Naiseni viettää aikaa miesten seurassa, tanssii jutustelee, flirttailee oikeestaan touhuu mitä vain ja kaikki on hänen mielestään ok. Mutta herranjumala sentään jos joku nainen esimerkiksi moikkaa kadulla minulle niin johan on sota pystyssä puhumattakaan siitä jos sattuisin esim. baarissa tanssittamaan vieraita neitokaisia.. Puhuttu on ja tapeltu, mutta puolisoni mielestä hän vain on sosiaalinen ihminen ja mutta minä taas olen aivan eri asia, aivan kun hänellä sosiaalisena olisi oikeus tehdä mitä vain.. Ja on se minulle ok mitä tyttö touhuaa, mutta parisuhteessa pitäsi mielestäni olla yhteiset pelisäännöt.En olis uskonut että elämä on näin monimutkasta. miten palauttaa tyttö maanpinnalle
ihme logiikkaa?
12
163
Vastaukset
- Tavisnainen .
Tuollaisia on nuoret tytöt, ikä tuo viisautta. Jos häiritsee, vaihda aikuisempaan.
- iiijjjiiiik
Kiitos neuvosta, yksi vaihtoehto tuokin. Pistetään korvan taakse =)
- fghet4grt3wda2
Jos ei tuollaisesta ole edes vähän mustasukkainen niin onko silloin lujia tunteitakaan pelissä? Naisena en pitäisi jatkuvasta flirttailusta, jos ollaan parisuhteessa, jotain se kertoo ihmisestä.
- iiijjjiiiik
Joo vähättelin omaa mustasukkaisuuttani, kyllähän tuollainen säätäminen minussa vihaa saa aikaan!
Usein ihminen, joka ei pysty hallitsemaan omia himojaan, ei usko, että kukaan muukaan siihen pystyisi. Niinpä monessa yhdistyy kaksi iljettävää piirrettä, sekä petollisuus, että mustasukkaisuus.
Jospa seuraavan kerran sanoisit sille daamille, että molemmilla pitää olla samat säännöt tai sitten lähdetään eri teille. Ja sen jälkeen ei kannata, keskustella eikä uhkailla. Joko se ottaa onkeensa tai sitten ei. Tietysti, jos se on eri hyvä pano tai olet luonteeltasi tohvelisankari, niin jatkat suhdettanne noista ongelmista huolimatta.- iiijjjiiiik
viisasta keskustelua ja fiksuja neuvoja. Näin tarvitsee tehdä. Jos olisi jokin konsti millä saisi täräytettyä naisen maanpinnalle oikein kunnolla niin olisin iloinen. Tarvii alkaa keräämään lisää nättejä naispuolisia ystäviä varmaankin
- Harmittaa.....
Aloitus oli kuin minun kirjoittamani, mutta me olemme jo keski-ikäisiä.
Nainen on omien sanojensa mukaan sosiaalinen flirtti ja on pakko mitata viehtysvoimaansa, tosin minulta sitä ei sallita.
Nolottaa myöntää, mutta kun olemme yhdessäkin ulkona ja tuo puoliso saa alkoholia, niin tuo flirtti alkaa ja kun se ei jää aina edes flirtiksi, niin vituttaa katsella vierestä kun nuohotaan suudellaan ja kosketellaan. Silloin hän ei muista että puoliso on mukana ja hän on naimisissa.
Niin ja sitten kaikki tietysti kielletään jälkeenpäin.- juoppokin vielä
Sitä saa mitä tilaa. Itse olet mennyt naimisiin tuollaisen kanssa, tuskin tuli yllätyksenä.
Rupeen flirttailemaan muille siinä vaiheessa, kun ukko ei osaa ottaa kehuja vastaan/lyttää kaiken mitä sanoo/ei ole kiinnostunut enää muutenkaan yhteisistä asioista tai musta. Sitä saa mitä tilaa. Tosin sitten on kyllä se erokin jo ovella.
- flirttaile itse
entä jos se flirttailun tarkotus onkin sulle, että HUOMAA UKKO MUT NYT HETI, KUN MÄ EN OSAA SITÄ SUORAAN PYYTÄÄ, jos se haluu et se vois sun kanssa flirttailla ja olla vaikka juuri niin, ja tavallaan viestii, että osaan mä flirtata, mutta juuri sinä olet ainut ihminen maailmassa joka ei sitä huomaa tai siihen syty. Sit nainen esittää omaa riikinkukkotanssiaan sulle ja sä et innostu yhtään vaan alat tappelemaan vaikka nainen haluaa sinun huomion ja sinun flirtin. Mistä vetoa, että mies ei itse flirttaile vaan mustasukkaistelee vain.
- 5e76jk8kl
Flirttailut ja muiden kanssa puuhastelut ei ole enää mitään normaalia huomionhakua.
Jos nainen olettaa että hän saa tehdä jotain ja sinä et niin kai itsekin tajuat että hänellä on vintillä remontin tarvetta, tai hän ei vain halua vakavaa suhdetta. - PhD. Freud
Huono itsetunto naisellas. Kasvattaa itsetuntoa hakemalla muiden miesten huomiota/hyväksyntää?
Se että hän suuttuu itse siitä jos sinä teet niin vaan paljastaa sen, että naises on kosketuksissa nyt heikkoutensa(häpeä, huono itsetunto, riittämättömyys jne) kanssa ja defenssi=mustasukkaisuus aktivoituu joka torjuu tämän heikkouden naiselle itselleen ettei tuntisi tuskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648233Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592582- 76938
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 55833
- 25826
- 12820
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713