Karmeat treffit

nainen____

Kiinnostava 28v mies lähestyi minua (olen 25) suomi 24 treffeissä. Hän oli mielestäni komea, jutut olivat järkeviä ja kivoja ja kaikki vaikutti liian hyvältä ollakseen totta. Sovimme että tapaamme (olimme jutelleet n. 3 viikkoa siihen mennessä sähköpostitse) minigolfin merkeissä.

Kaikki meni hyvin radalla ym. ja viihdyin seurassa. Koska kumpikaan ei ollut syönyt sovimme että käymme läheisessä ravintolassa.

Pöytään päästyämme tuli hiljainen hetki. Mies keskeytti sen ja kysyi täysin ilmeettömänä, ehkä vähän hymyillen, "monenko nussima huoranvittusi on?" Olin täysin halolla päähän lyöty, en uskonut korviani. Kysyin anteeksi mitä? Toisti rauhallisella äänellä rivoutensa. Ruokia ei ollut vielä tullut mutta siinä vaiheessa lähdin pöydästä ja jätin 20e joka vastasi suunnilleen omaa osuuttani ja jätin hävyttömän miehen jatkamaan iltaa yksinään.

32

2637

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jösse juttiina

Nooo..Olisitk kysynyt että moneko erkkipetterin poraama tuhkaluukku herralla on ja häipynyt maksamatta,.,

• Linkkiä pönttöihin

Naamat esiin!

• fdsfsdfsfdsdf

Sitähän ne kaikki sun deittis ajattelee oikeesti mielessään sitä sanomatta - herrahan oli vaan rehellinen.

• 10+10

Hahahahahahahahahahahahah, sori en voinut mitään mutta repesin. Jollain pokkaa mennä heittämään tuollaisia törkeyksiä jopa livenä. :D

• Periaatteen mies

Pitihän mun tietenkin kysyä että moniko mies on aloittajan päällä ähkinyt. Taisi osua sen verran arkaan paikkaan että siksi kyseinen huora poistui treffeiltä. Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Sillä periaatteella jatketaan että käytettyihin huoriin ei kosketa.

• linkkiä peliin
        Periaatteen mies kirjoitti:

Pitihän mun tietenkin kysyä että moniko mies on aloittajan päällä ähkinyt. Taisi osua sen verran arkaan paikkaan että siksi kyseinen huora poistui treffeiltä. Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Sillä periaatteella jatketaan että käytettyihin huoriin ei kosketa.

Toivottavasti saadaan tänne linkki sun profiiliin, loppuu tollanen käytös

• periaatteen nainen
        Periaatteen mies kirjoitti:

Mieti peraatteen mies mites suu pannaan kun seuraava treffiseuralaisesi kysyy sulta ensi kerralla että monenko tuhkaluukussa olet mu....i uittanut..Tunnusta heti ett tykkkäät pojista :P Oikeasti tommoisesta mielnköyhästä ei ole edes periaatteen mieheksi..MEKKO päällä ja muuta RUOTSIIN..Siellä sun on hyvä...:)

• Autismia

Kyseessä oli autisti, jolla lisäksi touretten syndroma

• pöh............

No, höpöhöpö taas, kyllähän tuo olisi tullut ilmi jo aiemmin. Ja olishan tuo siitä varmaan maininnut.

• erittäin huolestunut

Ja tällainen saa liikkua tuolla vapaana? Onko hänellä ajokortti?
      Käykö hän töissä? Mitä työtä hän tekee? Onko hän minkään hoidon piirissä?

• tasan näin..

entäpä jos aloittaja vaan provoilee, sellaisiakin liikkuu jokseenkin paljon...

• oma on häpee

Laita ihmeessä linkki tänne saadaan kysellä äijältä samaa

• täysin nolla

Tollasii ne komeat miehet on. Ei mitään käytöstapoja tai muitakaan tapoja. Et varmaan lähtis ruman kanssa ikinä treffeille?

• rumamies

Kysyn vaan et miksi sä annoit 20 euroa sille. Mä olisin lähtenyt vaan menemään. En olis maksanut omia ruokia tollasen kohtelun jälkeen.

• Huohhh

Vaikka tämä provo onkin, niin juuri noin on mielestäni fiksua toimia. Joskus oli samankaltainen tapaus, jolloin mies sai hirveän neuroottisen pakkomielteen parin kympin tähden ja vainosi naista pitkään.

• henny

oot siis törmänny livenä siihen suomi24-häirikköön ja naistenvihaajaan joka täällä usein kirjottelee (mm Ikävä-palsta).

ehkä kiihkouskovainen, muuta tietoa hänestä ei kai ole.

• h-ki

Miehellä on semmönen tapa saada rahaa ja hän sai

• kuka tietää

Mies onkin maksullinen seuralainen?
        Ilmankos h.uoraaminen on hänelle ongelma jos tuntee omasta syyllisyyttä.
        Hyökkäys onkin paras puolustus. Oikeaa sumutusta.
        Hauku toista sellaiseksi mitä itse on....

• niin kai
        kuka tietää kirjoitti:

Mies onkin maksullinen seuralainen?
        Ilmankos h.uoraaminen on hänelle ongelma jos tuntee omasta syyllisyyttä.
        Hyökkäys onkin paras puolustus. Oikeaa sumutusta.
        Hauku toista sellaiseksi mitä itse on....

Ilmeisesti mies ehti napata jo pari kaljaa aterian yhteydessä ja estot alkoivat haihtua?

• heh heh

Heh heh.. tehokas ja toimiva tapa päästä muijista heti eroon kun eivät muuten näytä tajuavan XD

• ei kiinnosta

piti ihan tulla tänne kertomaan tota?

• 8hnnn

Se vaan kiihottui rumien puhumisesta. Mitä pahaa? Kaikilla meillä on omat fetissimme.

• yökmies

Tollaselle ääliölle ei olis piytäny jättää penniäkään. Olit ihan liian kiltti sille. Ite olisin vetässy kämmenellä ja jättäny miehen kahden annoksensa kanssa yksin maksumieheksi!

• PaljonKokenut27

Heippa aloittaja! Tarinasi oli karmeaa kuultavaa, itsellä ei ihan noin huonosti ole mennyt, mutta tässä oma hirvein sokkotreffini:

Tutustuin itseäni pari vuotta vanhempaan kundiin chatin kautta, hän oli silloin n. 25-vuotias. En nähnyt kuvaa hänestä, ja sanottakoon että hänen livenä näkemisensä ei ollut positiivinen yllätys.
      No, mutta menimme sitten baariin (hän ajoi autoa) ja otimme siine yhdet juotavat. Juttelimme hetken ja hän alkoi näprätä kännykkäänsä.
      Hetken päästä puhelimeni piippasi tekstaria ja kuinka ollakaan viesti oli häneltä (kyllä, vaikka hän istui minua vastapäätä).
      Tekstarissa luki : "Lähetääks mun luo harrastaa seksiä?" En tiennyt nauraako tilanteen koomisuudella vai sanoako suoraan, etten koskaan koskisi häneen. No, vastasin kohteliaasti etten lähtisi ja olueni juotua kysyin voisiko hän heittää minut nyt kotiin. Menimme hänen autoonsa, ajattelin että kohta pääsen kotiin ja tämäkin kauheus on ohi, niin kundi alkaa tivata minulta autossa miksi en voi lähteä hänen luokseen panemaan.
      Yritin keksiä tekosyitä, että äitini on tulossa käymään ja koira pitää käydä viemässä ulos, ja hän yrittää vongata kitisemällä "kyllä sun koira vielä tunnin jaksaa, ei siinä kauaa mee, soita sun äidille et tulee vähän myöhemmin", jne.
      N. 10 minuuttia hän vänkäsi siinä, jolloin lopulta sanoin että heittääkö hän minut kotiin vai lähdenkö etsimään bussipysäkkiä, jolloin hän lopulta käynnisti auton ja vei minut kotitielleni. Ei tarvitse varmaan kertoa tapasimmeko enää koskaan.
      Jotkut vain eivät osaa käyttäytyä treffeillä.

• Tero Tekstaaja 25v

Olisit vaan tullut meille paneen, ei siinä olis menny kuin pari minuuttia :-/

• enhaluu

Netissä ja muualla voi olla katkeria miehiä, puutteessa olevia miehiä. Miehiä jotka ei osaa kommunikoida naisen kanssa tai jilla on mt ongelmia. Kuka tahansa voi paljastua ääliöksi. usein käy niin että kun alkaa chattiin mies puhuu ensin mukavia sitten kysyy "haluatko seksiä?" . Ehkä parempi etsiä sitä oikeaa jostain muualta kuitenkin pääasiassa, vaikka harrastuksista tai tuttujen kautta. ettei joudu mihinkään pulaan jonkun sekopään kanssa.

• 12+12

Ekoilla treffeillä kulje omalla kyydillä julkiseen paikkaan äläkä pajasta missä asut.

• .....

Joo, jos sinkuksi päädyn, niin en tätä kautta kyllä etsi seuraa, häiriintynyttä porukkaa.

• Pientä yleistystä...

Huom, sinäkin olet netissä, oletko siis häiriintynyt?

Täällä on ihan samoja ihmisiä, joiden seassa asut ja elät ja kävelet kadulla. Kyllä baarissakin voit törmätä törkyturpiin.

• oma tappios

Voi kamala =)
      Sai susta luonne-analyysin halvalla.

• Niinpä niin

Kanattiko lähteä suomileijonakoruhyypiön kanssa treffeille?
      Kalju ja tauoitu..MItä ihmettä odotit? =D

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3022
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2901
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1709
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1642
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1620
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1279
    Aihe