Musta mieheni ystävieni himon kohteena

anniiina77

Olen niin vahingoniloinen. Nyt ystävättäreni jotka tähän saakka ovay kohdelleet minua yliolkaisesti haluavat olla päivittäin tekemisissä kanssani kun yrittävät kauttani tehdä itseään tykö Senegalilaiselle miehelleni.

Mieheni naureskelee kun kertoo miten naiset soittelevat hänelle eri tekosyiden varjolla ja keksivät syitä tavata mieheni. Minä lyön löylyä kiukaalle ja kehun hänen valtavaa varusteluaan ja kykyjään tyydyttää minua,

Ja mieheni ei koskaan pettäisi minua, hän on kertonut ja näyttänyt sen useasti

40

850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vinkki Liisa

      Seksifantasiat ja novellit voi raapustaa niille suunnatuille osastoille.

    • kdNkak

      Minulla aivan samanlaisia kokemuksia. Itse olen vuosia seurustellut vain ulkomaalaisten kanssa. ( enimmäkseen muslimeja, mm. turkkilaisia, serbialaisia ja kroaatteja, mutta myös muutaman eri afrikkalaismiehen kanssa ) Mutta aina ystävättäreni yrittävät iskeä miehiäni. Ja joskus ovat onnistuneet, mikä on usein päättänyt suhteeni. Mutta en suomalaismieheen voisi silti koskeakaan, kyllä näm ulkomaalaiset osaavat rakastaa aivan eri tavalla kuin juntit suomalaismiehet

      • taxi sisters

        Mitä työtä teet? Harvinaista jos jollain naisella on noin monta poikaystävää, se kertoisi sen ettei naisen ole helppo löytää sitä oikeaa?

        Senegalissa naiset ovat nousseet barrikaadeille miesten ylivoimaa vastaan. Onneksi miehet voivat tulla Suomeen, täällä naiset eivät vaadi samaa mitä Senegalissa:)

        http://www.youtube.com/watch?v=BivtUdv8pmU


    • bon voyage

      Hyviä kavereita sulla ja laatubööna olet itsekin moisella herkutellessasi. Liukasta alamäkeä.

      • kaukana siitä

        Jos olisi laatubööna, jättäisi patalaput kokonaan väliin.


    • Just joo

      Tää on jonkun suomalaisen nuoren miehen provo :D

      • Voi voi teitä

        Kyllä näyttää suomalaisia miehiä harmittavan kun naiset haaveilee ja kilpailee vaan mustista miehistä, suomalaisen luuserin jäädessä kuin nalli kalliolle! :D


      • luusereita
        Voi voi teitä kirjoitti:

        Kyllä näyttää suomalaisia miehiä harmittavan kun naiset haaveilee ja kilpailee vaan mustista miehistä, suomalaisen luuserin jäädessä kuin nalli kalliolle! :D

        Siis jos aloittaja ei ole keksitty hahmo, niin hän on luuseri, joka ihastelee sitä kuinka hänen luuseriystävänsä yrittävät iskeä hänen miestään. Jos siinä nyt joku suomalainen, miespuolinen luuseri vielä jää nallina kalliolle, niin ei paljon maa järise. Hupaisaahan tuollainen loiskiehunta näin etäältä tarkasteltuna on, ei muuta.


      • hehehoh
        Voi voi teitä kirjoitti:

        Kyllä näyttää suomalaisia miehiä harmittavan kun naiset haaveilee ja kilpailee vaan mustista miehistä, suomalaisen luuserin jäädessä kuin nalli kalliolle! :D

        Siinä nyt ole mitään kadehtimista että joku elukka juoksee muna pystyssä sängystä sänkyyn.


      • vai et loinen oho :D
        luusereita kirjoitti:

        Siis jos aloittaja ei ole keksitty hahmo, niin hän on luuseri, joka ihastelee sitä kuinka hänen luuseriystävänsä yrittävät iskeä hänen miestään. Jos siinä nyt joku suomalainen, miespuolinen luuseri vielä jää nallina kalliolle, niin ei paljon maa järise. Hupaisaahan tuollainen loiskiehunta näin etäältä tarkasteltuna on, ei muuta.

        Ihmiset jotka kihisee kateudesta tai niitä muuten vaan v-tuttaa ulkomaalaiset mm.. naisten ihailemat miehet.Niin tälläiset oliot nimittelevät heitä loisiksi kun eivät raukat muuta voi buahahaha..onks toi loiseks nimittely joku heikko puolustusmekanismi?! kuulostaa ainakin lapselliselta.hehhe.Skarpatkaa nyt hieman...


      • Ihana kiima.
        hehehoh kirjoitti:

        Siinä nyt ole mitään kadehtimista että joku elukka juoksee muna pystyssä sängystä sänkyyn.

        Ne on miehisiä miehoä nää tummay pojat ja sängyn puolella estottomia,että juu siinä mielessä oikeita elukoita arrrrgggggggghhhh...Maistuis varmaan iso hyvä sunkin siskolles tai vaimolles uskosin näin.Sen verran kiimassa on suomi tytöt aina olleet,että maine kiirii jo ulkomaillakin.


      • 3+9
        vai et loinen oho :D kirjoitti:

        Ihmiset jotka kihisee kateudesta tai niitä muuten vaan v-tuttaa ulkomaalaiset mm.. naisten ihailemat miehet.Niin tälläiset oliot nimittelevät heitä loisiksi kun eivät raukat muuta voi buahahaha..onks toi loiseks nimittely joku heikko puolustusmekanismi?! kuulostaa ainakin lapselliselta.hehhe.Skarpatkaa nyt hieman...

        Joo toi alotus onkin oikeesti ihan kypsän ja järkevän aikuisen ihmisen tekstiä. Turha sitä on morkata. Kyllä monella täälläkin varmaan kateeks käy kun ei itse ole yhtä fiksu kuin aloittaja.


      • jos ei provo...
        3+9 kirjoitti:

        Joo toi alotus onkin oikeesti ihan kypsän ja järkevän aikuisen ihmisen tekstiä. Turha sitä on morkata. Kyllä monella täälläkin varmaan kateeks käy kun ei itse ole yhtä fiksu kuin aloittaja.

        Jos tuon aloittaja OLISI niin fiksu ja kypsä, eihän se pitäisi yhteistä leikkikalua edes vakavissaan. Eihän kunnon mies kersku moisilla asioilla.


    • 8+14

      Mä luulen, että se harmistuminen liittyy ihan siihen, että niitä mustia miehiä tuodaan Suomeen. Kukaan tuskin ottaisi itseensä kovinkaan pahasti, vaikka meiltä lähtisi 20000 naista vuodessa johonkin päin Afrikkaa.

      • ehkäisy must

        Muistaisivat käyttää kondomia, 7% afrikkalaisista kantaa hiv. Etelässä jopa yli 10%. Ei kauheasti kiinnostaisi jos tietää pelaavansa lähes venäläistä rulettia sairauden tulosta omaan kehoon.


      • pensselitäti
        ehkäisy must kirjoitti:

        Muistaisivat käyttää kondomia, 7% afrikkalaisista kantaa hiv. Etelässä jopa yli 10%. Ei kauheasti kiinnostaisi jos tietää pelaavansa lähes venäläistä rulettia sairauden tulosta omaan kehoon.

        Niinpä, venäläistä rulettiahan pelataan perinteiseti kuudestilaukeavalla revolverilla, joten mahdollisuus saada kuula kalloonsa on 1/6.


    • Niinpä niin

      Naisten henkinen taso Suomessa on varsin huima niinkuin tästä älykkyyttä kipinöivästä aloituksesta voi päätellä.

      • manalan portti

        Muistakaa hiv, käyttäkää ehkäisyä.


      • 3+7

        Onneksi aloittaja ei sentään edusta kaikkia tai suurintakaan osaa suomalaisista naisista. Omaan tuttavapiiriini ei tuommoisia kuulu eikä huolita.


      • 7+8
        3+7 kirjoitti:

        Onneksi aloittaja ei sentään edusta kaikkia tai suurintakaan osaa suomalaisista naisista. Omaan tuttavapiiriini ei tuommoisia kuulu eikä huolita.

        Turhaan esität jotain parempaa 3 7 mistä sä edes tiedät ystävä piirisi ajatuksia.Luetko ajatuksia? ja sinä mistä me voidaan tietää miten huono ja mitätön ihminen sä olet.Sähän voit olla kaikkea muuta,kuin haluttava.Ja kyl tarpeeks moni Suomalainen nainen tykkää ja pitää Mustista/Tummista miehistä.Harmittaako?


    • Chom chom

      Jep jep, meitä on moneen junaan. Loukkaantuisin tosi pahasti, jos ystävättäreni näkisivät mieheni vain leluna. Mun itsetuntoni ei ole siitä kiinni, kuinka monta naista mahdolisesti häärii mieheni ympärillä.

    • Dakarin (pillu)ralli

      "Ja mieheni ei koskaan pettäisi minua, hän on kertonut ja näyttänyt sen useasti"

      Luuletko, että mies sulle niistä kertoisi? Oikeasti? Ja mitä vittua toi näyttäminen tarkoittaa? Sitäkö, ettei miehesi ole pannut näitä ystävättäriäsi silmiesi edessä, vaikka ovatkin tyrkyttäneet itseään miehellesi? Vau, onpa ritarillista mieheltäsi!

    • hum.kand.marja

      Minä haen juuri eroa ulkomaalaisestani. Minulle jäi 25.000 euron pankkilaina, joka meni kuuleman mukaan miehen vanhemmille kotimaahan. Yli 10.000 euron autolaina, auton mies myi kaverilleen ja piti rahat ja vajaa 5000 muita pikaluottoja.

      Koko 6-vuotisen yhteisolon kustannukset menivät 90 prosenttisesti minun kukkarostani vaikka mies sai 1820 euroa kuussa käteen Kelasta ja sossusta, nämä rahat olivat miehen omia "karkkirahoja", samoin kuin kaikki pimeistä töistä ja kaupoista tulleet rahat. Ainakin toinen pari tonnia lisää kuussa. Nyt mies asustelee uuden nuoren tytön kanssa. Toivon hänen olevan fiksumpi kuin minä

      Omaa tyhmyyttäni kaiketi, mutta onhan jokaisella pilvellä hopeareunus. Olisin voinut kärsiä hänen kanssaan vielä pidempään.

      • Perustele..

        Miten voi saada 1820 euroa käteen Kelasta ja sossusta? Valehtelet. Ulkomaalaiset saavat saman kuin suomalaiset työttömät.


      • Helposti..
        Perustele.. kirjoitti:

        Miten voi saada 1820 euroa käteen Kelasta ja sossusta? Valehtelet. Ulkomaalaiset saavat saman kuin suomalaiset työttömät.

        Riittävän musta naama vain..


      • Burma..
        Perustele.. kirjoitti:

        Miten voi saada 1820 euroa käteen Kelasta ja sossusta? Valehtelet. Ulkomaalaiset saavat saman kuin suomalaiset työttömät.

        No ainakin Burmalaiset nappaa ton päälle 1000 euroa helposti sossusta kulut siihen päälle mitä tarvitsevatkaan.Tiedän mistä puhun,tuttavapiirissäni on heikäläisiä ollut ja keskustelua on käyty.Aika erikoista on tosin se,että jotkut heistä on asunut Suomessa jo vuosia,mutta halua ingerntoitua maahan ei näytä olevan,että olisivat edes alkeellisen suomen kielen opetelleet vaikka mahdollisuuksia siihen on.Kansanopistot,koulut ym..avustukset kyllä näyttävät ottavan hyvin vastaan ja uusimilla autoilla ajella.


    • diojodf..

      Minunkin ulkomaalainen mieheni on naisten mieleen ja tosi haluttu..

    • sossuntäti

      Kyllä me maksamme paljon ja suuria summia sellaisia tukia ulkomaalaisille, mitä ei oma kansamme saa

      • Todellako?

        Näyttäisitkö mustaa valkoisella, eli tilasto/ohje/laki missä näin sanotaan. On ikävä, että tämmösiä juttuja levitellään ilman todisteita, mutu-jutut kun ovat vain mutu-juttuja, mutta silti aiheuttavat lisää kaunaa suomalaisten ja maahanmuuttajien välille.


      • hghjghj
        Todellako? kirjoitti:

        Näyttäisitkö mustaa valkoisella, eli tilasto/ohje/laki missä näin sanotaan. On ikävä, että tämmösiä juttuja levitellään ilman todisteita, mutu-jutut kun ovat vain mutu-juttuja, mutta silti aiheuttavat lisää kaunaa suomalaisten ja maahanmuuttajien välille.

        Parempi on ettei näytä mustaa valkoisella. Edellisen kerran kun eräs pisti nettiin somalipojan tiliotteen jossa oli hirmu määrä kaupungin maksuja ko. pojalle niin oikeuteenpa tiliotteen näyttäjä joutui. Niistä kun ei saa puhua saati sitten todistaa väitteensä.


      • Helppoa Suomessa
        Todellako? kirjoitti:

        Näyttäisitkö mustaa valkoisella, eli tilasto/ohje/laki missä näin sanotaan. On ikävä, että tämmösiä juttuja levitellään ilman todisteita, mutu-jutut kun ovat vain mutu-juttuja, mutta silti aiheuttavat lisää kaunaa suomalaisten ja maahanmuuttajien välille.

        Minunkin kurdimieheni sanoi, että kela maksaa kotoutumistukea kurdeille noin 700€/kk vuokraa pk-seudulla n.650€ sekä veden ja sähkön. Ihan paperilla tämä kaikki. Ei ihan yllä tuohon 1820€/kk, mutta onhan se paljon enemmän kuitenkin kuin suomalainen opiskelija saa.
        Ja tiedän muutamia tyyppejä jotka pitää pizzeriaa, saavat isot rahat ja ajavat hienoa autoa. No tietysti voi arvata myös ettei kaikkia veroja makseta...


    • kyllä vain.

      Mihin sulle pitäisi näyttää mustaa valkoisella? tähän tulo asiaan mitä esim:burmalaiset saavat niinkö? no onhan se melko hassua,että tullaan pakoon esim:Suomeen omasta maasta ja työssä ei käydä jne..mutta ajellaan uusimmilla autoilla,Kuka nämä maksaa? Ja toiseksi minä olen sen verran tekemisissä ollut mm.Kyseisten henkilöiden kanssa ja keskustellut,että tiedän suht koht.Mitä tämän maan kansalaiset Suomessa saavat sosiaalista per.kk

      Itse en asioi sossussa,mutta uskon,että ei kovinkaan moni Suomalainen nappaa tuota 1000 kk sossusta ja muita etuja siihen päälle.Minulla ei ole pahamieli suinkaan tästä jos ihmisiä autetaan ja avustetaan,mutta jos väität,että jotkin maan kansalaiset eivät saa melko suuria etuuksia kuukausittain niin valehtelet.

      • ctrenien

        Samaa mieltä kanssasi.Mutta tämä runsas avustus ei ole suinkaan kaikille eri maista oleville ulkomaalaisille.Burmalaiset ja Somalit ja Turkkilaiset näyttävät olevan erikois asemassa.En ymmärrä kyllä miksi.


      • Puhutte pas*aa!
        ctrenien kirjoitti:

        Samaa mieltä kanssasi.Mutta tämä runsas avustus ei ole suinkaan kaikille eri maista oleville ulkomaalaisille.Burmalaiset ja Somalit ja Turkkilaiset näyttävät olevan erikois asemassa.En ymmärrä kyllä miksi.

        En tunne yhtään turkkilaista jotka saa avustuksia enemmän kuin suomalaiset. Puhutte täällä taas silkkaa pas*aa.

        Kaverilta mm. juuri katkaistiin lisätuet ja vietiin oikeus tehdä työharjoittelua. Pitäisi oikea työ löytää, no, katsotaan kuinka moni suomalainen suostuu palkkaamaan kaverin, hyvä tyyppi sinänsä.

        Taitaa olla vakiväite jota on helppo levitellä täällä, että kaikki ulkkikset saa enemmän tukia kuin kantasuomalaiset. Ehkä ne pakolaiset saakin, koska eihän niille aseteta mitään vaatimuksia työllistyä Suomeen. Mutta turkkilaiset ei varmasti saa enemmän rahaa, eivät ole pakolaisia. Ja aika harva heistä suostuu jäämään kotiin, kovia tekemään töitä.


      • Todellako?

        Siis ihmettelin tuota aikaisemmin mainittua summaa 1820e, minkä sossuntäti sitten vahvisti. Minä itse tunnen semmoisia maahanmuuttajia, jotka eivät tommosia summia ole saaneet ikinä.

        Mistä noita sossun rahojen jakamisperusteita voisi lukea, tietääkö joku? Entä paljon "parhaiten tienaavat" suomalaiset saavat sossusta Kelasta?


    • sossun.täti

      Kyllä me maksamme kaikille ulkomaalaisille sopeutumis-ym lisinä vaikka kymmeniä vuosia ylimääräistä.

      Meillä on sisäinen ohjesäännöstö joka takaa ilmaisen asunnon, eri kausien vaatetuksen, riittävän laadukkaan käytetyn ajoneuvon, uudet kodinkoneet ja kalusteet uusittuna määräajoin. Riittävän laadukkaat ja ilmaiset yhteydenpito- ja kommunikointivälineet alkuperämaan sukulaisten kanssa tapahtuvaan yhteydenpitoon. Varoja harrastaa halumiaan urheilu-, taide- ym.harrastuksia. Avustuksia oman uskonnon harjoittamiseen ja monia muita. Yleinen avustussumma kuukausittain on tällä väestönosallamme 1600-2400 euron paikkeilla. Riippuu vähän paikkakunnasta.

      Ja nämä summat ovat lapsettomalle maahanmuuttajalle omaan käyttöön. Lapset nostavat summaa huomattavasti

      • Sossuntätikö ihan

        Niin, siis pakolaisille. Puhupa oikeilla termeillä, ettei jää muille väärä käsitys. Tuskin ne suomalaisen kanssa avioituneet siellä teidän sossun luukulla on hamekankaita ostattelemassa.


    • ,mmnmnmnmnmnmn

      ON NE.

    • kem

      Kumma homma kun jokainen minun tuntema maahanmuuttaja saa vain tasan sen saman työttömyyskorvauksen kun suomalaisetkin työttömät...ei muita etuja paitsi asunnon vuokran maksaa sossu. Ja nämä siis turvapaikanhakijoina Suomeen tulleita, sitä en tiedä ovatko saaneet pakolais statuksella jäädä vai jollain muulla luvalla.

    • jkkk..

      No en tiedä,muista ulkomaalaisista,mutta Burmalaiset kylläkin saavat ainakin tuon 1000k sossusta kulut päälle mitä tarvitsevatkaan.

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe