Olin herrasmies mutta naiseni siitä raivostui!

Käsittämätöntä!

Tapasin viime syksynä todella ihanan naisen johon ihastuin päätä pahkaa. Hänellä oli ollut ikävä ero takana, hän tahtoi aloittaa suhteen hitaasti. Tämä sopi minulle, olin täydellinen herrasmies, en painostanut millään tavalla moneen kuukauteen seksiin. Vihdoin hän halusi sitä ja kaikki meni hyvin ja rakastuimme.

Nyt kuitenkin on aivan sattumalta paljastunut että sinä aikana kun tapailimme platonisesti että minulla oli ns. vakipano jonka luona kävin kaksi kolme kertaa viikossa. Tämän ansiosta pystyin olemaan täydellinen herrasmies enkä naistani mihinkään painostanut. Tämä on kuitenkin käännetty minua vastaan, minun olisi muka pitänyt puutteessa kipristellä. Tämä on jotain aivan käsittämätöntä naisen logiikkaa jota ei tavallinen heteromies ymmärrä. Minun muka pitää pyytää anteeksi ja muutenkin olla pahoillaan vaikka omasta mielestäni en ole tehnyt mitään väärää!

Minuahan tässä on kohdeltu väärin, minulta pitäisi pyytää anteeksi. Olin täydellinen herrasmies, ymmärsin naisen vaikean tilanteen, annoin aikaa, keskusteltiin jne. Vihat sain niskaani, tämä ei ole oikein!

121

1636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdgasdgasd

      Täydellinen pässi sä oot.

    • -;-

      Eikä sinusta ole enää "herrasmieheksi", pyytämään anteeksi vain, jotta nainen olisi tyytyväinen? Epäloogista ja käsittämätöntä, kertoo sinusta jotain hyvin paljastavaa.

    • joopajoo taas

      Herrasmies olisit ollut vain siinä tapauksessa että olisit ollut rehellinen. Et kertonut naiselle totuutta toiminnastasi. Tottakai hän loukkaantui!! Annoit kaunistellun kuvan itsestäsi. Ei kerro susta hyvää.

      • Jotain rajaa

        "Herrasmies olisit ollut vain siinä tapauksessa että olisit ollut rehellinen. Et kertonut naiselle totuutta toiminnastasi. Tottakai hän loukkaantui!! Annoit kaunistellun kuvan itsestäsi. Ei kerro susta hyvää."

        Tämä on kyllä hyvä. Miksi naiset naamansa meikkaavat, värjäävät hiuksiaan, käyttävät kaikenlaisia push-up liiveja, hehän antavat kaunistellut kuvan itsestään.

        Kaikkihan antaa itsestään kaunistellun kuvan, joko aivan tietoisesti tai tiedostamatta. Tuskin sinäkään alat kiinnostavalle miehelle heti nalkuttamaan vaikka nalkuttavalta akalta vaikutatkin.


      • ohikulkija mä vaan
        Jotain rajaa kirjoitti:

        "Herrasmies olisit ollut vain siinä tapauksessa että olisit ollut rehellinen. Et kertonut naiselle totuutta toiminnastasi. Tottakai hän loukkaantui!! Annoit kaunistellun kuvan itsestäsi. Ei kerro susta hyvää."

        Tämä on kyllä hyvä. Miksi naiset naamansa meikkaavat, värjäävät hiuksiaan, käyttävät kaikenlaisia push-up liiveja, hehän antavat kaunistellut kuvan itsestään.

        Kaikkihan antaa itsestään kaunistellun kuvan, joko aivan tietoisesti tai tiedostamatta. Tuskin sinäkään alat kiinnostavalle miehelle heti nalkuttamaan vaikka nalkuttavalta akalta vaikutatkin.

        Aijaijai... Ilman tota viimestä lausetta tätä olis voinut kuvailla kunnon depatin aluksi.
        Yritetään olla sivistyneitä vaikka aihe on tunteita nostattava.

        Mua mietityttää miten aloittaja itse toimisi jos tilanne olisi toisinpäin ja hän se juuri eronnut ja uutta etsivä kipeä ihminen ja jos sitten paljastuisi, että hänen uusi ihana ihastuksensa olisi tyydyttänyt fyysisiä tarpeitaan jonkun sanotaan nyt vaikka ulkomaalaisen miehen kanssa, silleen vaan teknisesti ja ilman syvempiä tunteita.

        On niin helppoa hämmästellä muiden reaktioita omiin valintoihinsa ja samalla evätä muilta sama oikeus. Ymmärtämällä muita ymmärtää paremmin itseäänkin.


    • et silleen

      Olet ihan vitun täydellinen ääliö ja idiootti kusipää pettäjäpaska.Sitä saa mitä tilaa!

      • huvittunut mijäs

        Jaa pettänyt minkä. Esisuhden kahviseuralaisensa. Nähtävästi miehillä ei saa olla exiäkään, mutta sängyssä pitää olla ihan kunkku.


      • Jos aloittaja
        huvittunut mijäs kirjoitti:

        Jaa pettänyt minkä. Esisuhden kahviseuralaisensa. Nähtävästi miehillä ei saa olla exiäkään, mutta sängyssä pitää olla ihan kunkku.

        on seurustellut naisen kanssa niin silloinhan aloittaja on pettänyt.
        Ei kai seurustelu ala vasta kun suhteessa on edetty sänkyyn asti??

        Minä ja miehenikin seurustelimme useamman kuukauden ennenkuin menimme sänkyyn. Olimme tuolloin 25-vuotiaita ja kummallakin oli takanaan seksisuhteita, minulla jopa 2 lasta. Meilläkin olisi tullut ero jos olisin saanut kuulla, että tuleva mieheni olisi hyppinyt muiden sänkyyn meidän tutustumisaikanamme.
        Arvostan ja kunnioitan miestäni ihan yli kaiken ja yksi syy tähän on tuo suhteemme alku. Tänä vuonna meillä tulee 20v täyteen seurustelun aloittamisesta ja siitä ajasta olemme olleet naimisissa 13v.


    • 564654

      Reagoisin aivan samalla samalla kuin ap:n naisystäväkin. Itselläkin ikävä ero takana ja luottamus miehiin ei kovinkaan hyvä. Jos nyt jossain vaiheessa tulisi mies vastaan jonka kanssa haluisin vakavampaa ja sitten viettäisimme yhdessä aikaa ja tutustuisimme, olisin todella loukkaantunut jos paljastuisi että hän on tutustumisen aikana käynyt sekstailemassa toisen naisen kanssa...

      Tässä nimenomaan pointtina että tehdään selän takana asioita... sori ap mutta varmaan 90 % naisista ajattelee näin tälläsessä tilanteessa. On varmasti naisia joille ihan sama ja ymmärtävät miehen puolen, ehkä minäkin jollain tavalla ymmärtäisin mutta se ei auttaisi siihen että sattuisi ja olisin loukkaantunut...

      Taitaa olla sun peli menetetty tuon naisen kanssa, hän ei enää voi luottaa suhun ja pohja mennyt teidän suhteelta. Pitäisi olla avoin ja sopia pelisäännöt ettei olisi käynyt noin.... Ehkä ensi kerralla osaat avata suusi...

      • tavis mies

        No mieti nyt että miehenkö pitää siinä kuukausitolkulla katsella ja toivoa että näinen ei palaakaan exänsä kanssa yhteen. Kun kerran on niin jumissa siinä menneessä. Ei miehiäkään kiinnosta olla varasijalla.

        Ymmärrän täysin että nainen loukkaantuu tällaisesta, mutta voi siinä mennä vähän itseensä ja miettiä tilannetta vähän syvällisemmin kuin vain omalta kantilta. Jos nainen ei pysty käsittelemään tilannetta ja niin traumatisoitunut ex-suhteistaankin vielä, niin sitten ei hänen pitäisi edes lähteä mihinkään miesten tapailuun.


      • Ulla Mja

        Avoimilla pelisäännöillä hänen ei olisi pitänyt viitsiä jäädä odottamaan naisen kuukausien sekoiluvaihetta. Jos exät pöyrivät mielessä ja nurkissa niin sen pitäisi olla kaikille miehille turn off.

        Tavallaan olen miehen puolella ja nainen sai sitä mitä tilasi.


      • Jotain rajaa

        "Reagoisin aivan samalla samalla kuin ap:n naisystäväkin. Itselläkin ikävä ero takana ja luottamus miehiin ei kovinkaan hyvä. Jos nyt jossain vaiheessa tulisi mies vastaan jonka kanssa haluisin vakavampaa ja sitten viettäisimme yhdessä aikaa ja tutustuisimme, olisin todella loukkaantunut jos paljastuisi että hän on tutustumisen aikana käynyt sekstailemassa toisen naisen kanssa..."

        Miehen pitää kuukausikaupalla puutteessa elää jotta sinä ja kaltaisesi naiset voivat märehtiä traumojaan. Sinun pitää olla aika helvetin hyvännäköinen ja mielellään rikas että kukaan tosimies sellaista edes harkitsisi.


      • ...
        Jotain rajaa kirjoitti:

        "Reagoisin aivan samalla samalla kuin ap:n naisystäväkin. Itselläkin ikävä ero takana ja luottamus miehiin ei kovinkaan hyvä. Jos nyt jossain vaiheessa tulisi mies vastaan jonka kanssa haluisin vakavampaa ja sitten viettäisimme yhdessä aikaa ja tutustuisimme, olisin todella loukkaantunut jos paljastuisi että hän on tutustumisen aikana käynyt sekstailemassa toisen naisen kanssa..."

        Miehen pitää kuukausikaupalla puutteessa elää jotta sinä ja kaltaisesi naiset voivat märehtiä traumojaan. Sinun pitää olla aika helvetin hyvännäköinen ja mielellään rikas että kukaan tosimies sellaista edes harkitsisi.

        "Miehen pitää kuukausikaupalla puutteessa elää jotta sinä ja kaltaisesi naiset voivat märehtiä traumojaan."

        Ei noin. Miehen pitää vain yksinkertaisesti olla rehellinen. Hänen ei pidä huijata naista luulemaan, että pystyy odottamaan, jos ei kerran pysty. Mistään sen kummemmasta ei ole kyse.


      • Eihän
        tavis mies kirjoitti:

        No mieti nyt että miehenkö pitää siinä kuukausitolkulla katsella ja toivoa että näinen ei palaakaan exänsä kanssa yhteen. Kun kerran on niin jumissa siinä menneessä. Ei miehiäkään kiinnosta olla varasijalla.

        Ymmärrän täysin että nainen loukkaantuu tällaisesta, mutta voi siinä mennä vähän itseensä ja miettiä tilannetta vähän syvällisemmin kuin vain omalta kantilta. Jos nainen ei pysty käsittelemään tilannetta ja niin traumatisoitunut ex-suhteistaankin vielä, niin sitten ei hänen pitäisi edes lähteä mihinkään miesten tapailuun.

        aloittaja maininnut, että nainen olisi miettinyt paluuta yhteen exänsä kanssa.


      • Voi hyvät hyssykät
        Jotain rajaa kirjoitti:

        "Reagoisin aivan samalla samalla kuin ap:n naisystäväkin. Itselläkin ikävä ero takana ja luottamus miehiin ei kovinkaan hyvä. Jos nyt jossain vaiheessa tulisi mies vastaan jonka kanssa haluisin vakavampaa ja sitten viettäisimme yhdessä aikaa ja tutustuisimme, olisin todella loukkaantunut jos paljastuisi että hän on tutustumisen aikana käynyt sekstailemassa toisen naisen kanssa..."

        Miehen pitää kuukausikaupalla puutteessa elää jotta sinä ja kaltaisesi naiset voivat märehtiä traumojaan. Sinun pitää olla aika helvetin hyvännäköinen ja mielellään rikas että kukaan tosimies sellaista edes harkitsisi.

        "Miehen pitää kuukausikaupalla puutteessa elää jotta sinä ja kaltaisesi naiset voivat märehtiä traumojaan. Sinun pitää olla aika helvetin hyvännäköinen ja mielellään rikas että kukaan tosimies sellaista edes harkitsisi."

        Sitä myös seurusteluksi sanotaan...


    • tavis mies

      Jos toinen ei halua seksiä ja suhdetta vasta aloitellaan niin teit ihan oikein. Minä ainakin miehenä katson että suhde ei ole mikään vakava suhde ennen seksiä.

      Turha sitä on naisen porata jos ei itselle kerran seksi käynyt. Jos ei pysty seksiin suhteen jälkeen niin vielä roikkuu siinä vanhassa suhteessa.

      Jos pyydät anteeksi ja vaikka valehtelisit että olet pahoillasi niin se on matkan alku tossun alle. Itse kannatan täysin tasa-arvoisia suhteita ja kaikista asioista ei voi olla samaa mieltä ja sekin pitää molempien hyväksyä. Jos naisen herne ei lähde nenästä niin ei voi mitään, suhde olis sitten siinä ja hän sen tuhosi.

      • ...

        "Minä ainakin miehenä katson että suhde ei ole mikään vakava suhde ennen seksiä. "

        Kai sinä kerrot sen myös naiselle, etkä huijaa häntä kuvittelemaan päinvastaista?


    • Vai herrasmies

      No ei sunua herrasmieheksi voi sanoa millään tavalla, kuka tahansa närkästyisi tuollaisesta kaksinaamaisuudesta.
      En huolisi sinua pennin lantistakaan. Kyllä miehen pitää kestää, juuri se tekee herrrasmiehen, että pystyy hillitsemään himonsa ja osaa käyttäytyä.

      • Perna Pete

        Niin ja nainen taas voi venkoilla ex suhteissa ja pitää miestä varasijalla kunnes ehkä tekee päätöksensä. Mutta miehellä pitää olla itsehillintää ja kykyä tehdä päätöksiä, naisella ei. Just joo.


    • Jassoo

      Olisi kyllä pitänyt sopia pelisäännöt selviksi. Miksi siitä paneskelusta ei voinut heti kertoa vaan vasta jälkikäteen? Jos se kerran oli ok. Se siinä epäilyttävää on.

      • nönnötinöö

        No miksi nainen sitten ei tuonut asiaa keskusteluihin!? Miksi ei ilmaissut mielipidettään että tässä nyt kun toivon edellisestä suhteesta niin sinä et saa paneskella ketään kuukausiin tapaillessamme kahvilla.


      • öpöäiäi
        nönnötinöö kirjoitti:

        No miksi nainen sitten ei tuonut asiaa keskusteluihin!? Miksi ei ilmaissut mielipidettään että tässä nyt kun toivon edellisestä suhteesta niin sinä et saa paneskella ketään kuukausiin tapaillessamme kahvilla.

        Ei pitäisi olettaa mutta kyllä nainen olettaa tuossa tilanteessa ettei mies noi toimi, selän takana paneskelee toista ja samalla luo syvällistä henkistä suhdetta toiseen...kaksinaamaista, ei todellakaan herrasmiesmäistä käytöstä...


      • nönnötinöö
        öpöäiäi kirjoitti:

        Ei pitäisi olettaa mutta kyllä nainen olettaa tuossa tilanteessa ettei mies noi toimi, selän takana paneskelee toista ja samalla luo syvällistä henkistä suhdetta toiseen...kaksinaamaista, ei todellakaan herrasmiesmäistä käytöstä...

        No tässä se taas tuli. Naiset aina olettavat eikä itse osaa kysyä että missä tilanteessa tässä nyt sitten suhteen alussa mennään. Ei puolivaratun naisen kanssa voi olla mitään syvällistä henkistä suhdetta ja kerran nainen elää vielä se exä mielessään. Naiset ovat ihan yhtä kaksinaamaisia ja he eivät edes juurikaan kykene näkemään asioita kuin mustavalkoisina. Itse ollaan aina viattomia pulmusia ja miehet ovat niitä pettäjiä kun eivät odota kuukausia minne tuuliviiri ehkä joskus kääntyy.


      • fvlkfksjisop
        nönnötinöö kirjoitti:

        No tässä se taas tuli. Naiset aina olettavat eikä itse osaa kysyä että missä tilanteessa tässä nyt sitten suhteen alussa mennään. Ei puolivaratun naisen kanssa voi olla mitään syvällistä henkistä suhdetta ja kerran nainen elää vielä se exä mielessään. Naiset ovat ihan yhtä kaksinaamaisia ja he eivät edes juurikaan kykene näkemään asioita kuin mustavalkoisina. Itse ollaan aina viattomia pulmusia ja miehet ovat niitä pettäjiä kun eivät odota kuukausia minne tuuliviiri ehkä joskus kääntyy.

        Minkä puolivaratun? Nainen oli eronnut ja halusi kasata itseään hetken, ei se tarkoita että exä on mielessä, on normaalia että hetki pitää vetää happea eron jälkeen...

        Nainen oli hyvin rehellinen kertoessaan että tarvitsee aikaa, kuinka moni mies kykenee tohon että pystyy sanomaan että olen rikki vielä, tarvitsen aikaa?

        mun kokemuksen mukaan ei kovin moni vaan satutetaan ja hypitään sinne tänne ja ei käsitellä asioita... lupaillaan naisille että joo, olen eroni läpikäynyt ja hitot...


      • sivustseuraaja
        fvlkfksjisop kirjoitti:

        Minkä puolivaratun? Nainen oli eronnut ja halusi kasata itseään hetken, ei se tarkoita että exä on mielessä, on normaalia että hetki pitää vetää happea eron jälkeen...

        Nainen oli hyvin rehellinen kertoessaan että tarvitsee aikaa, kuinka moni mies kykenee tohon että pystyy sanomaan että olen rikki vielä, tarvitsen aikaa?

        mun kokemuksen mukaan ei kovin moni vaan satutetaan ja hypitään sinne tänne ja ei käsitellä asioita... lupaillaan naisille että joo, olen eroni läpikäynyt ja hitot...

        No eikönä sitä kasailua olisi voinut tehdä ennen uusiin miehiin tutustumista. Syyttömiähän ne muut miehet ovat siihen että naisen mieli on arpeutunut ja exä siel vain hyörii. Ei kannata olettaa olevansa suhteessa kun kerran itse on sanonu että tarvii aikaa.


      • oåidfhd
        sivustseuraaja kirjoitti:

        No eikönä sitä kasailua olisi voinut tehdä ennen uusiin miehiin tutustumista. Syyttömiähän ne muut miehet ovat siihen että naisen mieli on arpeutunut ja exä siel vain hyörii. Ei kannata olettaa olevansa suhteessa kun kerran itse on sanonu että tarvii aikaa.

        Ap tässä oli ihastunut päätä pahkaan naiseen... ja nainen oli rehellinen tilanteestaan....


      • Nyt naurattaa

        "Olisi kyllä pitänyt sopia pelisäännöt selviksi. Miksi siitä paneskelusta ei voinut heti kertoa vaan vasta jälkikäteen? Jos se kerran oli ok. Se siinä epäilyttävää on"

        Tuo olisi ollut tosi romanttinen keskustelu. Mies kertoisi kuinka hän todella välittää naisesta, tahtoisi pitää häntä kuin kukkaa kämmenellä, todistaa vaikean eron jälkeen ettei kaikki miehet ole kusipäitä. Tämän jälkeen kysyy, "onks ihan ok jos mä käyn yhden vakipanon luona, sinulle kun tuo seksi ei käy, ihan vaan paneskelemassa käyn, kai se sopii?"


      • Nyt nauraa täälläkin
        Nyt naurattaa kirjoitti:

        "Olisi kyllä pitänyt sopia pelisäännöt selviksi. Miksi siitä paneskelusta ei voinut heti kertoa vaan vasta jälkikäteen? Jos se kerran oli ok. Se siinä epäilyttävää on"

        Tuo olisi ollut tosi romanttinen keskustelu. Mies kertoisi kuinka hän todella välittää naisesta, tahtoisi pitää häntä kuin kukkaa kämmenellä, todistaa vaikean eron jälkeen ettei kaikki miehet ole kusipäitä. Tämän jälkeen kysyy, "onks ihan ok jos mä käyn yhden vakipanon luona, sinulle kun tuo seksi ei käy, ihan vaan paneskelemassa käyn, kai se sopii?"

        ...nimittäin miehen logiikka...

        Onko sitten tämä tilanne parempi, asia tulee ilmi jälkikäteen? Miehet ei ikinä opi sitä että parempi olla rehellinen ja avoin ja kertoa suoraan kuin että tulee jälkikäteen, silloin peli on pelattu... Kertomalla heti alussa olisi vielä jotain pelastettavissa...


    • lklhlh

      Tässä huomaa naisen ja miehen ajattelutavan SUUREN eron, kyllä mun mielestäni suhde voi olla hyvinkin vakava vaikka siinä ei olisi vielä seksiä... Toinen on voitu esitellä jo vanhemmille, on jaettu paljon ajatuksia, toinen hoitanut vaikka toista sairaana, tuonut lääkettä, on halattu ja oltu lähekkäin ja sylikkäin.

      Pitääkö tosiaan miesten mielestä olla seksiä että suhde on tosiaankin vakava?? Siitäkö se sitten vasta lähtee? Seksikö suhteen tilan määrittelee kaikenkaikkiaan?

      • miesMassa

        Nähvävästi miesten mielestä parisuhteeseen kuuluu seksi ja sitä ennen se ei ole parisuhde. Kai se on sitten kaverisuhde mikä voi ehkä kehittyä parisuhteeksi jos se käy naiselle. Kyllä kavereitakin esitellään vanhemmille.


      • Kaikkea sitä kuulee

        "Pitääkö tosiaan miesten mielestä olla seksiä että suhde on tosiaankin vakava?? Siitäkö se sitten vasta lähtee? Seksikö suhteen tilan määrittelee kaikenkaikkiaan?"

        Miehenä en voi muuta kuin ihmetellä, ihan tosissaanko kysyt? Väännetään rautalangasta minun ja varmasti monen muunkin miehen mielipide. Ei ole olemassa mitään suhdetta ennen seksiä. Se että jutellaan ja pidetään kädestä kiinni ei merkitse yhtään mitään. Tuota samaa naiset tekevät kavereidensa kanssa, ei mies tahdo naisen kaveriksi vaan rakastajaksi.


      • köjöjö
        Kaikkea sitä kuulee kirjoitti:

        "Pitääkö tosiaan miesten mielestä olla seksiä että suhde on tosiaankin vakava?? Siitäkö se sitten vasta lähtee? Seksikö suhteen tilan määrittelee kaikenkaikkiaan?"

        Miehenä en voi muuta kuin ihmetellä, ihan tosissaanko kysyt? Väännetään rautalangasta minun ja varmasti monen muunkin miehen mielipide. Ei ole olemassa mitään suhdetta ennen seksiä. Se että jutellaan ja pidetään kädestä kiinni ei merkitse yhtään mitään. Tuota samaa naiset tekevät kavereidensa kanssa, ei mies tahdo naisen kaveriksi vaan rakastajaksi.

        Ei mulle naisena heti seksin jälkeen suhde muutu parisuhteeksi...


      • ljpjopj
        Kaikkea sitä kuulee kirjoitti:

        "Pitääkö tosiaan miesten mielestä olla seksiä että suhde on tosiaankin vakava?? Siitäkö se sitten vasta lähtee? Seksikö suhteen tilan määrittelee kaikenkaikkiaan?"

        Miehenä en voi muuta kuin ihmetellä, ihan tosissaanko kysyt? Väännetään rautalangasta minun ja varmasti monen muunkin miehen mielipide. Ei ole olemassa mitään suhdetta ennen seksiä. Se että jutellaan ja pidetään kädestä kiinni ei merkitse yhtään mitään. Tuota samaa naiset tekevät kavereidensa kanssa, ei mies tahdo naisen kaveriksi vaan rakastajaksi.

        Älä yleistä kun et tiedä miten kaikkien parisuhteet on alkaneet ja miten tosissaan miehet voivat olla ennen seksiäkin. nimimerkillä, ollut suhde ennen sänkyyn menoa...


    • Eijummarra4

      Naisilla taas herneet nenässä. Mikään ei käy. Ei käy kunnon suhde vaan roikutaan exässä, silti miehen pitäisi antaa hellyyttä ja jakaa tuntojaan. Lisäksi pitäisi kertoa kaikki tekemisistä jahkailevalle naiselle.

      Mitä järkeä yrittää naisena rakentaa jotain parisuhdetta kun kerran se exästä ei ole päästy irti.

      • Puna Pete

        Ja seksikin on vaikeeta lähes aina naisille :)


      • ölpglkåf
        Puna Pete kirjoitti:

        Ja seksikin on vaikeeta lähes aina naisille :)

        Sitten olet ollu ihan väärien naisten kanssa jos tota mieltä olet... ikävää sun takia että olet missannut intohimoiset naiset...:)


      • Puna Pete
        ölpglkåf kirjoitti:

        Sitten olet ollu ihan väärien naisten kanssa jos tota mieltä olet... ikävää sun takia että olet missannut intohimoiset naiset...:)

        Keskustelun aloittajan nainen on yksi niistä intohimottomista naisista. Onneksi alkuperäinen kirjoittaja mies ei tämän naisen takia missanut toista ja intohimoista naista.


      • Frudolf tietää
        ölpglkåf kirjoitti:

        Sitten olet ollu ihan väärien naisten kanssa jos tota mieltä olet... ikävää sun takia että olet missannut intohimoiset naiset...:)

        Aina löytyy niitä intohimoisiakin naisia ja tämähän on ongelma näille vähän lahnemmille naisille :)


      • Että näin
        Puna Pete kirjoitti:

        Ja seksikin on vaikeeta lähes aina naisille :)

        Ainakin jos mies ei ole aina pikku jurrissa niin sitten haisee krapulalle. Tuossa sulle kaksi varmaa seksintappajaa.


      • Että näin
        Että näin kirjoitti:

        Ainakin jos mies ei ole aina pikku jurrissa niin sitten haisee krapulalle. Tuossa sulle kaksi varmaa seksintappajaa.

        Toi kommentti oli siis tolle P Petelle.


    • ådlpdfkfg

      Ehkä ap:n naisystävä halusi varmistaa että mies tosissaan hänen suhteensa.. Ei ole välttämättä mitään tekemistä intohimon kanssa. Tätä tapaa moni nainen joutuu käyttämään että saisi karsittua pelimiehet pois...

      Ja on paljon miehiä joiden päätä särkee ja väsyttää... se vasta tylsää onkin...

      • Kaikkea sitä kuulee

        "Ehkä ap:n naisystävä halusi varmistaa että mies tosissaan hänen suhteensa.. Ei ole välttämättä mitään tekemistä intohimon kanssa. Tätä tapaa moni nainen joutuu käyttämään että saisi karsittua pelimiehet pois..."

        Aloitajahan oli täydellinen herrasmies, antoi naisen koota itsensä aivan rauhassa. Eikä ollut mikään pelimies vaan hänellä oli yksi vakipano jonka kanssa hoiti seksin. Naisethän eivät ymmärrä että miehille seksi on ihan fyysinen tarve siinä missä juoma tai ruoka. Mitä kamalaa tässä nyt on tapahtunut etenkin jos mies on jättänyt vakipanon kun ryhtyi sekstailemaan tämän mietiskelijän kanssa?


      • toinen herrasmies

        "Ehkä ap:n naisystävä halusi varmistaa että mies tosissaan hänen suhteensa."

        Meni vain vähän liian pitkälle siinä.

        En kyllä itsekään odottelisi kuukausikaupalla jos olisi joku toinenkin tyrkyllä.


      • ...
        Kaikkea sitä kuulee kirjoitti:

        "Ehkä ap:n naisystävä halusi varmistaa että mies tosissaan hänen suhteensa.. Ei ole välttämättä mitään tekemistä intohimon kanssa. Tätä tapaa moni nainen joutuu käyttämään että saisi karsittua pelimiehet pois..."

        Aloitajahan oli täydellinen herrasmies, antoi naisen koota itsensä aivan rauhassa. Eikä ollut mikään pelimies vaan hänellä oli yksi vakipano jonka kanssa hoiti seksin. Naisethän eivät ymmärrä että miehille seksi on ihan fyysinen tarve siinä missä juoma tai ruoka. Mitä kamalaa tässä nyt on tapahtunut etenkin jos mies on jättänyt vakipanon kun ryhtyi sekstailemaan tämän mietiskelijän kanssa?

        Toisen selän takana toimiminen oli kamala, mitä on tapahtunut.


    • punahilkka56

      Voi herra paratkoon mikä soppa. Olisit vetänyt käteen tai patjan rakoon ne kuukaudet. Silloin vielä olisit ollut herrasmies. Nainen ei voi ymmärtää tollasia asioita kun ei aivot ole hepin päässä. Todella törkeetä,ei voi muuta sanoa.

    • millonmm

      Roikkuu eksässä? Puoliksi suhteessa? Ihan naurettava ajatusmaailma. Miten vitussa juuri eronnut muka olisi puoliksi suhteessa? Harmi kun ei tiedä, että mikä niillä siihen eroon on johtanut, mutta en usko että roikkuu eksässään, vai tapailevatko edelleen ja pitävät yhteyttä? Sinänsä en ymmärrä naista, kun on pitänyt heti erottua hypätä kehittelemään suhteenpoikasta uuden miehen kanssa. Eron jälkeen kestää jokaisella oma aikansa saada pää selville ja jatkaa elämää täysillä. Se on aina elämänmuutos, joillakin hyvinkin iso sellainen. Halunnut lohduttajan, uutta vipinää ja ehkä laastarin?

      Vaikea sinänsä sanoa, kun ei ihan täysin tiedä teidän tilannetta. Kuinka usein olette kahvitelleet, miten lähekkäin muuten olleet. Tuollaisessa tilanteessa kun vastaeronneen kanssa alkaa säätämään, niin kannattaa varmaan ihan alusta jo puhua siitä, että ollaan alkuunsa ihan vaan kavereita/ystäviä, ja siitä sitten suhdetta syventämään jos siltä näyttää. Sitten jos siihen tulee jotain hempeilyä ja tunteita peliin, niin alkaa olla jo kyse seurustelusta.

      En kyllä jaksa ymmärtää, miten voi olla noin seksikeskeinen ihminen. Joo itsekin olen seksuaalinen ihminen, tekee mieli päivittäin oman rakkaan seurassa, mutta erossa ollessa ei seksi tule mieleen. Teillä on kaikenmaailman pornot, ja omat kädet joilla voi paineita tumputtaa pois.

      Pilasit kuitenkin jo homman tuon naisen kanssa. Vaikka te päättäisittekin jatkaa ja alkaa nyt seurustelemaan vakavammin, niin luottamus on varmasti mennyt, eikä sitä helpolla saa takaisin. Joidenkin kohdalla ei ikinä.

      Vaan et sinä tunnu ymmärtävän. Parempi vaan kun jätät naisen rauhaan ja etsin kaltaistasi seuraa naisista, joille on hälläväliä miten mies kohtelee.

      Et ole herrasmiestä nähnytkään pelle, tuon tekstisi perusteella olet luonteeltasi ja ajatusmaailmaltasi täysi mlkku.

    • Paska juttu

      Naiset eivät ymmärrä ettei mies voi olla kuukausikaupalla ilman seksiä. Minun mielestä et ole tehnyt mitään väärää, paskajuttu että vakipano paljastui. Kai sinun pitää nöyrtyä ja pyytää anteeksi, naisten logiikka on sellainen. Tai sitten dumppaat tuollaisen moralistin, sillä on varmaan erosta jäänyt jotain traumoja ja siksi skitsoilee.

      • hohhoijaa

        Jos tämä tilanne olisi toisinpäin niin mies ei sitä kyllä kestäisi... Eli mies haluisi ottaa rauhassa ja sitten selviäisi että nainen käyny paneskelemassa toista miestä 4 krt vkossa..

        Käsi pystyyn, kuinka monelle päätä pahkaan ihastuneelle miehelle tämä olisi aivan ok, ei tuntuisi yhtään missään?


      • Nyt naurattaa
        hohhoijaa kirjoitti:

        Jos tämä tilanne olisi toisinpäin niin mies ei sitä kyllä kestäisi... Eli mies haluisi ottaa rauhassa ja sitten selviäisi että nainen käyny paneskelemassa toista miestä 4 krt vkossa..

        Käsi pystyyn, kuinka monelle päätä pahkaan ihastuneelle miehelle tämä olisi aivan ok, ei tuntuisi yhtään missään?

        Käsi pystyyn, kuinka moni tosimies kieltäytyy seksistä vaikka olisi juuri ollut paska ero? Kapakassa mies kertoo naiselle ettei voi moneen kuukauteen tai ei ainakaan moneen viikkoon seksiä ajatellakaan, pitää vatvoa ja märehtiä tätä erojuttua. Siis ihan aikuisen oikeasti, eihän tuollaisia miehiä ole olemassa.


      • naura vaan
        Nyt naurattaa kirjoitti:

        Käsi pystyyn, kuinka moni tosimies kieltäytyy seksistä vaikka olisi juuri ollut paska ero? Kapakassa mies kertoo naiselle ettei voi moneen kuukauteen tai ei ainakaan moneen viikkoon seksiä ajatellakaan, pitää vatvoa ja märehtiä tätä erojuttua. Siis ihan aikuisen oikeasti, eihän tuollaisia miehiä ole olemassa.

        Kyllä on...täällä netissä on ilmeisesti kaikki seksinvonkaajat ja k-päiset miehet jotka ajattelee vain alapäällään.

        Ihan tiedoksi että on muunlaisiakin miehiä kuin suurin osa täällä...onneksi..


      • Nyt naurattaa
        naura vaan kirjoitti:

        Kyllä on...täällä netissä on ilmeisesti kaikki seksinvonkaajat ja k-päiset miehet jotka ajattelee vain alapäällään.

        Ihan tiedoksi että on muunlaisiakin miehiä kuin suurin osa täällä...onneksi..

        "Kyllä on...täällä netissä on ilmeisesti kaikki seksinvonkaajat ja k-päiset miehet jotka ajattelee vain alapäällään.

        Ihan tiedoksi että on muunlaisiakin miehiä kuin suurin osa täällä...onneksi.."

        Ensinnäkin eihän tuo aloittaja edes vongannut seksiä vaan oli herrasmies. Tosin siinä auttoi kun oli vakipano. Kertoman mukaan kävi siellä kahdesta kolmeen kertaan viikossa. Voisiko olla että tuo nainen vonkasi seksiä mieheltä, onko sellainen edes mahdollista?

        Toiseksi missä niitä heteromiehiä löytyy jotka kieltäytyvät seksistä koska tahtovat kuukausikaupalla suhdetta analysoida ja olla varmoja ettei nainen vaan käytä häntä hyväkseen?


    • gdrekiwter

      Mies ei täytä herrasmiehen kriteereitä, koska on ensinnäkin turhamainen. Kuten edellä joku mainitsi, herrasmies osaa hillitä himonsa, kun hoksaa tilanteen niin vaativan sekä huomista ja yhteistä, mahdollista, tulevaisuutta ajatellen. Toisenlaiset miehet, turhamaiset, haluavat varmistavat selustan ajatellen vain itseään "kunhan minä vaan kerään tästä pisteet kotiin eikä tuo nainen, joka ei edes tunne mitään kemiaa minua kohtaan, vaikka olen auttanut ja tehnyt vaikka mitä palveluksia"

      • Nyt naurattaa

        Hohhoijaa, naisten määritelmä herrasmiehestä: "Sellainen mies joka on aina samaa mieltä kuin minä, kiltti ja tottelevainen, ei sano vastaan, elää puutteessa vaikka puoli vuotta koska minua ei huvita".


    • Akka pihalle

      Naisten mielestä mies saa harrastaa seksiä vain silloin kuin naiselle sopii. Sinun olisi pitänyt monta kuukautta odotella, kaikki miehet ei tuollaiseen suostu.

    • EmäntäSörkasta

      Kyllä se, ettei ihminen muutamaa kuukautta selviä sooloseksin varassa, antaa hänestä erittäin huonon kuvan tulevaisuutta silmälläpitäen.

      Ikäihmisenä tiedän, että yhteiselämä voi tuoda eteen tilanteita, joissa seksi pakostakin jää vähäksi aikaa pois kuvioista. Entä jos toinen joutuu vaikka useaksi kuukaudeksi sairaalaan? Taikka jos toinen ei vakavan elämäntilanteen vuoksi (esim. oman lapsen kuolema) pitkiin aikoihin tunne halua taikka kykene seksiin? Molemmista on omassa tuttavapiirissäni esimerkkejä.

      Tuollaisissa tilanteissa on voitava luottaa toiseen, täydellisesti. Ja jos vakavaa suhdetta on etsimässä ja jo suhteen alussa syntyy vaikutelma ettei voi luottaa, on parasta jättää suhde sikseen.

    • senkus nussit

      Tuo sun teksti on vaan hyväksynnän hakua, ettei olisi syyllisyyttä. Miksi meidän tarttis tietää sun suhdekuvioita, ketä nussit jne. Turhaan sä miehekäs täällä itket kun muija ei hyväksynytkään sun kuvioitasi. Tee mitä haluat kun kerta kertomas mukaan sussa ei oo vikaa, ja muija on jotenkin ihan ihmeellinen kun ei ymmärrä sua. Lopeta selittäminen.

    • Huono itsetunto

      Entä lun se mies saa impotenssiin, sairastuu eturauhasen syöpään, ei hänkään silloin varmasti seksiin pysty. Montako kertaa vaimo lähtee hakemaan seksiä muualta, hyvin harvoin, sillä hoitaa miestään, ei hän jätä seksin vuoksi sairasta henkilöä.

      Muuten nainen ei panttaa seksiä. Siihen on aina syy, miksi seksihalut katoaa.
      Syy voi olla tulehdus, ikävä vain, että näistä ei keskustella avoimesti. Moni mies nimittäin heti ajattelee vaimon käyneen vieraissa jos on jotain vaivaa, sen silloin jättää mieluimmin kertomatta ja sairastaa vaikka päänsärkyä. Kuitenkin tuo naisen tulehdusriski on vallan suuri, alentunut yleiskunto tai antibiootit saavat hiivatulehdeuksen aikaan ja silloin seksi on mahdotonta kivun vuoksi. Siitä voi tulla oikein kierre, syöt monia kuureja esim poskiontelotulhdukseen ja samalla jyllää hiivatulehdus tästä syystä.
      Limakalvot rikkoutuu pienistäkin asioista, jopa liian raju seksi saa limakalvot rikki.
      Huolet ja murheet vievät halut, syitä voi löytyä paljon, silloin kyllä vaadittaisiin puolisolta sitä muuta läheityyttä ja eritoten ymmärrystä auttaa kaikin tavoin, jotta tilanne paranisi. Sillä että puoliso vielä lähtee uskottomuuden tielle, kun ei kotona saa seksiä, asia vain pahenee ja monesti johtaa eroon. Joka ero on täysin typerä ja ajattelemattoman puolison typerin teko, jonka varmasti aikanaan itekin huomaa, mutta silloinhan on jo kaikki menetetty, lapset tavallaan hyljätty, sillä kahden kodin lapsilla ei periaatteessa ole yhtäkään kotia, on vain sanelupaikkoja aikuisten tyhmyyden johdosta.

      Ja näitä tilanteita on hyvin paljon nuorilla ihmisillä, ei ymmärretä asioita lainkaan, vaan aina tunnetaan itsensä loukatuksi.
      Tätä huonoa itsetuntoa tuntuu potevan koko Suomen nuoret parit, miksi?

    • thinker71

      Jos vilpitön (sen täytyy olla vilpitön) anteeksipyyntö ei riitä, niin suhteesi on käytännössä mennyttä. Ja luottamus on naisen mielestä todennäköisesti joka tapauksessa tuhottu. Aloittajan tilanteeseen on turha kommentoida enempää, nimellisesti pitkä kirjoitus ei todellisuudessa kerro kuin suuntaviivat, herättää enemmän kysymyksiä kuin tuo esiin vastauksia. Oikeutukseen en myöskään puutu, se on jokaisen ihmisen oma asia, kunhan totean että aivan toinen toimintatapa kuin itselläni olisi ollut.

      Tässä keskusteluketjussa ja oikeastaan koko palvelussa käy kyllä ilmi se, että ihmiset uskovat stereotypioihin eivätkä usko poikkeuksiin. Hei haloo, jos enemmistö sattuukin olemaan jonkinlaisia, niin se ei todellakaan tarkoita että KAIKKI ovat samanlaisia. Ei saa yleistää, se on yksi tärkeimmistä ihmissuhteisiin liittyvistä asioista minkä voi oppia! Ei ole olemassakaan ns. normaali ihmistä, on vaan epänormaaliuden eri asteita ;)

      Itse olen törmännyt ihmisten stereotypiaennakkoluuloihin koko aikuisikäni. Ja koskaan en ole tavannut kahta samanlaista ihmistä kunhan tarpeeksi pureutuu yksityiskohtiin, edes identtiset kaksoset eivät ole täysin samanlaisia. Ja juuri se tekee uusien ihmisten tapaamisesta jännittävää ;)

    • Hillitse himosi

      ja hallitse kalusi!
      Minäkin olen tavannut aloittajan kuvaileman herrasmiehen. Hän oli kaikinpuolin huomaavainen, hurmaava, huoliteltu ja halusi viettää aikaa kanssani.

      Olin eronnut kaksivuotta aiemmin, ja eroni oli tosi raastava. Ex-miehessäni en roikkunut, enkä häntä tapaillut kuin asianajajani kanssa.

      Uuteen suhteeseen en ollut valmis hyppäämään, vaan tarvitsin aikaa itselleni ja lapselleni. Mies jaksoi piirittää, soitella, kirjoitella ja odottaa. Lopulta olin valmis syventämään suhdetta, ja uskalsin ihastua, rakastua häneen.

      Kahdenvuoden seurustelun jälkeen muutimme saman katon alle, ja koin eläväni elämäni ihaninta aikaa. Sitten herrasmieheltä putosi naamari. Eräänä aamuna herättyäni huomasin mieheni katsovan videota, jonka hän heti sulki kun astuin huoneeseen. Selitti katsovansa säätiedostusta, kun hän oli töihin lähdössä. Asia jäi minua jotenkin vaivaamaan, koska mieheni oli selvästi hämillään. Miksi säätiedotuksen seuraaminen saisi hänet vaivautuneeksi?

      Asia unohtui, kunnes siivosin ja löysin kirjahyllystä piilotetun videon. Videolla ajankohtaisohjelmassa haastateltiin naista, joka oli kirjoittanut kirjan sadoista seksikokemuksistaan. Olin hämmästynyt, miksi hän ei voinut katsoa sitä, minun läsnäollessani? Kävin ostamassa kirjan ja luettuani totuus valkeni. Kirjassa nainen kertoi yhdestä suhteestaan, jossa hän kuvaili asuntoa, miestä, sijaintia jne.. niin, että epäselväksi ei jäänyt kuka oli kyseessä!

      Miehelläni oli työmatkoja usein ja hän joutui yöpymään hotelleissa. Puhelin naputti tekstiviestejä jatkuvasti, joita hän selitti milloin milläkin työprojektilla. Olin luottanut häneen kuin seinään, mutta epäilyni heräsi. Aloin seuraamaan hänen menojaan ja selityksiään. Lopulta totuus paljastui ja se oli melkoinen shokki. Hänellä oli naissuhteita eri puolella Suomea, joiden kanssa hän toteutti herrasmiehenä oloa!

      Vaadin mieheni tilille. Kierteli, kiemurteli, ja valehteli. Suhteet oli tietenkin olleet ennen minua, vaikka niitä oli ollut meidän asuessa yhdessä. Siitä heräsikin kysymykseni, koska mieheni mielestä hän aloitti seurustelun kanssani? Vastausta nieleskelin, sillä hän mielsi alkaneensa vakavan suhteen vasta puolivuotta aiemmin, vaikka olimme jo vuoden asuneet samassa asunnossa ja sitä ennen seurustelleet kaksivuotta!

      Luottamus meni häneen täysin, ja itsessäni heräsi raivo, viha, suru, inho ja koko tunteiden kirjo. Tämän herrasmiehen ei tarvinnut valittaa puutteestaan, koska kotonakin harrastimme seksiä 2-3xvko.

      Olin aivan rikki. Istutin mieheni penkkiin ja hän laati listan naisistaan.
      Se oli pitkä, mutta silti hän halusi jatkaa yhteistä eloa. En tuntenut häntä kohtaan kuin vihaa ja inhoa. Olisin voinut saada häneltä tauteja, koska hän oli harrastanut suojaamatonta seksiä. Silloin päätin osoittaa, miltä petetyksi tuleminen tuntuu, kuinka se sattuu.

      Jatkoimme yhdessä eloa, ja mieheni yrittää pistää peliin parastaan hyvittääkseen tapahtuneet. Annan ajan kulua ja keskityn työhöni,harrastuksiini, ystäviini ja aikuistuvaan lapseeni.

      Parisuhteemme on tapahtuneen jälkeen ollut täysin seksitön. Seksuaalisesti en halua enää häntä, sillä joka kerta kun hän lähestyy minua se nostaa ihoni kananlihalle. Minusta näin tuli kova, kylmä ja tunteeton.

      Mieheni yrittäessä vietellä minua, annan ymmärtää, mutta en ymmärrä antaa. Käytän kaikkia keinoja kiusatakseni häntä. Pyydän öljyämään ihoani, hieromaan jalkojani. Kiusaan häntä kaikin tavoin ja aina jätän hänet, oman onnensa nojaan.

      En tiedä mikä tai millä tätä parisuhdetta korjaisi ja kauanko tälläistä siipirikon elämää voi jatkaa?

      • RouvaUskollinen

        Otan osaa, toivottavasti saat vielä elämäsi joskus kuntoon. Rehellisiäkin ihmisiä, sekä miehiä että naisia maailmasta vielä löytyy.

        Itsellänkin on tilanne päällään, mieheni on herrasmies, MUTTA harrastaa netissä "keskustelemista". Minä tiedän asin 110%:lla varmuudella ja olen hänelle asian kertonutkin. Hänen mielestään asiassa ei ole mitään...
        Onko kumppanin selän takana tapahtuva peitelty salattu "ystävyys" pettämistä?
        Minusta on jaa tuntuu tosi pahalta, enkä tiedä mitä tehdä.

        Tuntuu, että uskollisuudella on tänä päivänä aivan erilainen merkitys kuin ennen...


    • Että näin

      No niin, todellinen herrasmies, samaan aikaan kun pelaa toisen kanssa platonista suhdetta, hyppii toisen helmojen alla:D Sorry nyt vaan mutta naisten piireissä tuollaista kutsutaan siaksi. Antaa kovin hyvän kuvan miehestä, mutta mieshän ei tällaista naisen logiikkaa ymmärrä. Jos nainen olisi toiminut tilanteessa samoin, nainen olis saanut huoran maineen ja nimityksen.

    • niepukki

      Herrasmies seurusteleppa naisen kanssa nyt seuraavat 4 kk siten että sinä olet ilman ja hänellä on vakipano

      mies jonka luona käy 3-4 krt viikossa ollakseen täydellinen nainen.


      Helvetin tyhmänäkö pidät naistasi ? Ja mitä kertoo empatia taidoista miehen että voi tehdä lehdelle jäänellee naiselle noin.

      Pilaa sen henkisen hyvinvoinnin panemalla 4 krt viikossa ja hylkää varmaan ilman selityksiä

      kun tämä ihanne nainen on erosta toipunut ja saa eka kerran siltä.

      Sika on ja ongelmajätemies on naisten ihan fakta pohjalta nimityksiä tälle.

    • Minusta seksitön seurustelu aikuisiällä ei ole seurustelua laisinkaan. Se on platonista ystävyyttä, johon ei seksuaalinen uskollisuus kuulu. Mutta koska tämän ymmärtäminen on monille omistushaluisille ihmisille mahdotonta, panoistaan ei kannata kertoa.

      • Jotain rajaa

        Ratikkakuski puhuu asiaa, jos ei ole seksiä, ei ole seurustelusuhdetta eikä silloin voi ketään pettää koska ei seurustele. Eihän näiset tätä ymmärrä, heille vain heidän totuus on ainoa totuus ja miesten pitäisi siihen vain alistua. Ei kaikki alistu naisten kynnysmatoiksi, aloittaja ei aio pyytää anteeksi koska ei ole tehnyt mitään väärää. Tuo on juuri oikea asenne, akka vaihtoon, uutta matoa koukkuun.


      • ...
        Jotain rajaa kirjoitti:

        Ratikkakuski puhuu asiaa, jos ei ole seksiä, ei ole seurustelusuhdetta eikä silloin voi ketään pettää koska ei seurustele. Eihän näiset tätä ymmärrä, heille vain heidän totuus on ainoa totuus ja miesten pitäisi siihen vain alistua. Ei kaikki alistu naisten kynnysmatoiksi, aloittaja ei aio pyytää anteeksi koska ei ole tehnyt mitään väärää. Tuo on juuri oikea asenne, akka vaihtoon, uutta matoa koukkuun.

        Kyllä naiset ymmärtävät. Miesten kuuluisi vain olla heille rehellisiä, eikä toimia selän takana, kuten aloittaja toimi. Epärehellisyys on se asia, joka naisia satuttaa.


      • ... kirjoitti:

        Kyllä naiset ymmärtävät. Miesten kuuluisi vain olla heille rehellisiä, eikä toimia selän takana, kuten aloittaja toimi. Epärehellisyys on se asia, joka naisia satuttaa.

        Miehen ainoa virhe oli panostaan kertominen. Kyllä minä ymmärrän, että totuuden kuuleminen loukkasi naista, mutta vaikeneminen ei ole valehtelua.


      • NaisenItsekeskeisyys
        ... kirjoitti:

        Kyllä naiset ymmärtävät. Miesten kuuluisi vain olla heille rehellisiä, eikä toimia selän takana, kuten aloittaja toimi. Epärehellisyys on se asia, joka naisia satuttaa.

        Kuinka moni treffeillä kertova nainenkaan kertoo sitä, että käy samoihin aikoihin myös muiden miesten kanssa treffeillä. Ja jos joku kiinnostavimmista miehistä päätyy aikanaan pysyvämpään parisuhteeseen, niin kertooko nainen, että tuli muuten siinä tapailun alkumetreillä oltua silleen vähän muidenkin miesten kanssa?


      • ...
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Miehen ainoa virhe oli panostaan kertominen. Kyllä minä ymmärrän, että totuuden kuuleminen loukkasi naista, mutta vaikeneminen ei ole valehtelua.

        Minä saan tuosta: "...on aivan sattumalta paljastunut..." sellaisen käsityksen, ettei ap. itse ole asiaa kertonut, vaan nainen on kuullut sen "kyliltä". Sinunko mielestäsi on parempi kuulla tuollaiset asiat mielummin muilta, kuin henkilöltä itseltään? Niillä kun kuitenkin on taipumus paljastua tavalla tai toisella.

        Selän takana hän silti toimi, vaikkei varsinaisesti valehdellutkaan. Luultavasti nainen oli vakavasti ajatellut luottamukseen perustuvaa parisuhdetta hänen kanssaan. Hänelle tuo luotettavuus ei nähtävästi ollut niin tärkeää, kunhan teeskenteli herrasmiestä päästäkseen lopulta pukille.


      • ...
        NaisenItsekeskeisyys kirjoitti:

        Kuinka moni treffeillä kertova nainenkaan kertoo sitä, että käy samoihin aikoihin myös muiden miesten kanssa treffeillä. Ja jos joku kiinnostavimmista miehistä päätyy aikanaan pysyvämpään parisuhteeseen, niin kertooko nainen, että tuli muuten siinä tapailun alkumetreillä oltua silleen vähän muidenkin miesten kanssa?

        En osaa vastata, koska itse treffailin aikoinaan vain yhtä miestä kerrallaan.


      • ... kirjoitti:

        Minä saan tuosta: "...on aivan sattumalta paljastunut..." sellaisen käsityksen, ettei ap. itse ole asiaa kertonut, vaan nainen on kuullut sen "kyliltä". Sinunko mielestäsi on parempi kuulla tuollaiset asiat mielummin muilta, kuin henkilöltä itseltään? Niillä kun kuitenkin on taipumus paljastua tavalla tai toisella.

        Selän takana hän silti toimi, vaikkei varsinaisesti valehdellutkaan. Luultavasti nainen oli vakavasti ajatellut luottamukseen perustuvaa parisuhdetta hänen kanssaan. Hänelle tuo luotettavuus ei nähtävästi ollut niin tärkeää, kunhan teeskenteli herrasmiestä päästäkseen lopulta pukille.

        "Luultavasti nainen oli vakavasti ajatellut luottamukseen perustuvaa parisuhdetta hänen kanssaan."

        Ajattelu ja parisuhteessa oleminen on aivan eri asia. Ymmärrän tunnepitoisen närkästyksen asiasta, mutta ilman suhdetta ei voi pettääkään. Naisen illuusio siitä, että on voinut pitää miehen itsellään uskollisena antamatta mitään, on romahtanut. Käyhän se itsetunnon päälle.


      • ...
        Ratikkakuski kirjoitti:

        "Luultavasti nainen oli vakavasti ajatellut luottamukseen perustuvaa parisuhdetta hänen kanssaan."

        Ajattelu ja parisuhteessa oleminen on aivan eri asia. Ymmärrän tunnepitoisen närkästyksen asiasta, mutta ilman suhdetta ei voi pettääkään. Naisen illuusio siitä, että on voinut pitää miehen itsellään uskollisena antamatta mitään, on romahtanut. Käyhän se itsetunnon päälle.

        No tuota....
        Olisi tietysti pitänyt selittää tarkemmin, mutta tarkoitin, että nainen kenties oli ajatellut tapailusta mahdollisesti kehittyvän parisuhteen perustuvan luottamukseen. En ajatellut, että hän olettaisi heidän jo olevan parisuhteessa. Tapailuvaiheessa sitä luottamusta kuitenkin rakennetaan. Eihän muuten voi tietää kannattaako suhteeseen ryhtyä. Teeskentelemällä "täydellistä herrasmiestä", mies huijasi naista luulemaan sellaista mikä ei ollut totta.

        Näyttää muuten miestäkin v-tuttavan sen illuusion romahtaminen, että hän olisi joku "herrasmies".


    • tunnetyhjämies

      Juurikin näin, mies huijasi naista, yrittäen antaa itsestään paremman kuvan kuin mitä todellisuudessa on. Mies on luonut omat moraalisääntönsä ja se on aina hälyttävä piirre ihmisessä. Vain alikehittyneet ja mielenterveydeltään alentuneet ihmiset eivät ymmärtäisi, että jotenkin asia olisi pitäny tuoda esiin ja keskustella, tai edes vihajata että tällaista ehkä tapahtuu. Pelkuri tämä mies kun ei sitä uskaltanut tehdä, tai sitten paatunut pelimies. Tunnetyhjä.

    • Laskelmoivaa

      Nimenomaan tunnetyhjä ja laskelmoiva ihminen toimii noin. Tällainen henkilö kuin ap ei todellisuudessa voi tietää mitä on "päätä pahkaa ihastuminen" hän vaan käyttää tätä sanontaa.

      Ap:n ajattelua: "panenpa tuota liisaa tässä sen tovin kun tuo ihastukseni ja elämäni nainen käy läpi eroaan. On hyvä että on liisan kaltaisia tyttöjä. Häntä voin taas käyttää kun esimerkiksi tämä unelmieni nainen, jonka kohta saan omakseni, on raskaana tai muuten potee päänsärkyä. Soitan oitis liisalle hädän hetkellä, ja olen kotosalla herrasmies. "

      Jos todella rakkaudesta haluaa jonkun ihmisen elämäänsä, ei toimi noin. Silloin panostaa häneen vilpittömästi eikä edes näe muita saati hoitele vakipanoa. Itse ainakin karsin tuollaiset toista loukkaavat suhteet ja viritelmät kun on selvää kenet haluan Oikeasti.

      • Jotain rajaa

        Aloittajahan oli herrasmies, antoi ihastukselleen aikaa käydä traumaattista eroaan läpi. Miehellä on kuitenkin miehen tarpeet, niitä kävi toisen naisen luona tyydyttämässä. Kun aloitti ihastuksen kanssa seksin hän lopetti vakipanon luona käymisen. Ei kukaan normaalijärkinen ihminen saa tästä mitään kavalaa petturuutta väsättyä.


      • ...
        Jotain rajaa kirjoitti:

        Aloittajahan oli herrasmies, antoi ihastukselleen aikaa käydä traumaattista eroaan läpi. Miehellä on kuitenkin miehen tarpeet, niitä kävi toisen naisen luona tyydyttämässä. Kun aloitti ihastuksen kanssa seksin hän lopetti vakipanon luona käymisen. Ei kukaan normaalijärkinen ihminen saa tästä mitään kavalaa petturuutta väsättyä.

        Se selän takana toimiminen, oli tuota "kavalaa petturuutta". Aloittajan olisi kuulunut tehdä rehellisesti pelisäännöt selviksi, vasta silloin hän olisi ollut herrasmies.


    • hdrwchti

      Tällä miehellä on seksiaddiktio. Itsetyydytys on se tapa, millä normaali ihminen hoitaa seksuaalisuuttaan tällaisissa tilanteissa.

      • Jotain rajaa

        Miksi runkata jos on nainen tarjolla, sehän olisi aivan järjetöntä. Ei sellaista kukaan mies tee!


      • ...
        Jotain rajaa kirjoitti:

        Miksi runkata jos on nainen tarjolla, sehän olisi aivan järjetöntä. Ei sellaista kukaan mies tee!

        Edelleen: miehen kuuluu tehdä pelisäännöt naiselle selviksi, eikä huijata häntä luulemaan itsestään jotain muuta mitä totuus on.


      • NaisenItsekeskeisyys
        ... kirjoitti:

        Edelleen: miehen kuuluu tehdä pelisäännöt naiselle selviksi, eikä huijata häntä luulemaan itsestään jotain muuta mitä totuus on.

        Ihmeellistä tämä naisten lapsellinen tapa yrittää vierittää kaikki miesten vastuulle. Missä oli naisen vastuu pelisääntöjen tekemiseksi selviksi? Sanoiko nainen missään etukäteen, että hänen mahdollisesti loputtomiin kestävän pihtailun ja/tai exän luona edelleen käymisen aikaan uusi miestuttavuus ei missään nimessä saisi harrastaa joidenkin toisten kanssa seksiä?


      • ...
        NaisenItsekeskeisyys kirjoitti:

        Ihmeellistä tämä naisten lapsellinen tapa yrittää vierittää kaikki miesten vastuulle. Missä oli naisen vastuu pelisääntöjen tekemiseksi selviksi? Sanoiko nainen missään etukäteen, että hänen mahdollisesti loputtomiin kestävän pihtailun ja/tai exän luona edelleen käymisen aikaan uusi miestuttavuus ei missään nimessä saisi harrastaa joidenkin toisten kanssa seksiä?

        "Sanoiko nainen missään etukäteen, että hänen mahdollisesti loputtomiin kestävän pihtailun ja/tai exän luona edelleen käymisen aikaan uusi miestuttavuus ei missään nimessä saisi harrastaa joidenkin toisten kanssa seksiä?"

        No kerrotaanko jossain, että nainen edes olisi ollut tuota mieltä?
        Kukaan meistä ei tiedä miten myönteisesti kyseinen nainen olisi miehen vakipaneskeluun suhtautunut, jos olisi siitä tiennyt. Itse ainakin olisin sellaisen vastaavassa tilanteessa hyväksynyt, jos se minulle olisi rehellisesti kerrottu. Siksi pidän todennäköisenä, että naisen suuttumus johtui lähinnä siitä, kun hänet huijattiin uskomaan sellaista, mikä ei pitänyt paikkaansa.

        Olen yhä edelleen reilun pelin kannalla.


      • ...
        ... kirjoitti:

        "Sanoiko nainen missään etukäteen, että hänen mahdollisesti loputtomiin kestävän pihtailun ja/tai exän luona edelleen käymisen aikaan uusi miestuttavuus ei missään nimessä saisi harrastaa joidenkin toisten kanssa seksiä?"

        No kerrotaanko jossain, että nainen edes olisi ollut tuota mieltä?
        Kukaan meistä ei tiedä miten myönteisesti kyseinen nainen olisi miehen vakipaneskeluun suhtautunut, jos olisi siitä tiennyt. Itse ainakin olisin sellaisen vastaavassa tilanteessa hyväksynyt, jos se minulle olisi rehellisesti kerrottu. Siksi pidän todennäköisenä, että naisen suuttumus johtui lähinnä siitä, kun hänet huijattiin uskomaan sellaista, mikä ei pitänyt paikkaansa.

        Olen yhä edelleen reilun pelin kannalla.

        Perun puheitani. Sanottiinhan tuossa aloituksessa, että ap:n olisi pitänyt puutteessa kipristellä.
        Silti olen sitä mieltä, että huijaus varmasti suututti enemmän, kuin se itse paneskelu.


    • jfybht

      Tunnetyhjät ihmiset ajattelevat juuri näin

    • King Corvax

      Et tehnyt mitään väärää. Älä pyytele anteeksi.

    • uuno40

      Olen samaa mieltä ,et ole toiminut väärin koska ei ole sinun vikasi jos tyttöystäväsi on kokenut vaikean eron niin miks sinun pitäisi odottaa , sitä milloin päästää jalkojensa väliin ,ymmärrän sen kun ollaa ensirakkauden kanssa tekemisissä niin silloin sitä varmaan venyy ja odottaa !!

      Älä tosin mene kertomaan sitä että olet pannut toista naista, sillä aikaa koska silloin alkaa bileet :) !! Nyt voit olla yhden naisen mies ja uhohtaa sen viikoittaisen panon homman muualla vai voitko??

    • TheOne

      Et ole herrasmiestä nähnytkään...pelle olet.

      Sun olis pitänyt kertoa tälle naiselle, että sulla on samaan aikaan seksisuhde menossa, vaikka tapailetkin häntä.
      Aivan päivänselvää...paitsi sulle.

      • ...

        No, eipä näytä olevan selvää myöskään muille tämän ketjun miehille (sinua lukuun ottamatta). He pitävät naisten huijausta ihan normaalina ja hyväksyttävänä toimintana.

        Sinulle laitoin plussaa tuosta mielipiteestäsi.


      • ... kirjoitti:

        No, eipä näytä olevan selvää myöskään muille tämän ketjun miehille (sinua lukuun ottamatta). He pitävät naisten huijausta ihan normaalina ja hyväksyttävänä toimintana.

        Sinulle laitoin plussaa tuosta mielipiteestäsi.

        Aina kun miettii mikä on soveliasta käyttytymistä toista osapuolta kohtaan, ni nyrkkisääntönä voi mielestäni pitää sen kliseen:
        -Tee toisille kuten toivoisit itsellesi tehtävän.

        Mitenköhän kyseinen "herrasmies" olisi suhtautunut jos tilanne olisi ollut toisinpäin.. ;) ..heidän tapailunsa ohella naisella olisi ollut aktiivinen seksisuhde toiseen mieheen..hmm...


      • Hallbert
        TheOne kirjoitti:

        Aina kun miettii mikä on soveliasta käyttytymistä toista osapuolta kohtaan, ni nyrkkisääntönä voi mielestäni pitää sen kliseen:
        -Tee toisille kuten toivoisit itsellesi tehtävän.

        Mitenköhän kyseinen "herrasmies" olisi suhtautunut jos tilanne olisi ollut toisinpäin.. ;) ..heidän tapailunsa ohella naisella olisi ollut aktiivinen seksisuhde toiseen mieheen..hmm...

        Niimpä niin. Sinisilmäisesti pitäisi vain luottaa naiseen joka ei pysty harrastamaan seksiä EKSÄNSÄ takia. Sori ei kyllä herätä luottamusta yhtään tämänlainen nainen. Kaikki epätoivoiset munattomat sinkut voivat kyllä jäädä odottamaan kuukausiksi sitä varsinaisen parisuhteen mahdollista alkamistä ja naisen henkisen tasapainon palaamista. Eksät eivät saa olla niin rakkaita että se estäisi täysin normaalin parisuhteen osan kuten seksin.


      • Hallbert kirjoitti:

        Niimpä niin. Sinisilmäisesti pitäisi vain luottaa naiseen joka ei pysty harrastamaan seksiä EKSÄNSÄ takia. Sori ei kyllä herätä luottamusta yhtään tämänlainen nainen. Kaikki epätoivoiset munattomat sinkut voivat kyllä jäädä odottamaan kuukausiksi sitä varsinaisen parisuhteen mahdollista alkamistä ja naisen henkisen tasapainon palaamista. Eksät eivät saa olla niin rakkaita että se estäisi täysin normaalin parisuhteen osan kuten seksin.

        Kyse ei ole siitä, että voitko luottaa naiseen vaan kyse on siitä, että olisi hyvä löytyä periaatteita ja moraalista selkärankaa.

        Olis jättänyt naisen sitten ihan rauhassa haikailemaan exänsä perään ja jatkanut matkaa. Maailma on täynnä naisia, miksi jäädä tuollaiseen tapaukseen roikkumaan..?!


    • jfgnyer

      Näin on, jollain konstilla antaa ymmärtää naiselle, että harrastaa seksiä. Herrasmiehet tekevät niin, koska ovat myös rohkeita. Aloittaja on pelkurikalle ja oman selustan varmistaja.

      • edestä löydät

        Oikea herrasmies ei käytä ketään naista väliaikaisena patjana.

        ap. ja muutama muu mies on varsinaisia varmistaja pellejä.

        Alfa mies tietää että naiset puhuvat aina miehistä. Sillä on merkitystä etenkin siinä

        miten ne syrjäytetyt naiset tilanteen kokevat ja kertovat eteenpäin.

        Kun täydellinen nainen joutuu häpeämään puolestasi sydämmetöntä käytöstäsi niin fiksu ajattelee

        että samanlailla vedättämällä se voi tehdä myös minulle täydelliselle naiselle.


    • djyrgvftknyre3w2wsxc

      Juurikin näin, koska nämä pelkurikallet kyllä sen hoksaavat, kuka on fiksu ja aikas täydellinen nainen, että kuinka sellanen pelkuria viittii kattella pörräämässä. Luulen, että aloittaja on kaiken muun töhnän lisäksi harvinaisen v-mäinen mies, joka ennakoi jo jätetyksi tulemisensa varmistamalla että voi heittää sopivan läpän naiselle sitten kun se fiksu nainen jättää.

    • efdvju

      Totuus tässä on, että kumpikaan ei ollut vakavissaan, vaan yhden yön-mappiin meni. Vaikka nainen oli pitänyt miestä jonkinlaisena muutaman kerran tapauksena, niin loukkaa tuollainen ainakin hitusen, vaikkei mitään ihastumisen tunteitakaan ollut. Olen varma, että mies teki sen täysin tietoisena siitä, että tällainen loukkaa naisia enemmän tai vähemmän, tai ainakin mitätöi miehen tunteet naista kohtaan ja koska todennäköisesti tehnyt samaa lukuisia kertoja aiemminkin. Mies luulotteli itselleen ja naiselle olevansa ihastunut, "kalastelija" tekee näin.

    • Kokenut kaiken

      Onko tosiaan tänä päivänä niin,että sänkyhommiin ois heti alettava,vaikka ei olla annettu aikaa tutustua ja kuulostella miltä toinen tuntuu,minkälainen on.Mitkä elämänarvot.Käsitin että naiselle on jäänyt traumoja rankasta suhteesta...kukaan ei kertonut minkälaisia???Ehkäpä mies kävi vierais yms.Tai oli pervo,seksihullu yms.Kenties se teki naisesta varovaisen,ettei vaan tämäkin mies ole niitä panomiehiä....pelimiehiä siis...Todellakin moni mies on sanonut,että ne mieluumin runkkaa kuin juoksee panoilla,et miehiä on kaikenlaisia...Sanoppas viestin aloittaja rehellisesti...olisitko tarvittaessa käyny vielläkin paneksimassa,jos et sais tarpeeksi monta kertaa viikossa naiseltasi?????Oma kokemukseni mun omasta erosta on,et olin oikeassa siinä,et mieheni oli pervo,mutta muuten käyttäytyi hyvin...Eläimistä tykkäävä näemmä..Et sellasta...

      • Nyt naurattaa

        "Todellakin moni mies on sanonut,että ne mieluumin runkkaa kuin juoksee panoilla,et miehiä on kaikenlaisia."

        Heh-heh, jos miehet ovat näin sanoneet niin kyllä sen varmasti myös pitää olla totta. Eihän miehet ikinä sano sellaista mitä tahtovat naisen kuulevan...


      • niin....
        Nyt naurattaa kirjoitti:

        "Todellakin moni mies on sanonut,että ne mieluumin runkkaa kuin juoksee panoilla,et miehiä on kaikenlaisia."

        Heh-heh, jos miehet ovat näin sanoneet niin kyllä sen varmasti myös pitää olla totta. Eihän miehet ikinä sano sellaista mitä tahtovat naisen kuulevan...

        Niimpä. Herrasmiehiä on harvassa, jos ollenkaan. Pääasiassahan miehet vain valehtelevat.


      • niin.... kirjoitti:

        Niimpä. Herrasmiehiä on harvassa, jos ollenkaan. Pääasiassahan miehet vain valehtelevat.

        Juu näin on! Kaikki miehet on sikoja! XD

        ..tollasella naurettavalla ja paikkansa pitämättömällä yleistyksellä mennään yhtä pahasti harhaan kuin ketjun aloittaja kuvitellessaan olevansa herrasmies. ;)

        Ihmiset ovat yksilöitä. Piste..


    • pösilö

      Uskomaton tyyppi; nainen ei olisi tapaillut sinua, jos olisi tiennyt panoistasi. Käsityksesi herrasmiehestä on p:stä.

      • Tätä mieltä

        Väännetään rautalangasta, jos ei ole seksiä ei ole seurustelua, ei ole yhtään mitään. Silloin saa panna vaikka kymmentä naista.


      • Tätä mieltä kirjoitti:

        Väännetään rautalangasta, jos ei ole seksiä ei ole seurustelua, ei ole yhtään mitään. Silloin saa panna vaikka kymmentä naista.

        Kerro toki missä tämä kiveen kirjoitettu "totuus" on, että ilman seksiä ei ole seurustelua..?!


      • Jotain rajaa
        TheOne kirjoitti:

        Kerro toki missä tämä kiveen kirjoitettu "totuus" on, että ilman seksiä ei ole seurustelua..?!

        Miehet niin ajattelevat, asioilla kun on kaksi puolta. Ei naiset voi sanella sääntöjä. Tosin eihän fiksu mies näistä vakipanoista puhu puolta sanaakaan.


      • Jotain rajaa kirjoitti:

        Miehet niin ajattelevat, asioilla kun on kaksi puolta. Ei naiset voi sanella sääntöjä. Tosin eihän fiksu mies näistä vakipanoista puhu puolta sanaakaan.

        Ja sinäkö ykskantaan tiedät mitä KAIKKI miehet ajattelevat..?! Älä puhu pas**a!
        Miehet ovat yksilöitä siinä missä naisetkin ja siten tuollainen yleistys on täysin naurettava.

        Eivätkä naiset sanele sääntöjä vaan yhteiskunta ja siihen sidoksissa oleva kulttuuriperimä.


      • Jotain rajaa
        TheOne kirjoitti:

        Ja sinäkö ykskantaan tiedät mitä KAIKKI miehet ajattelevat..?! Älä puhu pas**a!
        Miehet ovat yksilöitä siinä missä naisetkin ja siten tuollainen yleistys on täysin naurettava.

        Eivätkä naiset sanele sääntöjä vaan yhteiskunta ja siihen sidoksissa oleva kulttuuriperimä.

        "Eivätkä naiset sanele sääntöjä vaan yhteiskunta ja siihen sidoksissa oleva kulttuuriperimä."

        Älä sinäkään puhu kaikkien naisten äänitorvena. Eikä mikään laki kiellä panemasta vaikka kymmenen naisen kanssa. Kulttuuriperimästä päättää myös miehet, ei pelkästään naiset.


      • Jotain rajaa kirjoitti:

        "Eivätkä naiset sanele sääntöjä vaan yhteiskunta ja siihen sidoksissa oleva kulttuuriperimä."

        Älä sinäkään puhu kaikkien naisten äänitorvena. Eikä mikään laki kiellä panemasta vaikka kymmenen naisen kanssa. Kulttuuriperimästä päättää myös miehet, ei pelkästään naiset.

        Ymmärrätkö lainkaan lukemaasi..?!? XD

        "Eikä mikään laki kiellä panemasta vaikka kymmenen naisen kanssa."

        -Onko joku niin väittänyt..?!

        "Kulttuuriperimästä päättää myös miehet, ei pelkästään naiset. "

        -Juurihan nimenomaan kirjoitin, että EIVÄT NAISET SANELE SÄÄNTÖJÄ VAAN YHTEISKUNTA JA SIIHEN SIDOKSISSA OLEVA KULTTUURIPERIMÄ.
        Missä tossa väitetään, että miehet sen enmpää kuin naisetkaan, yksin niitä sääntöjä määrittelevät..?!

        Nyt oikeasti silmä käteen.. X)


    • :))

      Voi että millanen paskamyrsky ois miesten suunnalta syntynyt jos joku nainen ois tapailuvaiheen aikana paneskellut toista miestä. Olis ollut huora, käytetty nainen ja muuta diipadaapaa. Miehet taitavat ainakin kaksinaismoralismin, jos eivät muuta.

    • 768uytg

      Täydellinen tollo olit ainakin siinä kohtaa, kun et varmistanut selustaasi niin, että "touhuilusi" olisi pysynyt varmasti salassa.

      No... En kyllä ymmärrä logiikkaasi - jos olen toiseen mielettömä ihastunut, en halua seksiä muiden kanssa. Oma käsikin on olemassa...

      Ymmärrän naistasi - voiko luottaa jatkossa siihen, että jos parisuhteessanne tulee syystä tai toisesta, esim terveydellisistä syistä jakso, jolloin hän ei halua seksiä, riennätkö hakemaan "vakipanon" myös silloin?

      • hmm....

        Eiköhän se ole ihan itsestäänselvyys, että aloittaja painelee vieraisiin heti, jos jotain taukoja saantipuolella ilmenee, olivat syyt sitten mitkä tahansa.
        Nainen on hölmö, jos jatkaa seurustelua mokoman "herrasmiehen" kanssa.


    • tulivaanmieleen

      Kyllähän tän tilanteen tajuaa jokainen. Kaveri etsii itselleen jotain naista ja kun tärppää alkaa sen kansssa oleen. Koska ei voi tietää, mitä kénenkäkin pokaaman naisen päässä liikkuu eli hauaako nainen tätä miestä vai ei, niin siksi mies jatkaa touhujaan. Tyypillinen kalastaja, jolle kelpaa melkein kuka vaan, kunhan häntä fiksumpi ts. hyvässä asemassa oleva akateeminen nainen.

    • kylanmies
    • voi jumalauta

      Nätisti sanottuna vituttaa lukea tätä keskustelua, silti luin kokonaan.

      Mitä vittua, "ei mies voi olla montaa kuukautta ilman seksiä". Täydellinen kusipää pelle on, jos ei osaa itseään hillitä yhtään. Ja väitän, ettei siihen ole kovin moni kuollu, jos hetken on ihan oman käden kanssa. Ei ole ollut mistään tunteista kyse, jos ihan mielellään köyrii toista eukkoa samaan aikaan kun "luo suhdetta" toisen kanssa. Säälittävää.

      Vaikka joo, ei teidän kaltaiset kusipäät edes saa, joten kai se on otettava, jos tarjolla on. Niin kun joku sano, että miks tyytyä käteen, jos on naista tarjolla.

      Ja niin kun tuolla muutama sanoi, jos tuo vakipanolla käyvä henkilö olisi ollut nainen, niin totta kai siinä olis tehty väärin ja nainen olisi täysi huora.

      TheOne on ilmeisesti ainut täyspäinen mies täällä itteni lisäksi.

      • älä mekasta

        Suurin osa miehistä ei viitsi roikkua naisessa kiinni joka ei selkeästi osaa irroittaa eksästään. Totta hemmetissä sitä sitten pannaan jonkun muun kanssa kun kerran on mahdollisuus siihen ja vientiä on. Turha naisten porata kun jää luu käteen kun itse osata irroittautua menneestä suhteesta.

        Miettikään nyt. Suhteen alussa pihdataan sen takia kun exä pyörii mielessä. Siinä miehen sitten pitäisi superkiinnostunut vaikka toinen haluaa pitää kaiken käytännössä kaverisuhteena. Kukaan tervejärkinen mies ei jää odottamaan varasijalle ilman että on sitten itselläkin jotain virityksiä.


      • älä mekasta kirjoitti:

        Suurin osa miehistä ei viitsi roikkua naisessa kiinni joka ei selkeästi osaa irroittaa eksästään. Totta hemmetissä sitä sitten pannaan jonkun muun kanssa kun kerran on mahdollisuus siihen ja vientiä on. Turha naisten porata kun jää luu käteen kun itse osata irroittautua menneestä suhteesta.

        Miettikään nyt. Suhteen alussa pihdataan sen takia kun exä pyörii mielessä. Siinä miehen sitten pitäisi superkiinnostunut vaikka toinen haluaa pitää kaiken käytännössä kaverisuhteena. Kukaan tervejärkinen mies ei jää odottamaan varasijalle ilman että on sitten itselläkin jotain virityksiä.

        "Suurin osa miehistä ei viitsi roikkua naisessa kiinni joka ei selkeästi osaa irroittaa eksästään. "

        -Olisi sitten vaan jättänyt kyseisen naisen yksinään haikailemaan exänsä perään ja jatkanut matkaa.
        Muntatona toimintaa koittaa syödä kakku ja säästää sitä samaan aikaan.

        " Kukaan tervejärkinen mies ei jää odottamaan varasijalle ilman että on sitten itselläkin jotain virityksiä. "

        -Tervejärkinnen mies olisi todennut, että nainen on kaikkea muuta kuin valmis uuten suhteeseen ja jatkanut matkaansa.
        Ei tää oikeesti näin vaikeeta ole.. ;)


    • Kaikkea sitä kuulee

      "Vaikka joo, ei teidän kaltaiset kusipäät edes saa, joten kai se on otettava, jos tarjolla on. Niin kun joku sano, että miks tyytyä käteen, jos on naista tarjolla."

      Tämä on sitä naisten ihmeellistä logiikkaa. "Nämä miehet" eivät saa mutta kuitenkin jos saavat ei pitäisi ottaa?

      • ...

        Etkö huomannut, että tuon lainaamasi ajatuksen esittäjä on mies?


    • miehen kommentti

      Nainen haluaa pihdata entisen miehen takia mikä on sinällään täysin käsittätöntä. Miettikään nyt mikä haloo tästä olisi syntynyt jos mies kertoisi naiselle että ei pysty harrastamaan seksiä kun entinen naisystävä pyörii mielessä.

      • ...

        Tuskin olisi haloota syntynyt.


    • fasdb

      Heh, vai olisi ihan monta kuukautta pitänyt olla ilman panemista! Kokeiles olla vastentahtoisesti panematta sellaiset 20 vuotta kuten minä. :) Riemukasta.

    • 357 mag

      Mikään herrasmies ollut vakiopanoinesi.jos on ihastunut/rakastunut ja on joku tietty kenet haluaa,Jaksaa odottaa hetken ja vaikka tumputtaa isommat paineet jos niikseen tulee.ei mainittu eksän perään haikailusta vaikka toki sekin on mahdollista.Mutta toisena vaihtoehtona hän ei halunnut hypätä suinpäin uuteen suhteeseen vaan selvitellä päätänsä.mikä on ihan oikein.ihme-miehiä tää nyky maailma täynnä.huomaan ajattelumaailmani olevan lähempänä nais kirjoittajien ajatuksia.Toki naisetkin osaa ikäviä olla,se on huomattu.

      • Raaka totuus

        Hamekangasta ostamaan, tuollainen mies on nyhverö ja lallukka. Kuka mies nyt alkaa käteen vetämään jos tarjolla on kiihkeä nainen, ei kukaan. Korkeintaan kaltaisesi surkimus.


      • niimpäniin.
        Raaka totuus kirjoitti:

        Hamekangasta ostamaan, tuollainen mies on nyhverö ja lallukka. Kuka mies nyt alkaa käteen vetämään jos tarjolla on kiihkeä nainen, ei kukaan. Korkeintaan kaltaisesi surkimus.

        Hänen kaltaisensa miehet sitten nappaavatkin ne parhaat naiset. Sinun tyyppisille jää lähinnä jakorasiat.


    • haloo4

      pöjä mikä pöljä....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe