Ja selittäisikö joku esim miksi uskovaiset tai kuka tahansa eivät saisi keskustella ateismista ??
Monesti esin ypin pulma palstalla minua kritisoitiin että ateismissa on uskovaisia juttelemassa ateismista, että se olisi väärin / kiellettävä.
Ei tuolla määritellä kuka saa keskustella vaan kaikki saavat keskustella aiheesta ateismi.
TOINEN väärä käsitys :
@weccu sanoo
weccu 17.9.2012 16:25
”… koska tämä on nimenomaan palsta jossa kritisoidaan uskoa jumalaan/jumaliin ja siinä sivussa myös uskontoja, koska ne liittyvät oleellisesti toisiinsa. ”
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10923423/#comment-57294634
Mielestäni analyysi on päin mäntyä!!
Aiheeksi on annettu vain ” Keskustele ateismista.”
silloin jutellaan ateismista ja jos jonkun mielestä ateismi on saa*tanan palvomista niin se pitää sitten korjata eikä tuolleen hyökätä niin kuin monikin teistä teki minulle . Paitsi atac oli ainoa joka jaksoi selittää ja hyvin selittikin siitä olisin halunnut jatkaa. Vaikka se ei ollut alun kyssä. Alun pohdintanihan oli että miksi kirkko opettaa niin ? Ajatuksia siitä tahdoin. Ja mitä sille voisi tehdä. Uskisten asioiden haukkuminen ei poista vaan vahvistaa sitä käsitystä, kuten huomasimme.
3 väärin
Kaiken huippuna ne muutamat kommentit (esim @x42) joiden mielestä tyhmien ei pidä ladella mielipiteitä ollenkaan Olen siitäkin jyrkästi eri mieltä!
4 väärin
Tai että vain faktoja saa ladella pöytään, kun tyttö hyvä, se juju juuri onkin että me uskomme eri totuuksia asioista ja siitä se keskustelu syntyy ! Olen erimieltä ateismin määreestä ja tarkoituksesta päämäärästä ja kaikesta mitä te väitätte.
Ja myös perustelin mielipiteeni aika tyhjentävästi ja niistä tahdoin kommentteja en siitä miten tyhmä sivistymätön MINÄ olen. MINÄ EN ole aihe.
KUKA saa keskustella ateismista ?
116
686
Vastaukset
- fennls
Hypätkee hellarit järveen raamattu kaulassa..
- oijpojpvojsdaåpöjaå
Muista välillä nielaista se p-suolesi koska se roikkuu taas suupielestäsi ja teksti on sen mukaista.
- hassu.jumalainen
''Olen erimieltä ateismin määreestä ja tarkoituksesta päämäärästä ja kaikesta mitä te väitätte.
Ja myös perustelin mielipiteeni aika tyhjentävästi ja niistä tahdoin kommentteja en siitä miten tyhmä sivistymätön MINÄ olen.''
Siinähän se juju onkin, annat itsestäsi niin tyhmän ja sivistymättömän kuvan, että vastaukset on juuri sitä mitä tilaat.
''MINÄ EN ole aihe.''
Miksi sitten puhut koko ajan itsestäsi? Puhun omasta käsityksestäni ateismista mitä ateismi minulle tarkoittaa ja mitä uskonnottomuus minulle tarkoittaa.
En ihan voi puhua muista kuten sinä mielelläsi teet ja puhut minusta.
Tämä aihe oli selittäkää miksei uskovaiset saisi keskustella ateismista. Missä määrätään että vain ateistit saisi keskustella täällä?
Aiemmin yritin kysyä teidän mielipiteitänne enkä saanut niitäkään .. ???
--- koska en hauku uskontoa kuten weccu tahtoo palstan aiheen määritellä.- hassu.jumalainen
''Puhun omasta käsityksestäni ateismista mitä ateismi minulle tarkoittaa ja mitä uskonnottomuus minulle tarkoittaa.
En ihan voi puhua muista kuten sinä mielelläsi teet ja puhut minusta. ''
Puhut itsestäsi, silloin teet itsestäsi aiheen.
''Tämä aihe oli selittäkää miksei uskovaiset saisi keskustella ateismista. Missä määrätään että vain ateistit saisi keskustella täällä? ''
Kuka sellaista väittää?
''Aiemmin yritin kysyä teidän mielipiteitänne enkä saanut niitäkään .. ??? ''
Sait mielipiteitä, et pitänyt niistä ja sait itkupotkuraivareita. Loppu on historiaa.
''--- koska en hauku uskontoa kuten weccu tahtoo palstan aiheen määritellä.''
Jaa, ei kai se mikään sääntö ole. Kummallista kuitenkin, että jotakin sinun on haukuttava, nyt luulet että palsta on sitä varten että saat haukkua ateisteja. Minä en tahdo määritellä yhtään mitään, minun puolestani täällä voi keskustella kuka vain ja halutessaan vaikka ensi vuoden tulo ja menoarviosta, joten muotoilen tuon kopioimasi lauseeni uudestaan: Koska tämä nimenomaan on palsta jossa minä kritisoin uskoa jumalaan/jumaliin ja siinä sivussa myös uskontoja, koska ne liittyvät oleellisesti toisiinsa.
Tuo haukkuminen on vähän ruma sana ja en välttämättä liittäisi sitä omiin sanomisiini. No, joku toinen voi olla eri mieltä ja se hänelle sallittakoon. Joka tapauksessa mielestäni tänne saavat ja pitääkin kirjoittaa kaikenlaiset ihmiset. Myös uskovaiset, koska mitä dialogia siitä syntyy jos kaikki ovat vain samaa mieltä..hassu.jumalainen kirjoitti:
''Puhun omasta käsityksestäni ateismista mitä ateismi minulle tarkoittaa ja mitä uskonnottomuus minulle tarkoittaa.
En ihan voi puhua muista kuten sinä mielelläsi teet ja puhut minusta. ''
Puhut itsestäsi, silloin teet itsestäsi aiheen.
''Tämä aihe oli selittäkää miksei uskovaiset saisi keskustella ateismista. Missä määrätään että vain ateistit saisi keskustella täällä? ''
Kuka sellaista väittää?
''Aiemmin yritin kysyä teidän mielipiteitänne enkä saanut niitäkään .. ??? ''
Sait mielipiteitä, et pitänyt niistä ja sait itkupotkuraivareita. Loppu on historiaa.
''--- koska en hauku uskontoa kuten weccu tahtoo palstan aiheen määritellä.''
Jaa, ei kai se mikään sääntö ole. Kummallista kuitenkin, että jotakin sinun on haukuttava, nyt luulet että palsta on sitä varten että saat haukkua ateisteja.” Jaa, ei kai se mikään sääntö ole. Kummallista kuitenkin, että jotakin sinun on haukuttava, nyt luulet että palsta on sitä varten että saat haukkua ateisteja. ”
-------- EN hauku vaan kritisoin ja sitähän se just on palstan aihe on ateistien kritisointia !
Ateismin määreen kritisointia ja kaikkea ateismin kritisointia, mutta ei Jumalan, jumalien, uskon, uskonnon, uskovaisten eikä raamatun kritisointia. Niin ellette te sitten tahdo määritellä että keskustelu ateismista on Jumalan, jumalien, uskon, uskonnon, uskovaisten ja raamatun kritisointia.
It´s up to you.weccu kirjoitti:
Minä en tahdo määritellä yhtään mitään, minun puolestani täällä voi keskustella kuka vain ja halutessaan vaikka ensi vuoden tulo ja menoarviosta, joten muotoilen tuon kopioimasi lauseeni uudestaan: Koska tämä nimenomaan on palsta jossa minä kritisoin uskoa jumalaan/jumaliin ja siinä sivussa myös uskontoja, koska ne liittyvät oleellisesti toisiinsa.
Tuo haukkuminen on vähän ruma sana ja en välttämättä liittäisi sitä omiin sanomisiini. No, joku toinen voi olla eri mieltä ja se hänelle sallittakoon. Joka tapauksessa mielestäni tänne saavat ja pitääkin kirjoittaa kaikenlaiset ihmiset. Myös uskovaiset, koska mitä dialogia siitä syntyy jos kaikki ovat vain samaa mieltä..Hyvä weccu! "mielestäni tänne saavat ja pitääkin kirjoittaa kaikenlaiset ihmiset"
Niin se on!!
Ja olen pahoillani sanasta haukkuminen en tunne tekstejäsi niin paljon että voisin sanoa oletko sinä ”the haukkujia” huomasin vaan sen lauseesi siellä toisessa.
” Koska tämä nimenomaan on palsta jossa minä kritisoin uskoa jumalaan/jumaliin ja siinä sivussa myös uskontoja, koska ne liittyvät oleellisesti toisiinsa. ”
----- mutta ei tuo nyt vieläkään ole keskustelu ateismista. Ymmärrän kyllä luulen ymmärtäväni mitä tarkoitat, mutta kaikki asiat täällä pitää nivoa ateismiin! Olen lukenut monta puhdasta herjaa , en Sinulta.
Pannaako … suhteet oikein : koska ateismi nimenomaan on asia, jossa kritisoidaan uskoa jumalaan/jumaliin ja siinä sivussa myös uskontoja, koska ne liittyvät oleellisesti toisiinsa. ”
Tahdotko weccu, määritellä ateismin olevan ”keskustelua Jumalan, jumalien, uskon, uskonnon, uskovaisten ja raamatun kritisointia. ?
Jos tahdot jutella ateistein suhteesta uskontoon ja jumalaan ja uskovaisiin niin se on mielestäni asiaa ateismista, koska ATEISMI NIMENOMAAN ON uskontojen vastaisuutta, vaikka moni yrittää muuta väittää. Sitä minä kierrän - en Sinua!!
Siis Suomeksi onko ateismi nyt Jumalan, jumalien, uskon, uskonnon, uskovaisten ja raamatun kritisointia
vai
leppoista emmä usko Jumalaan enkä Jesseen
Päättäkää vaikka aluksi se !- hassu.jumalainen
fennis kirjoitti:
” Jaa, ei kai se mikään sääntö ole. Kummallista kuitenkin, että jotakin sinun on haukuttava, nyt luulet että palsta on sitä varten että saat haukkua ateisteja. ”
-------- EN hauku vaan kritisoin ja sitähän se just on palstan aihe on ateistien kritisointia !
Ateismin määreen kritisointia ja kaikkea ateismin kritisointia, mutta ei Jumalan, jumalien, uskon, uskonnon, uskovaisten eikä raamatun kritisointia. Niin ellette te sitten tahdo määritellä että keskustelu ateismista on Jumalan, jumalien, uskon, uskonnon, uskovaisten ja raamatun kritisointia.
It´s up to you.''-------- EN hauku vaan kritisoin ''
Valehtelet minkä kerkiät vaikka palsta on täynnä päinvastaisia todisteita.
''sitähän se just on palstan aihe on ateistien kritisointia !''
Ristiriitaista paskanjauhantaa, edellisessä sanoit että muista ei voi puhua, mutta sekopäähän sinä olet joten....
''Ateismin määreen kritisointia ja kaikkea ateismin kritisointia, mutta ei Jumalan, jumalien, uskon, uskonnon, uskovaisten eikä raamatun kritisointia. Niin ellette te sitten tahdo määritellä että keskustelu ateismista on Jumalan, jumalien, uskon, uskonnon, uskovaisten ja raamatun kritisointia. ''
Katsos kun sekin on ateismista keskustelua, kun jutellaan siitä miksi on tullut ateistiksi tai on aina pysynyt ateistina, ja siihen kuuluu jumalten, uskontojen ja uskovien käsittely ja se miten ne liittyvät tapahtumiin.
Tajuatko?
Tyhmä kysymys, et tietenkään. - Itsetutkiskelija
fennis kirjoitti:
Hyvä weccu! "mielestäni tänne saavat ja pitääkin kirjoittaa kaikenlaiset ihmiset"
Niin se on!!
Ja olen pahoillani sanasta haukkuminen en tunne tekstejäsi niin paljon että voisin sanoa oletko sinä ”the haukkujia” huomasin vaan sen lauseesi siellä toisessa.
” Koska tämä nimenomaan on palsta jossa minä kritisoin uskoa jumalaan/jumaliin ja siinä sivussa myös uskontoja, koska ne liittyvät oleellisesti toisiinsa. ”
----- mutta ei tuo nyt vieläkään ole keskustelu ateismista. Ymmärrän kyllä luulen ymmärtäväni mitä tarkoitat, mutta kaikki asiat täällä pitää nivoa ateismiin! Olen lukenut monta puhdasta herjaa , en Sinulta.
Pannaako … suhteet oikein : koska ateismi nimenomaan on asia, jossa kritisoidaan uskoa jumalaan/jumaliin ja siinä sivussa myös uskontoja, koska ne liittyvät oleellisesti toisiinsa. ”
Tahdotko weccu, määritellä ateismin olevan ”keskustelua Jumalan, jumalien, uskon, uskonnon, uskovaisten ja raamatun kritisointia. ?
Jos tahdot jutella ateistein suhteesta uskontoon ja jumalaan ja uskovaisiin niin se on mielestäni asiaa ateismista, koska ATEISMI NIMENOMAAN ON uskontojen vastaisuutta, vaikka moni yrittää muuta väittää. Sitä minä kierrän - en Sinua!!
Siis Suomeksi onko ateismi nyt Jumalan, jumalien, uskon, uskonnon, uskovaisten ja raamatun kritisointia
vai
leppoista emmä usko Jumalaan enkä Jesseen
Päättäkää vaikka aluksi se !Olet ymmärtänyt kaiken väärin.
Palstalla sanotaan ''keskustele ateismista''. Tämä on harhaanjohtavaa. Ateismista ei ole mitään puhuttavaa.
Sinulla tosin on omat mielipiteesi ja kantasi asiaan, mutta onneksi niillä ei ole väliä ^^ Vaikka sanoisitkin 1000000 kertaa, että ateisti on se miten sinä sen määrittelet, niin ei se muuta mitään. Me emme usko jumalaan, ja siitä me täällä puhumme, ja siksi me ateismin määrittelemme (kutakuinkin). Sinulle ollaan vihaisia siksi, että väität ateismin olevan jotakin muuta kuin mitä se on. Se on kuin sanoisi puun olevan jotakin muuta kuin kasvi...sinun mielestäsi puu on lihaa (vertauskuvallisesti), ja siksi kukaan ei enää jaksa sinua (ainakaan enää kauaa, ellet ota jo itseäsi niskasta kiinni, ja hyväksy tosiasioita) - f-ihminen
Itsetutkiskelija kirjoitti:
Olet ymmärtänyt kaiken väärin.
Palstalla sanotaan ''keskustele ateismista''. Tämä on harhaanjohtavaa. Ateismista ei ole mitään puhuttavaa.
Sinulla tosin on omat mielipiteesi ja kantasi asiaan, mutta onneksi niillä ei ole väliä ^^ Vaikka sanoisitkin 1000000 kertaa, että ateisti on se miten sinä sen määrittelet, niin ei se muuta mitään. Me emme usko jumalaan, ja siitä me täällä puhumme, ja siksi me ateismin määrittelemme (kutakuinkin). Sinulle ollaan vihaisia siksi, että väität ateismin olevan jotakin muuta kuin mitä se on. Se on kuin sanoisi puun olevan jotakin muuta kuin kasvi...sinun mielestäsi puu on lihaa (vertauskuvallisesti), ja siksi kukaan ei enää jaksa sinua (ainakaan enää kauaa, ellet ota jo itseäsi niskasta kiinni, ja hyväksy tosiasioita)Itsetutkiskelija 20.9.2012 21:38
”Olet ymmärtänyt kaiken väärin. Palstalla sanotaan ''keskustele ateismista''. Tämä on harhaanjohtavaa. Ateismista ei ole mitään puhuttavaa.”
--- En ole ymmärtänyt väärin ! Ateismista on puhuttavaa te vaan ette kykene siitä keskustelemaan vaan bannitte minua siis fennistä, tämä tulee ystävän koneelta, ja tämä lienee viides kerta kun yritän lähettää tätä.
Keskustelu ateismista ei ole vaikeaa. Te vaan ette voi puhua pahuudestanne ja valheistanne mitä ateismi on ja mitä ei ole. Vaikenette sen kuoliaaksi.
Uskovaisten kanssa on kiva tapella kun heitä ei kiinnosta ateismi.
Ja siksi ette tahdo keskustella minun kanssani koska minä olen kiinnostunut varsinkin siitä mitä ateismi on ja mitä ei ole.
” Sinulla tosin on omat mielipiteesi ja kantasi asiaan, mutta onneksi niillä ei ole väliä”
---- Kiitos mitenkäs muuten koska te haukutte erilaiset mielipiteet Olette kuin sadistiset uskovaiset ennen vanhaan pyrkiessään valtaan – pakotatte muut hyväksymään omat sairaat mielipiteenne! Ja tapatte erimieliset , niin kuin uskovaisetkin teki päästäkseen valtaan.
Oikeasti, te ateistit alatte pelottaa minua jopa enemmän kuin talebanit, sillä te olette jo Suomessa, taleban on vasta tulossa.
” Me emme usko jumalaan, ja siitä me täällä puhumme, ja siksi me ateismin määrittelemme (kutakuinkin).”
--- Siinäpä se kun te määrittelette ateismin ei uskoksi mutta käyttäydytte epäasiallisesti, huonosti ja vihamielisesti kysyjää ja ei-yliopiston käynyttä fennistä kohtaan, herjaatte ja solvaatte ja varastatte fenniksen aiheet puhumatta fenniksen kanssa, ignooraatte ja käyttäydytte hyvin ateistisesti.
Selitä miten tämä liittyy ateismiin : Miksi uskovainen uskoo Jumalaan? (kalapakoksen aloitus)
Ei fennis näe ateismissa mitään hyvää, eikä suuri osa maailman kansasta.
Me normaalit ihmiset emme usko Jumalaan, ja vielä vähemmän ateismiin.
Uskiskaan ei usko Jumalaan ja tämä todistaa sen :
http://www.sinnef.blogspot.fi/2011/11/kantarellimetsa.html
”Sinulle ollaan vihaisia siksi, että väität ”
---- Eipäs vaan siksi etten usko ateisteja, vaan mietin itse ENTÄ JOS.... ja siksi koska olen niin ällöttävän fiksu sekä rehellinen, hauska, iloinen, rauhaa rakentava ja sydämellinen. NiiN, ettäs tiedät!
Kumpi Sinä tahdot olla vastaan uskomista vai normaali ajatteleva homosapiens, hei olisko homosapiens hyvä nimi?
En tarkoita poistaa ajatusta että jos noi tahtoo olla ihminen, joka vastustaa Jumalaa niin olkoot.
Minä tahdon olla normaali perusihminen, enkä tahdo tuolleen sairaalloisesti vastustaa Jumal-satua. Se on ihan ok satu. Ei se ole minulta pois että he uskovat.
Minä tahdon että uskonnottomien asema paranee, vaikkei se huono olekaan enää, mutta esim hautausmaa asia on aika nollilla ja ei oota ym ym ym
” sinun mielestäsi puu on lihaa (vertauskuvallisesti)”
--- En ole väittänyt ateismia miksikään muuksi kuin mitä se on konkreettisesti ON! Ateismissa ei ole mitään hyvää, itse sen sanoitte siis se on vain pahaa! Minä en ole ateisti vaan normaali ihminen, homosapiens. Olen siis sapiens, sapientia, mies voi olla homosapiens ja nainen on sapientia. Se on sitten me jotka emme ole kirkkoa vastaan vaan mielummin sanotanko että suhtaudumme kriittisesti kirkkoon ja ateismiin. Aika vaikea nimi sitä pitää vielä hioa.
”siksi kukaan ei enää jaksa sinua ..... ellet .....hyväksy tosiasioita ”
---- ÿÿÿÿ rupeestä uhkailee mu(mmo)a? Etpäs pääse hakkaamaan minua, niin en hyväksy Sinun valheellisia tosiasioitasi joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa vain Sinun harhaisen mielikuvituksesi kanssa. Jos tahdot uskoa oman huumeesi kaikkivoipaisuuteen - se on Sinun asiasi. Minä ajattelen ja kun kysyin sain vain kuraa - siis ateismi on pahuutta. Ps olisittehan voineet edes yhden asiallisen kommentin antaa. Vaikkei se paljon lämmittäisikään siinä sontatulvassa. - Itsetutkiskelija
f-ihminen kirjoitti:
Itsetutkiskelija 20.9.2012 21:38
”Olet ymmärtänyt kaiken väärin. Palstalla sanotaan ''keskustele ateismista''. Tämä on harhaanjohtavaa. Ateismista ei ole mitään puhuttavaa.”
--- En ole ymmärtänyt väärin ! Ateismista on puhuttavaa te vaan ette kykene siitä keskustelemaan vaan bannitte minua siis fennistä, tämä tulee ystävän koneelta, ja tämä lienee viides kerta kun yritän lähettää tätä.
Keskustelu ateismista ei ole vaikeaa. Te vaan ette voi puhua pahuudestanne ja valheistanne mitä ateismi on ja mitä ei ole. Vaikenette sen kuoliaaksi.
Ja siksi ette tahdo keskustella minun kanssani koska minä olen kiinnostunut varsinkin siitä mitä ateismi on ja mitä ei ole.
” Sinulla tosin on omat mielipiteesi ja kantasi asiaan, mutta onneksi niillä ei ole väliä”
---- Kiitos mitenkäs muuten koska te haukutte erilaiset mielipiteet Olette kuin sadistiset uskovaiset ennen vanhaan pyrkiessään valtaan – pakotatte muut hyväksymään omat sairaat mielipiteenne! Ja tapatte erimieliset , niin kuin uskovaisetkin teki päästäkseen valtaan.
Oikeasti, te ateistit alatte pelottaa minua jopa enemmän kuin talebanit, sillä te olette jo Suomessa, taleban on vasta tulossa.
” Me emme usko jumalaan, ja siitä me täällä puhumme, ja siksi me ateismin määrittelemme (kutakuinkin).”
--- Siinäpä se kun te määrittelette ateismin ei uskoksi mutta käyttäydytte epäasiallisesti, huonosti ja vihamielisesti kysyjää ja ei-yliopiston käynyttä fennistä kohtaan, herjaatte ja solvaatte ja varastatte fenniksen aiheet puhumatta fenniksen kanssa, ignooraatte ja käyttäydytte hyvin ateistisesti.
Selitä miten tämä liittyy ateismiin : Miksi uskovainen uskoo Jumalaan? (kalapakoksen aloitus)
---- Eipäs vaan siksi etten usko ateisteja, vaan mietin itse ENTÄ JOS.... ja siksi koska olen niin ällöttävän fiksu sekä rehellinen, hauska, iloinen, rauhaa rakentava ja sydämellinen. NiiN, ettäs tiedät!
Kumpi Sinä tahdot olla vastaan uskomista vai normaali ajatteleva homosapiens, hei olisko homosapiens hyvä nimi?
En tarkoita poistaa ajatusta että jos noi tahtoo olla ihminen, joka vastustaa Jumalaa niin olkoot.
Minä tahdon olla normaali perusihminen, enkä tahdo tuolleen sairaalloisesti vastustaa Jumal-satua. Se on ihan ok satu. Ei se ole minulta pois että he uskovat.
Minä tahdon että uskonnottomien asema paranee, vaikkei se huono olekaan enää, mutta esim hautausmaa asia on aika nollilla ja ei oota ym ym ym
--- En ole väittänyt ateismia miksikään muuksi kuin mitä se on konkreettisesti ON! Ateismissa ei ole mitään hyvää, itse sen sanoitte siis se on vain pahaa! Minä en ole ateisti vaan normaali ihminen, homosapiens. Olen siis sapiens, sapientia, mies voi olla homosapiens ja nainen on sapientia. Se on sitten me jotka emme ole kirkkoa vastaan vaan mielummin sanotanko että suhtaudumme kriittisesti kirkkoon ja ateismiin. Aika vaikea nimi sitä pitää vielä hioa.
---- ÿÿÿÿ rupeestä uhkailee mu(mmo)a? Etpäs pääse hakkaamaan minua, niin en hyväksy Sinun valheellisia tosiasioitasi joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa vain Sinun harhaisen mielikuvituksesi kanssa. Jos tahdot uskoa oman huumeesi kaikkivoipaisuuteen - se on Sinun asiasi. Minä ajattelen ja kun kysyin sain vain kuraa - siis ateismi on pahuutta. Ps olisittehan voineet edes yhden asiallisen kommentin antaa. Vaikkei se paljon lämmittäisikään siinä sontatulvassa.''bannitte minua siis fennistä''
Jos jauhat p*skaa, niin joko sanon sinulle siitä, tai annan sinun olla. En minä sinua bänni, älä siis puhu minulle monikossa, niin minäkään en puhu sinusta monikossa :)
''Te vaan ette voi puhua pahuudestanne ja valheistanne''
Jos olen tehnyt sinusta jotakin moraalisesti väärin, niin sano mitä, ja perustele miksi!
'' mitä ateismi on ja mitä ei ole''
Ateismi on jumaluskon puutetta. Ateismi ei ole pahuutta. Vaikka kuinka kapinoisit. Sinulla ei ole valtuuksia muuttaa kielen merkitystä noin vain. Mene kielivirastoon ajamaan asiaasi, niin katsotaan muuttavatko virallisesti ateismin määritelmää :)
''Uskovaisten kanssa on kiva tapella kun heitä ei kiinnosta ateismi. ''
Sinua ainakin näyttää kiinnostavan enemmän kuin tarpeeksi.
''Ja siksi ette tahdo keskustella minun kanssani koska minä olen kiinnostunut varsinkin siitä mitä ateismi on ja mitä ei ole.''
Kiinnostunut? Sinähän tulet ja haukut meitä kaikkia pahoiksi vain siksi, että et osaa tehdä eroa korrelaation ja kausaliteetin välillä. Jos ateisti haukkuu sinua, niin sinä luulet että kaikki ateistit ovat yhtä pahoja. Vammainen olla pitää jos näin naurettavan yleistyksen tekee! En minäkään yleistä uskovaisista mitään muuta kuin sitä, että he ovat uskovia. Samalla lailla ateistit ovat jumalattomia, eivät muuta.
''pakotatte muut hyväksymään omat sairaat mielipiteenne!''
Oikeastaan minut ajoi ateistiksi juuri se, että uskontoja painostetaan ihmisille. Ymmärsin, että jokainen uskovainen tällä pallolla on aivopesty uskomaan siihen mitä hänelle on syötetty. Uskoa ei määrää jumalallinen väliintulo, vaan synnyinalue!
''Ja tapatte erimieliset''
Kenet minä olen tappanut? Kuka suomalainen ateisti tällä palstalla on tappanut toisen ihmisen? Älä sekoa.
''Siinäpä se kun te määrittelette ateismin ei uskoksi mutta käyttäydytte epäasiallisesti''
Onko sinusta asiallista mennä sanomaan kaikille kellosepille että he ovat pahoja ihmisiä, koska yksi tai pari heistä ovat olleet epämukavia sinulle? Et. Miksi kuitenkin teet niin ateistien suhteen? Luuletko saavasi lämpimän vastaanoton, kun haukut täällä meitä pahoiksi? Teet itse sitä, mistä meille mäkätät! Tätä kutsutaan tekopyhyydeksi, ja minä olen 99% varma, että sinä et tätä pysty myöntämään!
''ja siksi koska olen niin ällöttävän fiksu sekä rehellinen, hauska, iloinen, rauhaa rakentava ja sydämellinen. NiiN, ettäs tiedät!''
Sinä olet narsisti.
''En ole väittänyt ateismia miksikään muuksi kuin mitä se on konkreettisesti ON!''
Kannattaa tarkistaa mitä sana ''konkreettinen'' tarkoittaa.
'' enkä tahdo tuolleen sairaalloisesti vastustaa Jumal-satua. Se on ihan ok satu.''
No hyvä jos pidät. Miksi minun pitäisi pitää siitä? That is the question! Oletko itsekin täällä ''käännyttämässä'' ateisteja uskoon? Vai oletko täällä herjaamassa meitä?
''ÿÿÿÿ rupeestä uhkailee mu(mmo)a? Etpäs pääse hakkaamaan minua, ''
En ole lyönyt yhtäkään ihmistä elämäni aikana.
''Ateismissa ei ole mitään hyvää, itse sen sanoitte siis se on vain pahaa!''
En ole ikinä sanonut niin. Miksi puhut jollekin toiselle?
Tiedätkö mikä minä olen? Minä olen ihminen. Tiedätkö mikä sinä olet? Sinä olet ihminen. Tiedätkö mikä ero meidän kahden välillä on? Sinä pidät itseäsi parempana ihmisenä. Kuvittelet että voit tulla ja sanoa meille mitä me olemme. Me emme tunne sinua, etkä sinä tunne meitä. Sinä et tunne minua. Olet aikuinen ihminen, elänyt jo yli puolet elämästäsi, silti koen valtavaa paremmuutta sinua kohtaan. Minä tiedän, että omat moraaliset arvoni ovat kehittyneemmät kuin sinulla. Minä tiedän, että olen jo vasta 19 vuoden pituisen elämäni aikana katsonut syvemmälle kuin sinä tulet todennäköisesti ikinä katsomaan. Sinä silti, jostain syystä, provosoiduit, ja kilahdit. Nyt elät fantasiassasi, että me olemme kaikki pahoja ja olemme jossakin kultissa, vai? Mitä minä olen tehnyt että ansaitsen sinulta näin törkeän väitteen? Minusta sinä olet paha, koska väität minua syyttä suotta pahaksi. Miltä sinusta tuntuisi, jos sanoisin sinua pahaksi? Miten reagoisit? Kieltäisitkö asian? Minulle voit sanoa heti, jos koet että olen tehnyt sinulle, tai kelle tahansa muulle pahaa. Olen ottanut jo kantapään kautta opikseni sen, että jos virheistä ei opita, niin niistä tullaan loppujen lopuksi tietämättömiksi. Siksi, jos sinulla on minulle neuvoja, niin otan ne vastaan. Jos taas syötät minulle päätöntä tarinaa, niin mitä minä voisin mahdollisesti saada siitä? - Itsetutkiskelija
f-ihminen kirjoitti:
Itsetutkiskelija 20.9.2012 21:38
---- ÿÿÿÿ rupeestä uhkailee mu(mmo)a? Etpäs pääse hakkaamaan minua, niin en hyväksy Sinun valheellisia tosiasioitasi joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa vain Sinun harhaisen mielikuvituksesi kanssa. Jos tahdot uskoa oman huumeesi kaikkivoipaisuuteen - se on Sinun asiasi. Minä ajattelen ja kun kysyin sain vain kuraa - siis ateismi on pahuutta. Ps olisittehan voineet edes yhden asiallisen kommentin antaa. Vaikkei se paljon lämmittäisikään siinä sontatulvassa.--Jatkuu
Miksi olet niin täynnä itseäsi, ja kuvittelet olevasi meidän, ja kaikkien ihmisten yläpuolella? Tämähän on määritelmällisesti narsistin diagnoosi...oletko varma, että et ole narsisti?
Osaatko sinä perustella väitteitäsi? Väität että valehtelen, ja väität että olen paha...miksi?
Ja vielä, minusta tuntuu, että tuo viimeinen tekstisi lähti käsistä, ja kirjoitit sen todellisuudessa itsellesi. Lue viimeinen kappaleesi tuosta viestistäsi, ja kuvittele, että joku (vaikka minä) olisin kirjoittanut tuon sinulle. Miltä sinusta tuntuisi?
Kerro minulle vielä, että miltä tuntuu, kun 19 vuotias nuori on moraalisesti näinkin kehittyneempi, kuin kokenut mummo? Minä en ole ikinä väittänyt tietäväni mitään! On olemassa mahdollisuuksia, toiset todennäköisempiä kuin toiset. Se, minkä jokainen valitsee omaksi totuudekseen, kertoo hyvin paljon siitä, kuinka paljon me ymmärrämme mitä todennäköisyydet ovat. Sinä et vaikuta tietävän. - @fennis
hassu.jumalainen kirjoitti:
''-------- EN hauku vaan kritisoin ''
Valehtelet minkä kerkiät vaikka palsta on täynnä päinvastaisia todisteita.
''sitähän se just on palstan aihe on ateistien kritisointia !''
Ristiriitaista paskanjauhantaa, edellisessä sanoit että muista ei voi puhua, mutta sekopäähän sinä olet joten....
''Ateismin määreen kritisointia ja kaikkea ateismin kritisointia, mutta ei Jumalan, jumalien, uskon, uskonnon, uskovaisten eikä raamatun kritisointia. Niin ellette te sitten tahdo määritellä että keskustelu ateismista on Jumalan, jumalien, uskon, uskonnon, uskovaisten ja raamatun kritisointia. ''
Katsos kun sekin on ateismista keskustelua, kun jutellaan siitä miksi on tullut ateistiksi tai on aina pysynyt ateistina, ja siihen kuuluu jumalten, uskontojen ja uskovien käsittely ja se miten ne liittyvät tapahtumiin.
Tajuatko?
Tyhmä kysymys, et tietenkään.” Katsos kun sekin on ateismista keskustelua, kun jutellaan siitä miksi on tullut ateistiksi tai on aina pysynyt ateistina, ja siihen kuuluu jumalten, uskontojen ja uskovien käsittely ja se miten ne liittyvät tapahtumiin. ”
--- Se olisikin totta! Vaan niistä en ole nähnyt yhtäkään keskustelua. Joten kun minua kiinnosti alunperin selvittää mikä on ateismin tarkka määre niin kaameeta itkupotkuraivokohtauksia sain ateisteilta.
No nyt kun sain tarkan määreen ateismille ` Pahuus ´ niin taas tulee itkupotkuraivokohtauksia.
Joten lähdetäänpä siitä totuudesta ateismi on vastaan teismiä, ja suuriosa meistä, jotka emme usko Jumalaan eli n 80% suomalaisista (laskettu sata - ateistit ja muutamat seonneet joten meitä on 80% ) joten me tervepäiset emme ole ateisteja, vaikka emme usko Jumalaan silleen kuin ateistit uskovat. Meidän mielestä Jumal usko on ihan ok satu / kasvatusmenetelmä / vertaus. Emme sinällään ole sitä vastaan, kunhan eivät tule päälle hyppimään.
Ja toki näistä asioista minäkin tahdoin lukea ja keskustella mutta kun ei, - vaan jussua ja jesseä joka asiassa jauhatte ja haukutte ette puhu siitä edes kriittisesti, vaan puhtaasti herjaatte. Eikä siinäkään mitään jos em olisitte olleet omissa laatikoissanne ja me muut järkevät olisimme saaneet jutella omassa laatikossa omista näkökulmistamme, mutta kun atet hakkaa minut henkihieveriin, minun juttuni poistetaan kun olen , ainoa joka keskittyy vain ateismin käsittelemiseen- uskonnosta nääs tierän kaiken tarpeellisen niin eihän silloin kukaan muukaan uskalla sanoa sanottavaansa.
No ainakin ateistien pylly on nyt pyyhitty. Joten kaikki saavat nyt jutella ateismista tervetuloa.
On tässä vielä monta muuta hyvää asiaa jäljellä. Kyl tää tästä. Itsetutkiskelija kirjoitti:
''bannitte minua siis fennistä''
Jos jauhat p*skaa, niin joko sanon sinulle siitä, tai annan sinun olla. En minä sinua bänni, älä siis puhu minulle monikossa, niin minäkään en puhu sinusta monikossa :)
''Te vaan ette voi puhua pahuudestanne ja valheistanne''
Jos olen tehnyt sinusta jotakin moraalisesti väärin, niin sano mitä, ja perustele miksi!
'' mitä ateismi on ja mitä ei ole''
Ateismi on jumaluskon puutetta. Ateismi ei ole pahuutta. Vaikka kuinka kapinoisit. Sinulla ei ole valtuuksia muuttaa kielen merkitystä noin vain. Mene kielivirastoon ajamaan asiaasi, niin katsotaan muuttavatko virallisesti ateismin määritelmää :)
''Uskovaisten kanssa on kiva tapella kun heitä ei kiinnosta ateismi. ''
Sinua ainakin näyttää kiinnostavan enemmän kuin tarpeeksi.
''Ja siksi ette tahdo keskustella minun kanssani koska minä olen kiinnostunut varsinkin siitä mitä ateismi on ja mitä ei ole.''
Kiinnostunut? Sinähän tulet ja haukut meitä kaikkia pahoiksi vain siksi, että et osaa tehdä eroa korrelaation ja kausaliteetin välillä. Jos ateisti haukkuu sinua, niin sinä luulet että kaikki ateistit ovat yhtä pahoja. Vammainen olla pitää jos näin naurettavan yleistyksen tekee! En minäkään yleistä uskovaisista mitään muuta kuin sitä, että he ovat uskovia. Samalla lailla ateistit ovat jumalattomia, eivät muuta.
''pakotatte muut hyväksymään omat sairaat mielipiteenne!''
Oikeastaan minut ajoi ateistiksi juuri se, että uskontoja painostetaan ihmisille. Ymmärsin, että jokainen uskovainen tällä pallolla on aivopesty uskomaan siihen mitä hänelle on syötetty. Uskoa ei määrää jumalallinen väliintulo, vaan synnyinalue!
''Ja tapatte erimieliset''
Kenet minä olen tappanut? Kuka suomalainen ateisti tällä palstalla on tappanut toisen ihmisen? Älä sekoa.
''Siinäpä se kun te määrittelette ateismin ei uskoksi mutta käyttäydytte epäasiallisesti''
Onko sinusta asiallista mennä sanomaan kaikille kellosepille että he ovat pahoja ihmisiä, koska yksi tai pari heistä ovat olleet epämukavia sinulle? Et. Miksi kuitenkin teet niin ateistien suhteen? Luuletko saavasi lämpimän vastaanoton, kun haukut täällä meitä pahoiksi? Teet itse sitä, mistä meille mäkätät! Tätä kutsutaan tekopyhyydeksi, ja minä olen 99% varma, että sinä et tätä pysty myöntämään!
''ja siksi koska olen niin ällöttävän fiksu sekä rehellinen, hauska, iloinen, rauhaa rakentava ja sydämellinen. NiiN, ettäs tiedät!''
Sinä olet narsisti.
''En ole väittänyt ateismia miksikään muuksi kuin mitä se on konkreettisesti ON!''
Kannattaa tarkistaa mitä sana ''konkreettinen'' tarkoittaa.
'' enkä tahdo tuolleen sairaalloisesti vastustaa Jumal-satua. Se on ihan ok satu.''
No hyvä jos pidät. Miksi minun pitäisi pitää siitä? That is the question! Oletko itsekin täällä ''käännyttämässä'' ateisteja uskoon? Vai oletko täällä herjaamassa meitä?
''ÿÿÿÿ rupeestä uhkailee mu(mmo)a? Etpäs pääse hakkaamaan minua, ''
En ole lyönyt yhtäkään ihmistä elämäni aikana.
''Ateismissa ei ole mitään hyvää, itse sen sanoitte siis se on vain pahaa!''
En ole ikinä sanonut niin. Miksi puhut jollekin toiselle?
Tiedätkö mikä minä olen? Minä olen ihminen. Tiedätkö mikä sinä olet? Sinä olet ihminen. Tiedätkö mikä ero meidän kahden välillä on? Sinä pidät itseäsi parempana ihmisenä. Kuvittelet että voit tulla ja sanoa meille mitä me olemme. Me emme tunne sinua, etkä sinä tunne meitä. Sinä et tunne minua. Olet aikuinen ihminen, elänyt jo yli puolet elämästäsi, silti koen valtavaa paremmuutta sinua kohtaan. Minä tiedän, että omat moraaliset arvoni ovat kehittyneemmät kuin sinulla. Minä tiedän, että olen jo vasta 19 vuoden pituisen elämäni aikana katsonut syvemmälle kuin sinä tulet todennäköisesti ikinä katsomaan. Sinä silti, jostain syystä, provosoiduit, ja kilahdit. Nyt elät fantasiassasi, että me olemme kaikki pahoja ja olemme jossakin kultissa, vai? Mitä minä olen tehnyt että ansaitsen sinulta näin törkeän väitteen? Minusta sinä olet paha, koska väität minua syyttä suotta pahaksi. Miltä sinusta tuntuisi, jos sanoisin sinua pahaksi? Miten reagoisit? Kieltäisitkö asian? Minulle voit sanoa heti, jos koet että olen tehnyt sinulle, tai kelle tahansa muulle pahaa. Olen ottanut jo kantapään kautta opikseni sen, että jos virheistä ei opita, niin niistä tullaan loppujen lopuksi tietämättömiksi. Siksi, jos sinulla on minulle neuvoja, niin otan ne vastaan. Jos taas syötät minulle päätöntä tarinaa, niin mitä minä voisin mahdollisesti saada siitä?"Me emme tunne sinua, etkä sinä tunne meitä. Sinä et tunne minua."
Lisäys vielä tuohon, "me" emme myöskään tunne toisiamme. Ei ole mitään "meitä". Me-hengen luomiseksi ei riitä se, että joku joko alzheimerin ensiasteista, huumeista tai kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä kärsivä niputtaa yhteen kaikki uskomattomat. Tällä palstalla kirjoittavista vain hyvin harva tuntee toisiaan. En usko, että juuri kukaan on edes tavannut IRL.
Muuten olen kanssasi samaa mieltä ;o) Enni-mummoa täytyy ymmärtää, hänellä ei ihan kaikki ole hyvin. Toivottavasti saa apua ja läheisiä ihmisiä löytyy :o(- Itsetutkiskelija
UskonnotonLähimmäinen kirjoitti:
"Me emme tunne sinua, etkä sinä tunne meitä. Sinä et tunne minua."
Lisäys vielä tuohon, "me" emme myöskään tunne toisiamme. Ei ole mitään "meitä". Me-hengen luomiseksi ei riitä se, että joku joko alzheimerin ensiasteista, huumeista tai kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä kärsivä niputtaa yhteen kaikki uskomattomat. Tällä palstalla kirjoittavista vain hyvin harva tuntee toisiaan. En usko, että juuri kukaan on edes tavannut IRL.
Muuten olen kanssasi samaa mieltä ;o) Enni-mummoa täytyy ymmärtää, hänellä ei ihan kaikki ole hyvin. Toivottavasti saa apua ja läheisiä ihmisiä löytyy :o(Toivotaan parasta ^^
--Jatkuu
Miksi olet niin täynnä itseäsi, ja kuvittelet olevasi meidän, ja kaikkien ihmisten yläpuolella? Tämähän on määritelmällisesti narsistin diagnoosi...oletko varma, että et ole narsisti?
Osaatko sinä perustella väitteitäsi? Väität että valehtelen, ja väität että olen paha...miksi?
Ja vielä, minusta tuntuu, että tuo viimeinen tekstisi lähti käsistä, ja kirjoitit sen todellisuudessa itsellesi. Lue viimeinen kappaleesi tuosta viestistäsi, ja kuvittele, että joku (vaikka minä) olisin kirjoittanut tuon sinulle. Miltä sinusta tuntuisi?
Kerro minulle vielä, että miltä tuntuu, kun 19 vuotias nuori on moraalisesti näinkin kehittyneempi, kuin kokenut mummo? Minä en ole ikinä väittänyt tietäväni mitään! On olemassa mahdollisuuksia, toiset todennäköisempiä kuin toiset. Se, minkä jokainen valitsee omaksi totuudekseen, kertoo hyvin paljon siitä, kuinka paljon me ymmärrämme mitä todennäköisyydet ovat. Sinä et vaikuta tietävän.Sori vaan Itsetutkiskelija 30.9.2012 19:50
Vastasin näihin molempiin, mutta siitä tuli n 7 sivua, ja se on edelleen siivoomatta.
Välillä kun on bannissa ja sitten taas jotain muuta niin kaikki jää väliin.
Paiskaan sen plokiin jos ja toivottavasti se valmistuu joskus.
Kun te olette niin maanisen kiinnostuneita minusta ja ihmettelette ilmeisesti tyyliäni josta saanette käsityksen narsismista niin tein itsestänikin jutun ja sekin venyi kuin taikina, mutta tämä narsismi on aika selkeä juttu niin laitan tähän jos nyt ketä kiinnostaa, Asraria ainakin kiinnosti aikoinaan kovastikin niin kai Sinä olet Asrar
Narsistinen persoonallisuushäiriö on persoonallisuushäiriöihin kuuluva psyykkinen häiriö.
Häiriölle on tyypillistä
- erilaiset suuruuskuvitelmat, == mielummiin olen pieni ja piilossa.
- voimakas ihailun tarve == vihaan itseni ihailua, sen näkisitte jos näkisitte.
- ja empatian vähäisyys. == olen yliempaattinen
Häiriöstä kärsivä kokee olevansa
- oikeutettu erikoiskohteluun, == jokainen tahtoo silloin tällöin saada erikoiskohtelua, mutta en tunne olevani missään kohtaan oikeutettu erikoiskohteluun. Julkkikset on noita: ”Etkö Sinä tiedä kuka minä olen, vaadin saada ...” hyi tuollaista.
- on kateellinen == vain jos minua syrjitään
- tai ylimielinen == en tunnusta, vihaan ylimielisyyttä. Miksi minulle moni sanoo ”Sinun kanssasi voi puhua kun sinä et pilkkaa” Ihmiset kysyvät minulta arkoja asioita joita ei uskalla kysyä lääkäreiltäkään, koska minuun luotetaan etten pilkkaa niitä vaan vastaan asiallisesti. En ole ikinä ollut ylimielinen. Uskon: se joka itsensä ylentää sen Jumala alentaa. Jumala; korvaa sanat muut ihmiset.
- ja voi käyttää muita häikäilemättä hyväkseen == en missään nimessä vihaan tuollaista- ...
fennis kirjoitti:
Sori vaan Itsetutkiskelija 30.9.2012 19:50
Vastasin näihin molempiin, mutta siitä tuli n 7 sivua, ja se on edelleen siivoomatta.
Kun te olette niin maanisen kiinnostuneita minusta ja ihmettelette ilmeisesti tyyliäni josta saanette käsityksen narsismista niin tein itsestänikin jutun ja sekin venyi kuin taikina, mutta tämä narsismi on aika selkeä juttu niin laitan tähän jos nyt ketä kiinnostaa, Asraria ainakin kiinnosti aikoinaan kovastikin niin kai Sinä olet Asrar
Narsistinen persoonallisuushäiriö on persoonallisuushäiriöihin kuuluva psyykkinen häiriö.
Häiriölle on tyypillistä
- oikeutettu erikoiskohteluun, == jokainen tahtoo silloin tällöin saada erikoiskohtelua, mutta en tunne olevani missään kohtaan oikeutettu erikoiskohteluun. Julkkikset on noita: ”Etkö Sinä tiedä kuka minä olen, vaadin saada ...” hyi tuollaista.
- tai ylimielinen == en tunnusta, vihaan ylimielisyyttä. Miksi minulle moni sanoo ”Sinun kanssasi voi puhua kun sinä et pilkkaa” Ihmiset kysyvät minulta arkoja asioita joita ei uskalla kysyä lääkäreiltäkään, koska minuun luotetaan etten pilkkaa niitä vaan vastaan asiallisesti. En ole ikinä ollut ylimielinen. Uskon: se joka itsensä ylentää sen Jumala alentaa. Jumala; korvaa sanat muut ihmiset.
- ja voi käyttää muita häikäilemättä hyväkseen == en missään nimessä vihaan tuollaistaNarsismiin kuuluu myös oman narsismin kieltäminen ja valehtelukin näyttää kuuluvan oireisiin, ainakin sinulla.
- Itsetutkiskelija
fennis kirjoitti:
Sori vaan Itsetutkiskelija 30.9.2012 19:50
Häiriölle on tyypillistä
- ja voi käyttää muita häikäilemättä hyväkseen == en missään nimessä vihaan tuollaistaOkei, ihan taas avoimin, silti kriittisin mielin aloin lukemaan tekstiäsi, ja jo heti alussa sinun pitää mennä pilaamaan kaikki:
''Kun te olette niin maanisen kiinnostuneita minusta''
Minun puolestani voisit painua vaikka Timbuktuun, ja viis veisaisin. Jo se, että kuvittelet minun jostakin kumman syystä olevan kiinnostunut sinusta, tukee oletustani siitä, että olet narsisti. Jostakin syystä sinä luulet kaiken liittyvän sinuun (tai ainakin sinä käyttäydyt niin (tahallaan tai tietämättäsi)).
''niin kai Sinä olet Asrar''
Kuka v!tun Arasrasrasdasd!?!
''Narsistinen persoonallisuushäiriö on ...''
Ja tuohon lopetin.
-Simon Crompton: Rakastuin narsistiin, Jorma Myllärniemi: Narsismi - Vamma vai voimavara, Daniel Goleman: Social Intelligence, Liisa-Keltikangas Järvinen: Sosiaalisuus ja sosiaaliset taidot ja Daniel Goleman: Tunneäly.
Tässä muutama opus, jonka olen jo narsismista lukenut. Osa näistä keskittyy täysin, ja osa vain osittain, narsismiin. Kattavat kuitenkin erittäin laajasti narsismin ilmiön, ja tekevät myös selväksi ilmiön epävarman luonteen. Narsismi ei ole fakta, mutta on kuitenkin vakaalla pohjalla oleva ja havaintoihin perustuva johtopäätös.
Voit puolustella itseäsi vaikka kuinka paljon sanomalla ''En ole, en ole!''. Tarkoittaako tämä sitä, että sinä et ole? Jos olet nainen, niin tuletko mieheksi hokemalla olevasi mies?
Narsismi sopi tilanteeseen. Ihminen on kuitenkin adaptoituva eläin, ja narsisti voi oppia omasta narsismistaan. Narsistin ei ole edes pakko olla ekstrovertti (josta lähinnä puhuit). Suuruudentunteet itseensä liittyen eivät vaadi emergoituakseen sosiaalisuutta. Pointtini oli se, että olet törkeä, enkä ymmärrä miksi.
Sinulla ei ole edes pokkaa pyytää anteeksi. Oikeutat törkeytesi uskollasi (=luuloillasi), mutta todellisuudessa olet apina, joka rääkyy toisille apinoille jotka eivät ole samaa mieltä tämän kanssa. Sinulla ei ole mitään syytä haukkua minua miksikään (eikä montaa muutakaan ihmistä), mutta silti puhut monikossa.
Sinunlaistesi ihmisten takia kiinnostuin psykologiasta. Tulee nääs niin usein pohdittua, että mistä ja miten tälläisiä juippeja tulee. Mitä sellaista sinulle on käynyt, että oikeutat omat tökeryytesi? Sanoiko joku pahasti? Loukkasitko mielesi?
Oletko kokeillut vaikka hetkeksi rauhoittumista, asioden pyörittelyä, ennen kuin tulet huutelemaan ihmisille, jotka eivät ole olleet mitenkään osallisina sinun draamoissasi?
Ymmärrätkö sinä, kuinka törkeä olet? - Nr.1
@fennis kirjoitti:
” Katsos kun sekin on ateismista keskustelua, kun jutellaan siitä miksi on tullut ateistiksi tai on aina pysynyt ateistina, ja siihen kuuluu jumalten, uskontojen ja uskovien käsittely ja se miten ne liittyvät tapahtumiin. ”
--- Se olisikin totta! Vaan niistä en ole nähnyt yhtäkään keskustelua. Joten kun minua kiinnosti alunperin selvittää mikä on ateismin tarkka määre niin kaameeta itkupotkuraivokohtauksia sain ateisteilta.
No nyt kun sain tarkan määreen ateismille ` Pahuus ´ niin taas tulee itkupotkuraivokohtauksia.
Joten lähdetäänpä siitä totuudesta ateismi on vastaan teismiä, ja suuriosa meistä, jotka emme usko Jumalaan eli n 80% suomalaisista (laskettu sata - ateistit ja muutamat seonneet joten meitä on 80% ) joten me tervepäiset emme ole ateisteja, vaikka emme usko Jumalaan silleen kuin ateistit uskovat. Meidän mielestä Jumal usko on ihan ok satu / kasvatusmenetelmä / vertaus. Emme sinällään ole sitä vastaan, kunhan eivät tule päälle hyppimään.
Ja toki näistä asioista minäkin tahdoin lukea ja keskustella mutta kun ei, - vaan jussua ja jesseä joka asiassa jauhatte ja haukutte ette puhu siitä edes kriittisesti, vaan puhtaasti herjaatte. Eikä siinäkään mitään jos em olisitte olleet omissa laatikoissanne ja me muut järkevät olisimme saaneet jutella omassa laatikossa omista näkökulmistamme, mutta kun atet hakkaa minut henkihieveriin, minun juttuni poistetaan kun olen , ainoa joka keskittyy vain ateismin käsittelemiseen- uskonnosta nääs tierän kaiken tarpeellisen niin eihän silloin kukaan muukaan uskalla sanoa sanottavaansa.
No ainakin ateistien pylly on nyt pyyhitty. Joten kaikki saavat nyt jutella ateismista tervetuloa.
On tässä vielä monta muuta hyvää asiaa jäljellä. Kyl tää tästä."No nyt kun sain tarkan määreen ateismille ` Pahuus ´ niin taas tulee itkupotkuraivokohtauksia. "
Valehtelija.
"mutta kun atet hakkaa minut henkihieveriin,"
-Valehtelija.
"uskonnosta nääs tierän kaiken tarpeellisen niin eihän silloin kukaan muukaan uskalla sanoa sanottavaansa. "
-Ylimielinen valhe.
"No ainakin ateistien pylly on nyt pyyhitty"
-Et kykene edes pyyhkimään omaa pyllyäsi, olet niin lapsellisen naiivi.
Et tiedä todellisuudessa mistään oikeaan mitään, luulet tietäväsi koska sinulla on ikää.
Harmittaa lapsesi puolesta siitä mitä ovat saaneet kärsiä takiasi.
- docdoc
Minusta aloittajalla vaikuttaa olevan jonkinmoinen ongelma elämässään. Hänen aloittamat keskustelut ovat jonkinmoista vääntämistä ja kiertämistä ihan sen itsensä takia. Vaikutat olevan aina oikeassa ja muissa on vikaa, just.
Jos moni on kyllästynyt vääntämiseesi lienee aiheellista kysyä teetkö jotakin väärin, mikä on se mitä muut eivät hyväksy tai sulata, miksi ärsytät. Opettele tuo ensin niin olet viisaampi ja kypsempi keskusteluille.
Lue uudelleen ateismin määritelmä, se on varsin selkeä.
Jos taas haluat ateistien mielipiteitä niin muista että keskustelet yksittäisten ateistien mielipiteistä, et minkään suuren yhtenäisen joukon. Mieti hivenen miten ja mistä keskustelet sillä turhuuksien rovio ei kiinnosta ketään. Voin kertoa että mielipiteitä on varsin paljon joten siinä on savottaa.
Vastaus on usein kysymyksen kaltainen.” Minusta aloittajalla vaikuttaa olevan jonkinmoinen ongelma elämässään.”
---- Montakin Eikö sinulla ole? Tahdotko muutaman :
Minä en ole ikinä uskaltanut sanoa olevani edes Jumalaan uskomaton saatikka ateisti ja sitä tulin tänne selvittelemään että mitä pahaa siinä ateismissa on?
Ja Teidän vastauksianne minulle lukiessa ei tule mieleen muuta kuin onpa se keskustelu ateismista pahaa pannaanpa lisää pökköä pesään sitten
Kirjoitan kaikille teille, jotka luette minua, siksi puhun TEILLE koska puhun useille lukijoille.
Vai tahdotko väittää että minua lukee vain yksi ? En tiedä luulen että teitä on monia. Ja kuitenkin todella monet lukevat.- docdoc
fennis kirjoitti:
” Minusta aloittajalla vaikuttaa olevan jonkinmoinen ongelma elämässään.”
Minä en ole ikinä uskaltanut sanoa olevani edes Jumalaan uskomaton saatikka ateisti ja sitä tulin tänne selvittelemään että mitä pahaa siinä ateismissa on?
Ja Teidän vastauksianne minulle lukiessa ei tule mieleen muuta kuin onpa se keskustelu ateismista pahaa pannaanpa lisää pökköä pesään sitten
Kirjoitan kaikille teille, jotka luette minua, siksi puhun TEILLE koska puhun useille lukijoille.
Vai tahdotko väittää että minua lukee vain yksi ? En tiedä luulen että teitä on monia. Ja kuitenkin todella monet lukevat.Jotenkin aavistan ettei kukaan halua keskutella kanssasi sillä olet räyhähenki. Raamattusi määrittelisi sinut puhuvan saata nan suulla.
Ateismissa ei ole mitään pahaa. On perin outoa että löydät ateismista pahaa sillä paha ei kuulu ateismin määritelmään. Saa ta na, paha ja hel vet ti kuuluvat raamatun tarinoihin eikä niillä ole mitään tekemistä ateismin kanssa.
Lue ateismin määritelmä uudestaan ja koeta sisäistää mitä luet, sillä määritelmä on varsin selkeä. Määritelmässä ei ole mitään ohjetta, käskyä tai muutakaan ylimääräistä.
Lue aiemmin kirjoittamani uudelleen mutta käytä siihen tälläkertaa aikaa, sisäistä se ja mieti mitä meni taas pieleen. - deuc
fennis kirjoitti:
” Minusta aloittajalla vaikuttaa olevan jonkinmoinen ongelma elämässään.”
Vai tahdotko väittää että minua lukee vain yksi ? En tiedä luulen että teitä on monia. Ja kuitenkin todella monet lukevat.Olet Täynnä itsesääliä-suuria määriä-Miksi et ottaisi omasta potentiaalistasi selkoo ? Ilman Jumalan pelkoo.
- f-ihminen
docdoc kirjoitti:
Jotenkin aavistan ettei kukaan halua keskutella kanssasi sillä olet räyhähenki. Raamattusi määrittelisi sinut puhuvan saata nan suulla.
Ateismissa ei ole mitään pahaa. On perin outoa että löydät ateismista pahaa sillä paha ei kuulu ateismin määritelmään. Saa ta na, paha ja hel vet ti kuuluvat raamatun tarinoihin eikä niillä ole mitään tekemistä ateismin kanssa.
Lue ateismin määritelmä uudestaan ja koeta sisäistää mitä luet, sillä määritelmä on varsin selkeä. Määritelmässä ei ole mitään ohjetta, käskyä tai muutakaan ylimääräistä.
Lue aiemmin kirjoittamani uudelleen mutta käytä siihen tälläkertaa aikaa, sisäistä se ja mieti mitä meni taas pieleen.”Ateismissa ei ole mitään pahaa.”
--- Ei niin kun ateismi on pahaa ja tarkoittaa pahaa, käytännössä ateismissa pahan tekeminen on ateisteille hyvää.
Ateisteilla on vääristynyt hyvän ja pahan käsitys. Meillä normaalelilla ihmisillä (= homo sapiens) on oikea käsitys hyvästä ja pahasta.
”Lue ateismin määritelmä uudestaan ”
--- Lue itte ja vaikka tämä http://www.enni-mummo.blogspot.fi/2012/09/mein-kampf-taisteluni-uskon-ja-ei-uskon.html
Tottakai jokainen määrittelee valheellisuutta avuksi käyttäen itsensä mahdollisimman houkuttelevaksi - niin tekee huumekauppiaskin kaupitellessaan huumetta lapselle.
”Lue aiemmin kirjoittamani uudelleen mutta käytä siihen tälläkertaa aikaa, sisäistä se ja mieti mitä meni taas pieleen. ”
--- Aika vaikea lukea kun en tiedä kenen kirjoituksia tarkoitat. Olen lukenut kaiken ajatuksella ja sisäistänyt mielipiteenne. Tollanen nimi docdoc ei sano kuin tok-tok.
Oikeesti yritän opiskella tätä asiaa ja montaa muuta siinä rinnalla.
Tämä asia vielä selvitetään tavalla tai toisella.
Ja ikävä kyllä - just tällä palstalla : Suomi on täynnä ihmisiä joilla on muitakin ajatuksia kuin yksi virallinen ateistien totuus!
Jumalastakin ollaan tuhatta eri mieltä, mutta ateismistako ei saa olla, ja miksiköhän kysyn vaan?
Oikeastaan ateismi on pahempi ja pelottavampi JUMALA kuin vanha Jumala.
Antakaa ihmisten puhua! Ihmiset tahtoo jotain muuta kuin sadistista ateismia.
Me tahdotaan olla normaaleja, kivoja ystävällisiä ihmisiä, homo ludens Ludde.
Te jotka tahdotte potkia uskoa ja Jumalaa olkaatte sitten ateisteja
Kaikki ei tahdo olla yhtä typeriä kuin te!
Ja angelukselle tiedoksi uskoin samaan valheeseen kuin Sinä 40 vuotta ja nyt puhaltaa uudet tuulet!
Minä sentään joskus tuuletan vinttini sahanpuruja, toisin kuin Sinä joka naulaat itse kiinni uskoon nimeltä ateismi, etkä yhtään mieti mitä se on tänään ! Katso nyt vaikka ittees!
- 3 + 1
Sori fennis, sinä nyt et kertakaikkiaan kiinnosta keskustelukumppanina!
Pyrit ihan väärää seuraan.
Jätä nä palstaorgiasia vähäksia aikaa, n. kuukaudeksi, vähemmälle, ja paneudu sinua kiinnostaviin kysymyksiin ja tule vasta sitten takaisin.
Nyt kysymyksesi eivät vaan kiinnosta!- f-ihminen
Hah, mutta Sinun vastauksesi kiinnostavat ei ketään! Kukaan ei edes miinusta tuota valheellista propagandaasi.
Mutta jotkut kirjoittavat minun ajatukseni uudestaan omilla nimillään ja poistavat minun aloitukseni.
Te juttelette mielellänne aiheistani mutta ette minun kanssani, olen salalukenut teidän jutteloitanne ;)
Mielestäni se tarkoittaa että aiheeni ovat uusia ja kiinnostavia.
Teidän aiheennehan on vain uskonnon haukkumista, ei teillä ole aiheita edes ateismista.
Säälin tuota uskotonta-lähi-pskaa, se sitä harrastaa ja laittaa fenniksen koneen jollekin estolistalle, koska sitä vítuttaa kun ei sillä ole omia aiheita yhtäkään, todiste tässä hajotetusta nikistäni : http://keskustelu.suomi24.fi/node/10412618/#comment-53369452
En ole saanut tuosta vietsistä ilmoitusta vieläkään vaikka se uskoton lähipska vastasi minulle
On se nyt mahtisonni kun osaa rikkoa nikin ja estää kirjoittamasta.
Keskustelu ateismista ei ole vaikeaa. Te vaan ette voi puhua pahuudestanne ja valheistanne mitä ateismi on ja mitä ei ole. Vaikenette tämän palstan aiheen kuoliaaksi.
Uskovaisten kanssa on kiva tapella kun heitä ei kiinnosta ikävä taistelu ateismin pahuudesta, vaan tsupsuttelette Jumalasta kaikenlaista, siitä puhe mistä puute;)
Siitä te taas ette tahdo keskustella koska se paljastaa teidän valheelliset tarinat ateismin ihanuudesta ja autuaaksi tekevyydestä. Pyrkimyksenne päästä VALTAAN tappamaan erimieliset on aiheena päällimmäisenä puolustettavana.
Tarviitte porukkaa omaan leiriinne ja koska se ei ketään kiinnosta niin teidän oli pakko sepittää joku kaunis puolivillainen valhe ateismin ihanuudesta ja autuudesta.
Minun kanssani on vaikea jutella, koska olen ”hieman vaikea”, siis erimielinen, tsihhihii
Nyt kun sain tämän aiheen seinälle jotta teillä on taas uusi tikkataulu reijitettävänä ja miinustettavana, niin odotellessani naputtelin mietteitäni plokini seinälle eilen :
http://enni-mummo.blogspot.fi/2012/09/mein-kampf-taisteluni-uskon-ja-ei-uskon.html
Ei nämä asiat niin helppoja ole kenellekään, kun on niin paljon ajatuksia, joiden ymmärrettäviksi lauseiksi pukeminen ei ole minulle ihan se helpoin tehtävä. Teillä on teidän ajatuksenne ja minulla omani ja olen aika varma että monikin varsinkin ev.lut.kirkossa olevat ajattelee minun laillani, ettei usko Jumalaan mutta ovat jäseniä kirkon muun hyvän tarjonnan ja hyvää tarkoittavan elämän opettamisen takia.
On vaikea sanoa kaikkea niinkuin ajattelee kun ei aina tiedä itsekään mitä ajattelee, kas kun lisätieto muuttaa asioita kuten huomasimme. f-ihminen kirjoitti:
Hah, mutta Sinun vastauksesi kiinnostavat ei ketään! Kukaan ei edes miinusta tuota valheellista propagandaasi.
Mutta jotkut kirjoittavat minun ajatukseni uudestaan omilla nimillään ja poistavat minun aloitukseni.
Te juttelette mielellänne aiheistani mutta ette minun kanssani, olen salalukenut teidän jutteloitanne ;)
Mielestäni se tarkoittaa että aiheeni ovat uusia ja kiinnostavia.
Teidän aiheennehan on vain uskonnon haukkumista, ei teillä ole aiheita edes ateismista.
Säälin tuota uskotonta-lähi-pskaa, se sitä harrastaa ja laittaa fenniksen koneen jollekin estolistalle, koska sitä vítuttaa kun ei sillä ole omia aiheita yhtäkään, todiste tässä hajotetusta nikistäni : http://keskustelu.suomi24.fi/node/10412618/#comment-53369452
En ole saanut tuosta vietsistä ilmoitusta vieläkään vaikka se uskoton lähipska vastasi minulle
On se nyt mahtisonni kun osaa rikkoa nikin ja estää kirjoittamasta.
Keskustelu ateismista ei ole vaikeaa. Te vaan ette voi puhua pahuudestanne ja valheistanne mitä ateismi on ja mitä ei ole. Vaikenette tämän palstan aiheen kuoliaaksi.
Uskovaisten kanssa on kiva tapella kun heitä ei kiinnosta ikävä taistelu ateismin pahuudesta, vaan tsupsuttelette Jumalasta kaikenlaista, siitä puhe mistä puute;)
Siitä te taas ette tahdo keskustella koska se paljastaa teidän valheelliset tarinat ateismin ihanuudesta ja autuaaksi tekevyydestä. Pyrkimyksenne päästä VALTAAN tappamaan erimieliset on aiheena päällimmäisenä puolustettavana.
Tarviitte porukkaa omaan leiriinne ja koska se ei ketään kiinnosta niin teidän oli pakko sepittää joku kaunis puolivillainen valhe ateismin ihanuudesta ja autuudesta.
Minun kanssani on vaikea jutella, koska olen ”hieman vaikea”, siis erimielinen, tsihhihii
Nyt kun sain tämän aiheen seinälle jotta teillä on taas uusi tikkataulu reijitettävänä ja miinustettavana, niin odotellessani naputtelin mietteitäni plokini seinälle eilen :
http://enni-mummo.blogspot.fi/2012/09/mein-kampf-taisteluni-uskon-ja-ei-uskon.html
Ei nämä asiat niin helppoja ole kenellekään, kun on niin paljon ajatuksia, joiden ymmärrettäviksi lauseiksi pukeminen ei ole minulle ihan se helpoin tehtävä. Teillä on teidän ajatuksenne ja minulla omani ja olen aika varma että monikin varsinkin ev.lut.kirkossa olevat ajattelee minun laillani, ettei usko Jumalaan mutta ovat jäseniä kirkon muun hyvän tarjonnan ja hyvää tarkoittavan elämän opettamisen takia.
On vaikea sanoa kaikkea niinkuin ajattelee kun ei aina tiedä itsekään mitä ajattelee, kas kun lisätieto muuttaa asioita kuten huomasimme.Vaihda mettäpöyröö lääkkees. Sinä olet harhoissasi ja vihassasi todella huolestuttavan pihalla. Otapa nyt aikalisä ennekuin alat nähdä pikku-ukkoja ja käydä ihmisten kimppuun :o(
Vaihda mettäpöyröö lääkkees. Sinä olet harhoissasi ja vihassasi todella huolestuttavan pihalla. Otapa nyt aikalisä ennekuin alat nähdä pikku-ukkoja ja käydä ihmisten kimppuun :o(
En yleensä vastaa häiriintyneiden ihmisten viesteihin, koska siitä on yleensä paljon enemmän haittaa, kuin hyötyä. Suosittelen lämpimästi, että lopetat järkeä vailla olevat syytöksesi. Ymmärrän, että yksinäisyys saa ihmisen sekoamaan ja jos on maustemitalla annettu ei voi teelusikallakaan vaatia. Minä en edelleenkään halua olla missään tekemisissä
UskonnotonLähimmäinen, UskonnotonLähimmäine safirella belial_666 yms. nimimerkkien takana olevan ihmisen, tai näiden nimimerkkien kanssa. Enkä tule tämän jälkeen olemaan. Suosittelen sinulle vastaavaa toimintaa minun nimimerkkini suhteen.
Kiitos ;)- Itsetutkiskelija
sinnef kirjoitti:
En yleensä vastaa häiriintyneiden ihmisten viesteihin, koska siitä on yleensä paljon enemmän haittaa, kuin hyötyä. Suosittelen lämpimästi, että lopetat järkeä vailla olevat syytöksesi. Ymmärrän, että yksinäisyys saa ihmisen sekoamaan ja jos on maustemitalla annettu ei voi teelusikallakaan vaatia. Minä en edelleenkään halua olla missään tekemisissä
UskonnotonLähimmäinen, UskonnotonLähimmäine safirella belial_666 yms. nimimerkkien takana olevan ihmisen, tai näiden nimimerkkien kanssa. Enkä tule tämän jälkeen olemaan. Suosittelen sinulle vastaavaa toimintaa minun nimimerkkini suhteen.
Kiitos ;)Minun mielestäni sinä olet pelkuri.
Sinun ei tarvitse välittää tästä, sillä tämä on vain mielipiteeni.
Hiljentyminen kuulostaa usein parhaalta vaihtoehdolta...jos kaikki hiljenemme, niin kuka auttaa näitä häiriintyneitä? :) Joku toinenko? Kukas tämä toinen on? Vai pitäsikö häiriintyneet jättää oman onnensa nojaan?
Fennis on täällä ainoa, joka vaikuttaa lievästi häiriintyneeltä. Itsetutkiskelija kirjoitti:
Minun mielestäni sinä olet pelkuri.
Sinun ei tarvitse välittää tästä, sillä tämä on vain mielipiteeni.
Hiljentyminen kuulostaa usein parhaalta vaihtoehdolta...jos kaikki hiljenemme, niin kuka auttaa näitä häiriintyneitä? :) Joku toinenko? Kukas tämä toinen on? Vai pitäsikö häiriintyneet jättää oman onnensa nojaan?
Fennis on täällä ainoa, joka vaikuttaa lievästi häiriintyneeltä.heh-heh
Itsetutkiskelija1.10.2012 19:47
Voisit lopettaa keittiöpsykologiasi ja keskittyä ateismiin.
Viestini oli lähikselle joka lienee sen sisäistänyt toisin kuin Sinä jolle se ei ollut tarkoitettu etkä voi sitä bonjata.
Safirella tahtoo määrätä täällä kuka saa keskustella kenen kaa ja mistä. Komppaat näemmä sitä / tai olet se.
Minä olen sitä mieltä että kaikki saisivat jutella ateismista pelkojaan / tuntojaan / luulojaan ja tietämisiään / "tietämisiään" sekä onnistumisiaan Pääpaino ajatuksessa ateismi ja sen lieveilmiöt, kuten vaikka ateistinen pahuus.
Myös ateistien luonteen pahuus kuuluu läheisesti ateismiin.
On väärin että poistatte keskustelu aiheet ateismista.
Jumalat ei omana aiheenaan kuuluisi tänne. Minullekin (kuten weccukin sanoi )olisi ihan se ja sama vaikka täällä juteltaisiin valtion budjetista kunhan minä saisin jutella ateismista ja lopettaisitte viestieni poistarit - ypi kostaa sen minulle joka olen aika ainoa täällä puhumassa ateismista. Ja ihan oman mielenkiintoni takia.- ???
fennis kirjoitti:
heh-heh
Viestini oli lähikselle joka lienee sen sisäistänyt toisin kuin Sinä jolle se ei ollut tarkoitettu etkä voi sitä bonjata.
Safirella tahtoo määrätä täällä kuka saa keskustella kenen kaa ja mistä. Komppaat näemmä sitä / tai olet se.
Minä olen sitä mieltä että kaikki saisivat jutella ateismista pelkojaan / tuntojaan / luulojaan ja tietämisiään / "tietämisiään" sekä onnistumisiaan Pääpaino ajatuksessa ateismi ja sen lieveilmiöt, kuten vaikka ateistinen pahuus.
Jumalat ei omana aiheenaan kuuluisi tänne. Minullekin (kuten weccukin sanoi )olisi ihan se ja sama vaikka täällä juteltaisiin valtion budjetista kunhan minä saisin jutella ateismista ja lopettaisitte viestieni poistarit - ypi kostaa sen minulle joka olen aika ainoa täällä puhumassa ateismista. Ja ihan oman mielenkiintoni takia.Miksi sinä jatkuvasti hölötät Safirellasta? Safirella sitä ja Safirella tätä. En ole nähnyt hänen kirjoituksiaan pitkiin aikoihin. Tokkopa hän tällä palstalla enää edes käy. Sinun Safirellan mollaamiset menevät ihan hukkaan. Meitä ei kiinnosta sinun nettipersoonavihasi.
- Itsetutkiskelija
fennis kirjoitti:
heh-heh
Jumalat ei omana aiheenaan kuuluisi tänne. Minullekin (kuten weccukin sanoi )olisi ihan se ja sama vaikka täällä juteltaisiin valtion budjetista kunhan minä saisin jutella ateismista ja lopettaisitte viestieni poistarit - ypi kostaa sen minulle joka olen aika ainoa täällä puhumassa ateismista. Ja ihan oman mielenkiintoni takia.''Voisit lopettaa keittiöpsykologiasi ja keskittyä ateismiin.''
Nyt puhut itsellesi.
''Viestini oli lähikselle joka lienee sen sisäistänyt toisin kuin Sinä jolle se ei ollut tarkoitettu etkä voi sitä bonjata.''
Eli ensin näin, mutta sitten:
''Minä olen sitä mieltä että kaikki saisivat jutella ateismista pelkojaan / tuntojaan / luulojaan ja tietämisiään / "tietämisiään" sekä onnistumisiaan ''
Huomaatko ristiriidan sanoissasi? :)
''Jumalat ei omana aiheenaan kuuluisi tänne.''
Ei niin, vaan jumalattomuus. Ero on huimaava, eikö?
''kunhan minä saisin jutella ateismista ja lopettaisitte viestieni poistarit''
Jos sinulla vielä olisi jotakin aiheellista sanottavaa. Asialliset ja luovat viestit eivät poistu täältä. Sinä kuitenkin VIELÄKIN kuvittelet että se ei ole sinun syysi, että tekstisi lentelevät huitsin nevadaan...
''Myös ateistien luonteen pahuus kuuluu läheisesti ateismiin.''
Juuri tästä puhun. Ärsyttää todella, kuinka et ymmärrä. Tulet tänne, haukut meitä kaikkia pahoiksi, ja esität uhria.
Up yours vaan sullekin! - @fennis
''Voisit lopettaa keittiöpsykologiasi ja keskittyä ateismiin.''
Nyt puhut itsellesi.
''Viestini oli lähikselle joka lienee sen sisäistänyt toisin kuin Sinä jolle se ei ollut tarkoitettu etkä voi sitä bonjata.''
''Minä olen sitä mieltä että kaikki saisivat jutella ateismista pelkojaan / tuntojaan / luulojaan ja tietämisiään / "tietämisiään" sekä onnistumisiaan ''
''Jumalat ei omana aiheenaan kuuluisi tänne.''
Ei niin, vaan jumalattomuus. Ero on huimaava, eikö?
''kunhan minä saisin jutella ateismista ja lopettaisitte viestieni poistarit''
Jos sinulla vielä olisi jotakin aiheellista sanottavaa. Asialliset ja luovat viestit eivät poistu täältä. Sinä kuitenkin VIELÄKIN kuvittelet että se ei ole sinun syysi, että tekstisi lentelevät huitsin nevadaan...
''Myös ateistien luonteen pahuus kuuluu läheisesti ateismiin.''
Juuri tästä puhun. Ärsyttää todella, kuinka et ymmärrä. Tulet tänne, haukut meitä kaikkia pahoiksi, ja esität uhria.
Up yours vaan sullekin!''Viestini oli lähikselle joka lienee sen sisäistänyt toisin kuin Sinä jolle se ei ollut tarkoitettu etkä voi sitä bonjata.''
Vaan toisin kävi! Ja hän sitten hävisi oma sopimuksensa! Ja minä vain ystävällisesti muistutin häntä häviöstään!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10412618/#comment-53369452
Nyt hän oppikin fennikselle pitää aukoa päätä rekkamatta, ettei fennis huomaa.
oih ja voih näitä homo-parkoja, kyllä fennis huomaa.
"Juuri tästä puhun. Ärsyttää todella, kuinka et ymmärrä. Tulet tänne, haukut meitä kaikkia pahoiksi, ja esität uhria."
----- oih ja voih näitä homo-parkoja : Miksi olette niin pahoja?
Onko homojen agenda potkia kirkkoa nyt kun kirkko otti (vaikkakin lain pakottamana) homot yhteisönsä jäseniksi , täysivaltaisiksi Jumalan lapsiksi – niin nyt homoilla ei ole muuta harrastusta kuin potkia kirkkoa.
Ja sitten ihmettelette kun kukaan ei ole kiinnostunut olemaan ateisti. …
Niin paitsi homo-kommunistit.
oih ja voih näitä homo-parkoja…
En ole muuten koskaan sanonut teitä kaikkia pahoiksi olen sanonut ateistien tarkoittavan pahuutta ja siltähän se näyttääkin! Jos se kalahtaa sinuun niin älä kerro ettei me tiedetä sinun olevan paha ja tai homo …
Ja alussa suuriosa minulle kirjoittaneita oli vain näitä safiröllön homo-sex-kavereita.
Sittemmin mukana on liittynyt näitä harhautettuja ateisteja jotka luulevat olevansa ateisteja, koska uskoivat aipesuun että ateismi tarkoittaa ”ei usko Jumalaan” mutta he uskoivat sen vain laiskuuttaan ja oikeasti he ovat ihan normaaleja ihmisiä. Niistä ei monella ole kyllä nimeä, vaan kaarne oli eka rohkea joka uskalsi ilmaista mietteensä nimellä.
http://enni-mummo.blogspot.fi/2012/10/kylla-maailmaan-sanoja-mahtuu.html - @fennis
@fennis kirjoitti:
Vaan toisin kävi! Ja hän sitten hävisi oma sopimuksensa! Ja minä vain ystävällisesti muistutin häntä häviöstään!
"Juuri tästä puhun. Ärsyttää todella, kuinka et ymmärrä. Tulet tänne, haukut meitä kaikkia pahoiksi, ja esität uhria."
Onko homojen agenda potkia kirkkoa nyt kun kirkko otti (vaikkakin lain pakottamana) homot yhteisönsä jäseniksi , täysivaltaisiksi Jumalan lapsiksi – niin nyt homoilla ei ole muuta harrastusta kuin potkia kirkkoa.
En ole muuten koskaan sanonut teitä kaikkia pahoiksi olen sanonut ateistien tarkoittavan pahuutta ja siltähän se näyttääkin! Jos se kalahtaa sinuun niin älä kerro ettei me tiedetä sinun olevan paha ja tai homo …
Ja alussa suuriosa minulle kirjoittaneita oli vain näitä safiröllön homo-sex-kavereita.
Sittemmin mukana on liittynyt näitä harhautettuja ateisteja jotka luulevat olevansa ateisteja, koska uskoivat aipesuun että ateismi tarkoittaa ”ei usko Jumalaan” mutta he uskoivat sen vain laiskuuttaan ja oikeasti he ovat ihan normaaleja ihmisiä. Niistä ei monella ole kyllä nimeä, vaan kaarne oli eka rohkea joka uskalsi ilmaista mietteensä nimellä.
http://enni-mummo.blogspot.fi/2012/10/kylla-maailmaan-sanoja-mahtuu.htmlkoska uskoivat aipesuun
korjaan
koska uskoivat aivopesuun - Edges
@fennis kirjoitti:
http://enni-mummo.blogspot.fi/2012/10/kylla-maailmaan-sanoja-mahtuu.htmlOih ja voih näitä partamies parkoja. Ei se fennis vain ymmärrä oman partansa kasvua, ja sitä, että partaa ei saa kietoa kyrvän ympärille, tai muuten on hipsteri.
Minä olen kasvanut niin, että isä opetti aina fennomaanien olevan parrakkaita luolamiehiä, jotka saavat ihottumaa sukukalleuksiinsa.
En minä sinua sano karvaiseksi mieheksi, mutta fennomaani tarkoittaa karvaista miestä ja siltähän se näyttääkin! Jos se kalahtaa, niin älä kerro ettei me tiedetä sun olevan karvanen tai mies.
- -
Tuo tekstini on yhtä hukassa fennomaaneista kuin sinun tekstisi on ateisteista. Pystytkö nyt samaistumaan siihen, miltä sinun tekstisi lukeminen tuntuu?
- Mein Kampf
Mein Kampf - Taisteluni Uskon ja Ei Uskon Välissä
Ja kuka nyt saa jutella ateismista ??
http://enni-mummo.blogspot.fi/2012/09/mein-kampf-taisteluni-uskon-ja-ei-uskon.html- ...
Tuollaiselle Vainoharhaiselle Kaappihomo-Natsille sopiva nikki ja töherryksen nimi, osoittaa kirjoittajan sympatian suunnan.
- hae apua!
... kirjoitti:
Tuollaiselle Vainoharhaiselle Kaappihomo-Natsille sopiva nikki ja töherryksen nimi, osoittaa kirjoittajan sympatian suunnan.
pistepirkon hetero-fobia pulpahti taas jälleen näppikseltä foorumille.
uskotko että homoutesi korvaa sinulle lapsuuden traumat? - ...
hae apua! kirjoitti:
pistepirkon hetero-fobia pulpahti taas jälleen näppikseltä foorumille.
uskotko että homoutesi korvaa sinulle lapsuuden traumat?Miksi sinun lapsuuden traumasi minulle pitäisi korvata?
- niinnoo
Se oli Hitlerin taistelu tämä minun taisteluni.
Onko kaikki mitä Hitler sanoi teki söi joi pukeutui demonisoitu
http://fi.wikipedia.org/wiki/Hakaristi
” Hakaristi on hyvin vanha onnen vertauskuva, jota on käytetty onnen tunnuksena monissa eri kulttuureissa. Hakaristi esiintyy edelleen monissa uskontokunnissa hyvän tai ikuisen vertauskuvana.”
Onko oikein että Hitlerin takia hyvä vanha risti demonisoidaan ja kielletään.
”Länsimaissa hakaristi on tunnettu parhaiten kansallissosialistien symbolina. Sen käyttö on tästä syystä kielletty Saksassa ja useissa muissa maissa.”
Viisaammat voisimme unohtaa tuon ja elää normaalia elämää. On harmi että niin tapahtui se on fakta mutta demonisoimalla yksi risti kieltämällä se on tyhmyyttä.
Meillä ajattelevilla ihmisillä on mahdollisuus puhua takaisin hakaristin OIKEA maine.
Ei pidä antaa valtaa jonkun onnettoman pilata hyvää tarkoittavan ristin maine!
Hesas oli Metros tms känny-kuva kun mersussa oli mersun merkin tilalla hakaristi.
Sekään ei ole laitonta.
Mielestäni saksalaiset ym jotka kieltää hyvää tarkoittavan ristin ovat tyhmiä demonisoidessaan hakaristin kielletyksi.
Hakaristi on hyvän ja ikuisen vertauskuva
Voisi kait ajatella että kaikki mitä Hitler joi ja söi demonisoidaan myös rikokseksi.
Hakarististä lisää:
Kuvatessaan pyörimistä se kuvaa aurinkoa tai vuodenkiertoa ja näihin liitettyjä hyviä ilmiöitä kuten elämää, onnea ja hedelmällisyyttä. Hakaristin on uskottu paitsi tuovan hyvää onnea, myös suojelusta pahoilta voimilta ja vihollisilta. Se onkin suojeleva taikamerkki esimerkiksi Pohjois-Euroopassa.
Hakaristiä esiintyi Suomessa arkeologisten löytöjen perusteella viimeistään rautakaudella. Myöhemmin tiedetään sillä koristellun puuta ja tekstiileitä. Erityisesti puuesineissä hakaristi on ollut osa tursaansydän-taikamerkkiä, jonka on katsottu suojelevan pahalta. Hakaristi on ollut pitkään käytössä Pohjolassa onnen vertauskuvana.
--- Hakaristi oli siis paljon vanhempi kuin Hitler. Viisaat ihmiset ei demonisoi Hyvää tarkoittavaa ristiä vain Hitlerin takia tai sitten pitää demonisoida kaikki mitä teki sanoi ajatteli sekä söi ja joi ja vaatetti ym
Olen myös käsittänyt että Hitler oli aikalaistensa silmissä komea.
Olen näkevinäni Aleksander stubbissa Hitelrin ominaisuuksia komea naisen pikkupöksyt märkinä tekee mitä vaan Stubbin puolesta ja Stubbi solvasi suomalaiset rikollisisksi rasisteiksi – se ei ole kaukana että Stubbi tahtoo tappaa suomalaiset.- hassu.jumalainen
''Se oli Hitlerin taistelu tämä minun taisteluni.''
Ja kuten Hitler, sinäkin olet rasistinen ja lisäksi keksit vihollisia, joita demonisoit, joiden vika on kaikki vääryys ja pahuus tässä maailmassa.
Oliko se seikka, että hakaristi ei ole Hitlerin keksintöä uutinen sinulle? hassu.jumalainen kirjoitti:
''Se oli Hitlerin taistelu tämä minun taisteluni.''
Ja kuten Hitler, sinäkin olet rasistinen ja lisäksi keksit vihollisia, joita demonisoit, joiden vika on kaikki vääryys ja pahuus tässä maailmassa.
Oliko se seikka, että hakaristi ei ole Hitlerin keksintöä uutinen sinulle?” Oliko se seikka, että hakaristi ei ole Hitlerin keksintöä uutinen sinulle? ”
---- Se että hakaristi ei ole Hitlerin keksintö, oli minulle uusi asia silloin kun n 20-30 v sitten kuulin ekan kerran että se on aiemmin ollut onnen risti, jonka Hitler otti käyttöönsä. Ennen tuota lehdestä lukemaani luulin hakaristiä Hitlerin keksinnöksi. Koulussa siitä ei puhuttu tai nukuin sinä hetkenä. ^.^
Se taas on ihmeellistä että onnenristi on leimattu pahaksi siksi että Hitler käytti sitä omana onnen / ikuisuuden symbolina muutaman vuoden ajan.
Tai sitten pitää kieltää myös maito koska eiköhän Hitler juonut maitoa tai viiniä. Kielletäänkö vaatteetkin koska Hitlerkin käytti vaatteita.
Miksi Helsingissä on muuten taloja joissa on kaasu, eikö kaasuhellatkin pitäisi kieltää koska Hitler kaasutti monta miljoonaa juutalaista! Monissa maissa lämmitetään kaasulla eikö sekin pitäisi kieltää.
Koko jutun pointti oli miksi leimasit minut Hitler-faniksi koska otsikoin mielipiteeni : Taisteluni ?
Hitlerin kirjasta sen nappasin mutten edes tiedä mistä Hitlerin kirja kertoo.
Syytätte minua ihmeellisistä asioista :” Ja kuten Hitler, sinäkin olet rasistinen ja lisäksi keksit vihollisia, joita demonisoit, joiden vika on kaikki vääryys ja pahuus tässä maailmassa.”
Ja kuten Hitler sinäkin tahdot tuomita ja tuhota minut rasistisin ja väärin perustein. Demonisoit minua kaikille ja syytät minua omista mielikuvituskavereistasi. Te ateistit peittääksenne oman todellisen päämääränne estitte ja tuhositte kirjoittamiseni suolessa.
Ateistien tarkoitus ei ole ajaa uskonnottomien asiaa vaan homojen asiaa, saada homot valtaan tappamaan heterot.
Ja jokainen joka väittää minua vainoharhaiseksi tietää että olen oikeassa. Vainoharhaiseksi syyttely on ensimmäinen keino vaijentaa erilainen pohdiskelija, kyyditykset ja mielisairaalaan sulkemiset ovat ihan arkipäivää olleet aina ja joka paikassa, Suomessakin. Niitä samoja keinoja käyttivät ja käyttävät tänäänkin kaikki valtaan pyrkivät. Niin näemmä ateistitkin. Ateistit alkavat pelottaa mahdollisena uutena diktaattorina. Kannattaa pitää vara.
Kuten Hitlerin aikalaiset tekään ette osaa/tahdo kyseenalaistaa kaunista poikaa, Stubbi saa syyttää, solvata ja herjata suomalaisia rasisteiksi ja kaikki huutaa Heil Stubbi
Enempi tästä on tuolla ...
http://enni-mummo.blogspot.fi/2012/09/suu-puhuu-mita-sydan-ajattelee.html- Edges
fennis kirjoitti:
” Oliko se seikka, että hakaristi ei ole Hitlerin keksintöä uutinen sinulle? ”
---- Se että hakaristi ei ole Hitlerin keksintö, oli minulle uusi asia silloin kun n 20-30 v sitten kuulin ekan kerran että se on aiemmin ollut onnen risti, jonka Hitler otti käyttöönsä. Ennen tuota lehdestä lukemaani luulin hakaristiä Hitlerin keksinnöksi. Koulussa siitä ei puhuttu tai nukuin sinä hetkenä. ^.^
Se taas on ihmeellistä että onnenristi on leimattu pahaksi siksi että Hitler käytti sitä omana onnen / ikuisuuden symbolina muutaman vuoden ajan.
Tai sitten pitää kieltää myös maito koska eiköhän Hitler juonut maitoa tai viiniä. Kielletäänkö vaatteetkin koska Hitlerkin käytti vaatteita.
Miksi Helsingissä on muuten taloja joissa on kaasu, eikö kaasuhellatkin pitäisi kieltää koska Hitler kaasutti monta miljoonaa juutalaista! Monissa maissa lämmitetään kaasulla eikö sekin pitäisi kieltää.
Koko jutun pointti oli miksi leimasit minut Hitler-faniksi koska otsikoin mielipiteeni : Taisteluni ?
Hitlerin kirjasta sen nappasin mutten edes tiedä mistä Hitlerin kirja kertoo.
Syytätte minua ihmeellisistä asioista :” Ja kuten Hitler, sinäkin olet rasistinen ja lisäksi keksit vihollisia, joita demonisoit, joiden vika on kaikki vääryys ja pahuus tässä maailmassa.”
Ja kuten Hitler sinäkin tahdot tuomita ja tuhota minut rasistisin ja väärin perustein. Demonisoit minua kaikille ja syytät minua omista mielikuvituskavereistasi. Te ateistit peittääksenne oman todellisen päämääränne estitte ja tuhositte kirjoittamiseni suolessa.
Ateistien tarkoitus ei ole ajaa uskonnottomien asiaa vaan homojen asiaa, saada homot valtaan tappamaan heterot.
Ja jokainen joka väittää minua vainoharhaiseksi tietää että olen oikeassa. Vainoharhaiseksi syyttely on ensimmäinen keino vaijentaa erilainen pohdiskelija, kyyditykset ja mielisairaalaan sulkemiset ovat ihan arkipäivää olleet aina ja joka paikassa, Suomessakin. Niitä samoja keinoja käyttivät ja käyttävät tänäänkin kaikki valtaan pyrkivät. Niin näemmä ateistitkin. Ateistit alkavat pelottaa mahdollisena uutena diktaattorina. Kannattaa pitää vara.
Kuten Hitlerin aikalaiset tekään ette osaa/tahdo kyseenalaistaa kaunista poikaa, Stubbi saa syyttää, solvata ja herjata suomalaisia rasisteiksi ja kaikki huutaa Heil Stubbi
Enempi tästä on tuolla ...
http://enni-mummo.blogspot.fi/2012/09/suu-puhuu-mita-sydan-ajattelee.html''Ateistien tarkoitus ei ole ajaa uskonnottomien asiaa vaan homojen asiaa, saada homot valtaan tappamaan heterot.''
Olet vainoharhainen. Hankkiudu hoitoon! Vanhuus selvästi alkaa painaa. Ettei vain olisi Alzheimerin alkua? - ...
Edges kirjoitti:
''Ateistien tarkoitus ei ole ajaa uskonnottomien asiaa vaan homojen asiaa, saada homot valtaan tappamaan heterot.''
Olet vainoharhainen. Hankkiudu hoitoon! Vanhuus selvästi alkaa painaa. Ettei vain olisi Alzheimerin alkua?Fennis taitaa olla insestin aikaansaannos.
- 123rdfg
Saa ateismista tai ateisteista keskustella. Sinä sen sijaan haluat keskustella pääsääntöisesti itsestäsi ja jostain syystä homoista, jos palstahistoriastasi voi jotain päätellä. Väännät ateismin joksikin, jota se ei ole ja jauhat omasta väännöksestäsi täysin aivotonta ja yksisilmäistä psskaa.
Tämä ei ole oikea palsta sinulle. - multinikki
Ateismista saavat keskustella kaikki ihmiset. Kaikkien ihmisten oikeus keskustella ateismista perustuu Suomen perustuslakiin, jonka12 § pykälän mukaan:
"Jokaisella on sananvapaus. Sananvapauteen sisältyy oikeus ilmaista, julkistaa ja vastaanottaa tietoja, mielipiteitä ja muita viestejä kenenkään ennakolta estämättä."- f-ihminen
Multinikki,
Ha haa nyt minä tiedän miksi ateistit inhoo multinikkiä, koska se on viisaampi kuin kaikki ateistit yhteensä.
Jaa multinikki ei tiedä, niin siinä kävi silleen että ystäväiseni @teotwawki haukkui multinikkiä jossain 50 palstalla ja minä luulin että se haukku minua ja siitä suivaantuneena haukuin teon ja siitä suivaantuneena teo suuttui minulle ja kai se vieläkin on myrtsinä, minä kun osaan tuon haukkumisen jalon taidon aika perusteellisesti. Olen pahoillani, teo óò.
Harmi että minä mokasin tuon teon.
Minä tehtailen nikkejä joka päivä, niin luulin että minä olen Sinä että silleen, enkä sitten olekaan vaan Sinä olet Sinä ja minä olen minä - kätevää eikö? Kaipa tämäkin asia sitten selveni minulle lopullisesti.
Mutta siinä se multinikki nyt on. Mitähän Sinulle sanoisi, terve ja että vihdoinkin !
Ja olet ihan oikeassa pykäliesi kanssa. Ongelmahan vaan on se etten minä saa sanoa omia mielipiteitäni kun nämä ateistit bannii ja oikeestaa pännii minua.
Minä en ole ateisti vaan jotain ihan muuta. Mitäs multinikki viisaudessasi mietit näistä kiemuroista joita olen miettinyt?
Lyhyt kertaus: luulin 40 vuotta olevani ateisti ja täällä tajusin etten tahdo olla sellainen kamala kuin nämä aivovauriot ovat kun pitäisi puhua ateismista nää jauhaa vaan jumalaa ja raamattua sekä bannii ja bännii minua.
90% kirjoituksistani on poistettu. On aika turha sitten edes miettiä mitä sanoo kunhan höpisee vaan.
Kaikki nikkini on rikotteu ja jos kirjoitan nikillä niin tekstit lähtee. Tai en edes pääse sisään jos rekkaan.
En minä voinut kuvitella että ateisti olisi nähdyn ja koetun tyhmiä ja huumorintajuttomia, pipo päässä helteellä ja avopäin pakkasella. Varmaan maton reunalta pudonneita kun on niin tärähtäneitä ja saivartelijoita. Kuka tollanen tahtoo olla?
Olen järkyttynyt tarviin balsamia haavoille.
Missä on kaikki huumori ja hauskuus? Ateistithan on tiukkapipoisempia kuin uskovaiset. Kamalaa.
Keksipä, multinikki Sinä meille hauskoille fiksuille filmaattisille ihmisille kätevä nimi, että päästään oikeen juttelee kunnolla. Mielummin sellainen joka ei ole ”varattu” . Olisiko multinikki hyvä? Me multinikit vaadimme hauskaa ateismi-palstalle ja tylsät huumorintajuttomat menkööt vaikka jehovien suvi-seuraan, eikö ? - -s-
f-ihminen kirjoitti:
Multinikki,
Ha haa nyt minä tiedän miksi ateistit inhoo multinikkiä, koska se on viisaampi kuin kaikki ateistit yhteensä.
Jaa multinikki ei tiedä, niin siinä kävi silleen että ystäväiseni @teotwawki haukkui multinikkiä jossain 50 palstalla ja minä luulin että se haukku minua ja siitä suivaantuneena haukuin teon ja siitä suivaantuneena teo suuttui minulle ja kai se vieläkin on myrtsinä, minä kun osaan tuon haukkumisen jalon taidon aika perusteellisesti. Olen pahoillani, teo óò.
Harmi että minä mokasin tuon teon.
Minä tehtailen nikkejä joka päivä, niin luulin että minä olen Sinä että silleen, enkä sitten olekaan vaan Sinä olet Sinä ja minä olen minä - kätevää eikö? Kaipa tämäkin asia sitten selveni minulle lopullisesti.
Mutta siinä se multinikki nyt on. Mitähän Sinulle sanoisi, terve ja että vihdoinkin !
Ja olet ihan oikeassa pykäliesi kanssa. Ongelmahan vaan on se etten minä saa sanoa omia mielipiteitäni kun nämä ateistit bannii ja oikeestaa pännii minua.
Minä en ole ateisti vaan jotain ihan muuta. Mitäs multinikki viisaudessasi mietit näistä kiemuroista joita olen miettinyt?
Lyhyt kertaus: luulin 40 vuotta olevani ateisti ja täällä tajusin etten tahdo olla sellainen kamala kuin nämä aivovauriot ovat kun pitäisi puhua ateismista nää jauhaa vaan jumalaa ja raamattua sekä bannii ja bännii minua.
90% kirjoituksistani on poistettu. On aika turha sitten edes miettiä mitä sanoo kunhan höpisee vaan.
Kaikki nikkini on rikotteu ja jos kirjoitan nikillä niin tekstit lähtee. Tai en edes pääse sisään jos rekkaan.
En minä voinut kuvitella että ateisti olisi nähdyn ja koetun tyhmiä ja huumorintajuttomia, pipo päässä helteellä ja avopäin pakkasella. Varmaan maton reunalta pudonneita kun on niin tärähtäneitä ja saivartelijoita. Kuka tollanen tahtoo olla?
Olen järkyttynyt tarviin balsamia haavoille.
Missä on kaikki huumori ja hauskuus? Ateistithan on tiukkapipoisempia kuin uskovaiset. Kamalaa.
Keksipä, multinikki Sinä meille hauskoille fiksuille filmaattisille ihmisille kätevä nimi, että päästään oikeen juttelee kunnolla. Mielummin sellainen joka ei ole ”varattu” . Olisiko multinikki hyvä? Me multinikit vaadimme hauskaa ateismi-palstalle ja tylsät huumorintajuttomat menkööt vaikka jehovien suvi-seuraan, eikö ?"Kaikki nikkini on rikotteu ja jos kirjoitan nikillä niin tekstit lähtee. Tai en edes pääse sisään jos rekkaan"
Tuo tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä, että ylläpito on estänyt, eli bannannut rekisteröimäsi nimimerkit. Ja ylläpito ei tee sitä ihan huvikseen, vaan on katsonut sinun rikkovan Suomi24:n sääntöjä toistuvasti. Sinähän tietenkin pistät tämän(kin) pahojen homoateistien syyksi? - yst koneelta taas @f
-s- kirjoitti:
"Kaikki nikkini on rikotteu ja jos kirjoitan nikillä niin tekstit lähtee. Tai en edes pääse sisään jos rekkaan"
Tuo tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä, että ylläpito on estänyt, eli bannannut rekisteröimäsi nimimerkit. Ja ylläpito ei tee sitä ihan huvikseen, vaan on katsonut sinun rikkovan Suomi24:n sääntöjä toistuvasti. Sinähän tietenkin pistät tämän(kin) pahojen homoateistien syyksi?Kuules safirella ypin pikku appari.
1. sanopa mikset voi olla nikilläsi?
Vastaus lienee koska harrastat muiden nikkien rikkomista ja luulet niiden harrastavan samaa sinullekin jota en muuten yhtään ihmettele!
Ja uskoton lähi-pska rikkoi ekan nikkini tähän
Tuon jälkeen en saanut ikinä viestiä tuolta nikiltä. uskoton lähi-pska rikkoi sen itse tai pyysi jotain ypistä sen tekemään.
2. ypi eli safirella ja muut ypit huom Minä en ole kirjoittanut yhtään palstan sääntöjen vastaista kirjoitusta.
Sitä vastoin ypi levittää pornoa minkä kieltää muilta.
Ypi syrjii koska rikkoo itse määrämiään sääntöjä.
Siis Ypillä on eri säännöt eri ihmisille.
ja 3. tällä nimenomaisella ate-palstalla minun bannimiseni johtuu vain teidän sairaalloisesta halusta estää kaikkinainen keskustelu ATEismista ja annatte poistokehotuksia niin paljon ettei ypille jää muuta mahdollisuutta kuin bannia, koska ypi ei jaksa teidän poistokehotuksianne.
Olette itse rikollisia kuten tämä Hyvä Ystäväni multinikki sanoi !
Mistä tämä kaikki johtuu :
Tästä safirellan henk.koht. vihasta samanikäistä naista kohtaan, safirella tahtoo olla yksin palstan Jumala ja määrätä kuka täällä saa kirjoittaa ja mitä!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9401199/#comment-50400727
Ekana safirella mokasi eikä ymmärtänyt aloitusta ja sitten herjasi minut alimpaan…
Ja edelleen jatkaa herjaamista
Sanokaahan hyvät ateistit miksi kirjoitin 2 v sitten näin ? :
fenno.maani 17.10.2010
Se pää-kysymys
Ja sit Se toinen kysymys, miten paljon Ateisteiksi tunnustautuvat tuntee olevansa Saatanan palvojia?
Onko se teille sama asia?
Nyt ne rupes Metro-lehdessä tappelee kummat tekee enemmän hyvää Jumalaan uskovaiset vai Ateistit?
Siitäkin saa sen käsityksen että ATEISTIT TEKEE HYVÄÄ, ELI EIVÄT OLE SAATANAN, ELI PAHUUDEN PALVOJIA.
Ja siksi minä taas en lue itseäni ateistien joukkoon, enää ikinä. Olette kamalampia kuin ikinä olin edes saanut käsitystä. Eli voisin sanoa että papit antavat ateisteista liian kauniin kuvan.
Tunnenpa tai tunsin pari satanan-palvojaa ja ne oli kyllä ihan kivoja. Juteltiin asiallisesti asioista ja sitten ryypättiin. Jäi kyllä S-palvojista ihan helvv. kivan tuntuinen kuva. Hassu ja erikoinen, mutta luotettavia ja rehellisiä hassuudessaan olivat.
Jatkossa mielummin kaveeraan S-palvojien kanssa kuin ateistien kanssa. - @f
-s- kirjoitti:
"Kaikki nikkini on rikotteu ja jos kirjoitan nikillä niin tekstit lähtee. Tai en edes pääse sisään jos rekkaan"
Tuo tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä, että ylläpito on estänyt, eli bannannut rekisteröimäsi nimimerkit. Ja ylläpito ei tee sitä ihan huvikseen, vaan on katsonut sinun rikkovan Suomi24:n sääntöjä toistuvasti. Sinähän tietenkin pistät tämän(kin) pahojen homoateistien syyksi?-S-a-f-i-r-e-l-l-a n ystis uskoton lähipska hiljeni taas vai ?
Tiedät ihan tasan tarkkaan oman osuutesi nikkieni rikkomisessa safiröllö! - -s-
@f kirjoitti:
-S-a-f-i-r-e-l-l-a n ystis uskoton lähipska hiljeni taas vai ?
Tiedät ihan tasan tarkkaan oman osuutesi nikkieni rikkomisessa safiröllö!Pistä se kone kiinni. Käy lenkillä tai jotain. Minä en edes tiedä mikä tai kuka on tuo safirella josta koko ajan puhut. Kielenkäyttösikin on ala-arvoista.
- 58+7
''Ha haa nyt minä tiedän miksi ateistit inhoo multinikkiä, koska se on viisaampi kuin kaikki ateistit yhteensä. ''
Paitsi että multinikki ei ole multinikki josta teo puhui. Eikä tämä multinikki edes ole multinikki, hän kun käyttää samaa nikkiä.- multinikki
Mielestäni olisi parempi, että tässä ketjussa pidättäydyttäisiin kaikenlaisesta turhasta henkilöiden spekuloinnista. Tässä ketjussa olisi parempi pysytellä asialinjalla ketjun aiheessa.
- etgert
multinikki kirjoitti:
Mielestäni olisi parempi, että tässä ketjussa pidättäydyttäisiin kaikenlaisesta turhasta henkilöiden spekuloinnista. Tässä ketjussa olisi parempi pysytellä asialinjalla ketjun aiheessa.
Mikä vitun palstapoliisi tänne tuli vinkumaan.
- multinikki
etgert kirjoitti:
Mikä vitun palstapoliisi tänne tuli vinkumaan.
Mielestäni olisi parempi, että tässä ketjussa pidättäydyttäisiin kaikenlaisesta turhasta solvaamisesta ja keskityttäisiin ketjun aiheeseen..
- serter
multinikki kirjoitti:
Mielestäni olisi parempi, että tässä ketjussa pidättäydyttäisiin kaikenlaisesta turhasta solvaamisesta ja keskityttäisiin ketjun aiheeseen..
Osaatko lukea? Aloituksen aiheena on muiden solvaaminen
- multinikki
serter kirjoitti:
Osaatko lukea? Aloituksen aiheena on muiden solvaaminen
Aiheena on, kuka saa keskustella ateismista.
Ateismista saavat keskustella kaikki ihmiset. Kaikkien ihmisten oikeus keskustella ateismista perustuu Suomen perustuslakiin, jonka12 § pykälän mukaan:
"Jokaisella on sananvapaus. Sananvapauteen sisältyy oikeus ilmaista, julkistaa ja vastaanottaa tietoja, mielipiteitä ja muita viestejä kenenkään ennakolta estämättä." - @fenno c/o friend
multinikki kirjoitti:
"Jokaisella on sananvapaus. Sananvapauteen sisältyy oikeus ilmaista, julkistaa ja vastaanottaa tietoja, mielipiteitä ja muita viestejä kenenkään ennakolta estämättä."Hyvä multis, runno se laitaan!!
- egbert
multinikki kirjoitti:
"Jokaisella on sananvapaus. Sananvapauteen sisältyy oikeus ilmaista, julkistaa ja vastaanottaa tietoja, mielipiteitä ja muita viestejä kenenkään ennakolta estämättä."Aiheena on, kuka saa keskustella ateismista. Aloittajan mukaan siihen liittyy kaikkien aloittajan kanssa eri mieltä olevien solvaaminen, joten voitte molemmat suksia vittuun.
- multinikki
egbert kirjoitti:
Aiheena on, kuka saa keskustella ateismista. Aloittajan mukaan siihen liittyy kaikkien aloittajan kanssa eri mieltä olevien solvaaminen, joten voitte molemmat suksia vittuun.
Valitettavasti olet käsittänyt väärin. Vaikka ketjun aloittaja syyllistyisi mihin aloitusviestissään, se ei muuta ketjun aihetta, joka on: kuka saa keskustella ateismista.
Tässä yhteydessä onkin todettava, että ateismista saavat keskustella kaikki ihmiset. Kaikkien ihmisten oikeus keskustella ateismista perustuu Suomen perustuslakiin, jonka12 § pykälän 1. momentin mukaan:
"Jokaisella on sananvapaus. Sananvapauteen sisältyy oikeus ilmaista, julkistaa ja vastaanottaa tietoja, mielipiteitä ja muita viestejä kenenkään ennakolta estämättä."
Lisäksi olisi mielestäni parempi, että tässä ketjussa ei syyllistyttäisi kiroiluun ym. asiattomaan käytökseen. - Itsetutkiskelija
multinikki kirjoitti:
"Jokaisella on sananvapaus. Sananvapauteen sisältyy oikeus ilmaista, julkistaa ja vastaanottaa tietoja, mielipiteitä ja muita viestejä kenenkään ennakolta estämättä.":) On se mukavaa huomata, kuinka jonkun ihmisen moraaliarvot perustuvat lakiin. Kertoo paljon ko. henkilön ajattelun tasosta.
- Itsetutkiskelija
multinikki kirjoitti:
Valitettavasti olet käsittänyt väärin. Vaikka ketjun aloittaja syyllistyisi mihin aloitusviestissään, se ei muuta ketjun aihetta, joka on: kuka saa keskustella ateismista.
Tässä yhteydessä onkin todettava, että ateismista saavat keskustella kaikki ihmiset. Kaikkien ihmisten oikeus keskustella ateismista perustuu Suomen perustuslakiin, jonka12 § pykälän 1. momentin mukaan:
"Jokaisella on sananvapaus. Sananvapauteen sisältyy oikeus ilmaista, julkistaa ja vastaanottaa tietoja, mielipiteitä ja muita viestejä kenenkään ennakolta estämättä."
Lisäksi olisi mielestäni parempi, että tässä ketjussa ei syyllistyttäisi kiroiluun ym. asiattomaan käytökseen.''Lisäksi olisi mielestäni parempi, että tässä ketjussa ei syyllistyttäisi kiroiluun ym. asiattomaan käytökseen.''
Tiedätkö miksi kiroilu on väärin? :) Uskotko kirouksiin? Jos sanon stna, niin kiroutuuko joku? Satuttaako joku tunteensa? Loukkaanko jotakuta henkilökohtaisesti?
Miksi olet täällä kritisoimassa muita? Saatko paremmuudentunnetta huomauttaessasi ihmisiä heidän ''huonoista tavoistaan''?
Oletko itse virheetön?
Koetko, että se, mikä sinun mielestäsi on asiallista ja oikein, on absoluuttista, ja tulisi olla kaikille ihmisille samat? - multinikki
:) On se mukavaa huomata, kuinka jonkun ihmisen moraaliarvot perustuvat lakiin. Kertoo paljon ko. henkilön ajattelun tasosta.
Mielestäni olisi parempi, että tässä ketjussa ei turvauduttaisi asiattomaan ad hominem -argumentointiin.
- rertedt
multinikki kirjoitti:
Lisäksi olisi mielestäni parempi, että tässä ketjussa ei syyllistyttäisi kiroiluun ym. asiattomaan käytökseen.Idiootti, keskutelun otsikko on ''KUKA saa keskustella ateismista ?'', aiheena on aloittajan kanssa eri mieltä olevien solvaaminen. Etkö sinä saatanan itsesi ylentänyt wannabepalstanazi sitä tajua?
- multinikki
rertedt kirjoitti:
Idiootti, keskutelun otsikko on ''KUKA saa keskustella ateismista ?'', aiheena on aloittajan kanssa eri mieltä olevien solvaaminen. Etkö sinä saatanan itsesi ylentänyt wannabepalstanazi sitä tajua?
Mielestäni olisi parempi, että tässä ketjussa käytettäisiin asiallista kieltä eikä sorruttaisi turhiin solvauksiin. Tässä ketjussa olisi mielestäni hyvä puhua ketjun varsinaisesta aiheesta, joka täysin yksiselitteisesti on, kuka saa keskustella ateismista.
- multinikki
multinikki kirjoitti:
Mielestäni olisi parempi, että tässä ketjussa ei turvauduttaisi asiattomaan ad hominem -argumentointiin.
Tässä kohtaa on mielestäni syytä huomauttaa, että joku poisti viestin tästä välistä. Edellinen viestini ei siis ollut tarkoitettu itsetutkiskelijalle, jonka kirjoittelussa ilahduttavaa kyllä on jo havaittavissa pientä edistystä. Uskon, että saamme nämä käytös- ja aiheessapysymisasiat kyllä kuntoon, kunhan yhdessä käymme näitä läpi.
- ferterg
multinikki kirjoitti:
Mielestäni olisi parempi, että tässä ketjussa käytettäisiin asiallista kieltä eikä sorruttaisi turhiin solvauksiin. Tässä ketjussa olisi mielestäni hyvä puhua ketjun varsinaisesta aiheesta, joka täysin yksiselitteisesti on, kuka saa keskustella ateismista.
Papukaija?
multinikki kirjoitti:
Tässä kohtaa on mielestäni syytä huomauttaa, että joku poisti viestin tästä välistä. Edellinen viestini ei siis ollut tarkoitettu itsetutkiskelijalle, jonka kirjoittelussa ilahduttavaa kyllä on jo havaittavissa pientä edistystä. Uskon, että saamme nämä käytös- ja aiheessapysymisasiat kyllä kuntoon, kunhan yhdessä käymme näitä läpi.
Ja tuttumies tai joku muu vastaava narsisti on päättänyt alkaa taas jankata siitä miten ja kuka tällä palstalla saa kirjoitella.
Lähe vetään, ole hyvä...- multinikki
Ja tuttumies tai joku muu vastaava narsisti on päättänyt alkaa taas jankata siitä miten ja kuka tällä palstalla saa kirjoitella.
Lähe vetään, ole hyvä...Olisi parempi, että kenenkään ei tarvitsisi täältä lähteä vetämään vaan kaikki voisivat olla ystäviä keskenään tässä ketjussa.
- Itsetutkiskelija
multinikki kirjoitti:
Olisi parempi, että kenenkään ei tarvitsisi täältä lähteä vetämään vaan kaikki voisivat olla ystäviä keskenään tässä ketjussa.
Kaikki voivat. Olet kuin 6 -vuotias lapsi joka kertoo aikuisille miten olla aikuisia. Jokainen täällä kyllä tietää miten käyttäytyä. Internetin kauneus on siinä, että ei onneksi tarvitse käyttäytyä.
Kaikki eivät ole lukittautuneet kulttuuriseen ideologiaan kuten sinä.
''You are behaving in a way that makes me uncomfortable, therefore the problem is in you.'' - @fennis
Kaikki voivat. Olet kuin 6 -vuotias lapsi joka kertoo aikuisille miten olla aikuisia. Jokainen täällä kyllä tietää miten käyttäytyä. Internetin kauneus on siinä, että ei onneksi tarvitse käyttäytyä.
Kaikki eivät ole lukittautuneet kulttuuriseen ideologiaan kuten sinä.
''You are behaving in a way that makes me uncomfortable, therefore the problem is in you.''"Olet kuin 6 -vuotias lapsi "
"Jokainen täällä kyllä tietää miten käyttäytyä"
Suuriosa aikuisista on loppujen lopuksi lapsia !
Livessä aikuisen on pakko käyttäytyä oman luonteen vastaiseksi siksi netissä sisäinen lapsi pääsee valloilleen!
Mutta ketä se loka haittaa, homoja ja kommunisteja - koska ne ovat niin pieni ja surkea vähemmistö.
Meitä enemmistöä ei aikuisten taantuminen lapsen tasolle häiritse.
Poistamiset on taas sadistista lapsellisuutta mikä osoittaa tämän poistajan aivojen henkisen kehityksen jääneen 2-v tasolle , eli eivät kykene sanomaan takas ja siksi poistavat, eli alkavat itkee äidille (YPi) että toi kiusaa...
Jos te tulette netti jakelee omia mielipiteitänne niin hyväksykää se että kaikki ei ole kanssanne samaa mieltä - ja lopettakaa itkemisenne (poistaminen) ja kasvakaa aikuisiksi.
Aikuista harmittaa koska olisi muutakin tehtävää kuin istua kovalla tuolilla.
Ja kirjoittaa uudestaan. ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan
Mutta no hätä enää, tämä ateismi on osaltani ihan taputeltu, ei ole enää mitään tiedusteltavaa asiasta.
No voi olla jo rennommin ja vastailla opettamallanne tyylillä, joka sanalla sanoen on karmaiseva ateisteilla.
Mutta kiitos siitä että opin ymmärtämään miksi uskovaiset pitää ateismia pahana ja nyt tiedän etten ole ateisti.
UskonnotonLähimmäinen sanoo 1.10.2012 23:31
… joku muu vastaava narsisti on päättänyt alkaa taas jankata siitä miten ja kuka tällä palstalla saa kirjoitella.
Lähe vetään, ole hyvä...
Tämä on niin lapsellista ettei sanat riitä
Aloitus on fenniksen ja olen ihan oikeassa.
Liian monen näppiksellä täällä ja YPin laarissa vaaditaan ettei uskovaiset saa jutella ateismi-palstalla.
Olen vaan yrittänyt terävöittää että kaikilla on oikeus jutella mutta ateismista.
Tämä kiukkupussi joka poistajana täällä häärii tahtoo määrätä itse mitä tarkoittaa ”keskustele ateismista ” …
Harmi ettei YPillä ole aikaa paneutua poistajan homo-ongelmaan
Oikeesti aikuisen näppikseltä ” Lähe vetään, ole hyvä...” kuulostaa hävettävän lapselliselta.
Älä lähis, sönkkää mitään vastausta en tahdo lukea sitä! Tiedän sinusta 100% kaiken liikaa. - @fennis
multinikki kirjoitti:
Olisi parempi, että kenenkään ei tarvitsisi täältä lähteä vetämään vaan kaikki voisivat olla ystäviä keskenään tässä ketjussa.
multinikki
2.10.2012 00:09
-5
Sulje
Sääli noista miinuksista, se todistaa vain ateistien lapsellisen homo-kommunismin.
Olethan Sinäkin jo lukenut uusimmat plokini :
http://enni-mummo.blogspot.fi/2012/10/kylla-maailmaan-sanoja-mahtuu.html
ja
http://enni-mummo.blogspot.fi/2012/10/elamisen-malli-jumalasta.html - @fennis
multinikki kirjoitti:
Moi taas multinikki !
Sainhan sen plussattua 5 kertaa nyt pääsit nollakerhoon
Että osaan minäkin niitä plussia laittaa monta kertaa jos tarve sitä vaatii.
Ja nyt se vaati.
multinikki
2.10.2012 00:09
0
Sulje
"Jokainen täällä kyllä tietää miten käyttäytyä"
Suuriosa aikuisista on loppujen lopuksi lapsia !
Livessä aikuisen on pakko käyttäytyä oman luonteen vastaiseksi siksi netissä sisäinen lapsi pääsee valloilleen!
Mutta ketä se loka haittaa, homoja ja kommunisteja - koska ne ovat niin pieni ja surkea vähemmistö.
Meitä enemmistöä ei aikuisten taantuminen lapsen tasolle häiritse.
Poistamiset on taas sadistista lapsellisuutta mikä osoittaa tämän poistajan aivojen henkisen kehityksen jääneen 2-v tasolle , eli eivät kykene sanomaan takas ja siksi poistavat, eli alkavat itkee äidille (YPi) että toi kiusaa...
Jos te tulette netti jakelee omia mielipiteitänne niin hyväksykää se että kaikki ei ole kanssanne samaa mieltä - ja lopettakaa itkemisenne (poistaminen) ja kasvakaa aikuisiksi.
Aikuista harmittaa koska olisi muutakin tehtävää kuin istua kovalla tuolilla.
Ja kirjoittaa uudestaan. ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan
Mutta no hätä enää, tämä ateismi on osaltani ihan taputeltu, ei ole enää mitään tiedusteltavaa asiasta.
No voi olla jo rennommin ja vastailla opettamallanne tyylillä, joka sanalla sanoen on karmaiseva ateisteilla.
Mutta kiitos siitä että opin ymmärtämään miksi uskovaiset pitää ateismia pahana ja nyt tiedän etten ole ateisti.
UskonnotonLähimmäinen sanoo 1.10.2012 23:31
… joku muu vastaava narsisti on päättänyt alkaa taas jankata siitä miten ja kuka tällä palstalla saa kirjoitella.
Lähe vetään, ole hyvä...
Tämä on niin lapsellista ettei sanat riitä
Aloitus on fenniksen ja olen ihan oikeassa.
Liian monen näppiksellä täällä ja YPin laarissa vaaditaan ettei uskovaiset saa jutella ateismi-palstalla.
Olen vaan yrittänyt terävöittää että kaikilla on oikeus jutella mutta ateismista.
Tämä kiukkupussi joka poistajana täällä häärii tahtoo määrätä itse mitä tarkoittaa ”keskustele ateismista ” …
Harmi ettei YPillä ole aikaa paneutua poistajan homo-ongelmaan
Oikeesti aikuisen näppikseltä ” Lähe vetään, ole hyvä...” kuulostaa hävettävän lapselliselta.
Älä lähis, sönkkää mitään vastausta en tahdo lukea sitä! Tiedän sinusta 100% kaiken liikaa.Fennis: ''Meitä enemmistöä ei aikuisten taantuminen lapsen tasolle häiritse.''
Mutta kuinkas sitten tekstin lopussa
Fennis: ''Oikeesti aikuisen näppikseltä ” Lähe vetään, ole hyvä...” kuulostaa hävettävän lapselliselta. ''
...Eli siis haittaako sinua se lapsellisuus vai ei? Olet kovin ristiriitainen? Ovatko ateistit sinusta pahoja siksi, että he ovat äärimmäisen kykeneviä todistamaan sinulle sinun oma typeryytesi?
Eikö sinusta ole lapsellista haukkua niitä, jotka ovat kanssasi eri mieltä, homoiksi ja kommareiksi? Ensin saarnaat oikeen kunnolla, että olet eri mieltä, ja me ateistit emme kestä sitä. Sitten kuitenkin pistät heti itse erimieliset homojen ja kommarien joukkoon.
Itse olen ateisti. Olen hetero. En ole kommunisti (en ole edes kunnolla perehtynyt koko aatteeseen). En tee pahaa ihmisille. Mitäs siihen sanot? Luuletko, että valehtelen? Jos luulet, niin mitä luulet minun saavuttavan sillä, että valehtelisin sinulle näinkin naurettavasta asiasta.
- tapaus rew
sfirella ja uskonnottoman lähi-psakn ja ypiläisten , mielestä palstan vakkarit saavat rikkoa sääntöjä.
kiroilla solvata kirjoittajia vääristellä sanomisia
Mutta Aloittaja ei väitä
egbert 1.10.2012 17:05 "Aloittajan mukaan siihen liittyy kaikkien aloittajan kanssa eri mieltä olevien solvaaminen"
Vaan aloittaja väittää ateistien solvaavan aloittajaa koska aloittaja tahtoo keskustella ateismin määreestä.
tahtoi lienee oikea ilmaisu tässä nimenomaisessa tapauksessa.- sertre
Fennis puhuu paskaa niin että suunpielistä valuu.
sertre kirjoitti:
Fennis puhuu paskaa niin että suunpielistä valuu.
sertre 1.10.2012 22:27
sertreä ottaa päähän kun kaikki vihaa jehovantodistajia eikä kukaan usko jehvoon?- 234rtf
fennis kirjoitti:
sertre 1.10.2012 22:27
sertreä ottaa päähän kun kaikki vihaa jehovantodistajia eikä kukaan usko jehvoon?Mistä ihmeestä sinä taas puhut? Käsitätkö kuinka sekavia juttusi ovat? Miten helevetissä jehovantodistajat tähän keskusteluun liittyvät? Mitä ihmettä ovat sfirella, lähipsakn ja ypiläiset? Kännissäkö sinä ihmisparka olet aina tänne kirjoitellessasi?
- ...
234rtf kirjoitti:
Mistä ihmeestä sinä taas puhut? Käsitätkö kuinka sekavia juttusi ovat? Miten helevetissä jehovantodistajat tähän keskusteluun liittyvät? Mitä ihmettä ovat sfirella, lähipsakn ja ypiläiset? Kännissäkö sinä ihmisparka olet aina tänne kirjoitellessasi?
Safirellalla jo toinen finlandia pullo tyhjenemässä.
- -
Eiköhän tämän voitaisi jo antaa olla. Joku ottaa nyt internet-maailman ihan liian vakavasti.
- jhgkjhgxfbgzdfg
Jos olet mennyt möläyttämään, että pidät ateismia saatananpalvontana, niin miksi itket raisuja reaktioita? Kokeile käydä tarjoamassa samaa muslimeille tai jonkin eri lahkon kristityille ja katso mitä tapahtuu.
Pelottaa kysyä mutta mitä ateismi sinusta on?”Jos olet mennyt möläyttämään, että pidät ateismia saatananpalvontana, niin miksi itket raisuja reaktioita?”
--- Höh, missä? Minä kysysin miksi kirkko niin opettaa? Ja vieläkö sitä kuulee?
Laitatko pliis, linkin missä olen sanonut pitäväni ” ateismia saatananpalvontana”, jotta voin pyytää saatananpalvojilta anteeksi!
Minä en ikinä vertaisi ateisteja saatananpalvojiin! Olen jutellut muutaman saatananpalvojan kanssa ja he olivat kivoja erikoisia, periaattellisia ja mukavia, ei mitään syytä syyttää heitä ateisteiksi. S-palvojilla on sentään periaatteita, eikä niillä ole syytä tuhota kirkkoa kuten ateisteilla. Muutama vuosi sitten Kaisiksessa (Hesas) oli joku niiden pippalot, olikohan tuska festivaali (sori jos sekoitan jotain mutta mustasta kansasta puhuttiin ) No poliisit varautui tarvittavin toiminpitein niin kuin aina ja rivien välistä saattoi lukea että moninkertaisin määrin poliiseja tavalliseen rock´konserttiin verrattuna.
TULOS:
Järjestyshäiriöitä NOLLA ja poliisin tehtäviä NOLLA.
Siinä mallia ateisteille.
Niin että älkää tulko minua syyttämään että minä syyttäisin saatananpalvojia ateisteiksi.
”Pelottaa kysyä mutta mitä ateismi sinusta on? ”
--- Yritän sanoa hellästi että olen sanonut sen tuhat kertaa mutta jostain syystä palstan p-pää ei hyväksy sitä ja poistaa sen. Ja aina tulee uudestaan kysymään sen uudella nimellä - ahaa nymmä muistan piti lähettää se postina ja olen unohtanut.
En ole ateisti, koska ateisti tarkoittaa (mumi) toimii aktiivisesti jopa aggressiivisesti kirkkoa vastaan ja vihaa uskontoja ja raamatun Jumala-satua ja muuta sellaista ällöttävää toimintaa.
Mielestäni ateistien missio, näkemys ja toiminta on enemmän aggressiivisuus kirkkoa / uskontoja vastaan kuin meillä jotka olemme enemmän EVVK-tyyppejä, ei kiinnosta kirkon jutut eikä vastustaa sitä, mutta meillä ei tietääkseni ole ryhmää kerhoa sääntöjä etujärjestöä eikä edes nimeä ja jos ateistit luettelee meidät omaan joukkoonsa - niin se ei ole oikein laskettu. Ehkä se on vasemmiston matematiikkaa: jokainen joka ei äänestä persuja (80%) äänestää islamia Suomeen (P.Arhinmäki) - nukkuvatkin òó - jokainen joka ei ole kirkossa on ateisti, onko tämä kommari-ateistien laskutapa?
Minä vaan huomautin että laillani ajattelevia on 600 milj kun ateisteiksi itseään ajattelevia VAIN 150 miljoonaa
Ehdotin että joku voisi perustaa meille järjestön, nimen ja ohjelman ym se kaikki. Erona ateisteihin neutraali / välinpitämätön (EVVK) suhtautuminen uskontoihin kirkkoon ym eikä tollanen aggressiivinen taistelu uskontoa vastaan
uskovilla on omat juttunsa ja me jotka uskomme ettei Jumala ole olemassa voimme harrastaa omia juttujamme.
Ja nyt uutena älysin (wikistä) ateistit tahtoo uskonnot alas jotta saavat oman jumalansa tilalle; kommunismin, minkä nimissä pääsee taas tappamaan eritavalla ajattelevia. Hyvä wiki-wiki !
ja tänään kirjoitin tällaisen
http://enni-mummo.blogspot.fi/2012/10/elamisen-malli-jumalasta.html
http://enni-mummo.blogspot.fi
Ehei en minä usko se ketään teistä kiinnostaa. Te kun huudatte vaan ettekä kuuntele mitään koskaan!- Itsetutkiskelija
fennis kirjoitti:
”Jos olet mennyt möläyttämään, että pidät ateismia saatananpalvontana, niin miksi itket raisuja reaktioita?”
Laitatko pliis, linkin missä olen sanonut pitäväni ” ateismia saatananpalvontana”, jotta voin pyytää saatananpalvojilta anteeksi!
Minä en ikinä vertaisi ateisteja saatananpalvojiin! Olen jutellut muutaman saatananpalvojan kanssa ja he olivat kivoja erikoisia, periaattellisia ja mukavia, ei mitään syytä syyttää heitä ateisteiksi. S-palvojilla on sentään periaatteita, eikä niillä ole syytä tuhota kirkkoa kuten ateisteilla. Muutama vuosi sitten Kaisiksessa (Hesas) oli joku niiden pippalot, olikohan tuska festivaali (sori jos sekoitan jotain mutta mustasta kansasta puhuttiin ) No poliisit varautui tarvittavin toiminpitein niin kuin aina ja rivien välistä saattoi lukea että moninkertaisin määrin poliiseja tavalliseen rock´konserttiin verrattuna.
TULOS:
Niin että älkää tulko minua syyttämään että minä syyttäisin saatananpalvojia ateisteiksi.
--- Yritän sanoa hellästi että olen sanonut sen tuhat kertaa mutta jostain syystä palstan p-pää ei hyväksy sitä ja poistaa sen. Ja aina tulee uudestaan kysymään sen uudella nimellä - ahaa nymmä muistan piti lähettää se postina ja olen unohtanut.
En ole ateisti, koska ateisti tarkoittaa (mumi) toimii aktiivisesti jopa aggressiivisesti kirkkoa vastaan ja vihaa uskontoja ja raamatun Jumala-satua ja muuta sellaista ällöttävää toimintaa.
Mielestäni ateistien missio, näkemys ja toiminta on enemmän aggressiivisuus kirkkoa / uskontoja vastaan kuin meillä jotka olemme enemmän EVVK-tyyppejä, ei kiinnosta kirkon jutut eikä vastustaa sitä, mutta meillä ei tietääkseni ole ryhmää kerhoa sääntöjä etujärjestöä eikä edes nimeä ja jos ateistit luettelee meidät omaan joukkoonsa - niin se ei ole oikein laskettu. Ehkä se on vasemmiston matematiikkaa: jokainen joka ei äänestä persuja (80%) äänestää islamia Suomeen (P.Arhinmäki) - nukkuvatkin òó - jokainen joka ei ole kirkossa on ateisti, onko tämä kommari-ateistien laskutapa?
Minä vaan huomautin että laillani ajattelevia on 600 milj kun ateisteiksi itseään ajattelevia VAIN 150 miljoonaa
Ehdotin että joku voisi perustaa meille järjestön, nimen ja ohjelman ym se kaikki. Erona ateisteihin neutraali / välinpitämätön (EVVK) suhtautuminen uskontoihin kirkkoon ym eikä tollanen aggressiivinen taistelu uskontoa vastaan
uskovilla on omat juttunsa ja me jotka uskomme ettei Jumala ole olemassa voimme harrastaa omia juttujamme.
Ja nyt uutena älysin (wikistä) ateistit tahtoo uskonnot alas jotta saavat oman jumalansa tilalle; kommunismin, minkä nimissä pääsee taas tappamaan eritavalla ajattelevia. Hyvä wiki-wiki !
Ehei en minä usko se ketään teistä kiinnostaa. Te kun huudatte vaan ettekä kuuntele mitään koskaan!''ateistit tahtoo uskonnot alas jotta saavat oman jumalansa tilalle''
Ei, kun ateistit eivät usko jumalaan. Aiankin itse luokittelen itseni ateistiksi, koska en usko jumalaan. Minulla, eikä tuskin monella muullakaan, ole mitään muuta syytä taikka motiivia kutsua itseään ateistiksi.
''Te kun huudatte vaan ettekä kuuntele mitään koskaan!''
Minä uskon, että jokainen täysjärkinen joka on sinun argumentaatiotasi lukenut, huomaa, että se olet todellisuudessa sinä joka huutelet etkä kuuntele mitä sinulle yritetään sanoa.
''kommunismin, minkä nimissä pääsee taas tappamaan eritavalla ajattelevia.''
En ole tavannut vielä yhtäkään ateistia, joka ajattelisi kanssani samalla tavalla. Terve kriittinen ja looginen ajattelu kuuluu tietenkin monen ateistin ominaisuuksiin, mutta ei kaikkien. Omat käsitykseni maailmasta sekä tulevaisuudesta poikkeavat hyvin todennäköisesti ainakin jossain määrin lähes jokaisen ateistin (tai ihmisen) näkemyksistä. Ateismi ei oikeuta yleistämään mihinkään muuhun kuin jumaluskon puutteeseen.
Nyt huomasin, että olen yliarvioinut sinun ajattelukykysi. Kuvittelin, että tiedät että ateismi ja kommunismi eivät liity mitenkään toisiinsa, mutta olin väärässä. Olet ajattelussasi yhtä kömpelö kuin keskiverto fundamentalisti! Itsetutkiskelija kirjoitti:
''ateistit tahtoo uskonnot alas jotta saavat oman jumalansa tilalle''
Ei, kun ateistit eivät usko jumalaan. Aiankin itse luokittelen itseni ateistiksi, koska en usko jumalaan. Minulla, eikä tuskin monella muullakaan, ole mitään muuta syytä taikka motiivia kutsua itseään ateistiksi.
''Te kun huudatte vaan ettekä kuuntele mitään koskaan!''
Minä uskon, että jokainen täysjärkinen joka on sinun argumentaatiotasi lukenut, huomaa, että se olet todellisuudessa sinä joka huutelet etkä kuuntele mitä sinulle yritetään sanoa.
''kommunismin, minkä nimissä pääsee taas tappamaan eritavalla ajattelevia.''
En ole tavannut vielä yhtäkään ateistia, joka ajattelisi kanssani samalla tavalla. Terve kriittinen ja looginen ajattelu kuuluu tietenkin monen ateistin ominaisuuksiin, mutta ei kaikkien. Omat käsitykseni maailmasta sekä tulevaisuudesta poikkeavat hyvin todennäköisesti ainakin jossain määrin lähes jokaisen ateistin (tai ihmisen) näkemyksistä. Ateismi ei oikeuta yleistämään mihinkään muuhun kuin jumaluskon puutteeseen.
Nyt huomasin, että olen yliarvioinut sinun ajattelukykysi. Kuvittelin, että tiedät että ateismi ja kommunismi eivät liity mitenkään toisiinsa, mutta olin väärässä. Olet ajattelussasi yhtä kömpelö kuin keskiverto fundamentalisti!Jaa, mutta tulin katsomaan odottaako täällä minua linkki?
Mutta odotan sitä linkkiä että saan pyytää anteeksi S-palvojilta jos olen heitä ateisteiksi syyttänyt! OLENKO? Pannaan nyt asiat järjestykseen kerralla!
Odotan mutta en pidättele hengitystäni....- Edges
fennis kirjoitti:
Jaa, mutta tulin katsomaan odottaako täällä minua linkki?
Mutta odotan sitä linkkiä että saan pyytää anteeksi S-palvojilta jos olen heitä ateisteiksi syyttänyt! OLENKO? Pannaan nyt asiat järjestykseen kerralla!
Odotan mutta en pidättele hengitystäni....''Minä en ikinä vertaisi ateisteja saatananpalvojiin! ''
En ole ikinä syyttänyt sinua moisest avertauksesta.
''Miksi te syytätte minua omista sairauksistanne? ''
Syytän sinua ajattelemattomuudesta.
''Atesitien Jumala on kommunismi ja sitä te tahdotte Suomeen.
Tämä selkis minullekin! ''
En tahdo kommunismia suomeen vaikka kuinka niin väittäisit. Haluan nähdä teknologisen innovaation kehityksen, ihmiskunnan integroitumisen teknologiaan, tieteen löydökset, sekä valtavasti kokemuksia maailmasta. Minä en ole kiinnostunut politiikasta. Olen kiinnostunut filosofiasta sekä totuudesta. En kannata mitään ideologiaa, sillä jokainen ideologia on yhtä harhaanjohtavaa. Sinä olet selvästikin siemautunut omasi syvyyksiin, etkä vaikuta näkevän mitään mikä olisi ristiriidassa sen kanssa. Tämä on myös syy sille, miksi et näytä oppivan mitään siitä mitä sinun argumenttivirheistäsi sinulle opetetaan. Teet samoja virheellisia päätelmiä sekä yleistyksiä. Vaikka kuinka sinulle sanotaan, että asia ei ole niin kuin luulet, silti...
Olet toivoton tapaus, enkä keskustele enää kanssasi. Olet todistanut minulle, kuinka harhaisia sekä ilkeitä uskovat voivat olla. En pidä kaltaistasi missään arvossa. Koen sinua kohtaan suurta ylemmyyttä, eikä se edes häiritse minua, vaikka vihaankin itsekeskeisyyttä. Pitää kuitenkin tunnistaa paha tässä maailmassa, ja sinä olet kyllä loistava esimerkki. Senkun jatkat räyhäämistä! Älä kuitenkaan luule, että aloituksiasi ei tulla poistamaan, ja minuksia ei tule satelemaan! Olet TYHMÄ, ja tyhmässä ihmisessä on pahinta se, että se ei edes tiedä olevansa tyhmä! fennis kirjoitti:
”Jos olet mennyt möläyttämään, että pidät ateismia saatananpalvontana, niin miksi itket raisuja reaktioita?”
TULOS:
Ehei en minä usko se ketään teistä kiinnostaa. Te kun huudatte vaan ettekä kuuntele mitään koskaan!"--- Höh, missä? Minä kysysin miksi kirkko niin opettaa?"
Aloituksesi oli asian suhteen epäselvästi ilmaistu mutta käy kysymässä Kirkon palstalla jos kiinnostaa.
"Laitatko pliis, linkin missä olen sanonut pitäväni ” ateismia saatananpalvontana”, jotta voin pyytää saatananpalvojilta anteeksi!"
Kypsää, erittäin kypsää.
"S-palvojilla on sentään periaatteita"
Väität ettei ateisteilla ole periaatteita? Oletko tietämätön vai vain kusipää?
"eikä niillä ole syytä tuhota kirkkoa kuten ateisteilla."
Halu tuhota kirkko ei liity ateismiin. Jotkut ateistit varmaan haluaa ja loput ei.
"olikohan tuska festivaali "
Ööh..saatananpalvojien pippalot? XD just...
"Järjestyshäiriöitä NOLLA ja poliisin tehtäviä NOLLA.
Siinä mallia ateisteille. "
Mitä ihmettä väännät? :D
"Ja aina tulee uudestaan kysymään sen uudella nimellä "
Tarkoitat että joku toinen henkilö kysyy sinulta sitä. Minä en ainakaan ole aiemmin kysynyt sinulta mitään. Olin tuo kirjainyhdistelmä kun en jaksanut rekkautua.
Mutta jos määritelmäsi on poistettu niin siksi että se on epätosi ja loukkaava.
"En ole ateisti, koska ateisti tarkoittaa (mumi) toimii aktiivisesti jopa aggressiivisesti kirkkoa vastaan ja vihaa uskontoja ja raamatun Jumala-satua ja muuta sellaista ällöttävää toimintaa. "
Taidat olla trolli, sillä tuo on täyttä paskaa. Ateismi tarkoittaa epäuskoa jumaliin, ei mitään muuta.
"ei kiinnosta kirkon jutut eikä vastustaa sitä, mutta meillä ei tietääkseni ole ryhmää kerhoa sääntöjä etujärjestöä eikä edes nimeä ja jos ateistit luettelee meidät omaan joukkoonsa - niin se ei ole oikein laskettu."
Uskotko johonkin jumalaan? Jos et, niin olet ateisti. Ateismiin ei sisälly antiteismi tai Kirkon vastustaminen ym.
"jokainen joka ei ole kirkossa on ateisti, onko tämä kommari-ateistien laskutapa?"
Miten voitkin olla noin paska tyyppi? Oikeasti :D
Se ettei kuulu Kirkkoon ei tarkoita, että olisi ateisti. Eihän muslimitkaan kuulu Kirkkoon.
"Minä vaan huomautin että laillani ajattelevia on 600 milj kun ateisteiksi itseään ajattelevia VAIN 150 miljoonaa "
Tarkoitatko, että 600 miljoona ihmistä on ilkeitä tietämättömiä kusipäitä? Vai mitä yritit sanoa?
"Ehdotin että joku voisi perustaa meille järjestön, nimen ja ohjelman ym se kaikki. Erona ateisteihin neutraali / välinpitämätön (EVVK) suhtautuminen uskontoihin kirkkoon ym eikä tollanen aggressiivinen taistelu uskontoa vastaan
uskovilla on omat juttunsa ja me jotka uskomme ettei Jumala ole olemassa voimme harrastaa omia juttujamme. "
Uskot siis kuitenkin johonkin jumalaan. Jos et usko, niin olet ateisti.
"Ja nyt uutena älysin (wikistä) ateistit tahtoo uskonnot alas jotta saavat oman jumalansa tilalle; kommunismin, minkä nimissä pääsee taas tappamaan eritavalla ajattelevia. Hyvä wiki-wiki !"
Haista paska. Olet ensimmäinen täysin mulkvisti idiootti ateisti, jonka kanssa olen ollut missään tekemisissä. Kokemus tämäkin.
"Ehei en minä usko se ketään teistä kiinnostaa. Te kun huudatte vaan ettekä kuuntele mitään koskaan! "
Sanoo tyyppi, joka päättää kaikki lauseensa huutomerkkiin, eikä edes vaivaudu googlettamaan sanaa ateismi ennenkuin kirjoittaa sen nimiselle palstalle.
Olen ateisti, sillä en omaa uskoa yhteenkään jumalaan. En ole kommunisti, enkä vihaa uskovia. Painu siis vittuun. En ihmettele yhtään että viestejäsi poistellaan. Ihan oikein.fennis kirjoitti:
Jaa, mutta tulin katsomaan odottaako täällä minua linkki?
Odotan mutta en pidättele hengitystäni...."Atesitien Jumala on kommunismi ja sitä te tahdotte Suomeen.
Tämä selkis minullekin! "
Olet itsekin ateisti vai uskotko sittenkin johonkin jumalaan?
- totinen toveri
Nyt huomasin että joltakin muultakin on poistettu viestejä, kun ei ole samaa mieltä ateismista.
Nyt ole eka kerran uteliaisuutta tutstunut ateismi ja eroaminen kirkosta sivustoille.
Heti alkuun ihmetytti, että varsinkin eroamien kirkosta palstalla oli vain uskonnon vastaisia kirjotuksia.
Kirjoitin itse ja sensuuri iski nopeasti.
Sittemmin alkoi samalla nimimerkillä älyttömien kirjoitusten esiintymien heti kirjoitukseni perään.
Tämä seurasi myös aivan muihin sarjoihin nopeassa tempossa. Ja kymmeniä miinusmerkkejä kirjoitukseeni.
Lisäksi väitettiin minun lähettäneen tuhansia samantyyppisiä hihhulikirjeitä.
Vainoharhaista touhua, joka tuntui tulevan talon sisältä
Tämä siis parin viikon kokemuksella koko SUOMI24:stä.- ---
Wannabe-marttyyri nro 345636. Sinun töhertelysihän on about sataprosenttisesti ollut sitä, että kiljut ateismin olevan kommunismia. Se, ystävä hyvä, on älyllisesti patalaiskaa ja tarkoitushakuista paskanjauhantaa jota kenelläkään ei tule ikävä.
- totinen toveri
--- kirjoitti:
Wannabe-marttyyri nro 345636. Sinun töhertelysihän on about sataprosenttisesti ollut sitä, että kiljut ateismin olevan kommunismia. Se, ystävä hyvä, on älyllisesti patalaiskaa ja tarkoitushakuista paskanjauhantaa jota kenelläkään ei tule ikävä.
Kovin sekava vastaus, mitähän tuossa yritettiin sanoa.
No, on niitä fiksujakin ateisteja. Ei kaikki ole psykoosissa.
Normaalisti ollaan ateisteja, koska ei uskota jumalaan. Niitä taas sanotaan uskovaisiksi, jotka uskovat.
Ongelman muodostaa vain: Kuka saa keskustella ateismista.
Lisäongelma on: Kuka saa keskustella kirkosta eroamisesta.
Onko --- 26.10.2012 18:53 asiallinen vai asiaton vastaus?
Vahvistaako se nyt varmasti käsitystä, että kun on ateisti, niin on viisas ja järkevä? - ---
totinen toveri kirjoitti:
Kovin sekava vastaus, mitähän tuossa yritettiin sanoa.
No, on niitä fiksujakin ateisteja. Ei kaikki ole psykoosissa.
Normaalisti ollaan ateisteja, koska ei uskota jumalaan. Niitä taas sanotaan uskovaisiksi, jotka uskovat.
Ongelman muodostaa vain: Kuka saa keskustella ateismista.
Lisäongelma on: Kuka saa keskustella kirkosta eroamisesta.
Onko --- 26.10.2012 18:53 asiallinen vai asiaton vastaus?
Vahvistaako se nyt varmasti käsitystä, että kun on ateisti, niin on viisas ja järkevä?http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/sort_name:"totinen toveri" term_keywords:ateismi?sort=created&perpage=25&term_keywords=ateismi
Siellä nuo ovat, sinun kirjoituksesi tälle palstalle. Silkkaa huuhaata, putkinäköistä pasketta. Ne eivät edes ansaitse älykkäitä kommentteja ja jos olet lukenut raamattusi, mitä epäilen, tiedät ettei helmiä paiskota sioille. - totinen toveri
--- kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/sort_name:"totinen toveri" term_keywords:ateismi?sort=created&perpage=25&term_keywords=ateismi
Siellä nuo ovat, sinun kirjoituksesi tälle palstalle. Silkkaa huuhaata, putkinäköistä pasketta. Ne eivät edes ansaitse älykkäitä kommentteja ja jos olet lukenut raamattusi, mitä epäilen, tiedät ettei helmiä paiskota sioille.Lukekaa ihmeessä kaikki ja verratkaa mihin kirjoitelmiin niissä on otettu kantaa.
Sensuroidut jää tietysti lukematta .
Listalta näyttää puuttuvan myös samalla nimimerkillä muutetut tilalle laitetut sairaat höpinät.
Nimimerkki näyttää itse sensuroineen omat ilkkuvimmat kirjoitukset pois. Sitä voisi jo pitää jonkinlaisena kehityksenä.
Tämä siis parin viikon aikana : innostus kirjoittaa ja seurata palstojen touhuja alkoi siitä kun kriittisiä tekstejä sensuroitiin ja koko kirjoittelu tuntui uskonnottomien kiihkouskovaisten touhulta.
Lisämuistutus nimim.( tällä kertaa) --- :
Est proprium stultitiae aliorum vitia cernere, oblivisci suorum. - ---
totinen toveri kirjoitti:
Lukekaa ihmeessä kaikki ja verratkaa mihin kirjoitelmiin niissä on otettu kantaa.
Sensuroidut jää tietysti lukematta .
Listalta näyttää puuttuvan myös samalla nimimerkillä muutetut tilalle laitetut sairaat höpinät.
Nimimerkki näyttää itse sensuroineen omat ilkkuvimmat kirjoitukset pois. Sitä voisi jo pitää jonkinlaisena kehityksenä.
Tämä siis parin viikon aikana : innostus kirjoittaa ja seurata palstojen touhuja alkoi siitä kun kriittisiä tekstejä sensuroitiin ja koko kirjoittelu tuntui uskonnottomien kiihkouskovaisten touhulta.
Lisämuistutus nimim.( tällä kertaa) --- :
Est proprium stultitiae aliorum vitia cernere, oblivisci suorum.Kuka tahansa osaa kopioida netistä Latinankielisiä tylsyyksiä. Onneksi moisia snobeja on vähän.
Edelleenkään kyse ei ollut kritiikistä. Ei se ole kritiikkiä, että jankuttaa viesti viestiltä kuinka ateismi on mielestään kommunismia ja ihmettelee miksei kukaan nyt suostu millään sitä tajuamaan. Se on pöljäilyä.
- totinen tover
O sancta simplicitas!
- *Ö*
Kuka tahansa osaa kopioida netistä Latinankielisiä tylsyyksiä. Onneksi moisia snobeja on vähän.
- Totinen toveri
*Ö* kirjoitti:
Kuka tahansa osaa kopioida netistä Latinankielisiä tylsyyksiä. Onneksi moisia snobeja on vähän.
Todella hieno vastaus nettiuskovaiselta.
Evoluutio ei ole kahdallasi mennyt hukkaan. Vilkas mielikuvitus keksii mitä fiksuimpia nimimerkkejä.
Toivottavasti elät pitkään ja pystyt ihmiskuntaa kehittämään mahdollisimman kauan. Poistumisesi tyhjyyteen olisi suorastaan katasttrofi ihmisen evoluutiolle.
Mutta kuka saa keskustella ateismista, on edelleen vastausta vailla.
Kerro se!
Ars longa, vita brevis. - *Ö*
Totinen toveri kirjoitti:
Evoluutio ei ole kahdallasi mennyt hukkaan. Vilkas mielikuvitus keksii mitä fiksuimpia nimimerkkejä.
Toivottavasti elät pitkään ja pystyt ihmiskuntaa kehittämään mahdollisimman kauan. Poistumisesi tyhjyyteen olisi suorastaan katasttrofi ihmisen evoluutiolle.
Kerro se!
Ars longa, vita brevis.''Todella hieno vastaus nettiuskovaiselta.''
Kiitos.
''Evoluutio ei ole kahdallasi mennyt hukkaan.''
Tiedän, eikö evoluutio olekin hieno ilmiö.
''Vilkas mielikuvitus keksii mitä fiksuimpia nimimerkkejä.''
Kokeilisit sinäkin, nikkisi ei oikein sovi noin iloiselle hepulle.
''Toivottavasti elät pitkään ja pystyt ihmiskuntaa kehittämään mahdollisimman kauan. Poistumisesi tyhjyyteen olisi suorastaan katasttrofi ihmisen evoluutiolle.''
Kiitos samoin. Yhdessä pelastamme maailman.
''Mutta kuka saa keskustella ateismista, on edelleen vastausta vailla.
Kerro se!''
Eihän se ole vastausta vailla, tässä ketjussa on vastaus, sinä et vain ole löytänyt sitä. Enkä minä sitä kerro, on tarkoitettu, että ihminen löytää itsenäisesti vastaukset tällaisiin ihmismieltä askarruttaviin tärkeisiin kysymyksiin.
''Ars longa, vita brevis.''
Kuka tahansa osaa kopioida netistä Latinankielisiä tylsyyksiä. Onneksi moisia snobeja on vähän. - 234refd
Totinen toveri kirjoitti:
Kerro se!
Ars longa, vita brevis."Mutta kuka saa keskustella ateismista, on edelleen vastausta vailla.
Kerro se!"
Kuka tahansa. Mikä estää? Juttusi ovat muuten equus cacatum. - hennybinn
234refd kirjoitti:
"Mutta kuka saa keskustella ateismista, on edelleen vastausta vailla.
Kerro se!"
Kuka tahansa. Mikä estää? Juttusi ovat muuten equus cacatum.Equus comemos på smörgas como metukka eller meetvursti como se dice på finskij. Rusticus Romam venit et viam querit, pero där fanns en person ateistico who replied: " Jer er tan gilipollas att yo nje'gavaritju pa latisnkij".
- 458
hennybinn kirjoitti:
Equus comemos på smörgas como metukka eller meetvursti como se dice på finskij. Rusticus Romam venit et viam querit, pero där fanns en person ateistico who replied: " Jer er tan gilipollas att yo nje'gavaritju pa latisnkij".
Hassu kieli, itsekö sen keksit?
- Totinen toveri
234refd
Perseveras igitur in ista sententia?
Sensori on siis poistunut keskuudestamme, saa siis myös kritisoida ateismia sekä kirkosta eroamisen huonoista puolistakin voi puhua.
Hienoa, hienoa.
Suomi kuuluu sittenkin länsimaihin.
Muistakaa iltarukous.- ---
Edelleenkään tuo pöljäilysi ei ole kritiikkiä nähnytkään. Tässä(kin) ketjussa on pitkiä, perusteltuja, mietittyjä ja asiallisia kommentteja suuntaan jos toiseen aiheen ympäriltä, mutta et sinä tee muuta kuin räkytät paskaaa täällä pohjalla. Opettele edes vastaamaan oikealle henkilölle, ei se noin vaikeata voi olla.
- Hoh-hoijaa.
Saanko huomauttaa kaikille että Fenniksellä on paha Islam fobia- ja myöskin vihaa virkavaltaa, hän on tekstiensä mukaisesti yli viisikymppinen mutta ei ole vieläkään valmistunut mihinkään ammattiin.
- Huh-heijaa
Fenniksellä niitä fobioita on vaikka muille jakaa, ja jakaa niitä se yrittääkin.
” Fenniksellä on paha Islam fobia- ja myöskin vihaa virkavaltaa, hän on tekstiensä mukaisesti yli viisikymppinen mutta ei ole vieläkään valmistunut mihinkään ammattiin.”
No voih sittenkin niin että
1. fenniksellä ei ole islam fobia vaan fennis vihaa islamia, siinä on helvetín kokoinen ero!
2. fennis ei vihaa virkavaltaa, vaan niitä jotka käyttää virkaansa yhteiskunnan asukkaiden syrjimiseen .
3. fenniksen profissa lukee koulutus : ELÄMÄNKOULU - melkein valmistunut.
TIEDOKSI: se tarkoittaa että olen valmistunut tasan sitten kun kuolen, siihen asti käyn tätä elämänkoulua.
Tiedoksi 2 : ja se on vitsi eikä sitä ateisti voi ymmärtää yhdelläkään aivosolullaan.
joo Hoh-hoijaa on vain huumorintajuton ateisti- ...
fennis kirjoitti:
” Fenniksellä on paha Islam fobia- ja myöskin vihaa virkavaltaa, hän on tekstiensä mukaisesti yli viisikymppinen mutta ei ole vieläkään valmistunut mihinkään ammattiin.”
No voih sittenkin niin että
1. fenniksellä ei ole islam fobia vaan fennis vihaa islamia, siinä on helvetín kokoinen ero!
2. fennis ei vihaa virkavaltaa, vaan niitä jotka käyttää virkaansa yhteiskunnan asukkaiden syrjimiseen .
3. fenniksen profissa lukee koulutus : ELÄMÄNKOULU - melkein valmistunut.
TIEDOKSI: se tarkoittaa että olen valmistunut tasan sitten kun kuolen, siihen asti käyn tätä elämänkoulua.
Tiedoksi 2 : ja se on vitsi eikä sitä ateisti voi ymmärtää yhdelläkään aivosolullaan.
joo Hoh-hoijaa on vain huumorintajuton ateistiPääsit pöpilästä viikoloppuvapaalle?
- EläMänKouLuSSa
... kirjoitti:
Pääsit pöpilästä viikoloppuvapaalle?
- Totisempi toveri
Nimimerkki--- osoittaa todella korkeatasoista elämän pohdiskelua.
Lisää samanlaisia ja Suomen ongelmat on ratkaistu.
Vastaus on tullut ; Kuka saa keskustella ateismista.
Ateistit saavat keskustella.
Kuka saa keskustella; Kirkosta eroaminen, miksi erota , hyödyt ja haitat erosta.
Ateistit saavat keskustella.
Muut olette täysiä torveloita, pitäkää summunne kiinni!!- AssMaster
Palsta on tainnut saada uuden jänkkävajakin. Ihan yhtä tyhmä kuin Hanuri-Hanna. Ja se on jo tyhmää se.
- Totisempi toveri
Täällä on tosiaankin esiintynyt kaikenlaisia jänkkävajakkeja.
Kaikilla jänkkääjillä tuntuu olevan eri asteinen fixatio peräreikään.
Onneksi vastaus avaajalle tuli: ateistit saavat kirjoittaa.- *Ö*
''Onneksi vastaus avaajalle tuli: ateistit saavat kirjoittaa.''
Niin saavatkin, mutta jos jostain olet saanut sellaisen käsityksen, että vain ateistit saavat kirjoittaa, niin voisit kertoa vähän tarkemmin miten pääsit siihen tulokseen.
Seuraavaksi voisit opetella vastaamaan viesteihin.
- Totisempi toveri
Ei siellä pahemmin näy muiden kirjoituksia.
Eivät ehkä viitsi pöllöjen kanssa jutustella, on siellä sen verran perverssiä peräpääfixatiota.- 21+
''Ei siellä pahemmin näy muiden kirjoituksia.''
Pelkkää mutua tarjolla.
''Eivät ehkä viitsi pöllöjen kanssa jutustella, on siellä sen verran perverssiä peräpääfixatiota.''
Mistä johtuu sinun kiintymyksesi perverssien kirjoituksiin?
Seuraavaksi voisit opetella vastaamaan viesteihin.
- yxkysyeliäsvaan
"Ja selittäisikö joku esim miksi uskovaiset tai kuka tahansa eivät saisi keskustella ateismista ?? "
Jos joku on esittänyt semmoisen ajatuksen, että uskovaiset ei saa keskustella ateismista, niin se on vain sen ajatuksen esittäjän oma mielipide. Kukaan ei voi selittää toisen ihmisen mielipidettä.
Minun mielipiteeni on, että jokainen ihminen, oli hänen mielipiteensä mikä tahansa, mistä tahansa asiasta, voi, saa, pitäisi esittää mielipiteensä siitä asiasta. Jos ihminen mistä tahansa syystä jättää mielipiteensä ilmaisematta jostakin asiasta, hän silloin jättää päätösvallan siitä asiasta muille.
Tällä palstalla ei ole sensuuria. Täällä niin uskovainen, kuin ateisti saa täysin vapaasti kertoa mielipiteensä.
Se asia taas, että joidenkin muiden kirjoittajien mielipiteet, tai keskustelunaloitukset ovat positiivisemmin vastaanotettuja kuin sinun, saattaa johtua sinusta itsestäsi. Katso peiliin. Niin minäkin katson. Harvemmin osallistun näin väittelyihin, mutta arvioin aina omaa kommentointiani sillä perusteella, minkälaista palautetta olen saanut. Jos palaute on tyrmäävä, niin en ensimmäiseksi syyttäisi palautteen antajaa. Ei sinunkaan pitäisi. Katsotaan nyt, minkälaista palautetta sinulta saan.
Miksi protestoit saamastasi palautteesta? Loukkaako se itsetuntoasi? - Heikki-55
Eiköhän tämä koko aloitus johdu siitä että Fennis ei ole tyytyväinen elämäänsä. ehkä hänen lapsensa ei ollut mitä hän odotti heidän olevan tai hänen miehensä lähti lätkimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4422631Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152485Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2521485Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841154Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4341092Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631068- 156940
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41918- 56869
- 79855