Kuva profiiliin, miehet!

E. Ye

Koska hakutoiminto toimii näemmä miten sattuu, ainoa "turvallinen" tapa hakea on rajoittaa hakukriteerejä. Lähinnä tällöin onnistuu rajoittaa vain ikää ja valita alue.

Hakuun tulee tietenkin tuolla tavalla läjäpäin vastauksia, jolloin sinnikkäinkään rakkaudenjanoinen ihminen ei milään jaksa keskittyä lukemaan jokaikistä vastausta. Loppujen lopuksi olen itse päätynyt katsomaan vain kuvalliset profiilit jos kuva vähänkin miellyttää.

Tuskin olen ainoa joka jättää jatkossa kaikki kuvattomat avaamatta, joten jos te miehet haluatte edes jotenkin olla karkeloissa mukana, niin laittakaa se kuva sinne. Ei se ole kauhea vaiva kun on pelit ja vehkeet!

46

1172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoPics

      Kokemukseni mukaan kuva ei takaa yhtään enempää yhteydenottoja. Profiilini on ollut kuvalla ja ilman, lähes poikkeuksestta naiset ovat käyneet sitä katsomassa vain kun olen ensin katsonut heidän profiiliaan tai lähettänyt viestin.

      Mä oon ujo, en tahdo kaikille puolitutuille näyttää että avoimesti haen seuraa. Siksi ei oo kuvaa taaskaan.

    • Enemmän viestejä ja yhteyden ottoja tuli kylläkin kuvattomaan profiiliin vanhan treffi osion aikana. Kuin mitä uusien treffien kuvallisena aikana.

      Et kuvan kun laittaa niin mielenkiinto monella tipahtaa poies... siitä sit voi päätellä muutaman asian.

    • hjkjhkhjkhj

      Ai nirppis haluaa lihatiskiltä valita komeimmat miehet? HV

    • LKHIU

      kyl mulla vaan toimii ihan hyvin haku,ja kuvakin
      mutta koko sinä aikana mitä on treffeissä ollu profiili niin vain muutaman
      kerran on nainen itse ottanut yhteyttä vuoden ollu profiili ens kuussa..
      T.MIES29

    • on_se_nättiä

      Kuvalla oon ollu nyt kolme kuukautta, 87 katsojaa ja yksi nainen laittoi viestiä. En usko että tilanne paranisi, ilman kuvaa. Olen toki käynyt treffeillä ja itse laittanut naisille viestiä, mutta aina se jossain vaiheessa tulee; Sussa ei oo sitä jotain :D Ja mies 29v myös

    • Kuvan kanssa oli about 2 vuotta ja aika vähän sinä ainaka oli kävijöitä ellen itse ollut käynyt profiilissa ensin. Sitten oli täysin kuvaton puoli vuotta ja eikös joka päivä melkein joku käynyt kurkkaamassa. Nyt on taas "kuva", mutta lähinnä itseäni varten. Uusi treffit olettaa ärsyttävästi että kaikilla miehillä on viikset. Huoh. Nyt on sitten itse piirretty kuva, joka vastaa todellisuutta vähän paremmin. Saa nähdä vaikuttaako kävijöihin.

    • thbrgvfvedcr

      mikä kenellekin sitten on tärkeää. itse ainakin rajaan hakua iän ja paikkakunnan lisäksi muillakin kriteereillä niin, että pystyn käymään läpi kaikki jäljelle jääneet profiilit (sekä kuvalliset että kuvattomat).

      • E. Ye

        Niinhän minäkin käyn, JOS SE TOIMII. Mutta eipä ole viimeaikoina näyttänyt toimivan!

        Mietitytti että jospa ei toimi enää ollenkaan. S24 vähät välittää maksamattomista asiakkaista?


    • Painting a memory

      Kuva - miksi ihmeessä? Jos näkisit naamani nauraisit sille enkä saisi älyllä, huumorintajullani ja syvästi humaanilla olemuksellani sinua hurmattua ennen kuin näkisimme toistemme kasvot.

      Silloin näkisit hyvän ja pahan ja osaisit sekoittaa niistä drinkin sen sijaan että heittäisit heti lemmeneliksiirin menemään....

    • fsdgfdsg

      Kuvattomaan profiiliin olen saanut enemmän yhteydenottoja kuin kuvalliseen. Tämä on vähän ihmetyttänyt, kun en ole mikään nörtti tai hyypiö enkä sellaiselta näytä kuvassakaan. Olen 184 cm pitkä, lihaksia on sopivasti, eikä kuvassa ole silmälaseja tai aurinkolaseja. Kuva on aivan tavallinen, puoliksi sivusta otettu naamakuva, ilme melko neutraali eli ei hymyilevä muttei myöskään vihainen.

      Profiiliteksti on varmaan hyvä kun viestejä on tullut. Sitten kun nainen pyytää lähettämään kuvan ja sen lähetän, ei naisesta kuulu enää mitään. Baarissa, opiskeluissa ja työpaikalla olen tutustunut naisiin ja seurustellut todella hyvännäköistenkin kanssa ja heille ulkonäköni on riittänyt. Netissä kriteerit ovat ilmeisesti korkeammalla.

      Tai sitten kyse voi olla siitä, että naisille ei ole niinkään väliä sillä miltä mies näyttää. Se ratkaisee millainen fiilis kuvasta välittyy. Tavallinen naamakuva, josta henkilön tunnistaa ei toimi, koska se on tylsä.

      Voihan sekin olla mahdollista, että näytän kuvissa rumemmalta kuin luonnossa. Vaikea sanoa.

      Itsetuntoni on ihan hyvällä tasolla ja ymmärrän sen, että kaikkia ei voi miellyttää eikä tarvitsekaan. Mutta jos tosielämässä ulkonäön puolesta olen kelvannut hyvin ja netissä 95 % naisista pitää minua niin rumana, että ei vastaa ollenkaan tai lopettaa heti kirjoittelun kuva nähtyään, niin kyllähän se pistää miettimään.

    • Joitakin huomioita

      Miksikö ei?

      -En tahdo että nainen arvioi minua ensisijaisesti kuvan perusteella joten saa lukea tekstin ensin
      -Tuo karsii turhan pinnalliset ja turhamaiset kanat kuten aloittaja on pois joukosta
      -En viitsi esitellä naamaani koko yhteiskunnalle ja kertoa että olen seuraa vailla
      -Toimin ammatissa jossa joutuu olemaan esillä sen verran että minut olisi helppo bongata deittisaitista
      -Aiemmin en saanut yhteydenottoja kun pidin kuvaani profiilissa (ei tarpeeksi särmikäs naamataulu vaan tällainen vaalea ilmestys) ja sain paremmin yhteydenottoja ilman kuvaa. Vaikka sain pakkeja kun olivat nähneet kuvani niin silti uskon osan naisista houkutelleeni treffeille sen vuoksi koska ihastuivat persoonaani ennen kuvien vaihtoa

      Itsekin keskityn naisen persoonaan enkä kuvaan eli kunhan nainen on normaalipainoinen ja vartaloinen niin kuvalla ei ole niin väliä. Tärkeämpää on vain muut seikat ja lopun näkee sitten treffeillä miten sujuu.

      Ulkonäkö on aivan yliarvostettua ja sen läpi näkeminen sekä toisen arvostaminen siitä huolimatta on tärkeimpiä kriteerejä sille kumppanille koska se edustaa suurta kykyä ymmärtää inhimillisyyttä ja tietoisuutta joka johtaa todennäköisesti pysyvämpään ihmissuhteeseen kuin ulkonäköön panostaminen siihen ihastuminen siitä viehättyminen ja siitä johtuviin kipinöihin ja kemioihin suhteen perustaminen.

      • E. Ye

        Ehkäpä se on siis ihan hyvä että sinä ja kaltaisesi "personalla hurmaajat" ETTE laita niitä kuvia, koska en halua tutustua mieheen joka nimittelee naisia kanoiksi sen vuoksi että näitä kiinnostaa myös ulkomuoto. Itse tuntisin itseni lähinnä huoraksi jos alkaisin väkisin suhteeseen miehen kanssa johon en pysty ihastumaan sekä persoonan että kehon tasolla.

        Kun olin pitkässä parisuhteessa minulla oli aina kaihertava olo ettei mieheni oikeasti arvosta juuri minun ulkonäköäni. En tiedä oliko se lopulta siitä kiinni etten ollut sellainen kuin hän haluaisi, vai siitä ettei hän vain rakastanut nimenomaan minua, mutta kuitenkin hän sitten lemppasi minut sellaisen naisen takia jollaisen olin aina pelännytkin olevan enemmän miehen tyyppiä.

        Tämän takia en missään nimessä haluaisi miestä joka kiinnostuu persoonastani ja alkuun onnistuu jotenkin sivuuttamaan sen ettei pidäkään kehostani. On toki olemassa miehiä joille käy kaikki naiskehot, mutta on sitten näitä jotka arvottavat tärkeämmiksi tietynlaiset kasvot tai rinnat tai takaliston tai sääret jne. En halua että mies kokee olevansa väärän naisen kanssa. En halua että minun pitää tuntea jotain kiitollisuutta siitä että minun kanssani ollaan "säälistä". Haluan että minut hyväksytään kokonaan, karvoineen päivineen.

        Ja sama juttu on minullakin miehen suuntaan. En halua olla teennäisessä suhteessa jossa en osaisi arvostaa koko ihmistä kaikkine osapuolineen. Tekisin väärin jos pakottaisin itseni hyväksymään sen muotoisen miehen joka ei sytytä minua milään tavalla. Ja turha arvuutella mikä se muoto on, koska kaikilta osin se ei ole se iänikuinen mitä miehet aina väittävät naisten eniten arvostavan.

        Ulkonäkö kyllä rapistuu iän myötä, mutta tietyt peruspuitteet säilyvät. Kallonmuoto, se onko pitkänhuiskea vai lyhyenpullukka jne. Kun on rakastunut ihmiseen kokonaisuutena, kaikkea hänessä arvostaen, voi vanhana hyvillä mielen muistella kuinka olitkaan kaunis/komea kun tavattiin, ja kuinka näen sen vieläkin sinusta!


      • Joitakin huomioita
        E. Ye kirjoitti:

        Ehkäpä se on siis ihan hyvä että sinä ja kaltaisesi "personalla hurmaajat" ETTE laita niitä kuvia, koska en halua tutustua mieheen joka nimittelee naisia kanoiksi sen vuoksi että näitä kiinnostaa myös ulkomuoto. Itse tuntisin itseni lähinnä huoraksi jos alkaisin väkisin suhteeseen miehen kanssa johon en pysty ihastumaan sekä persoonan että kehon tasolla.

        Kun olin pitkässä parisuhteessa minulla oli aina kaihertava olo ettei mieheni oikeasti arvosta juuri minun ulkonäköäni. En tiedä oliko se lopulta siitä kiinni etten ollut sellainen kuin hän haluaisi, vai siitä ettei hän vain rakastanut nimenomaan minua, mutta kuitenkin hän sitten lemppasi minut sellaisen naisen takia jollaisen olin aina pelännytkin olevan enemmän miehen tyyppiä.

        Tämän takia en missään nimessä haluaisi miestä joka kiinnostuu persoonastani ja alkuun onnistuu jotenkin sivuuttamaan sen ettei pidäkään kehostani. On toki olemassa miehiä joille käy kaikki naiskehot, mutta on sitten näitä jotka arvottavat tärkeämmiksi tietynlaiset kasvot tai rinnat tai takaliston tai sääret jne. En halua että mies kokee olevansa väärän naisen kanssa. En halua että minun pitää tuntea jotain kiitollisuutta siitä että minun kanssani ollaan "säälistä". Haluan että minut hyväksytään kokonaan, karvoineen päivineen.

        Ja sama juttu on minullakin miehen suuntaan. En halua olla teennäisessä suhteessa jossa en osaisi arvostaa koko ihmistä kaikkine osapuolineen. Tekisin väärin jos pakottaisin itseni hyväksymään sen muotoisen miehen joka ei sytytä minua milään tavalla. Ja turha arvuutella mikä se muoto on, koska kaikilta osin se ei ole se iänikuinen mitä miehet aina väittävät naisten eniten arvostavan.

        Ulkonäkö kyllä rapistuu iän myötä, mutta tietyt peruspuitteet säilyvät. Kallonmuoto, se onko pitkänhuiskea vai lyhyenpullukka jne. Kun on rakastunut ihmiseen kokonaisuutena, kaikkea hänessä arvostaen, voi vanhana hyvillä mielen muistella kuinka olitkaan kaunis/komea kun tavattiin, ja kuinka näen sen vieläkin sinusta!

        Uskottele itsellesi mitä haluat.
        Valitset siis miehen sen perusteella mikä hänen kallonmuotonsa on.

        Jotkut 1800-luvun kallontutkijat olisivat sinusta ylpeitä.

        Kaikki ei pääse höyhenistään.

        Eiköhän sen ulkomuodon yms. miten se liittyy yhteen mm. käytöksen ja ajatuksien kanssa näe sitten siellä treffeillä ettei tarvitse tehdä päätelmiä kaksiulotteisesta kuvasta

        Sinuna laittaisin treffiprofiilisi kuvan takalistostasi. Saattaisi olla jos ei edustavin niin parhaiten sinua kuvaava otos.

        Auts. ;D.


      • Joitakin huomioita
        E. Ye kirjoitti:

        Ehkäpä se on siis ihan hyvä että sinä ja kaltaisesi "personalla hurmaajat" ETTE laita niitä kuvia, koska en halua tutustua mieheen joka nimittelee naisia kanoiksi sen vuoksi että näitä kiinnostaa myös ulkomuoto. Itse tuntisin itseni lähinnä huoraksi jos alkaisin väkisin suhteeseen miehen kanssa johon en pysty ihastumaan sekä persoonan että kehon tasolla.

        Kun olin pitkässä parisuhteessa minulla oli aina kaihertava olo ettei mieheni oikeasti arvosta juuri minun ulkonäköäni. En tiedä oliko se lopulta siitä kiinni etten ollut sellainen kuin hän haluaisi, vai siitä ettei hän vain rakastanut nimenomaan minua, mutta kuitenkin hän sitten lemppasi minut sellaisen naisen takia jollaisen olin aina pelännytkin olevan enemmän miehen tyyppiä.

        Tämän takia en missään nimessä haluaisi miestä joka kiinnostuu persoonastani ja alkuun onnistuu jotenkin sivuuttamaan sen ettei pidäkään kehostani. On toki olemassa miehiä joille käy kaikki naiskehot, mutta on sitten näitä jotka arvottavat tärkeämmiksi tietynlaiset kasvot tai rinnat tai takaliston tai sääret jne. En halua että mies kokee olevansa väärän naisen kanssa. En halua että minun pitää tuntea jotain kiitollisuutta siitä että minun kanssani ollaan "säälistä". Haluan että minut hyväksytään kokonaan, karvoineen päivineen.

        Ja sama juttu on minullakin miehen suuntaan. En halua olla teennäisessä suhteessa jossa en osaisi arvostaa koko ihmistä kaikkine osapuolineen. Tekisin väärin jos pakottaisin itseni hyväksymään sen muotoisen miehen joka ei sytytä minua milään tavalla. Ja turha arvuutella mikä se muoto on, koska kaikilta osin se ei ole se iänikuinen mitä miehet aina väittävät naisten eniten arvostavan.

        Ulkonäkö kyllä rapistuu iän myötä, mutta tietyt peruspuitteet säilyvät. Kallonmuoto, se onko pitkänhuiskea vai lyhyenpullukka jne. Kun on rakastunut ihmiseen kokonaisuutena, kaikkea hänessä arvostaen, voi vanhana hyvillä mielen muistella kuinka olitkaan kaunis/komea kun tavattiin, ja kuinka näen sen vieläkin sinusta!

        Mutta pointtihan on siinä että jokainen saa etsiä mitä haluaa kuten sinäkin.

        Itse en halua olla mukana missään pinnallisten ihmisten "karkeloissa" etsimässä suhdetta joka perustuu muka johonkin kokonaisvaltaisuuteen vaikka tosiasiassa kaiken ratkaisee kuva ja miltä toinen näyttää jonka jälkeen ehkä mietitään sitä persoonaa.

        Itsellehän voit selittää vaikka mitä mutta suhteesi epäonnistui sen takia koska sinä ja tuo sinun exäsi eivät sisäistäneet sitä mihin sen suhteen tulisi perustua eli persoonaan.

        Ulkonäköön perustuva suhde on nimenomaan se teennäisen huoran suhde.

        Olemme kuitenkin erilaisia ihmisiä joten oletko hyvä ja kuten näet listalta niin siinä on pari muutakin syytä miksi joku mies ei laita kuvaansa nettiin tuon yhden syyn lisäksi joka sinua ärsytti.

        Itsepähän voit hukata mahdollisuutesi kiertämällä ne kuvattomat. Kukaan muu ei menetä silloin mitään paitsi ihan sinä itse.


      • E. Ye
        Joitakin huomioita kirjoitti:

        Mutta pointtihan on siinä että jokainen saa etsiä mitä haluaa kuten sinäkin.

        Itse en halua olla mukana missään pinnallisten ihmisten "karkeloissa" etsimässä suhdetta joka perustuu muka johonkin kokonaisvaltaisuuteen vaikka tosiasiassa kaiken ratkaisee kuva ja miltä toinen näyttää jonka jälkeen ehkä mietitään sitä persoonaa.

        Itsellehän voit selittää vaikka mitä mutta suhteesi epäonnistui sen takia koska sinä ja tuo sinun exäsi eivät sisäistäneet sitä mihin sen suhteen tulisi perustua eli persoonaan.

        Ulkonäköön perustuva suhde on nimenomaan se teennäisen huoran suhde.

        Olemme kuitenkin erilaisia ihmisiä joten oletko hyvä ja kuten näet listalta niin siinä on pari muutakin syytä miksi joku mies ei laita kuvaansa nettiin tuon yhden syyn lisäksi joka sinua ärsytti.

        Itsepähän voit hukata mahdollisuutesi kiertämällä ne kuvattomat. Kukaan muu ei menetä silloin mitään paitsi ihan sinä itse.

        Kyllä niitä kuvattomia on tullut sen verran käytyä läpi että olen huomannut etteivät nämä oleellisesti eroa mitenkään kuvallisista. Jos haussa tulee satamäärin väkeä, ei niitä vaan milään jaksa kaikkia kahlata läpi.

        Voisihan siinä kuvassa olla vaikka Rölli-peikko jotta profiili erottuu muista. Ihminen joka suhtautuu ko. mielikuvitusolentoon myönteisesti saattaisi avata mielellään tällaisen profiilin.

        Jotenkin monilla ihmisillä tuntuu olevan se asenne ettei heidän tarvitse nähdä pienintäkään vaivaa nettideiteissä ja sitten tullaan tälle palstalle valittamaan että kun ei kukaan vastaa koskaan.

        Toisaalta nämä jotka ovat kertoneet saavansa paljon vastauksia kuvattomana: miksi he sitten vieläkin ovat täällä, jos kerta kuvattomuus on tie onneen? Eipä se taida olla. Ehkei ole kuvakaan, mutta kaikki (minä) eivät tosiaan jaksa kahlata satamäärin ihmisiä läpi illan mittaan.

        Jos taas jollakulla on vaikeuksia erottaa pärstää perseestä, niin ehkä se on sitten parempi ettei kuvan kanssa operoi. Mutta kannattaakohan sinne treffeillekään lähteä jos on noin huono näkö (viittaan tuohon ylempänä kirjoittavaan).


      • E. Ye
        E. Ye kirjoitti:

        Kyllä niitä kuvattomia on tullut sen verran käytyä läpi että olen huomannut etteivät nämä oleellisesti eroa mitenkään kuvallisista. Jos haussa tulee satamäärin väkeä, ei niitä vaan milään jaksa kaikkia kahlata läpi.

        Voisihan siinä kuvassa olla vaikka Rölli-peikko jotta profiili erottuu muista. Ihminen joka suhtautuu ko. mielikuvitusolentoon myönteisesti saattaisi avata mielellään tällaisen profiilin.

        Jotenkin monilla ihmisillä tuntuu olevan se asenne ettei heidän tarvitse nähdä pienintäkään vaivaa nettideiteissä ja sitten tullaan tälle palstalle valittamaan että kun ei kukaan vastaa koskaan.

        Toisaalta nämä jotka ovat kertoneet saavansa paljon vastauksia kuvattomana: miksi he sitten vieläkin ovat täällä, jos kerta kuvattomuus on tie onneen? Eipä se taida olla. Ehkei ole kuvakaan, mutta kaikki (minä) eivät tosiaan jaksa kahlata satamäärin ihmisiä läpi illan mittaan.

        Jos taas jollakulla on vaikeuksia erottaa pärstää perseestä, niin ehkä se on sitten parempi ettei kuvan kanssa operoi. Mutta kannattaakohan sinne treffeillekään lähteä jos on noin huono näkö (viittaan tuohon ylempänä kirjoittavaan).

        Ja ennen kuin joku sanoo että hah hah itse et jaksa nähdä pienintäkään vaivaa kun et jaksa aukaista satoja profiileita... No joo, en tosiaan jaksa. Olen tehnyt saman jutun jokaikinen kuukausi useiden kuukausien ajan ja ei kertakaikkiaan enää vaan jaksa.

        Kuvista on sekin hyöty että osaa sentään skipata ne ilmot jotka on jo katsellut läpi. Ettei tarvitse toista kertaa ängetä jonkin sellaisen profiiliin joka ei minua sinne halua. Eikä vahingossa tuputa itseään sellaiselle joka ei haluaa pyhää rauhaansa häirittävän. Näitähän on, sellaiset 9/10 kaikista miehistä, ellei enemmänkin. Päätellen siitä että eivät vastaa jos ottaa yhteyttä.


      • m35---
        E. Ye kirjoitti:

        Ja ennen kuin joku sanoo että hah hah itse et jaksa nähdä pienintäkään vaivaa kun et jaksa aukaista satoja profiileita... No joo, en tosiaan jaksa. Olen tehnyt saman jutun jokaikinen kuukausi useiden kuukausien ajan ja ei kertakaikkiaan enää vaan jaksa.

        Kuvista on sekin hyöty että osaa sentään skipata ne ilmot jotka on jo katsellut läpi. Ettei tarvitse toista kertaa ängetä jonkin sellaisen profiiliin joka ei minua sinne halua. Eikä vahingossa tuputa itseään sellaiselle joka ei haluaa pyhää rauhaansa häirittävän. Näitähän on, sellaiset 9/10 kaikista miehistä, ellei enemmänkin. Päätellen siitä että eivät vastaa jos ottaa yhteyttä.

        Sulle siis miehet ovat massaa, etkä edes halua tutustua yksilöihin, ellei kuva miellytä, jos sittenkään?

        Muista että kaikki 9/10 tyypitkin ovat ajattelevia ihmisiä.

        Eli mikä sä kuvittelet itse olevasi?


      • Joitakin huomioita
        E. Ye kirjoitti:

        Ja ennen kuin joku sanoo että hah hah itse et jaksa nähdä pienintäkään vaivaa kun et jaksa aukaista satoja profiileita... No joo, en tosiaan jaksa. Olen tehnyt saman jutun jokaikinen kuukausi useiden kuukausien ajan ja ei kertakaikkiaan enää vaan jaksa.

        Kuvista on sekin hyöty että osaa sentään skipata ne ilmot jotka on jo katsellut läpi. Ettei tarvitse toista kertaa ängetä jonkin sellaisen profiiliin joka ei minua sinne halua. Eikä vahingossa tuputa itseään sellaiselle joka ei haluaa pyhää rauhaansa häirittävän. Näitähän on, sellaiset 9/10 kaikista miehistä, ellei enemmänkin. Päätellen siitä että eivät vastaa jos ottaa yhteyttä.

        Kukakohan se pingottaa ja paukuttaa kun ei saa seuraa netistä?
        Sen lisäksi toivoo että miehet laittaisi kuvat nettiin että sinä säästyt kaikelta vaivalta.

        Katse peiliin.

        Rasittava, pinnallinen, mahdollisesti rasvaa perseestä tihkuva, lapsellinen, passiivinen ja laiska nainen.

        Siinäpä oikea saalis tavoiteltavaksi.


      • h88888b6b68
        Joitakin huomioita kirjoitti:

        Kukakohan se pingottaa ja paukuttaa kun ei saa seuraa netistä?
        Sen lisäksi toivoo että miehet laittaisi kuvat nettiin että sinä säästyt kaikelta vaivalta.

        Katse peiliin.

        Rasittava, pinnallinen, mahdollisesti rasvaa perseestä tihkuva, lapsellinen, passiivinen ja laiska nainen.

        Siinäpä oikea saalis tavoiteltavaksi.

        Joo tuo tyyppi E. Ye tuli jutuillansa jo ihan tarpeeksi selväksi. En koskisi pitkällä tikullakaan...


      • ¤¤¤¤¤¤¤¤

        Teet itsesi täysin naurettavaksi noilla hurskateluillasi ulkonäön läpi näkemisestä ja muusta syvällisemmästä. Valitset naisen painon perusteella, se on osa ulkonäköä.

        Ihan sama se on valitseeko naaman vai kropan perusteella. Yhtä pinnallista.


      • Joitakin huomioita
        ¤¤¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:

        Teet itsesi täysin naurettavaksi noilla hurskateluillasi ulkonäön läpi näkemisestä ja muusta syvällisemmästä. Valitset naisen painon perusteella, se on osa ulkonäköä.

        Ihan sama se on valitseeko naaman vai kropan perusteella. Yhtä pinnallista.

        Se nyt tuskin on millään tavalla pinnallista tai hurskastelua jos tahtoo myös normaalivartaloisen naisen kuin itsekin on ja yhtä liikunnallisen.

        Ylipaino ja rasva kehossa kertoo elämäntavoista joten sori vaan jos sinun "oot yhtä pinnallinen kuin muut" löpö meni nyt ohi täysin mitoin.

        Niistä killoista katsos pääsee helposti eroon, siitä muusta ulkonäöstä ei pääse koska se on synnynnäistä.

        Toinen asia kertoo elämäntavoista, asenteista ja sitä kautta persoonasta, mutta mitä se naamataulu tai yksi kuva kertoo ihmisen persoonasta?

        Pinnallisuutta nähnytkään, varsinkaan kun en ole mikään pikkutarkka painon suhteen ja pieni pyöreyskään ei haittaa.

        Itse teit itsestäsi naurettavan kun samaistit nuo toisiin. Kuulostaa lihavan naisen kommenteilta miksi juuri hänelle kuuluu se luonnostaan komea mies ja kuinka se on aivan yhtä pinnallista, heheh.

        Mutta en minäkään ole täällä huutelemassa naisille että "se paino ja ruumiinmalli näkyviin jos haluatte näihin karkeloihin osallistua".

        Ihminen katsos voi tehdä minuun vaikutukseen persoonallaan toisin kuin sinuun tai tuohon toiseen kanatarhalaiseen.


      • ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
        Joitakin huomioita kirjoitti:

        Se nyt tuskin on millään tavalla pinnallista tai hurskastelua jos tahtoo myös normaalivartaloisen naisen kuin itsekin on ja yhtä liikunnallisen.

        Ylipaino ja rasva kehossa kertoo elämäntavoista joten sori vaan jos sinun "oot yhtä pinnallinen kuin muut" löpö meni nyt ohi täysin mitoin.

        Niistä killoista katsos pääsee helposti eroon, siitä muusta ulkonäöstä ei pääse koska se on synnynnäistä.

        Toinen asia kertoo elämäntavoista, asenteista ja sitä kautta persoonasta, mutta mitä se naamataulu tai yksi kuva kertoo ihmisen persoonasta?

        Pinnallisuutta nähnytkään, varsinkaan kun en ole mikään pikkutarkka painon suhteen ja pieni pyöreyskään ei haittaa.

        Itse teit itsestäsi naurettavan kun samaistit nuo toisiin. Kuulostaa lihavan naisen kommenteilta miksi juuri hänelle kuuluu se luonnostaan komea mies ja kuinka se on aivan yhtä pinnallista, heheh.

        Mutta en minäkään ole täällä huutelemassa naisille että "se paino ja ruumiinmalli näkyviin jos haluatte näihin karkeloihin osallistua".

        Ihminen katsos voi tehdä minuun vaikutukseen persoonallaan toisin kuin sinuun tai tuohon toiseen kanatarhalaiseen.

        Olen tainnut keskustella kanssasi aiheesta ennenkin, enkä todella jaksa tuota lätinää elämäntavoista ja asenteista. Jos sinussa on yhtään fiksuutta ja sitä sinun korostamaasi inhimillistä ymmärrystä, niin tiedät että asiat eivät aina ole noin yksinkertaisia ja mustavalkoisia.

        Ja 99.9 % ihmisistä on sen verran "pinnallisia", että he eivät halua suhteeseen ihmisen kanssa, jonka ulkönäön he kokevat totaalisen vastenmielisenä. Jollekin se on vaikka naisen ihrainen per*e, joka kuvottaa ja jollekin se on miehen ällöttävä naama.


      • Joitakin huomioita
        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:

        Olen tainnut keskustella kanssasi aiheesta ennenkin, enkä todella jaksa tuota lätinää elämäntavoista ja asenteista. Jos sinussa on yhtään fiksuutta ja sitä sinun korostamaasi inhimillistä ymmärrystä, niin tiedät että asiat eivät aina ole noin yksinkertaisia ja mustavalkoisia.

        Ja 99.9 % ihmisistä on sen verran "pinnallisia", että he eivät halua suhteeseen ihmisen kanssa, jonka ulkönäön he kokevat totaalisen vastenmielisenä. Jollekin se on vaikka naisen ihrainen per*e, joka kuvottaa ja jollekin se on miehen ällöttävä naama.

        Hieman hankala uskoa että olisit juuri minun kanssani keskustellut asiasta jos en yleensä kirjoittele tänne. Eiköhän aika monia ajattele samoin kuin minäkin näistä painoasioista. En tiedä mikä siinä on että osa uskoo tosiaan kyse olevan ulkonäöstä, osa ylipainoisista naisista voi olla nättejäkin minun silmään, ongelma on nimenomaan että miten se nainen saataisiin pitämään huoli itsestään. Lisäksi etsin "oman kokoistani" kumppania kun en ole kuitenkaan itse mikään jättiläinen.

        Tuo sinun jälkimmäinen kappale on juuri se syy miksen minä löydä kumppania.
        Kun en kuulu siihen 99,9% joukkoon. :D

        Sinä vain kerrot itsellesi satuja muista ihmisistä ja heidän pinnallisuudesta jolla perustelet omaa pinnallisuutta.
        Älä sotke minua satuihisi.


      • ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
        Joitakin huomioita kirjoitti:

        Hieman hankala uskoa että olisit juuri minun kanssani keskustellut asiasta jos en yleensä kirjoittele tänne. Eiköhän aika monia ajattele samoin kuin minäkin näistä painoasioista. En tiedä mikä siinä on että osa uskoo tosiaan kyse olevan ulkonäöstä, osa ylipainoisista naisista voi olla nättejäkin minun silmään, ongelma on nimenomaan että miten se nainen saataisiin pitämään huoli itsestään. Lisäksi etsin "oman kokoistani" kumppania kun en ole kuitenkaan itse mikään jättiläinen.

        Tuo sinun jälkimmäinen kappale on juuri se syy miksen minä löydä kumppania.
        Kun en kuulu siihen 99,9% joukkoon. :D

        Sinä vain kerrot itsellesi satuja muista ihmisistä ja heidän pinnallisuudesta jolla perustelet omaa pinnallisuutta.
        Älä sotke minua satuihisi.

        Valitettavasti moni ajattelee joo. Monlla on mennyt tänä päivänä homma ihan vinksalleen, kun ajattelevat, että itsestään huolta pitäminen tarkoittaa hoikkaa.

        Tunnen monta ihmistä, jotka pitävät erinomaista huolta itsestään, mutta ovat silti lievästi ylipainoisia. Toisaalta tunnen hoikkia ihmisiä, jotka vähät välittävät omasta terveydestään ja hyvinvoinnistaan.

        JA PAINO ON OSA ULKONÄKÖÄ! Vain täydellinen idiootti voi väittää jotain muuta.


      • ....................
        m35--- kirjoitti:

        Sulle siis miehet ovat massaa, etkä edes halua tutustua yksilöihin, ellei kuva miellytä, jos sittenkään?

        Muista että kaikki 9/10 tyypitkin ovat ajattelevia ihmisiä.

        Eli mikä sä kuvittelet itse olevasi?

        Mies saa ja voi olla vapaasti mieltymättä minuun ihan siinä missä minäkin saan olla mieltymättä mieheen.

        En näe mitään järkeä suhteessa johon mentäessä jo kokee ettei oikein tykkää toisen ulkonäöstä. Jos elämässä tulee jotain ongelmia ja suhde viilenee, alkaa se pärstävärkkikin varmasti tympiä, tai kroppa, jos ei siitäkään ole koskaan pitänyt alunalkaenkaan.

        Jos ei tapaile väkisin ihmisiä jotka eivät miellytä, voi käyttää aikansa ja energinsa heihin jotka oikeasti miellyttävät. Miksi toisilleen väärien pitäisi mennä väkisin yhteen?


      • E. Ye
        Joitakin huomioita kirjoitti:

        Kukakohan se pingottaa ja paukuttaa kun ei saa seuraa netistä?
        Sen lisäksi toivoo että miehet laittaisi kuvat nettiin että sinä säästyt kaikelta vaivalta.

        Katse peiliin.

        Rasittava, pinnallinen, mahdollisesti rasvaa perseestä tihkuva, lapsellinen, passiivinen ja laiska nainen.

        Siinäpä oikea saalis tavoiteltavaksi.

        JO NYT ON JUMALAUTA KUMMA!

        Jos minä haluan säästää sekä miehen että itseni aikaa ja energiaa, ettei turhaan paukauteta tapaamiseen jos on selvää ettei viehätetä toisiaan, niin mitä ihmeen lapsellista siinä on? Itse olet lapsellinen kun alat lässyttämään rasvaa tihkuvasta perseestä.

        Ennenvanhaan jos puolusti homoja, piti aina muistaa todeta että perään suurella äänellä että on itse hetero. Nykyään ilmeisesti pitää saada synninpäästö siitä ettei vaan olisi lihava. Minun painoindeksini on 21 luokkaa, joten ainoa rasvainen perse on siellä sinun korviesi välissä.

        Mutta ihmisillä on muitakin kriteereitä sille mitä he pitävät mieleisenään ja mitä eivät. Ei minun pärstäkertoimeni viehätä kaikkia vaikkei naamani mikään petolinnun perse varsinaisesti olisikaan, mutta minkä helvetin takia minun pitäisi huiputtaa joku mies treffeille sillä tavalla että kukaan ei saa kenenkään kuvaa ja sitten kumminkin jompikumpi tai molemmat pettyvät?

        Kallonmuodolla tarkoitin sitä että toisilla on pitkulainen pää ja toisilla pyöreä. Itselläni on noista toinen ja en halua että miehelläkin on, olen aina tykännyt että miehen kasvot eivät ole samanlaiset kuin itselläni. Varmaankin kuulostan nyt niin vitusti itseäni täynnä olevalta kun tuon esille etten halua itseni identtistä kopiota, vai?

        Ilmeisesti sinä huomioita tehnyt olet yksi niistä miehistä jotka eivät ole päässeet treffeille koska ei ole suostunut kuvaansa jollekulle naiselle antamaan. Tai nainen ei ole antanut omaansa ja hänestä ei ole sen koommin kuulunut. Itse olen aina antanut oman kuvani, ja sen koommin ei joistakin miehistä kuulu, joistakin kuuluu.

        Ihan sama mitä kukakin päättää minun kohdallani, pääasia on että ei lähdetä sinne treffeille pettymään. Edes yksi asia pitää olla jo alustavasti kunnossa, että tapaaminen ei ole pelkkää sisäistä itkunvääntöä kun huomaa ettei kelpaa toiselle tai ettei hän miellytä omaa itseä.

        Kannattaisi noita asioita edes yrittää ajatella joskus jonkun toisenkin näkökulmasta, eikä vain omastaan. Itse olen vähävarainen ja minulla ei ole varaa juosta kahviloissa jatkuvalla syötöllä, joten siksikin sinne lähtee mieluummin jos vaikuttaa edes jollainlailla kiinnostavalta.

        Pelkkä ulkonäkö ei tietystikään riitä, pitää olla myös mielenkiintoiselta kuulostava ihminen, ja hänen pitää olla kiinnostunut minusta, eikä niin että miehestä oikein hönkii ja henkii kyllästyneisyys ja välinpitämättömyys.


      • E. Ye
        Joitakin huomioita kirjoitti:

        Uskottele itsellesi mitä haluat.
        Valitset siis miehen sen perusteella mikä hänen kallonmuotonsa on.

        Jotkut 1800-luvun kallontutkijat olisivat sinusta ylpeitä.

        Kaikki ei pääse höyhenistään.

        Eiköhän sen ulkomuodon yms. miten se liittyy yhteen mm. käytöksen ja ajatuksien kanssa näe sitten siellä treffeillä ettei tarvitse tehdä päätelmiä kaksiulotteisesta kuvasta

        Sinuna laittaisin treffiprofiilisi kuvan takalistostasi. Saattaisi olla jos ei edustavin niin parhaiten sinua kuvaava otos.

        Auts. ;D.

        Mitä ihmeen auts? Perseeni kestää kyllä kuvaamisen. Ja jos hakisin seksiseuraa, niin kai sitäkin voisi esitellä.

        Ai niin mutta minähän en saa tietenkään nähdä mitään hyvää itsessäni, koska olen lapsellinen ja pinnallinen, laiska paska.


      • E. Ye
        m35--- kirjoitti:

        Sulle siis miehet ovat massaa, etkä edes halua tutustua yksilöihin, ellei kuva miellytä, jos sittenkään?

        Muista että kaikki 9/10 tyypitkin ovat ajattelevia ihmisiä.

        Eli mikä sä kuvittelet itse olevasi?

        Ihminen jolla ei ole aikaa kahlata läpi tuhatta miehen ilmoitusta joissa lukee vaan pari hassua perustietoa ja sen lisäksi "ota selvää".


      • Tyhmä, tyhmempi...
        .................... kirjoitti:

        Mies saa ja voi olla vapaasti mieltymättä minuun ihan siinä missä minäkin saan olla mieltymättä mieheen.

        En näe mitään järkeä suhteessa johon mentäessä jo kokee ettei oikein tykkää toisen ulkonäöstä. Jos elämässä tulee jotain ongelmia ja suhde viilenee, alkaa se pärstävärkkikin varmasti tympiä, tai kroppa, jos ei siitäkään ole koskaan pitänyt alunalkaenkaan.

        Jos ei tapaile väkisin ihmisiä jotka eivät miellytä, voi käyttää aikansa ja energinsa heihin jotka oikeasti miellyttävät. Miksi toisilleen väärien pitäisi mennä väkisin yhteen?

        Kyllä "Vakka vielä kantensa löytää". Oletko ajatellut lähteä Sinkkuristeilylle? Siellä olisi paljon korkeasti koulutettuja hyvässä ammatissa olevia isomunaisia sinkkumiehiä naista vailla.


    • Koska mielikuvamme hyvännäköisyydestä ovat yhteneviä, johtaa keskittyminen kuvaan siihen, että 10% miehistä saa 90% viesteistä. Hyvä pelimiehille, mutta näin ei synny parisuhteita.

      Opetelkaa hyvät deittaajat katsomaan muutakin kuin kuvaa.

    • Mä en jaksa edes vilkaista kuvattomia miehiä. Kuvan laittaminen kertoo itsevarmasta ja rohkeasta henkilöstä, ja paljon muutakin kuin pelkästään jonkun ulkonäön. Itelläni on kuva ja jos saan yhteydenottoja kasvottomilta Herra Anonyymeiltä tunnen olevani kuin jossain lehden seksipalstan näyteikkunalla, te näette mut, mut mä en teitä. Enkä ota sitä kohteliaisuutena.

      Kuva välittää myös saman tien selkeää tunnelmaa. Kokonaisuus, eli kuvakulma, valo, laatu, tausta, kerrontatapa, hymy ja kuka kuvan on napannut kertoo ihmisen luovuudesta, erilaisuudesta ja mielenkiinnonkohteista, kuinka paljon vaivaa jaksaa nähdä asian ja itsensä eteen. Arvostan miehiä ketkä huolehtii itsestään ja siltä miltä näyttää ja ne myös tahtoo näyttää sen.

      • No voi voi

        Eli olet pinnallinen. piste.


      • Trumpet

        Missäs sun kuva on vaikka onkin rekisteröity nimimerkki?


      • hra kuvaton
        %%%% kirjoitti:

        Niin, eihän kuvilla voi viestiä mitään:

        http://www.colourbox.com/preview/1757352-812957-artistic-dark-portrait-of-the-young-beautiful-man-in-a-black-coat.jpg

        http://www.corbisimages.com/images/Corbis-42-15233573.jpg?size=67&uid=f97f756b-0a23-45f3-8468-eecd472be68d

        Eihän?

        Noissa kuvissa viesti ei synny kuvan henkilöstä, vaan lavastuksesta ja puvustuksesta. Eli jos nuo olisivat treffiprofiilikuvia, niin yhtä hyvin niiden tilalla voisi olla henkilökuvan sijaan mikä tahansa sopivan viestin välittävä kuva.


      • Trumpet kirjoitti:

        Missäs sun kuva on vaikka onkin rekisteröity nimimerkki?

        Jos multa kysyit niin treffeissä löyty kuvia, ei profiilissa. Sori hei ihan hirveesti, mahto olla suuri menetys.


    • rumamies

      Oon niin ruma ettei sillä kuvasta ole hyötyä. en saa vastauksia ikinä.

    • Loppujen lopuksi

      Muna profiiliin,

    • löytänyt jo

      Pakko kommentoida, vaikka olen jo puolison löytänyt netistä.

      Miten minunlainen, tunnettu persoona voisi pitää kuvaa netissä? Ei mitenkään. Useiden tapaamisten jälkeen voin vain todeta, että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa mutta myös valehtelee joskus saman verran. Eli ei kannata kuvan luottaa tai voi jäädä joku helmi löytämättä!

      Käy useiden kanssa kahvilla ja katso toimiiko kemiat? Toki olin itsekin kerran viides kahviseuralainen samalla viikolla eräälle naisdeittailijalle ja oltiin vasta keskiviikossa. Hänellä oli vauhti päällä :)

      Summa summarum, kokemuksesta voin sanoa että kuvattomuus voi olla myös erittäin positiivista!

      • ....................

        Helppohan sinun on kun olet mies, ja saatat helmiä löytääkin. Keskimäärin miehet ovat kuitenkin rumempia kuin naiset, ja jos mies ei anna kuvaa, herää epäilys että hän yrittää puhumalla saada naisen nurin.


    • kuvaton78

      Ei ole kuvaa, eikä tule kuvaa. Sen saa sitten jos viestittely alkaa siltä tuntumaan.
      Monilla, kuten minulla on ihan syykin siihen miksi ei halua kaikkien tunnistavan profiilikuvasta kuten pieni paikkakunta tai ammatti. Jos kuvattomuus aiheuttaa profiilini ohituksen tai viestiin jätetään siksi vastaamatta(mikä tapahtuu muutenkin 99% varmuudella), niin olkoon sitten niin.

    • ei kuvaa

      Omia syitäni kuvattomuudelle:
      - En halua, että minut tunnistetaan. Treffailuni ei kuulu kavereille, tutuille ja sukulaisille.
      - Haluan, että nainen kiinnostuu minusta tai torjuu minut henkilönä, ei kuvan takia.
      - Pinnallisimmat saavat rauhassa jättää minut väliin.

    • 6222222222

      Mielestäni ei deittipalveluita pitäisi kuvattomana edes pystyä käyttämään. Jos on niin ujo tai muuten vaan häpeää itseään niin ehkäpä kannattaisi keskittyä korjaamaan nuo asiat ensin.
      Ammatti yms. tekosyyt ovat vain itsepetosta.

      • pröööööttt!

        Naiset etsivät isomunaista, mallinnäköistä ja rikasta miestä elättäjäkseen. Suomi24 nais tarjonta on täynnä jakojäännöksiä, mielenterveysongelmaisia, taivaanrannan maalareita, luonnevikaisia vanhojapiikoja, ikuisia opiskelijoita, YH-äitejä, sairaalloisen ylipainoisia, elämän hallinta kateissa olevia naisia yms. kuraa laarin pohjalta.


      • ei koko maailmalle

        Entä jos kuvattomuuden syy ei ole ujous eikä häpeä? Entä jos vain haluaa pitää omat yksityiset asiansa yksityisinä eikä levitellä niitä henkilölliyytensä kanssa koko maailmalle? Itse laittaisin profiiliini kuvan vain jos sivusto takaisi, että profiiliani voivat katsoa vain hakuehtoni täyttävät henkilöt, ja vain jos eivät livenä tunne minua ennestään.


    • ISO MUNA

      Munasta kuva, ja naiset laittelee viestiä niin hurjaa vauhtia ettei kerkeä vastailemaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8690
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2346
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1986
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1734
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      7
      1219
    Aihe