pedonmerkki on jo käytössä ja luultavasti sinulla

varoitus234243

olen puhunut aiemmin täällä mikrosirusta(muualla), mutta en usko että se on pedonmerkki(silti ei kannata ottaa sitä
ihan vain varmuuden vuoksi).

Minä olen nähnyt pedonmerkin ihmisissä jo vuonna 2008 lopulla, mutta kun lähdin
oman tahdon tielle niin unohdin koko jutun ja aloitin kirjoittelemaan mikrosiruista.
nyt palattuani tottelemaan
Herraa niin näin taas pedonmerkin ja muistan sen. se merkki on kulmakarvojen välissä ja estää mm. Pyhällä Hengellä täyttymisen. Tästä syystä Jeesus sanoi, että löytäneekö Hän uskoa maan päältä
kun Hän tulee.

Nyt vuonna 2011 syksyllä se alkoi tulemaan kaupankäyntiin mukaan.

Merkki tulee jokaiseen, jolla on energiaa jalkojen alla ja menee kauppaan. energia(lihan sielu joka on sovitettu) menee jalkojen alle kun henkilö joko antaa sen laskea jalkojen alle
puheen kautta(niinkuin kaikki nykyään puhuvat, ikäänkuin hieman nössömmin)(tämä on sitä lopunajan luopumusta, kun Jeesus(Pyhä Henki) kielletään omassa ruumiissa)

tai ostaa synnillistä tavaraa kaupasta. Pedonmerkki tulee käteen, kun ikäänkuin antaa omaa lihaa myyjälle,
mutta tätä on vaikeampi selittää.

3. Moos. 17:11

Sillä lihan sielu on veressä, ja minä olen sen teille antanut alttarille, että se tuottaisi teille sovituksen; sillä veri tuottaa sovituksen, koska sielu on siinä.

Hepr. 10:29

kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!

Vielä voi ostaa kaupasta vaikkei olisikaan pedonmerkkiä, mutta varmaan Antikristuksen noustua valtaan asiaan tulee muutos luultavasti.

Pedonmerkki on ikävä kyllä lähes jokaisella nykyään, olen nähnyt tänä vuonna vain kaksi henkilöä jolla sitä ei ole. Minullakaan sitä ei ollut pitkään, mutta menin tekemään syntiä ostoksissa
ja sain sen.

Mutta pedonmerkistä voi päästä eroon. Jättää katsomatta tv:tä ja käyttämättä tietokonetta tietyksi ajaksi(ehkä viikko tai kaksi), ei käy tuona aikana kaupassa ja antaa energian nousta
takaisin vatsaan pois jalkojen alta puhumalla oikealla tavalla eli niin ettei energia laske jalkojen alle.

Asiaan auttaa myös eräs muu asia (energiaruumiin palauttaminen entiselleen) mutta siitä ei nyt enempää.

minullakin tosiaan on pedonmerkki mutta en ole päässyt siitä eroon, koska olen pilannut oman ruumiini testailemalla energiaa ja tehden väärin niin ruumis ei puhdistu
ja joudun helvettiin jos en parane(koska on pedon merkki)

36

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittaja42354
      • aloittaja3242334

ylläpito poista ylläoleva ettei tule spämmiä, sähköpostini on lopunaika[at]hotmail.fi

• 234erfdv
        aloittaja3242334 kirjoitti:

ylläpito poista ylläoleva ettei tule spämmiä, sähköpostini on lopunaika[at]hotmail.fi

Tota noin. Luuletko tosiaan että ylläpito lukee näitä höpötyksiä?

• Tuota noi..
        234erfdv kirjoitti:

Tota noin. Luuletko tosiaan että ylläpito lukee näitä höpötyksiä?

Hoitohenkilökunnan olisi hyvä lukea, sillä kaikki ei näytä olevan kohdallaan.

No, tässäpä se varsinainen perkele sitten piilekin: Raamattusiru.

"Noin viiden sentin kolikon kokoinen micro SD -kortti on huomaamaton kuljettaa ja säilyttää. Raamattusiru on myös suunniteltu niin, että sen käyttämisestä ei jää merkkejä tietokoneeseen tai puhelimeen".

• huh, mitä. ......

EI kiitos, tuo menee ohi Jumalan sanan. Parempi vaan, että tuo s-postiosoite poistetaan, ettei kukaan vain eksy.

• Kauppiass
    • KTS (Ei kirj.)

"Merkki tulee jokaiseen, jolla on energiaa jalkojen alla ja menee kauppaan. "

Aina vaan paranee nää lössin jutut.

• Hjumoor!

No,huumoria se on huonokin huumori!

• SamiA

"pedonmerkki on jo käytössä ja luultavasti sinulla"

Kristus minussa/sinussa on yhtä kuin ei yhtään pedon merkkiä.

• 700+70+7+0,7

Luulin, että aloittaja tarkoitti tavallista pankkikorttia. No voi olla jos eurot ynnä muut valuutat romahtaa, niin sitten otetaan käyttöön jonkinlainen tilivaluutta, jota voi käyttää vain pankkikortilla. Elikkä sitten ei olisi ollenkaan paperi rahaa tai kolikoita käytössä. Ja sitten ei voisi ostaa eikä myydä jos ei ole pankkikorttia käytössä. Hyvin uskottava tulevaisuuden näkymä vai mitä?

• 1234567...

700 70 0,7. . . Sunnuntai on pedon merkki ja tulee vain voimistumaan tavalla tai toisella ajan loppua kohden mentäessä kun peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi.

• aloittaja324erfd

muistankin, että pedonmerkki tulee kaikkiin joilla on energia jalkojen alla, ei välttämättä tarvitse käydä edes kaupassa. Mutta kaupankäynnissä on merkki myös mukana. Ei tämä mene ohi Raamatun Sanan. kun ei mene näihin itämaisiin energiaharjoituksiin mukaan, niissä liikkuu vääriä henkiä.

• KTS (Ei kirj.)

Mulla on energiaa JALOISSA eikä niiden alla.

• Tällaiset aloitus-

viestin tapaiset valheet jäytävät ympäristöään kuin syöpä.

Pedon merkissä on joko pedon nimi tai sen nimen luku 666 ja tulee otsaan tai oikeaan käteen.

Kun pedon merkki tulee niin kuuluu myös se huuto: "lähtekää pois minun kansani, älkääkä osallistuko Babylonian epäjumalanpalvelukseen".

Vääriä hälyytyksiä ei kannata pedon merkistä antaa. Pedon merkki saattaa tulla noin 2019-2020 ja samalla tulee myös se kumarrettava kuvapatsas antikristuksesta Jerusalemiin, sillä siellä sitten 3,5 vuotta pakananat sitä tallaavat ja tarkoittaa islamin jihadin kymmenestä valtakunnasta niitä sotajoukkoja.

• 15x

Rauni-Leena sanoo, että se saatiin sikainfluenssarokotuksessa.

• 15y

• KTS (Ei kirj.)

• niin ja amen
        15y kirjoitti:

Kuuntele ja hämmästy.

http://www.youtube.com/watch?v=r2Ac69NtGJE

En ottanut ko. rokotusta enkä ota. Miksi? Jumala, huolehtii omastaan, tapahtuipa mitä tahansa. Hän sallii jos salli, siihen on turha venkuloida, mutta valinnoillamme voimme vaikuttaa joko positiivisesti tai negatiivisesti, mutta kuitenkin niin, että Jumalamme toimii PARHAAKSEMME. Nöyrtymällä hänen auktoriteettinsa alle voimne luottavaisin suunnata katseemme HÄNEEN ja yksin häneen JEESUKSEEN KRISTUKSEEN, MESSIAASEEN. Millään muulla maailmassa ei oke merkitystä. Jeesus on TIE, TOTUUS ja ELÄMÄ, AMEN?

• Jos ja jos
        niin ja amen kirjoitti:

En ottanut ko. rokotusta enkä ota. Miksi? Jumala, huolehtii omastaan, tapahtuipa mitä tahansa. Hän sallii jos salli, siihen on turha venkuloida, mutta valinnoillamme voimme vaikuttaa joko positiivisesti tai negatiivisesti, mutta kuitenkin niin, että Jumalamme toimii PARHAAKSEMME. Nöyrtymällä hänen auktoriteettinsa alle voimne luottavaisin suunnata katseemme HÄNEEN ja yksin häneen JEESUKSEEN KRISTUKSEEN, MESSIAASEEN. Millään muulla maailmassa ei oke merkitystä. Jeesus on TIE, TOTUUS ja ELÄMÄ, AMEN?

"Jumala, huolehtii omastaan, tapahtuipa mitä tahansa. Hän sallii jos salli, siihen on turha venkuloida"
        Uskotko todellakin voivasi tilanteessa kuin tilanteessa toimia ton ym. lauseesi mukaisesti.
        Etkö mene lääkäriin leikattavaksi jos umpisuolesi tulehtuu, vaan annat elämäsi Herran käsiin.
        Tai jos rikollisjoukko tulee ja yrittää ryöstää sut, etkö huuda poliisia vaan Herraa apuun.
        Tai jos joku roisto tulee ja raiskaa tytärtäsi, etkö edes yritä estää sitä vaan toteat ym. mainintasi tavoin.

• niin ja amen
        Jos ja jos kirjoitti:

"Jumala, huolehtii omastaan, tapahtuipa mitä tahansa. Hän sallii jos salli, siihen on turha venkuloida"
        Uskotko todellakin voivasi tilanteessa kuin tilanteessa toimia ton ym. lauseesi mukaisesti.
        Etkö mene lääkäriin leikattavaksi jos umpisuolesi tulehtuu, vaan annat elämäsi Herran käsiin.
        Tai jos rikollisjoukko tulee ja yrittää ryöstää sut, etkö huuda poliisia vaan Herraa apuun.
        Tai jos joku roisto tulee ja raiskaa tytärtäsi, etkö edes yritä estää sitä vaan toteat ym. mainintasi tavoin.

Meille on annettu järki. Jumala ei ole mikään automaatti, josta saamme kaiken vain nappia painamalla. Meidän tulee tehdä itsekin jotain. Yksinkertainen esimerkki :viljan kylvö. Rukoilemme satoa, mitä teemme, istummeko kädet ristissä ja odotamne, että kyllä se siitä. Ei vaan teemme työn(kylvämme) ja sen jälkeen Luojamne suo viljalle kasvun. Mutta me emme voi tehdä mitään muuta kuin odottaa, että Jumalamme sallii mitä sallii kohdallemme. Meidän tulee siis tehdä osuutemme tapahtuipa sitten mitä tahansa. Meni syteen tai saveen, se on Herramne kädessä.

• ****HOMO!
        niin ja amen kirjoitti:

Meille on annettu järki. Jumala ei ole mikään automaatti, josta saamme kaiken vain nappia painamalla. Meidän tulee tehdä itsekin jotain. Yksinkertainen esimerkki :viljan kylvö. Rukoilemme satoa, mitä teemme, istummeko kädet ristissä ja odotamne, että kyllä se siitä. Ei vaan teemme työn(kylvämme) ja sen jälkeen Luojamne suo viljalle kasvun. Mutta me emme voi tehdä mitään muuta kuin odottaa, että Jumalamme sallii mitä sallii kohdallemme. Meidän tulee siis tehdä osuutemme tapahtuipa sitten mitä tahansa. Meni syteen tai saveen, se on Herramne kädessä.

Vain osalla meistä on järki ja jumalaa ei ole olemassa.

• Niin luulisin

Ehkä rukous ja mielenterveystoimisto auttaa.

• mielenkiintoinen.
    • Pedonmerkin todellisen olemuksen suhteen on yksinkertaisempikin selitys olemassa.

Mikrosiru se ei ole, koska tuossa ajatuksessa ei ole järjen hiventäkään. Millä tavalla mikrosiru tai joku muu tunniste tekee ihmisestä Jumalan vihollisen? Ei, pedonmerkissä ei ole kyse mistään ulkoisesta merkistä vaan kyse on ihmisen sydämestä ja suhteesta Jumalaan, niin kuin aina ennenkin.

Missä ihmisillä oikein se pedon merkki oikein on? Kädessä ja otsassa niin kuin teksti sanoo? Mitä Raamattu sanoo merkistä kädessä ja otsassa? 2.Moos.13, 5.Moos.6 ja 5.Moos.11 sanovat, että Jumalan lait ja säädökset ovat kansalle merkki, joka heidän tulee sitoa käteensä ja pitää tunnuksena otsallaan.

(6 : 4) "Kuule, Israel! Herra on meidän Jumalamme, Herra yksin.
      (6 : 5) Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja koko voimastasi.
      (6 : 6) Pidä aina mielessäsi nämä käskyt, jotka minä sinulle tänään annan.
      (6 : 7) Teroita niitä alinomaa lastesi mieleen ja puhu niistä, olitpa kotona tai matkalla, makuulla tai jalkeilla.
      (6 : 8) Sido ne merkiksi käteesi ja pidä niitä tunnuksena otsallasi.
      (6 : 9) Kirjoita ne kotisi ovenpieliin ja kaupunkisi portteihin.

Jumalan laki uskovan sydämessä ja teoissa on Jumalan merkki kun taas pedon merkin ydinajatus on sydämessä oleva ja teoissa näkyvä vastustus Jumalan lakia tai jotain sen osaa vastaan.

Miten ihminen siis ottaa pedon merkin? Ilmestyskirja sanoo, että:

"jotka ovat uskollisia Jumalan käskyille ja Jeesuksen todistukselle"

Pedon merkin ottaminen on siis luopumista Jumalan käskyistä ja Jeesuksen todistuksesta. Eikä siinä mitään sen ihmeellisempää ole.

Sanot, että pedon merkki on lähes jokaisella nykyään. Olen aika pitkälti samaa mieltä, sillä nykyään ihmiset, jotka oikeasti haluavat olla uskollisia Jumalan tahdolle tekemällä niin kuin oikein on rakastamalla lähimmäisiään ja ajattelemalla ei vain omaa mutta myös muiden parasta, ovat vähissä.

(Ja toivon, että kukaan täällä ei nyt tämän perusteella lähde ajattelemaan jotain niin typerää kuin että olisin jonkinlainen lakiuskova)

• kuinka moni

on luopunut kaikesta ja omasta elämästääkin?

Matteuksen evankeliumista

luku 19:20-22

20. Nuorukainen sanoi Jeesukselle: Kaikkia näitä minä olen noudattanut.
        Mitä minulta vielä puuttuu?

21. Jeesus vastasi: Jos tahdot olla täydellinen, mene, myy, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa, ja tule ja seuraa minua.

22. kuullessaan nämä sanat nuorukainen meni pois murheellisena, sillä hänellä oli paljon omaisuutta.

Luku 16:24-26

24. Jeesus sanoi opetuslapsilleen: Jos joku tahtoo kulkea minun jäljessäni, hän kieltäköön itsensä, ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua.

25. Sillä joka haluaa pelastaa elämänsä, kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni löytää sen.

26. Mitä se näet hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omakseen koko maailman, mutta saisi sielulleen vahingon?
        tai mitä voi ihminen antaa sielunsa lunnaiksi?

Luukkaan evankeliumista

Luku 14:26,27 ja 33

26. Jos joku tulee minun luokseni eikä ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan, lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästäänkin, hän ei voi olla minun opetuslapseni.

27. Joka ei kanna ristiään ja seuraa minua, ei voi olla minun opetuslapseni.

33. Niin ei teistäkään voi kukaan olla minun opetuslapseni,
        ELLEI LUOVU KAIKESTA, mitä hänellä on.

Apostolien toista

Luku 2:44 ja 45

44. Kaikki uskovat pysyivät keskinäisessä yhteydessä ja pitivät kaikkea yhteisenä.

45. MYYDEN MAANSA JA TAVARANSA he jakelivat kaikille sen mukaan kuin kukin tarvitsi.

Kirjeestä Hebrealaisille

Luku 11:36-38

36. Monet taas ovat saaneet kokea pilkkaa ja ruoskimista, vieläpä kahleita ja vankeutta.

37. Heitä on kivitetty, sahattu poikki, miekalla surmattu. He joutuivat kuljeksimaan lampaan nahoissa ja vuohennahoissa, puutetta kärsivinä, ahdistettuina, pahoinpideltyinä,

38. ollen liian hyviä tälle maailmalle. He harhailivat erämaissa, vuorilla, luolissa ja maakuopissa.

Paavalin 1 kirjeestä korinttolaisille

Luku 12:2

2. Tiedättehän, kuinka teitä pakanoina ollessanne vietiin mykkien EPÄJUMALIEN luo, miten vain tahdottiin.

Johanneksen Ilmestyksestä

Luku 9:18,20,21

18. Näistä kolmesta vitsauksesta kuoli kolmannes ihmiskuntaa: tulesta, savusta ja tulikivestä.

20. Jäljelle jääneet ihmiset, ne jotka eivät kuolleet näihin vitsauksiin,
        eivät nöyrtyneet parannukseen KÄTTENSÄ TEOISTA,
        että olisivat lakanneet kumartamasta riivajia sekä kultaisia, hopeisia, vaskisia, kivisiä ja puisia epäjumalankuvia, jotka eivät voi nähdä, eivät kuulla eivätkä kävellä

21. He eivät nöyrtyneet parannukseen murhistaan, velhouksistaan, haureudestaan ja varkauksistaan.

Luku 16:7-11,21

7.Totisesti, Herra Jumala, Kaikkivaltias, oikeat ja vanhurskaat ovat sinun tuomiosi.

8.Neljäs enkeli vuodatti maljansa aurinkoon, ja sille annettiin valta paahtaa ihmisiä kuumuudella.

9.Ihmiset paahtuivat kovassa helteessä ja pilkkasivat Jumalan nimeä. hänen jolla on vallassaan nämä vitsaukset.
        He eivät kuitenkaan nöyrtyneet parannukseen, että olisivat antaneet hänelle kunnian

10.Viides enkeli vuodatti maljansa pedon valtaistuimelle, ja sen valtakunta pimeni. He pureskelivat tuskissaan kielensä rikki

11.Ja pilkkasivat taivaan Jumalaa tuskiensa ja paiseittensa tähden, mutta eivät nöyrtyneet parannukseen teoistaan.

21.Suuria rakeita, talentin* painoisia, satoi taivaasta ihmisten päälle.
        Ihmiset pilkkasivat Jumalaa raevitsauksen tähden, sillä se oli tavattoman ankara.

Luukkaan Evankeliumista

Luku 18:7,8

7. Eikö sitten Jumala toimittaisi oikeutta valituilleen, jotka yötä päivää huutavat häntä avuksi, ja viivyttäisikö hän heiltä apuaan?

8. minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee,
        LÖYTÄNEEKÖ HÄN USKOA MAAN PÄÄLTÄ?

Luku 10:21

21. Te ette voi juoda sekä Herran maljasta että riivaajien maljasta, ettekä voi olla osallisia sekä herran pöydästä että riivaajien pöydästä.

• muutama kohta lisää
        kuinka moni kirjoitti:

on luopunut kaikesta ja omasta elämästääkin?

21. Jeesus vastasi: Jos tahdot olla täydellinen, mene, myy, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa, ja tule ja seuraa minua.

22. kuullessaan nämä sanat nuorukainen meni pois murheellisena, sillä hänellä oli paljon omaisuutta.

Luku 16:24-26

24. Jeesus sanoi opetuslapsilleen: Jos joku tahtoo kulkea minun jäljessäni, hän kieltäköön itsensä, ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua.

25. Sillä joka haluaa pelastaa elämänsä, kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni löytää sen.

26. Mitä se näet hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omakseen koko maailman, mutta saisi sielulleen vahingon?
        tai mitä voi ihminen antaa sielunsa lunnaiksi?

Luukkaan evankeliumista

26. Jos joku tulee minun luokseni eikä ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan, lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästäänkin, hän ei voi olla minun opetuslapseni.

Apostolien toista

Luku 2:44 ja 45

44. Kaikki uskovat pysyivät keskinäisessä yhteydessä ja pitivät kaikkea yhteisenä.

45. MYYDEN MAANSA JA TAVARANSA he jakelivat kaikille sen mukaan kuin kukin tarvitsi.

Kirjeestä Hebrealaisille

Luku 11:36-38

36. Monet taas ovat saaneet kokea pilkkaa ja ruoskimista, vieläpä kahleita ja vankeutta.

37. Heitä on kivitetty, sahattu poikki, miekalla surmattu. He joutuivat kuljeksimaan lampaan nahoissa ja vuohennahoissa, puutetta kärsivinä, ahdistettuina, pahoinpideltyinä,

38. ollen liian hyviä tälle maailmalle. He harhailivat erämaissa, vuorilla, luolissa ja maakuopissa.

Luku 12:2

2. Tiedättehän, kuinka teitä pakanoina ollessanne vietiin mykkien EPÄJUMALIEN luo, miten vain tahdottiin.

Johanneksen Ilmestyksestä

Luku 9:18,20,21

18. Näistä kolmesta vitsauksesta kuoli kolmannes ihmiskuntaa: tulesta, savusta ja tulikivestä.

20. Jäljelle jääneet ihmiset, ne jotka eivät kuolleet näihin vitsauksiin,
        eivät nöyrtyneet parannukseen KÄTTENSÄ TEOISTA,
        että olisivat lakanneet kumartamasta riivajia sekä kultaisia, hopeisia, vaskisia, kivisiä ja puisia epäjumalankuvia, jotka eivät voi nähdä, eivät kuulla eivätkä kävellä

21. He eivät nöyrtyneet parannukseen murhistaan, velhouksistaan, haureudestaan ja varkauksistaan.

Luku 16:7-11,21

7.Totisesti, Herra Jumala, Kaikkivaltias, oikeat ja vanhurskaat ovat sinun tuomiosi.

8.Neljäs enkeli vuodatti maljansa aurinkoon, ja sille annettiin valta paahtaa ihmisiä kuumuudella.

9.Ihmiset paahtuivat kovassa helteessä ja pilkkasivat Jumalan nimeä. hänen jolla on vallassaan nämä vitsaukset.
        He eivät kuitenkaan nöyrtyneet parannukseen, että olisivat antaneet hänelle kunnian

10.Viides enkeli vuodatti maljansa pedon valtaistuimelle, ja sen valtakunta pimeni. He pureskelivat tuskissaan kielensä rikki

11.Ja pilkkasivat taivaan Jumalaa tuskiensa ja paiseittensa tähden, mutta eivät nöyrtyneet parannukseen teoistaan.

21.Suuria rakeita, talentin* painoisia, satoi taivaasta ihmisten päälle.
        Ihmiset pilkkasivat Jumalaa raevitsauksen tähden, sillä se oli tavattoman ankara.

Luukkaan Evankeliumista

7. Eikö sitten Jumala toimittaisi oikeutta valituilleen, jotka yötä päivää huutavat häntä avuksi, ja viivyttäisikö hän heiltä apuaan?

8. minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee,

Luku 10:21

21. Te ette voi juoda sekä Herran maljasta että riivaajien maljasta, ettekä voi olla osallisia sekä herran pöydästä että riivaajien pöydästä.

kuinka moni on noudattanut tätä ohjetta tai tehnyt näin?

Luku 5:27-30

27. Te olette kuulleet sanotuksi: Älä tee huorin.

28. Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssaan.

29. jos sinun oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois.
        parempi on sinulle, että YKSI JÄSENISTÄSI JOUTUU HUKKAAN, kuin että koko ruumis joutuu helvettiin.

30. Jos sinun oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois.
        Parempi on sinulle menettää yksi jäsenistäsi, kuin että koko ruumiisi joutuu helvettiin.

Luukkaan Evankeliumista

luku 14:15-20

15. Tämän kuullessaan eräs pöytävieraista sanoi: Jeesukselle. Autuas se joka saa olla aterialla Jumalan valtakunnassa.

16. Jeesus sanoi hänelle: Eräs mies laittoi suuret illaliset ja kutsui monta.

17. Illallisajan tullessa hän lähetti palvelijansa sanomaan kutsutuille: Tulkaa, sillä kaikki on valmiina.

18. he kaikki rupesivat kuitenkin esittämään verukkeita. Eräs sanoi: OLEN OSTANUT PELLON, ja minun täytyy lähteä sitä katsomaan.
        Pyydän sinua pidä minut estettynä.

19. Toinen sanoi: OSTIN VIISI PARIA HÄRKIÄ ja menen niitä koettelemaan.
        Pyydän sinua, pidä minut estettynä.

20. Muuan sanoi: OLEN JUURI MENNYT NAIMISIIN, ja siksi en voi tulla.

• jatkoa2
        muutama kohta lisää kirjoitti:

kuinka moni on noudattanut tätä ohjetta tai tehnyt näin?

Luku 5:27-30

27. Te olette kuulleet sanotuksi: Älä tee huorin.

28. Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssaan.

29. jos sinun oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois.
        parempi on sinulle, että YKSI JÄSENISTÄSI JOUTUU HUKKAAN, kuin että koko ruumis joutuu helvettiin.

30. Jos sinun oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois.
        Parempi on sinulle menettää yksi jäsenistäsi, kuin että koko ruumiisi joutuu helvettiin.

Luukkaan Evankeliumista

luku 14:15-20

15. Tämän kuullessaan eräs pöytävieraista sanoi: Jeesukselle. Autuas se joka saa olla aterialla Jumalan valtakunnassa.

16. Jeesus sanoi hänelle: Eräs mies laittoi suuret illaliset ja kutsui monta.

17. Illallisajan tullessa hän lähetti palvelijansa sanomaan kutsutuille: Tulkaa, sillä kaikki on valmiina.

18. he kaikki rupesivat kuitenkin esittämään verukkeita. Eräs sanoi: OLEN OSTANUT PELLON, ja minun täytyy lähteä sitä katsomaan.
        Pyydän sinua pidä minut estettynä.

19. Toinen sanoi: OSTIN VIISI PARIA HÄRKIÄ ja menen niitä koettelemaan.
        Pyydän sinua, pidä minut estettynä.

20. Muuan sanoi: OLEN JUURI MENNYT NAIMISIIN, ja siksi en voi tulla.

1 samuelin kirja

Luku 25:13,21,22,26,31,33 ja 34

13. Silloin Daavid sanoi miehilleen: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen.
        Niin jokainen sitoi miekkansa vyölleen Daavid itsekkin sitoi miekkansa vyölleen.
        Noin 400 miestä lähti seuraamaan Daavidia, mutta 200 jäi kuormaston luo.

21. Daavid oli sanonut. Mitään saamatta minä olen suojellut kaikkea, mitä tällä miehellä on ollut erämassa ja, niin ettei nitään ole hävinnyt kaikesta, mitä hänellä on ollut. hän on palkinnut minulle hyvän pahalla.

22. Jumala rangaiskoon Daavidin vihamiehiä nyt ja vasta: totisesti, minä en jätä kaikesta hänen väestään huomenaamuksi henkiin yhtään miehen puolta.

25. Älköön herrani välittäkö tuosta kelvottomasta miehestä, Naabalista, sillä nimi on miestä myöten. Naabal on hänen nimensä, ja houkkamainen hän on.
        Mutta minä, sinun palvelijattaresi, en nähnyt niitä miehiä, jotka sinä, herrani lähetit.

26. Nyt, herrani, niin totta kuin Herra elää, ja niin totta kuin sinä itse elät, jonka Herra on estänyt joutumasta verivelan alaiseksi ja AUTTAMASTA ITSEÄSI OMALLA KÄDELLÄSI: käyköön nyt vihamiehillesi ja kaikille, jotka hankkivat onnettomuutta herralleni, kuten Naabalille.

31. Niin sinua ei kaada eikä herrani tuntoa vaivaa se, että olisit aiheettomasti vuodattanut verta, ja että herrani olisi ITSE AUTTANUT ITSEÄÄN.
        Kun HERRA TEKEE HYVÄÄ HERRALENI, niin muista palvelijatartasi.

32. Daavid sanoi Abigailille: Kiitetty olkoon Herra, Israelin Jumala, joka tänä päivänä lähetti sinut minua vastaan.

33. Siunattu olkoon sinun viisautesi, ja siunattu ole sinä itse, joka tänä päivänä ESTIT MINUA JOUTUMASTA VERIVELKAAN JA AUTTAMASTA ITSEÄNI OMALLA KÄDELLÄNI.

34. Niin, totta kuin Herra, Israelin Jumala elää, hän joka on pidättänyt minut tekemästä sinulle pahaa: jollet sinä olisi joutuin tullut minua vastaan, niin totisesti ei naabalin väestä olisi huomenna aamun valjetessa ollut jäljellä yhtään miehenpuolta.

Jesajasta Luku 58:13

13. Jos sinä pidätät jalkasi rikkomasta sapattia, NIIN ETTET TOIMITA OMIA ASIOITASI minun pyhänpäivänäni, vaan pidät sapattia ilonpäivänä, kunnioitat Herran pyhäinpäivää ja pyhität sen, NIIN ETTET TOIMITA OMIA TÖITÄSI, ET AJA OMIA ASIOITASI etkä puhu joutavia.

Luukkaan Evankeliumista

• Kuinka moni on
        jatkoa2 kirjoitti:

1 samuelin kirja

Luku 25:13,21,22,26,31,33 ja 34

13. Silloin Daavid sanoi miehilleen: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen.
        Niin jokainen sitoi miekkansa vyölleen Daavid itsekkin sitoi miekkansa vyölleen.
        Noin 400 miestä lähti seuraamaan Daavidia, mutta 200 jäi kuormaston luo.

21. Daavid oli sanonut. Mitään saamatta minä olen suojellut kaikkea, mitä tällä miehellä on ollut erämassa ja, niin ettei nitään ole hävinnyt kaikesta, mitä hänellä on ollut. hän on palkinnut minulle hyvän pahalla.

22. Jumala rangaiskoon Daavidin vihamiehiä nyt ja vasta: totisesti, minä en jätä kaikesta hänen väestään huomenaamuksi henkiin yhtään miehen puolta.

25. Älköön herrani välittäkö tuosta kelvottomasta miehestä, Naabalista, sillä nimi on miestä myöten. Naabal on hänen nimensä, ja houkkamainen hän on.
        Mutta minä, sinun palvelijattaresi, en nähnyt niitä miehiä, jotka sinä, herrani lähetit.

26. Nyt, herrani, niin totta kuin Herra elää, ja niin totta kuin sinä itse elät, jonka Herra on estänyt joutumasta verivelan alaiseksi ja AUTTAMASTA ITSEÄSI OMALLA KÄDELLÄSI: käyköön nyt vihamiehillesi ja kaikille, jotka hankkivat onnettomuutta herralleni, kuten Naabalille.

31. Niin sinua ei kaada eikä herrani tuntoa vaivaa se, että olisit aiheettomasti vuodattanut verta, ja että herrani olisi ITSE AUTTANUT ITSEÄÄN.
        Kun HERRA TEKEE HYVÄÄ HERRALENI, niin muista palvelijatartasi.

32. Daavid sanoi Abigailille: Kiitetty olkoon Herra, Israelin Jumala, joka tänä päivänä lähetti sinut minua vastaan.

33. Siunattu olkoon sinun viisautesi, ja siunattu ole sinä itse, joka tänä päivänä ESTIT MINUA JOUTUMASTA VERIVELKAAN JA AUTTAMASTA ITSEÄNI OMALLA KÄDELLÄNI.

34. Niin, totta kuin Herra, Israelin Jumala elää, hän joka on pidättänyt minut tekemästä sinulle pahaa: jollet sinä olisi joutuin tullut minua vastaan, niin totisesti ei naabalin väestä olisi huomenna aamun valjetessa ollut jäljellä yhtään miehenpuolta.

13. Jos sinä pidätät jalkasi rikkomasta sapattia, NIIN ETTET TOIMITA OMIA ASIOITASI minun pyhänpäivänäni, vaan pidät sapattia ilonpäivänä, kunnioitat Herran pyhäinpäivää ja pyhität sen, NIIN ETTET TOIMITA OMIA TÖITÄSI, ET AJA OMIA ASIOITASI etkä puhu joutavia.

Luukkaan Evankeliumista

antanut itsensä 100% herralle?

kuinka moni on antanut tulemisensa ja menemisensä muut asiat Herran haltuun?

kuinka moni on ottanut oikeudet elämässä omiin käsiinsä ja touteuttaa oman käden oikeutta ja ajaa omia asioita oman tahdon mukaan ja elää oman tahdon mukaan elämäänsä eikä Herran vaikka luulee tekevänsä Herran tahdon ja luulee elämänsä olevan Herran käsissä vaikka todellisuudessa on omissä käsissä ja omissa voimissa?

• raamatusta
        Kuinka moni on kirjoitti:

antanut itsensä 100% herralle?

kuinka moni on antanut tulemisensa ja menemisensä muut asiat Herran haltuun?

kuinka moni on ottanut oikeudet elämässä omiin käsiinsä ja touteuttaa oman käden oikeutta ja ajaa omia asioita oman tahdon mukaan ja elää oman tahdon mukaan elämäänsä eikä Herran vaikka luulee tekevänsä Herran tahdon ja luulee elämänsä olevan Herran käsissä vaikka todellisuudessa on omissä käsissä ja omissa voimissa?

Luku 7:20-23

20. Hedelmistä te siis tunnette heidät.

21. Ei jokainen joka sanoo minulle Herra, Herra!, pääse taivasten valtakuntaa, vaan se JOKA TEKEE TAIVAASSA OLEVAN ISÄN TAHDON.

22. Moni sanoo minulle sinä päivänä Herra, Herra, emmekö me sinun nimessäsi ennustaneet, sinun nimessäsi ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimessäsi tehneet monta voimatekoa?

23. Silloin minä julistan heille: EN OLE KOSKAAN TEITÄ TUNTENUT. Menkää pois minun luotani, te laittomuuden tekijät.

• raamatusta kirjoitti:

21. Ei jokainen joka sanoo minulle Herra, Herra!, pääse taivasten valtakuntaa, vaan se JOKA TEKEE TAIVAASSA OLEVAN ISÄN TAHDON.

22. Moni sanoo minulle sinä päivänä Herra, Herra, emmekö me sinun nimessäsi ennustaneet, sinun nimessäsi ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimessäsi tehneet monta voimatekoa?

23. Silloin minä julistan heille: EN OLE KOSKAAN TEITÄ TUNTENUT. Menkää pois minun luotani, te laittomuuden tekijät.

**Mutta kun Ihmisen Poika tulee, löytääkö hän uskoa maan päältä?**

Riippuu siitä, mitä tuolla tarkoitat. Jos tarkoitat sitä sellaista sanahelinäuskoa, jota esiintyy niissä sisäänpäinlämpeävissä seurakunnissa, joissa keskitytään vain siihen, että taputellaan toisia selkään hyvässä oikeaoppisessa uskossa pysymisestä ja keskustellaan siitä, montako enkeliä mahtuu tanssimaan neulansilmän päällä, niin luulen löytyvän.

Toisaalta jos tarkoitat sellaista uskoa, jossa asian ydin on Jumalan tahdon toteuttaminen eli aito lähimmäisen rakastaminen eikä opit, niin saattaa olla paljon hankalampaa.

• raamatusta
        christus.victor kirjoitti:

**Mutta kun Ihmisen Poika tulee, löytääkö hän uskoa maan päältä?**

Riippuu siitä, mitä tuolla tarkoitat. Jos tarkoitat sitä sellaista sanahelinäuskoa, jota esiintyy niissä sisäänpäinlämpeävissä seurakunnissa, joissa keskitytään vain siihen, että taputellaan toisia selkään hyvässä oikeaoppisessa uskossa pysymisestä ja keskustellaan siitä, montako enkeliä mahtuu tanssimaan neulansilmän päällä, niin luulen löytyvän.

Toisaalta jos tarkoitat sellaista uskoa, jossa asian ydin on Jumalan tahdon toteuttaminen eli aito lähimmäisen rakastaminen eikä opit, niin saattaa olla paljon hankalampaa.

"Toisaalta jos tarkoitat sellaista uskoa, jossa asian ydin on Jumalan tahdon toteuttaminen"

Matt.22:37 ja 38

37. Jeesus vastasi: Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja koko mielestäsi.

38. Tämä on suurin ja ensimmäinen käsky.

2 mooseksen kirja

Luku 32:25-27 ja 30

25. Mooses näki, että kansa oli kurittomuuden vallassa, sillä aaron oli päästänyt heidät kurittomuuden valtaan, vahingon iloksiheidän vihollisilleen.

26. Niin Mooses seisahtui leirin portille ja huusi: Joka on HERRAN OMA, tulkoon minun luokseni. silloin kaikki leeviläiset tulivat hänen luokseen.

27. Hän sanoi heile: Näin sanoo herra, Israelin Jumala: Joakinen sitokoon miekkansa vyölleen. käykää sitten edestakaisin leirin halki portista portiin ja TAPPAKAA JOKAINEN, OLKOON VAIKKA OMA VELI, YSTÄVÄ TAI SUKULAINEN.

30. Seuraavana päivänä Mooses sanoi kansalle: Te olette tehneet SUUREN SYNNIN.
        Minä nousen nyt Herran luo- jos ehkä voisin sovittaa teidän rikoksenne.

1 mooseksen kirja

Luku 22:2 ja 9-12

2. Jumala sanoi: Ota Iisak ainoa poikasi, jota rakastat, mene moorian maahan ja UHRAA HÄNET siellä polttouhriksi vuorella, jonka sinulle sanon.

9. Kun he olivat tulleet paikkaan, minkä Jumala oli hänelle sanonut, Aabraham rakensi siihen alttarin, latoi sille halot, sitoi poikansa Iisakin ja pani hänet alttarile halkojen päälle.

10. Aabraham ojensi kätensä ja tarttui veitseen teurastaakseen poikansa.

11. Silloin Herran enkeli huusi hänelle taivaasta: Aabraham, Aabraham! Hän vastasi: tässä olen.

12. Niin hän sanoi: Älä satuta kättäsi poikaan äläkä tee hänelle mitään, sillä nyt tiedän, että sinä pelkäät Jumlaa, kun et kieltänyt minulta ainoaa poikaasi.

21. Jeesus vastasi: Jos tahdot olla täydellinen, mene, myy, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa, ja TULE JA SEURAA MINUA.

Luukkaan evankeliumista

• raamatusta
        raamatusta kirjoitti:

"Toisaalta jos tarkoitat sellaista uskoa, jossa asian ydin on Jumalan tahdon toteuttaminen"

Matt.22:37 ja 38

37. Jeesus vastasi: Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja koko mielestäsi.

38. Tämä on suurin ja ensimmäinen käsky.

2 mooseksen kirja

Luku 32:25-27 ja 30

25. Mooses näki, että kansa oli kurittomuuden vallassa, sillä aaron oli päästänyt heidät kurittomuuden valtaan, vahingon iloksiheidän vihollisilleen.

26. Niin Mooses seisahtui leirin portille ja huusi: Joka on HERRAN OMA, tulkoon minun luokseni. silloin kaikki leeviläiset tulivat hänen luokseen.

27. Hän sanoi heile: Näin sanoo herra, Israelin Jumala: Joakinen sitokoon miekkansa vyölleen. käykää sitten edestakaisin leirin halki portista portiin ja TAPPAKAA JOKAINEN, OLKOON VAIKKA OMA VELI, YSTÄVÄ TAI SUKULAINEN.

30. Seuraavana päivänä Mooses sanoi kansalle: Te olette tehneet SUUREN SYNNIN.
        Minä nousen nyt Herran luo- jos ehkä voisin sovittaa teidän rikoksenne.

1 mooseksen kirja

Luku 22:2 ja 9-12

2. Jumala sanoi: Ota Iisak ainoa poikasi, jota rakastat, mene moorian maahan ja UHRAA HÄNET siellä polttouhriksi vuorella, jonka sinulle sanon.

9. Kun he olivat tulleet paikkaan, minkä Jumala oli hänelle sanonut, Aabraham rakensi siihen alttarin, latoi sille halot, sitoi poikansa Iisakin ja pani hänet alttarile halkojen päälle.

10. Aabraham ojensi kätensä ja tarttui veitseen teurastaakseen poikansa.

11. Silloin Herran enkeli huusi hänelle taivaasta: Aabraham, Aabraham! Hän vastasi: tässä olen.

12. Niin hän sanoi: Älä satuta kättäsi poikaan äläkä tee hänelle mitään, sillä nyt tiedän, että sinä pelkäät Jumlaa, kun et kieltänyt minulta ainoaa poikaasi.

21. Jeesus vastasi: Jos tahdot olla täydellinen, mene, myy, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa, ja TULE JA SEURAA MINUA.

Luukkaan evankeliumista

Luukkaan Evankeliumista

• @böljäke

on teilläkin täällä jutut, tää "Profetiat" -palsta on ehkä käsittämättömin ja hassuin näistä uskontopalstoista.

• raaamatusta

Luukkaan Evankeliumista

Luku 18:8

Luku 9:40 ja 41

40. Minä pyysin sinun opetuslapsiasi ajamaan sen ulos, mutta he eivät kyenneet.

41. Jeesus vastasi: Voi sinä epäuskoinen ja nurja sukupolvi. Kuinka kauan minun on oltava teidän luonanne ja kärsittävä teitä?
      tuo poikasi tänne.

Markukesen evankeliumista

Luku 16:16

16. Uskoon tullut ja kastettu on pelastuva, mutta epäuskoisena pysynyt tuomitaan kadotukseen.

Luku 8:25 ja 26

25. He menivät ja herättivät hänet sanoen: Herra, auta, me hukumme.

26. Jeesus sanoi heille: Te vähäuskoiset, miksi olette pelkureita?
      Hän nousi ja nuhteli tuulia ja järveä, ja tuli aivan tyven.

Luku 14:30 ja 31

30. Mutta nähdessään tuulen voiman hän pelästyi, rupesi vajoamaan ja huusi: Herra auta minua.

31. Jeesus ojensi kohta kätensä, tarttui häneen ja sanoi hänelle: Sinä vähäuskoinen, miksi epäilit?

Luku 17:19-21

19. Opetuslapset menivät Jeesuksen luo erikseen ja kysyivät: Miksi me emme voineet ajaa sitä ulos?

20. Hän vastasi: Teidän vähäuskoisuutenne tähden. Totisesti minä sanon teille: jos teillä olisi uskoa sinapinsiemenenkään verran, te voisitte sanoa tälle vuorelle: Siirry täältä tuonne, ja se siirtyisi, eikä mikään olisi teille mahdotonta.

21. Tämä laji ei lähde muulla kuin rukouksella ja paastolla.

Luku 15:15 ja 16

15. Pietari vastasi ja sanoi Jeesukselle: Selitä meille tämä vertaus.

16. Jeesus sanoi: vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?

• TAPOIN JEESUKSEN.hA!

Jokatoinen mies nauttii kumn saa ulostettua anaalistaa kunnon hyvänkokoisen, musta, paksun ja rapsakan kakkakimpaleen. samalla voi unelmoida harrastavansa seksiä pyllysellaista. Mä olen homo ja nautin kakilla käymisestä.. Tajusin olevani "tärkeämpi" ollessani noin 12wee ja kun aloin todenteolla nauttia kovata kakULISTA.

Joskus, jos kakkani on tarpeeksi kovaa, saatan työntää sen takaisin sisään ja ulostaa uudelleen.. se on ihanaa.Samalla yleensä ajattelen Cheekkiä tai Pete Parkkosta. Ne on mun innoitajia siihen, ettei kaapis kannata olla ja uskon että pääsen joskus rakastelemaan noita molempia. Gay is better.. God loves gays coz god is homosexual like he s son.. AAAAAMENNN

• aloittaja5443

vielä yksi asia. pedonmerkki käteen tulee myös jos hylkäämme jonkun ihmisen, esim. ystävän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      169
      6881
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      60
      2394
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2128
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      61
      1251
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      353
      1234
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      1224
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      14
      1111
    8. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      960
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      958
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      947
    Aihe