Eroon salarakkaista?

Julmaa peliä

Salarakkaita ja uskottomuutta riittää. Usein näistä suhteista tulee oman elämän kiviriippoja´, eroja tulee.
Joskus selviää että kauan jatkunut salasuhteilija pelaa vain omaa peliään. Miten suhde on parasta lopettaa jos tunneside on jo ehtinyt syntyä?

121

6547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • realiteetti

      Kai tarkoitit miten oma parisuhde on paras lopettaa jos tunneside kakkoseen on syntynyt ja koet että salasuhteilija pelaa peliään. Et kai sellaisen ihmisen kanssa voi tarkoittaa että joku haluaisi jatkaa liittoaan? Paras tapa lopettaa suhde on hakea avioeroa.

      • iem

        Vaihtelu virkistää. Ei pimppi siitä pienene, vaikka sitä käyttää.


      • salarakas 3
        iem kirjoitti:

        Vaihtelu virkistää. Ei pimppi siitä pienene, vaikka sitä käyttää.

        olen salarakas samaa mieltä


      • *******************
        iem kirjoitti:

        Vaihtelu virkistää. Ei pimppi siitä pienene, vaikka sitä käyttää.

        Ei kai se ketään haittaa jos se pienenee, mutta jos se suurenee?


      • iem
        salarakas 3 kirjoitti:

        olen salarakas samaa mieltä

        Rakas salarakaas 3 .Oispa kiva muhinoida sun kans, muijani ei siitä välittäis.


    • Mäkeen vaan

      No hohhoijjaa. Yksinkertaista: otat ja lopetat pettämisen, "sori, tää oli nyt tässä, ei nähdä eikä soitella". Saattaa kirpasta, mut mitä sitten? Itsepä olet salarakkaaseesi sekaantunut, joten itse myös nuolet haavas. Ja ihan turhaa ruikuttaa, että se on niin hankalaa, tms... voi kyynelvirtaa, säälipisteitäkö tässä pitäs jakaa? Niin makaa, kuin petaa, elämä on sarja valintoja.

      • paskaa tulee

        Voi vittu ny ja vaimonko pitäisi olla autuaan tietämätön miehensä panoista. Ei käy siksi käräytän loppuviikosta Lappeenrantalaisen äijän jolla on panoja joka suunnalla.


      • Mäkeen vaan
        paskaa tulee kirjoitti:

        Voi vittu ny ja vaimonko pitäisi olla autuaan tietämätön miehensä panoista. Ei käy siksi käräytän loppuviikosta Lappeenrantalaisen äijän jolla on panoja joka suunnalla.

        Tuossa sun mainitsemassa tapauksessa siis joku äijä juoksee naisissa surutta? No se on ihan oma stoorinsa se, tee mitä lystäät. Aloittaja kuitenkin miettii mitä ITSE tekisi omalle salasuhteelleen, tai siis miten sen saisi loppumaan.


      • Mäkeen vaan
        paskaa tulee kirjoitti:

        Voi vittu ny ja vaimonko pitäisi olla autuaan tietämätön miehensä panoista. Ei käy siksi käräytän loppuviikosta Lappeenrantalaisen äijän jolla on panoja joka suunnalla.

        Miksi muuten ootat loppuviikkoon sen paneskelijan käräyttämistä? Eikö se oo sama hoitaa samantien, niin ei tarvi pähkäillä ja vetkutella enempää.


      • Hyvin sulla menee
        paskaa tulee kirjoitti:

        Voi vittu ny ja vaimonko pitäisi olla autuaan tietämätön miehensä panoista. Ei käy siksi käräytän loppuviikosta Lappeenrantalaisen äijän jolla on panoja joka suunnalla.

        Ootko sä yksi näistä panoista vai miten? Meinaan arvaappa huviksesi moniko vaimo uskoo jos joku soittelee "kuulopuheitaan" ja varsinkin jos tiedetään henkilön muutenkin olevan pikkusen epävakaa persoona.


      • laita mäkeen

        Mäkeen vaan, kuulostat petetyltä vaimolta. Niin makaat kuin petaat. Pistä mäkeen pettävä ukkos äläkä ruikuta. Saattaa kirpaista mut mitä sitten. Ei tarvitse enää täällä parkua ja itse nuolet haavojasi jos ukkos kanssa jatkat.


      • Kalikka ja koira?
        Hyvin sulla menee kirjoitti:

        Ootko sä yksi näistä panoista vai miten? Meinaan arvaappa huviksesi moniko vaimo uskoo jos joku soittelee "kuulopuheitaan" ja varsinkin jos tiedetään henkilön muutenkin olevan pikkusen epävakaa persoona.

        Mitä väliä? Vai ootkohan kenties itse joku pettäjä, joka yrittää tulla tänne vähättelemään ja mitätöimään pettureiden käräyttämistä suunnittelevia ihan vaan oma kärähtämisenpelko perseessä?

        Kuulopuheita, luulopuheita, tai sitten vaikka ihan livetaltiointeja, ei sillä ole hitonkaan väliä. Jokainen vähänkään itseään arvostava ihminen kyllä ottaa itse selvää mikä on totta ja mikä ei ja jos pettämisvinkki osotteutuu todelliseksi, pistää petturisiippansa ulkoruokintaan ja that's it.

        Näin ainakin olis syytä tehdä, en jaksa käsittää niitä urveloita, jotka ei uskalla kohdata todellisuutta, vaan lakaisee kaiken matonalle jatkamalla päivittäistä itsepetosta "se on vaan ilkeä juoru, en uskalla katsoa onko se totta vai ei, pistän mieluummin pään pensaaseen.."


      • Mäkeen vaan
        laita mäkeen kirjoitti:

        Mäkeen vaan, kuulostat petetyltä vaimolta. Niin makaat kuin petaat. Pistä mäkeen pettävä ukkos äläkä ruikuta. Saattaa kirpaista mut mitä sitten. Ei tarvitse enää täällä parkua ja itse nuolet haavojasi jos ukkos kanssa jatkat.

        Laitettu on ja samaa suosittelen muillekin, elämä muuttui kertaheitolla seesteiseksi, kun ei enää tarvi elää sekopaatin jojonarussa ;)


      • Ei savua ilman tulta
        laita mäkeen kirjoitti:

        Mäkeen vaan, kuulostat petetyltä vaimolta. Niin makaat kuin petaat. Pistä mäkeen pettävä ukkos äläkä ruikuta. Saattaa kirpaista mut mitä sitten. Ei tarvitse enää täällä parkua ja itse nuolet haavojasi jos ukkos kanssa jatkat.

        Jotenkin tuosta sun kommentista paistaa kilometrin päähän, että oot itse puolisoas pettävä ja käyt täällä vähättelemässä ja mitätöimässä jokaista, joka pikkusenkaan kannustaa ihmisiä tekemään ratkaisuja jatkuvan soutamisen ja huopaamisen sijaan. Pelkäätkö tulevas jätetyksi puolisona, vai salarakkaana?


      • ???
        Mäkeen vaan kirjoitti:

        Tuossa sun mainitsemassa tapauksessa siis joku äijä juoksee naisissa surutta? No se on ihan oma stoorinsa se, tee mitä lystäät. Aloittaja kuitenkin miettii mitä ITSE tekisi omalle salasuhteelleen, tai siis miten sen saisi loppumaan.

        Mistä syntyi mielikuva että ap:llä olisi salasuhde? Kysymys joka koskee kaikkia salasuhteesta eroon haluavia.tunneside on useimmille se vaikein juttu.


      • Valitettavasti näin
        Ei savua ilman tulta kirjoitti:

        Jotenkin tuosta sun kommentista paistaa kilometrin päähän, että oot itse puolisoas pettävä ja käyt täällä vähättelemässä ja mitätöimässä jokaista, joka pikkusenkaan kannustaa ihmisiä tekemään ratkaisuja jatkuvan soutamisen ja huopaamisen sijaan. Pelkäätkö tulevas jätetyksi puolisona, vai salarakkaana?

        Kenelle tääkin "ei savua ilman tulta" vastailee tai ajattelee vastaavansa. Kuka täällä käy vähättelemässä ja mitätöimässä????????????? Kärkäs olet tuomaroimaan tietämättä kirjoittajista yhtikäs mitään. Luet jotakin rivien välistä mitä siellä ei ole. Omista ajatuksistasi nousee kuvitelmia, ne eivät ole totuus!


      • nuclear bomb
        Kalikka ja koira? kirjoitti:

        Mitä väliä? Vai ootkohan kenties itse joku pettäjä, joka yrittää tulla tänne vähättelemään ja mitätöimään pettureiden käräyttämistä suunnittelevia ihan vaan oma kärähtämisenpelko perseessä?

        Kuulopuheita, luulopuheita, tai sitten vaikka ihan livetaltiointeja, ei sillä ole hitonkaan väliä. Jokainen vähänkään itseään arvostava ihminen kyllä ottaa itse selvää mikä on totta ja mikä ei ja jos pettämisvinkki osotteutuu todelliseksi, pistää petturisiippansa ulkoruokintaan ja that's it.

        Näin ainakin olis syytä tehdä, en jaksa käsittää niitä urveloita, jotka ei uskalla kohdata todellisuutta, vaan lakaisee kaiken matonalle jatkamalla päivittäistä itsepetosta "se on vaan ilkeä juoru, en uskalla katsoa onko se totta vai ei, pistän mieluummin pään pensaaseen.."

        Ei se ulkoruokintaan laitto ja välien katkaisu ole näin yksinkertaista kohtaa todellisuus ja toimi. Tunnesuhteet vaativat asoiden selvittämistä muuten ne jäävät sisälle vaikka hautaan asti. Ulospäin voi näyttää vaikka kuinka haavoittumattomalta, mutta kaikki käsittelemättömät jutut jäävät muhimaan ulkokuoren maton alle, ne kun eivät ole fyysisessä olemuksessa. Sepä vasta onkin pää pensaassa oloa.


      • Mustaa tummempaa
        paskaa tulee kirjoitti:

        Voi vittu ny ja vaimonko pitäisi olla autuaan tietämätön miehensä panoista. Ei käy siksi käräytän loppuviikosta Lappeenrantalaisen äijän jolla on panoja joka suunnalla.

        Hai vilautatko vaimolles tiliotetta?


      • hki420
        Mäkeen vaan kirjoitti:

        Laitettu on ja samaa suosittelen muillekin, elämä muuttui kertaheitolla seesteiseksi, kun ei enää tarvi elää sekopaatin jojonarussa ;)

        Hyvin toimittu. Meikäläinen laittoi kanssa ympäriinsä persettään jakavan narsistisen lehmän menemään, ja voin sanoa että kyllä helpotti.

        Nyt elämä hymyilee ja voin etsiä uuden ja luotettavan ihmissuhteen, ja löytää kuka ties jopa elämänkumppanin.


    • Pelasta sielusi

      Eiköhän se salasuhde ole syytä lopettaa, sillä sillä rikot oman sielusi ja lisäksi tämä salasuhteeseen kanssasi ryhtynyt on juuri pelin pelaaja, joka kostaa oman elämänsä sotkuaj, sotkemalla toisten ihmisten liittoja mahdollismmaan monia. Hän elää kostonkierteellä ja syvässä katkeruudessa.

      Pelasta itsesi tuolta ja palaa normaaliin elämään.

      • kjhp

        Tuossa "kostamisessa" ja "sotkemisessa" olet ehdottoman väärässä. Ei salasuhteen toinen osapuolen tarvitse kostaa varatuille, se on paljon helpompaa vapaille. Varatut eivät vain jää ruikuttamaan perään, mitä vapaat suhteen lopussa yleensä tekevät.


      • Lord saves
        kjhp kirjoitti:

        Tuossa "kostamisessa" ja "sotkemisessa" olet ehdottoman väärässä. Ei salasuhteen toinen osapuolen tarvitse kostaa varatuille, se on paljon helpompaa vapaille. Varatut eivät vain jää ruikuttamaan perään, mitä vapaat suhteen lopussa yleensä tekevät.

        Olen samaa mieltä nim. "pelasta sielusi" kanssa. Ihmiset, jotka ovat omasta tahdostaan kolmansia osapuolia elämän tapanaan, harvoin kykenevät olemaan enää uskollisia, sille omalle kullalleen, jonka mahdollisesti voivatkin löytää, ja monet tietävät tämän, siksi monet eivät yritäkään pariutua, eikä noin vain maton alle lakaista, sitä elettyä menneisyyttä, kyllä se tulee haittaamaan ja olemaan ongelma, jollei osaa puhdistauttua sisäisesti siitä kaikesta menneestä pois ja syntyä ylhäältä uudelleen, uudeksi ihmiseksi, tilanne pahenee, ei parane itsekseen. Parisuhteensa lopettaneesta voi pikkuhiljaa tulla samanlainen, kuin hänen suhteensa rikkoneesta pelurista oli tullut. Tämä oravanpyörä on osa lopunajan henkeä, joka ihmisiä pyörittää.

        ”Eikä uutta viiniä lasketa vanhoihin leileihin. Silloinhan nahka halkeaa, viini valuu maahan ja leilit ovat pilalla. Ei, uusi viini lasketaan uusiin leileihin. Silloin molemmat säilyvät.” -Jeesus Kristus


    • heleppooo

      Salasuhde on paras lopettaa tekemällä siitä julkisuhde.

      • Seiskalehti

        Juurikin näin! Seiskasta saamme lukea viikottain näitä julkisia salasuhteita - jotkut tekee mitä vain pysyäkseen lööpeissä.... säälittvävää.

        Tuolla salasuhteen julkistamisessa on monta kärpästä yhdellä iskulla: Ensinnäkään se ei sen jälkeen ole enää salainen, toisekseen mitä ilmeisimmin jäljelle jää VAIN se suhde, jolla oikeasti on jotain merkitystä, tai sitten ne loppuu kaikki.

        Salasuhteiden julkistaminen kunniaan!


    • triangeli

      Sillä tavalla siitä salasuhteesta eroon pääsee, että kerrot suhteestasi vakituiselle kumppanillesi. Ja jos olet aviossa, niin erohan se hommasta seuraa. Mutta se on parempi se kerta rytinä kuin ainainen kitinä. Ja kun avioeron jälkeen se salasuhde muuttuu julkiseksi, niin olethan sinä 'Julmaa peliä' tyytyväinen siihen tilanteeseen, ettei enää ole tarvetta salailla asioita.

      • Epäluottamus

        Jep ja luottamus toiseen on varmaankin huipussaan kun suhde on alkanut pettämisestä, se pieni ääni siellä takaraivossa.


      • Naiselle Lpr
        Epäluottamus kirjoitti:

        Jep ja luottamus toiseen on varmaankin huipussaan kun suhde on alkanut pettämisestä, se pieni ääni siellä takaraivossa.

        Harmittaa ihan sata nolla kun en kertonut tulevalle vaimolle miehensä pettävän häntä.
        Sama säätö jatkuu edelleen ja on jopa lisääntynyt parilla uudella naisella.


      • Parempi myöhään
        Naiselle Lpr kirjoitti:

        Harmittaa ihan sata nolla kun en kertonut tulevalle vaimolle miehensä pettävän häntä.
        Sama säätö jatkuu edelleen ja on jopa lisääntynyt parilla uudella naisella.

        No ei se ole myöhäistä vieläkään, luuri vaan kauniiseen käteen ja soittamaan, tai sitten kirjoitat kirjeen ;)


    • Tämä selvää!

      En tunne minkäänlaista sääliä yhtäkään sellaista paskakasaa kohtaan jolle käy huonosti uskottomuuden tai toisen kumppaniin kajosamisen takia.

      • ffffffffffffffffffff

        Samaa mieltä. Jotkut perslävet vielä kehtaavat puolustella ja vähätellä tekoaan, vaikka ovat loukanneet petettyä osapuolta mitä törkeimmällä tavalla.

        Jokainen pettäjä joutaa jäädä kiinni ja tulla halveksituksi ihmisten keskellä.


    • Täysi luottamus

      Salarakkaasta pääsee parhaiten eroon kun ei sellaiseen koskaan sorru, jos naisellani olisi salarakas ja saisin tietää siitä olisi se suhde siinä.
      En voisi enää koskaan luottaa tuohon kumppaniini, anteeksi antaminen on huomattavasti helpompaa kuin unohtaminen.

      • näpynäpy näpynäpy

        Yäytyy kyllä sanoa etä on tosi karmeaa nykypäivänä olla sallimatta avointa suhdetta vaikka olisi naimisissa


    • SANO, että

      ... sinulla on satiaiset ...

    • Niinhän sä luulet

      Luuletko ap ettei aviomiehesi tiedä sun tussun-annosta....Kyllä tietää että häntä pettänyt!!!!!! Mutta sä sekopää Ap elät sun vaaleanpunaisilla laseilla..Nyt on miehesi vuoro käydä pettämässä sinua!!! varsinkin kun olet raskaana niin suo voidaan panetella ja nöyryyttää kunnolla!! Pikku-piiri pyörii....jokainen täällä toisensa tuntee...ja sä olet ainoa Ap joka ei tiedä mitään tsihiiiiii. MMM etkös epäillyt miestäsi joku kuukaus...taisit särkeä sydämmesi kuultua, että miehesi olisi kiinnostunut siitä kauniista naisesta....sä hyviiiin epävarma sun suhteesta..olet epävakaa ja todella huono itsetuntoinen tällä hetkellä.

    • 10000-10000

      Aloittelialle! Minä luulen että sulla on sellainen luonne,,Et pääse siittä eroon koskaan!! Tulet pettämään ainna.Sun suhte ei tule kestämään kauvan,Vaikka otat uuden..käy samalailla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • kirjaudusisääntailii

        10000- 10000... Sulla paha asenne-, kirjoitus- ja aivovamma... Katkeruus on rumia varten.


    • no mikähän auttais..

      No jos olette siihen suohon eksyneet, niin pakkia päälle ja suunnanmuutos elämään. Tutkikaa arvojanne ja muuttakaa toimintatapanne. Kokonaan.

      Ei ole mikään ihme, että tämä ja kaikki vastaava päättömyys yleistyy, kun näitä keskustelujakin lukee... Ihmiset ovat käsittämättömän typeriä ja pinnallisia - ajan tuotteita kai toisaalta. "Sitä saadaan mitä tilataan" - ehkä tämä ajan latteus pätee jollakin tavalla tällä kertaa...

    • Antaa Palaa Vaan...

      Tälle voi sitten rauhassa painaa niitä miinus peukkuja..

      Mun mielestä aika FAKTA on että jokainen salasuhteilija pelaa nimenomaan omaa peliään. Itsekkin pettänyt ja juuri tällä hetkellä vähän sellaisessa tilanteessa että on pakko valita, nimenomaan aloittajan mainitsemasta syystä.

      Jos salasuhteeseen lähtee, on aivan turha alkaa miettimään muita jälkikäteen, vaan kannattaa pysyä ihan sillä omalla ja itsekkäällä linjalla->eli mitettiä mitä ihan itse haluaa.. Joskus siinä voi sitten käydä niin, että salasuhteesta tuleekin sitten se ainoa suhde ja oma alkuperäinen parisuhde päättyy... Teen mitenpäin vaan, niin joku tässä saa kuitenkin siipeensä. Tai kaikki. oma elämä, omat valinnat ja oma vastuu. ITse en nähnyt tätä vaihtoehtoa tulevan, mutta tässä se nyt on. "Salainen suhteeni" päätti jo oman suhteensa tahollaan, joten .....

      Suhde, salainen tai normaali, lopetetaan yleensä niin että ilmaistaan kumppanille halu erota ja lopetetaan tapailu...

      • nuclear bomb

        Tuosta tulee helposti kolme rikottua liittoa. Ei se, että salasuhteesi päätti oman liittonsa takaa sitä, että hän päätti sen sinun vuoksesi, eikä sitä, että hän tulisi sen onnellisemmaksi sinun kanssasi. Hän olisi lähtenyt liitostaan muutenkin.

        Harkitse tarkkaan ...


      • Antaa Palaa Vaan
        nuclear bomb kirjoitti:

        Tuosta tulee helposti kolme rikottua liittoa. Ei se, että salasuhteesi päätti oman liittonsa takaa sitä, että hän päätti sen sinun vuoksesi, eikä sitä, että hän tulisi sen onnellisemmaksi sinun kanssasi. Hän olisi lähtenyt liitostaan muutenkin.

        Harkitse tarkkaan ...

        Jep. Olet aivan oikeassa, tosin aika hyvin ollaan nämä asiat puhuttu. Itse en ole häneen ehkä valmis sitoutumaan sillä tavalla kun hän toivoisi. Olen miettinyt, että jos tästä suhteesta lähden, voisin yrittää olla ihan vaan itseni kanssa. Lähestyt asiaa hieman kummallisesta näkökulmasta, sillä mä todella toivon että toi toinenkin on onnellinen ihan ittessään, eikä mun kautta. Avioliitossa meistä ei ole kukaan.


      • Järkeä päähän
        Antaa Palaa Vaan kirjoitti:

        Jep. Olet aivan oikeassa, tosin aika hyvin ollaan nämä asiat puhuttu. Itse en ole häneen ehkä valmis sitoutumaan sillä tavalla kun hän toivoisi. Olen miettinyt, että jos tästä suhteesta lähden, voisin yrittää olla ihan vaan itseni kanssa. Lähestyt asiaa hieman kummallisesta näkökulmasta, sillä mä todella toivon että toi toinenkin on onnellinen ihan ittessään, eikä mun kautta. Avioliitossa meistä ei ole kukaan.

        Toivotaan että tulet itse joskus petetyksi ja kunnolla, niin ehkä sitten saat hieman järkeä päähäsi. Vaikka niinhän ne sanoo että narsisti ei opi.


      • nuclear bomb
        Antaa Palaa Vaan kirjoitti:

        Jep. Olet aivan oikeassa, tosin aika hyvin ollaan nämä asiat puhuttu. Itse en ole häneen ehkä valmis sitoutumaan sillä tavalla kun hän toivoisi. Olen miettinyt, että jos tästä suhteesta lähden, voisin yrittää olla ihan vaan itseni kanssa. Lähestyt asiaa hieman kummallisesta näkökulmasta, sillä mä todella toivon että toi toinenkin on onnellinen ihan ittessään, eikä mun kautta. Avioliitossa meistä ei ole kukaan.

        Nyt en ymmärrä, mitä tarkoitit sillä, että "toivot että toi toinenkin on onnellinen ihan ittessään, eikä mun kautta".

        Tarkoititko sitä, että joku ei olisi itsenään onnellinen liitossa, vaan vain toisen kautta
        elämään tulisi onnellisuus? Minä en tarkoittanut sitä. koska sehän ei ole yhdessä oloa vaan toisen kautta elämistä (miellyttää, tehdä kaikki niinkuin toinen haluaa, eikä ole olemassa itsenään). En ottanut sellaista mahdollisuutta huomioon.

        Se ei kuitenkaan ole syy erota (tai pettää), vaan selvittää asia ja jatkaa toisella tavalla


    • uskollinenkin

      Helppoa kun ei edes alota

    • Siivooja työpaikalta

      Mutta jos Ap on seksi-nymfomaani...Silloin se painaa ketä tahansa,kun saa vaan minäminäminä munaa!!!!! Kyllä se tussun jakaminen käy luonnostaan Ap.eltä...Kuinka miehet ottaa AP:en takaa, edestä, sivulta,,,,munan lutkuttaja se vaan on..vatsamakkaratkin kuulemma höllyy vaan...Koko kylän tussun antaja..ja mitä ei mitään kaduttavaa, ei häpeää, oma napa OMA napa tärkein ja kikkelin saanti, Tuskin edes rakastat itseäsi tai aviomiestäsi, sitten itket sun kurjaa yksinäisyyttäsi ja kovaa kohtaloa..

    • oma soppansa

      Silloin on jo myöhäistä, koska toisen sydän ja elämä särkyy. Miten lopettaa, ei sitä voikaan, ellei halua katastrofia toiselle. Pitäisi kuitenkin kertoa rehellisesti miltä tuntuu. Miksi kysymys ei ollut, miten on parasta lopettaa kuollut avioliitto. Eikö jälkeenpäin voisi olla edes tuttuna jotenkin.

      Ehkä pitäisi keskustella kumppanin kanssa. Sitten toisen. Kumpi välittää enemmän. Kuitenkin ihminen on muut pussiin ajanut (ajattelemattomana?), sopan keittänyt, pitäisi olla toisille armollinen... ehkä lopulta itselle. Yrittää olla ystävällinen heitä kohtaan. Viha, kosto tai henkinen julmuus ei ole oikein toisia kohtaan tai heidän syyttäminen kaikesta. On kuitenkin ymmärrettävää että taas huijatuilla on tunteet pinnassa voimakkaana. Esim sillä toisella. Kenties aikaa ja panostusta on ollut suhteeseen hänen puoleltaan. Ja tärkeä ihminen kyseessä.

      Jos toinen häviää noin vaan, itsensä kokoamisessa johonkin kuosiin menee aikaa. Tyhjyys on valtava jos kokee oikeaksi sen toisen. Vaikka olisi muuta elämää. Lopulta se toinen on vain ikään kuin poissa /kuollut. Mikään ei palaa. Miksi sellaista tehdä toisille? Moni ei silti vaihtaisi mitään pois, koska se toinen oli tärkeä. Sen sijaan pelimiehelle ei mikään ollut tärkeää, ikävää. Kaikki eivät selviä koskaan huijauksesta, huonosta tympeästä kohtelusta ja alistamisesta. Siitä että toisella olikin 500 muuta naista tai miestä. Ja vaimo. Paljon muitakin seikkoja.

      • lisäksi

        Ja kertoa rehellisesti myös huijauksistaan toiselle naiselle. Jos ei kerro se tieto voi tulla muuta kautta.


      • Hormonihörhöjä?

      • elevenways

        Osa ihmisistä on monoamorisia, eli yksiavioisia. Yhden ja saman ihmisen kanssa oleminen on heille luontevaa eikä tuota vaikeuksia. Melko suuri osa on myös polyamorisia, joille on täysin luontevaa tuntea kiintymystä ja rakkautta useaa henkilö kohtaan yhtä aikaa.

        Yhteiskuntamme ongelma on se että kaikkien oletetaan olevan yksiavioisia ja kaikki siitä ajatuksesta poikkeavat tunteet ja käyttäytyminen tuomitaan. Niin syntyy joukko ihmisiä jotka omien tunteidensa ja polysuuntautumisensa takia pettävät ja saavat siitä sitten kaikkien paheksunnat niskaansa ja kokevat olevansa huonoja ihmisiä.

        Mutta ei polysuuntautuneisuutta noin vaan muuteta yhteiskunnan normeihin sopivaksi. Sama kuin yrittäisi muuttaa homoa heteroksi.

        Polyn täytyy löytää siis toinen poly ja monon täytyy löytää toinen mono. Valehtelu ja toisen selän takana toimiminen on aina väärin, mutta kahden polyn kesken muiden kanssa heilastelu on avointa. Siitä voidaan keskustella ja luoda jotain yhteisiä sääntöjä jos siltä tuntuu. Sellaisessa suhteessa on mahdollisuus olla rehellisesti sitä mitä on, tuntea aidosti ja avoimesti sitä mitä tuntee ja tulla silti hyväksytyksi.

        Siihen on vielä pitkä matka että yhteiskunta hyväksyy polysuhteet mutta monet onneksi niitä jo omatoimisesti toteuttavat ja elävät rakkaudentäyteistä, omannäköistään elämää.


      • HylsykutiaaTre

      • monoamoria2
        elevenways kirjoitti:

        Osa ihmisistä on monoamorisia, eli yksiavioisia. Yhden ja saman ihmisen kanssa oleminen on heille luontevaa eikä tuota vaikeuksia. Melko suuri osa on myös polyamorisia, joille on täysin luontevaa tuntea kiintymystä ja rakkautta useaa henkilö kohtaan yhtä aikaa.

        Yhteiskuntamme ongelma on se että kaikkien oletetaan olevan yksiavioisia ja kaikki siitä ajatuksesta poikkeavat tunteet ja käyttäytyminen tuomitaan. Niin syntyy joukko ihmisiä jotka omien tunteidensa ja polysuuntautumisensa takia pettävät ja saavat siitä sitten kaikkien paheksunnat niskaansa ja kokevat olevansa huonoja ihmisiä.

        Mutta ei polysuuntautuneisuutta noin vaan muuteta yhteiskunnan normeihin sopivaksi. Sama kuin yrittäisi muuttaa homoa heteroksi.

        Polyn täytyy löytää siis toinen poly ja monon täytyy löytää toinen mono. Valehtelu ja toisen selän takana toimiminen on aina väärin, mutta kahden polyn kesken muiden kanssa heilastelu on avointa. Siitä voidaan keskustella ja luoda jotain yhteisiä sääntöjä jos siltä tuntuu. Sellaisessa suhteessa on mahdollisuus olla rehellisesti sitä mitä on, tuntea aidosti ja avoimesti sitä mitä tuntee ja tulla silti hyväksytyksi.

        Siihen on vielä pitkä matka että yhteiskunta hyväksyy polysuhteet mutta monet onneksi niitä jo omatoimisesti toteuttavat ja elävät rakkaudentäyteistä, omannäköistään elämää.

        Edesmennyt prinsessa Diana sanoi, että liitossa oli tungosta kun Charlesilla oli Camillansa koko ajan. Näinpä siis Diana oli myös Camillan kanssa, koska Camilla oli Charlesin kanssa ja osa Charlesin intiimeimpiä tunteitaan. Ja jos Dianalla olisi ollut toinen suhde, olisivat olleet neljästään. Vaikka tuohan, 3 tai 4 on polyamoriassa ilmeisesti vähän, mutta riittää sekoittamaan jokaisen aivotoiminnan.

        Myös jos parisuhteessa jompikumpi pettää vaikka yhden tai useamman kanssa, molemmat alkuperäiset puolisot menettävät.

        Olet mielestäni oikeassa siinä, että polyamoriset voisivat muodostaa suhteita VAIN toisten polyamoristen kanssa. Sehän olisi jees, kun monoamoriset olisivat vain monoamoristen kanssa ja polyamoriset vain polyamoristen kanssa, Säästyttäisiin karmeimmilta kärsimyksiltä.

        Mutta Rakkaus: tottakai jokainen tuntee rakkautta useaa aikuistakin ihmistä kohtaan, mutta ei ne niitten kaikkien rakkauksiensa kanssa pyri seksisuhteisiin eli ja syvimpään tunnesuhteeseen ja intiimeimpään suhteeseen.

        Siinä missä puhut rakkaudentäyteisestä elämästä mielestäni puhut seksintäyteisestä elämästä ja tunnemässäilystä.


      • superrrrrrrrrrrrrrrr
        HylsykutiaaTre kirjoitti:

        Tunnen erään naisen joka muistuttaa Perussuomalaisten miespuolista johtohahmoa ja joka syrjäsuhteilee maanisesti. Kyllä hänkin on omasta mielestään varmasti kaunis? Ja miehille riittävän "kaunis"?

        Minäkin tunnen sellaisen ämmän. Ko. tapaus ei edes tajua hävetä tekemisiään vaan vika on aina muissa. Sellaista on narsismi.


      • rasittava ihminen
        superrrrrrrrrrrrrrrr kirjoitti:

        Minäkin tunnen sellaisen ämmän. Ko. tapaus ei edes tajua hävetä tekemisiään vaan vika on aina muissa. Sellaista on narsismi.

        Näitähän riittää, minäkin tunnen erään sellaisen, vaikka en halunnutkaan tutustua häneen niin väen väkisin tunki itsensä elämääni. Pilaten sen. Eikä edes hävennyt saatikka pyytänyt anteeksi. Ehei, eihän hänessä mitään vikaa.. ehkä sitten sitä narsismia.


      • elevenways
        monoamoria2 kirjoitti:

        Edesmennyt prinsessa Diana sanoi, että liitossa oli tungosta kun Charlesilla oli Camillansa koko ajan. Näinpä siis Diana oli myös Camillan kanssa, koska Camilla oli Charlesin kanssa ja osa Charlesin intiimeimpiä tunteitaan. Ja jos Dianalla olisi ollut toinen suhde, olisivat olleet neljästään. Vaikka tuohan, 3 tai 4 on polyamoriassa ilmeisesti vähän, mutta riittää sekoittamaan jokaisen aivotoiminnan.

        Myös jos parisuhteessa jompikumpi pettää vaikka yhden tai useamman kanssa, molemmat alkuperäiset puolisot menettävät.

        Olet mielestäni oikeassa siinä, että polyamoriset voisivat muodostaa suhteita VAIN toisten polyamoristen kanssa. Sehän olisi jees, kun monoamoriset olisivat vain monoamoristen kanssa ja polyamoriset vain polyamoristen kanssa, Säästyttäisiin karmeimmilta kärsimyksiltä.

        Mutta Rakkaus: tottakai jokainen tuntee rakkautta useaa aikuistakin ihmistä kohtaan, mutta ei ne niitten kaikkien rakkauksiensa kanssa pyri seksisuhteisiin eli ja syvimpään tunnesuhteeseen ja intiimeimpään suhteeseen.

        Siinä missä puhut rakkaudentäyteisestä elämästä mielestäni puhut seksintäyteisestä elämästä ja tunnemässäilystä.

        Luulen että meitä on moneen junaan eikä siten voida esittää yleispätevää "näin kaikki ihmiset tuntee ja kokee" -väittämää. Toiset kykenee rakastamaan syvästi ja aidosti montaa ihmistä yhtä aikaa ja toiset ei. Ja nämä kaksi tuskin voivat täysin ymmärtää toisen tapaa kokea asia. Mutta molemmat voivat toistensa tavat silti hyväksyä.


    • Entinen rakasss

      Järkyttävää lukea nykyihmisten kirjoituksia. Pinnallista, rumaa ja moraalitonta.
      Omana mielipiteenäni sanoisin että ensin lopetetaan meneillään oleva ihmissuhde ja sen jälkeen aloitetaan uusi. Mikä tässä on niin vaikeaa? Toisen ihmisen kunnioittaminen vai? Siis jos on pakko hakea uusi suhde niin erotaan ensin entisestä eikä loukata tuolla saralla joskus niin rakasta ihmistä että on aloittanut yhteisen elämän tämän kanssa. Hyi mitä sakkia olettekaan... nyt ajatusta yläpäähän.

    • Hullut te

      Joku päivä siellä Ap sun lintukodassa kaikki paljastuu miehellesi, nyt uskot että pystyt salaamaan kaiken..Sä jäät yksinhuoltajaksi!!! Sama se kaverisi blondi horatsu jää myös,,,kolmas haahka voi lopettaa sen narsisti kyttäämisen muiden elämisestä!!! Kyttäät milloin mä teen mitä ja matkitte muiden elämän tyyliä..SAIRASTA KOSKA TE OLETTE MIELISAIRAITA, PERSOONAAN KAHTIIN JAKAUTUNEITA JAKOMIELISIÄ! ( 52 v) vainoatko muita ihmisiä...SUN pakkomielle on saada ihmisistä tietoja,koska sun hallittavat sairaat langat ei pysy käsissä! Tämä oli sitten nimimerkeille :" Valitettavasti näin", "Oma soppansa "ja sille blondi munan lutkuttaja äpärä tehneen" EIKÖ VAINOAMINEN OLE HULLUN TOUHUA 52v !!!

    • Juntti789

      Niin se vaan on oli sitten mies tai nainen niin sitä vaan harrastetaan, epäilevä etäsuhteessa.

    • Julmaa peliä

      Haluan seksiä, kuvani näette avauksessa.

      Antakaa sähköpostiosoitteenne, niin tavataan seksin merkeissä.

      Toivoen avaaja, Julmaa peliä

      • Oikea ap.

        Et ole avaaja!!! Otetaanko selvä valehtelijasta?


    • Mitä märehdit?

      Helvettiäkö sitä pitää lähteä virittelemään jotain salasuhteita, jos ja kun sitten pitää alkaa jälkikäteen vatvomaan, miten niistä pääsee eroon...? Hei oikeesti, ei se alottaminenkaan tainnu kovin vaikeaa olla, eikä siihen varmaan tarvinut neuvoja s24 palstalta?

      Jos kerran haluat salasuhteesta eroon, yksinkertaisesti potkaset sen salarakkaan pois elämästäs - just yhtä helppoa kuin sen ottaminenki.

      • rakkaus

        Just joo ja sen toisen tunteista viis vai. Että ihan vaan potkaistaan. On hänkin ihminen jolla on voimakkaat tunteet. Jopa voi olla tietämätön toisen kumppanista tai vaikka tietäisi.


      • Ulkoruokintaan heti
        rakkaus kirjoitti:

        Just joo ja sen toisen tunteista viis vai. Että ihan vaan potkaistaan. On hänkin ihminen jolla on voimakkaat tunteet. Jopa voi olla tietämätön toisen kumppanista tai vaikka tietäisi.

        Kerran se vaan kirpasee. Miksi helvetissä salasuhdetta pitäs jatkaa, jos siitä haluaa eroon? Ketään ei voi pakottaa elämään missään suhteessa, jos osapuolista toinen, tai yksi haluaa pois, sillon sillä on vapaus myös lähteä. Jokainen osapuoli nuolee sitten itse haavansa, jokainen aikuinen on nimittäin itse vastuussa elämästään ja jos kerran on ottanut vapauden ylläpitää salasuhdetta (eli olla pettäjä/petoskumppani), niin sillon on myös vastuu seurauksista.


    • j k

      jotenkin

    • teinirakkaus2

      Paras tapa on katkaista yhteys kokonaan, ei vastata enää puhelimeen, meileihin yms. Löytänee uuden uhrin in no time. Itse olen kärsinyt tälläisen häiriköiinistä jo 25 vuotta. Ja oli ihan normi, ei salasuhde, mies haluaisi sellaiseen. Teksisi mieli vaihtaa numeroa vaan tyydyn vastaamaan kerran pari vuodessa puheluihin ja kuuntelmaan ne normit elämä on niin tyhjää ilman sinua fraasit. Tälläset kiviriipat kärsivät huonosta itsetunnosta ja rumasta ja rupsahtaneesta akasta eivätkä halua muuta kun pönkittää menettyä egoaan. Aivan varmasti en ole ainoa "uhri", soittelee varmaan kaikki eksänsä läpi tasaisin väliajoin kun siltä tuntuu, satun vaan olemaan se ensimmäinen siksi jatkunut niin pitkään.

    • Queen

      Voi luoja, ei ymmärrykseni yllä teidän tasollenne, jotka olette salarakkaitta miehiin tai naisiin. itse olen vapaa nainen läpi elämäni ja suhteessa miehiin, vapaisiin, kun siltä tuntuu. Jokainen on vastuussa omista valinnoistaan eettisesti. Joudun jatkuvasti torjumaan ehdotuksia varatuilta miehiltä ja se vaatii oman arvon tuntemista ja selkärankaa. MIKSI OLLA PARSUHTEESSA JOS YKSI EI RIITÄ?
      Minulle ei... henkisesti eikä fyysisesti.

    • jonsku11

      no mä sanoisin et tiedätkö sä kulta mikähän mulla on.kun on jatkuva ripuli,alapää kutisee.ja eilen raavin peilin päällä ja sieltä tippu jotain vähän niikun pieniä hämähäkkejä ja sit on pää jatkuvästi kipee ja aamulla pitää oksentaa.mut onneks mulla on sut.eiköhän mennä makkariin

    • viisa neuvo

      Mä virallistin salasuhteen julkiseksi,niin pääsee eroon
      salasuhteesta. Sille entiselle sanoin et nyt sä oot
      mulle salasuhde en kenellekkään enkä koskaan
      mainitse sinusta sanaakaan.

      • asenne?

        Eikö voisi olla ystävällinen kummallekin. Ei kannata olla ilkeä ainakaan. Vaikka kakkosen valitsit. Ei dissaamisella voita mitään vaan tekee pahaa toiselle henkisesti.


    • jum 43

      Kyllä nämä pettämiset pitää käsitellä Jumalan kanssa, vain siten voi arvioida omaa tilannettaan. Jumala tietää mikä meille on parasta, pitääkö sietää pettävää puolisoa vai pitääkö reagoida.

    • Elä yksinäs!!!

      Etsin kauan itselleni sopivaa puolisoa,joka olisi edes hieman,kuin minä ,ja löysin itselleni parin..kumpikaan ei halua pettää,edes mieleenkään tulisi,jostain "salakyhmäsestä"..Jotkut on VAAN ,niin uskollisia toisilleen:) Miks mennä parisuhteeseen,jos ei voi olla uskollinen??Pysy sinkkuna "Julmaa peliä"!!!

    • sääl ion sairaus

      nopeasti

    • NussikaaToisianne

      Vitusti

    • piinokkio

      Mites semmoseen salasuhteen pääsee????????;-)

    • Hyvä ihminen

      No eipä ole ikisinkkuna ollut koskaan moista ongelmaa ilmoilla. Ei, sitä, että olisin ylpeä itsestäni, mutta, mutta...

      Ja pelin pelaajat... ...ne on niitä narsisteja, tai narsistisia kusi***** ne, ja sillä siva.

    • Juuri näin

      Ap voi kertoa koko foorumille pettämisestään :D Kuinka jakaa tussua miehille, niille kaikille varatuille...avaa haarat ja lutkuttaa munaa, halpa kopio ja horatsu, Mitäs välittää vaikka aviomies ei saa tietää, kunhan munaa ottaa Ap kaikilta. Mutta kääntyikö kelkka toisin...Mies tapailee työkaveria..kaunista naista, jonka minä tunnen, todella iloinen ja unelmien nainen :) Nyt Ap miettii miksi jää kotiin koti-orjaksi:D Mies nukkuu kauniin naisen vieressä, ihan muualla:) Mies nauraa nykyään ja huumori on loistavaa. Sitten 52v kikkarapää koittaa auttaa joka vainoaa kaikkia ja kyttää muiden elämää, niin johan on soppa valmis liemissä.Tyhmällä akalla kun ei ole omaa elämää.

    • Geenit geenit

      "Salarakkaita ja uskottomuutta riittää"

      Parisuhteen voimakkuus muodostuu geeneissä.Ei omena kauaksi puusta putoa.

    • Jossu675

      Minulla on salarakas mut meillä on myös yhteinen lapsi.

    • NoThanksEiKiitos

      Musta salarakkaasta eroon pääsemisen täytyy olla ihan yhtä helppoa kuin sen hankkiminenkin. Hetken mielijohteesta tehdään juttuja sitten ollaan nesteessä. Puhumattakaan siitä, millaista tuskaa ja ahdistusta sillä muille aiheutetaan.

      Selkärankaa tarvitaan, sekä salasuhteen lopettamiseen että siitä sille täysin syyttömälle puolisolle kertomiseen, kuinka moni teistä salasuhteilijoista pystyy siihen? Vastaus: ei juuri kukaan.

      Salasuhteen lopettaminen on ihan yhtä helppoa kuin sen aloittaminenkin, kyse on vain asenteesta ja selkärangasta, sen oikean suhteen jatkaminen sen salasuhteen jälkeen on paljon, paljon haastavampi tehtävä. Usein sen jatkamiseen ei saa enää edes mahdolisuutta, vaan kenkä potkii ulos. Te, jotka saatte edes sen mahdollisuuden, yrittäkää olla jonakin..... tai sitten siirtykää pettämään ja etsimään sitä uutta salasuhdetta sen uuden hetki sitten salasuhteena olleelta salassa.....sitähän se oravanpyörä on. Koska riippuvuushan se on salasuhteilukin, siinä kuin muutkin riippuvuudet-

    • Kukast kukkaa..

      Meikäpoika ainaki pettää mun eukkoo minkä ehtii! Tullu oltuu "ylitöis" aika paljon viimeaikoina!

      • Liisukka.

        Voi, voi silläpä sinun kannattaakin ylpeillä. Joka poika ja tyttö pystyy käymään vieraissa, jos niin haluaa, mutta harvassa ovat kunnolliset ja uskolliset kumppanit, joiden kanssa uskaltaa perheen perustaa. Jos nykypäivänä onnistuu sellaisen "helmen" löytämään, hänestä kannattaa pitää kynsin, hampain kiinni. En voi muuta kuin toivottaa onnea ja menestytä ihmeelliseen elämääsi. Miten se vanha sanonta kuuluukaan, "pilkka tulee aina omaan nilkkaan".


    • PolyAm

      Paras olisi muuttaa suhde avoimeksi. Selkeintä kaikille niin.

      Queen, tottakai voi olla parisuhteessa vaikka useampaan. Pitää vain huolen että kaikki tietävät missä mennään ja että ovat tyytyväisiä olotilaan. Suo on ihan mystiikkaa että pitäisi olla "sinkku" että voisi elää suhteikasta elämää. Sinkkuna päinvastoin ei ole mitään suhteita kehenkään.

    • ÄLLITÄLLLI

      Miksi yleensä hakea "oikea" kumppani, jos tietää ettei pysty pitämään näppejään erossa toisista naisista/miehistä? Suurin loukkaus, mitä voi puolisolleen tehdä, on pettäminen. Se jättää jälkensä aina, sanoi kuka tahansa muuta. "Kakkosen" pitää tietää se, että vaikka joskus muuttuu "ykköseksi", niin jos puoliso on pettänyt hänen kanssaan, se tekee sen uudelleen. Pettäjän luonteen ja ajatusmaailman tietää vain pettäjä itse, ovat mestareita valehtelemaan, mutta petetyt puolisot yleensäkin huomaavat missä mennään ja alkavat epäillä -tulee niitä pieniä "merkkejä". Luottamus on asia, jota ei niin vain takaisin saa ja se on yksi perusta parisuhteelle.

    • Reilu ihminen

      Kyllähän Pettäjillä on oma kyseenalainen maineensa, ei heihin kukaan luota missään muussakaan asiassa.
      Jos petollinen ihminen luulee olevansa joku parempi ihminen, niin harmi vaan, heitä kaikki normaalit ja kunnialliset ihmiset säälii, "voi noita heikkoja reppanoita".

    • Tiedoksi.

      ERONEUVOKESKUS,

      Sivustoilla löytyy rietoa aikuisille, lapsille, nuorille.

      Heillä on myös neuvontapisteitä eri puolilla Suomea.

      Ero voi olla erittäin traumaattinen ja johtaa jopa perhesurmiin, joita viimeaikoina on sattunut useita ja syynä on ollut pettäminen.

      Kannattaa miettiä nmitä tekee.

      Eroneuvokeskus.

      http://www.lskl.fi/neuvokeskus
      -----------------

    • Pettäjä on aina säälittävä ja lapsellinen. Pettämiseen ei ole minkäänlaista syytä, ja pettäjän kuuluisi puolisolleen kertoa millaisen pohjasakan kanssa on tekemisissä jotta puoliso voisi laittaa pettäjän pellolle ja jatkaa elämäänsä paremman miehen/naisen kanssa.

    • suht1

      Jotkut pitää kahta tai useampaa, mikä tarkoittaa ettei kaikille riitä ketään.Ykskii riittäis!

      Johtuipa mieleeni, kun olin nuori oli seksi ylivoimainen verrattuna kaikkeen muuhun, nyt se on vain 1 asia,jota jää vaille, siis viis vaille :)

      Jossakin päin ulkomaita saa luvallisesti olla monta muijaa, siin on vaan se,miten ne pitää KAIKKI tyytyväisinä?

    • pööööööööööööööööööö

      paras konsti on kun ottaa salarakkaan sellaisen johon ei ole vaaraa rakastua esim. jos 30 mies niin ottaa 60 naisen ja vielä ruman ja lihavan (rumassa repussakin voi olla hyvät eväät)

    • suht1

      Puhutko nyt omakohtaisesta kokemuksestasi, sillä mä oon jo 31?

    • ihanne

      Mul oli11v suhde jonka aikana 13 panoa,kolmen kanssa kuukausien suhde enkä kärähtänyt koskaan.Se oli antoisaa mutta henkisesti raskasta.Mä oon aika hyvä paneen ja sain siitä kuulla aina.Vieraissa on upeeta käydä.Mutta naisille en sitä oikeutta todellakaan suo.

    • Hulluja akkoja

      Pettäjät ja sen yllyttäjät ovat todella sairaita! esim jos on yhtään moraalia kieltäytyä semmoisesta,niin kertoo vain ihmisen hyvyydestä, Mutta Esim yksi todella sairas narsisti iältään 52 v niin yllyttää nuoria pissiksiä pettämää, koska hän on itse vanha piika, joka ei uskalla enään itse mitään suhteita, " koska jos vaikka häntä taas petettäisi" Niin oli edellisissä avioliitossa käynyt...Hänellä ei ole moraalia, ei kunnioitusta muihin ihmisiin, hän käyttää muita hyväkseen että saa kaiken hyödyn ja koittaa samalla rikkoa muidenkin suhteet, hän painostaa kaikki nuoret aborttiin, koska ettei hän jää yksin vaan, on todella katkera ihimnen, hän ei pysty unohtaa yhden työntekijän vihaansa, vaa vainoaa tätä ja utelee vieläkin hänen elämästään..sairas ihminen todella monien mielestä. Tietääkseni tämä 52 v kurppa käyttää jotakin lääkitystä, mutta mielisairaalaan hänet pitäisi saada, harmi että hullu saa olla vapaana, kertomus hullusta pettäjien yllyttäjästä.Joka ei saa miestä enään, koska miehet vaistoaa, että kurpalla ei ole ihan kaikki kotona. Ilmankos entinen aviomies laittoi akalle lähestymiskiellon...ja akan poikakin saanut kaikenlaisia traumoja, kun koittaa vahingoittaa itseään. Se on sairaus että ei pysty näkemään mitään positiivistä muiden suhteissa, on saanut jo hänen lojaali pissiksen avioliiton rikkoutumaan.

      • ÄLLITÄLLI

        "Hulluja akkoja". Ei se mikään vanhapiika ole vaan uusioneiti


      • Metsä vastaa

        Tiedsin että minun mieheni on minua pettänyt, olen siitä varmuuden saanut .Mutta hänellä ei ollut selkärankaa sitä tunnustaa.
        Jos olisikin itse kertonut, asia olisi aivan toinen ja soviteltavissa.

        Sen verran pitää miehellä munaa olla , että edes itse tekemisistään vastaa.

        Olen monta vuotta tiennyt toisen valehtelevan, mutta koskaan aiemmin ei ole ollut todisteita..
        Olen yrittänyt vain luottaa vaikka olen toisaalta niin monista merkeistä ja miehen sekavista tarinoista tiennyt, ettei se kannatta.
        Olen itkenyt yksin niin monet itkut, kun olen huomannut ettei kumppani puhunutkaan totta väittäessään, että olen ainoa ja rakkain.

        Pahinta pettämisessä on kuitenkin hylätyksi tuleminen.
        Pettäjä hylkää kumppaninsa sata kertaa, olemalla lähellä ollessaankin henkisesti valovuosien päässä.

        Siksi kukaan ei ole niin yksinäinen kuin pettäjän vaimo.
        Pettäjä on läsnä kumppanilleen yhtä paljon kuin pattereilla puhetta muodostava kuminukke. Jaettu sydän ei rakasta aidosti ketään.

        Joka on tämän kokenut, ei enää koskaan sano, ettei sillä ole väliä jos parisuhteessa on sivusuhteita.

        Väitän kuulkaa, että jopa pettävä narsisti itse tippuisi polvilleen, jos joku tekisi hänelle saman, mitä petturi häpeämättä tekee muille..saisi itse osakseen taitavaa valehtelua , selän takana juonimista, pettämistä, ihmiseltä johon on luullut voivansa täysin luottaa.

        Enää en erehdy luottamaan miehiin vaan pelaan nyt samoilla korteilla ..saa kaikki miehet tästä lähtien minun kanssani maistaa omaa lääkettään.

        Rehellinen olen vain sille joka on minulle rehellinen.


    • näin se on

      Pettäminen on helppoa. Siihen ei paljon tarvitse nähdä vaivaa, ainakaan nykyajan Suomessa. Sen sijaan omaan liittoon panostaminen vaatii jo monelta rohkeutta ja uskaliaisuutta. Niitä asioita minä arvostan ihmisessä. Valitettavasti monet on luusereita tälläkin saralla.

    • Ri-ZOOU68

      Mitäs ihmiset kattelee liikaa kaikee shaibaa mitä tulee telkkarista? Siitähän ihmiset "poimii" nää mallinnokset...ristiin-naimiset ja tolleen.

    • iina*

      Niin rinnakkaissuhteen kuin vakisuhteenkin voi lopettaa ainoastaan yhdellä tavalla: eroaa eikä pidä enää yhteyttä suhteen toiseen osapuoleen. Niin helppoa (mutta joskus kovin vaikeaa).

    • Kokemuksia matkassa

      No joo.. kun liitto vuosien jälkeen on väljähtynyt eikä sängyssä tapahdu muuta kuin kyljen kääntö niin ei ihme jos hairahdus voi käydä. Meikäläisellä kävi näin kerran firman reissulla missä oli enemmänkin porukkaa koolla ja tietysti alkoholiakin mukana. Jossain vaiheessa huomasin vaan olevani työkaverin kanssa vällyjen alla ja voin sanoa että intohimo oli rajua... siinä kyllä tunsi keski-ikäinen mies jälleen 25:si nuoreksi oriiksi ;-) No homma jäi siihen kertaan eikä sitä sen jälkeen kumpikaan muistellut, mitä nyt joskus vähän enemmän toisillemme hymyilemme kun tavataan. Kummatkin siis meistä tavallisia ja tunnollisia perusveronmaksaja sekä perheellisiä. Riskit oli tiedossa, mutta näin kävi, intohimo voitti. Niin, en ole todellakaan ajatellut tunnustaa vaimolleni yhtään mitään, jääköön meidän kahden omaksi asiaksi. Tietenkään en suosittele syrjähyppyä kenellekkään, mutta senkin kanssa voi elää.

      • kunnon nainen

        No siinäpä olikin miehen työ, varmaan vielä vanhana pappana vaipat housussa muistelet, kuinka olikin vaimon pettäminen hauskaa.

        Oliko peräti koko elämäsi suurin saavutus ?

        Minusta tuo ei ollut mikään hieno asia, vaan moka joka tapauksessa.

        Sillä oletko koskaan miettinyt, kuka muka pakottaa sinua elämään suhteessa josta puuttuu seksi ?

        On valhetta, etteikö tilanne ole korjattavissa.

        Vaihtoehdot jotka minä näen :

        - vaimon kanssa perheterapiaan meno , jotta selviää ja hoidetaan pois syyt miksi seksiä ei ole. Jos sitä nimittäin ennen oli, on selvää että sen loppumiseen on jokin selkeä syy.
        - vaihtoehto kaksi on erota, jonka jäkeen etsit seksuaalisesti aktiivisen kumppanin
        - kolmas vaihtoehto , mikäli et halua erota, on että opettelet elämään selibaatissa / vain itse itseäsi hoidellen.

        Mitä muuta mies voi tehdä tekemättä väärin.

        Pettäminen ei ole mikään ongelman ratkaisu, se on vain sekoilua.


    • elv

      Nykyaikana on yleistynyt käytäntö, että on perhe, talot, velat, lapset jne. Mutta puolisoilla tai toisella heistä on "luottoystävä"

      • tfkk

        unohdit koirat ja kesämökin


    • UnderCoverLover. .

      Teet asiat selväksi itsellesi ( ajatteleminen on usein paras keino ) , sitten teet asian selväksi sille toiselle / toisille, yksi kerrallaan.

      Sitten vaan pysyt niissä sopimuksissa. Helppoa kuin heinän teko.

    • Julmaa peliä (ap.)

      Mielenkiintoisia kommentteja. Läpileikkaus kirjoittelijoiden tasosta, fiksusti ajattelevia mutta myös tietoista valehtelua. Mitä kiksejä saanee valehtelija näistä itselleen`?!
      Tuomareita' joiden kivet sinkoilee vaikka ei ole tietoa ao:n elämäntilanteesta.
      Jos lukee aikaisempia kirjoituksia salasuhteista ja uskottomuudesta, tulee tämäkin ongelma vastaan oikeana ongelmana.
      Vastaukset kertoo usein enemmän kirjoittajan asenteista ja tunteista, ei hänestä joka tänne aiheet kirjoittaa.
      Olkoon sanottu että ap:´llä ei ole tätä ongelmaa mitä hän kysyy :) (sitä ei ole kerrottu aloituksessakaan)

    • aikuiset_n

      Salasuhde on valinta. Sen kanssa on elettävä. Pois sitä ei ihan noin vain saa. Jos on muodostunut tunneside kolmanteen, ei ihmistä voi "hylätä" vaan sanomalla "hei, ei soitella."
      Ymmärrän, että altavastaaja on petetty, pääosassa pettäjä, jolla on kaksi suhdetta, ja ulkopuolisena salsuhteen kohde. Hänelle ei tarvitse muka selittää mitään, häntä ei ole periaateessa olemassa.
      Tämä kokemuksen syvällä äänellä. En ollut salasuhde, enkä pettäjä.. vaan katkera aviovaimo tietenkin. Mies ei halunnut puhua kolmannelle osapuolelle avioliiton/parisuhteen asioista kuten puhui minulle kotona. uhkasin sitten, että ero on seuraava askel.
      Hän oli kömpelösti jättänyt salarakkaansa ja tyttö oli huuli pyöreänä ja sydän särkyneenä, miten tässä nyt näin kävi? minuahan se väitti rakastavan?
      Jäljelle jäi vain hiljaisuus. Tiedän, että tuollaisesta jää trauma, jota joutuu itsensä kanssa aikoja selvittelemään, että uskaltaa jatkaa elämää.
      Ongelma on kuitenkin mieheni aiheuttama. Yritin toimia reilusti ja järki päässä tunne ilotuliksen keskellä. yritin olla kaikkien edestä aikuinen, vaikka olin ihan pohjalla.
      Palataan alkuperäiseen lauseeseen - salasuhde on valinta. sen kanssa on elettävä. Se on myös suuri riski. senkin kanssa on elettävä.

    • Faktaa....

      " metsä vastaa" Nyt otit säälikortin itsellesi..hahhaaa marttyyri tuli esiin..Jos vanha akka on 52 v niin pidän sitä niin kurppana jonka rupiset rypyt roikkuu ja menneen elämän jäljet näkyy. Se että ei ole moraalia eikä mitään katumusta,niin se on myös psykopaatin oireita..JA SELLAISENA MÄ TEITÄ PIDÄN, katsokaa vaikka googlesta. JOS ihminen pystyy olemaan niin kylmä, ettei haittaa vaikka rikkoo muiden suhteita, niin pää hänellä on TODELLA PIMEÄ. Kuka normaali ihminen ei OLE NOIN KATKERA ELÄMÄLLEEN niin tekisi ja yllyttäisi muita pettämään! KATKERA ihminen eipysty näkemään muiden onnea! Hän itkee kun muut perustaa perheitä, hän itkee kotona omaa yksinäisyyttään! Tälläinen 52v elämä taitaa olla nykyisin! HÄN EI NÄE ITSESSÄÄN MITÄÄN VIRHEITÄ...NARSISTI,,,TUNNEKYLMÄ, MASOKISTI JOKA SAA MUIDEN EPÄONNESTA NAUTINTOA, HULLU. HÄN RIKKOO ITSE OMIA ystävyys-suhteitaan, jos häntä arvostellaan, luulen että monet ystävät ovat halunneet eroon hänestä, laittaneet poikki häneen tai hän toisinpäin. Miehet ei kauaa hänen elämässään pysy, koska kukaan normaali ei halua olla Narsistin kanssa tai hullun kanssa, joko suhteet loppuu tai häntä petetään tai jätetään toisen naisen takia. Niimpä luulen että epätasaiset ja luonnevikaiset ihmiset pystyvät ja olevat hänen kanssaan, ja ne jotka haluvat kostaa elämän väryyden, niin tehdään se niille ihmisille joilla on vakaat elämät ja ovat normaaleja, tai OVAT TODELLA kateellisia toisten kauneudelle, narsisti ja hullut keräävät tälläisen joukon. Vain normaalit laittavat poikki tuollaisten hullujen piiristä välinsä. JA KOITTVAT saada normaalit ihmiset hulluiksi, ettei heitä nähtäisi hulluina. Mutta myös hulluilla ei parisuhteita kunnolla tai he sen menettävät jossain kohtaa....ja TULEVAT OLEMAAn YKSIN...

    • Jaaaaaaa....

      Ai me ei tiedetä Ap:en elämästä :DDD Jos sen avimoies on sitä pettänyt tässä about 9 kk jo....sen kauniin työkaverin kanssa.... nyt on vielä jännittävät hetket kumman aviomies haluaa....mutta ongelma onvain että ap on raskaana ja avimoies miettii mites elatusmaksut....ja työkaveri, että haluaako uus-perheen...avimoies kun ei halua lapsia..mutta ap sen on pakottanut siihen..mies on aika paineen alla:( No onneksi sillä on lohduttajia...........monta hyvää ystävää, sekä miehiä että naisia..ap taitaa olla kylmä yksinäiset yöt välillä..kunnes mies ottaa taas hatkat, kun ei jaksa raivohullu, itkevää akkaa.... Sääli aviomiestä..Kuka niin epävakaata ämmää haluaa,,,joka vetää nappeja että pystyy olla normaali!

    • mindwinbody

      Pettäminen on väärin ja moraalitonta. Ihan siinä missä varastaminen, valehtelu , pahoinpitely, jne. Siinä petetään toista ihmistä, satutetaan törkeästi. Henkinen pahoinpitely. Missä on moraali????? Jos ei halua elää yksiavioisesti, ei pidä sitten harhauttaa toista yksiavioista kanssaan parisuhteeseen.

    • runaway.

      Salasuhteita ei synny jos ei anna niiden syntyä. Ihmisen pitää olla aika aivoton jos ei sitä tajua. Pettäminen on aina väärin, ei sillä ole väliä kauanko sitä on tehnyt, onko kysessä mies tai nainen tms. Vapaassa suhteessa ei ole mitään väärää jos molemmat pystyy siihen. Eikö nykyään kukaan oikeasti halua panostaa yhteen kunnolliseen suhteeseen? Miksei nuorena voi juosta niin monen kanssa kun haluaa ja myöhemmin sitoutua? Kaikista kummallisinta on se, ettei ihmisillä ole selkärankaa tai moraalia sanoa sille kaikkein rakkaimmalle, että suhde ei toimi. Vaan se pitää tehdä sillä kaikkien julmimmalla tavalla. Mikä järki on mennä alttarille vannomaan jotain jos tietää jo etukäteen, että "joo, ei kukaan ole yksiavioinen, kuitenkin jossain vaiheessa erehdyn lähtemään muiden luo" Ei silloin rakasta oikeasti. Mutta nykyään rakkauden rajatkin taitaa hämärtyä kun kaikki sallitaan. Itse en pystyisi elämään pettäjän kanssa, suhde loppuisi siihen kun asia selviäisi. Aika epätoivoista ajatella, että suhde voisi korjaantua, koska kyllä se tapahtunut pyörii aina taustalla. Pettäjät on hukassa olevia luusereita, jotka ajattelevat vaan omaa tyydytystään. Maailmassa ei ole paljon ihmisiä, joita voisi sanoa luusereiksi. Pettäjät ovat niitä.

      Tässä on teille kaikille pettämistä harrastaville biisi. Ja miksei myös niille, jotka eivät tykkää touhuilla sellaisia. :)

      Let's have a toast for the douchebags,
      Let's have a toast for the assholes,
      Let's have a toast for the scumbags,
      Every one of them that I know
      Let's have a toast for the jerkoffs
      That'll never take work off
      Baby, I got a plan
      Run away fast as you can.

      http://www.youtube.com/watch?v=L7_jYl8A73g

    • juupajuuu...

      Jokainen taaplaa tyylillään. Ja loppupeleissä kellään ei oikeutta tuomita toisia.Niin puhtoista ihmistä ei maailmasta löydä.Ja syitä pettämiseen voi olla monia. Paras olla tuomitsematta kun niistä ei mitään tiedä. Btw,oletteko tietoisia siitä,miten monta jäsentä ViktorMilanilla on;D?

    • Ja ........

      Niin nämä Tussun jakajat asuvat Kerava, Vantaa ja Helsinki....Sieltä pettäjät asuvat sekä Helsingissä Hullu psykopaati ämmä ja Narsisti ja ties kuinka monta sairas-diagnoosia hänellä on.

      • gjklö-

        Jos parisuhde on kunnossa, ei ole pettämiselle tarvetta. Jos ei ole, täydellisen puolison etsintä jatkuu.....


      • Jooooo :D
        gjklö- kirjoitti:

        Jos parisuhde on kunnossa, ei ole pettämiselle tarvetta. Jos ei ole, täydellisen puolison etsintä jatkuu.....

        Niin giklö- mites jos se vaimon aviomies alkaa näkemään täydellisen naisen työkaverissa, eli aviomies on elännyt valheessa koko naimissa olon:D :D Ei edes kiinnosta jos ämmä on paksuna :D eli Aviomies etsii sen täydellisen :D:D Avioämmä jää tyhjän päälle ja yksin :D Se kertoo enemmän kun toinen jätetään yksin :D


      • Asuinpaikka oikein

        Hmm..asuinpaikka pitää paikkansa, ainakin meillä. Kakkonen oli vantaalainen yh-äiti, kouluttautumaton huonopalkkainen duunari, jolle pettäjämies vei kyläillessään 'tuliaisiksi' ruokaa ja juomaa.


    • 2453523

      Ihmisten moraali tuntuu löystyneen, mikään ei ole enää pyhää. Mennään vaan himojen perässä, halutaan koko ajan enemmän, sitä ja tätä, äkkiä heti nyt. Tämä kaikki kertoo siitä että ihmiset ovat onnettomia, ja yrittävät täyttää sisäistä tyhjiötään jatkuvalla seksuaalisen huuman hakemisella. Toiset yrittävät täyttää tyhjiötä materialla, lapsilla, ties millä. Juttu on kuitenkin niin, että se tyhjiö ei täyty millään edellämainituista.

      Meni vähän aiheen ohi, mutta menköön..

      • vadelma-mato

        Kertoo ajasta, että kaiken lisäksi vielä radiossa pitää mainostaa joka tunti jollain kanavalla pornoleluja. Ei mikään ihme, että jengit on vibrojensa kanssa päistään sekaisin.


    • nunna2

      Vaan luuserit on salasuhteissa, sellaiset ihmiset tosiaankin ansaitsevat toisensa, pelatkoon vaan pelejään ihan omissa piireissään.

      Uskokaa hyvät ihmiset, että normaaleita kunnon moraalin omaavia ihmisiä on todellakin vielä olemassa. Uskollisuus ja perhearvot kunniaan!

      • ikionniomankans

        Näin on, ja elinikäinen liitto oman kanssa se se on poikaa ja tyttöä !

        Hypätkää luupäät jotka ette paremmasta tiedä punkasta toiseen ja opettakaa lapsennekin jos niitä nyt jollain sattu olemaan niin samanlaisiksi venkuloiksi.

        ei kiinnosta pätkääkään moiset jutut.
        Aikuistukaa !


      • taina+

        Tuntuu, että uskolliset puolisot ovat harvassa. Jolla sellainen on, pitää olla tosiaan onnellinen. Eipä taida näillä petoksentekijöillä olla paljon lapsille kertomista, kun ovat asiansa sekoittaneet joka tavalla. Jos ihmisen täytyy retostella vieraissa käynnillä, jotain on vialla ja pahasti.Sellaisilla ihmisillä täytyy olla todella heikko itsetunto. Kuka ihmeessä haluaa itselleen kumppaniksi petturin, johon ei voi millään tasolla luottaa, en minä ainakaan??


    • esimerkiksi

      Jaa-a, en tiedä mikä on parasta. Vaihtelee varmaan ihmisen mukaan. Vakisuhdetta vasta onkin vaikea lopettaa, vaikka tunnesidettä ei enää omalta kohdalta ole.

    • lopettaminen

      Aloittajalle

      Paras keino on kertoa salarakkaalle, että tämä ei ole oikeaa. Tiedätkö, että olemme tehneet väärin ja tämä loppuu tähän.
      Siteet katkeaa, kun pysyy erossa.

    • näinon

      Joskus taas uskottomalle selviää, ettei halua jatkaa liittoaan eikä suhdetta salarakkaaseen. Molemmat suhteet voi lopettaa eroamalla. Muuta vaihtoehtoa en keksi.

    • haluaisin tutustua

      Sorrui viimeviikkolla erittäin kiihkeään kohtaamiseen. Aikaisemmin en ole vastaavaa kohdannut ja vastaaviin paikkoihin mennyt, kuin mihin hänen (miehen) kanssaan ajauduin. Mielihalut kohtasivat täydellisesti. En kuvitellut olevani pettajätyyppiä. Todennäköisesti emme tule tutustamaan ja kohtamaan uudelleen, joka surettaa, koska hänen olemuksen omaaviin ihastun. Olisi pitänyt aloittaa tutustuminen päinvastaisessa järjestyksessä.

    • Kylä......

      Luultavasti tyhmä kermaperse hemmoteltu Ap tulee yksin asumaan, yksiössä vielä kun kakara syntyy :D Tuollainen kultalusikka perseessä syntynyt aivoton lääkityksellä oleva ämmä, niin kyllä se shokki tulee olemaan kova, kun alkaa yksin tekee OIKEITA TÖITÄ elämänsä eteen :D Kun aviomies ei ole enään kuvioissa, säälittävä ämmä jää yksin ja Yh- huoltajia ei aina katsota hyvällä :D Ei koske kaikkia, vaan tyhmää Ap:etä,,, Mutta Ap se jakaa persettään varmaan pikku kylässä myös, joten ei ne äpärät tule loppumaan :D Niin se pikkukylä alkaa K---e---r---a---v...Miehet jonossa kulkee, Ap pylly pystyssä odottaa.

    • Käräytetään kaikki

      Huhhuh, olipas siinä vuodatusta. Yllättävän moni kommentti vaikutti säikähtäneen pettäjän "hyökkäys on paras puolustus" -ärhentelyltä ja vielä yllättävemmän moni kommentti vaikutti petetyksi tulemista säikähtäneiden "hyökkäys on paras puolustus" -rähjäämiseltä. Yhtälailla molemmat siis pelkää yli kaiken kärähtämistä ja siksi tällaiset aiheet saa molemmat ärähtämään - kotona todennäköisesti sama reagtio, suosittelen kokeilemaan älähtääkö koira kalikan kalahtaessa ;D ;D ;D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2564
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      311
      2326
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2109
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1807
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1722
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1687
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1395
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    10. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      59
      1375
    Aihe