Kahdesta todistajasta ja 144 000:sta

yksin armosta

Uskon tämän sanan olevan pätevä tänään ja näemme sen toteutuvan käytännössä. Puetaan siis itsemme Jeesuksen kirkkauteen ja pyhyyteen, puhtauteen ja vanhurskauteen. Hänessä on pelastus, syntiemme anteeksianto. Hän tahtoo etsiä kadonneet, Hän tahtoo korjata rikkinäiset sydämet.

Jesaja:
43:19 Katso, minä teen uutta; nyt se puhkeaa taimelle, ettekö sitä huomaa? Niin, minä teen tien korpeen, virrat erämaahan.

43:21 Kansa, jonka minä olen itselleni valmistanut, on julistava minun kiitostani.

"Tärkeä viesti Isältä Jumalalta rukoilla Hänen kahden todistajansa ja 144 000 puolesta! Tempauksen aika on lähellä, valmistauduthan kaikessa pyhyydessä!

[email protected]

Kirje Isältä Jumalalta -- annettu Sabrinalle helmikuun 11. vuonna 2012:

Rakastan kaikkia lapsiani. Rakastan morsiantani, joka temmataan hyvin pian. Aika on lähellä.

Siksi, rakkaani, on tärkeää suojata itsenne rukouksessa ja paastossa. Se aika, jolloin kaikki asiat, jopa minun Sanastani, Ilmestyskirjasta, täyttyvät.

Kuka teistä on lukenut tämän kirjan? Kerron teille, lukekaa se uudelleen. Lukekaa minun kahdesta todistajastani tällä maapallolla. En tule koskaan jättämään maapalloani ilman todistusta.

Siksi on hyvin tärkeää kutsua minun rukoussoturini rukoilemaan kahden todistajani puolesta.

Rukoilkaa minun kahden todistajani puolesta, jotka paljastetaan pian. Heitä valmistetaan kaikessa hiljaisuudessa. Rukoilkaa minun 144,000 todistajani puolesta tällä maapallolla, joita myös nyt valmistetaan.

Minä, Jumala, olen työskentelemässä saattaakseni viimeiset tehtäväni järjestykseen ennen kuin Poikani tulee. Hän tulee hyvin hyvin pian, joten rukoilkaa, rakkaani, rukoilkaa! Tämä on hyvin vakava kutsu.

Minun todistajani ovat tällä maapallolla. Monet eivät kykene uskomaan tätä, mutta kuitenkin niin on, tämä on merkki siitä, kuinka lähellä morsiamen tempaus on, minun ja Yahushuan morsiamen.

Minun todistajiani valmistetaan paraikaa kaikessa läheisessä tuttavuudessa (intimacy). Mutta teidän tarvitsee rukoilla heidän puolestaan. Rukoilkaa minun rakkaani, minun todistajieni puolesta, jotka tuovat yhä monia uskoon tempauksen jälkeen, monia rakkaitanne, monia perheenjäseniänne, heitä vainotaan/ajetaan takaa nyt vakavasti ja heitä vastaan hyökätään.

Monet kulkevat elämässään läpi vaikeiden aikojen ja olosuhteiden, sillä minun viholliseni haluaa pysäyttää ja tuhota heidät. He tarvitsevat teidän tukeanne ja rukouksianne kipeästi. Joten rukoilkaa, rakkaani, tämä on erityinen kutsu.

Tempauksen aika on lähellä, ja minun kahden todistajani täytyy olla täysin valmistettuja väkevyydessä ja rukouksessa. Joten auttakaa heitä ja rukoilkaa heidän puolestaan. Tämä on morsiamen tehtävä. Teidän rukouksenne tekevät ihmeitä henkisessä ja materiaalisessa maailmassa, joten rukoilkaa!

En koskaan jätä maapalloani ilman todistusta, rakaani. Olen armollinen ja rakastava Jumala. He ovat minun valittujani tälle maapallolle, kun kaikki ajautuu perikatoon ja pahuuteen... kun pahanlaatuisuus ja syntisyys tyydyttävät halujaan kuten ei koskaan ennen...kun nälkä ja alastomuus lyövät kuin ei koskaan ennen.

Silloin todistajani todistavat tällä maapallolla. He tulevat olemaan minun käveleviä rakkaudenkohteitani. He tulevat auttamaan kansaani siellä, missä on välttämätöntä. He tulevat tukemaan heitä hengen rukouksessa. He tulevat huolehtimaan tarvittaessa heidän materiaalisista asioistaan. He tulevat olemaan niitä varten, joiden täytyy vielä astua sisään.

Monet tulevat yhä pelastumaan ahdistuksen aikana, monet. Olen armollinen Jumala. Joten tulkaa ja peittäkää itsenne rukouksessa ja paastossa minun todistajieni tähden heidän vuokseen.

Heitä on harjoitettu ja valmistettu minun ja minun enkeleitteni toimesta, mutta teidän rukouksenne voi tehdä ihmeitä heille henkisessä maailmassa. Paljon antikristuksen hengen pahuutta tulee nyt heitä vastaan, heitä kohtaan on hyökätty julmasti.

Mutta he tulevat seisomaan horjumatta, jos rukoilette heidän puolestaan. Joten tulkaa ja rukoilkaa, rakkaani. Olkaa siunaus kanssauskoville täällä maanpäällä, kanssaveljille ja -siskoille. Aamen?

Luotan teihin,

Isä Jumala

jatkuu...

8

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksin armosta

Ilmestyskirja:
      11:3 Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan.

Ilmestyskirja:
      7:2 Ja minä näin erään muun enkelin kohoavan auringonnoususta, ja hänellä oli elävän Jumalan sinetti, ja hän huusi suurella äänellä niille neljälle enkelille, joille oli annettu valta vahingoittaa maata ja merta,
      7:3 ja sanoi: "Älkää vahingoittako maata älkääkä merta, älkää myös puita, ennenkuin me olemme painaneet sinetin Jumalamme palvelijain otsaan."
      7:4 Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:

Ilmestyskirja:
      14:1 Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi.

Ilmestyskirja:
      7:13 Ja yksi vanhimmista puhui minulle ja sanoi: "Keitä ovat nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut, ja mistä he ovat tulleet?"
      7:14 Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
      7:15 Sentähden he ovat Jumalan valtaistuimen edessä ja palvelevat häntä päivät ja yöt hänen temppelissään, ja hän, joka valtaistuimella istuu, on levittävä telttamajansa heidän ylitsensä.
      7:16 Ei heidän enää tule nälkä eikä enää jano, eikä aurinko ole sattuva heihin, eikä mikään helle,
      7:17 sillä Karitsa, joka on valtaistuimen keskellä, on kaitseva heitä ja johdattava heidät elämän vetten lähteille, ja Jumala on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä."

http://www.youtube.com/watch?v=Niy4oeLVsMU&feature=related

• profetiaproffa

Jumala on 9.8.2012 kirjeessään profeetan kautta kertonut, ketä nämä säkkipukuiset todistajat ovat. Ne ovat aviopari, mies ja nainen. He eivät ole mikään julkisuudesta tunnettu pari. Nainen saarnaa rakkaudesta ja mies on Jumalan käsikassara, kun Jumala rankaisee maapalloa:

"..My Two Witnesses are in Jerusalem readying themselves for their time. Dear ones, it is NOT who you expect or think…what you have been told by theologians, rabbis, teachers and preachers who have said who they are…for My dears, they are NOT TWO MEN—they are man and wife. I began with a man and wife, and I shall end with a man and wife.

They are sent by ME, trained by ME for exactly seven years behind the scenes. They are not known, and have been hidden and prepared for many years in My Heavenlies and on earth. My Two Witnesses shall come forth soon as My two olive trees, My two menorahs, My two friends and servants. One, My daughter, shall be My Mercy, Grace and Love… and the other, My son, shall be My Justice, Judgment and Wrath! Yes, and the Lawless One shall be on the scene in Jerusalem, too—to mark his timeline....

.. For the Last Great Harvest is plenty, and you, My Bride, are few…just a remnant, but GLORIOUS THIS SHALL BE! GLORIOUS! Read the book of Revelation 11 and 12 coming to pass. Some prophecies even began last year as harbingers: The Woman clothed with the Sun and the Moon under her feet and upon her head a crown of twelve stars, and many other prophecies as well. Seek ME in the secret place, and I shall show you how prophecy is being NOW fulfilled...

..THE GLORY SHALL COME DOWN UPON YOU! FIRST MY TWO WITNESSES, THEN UPON THE 144,000, THEN THE REST OF THE REMNANT, MY BRIDE! There are end time ministering spirits of Heaven—one being Elijah—but many, many other spiritual mentors as well WHO WILL ASSIST IN THIS END TIME, GLORIOUS MOVE. Their mighty spirits that are Mine shall come upon you, and you WILL BE CHANGED, TRANSFORMED,TRANSFIGURED AND GLORIFIED, MY SWEET ONES! ..

WE ARE ONE MINUTE TO MIDNIGHT, MY LOVES.

Shalom~ I love you and bless you.

~Your Abba, Father YHVH, GOD.

Precious ones…”THIS IS MY LAST CALL.”

Please read and meditate: Deut. 31; Num. 30; Lev. 23; Chron. 7:14; Joel 2; Isaiah 9; 10, 11, 12, 13, 14, 66; Gen. 6; Ez. 2, 3, 7, 8, 9; Dan. 2; Zech. 11, 12, 13, 14; Ps. 3, 78, 97, 99; S. of S. 6, 7; Matt. 24; I Cor. 15; Jer. 31; Acts 17; Hos. 4:6; Rev. 6, 7, 11, 12…THANK YOU."

http://www.yhwh-glory-end-time-ministry.com/index.php?p=2_162

• Sekopää-Sabrinan yksikään profetia ei ole pitänyt kutiaan.

• Ya-taso

Aloittajalle: Jospa ensin pesisit itse vaatteesi, ja tekisit parannuksen, ennenkuin koeta nostaa itsesi ...

yksin armosta
        28.10.2012 13:14

Näin viime yönä surullisen unen.

Olin suuressa väkijoukossa sisätiloissa, siellä oli massoittain väkeä. Uskon tämän kuvaavan maailmaa. Oviaukolla oli kenkiä, paljon kenkiä (uskon tämän kuvaavan alttiuden kenkiä), jotka oli riisuttu sisään tullessa. Etsin omiani, sillä tiesin, että minun pitäisi kiiruhtaa häihin. Ilman kenkiä en voinut poistua tiloista.

Lopulta kenkäni löytyivät, toinen oli koko ajan ollut siinä, mutta toisen oli joku tyrkännyt pussiin, joka minulla oli mukanani, tietämättäni.

No, jossain siinä välillä mietin, missä voisin peseytyä. Järven ranta oli lähellä, ja kävin siellä vaahdottamassa hiukseni ja lähestyin sitten hääpaikkaa, joka oli hyvin kaunis vanha rakennus. Ehdin kyllä muuten mainiosti, mutta en ollut vieläkään peseytynyt. Kysäisin papilta, joka tuli ovella vastaan, olisiko jossain WC:tä, jotta voisin hiukan peseytyä. Ajattelin, että hän onneksi luulisi, että haluaisin vain hiukan pestä matkahikeä pois, mutta minä tiesin, etten ollut peseytynyt lainkaan, paitsi hiukseni, jotka kaikki näkevät.

No, minut ohjattiin pesu- ja saunatiloihin, joissa minua kohtasi järkytys: kokonaisia seiniä ei ollut lainkaan. Kaikki peseytyminen tapahtui siinä mahdollisuudessa, että joku tulisi ja näkisi. Kaiken lisäksi häähuone oli aivan lähellä, suorastaan kulman takana. Minun täytyi siis yrittää peseytyä vaatteet päällä, hiukan sieltä täältä, enkä kuitenkaan saisi itseäni puhtaaksi.

Minulla oli jonkinlainen puku, mutta siinä peseytyessäni huomasin jostakin löytyneen vanha nuhruisen valkoinen puuvillaneuleeni, ja sen alla oleva nuhruinen toppi. Muistin pitäneeni niitä joskus joissain juhlissa, mutta nyt - ne olivat vanhat ja nuhruiset (tosin pestyt). Ajattelin, että niiden täytyy kuitenkin nyt kelvata.

Surullisinta tuossa unessa oli, että en ollut morsian - luulin jossain vaiheessa esittäväni siellä ohjelmaa, mutta minulta ei odotettu sitäkään - olin siis vain tyhjänpanttina, vanhoissa, nuhruisissa vaatteissa, ilman kunnollista peseytymistä. Pelkäsin haisevani.

Kun heräsin tuosta unesta, tein kunnon remonttia omassa elämässäni. Onko Jumalan tuli hiipunut? Ovatko kengät käytössä kuten pitäisi? Olisiko ylläni tuoreet, uudet vaatteet, juhlien arvoiset? Olisinko morsian vai vain "täytettä"? Pääsisinkö juhliin nuhruisissa vaatteissani?

• 144.000 säkkiä.

Eikä myöskään yksikään Sekopää-Sabrinan kaltaisen profeetan profetia ei koskaan ole pitänyt kutiaan.....

• yksin armosta
        Ya-taso kirjoitti:

Aloittajalle: Jospa ensin pesisit itse vaatteesi, ja tekisit parannuksen, ennenkuin koeta nostaa itsesi ...

yksin armosta
        28.10.2012 13:14

Näin viime yönä surullisen unen.

Olin suuressa väkijoukossa sisätiloissa, siellä oli massoittain väkeä. Uskon tämän kuvaavan maailmaa. Oviaukolla oli kenkiä, paljon kenkiä (uskon tämän kuvaavan alttiuden kenkiä), jotka oli riisuttu sisään tullessa. Etsin omiani, sillä tiesin, että minun pitäisi kiiruhtaa häihin. Ilman kenkiä en voinut poistua tiloista.

Lopulta kenkäni löytyivät, toinen oli koko ajan ollut siinä, mutta toisen oli joku tyrkännyt pussiin, joka minulla oli mukanani, tietämättäni.

No, jossain siinä välillä mietin, missä voisin peseytyä. Järven ranta oli lähellä, ja kävin siellä vaahdottamassa hiukseni ja lähestyin sitten hääpaikkaa, joka oli hyvin kaunis vanha rakennus. Ehdin kyllä muuten mainiosti, mutta en ollut vieläkään peseytynyt. Kysäisin papilta, joka tuli ovella vastaan, olisiko jossain WC:tä, jotta voisin hiukan peseytyä. Ajattelin, että hän onneksi luulisi, että haluaisin vain hiukan pestä matkahikeä pois, mutta minä tiesin, etten ollut peseytynyt lainkaan, paitsi hiukseni, jotka kaikki näkevät.

No, minut ohjattiin pesu- ja saunatiloihin, joissa minua kohtasi järkytys: kokonaisia seiniä ei ollut lainkaan. Kaikki peseytyminen tapahtui siinä mahdollisuudessa, että joku tulisi ja näkisi. Kaiken lisäksi häähuone oli aivan lähellä, suorastaan kulman takana. Minun täytyi siis yrittää peseytyä vaatteet päällä, hiukan sieltä täältä, enkä kuitenkaan saisi itseäni puhtaaksi.

Minulla oli jonkinlainen puku, mutta siinä peseytyessäni huomasin jostakin löytyneen vanha nuhruisen valkoinen puuvillaneuleeni, ja sen alla oleva nuhruinen toppi. Muistin pitäneeni niitä joskus joissain juhlissa, mutta nyt - ne olivat vanhat ja nuhruiset (tosin pestyt). Ajattelin, että niiden täytyy kuitenkin nyt kelvata.

Surullisinta tuossa unessa oli, että en ollut morsian - luulin jossain vaiheessa esittäväni siellä ohjelmaa, mutta minulta ei odotettu sitäkään - olin siis vain tyhjänpanttina, vanhoissa, nuhruisissa vaatteissa, ilman kunnollista peseytymistä. Pelkäsin haisevani.

Kun heräsin tuosta unesta, tein kunnon remonttia omassa elämässäni. Onko Jumalan tuli hiipunut? Ovatko kengät käytössä kuten pitäisi? Olisiko ylläni tuoreet, uudet vaatteet, juhlien arvoiset? Olisinko morsian vai vain "täytettä"? Pääsisinkö juhliin nuhruisissa vaatteissani?

Rakas Maija-Liisa, olen jo tehnyt! Entä sinä?

• Sanan valoa
        144.000 säkkiä. kirjoitti:

Eikä myöskään yksikään Sekopää-Sabrinan kaltaisen profeetan profetia ei koskaan ole pitänyt kutiaan.....

Yksin armosta, Surullinen uni, ja sen analyysiä

YA kirjoittaa, näki unen, sitten strategia:

"Kun heräsin tuosta unesta, tein kunnon remonttia omassa elämässäni."

Kommenttia: Mikään "kunnon remontti" - ihmistekoinen, ei auta. On tehtävä totine parannus. Mitä Jeesuksella sanottavaa YA:lle?

"Minä neuvon sinua ostamaan kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeatt vaatteet että niihin pukeutuisit, eikä alastomuutesi häpeä näkyisi ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit." Ilm 3:17

YA on (unensa mukaisesti aivan julkisessa alastomuudessaa, omasta syystään. Unessa näin:

"No, minut ohjattiin pesu- ja saunatiloihin, joissa minua kohtasi järkytys: kokonaisia seiniä ei ollut lainkaan. Kaikki peseytyminen tapahtui siinä mahdollisuudessa, että joku tulisi ja näkisi. Kaiken lisäksi häähuone oli aivan lähellä, suorastaan kulman takana. Minun täytyi siis yrittää peseytyä vaatteet päällä, hiukan sieltä täältä, enkä kuitenkaan saisi itseäni puhtaaksi."

Ja....

"Pelkäsin haisevani."
        Jos uskova ei tottele Jumalan sanaa, eikä piittaa niistä kehotuksista ja varoituksista, joita Jumala rakkaudessaan lähettää (mitättöminä pidettyjen vihattujenkin palvelijoidensa) kautta, edessä on (usein) julkinen kuritus.

YA on nyt omasta syystään julkisella pesupaikalla. (Unessa)
        "Minun täytyi siis yrittää peseytyä vaatteet päällä, hiukan sieltä täältä, enkä kuitenkaan saisi itseäni puhtaaksi."

Todellakaan ei! Uni oli lahjomatonta näyttöä. Kukaan ei saa itse itseään puhtaaksi. Jeesus Pietarille:

"Ellen minä sinua pese, ei sinulla ole osuutta minun kanssani." Joh 13:8

Jeesuksen puhdistupaketti YA:lle:

* Osta kultaa, tulessa puhdistettua!
        = On koeteltu Raamatun sana, valheprofetioiden myrkkyleivän sijaan!

* Anna Jeesuksen antaa sinulle valkeat vaatteet!
        = On lahjavanhurskauden pyhä asu, omatekoisen ja itse pestyn sijaan! Näin et ole alaston, et haise, vaan Kristuksen tuoksu leviää. Ilm 3:4-5

* Pyydä (puhdistettuun) elämääsi oikeaa "silmävoidetta", että näkisit, hengen silmin -- ei sielun vääristyneellä katsomisella. Matt 6:22-23

• L.Koo
        Sanan valoa kirjoitti:

Yksin armosta, Surullinen uni, ja sen analyysiä

YA kirjoittaa, näki unen, sitten strategia:

"Kun heräsin tuosta unesta, tein kunnon remonttia omassa elämässäni."

Kommenttia: Mikään "kunnon remontti" - ihmistekoinen, ei auta. On tehtävä totine parannus. Mitä Jeesuksella sanottavaa YA:lle?

"Minä neuvon sinua ostamaan kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeatt vaatteet että niihin pukeutuisit, eikä alastomuutesi häpeä näkyisi ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit." Ilm 3:17

YA on (unensa mukaisesti aivan julkisessa alastomuudessaa, omasta syystään. Unessa näin:

"No, minut ohjattiin pesu- ja saunatiloihin, joissa minua kohtasi järkytys: kokonaisia seiniä ei ollut lainkaan. Kaikki peseytyminen tapahtui siinä mahdollisuudessa, että joku tulisi ja näkisi. Kaiken lisäksi häähuone oli aivan lähellä, suorastaan kulman takana. Minun täytyi siis yrittää peseytyä vaatteet päällä, hiukan sieltä täältä, enkä kuitenkaan saisi itseäni puhtaaksi."

Ja....

"Pelkäsin haisevani."
        Jos uskova ei tottele Jumalan sanaa, eikä piittaa niistä kehotuksista ja varoituksista, joita Jumala rakkaudessaan lähettää (mitättöminä pidettyjen vihattujenkin palvelijoidensa) kautta, edessä on (usein) julkinen kuritus.

YA on nyt omasta syystään julkisella pesupaikalla. (Unessa)
        "Minun täytyi siis yrittää peseytyä vaatteet päällä, hiukan sieltä täältä, enkä kuitenkaan saisi itseäni puhtaaksi."

Todellakaan ei! Uni oli lahjomatonta näyttöä. Kukaan ei saa itse itseään puhtaaksi. Jeesus Pietarille:

"Ellen minä sinua pese, ei sinulla ole osuutta minun kanssani." Joh 13:8

Jeesuksen puhdistupaketti YA:lle:

* Osta kultaa, tulessa puhdistettua!
        = On koeteltu Raamatun sana, valheprofetioiden myrkkyleivän sijaan!

* Anna Jeesuksen antaa sinulle valkeat vaatteet!
        = On lahjavanhurskauden pyhä asu, omatekoisen ja itse pestyn sijaan! Näin et ole alaston, et haise, vaan Kristuksen tuoksu leviää. Ilm 3:4-5

* Pyydä (puhdistettuun) elämääsi oikeaa "silmävoidetta", että näkisit, hengen silmin -- ei sielun vääristyneellä katsomisella. Matt 6:22-23

Olipa osuvaa!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe