SÄKKIPUKUISESTA VALOKUVA!

KTS (ei kirj.)

Paasivirta on saanut luotettavista lähteistä (epäilen erästä jiillä alkavaa) valokuvan, joSsa on tämä kuuluisa Lapin suolla asusteleva säkkipukuinen (siis toinen). Kuvassa hänellä on tosin puuvillainen Linkolapaita ja naamaa on vähän sotattu ettei ihan kylillä iholle tultaisi mutta siinä hän nyt on!

http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html#update20120304

18

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyseliä

      Tosta oli sensuroimatonkin versio joskus kauan sitten. Kellään tallessa?

      • Jaahas,

        varmaankaan kuvassa oleva ei-uskovainen henkilö ei olisi halunnut tulla väkisin yhdistetyksi jonkun viirapäisen hihhulin kuitelmiin.
        Toivon mukaan olisi nostanut syytteen luvattomasta kuvansa julkaisemisesta.


      • KTS (Ei kirj.)
        Jaahas, kirjoitti:

        varmaankaan kuvassa oleva ei-uskovainen henkilö ei olisi halunnut tulla väkisin yhdistetyksi jonkun viirapäisen hihhulin kuitelmiin.
        Toivon mukaan olisi nostanut syytteen luvattomasta kuvansa julkaisemisesta.

        Kuvan julkaisusta on alun perin vastuussa lössi nimeltään Pelastussanoma ja alkuperäisen kuvan linkki on tässä:

        http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Korpijaakoppi.jpg


      • Tutkiskelia

      • 23rwef
        Tutkiskelia kirjoitti:

        Tuolla on näköjään kätevä kuvakansio josta saa kaikki kuvat haettua kerralla tutkittavaksi. Löytyy -jorma-:n oma kuva jne.

        http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/

        Sieltähän löytyy kaikenlaista... Öh... Profeetallista.

        http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Etovaa3.jpg

        http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Kiira kaatui.jpg

        http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Kirkkovene2.jpg

        http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Lapsimalli.jpg

        http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Oppilaat2012.jpg

        Mitä vttua?


      • No sitä

      • Kyllä on
        No sitä kirjoitti:

        että kaikesta päätellen tuollaiset kuvat kiihottavat hillittömästi herrojen -jarmo- & kumppanit mieltä.

        Komea mies, tuoJarmo. Onnea


      • 2345tr

      • Kusaisuja

      • KTS (Ei kirj.)

      • pallero
        No sitä kirjoitti:

        että kaikesta päätellen tuollaiset kuvat kiihottavat hillittömästi herrojen -jarmo- & kumppanit mieltä.

        Jospa ne ovat esimerkkikuvia esityksiin maallistumisesta (mediassa ja vähän muualla myös).


    • Just niin.

      Pelastussanoma TODISSTAA, että tempaus TOTISESTI on TÄYSIN JA LOPULLISESTI VARMISTUNUT kerta KAIKKIAAN! YKSI KAHDESKYMMENESOSA uskovista TEMPAUTUU 28.5.2012!

      Kaiken takana on -jarmo-
      tuo meidän kaikkien ikioma kaikkein luotettavimpiin kuuluva povari, ja vahvasti epäilen hänen pitävän itseään toisena säkkipukuisena, eli tuon kuvassa olevan kaverina tulevaisuudessa.
      Me vähemmän uskovaiset emme todennäköisesti oikein jaksa osoittaa mielenkiintoa asiaa kohtaan odottelemalla olematonta...

      • Just just!

    • KTS (Ei kirj.)

      Nostetaas tätä "Pohjolan valoa" taas ylöspäin kun sitä taas täällä mainostetaan...

      :D

    • Ollanolli.

      Näin teemme syystä,että tämä hengellisestä horisontista saapuva "Pohjolan valo" olkoon suunnannäyttäjämme hengellisen kilvoittelun jalolla polulla kohti maalia ja
      pelastusta.

    • Pohjolassa,herätys!!

      Nyt kun Lapin kaamosaika on päättynyt,päivät pitenevät ja valon määrä lisääntyy niin lienee itsestään selvää se,että "Pohjolan valo",se jäyhä jäbä Inarinjärven rannalta,
      aivan heti kohta pian pukeutuu säkkiin ja lähtee niihin herätyshommiin.

      Mutta koska säkkiin pukeutuminen ei ole kovinkaan vakuuttavaa eikä niin kovin
      terveellistäkään,niin olisi syytä pukeutua tummaan pukuun,valkoiseen paitaan solmion ja heinähatun kera.

      Niin ja tietysti Raamattu kainaloon!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe