Narsisti miehen kanssa 3,5 vuotta

hurtingheart

3,5v seurustelu narsistin kanssa aluksi minä olin nii ihana ja hämmästyttävä ja ihmeellinen olin tuolloin vasta 15v just alottanu maataloua alan opinnot yläasteen jälkeen intoa täynnä. noo tapasin siis tosiaa ton miehen ja toki olin polvillaa et oho joku kerranki rakastaa mua! olinsiihen aikaan vielä oikea rämä pää sosiaalinen mulla oli tyyliin 50ystävää sit se kieto mut pikku sormen ympärille. se ei sanonu näitä asioita suoraan vaa kiersi ja kaarto mut olemaan samaa mieltä. esim en saanu enää ratsastaa koska se oli liian provosoivaa tiukoissa housuissa ja muut pojat katteli kentän reunalla. en saanu olla enää yhdenkään poikapuoleisen kaveri semmoinen ei kuulema kuulunut "oikeaan" suhteeseen... asioita oli paljon yleensä verrattiin "normaaleihin" ihmisiin... viikonloput oltii aina sen kotona ei minun. sitte se valmistu ja ylipuhu jotenki ettei musta tuu ikinä ratsastuksen opettajaa ja hevoset ei oo oikea normaali ammatti jne. ja jätin sitte koulun kesken. ja muutettiin sen kotiin sen porukoiden ylä kertaan vasta jälkeenpäin tajusin että masennuin siellä eikä ihme ku mies ei päästäny mua yhtään minnekkää ja eri paikkakunnalle muutettii jossa en tuntenu ketään olin vaan siellä yläkerrassa yhdessä huoneessa ja se oli päivät töissä aamu9 ilta yheksään yleensä. ja aina se valitti jostain mikä minussa oli vikana. sitte muutettii sieltä vielä kauemmas mun perhettä ja ystäviä joita mulla oli yhtäkkiä jäljellä enää 1 kaikki muut oli mulle "huonoa seuraa". ja siis todella mies ei päästäny mua yhtään minnekkää yksin. se päätti kaikesta. mitä söin miten söin paljokno söin ruuat sille piti tehä aamupala kaks läämintä ruokaa. en tajua miten jaksoin 1kerta kuuklaudessa käytiin mun perheen luona oltii npuol tuntia ja lähettii sen perheen tykö taas eristyksiin kaikesta. kukaan ei kysellyt mitä mulle oikeasti kuului enkä minä varmasti olisi totuutta kertonu jos olis kysyny. Joka päivä se mies haukkui minussa ainakin kymmentä eri asiaa siivota piti kerran päivässä imuroida ym. olin pelkkä luutu jolle valitettiin vaikka yritti kaikkensa. joskus mies suuttui jostain enkä tiennyt mistä se oli vaan hiljaa suu mutrulla ja jos kysyin mikä on ei mitään vastausta tai mietippä nyt vähä! ja sitte ku riitely alko se saneli kuinka en koskaa aattele muita kuin iseäni. olin vitun kusipää ja mitä kaikkea turpajuhliakin alkoi olla pikku hiljaa ensin läimäisyä sitten muuta. monesti itkin mutta piilossa kukaan ei saanut nähdä että minuun sattui minun piti jaksaa en halunnut olla huono vaimo. sitten mummuni oli kuolemaisillaan mieheni lupasi että lähdetään katsomaan mummua ja sitten taas perui, lupasi perui ja joka kerta minusta tehtiin se paha kun jouduin sepittämään perheelleni tarinan miksi en pääse mukaan. perheeni kyydillä en saanut mennä sitten mummoni siirtyi lähemmäs sairaalaan ja käytiin katsomassa ja minä purskahdin itkuun se oli viimeinen kerta kun mummun näin... ja kun sitten mummu pääsi taivaaseen ja itkin sängyllä olin miehen mielestä itse säälinen ihminen sillon päätin että en enää itke miehelle piti laittaa ruokaa.. kävin töissä normaalisti kukaan ei tiennyt tuskasta jota kannoin sisälläni ulospäin kaikki oli todella hyvin sisällä tuntui kuin hengitin lasin sirpaleiden läpi joka henkäys sattui öisin itkin hiljaa ja kuristin kurkkua jotta itku loppuisi kynsin ihoani jotta saisin pahaa oloa pois. pian en enää osannut itkäe ollenkaan olin pelkkä kuori. sitten mies joutui vuodeksi armeijjaan se oli kauheaa minun pitikin yhtäkki osata maksaa vuokraa käydä yksin kaupassa jne. mutta kun armeija alkoi tuntui helpottavalle ettei joka päivä tarvinnut elää yli kierroksilla ja silti varpaillaan peläten loukkauksia yritin olla välittämättä loukkauksista mutta ne teki kipeää. ennen viikonloppua siistin aina kodin peläten että jonnekkin jää pölyä. tuli mummun hautajaiset olisin päässyt hyvästelemään mummuni vielä ennen hautausta mutta mieheni sai minulle päähän että elävät muistot ovat parempia niinpä en päässyt hyvästelemään. hautuumaan pihalla mies ilmoitti että sinne ei sitte mennä itkemään! niinpä minun oli pakko ajatella arkku tyhjäksi että joten kuten kestin olla itkin kuitenkin vahin gossa myöhemmin olin kuulema nolannut mieheni totaalisesti.

6

700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurtingheart

      Silloin tällöin aina kun minun kotona käytiin olin ahdistunut en saanut pitää pikku sisartani sylissä en sanoa rakastavani ketään mieheni oli ainut rakkauteni. Kaupasta tuotiin joka kerta samaa leipää. armeija loppui muutettiin koti paikkakunnalleni mutta se ei muuttanut mitään en päässyt edelleenkään näkemään tuttuja yhtään enempi. kukaan ei saanut käydä meillä kylässä tiskirättinä olo jatkui...mies meni töihin minä aloitin opinnot lähihoitajaksi en ollut koskaan ajatellut itseäni tylsänä elämään kyllästyneenä kerhotätinä mutta olosuhteiden pakosta tein mitä vaan jotta mieheni rakastaisi minua enemmän kun ajettiin autolla toivoin ja rukoilin että ajaisimme ojaan ja iskeytyisimme puunrunkoon minä kuolisin ja mies jäisi ikävöimään minua. uusi kevät teki tuloaan ja radiossa lauloi kaijakoo kaunis rietas onnellinen ja tuntui kuin laulu olisi minusta. eräs ilta laitoin ystävälleni viestiä että olen miettinyt eroa ja kerroin minkälaista minulla oikeasti oli! ajelimme hänen autollaan kun mieheni oli töissä ja tunsin pitkästä aikaa itseni niin vapaaksi. sitten pyöräilin to-paikalle ilta vuoroon ja haistoin kevään ja tunsin pitkästä aikaa että olen elossa ja voin hengittää pääsisin ystävän avulla irti tästä. haimme edellis iltana laatikoita häkki varastoon ja kolmen viikonpäästä kun mies meni töihin muutimme penen omaisuuteni pahvi laatikoihin ja muutin äitini nurkkiin kesäksi. aluksi tuntui uskomattomalle olla yksin perheeni kanssa. sitten laitoin viestin miehelleni jossa yritin selittää että oli pakko tehdä näin. ainut vaihto ehto oli lähteä salaa muuten en olisi koskaan päässy lähtemään... ensin se uhkaili sitten se pyyteli anteeksi sitten se haukkui jne. mutta en enää jaksanut välittää olin nyt vapaa ja aioin ollakkin seuraavan vuoden ja nautia nuoruudesta joka jäi lukkojen takana elämättä en koskaan juhlinut 18v synttäreitänikään. sillä mieheni ei käyttänyt alkoholia en saanut käyttää minäkään niin en ollut myöskään koskaan käynyt baarissa. viime kesä muutti kaiken sain juhlia ja ystäväni takaisin. ja tapasin uuden ihanan miehen jota odotutin jouluun asti ja nyt olemme yhdessä hän on auttanut minua valtavan paljon. en tiennyt normaalista suhteesta mitään en tiennyt ennen tätä että miehetkin voi siivota ja laittaa ruokaa ja tiskata ja asunnon ja minun ei aina tarvitse olla täydellisesti ja että oikea rakkaus on näin ihanaa

    • jujuuuuuuu

      Olen onnellinen puolestasi! Pidä nyt itsestäsi huolta, äläkä jätä yhteyttä ystäviisi ja perheenjäseniisi. Parhainta onnea teille jatkoon. :)

    • hurting heart

      kiitoksia hirveästi etä suhde tasolla vielä ollaan siitäkin syystä että ite aattelen avoliiton väistämättä vankilana vaikkei se sitä tämän miehen kanssa luultavasti tule olemaan :)

    • hurtingheart

      kertokaa omia kokemuksia mikä teitä on auttanut selviytymään ja pääsemään eroon vanhoista tavoista ettei esim. koko ajan ole pyytelemässä anteeksi tyhmiä asioita. entä sitte ku masennus ottaa yli vallan mulla on kauheasti poissa oloja sen vuoksi etten yksinkertaisesti aina jaksa ajatella elämää saatikka seuraavaa koulupäivää ja ahdistaa kaikki ja pelottaa nukahtaa laittaa silmät kiinni niin tuntuu kuin joku katsois vihaisesti sama suihkussa ku pitää laittaa silmät kii tulee semmonen olo että joku lähestyy nopeasti ihan naaman eteen ja kuristaa ja sit tuntuu että hukkuu jos ei justiin avaa silmiään :( nää on tosi ikäviä juttuja ja etenki ku tuo jaksaminen on välillä niin kortilla että tekee mieli vaan kuolla tai mököttää yksin pimeässä nurkassa. ainut apu mulla on nyt ollut tämä uusi mieheni mutta välillä pelottaa että väsytän hänet asioillani...

    • mustikka9

      Kokemuksesi ovat niin rankkoja, että minun mielestäni sinun pitäisi mennä purkamaan asioita psykologille/terapeutille, heitähän on terveyskeskuksissa pienemmissäkin kunnissa. Tämä sekä itsesi, uuden miehesi ja tämän hyvän suhteenne takia. Oma kokemukseni on, että puhuminen ystäville/uudelle kumppanille eri riitä, kun menneisyydessä on noin pitkään kestäneitä ja noin vaikeita asioita kuin sinulla. Ammattilainen osaa kysyä oikeat kysymykset ja auttaa sinua näin käsittelemään asiaa ja pääsemään siitä vähitellen eroon. Ja olemaan oikeasti, kevyesti ja täydesti onnellinen. Kaikkea hyvää elämääsi, arvosta itseäsi. :)

    • hurtingheart

      kiitos ihanista sanoistasi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1280
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      68
      831
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      770
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe