ANTEEKSI KAIKILTA

raamatusta

ketä olen tällä palstalla luokannut ja tuominnut

17

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumalan rauha sinulle, raamatusta.

      Minäkään en sinua ole halunnut loukata.

      Anteeksi haluan pyytää kaiken, mitä kenties
      sinä tai joku palstalainen on pitänyt loukkaavana
      huomautuksena sinua kohtaan.

      Jumalan runsasta siunausta sinulle!

      SF

    • raamatusta

      unohtu mainita että ANTEEKSI myös palstan vyöryttämisestä.

      syy vyöryttämiseen oli se kun rupesi oma toimita hävettämään kun tiajusi että nytten ollaan tehty väärin ja pahasti mutta eihän se mihinkään se synti minkä on tehnyt palstan vyöryttämisellä häviä.

      • raamtusta

        teksti jotka olen tuonut niin ne on eri uskovien kirjoittamia pääasiassa profetia palstalta.

        sitä kun on täällä ollun n.4 vuotta palstalla niin tuntee kaikki kirjoitukset pikältä ajalta.

        sen verran pitää vielä mainita että tunnen tällä hetkellä kaikki suomenkieliset ja usomennut profetiat ja olen lukenut kaikkien netti profeettojen sivut läpi.

        joten profetiatkin tunnen pitkältä ajalta.


      • Knuutti exm

        lepo vaan.

        Suosittelen keskittymistä yhteen aiheeseen yhtenä päivänä ketjun aloituksissa.
        Jos aloitat ketjun, laita mukaan kysymyksiä tai väittämiä, joihin toiset voi ottaa kantaa. Odota välillä hetki, koska eivät kaikki, joita asia kiinnostaa ole samalla hetkellä netin ääressä.


      • elämä muualla
        raamtusta kirjoitti:

        teksti jotka olen tuonut niin ne on eri uskovien kirjoittamia pääasiassa profetia palstalta.

        sitä kun on täällä ollun n.4 vuotta palstalla niin tuntee kaikki kirjoitukset pikältä ajalta.

        sen verran pitää vielä mainita että tunnen tällä hetkellä kaikki suomenkieliset ja usomennut profetiat ja olen lukenut kaikkien netti profeettojen sivut läpi.

        joten profetiatkin tunnen pitkältä ajalta.

        Neuvona vain kaikille ettei kannata notkua liikaa palstoilla.

        Täälläkin tuota miesväkeä tuntuu olevan.


      • 1512
        Knuutti exm kirjoitti:

        lepo vaan.

        Suosittelen keskittymistä yhteen aiheeseen yhtenä päivänä ketjun aloituksissa.
        Jos aloitat ketjun, laita mukaan kysymyksiä tai väittämiä, joihin toiset voi ottaa kantaa. Odota välillä hetki, koska eivät kaikki, joita asia kiinnostaa ole samalla hetkellä netin ääressä.

        Joillakin on ihan solokenaan ketjuissa kommentaaria, liekkö teillä lapsia tai siippaa olemassa vai vanhojapoikiako työ ootta?


    • raamatusta

      alku on lainaus tuolta toisesta keskustelusta jossa minulle sanotaan näin.

      "Ole uskollinen sinulle annetussa palvelu tehtävässä, siunaa kanssapalvelijoitasi. Pidä huoli ettei sinulle uskottu, tai uskotut leiviskät ole kätkettyinä. Palvelemalla oppii lisää käytännössä, ei toisia vikoilemalla, kyllä Herra ne toiset hoitaa tahtonsa mukaan, mutta ole sinä uskollinen kutsujallesi."

      "Muista rukouksin kansaapalvelijoitasi, ja siunaa heitä , siihenhän meidät on kutsuttu "siunaaman ,ei kiroamaan".. Ole uskollinen omassa palvelutehtävässäsi, anna Herran hoitaa muiden asiat,"

      noudatin tässä tunnustus asissa tätä raamatun kohtaa

      Jaakobin kirje 5

      16 Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.
      17 Elias oli ihminen, yhtä vajavainen kuin mekin, ja hän rukoili rukoilemalla, ettei sataisi; eikä satanut maan päällä kolmeen vuoteen ja kuuteen kuukauteen.
      18 Ja hän rukoili uudestaan, ja taivas antoi sateen, ja maa kasvoi hedelmänsä.
      19 Veljeni, jos joku teistä eksyy totuudesta ja hänet joku palauttaa,
      20 niin tietäkää, että joka palauttaa syntisen hänen eksymyksensä tieltä, se pelastaa hänen sielunsa kuolemasta ja peittää syntien paljouden.

      • raamatusta

        pitää vielä tunnustaa yksi asia en ole tätä vielä kenellekkään tunnustanut muut kuin Herralle ja Herra tämän minulle ilmoittanut, mutta en ole "ottanut huomioon tätä" että tästä pitäisi tehdä parannus.

        pitää sanoa omasta puolesta olkaa tarkkoja Herran äänelle ja olkaa valmiita myöntämään erehdyksenne ja eksymyksenne ja korjaamaan polkunne suoraksi kenelle näin on pääsyt käymään.

        pitää sanoa että kun tulee voittoja Herrassa niin itselle on käynyt niin että on pääsyt ylpistymään ja tästä onkin vaikea tehdä parannusta ja jos joku Herran palvelija antaa nuhteen tämmösestä asiasta niin kannataa otta huomioon se eikä vaan kieltää sitä että en ole ylpistynyt ja ei minulle voi käydä näin.

        tietty pitää erottaa sitten väärä syytös ja nyhde oikeasta

        minä olen elävä todiste tästä.

        tässä tämä kohta ja näin minulle on käynyt uudistuin uskossa ja lähdin sooloilemaan.

        1 Tim.3:6 ja 7

        6. hän ei saa olla äsken kääntynyt, ETTEI YLPISTYISI JA JOUTUISI PERKELEEN TUOMION ALAISEKSI.

        7. hänellä tulee olla hyvä todistus ulkopuolisilta, ettei joutuisi häväistykseen ja Perkeleen virittämään ansaan.

        valitettavasti minulle on käynyt näin ja nytten olen laittanut lopun tälle niin kuin tuola toisessa viestissä sanoin.

        siunausta kaikille ja hyvää jatkoa kaikille


      • wanha moninikki
        raamatusta kirjoitti:

        pitää vielä tunnustaa yksi asia en ole tätä vielä kenellekkään tunnustanut muut kuin Herralle ja Herra tämän minulle ilmoittanut, mutta en ole "ottanut huomioon tätä" että tästä pitäisi tehdä parannus.

        pitää sanoa omasta puolesta olkaa tarkkoja Herran äänelle ja olkaa valmiita myöntämään erehdyksenne ja eksymyksenne ja korjaamaan polkunne suoraksi kenelle näin on pääsyt käymään.

        pitää sanoa että kun tulee voittoja Herrassa niin itselle on käynyt niin että on pääsyt ylpistymään ja tästä onkin vaikea tehdä parannusta ja jos joku Herran palvelija antaa nuhteen tämmösestä asiasta niin kannataa otta huomioon se eikä vaan kieltää sitä että en ole ylpistynyt ja ei minulle voi käydä näin.

        tietty pitää erottaa sitten väärä syytös ja nyhde oikeasta

        minä olen elävä todiste tästä.

        tässä tämä kohta ja näin minulle on käynyt uudistuin uskossa ja lähdin sooloilemaan.

        1 Tim.3:6 ja 7

        6. hän ei saa olla äsken kääntynyt, ETTEI YLPISTYISI JA JOUTUISI PERKELEEN TUOMION ALAISEKSI.

        7. hänellä tulee olla hyvä todistus ulkopuolisilta, ettei joutuisi häväistykseen ja Perkeleen virittämään ansaan.

        valitettavasti minulle on käynyt näin ja nytten olen laittanut lopun tälle niin kuin tuola toisessa viestissä sanoin.

        siunausta kaikille ja hyvää jatkoa kaikille

        Mä huomasin nuoruuruudenintosi uskossasi, ole huoleti, ja ole vain hyvilläsi kun tulit juuri oikeaan ja herkkään tuntoon. Nimittäin tosi harvinaista herkkua aloituksesi ja kirjoittamisesi oman itsen synnin tunnustamisen aiheesta.

        Kukaan ei ylpeyden syntiään ole täällä sitten viimeisen puolen vuoden aikana tunnustanut, en ainakaan ole ketään muuta huomannut kuin sinut tässä tärkeässä aiheessa.

        Olepa siis ihan siunattu kuule, raamatusta.


      • raamatusta
        wanha moninikki kirjoitti:

        Mä huomasin nuoruuruudenintosi uskossasi, ole huoleti, ja ole vain hyvilläsi kun tulit juuri oikeaan ja herkkään tuntoon. Nimittäin tosi harvinaista herkkua aloituksesi ja kirjoittamisesi oman itsen synnin tunnustamisen aiheesta.

        Kukaan ei ylpeyden syntiään ole täällä sitten viimeisen puolen vuoden aikana tunnustanut, en ainakaan ole ketään muuta huomannut kuin sinut tässä tärkeässä aiheessa.

        Olepa siis ihan siunattu kuule, raamatusta.

        "Kukaan ei ylpeyden syntiään ole täällä sitten viimeisen puolen vuoden aikana tunnustanut, en ainakaan ole ketään muuta huomannut kuin sinut tässä tärkeässä aiheessa."

        en tiedä oletteko lukenut tuolta toisista ketjuista todistuksiani?

        mutta olen koko uudesti sytntymisen jälkeen ollut aralla tunnolla vaika välillä on käynyt niin että on "päästänyt" itsensä paatumaan.

        itse olen ihmetellyt sitä että todella harva enää joka on ollut kauemmin uskossa on enää aralla tunnolla?

        taitaa vaan monella uskovalla käynyt niin että kun ollaan tarpeeksi kauan uskossa ni ei enää ollakkaan aralla tunnolla vaan on käynyt niin että on jollaina osaalueella tullut paaduttua ja tullu penseäksi tai ylpeäksi ja tämä sitten leviää ihmiseen kuin syöpä huomaamatta ja aiheuttaa paljon "sivuilmiöitä"

        niin kuin hebrealais kirjeessä sanotaan että jos kuulette hänen äänenne niin älkää paaduttako itseänne.

        ylpeydestä tuli sen verran mieleen vielä että tämä on vaikea synti huomata ja tunnutstaa itselle kun sitä ikään kuin nostaa itsesnä "Jumalan tasolle" ja ajattelee että kun on saavuttanut voittoja ja on käynyt ihmeitä jne...
        nii ajattelee että on Jumalan silmäterä ja " oikea käsi"

        enkä minä enää tämän takia voi menettää pelastusta ja ei Jumala salli minun eksyä.

        tämä on vain saatanan valhetta

        mutta kysymys on siitä että uskovan pitää itse valvoa koko ajan itseä niin kuin sanassa sanotaan.

        joku joskus puhu joissain keskustelussa että monissaseurakunnissa johtohenkilöit käyttäytyvät ja tekevät mitä lystäävät ja sitten nämä kielletään toisilta.

        tämä on totta ylpeys tekee tämän että sitä tulee ylimieliseksi ja ottaa "eri vapauksia itselle" vaikka ei kenellekkääno ole suotu erivapauksia.

        näin kävi minullekkin!

        sitten kun saa nuhteen ni ajattelee että mitä tuo on minulle "pätetämään"

        tai käy silleen että Jumala antaa jonkun onnettomuuden tapahtua ja pudottaa ihmisen maanpinnalle ja kutsuu parannukseen ni ajatellaa että se oli vaan koetus eikä kysytä että minkä takia tämä kävi minulle?

        oliko tämä koetus vai kuritus?

        tai omatuntoa rupeaa kolkuttamaan mutta ei ota sitä huomioon.

        tästäkin minulla on todistus tuollatoisessa kejussa jos olette käyneet lukemassa?

        Jobista

        Luku 33:14,17,18,29 ja 30

        14. Jumala puhuu tavalla tai toisella.
        sitä ei vain huomata.

        17. Kääntääkseen heidät pois pahasta teosta ja varjellakseen miestä ylpeydestä,

        18. säästääkseen hänen elämänsä turmiosta ja hänet juoksemasta keihäiden saaliiksi.

        29. Kaikkea tätä Jumala tekee kahdesti ja kolmastikin ihmiselle

        30. Palauttaakseen hänet turmiosta ja antaakseen hänelle elämän valon.

        hyviä jatkoja kaikille


      • wanha moninikki
        raamatusta kirjoitti:

        "Kukaan ei ylpeyden syntiään ole täällä sitten viimeisen puolen vuoden aikana tunnustanut, en ainakaan ole ketään muuta huomannut kuin sinut tässä tärkeässä aiheessa."

        en tiedä oletteko lukenut tuolta toisista ketjuista todistuksiani?

        mutta olen koko uudesti sytntymisen jälkeen ollut aralla tunnolla vaika välillä on käynyt niin että on "päästänyt" itsensä paatumaan.

        itse olen ihmetellyt sitä että todella harva enää joka on ollut kauemmin uskossa on enää aralla tunnolla?

        taitaa vaan monella uskovalla käynyt niin että kun ollaan tarpeeksi kauan uskossa ni ei enää ollakkaan aralla tunnolla vaan on käynyt niin että on jollaina osaalueella tullut paaduttua ja tullu penseäksi tai ylpeäksi ja tämä sitten leviää ihmiseen kuin syöpä huomaamatta ja aiheuttaa paljon "sivuilmiöitä"

        niin kuin hebrealais kirjeessä sanotaan että jos kuulette hänen äänenne niin älkää paaduttako itseänne.

        ylpeydestä tuli sen verran mieleen vielä että tämä on vaikea synti huomata ja tunnutstaa itselle kun sitä ikään kuin nostaa itsesnä "Jumalan tasolle" ja ajattelee että kun on saavuttanut voittoja ja on käynyt ihmeitä jne...
        nii ajattelee että on Jumalan silmäterä ja " oikea käsi"

        enkä minä enää tämän takia voi menettää pelastusta ja ei Jumala salli minun eksyä.

        tämä on vain saatanan valhetta

        mutta kysymys on siitä että uskovan pitää itse valvoa koko ajan itseä niin kuin sanassa sanotaan.

        joku joskus puhu joissain keskustelussa että monissaseurakunnissa johtohenkilöit käyttäytyvät ja tekevät mitä lystäävät ja sitten nämä kielletään toisilta.

        tämä on totta ylpeys tekee tämän että sitä tulee ylimieliseksi ja ottaa "eri vapauksia itselle" vaikka ei kenellekkääno ole suotu erivapauksia.

        näin kävi minullekkin!

        sitten kun saa nuhteen ni ajattelee että mitä tuo on minulle "pätetämään"

        tai käy silleen että Jumala antaa jonkun onnettomuuden tapahtua ja pudottaa ihmisen maanpinnalle ja kutsuu parannukseen ni ajatellaa että se oli vaan koetus eikä kysytä että minkä takia tämä kävi minulle?

        oliko tämä koetus vai kuritus?

        tai omatuntoa rupeaa kolkuttamaan mutta ei ota sitä huomioon.

        tästäkin minulla on todistus tuollatoisessa kejussa jos olette käyneet lukemassa?

        Jobista

        Luku 33:14,17,18,29 ja 30

        14. Jumala puhuu tavalla tai toisella.
        sitä ei vain huomata.

        17. Kääntääkseen heidät pois pahasta teosta ja varjellakseen miestä ylpeydestä,

        18. säästääkseen hänen elämänsä turmiosta ja hänet juoksemasta keihäiden saaliiksi.

        29. Kaikkea tätä Jumala tekee kahdesti ja kolmastikin ihmiselle

        30. Palauttaakseen hänet turmiosta ja antaakseen hänelle elämän valon.

        hyviä jatkoja kaikille

        Ongelma on se, että jos joku tunnustaa oman ylpeytensä tai ihan jonkun muun syntinsä, niin se koetaan heikkoutena täällä.

        Ja sitten tunnustajaa lyötäisiin vielä päälle päätteeksi kuin vierasta sikaa.

        En kehoita suakaan oikeastaan tunnustamaan omalla pitkän linjan nimimerkillä mitään kipujaan tai syntejään liian paljon koska palstalla on riehunut ja riehuu lauma lukemattomat puskastanälvijät ja kiusaajat jotka vielä sitten sotketaan toisiin nikkeihin, ja sitten taas ollaan väärinkäsitystä täynnä ja loukattuja taas kaikki.

        Täällä kyllä lyötyä lyödään.

        Mutta samoin hyviä jatkoja. Silti.


      • raamatusta
        wanha moninikki kirjoitti:

        Ongelma on se, että jos joku tunnustaa oman ylpeytensä tai ihan jonkun muun syntinsä, niin se koetaan heikkoutena täällä.

        Ja sitten tunnustajaa lyötäisiin vielä päälle päätteeksi kuin vierasta sikaa.

        En kehoita suakaan oikeastaan tunnustamaan omalla pitkän linjan nimimerkillä mitään kipujaan tai syntejään liian paljon koska palstalla on riehunut ja riehuu lauma lukemattomat puskastanälvijät ja kiusaajat jotka vielä sitten sotketaan toisiin nikkeihin, ja sitten taas ollaan väärinkäsitystä täynnä ja loukattuja taas kaikki.

        Täällä kyllä lyötyä lyödään.

        Mutta samoin hyviä jatkoja. Silti.

        tässä nämä keskustelut josta nämä mainitsemani todistukset löytyy

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11107531

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11118824


      • raamatusta
        raamatusta kirjoitti:

        tässä nämä keskustelut josta nämä mainitsemani todistukset löytyy

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11107531

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11118824

        näissä kirjoitan samalla nimimerkillä, kuten monessa muussakin ketjussa viime aikoina.

        ei sillä ole enää väliä vaikka minua riepoteltaisiin kun kaikki olen jo tunnustanu ja minua on riepoteltu ja minut aikonaan täällä jo kerran ollaan lyöty uudestaan uskoon tulon alkuaikona maan rakoon.

        tämä on kova maailma tämä netti uskovien maailma täällä ei heikot pärjää.

        eikös semmonen sanonta ole niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.

        osa syy että minulle on käynyt näin on se että aikonaan kun minut lyötiin maanrakoon niin mitä luulette että se tekee ihmisille?

        joko ihminen lyö takisin tai jää lyödyksi ja antaa asian olla niin minunkin olisi pitänyt jäättä asia sikseen mutta toisin kävi.

        siunausta kaikille!


    • Öljypuun vartija

      Sananlaskut:
      28:13 Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon.

      Vapahtajan Herran Jeesuksen Kristuksen Nimessä ja Veressä Sanan palvelijana saan julistaa sinulle kaikki tunnustamasi synnit anteeksi ja puhdistusta synnistä

      1.Johanneksen kirje:
      1:9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

    • KTS (Ei kirj.)

      Täällä foorumilla aggressiivisimpia ja äkäisimpiä ihmisvihaajia ovat epämääräiset, todennäköisesti seurakunnistaan poispotkitut, katkeruuttaan purkavat siionistis-jeshualaiset massikkalaisfanittajat.

      • wanha moninikki

        Katkeruus-kortti käytetty jo.


    • ok.jk.

      Kukahan aloittaja on? En tiedä onko hän loukannut minua kun en tiedä kuka pyytää anteeksi??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1870
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1272
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      989
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      695
    Aihe