2012

tiede rules

Voisikohan kenties joku minua viisaampi hieman valaista minua? Jumala siis loi taivaan ja maan 6 päivässä ja lepäsi seitsämäntenä, noin 6000 vuotta sitten, noh mikähän sillä hepulla oli sitten mielessä kun se kaivoi maahan "hieman" vanhempia dinosauruksen luita ja muita fossiileja?? Miten voi olla mahdollista että vielä näin vuonna 2012 uskonnot ovat edes laillisia?? Jeesus, Teräsmies, Jumala, Hercules ja Mohammed kaikkiahan ovat yhtä tosia ja realistisia vai mikä on teidän mielipitenne??

8

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >

Nuoreen maahan uskovilla fundamentalisteilla on tietenkin se oletus, että kaikki fysikaaliset, geologiset yms. ajoitusmenetelmät ovat virheellisiä. Fossiilitkin ovat alle 6000 vuotta vanhoja ja useimmiten niiden selitetään syntyneen vedenpaisumuksessa.

• 6+6

"Jumala siis loi taivaan ja maan 6 päivässä ja lepäsi seitsämäntenä"

Se lepääminen on vähän ongelmallista kun kaikkivaltias ei voi väsyä. Mutta tutkimattomat ovat....

"mikähän sillä hepulla oli sitten mielessä kun se kaivoi maahan "hieman" vanhempia dinosauruksen luita ja muita fossiileja??"

Olisiko laittanut niitä ihan piruuttaan jotta näkisi mitä me niille tehdään. Paitsi tietysti kaikkitietävänä tiesi sen heti muutenkin. Taitaa mennä tämäkin tutkimattomat ovat... -osastoon. Kyllä sinne mahtuu.

• tämä on totta

Kun tiedemies tuli uskoon hän totesi että tieteessä on paljon aukkoja.

• 1213

"Voisikohan kenties joku minua viisaampi hieman valaista minua? Jumala siis loi taivaan ja maan 6 päivässä ja lepäsi seitsämäntenä, noin 6000 vuotta sitten, noh mikähän sillä hepulla oli sitten mielessä kun se kaivoi maahan "hieman" vanhempia dinosauruksen luita ja muita fossiileja??"

No, voin hyvin uskoa, että Jumala loi esim. 6000 vuotta sitten. Vaikeampi on uskoa siihen, että ihminen tietäisi oikeasti dinosaurusten olevan vanhempia.

Ei yksinkertaisesti ole yhtään kestävää todistetta sille, että maailma olisi miljoonia vuosia vanha.

"Miten voi olla mahdollista että vielä näin vuonna 2012 uskonnot ovat edes laillisia??"

Jumalan armosta ateistit eivät ole saaneet kaikkea haluamaansa vielä voimaan.

• tiede rulez

onko se "jumala" sitten vain tämän meidän pallon hömpötyksiä vai kaitseeko se koko universumia?

radiohiiliajoituksethan meille jo kertovat että tämä meidän temmellyskenttä on ollut kyllä aika kauan pitempään kuin tuon 6000 vuotta..

• että ne aukkopaikat

Tämä universumi ei ole meille edes tuttu vaan siitä tiedetään vain vähän, ja niistä tiedoista paljon on tehty matematikalla, joten jos matematiikassa jokin ei täsmää, olemme tuntemattoman rajamailla, ja sinne ei aina kannattaisi edes mennä.

Jumala on henki eikä ole ihminen, ja hänellä on tietonsa universumista, eikä sitä ole selvitetty meille ihmisille.

SIksi siis universumissamme voi olla Jumalan tuntemaa elämää muuallakin kuin maapallolla. Kun tiedemiesten tieto loppuu, he kuvittelevat sinne lisää omalla mielikuvituksellaan, että ne aukkopaikat täyttyisivät edes sillä...!

• tiede rules

pakko kysyä mitä te ootta vetäny ja mistä sitä saa lisää??

• Äläs ny.....

Kaveri veti ovelasti. Minä en ainakaan tiedä mitään radiohiiliajoituksen periaatteesta, enkä avaruustieteestä, vaan minä USKON, että asia on näin, kuin minulle kerrotaan.

Vähänkös tieteessä on vedetty takaisin, kun tietoa on tullut lisää. Samoinhan näyttää uskonnossakin käyvän, mikäli viimepäivien uutisiin on USKOMINEN.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2291
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      105
      2231
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2177
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      230
      1498
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1416
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1382
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1161
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1116
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1106
    Aihe