vastaatteko kuvattomille?

pussi päähän?

Suomi24 treffeissä olen törmännyt tälläiseen ilmiöön,että monilla miehillä ei ole kuvaa profiilissaan.
Itse en oikeen innostu tälläisestä jos ihmisellä ei ole kuvaa itsestään profiilissa se mielestäni kertoo sitä,että miehellä on huono itsetunto,kun ei uskalleta laittaa kuvaa profiiliin.

34

541

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • make80.

      Jos tosissasi vedät tuollaiset johtopäätökset miehistä kuvattomuuden vuoksi, niin on parempikin ettet vastaa meille kuvattomille. Tyhmiä tyhjäpäänaisia ei halua tavata kukaan täälläkään. Laita ne aivosi raksuttamaan!

    • 121212

      Olen vastannut kuvattomille ja ei heidän itsetunnossaan ole mitään vikaa.
      Eivät vain ammattinsa vuoksi ole sitä laittaneet näkyville.

    • kuva on

      Mua ei haittaa vaikka profiilissa ei ole kuvaa, mutta ennenkuin sovin tapaamisesta haluan kuvan nähdä. Sokkotreffeille en suostu.

    • rumamies

      Rumaa miestä kukaan ei halua tavata. Siks en ikinä pääse treffeille koska olen ruma.

    • jhdjhfjcj

      Aloittaja sitten varmaan tuijottaa vain ja ainoastaan siihen ulkonäköön!

    • Minä ainakin jätin profiilini kuvattomaksi ihan sen tähden, ettei kiinnostanut tulla tunnistetuksi. Kuvan toki lähetin kun sitä pyydettiin (eli täsmälleen kerran)

      Jos kuvaa ei anna pyydettäessä, sitten voi ajatella jotain itsetunto-onglemia, tai jotain hämärähommia.

    • 7t9l9ö

      Ei se ole mikään sukupuolisidonnainen asia :D

      Eikä myöskään uskalluskysymys.

      Voisin kuvitella että kuvattomien profiilien skippaaminen ei ole kovin vaikeaa kun sen voi rajata jo haussa pois.

    • näin on

      Naiset pyytää kuvan ainoastaan sen takia että ulkonäöllä on ainoo merkitys haluaako edes nähdä ja tutustua. jos naama ei miellytä niin nainen siirtyy seuraavaan profiliin.

    • jhgjghjggjgj

      http://www.aijaa.com/

      Tuonne oma kuva ja linkki viestin mukana. Kuva poistuu automaattisesti 3kk kuluttua. FAQ kohdassa lisää...

      Mikä on niin vaikeata laittaa oma kuva?? Itse en profiiliin laittaisi ikinä kuvaa, mutta linkki omaan kuvaan on eri asia. Ei ainakaan ulkopuoliset pällistelijät tunnista, kun jättää profiilikuvan tyhjäksi.

    • M28v

      Vastaan. Voin myös tavata, ja olen monta kertaa tavannutkin, näkemättä ensin kuvaa.

      Pitkä viestittely kertoo paljon enemmän kuin kuva, ja se, että tuntee toisen ajatusmaailman, voi saada hänet näyttämään kauniimmalta kuin kukaan muu, jonka kauneus perustuu pelkästään fyysiseen olemukseen.

      • 10+

        Kerrankin fiksua tekstiä!


      • M28v
        10+ kirjoitti:

        Kerrankin fiksua tekstiä!

        Mainittakoon kuitenkin, että valitettavan harva, noin yksi kymmenestä, jaksaa vaivautua tai edes kykenee sellaiseen itsetuntemukseen ja syvällisyyteen, jota tuollainen "kaunistuminen" vaatii. Suurin osa joko ei kykene tai kiirehtii liikaa treffeille ajatellen, että ei kannata tuhlata aikaa kirjoitteluun tuntemattoman kanssa... Omasta mielestäni ne poikkeukselliset tapaukset ovat kuitenkin niin harvinaisia ja potentiaalisia, että heihin kannattaa käyttää aikaa ja ottaa riski.

        Ihmisiä on niin erilaisia...


    • Jokaisella on varmasti oma syynsä miksi ei halua laittaa kuvaansa kaikkien nähtäväksi,ei sillä ole mitään tekemistä huonon itsetunnon kanssa.
      Kaikki vain eivät halua tulla tunnetuksi omalla naamallaan. Pieni paikkunta tai kaupunkiniin johan jokainen naapuri tietää,aijaa tuos on se miesten/naisten saalistaja,eikö se ny muuten ittellensä kaveria saa :))

      • naama piilossa

        Ihan totta ja itse ainakin oon sellaisessa ammatissa/työssä, että olisi aika noloa töröttää naamoineen deittipalstalla! Saattaisi olla työnantajallakin asiaan sanomista, asiakkaista puhumattakaan. Eräillä kuvattomien profiilien arvostelijoilla vaan on niin musta-valkoinen maailmankatsomus, etteivät huomaa tällaista näkökulmiaa asiaan.


    • markku.Klk

      "jos ihmisellä ei ole kuvaa itsestään profiilissa se mielestäni kertoo sitä,että miehellä on huono itsetunto,kun ei uskalleta laittaa kuvaa profiiliin. "

      Päätelmän voisi kääntää: Ne, jotka laittavat kuvansa profiiliin, kaipaavat ihailua ja kehumisia profiilien selaajilta "Komea mies", "hyvän näköinen nainen" ym. Kyllähän sellainen kohottaa huono itsetuntoista miestä tai naista. Kuvan pitää olla vaan onnistu, jotta kehuja ropisis.

      Ehkä tärkein on kuiteki seuran haku. Oli se kuva profiilissa tai ei.

    • E.Väline

      Ei minullakaan ole kuvaa profiilissa, mutta jos lähestyn aloittajan
      kuvallista profiilia, niin laitan linkin josta kuva löytyy.

    • Voi voi

      En mielellään, ellei profiiliin ole muuten panostettu. Onhan se hiukan kiusallista pitää omaa kuvaa esillä, mutta se tuntuu olevan monille tärkein asia profiilissa. Itse olen mies.

    • kuvaton_

      Ei aloittajan tartte siitä ongelmaa tehä, jos kaikilla ei ole profiilikuvaa. Jätä vastaamatta kuvattomille, jos se on sinulle kerta niin iso ongelma! Keskity kuvallisiin pelkästään! Ei kaikkia kiinnosta laittaa naamaansa netin seuranhakuun kaikille näytille ja miksi pitäiskään. Sitäpaitsi monet valkkaa sellaset kuvat, jotka ei ehkä ole ihan todellisuutta vastaavia. Tällön niistä ei ole juuri minkäänlaista hyötyä. Eikä hyvillä kuvillakaan pitkälle pääse, jos miettii pidemmän päälle tutustumista.

    • ...........

      Minun paikkakuntani kuvalliset miehet on kaikki jotenkin juntteja. Parhaimmat helmet ovat löytyneet kuvattomista. Eli melkeinpä on niin, että en kuvallisille vastaa ollenkaan.

    • -M-

      Minulla oli ainakin syy ihan yksinkertaisesti se että ilman kuvaa sain enemmän yhteydenottoja ja vastauksia naisilta. Sitten kun ensin osoittaa jutuillaan olevansa mukava mies, niin nainenkin saattaa helpommin antaa anteeksi keskinkertaisen ulkonäön.

    • mees83

      Mulla on kuva, mutta pitäsköhän poistaa kerta ilman kuvaa saa enemmän vastauksia :D

    • vastaan_vastaan

      Vastaan toki, koska yleensä kuvattomilla on kerrottu itsestä enemmän ja
      tulee kieltämättä keskitytyttyä silloin tuohon osioon, eikä vain torpata kuvan
      vilkaisulla.

      Näiden kuvattomien takaa löytyy tosi mielenkiintoisia persoonia, joten
      turha arkailla.

    • lifemocker

      olen mies. eli en saa viestejä joihin voisin vastata.

    • kuva pois

      Johtuiskohan se siitä kuvasta, hahaa...

    • kyllä

      Vastaan. Enkä yleensä kuvaa pyydä ellei mies itse ehdota, että laittaa kuvan. Minusta on ihan kiva tutustua ilman kuvaakin. Minulla on kyllä kuva profiilissani. Mutta ärsyttää jos mies vaan pyytää lisäkuvia eikä vaivaudu tutustumaan minuun. Tulee tunne, että etsii vaan ulkonäön perusteella ja kokemukseni mukaan ne suhteet ovat kovin huterolla maaperällä.

      • öknkjbj

        eipä ole mullakaan kuvaa profiilissa,
        mulla on koneella kuva jonka voi lähettää mutta aika usein
        yhteydenpito tyssää siihen..mun webbikameralla tulee surkeita kuvia
        eikä mulla ei ole digikameraa jolla voisin yrittää ottaa paremman kuvan
        eikä myöskään ole johtoa jolla puhelimesta sais koneelle siirrettyä kuvan,
        ja sitäpaitsi ei se kuva vaikuta siihen yhtään että tuleeko naisilta viestejä
        jos ei ole tarpeeks komea.


    • +0987654

      Tapsin oikein kivan miehen, jolla ei ollut kuvaa profiilissaan ja en ymmärrä,
      että miksi se kuvattomuus tekee jotenkin epäluotettavan.

      Niin miettikääpä sitä.

      • lifemocker

        koska sillä ei loppujen lopuksi ole merkitystä mitä sä sanot ja mitä mieltä sä olet, jossei ulkonäkö miellytä


    • mökömökömöö

      Minäkin ihmettelen suuresti, miksi monet naiset ylenkatsovat sitä jos miehellä ei ole profiilissaan kuvaa. On tietysti selvä, että jos kyseessä on feikki tai joku muu friikki niin homma on syvältä mutta meitä normaaleja ja ihan mukiinmenevän näköisiä miehiäkin on, jotka syystä tai toisesta emme halua kuvaamme internettiin laittaa. Syynä tuskin on itsetunto-ongelmat vaan työ, sukulaiset ja entiset heilat tai joku muu järjellinen peruste. Ja varmaan sama koskee myös naisia. Itseasiassa kuvattomuus voi kertoa normaalia paremmasta itsetunnosta. Jos uskaltaa aloittaa keskustelun kuvattoman kanssa, varautuu tietoisesti siihen että täytyy olla pokkaa lopettaa hyvin alkanut tutustuminen jos toinen ei olekaan itseä miellyttävä ulkoisesti. Mielestäni ne, jotka vaativat kuvia profiiliin haluavat vain päästä helpolla tai eivät osaa käyttää sähköpostia. Naisten kohdalla olen huomannut valitettavan usein, että kuvattomuus johtuu keskivertoisesta ulkonäöstä tai heidän omasta epävarmuudestaan ulkonäkönsä suhteen. Sitten kun lähetän oman kuvani sähköpostilla, niin valitellaan että sähköposti ei toimi tai en ole ottanut kuvia itsestäni tai kamera on rikki. Otan itse rohkeasti yhteyttä niin kuvallisiin kuin kuvattomiinkin, jos profiiliteksti miellyttää minua ja mielestäni kuvia pitää vaihtaa mahdollisimman pian edes sen takia, että olisi pienempi mahdollisuus toisen olevan internet-trolli.

      • lifemocker

        "Itseasiassa kuvattomuus voi kertoa normaalia paremmasta itsetunnosta."

        - jaa niin MILLÄ tavalla?

        "os uskaltaa aloittaa keskustelun kuvattoman kanssa, varautuu tietoisesti siihen että täytyy olla pokkaa lopettaa hyvin alkanut tutustuminen jos toinen ei olekaan itseä miellyttävä ulkoisesti."

        - minusta tuollainen nyt on vain ajan haaskaamista...


    • mökömökömöö

      Hei lifemockeri, sillä tavalla että luottaa enemmän itseensä ja siihen mitä on sisäisesti kuin ulkoiseen kuvaansa. Ja muutenkin haluaisin mieluummin sellaisen kumppanin, joka haluaa minut sen takia millainen olen kuin sen takia miltä näytän. Tietysti sen ulkonäönkin ja fyysisen olemuksen pitää sitten loppupeleissä matsata ihan vaan fyysisen vetovoimankin takia, mutta noin lähtökohtaisesti pitäisi ajatukset, arvot, asenne ja luonne olla kohdillaan. Minua välillä huvittaa naiset, jotka laittavat profiiliinsa ainoastaan kuvan eikä mitään tekstiä. Kaipa kauniit naiset opetetaan jo pienestä pitäen siihen, että he saavat miehiltä huomiota ja elämässään muutenkin kaiken ilman mitään pään sisältöä ja yrittämistä.

      • lifemocker

        ulkokuoreen ihastutaan, sisäpuoleen rakastutaan

        tiedän kyllä tämän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      117
      9416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1386
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe