Häpeällistä ihmisten huijaamista

Q-Wii

Miten kukaan ei ymmärtänyt kuinka turhasta k.hankkeesta alunalkaen oli kyse?

Oikeasti asian tajusi moni. Oli niitä jotka tajusi ettei k.ole kannattavaa. Poliitikot ja virkamiehet tekivät kavereilleen poikkeuksellisen suuria palveluksia ennen kuin koko k.huijaus paljastuu? Helppo raha uhkaa tyssätä kuin seinään? Tosin se ei enää haittaisi niitä parasiitteja, jotka saivat jo miljoonansa ja vetäytyivät eläkkeelle helakasti nauraen.

9

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5 kopla...

      Joutuivat maksamaan osan miljoonistaan takaisin. Kuvio ei mennyt ihan niin kuin alunperin piti.....

      • sadankomite

        Röyhkeiden näkökulmasta lopputulos oli hyvä. Virkamiesten pakottamat ihmiset joutuivat maksamaan sadan euron katsastuslaskuja.


    • Pultti

      Mistä k.hankkeesta höpötät?

    • R-Wing

      Kyllä ymmärrystä on ollut, virkavirheasia.

      päitä *****

    • mietippä

      Oletko lukenut ton oman tekstisi läpi, ymmärrätkö itsekkään mitä siinä lukee?

      • perrrsuomi

        kepujen sönkköä


    • Kus etu s ta

      Hyvällä tarinalla myydään ei faktoilla. Samat asiat voidaan esittää monella tavalla valehtelematta.

    • A K Kartell

      Kyllä rikos oli tieten ja tahtomalla tehty. Rikolliset käyttivät hyväuskoisia hölmöjä hyväkseen. Osa hölmöistä on ostettu ja osa lahjottu. Kuvio rakennettiin sitä silmälläpitäen, että katsastukseen tulee kartelli ja ihmisiä päästään kusettamaan.

      Ahneille kävi kuten yleensä käy, ahneus voitti röyhkeydenkin. Nyt alkaa kostonkierre ja asiakkaat pudottavat kusettajat pois markkinoilta.
      Mikään ei saa minua enää koskaan A ja K kusettajien asiakkaaksi.

      • joukahainen2

        Ei A ja K ole ainoita kusettajia. Myös esim. Herttoniemen Autokatsastus,
        jonka omistaa joku Ovaska, repii vähintään samaa hintaa. Firman
        tuotto on ollutkin siinä 40% luokkaa, kun ei ole sellaista parasiittien hallintoa
        takana kuin suurilla firmoilla.

        Heidän Herttoniemen toimipisteensä repii Helsingin toiseksi kovinta
        hintaa. Paremmaksi panee ainoastaan A-Katsastus Aleksis Kiven Katu.
        Jostain syystä sinne Hakukseen riittää aina vaan pokaa sisään ovista
        ja ikkunoista.

        Ehkä ei kohta, kun vieressä olevat suuret autolikkeet, kuten VV-Auto ja
        Laakkonen alkavat katsastaa. Eivät hekään sitä kyllä ilmaiseksi ja
        hyvää hyvyyttään tee. Kohtuu korvaus siitä otetaan, eikä seula ole
        ainakaan löysempi.

        Jos tarkastellaan Norjan esimerkkiä, tulee korjaamoiden hylkyraja olemaan
        siinä 40%. Kaikki rajatapaukset, kuten iskareiden tai nastaeron 25%
        sovelletaan sellaisenaan. Nykykatsastajat lipsuvat näistä asiakkaan eduksi.
        Korjaamot tuskin, koska se kaikki on heille vain hyvää myyntiä.

        Saattavat katsoa läpi sormien pakokaasupäästö tai OBD -ongelmia, jos
        vika katsotaan hankalaksi korjata. Tällöin päästään näistäkin riesoista ja
        ympäristö kiittää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe