Mies ei tiedä miksi mua rakastaa :(

tanjuliiini

Kysyin mieheltäni miksi hän rakastaa minua. Vastaus suorastaan tyrmistytti minut latteudellaan: "olet nätti, kiltti ja mukava". Kun kysyin tarkennusta niin mies hämmentyi ja sanoi, ettei tule mitään mieleen.

Kuinka vakavana merkkinä tätä tulisi mielestänne pitää? Ovatko kaikki miehet tällaisia, vai onko omassani vikaa? Mielestäni on melko kohtuullista olettaa, että mies jonka kanssa olen ollut yhdessä melkein kolme vuotta, osaisi nimetä minussa ainakin jotain "erityistä" rakastettavaa. Itse voisin vaikka sanoa hänelle että rakastan sitä miten hän herättää minut aamuisin suudelmalla tai jotain vastaavaa. Kyllähän noita keksii kun vähän miettii.

Mieheni on muutenkin vähän "pöljä", paremman sanan puutteessa, jotkut voisivat nimittää häntä vähän juntiksi. Se ei sinänsä haittaa, mutta himputti vie jos se ei itsekään tiedä miksi mua rakastaa!! Aikamoiset epäilykset hiipi tästä mieleen, että olenko yhtään erityinen miehelleni. Varsinkin kun suhteemme on muutenkin vähän kivikkoisella polulla juuri nyt.

153

6177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan tämä trolli, onhan?

      • Kadehdus ja ihmetys

        Taitaa epäilykset johtua siitä kivikkoisesta nykytilanteesta. Ei rakkauteen ole yhtä selkeää syytä tai piirrettä. Jos olisi, olisi rakkaus aika helppo tappaa muuttamalla käytöstä.


      • Tämänlainen provo
        Kadehdus ja ihmetys kirjoitti:

        Taitaa epäilykset johtua siitä kivikkoisesta nykytilanteesta. Ei rakkauteen ole yhtä selkeää syytä tai piirrettä. Jos olisi, olisi rakkaus aika helppo tappaa muuttamalla käytöstä.

        Tässä provossa haetaan tietynlaista reagtiota siihen kun aloittaja on esineellistänyt miehensä tuollaiseksi tuotteeksi.

        "Ovatko kaikki miehet tällaisia, vai onko omassani vikaa?"

        Ei kukaan tuollaista tosissaan kysele.

        Klassinen provo, keksitty täyspaska aloitushenkilö joka on muka niin tyhmä ettei älyä edes tykkääkö vai eikö tykkää miehestään, kyselee onko se mies keskimääräisen tyypillinen, eli auttaako edes vaihto.

        Ehkä tuo joihinkin toimii ja tuolla saadaan joku huijattua, ei se kaikkiin toimi.


      • sanoisin että..

        mun radio on paskalla


      • Diodi
        sanoisin että.. kirjoitti:

        mun radio on paskalla

        Hai tuotehan on viallinen,joten vaihda.


      • K

        Onhan kaunista,ihan jano tullee, kun katsoo simasuuta


      • T!
        K kirjoitti:

        Onhan kaunista,ihan jano tullee, kun katsoo simasuuta

        älä viitsi. et saa siltä kuitenkaan.


      • täysin nolla

        Nainen olis vastannut samaan kysymykseen miehelle että olet komea ja sulla hyvä toimeentulo.


    • sdghgsg

      voi hemmetti...ilmankos olette vähän kivikkoisella polulla, kun rakkaus ei tunnu kelpaavan. Vaatimalla vaadit jotain ihme tarkennuksia.

      • keksi ja pulla

        Niin ja sanottiin vielä että KEKSIIHÄN noita kun vähän ajattelee. Vaikeaa on jos pitää keksiä mitä toisessa rakastaa.


    • 9+13

      Miehessäsi ei ole mitään vikaa, ihan normaali mies, joka on sinun kanssa koska hän pitää sinusta, sinun kanssa olemisesta ja siitä mitä saat hänet tuntemaan kun hän on seurassasi. Eikö se tosiaan riitä?

      Mitäs jos analysoisit näitä asioita niitten tyttöystäviesi kanssa, etkä tuhoisi suhdettasi kärttämällä ja ärsyyntymällä asioista, jotka mieheltäsi ei tule luonnostaan?

      • Lautaa vai hirttäkö

        Rakkauskaan ei tunne kirjoitustaitoa kun se vaatii itsellensä eloa veljeltänsä epätoivolta.


      • 30 vuotta rakastanut

        Voithan itse miettiä miksi rakastat sellaista junttia!

        Sitten kun miehesi tietää rakastavansa vain käytöstäsi tai jotakin ulkoista voitte samantien erota.

        Jonain päivänä hän ei ehkä herätä sinua suutelemalla, tai lihot 40 kiloa leikkaat hänen "rakastamansa" hiukset .....

        Todellakin sinun kannattaa "akkaporukassa" ottaa asia käsittelyyn niin huomaat että rakkautta ei voi määritellä.


    • Pohdiskelija..

      Jotkut vaan on huonompia ilmasemaan itteään. Ei munkaan mies osaa sanoa oikein tommoseen kysymykseen mitään. Mutta kai siinä jotain on, kun se on tuossa jo monta vuotta viihtynyt. :) Ja tarviiko sitä selittääkään, rakkauden mysteeri. Mulle tuli hyvä olo, kun kerran tätä kyselin ja sit ite sanoin, että" toisaaltahan mä en epäile tuon koiranikaan kiintymystä, vaikka se puhuu siitä jopa vähemmän kuin sä". Nauruksihan se sitten meni. Tää ei oo miehille loukkaukseksi tarkoitettu, vaan lähinnä oivallus, ettei kaikkea tarvii sanoin edes ilmaista, jotkut asiat vaan on ja ne näkyy käytännön jutuissa.

      • sokeitako ollaan....

        tuon kun kaikki naiset tajuaisivat ,kuten sinä, Pohdiskelija.., monta turhaa riitaa jäisi pois ja keskityttäsiin kuuntelemaan ja lukemaan rivien välistä mitä toisella olikaan sanottavaa. Piru, että miten turhanjauhajia jotkut naiset voi ollakkaan, jokapäivä pitää lässyttää rakkaudesta sitä ja tätä, ikäänkuin se siitä lässyttämällä lisääntyisi, kyllä pitää aika urpo olla jos ei silmät näe vuorokauden aikana toisen ilmeissä mitään eloa rakkaudesta.


      • kipeänäkö
        sokeitako ollaan.... kirjoitti:

        tuon kun kaikki naiset tajuaisivat ,kuten sinä, Pohdiskelija.., monta turhaa riitaa jäisi pois ja keskityttäsiin kuuntelemaan ja lukemaan rivien välistä mitä toisella olikaan sanottavaa. Piru, että miten turhanjauhajia jotkut naiset voi ollakkaan, jokapäivä pitää lässyttää rakkaudesta sitä ja tätä, ikäänkuin se siitä lässyttämällä lisääntyisi, kyllä pitää aika urpo olla jos ei silmät näe vuorokauden aikana toisen ilmeissä mitään eloa rakkaudesta.

        Hai tilaisinko ajan päivystykseen?


      • ei kiitos

        Jos mies ei keskity asiaan, eikä monen päivänkään jälkeen löydä oikeita sanoja... En voisi katsella sellaista.


      • nuorgami

        Juurikin näin. Eikö se rakkaus ilmene niistä teoissa, joita toinen tekee. Sanathan ovat helppoja, on suhteellisen helppo sanoa että rakastan sinua aina ja ikuisesti, haluan elää kanssa täältä kuuhun ja takaisin, mutta entäs jos tapahtuukin jotain vakavaa, niin yht. äkkiä huomaakin että se mikä on oikeasti helppoa, on lähteä suhteesta kävelemään kuin sitoutua siihen tekojen kautta. Kun elämä on helppoa niin on rakkauskin.

        "Rakastan tapaa jolla heiluttelet isovarpaitasi, kun saunan jälkeen katsomme yhdessä televisiota." - Niin. Rakkaus voi verbalisoitua tällaisiin pieniin yksityiskohtiin, mutta entäs jos se rakas menettääkin isovarpaansa onnettomuudessa? Väheekö rakkaus isovarpaan verran? Jos vähenee, mitähän se rakkaus on ja mihin se nojaa?

        Toiset tosiaan ovat parempia tekojen kuin sanojen kanssa. Olisiko sitten parempi toisinpäin? Siltä puolelta nimittäin löytyy valikoimaa.

        Rakastan silmäripsiesi huurretta kylminä syysaamuina töihin lähdettäessä ja omenanpunaisia poskiasi, jotka hehkuvat aina kun innostut, rakastan sinua ja kaikkea sinussa ihan jopa täältä naapurinrouvan sängystä asti. Pusi pusi kultaseni.


    • Toivottavasti,.

      tämä on niin kutsuttu trolliprovo..Tuollaista kysymystä "miksi minua rakastat" ei voi kysyä!

      • åpoiuytrewazsxcfvgbh

        Voi, kuule... ex- akkani esimerkiksi. Yli 10 oltiin yhdessä, ja vähintään 2 kertaa vuodessa käytiin läpi samat löpinät... "Miksi me ollaan yhdessä, rakastanko minä oikeasti sinua, miksi sinä rakastat minua, oletko sinä sittenkään se oikea minulle, entä jos onkin joku joka on paredmpi minulle..."

        Itse hölmönä nuorena miehenä halusin vain olla rakastamani naisen kanssa. Luojan kiitos että hän lopulta löysikin sen paremman, ja piakkoin eron jälkeen löysin itsekin, nykyisen vaimoni. Kuulemani mukaan exäni meni uuden ukkonsa kanssa naimisin tultuaan raskaaksi, "sopimuksesta", ja koska se "oli järkevää" lapsen syntymän jälkeen.

        Eipä ole ollut ikävä entiseen, kärsiköön uusi miehensä nyt exäni aivojen koukeroista. Nyt kun itse olen onnelisesti naimissa naisen kanssa, joa oikeasti rakastaa minua sellaisena kuin olen, niin olen tajunnut miten typerää oli roikkua tuollaisessa suhteessa. Aloittajankin ukolle voisi olla viisainta nostaa kytkintä, jos haluaa pitää järkensä kasassa.


      • nainen 36
        åpoiuytrewazsxcfvgbh kirjoitti:

        Voi, kuule... ex- akkani esimerkiksi. Yli 10 oltiin yhdessä, ja vähintään 2 kertaa vuodessa käytiin läpi samat löpinät... "Miksi me ollaan yhdessä, rakastanko minä oikeasti sinua, miksi sinä rakastat minua, oletko sinä sittenkään se oikea minulle, entä jos onkin joku joka on paredmpi minulle..."

        Itse hölmönä nuorena miehenä halusin vain olla rakastamani naisen kanssa. Luojan kiitos että hän lopulta löysikin sen paremman, ja piakkoin eron jälkeen löysin itsekin, nykyisen vaimoni. Kuulemani mukaan exäni meni uuden ukkonsa kanssa naimisin tultuaan raskaaksi, "sopimuksesta", ja koska se "oli järkevää" lapsen syntymän jälkeen.

        Eipä ole ollut ikävä entiseen, kärsiköön uusi miehensä nyt exäni aivojen koukeroista. Nyt kun itse olen onnelisesti naimissa naisen kanssa, joa oikeasti rakastaa minua sellaisena kuin olen, niin olen tajunnut miten typerää oli roikkua tuollaisessa suhteessa. Aloittajankin ukolle voisi olla viisainta nostaa kytkintä, jos haluaa pitää järkensä kasassa.

        Olet kyllä oikea junttien juntti! Tunsit, ettei sinua rakasteta, kun nainen otti suhteenne puheeksi ja kyseli, että rakastatko häntä! Olet juuri sellainen mies, jonka ilmaisukyky on lähellä nollaa ja jonka ajatuksia saa arvailla! Tiedätkös kuinka ärsyttävää on arvailla kumppaninsa ajatuksia. Mikä teitä miehiä vaivaa, kun ette voi puhua mitä ajattelette ja tunnette? MIksi punnitsette puheenne niin perusteellisesti, ettei juuri koskaan tarvise sanoa mitään.. ainakaan jos se asia koskee parisuhdetta tai kumppania!

        Minä haluan tuntea kumppaniini HENKISEN YHTEYDEN! Onko sinulla mitään hajua mitä se tarkoittaa? Se tarkoittaa sitä, että voidaan puhua kaikista asioista maan ja taivaan välillä, voidaan yhdessä käsitellä omia keskeneräisiä lapsuuden ja menneisyyden asioita, voidaan yhdessä tuntea.. nauraa, itkeä ja riidellä.. niin juuri myös riidellä, koska riitojen kautta parisuhde voi rakentua läheisemmäksi ja riitojen kautta oppii itsestään ja toisesta. Henkinen yhteys on sitä, että voi olla täysin oma itsensä, täysin avoin, rehellinen ja aito. Rakkaus kukoistaa, kun eletään totuudessa.

        Minä olen nainen ja minä kaipaan olla miehisen miehen kanssa! Miehen pitää ottaa oma paikkansa naisen kanssa, eikä olla mikään tossun pohjallinen, mutta ei myöskään mikään nyrkkisankari-alistaja. Miehellä tulee olla tunnetaitoja elikkä miehen tulee osata/tai kehittyä rakentavaksi ilmaisemaan omia tunteitaan ja ajatuksiaan. Miehen tulee osata lohduttaa, kuunnella ja ymmärtää naista silloin kun nainen häntä tarvitsee. Jos mies ei pysty hyväksymään naisen tunteellisuutta, niin silloin nainen ei pysty täysin luottamana mieheen ja se heijastuu seksuaaliselle puolelle.

        Mies ja nainen ovat erilaisia. on tärkeätä, että kumpikin osaa ymmärtää tätä erilaisuutta. Kun mies ymmärtää naisen erilaisuuden, niin hän osaa ruokkia naisen rakkauden tarvetta tekemällä pieniä romanttisia eleitä useita kertoja päivässä, esim. halailemalla, suukottelemalla, sanomalla jotain kaunista, tuomalla silloin tällöin kukkia, viemällä syömään, tekemällä kotitöitä ja jne. Pienet eleet sytyttävät naisen, mutta monet miehet eivät kerta kaikkiaan tajua kuinka helppoa naisen ilahduttaminen onkaan! Jos tajuaisivat, niin varmasti tekisivät näitä asioita.


      • aivan uskomatonta
        åpoiuytrewazsxcfvgbh kirjoitti:

        Voi, kuule... ex- akkani esimerkiksi. Yli 10 oltiin yhdessä, ja vähintään 2 kertaa vuodessa käytiin läpi samat löpinät... "Miksi me ollaan yhdessä, rakastanko minä oikeasti sinua, miksi sinä rakastat minua, oletko sinä sittenkään se oikea minulle, entä jos onkin joku joka on paredmpi minulle..."

        Itse hölmönä nuorena miehenä halusin vain olla rakastamani naisen kanssa. Luojan kiitos että hän lopulta löysikin sen paremman, ja piakkoin eron jälkeen löysin itsekin, nykyisen vaimoni. Kuulemani mukaan exäni meni uuden ukkonsa kanssa naimisin tultuaan raskaaksi, "sopimuksesta", ja koska se "oli järkevää" lapsen syntymän jälkeen.

        Eipä ole ollut ikävä entiseen, kärsiköön uusi miehensä nyt exäni aivojen koukeroista. Nyt kun itse olen onnelisesti naimissa naisen kanssa, joa oikeasti rakastaa minua sellaisena kuin olen, niin olen tajunnut miten typerää oli roikkua tuollaisessa suhteessa. Aloittajankin ukolle voisi olla viisainta nostaa kytkintä, jos haluaa pitää järkensä kasassa.

        voi h ...i .trolleja trollin perään ,uskokoon ken haluaa


      • Ei edes säälitä
        nainen 36 kirjoitti:

        Olet kyllä oikea junttien juntti! Tunsit, ettei sinua rakasteta, kun nainen otti suhteenne puheeksi ja kyseli, että rakastatko häntä! Olet juuri sellainen mies, jonka ilmaisukyky on lähellä nollaa ja jonka ajatuksia saa arvailla! Tiedätkös kuinka ärsyttävää on arvailla kumppaninsa ajatuksia. Mikä teitä miehiä vaivaa, kun ette voi puhua mitä ajattelette ja tunnette? MIksi punnitsette puheenne niin perusteellisesti, ettei juuri koskaan tarvise sanoa mitään.. ainakaan jos se asia koskee parisuhdetta tai kumppania!

        Minä haluan tuntea kumppaniini HENKISEN YHTEYDEN! Onko sinulla mitään hajua mitä se tarkoittaa? Se tarkoittaa sitä, että voidaan puhua kaikista asioista maan ja taivaan välillä, voidaan yhdessä käsitellä omia keskeneräisiä lapsuuden ja menneisyyden asioita, voidaan yhdessä tuntea.. nauraa, itkeä ja riidellä.. niin juuri myös riidellä, koska riitojen kautta parisuhde voi rakentua läheisemmäksi ja riitojen kautta oppii itsestään ja toisesta. Henkinen yhteys on sitä, että voi olla täysin oma itsensä, täysin avoin, rehellinen ja aito. Rakkaus kukoistaa, kun eletään totuudessa.

        Minä olen nainen ja minä kaipaan olla miehisen miehen kanssa! Miehen pitää ottaa oma paikkansa naisen kanssa, eikä olla mikään tossun pohjallinen, mutta ei myöskään mikään nyrkkisankari-alistaja. Miehellä tulee olla tunnetaitoja elikkä miehen tulee osata/tai kehittyä rakentavaksi ilmaisemaan omia tunteitaan ja ajatuksiaan. Miehen tulee osata lohduttaa, kuunnella ja ymmärtää naista silloin kun nainen häntä tarvitsee. Jos mies ei pysty hyväksymään naisen tunteellisuutta, niin silloin nainen ei pysty täysin luottamana mieheen ja se heijastuu seksuaaliselle puolelle.

        Mies ja nainen ovat erilaisia. on tärkeätä, että kumpikin osaa ymmärtää tätä erilaisuutta. Kun mies ymmärtää naisen erilaisuuden, niin hän osaa ruokkia naisen rakkauden tarvetta tekemällä pieniä romanttisia eleitä useita kertoja päivässä, esim. halailemalla, suukottelemalla, sanomalla jotain kaunista, tuomalla silloin tällöin kukkia, viemällä syömään, tekemällä kotitöitä ja jne. Pienet eleet sytyttävät naisen, mutta monet miehet eivät kerta kaikkiaan tajua kuinka helppoa naisen ilahduttaminen onkaan! Jos tajuaisivat, niin varmasti tekisivät näitä asioita.

        Sinulla tulee olemaan hyvin yksinäinen elämä, eikä onnesta tietoakaan.


      • Ei tuollaisia naisia
        nainen 36 kirjoitti:

        Olet kyllä oikea junttien juntti! Tunsit, ettei sinua rakasteta, kun nainen otti suhteenne puheeksi ja kyseli, että rakastatko häntä! Olet juuri sellainen mies, jonka ilmaisukyky on lähellä nollaa ja jonka ajatuksia saa arvailla! Tiedätkös kuinka ärsyttävää on arvailla kumppaninsa ajatuksia. Mikä teitä miehiä vaivaa, kun ette voi puhua mitä ajattelette ja tunnette? MIksi punnitsette puheenne niin perusteellisesti, ettei juuri koskaan tarvise sanoa mitään.. ainakaan jos se asia koskee parisuhdetta tai kumppania!

        Minä haluan tuntea kumppaniini HENKISEN YHTEYDEN! Onko sinulla mitään hajua mitä se tarkoittaa? Se tarkoittaa sitä, että voidaan puhua kaikista asioista maan ja taivaan välillä, voidaan yhdessä käsitellä omia keskeneräisiä lapsuuden ja menneisyyden asioita, voidaan yhdessä tuntea.. nauraa, itkeä ja riidellä.. niin juuri myös riidellä, koska riitojen kautta parisuhde voi rakentua läheisemmäksi ja riitojen kautta oppii itsestään ja toisesta. Henkinen yhteys on sitä, että voi olla täysin oma itsensä, täysin avoin, rehellinen ja aito. Rakkaus kukoistaa, kun eletään totuudessa.

        Minä olen nainen ja minä kaipaan olla miehisen miehen kanssa! Miehen pitää ottaa oma paikkansa naisen kanssa, eikä olla mikään tossun pohjallinen, mutta ei myöskään mikään nyrkkisankari-alistaja. Miehellä tulee olla tunnetaitoja elikkä miehen tulee osata/tai kehittyä rakentavaksi ilmaisemaan omia tunteitaan ja ajatuksiaan. Miehen tulee osata lohduttaa, kuunnella ja ymmärtää naista silloin kun nainen häntä tarvitsee. Jos mies ei pysty hyväksymään naisen tunteellisuutta, niin silloin nainen ei pysty täysin luottamana mieheen ja se heijastuu seksuaaliselle puolelle.

        Mies ja nainen ovat erilaisia. on tärkeätä, että kumpikin osaa ymmärtää tätä erilaisuutta. Kun mies ymmärtää naisen erilaisuuden, niin hän osaa ruokkia naisen rakkauden tarvetta tekemällä pieniä romanttisia eleitä useita kertoja päivässä, esim. halailemalla, suukottelemalla, sanomalla jotain kaunista, tuomalla silloin tällöin kukkia, viemällä syömään, tekemällä kotitöitä ja jne. Pienet eleet sytyttävät naisen, mutta monet miehet eivät kerta kaikkiaan tajua kuinka helppoa naisen ilahduttaminen onkaan! Jos tajuaisivat, niin varmasti tekisivät näitä asioita.

        Huh huh. Miehinen mies ei ole sellainen, jolta noita kaipaamiasi tunnetaitoja löytyy.
        Sinun kanssasi mies ei voi koskaan olla aito ja oma itsensä, kun pitää olla puhumassa ja riitelemässä kaikesta mahdollisesta.


      • PanoMiesIsolla
        nainen 36 kirjoitti:

        Olet kyllä oikea junttien juntti! Tunsit, ettei sinua rakasteta, kun nainen otti suhteenne puheeksi ja kyseli, että rakastatko häntä! Olet juuri sellainen mies, jonka ilmaisukyky on lähellä nollaa ja jonka ajatuksia saa arvailla! Tiedätkös kuinka ärsyttävää on arvailla kumppaninsa ajatuksia. Mikä teitä miehiä vaivaa, kun ette voi puhua mitä ajattelette ja tunnette? MIksi punnitsette puheenne niin perusteellisesti, ettei juuri koskaan tarvise sanoa mitään.. ainakaan jos se asia koskee parisuhdetta tai kumppania!

        Minä haluan tuntea kumppaniini HENKISEN YHTEYDEN! Onko sinulla mitään hajua mitä se tarkoittaa? Se tarkoittaa sitä, että voidaan puhua kaikista asioista maan ja taivaan välillä, voidaan yhdessä käsitellä omia keskeneräisiä lapsuuden ja menneisyyden asioita, voidaan yhdessä tuntea.. nauraa, itkeä ja riidellä.. niin juuri myös riidellä, koska riitojen kautta parisuhde voi rakentua läheisemmäksi ja riitojen kautta oppii itsestään ja toisesta. Henkinen yhteys on sitä, että voi olla täysin oma itsensä, täysin avoin, rehellinen ja aito. Rakkaus kukoistaa, kun eletään totuudessa.

        Minä olen nainen ja minä kaipaan olla miehisen miehen kanssa! Miehen pitää ottaa oma paikkansa naisen kanssa, eikä olla mikään tossun pohjallinen, mutta ei myöskään mikään nyrkkisankari-alistaja. Miehellä tulee olla tunnetaitoja elikkä miehen tulee osata/tai kehittyä rakentavaksi ilmaisemaan omia tunteitaan ja ajatuksiaan. Miehen tulee osata lohduttaa, kuunnella ja ymmärtää naista silloin kun nainen häntä tarvitsee. Jos mies ei pysty hyväksymään naisen tunteellisuutta, niin silloin nainen ei pysty täysin luottamana mieheen ja se heijastuu seksuaaliselle puolelle.

        Mies ja nainen ovat erilaisia. on tärkeätä, että kumpikin osaa ymmärtää tätä erilaisuutta. Kun mies ymmärtää naisen erilaisuuden, niin hän osaa ruokkia naisen rakkauden tarvetta tekemällä pieniä romanttisia eleitä useita kertoja päivässä, esim. halailemalla, suukottelemalla, sanomalla jotain kaunista, tuomalla silloin tällöin kukkia, viemällä syömään, tekemällä kotitöitä ja jne. Pienet eleet sytyttävät naisen, mutta monet miehet eivät kerta kaikkiaan tajua kuinka helppoa naisen ilahduttaminen onkaan! Jos tajuaisivat, niin varmasti tekisivät näitä asioita.

        joo,tää onj aivan kamala eukko...

        Jotenkin tulee sellainen ylipainoinen nainen mieleen.

        Sellainen joka ei muuten koe arvostusta elämässä ja sitten koittaa saada "arvostusta" löytämällä kiltin miehen.

        Tosiasiassa tämän naisen mies tulee olemana vain seksin ja hellyyden kipeyden takia naisen kanssa. Väkipakolla voi suostua juttelemaan liirum laarumia - ja mä väitän että tää nainen myös määrää koska riidellään ja mistä riidellään.


        Onnea vaan kun löydät sellaisen miekkosen. Ite mieluummin runkkaisin loppuelämän jos olisit maailman viimeinen nainen....

        Joskus kai tän tyyppiseen "feikkidominoijaan" törmäsin joskus.....oli ammatiltaan opettaja, liippaako tätä naikkosta ammatti läheltä ??


      • suomustaja
        Ei edes säälitä kirjoitti:

        Sinulla tulee olemaan hyvin yksinäinen elämä, eikä onnesta tietoakaan.

        Hai kun edes olisi tarpeeksi rahaa ja terveyttä.


      • nainen 9
        nainen 36 kirjoitti:

        Olet kyllä oikea junttien juntti! Tunsit, ettei sinua rakasteta, kun nainen otti suhteenne puheeksi ja kyseli, että rakastatko häntä! Olet juuri sellainen mies, jonka ilmaisukyky on lähellä nollaa ja jonka ajatuksia saa arvailla! Tiedätkös kuinka ärsyttävää on arvailla kumppaninsa ajatuksia. Mikä teitä miehiä vaivaa, kun ette voi puhua mitä ajattelette ja tunnette? MIksi punnitsette puheenne niin perusteellisesti, ettei juuri koskaan tarvise sanoa mitään.. ainakaan jos se asia koskee parisuhdetta tai kumppania!

        Minä haluan tuntea kumppaniini HENKISEN YHTEYDEN! Onko sinulla mitään hajua mitä se tarkoittaa? Se tarkoittaa sitä, että voidaan puhua kaikista asioista maan ja taivaan välillä, voidaan yhdessä käsitellä omia keskeneräisiä lapsuuden ja menneisyyden asioita, voidaan yhdessä tuntea.. nauraa, itkeä ja riidellä.. niin juuri myös riidellä, koska riitojen kautta parisuhde voi rakentua läheisemmäksi ja riitojen kautta oppii itsestään ja toisesta. Henkinen yhteys on sitä, että voi olla täysin oma itsensä, täysin avoin, rehellinen ja aito. Rakkaus kukoistaa, kun eletään totuudessa.

        Minä olen nainen ja minä kaipaan olla miehisen miehen kanssa! Miehen pitää ottaa oma paikkansa naisen kanssa, eikä olla mikään tossun pohjallinen, mutta ei myöskään mikään nyrkkisankari-alistaja. Miehellä tulee olla tunnetaitoja elikkä miehen tulee osata/tai kehittyä rakentavaksi ilmaisemaan omia tunteitaan ja ajatuksiaan. Miehen tulee osata lohduttaa, kuunnella ja ymmärtää naista silloin kun nainen häntä tarvitsee. Jos mies ei pysty hyväksymään naisen tunteellisuutta, niin silloin nainen ei pysty täysin luottamana mieheen ja se heijastuu seksuaaliselle puolelle.

        Mies ja nainen ovat erilaisia. on tärkeätä, että kumpikin osaa ymmärtää tätä erilaisuutta. Kun mies ymmärtää naisen erilaisuuden, niin hän osaa ruokkia naisen rakkauden tarvetta tekemällä pieniä romanttisia eleitä useita kertoja päivässä, esim. halailemalla, suukottelemalla, sanomalla jotain kaunista, tuomalla silloin tällöin kukkia, viemällä syömään, tekemällä kotitöitä ja jne. Pienet eleet sytyttävät naisen, mutta monet miehet eivät kerta kaikkiaan tajua kuinka helppoa naisen ilahduttaminen onkaan! Jos tajuaisivat, niin varmasti tekisivät näitä asioita.

        "Haluan henkisen yhteyden"

        Valitse nainen tai mene luostariin.


      • Voi jessus
        nainen 36 kirjoitti:

        Olet kyllä oikea junttien juntti! Tunsit, ettei sinua rakasteta, kun nainen otti suhteenne puheeksi ja kyseli, että rakastatko häntä! Olet juuri sellainen mies, jonka ilmaisukyky on lähellä nollaa ja jonka ajatuksia saa arvailla! Tiedätkös kuinka ärsyttävää on arvailla kumppaninsa ajatuksia. Mikä teitä miehiä vaivaa, kun ette voi puhua mitä ajattelette ja tunnette? MIksi punnitsette puheenne niin perusteellisesti, ettei juuri koskaan tarvise sanoa mitään.. ainakaan jos se asia koskee parisuhdetta tai kumppania!

        Minä haluan tuntea kumppaniini HENKISEN YHTEYDEN! Onko sinulla mitään hajua mitä se tarkoittaa? Se tarkoittaa sitä, että voidaan puhua kaikista asioista maan ja taivaan välillä, voidaan yhdessä käsitellä omia keskeneräisiä lapsuuden ja menneisyyden asioita, voidaan yhdessä tuntea.. nauraa, itkeä ja riidellä.. niin juuri myös riidellä, koska riitojen kautta parisuhde voi rakentua läheisemmäksi ja riitojen kautta oppii itsestään ja toisesta. Henkinen yhteys on sitä, että voi olla täysin oma itsensä, täysin avoin, rehellinen ja aito. Rakkaus kukoistaa, kun eletään totuudessa.

        Minä olen nainen ja minä kaipaan olla miehisen miehen kanssa! Miehen pitää ottaa oma paikkansa naisen kanssa, eikä olla mikään tossun pohjallinen, mutta ei myöskään mikään nyrkkisankari-alistaja. Miehellä tulee olla tunnetaitoja elikkä miehen tulee osata/tai kehittyä rakentavaksi ilmaisemaan omia tunteitaan ja ajatuksiaan. Miehen tulee osata lohduttaa, kuunnella ja ymmärtää naista silloin kun nainen häntä tarvitsee. Jos mies ei pysty hyväksymään naisen tunteellisuutta, niin silloin nainen ei pysty täysin luottamana mieheen ja se heijastuu seksuaaliselle puolelle.

        Mies ja nainen ovat erilaisia. on tärkeätä, että kumpikin osaa ymmärtää tätä erilaisuutta. Kun mies ymmärtää naisen erilaisuuden, niin hän osaa ruokkia naisen rakkauden tarvetta tekemällä pieniä romanttisia eleitä useita kertoja päivässä, esim. halailemalla, suukottelemalla, sanomalla jotain kaunista, tuomalla silloin tällöin kukkia, viemällä syömään, tekemällä kotitöitä ja jne. Pienet eleet sytyttävät naisen, mutta monet miehet eivät kerta kaikkiaan tajua kuinka helppoa naisen ilahduttaminen onkaan! Jos tajuaisivat, niin varmasti tekisivät näitä asioita.

        Mitä soopaa,tervemenoa vanhojenpiikojen ompelukerhoon..Että joku osaa tehdä maailman yksinkertaisimmasta asiasta maailman monimutkaisimman.


      • nuorgami
        nainen 36 kirjoitti:

        Olet kyllä oikea junttien juntti! Tunsit, ettei sinua rakasteta, kun nainen otti suhteenne puheeksi ja kyseli, että rakastatko häntä! Olet juuri sellainen mies, jonka ilmaisukyky on lähellä nollaa ja jonka ajatuksia saa arvailla! Tiedätkös kuinka ärsyttävää on arvailla kumppaninsa ajatuksia. Mikä teitä miehiä vaivaa, kun ette voi puhua mitä ajattelette ja tunnette? MIksi punnitsette puheenne niin perusteellisesti, ettei juuri koskaan tarvise sanoa mitään.. ainakaan jos se asia koskee parisuhdetta tai kumppania!

        Minä haluan tuntea kumppaniini HENKISEN YHTEYDEN! Onko sinulla mitään hajua mitä se tarkoittaa? Se tarkoittaa sitä, että voidaan puhua kaikista asioista maan ja taivaan välillä, voidaan yhdessä käsitellä omia keskeneräisiä lapsuuden ja menneisyyden asioita, voidaan yhdessä tuntea.. nauraa, itkeä ja riidellä.. niin juuri myös riidellä, koska riitojen kautta parisuhde voi rakentua läheisemmäksi ja riitojen kautta oppii itsestään ja toisesta. Henkinen yhteys on sitä, että voi olla täysin oma itsensä, täysin avoin, rehellinen ja aito. Rakkaus kukoistaa, kun eletään totuudessa.

        Minä olen nainen ja minä kaipaan olla miehisen miehen kanssa! Miehen pitää ottaa oma paikkansa naisen kanssa, eikä olla mikään tossun pohjallinen, mutta ei myöskään mikään nyrkkisankari-alistaja. Miehellä tulee olla tunnetaitoja elikkä miehen tulee osata/tai kehittyä rakentavaksi ilmaisemaan omia tunteitaan ja ajatuksiaan. Miehen tulee osata lohduttaa, kuunnella ja ymmärtää naista silloin kun nainen häntä tarvitsee. Jos mies ei pysty hyväksymään naisen tunteellisuutta, niin silloin nainen ei pysty täysin luottamana mieheen ja se heijastuu seksuaaliselle puolelle.

        Mies ja nainen ovat erilaisia. on tärkeätä, että kumpikin osaa ymmärtää tätä erilaisuutta. Kun mies ymmärtää naisen erilaisuuden, niin hän osaa ruokkia naisen rakkauden tarvetta tekemällä pieniä romanttisia eleitä useita kertoja päivässä, esim. halailemalla, suukottelemalla, sanomalla jotain kaunista, tuomalla silloin tällöin kukkia, viemällä syömään, tekemällä kotitöitä ja jne. Pienet eleet sytyttävät naisen, mutta monet miehet eivät kerta kaikkiaan tajua kuinka helppoa naisen ilahduttaminen onkaan! Jos tajuaisivat, niin varmasti tekisivät näitä asioita.

        Hyvä että sinulla ovat nuo arjen pienet kohteliaisuudet hallussa, aloituksestasi päätellen. Entäs sisälukutaito, alla olevat vahvistukset minun käsialaani.

        nainen36: "Tunsit, ettei sinua rakasteta, kun nainen otti suhteenne puheeksi ja kyseli, että rakastatko häntä!" >

        åpoiuy..."Miksi me ollaan yhdessä, rakastanko MINÄ oikeasti sinua, miksi sinä rakastat minua, oletko sinä sittenkään se oikea MINULLE, entä jos onkin joku joka on paredmpi MINULLE..."

        - Haluaisitko sinä että puolisosi keskustelee kanssasi TOISTUVASTI siitä että oletkohan SINÄ sittenkään se oikea HÄNELLE? Kuulostaa tosi ihanalta suhteelta. Että ehkä sinä et olekaan se oikea. En nyt ole aivan varma, ollaan nyt tässä kuitenkin yhdessä sen aikaa kunnes löydän sen paremman, kun en osaa päättää enkä olla yksinkään.

        Tosi reilu ja varma suhde. Että ole nyt siinä sen aikaa kunnes parempi ehdokas ilmenee.

        Ja tällainen on sinun mielestäsi selkeää puhetta, jossa ei tarvitse arvailla toisen ajatuksia? Että ehkä rakastan sinua, ehkä en. Nyt on sinun vuorosi kertoa tunteistasi minua kohtaan, odotan selkeitä vastauksia.

        Sinullakin näyttää olevan tuo perinteinen naistenlehtien miehen malli, eli ihannemiehen pitää olla samaan aikaan tosi miehinen testoteronisämpylä, mutta samalla hänellä pitää olla se naisellisen herkkä puoli, vivahteikas keskustelutaito ja kyky puhua ja purkaa tunteista, lohduttaa ja ymmärtää aina kun naisen kello soi.

        Kumma vain kun nuo jälkimmäiset piirteet eivät oikein sovi niihin jotka yhdistetaan niihin perinteisen miehisiin miehiin. Mies joka tekee ja tietää mitä tahtoo, ei ole ensimmäisenä ottamassa huomioon naisen mielipiteitä. Se ettei ole tossun pohjalla tarkoittaa että hän ei välttämättä ole ymmärtämässä juuri silloin kun nainen tarvitsee. Jos näin olisi, hän olisi tossun alla. Ne ovat toisensa poissulkevia asioita.

        Luettelit pitkän listan siitä miten miehen pitää tehdä naisen eteen, mutta naisen osalta rooli näyttää jäävän seksin antamiseen, olettaen siis että mies täyttää "listan" muut kohdat. Ei siinä mitään, tuo varmasti vastaa monen parisuhteen todellisuutta aika hyvin. Mutta unohditko muuten valkoisen orin tuosta listasta? Vai riittääkö esim. pelkkä Nissani?

        Kyllä tuollaisiakin listasi mukaisia miehiä löytyy. Harvassa ovat, mutta kuitenkin. Mielenkiintoista vain on, että löytyykö heille vastaavan kaliperin naisia, ne nimittäin ovat suunnilleen yhtä harvassa. Siinä ei enää riitä että osaa avata haaransa ja vaatia huomiota ja että keskustellaan naisen ehdoilla aina kun naisesta näin tuntuu. Itsekään en ole heitä liikaa tavannut.


      • perustosimies
        nainen 36 kirjoitti:

        Olet kyllä oikea junttien juntti! Tunsit, ettei sinua rakasteta, kun nainen otti suhteenne puheeksi ja kyseli, että rakastatko häntä! Olet juuri sellainen mies, jonka ilmaisukyky on lähellä nollaa ja jonka ajatuksia saa arvailla! Tiedätkös kuinka ärsyttävää on arvailla kumppaninsa ajatuksia. Mikä teitä miehiä vaivaa, kun ette voi puhua mitä ajattelette ja tunnette? MIksi punnitsette puheenne niin perusteellisesti, ettei juuri koskaan tarvise sanoa mitään.. ainakaan jos se asia koskee parisuhdetta tai kumppania!

        Minä haluan tuntea kumppaniini HENKISEN YHTEYDEN! Onko sinulla mitään hajua mitä se tarkoittaa? Se tarkoittaa sitä, että voidaan puhua kaikista asioista maan ja taivaan välillä, voidaan yhdessä käsitellä omia keskeneräisiä lapsuuden ja menneisyyden asioita, voidaan yhdessä tuntea.. nauraa, itkeä ja riidellä.. niin juuri myös riidellä, koska riitojen kautta parisuhde voi rakentua läheisemmäksi ja riitojen kautta oppii itsestään ja toisesta. Henkinen yhteys on sitä, että voi olla täysin oma itsensä, täysin avoin, rehellinen ja aito. Rakkaus kukoistaa, kun eletään totuudessa.

        Minä olen nainen ja minä kaipaan olla miehisen miehen kanssa! Miehen pitää ottaa oma paikkansa naisen kanssa, eikä olla mikään tossun pohjallinen, mutta ei myöskään mikään nyrkkisankari-alistaja. Miehellä tulee olla tunnetaitoja elikkä miehen tulee osata/tai kehittyä rakentavaksi ilmaisemaan omia tunteitaan ja ajatuksiaan. Miehen tulee osata lohduttaa, kuunnella ja ymmärtää naista silloin kun nainen häntä tarvitsee. Jos mies ei pysty hyväksymään naisen tunteellisuutta, niin silloin nainen ei pysty täysin luottamana mieheen ja se heijastuu seksuaaliselle puolelle.

        Mies ja nainen ovat erilaisia. on tärkeätä, että kumpikin osaa ymmärtää tätä erilaisuutta. Kun mies ymmärtää naisen erilaisuuden, niin hän osaa ruokkia naisen rakkauden tarvetta tekemällä pieniä romanttisia eleitä useita kertoja päivässä, esim. halailemalla, suukottelemalla, sanomalla jotain kaunista, tuomalla silloin tällöin kukkia, viemällä syömään, tekemällä kotitöitä ja jne. Pienet eleet sytyttävät naisen, mutta monet miehet eivät kerta kaikkiaan tajua kuinka helppoa naisen ilahduttaminen onkaan! Jos tajuaisivat, niin varmasti tekisivät näitä asioita.

        Henkistä yhteyttä ei synny ellei tule SUKUPUOLIYHTEYTTÄ ! Onko selvä, bitch?
        Ja aktien väliset ajat pidät suus kiinni, aktissa saat avata sen fellaation ajaksi.


      • fdggdsfhsdgdg
        nainen 36 kirjoitti:

        Olet kyllä oikea junttien juntti! Tunsit, ettei sinua rakasteta, kun nainen otti suhteenne puheeksi ja kyseli, että rakastatko häntä! Olet juuri sellainen mies, jonka ilmaisukyky on lähellä nollaa ja jonka ajatuksia saa arvailla! Tiedätkös kuinka ärsyttävää on arvailla kumppaninsa ajatuksia. Mikä teitä miehiä vaivaa, kun ette voi puhua mitä ajattelette ja tunnette? MIksi punnitsette puheenne niin perusteellisesti, ettei juuri koskaan tarvise sanoa mitään.. ainakaan jos se asia koskee parisuhdetta tai kumppania!

        Minä haluan tuntea kumppaniini HENKISEN YHTEYDEN! Onko sinulla mitään hajua mitä se tarkoittaa? Se tarkoittaa sitä, että voidaan puhua kaikista asioista maan ja taivaan välillä, voidaan yhdessä käsitellä omia keskeneräisiä lapsuuden ja menneisyyden asioita, voidaan yhdessä tuntea.. nauraa, itkeä ja riidellä.. niin juuri myös riidellä, koska riitojen kautta parisuhde voi rakentua läheisemmäksi ja riitojen kautta oppii itsestään ja toisesta. Henkinen yhteys on sitä, että voi olla täysin oma itsensä, täysin avoin, rehellinen ja aito. Rakkaus kukoistaa, kun eletään totuudessa.

        Minä olen nainen ja minä kaipaan olla miehisen miehen kanssa! Miehen pitää ottaa oma paikkansa naisen kanssa, eikä olla mikään tossun pohjallinen, mutta ei myöskään mikään nyrkkisankari-alistaja. Miehellä tulee olla tunnetaitoja elikkä miehen tulee osata/tai kehittyä rakentavaksi ilmaisemaan omia tunteitaan ja ajatuksiaan. Miehen tulee osata lohduttaa, kuunnella ja ymmärtää naista silloin kun nainen häntä tarvitsee. Jos mies ei pysty hyväksymään naisen tunteellisuutta, niin silloin nainen ei pysty täysin luottamana mieheen ja se heijastuu seksuaaliselle puolelle.

        Mies ja nainen ovat erilaisia. on tärkeätä, että kumpikin osaa ymmärtää tätä erilaisuutta. Kun mies ymmärtää naisen erilaisuuden, niin hän osaa ruokkia naisen rakkauden tarvetta tekemällä pieniä romanttisia eleitä useita kertoja päivässä, esim. halailemalla, suukottelemalla, sanomalla jotain kaunista, tuomalla silloin tällöin kukkia, viemällä syömään, tekemällä kotitöitä ja jne. Pienet eleet sytyttävät naisen, mutta monet miehet eivät kerta kaikkiaan tajua kuinka helppoa naisen ilahduttaminen onkaan! Jos tajuaisivat, niin varmasti tekisivät näitä asioita.

        Ihan pimee muija! Jos joku onneton tuollaisen riesakseen ottaa niin riitaa turhasta piisaa varmaan päivittäin. Siinä saakin kyllä mies, kuin mies miettiä päänsä puhki että miksi tuollaista rakastaa :D


      • Jösses sentään
        nainen 36 kirjoitti:

        Olet kyllä oikea junttien juntti! Tunsit, ettei sinua rakasteta, kun nainen otti suhteenne puheeksi ja kyseli, että rakastatko häntä! Olet juuri sellainen mies, jonka ilmaisukyky on lähellä nollaa ja jonka ajatuksia saa arvailla! Tiedätkös kuinka ärsyttävää on arvailla kumppaninsa ajatuksia. Mikä teitä miehiä vaivaa, kun ette voi puhua mitä ajattelette ja tunnette? MIksi punnitsette puheenne niin perusteellisesti, ettei juuri koskaan tarvise sanoa mitään.. ainakaan jos se asia koskee parisuhdetta tai kumppania!

        Minä haluan tuntea kumppaniini HENKISEN YHTEYDEN! Onko sinulla mitään hajua mitä se tarkoittaa? Se tarkoittaa sitä, että voidaan puhua kaikista asioista maan ja taivaan välillä, voidaan yhdessä käsitellä omia keskeneräisiä lapsuuden ja menneisyyden asioita, voidaan yhdessä tuntea.. nauraa, itkeä ja riidellä.. niin juuri myös riidellä, koska riitojen kautta parisuhde voi rakentua läheisemmäksi ja riitojen kautta oppii itsestään ja toisesta. Henkinen yhteys on sitä, että voi olla täysin oma itsensä, täysin avoin, rehellinen ja aito. Rakkaus kukoistaa, kun eletään totuudessa.

        Minä olen nainen ja minä kaipaan olla miehisen miehen kanssa! Miehen pitää ottaa oma paikkansa naisen kanssa, eikä olla mikään tossun pohjallinen, mutta ei myöskään mikään nyrkkisankari-alistaja. Miehellä tulee olla tunnetaitoja elikkä miehen tulee osata/tai kehittyä rakentavaksi ilmaisemaan omia tunteitaan ja ajatuksiaan. Miehen tulee osata lohduttaa, kuunnella ja ymmärtää naista silloin kun nainen häntä tarvitsee. Jos mies ei pysty hyväksymään naisen tunteellisuutta, niin silloin nainen ei pysty täysin luottamana mieheen ja se heijastuu seksuaaliselle puolelle.

        Mies ja nainen ovat erilaisia. on tärkeätä, että kumpikin osaa ymmärtää tätä erilaisuutta. Kun mies ymmärtää naisen erilaisuuden, niin hän osaa ruokkia naisen rakkauden tarvetta tekemällä pieniä romanttisia eleitä useita kertoja päivässä, esim. halailemalla, suukottelemalla, sanomalla jotain kaunista, tuomalla silloin tällöin kukkia, viemällä syömään, tekemällä kotitöitä ja jne. Pienet eleet sytyttävät naisen, mutta monet miehet eivät kerta kaikkiaan tajua kuinka helppoa naisen ilahduttaminen onkaan! Jos tajuaisivat, niin varmasti tekisivät näitä asioita.

        Villi veikkaus... sinulla ei ole miestä?


      • Anonyymi
        Ei tuollaisia naisia kirjoitti:

        Huh huh. Miehinen mies ei ole sellainen, jolta noita kaipaamiasi tunnetaitoja löytyy.
        Sinun kanssasi mies ei voi koskaan olla aito ja oma itsensä, kun pitää olla puhumassa ja riitelemässä kaikesta mahdollisesta.

        Juntti. Nuori sellainen. Kasva


    • Ei kai se aina olekkaan ihan päivänselvää miksi se toinen vaan on niin ihmeellisen ihana ja rakas. Se vaan tuntuu tärkeälle ja rakkaalle semmosena pakettina kun on.

      Olen mäkin joskus kysynyt mitä sä minussa rakastat. Ja vastaus on usein ollut sun tapaa elää elämää, sun tapaa ajatella asioita tai huumoria, silmiä, naurua, kasvoja, tunteellisuutta, rehellisyyttä jne. Mitä on miehelle mieleen tullut. Ja minustahan nuo on ihan mainioita syitä rakastaa toista. :)

      Kaikki ei vaan osaa ilmaistakaan kaikkia sanoin ja pukea sanoiksi. On myös eri syitä olla yhdessä ja rakastaa toisiaan. Kuten erilaisia tapoja näyttää rakkauttaan.

      • Ja ehkä tärkein kysymys onkin, että miksi sinä häntä rakastat?

        Rakastan sinua koska tarvisten sinua vai tarvitsen sinua koska rakastan sinua.


    • causacausa

      Kyllä minut veti hiljaiseksi, kun jonkin jutustelun sivupolulla kävi ilmi, ettei mies osannut sanoa, miksi hän minusta oikeastaan piti tai miksi kanssani halusi elää.

      Hemmetti sentään, minulle ainakin yhdessä oleminen on jotain mikä minun pitää erikseen päättää: "kyllä, tämän tyypin kanssa voin elää yhdessä, syystä että". En ymmärrä, että joku voi (ilmeisesti, ota siitä nyt selvää) jotenkin vain ajautua asumaan toisen kanssa, kun se on "ihan mukavaa".

      Itselle asia on siinä määrin tärkeä, että elän jatkossa luultavasti mieluummin yksin kuin yhdessä ihmisen kanssa, jolle yhdessäololle ei tunnu olevan juurikaan väliä. (Miten joku voi haluta olla toisen kanssa ilman mitään syytä?!)

      • Yhdessä

        Yhdessäolo on todella tärkeää ja merkityksellistä, vaikka sitä ei osaisi pukea sanoiksi.


      • Mene nyt jo...

        Jep, yksin sinun kannatsis ehdottomasti ollakin, ei sinulla ole oikeutta riistää toiselta rakkauden ja onnen tunnetta vain sillä, ettet sinä kykene ymmärtämään rakkauden olemusta.


      • causacausa
        Yhdessä kirjoitti:

        Yhdessäolo on todella tärkeää ja merkityksellistä, vaikka sitä ei osaisi pukea sanoiksi.

        Ei minulle. Minulle ei sitä yhdessäoloa / yhteyttä ei ole, ellei ole sanoja.

        Ilmeisesti suuri osa ihmisistä viihtyy ja voi hyvin sanoittamattomissakin suhteissa. Minulle suhteessa ei ole mitään mieltä, ellei siinä jaeta elämää ja kokemuksia sanojen kautta (kun telepaattikaan en ole, enkä viiksikarvan värähdyksestä osaa toisen ajatuksia tulkita).


      • 3o v. siperiassa
        Yhdessä kirjoitti:

        Yhdessäolo on todella tärkeää ja merkityksellistä, vaikka sitä ei osaisi pukea sanoiksi.

        Tämän ihmisen kanssa oleminen iloineen, riemuineen, huolineen ja murheineen on aivan hyvä yhteiselämän perustan olotila, mikä mielestäni voisi jatkua ilman erityisiä perusteluja pitkäänkin. vai onko oma olo epävarma.
        Miksi siihen rakastetun kanssa olemiseen ja hyvään, tasapainoiseen elämään pitäisi löytyä joku extreme syy. Eikö arki olekaan sitä mitä odotit.


      • femmel
        causacausa kirjoitti:

        Ei minulle. Minulle ei sitä yhdessäoloa / yhteyttä ei ole, ellei ole sanoja.

        Ilmeisesti suuri osa ihmisistä viihtyy ja voi hyvin sanoittamattomissakin suhteissa. Minulle suhteessa ei ole mitään mieltä, ellei siinä jaeta elämää ja kokemuksia sanojen kautta (kun telepaattikaan en ole, enkä viiksikarvan värähdyksestä osaa toisen ajatuksia tulkita).

        Vinkki: yleensä korkea koulutus etenkin humanistisilla/ taiteellisilla/ yhteiskunnallisilla aloilla korreloi jonkin verran keskustelukyvyn ja tunneälyn kanssa. Pätee niin naisiin kuin miehiinkin.


    • Oletko aloittaja:

      "olet nätti, kiltti ja mukava". Eikö tuo sinulle riitä, mitä tahdot?

      • Tiedän itsestäni sen

        että tahtoisin rakastaa Jumalan tahdon mukaisen puoliskoni varmaan lähes kaiken sen tahdon mukaan jonka Jumala voi minulle suoda, ja uskon että se on koko olemukseni ja sydämeni ja sieluni ja mieleni ja ruumiini, mutta siltikin Jeesuksen jälkeen, sillä Jeesus on Herra ja Jumala, eikä edes puolisoni Jumalassa voisi sitä paikkaa Herralta viedä, se on varmaa, amen, hallelujah.

        Vaikka puolisoni olisi Miss Maailma tai enemmän kuin kuin hän, en tahtoisi asettaa häntä kuin toiselle sijalle Jeesuksen jälkeen, eikö ole ihmeellistä näin ihmisenä. Moni Miss Maailma voisi loukkaantua tai nainen, jos jäisi "toiselle" sijalle.

        Ymmärrän tämän kautta miksi Herra tahtoo olla yksin sillä "ensimmäisellä" sijalla ja kuuluu hänelle tietysti sillä on Herra ja Jumala ja Jeesus Nasaretilainen, toivottaasti ymmärrät, Paavalilla ei ollut tätä ongelmaa.


    • kukkaro kivekäs

      Hai eihän rakennusmestarikaan aina ole papin mieleinen,mutta kuitenkin kehuja hältä aina saa.

    • IHMEELLINEN RAKKAUS

      Siis Rakkaushan vaan on olemassa, ei sitä pystykään niin selittämään eikä varmaan ole tarkoituskaan. Minusta ego juuri haluaa selityksiä rakkaudelle ja syitä, mutta sydän on eri kuin ego ja mieli. Aito rakkaus on todella mysteeri niin kuin tuolla joku aiemmin totesi. Mahdatko alkuperäinen kirjoittaja olla epävarma rakkaudestasi, kun vaadit tai haluat parempia selityksiä? Mitä enemmän niitä haluat, sitä kauemmaksi ne voivat sinut vain ajaa. Kannattaako tuommoisesta nyt tehdä itselleen ongelmaa? Ja vaikka toinen sanoisi mitä, muuttaisiko se asennettasi tai suhtautumistasi rakkauteen?

    • Kyllä hän sinua rakastaa!

      • perustosimies

        Valemarilyn. Tissit tällä varmaankin pienemmät.


      • perustosimies kirjoitti:

        Valemarilyn. Tissit tällä varmaankin pienemmät.

        Marilynillä ei tainnut koskaan olla samalaista mekkoa niinkuin miula.


      • hhjgjjjkklllllllllll
        tide12 kirjoitti:

        Marilynillä ei tainnut koskaan olla samalaista mekkoa niinkuin miula.

        Blondi kuiteski ja se o pääasia!


    • Toivon todella ettei

      yksikään nainen tahtoisi olla kuin Iisebel, joka tahtoo että miehensä häntä rakastaisi enemmän kuin Jumalaa. Lootin vaimo on varoittavana esimerkkinä. Tietysti vaimokin voi olla vaikka Miss Maailman muodossa kuin Saara tai Rebekka, joten ei eksytä, tietysti edellyttää naiselta oikeaa nöyryyttä.

    • ie

      Jo on aikoihin eletty. Kolme vuotta naimisissa ja vielä herätellään suukolla. Me on oltu kohta 30v. ja kellokaat se meidät herättää, kun on aika. Kulette varmaan aina saman värisessä tuulipuvussa kaupassa ja kadulla. Voi tuota onnea, tulee kaihoisasti mieleen ne ensimmäiset kaksi viikkoa, kun mentiin naimisiin, käsikynkkää mentiin, kun en muuten pysynyt pystyssä. Meillä on ollut myötä ja vastamäkeä, vaikka ei rakkauden lurituksia ole supatettukkaan. Ootko sinä viisas muuten kertonut sille pöljälle, että miksi ite rakastat sitä? Ehkä siksi että tunnet itsesi paremmaksi, kun toinen on pöljä.

    • N

      Joki

    • Toistai-Sexsi,käs

      Sä annat varmaan niinhyvät 'kyytit' et sentakii se sunkanssa hengailee, ainaki 'toistai-seksi', paremman puutteessa,,ehki.??

    • lattealatte

      No olihan tuo aika lattea vastaus, kun niin monet ihmiset kuitenkin ovat kilttejä ja mukavia.. Kyllä ois voinut jonkin erityispiirteen mainita.

    • Ripuliini.

      Eihän trollia voi rakastaa.

    • Utelias rakastava

      Olisi kiva saada Tanjuliinin määritelmä sille, mitä rakastaminen tarkoittaa - hänen mielestään. Kertoisitko?

    • Vaki*puu

      Niinpä panopuuna se vaan sua pitää,, hankkiudu eroon, tai jatka ns. vakipanona.??

    • föö

      mistä peikosta ne oikein jauhaa????????

      • Kutivati

        Hai tietysti Ostjakista jonka tarkotusperä oli kovin vähäinen.


    • feerao.

      Juuri tämän takia en huoli suomalaisia naisia. Sen sijaan thaimaalaiset naiset ovat parempia kaikessa kuin suomalaiset sisarensa...Thaikkumuija tulee paljon halvemmaksi vuosien aikana kuin suomimuija.

      • pälkähänen

        Hai kun aika kasvaa luulet vielä Toi Veitä vielä kuninkaantyttäreksikin.


    • Kuinka kaipaankaan

      todellista Jumalan rakkautta :)

      • toisaalta tahdon

        myös kaikille lähimmäiselle sitä samaa :)


      • Jumalassa ja
        toisaalta tahdon kirjoitti:

        myös kaikille lähimmäiselle sitä samaa :)

        Jeesuksessa ei yhtälö ole varmaankaan mahdoton, kuten ihmisille :)


      • Ihmisen liha heikko
        Jumalassa ja kirjoitti:

        Jeesuksessa ei yhtälö ole varmaankaan mahdoton, kuten ihmisille :)

        Sitä tahtoo myös rakas äitini joka polveutuu Jeesuksen vaimon suvusta.
        Kaikille tulee toivoa hyvää ja sitä hyvää on varattu kaikille riittävästi.

        Mitä Jeesus opetti kaloilla ja leivällä. Sama pätee tänä päivänä, niin kuin muinoisena eilispäivänä.
        Ahneet eivät anna paljostakaan. Köyhä voi antaa vähästäänkin, sillä hän ei uskossaan pelkää. Sillä hänen uskonsa on elävä ja väkevä, todellinen.

        Anna meille meidän jokapäiväinen leipämme...
        Anna anteeksi niille jotka ovat meitä vastaan rikkoneet...


    • kerronpa minäkin

      "tanjuliini"

      No jo ongelma...............

    • Oletko antanut

      neitsyytesi mielellesi Isän Jumalan tahdon mukaan, kun edellytät häneltä sitä samaa?

      • toisaalta voithan

        hyvinkin olla mies-trolli, joten sinä tiedät!


    • mk

      Miehenä sanoisn että sekis on hyvää ja sitä on riittävästi ja kaikkein terkein asia on että naisen tai miehen kanssa on hauskaa ja kivaa touhuta kaikenlaista yhdessä mutta pitää olla myös omaa aikaa omille jutuille.

    • Ole tyytyväinen

      Analysoi nyt vaihteeksi suhteesi piloille. Kannattaa varmaan.

    • Viisas Vaimo...,

      Rakastat miestäsi mm. siksi, miten hän herättää sinut aamuisi. Moni muukin herättää vaimonsa noin. Rakastatko heitäkin? Kai itsekin tajuat, että rakkautta saati sitten miksi rakastaa on vaikea pukea sanoiksi eritoten sellaisten ihmisten, jotka eivät ole tottuneet itseään sanallisesti ilmaisemaan. Eikö sinulle teot riitä? Jos ei, olet aika erikoinen nainen.

      Kuullostat aika itsekeskeiseltä naiselta ja aika pöljältä itsekin koska et ymmärrä ihmisten erilaisuutta ja eri tapoja osoittaa rakkauttaan.

      Sääli varmasti ihanaa ja fiksua poikaystävääsi. Mietihän hieman omaa ajattelutapaasi.

    • Olen valitettavasti

      sitä mieltä vakaasti nyt, että tämä maailma on pahan vallassa :(

      • risti halki

        Hai näyttikö maailma sulle sukuperänsä?


    • drdeirdre83

      Teet kärpäsestä härkäsen. Miehet ei osaa puhua tunteista! Tai ainakaan pukea niitä hienoiksi sanoiksi. Odotat kyl liikaa sun mieheltäs :D

      Mun mies vastas samaan kysymykseen että "Olet aito ihminen".

      Kelpaa mulle :)

      • tsirptsirptsiråp

        No aito ihminen on musta tosi ihana vastaus verrattuna kilttiin ja mukavaan.


      • MUSTA ei tosi ihana.
        tsirptsirptsiråp kirjoitti:

        No aito ihminen on musta tosi ihana vastaus verrattuna kilttiin ja mukavaan.

        no minkähänlainen se kopioitu ihminen sitten olisi, tavaroista tai esineistä olen kuullut määritelmän aito. Sinun vertauksesesi mukaan NAISELLA/ MIEHELLÄ pitäisi olla aitoustodistus esittää tarvittaessa itsestään , niinkö?
        Kyllä tulee mieleen, onkohan taas nukuttu äikän tunnilla, ja kirjat on repussa ollu ainakin viikon, kun lukee näitä tekstin raapustajia.


      • uittopuu

        Hai osaavat jos tahtovat mutta harvoin vain viittivät.


    • N

      Mikä on noin karrella?

    • pitäiskö olla syy

      Enpä ole vielä syytä kysynyt miksi mies minua rakastaa, yhdessä ollaan oltu yli 20-vuotta.

    • sarvet2

      Vaikutat liian vaativalta.Oletkohan lukenut Me Naiset lehteä liikaa.

      • Taapelisti

        Hai sarvetkin on tehty tapuloitaviksi.


      • haaveet haihtuu

        Onhan se kamalaa, jos kaikki ei enää olekaan kuin avotakassa: Menestyvä mies ja komea tiilitalo. Loikoilua kathuntaljalla takkatulen ääressä ja pihalla uutuuden kiiltävä bemari ja trimmattu puudeli.


    • Totuus on se että

      Isä Jumala ja Poika Jeesus ja Pyhä Henki on RAKKAUS. Kuitenkin tässä maailmassa naiset myyvät rakkautta ja himo on rakkauden yksi eksymyksen termi. Samoin ystävyyttä rakkaudeksi kutsutaan, mutta Jumalan aito rakkaus tulee esille:

      J E E S U K S E N - R I S T I L L Ä !

      Sillä niin paljon on Isä Jumala maailmaa rakastanut, ja sinua tämän lukeva ihminen että antoi ainosyntyisen Poikansa Jeesuksen Golgatan Ristille, että sinä Jeesuksessa saisit elämän, et nauttiaksesi siitä pelkästään itse vaan jotta itsesi kieltäisit ja toisit monille sinua kuuleville sen saman E L Ä M Ä N, jonka myös itse sait J E E S U K S E S S A !

      Toivon että tartut kiinni Jeeuksessa Iankaikkiseen elämään, sillä ei sitä voi löytää muualta, ei edes miehen ihanista naisista eikä naiset elämänsä miehistä, amen.

      Jeesus on Kuníngasten Kuningas taivaassa ja Herrojen Herra yli kaiken ihmisten, amen, hallelujah Jeesuksen nimessä!

      • Atte Ateisti

        Mua ei haittaa Jesse eikä sen faija, mutta te Hang-around- jäsenet otatte kyllä kupoliin. Sen sijaan että jauhatte paskaa tuhansia vuosia vahoista satuhahmoista, niin voisitte pitää ajatuksenne vain itsellänne eikä tuputtaa noita typeryyksiä joka käänteessä.


      • Olet väärässä ja
        Atte Ateisti kirjoitti:

        Mua ei haittaa Jesse eikä sen faija, mutta te Hang-around- jäsenet otatte kyllä kupoliin. Sen sijaan että jauhatte paskaa tuhansia vuosia vahoista satuhahmoista, niin voisitte pitää ajatuksenne vain itsellänne eikä tuputtaa noita typeryyksiä joka käänteessä.

        toivon että sen itsekin voisit ymmärtää, sillä olet vain pahuuden henkivallan eksyttämä. Jeesus on Herra ja Immanuel, mutta ilman nöyrtymistä ja tutkimista et sitä voi ymmärtää, eikä muutkaan kaltaisesi, tee parannus!


      • sdgaghnb
        Olet väärässä ja kirjoitti:

        toivon että sen itsekin voisit ymmärtää, sillä olet vain pahuuden henkivallan eksyttämä. Jeesus on Herra ja Immanuel, mutta ilman nöyrtymistä ja tutkimista et sitä voi ymmärtää, eikä muutkaan kaltaisesi, tee parannus!

        Kaikki te hihhulit olette yhtä pihalla ja aivopestyjä. "jeesus" sitä ja "jumala" tätä...

        Ei teitä pelkureita (kun ette elämästä selviä uskomatta hattivatteihin) voi kuin säälien nauraa... xD


      • Teuvo...
        sdgaghnb kirjoitti:

        Kaikki te hihhulit olette yhtä pihalla ja aivopestyjä. "jeesus" sitä ja "jumala" tätä...

        Ei teitä pelkureita (kun ette elämästä selviä uskomatta hattivatteihin) voi kuin säälien nauraa... xD

        Tässä esimerkki perushihhulista: http://www.youtube.com/watch?v=HbO_rp9Ik_w


    • Murmurmurmur

      No ymmärrän sua kyllä täysin. Minusta kamalinta olisi kuulla, että olet nätti, kiltti ja mukava, eli just sellainen siis, jossa ei ole mitään erityistä muista poikkeavaa. Itsekin olisin ärsyyntynyt moisesta. Minusta oli ihaninta, kun eksäni kanssa kirjoitettiin toisillemme listat siitä, mitkä ovat hyviä asioita toisessa ja ne sisälsivät kaikkia hauskoja yksityiskohtia.

      • naisparat...

        Kuka edes haluaa olla "poikkeava"?


    • kyllä miehet on tyhm

      Jätä miehesi heti!

      Ihan selkeä pelimies.

      Sitten kun tulee uusi mies vastaan nin kysyt häneltä miksi hän rakastaa sinua. Jos ei vastaus kelpaa niin jätät myös hänet!

      Kyllä sinä sitten pikkuhiljaa ymmärrät mitä se rakkaus todellisuudessa on.. Tai siis kyllähän sä jo nyt tiedä mitä rakkaus on, tämä nykyinen miehesi ei vaan tiedä mitä rakkaus on eivätkä ne tulevat pelimiehet jotka tulet tapaamaan nykyisen miehesi jälkeen.

      • enpä kerro

        Pelimiehellä olisi valmiina hieno vastaus....


      • entinen pelimies
        enpä kerro kirjoitti:

        Pelimiehellä olisi valmiina hieno vastaus....

        Niin mutta tuo pelimies vedättää ja esittää tyhmää!


    • rakastaa, ei rakasta

      Olen nainen, jonka mies on useasti kysynyt syytä sille miksi rakastan häntä, mutta en osaa vastata, en vaikka olemme olleet yhdessä pitkään ja naimisissakin.

      Jatka seuraavia lauseita:
      Minä pidän...
      Minä en pidä...
      Minä rakastan...
      Minä vihaan...

      Ja mieti sitten:
      Osaatko antaa tyhjentävän vastauksen siihen miksi tunnet niin kuin tunnet?

    • 21 vuotias pojukka:)

      Täytyy rakkaudella syy olla, hymm.. pöhkö kysymys?!.

    • Naiset on sikoja

      Tää on niin tätätä. Naiselle parisuhden on vain peliä ja siitä pitää olla hyötyä.

      Miehelle riittä että hän rakstaa ja että häntä rakastetaan.

    • Toisen kanssa nyt

      Aloittaja, älä kysele. Jos hän joutuukin yhtäkkiä miettimään, että miksi. Ja toteaakin ettei miksikään. Ottaa ja lähtee. Niin minäkin tein.

    • Viisastuva

      Suhteita kahdenlaisia. Ensimmäinen on kuin työsuhde, jos vaan pärjätään yhdessä ja näyttää hyvältä: psykiatritkin pitävät näitä fiksuina. Ja toinen on todellinen rakkaus: henkinen intohimo jossa todella kaivataan juuri kyseistä kumppania, paikkaa ei voi täyttää kuka tahansa sopiva malli.

      Valitse oma tyylisi, joko se näyttää hyvältä tai sitten se on TODELLISTA rakkautta. Ikävä kyllä, monet eivät sitä koskaan löydä tai saavuta...

      • järkeä pitää olla

        Rakkausliitot eivät kestä, sillä ihastuksen hiivuttua pitäisi olla myös järkisyyt pysyä yhdessä. Ja se ihastus menee AINA ohi.

        Tuo mitä sinä sanot todelliseksi rakkaudeksi on vain ihastuminen, joka ei yksin riitä pidemmän päälle.


    • kimir

      " Varsinkin kun suhteemme on muutenkin vähän kivikkoisella polulla juuri nyt."
      Huhhuh ja huomennako lisää.

      • Kimitys Räkätys ;D

        Kunhan saan noi etupään ripustukset kuntoon. Tarvitaan nelipiste turvavyöt pitämään mut tällä tiellä, mikä eijohda mihinkään ja päätyy Metsään.
        Mun kyytiin kun lähtee saa sellaista höykytystä, että iskuri lauseet jämähtää kurkkuun ja nesteet valuu pitkin kuumaa putkee. Sano bridgestone kun valitset kumia mikä kestäis vaikka isältä pojalle niissä on potenziaalia pidemmillekin varveille.
        Rundiin kun pääsee käsiks alkaa kosteikko häämöttää yhden jos toisenkin nasta pimut alkaa ujeltaa kuin viimeistä varvia vedettäis. Kuinka tästä edettäis otetaanko toi pika tie ensin. Moottori on jo kuuma kohta alkaa huuma, kun päästään käsiksi näihin kurveihin luisuu koko juttu sisään jo kakkos pesään.


    • terto

      Rakkaus on vain primitiivireaktio ihmiseen, joka vaikuttaa kelpoiselta lisääntymiskumppanilta ja jonka kanssa on myös reaaliset mahdollisuudet päästä lisääntymään. Samoin kuin hyvä maku ruoassa on vain primitiivireaktio sen sisältämiin tärkeisiin ravintoaineisiin. On yhtä mieletöntä kaivata "syvällisiä" vastauksia rakkauden syystä kuin syystä miksi mehukas pihvi maistuu hyvältä. Jokainen tunne on vain evolutiivinen sopeuma eikä rakkaus,joskin se on varsin voimakas, ole missään erityisasemassa.

      >olet nätti, kiltti ja mukava

      Nämä ovatkin korkealla kumppanin ominaisuuksien prefenssilistalla. Varsinkin naisilla hedelmällisyydestä kerovat piirteet ovat korkealla; mukavuus on pelkkä tautologia joka ei kerro mitään laadullista kumppanista, mutta tässä mukavuus tarkoittaa varmaankin kiltteyttä.

      >Kuinka vakavana merkkinä tätä tulisi mielestänne pitää?

      Tuskin on syytä olla huolissaan.

      Ovatko kaikki miehet tällaisia, vai onko omassani vikaa?

      Minä olisin sen todennut olevan vain biologinen reaktio, joten miehesi on varsin hienovarainen siihen verrattuna. Olisitko halunnut , että hän alkaa sepittää jotain romattisia tarinoita?

      >Mielestäni on melko kohtuullista olettaa, että mies jonka kanssa olen ollut yhdessä melkein kolme vuotta, osaisi nimetä minussa ainakin jotain "erityistä" rakastettavaa.

      Harvoissa ihmisissä on mitään huomattavaa erityisyyttä ainakaan positiivisessa mielessä. Eihän se olisi mitään erityisyyttä, jos sitä olisi kaikilla.
      Toki kaikilla on jotain pientä mitä muilla ei ole,mutta suurin osa ihmisistä on melkolailla samasta muotista.

      • Ei noin.

        "mukavuus on pelkkä tautologia joka ei kerro mitään laadullista kumppanista, mutta tässä mukavuus tarkoittaa varmaankin kiltteyttä."

        Olet kyllä aivan hukassa tuon olettamasi kanssa. Kiltti ihminen on tunnollinen puurtaja, sellainen joka toimii kyseenalaistamatta annettuja ohjeita ja mukautuu tilanteisiin. Kiltti ihminen pitää kodin pullantuoksuisena ja tekee toiselle eväät työpäivää varten. Tiedän paljon kilttejä ihmisiä, jotka eivät ole mukavia vaan lähinnä tylsiä/kuivia tossukoita.

        Mukava ihminen on taas sellainen, jonka kanssa on kiva viettää aikaa, ja jonka kanssa monesti synkkaa huumoripuolella jne. Sellainen jonka kanssa on kiva harrastaa yhdessä vaikka metsässä kaatosateessa kävelemistä tai runonlausuntaa.


    • Niin metsä vastaa...

      Tässä ketjussa näyttää useampikin pitävän aloittajaa trollina. Oli tai ei, tällaisia aloittajan kaltaisia naisia on maa pullollaan.

      Lyhyesti sanottuna, mun mielestä tuollaiset utelut ja jankkaukset viittaavat aika selkeästi siihen, että kyselijällä ei ole suhteessa kaikki ihan kohdillaan. Joku vaivaa ja hiertää, eikä se asia ole oikesti se, että ei löydy tarpeeksi hienoa syytä rakastamiselle. Hyvässä parisuhteessa olevalle ja tasapainoiselle ihmiselle ei taida tulla mielenkään kysellä syytä rakastamiselle. En mie ole ainakaan sellaisia kaivannut, vaikka niitä on joskus muutama tipahtanutkin syliin ihan ilman vaatimuksia :) Minusta se on suoraan kuin jostain naisten hömppäkirjoista, kun odotetaan jotakin ylimaallisia kuvauksia mieheltä syistä rakkaudelle. Minua moiset vain naurattaa. Taidan olla vähän vääränlainen nainen...

    • Et kertonut miksi sinä olet miehesi kanssa yhdessä

    • mummikin

      Harva mies osaa analysoida, miksi rakastaa. Kyllä mulle riittäisi "olet nätti, kiltti ja mukava" ja sehän jo osoittaa, että hän rakastaa sua, koska mies elää sun kanssa. Ei sitä kannata kysellä mieheltä, miksi hän rakastaa sua. Elä tätä hetkeä ja ole onnellinen, että sulla on mies!
      Oma pitkä avioliittoni päättyi pari vuotta sitten mieheni kuolemaan enkä vielä ole löytänyt uutta sopivaa kaveria.

    • jhjnjnjnf

      No miehet on miehiä. Eikä se kukkokaan käskien laula :) Jos mies sanoo rakastavansa sinussa noita ominaisuuksia niin ehkä se miehen mielestä "mukava" kattaa ne sellaiset sinun pienet huomionosoituksesi myös. Miehet ei yleensä ole niin monisanaisia missään muissakaan asioissa eikä varsinkaan noissa tunnepuolen asioissa. Älä viitsi tehdä kärpäsestä härkästä jollet tosiaan halua sekottaa koko suhdetta. Toisaalta jos se mies tarkemmin alkaa asiaa miettimään, niin ehkä hän huomaakin ettei enään tiedäkkään miksi hän sua rakastikaan.

      Kerroitko sinä hänelle kaikki ne pienet asiat miksi rakastat häntä? Eikä miestä ketä rakastaa tulla tänne nettiin haukkumaan pöljäksi tai juntiksi. Häpeä!

      • Pelinainen pedissä

        Keroin jo et rakastan sitä miehen pientä juttua. Sehän suuttu ja uhkas vaihtaa osoitetta. Nyt meillä menee hyvin on luvannut päästää mut kerran viikossa tuulettumaan.


    • sulla kiviä riittää

      polulle, taidat olla itse Pöljältä kotoisin, minä näin viimekesänä siellä samanlaisen naisen, ensin vaikutti ihan fiksulta, mutta kun kysyin mistä olet kotoisin se sanoi että per***stähän minä, minä siihen vastasin ,että minä olen siitä naapurista., liekö vieläkään tajunut mistä olen kotoisin, luulee vieläkin varmaan, että Junttilasta.
      Ei se, että olet Pöljältä kotoisin, tee sinusta pöljää. vaanse miten pöljä itse olet, tajuaman miehen ajatuksia.

    • t.r

      mä oon tosi huono vastaa tähän.koska een oo mikään tekniikan ihmelapsi.mut olin 23.vnaimisis,haluk sä hänt.vai onks hän vaan ihän ihan ok.ja onks hänel vähän niin kun ylimäärisiä menoi

    • Jos sanoo naiselle että rakastaa tämän rintoja, niin ei kai siitäkään mitään hyvää seuraa ,. joskus ei kannata olla rehellinen ,.

      • Ei siitä haittaakaan

        Ihan varmasti nainen tykkää jos kehut hänen rintojaan ja voi seurata vaikka mitä hyvää.

        Sekin on totta ettei aina kannata olla rehellinen, vaikkei niistä rinnoista niin tykkäisikään niin kannattaa kehua jos se nainen muuten silti kiinnostaa.


    • rakentaja tuppisuu.

      Vaimo joskus yritti tivata, jotta pitäisi sanoa rakastavani. En jutustele turhia tyhjiä sanoja, mutta talon tein kun pyysi. Hyvän.

      Jos saisit valita ottaisitko tyhjän puhujan vai tekijämiehen?

      • Jos olisin nainen

        Vaatisin molempia.

        Eikä edes kohtuuton vaatimus.


    • voiluojamikäaasi

      etpä taija itekkää tietää mitä rakkaus on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Ihanaa......!

        Mä ainakin rakastan kaikkia kauniita naisia, ainakin Lapissa. Humasin että rakkaus on ihanaa näin ruskaaikan, sukupuolesta riippumatta. Kokeilkaa hyvät ystävät tämmöistä mahollisuutta


    • gsdgdfgdfgb

      Taisit juuri kuvailla hyvin itseäsi, kun sanoit että hän on "pöljä" ja vähän juntti...

    • PeikkoTyttö88

      mun mielest toi mies on ihan normi ihminen ehkä kaikki ei osaa yhtä hyvin kuvailla tunteitaan ku joku toinen taas on hyvä kuvaamaa tunteitansa mutta ei se sitä tarkota että miehellä ei tunteita olis,ei kait se sun kanssa ois varmasinkaa noin pitkää ollu yhessä jos se ei rakastais sua:) ihan varmasti se sua rakastaa ,lunkisti vaa :)

    • pampula.........

      itse kyselin edellisessä suhteessa monestikin samaa kysymystä, etttä miksi juuri minä, miksi minua rakastat? vastaus oli epämääräinen ja se kiukutti minua. minä olisin voinut heti listata kymmenen asiaa miksi toista rakastan. nyt myöhemmin ymmärrän että ei miehet asiaa ajattele nin paljon kuin naiset, ja ehkä enemmän kaipasinkin itsetuntoni pönkitystä kysymyksilläni, halusin kuulla kehuja itsestäni. nyt ymmärrän että minua rakastetaan juuri siksi että olen tälläinen kuin olen, koska minä olen minä, enkä kukaan muu.

    • Tseremissi

      Hai kyllä hänelle pitänee nyt ehdottomasti hankkia matka-apua Venäjältä taikka Suomesta.

    • AKKKKA.....

      ELIKKÄ SIIS TÄÄLLÄ OLLAAN SIIS YLEISESTI SITÄ MIELTÄ ETTÄ ON YLEISPÄTEVIÄ SÄÄNTÖJÄ MITKÄ KUULUU MIEHISIIN PIIRTEISIIN MITKÄ NAISEN PIIRTEISIIN,MUTTA VARMASTI YMMÄRRÄMME MONIKIN ETTÄ ON OLEMASSA POIKKEUKSIA.
      EIKÖ SE OO NIIN ETTÄ NAISET OOVAT HIEMAN TUNTEELLISIA JA MIEHET JÄRJELLISIÄ? ELI ONKO TOTTA MIEHET ETTÄ TE ETTE HIRVEÄSTI PUHU TUNTEISTA??

    • ihmettelevä n

      Kai sitä mies nyt tietää miksi rakastaa! Voi apua mitä hänen päässä liikkuu. Ei mitään??

    • Onnellinen mies:)

      Paljon on eri mielipiteitä kuin on ihmisiäkin. Osaako kukaan selittää rakkauden oikeasti..? Ei siitä ole oppikirjaa tai määritelmiä. Jokainen rakastaa omalla tavallaan. Jotkut osaa vain ilmaista itseään miellyttävästi.
      Mutta asia on kiehtova kysymyksenä "mitä rakkaus on". Kukaan ei voi tulla sinua neuvomaan miten rakastat tai mitä rakkaus "oikeasti on ja tarkoittaa".

      Sillä ei ole merkitystä onko mies vai nainen. Kummastakin sukupuolesta löytyy niitä jotka osaavat ilmaista itseään ja toiset eivät osaa niin ilmaista itseään.

      Minä olisin tyytyväinen jos on hyvä olla ja tuntee että on rakastettu ja rakastaa. Ja sanoin "olet nätti, kiltti ja mukava" ovat mielestäni ihan hyviä ilmaisuja:) Ehkä kysymys oli hänelle outo ja ei siihen hätään keksinyt kauniimpia sanoja. (sanavalmius)
      Ei kai tuossa nyt huolestua pidä! Tai sitten teillä on muita ongelmia suhteessa..

      Sitten useasti mainitaan siitä kun mies ei osaa puhua tunteistaan :D Mistä tällainen käsitys tulee? Kokemus on että yhtälailla naisissa on naisia jotka eivät osaa ilmasta tunteitaan, yhtä kuin miehissä. Pitää vain hyväksyä ihmisten erilaisuus. Jotkut osaa toisen asian paremmin kuin toinen:)

    • AsteriKs!

      uuuuu.... kolme vuotta. tossa ajassa oppii tuntemaan ihmisen yhtä hyvin ku jauhosäkin. Luuletko tosiaan että miehesin oikinä kuvitellut sinun olevan jotenkn erityinen. ne on ne hormoonit!!! sinä et ole, et tule etkä koskaan voi olla mitenkään erityinen!!!! Hähhhäh! JOs minä katson sua silmiin ja kysyn miksi rakastat minua? .... niin mitä sanot? "Tarvitsisin hieman tarkennusta???"?? Nää on vakavia juttuja :D Se mitä teet ei oo sama kuin sde mitä oot. Ja keksiihän sitä vaikka mitä jos oikein yrittää, mutta loppuuko se piina siihen??? Rakkaus on kuin syyhypunkki. se tekee mitä tekee, eikä sille voi mitään. eikä muuten mene ohi 6 viikossa!!!etenkin jos teillä on vaikeuksia suhteessa, kannatta heti lähteä kokeilemaan jotain uutta ja jännittävää. Tiedän koemuksest että se aiheuttaa vaan pelkäää paskaa teille molemmille, mutta siitä voi oppia jotain: Kuten esim kuinka vitun idiootteja te ootte! jos otat tän henkilökohtasesti ja pahasti ittees niin mietipäp hetk miks???

    • diibadaaba

      Omasta kokemuksesta sanon että toi rakkaudenlaadun-syvyyden kyseleminen on pahoinpitelemistä. Henkistä laatuaan. Itsekkin siihen syyllistynyt.
      Kun sitte tietoisesti päätin että nyt saa riittä... en siitä itse mitään saa ja tuskin mies edes jaksaa laittaa ajatusta ristiin koko asian eteen :-p Ei miehet (mun kokemuksen perusteella) ajattele samalla tavalla ku naiset...siis vatkaa asioita edestakas ja taas uudestaan... välillä raivostuttaa olla nainen.
      Kun lopetin lapsellisen vaatimisen ja tivaamisen elämän laatu parisuhderintamalla on parantunut huimasti ;-) Olen ehkä jopa rakastettavampi ku tuollainen paskamainen piirre on poissa :-D

      Hauskaa torstaiaamua vaan kaikille!

      • Kokemus-K

        On tosiaan aika kummallista kysellä syitä miksi rakastaa. Ihminen rakastaa jos rakastaa. Ne "syyt" ovat oikeasti vain ihmisen omia päälle liimattuja selityksiä. Nehän ovat todellisuudessa syitä siihen miksi siitä toisesta tykkää. Rakkaus on sitten se jokin mystinen joka tulee siihen päälle jos on tullakseen. Emmehän me rakasta kaikkia ihmisiä joissa on mielestämme paljon hyviä ominaisuuksia, vain niitä ihan erityisiä, siis puolisoa ja lapsia. Monista voi tykätä mutta vain harvoja rakastaa.


    • ihastus men

      Kauneus on katoavaista , miksi sitä sinussa rakastaisin?
      Ajatuksesi ja mielipiteesi ovat vaihtuvaisia, miksi niihin sinussa rakastuisin?
      Asioita joita teet, ei ne ole sen parempia kuin muiden tekemät.

      Tärkeintä on se mitä sinä olet minua kohtaan, miten puhut minulle, miten asiat esität, miten käyttäydyt minua kohtaan. Näistä voi alkaa hetkeksi ihastumaan, mutta rakastumaan, ei ikuna.

      Rakkaus on vain yksi vaihtuva häilyvä tunnetila, joka katoaa ajan myötä. Ja ellei katoa siihen saa lääkitystä, joka lievittää tuunnehöyryntää.

    • Näin..

      Tuntuu, että etsit vaan syytä eroon..

    • ÄLLITÄLLI

      Kirjoitat että "miehesi on vähän pöljä". Kuule SINÄ olet pöljä, olet aivan idioottimainen. Olet tyhmä ja varmaan vielä blondi kakara. Tyhmä.

    • tanjuliiini

      AVAUS ON TROLLI!

      T. aAVAAJA

      ps. Jos nyt joku älypuutto vastaa enää alle, niin vittuilkaa sille homolle Volvohomolle oikein kunnnolla!

    • rakastakaatoisianne

      Tanjuliini, itse kärsin masennuksesta ja vääristyneestä minäkuvasta. Kyselin mieheltäni milloin mitäkin, eikä hän "junttina" osannut mielestäni vastata tarpeeksi hyvin.
      Meillä oli hirveitä riitoja aiheesta "minä".
      Mielestäni en ollut hänelle tarpeeksi kaunis, hyvä ja mitä nitä kaikkia onkaan.

      Uskoisit, että miehesi rakastaa sinua siksi, kun olet sinä :) Kohta se voi olla myöhäistä.

      • 33v. parisuhteessa

        Kysyjää sekä muitakin naisia aina kummasti askarruttaa tuo kysymys
        Rakastatko minua ja mistä syystä. Ei siihen ole kuin yksi oikea vastaus, mikä toivottavasti johtaa turhanpäiväisten kyselyiden tyrehtymiseen.
        Vastaus on: Kyllä minä sitten ilmoitan kun en enää rakasta !


    • Lovelove

      En minäkään kovin nopeasti keksi montaa syytä, miksi rakastan poikaystävääni. Mutta kyllähän niitä on. Vaikea pukea sanoiksi :)

      Neiti23v

    • Fakta

      Aloittajalle ja muutamalle muullekin: Kasvakaa aikuisiksi hyvät naiset. Ei rakkautta määritellä sanoilla ja kertoo huonosta itsetunnosta jos pitää kysellä syitä rakastamiseen. Rakkaus on tekoja molemmin puolin, tunne joka muuttuu suhteen myötä mutta pysyy jos on pysyäkseen. Raksta toista enemmän kuin itseäsi ja ota vastaan pyytettömästi se rakkaus mitä saat. Ei kaikki miehet halua analysoida rakkautta.... eikä kaikki naisetkaan.

    • Yetska

      Heh, moinen "erityisyyksien" haku itsestään on osa nykyajan menoa ja meininkiä. Kaikki asiat, myös rakkaus siinä ohessa, pitää määritellä fiitsereiden kautta =)

      Jo on aikoihin eletty.

    • hersy

      No jopa on kysymys,eikö tanjuliini tiedä:rakkaus tulee jos on tullakseen ja se on tunne joka tulee sydämmeen ,eikä sille järkevää syytä edes kannatte kysellä,siihen on vaikea keksiä yksittäisiä vastauksia se on kokonaisvaltainen tunne,siksi miehesi ei siihen pysty vastaamaan,eikä se helpolla irtoa kun se on todellista,oikeastaan miehesi pitäisi sinulta kysellä jos kerran haluat asiaa jotenkin pilkkoa.

    • Olen hämilläni

      Ihan lukaistessani AP:n kirjoituksen tuli mieleen kysyä, että minkälaista vastausta olisit halunnut kyselyysi.

      Miehiltä kysyisin liäski, että kuinka he kokevat kun kysellään, että mistä syistä rakastat.

    • Kysymys on jo luonteeltaan väärä. Ei rakastamiseen ole syitä, sitä vaan joko rakastaa tai ei. Mikä tahansa syy on vain ajattelevan mielen keksimää kuorrutusta. Sydän ei toimi kuin mieli.

      Toisekseen miehiltä ei kannata tunne-elämästä kovin yksityiskohtaisia kysellä, kun me emme välttämättä ole kovin lahjakkaita ilmaisemaan tunteitamme sanallisesti. Jos alat tiukkaamaan tarkentavia vastauksia, niin meille ei todellakaan tule yhtään mitään mieleen. Ihan niin kuin miehesi sanoi. Ja jos taas jotain joskus tulee mieleen, niin kyllä me sen ennen pitkää sanomme kysymättäkin.

      Mikä vika muuten on siinä, jos on nätti, kiltti ja mukava? Etenkin, kun miehesi kerran piti yrittää taikoa esiin jotain syitä, miksi rakastaa sinua, ja nuo piirteet tulivat miehellesi ensimmäisenä mieleen?

    • duunari mies

      Mitä vikaa on junteissa? Minun mielestäni ei mitään. Olisiko parempi vaihtoehto lipevä valehtelija joka keksii vaikka mitä sanottavaa tarpeen tullen.

      Olet pohjimmiltasi pinnallinen nainen. Valitat ja dramatisoit vaikka mitään syytä tähän oikeasti ei ole. Onneksi kaikki naiset eivät ole yhtä urpoja kuin sinä.

    • pui pui

      Hei
      Ei ruoho ole yhtään vihreempää aidan toisellapuolen vaikka välillä siltä tuntuu!
      Kaikista löytyy virheitä jos haluaa aloitta uuden suhteen.

      • Näin se vain on

        Kerran eräs nainen kysyi minulta miksi rakastan häntä. Kännipäissään olin mennyt sellaista höpöttämään. Päätin olla rehellinen, sitähän naiset kuulema arvostaa. Sanoin että rakastan häntä siksi että hän on hoikka mutta isorintainen, kauniit kasvot ja hyvä perse. Myös sängyssä hyvä, erityisesti suihin ottamisessa. Ei tästä pitänyt vaan lähti ovet paukkuen ulos. Naisia on vaikea miellyttää.

        Sen jälkeen olen aina sanonut syyksi kauniit silmät, hymy, luonne, huumorintaju jne. Naiset elää kehumisella, kertoo paljon heidän huonosta itseluottamuksesta. Koko ajan pitäisi olla kehumassa, ei sitä selvinpäin jaksa.


    • lgkjhlflfgh

      Jos teillä synkkaa, niin teillä synkkaa. Eivät miehet rakkauden syvintä olemusta pohdi usein, joten vastausta ei ole nopeasti odotettavissa.

      Tuo ap:n kysymys mittaa lähinnä sitä, kuinka sujuvasti mies osaa jauhaa jotain sulavaa scheissea vastaukseksi. Tietysti mitä sulavampi, sitä "empaattisempi" ja fiksumpi.

    • nainen vähän yli 40v

      Ymmärrän sun ajatukset täysin! Suomalaiset miehet eivät vaan osaa ilmaista itseään niin avoimesti, eivät ole tunne-elämältään niin analysoivia jne.
      Kysy mitkä luonteenpiirteet ovat sussa hänen mielestään sellaisia rakastettavia, siinä on sulle sitten se vastaus.
      Voi olla, että miehesi on vaatimaton ja hänelle riittää ystävyys ja luotettava ihmissuhde, ei hän ole sitä ehkä sen tarkemmin ajatellut.
      Suomalainen mies on kuitenkin tietyssä junttiudessaan aika luotettava, ne verbaalisesti lahjakkaa lässyttäjät ovat niitä useimmiten petollisimpia, tietävät kyllä mistä narusta vetävät huijatakseen naistaan.
      Ole siis huoleti, miehesi on mitä luultavimmin hyvä perusjuntti suomalaien mies. Nauti hänen parhaista puolistaan ja eläkää yhteinen hyvä elämä.

      Tsemppiä sulle!!

    • Erkki Nimimerkki

      On aloittajalla ongelma: "Mies sanoi minusta kivoja asioita - kamala mies!"

      Mitä pahaa on olla nätti, kiltti ja mukava? Useimmat ihmiset eivät ole mitään noista. Päinvastoin useimmat ovat töykeitä, epäystävällisiä, ilkeitä, kateellisia, vahingoniloisia ja julmia. Minusta noista piirteistä etenkin kaksi jälkimmäistä ovat aivan upeita kehuja.

      Tunteiden ilmaisemisessa myös naiset ovat joskus aika kehnoja. Olenpa joskus kysynyt omalta naiseltani, miksi hän rakastaa minua, eikä hän oikein osannut sanoa mitään aloittajan miestä omaperäisempää. Kun hän kysyi sitä minulta, vastasin, että rakastan häntä, koska hänen seurassaan tunnen olevani kotona, turvassa. Hänelle vastaus kelpasi. Olisikohan kelvannut aloittajalle?

    • Ihan sama - elämä on

      kahden ihmisen suhteet ovat monen asian summa. On aina paljon helpompaa "rakastua" tai "ihastua" kauniiseen, rikkaaseen, komeaan, nuoreen ja varakkaaseen, kun köydään, rumaan ja sairaaseen ja vanhaan.
      Ken muuta väittää, valehtelee.

      Miksi taas ihmiset ovat parisuhteessa, joku koska suku ja lähiympäristö odottaa sitä, joku koska on aina halunnut perheen, kolmas koska ihalija jahtasi niin sitkeästi, neljäs kun molemmat tunsivat sanatonta kemiaa toisiaan kohtaan, viides koska tyyppi sattui olemaan Ok ja hyvä ihminen potentiaaliseksi äidiksi.
      Älä siis ylianalysoi suhdettasi.
      Miksi muuten itse olet parisuhteessa ja juuri tuon tietyn ihmisen kanssa, etkä vaikkapa naapurin tai työkaverin, miksi ystäväsi valitsivat juuri sen nykyisen tyypin?
      Joten jatka elämääsi ja elä sitä, jos tyyppi ei ole se, kenen kanssa haluat olla, eroa ja vaihda toiseen.

    • NaiNeN40v.

      Olen ollut 4v kimpassa miehen kanssa. Kysyin tässä taannoin häneltä rakastaako hän minua. Ei vastannut mitaan, kolme kertaa kysyin ja en saanut vastausta.
      Hän ei osannut kertoa yhtään hyvää asiaa minusta. Ei mitään mikä olisi tuntunut hyvältä elämässä tai olemisessa kanssani?
      Ei juma! Emme kuitenkaan riitele, eikä muutenkaan ole mitään kamalaa vaan ihan kivaa on yhdessä.Tämä tuli mulle ihan puskista...tiedä mitä pitäs ajatella?

    • Wfenwfen

      Totta kai rakkauteen on jotkut syyt, koska mitään ei voi olla olemassa ilman syytä. Tässä tapauksessa taitaa olla kyse siitä, että mies ei ole kovin analyyttinen luonteeltaan tai kovin hyvä puhumaan. Ja sitten nainen päättelee, että kun mies ei osaa sanoa syytä, niin se tarkoittaa ettei mitään syytä olekaan, eikä siis ole myöskään rakkautta.

    • Ihana Juntti

      Kaikki ihmiset ei ole niin syvällisiä että osaisi tarkemmin määritellä miksi rakastaa toista,kuin että olet nätti,kiltti ja mukava.Mutta kun tarkemmin ajattelee nämä ovat kyllä hyviä syitä rakastaa toista,tarvitaanko rakkauteen muuta?Niinsanottu Juntti voi olla vilpitön rakastaja mutta ei osaa mitään hienoja sanoja tai taika suudelmia kun taas suudelmalla hedättäjät voi olla vaan feikkejä.

    • Hyvänen aika.. ethän tosissasi vedä hernettä nenään jos mies ei osaa jaaritella siitä kuinka paljon sinua rakastaa ja miksi sinua rakastaa? Useat miehet NÄYTTÄVÄT tunteensa mieluummin kuin puhuvat niistä, oma mieheni on lajia ei puhu mutta pussaa. Yritä päästä yli tuosta asiasta, muuten löydät itsesi pian "etsitään seuraa" palstalta

    • Kova ja pehmeä

      Tästä juolahti: siippani ns. rakastaa minua varmaankin kovasti, mutta omalla omituisella tavallaan ja siksi, että olen omaisuutta. Tarkoittaa siis, että ei minkään minun ominaisuuteni tai persoonani takia, vaan siksi, että olen valittu, hänen valitsemansa, ja vihitty vaimo. Otaksun, että tämä on aika yleistä muissakin suhteissa.

      Asiain tila ei olisi tullut koskaan julki enkä sitä olisi keksinyt, tajunnut, jos en olisi aloittanut 'taistelua' oman itseni puolesta, oman itsellisyyden ja persoonan, joka meinasi hukkua ja hävitä miehen ja perheen tarpeitten alle. Siinä kohdassa selvisi paremmin kuin hyvin, ettei mulla ollut mitään eikä minkään laista arvoa muuten kuin 'kylkiluun kappaleena'.

      Tällainen huomio 'rakkaus'suhteesta oli niiin shokeeraava, että se sai 'hyppämään seinälle' ja siitä se oikea taisto sitten vasta alkoikin. Se, joka teki meikäläisestä sen, mikä ja minkä lainen nyt olen ...

    • N

      En lue juorulehtiä.

    • Ei kaikki osaa verbaalisesti ilmaista tunteitaan. Luulisi, että jo tähän mennessä olisit tämän miehestäsi oppinut. Joku on sinua hänessä viehättänyt, älä vaadi enempää kuin hänellä on antaa.

    • Pohdiskelija..

      Todellakin ihmisyksilöt eroaa toisistaan paljon. Mulle on ollut helppoa pukea ajatuksia ja tunteita sanoiksi, luen ja kirjoittelenkin. Mutta elämän saatossa olen törmännyt tosiasiaan, että muut on omanlaisiaan. Joku käytännön jutuissa, pystyy väsäämään vaikka mitä, joku maalaa, tekee musiikkia. Kun tajusin, ettei mulla ole oikeutta määrittää mikä ilmaisussa on se oikea tapa, elämä muuttui helpommaksi. Vähän kuin me kaikki puhuttaisiin hiukan eri kieltä. Ei se ainnoo tapa ole kauniit ja rohkeat-tyylinen loputon vatvominen.Jos lähetän miehelleni pitkähkön tekstarin ja hän vastaa pian, mutta yhdellä sanalla, mulle se riittää. Siksi toisekseen on helppoa puhua paljon sanomatta mitään ja joka ei merkitse mitään edes sanojalle. Verbaalisessa ilmaisussaan niukempaa on ihan sadistista istuttaa koko ajan ruuvipenkissä kolmannen asteen kuulustelussa. Ja minä taas en pysty rakentamaan sitä taloa. :)

      • Nautintoa!

        Se on juuri niin kuin Pohdiskelija tuossa edellä sanoo. Miksi tehdä asioista liian monimutkaisia?
        Sitä paitsi, kyllä minun mielestäni erotiikka kahden aikuisen välillä on niin merkittävä asia, että kun mieheni - kysymättä - sanoo "sulla on maailman ihanimmat rinnat", niin minulle se on rakkaudentunnustus. Ja itse vastaan "samalla mitalla", kerron mitä kaikkea ihanaa hänessä minulle on.
        Kyselemisestä on Dave Lindholm aikoinaan tehnyt oivan laulun "Joo joo mä rakastan sua".


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe