaa mieltä että tämä on tärkeintä kun haetaan parisuhdetta ja elämänkumppania. Mutta tämä sisäinen kauneus tarvitsee kaverikseen terveen hyvän itsetunnon. Seurustelin muutaman tälläisen naisen kanssa jotka olivat mielestäni ulkonäöllisesti ihan ok, mutta ei mitään kauneimpia naisia. Joilta löytyi nimenomaan niin sanottua sisäistä kauneutta. Ongelmaksi muodostui heidän huono itsetuntonsa. He tarvitsivat jatkuvasti vakuuttelua ulkonäöstä ja jalustalle nostamista. Olivat mustasukkaisia naispuolisista ystävistäni ja pelkäsivät että pettäisin heitä. Pidin heistä todella paljon ja he pitivät minusta, mutta homma ei onnistunut heidän huonon itsetunnon takia. Vaikka kuinka yritin rohkaista ja auttaa kehittämään heidän itsetuntoaan tuntui se mahdottomalta tehtävältä. En olisi saanut olla oma sosiaalinen itseni joka tykkää kanssakäymisestä muidenkin ihmisten kanssa kuin vain oman siipan. Joten lopetin suhteet.

      Avovaimoni joka on hyvännäköinen ja tietää sen. Jolla on hyvä terve itsetunto ja jonka persoonaa, ajatukset, arvot, huumorintaju natsaa kanssani, elämä on mukavaa. Meillä molemmilla on omia mies ja naispuoleisia ystäviä, yhteisiä ja omia harrastuksia. Molemmat voimme olla omia itseämme eikä meidän tarvitse rajoittaa toisiamme. Minulla on käynyt myös tuuria että olen löytänyt hänet, mutta jos olisin tyytynyt kohtalooni ja en olisi kehittänyt itseäni en olisi koskaan löytäny sopivaa naista. Ja olen varmasti se "rumin mies" jonka kanssa hän on ollut, mutta edellenkään se ei ole naisille tärkeintä.

      Lopuksi pieni lainaus PUA:n kommentista:

      "Kuulostaa ihan klassiselta pelimiesoppaiden mukaiselta tapaukselta. Unohdit vain mainita mitä purkitettuja avauksia käytit ja miten todistit korkeaa arvoa ja missä vaiheessa opit käyttämään kinoeskalaatiota oikein".

      Kun aloitin harjoittelun opettelin niin sanottuja pelimiesoppaiden ja PUA (Pick Up Artist) ohjeiden avulla alkuun. Ne toimivat alussa hyvänä apuvälineenä ja sysäsivät muutoksen liikkeelle. Purkitettu materiaali auttaa alussa kun ei osaa vielä viedä keskustelua, tarpeeksi harjoittelua ja et tarvitse enään mitään valmista matskua. Seksuaalisen eskaloinnin opettelu verbaalisesti ja kinolla auttoi pääsemään yhdestä paksusta lasikatosta eroon ja toisinaan makuhuoneen puolelle. Korkean arvon todistaminen oli helppoa siinä vaiheessa kun olin hankkinut naispuoleisia ystäviä ja menin heidän kanssaan baariin viettämään aikaa. Mutta nämä on vain temppuja joiden avulla ei muututa sosiaaliseksi ajattelevaksi yksilöksi josta naiset ovat kiinnostuneita. Tärkeintä on halu tehdä muutos omalle tilanteelle ja lähteä harjoittelemaan. On ihan sama tuleeko naisilta pakkeja, yksittäisellä lopputuloksella ei ole väliä koska jos jaksaa harjoitella tarpeeksi kantaa se lopulta hedelmää. Samalla kun huomaa muutoksen alkaa elämästä taas nauttimaan aivan eritavalla.

      Toivon että tämä kerää lisää kommentteja.

    • Itseohjautuvaksi

      Itsensä voi muuttaa mennen tullen, muiden muuttaminen ulkoakäsin on mahdotonta. Siksi ne huonoitsetuntoisiksi kategorioimasi naiset eivät muuttuneet vaikka yritit vastata niihin näkyvimpiin/kuuluvimpiin tarpeisiin heissä.

      Kiva kuulla, että olet nyt onnellinen mies. Toivonkin, että viimeistään nyt se puhe itsestä "rumana miehenä" jää pois sanavarastostasi.
      Kiitos kun toit kokemuksesi tänne meidän muidenkin luettavaksi.

    • Joku vaan

      Itse näin 24-vuotiaana täysin kokemattomana miehenä voin ainakin omasta puolesta sanoa, että naisia ei saada, eikä niitä oteta, vaan ne ansaitaan. Ja ihan omana itsenään. Jos minä en saa naisia olemalla ihan oma itseni, niin sitten en ole sellaisia ansainnutkaan.

      Sanotaan, että omana itsenään oleminen ei houkuttele naisia. Totta, jos on vain kotona viihtyvä nörttimies. Silloin on tilanne jo aika lailla tuhoontuomittu, jos ei enempää yritä. Totta on myös, että suurin osa miehistä joutuu esittämään jotakin muuta saadakseen seksiä ja naisia. Esittämällä miehekästä, kertomalla pelimiesjuttuja, kehittämällä supliikkitaitojaan, jne. Eli pitää esittää jotain muuta kuin on, tulla omalta mukavuusalueelta pois, tehdä runsaasti aloitteita ja treffikutsuja, jne.

      Mutta sitten sellainen pieni osa miehistä voivat olla juurikin niitä omia itsejään ja naiset tulevat tyrkylle. Ja vielä sellaiset, mistä normaalit, tavalliset miehet vain haaveilevat. He ovat juuri näitä komeita, miehekkäitä, keskustelutaitoisia, osaavat käsitellä naisia sekä sängyssä että sen ulkonpuolella, omaavat karismaa, jne. Heidän ei tarvitse esittää yhtään mitään, ovat sellaisia, mitä muut valehtelevat olevansa.

      Omalle kohdalleni ei ole osunut vielä yhtään kiinnostunutta naista. Harrastan kuntosalia, jalkapalloa, salibandya ja jalkapallovalmennusta monta kertaa viikossa, olen ollut yläkoululla opettajana, luen päivittäin hesaria, sekä kaikenlaisia muitakin lehtiä laidasta laitaan, ostan kuukausittain uusia tyylikkäitä vaatteita ja tuoksuja (kauluspaitoja, t-paitoja, farkkuja, neuleita, hajusteista Calvin Kleinia, Dieseliä, Kourusta, jne.), katselen kaikenlaisia elokuvia ja harrastan penkkiurheilua, käyn joka viikonloppu ravintoloissa ja siellä paljon myös tanssilattioilla, käyn monesti kalastamassa, soitan kitaraa joka päivä, joskus myös pianoa, jne.

      Mutta naisia en ole 24 vuoden aikana saanut yhtään. Ei seksiä, ei seurustelua, ei treffejä. Ulkonäöltäni olen kaukana komeasta ja miehekkäästä, pituuttakaan ei ole kuin se keskimittainen 178 cm (ei nyt mikään lyhytkään, mutta parempi olisi olla se n. 185), poikamainen ulkonäkö, jne.

      Tässä nyt sitten voisi sanoa, että miksen sitten ala supliikkimieheksi, miksi en ala pelimieheksi, jne. Homma kun ei ainakaan omalla kohdallani ole niin yksinkertaista. Nimittäin en pidä siitä, että joillakin ominaisuudella pyritään korvaamaan heikompia ominaisuuksia. Eli ei niin, että jos ei ole pitkä ja komea, niin sitten pyritään parantamaan supliikkitaitoja. Ehei, ei, ei. Se on todella säälittävää. Sanoisin, että pitkä ja komea mies, joka on keskustelutaitoinen, osaa flirttailla, jne. Kaikki kolme samassa miehessä.

      Samoin kuin on aina näitä, että pienimunainen mies on opetellut kaikenlaisia muita keinoja, joilla naisen tyydyttää. Esim. kielihommat. Ei, ei ,ei. Sanoisin jälleen tähän, että komea, pitkä, keskustelutaitoinen mies, joka tyydyttää naisen sängyssä kaikilla tavoilla. Kielellä, isolla kalulla, sen hyvillä käytötaidoilla, ulkonäöllä, sanoilla, jne. Ei siis mitään, että joillakin muilla ominaisuuksilla pyritään parantamaan heikkoja alueita, vaan että kaikki yhdessä ja samassa miehessä. Tätä tarkoitan sillä, että naiset ansaitaan täysin rehellisesti, ilman minkäänäköisiä kusetuksia, pelimiehen valepersoonia, heikkouksien paikkaamista, miehen esittämisiä, jne.

      Pienimunaisella on hienot autot. Sanon tähän, että vaatii sekä henkisesti että fyysisesti isot munat, jotta voi ajella hienolla autolla. Muu on pelkkää kusetusta.

      Ylläolevista syistä johtuen itselläni ei ole ollut minkäänlaisia kontakteja naisiin, mutta syy on selvä. En niitä ansaitse. Annan niiden muiden tuollaisten miesten hoitaa nuo panohommat, treffit, sun muut, kun itsestäni ei sellaiseen ole.

    • Pleieri fani

      Juuri näin... Hoida perusasiat kuntoon ja saat naisia http://pleieri.blogspot.com/2013/04/perusasiat.html kirjoitus vastaa tähän hyvin. Tavallisen miehen, joka käy baareissa ja on keskiverto ulkonäköä.. Voi olettaa saavan 5-10 naista vuodessa kunhan on hoitanut perusasiat kuntoon.

    • Joku vaan

      "Juuri näin... Hoida perusasiat kuntoon ja saat naisia http://pleieri.blogspot.com/2013/04/perusasiat.html kirjoitus vastaa tähän hyvin. Tavallisen miehen, joka käy baareissa ja on keskiverto ulkonäköä.. Voi olettaa saavan 5-10 naista vuodessa kunhan on hoitanut perusasiat kuntoon."

      Aika heikkoja ovat saantimahdollisuudet tuolla miehellä. En minä ainakaan jaksaisi tuollaisen määrän takia tehdä yhtään mitään naistensaannin eteen. Teet duunia vaikka kuinka paljon, mutta lopputulos on nolla, ainakin minun mielestäni.

      Et sitten varmaankaan ota huomioon, että jotkut miehet saisivat naisen vaikka joka ikinen viikonloppu ravintolasta kumpanakin päivänä, eli reilu sata naista vuodessa. Samoin kuin monista juhlista ja ravintoloista irtoaisi kiinnostuneita naisia kymmenittäin. Siihen verrattuna tuo 5-10 naista vuodessa on todella nollatulos.

      Ja jos ottaa huomioon, että joku mies, kenellä sitä vientiä, ulkonäköä, karismaa ja luonnetta riittää vaikka muille jakaisi, niin saisi todellakin sieltä baarin puolelta vaikka kuinka monia kauniita ja hehkeitä naisia mukaansa. Vertauksena sinä saisit kovalla työllä kerran kahdessa kuukaudessa.

      Ei vain oikein mene yksiin nämä jutut.

      "Hah haa! Naiset ovat kiinnostuneita vai komeista miehistä. Jos on hyvä kroppaja komee naama, niin jo on lyylejä ympärillä. Jos on keskiverto ja mukava mies, vaikka kuinka sosiaalinen, niin ei hyvän näköisetnaiset ole kiinnostuneita."

      Nimenomaan. Perustavismies saa vain hyvin harvoin, mutta jos miehellä on OIKEASTI sitä ulkonäköä, muutakin kuin vain sitä harjoiteltua, karismaa, luonnetta, persoonaa, miehekkyyttä, tyylikkyyttä, jne. niin eipä tarvitse puutteessa olla, kun naisia pyörii ympärillä jatkuvasti. Silloin ei tarvitse tyytyä mihinkään 5-10:een naiseen vuodessa vaan saisi vaikka joka päivä eri kauniilta ja hehkeältä naiselta ja naiset haluaisivat vielä kaiken lisäksi uusintaakin.

      Kuka helvetti jaksaa tehdä duunia muutaman naisen eteen, jos tavoitteena muka on olla joku naistenmies? 5-10 naista VUODESSA on kaikkea muuta kuin mikään naistenmies. Tavismies pystyy tuohon, mutta eikös tässä ollut juuri kyse ikäänkuin tavismiehen noususta naistenmieheksi? Mutta nuo luvut eivät oikein täsmää.

      Käy ahkerasti baareissa, mutta ei saa juuri ikinä keltään. Eihän tuo ole lainkaan kannattavaa. Käytkö töissä, jos saisit vain puolet palkasta? Työttömänä saisi vaikka enemmän? En minäkään kävisi.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe