Ja mieluummin nuoremman miehen kanssa....
Baaristako sitä varmimmin löytyis?
Mä haluaisin tänään seksiä.
20
328
Vastaukset
- jhkjhkjhkjhkjhk
Kyllä miesvihaaja atn:kin löytää, kun oikeasti yrittää. Baarista varmaan kannattaa etsiä.
- ...................
Sulla on ilmiselvästi joku henkisen puolen ongelma... Kannattais hankkiutua hoitoon.
- ,.....,
Miten tuosta kävi ilmi, että aloittaja on miesvihaaja ja atn? Tämän palstan miehillä on selvänäkökyky...Kertoisitko minulle, että tulenko minä saamaan lähiaikoina nuorempaa miestä?
- hjkhjkhjkhjkhjkh
,....., kirjoitti:
Miten tuosta kävi ilmi, että aloittaja on miesvihaaja ja atn? Tämän palstan miehillä on selvänäkökyky...Kertoisitko minulle, että tulenko minä saamaan lähiaikoina nuorempaa miestä?
Ennustan, että nuorempi työkaverisi ottaa sinut rajusti takaapäin taukotilassa ensi viikolla.
- ...................
hjkhjkhjkhjkhjkh kirjoitti:
Ennustan, että nuorempi työkaverisi ottaa sinut rajusti takaapäin taukotilassa ensi viikolla.
En kyllä panisi pahakseni ollenkaan... :D
- ,.....,
Joku ilmeisesti todellakin lukee kirjoituksiani :D. Taukotila ei kyllä ole hyvä paikka, siellä kun saattuu olemaan muitakin ihmisiä. Ja jos nyt ei vielä ihan ensi viikolla...
- jhkjhkjhkjhk
................... kirjoitti:
Sulla on ilmiselvästi joku henkisen puolen ongelma... Kannattais hankkiutua hoitoon.
Ja sun kannattais opetella tekemään parempia provoja...
- jkhjkhhjkh
Toi en sit ollut mä.
- Seksinpuutos
jhkjhkjhkjhk kirjoitti:
Ja sun kannattais opetella tekemään parempia provoja...
Ei ollut mikään provo. Vaan ihan tuollainen toteamus vaan.
- ----
Netistä voit kokeilla myös, jos ei baarit kiinnosta.
- makesureyoucome
Netistä ehdottomasti löydät sen. You can come and lean on my bar anytime ;)
- shoutbox ja stringit
Vahanaikaista on naisen päivystää baareissa ja "haastatella" iskemään tulevia mitälie miehiä sattuu tulemaankaan. Netistä kato valkkaa vaan parhaat päältä ja sopii treffit.
- Mies1985
Jos nainen tulisi sänkyyni niin silittäisin hänen päätään ja yrittäisin selittää ettei nainen halua seksiä ja kutsuisin häntä höpsöksi (teini)naiseksi. Sitten kääntäisin kylkeä.
- ...............
Voi mitä haaskausta....
- ......
Koska olet viimeksi saanut erektion?
- ..................
...... kirjoitti:
Koska olet viimeksi saanut erektion?
Naiselta se ei oikein onnistu....
- en jaksa tänään
Panna sinua, mutta voisin kokeilla reikiesi fistaamista, ok?
- M29-ENFP
Tuttuja palstakolleja tänään stadin keskustassa! Tulkaa poimimaan!
- Seksinpuutos
Vähän eri suuntaan menossa tämä mimmi tänään... Pääkaupunkiseudulla kylläkin. :D
- Munamies...
Seksinpuutos kirjoitti:
Vähän eri suuntaan menossa tämä mimmi tänään... Pääkaupunkiseudulla kylläkin. :D
No kerropa missä päin olet ja onko ulkonäkö kunnossa, niin saat täältä oikein kunnon munamiehiä tyrkylle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain3099650Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve92878Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2672181Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1142030SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,891579- 1441487
Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1331458Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U321224Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin451184Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931036