Kukahan mahtaa olla ?
KÄRSÄMÄEN KAUNEIN NAINEN ?
67
9294
Vastaukset
- Nähty on,
Eipä nuissa taija olla välistämistä. Kahto miltä kantilta tahansa.
- Hieno Vieno
Olisinko minä eroottisin ?
- Niin se on,
Seksikäs ei ole koskaan kaunis.
- on kummannäkösiä
On niinku maanilveijijöiden akat että pääasi kun on hyvä työmies.
- Aapeli
Kauneus on katsojan silmissä.
Jaahaaa.....
Olen Kärsämäellä syntynyt -53 huhtikuussa.....pois muutin jo muutaman vuoden vanhana Etelä-Suomeen......
Järjestetäänkö siellä mister kilpailutkin.....? Voisin tulla tuomaroimaan.....
Täällä Las Palmasissa on nyt meneillään karnevaalit.....- p....n jauhamista.
Eipä viitsi kovin monta kertaa lukea tätä Kärsämäki palstaa.Ei kiinnosta.
- :))
Jokos se kaunein on löytynyt?
Tulisin kahtoon ..... - 1+10============10+1
Ei kerrota. :P
- ...luonnossa...
AINAKIN OMASTA MIELESTÄÄN, voi olla jonkun asiakkaankin näkökanta.
- jdmnfzaba
jo on j....... halavat huvit...
- silmäniskijä
yksi on ylitse muiden...
- eurojenvaihtaja
en etsi seuraa enkä muutakaan- ilmoituksen tekijä
- KärsämäenKauneinNainen
Minun vaimoni.
- valitettavasti
tuota ei oteta, puolueellinen lausunto!
- naisistakaunein
Kaikki naiset ovat kauniita,niin nuoret ,kuin vanhatkin,omalla tavallaan.
- alleviiskymppinenmies
just näin on asia
- kauneuskatsojansilmissä
aa luulee olevansa, mutta kaunein löytyy kyllä muualta
- Hallanperänen
Rumia naisia ei olekaan, On vain liian vähän viinaa.
- ilkinaljung
tämmöstä salakieltä aina käydään, ennen hyökkäystä
- tapellaankosaatana
edelleen mun vaimo
- parasrahamies
se kellä on parhaiten laitatettu letti ja meikit.
- lettimeikki
siis kenellä on näin?
- onkauneintäältä
edelleen se minun muija
- tottakai
epäilemättä
- Mersulla-me
Kaunein, hmmm aika kaunis on yksi tyttö joka on luvannu mulle uskollisuutta. Kerta pari kuukaudessa nähhään ja hauskaa on ollut joka kerta. Kyllä k-mäellä kiva naiset on ja ossaavat laittautua kauniiksi.
- Anonyymi
Mitähähtäh? Onko kyrsämäelle ilimestynyt naesia? En kyllä usko, juksaatte stna.
- Anonyymi
minkänäkönenitse olet..
- Anonyymi
Tasaarvon vuoksi pitää kysyä, että kukahan on sitte Kärsämäen komein mies? Ja nyt kaikki naiset kommentoimaan, jos tätä häiriintyneitten palstaa kukaan naispuolinen joskus lukee...
- Anonyymi
Onhan niitä... :D
- Anonyymi
minä olenkomein,koska jakunmenen esm sokokseen kaikkipysähtyy
- Anonyymi
Kauneus lähtee sisältäpäin, ja valitettavasti Kärsämäellä ei ole sellaisia naisia ensinkään. Ja jos onkin niin he eivät pidä mölyä itsestään ja yritä kohottaa näkyvyyttään jollain säälittävillä tissi/persetyrkkykuvilla.
- Anonyymi
pittee kahtoa, maha on tiellä mut oppii sitä kusemmaa vaikkei pitele eheh
- Anonyymi
poetry in motion pussss tyttö!!
- rockabilly 50s - Anonyymi
Kauneimmat muuttaneet pois😑
- Anonyymi
- joo,mutta sananlaskut sanoo; #makkaavan kissan suuhun ei hiiri tule,,
- ja myös; #moni on päältä kaunis, mutta silkoa sisältä,,
- Kärsä nuorille pari-suhteeseen huononi, kun Kataja kaatui,,
- Työpaikkahan se olisi oltava, jotta naiset kiinostuis, vaikkapa aluksi tienviittana,, 24/7
Ketjusta on poistettu 73 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473