Palstan kreationisteilla on evo-oppi, jonka mukaan hiiret voivat synnyttää hevosia ja hevoset hiiriä jne, tai että lajit muuten vain yhtäkkiä muuttuvat toisikseen.
Alla oleva kertomus paljastaa, että asianomainen evo-oppi todellakin pitää paikkansa. Moni paikalla ollut veli todistaa siitä väkevästi.
"Vanhoillislestadiolaisten suurissa suviseuroissa Ranualla 1970-luvun alkupuolella näkivät sadat sanankuulijat oudon selittämättömän tapauksen.
Kesken saarnan lähti nuorenpuoleinen mies liikutuksen vallassa kiipeämään suuren seurateltan kannatin pylvästä pitkin kohti katonrajaa ja taivasta.
Hänen kasvojaan valaisi ihmeellinen autuaallinen ilme.
Joku uskonveli tarttui pylväsmiehen takinliepeeseen kiinni ja veti hänet alas, koska pelkäsi hänen putoavan ja loukkaantuvan.
Jotkut kuitenkin näkivät MIEHEN KIIPEÄVÄN teltanharjalle asti ja MUUTTUVAN ISOKSI VALKEAKSI LINNUKSI, joka lähti lentämään kohti taivasta.
Tästä merkillisestä tapauksesta kirjoitettiin myös lehdissä."
Lähde: Pentti Harjumaa: Aaveriekkoja. Lappilaisia mystisiä tarinoita ja kummituksia. s. 59. (Pienkustanne. Rovaniemi 1994. ISBN 951-95510-6-9)
Evo-opin mukaista evoluutiota?
10
88
Vastaukset
- kr
Joku näki eilen illalla keskiyön viime hetkillä jonkun kekkuloivan kekkulissa kohti Suomi 24 palstaa, ja kas kekekkihän se.
Mutta eikö kuitenkin ole ihmeellistä, että jotkut todistivat väkevästi miehen muuttuneen isoksi valkeaksi linnuksi?
Ja koska he olivat syvästi uskovia, havainnon on pakko olla tosi. Uskova ei valehtele.- tieteenharrastaja
RepeRuutikallo kirjoitti:
Mutta eikö kuitenkin ole ihmeellistä, että jotkut todistivat väkevästi miehen muuttuneen isoksi valkeaksi linnuksi?
Ja koska he olivat syvästi uskovia, havainnon on pakko olla tosi. Uskova ei valehtele.Hehän ovat niitä multinilkin mainostamia silminnäkijätodistajia.
tieteenharrastaja kirjoitti:
Hehän ovat niitä multinilkin mainostamia silminnäkijätodistajia.
"Hehän ovat niitä multinilkin mainostamia silminnäkijätodistajia."
Ja heitä oli satoja aivan kuten joissakin Raamatun ihmeiden tapahtumissa. Makroevoluutio on siis totta, koska laji muuttui toiseksi satojen silminäkijöiden todistaessa tapahtumaa.
Mitä ne olivatkaan ne Agapetuksen näytelmät... "Syntynyt terve hiiri" ja "Olenko minä tullut Haarlemiin?"
- puolueeton tarkkaili
"Makroevoluutio on siis totta, koska laji muuttui toiseksi satojen silminäkijöiden todistaessa tapahtumaa."
Jos kuvittelet tätä todisteeksi makroevoluutiosta niin... aika heikoilla on todisteet evoluutioteorialle ylipäätänsä.- tieteenharrastaja
Ei sinnepäinkään:
"Jos kuvittelet tätä todisteeksi makroevoluutiosta.."
Tämähän on todiste kreatonistisesta tavasta käsitellä totuutta. tieteenharrastaja kirjoitti:
Ei sinnepäinkään:
"Jos kuvittelet tätä todisteeksi makroevoluutiosta.."
Tämähän on todiste kreatonistisesta tavasta käsitellä totuutta."Tämähän on todiste kreatonistisesta tavasta käsitellä totuutta."
Tismalleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38801Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37690