Tulee löytäneekö Hän uskoa maan päältä?

kun Ihmisen Poika

Luukkaan Evankeliumista

Luku 18:8

8. minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee,
LÖYTÄNEEKÖ HÄN USKOA MAAN PÄÄLTÄ?

Luku 9:40 ja 41

40. Minä pyysin sinun opetuslapsiasi ajamaan sen ulos, mutta he eivät kyenneet.

41. Jeesus vastasi: Voi sinä epäuskoinen ja nurja sukupolvi. Kuinka kauan minun on oltava teidän luonanne ja kärsittävä teitä?
tuo poikasi tänne.

Markukesen evankeliumista

Luku 16:16

16. Uskoon tullut ja kastettu on pelastuva, mutta epäuskoisena pysynyt tuomitaan kadotukseen.

Matteuksen evankeliumista

Luku 8:25 ja 26

25. He menivät ja herättivät hänet sanoen: Herra, auta, me hukumme.

26. Jeesus sanoi heille: Te vähäuskoiset, miksi olette pelkureita?
Hän nousi ja nuhteli tuulia ja järveä, ja tuli aivan tyven.

Luku 14:30 ja 31

30. Mutta nähdessään tuulen voiman hän pelästyi, rupesi vajoamaan ja huusi: Herra auta minua.

31. Jeesus ojensi kohta kätensä, tarttui häneen ja sanoi hänelle: Sinä vähäuskoinen, miksi epäilit?

Luku 17:19-21

19. Opetuslapset menivät Jeesuksen luo erikseen ja kysyivät: Miksi me emme voineet ajaa sitä ulos?

20. Hän vastasi: Teidän vähäuskoisuutenne tähden. Totisesti minä sanon teille: jos teillä olisi uskoa sinapinsiemenenkään verran, te voisitte sanoa tälle vuorelle: Siirry täältä tuonne, ja se siirtyisi, eikä mikään olisi teille mahdotonta.

21. Tämä laji ei lähde muulla kuin rukouksella ja paastolla.

Luku 15:15 ja 16

15. Pietari vastasi ja sanoi Jeesukselle: Selitä meille tämä vertaus.

16. Jeesus sanoi: vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?

miten on löytyykö oikeaa uskoa?

10

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei näy ei kuulu!

Ei ole löytyntynt Raamatun UT opetusten ja ohjeiden mukaista, Krist. uskollisia / uskovia, näiltä keskustelufoorumeilta vuosikausien julkisista perääkuuluttelusta huolimatta. Jossa nyt ainakin, niitä pitäisi ja kuuluisi olla. Nämä kun on sitä kaikkea maailmaa, johon Krist. uskollisten piti viemän sitä kaikille hyväksi Jumalan valtakunnasta hyvää sanomaa.

• jatkoa2

Johanneksen evankelumista

Luku 12:37

37. Vaikka Jeesus oli tehnyt niin monta tunnustekoa ihmisten nähden, he eivät uskoneet häneen.

Luku 13: 57 ja 58

57. He luokkaantuivat häneen.
      Jeesus sanoi heille: Profeetta ei ole misään niin väheksitty kuin kotikaupungissaan ja kodissaan.

58. Heidän epäuskonsa tähden hän ei tehnyt siellä monta voimatekoa.

Luku 11:20-24

20. Jeesus rupesi nuhtelemaan niitä kaupunkeja, joissa useimmat hänen ihmetekonsa olivat tapahtuneet, siitä, että ne eivät nöyrtyneet parannukseen:

21. Voi sinua, Korasin! Voi sinua Beetsaida! jos teissä suoritetut voimateot olisivat tapahtuneet Tyyrossa ja Siidonissa, ne olisivat aikoja sitten säkissä ja tuhassa nöyrtyneet parannukseen.

22. Minä sanon teille: Tyyrola ja Siidonilla on tuomiopäivänä oleva helpompaa kuin teilä.

23. Sinä Kapernaum, korotetaankohan sinut taivaaseen?
      Alas tuonelaan asti sinun on mentävä. Jos ne voimateot, jotka on tehty sinussa, olisivat tapahtuneet Sodomassa, se olisi pystyssä vielä tänäkin päivänä.

24. Minä sanon teille. Sodoman maalla on tuomiopäivänä helpompi kuin teillä.

Mattaeuksen evankeliumista

Luku 23:36

36. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi on joutuva vastaamaan tästä kaikesta.

• lainaus samasta

ketjusta helluntalaisuus palstalla!

"Hei, tämä on keskustelupalsta, ei pelkkien raamatunkohtien kopiointipalsta.

Mä ehdotan, että aloitetaan aiheesta tää keskustelu niin, että sä kerrot oman näkemykses tuohon kysymykseen "löytyykö oikeaa uskoa [maan päältä, kun Ihmisen Poika tulee]?""

Paavalin kirjeestä Galatalaisille

Luku 1:7

7. TOISTA EVANKELIUMIA EI KUITENKAAN OLE.
        On vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat VÄÄRISTÄÄ KRISTUKSEN EVANKELIUMIN.

Luku 24:14

14. Tämä valtakunnan EVANKELIUMI ON SAARNATTAVA kaikkialla maailmassa TODISTUKSEKSI kaikille kansoille. Sitten tulee loppu.

Johanneksen ilmestyksestä

Luku 14:6

6. Minä näin keskitaivaalla lentävän erään toisen enkelin, jolla oli IKUINEN EVANKELIUMI JULISTETAVANA MAAN PÄÄLLÄ ASUVILLE, kaikille kansanheimoille, sukukunnille ja kansoille

Kertokaapa mikä on tämä evankeliumi on joka on saarnattava ja mikä on ikuinen evankeliumi joka pysyy?

eikä muutu vaikka ihmiset sitä vääntelevätkin, selittävät ja koittavat tehdä evankeliumin tyhjäksi!

Luku 11:3

3. Minä annan 2 todistajalleni tehtävän säkkikankaaseen puettuina profetoida 1260 päivää.

• Luukkaan

evankeliumista

Luku 16:29-31

29. Aabraham vastasi: Heillä on Mooses ja profeetat, kuulkoot heitä.

30. Mies sanoi. Ei isä Aabraham, vaan jos joku kuoleista menisi heidän luokseen, he näyrtyisivät parannukseen.

31. Mutta Aabraham sanoi hänelle: Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, he eivät usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös.

• Matteuksen
        Luukkaan kirjoitti:

evankeliumista

Luku 16:29-31

29. Aabraham vastasi: Heillä on Mooses ja profeetat, kuulkoot heitä.

30. Mies sanoi. Ei isä Aabraham, vaan jos joku kuoleista menisi heidän luokseen, he näyrtyisivät parannukseen.

31. Mutta Aabraham sanoi hänelle: Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, he eivät usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös.

evankeliumista

Luku 5:17

17. Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja KUMOAMAAN.
        En ole tullut kumoamaan vaan TÄYTTÄMÄÄN.

• raamatusta
        lainaus samasta kirjoitti:

ketjusta helluntalaisuus palstalla!

Mä ehdotan, että aloitetaan aiheesta tää keskustelu niin, että sä kerrot oman näkemykses tuohon kysymykseen "löytyykö oikeaa uskoa [maan päältä, kun Ihmisen Poika tulee]?""

Luku 1:7

On vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat VÄÄRISTÄÄ KRISTUKSEN EVANKELIUMIN.

Luku 24:14

14. Tämä valtakunnan EVANKELIUMI ON SAARNATTAVA kaikkialla maailmassa TODISTUKSEKSI kaikille kansoille. Sitten tulee loppu.

Johanneksen ilmestyksestä

Luku 14:6

6. Minä näin keskitaivaalla lentävän erään toisen enkelin, jolla oli IKUINEN EVANKELIUMI JULISTETAVANA MAAN PÄÄLLÄ ASUVILLE, kaikille kansanheimoille, sukukunnille ja kansoille

Kertokaapa mikä on tämä evankeliumi on joka on saarnattava ja mikä on ikuinen evankeliumi joka pysyy?

eikä muutu vaikka ihmiset sitä vääntelevätkin, selittävät ja koittavat tehdä evankeliumin tyhjäksi!

Luku 11:3

3. Minä annan 2 todistajalleni tehtävän säkkikankaaseen puettuina profetoida 1260 päivää.

Mä ehdotan, että aloitetaan aiheesta tää keskustelu niin, että sä kerrot OMAN NÄKEMYKSES tuohon kysymykseen "löytyykö oikeaa uskoa [maan päältä, kun Ihmisen Poika tulee]?"

Paavalin 1 kirjeestä Timoteukselle

Luku 4:13

13. Lue [seurakunnalle PYHIÄ KIRJOITUKSIA], kehota ja opeta ahkerasti, kunnes tulen.

2kirjeestä Timoteukselle

Luku 1:13

13. Pidä ESIKUVINASI minulta kuulemasi terveelliset opetukset uskossa ja rakkaudessa, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.

luku 3:15

15. Sinähän tunne jo lapsuudestasi asti PYHÄT KIRJOITUKSET, jotka voivat tehdä sinut viisaaksi, niin että PELASTUT uskon kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.

Luku 1:7-9

8. Mutta vaikka ME TAI ENKELI TAIVAASTA SAARNAISI teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, mitä me olemme teille julistaneet, hän olkoon KIROTTU.

Pietarin 2 kirjeestä

Luku 3:16

16. Hän puhuu siitä kaikissa kirjeissään, joissa käsittelee näitä asioita. Niissä on tosin yhtä ja toista vaikeatajuista, mitä tietämättömät ja vailla varmaa pohjaa olevat ihmiset VÄÄNTÄVÄT KIEROON, kuten muitakin Raamatun kirjoituksia, tehden sen omaksi kadotuksekseen.

Paavalin 1 kirje korinttolaisille

Luku 2:14

14. Luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä on JUMALAN HENGEN, sillä se on hänelle hulluutta. Hän ei kykene tajuamaan sitä, koska se on tutkittava HENGELLISESTI.

2kirje korinttolaisille

Luku 3:6

6. Hän on tehnyt meidät KYKENEVIKSI olemaan uuden liiton palvelijoita, EI KIRJAIMEN, VAAN HENGEN.
        Sillä kirjain kuolettaa, mutta henki tekee eläväksi.

• Jeesuksen profetia

on selvä: Kun Ihmisen Poika tulee hän lähettää enkelinsä kokoamaan valittunsa neljältä ilmansuunnalta, ja näin elävät kootaan tykönsä. Kuolleet pääsevät jo aiemmin, sillä ovat Herrassaan saaneet kuolla suuressa elonleikkuussa, amen. Herra Jeesus on hyvä, amen.

• evankeliumista

Markus 16

14. Viimein Jeesus ilmestyi myös yhdelletoista opetuslapselleen heidän ollessaan aterialla.

Hän moitti heidän epäuskoaan ja heidän sydämensä kovuutta,

kun he eivät olleet uskoneet niitä, jotka olivat nähneet hänet kuolleista nousseena.

• raamatusta

Luukkaan evankeliumista

luku 24:5-7 ja 36-43

5. He pelästyivät ja kumartuivat kasvoilleen maahan. Mutta miehet sanoivat heille: Miksi te etsitte elävää kuolleiden joukosta?

6. Ei hän ole täällä, hän on noussut ylös.
      Muistakaa, että ollessaan vielä Galileassa hän

7. sanoi: Ihisen poika annetaan syntisten käsiin ja ristiinnaulitaan, ja kolmantena päivänä hän nousee kuolleista.

36. Heidän tästä puhuessaan Jeesus seisoi heidän keskellään ja sanoi heille: Rauha teille!

37. He säikähtivät ja pelkäsivät, luullen näkevänsä aaveen.

38. Jeesus sanoi heille: Miksi olette hämmästyneitä, ja miksi sellaisia AJATUKSIA NOUSEE SYDÄMEENNE?

39. Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani ja nähkää, että minä itse olen tässä.
      Kosketelkaa minua ja katsokaa.
      Eihän aaveella ole lihaa ja luita, niin kuin te näette minulla olevan.

40. Tämän sanottuaan hän näytti heille kätensä ja jalkansa.

41. Kun he hämmästyksen ja ilon tähden EIVÄT VIELÄKÄÄN USKONEET, Jeesus sanoi heille: Onko teillä täällä jotain SYÖTÄVÄÄ?

42. He antoivat hänelle palasen paistettua kalaa.

43. Hän otti sen ja SÖI heidän nähtensä.

• raamatusta

Johanneksen evankelumista

Luku 12:44

44. Jeesus huusi ja sanoi: joka uskoo minuun, ei usko minuun, vaan LÄHETTÄJÄÄNI.

Apostolien teoista

Luku 7:55 ja 56

55. Mutta pyhää henkeä täynnä Stefanus nosti katseensa taivasta kohti ja näki
      Jumalan kirkkauden ja Jeesuksen seisomassa Jumalan oikealla puolella.

56. Hän sanoi: Minä näen taivaat auenneina ja ihmisen Pojan seisovan Jumalan oikealla puolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      175
      7224
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      71
      3012
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2228
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      67
      1425
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      368
      1369
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      1294
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      19
      1239
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1040
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1008
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1000
    Aihe