Naisten profiileja selaisessani olen havainnut yhden mielenkiintoisen piirteen: puolella 20...30-vuotiasta on koira. Omasta tuttavapiiristä voin sanoa että alle 10% naisista (vapaista ja varatuista) on koira, joten voisi olettaa A. koira aiheuttaa sinkuutta B. sinkkuus aiheuttaa koiran hankkimisen.
Kallistun kuitenkin ensimmäiseen vaihtoehtoon, sillä miltei kaikki tuntemani koiranomistajat ovat olleet vinttipimeitä, kykenemättömiä yleensä terveisiin ihmistuhteisiin, sosiaalisesti jotenkin rajoittuneita.
Ja sitten se koiranomistajien jatkuva puhe mitä se paskahäntä on tehnyt ja mitä ei. "Tänään tuli aika kiinteää kakkaa Pablolta", voi vi**u kun kiinnostaa!
Sitten kun vielä alat miettimään kuinka iso rasite koira on parisuhteen kannalta; koira vastaa pientä lasta! Et voi lähteä mihinkään ilman että koiralle hankita hoitajaa. Voi vi**u! Parempi on tapailla jotain yh-äitiä, sillä kouluikäinen lapsi tulee toimeen itsenäisesti, ilman että paskoo pitkin mattoja, jos nyt satut käymään ulkona syömässä.
Mikä edes tarve ihmisellä on vangita elukka johonkin 60-luvun neukkukuution halileluksi anyway? Kyllähän tuokin kertoo arvostelukyvystä jotain, saati profiileissa esiintyvä lause "koirani menee sinun edelle". Okei, jatka elämääsi koirasi kanssa yksinäsi. Itse asiassa koko lause kaikessa typeryydessään vetää vertoja, olet valmis uhraamaan (mahdollisesti toimivan) ihmissuhteen jonkun vammaiseksi jalostetun paskaruutan takia, jonka älykkyys on alle sian vastaava. Logiikka, ho-hoi!
Sitten se paskan ja koiran haju kämpässä. Hyi vi**u! Ei ihan niin paha kuin kissanomistajien kämpässä, mutta kuitenkin. Ja mitään oksettavampaa ei ole kuin bimbo akka pussailemassa koiraa, joka nuohoaa pitkin tien varsia lajitovereittensa paskaa ja kuolleita pikkueläimiä haalien kuonoonsa. Hyi tupla-vi**u! Oksettavaa!
Joten olisi kiva tietää kuinka moni muu mies tykkää naisella koirasta, kissasta hevosesta tai muusta vi*un hyppyrotasta? Kuinka moni kokee paskahännän rasitteeksi? Minä skippaan samantien profiilit, joissa on maininta jostain eläimestä, joka voi paskoa pitkin mattoja.
Ps. Ennen kuin joku alkaa itkemään, "yhyy, mikä eläimenvihaajanarsistipsykopaatti!", niin kerrottakoon että pidän oikeasti kaikista eläimistä. En pidä vain sellaisista omistajista, jotka eivät kunnioita eläintä eläimenä, vaan pitävät sitä jonain v*tun pikkuihmisenä ja pukevat sitä söpöihin vaatteisiin homeisessa 25m2 kokoisessa yksiössä.
Huolestuttavan paljon koiranomistajia deittailemassa
42
632
Vastaukset
Ikävän ahdistuneen ihmisen kirjoitus, hyh!
Tykkään naisista ja koirista ja koirallisista naisista. Jos eläimen omistajan kämpässä haisee paska ja ties mikä, niin syy ei ole kyllä eläimessä vaan siinä paskanhajuisen kämpän haltiassa.- HyperMandariini
Ei minua ahdista mikään, lähinnä vain totesin kuinka iso rasite kirppukasa on ja kuinka se laskee naisen vientiä treffimarkkinoilla. Olen tätä samaa asiaa kysynyt monelta mieheltä ja yli puolet siirtyvät seuraavaan profiiliin mikäli naisella on jokin eläin.
Jos sinä olet koiranomistajasekopää, niin onhan se aika loogista, että pidät toisista koiranomistajasekopäistä. Olet kyllä siinä ihan oikeassa.
Ps. Oletko koskaan miettinyt mikä oikeus sinulla on vangita eläin narriksesi? Mitä tyydytystä saat, kun voit käskeä milloin koira nukkuu, milloin syö ja milloin paskoo? Mikä voisi olla yhteiskunnallinen hyöty tai funktio koirasta, joka kuluttaa luonnonvaroja enemmän kuin citymaasturi ja lääketarvikkeita enemmän kuin kehitysmaalainen kylä? Koiralla (kuten ei muillakaan lemmikeillä) ei ole muuta funktiota kuin tuottaa jotain perverssiä iloa omistajalleen ja tuottaa paskaa pitkin katujemme varsia. - Hau Hau :D
HyperMandariini kirjoitti:
Ei minua ahdista mikään, lähinnä vain totesin kuinka iso rasite kirppukasa on ja kuinka se laskee naisen vientiä treffimarkkinoilla. Olen tätä samaa asiaa kysynyt monelta mieheltä ja yli puolet siirtyvät seuraavaan profiiliin mikäli naisella on jokin eläin.
Jos sinä olet koiranomistajasekopää, niin onhan se aika loogista, että pidät toisista koiranomistajasekopäistä. Olet kyllä siinä ihan oikeassa.
Ps. Oletko koskaan miettinyt mikä oikeus sinulla on vangita eläin narriksesi? Mitä tyydytystä saat, kun voit käskeä milloin koira nukkuu, milloin syö ja milloin paskoo? Mikä voisi olla yhteiskunnallinen hyöty tai funktio koirasta, joka kuluttaa luonnonvaroja enemmän kuin citymaasturi ja lääketarvikkeita enemmän kuin kehitysmaalainen kylä? Koiralla (kuten ei muillakaan lemmikeillä) ei ole muuta funktiota kuin tuottaa jotain perverssiä iloa omistajalleen ja tuottaa paskaa pitkin katujemme varsia.Nyt kun luin tämän aloittajan tekstit, niin olen todella onnellinen siitä, että minulla on koira! Todennäköisesti sen seikan avulla olen pystynyt pysymään erossa pahimmista tapauksista täällä!
Otaisinko mieluummin itselleni hullun miehen vai ihanan koiran lenkkeily- ja harrastuskaveriksi? Helppo valinta: Urpå saa mennä!
Koiraharrastusten kautta olen tutustunut parhaimpiin (ja älykkäimpiin) ystäviini, eikä seurusteluelämässäni ole valittamista ;)
- i like you!!!!
Loistava kirjoitus sinulta! Yhdyn mielipiteeseesi täysin, vaikka nainen olenkin. Koirallisia miehiäkin on tullut tavattua. Yhden kanssa jopa sänkyyn päädyin ja kävi se mitä eniten pelkäsin: koira tuli kesken aktin nuolemaan mun naamaani sänkyyn. Hyi hel---vetti!
Mä olen sitä mieltä, ettei koirien ja muiden eläinten paikka ylipäätään ole kerrostalossa tai edes kaupungissa. En mä eläimiä vihaa, päinvastoin. Mä en vaan tajua heidän omistajiaan, muka eläintenystäviä. Elukka on elukka, ei mikään perheenjäsen.- Mies e-suomesta
Varmasti monet provosoituu, mutta mun mielestä hauska kirjoitus aloittajalta. Itsekin omistan koiran, joten mikään koiravihaaja en ole.
- HyperMandariini
I like you too! Et sattuisi olemaan 25..30-vuotias? ;D
Olet kyllä harvinaisuus deittipalstalla, puolet ovat hankkineet jo jonkun loispesäkkeen miehenkorvikkeeksi... :(
Moni ei taida edes ajatella mikä vaiva syntyy eläimestä. Ilmeisesti moni ottaa koiran, kun se on niiiiiiiiin söpö (ainakin oli pentuna). Ja harhakuvitelma siitä että koira auttaisi liikkumaan, on väärä; mitä oman talon rakinulkoiluttajia olen katsonut, niin ne käy kääntymässä ovella kusettamassa rakkinsa samalla tiuskien koiralla eikö pissa ei tule... Siinä kaikki, eipä taida kunto nousta...
Miksi S24:n hakuehdoissa ei ole kohtaa "ei eläimiä"? Mikä vääryys! - qwq
I like you too! Et sattuisi olemaan 25..30-vuotias? ;D
Olet kyllä harvinaisuus deittipalstalla, puolet ovat hankkineet jo jonkun loispesäkkeen miehenkorvikkeeksi... :(
Moni ei taida edes ajatella mikä vaiva syntyy eläimestä. Ilmeisesti moni ottaa koiran, kun se on niiiiiiiiin söpö (ainakin oli pentuna). Ja harhakuvitelma siitä että koira auttaisi liikkumaan, on väärä; mitä oman talon rakinulkoiluttajia olen katsonut, niin ne käy kääntymässä ovella kusettamassa rakkinsa samalla tiuskien koiralla eikö pissa ei tule... Siinä kaikki, eipä taida kunto nousta...
Miksi S24:n hakuehdoissa ei ole kohtaa "ei eläimiä"? Mikä vääryys!Ihan sarja se spanielipentueen vuosi, joka tuli femma-kanavalta.
- qwq
qwq kirjoitti:
Ihan sarja se spanielipentueen vuosi, joka tuli femma-kanavalta.
Tarkoitin siis, ihana sarja.......Siinä kuvattiin monia erilaisia perheitä, pariskuntia ja yksi sinkkunainenkin siinä oli, jotka hankkivat itselleen spanielinpennun ja saivat niistä paljon iloa, hassuttelua, uusia tuttuavia ja toimintaa elämäänäs erilaisten koiraharrastusten muodossa.
- HyperMandariini
qwq kirjoitti:
Tarkoitin siis, ihana sarja.......Siinä kuvattiin monia erilaisia perheitä, pariskuntia ja yksi sinkkunainenkin siinä oli, jotka hankkivat itselleen spanielinpennun ja saivat niistä paljon iloa, hassuttelua, uusia tuttuavia ja toimintaa elämäänäs erilaisten koiraharrastusten muodossa.
*sarc*
Uuuuh, kuinka ihanaa! Luontoa kuormitetaan citymaasturin edestä ilman mitään konkreettista hyötyä, jos nyt ei ajatella sitä kuinka rakki muuttaa ihmiselle kelpaavan ruuan paskaksi katujen varsia somistamaan, samaan aikaan kun afrikkalaiset eivät jaksa riisitaudiltaan nyppiä kärpäsiä silmistään. Voi kuinka suloista ja järkevää!
Tapaavat uusia tuttuja! Mahtavaa, sosiaalisesti vinksahtaneet ihmiset pääsevät sairaaksi jalostetun mutantin avulla tapaamaan uusia ihmisiä ja levittämään omaa narsistista ja luontoa halventavaa ilosanomaansa! He eivät varmaan voisi tavata näitä samoja ihmisiä esimerkiksi jossain leivontakerhossa tai purjeseurassa!? Toki egon pönkitys luonnistuisi varmaan pullia leipomallakin, mutta tuon suden irvikuvan kanssa se käy luonnostaa ja sillä saadaan tyhjään, niin tyhjään elämään nollasisältöä. IHQUA!
Ja mikäs sen söpömpää kuin tukholman-syndroomasta kärsivät koirat, joiden elämä on rajoitettu omistajansa mielitekojen mukaiseksi! Uuuuuh, niin SÖPÖÄ!!! Kyllä on söpöä!!!! Uliuliuliuli!!!
*/sarc* - Yks Elli vaa
*sarc*
Uuuuh, kuinka ihanaa! Luontoa kuormitetaan citymaasturin edestä ilman mitään konkreettista hyötyä, jos nyt ei ajatella sitä kuinka rakki muuttaa ihmiselle kelpaavan ruuan paskaksi katujen varsia somistamaan, samaan aikaan kun afrikkalaiset eivät jaksa riisitaudiltaan nyppiä kärpäsiä silmistään. Voi kuinka suloista ja järkevää!
Tapaavat uusia tuttuja! Mahtavaa, sosiaalisesti vinksahtaneet ihmiset pääsevät sairaaksi jalostetun mutantin avulla tapaamaan uusia ihmisiä ja levittämään omaa narsistista ja luontoa halventavaa ilosanomaansa! He eivät varmaan voisi tavata näitä samoja ihmisiä esimerkiksi jossain leivontakerhossa tai purjeseurassa!? Toki egon pönkitys luonnistuisi varmaan pullia leipomallakin, mutta tuon suden irvikuvan kanssa se käy luonnostaa ja sillä saadaan tyhjään, niin tyhjään elämään nollasisältöä. IHQUA!
Ja mikäs sen söpömpää kuin tukholman-syndroomasta kärsivät koirat, joiden elämä on rajoitettu omistajansa mielitekojen mukaiseksi! Uuuuuh, niin SÖPÖÄ!!! Kyllä on söpöä!!!! Uliuliuliuli!!!
*/sarc*Kuulostaa pahasti siltä että HyperMandariinin oma elämä on niin tyhjää, niin tyhjää, että pitää tänne tulla paasaamaan muiden pitämistä eläimistä,kun itsellä ei vaan ole mitään mistä kukaan pitää.
- tilipi-tappi 666
Yhden todennäköisen ikisinkkunaisen tiedän, ja sille koirat on kaikki kaikessa. Olikohan sillä kolme piskiä, eikä mitään pikkukoiria edes. Kaikki vapaa-aika menee niiden kanssa ties missä harrastuksissa juostessa (ajetaan ympäri Suomea), välillä se menee puolikuolleena töihin, kun ei ole ehtinyt koiriltaan nukkua jne...
Kuka mies tuollaiseen haluaisi osalliseksi?- oiuii77
minä :)
- Ei mitään
Naisella ei saa olla lapsia, ei koiria, ei muitakaan eläimiä, ei exiä, ei perhettä.
Kyllä on tervettä menoa nykyajan miehillä. Ei ihme, että yksin olette ja yksin jäätte.- HyperMandariini
Ei kyse ole siitä. Koirastasi saamasi aivoloinen on todennäköisesti tuhonnut tekstinymmärtämisestä vastaavan osan kuupastasi, sillä aloituksessani ei lue mitään tuollaista. Sen siitä saa kun pussailee raatoja ja paskaa syövää elukkaa...
Naisella pitää olla terveitä ystävyysuhteita IHMISTEN kanssa. Perhettään ei ihminen voi valita, mutta toivottavaa olisi, että sellainen jos on, olisi ainakin välit kunnossa.
Exien pitäisi kuulua menneeseen elämään, en ainakaan omiani mieti tai tuo puheeksi, saamaa toivon toiselta.
Riittikö tämä vai väännänkö rautalangasta? - Hullu olet
Ei kyse ole siitä. Koirastasi saamasi aivoloinen on todennäköisesti tuhonnut tekstinymmärtämisestä vastaavan osan kuupastasi, sillä aloituksessani ei lue mitään tuollaista. Sen siitä saa kun pussailee raatoja ja paskaa syövää elukkaa...
Naisella pitää olla terveitä ystävyysuhteita IHMISTEN kanssa. Perhettään ei ihminen voi valita, mutta toivottavaa olisi, että sellainen jos on, olisi ainakin välit kunnossa.
Exien pitäisi kuulua menneeseen elämään, en ainakaan omiani mieti tai tuo puheeksi, saamaa toivon toiselta.
Riittikö tämä vai väännänkö rautalangasta?Koiranomistajat saa paljon sosiaalisia kontakteja lenkkipoluilla ja koirapuistoissa muiden koiranomistajien kanssa.
En tietenkään pysty puhumaan kuin omasta puolestani (vaikka tunnen muitakin ihan täyspäisiä, normaalia elämää eläviä koiranomistajia, myös parisuhteessa olevia), mutta oma elämäni ei pyöri vain koiran ympärillä. Käyn myös töissä, minulla on ystäviä, ja aikaa riittää jopa kuntosalilla käymiseen.
Jos koiranomistajat aiheuttaa sussa noin voimakkaita aggressioita, niin mikset vaan pysy niistä kaukana. Vai saatko sä tuollaisia kilareita aina kun vaan näetkin ihmisen koiran kanssa? Ajatusmaailmaltasi ainakaan et ole terve. Jos itse en pidä tietynlaisista ihmisistä, niin en ole sellaisten kanssa tekemisissä, enkä tunne tarvetta raivota niiden olemassaolosta ja huonoista puolista netin keskustelupalstalla. - HyperMandariini
Hullu olet kirjoitti:
Koiranomistajat saa paljon sosiaalisia kontakteja lenkkipoluilla ja koirapuistoissa muiden koiranomistajien kanssa.
En tietenkään pysty puhumaan kuin omasta puolestani (vaikka tunnen muitakin ihan täyspäisiä, normaalia elämää eläviä koiranomistajia, myös parisuhteessa olevia), mutta oma elämäni ei pyöri vain koiran ympärillä. Käyn myös töissä, minulla on ystäviä, ja aikaa riittää jopa kuntosalilla käymiseen.
Jos koiranomistajat aiheuttaa sussa noin voimakkaita aggressioita, niin mikset vaan pysy niistä kaukana. Vai saatko sä tuollaisia kilareita aina kun vaan näetkin ihmisen koiran kanssa? Ajatusmaailmaltasi ainakaan et ole terve. Jos itse en pidä tietynlaisista ihmisistä, niin en ole sellaisten kanssa tekemisissä, enkä tunne tarvetta raivota niiden olemassaolosta ja huonoista puolista netin keskustelupalstalla.Ei koirat aiheuta minussa mitään aggressioita, eikä edes moni koiranomistajakaan, mutta ne jotka halveksivat luontokappaletta ja pitävät koiraansa jonain vitun halileluna sekä pikkuihmisenä ärsyttävät kyllä minua melkoisen paljon. Taidat kuulua tähän jälkimmäiseen ryhmään..?
Mikä oikeus sinulla on pitää luontokappaletta, joka kuormittaa luontoa pienen lapsen verran, mutta ei ole sellainen, vaan täysin funktioton vähä-älyinen eläin, joka ei tule koskaan antamaan tällä yhteiskunnalle muuta kuin ulostetta katujen varsiin? Samaan aikaan varmaan äänestät vihreitä ja vingut autoilijoille rajoitteita?
Mikä oikeus sinulla on tukea sairasta jalostusbisnestä ja sairaita koirien kauneusihanteita ostamalla lonkkavikainen koira, jonka luonnollisuus on samaa tasoa kuin siirtogeeninen maissi vetämässä stand-up'ia?
Mikä oikeus sinulla on vangita tuo sairas luontokappale kotiisi? Käyt salilla ja koirasi odottaa sinua siellä kotona paskaa pidätellen. Upeaa, niin upea suhde! IHANAA!!! Onneksi koirasi kärsii Tukholma-syndroomasta, eikä osaa vaatia parempaa...
Oletko koskaan miettinyt kuinka tervettä sinulta on pitää vangittuna viatonta eläintä sinun narrinasi? Mietihän ihan oikeasti...
- Itse koen näin
Koira tai muu vastaava eläin ehkä sitoo enemmän kotioloihin joten ulkona liikkuminen jää vähäisemmäksi. Muutoin kun lenkkireissu.
- kissat ok
silläkin on merkitystä onko koira iso vai pieni. tasavarmasti ison koiran omistaja on miesvihaaja, jolle koira toimii turvamiehenä. pienen koiran omistaja taas on ihan yhtä turhamainen kuin omistajansakin. saat olla joka päivä kuskina koirankynnenhoitolaan, jos suhteeseen alat. varo molempia !
- ggfrtrtff
Itselläni on koira ja se todellakin aiheuttaa sinkkuutta. Vaikka parasta seuraa ja ystävä onkin. Koiran kanssa vain menee niin paljon päivässä aikaa (3-4 ulkoilua), että kauheasti ei ehdi seurustella ja pitämään suhdetta yllä. Varsinkin autoton koiranomistajan on todella raskasta liikkua edestakaisin käyttämässä koiraa ulkona ja takaisin. Aina koiraa ei saa mukaan otettua ja vaikka saisikin on sen kanssa hitaampaa liikkua. Naisille tämä ei niin paha asia ole koska olen huomannut, että naiset yleensä vaativat seurustelussa, että mihen pitäisi useammin olla menossa heidän luokseen kuin he tulisivat miehen luokse. Lisäksi tietenkin koiran kanssa nuo ulkoilulenkit ja harrastukset vievät monta tuntia päivässä ja vaatii oikeastaan kumppanilta myös näissä kuvioissa mukana liikkumista.
Itse toivon, että vielä joskus tuollaisen koirista pitävän naisen löydän koska oma elämäni pyörii niin paljon koirieni ympärillä. Todella vaikeaa se on vaikka koiranomistaja naisia on todella paljon. - Kerro kerro kuvastin
"...miltei kaikki tuntemani koiranomistajat ovat olleet vinttipimeitä, kykenemättömiä yleensä terveisiin ihmistuhteisiin, sosiaalisesti jotenkin rajoittuneita."
Peilaatkohan sä nyt jotenkin omia ominaisuuksiasi koiranomistajanaisiin, koska olet saanut liikaa pakkeja kaikilta muilta? Nimittäin jos tuo aloitus ei ole provokaatiota vaan kuvastaa todellista ajatusmaailmaasi ja tapaa suhtautua ihmisiin, niin itse olet vinttipimeä ja noilla ominaisuuksilla kykenemätön terveisiin ihmissuhteisiin.
Ja jos oikeasti ajaudut toistuvasti vain vinttipimeiden koiranomistajien seuraan, niin kannattaa siinäkin kohtaa vilkaista peiliin, että miksi niin käy. Samanhenkisyys kun yleensä tapaa yhdistää ihmisiä.- HyperMandariini
En peilaa omia ominaisuuksiani, sillä minulla on tasapainoisia suhteuta ihmisten kanssa, ei pelkästään kuolaavuotavien rakkien kanssa kuten sinulla..? Mietippä monta oikeaa kunnollista ja tervettä ihmisuhdetta sinulla on? Facebookin pinnalliset tutut eivät ole ystäviä.
Ja olen ollut monien naisen kanssa suhteessa muutamasta tunnista muutamaan vuoteen. Toki pakkejakin on tullut, mutta sehän on täysin luonnollista. En koe niitä mitenkään loukkaavina, sillä ymmärrän täysin ettei kaikki sovi keskenään, se on vain elämää.
Oma väitteeni perustuu empiiriseen havainnointiin koko elämäni ajalta; keskimäärin koiranomista (useimmiten nainen) on ns. vinttipimeä. En ole hakautunut tälläisten ihmisten seuraan, mutta aikaisempien töitteni puolesta olen nähnyt paljon ihmisiä.
Minulla on teoria miksi koiranomistajat ovat keskivertoja hankalampia ihmisiä. Koska ihminen, toisin kuin koira, ei helposti alistu toisen tahtoon, joutuu koiranomistaja haalimaan näitä alistuvia "parhaita" ystäviään ympärilleen, sillä ihmiset eivät kestä moista diktaattoria. Paras ystävä = alistuva ystävä, that's how it goes!
Ja nyt kun aloin miettimään menneitä, niin muistin että aika monella koiranomistajanaisella oli ihmisystävänään joku hissukka. Varmaan sen sai alistumaan kuin koiran... - Kerro kerro kuvastin
En peilaa omia ominaisuuksiani, sillä minulla on tasapainoisia suhteuta ihmisten kanssa, ei pelkästään kuolaavuotavien rakkien kanssa kuten sinulla..? Mietippä monta oikeaa kunnollista ja tervettä ihmisuhdetta sinulla on? Facebookin pinnalliset tutut eivät ole ystäviä.
Ja olen ollut monien naisen kanssa suhteessa muutamasta tunnista muutamaan vuoteen. Toki pakkejakin on tullut, mutta sehän on täysin luonnollista. En koe niitä mitenkään loukkaavina, sillä ymmärrän täysin ettei kaikki sovi keskenään, se on vain elämää.
Oma väitteeni perustuu empiiriseen havainnointiin koko elämäni ajalta; keskimäärin koiranomista (useimmiten nainen) on ns. vinttipimeä. En ole hakautunut tälläisten ihmisten seuraan, mutta aikaisempien töitteni puolesta olen nähnyt paljon ihmisiä.
Minulla on teoria miksi koiranomistajat ovat keskivertoja hankalampia ihmisiä. Koska ihminen, toisin kuin koira, ei helposti alistu toisen tahtoon, joutuu koiranomistaja haalimaan näitä alistuvia "parhaita" ystäviään ympärilleen, sillä ihmiset eivät kestä moista diktaattoria. Paras ystävä = alistuva ystävä, that's how it goes!
Ja nyt kun aloin miettimään menneitä, niin muistin että aika monella koiranomistajanaisella oli ihmisystävänään joku hissukka. Varmaan sen sai alistumaan kuin koiran..."Projektio (lat. proiacere 'heittää eteen') eli sijoittaminen on psykologian ja psykiatrian käsite, jolla tarkoitetaan omien mielensisältöjen heijastamista toiseen ihmiseen tai muuhun ulkoiseen kohteeseen. Projektio kuuluu ns. defenssimekanismeihin. Asianosainen ei välttämättä ole tietoinen projektiostaan eikä oivalla, että hän havainnoi omaa psyykkistä todellisuuttaan ikään kuin se olisi objektiivista todellisuutta.[1] Kyseiset mielensisällöt koetaan usein torjuttaviksi, ja ne saattavat ärsyttää tai ahdistaa asianosaista itseään. (http://fi.wikipedia.org/wiki/Projektio_(psykologia))
Se, miten koiranomistajanaiset sinua ärsyttävät, ja jopa vihastuttavat, vaikka voisit tyytyväisesti elää omaa elämääsi ja keskittyä "tasapainoisiin ihmissuhteisiisi", tuo väistämättä mieleen ylläkuvatun ilmiön.
On ihmeellistä, että näet koiranomistajuuden noin negatiivisena asiana, ja että sinulla on tuollaiseen katkeruuteen asti negatiivisia kokemuksia/mielikuvia koiranomistajista, koska todellisuudessa ihan oikeissa, tieteellisesti pätevissä tutkimuksissa on todettu lemmikkikoiralla olevan merkittäviä positiivisia vaikutuksia ihmisen terveyteen. Sekä fyysiseen että psyykkiseen.
Ja tuo facebook-heitto oli kyllä ihan paras... Eihän tällainen "kuolaavuotavien rakkien" kanssa elämäänsä elävä "vinttipimeä" ihminen nyt sentään mistään facebookista mitään ymmärrä. Ja mihin se sellaista tarvitsisikaan, kun ei ne "kuolaavuotavat rakit", jotka ovat sen ainoita kavereita, käytä mitään facebookia... :D :D :D - Psykoanalyytikko
Ja nyt kun aloin miettimään menneitä, niin muistin että aika monella koiranomistajanaisella oli ihmisystävänään joku hissukka. Varmaan sen sai alistumaan kuin koiran...Täytyy sanoa että ei tää HyperMandariini ihan terveeltä vaikuta.
- HyperMandariini
Kerro kerro kuvastin kirjoitti:
"Projektio (lat. proiacere 'heittää eteen') eli sijoittaminen on psykologian ja psykiatrian käsite, jolla tarkoitetaan omien mielensisältöjen heijastamista toiseen ihmiseen tai muuhun ulkoiseen kohteeseen. Projektio kuuluu ns. defenssimekanismeihin. Asianosainen ei välttämättä ole tietoinen projektiostaan eikä oivalla, että hän havainnoi omaa psyykkistä todellisuuttaan ikään kuin se olisi objektiivista todellisuutta.[1] Kyseiset mielensisällöt koetaan usein torjuttaviksi, ja ne saattavat ärsyttää tai ahdistaa asianosaista itseään. (http://fi.wikipedia.org/wiki/Projektio_(psykologia))
Se, miten koiranomistajanaiset sinua ärsyttävät, ja jopa vihastuttavat, vaikka voisit tyytyväisesti elää omaa elämääsi ja keskittyä "tasapainoisiin ihmissuhteisiisi", tuo väistämättä mieleen ylläkuvatun ilmiön.
On ihmeellistä, että näet koiranomistajuuden noin negatiivisena asiana, ja että sinulla on tuollaiseen katkeruuteen asti negatiivisia kokemuksia/mielikuvia koiranomistajista, koska todellisuudessa ihan oikeissa, tieteellisesti pätevissä tutkimuksissa on todettu lemmikkikoiralla olevan merkittäviä positiivisia vaikutuksia ihmisen terveyteen. Sekä fyysiseen että psyykkiseen.
Ja tuo facebook-heitto oli kyllä ihan paras... Eihän tällainen "kuolaavuotavien rakkien" kanssa elämäänsä elävä "vinttipimeä" ihminen nyt sentään mistään facebookista mitään ymmärrä. Ja mihin se sellaista tarvitsisikaan, kun ei ne "kuolaavuotavat rakit", jotka ovat sen ainoita kavereita, käytä mitään facebookia... :D :D :D...eli siis todella olet vinttipimeä koiranomistaja? Ainakin tuosta itkunsekaisesta "..ei meidän Musti..."-tilityksestä ei saa mitään selvää.
Mietis oikein tarkaan, onko koirasi onnellisempi...
A. Juostessaan vapaana jossain hevon perseen savannilla toisten koirien kanssa.
B. Sinun kanssasi betonikuutiossa, jossa sinä määräät milloin Musti syö, nukkuu, leikkii ja paskoo?
Niinpä, pistää todellakin miettimään, mitä ihmisellä on vikana päässä, että tarvitsee jonkun käskyttevän halilelun itselleen. Kertoo jo jostain mielenheikkoudesta ja sosiaalisten kykyjen puutteesta.
Joten olet jossain määrin oikeassa, minua ärsyttävät itsekkäät koiranomistajat, jotka vangitsevat vammaiseksi jalostettuja eläimen irvikuvia omiksi narreikseen Kallion kusen polttamiin neukkukuutiohin. Olet ihan oikeassa, ärsyttää jo kun ajattelen. - HomoAnalyytikko
Psykoanalyytikko kirjoitti:
Täytyy sanoa että ei tää HyperMandariini ihan terveeltä vaikuta.
Olet homo.
- blah1
Koirat/hevoset ja naiset, autot ja miehet
Ja kyllähän mikä tahansa harrastus vie aikaa jos siihen panostaa.- I love my dogs
En vaihtaisi koiriani alkuperäiseen kirjoittajaan. Koiran omistajana minulla on myös muita harrastuksia ja muuta älyllistä elämää.
- Mies vai koira
I love my dogs kirjoitti:
En vaihtaisi koiriani alkuperäiseen kirjoittajaan. Koiran omistajana minulla on myös muita harrastuksia ja muuta älyllistä elämää.
Mutta miestä sinulle ei taida olla ja en usko että saatkaan jos sinulla on useita koiria!
- KULTAinen noutaja
Muutama fakta:
- Sakemannin kouluttaminen on helpointa, sillä se on kovin miellyttämishaluinen. Rotikka vaatii taitavan kasvattajan, mutta on yhden naisen koira. Sheltti on kaukaakin helposti ohjailtavissa vaikkapa vain käsimerkein ja on hyvin herkkävaistoinen näkemään, kenestä emäntä ei pidä, joten se ajaa ei-toivotut kumppaniehdokkaat nopeasti pois ilman, että emännän tarvitsee sanoa mitään.
Otin kuitenkin kultaisen noutajan, sillä olen liki 50v. ja tässä iässä 80% vapaista miehistä on alkoholisteja. Loput 20% ylisiistejä, yliruokottomia, ylimustasukkaisia, ylilaiskoja, yli-., yli-...tai työtä vieroksuvia vihtoreita peukalo keskellä kämmentä. Eroja tulee tuon tuosta ja kultainen noutaja on sopeutuvainen, eikä reagoi vaihtuviin isäntiin. Mies ja kultsi elävät voimakkaasti metsästysvaistojensa varassa, sekoavat jokaisen saaliin jäljestä ja ovat hyvin yksinkertaisia. Koulutus voi tapahtua samanaikaisesti ja parhaaseen tulokseen pääsee namipaloilla.
- Koira oppii miestä helpommin ryömimään, mies koiraa helpommin makaamaan.
-Molempien kanssa kannattaa olla johdonmukainen ja soveltaa Pavlovin "palkkiota ja rangaistusta"
KUKA ON NÄHNYT JATKO-OSAN "LASSIE PALAA KOTIIN"?
Se on "LASSI PALAA KOTIIN"...ryyppyreissuiltansa thaikkuhieronnan kautta, jotta ei tarvitse nähdä vaivaa seksuaalisten tarpeidensa tyydyttämiseen. Rahat loppu, mutta onneksi nainen käy töissä. Sen näkee katselemalla ihan vaan omaa elämäänsä. Kas, sitten tulee ero, koira/ koirat jää naiselle, sillä mies jatkaa ryyppäämistään eikä kykenehuolehimaan edes koirista. Mies menee kiertoon yhä uudelleen...ja kaikilla naisilla on ne koirat. Tähän se siis perustuu...PAHVI.- KULTAinen noutaja
Minun koirani ei myöskään ole paskahäntä, mutta ne miehet kylläkin, jotka vinkuvat per...siii...see....eivätkä ymmärrä olevansa homoja.
- hmm..
Koirat ja kissat haisevat ja aiheuttavat taatusti enemmän siivousta. Jos et pidä siivouksesta, älä katso eläimiä omistavia naisia. Itseäni miellyttäisi kissat, mutta niitten hajun (ja matojen) takia vieroksun ajatusta. Jos saisinkin mato-ongelman kuriin, niin toinen ongelma olis tuo kissapölly. Se alkaa tuntumaan nenässä ja nenä menee tukkoon. Kova työ olis siivotessa. Mato-ongelma on sinänsä jatkuvaa, sillä nuo elukat haistelavat ja ottavat loisia ulkoa kakoista ja elukoista. Kissat esimerkiksi pyydystävät hiiriä. Jos laittaakin matokuurille, niin kohta ovat ulkona taas hakemassa uutta loista elimistöönsä. Oikeasti hankalaa, eihän ihminenkään käy jokaista läjää haistelemassa ja maistelemassa jokaisella ulkoreissullaan... Ja ihan oikeesti ne ihmisetkin pitää matokuurittaa niin kuin ennenkin. Suomessa mukamas vain elukoille on matokuurit ja koskee vain Afrikkaa se ihmismatokuurittaminen.
- Russeli terrieri
Minulla kyllä aiheutti mies enemmän siivousta kuin koira. Mies oli vieläpä laiska ja lihava. Nyt kaikki hyvin.
- varsinainen satsuma
Olipa lapsellisen typerä avautuminen tuolta aloittajalta.
Jos noin kovasti häiritsee että jollain on lemmikki, siirryt seuraavaan profiiliin. Sillä selvä.
Eikä naismaisesti vinkua siitä täällä. Yhyy, yhyy, kun elämäsi onkin nyt kurjaa. Häpeä, poju.- HyperMandariini
Voi nyyh, onko tosiasioden ääneen sanominen kiellettyä? Se rakki älähtää johon kalikka kalahtaa, ja nyt se kalahti sinuun, rakkiisi ja teidän epäterveeseen suhteeseen.
- niih,
No, se koiran etusijalle laittaminen tarkoittanee myös sitä, että sinä tulet taloon siivoamaan sillä aikaa, kun emäntä ja koira ovat lenkillä. Helpottuu talouden ylläpitp sillä tavalla.
- ohvi
Eihän aloittajan ole pakko yrittää tutustua niihin, joilla on koira tai joku muu eläin.
Minulla on lemmikkieläin, en etsi miestä ja olen sosiaalisesti rajoittunut, voi johtua elukasta tai jostain ihan muusta. Deittailevat eläintenhyysääjät ovat sentään halukkaita muodostamaan ihmissuhteen, ymmärsinkö oikein? - EI_KOIRIA!
Olen täysin samaa mieltä HyperMandariini kanssa! Olen itse nainen ja olen aina kertonut kaikille etten siedä koiria. Nykyisellä miesystävälläni on koira jonka hänen ex on jättänyt lähtiessään eikä voi ottaa. Kerroin että jos kanssani haluaa suhteen koira on hävitettävä. Määrä-aika meni umpeen jo ja koira ei ole hävinnyt vaikka huomautin, selitystä tulee kyllä. Taitaa mies lähteä vaihtoon!!!
Näin se vaan on jos ei tykkää niin ei voi oppiakaan tykkäämään Eikä haluakaan ole!- HyperMandariini
Oooooh, olet selvää vaimoainesta! Minun kämppääni ei yhtään loispesäkettä tule. Loispesäkkeet ovat paljon onnellisempia luonnossa toisiaan vapaasti repien, loiset turkista lennellen. Olenpa runollisella tuulella.
- Iso_Arzka
HyperMandariini kyllä heittää ilmoille hauskoja pointteja. Ei ihmekään, että koiranomistajat repivät hiuksia päästään, kun todellisuus alkaa valjeta heillekin.
- Koira vai Mies?
Samaa mieltä! :)
Itse olen miettinyt onko koiran hankkiminen syy vai seuraus naisen sinkkuuteen!
Yleensä koiran omistaja naiset ovt keskitasoa tai sen alle ulkoisesti.
Koira taloudessa minun mielestäni tiputta noin 50% pariutumismahdollisuuksista!
Mutta asia pitäisi tutkia.
Yleensä itse olen kokenut empiirisesti että ne naiset joilla lemmikkieläimiä ovat ne hankkineet ne juuri läheisyyden tarpeen puutteessa kun eivät sitä saa miehiltä tarpeeksi.
Eli heillä ei ole miehiä. Onko lemmikit sitten syy vai seuraus? Riippuu varmaan ihn naisesta! Mutta ei lemmikki pariutumista edistä!
Eli naiset koirat ja muut lemmikit äkkiä muualle jos miehen haluatte! - rjuhani67
Kyllä koiran omistaminen rajoittaa pariutumista. Olen sen itse huomannut koiran omistajana. Vastaan on tullut useampi koirille allerginen nainen, eikä kaikki naiset muutenkaan halua sitoutua koiralliseen elämään. Ei mahda mitään, sellaiset on skipattava. Koira jäi aikoinaan minulle ja huolehdin siitä sen loppuelämän.
- Adsdassds
Koirat vielä mitään, heppatytöt on, vissiin suhteessa eläimen kokoon, vielä mahdottomampia..
Tuleeko se hapan naama hevosen mukana vai siksi että on hevonen?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1413162
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau582542Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.292009- 1301657
- 751474
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?781434Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641418- 891115
- 901069
- 831048