Kevytkenkäinen nainen, mitä mieltä miehet?

6+20

Tunsin nuoruudessani erään naisen, joka oli todella kevytkenkäinen. Kyseessä ei siis todellakaan ollut mikään kaunotar vaan oikeastaan mielestäni jopa ruma nainen. Ihan ok-kroppainen, tosin lyhytjalkainen ja pienirintainen.

Mutta tämä nainen oli todellinen kevytkenkäinen portto. Hän ei itse välittänyt tästä huoran maineestaan vaan oli ennemminkin ylpeä siitä, että harrasti seksiä lähes jokaisen vastraantulevan kaksilahkeisen kanssa. Eivät miehet osanneet häntä tyttöystävänä koskaan nähdä, ja ehkä tämä nainen tajusi asian. Hän ikään kuin kompensoi näitä ulkoisia puutteitaan olemalla mahdollisimman helppo ja antamalla lähes kaikille miehille. Miehet kävivät panemassa tätä naista yleensä kerran, muttei koskaan toista kertaa. Miehet eivät halveksuneet häntä. Hänen tapansa toteuttaa tätä huoruutta oli niin ilmeistä, ettei kukaan edes koskaan osannut ajatella häntä muunlaisena naisena. Häntä kutsuttiinkin aivan avoimesti lutka-muijaksi.

Mitä mieltä miehet olette tämäntyylisestä naisesta?

8

3477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumalakin rakastaa iloista antajaa.

• mies 86

Kuka rakastaa, pientä jakorasiaa, jonka tarjontaa ei saada loppumaan...

• mies32

Minä olen sitä mieltä, että kyseinen lutka lie traumatisoinut aloittajan, josta osoituksena 12 plussaa.

Mitä mieltä tuosta nyt pitäisi olla? Ihmettelen kyllä jos ei pipari maistunut toista kertaa kenellekään. Haisiko sitten niin karsealle?

• aloittaja...

Vaikea sanoa, miksei kukaan halunnut häntä toista kertaa. Luulen, että tästä kaikesta ilomielisyydestä huolimatta tämä kevytkenkäinen naikkonen haki miesten huomiota ja yritti takertua heihin. Miehet eivät kuitenkaan voineet nähdä häntä pitkäaikaisena puolisona. Ihan siitäkään syystä, ettei hän ollut kasvoistaan mikään kaunokainen. Kyllähän maksalaatikkokin maistuu paremmalle hopealautaselta syötynä, sama juttu piparin kanssa.

• mies32
        aloittaja... kirjoitti:

Vaikea sanoa, miksei kukaan halunnut häntä toista kertaa. Luulen, että tästä kaikesta ilomielisyydestä huolimatta tämä kevytkenkäinen naikkonen haki miesten huomiota ja yritti takertua heihin. Miehet eivät kuitenkaan voineet nähdä häntä pitkäaikaisena puolisona. Ihan siitäkään syystä, ettei hän ollut kasvoistaan mikään kaunokainen. Kyllähän maksalaatikkokin maistuu paremmalle hopealautaselta syötynä, sama juttu piparin kanssa.

Ymmärrän hyvin, ettei häntä puolisoksi kukaan halunnut, mutta edes satunnaispanoksi olisi luullut kelpaavan joksikin aikaa.

• teee teeeeeeeeeeeeee

Ei rumia, eikä edes täysin taviksia ole kiva panna. Nuo miehet varmaan sortuivat kerran, kun olivat niin hämmentyneitä siitä miten pillua sai kerrankin näkemättä lainkaan vaivaa...aivan kuin leipää kaupasta.

• aloittaja........
        mies32 kirjoitti:

Ymmärrän hyvin, ettei häntä puolisoksi kukaan halunnut, mutta edes satunnaispanoksi olisi luullut kelpaavan joksikin aikaa.

Luulen, että miehillekin on vähän noloa, jos harrastaa seksiä ruman porton maineessa olevan naisen kanssa. Miehellehän ei ole mikään häpeä köydä huorissa, mutta seksin harrastaminen ruman naisen kanssa on asia, jota ei paljon hehkuteta kaveripiirissä.

• Mies1985

Ajattelisin että hänellä on jotain itsetunto-ongelmia tai mielenterveydellistä sorttia. Mahdollisesti rankka lapsuus.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      30
      2796
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1817
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1800
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1414
    5. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      72
      1290
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      24
      1245
    7. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1178
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      76
      1131
    9. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1008
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      97
      997
    Aihe