KÄRSÄMÄEN KAUNEIN NAINEN ?

Nyt kaikki peliin

Kukahan mahtaa olla ?

67

9294

    Vastaukset

    • Nähty on,

      Eipä nuissa taija olla välistämistä. Kahto miltä kantilta tahansa.

    • Hieno Vieno

      Olisinko minä eroottisin ?

    • Niin se on,

      Seksikäs ei ole koskaan kaunis.

    • on kummannäkösiä

      On niinku maanilveijijöiden akat että pääasi kun on hyvä työmies.

    • Aapeli

      Kauneus on katsojan silmissä.

    • Jaahaaa.....

      Olen Kärsämäellä syntynyt -53 huhtikuussa.....pois muutin jo muutaman vuoden vanhana Etelä-Suomeen......

      Järjestetäänkö siellä mister kilpailutkin.....? Voisin tulla tuomaroimaan.....

      Täällä Las Palmasissa on nyt meneillään karnevaalit.....

    • p....n jauhamista.

      Eipä viitsi kovin monta kertaa lukea tätä Kärsämäki palstaa.Ei kiinnosta.

    • :))

      Jokos se kaunein on löytynyt?
      Tulisin kahtoon .....

    • 1+10============10+1

      Ei kerrota. :P

    • ...luonnossa...

      AINAKIN OMASTA MIELESTÄÄN, voi olla jonkun asiakkaankin näkökanta.

    • jdmnfzaba

      jo on j....... halavat huvit...

    • silmäniskijä

      yksi on ylitse muiden...

    • eurojenvaihtaja

      en etsi seuraa enkä muutakaan- ilmoituksen tekijä

    • KärsämäenKauneinNainen

      Minun vaimoni.

      • valitettavasti

        tuota ei oteta, puolueellinen lausunto!


    • naisistakaunein

      Kaikki naiset ovat kauniita,niin nuoret ,kuin vanhatkin,omalla tavallaan.

      • alleviiskymppinenmies

        just näin on asia


    • kauneuskatsojansilmissä

      aa luulee olevansa, mutta kaunein löytyy kyllä muualta

    • Hallanperänen

      Rumia naisia ei olekaan, On vain liian vähän viinaa.

    • ilkinaljung

      tämmöstä salakieltä aina käydään, ennen hyökkäystä

    • tapellaankosaatana

      edelleen mun vaimo

    • parasrahamies

      se kellä on parhaiten laitatettu letti ja meikit.

      • lettimeikki

        siis kenellä on näin?


    • onkauneintäältä

      edelleen se minun muija

      • tottakai

        epäilemättä


    • Mersulla-me

      Kaunein, hmmm aika kaunis on yksi tyttö joka on luvannu mulle uskollisuutta. Kerta pari kuukaudessa nähhään ja hauskaa on ollut joka kerta. Kyllä k-mäellä kiva naiset on ja ossaavat laittautua kauniiksi.

    • Anonyymi

      Mitähähtäh? Onko kyrsämäelle ilimestynyt naesia? En kyllä usko, juksaatte stna.

    • Anonyymi

      minkänäkönenitse olet..

    • Anonyymi

      Tasaarvon vuoksi pitää kysyä, että kukahan on sitte Kärsämäen komein mies? Ja nyt kaikki naiset kommentoimaan, jos tätä häiriintyneitten palstaa kukaan naispuolinen joskus lukee...

    • Anonyymi

      Onhan niitä... :D

      • Anonyymi

        minä olenkomein,koska jakunmenen esm sokokseen kaikkipysähtyy


    • Anonyymi

      Kauneus lähtee sisältäpäin, ja valitettavasti Kärsämäellä ei ole sellaisia naisia ensinkään. Ja jos onkin niin he eivät pidä mölyä itsestään ja yritä kohottaa näkyvyyttään jollain säälittävillä tissi/persetyrkkykuvilla.

    • Anonyymi

      pittee kahtoa, maha on tiellä mut oppii sitä kusemmaa vaikkei pitele eheh

    • Anonyymi

      poetry in motion pussss tyttö!!

      - rockabilly 50s

    • Anonyymi

      Kauneimmat muuttaneet pois😑

      • Anonyymi

        - joo,mutta sananlaskut sanoo; #makkaavan kissan suuhun ei hiiri tule,,

        - ja myös; #moni on päältä kaunis, mutta silkoa sisältä,,

        - Kärsä nuorille pari-suhteeseen huononi, kun Kataja kaatui,,

        - Työpaikkahan se olisi oltava, jotta naiset kiinostuis, vaikkapa aluksi tienviittana,, 24/7


    Ketjusta on poistettu 73 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe