Mies: näin saat naisesi laihtumaan!

Law.and.order

Ennen kuin laitat naisesi laihdutuskuurille on syytä päästä rivakasti eroon joistakin ajallemme ja kulttuurillemme ominaisista ajatusloukoista ja - pinttymistä. Nämä ovat

1) kumppani tulee hyväksyä sellaisenaan ja häntä tulee arvostaa omana itsenään

2) miehen ja naisen parisuhde on kahden tasa-arvoisen yksilön liitto

Ensimmäinen kohta on toki kaunis ideaali, mutta sillä ei ole mitään tekemistä reaalimaailman kanssa eikä se myöskään edusta sitä mitä ihmiset oikeasti toivovat kumppaneiltaan. Ei nainen kunnioita miestä, joka ei vaadi naiseltaan mitään. Tällaista miestä pidetään luuserina ja ressukkana - aivan ansaitsetusti. Myöskään toinen kohta vastaa todellisuutta eikä toiveita. Nainen ei halua tasa-arvoista hipsteriä, vaan MIEHEN, jolla on munaa vaatia naista täyttämään toiveensa.

Jokainen nainen tahtoisi olla hoikka ja paras mitä mies voi naiselleen tehdä, on tehdä tästä hoikka. Naisella itsellään ei useimmiten ole tähän riittävää mielenlujuutta eikä tahdonvoimaa. Jos olisi, hän olisi jo hoikka. Kukaan nainen ei halua olla pullukka, sillä naisen sisimmäinen halu on miellyttää (korkeatasoista) miestä, jota pullukat oksettavat. Kun siis teet naisestasi hoikan, tilanne on ns. win-win eli kaikki voittavat. Nyt sinun täytyy vain asettaa naisellesi rajat, jotka varmistavat sen, että naisesi laihtuu. Olen käytännössä havainnut toimiviksi seuraavat yksinkertaiset toimenpiteet ja periaatteet (pidä mielessäsi, että jos naisesi kykenisi itsehillintään, hän ei olisi lihava):

1) Tee naisellesi selväksi, että edellytät häneltä hoikkuutta (älä lankea ns. normaalin BMI:n lankaan) ja että parisuhteessa hän ei voi enää sikailla mässäilyllään miten haluaa.

2) Naiselta kortti ja rahat pois (sinä ostat tarvittavan ruuan). Voit antaa naisen käyttää korttiaan valvonnassasi. Jos nainen on yksin kotona, ota avain mukaasi, ettei naisesi poissaollessasi livahda salaa kauppaan - hän tulee sen tekemään jos mahdollisuus vain ilmenee.

3) Ota käyttöön painon kehittymiseen liittyvä painonseuranta-, palkitsemis- ja rankaisujärjestelmä. Valvontajärjestelmä voi olla vaikka joka päivä tehtävä naisen punnitus. Edistyminen on hyvä palkita, jokaista laihdutettua kiloa kohden nainen saa jonkin mieleisensä herkun. Jos taas paino laahaa paikallaan 2 peräkkäistä punnitusta, seuraa rangaistus. Rangaistus voi olla vaikka jonkin päivittäisen nautinnon epääminen (kuten kahvinjuonnin, jos nainen juo kahvia).

4) Laita nainen paastolle tai erittäin vähäkaloriselle dieetille. Jos paasto kestää pidempään, tarjoa naisellesi riittävät vitamiinipillerit yms. Voit tarjota jotain sokeripitoista, jos naisen olo käy paastossa liian rankaksi, esimerkiksi pahoinvointia varten. Paastoamiseen liittyy monia harhakäsityksiä, mutta itse asiassa paasto on useimmille kivuttomin ja terveellisin tapa laihduttaa (googlaa netistä paastotietoutta, jonka voit selittää naisellesi). Paastoamisessa on kuitenkin hyvä pitää taukoja, jos naisesi ei sopeudu hyvin paastoamiseen. Tauon aikana noudatetaan hyvin vähäkalorista ruokavaliota. Paasto tai erittäin vähäkalorinen dieetti auttaa pääsemään hyviin tuloksiin mahdollisimman erittäin lyhyessä ajassa.

Kun seuraat näitä ohjenuoria, teet itsestäsi ja naisestasi hyvin onnellisen muutamissa viikoissa tai kuukausissa. Jos nainen vihoitteleekin ja pullikoikin laihdutusprojektin aikana, niin sen jälkeen tulokset koettuuaan hän on sinulle ikuisesti kiitollinen. Pysy siis lujana vaikeina hetkinä!

273

12473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :'D

Sinut on taidettu juuri jättää... Otan osaa.

• kuka ikuna tahansa!

Ap on huvittava!

• Damnz
        kuka ikuna tahansa! kirjoitti:

Ap on huvittava!

Juuri näin. Ap:n viestin jälkeen mielessä pyöri vain yksi asia:
        "Mitä vittua mä just luin?"

• Where's the dislike?
        Damnz kirjoitti:

Juuri näin. Ap:n viestin jälkeen mielessä pyöri vain yksi asia:
        "Mitä vittua mä just luin?"

Huomasin just, ettei voi kääntää peukkuja alas Ap:n tai kenenkään muun kommenteille. Joku vika taas. No ei ihme, ettei näy dislikeja. Niitä varmaan ois jo muutama tuhat aloittajalla jos ne vaan toimis.

TYKÄTKÄÄ TÄSTÄ KOMMENTISTA, JOS ETTE TYKKÄÄ ALOITTAJAN KOMMENTISTA!

• aaaaaaaaaaaaaaaaaa1
        Where's the dislike? kirjoitti:

Huomasin just, ettei voi kääntää peukkuja alas Ap:n tai kenenkään muun kommenteille. Joku vika taas. No ei ihme, ettei näy dislikeja. Niitä varmaan ois jo muutama tuhat aloittajalla jos ne vaan toimis.

Itse olet peukkuhuora. Paskat noilla peukuilla oo väliä kun tekstin luet kumminkin oli peukkuja mikä määrä tahansa. Ja kun ne ei näytä totuutta niin vielä vähemmän merkkaa.

• hccg

Viestisi saat nollille seuraavalla tavalla.

Kirjoitettuasi viestin, painat peukkua ylöspäin. Seuraava painaa viestin peukkua alaspäin ja bingo, peukut näyttävät aina ja iankaikkisesti nollaa vaikka peukuttajia olisi tuhat jonossa.

• oikeus&kohtuus

Oli joku bugi, nyt toimii taas!
        Kaikki alaspeukuttamaan aloittajaa.

Jos aloittaja olisi kanssani samassa huoneessa niin pääsisi itse pienelle ruoskinta- ja kuntokuurille :) heh heh

• Missä alaspeukut ?

koitan tykätä tästä kommentista mutta se nollautui salamannopeasti jonkun trollin toimesta :/

• ihanko oikeasti?

HEI!!!OLETKO TÄYSINJÄRJISSÄSi?
        Miten voit ajatella tuollatavoin...perh...aarg..no kai kun olet mies...
        Mutta,olen itsekkin mies...mutta....jtusta elämään...

• missä kohtuus
        oikeus&kohtuus kirjoitti:

Oli joku bugi, nyt toimii taas!
        Kaikki alaspeukuttamaan aloittajaa.

Jos aloittaja olisi kanssani samassa huoneessa niin pääsisi itse pienelle ruoskinta- ja kuntokuurille :) heh heh

Mää kyllä repeilin siihen tahtiin, että posari-peukulla oli mentävä.

"Edistyminen on hyvä palkita, jokaista laihdutettua kiloa kohden nainen saa jonkin mieleisensä herkun."
        Doggy style sai uuden merkityksen..

• law.and.order

Päinvastoin, naiseni hykertelee nyt hoikkana tyytyväisyyttään. Ja muut naiset seuraavat kateellisina katseillaan kun kuljen kaupungilla kaunis ja onnellinen nainen käsivarteeni ripustautuneena.

• lol?

Toimiiko tuo laihdutusjuttu toisinpäin?

• Onnellinen mies.
        lol? kirjoitti:

Toimiiko tuo laihdutusjuttu toisinpäin?

Minulla on vielä helpompi tapa.

- Läski lähti ovesta kun käskin. Sinne meni 100 kg.
        - Tilalle otin paljon hoikemman ja kauniimman naisen.

• et muuta saanut?
        Onnellinen mies. kirjoitti:

Minulla on vielä helpompi tapa.

- Läski lähti ovesta kun käskin. Sinne meni 100 kg.
        - Tilalle otin paljon hoikemman ja kauniimman naisen.

Miksi otit alunperin läskin? Jos läski oli alussa hoikka niin nykyinenkin hoikka voi olla jossain vaiheessa läski.

• ymmärtävä mies
        et muuta saanut? kirjoitti:

Miksi otit alunperin läskin? Jos läski oli alussa hoikka niin nykyinenkin hoikka voi olla jossain vaiheessa läski.

Jos niin käy, akka pistetään taas pihalle. Niin yksinkertaista se on.

• kuka tahansa :)
        ymmärtävä mies kirjoitti:

Jos niin käy, akka pistetään taas pihalle. Niin yksinkertaista se on.

Oisko siussa vikaa? :)

• Onnellinen mies.
        kuka tahansa :) kirjoitti:

Oisko siussa vikaa? :)

Minulle kävi (vastaan "et muuta saanut") niin että kun akka asettui taloksi, siitä tuli pikku hiljaa sohvalla löhöäjä, sipsien ja jäätelöiden ja muun napostelija. Kauniita ja rumia (heh) sarjaa piti katsoa, työntekokin alkoi olla niin ja näin.

Ei kiinnostanut kuntoilut ei ulkoilut. Itse huhkin fyysisiä töitä, joskus kahtakin duunia. Siinä vaiheessa kun keiju oli turvonnut sohvaa leveämmäksi, hyvä että nojatuoliinkaan persse mahtui, sai läski lähteä.

Nykyinen yhtä timmi kuin sisään tullessa :) Pitää huolta itsestään ja syö terveellisesti, onpa päräyttänyt kaksi ihanaa muksuakin ja on taas tyttö mitoissaan. Tiukkaa kamaa, rohkenen sanoa ja pitää huolta miehisistä tarpeistani KAIKILLA herkuilla.

• Elämä on.
        Onnellinen mies. kirjoitti:

Minulle kävi (vastaan "et muuta saanut") niin että kun akka asettui taloksi, siitä tuli pikku hiljaa sohvalla löhöäjä, sipsien ja jäätelöiden ja muun napostelija. Kauniita ja rumia (heh) sarjaa piti katsoa, työntekokin alkoi olla niin ja näin.

Ei kiinnostanut kuntoilut ei ulkoilut. Itse huhkin fyysisiä töitä, joskus kahtakin duunia. Siinä vaiheessa kun keiju oli turvonnut sohvaa leveämmäksi, hyvä että nojatuoliinkaan persse mahtui, sai läski lähteä.

Nykyinen yhtä timmi kuin sisään tullessa :) Pitää huolta itsestään ja syö terveellisesti, onpa päräyttänyt kaksi ihanaa muksuakin ja on taas tyttö mitoissaan. Tiukkaa kamaa, rohkenen sanoa ja pitää huolta miehisistä tarpeistani KAIKILLA herkuilla.

Olet oikea onnenpekka ja pidä hyvänäsi. Mun mies on alkoholisti ja huomisesta en koskaan sen kanssa tiedä...mut vaikea on minun pysyä hoikkana....seksikin on miehen kanssa sen ehtojen mukaista, joskus on ja joskus ei. Mun onneni on ola suhtkoht terve, vaikkakin pyöreä sellainen. Heh!!!

• voi jee selityksiä
        Elämä on. kirjoitti:

Olet oikea onnenpekka ja pidä hyvänäsi. Mun mies on alkoholisti ja huomisesta en koskaan sen kanssa tiedä...mut vaikea on minun pysyä hoikkana....seksikin on miehen kanssa sen ehtojen mukaista, joskus on ja joskus ei. Mun onneni on ola suhtkoht terve, vaikkakin pyöreä sellainen. Heh!!!

Eli ulkoistit oman hyvinvointisi miehellesi ? En tajua, sinun ruumiista ja sinun hyvinvoinnista on kyse, ei kenenkään muun. Mitä sitten jos olet juopon valinnut, silti voit mennä ulos lenkille, ei sun ole pakko syödä samalla kun ukko juo.

• Sisselsson

Law.and.order: oletko itse lihava - siihen malliin kuin alkukuva näyttää? Jos niin miksi naisesi ei etsi hoikempaa seuraa?

• läskit pois

Pidäppähän sitten varasi ettei tämä "hoikka vaimosi" vaadi sinua kohta tälle paastolle....ei se lihava mieskään silmään kaunis näky ole ;)

• FatAssHole

Juuri näin! Lihava mies on paljon rumempi kuin lihava nainen ja naista enemmänkin säälitään jos hän joutuu raahaamaan 150 kiloista läskiperseaviomiestä perässään. Vaikka kuinka laiha nainen olisi niin lihava mies kerää kuitenkin enemmän miinuspisteitä.

Welcome to the real world!

• laalaalaalaa

Alkaa mennä jo vapauden riiston ja laittomuuksien puolelle tuollainen natsimeininki. Eikä tuossa ainakaan rakkaudesta ole kyse missään vaiheessa. Korkeintaan rakastaa sitä mielikuvaa rakkaudesta, kun ei tiedä miltä sen pitäisi oikeasti tuntua. Jostain venäjältä ehkä voisit löytää tuollaisen vaimon, jota saisit käskyttää mielinmäärin, mutta pysyisi vaan sen aikaa kun sinulla rahat riittäisi minkkiturkkiin, hienoon taloon ja matkojen maksamiseen :p

• law.and.order

Rakkauttahan se nimenomaan on, että pystyy naisensa parhaaksi ylittämään konformismin rajat. Suuri enemmistö se vaan hedelmättömästi jurruttaa tapojen ja sovinnaisuuksien kangistamissa suhteissa.

Kaikki tapahtuu myös vapaaehtoisesti, sillä ideana on, että nainen alistuu miehen kuriin. Ja mielelläänhän nainen miehen kuriin alistuu, sillä yksi naisen suurimmista toiveista on alistua voimakkaalle miehelle.

• VanhanAjanRakkaus
        law.and.order kirjoitti:

Rakkauttahan se nimenomaan on, että pystyy naisensa parhaaksi ylittämään konformismin rajat. Suuri enemmistö se vaan hedelmättömästi jurruttaa tapojen ja sovinnaisuuksien kangistamissa suhteissa.

Kaikki tapahtuu myös vapaaehtoisesti, sillä ideana on, että nainen alistuu miehen kuriin. Ja mielelläänhän nainen miehen kuriin alistuu, sillä yksi naisen suurimmista toiveista on alistua voimakkaalle miehelle.

Lol! Kuulostaa lähinnä suositulta (huonolta) kirjasrajalta Fifty Shades of Grey :'D Ihan oikeasti kuule!
        Mutta tuollaset puheet ei tosiaan kerro rakkaudesta. Alistaminen ei ole rakkautta! Alistumiseen ehdollistuminen ei ole rakkautta!
        Olen nähnyt niin paljon tosirakkautta, sitä vanhaa ja aitoa, että surettaa ihmiset jotka luulee ettei sitä olekkaan.

Mutta ei siinä hyviä jatkoja kuntovalmentaja alistamis suhteeseesi, se ei nimittäin ole minun ongelmani ^^

• ymmärtävä mies
        VanhanAjanRakkaus kirjoitti:

Lol! Kuulostaa lähinnä suositulta (huonolta) kirjasrajalta Fifty Shades of Grey :'D Ihan oikeasti kuule!
        Mutta tuollaset puheet ei tosiaan kerro rakkaudesta. Alistaminen ei ole rakkautta! Alistumiseen ehdollistuminen ei ole rakkautta!
        Olen nähnyt niin paljon tosirakkautta, sitä vanhaa ja aitoa, että surettaa ihmiset jotka luulee ettei sitä olekkaan.

Mutta ei siinä hyviä jatkoja kuntovalmentaja alistamis suhteeseesi, se ei nimittäin ole minun ongelmani ^^

En ole naisten seurassa rakkauden takia, vaan seksin. Aina niistä hölmöistä vosuista joku retkahtaa suhteeseen ja säännöllinen seksi on taattu. Jos homma alkaa tökkiä, heitetään hankala eukko niska-pers-otteella ulos ja otetaan seuraava hölmö tilalle :)

• no huh huh!!
        law.and.order kirjoitti:

Ei varmasti ole naisen unelma alistua miehen kuriin. Sulla on päässä vikaa.

• law.and.order

Ja vinkkinä naisille: kannattaa yrittää houkutella mies kuvattuun järjestelyyn, jos hän ei sitä itse ole keksinyt! Syömähimot ovat verrattavissa huumeriippuvuuksiin ja tarvittavien keinojen niiden voittamiseksi on syytä olla järeitä. Bonuksena laihtumisen lisäksi kunnioituksen ja rakastamisen kasvu miestään kohtaan. Eri asia sitten on, että jälkimmäistä vaihtoehtoa useat naiset kavahtavat.

• ItsepäinenNainen26

Entäs jos rakastaa miehensä normaalia vartaloa ja sitä pientä kaljamassua? Kunnioituksen mies saa teoillaan, ei ulkonäöllään..

Minusta ne tuulen raiskaamat pulkannarut ei ole edes miehiä vaan kukkakeppejä.
        Kun halaan, halaan ihanaa nallekarhua, en kivestä tehtyä kaappia.
        Ai niin, meillä on niinki hassusti, että minä olen ennestään hoikka ja hyväkuntoinen mutta mieheni haluaisi että lihoisin. Mistähän se mahtaa johtua?

Ja täytyy sanoa, että minä omaan niin itsepäisen luonteen etten ikinä, HUOM! IKINÄ pystyisi/suostuisi alistumaan miehen kurin alaiseksi. Ei toista voi määräillä miten tahtoo, kuulostaa kahlitsimiselta muutenkin tuo aloitus.

• ukkeliss
        ItsepäinenNainen26 kirjoitti:

Entäs jos rakastaa miehensä normaalia vartaloa ja sitä pientä kaljamassua? Kunnioituksen mies saa teoillaan, ei ulkonäöllään..

Ai niin, meillä on niinki hassusti, että minä olen ennestään hoikka ja hyväkuntoinen mutta mieheni haluaisi että lihoisin. Mistähän se mahtaa johtua?

Ja täytyy sanoa, että minä omaan niin itsepäisen luonteen etten ikinä, HUOM! IKINÄ pystyisi/suostuisi alistumaan miehen kurin alaiseksi. Ei toista voi määräillä miten tahtoo, kuulostaa kahlitsimiselta muutenkin tuo aloitus.

tyhmä äijä jos haluu että lihoisit. Varmaan pelkää, et jätät

• öööööööööööööä
        ItsepäinenNainen26 kirjoitti:

Tämä on niin tätä nykyaikaa, että kaljamassu kuuluu normaaliin vartaloon. Mikä teitä oikein vaivaa ihmiset, kun lähdette mukaan tuollaiseen kollektiiviseen itsepetokseen?

• Hyvinvoivassasuhtees

Sä taidat olla niitä miehiä, jonka vaimoke elää nyrkin ja hellan välissä, ilman omaa tahdonvoimaa ja nyökyttelee vaan perässä. Ällöttävää. Yleensä kun ihminen voi sisäisesti hyvin hän pitää itsestään myös ulkoisesti huolta ja aivan omasta tahdostaan! Ei miehen vuoksi. Käy sääliksi naistasi :(

• Pilipalipilotit..
        öööööööööööööä kirjoitti:

Tämä on niin tätä nykyaikaa, että kaljamassu kuuluu normaaliin vartaloon. Mikä teitä oikein vaivaa ihmiset, kun lähdette mukaan tuollaiseen kollektiiviseen itsepetokseen?

No mitä pahaa siinä kaljamasussa on? Ei se ole oksettavaa jos on pieni massu. Ja aika monella normaalivartaloisella on massua. Ei se kaljamaha tarkoita, että on automaattisesti hirveä läskivuori. Tuttavan mies, joo on massua vähän muttei kyllä mikään läski ole muttei mikään kuvo lihasvuorikaan. Normaalivartaloinen.

Onko itselleen valehtelua tykätä miehensä kaljamassusta? Väitätkö että KAIKKI naiset tykkää oikeasti treenatuista "tuulen raiskaamista pulkannaruista"?

• ItsepäinenNainen26
        ukkeliss kirjoitti:

tyhmä äijä jos haluu että lihoisit. Varmaan pelkää, et jätät

Kai minä olisin jättänyt jo aikoja sitten jos sellainen tietynlainen pinnallinen ihminen olisin. Kas kun näen pintaa syvemmälle. Ja veikkaan, et jos mies olisi isompiin naisiin mieltynyt niin tuskin kanssani olisi. Tiedä sitten miksi haluaa minun lihovan, ei tule tapahtumaan.

• Tonnikeijuli

Olen nainen, entinen malli.
      Kärsin nuorena, kun sain kauneuteni vuoksi liikaa huomiota.
      Nyt nelikymppisenä melkein satakiloisena nautin, kun saan olla rauhassa.
      Naimisissa olen, eikä mieskään ole valittanut.
      Olen nyt paljon onnellisempi.

• lääkäri

Onnesi loppuu, kun liikalihauudesta johtuvat elintasosairaudet iskevät.

• law.and.order

Kauneudella on tosiaan hintansa ja se on ylenmääräinen suosio. Nelikymppisen aniharvoin tarvitsee kuitenkaan huolehtia moisesta, suosio on jo merkittävästi laskenut. Hyvin har va mies (=lähinnä erilaiset friikit) tykkää lihavista naisista, eikä se miehistä itsetuntoa hivele kävellä pullukka rinnallaan. Useat eivät kuitenkaan uskalla sanoa naiselle mitään, koska heidät on ehdollistettu siihen, että naiselta ei saa vaatia mitään.

• Korkkaripotku

Kukahan tässä on ehdollistettu?
        Ainahan sitä saa vaatia vaikka mitä. Harva normaalilla järjellä ja itsetunnolla alistuu toisen itsetuntoa paikkaamaan itseään näännyttämällä ja koiraksi alistumalla.

• anna mun olla
    • gfdg3

Ihana, porukka menee täysin provoansaan :D

• law.and.order

Yhtäkään järkiargumenttia esittämiäni näkökohtia vastaan ei olekaan esitetty. Ihme vastahankaisuutta, vaikka kerrankin on esitetty TOIMIVA menetelmä sekä laihtumiseen että parisuhde- ja itsetyyytyväisyyden kohottamiseen.

Feminismi on ilmeisesti aikaansaanut sen, että laihtuminenkin pitää suorittaa itsenäisesti ja itsellisesti modernin naisen tavoin ja sen tulee olla palkkio kovasta uurastuksesta. Nyt sitten kitistään helppoa ja täysin toimivaa menetelmää vastaan, että "väärin laihdutettu".

• "Yhtäkään järkiargumenttia esittämiäni näkökohtia vastaan ei olekaan esitetty"

-Järjettömyyttä kohtaan ei tarvitse esittää järkiargumentteja. X)

• 969696
        TheOne kirjoitti:

"Yhtäkään järkiargumenttia esittämiäni näkökohtia vastaan ei olekaan esitetty"

-Järjettömyyttä kohtaan ei tarvitse esittää järkiargumentteja. X)

Kohta nainen alkaa katselemaan arvoistaan ja hoikempaa, paremman näköistä miestä.

• ironiaaaaaaa

Tää on hyvä!

• no jo on

Entä jos se nainen on tyytyväineen itseensä sellaisena mitä on?? Itse olen lievän ylipainon puolella ja olen tyytyväinen tähän mitä olen. Jos nyt mies sanoisi tai vihjaisi edes, että pitäisi laihduttaa, niin kyllähän se itsetuntoa söisi kun ei kelpaa toiselle sellaisena millaiseen itse on tyytyväinen

• Dino Rex

Niin no, kenenköhän vika se on jos kirpaisee itsetuntoa? Jos mun muija lihoais niin sanoisin suoraan, että: "Kuule sun kannattaa laihduttaa. Mä en halua sua enää niin paljon jos olet lihava."

Jos aikuinen ihminen ei kestä suoraa puhetta, niin soittakoon äidilleen niin voivat sitten itkeä yhdessä. Mä en ainakaan mitään lapsellista käytöstä jaksa katella.

• no houh nyt taas
        Dino Rex kirjoitti:

Niin no, kenenköhän vika se on jos kirpaisee itsetuntoa? Jos mun muija lihoais niin sanoisin suoraan, että: "Kuule sun kannattaa laihduttaa. Mä en halua sua enää niin paljon jos olet lihava."

Jos aikuinen ihminen ei kestä suoraa puhetta, niin soittakoon äidilleen niin voivat sitten itkeä yhdessä. Mä en ainakaan mitään lapsellista käytöstä jaksa katella.

Eli sulle sun naises ulkonäkö on tärkeämpää kuin se millainen on ihmisenä? Okok. Tyypillistä miestä

• law.and.order
        no houh nyt taas kirjoitti:

Eli sulle sun naises ulkonäkö on tärkeämpää kuin se millainen on ihmisenä? Okok. Tyypillistä miestä

Yksioikeinen ulkonäkö vs. luonne vastakkainasettelu on virheellinen. Parisuhteessa oleva pullukkanainen kertoo karua kieltään siitä, kuinka nainen arvostaa enemmän herkkuja kuin omaa miestään. Tai ei yksinkertaisesti kykene itsehillintään. Kummassakin tapauksessa ulkonäkö viestii suoraan millainen nainen on ihmisenä.

Hyväluontoinen nainen arvostaa miestään ja pyrkii olemaan tälle mieliksi.

• Rhyno Dicks
        Dino Rex kirjoitti:

Et jaksa katsella lapsellista käytöstä, mutta jaksat käyttäytyä itse lapsellisesti. Noh, tokihan se on tyypillistä ihmisille, jotka eivät ajattele kuin omaa napaansa.

• Dino Rex
        Rhyno Dicks kirjoitti:

Et jaksa katsella lapsellista käytöstä, mutta jaksat käyttäytyä itse lapsellisesti. Noh, tokihan se on tyypillistä ihmisille, jotka eivät ajattele kuin omaa napaansa.

Kerro nyt että mikä tossa on lapsellista äläkä vaan huutele.

• Dino Rex
        no houh nyt taas kirjoitti:

Näytä mulle mies jonka penikseen veri pakkautuu järkipuheen avulla. Ja näytä nainen joka kostuu aina niistä "järkevistä miesvaihtoehdoista".

• no jo on
        law.and.order kirjoitti:

Yksioikeinen ulkonäkö vs. luonne vastakkainasettelu on virheellinen. Parisuhteessa oleva pullukkanainen kertoo karua kieltään siitä, kuinka nainen arvostaa enemmän herkkuja kuin omaa miestään. Tai ei yksinkertaisesti kykene itsehillintään. Kummassakin tapauksessa ulkonäkö viestii suoraan millainen nainen on ihmisenä.

Itse en syö herkkuja. Karkkipussi kestää kuukaudesta puoleen vuoteen, suklaan kanssa sama homma. Lenkkeilen päivittäin koirien kanssa - kesäisin 20km pyrölenkkiä ja talvisin 10km hiihtolenkkiä. Ruokaa jaksan syödä sen 1,5 perunaa. Eli en todellakaan syö paljon ja enkä todellakaan syö herkkuja paljoa p*skaakaan, silti olen lievän ylipainon puolella, mutta niin on isäni, mummoni, pappani, siskoni ja veljeni, joten sukuvika. Joten aina tämä lihavuus jota niin vihaat, ei johdu ihmisestä itsestään vai voi olla ihan geneettistäkin. Oletkos sitä ajatellut?

• law.and.order
        no jo on kirjoitti:

Itse en syö herkkuja. Karkkipussi kestää kuukaudesta puoleen vuoteen, suklaan kanssa sama homma. Lenkkeilen päivittäin koirien kanssa - kesäisin 20km pyrölenkkiä ja talvisin 10km hiihtolenkkiä. Ruokaa jaksan syödä sen 1,5 perunaa. Eli en todellakaan syö paljon ja enkä todellakaan syö herkkuja paljoa p*skaakaan, silti olen lievän ylipainon puolella, mutta niin on isäni, mummoni, pappani, siskoni ja veljeni, joten sukuvika. Joten aina tämä lihavuus jota niin vihaat, ei johdu ihmisestä itsestään vai voi olla ihan geneettistäkin. Oletkos sitä ajatellut?

Kuntoiltua ei pidä sotkea painon pudottamiseen. Kuntoilussa on monia hyviä puolia, mutta sen yhdistäminen laihduttamiseen on lähinnä haitallista. Painonpudottamisessa ruokavalio on kaikki kaikessa. Lihavuus ei ole geeneissä, vaikka geenit voivat vaikuttaa siihen, miksi yhdet lihovat tietyillä ruokavaliolla ja toiset eivät.

Älä syö perunaa, se ei selvästikään sovi sinulle. Paastoa. Aivan varmasti laihdut. N. puoli kiloa päivässä, alussa enemmänkin. Paaston aikana kehosi pystyy myös paremmin parantamaan itseään lihavuuden aiheuttamasta inflammaatiosta, insuliiniresistanssista ja huonoista veriarvoista (tai näiden aiheuttamasta lihavuudesta). Paaston jälkeen syöt kaloreita vain sen verran, ettet lihoa.

Lihavuudelle ei ole kuin tekosyitä.

• law.and.order kirjoitti:

Kuntoiltua ei pidä sotkea painon pudottamiseen. Kuntoilussa on monia hyviä puolia, mutta sen yhdistäminen laihduttamiseen on lähinnä haitallista. Painonpudottamisessa ruokavalio on kaikki kaikessa. Lihavuus ei ole geeneissä, vaikka geenit voivat vaikuttaa siihen, miksi yhdet lihovat tietyillä ruokavaliolla ja toiset eivät.

Älä syö perunaa, se ei selvästikään sovi sinulle. Paastoa. Aivan varmasti laihdut. N. puoli kiloa päivässä, alussa enemmänkin. Paaston aikana kehosi pystyy myös paremmin parantamaan itseään lihavuuden aiheuttamasta inflammaatiosta, insuliiniresistanssista ja huonoista veriarvoista (tai näiden aiheuttamasta lihavuudesta). Paaston jälkeen syöt kaloreita vain sen verran, ettet lihoa.

Lihavuudelle ei ole kuin tekosyitä.

"Kuntoilussa on monia hyviä puolia, mutta sen yhdistäminen laihduttamiseen on lähinnä haitallista. "

-Nyt tulee niin paksua shaibaa, että huh huh!!

Voin liikunta-alan ammattilaisena kertoa sulle sen FAKTAN, että nimenomaan liikunnan yhdistämisellä oikeanlaiseen ruokavalioon ne parhaat tulokset saadaan.
        Painon tiputtaminen on varsin yksinkertaista matematiikkaa, kulutat enemmän kuin syöt. Siinä ei geenit paina hevon helvetin vertaa! XD

Paastoamalla hlö tiputtaa nestettä, ei rasvaa. Muutenkin jos energinasaanti on liian vähäistä, niin keho alkaa toimia säästöliekillä ja metabolia hidastuu.

Paino tippuu syömällä oikein ja tarpeeksi usein, ei suinkaan syömättömyydellä.

Olet kyllä pihalla kuin lumiukko.. X)

• law.and.order
        TheOne kirjoitti:

"Kuntoilussa on monia hyviä puolia, mutta sen yhdistäminen laihduttamiseen on lähinnä haitallista. "

-Nyt tulee niin paksua shaibaa, että huh huh!!

Voin liikunta-alan ammattilaisena kertoa sulle sen FAKTAN, että nimenomaan liikunnan yhdistämisellä oikeanlaiseen ruokavalioon ne parhaat tulokset saadaan.
        Painon tiputtaminen on varsin yksinkertaista matematiikkaa, kulutat enemmän kuin syöt. Siinä ei geenit paina hevon helvetin vertaa! XD

Paastoamalla hlö tiputtaa nestettä, ei rasvaa. Muutenkin jos energinasaanti on liian vähäistä, niin keho alkaa toimia säästöliekillä ja metabolia hidastuu.

Paino tippuu syömällä oikein ja tarpeeksi usein, ei suinkaan syömättömyydellä.

Olet kyllä pihalla kuin lumiukko.. X)

Ymmärsit lainaamasi kohdan väärin. Laihdutus tulee ajatella laihduttamisena ja kuntoilu kuntoiluna, ne eivät ole yhteydessä toisiinsa. Kuntoilu on huono on useimmille huono tapa laihduttaa, koska se kuluttaa vain vähän kaloreita ja lisää ruokahalua

Liikunta-alan ammattilaisena sinulla on outoja taikauskoja, näytät esimerkiksi uskovan valoravintoon. Vai mitä pitäisi ajatella oudosta käsityksestäsi, että paastoamalla ei oikeasti laihdutakaan (vaan menettää vain nestettä). Nyt järki käteen siellä!

Paasto on luultavasti edullisin, tehokkain ja terveellisin tapa laihduttaa, joten sitä ei ole mitään syytä ylenkatsoa. Tuo säästöliekki on lähinnä jotain modernia kansanperinnettä, joka tulee kaikille noviiseille ensimmäisenä mieleen, kun heille paastosta kertoo. Säästöliekki - sikäli kuin keho edes sellaiselle menee - ei estä laihtumista eikä johda paaston jälkeiseen lihomiseen.

Ja nimenomaan ei kannata syödä usein jos on kiinnostunut laihtumiesta ja terveydestään. Huomaan kuvastasi, että harrastat bodausta ja olet hieman pönäkkä ja pökkelö, joten ilmeisesti käyttämäsi metodit rasvan pudottamiseen eivät ole kovin hyvin kohdallasi toimineet. Kannattaakin etsiä propagandistisen virallistiedon sijaan ns. oikeaa tietoa laihduttamisesta.

Ja bodauksessa ei kannata sopusuhtaisuuden kustannuksella tavoitella massaa, lopputuloksesta tulee lähinnä koomisen näköinen, minkä naiset kyllä huomaavat. Arska on hyvä esikuva bodareille, sillä hänellä todella oli esteettistä silmää keholle ja lihaksille.

• law.and.order kirjoitti:

Ymmärsit lainaamasi kohdan väärin. Laihdutus tulee ajatella laihduttamisena ja kuntoilu kuntoiluna, ne eivät ole yhteydessä toisiinsa. Kuntoilu on huono on useimmille huono tapa laihduttaa, koska se kuluttaa vain vähän kaloreita ja lisää ruokahalua

Liikunta-alan ammattilaisena sinulla on outoja taikauskoja, näytät esimerkiksi uskovan valoravintoon. Vai mitä pitäisi ajatella oudosta käsityksestäsi, että paastoamalla ei oikeasti laihdutakaan (vaan menettää vain nestettä). Nyt järki käteen siellä!

Paasto on luultavasti edullisin, tehokkain ja terveellisin tapa laihduttaa, joten sitä ei ole mitään syytä ylenkatsoa. Tuo säästöliekki on lähinnä jotain modernia kansanperinnettä, joka tulee kaikille noviiseille ensimmäisenä mieleen, kun heille paastosta kertoo. Säästöliekki - sikäli kuin keho edes sellaiselle menee - ei estä laihtumista eikä johda paaston jälkeiseen lihomiseen.

Ja nimenomaan ei kannata syödä usein jos on kiinnostunut laihtumiesta ja terveydestään. Huomaan kuvastasi, että harrastat bodausta ja olet hieman pönäkkä ja pökkelö, joten ilmeisesti käyttämäsi metodit rasvan pudottamiseen eivät ole kovin hyvin kohdallasi toimineet. Kannattaakin etsiä propagandistisen virallistiedon sijaan ns. oikeaa tietoa laihduttamisesta.

Ja bodauksessa ei kannata sopusuhtaisuuden kustannuksella tavoitella massaa, lopputuloksesta tulee lähinnä koomisen näköinen, minkä naiset kyllä huomaavat. Arska on hyvä esikuva bodareille, sillä hänellä todella oli esteettistä silmää keholle ja lihaksille.

-Paastoamalla ET saavuta pysyviä tuloksia painon suhteen. FAKTA!

En jaksa edes alkaa pilkkomaan naurettavaa ja täysin virheellistä kirjoitustasi aiheesta, josta tunnut tietävän yhtä paljon kuin sika satelliitista. XD
        Kuin koittaisi selittää lapselle jotain mikä menee täysin hänen ymmärryskapasiteettinsa yli..

Tiivistän vastaukseni tähän:

-Älä poika opeta isääsi panemaan! ;)

• Tango & Cash
        TheOne kirjoitti:

En jaksa edes alkaa pilkkomaan naurettavaa ja täysin virheellistä kirjoitustasi aiheesta, josta tunnut tietävän yhtä paljon kuin sika satelliitista. XD
        Kuin koittaisi selittää lapselle jotain mikä menee täysin hänen ymmärryskapasiteettinsa yli..

Laihtumiseen ei tarvita liikuntaa, joskaan ei siitä mitään haittaakaan ole. Ruokavalio, kalorit, ovat todellakin kaikki kaikessa.

• Kommentoija69
        no jo on kirjoitti:

Pituus? Paino? Mittaapa ruumiinlämpösi kainalostasi aamuin ja illoin. Kerro tulokset.

• Tango & Cash kirjoitti:

Laihtumiseen ei tarvita liikuntaa, joskaan ei siitä mitään haittaakaan ole. Ruokavalio, kalorit, ovat todellakin kaikki kaikessa.

Pidemmän päälle ei riitä, koska metabolia hidastuu väistämättä kalorien vähentämisen myötä.

Eli jos meinaat tiputtaa painoa TEHOKKAASTI ja PYSYVÄSTI, ni liikuntaa tule tarvitsemaan muodossa tai toisessa.

• GGgg
        law.and.order kirjoitti:

Mun mielestä myös hyväluonteinen mies pyrkii olemaan mulle mieliksi. . Hieno provo muuten, mutta läpinäkyvä.

• piike
        law.and.order kirjoitti:

Hyväluontoinen miellytäjä = ovimatto johon kaikki voi pyyhkiä jalkansa

• MouthVomit
        TheOne kirjoitti:

Pidemmän päälle ei riitä, koska metabolia hidastuu väistämättä kalorien vähentämisen myötä.

Eli jos meinaat tiputtaa painoa TEHOKKAASTI ja PYSYVÄSTI, ni liikuntaa tule tarvitsemaan muodossa tai toisessa.

Ehei...HÄN ei ole laihduttamassa.
        HÄN meinaa 'laittaa' jonkun kanssaan seurustelevan naisen laihdutuskuurille.
        Hän kuvittelee että hän päättää tuollaiset asiat.
        Sairas otus.

• TheTruth00
        TheOne kirjoitti:

Kommenttisi ovat todella hyviä, todella verbaalisesti lahjakas mies!:)

• mmkkjjjkkk

Entäs pullukkamiehet? Toimiiko Vice versa?

• Dino Rex

Siitä vaan kokeilemaan. Tosin en tiedä miksi kukaan nainen haluaisi, että mies alistuu hänelle avauksen kaltaisesti. Sehän on kuitenkin suurin mahdollinen turn off naiselle. Enemmän suosittelen niitä järkiperusteita: "Nauttisin enemmän seksistä kanssasi jos olisit hoikempi, kulta."

• mmmjjjjkkklll
        Dino Rex kirjoitti:

Siitä vaan kokeilemaan. Tosin en tiedä miksi kukaan nainen haluaisi, että mies alistuu hänelle avauksen kaltaisesti. Sehän on kuitenkin suurin mahdollinen turn off naiselle. Enemmän suosittelen niitä järkiperusteita: "Nauttisin enemmän seksistä kanssasi jos olisit hoikempi, kulta."

En tiedä minäkään miksi kukaan nainen haluaisi alistua miehelle avauksen kaltaisesti. ;) Suurin mahdollinen turn off se on naiselle.

• tapahtuipakerranpeppulas

kyllä se niin on että pysyvään hoikistumiseen vaaditaan oma vahva tahto, joten siinä mielessä toi sun ratkaisus ei ole kovin looginen.. Jos nainen itse todella haluaa hoikistua niin hän todennäkösesti kokisi toimintasi kannustavana, melkeinpä leikkinä pelinä. Mutta jos oma tahto puuttuu tai itsekritiikki omia läskejä kohtaan ja tietotaito siitä miten niistä pääsee eroon aivan kuin se olisi jotain täysin tavoittamatonta hänen mielestään tuo kuulostaisi alistamiselta jne ja murskaisi itsetunnon täysin. Itse olen kovin hoikka ja poikakaveri sängyssä pyöriessämme tarttui peppuun ja sanoi että tässä voisi olla vähän enemmän jotain. Ensireaktio oli tietysti että paskiainen ei pidä kropastani mutta sitten aloin tutkailemaan peppuani peilistä ja huomasin että sinne on alkanut selluliittiäkin pukkaamaan.. Siinä meni elämäntavat syyniin, tupakointi loppui kuin seinään ja ravinneköyhät ruuuot huushollista pihalle. Tupakoinnin tilalle tuli uusi addiktio eli liikunta, joka päivä vaan tekee niin pirusti mieli mennä lenkille ja tehdä parit askelkyykyt. Ei se puolison kritiikki aina pahasta ole ja vaikka kyse oli niinkin pienestä asiasta kuin että peppuun sais vähän lisää muotoja mihin tarrata niin sillä voi olla hurja positiivinen vaikutus. Mutta ellei minulla olisi ollut itsekritiikkiä ja omaa tahtoa niin tuo pieni kommentti olisi varmaan tehnyt minusta itseinhoisen ylensyöjän. Niinhän sitä sanotaan että totuus sattuu mutta sen kuullessaan saa ihminen mahdollisuuden reflektoida omaa elämäänsä. Tämäkin pepputotuushan on vain yhden ihmisen subjektiivinen mielipide mutta se ei tarkoita etteikö sitä voisi ottaa pohdinnan alle.

• law.and.order

Kertomuksesi on hyvä esimerkki siitä, että kun hyvässä, terveessä suhteessa mies johtaa naista, niin miehen tahto = naisen tahto. Muokkasit miehen kehotuksen todellisuuskäsitykseesi ja egollesi sopivaksi (estetiikka - > terveysideologia). Sisäistit miehen tahdon laihtumisestasi ja lisäsit siihen sopivia elementtejä ja niin siitä tuli oma tahtosi. Nuo tarjoamasi perustelut toimivat toimintasi epifenomenaalisena rationalisointina.

• sdasd

Eiköhän ne sunkin elämänarvot muutu vielä jossain kohtaa jos elämässäsi tapahtuu jotain isompaa kuin selluliitin kertyminen bebaan :). Hyvää jatkoa sulle ihan vilpittömästi!

• vieras6
        law.and.order kirjoitti:

Kertomuksesi on hyvä esimerkki siitä, että kun hyvässä, terveessä suhteessa mies johtaa naista, niin miehen tahto = naisen tahto. Muokkasit miehen kehotuksen todellisuuskäsitykseesi ja egollesi sopivaksi (estetiikka - > terveysideologia). Sisäistit miehen tahdon laihtumisestasi ja lisäsit siihen sopivia elementtejä ja niin siitä tuli oma tahtosi. Nuo tarjoamasi perustelut toimivat toimintasi epifenomenaalisena rationalisointina.

MIKSI miehen pitäisi johtaa naista? mikä jumalasta seuraava mies on, että hänet on määrätty johtamaan naista? Mikäli minun mieheni noin käyttäytyisi kuin sinä, niin hän olisi saman tien entinen mies! Kumppanuus ja toisen tukeminen hänen tavoitteissaan kuuluu parisuuhteeseen, toisen johtaminen tuo mieleen lähinnä natsismin ja mielivallan.

• 11+18
        vieras6 kirjoitti:

MIKSI miehen pitäisi johtaa naista? mikä jumalasta seuraava mies on, että hänet on määrätty johtamaan naista? Mikäli minun mieheni noin käyttäytyisi kuin sinä, niin hän olisi saman tien entinen mies! Kumppanuus ja toisen tukeminen hänen tavoitteissaan kuuluu parisuuhteeseen, toisen johtaminen tuo mieleen lähinnä natsismin ja mielivallan.

Koska mies on luonnoltaan paljon vahvempi kuin nainen. Varmaan 90% ylipainoisista miehistä pystyisi päättämään, että nyt laihdun, jos oikeasti haluan. Sen sijaan 90% ylipainoisisista naisista on sellaisia, etteivät he kykene omaehtoisesti laihtumaan. Tarvitaan ulkopuolinen ohjaus.

Nainen ajattelee lähes aina ensisijaisesti tunteella eikä järjellä. Vaikka nainen tietäisikin, että pitää syödä vähemmän, jotta laihtuu, niin ei hän toimi niin, koska hän tunnetasolla kieltää tämän faktan olemassaolon ja selittelee mielessään aina kaiken itselleen edullisella tavalla.

Jos mies ei laihdu, niin ei hän sitä ala itselleen selitellä tai keksiä tekosyitä. Mies ajattelee: syön liikaa, pitää syödä vähemmän.

• eiperkele1
        11+18 kirjoitti:

Koska mies on luonnoltaan paljon vahvempi kuin nainen. Varmaan 90% ylipainoisista miehistä pystyisi päättämään, että nyt laihdun, jos oikeasti haluan. Sen sijaan 90% ylipainoisisista naisista on sellaisia, etteivät he kykene omaehtoisesti laihtumaan. Tarvitaan ulkopuolinen ohjaus.

Nainen ajattelee lähes aina ensisijaisesti tunteella eikä järjellä. Vaikka nainen tietäisikin, että pitää syödä vähemmän, jotta laihtuu, niin ei hän toimi niin, koska hän tunnetasolla kieltää tämän faktan olemassaolon ja selittelee mielessään aina kaiken itselleen edullisella tavalla.

Jos mies ei laihdu, niin ei hän sitä ala itselleen selitellä tai keksiä tekosyitä. Mies ajattelee: syön liikaa, pitää syödä vähemmän.

Jotkut trollauspäivät vissiin taas menossa? JEESUS MITÄ SHAIBAA.

• Jumalauta että nauroin :D Tätä pitää näyttää töissä kavereille :D

• 342222222222

Tarkoitat siis miehen puolelta onnistuvaa parisuhdetta. En usko, että tuossa tilanteessa nainen olisi onnellinen.

• Dino Rex

Sen tiedän, että ainakaan kaikkeen tyytyväisen ja naisen suuttumista pelkäävän vässykkämiehen kanssa naiset ei ole tyytyväisiä. Kuka nainen nyt oikeasti tykkää siitä, jos mies ei uskalla kertoa naiselle, että tämän kannattaisi laihduttaa? Nainen voi eka suuttua, mutta aivan varmasti se suuttuu enemmän miehen nössöilystä.

• law.and.order

Miehen puolelta suhteen edellyttää, että nainen on hyväksynyt miehen johtajakseen (tietystikään mikään johtajuus ei ole absoluuttista). Valitettavasti ns. tasa-arvo tarkoittaa epästabiilia suhdetta, jossa asemat eivät ole vielä vakiintuneet. Kun suhde on tuolla tavoin "miehen puolelta onnistunut", se on myös naisen kannalta hyvällä tolalla. Itse asiassa kuvattu järjestely on omiaan noin yleisemminkin kasvattamaan miehen statusta ja arvostusta naisen silmissä ja on siksi hyväksi suhteelle.

• No, huh huh provo
        law.and.order kirjoitti:

Miehen puolelta suhteen edellyttää, että nainen on hyväksynyt miehen johtajakseen (tietystikään mikään johtajuus ei ole absoluuttista). Valitettavasti ns. tasa-arvo tarkoittaa epästabiilia suhdetta, jossa asemat eivät ole vielä vakiintuneet. Kun suhde on tuolla tavoin "miehen puolelta onnistunut", se on myös naisen kannalta hyvällä tolalla. Itse asiassa kuvattu järjestely on omiaan noin yleisemminkin kasvattamaan miehen statusta ja arvostusta naisen silmissä ja on siksi hyväksi suhteelle.

Nyt kuulostaa pahasti napoleon-taudilta... En katsois päivääkään... Tosin en sitä läheisriippuvaista vässykääkään...

• Jiula
        law.and.order kirjoitti:

Ihan silkasta mielenkiinnosta kysyn, seurusteletko itse? Jos niin teet, onko tyttöystäväsi onnellinen ja katsoo sinua tarvittavalla tavalla ylöspäin? Jos et seurustele, aiotko kertoa tästä parisuhdenäkemyksestäsi missä vaiheessa suoraan vai aiotko näyttää sen teoillasi arjessa?

Aiotko sulkea tyttöystävän kellariin?
        Oletko sulkenut tyttöjä kellariin?

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        Dino Rex kirjoitti:

Sen tiedän, että ainakaan kaikkeen tyytyväisen ja naisen suuttumista pelkäävän vässykkämiehen kanssa naiset ei ole tyytyväisiä. Kuka nainen nyt oikeasti tykkää siitä, jos mies ei uskalla kertoa naiselle, että tämän kannattaisi laihduttaa? Nainen voi eka suuttua, mutta aivan varmasti se suuttuu enemmän miehen nössöilystä.

Kysymykseesi vastaan: ainakin minä, ja lukuisat muutkin naiset. Ei ole puolison tehtävä kertoa että toisen kannattaisi laihduttaa, eiköhän sen nykypäivänä jokainen vähänkin järkevä ihminen tajua itse. Jos sen sijaan puolisosi on niin vähäjärkinen ettei tajua laihdutuksen tarvetta itse, niin itsepähän olet sellaisen kumppanin valinnut.

Eikä nainen suutu enemmän miehen nössöilystä kuin töykeilystä ja ylimielisyydestä, huonoista käytöstavoista. Kumppania pitää kunnioittaa, molemmin puolin. Ei siis vain naisen miestä vaan myös miehen naista.

Miehisyydestään epävarmat yleensä pelkäävät noin kovasti vässykäksi tai nössöksi leimautumista, että korostavat sitä muissa tehdäkseen töykeistä ja välinpitämättömistä, rahvaanomaisista piirteistään "miehekkäitä".

• Dino Rex
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

Kysymykseesi vastaan: ainakin minä, ja lukuisat muutkin naiset. Ei ole puolison tehtävä kertoa että toisen kannattaisi laihduttaa, eiköhän sen nykypäivänä jokainen vähänkin järkevä ihminen tajua itse. Jos sen sijaan puolisosi on niin vähäjärkinen ettei tajua laihdutuksen tarvetta itse, niin itsepähän olet sellaisen kumppanin valinnut.

Eikä nainen suutu enemmän miehen nössöilystä kuin töykeilystä ja ylimielisyydestä, huonoista käytöstavoista. Kumppania pitää kunnioittaa, molemmin puolin. Ei siis vain naisen miestä vaan myös miehen naista.

Miehisyydestään epävarmat yleensä pelkäävät noin kovasti vässykäksi tai nössöksi leimautumista, että korostavat sitä muissa tehdäkseen töykeistä ja välinpitämättömistä, rahvaanomaisista piirteistään "miehekkäitä".

"Jos sen sijaan puolisosi on niin vähäjärkinen ettei tajua laihdutuksen tarvetta itse, niin itsepähän olet sellaisen kumppanin valinnut. "

Eli jos on tyhmä niin silloinkaan ei sanota mitään? Jos todella tuota tarkoitat, niin ihme käsitys sulla hyvän puolison toiminnasta.

"Eikä nainen suutu enemmän miehen nössöilystä kuin töykeilystä ja ylimielisyydestä, huonoista käytöstavoista. Kumppania pitää kunnioittaa, molemmin puolin. Ei siis vain naisen miestä vaan myös miehen naista."

Ja missäs mä suosittelin töykeää tai ylimielistä käyttäytymistä? Ja älä pliis vastaa millään esim. henkilöön menevällä argumenttivirheellä.

"Miehisyydestään epävarmat yleensä pelkäävät noin kovasti vässykäksi tai nössöksi leimautumista, että korostavat sitä muissa tehdäkseen töykeistä ja välinpitämättömistä, rahvaanomaisista piirteistään "miehekkäitä". "

Kannattaa opetella vähän parempaa argumentointitaitoa ennen kuin tulet julkisesti kertomaan mielipiteitäsi.

• Ei näin...
        law.and.order kirjoitti:

Sä olet kyllä niin pihalla! En ole eläissäni nauranut näin kovin typerille jutuillesi. Tuleppa käymään luonani ja yritä keinoja muhun. Voin luvata, että lähdet ilman legoja pienen pilisi kanssa kotiin peittoa imemään. Todella toivon ja pyydän, että jäät junan alle. Järjestäisin sinut naisten armeijaan simputettavaksi niin loppuu se uhoaminen kuinka mies johtaa!

• "Ennen kuin laitat naisesi laihdutuskuurille"

-Ai että teikäläinen oikein "laittaa naisen laihikselle"..?! XD

Varsinainen pelle..mutta hyvät naurut tarjosit, kiitos siitä.. X)

• law.and.order

On syytä korostaa, että naisen laihduttaminen kohottaa parisuhteen laatua muutoinkin kuin välittömien terveydellisten ja esteettisten vaikutustensa kautta, joista on hyötyä molemmille sukupuolille. Tämä hyöty tulee siitä, että laittamalla naisen laihdutuskuurille mies osoittaa johtajuutta naiseen nähden, mitä nainen arvostaa. Jos mies ei pysty hallitsemaan naista, niin miten nainen voi uskoa, että mies pystyy suojelemaan häntä ulkomaailmankaan vaaroilta? Jämäkkä mies on turvallinen. Toinen parisuhteen laatua kohottava seikka tulee siitä, että laittamalla naisen laihduttamaan, laitat naisen tekemään työtä sinun eteesi. Ihminen on psykologisesti rakennettu siten, että hän arvostaa enemmän asioita, joiden eteen hän on nähnyt vaivaa. Niinpä mies voi saada naiselta arvostusta pelkästään vaatimalla häneltä vaivannäköä itsensä eteen.

Terveissä kulttuureissa ja yhteiskunnissa miehet viehättävät naisia ja naiset viehättävät miehiä. Rappioituneessa länsimaisissa yhteiskunnissa tätä pidetään matalamielisyytenä ja sovinismina yms.. Siksi tervehenkisemmät aasialaiset kulttuurit ovatkin käytännössä lyömässä (tai jolyöneet) viimeistä naulaa arkkuun länsimaalaiseen elämäänmenoon historiallisena kuriositeettina. Eurooppalainen kulttuuri sammuu viimeistään lapsettomuuteensa, joka on seurausta tästä kulttuurisesta rappeutumisesta.

Lienee niin, että rationaalisesti ajattelevat nuoret miehet, joiden ajatteluprosessia eivät romanttiset haihatukset hämärrä, päätyvät luultavasti etsimään naista jostain tervehenkisestä aasialaisesta kulttuurista, jossa nainen vielä ymmärtää elämän realiteetit. Siellä tarjolla on miljoonia nuoria ja kauniita naisia, jotka haluavat miellyttää miestä. Sikäli en ymmärrä miksi tämä vaihtoehto ei ole selvästi suositumpi kuin mitä se tällä hetkellä on. Valintaa voisi eettisesti myös perustella sillä, että se antaisi oikean signaalin markkinoille tasapainottaa itsensä.

• olet päästä kipeä.

Olisi hauska nähdä minkä näköinen tyyppi on puheittensa takana...et varmasti ole täydellinen. Ei nainen synny maailmaan miestä mielyttäekseen tai miehen takia. Tuo toimisi paremmin niin eettä kun mies mielyttää naista kaikki on hyvin.

• ~Vanilla-Isabella~

Minä olen itse ollut aikoinani hieman pullukka, kun lihosin kovien opiskelupaineiden vuoksi. Tämä tietysti häiritsi minua, sillä naisihanteeni on aina ollut hoikka, Victoria's Secret- mallin vartaloinen. Muistan kuinka luin jostain Cosmopolitanista ja naisten keskustelupalstoilta juuri näitä "virallisia laihdutusohjeita" että liikunta laihduttaa ja pitää syödä vähärasvaista ruokaa ja kaikki herkut on jätettävä väliin. Sitten tietysti aina paastosta sanottiin, että siinä lähtee vaan jotain nestettä, eikä rasvaa. Ihmettelin tätä kovasti, sillä tiedän, henkilöitä jotka ovat paastolla saaneet pois pysyvästi monia kymmeniä kiloja, niin että kyllä selvästi näkee, että on rasvasta juuri lähtenyt se kaikki. Eihän ihmisessä edes voi olla esim. 20 kg nestettä, niin että se jotenkin mystisesti "näyttää rasvalta vyötäröllä."

Kuitenkin uskoin näitä ohjeita sokeasti ja aloitin epätoivoisen kuntoilumaratonin, kävin juoksulenkeillä ja salilla monta kertaa viikossa. Minulla oli personal trainer joka sanoi, että minun olisi hyvä laihduttaa ainakin 4 kg ja sanoi myös, että minun pitäisi syödä 2000 kcal päivässä, kun liikun niin paljon ja silti minun pitäisi muka laihtua. Niin siinä kuitenkin kävi, että ei se paino siitä oikein mihinkään näillä ohjeilla tuntunut putoavan ja oli yhtä tuskaa aina pystyä noudattamaan tiukkaa ruokavaliota, joka sisälsi paljon "vähärasvaisia terveysruokia." Kuntoilukin alkoi ajan kanssa tuntua melko puuduttavalta ja turhaltakin, koska ei se tuonut juuri mitään merkittäviä tuloksia.

Lopulta aloin laihduttaa ihan siten, että karsin rajusti kaloreita ruokavaliostani, söin vaikka vain yhden aterian päivässä. Ihan vesipaastoa en ole pitkiä aikoja harrastanut, koska se tuntuu liian rankalta minulle. Joka tapauksessa, ei kestänyt kuin alle viikko, niin herkkuihin liittyneet mieliteot olivat selvästi vähentyneet ja paino tippui joka päivä tasaiseen tahtiin. Dieetillä olo tuntui vaivattomalta, sitä ei tarvinnut edes ajatella. Sain tällä tavoin pudotettua n. 20 kg ja vartalostani tuli kiinteä ja naisellinen, eikä mitään ole tullut takaisin. Pyrin nykyään syömään terveellisesti ja kohtuudella, mutta kuitenkin herkuttelen melko usein. Tästä huolimatta olen pysynyt mitoissani. Tämä ei ole mitään taikuutta, vaan johtuu ihan siitä, että syön todellisen kulutukseni mukaisesti.

Ihmettelen suuresti näitä niin fiksuja "terveys ja liikunta-alan ammattilaisia" jotka pitävät itseään kaikkia muita viisaampina, mutta kuitenkin heidän neuvonsa ovat aina kuin suoraan jostain naisten hömppä lehdestä, josta ne samat asiat voi kuka tahansa lukea parin euron hintaan.

Nämä kaikki ovat minun henkilökohtaisia kokemuksiani. Olen laihduttanut onnistuneesti melkoisen määrän kiloja ja saanut ne pysymään poissa, joten voin sanoa, että minulla on tietämystä siitä, kuinka painoa todellisuudessa pudotetaan silloin, kun on kyse paljon suuremmasta määrästä, kuin parista vaivaisesta kilosta.

Näihin kokemuksiini nähden voisin ajatella aloittajamme laihdutusohjelmaa ihan tehokkaakkaaksi ja mielenkiintoiseksi. Tietysti se nyt on itsestään selvää, että naisen suostumus siinä pitää olla VAHVASTI mukana, mutta voiko joku nyt oikeasti olettaa, että Suomessa olisi mahdollista pakottaa aikuinen ihminen noudattaamaan mitään tämän kaltaista vasten tahtoaan. Vähän huumorintajuttomia tietyt persoonat ehkä? Minusta ainakin on kiva, jos mies on tämän kaltaisissa projekteissa asenteella mukana, eikä vain lässytä "olet hyvä tuollaisena kulta". Itse tietää kuitenkin varsin hyvin, ettei tilanne ole hyvä, silloin kun peilistä takaisin tuijottaa massiivinen virtahepo.

• NeedFoodMan

Kun ihminen alkaa kuntoilemaankin niin ensimmäiset 2 viikkoa lähtee vain nestettä. Luultavasti kavereillasi on nyt nestehukka, vaikka tuntuisi että juovat paljon vettä niin ei tarpeeksi jne.
        Paasto ei myöskään ole terveellistä. Niinkuin aiemmin on kirjoitettu kroppa menee säästöliekille, eli aineenvaihdunta hidastuu ja luultavasti paaston loputtua nopeasti paino nousee helposti. Ihmikeho pitää totuttaa herkkusyömisestä hitaasti vaihtamalla pikkuhiljaa pullat porkkanoiksi ja perunat salaatiksi. Ihmiskeho, ihan niinkuin eläimenkin keho pitää tottua uuteen ruokavalioon hitaasti.
        Mutta pakkoa sanoa se että terveellinen ruoka maksaa :/

• ~Vanilla-Isabella~
        NeedFoodMan kirjoitti:

Kun ihminen alkaa kuntoilemaankin niin ensimmäiset 2 viikkoa lähtee vain nestettä. Luultavasti kavereillasi on nyt nestehukka, vaikka tuntuisi että juovat paljon vettä niin ei tarpeeksi jne.
        Paasto ei myöskään ole terveellistä. Niinkuin aiemmin on kirjoitettu kroppa menee säästöliekille, eli aineenvaihdunta hidastuu ja luultavasti paaston loputtua nopeasti paino nousee helposti. Ihmikeho pitää totuttaa herkkusyömisestä hitaasti vaihtamalla pikkuhiljaa pullat porkkanoiksi ja perunat salaatiksi. Ihmiskeho, ihan niinkuin eläimenkin keho pitää tottua uuteen ruokavalioon hitaasti.
        Mutta pakkoa sanoa se että terveellinen ruoka maksaa :/

Kuitenkin karussa todellisuudessa vain harvat ihmiset kieltäytyvät nautintoaineista kokonaan ja että on joskus ollut lihava ei tarkoita, että pitäisi loppuelämä viettää askeesissa :)

En ole ollut koskaan säästöliekillä, enkä nestevajeessa. (Tosin en mitään paastoja edes harrasta, niinkuin tuolla aivan selkeästi kirjoitin.)

• too long didn't read

Onpas pitkä provo.

tl;dr

• ~Vanilla-Isabella~

Täytyykin siirtyä kirjoittamaan lyhyemmin, jotta vähän yksinkertaisemmatkin Suomi 24:n käyttäjät kykenevät kirjoitukseni lukemaan, myös tavuviivojen käyttöä voisi harkita, hih. :)

TheOne taitaa olla steroidipäissään liikenteessä, kun on tuo ilmaisu vähän aggressiivisen puoleista, mutta sellaisia ne kotikutoiset asiantuntiat aina on, aina oikeassa. Minunkin personal trainer oli sellainen, että naistenlehti virret tuli vaan jatkuvalla syötöllä kerrasta toiseen, eikä puheenvuoroa saanut :(

Vinkkinä muuten, että painonpudotuksesta julkaistaan jatkuvasti uutta tutkimustietoa, joten kannattaa päivittää välillä omaa tietämystään.

• Ei ole mitään "kotikutoista" meikäläisen tiedoissa ja taidoissa vaan jatkuvan koulutuksen ja vuosikymmenten ammattikokemuksella puhun. Ja teen tätä ihan työkseni. Toisin kuin sinä, vai..?!

On tullut valmennettua niin tavallisia pulliaisia kuin huippu-urheilijoitakin, ja tuloksiin on AINA päästy kun on asiat tehty OIKEIN. Näitä kirjoituksia kun lukee, niin ei tarvitse ihmetellä miksi niin moni on täysin onnettomassa fyysisessä kunnossa.
        No, eipähän lopu meikäläiseltä ainakaan työt kesken... ;)

• Näin on..
        TheOne kirjoitti:

Ei ole mitään "kotikutoista" meikäläisen tiedoissa ja taidoissa vaan jatkuvan koulutuksen ja vuosikymmenten ammattikokemuksella puhun. Ja teen tätä ihan työkseni. Toisin kuin sinä, vai..?!

On tullut valmennettua niin tavallisia pulliaisia kuin huippu-urheilijoitakin, ja tuloksiin on AINA päästy kun on asiat tehty OIKEIN. Näitä kirjoituksia kun lukee, niin ei tarvitse ihmetellä miksi niin moni on täysin onnettomassa fyysisessä kunnossa.
        No, eipähän lopu meikäläiseltä ainakaan työt kesken... ;)

Hauskasti sinkut-palstalaiset laajentaa reviiriään, välillä ovat jopa naisia. Vaarallistahan tuo alkaa olla kun rupeavat puuttumaan jo ihmisten syömisiinkin, antavat ohjeita muille ja dissaavat oikeita ammattilaisia. Toivottavasti nuoret eivät usko näitä huru-ukkoja/akkoja, vaan ottavat asioista selvää.

• trollisensori

ja Vanilla Isabella on aloittaja, jos joku ei sitä vielä ole huomannut
        :)

• kukkis****

Meitsilläpä on pikku pömppis, on tissiä, persettä ja reittä. Kokoni on XL suunilleen. Ja aivan tyytyväinen olen vartalooni, aivan kuten miehenikin. Vaikka lautavatsaa ei olekaan ;) On se ny helevata että kaikkien naisten pitäs näyttää joltain Kate Uptonilta. Uuh joo. Ohan niitä semmosenki näkösiä naisia, ei muuta ku iskemään niin ei tarvi täällä antaa miehille ohjeita miten laihduttaa omia naisia ;) Makunsa kullakin, muistakaa ihmiset se.

• Tango & Cash

Se, että miehesi ei ole suoraan sanonut inhoavansa vartaloasi, ei todellakaan tarkoita, että hän olisi siihen tyytyväinen. Suurimmalla osalla miehistä ei ole mitään mahdollisuuksia valita puolisoaan, vaan heidän otettava se minkä saa. Ja silloin ei paljon liikakiloista valiteta.

Lihavista naisista ei pidä kukaan.

• asdasdasdasdasdasd1
        Tango & Cash kirjoitti:

Se, että miehesi ei ole suoraan sanonut inhoavansa vartaloasi, ei todellakaan tarkoita, että hän olisi siihen tyytyväinen. Suurimmalla osalla miehistä ei ole mitään mahdollisuuksia valita puolisoaan, vaan heidän otettava se minkä saa. Ja silloin ei paljon liikakiloista valiteta.

Lihavista naisista ei pidä kukaan.

"Suurimmalla osalla miehistä ei ole mitään mahdollisuuksia valita puolisoaan,"

Oi voi kyynel, kenenkäs vika se sitten on? Ettei vaan miesten itsensä kun eivät ole tarpeeksi tasokkaita! Kärsikää! Haha!

• MsZepe

Hehe, kyllä mielipide jokaisella saa olla ja pitääkin..

Omani on se, että oikea mies kertoo rehellisesti mielipiteensä, kuuntelee naisen mielipiteen ja sitten tehdään yhdessä päätös, pitääkö asialle tehdä jotain. Jos pitää, oikea mies kuntoilee ja syö ne rehutkin naisen rinnalla ja kannustaa aidosti :)

Ja yksi asia, mikä jäi hampaankoloon yhdestä kommentistasi.. Sanoit, ettei miehen omaatuntoa hivele kävellä kaupungilla pullukan kanssa. No, muodit tulevat ja menevät, ennen vanhaan pulskat naiset ovat olleet halutumpia kuin ruikelot. Yhdessä vaiheessa littanat rinnat olivat muotia ja haluttuja. Kyllä tämänkin villitys ohi menee :) Ei kaikkien kai samaan muottiin tarvitse astua?

• --------

Mun mies noudatti tota suhteemme alussa ja laihduinhan minä 11kg. Sivutuotteena aloin viillellä itseäni ja lopulta jouduin psykiatriseen laitoshoitoon.

• lilleri1

:-D :-D Kukaan ei kyllä veis meikäläisen pankkikorttia. Onks joku kirjoittanut ton ihan tosissaan? Ihan kun joku koirankoulutusopas.

• Missä pankkikortti

Meinasin just kirjottaa että vittu kukaan mun pankkikorttia ja asunnon avainta vie! Ja herkkuja syöden täällä on pysytty hoikkana lapsesta asti lääkäri tahtos minun lihovan kymmenen kiloa, mutta ku en liho :O

Koirallehan pitää olla isäntä ei ihmiselle joo!

• koirankoulutusta

Nimenomaan, koirapedagogiikkaa. Jopa aivan kirjaimellisesti. Mutta nainen valitsee kumppaninsa, haluaako olla koiran asemassa.

• justiina87

Tämä on todennäköisesti toimiva opas ehkä jollekin vässykälle, joka on käynyt hommaamassa nöyrän ja aivottoman aasialais,- venäläis tms. akan itelleen, tai muuten jonkun alistuvan hissukan joka ei osaa puoliaan pitää, ei meinaan koskaan saisi ketään arvonsa tuntevaa suomalaisnaista tuolla lailla tossutettua. Täällä naisilla on muutenkin arvoa kuin miehen näyttelyesineenä olo- toki sekin sopii varmaankin joillekin naisille, joilla ei ole minkäänlaista muuta tavoitetta elämässä.. sääliksi käy.

Jos joku mies mulle tulisi tyrkyttämään tollasia typeriä neuvojaan niin voin taata että se mies sais pian lähdön niska-persotteella ja henkisesti niin nöyryytettynä että sais koota rikkoutuneen itsetunnon palasiaan jonkun aikaa. Jonkun pitäisi palauttaa tollaiset idiootit takaisin maanpinnalle.

Jännä juttu muuten, että yleensä nämä kontrollifriikit on itse ulkoisesti jotenkin vajavaisen oloisia. On körmyniskaa, länkisääriä ja kaikenlaisia geneettisiä sisäsiittoisuudesta muistuttavia omituisuuksia. Kai sellainen ulkonäön ja luonteen yhdistelmä sitten aiheuttaa kontrolloinnin tarvetta. Hyvännäköisillä- ja luontoisilla tätä tarvetta ei sitten olekaan, ihmiset kun tuppaavat haluamaan pysyä hyvässä kunnossa ja parisuhteessa näiden kanssa ihan vapaaehtoisesti.

• kukkis****

Jos mieheni häpeäisi vartaloani, miksi hän siltikin kulkee kaduilla ja kaupoissa kanssani, vierellä ja monesti pitää kädestäni kiinni ja aivan julkisesti?

Että ihan vaan miettimistä sullekin "Tango & Cash", joka kirjoitit tuon erään kommentin.

Kyllä varmasti monet miehet ajattelevatkin noin että no tyydytään tähän kun en kauniimpaakaan saa. Miehiä on erilaisia, aivan kuten naisia. Kaikki eivät ajattele samalla tavalla.

• totta

Jetjun aloittaja, ei sulle tainnu tulla mieleen että nainen voi tuon takia sairastua masennukseen tai syömishäiriöön! Omat arvot katoaa ja rupee elänään miestä varten, lopulta naisesta ei ole jäljellä muuta kuin kiiltävä kuori, sisältö on poissa.

• Nainen841
        totta kirjoitti:

Jetjun aloittaja, ei sulle tainnu tulla mieleen että nainen voi tuon takia sairastua masennukseen tai syömishäiriöön! Omat arvot katoaa ja rupee elänään miestä varten, lopulta naisesta ei ole jäljellä muuta kuin kiiltävä kuori, sisältö on poissa.

Tätä juuri naisvihaajat eli misogynistiti toivovat.

• law.and.order
        totta kirjoitti:

Lihavuus on syömishäiriö.

Kun nainen on lihava, hänen koko elämänsä perustuu lihavuuteen. Psyykkisesti hän joutuu käsittelemään koko ajan lihavuutta ja torjumaan sen aiheuttamaa nöyryytystä egolle. Lihavat usein turvautuvatkin kulttuurisesti hyväksyttyisihin näennäisselityksiin ja fraseologiaan lihavuuttaan paetakseen. Fysiologisesti lihava joutuu taistelemaan koko ajan patologista metaboliaansa vastaan. Lihava elää syömisen ja lihavuutensa ehdoilla.

Laihtumisen myötä siunaantuu mahdollisuus vapautua itsepetoksesta ja erilaisista henksinä kainalosauvoina toimivista rationalisoinneista. Avautuu mahdollisuus olla olla oma itsensä, kehittää itseään ja arvojaan. Avautuu mahdollisuus saada tasokas mies ja terveitä lapsia.

• älä puhu paskaa
        law.and.order kirjoitti:

Lihavuus on syömishäiriö.

Kun nainen on lihava, hänen koko elämänsä perustuu lihavuuteen. Psyykkisesti hän joutuu käsittelemään koko ajan lihavuutta ja torjumaan sen aiheuttamaa nöyryytystä egolle. Lihavat usein turvautuvatkin kulttuurisesti hyväksyttyisihin näennäisselityksiin ja fraseologiaan lihavuuttaan paetakseen. Fysiologisesti lihava joutuu taistelemaan koko ajan patologista metaboliaansa vastaan. Lihava elää syömisen ja lihavuutensa ehdoilla.

Laihtumisen myötä siunaantuu mahdollisuus vapautua itsepetoksesta ja erilaisista henksinä kainalosauvoina toimivista rationalisoinneista. Avautuu mahdollisuus olla olla oma itsensä, kehittää itseään ja arvojaan. Avautuu mahdollisuus saada tasokas mies ja terveitä lapsia.

Muita lihavuutta edistäviä tekijöitä; kiireiseen elämään liittyvä stressi, erilaiset psyyken häiriöt ja vähentynyt yöuni.
        Ei se välttämättä ole aina syömishäiriö.
        Itse olin aikoinani alipainonpuolella, en lihonnut vaikka yritin. Sitten menetin 2 perheenjäsentä onnettomuudessa, ja kas kummaa, aloinpa lihomaan, liiaksiki, vaikkei mikään syömisessä tai liikkumisessa ollut muuttunut. Nykyään olen lievän ylipainon puolella.

• Haluan tietää

Kun on kerran ohjeet ja säännökset miten nainen saadaan laihtumaan ne kilot jotka on ehkä myös tunnesyönyt miehen/miesten vittumaisuuteen niin missä ohjeet siihen,että miehet aina kunnioittavat,ovat rehellisiä,luotettavia ja niitä "ihannekumppaneita" naisille?

• Tosimies vai psyko?

Law.and.order oot varmaan äskettäin alkanut ymmärtää naisten päälle. Jossain vaiheessa sulle kasvaan oikeesti pallit ja tuut pärjään keinoilla jotka ei tuhoo naista. Ei ole täysin sama asia se millä saat naisen kokeen haluamias tunteita ja se mikä on pitkällä tähtäimellä hyvä parisuhteelle. Harvat naiset vaatii mieheltänsä noin kovia otteita. Pienille ei pidä olla paha.

• Dino Rex

Juuri näin. Ei se ole miehekästä touhua kontrolloida asioita jotka eivät varsinaisesti itselle kuulu. Sellainen on hyvää dominoivuutta, että ei päästä naista sipsihyllylle, jos tämä on jo aloittanut omaehtoisesti dieetin mutta itsekuri ei riitä toteutukseen. Tietysti jos nainen ei siinä kohtaa usko, niin antaisin mennä ja sanoisin että omapahan on häpeäsi.

Muutenkin toi homma kannattaa tehdä niin, että kertoo naiselle että: "Tää on tietysti ihan sun oma asiasi, mutta jos sä olisit laihempi ja kiinteämpi, olisi sillä tällaisia hyviä vaikutuksia..." Jos vaikka seksielämä ei luista, niin sanoisin suoraan että homma ois paljon kivempaa jos oisit laihempi.

• 6767
        Dino Rex kirjoitti:

Juuri näin. Ei se ole miehekästä touhua kontrolloida asioita jotka eivät varsinaisesti itselle kuulu. Sellainen on hyvää dominoivuutta, että ei päästä naista sipsihyllylle, jos tämä on jo aloittanut omaehtoisesti dieetin mutta itsekuri ei riitä toteutukseen. Tietysti jos nainen ei siinä kohtaa usko, niin antaisin mennä ja sanoisin että omapahan on häpeäsi.

Muutenkin toi homma kannattaa tehdä niin, että kertoo naiselle että: "Tää on tietysti ihan sun oma asiasi, mutta jos sä olisit laihempi ja kiinteämpi, olisi sillä tällaisia hyviä vaikutuksia..." Jos vaikka seksielämä ei luista, niin sanoisin suoraan että homma ois paljon kivempaa jos oisit laihempi.

Se voisi sanoa sinulle, että "homma olisi kivempaa jos kestäisit pitempään kuin 2 minuuttia". :))

• Dino Rex
        6767 kirjoitti:

Se voisi sanoa sinulle, että "homma olisi kivempaa jos kestäisit pitempään kuin 2 minuuttia". :))

Etkö sä mitään parempaa keksiny?

• Uros 100 kg

Koko päivän on vituttanut..Nyt paistaa jo aurinko..Ihan ykkös ohjeistus.. Pitää ensitöikseen esitellä kotona..Mitäköhän meillä emäntä tuumaa kun sanon, että nyt homma muuttu.. Annappa ne kortit tänne ja heti... Jos nälkä juo vettä

• ahuihaeuiwehui

vittu mitä paskaa

• feministi.

Jos haluat laihduttaa naisen:

Mies laittaa hyvää ja rasvatonta ruokaa joka päivä. Mies rakentaa kotikuntosalin. Mies kannustaa kävelylle ja shoppailuun.

• unohdin vielä

Mies rakastaa ja palvoo naista. Juuri hyväksyminen/rakkaus on avain siihen että laihtuu. Ylipainosta voi keskustella normaalisti, jos sitä OIKEASTI on, eikä se ole vain miehen päässä.

• Dino Rex

Hyvä provo! Putosin aika pahasti :D

• wwrwrjwrj

Ei helevata!!!

Että mä repesin!!!

• se edustavampi

Mites tämä toimii jos mies onkin se vähemmän edustava osapuoli ja nainen on paremmassa kuosissa? Voiko kaljamahanen ukko vaatia naistaan laihduttamaan jos ittellä ois ensin peliinkattomisen paikka?

• 11on tulos

eikö kukaan muu kuin minä tajunnut että tämä on TROLLI :D Kirjoittaja on selvästi nauttinut kirjoittamisesta ja ajatuksesta että nyt ihmiset suuttuvat .

haha. Ei tästä aiheesta mitään keskustelua tai väittelyä nyt tarvi alkaa :D oikeasti
      aloittaja on varmaan ihan kunnon mies, jolla on vain tällainen jännä harrastus: provoaminen. ;)

• joopajoo

Voihan ny yhren tähren teijän kanssa! Hohhoijaa... oli ihan pakko lukea aikansa kuluks...

• tuksupuksu

:D IHAN HAUSKA KESKUSTELU.

• Nyt on pakko sanoa: Mitä vi*tua mie just luin? Oikeesti. Katelkaa keskenänne pakkasen raiskaamia pulkannaruja, tää nainen on pullukka ja kävelee selkä suorassa itsevarmana! Jos ei miellytä, voi voi. Jos haluan laihtua, teen sen itseni takia, enkä toisen. On todella törkeää antaa vaihtoehot "joko laihut tai lähen". Voiko naineki sit sanoo miehelle:" joko lopetat baareissa käynnin tai mä lähen" tai muuta yhtä typerää. Oikeesti. Ihmiset. JÄRKI käteen... -.-

• Dino Rex

"Voiko naineki sit sanoo miehelle:" joko lopetat baareissa käynnin tai mä lähen" tai muuta yhtä typerää."

Voi. Toki joudut sitten pohtimaan, että löydätkö tilalle yhtä hyvää, joka ei käy baareissa.

Toisekseen ei kannata kehottaa ihmisiä käyttämään järkeään jos kutsuu hoikkia ja ainakin siltä osin sua terveellisemmin eläviä ihmisiä "pakkasen raiskaamiksi pulkannaruiksi". Kerro yksikin syy miksi kaltaisellasi. ylipainoisella on varaa suhtautua noin ylimielisesti ihmisiin, joilla on terveellinen rasvaprosentti?

• tyytyväinen mies

Olen huomanut esim työpaikallani että miehet omasta ulkonäöstään riippumatta haukkuvat ,rumia,lihavia ja muuten rupsahtaneita naisia,vaikka oma ulkoinen olemus on kuin petolinnun perse;)
      Monilla miehillä on vääristynyt kuva omasta viehätys voimastaan ja luulevat olevansa arvostelun yläpuolella.

Itse olen hyvässä kunnossa oleva mies 187cm 88kg kiinteässä muodossa.
      Kun oma tyttöystäväni alkoi lihomaan sanoin että voisitko yrittää pitää itsestäsi parempaa huolta ja aloimme käydä yhdessä salilla,pyöräillä yms nyt olemme molemmat timmissä kunnossa ja tyytyväisiä toistemme ulkoiseen olemukseen, seksi pelaa ja voi olla toisesta ylpeä.

Itseltäni alkavat halut kadota jos naiseni lihoo, en mitenkään tietoisesti sitä halua vaan jostain se pieni inho lihavuutta kohtaan syntyy.

Jos mies on lihava ei minusta silloin ole oikeutta vaatia naiseltakaan hoikkuutta jos taas molemmat yhdessä päättävät laittaa elämäntapansa kuntoon on se vain hyvä asia koska lähes aina hoikka ihminen on itsevarmempi ja tyytyväisempi itseensä kuin lihava ei tietenkään jokainen, toiset ovat onnellisia painostaan riippumatta ja hyväksyvät itsensä sellaisena.

• nnnainen.

pidin viestistäsi,todella asiallinen! :) näin sen pitääkin mennä.

• Dino Rex

Hyi saakeli! Et nauti seksistä yhtä paljon pyöreän naisen kanssa kuin mitä nautit hoikan ja kiinteän? Häpeä sika!

• .......

Minä seurustelin aikoinani miehen kanssa, jolla oli ylipainoa itseeni verrattuna. Eipä olisi tullut pieneen mieleenikän vaatia häneltä pudottamaan itseni takia painoa. Pidin miehestä sellaisena, kuin hän oli. Ehkä tämä on joku miehinen itsetuntokysymys, tämä laihdustusvoutotus.

• lihavuuden plussat

Sama homma täällä :) Itse asiassa, seurustelen edelleen samaisen henkilön kanssa :) Eikä ole tullut mieleenikään pyytää laihduttamaan, mies on komea silmissäni sellaisena kuin hän on, eikä se ole haluihin mitenkään vaikuttanut.
        Olen joskus seurustellut "normaalin kokoisten" kanssa myös, mutta heiltä puuttui paljon sitä, mitä nykyiselläni on. Entiset olivat niin itseään täynnä, että he ajattelivat, ei heidän tarvitse mitään tehdä (omasta työstä puhumattakaan), kun ajattelivat, että nainen palvoo heitä heidän jaloissaan ja tekee kaiken heidän puolestaan ja jos joku meinaa jupista vastaan, niin uhkaavat vain "löydän kyllä paremman, niitä on tällä hetkelläkin jonoksi asti odottamassa milloin erotaan". Kun taas tämä nykyinen on työtä pelkäämätön ja tekee myös osansa kodin hoidossa.

• Laihiskuningatar

Mahtavaa!!!!

HUVITUIN... tästä asiasta. Kiitos! ;)

• kata18

Mieheni on läski ja olen sanonut vuosikaudet että hänen pitäisi laihduttaa, mutta kun on armoton sohvaperuna ja ei muuksi muutu niin jätän hänet. Pidän itsestäni hyvää huolta ja haluasin että hänkin, mutta milläs ton aasin mielen muuttaa....

• Trollin elämää

Juu no selvä trollihan tämä aloitus on, mutta siis miksi Odinin ihmeessä tämä piti nostaa etusivulle? Siis mitä v*ttua siellä ylläpidossa on taas ajateltu!?
      Vai onko ne trolleja koko porukka..?

• sekopäät.

EI ME NAISETKAAN PIDETÄ LIHAVISTA MIEHISTÄ!!!! JOTEN LAIHDUTTAKAA NIITÄ LÄSKEJÄ KALJAMAHOJANNE MIEHET!. Enemmän lihavia miehiä on kuin lihavia naisia, sen te ukot tiiätte itekki. ps. huolehtikaa muutenkin siitä ulkonäöstänne! Huhuh mitä naisvihaajia koko suomi24 paska täynnä..........

• hahaha servattu

OIKEESTI SE ON TOTTA ETTÄ IHMINEN PITÄÄ HYVÄKSYÄ SELLAISENA KUN ON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tää teksti saa naiset vaikuttaa tyhmiltä läskeiltä olennoilta jotka ei osaa yhtään hillitä itteään...
      ja jos joku mies oikeesti rupee tollasta "ihmediettiä" naiselle yrittämään niin mistä vetoa että tulee pakit sanonpa vaan!

• Kissanpieru 100

Herranjestas...
      Ei taida olla suomalaista alkuperää tuo mies...
      Tai aikakone on heittänyt hänet nykyaikaan neljäkymmenluvulta...

• Lihava,mutta kaunis.

Jos mun mies ehdottaisi mulle tollasta dieetttiä,heivaisin sen pihalle alta aikayksikön!
      Oon lihavahko(pikkuhiljaa pullistunut),mutta kaunis nainen ja kyllä miehet katsoo minua ihaillen,sekä laihat,että lihavat!Oma mieheni on tikku!
      Jos hän alkaisi ehdottamaan dieettiä,ottaisin kiusallanikin seuraavan miehen itselleni,joka on pyöreä!
      Siinäpähän mies jäisi ruikuttamaan rannalle,että miten hyvän ihmisen "sisältäpäin" menetti!Olen huumorilla höystetty ihminen ja rakastan elämää!
      Jos on laiha tai lihava,mutta tyytyväinen itseensä,sellainen ihminen on kaunis!
      Toki toiselle voi ehdottaa laihdutuskuuria,jos on sairaan lihava ja on haittaa terveydelle,mutta kyllä se pitää hoitua rakkaudella ja toista kunnioittaen,ei tollasella pakkopullalla,siitä tulee vaan riitaa ja pahaa mieltä.

• onnellinen7

mitä just luin...ei luoja,kun repesinXD onpa yks paskimmista provoista täällä.

• Heikkilän mukaan

Paastoa parempi on Antti Heikkilän dieetti eli karppaaminen. Paino takuulla lähtee ilman nälkää. Laihduin sillä itse.

• Atleetti1

Vieläkö joku hullu uskoo sen puoskari heikkilän karpaauspelleilyyyn ???

• Siis itse

lihoamalla!?

• 87ouj,

Kaksi normaalipainoista ja kun mies lihoittaa vaikka sen 100 kg johan alkaa suurempikin tonnikeiju laihtua silmissä

• Yksinkertaisestinäin

Jos miehiä ei olisi niin maailma olisi täynnä ONNELLISIA ja lihavia naisia

• Dino Rex

Voi juma... mistä lähtien ylipainosta, ja siitä enemmän tai vähemmän seuraavista heikentyneestä työkyvystä, väsymyksestä, puuskutuksesta rappusissa, aikuistyypin diabeteksesta, hajovista polvista ja lyhyemmästä eliniästä on tullut jotenkin tavoiteltava asia? Ei lihavuus nyt ainakaan onnellisemmaksi ketään tee.

• ppppllop
        Dino Rex kirjoitti:

Voi juma... mistä lähtien ylipainosta, ja siitä enemmän tai vähemmän seuraavista heikentyneestä työkyvystä, väsymyksestä, puuskutuksesta rappusissa, aikuistyypin diabeteksesta, hajovista polvista ja lyhyemmästä eliniästä on tullut jotenkin tavoiteltava asia? Ei lihavuus nyt ainakaan onnellisemmaksi ketään tee.

Tuo on ihan vanha sananlasku. Naiset nautiskelisi kakuista ja suklaasta ja olisi onnellisesti pönäköitä kun ei olisi ketään arvostelemassa

• sdsdffsf
        ppppllop kirjoitti:

Tuo on ihan vanha sananlasku. Naiset nautiskelisi kakuista ja suklaasta ja olisi onnellisesti pönäköitä kun ei olisi ketään arvostelemassa

Naiset eivät halua olla hoikkia (pelkästään) miesten takia. Olen lesbo ja haluan olla hoikka ja pysyä sellaisena, miellyttääkseni ITSEÄNI.

• Tasa-arvo todellista

Ei jumalauta... Olet ilmeisesti sovinistinen kusipää joka haluaa olla suhteen valtias. Kaikki naiset eivät halua olla laihoja, eikä varsinkaan miellyttää sinunlaisia "miehiä". Taidat olla joku ruma reppana joka haaveilee malleista. Auta armias jos sulle tulee joku nainen sanomaan: Meneppäs läski lenkille, ei tollasta jaksa kattella!
      Tämä viesti on säälittävä. Säälin myöskin paljon naistasi. Taitaa olla blondi joka ei erota lusikkaa ja mukia toisistaan. Jos suostuu seurusteluun kanssasi, voi myöskin luopua omista tunteistaan ja mielipiteistään.
      Haluatko muutaman anokreksia tukisivun, joista saat ohjeita koirasi kouluttamiseen?
      Olen itse semiläski mutta mieluummin tälläinen kuin tossun alla oleva luuseri!
      Mulla on muuten E-ajokortti ja ADR, sekä ammattipätevyys. Hauku mutkin rekkalesboks ja läskiks. Nii, että kyllä se tasa-arvo on todellista..

• Tasa-arvo todellista

Sensuroidut sanat: J*malauta ja K*sipää

• Nuudeli

Toimii varmasti, mutta luulempa että jos hoikkuus tosiaan teki naisestasi niin viehättävän ja tyytyväisen itseensä, hänestä alkaa tuntua että kaikki on mahdollista, niinkuin onkin jos on tällainen ajattelutyyli.

silloin yleensä alkaa myös miettimään että hänellä voipi olla mahdollisuudet myös yhtä hyvännäköiseen ja viehättävään, ehkä jopa hyväkäytöksiseen ja charmikkaaseen mieheen.

silloin hän hykertelee jo jonkin toisen kainalossa. mutta on hienoa tosiaan tehdä toiselle palvelus, varsinkin jos se on pyyteetöntä. kuten sinun tapauksessasi, vaikkakin teit sen tietämättäsi pyyteettömästi ;)

• Puuhaäijä

niin entäs vaimon töissä käynti, ystävät, aerobic ja muut liikuntaharastukset, joilla pysyy hoikkana ilman diettiä? Ja millaisen "vaimon" oletkaan löytänyt ja valnnut, jolla ei ole mitään muuta elämää kuin sinä ja sinun tarpeesi?

Ihan yhtä sairasta kuin se toinen ääripää miehet, jotka lihottavat naisensa 200kg painaviksi norsuiksi, jotka eivät enää pääse kotoaan mihinkään, eivät mahdu ovista edes kannettuna.

Miksei voisi valita sellaista vaimoa joka on jo valmiiksi hoikka?

• fatmercurys

Onhan toi alotus provo....onhan...repeilin ihan huolella välillä.

Kaveri vaikuttaa narsistilta, eikä ihan vähän.

mutta aloittajalle....ONCE U TRY FAT, U NEVER GO BACK.
      Kaikille pyöreille ja pulleille naisille, löytyy joukko miehiä, jotka rakastavat teitä juuri sellaisina kuin olette. Toki pulkannaruillekkin löytyy oma joukkonsa, mutta kuka heitä ymmärtää??

• tjjjoooo

Pinnalliset miehet on pinnallisia... ei sellasia kannata ottaa mieheksi!

Vain oman terveyden tähden on syytä pysyä normaali-indeksin rajoissa!!!!

Urheilufanaatikot on kamalia! Samoin luuviulut tuppaa arvostelemaan muiden painoa tajuamatta itse lihottaa! On kamalan näköistä kun kuut törröttää rintakehästä ja käsivarret on narut! Näyttää vanhukselta jos on liian laiha ja posketkin on lommolla!

• ajomies ei kiirehdi

toi oli hyvä ohje valitettavasti muutama vuosi liian myöhään

tyttöystävän laitoin kadulle jo ajat sitten kun totesin että se ei laihdu tai edes halua sitä
      otin tosiaan kevyemmän versionjossa on monta hyvää puolta verrattuna entiseen tässä tärkeimmät:
      Labor majorit on aika snadit verrattuna entiseen jolla oli labor minorikin majoria
      pienempi uuma ja sitäkautta pylly eli takaapäin ajo on mukavempaa
      voi antaa ratsastaakkin ei ole liikaa painoa päällä
      sitten miinukset kun niitäkin joku kysyy:
      nykyisellä pienemmät rinnat,edellisellä d ja aika jäsäkät ei roikkuneet yhtään kuin potkupallot.

• joopa jooo

Kadultahan kalstaistesi herrasmiesten täytyykin ne naisensa hakea.

• YTM

Itsellä ei luotto piisaa että ne perkeleet laihduttaisi.

Panna silti pitäis varmaan koko ajan niin kun olisi kauniskin, itsellä ei ikinä ole ollut ylimääräistä joten hyväksikäyttöä se olisi minua kohtaan jos suostuisin läskin alle runnottavaksi.

• ei flesu

itse olen 56v hoikka en pätkä mies.pullukat tuntee itsensä lihaviksi seurassani ja moni on todennut,että kroppani olisi heille ihanne.eräs kaveri tuli suomeen oltuaan yli 25v ulkomailla ja ensiksi kysyi mistä noi lihavat akat on tullu.kun niitä ei ollut juurikaan 70-80 luvulla.syöneet itsensä na ryhävalaiksi.en itse menis sänkyyn moisten kanssa,kun ei ottais eteen;)muuten en kärsi eroktioongelmista saati
      ottaisin sinisiä nappeja.aina on kilpirauhasen vajaatoimitaa?100prossaa siis?
      eihän ihran seasta löydy riemurasiaa,kuin hajun perusteella.ei ole kokemusta
      aavistan vain.mielummin pulkannaruna kuin läskinä.

sitten ihanat pullukat mittaa RR paineet kun voi nousta tappiin:)

• Hoikkis Kikka

Onneksi nykyajan naisilla on yleensä työ ja omat rahat. Voi olla niin lihava tai laiha kun on, ja pistää tuollaiset ukot pihalle. Eli ihan turhaa paskan jauhantaa.

• Esittelyesine?

Onks sun naises onnellinen nyt vai sä luuletko vain sen olevan kun sä oot nyt niin onnellinen edustavasta esittelyesineestäsi? Eiköhän täällä suomessa vielä ole enempi miehiä jotka lakkaa huolehtimasta itsestään parisuhteessa kuin naisia.

• Ylipainoa

Opiskelijoista ylipainoisia on 40% miehistä ja 25% naisista. Tietenkin miehet näkevät vain naiset, vaikka heitä vähemmän olisikin.

• Vitsiko?

Ha ha haa, voiks toi äijä olla tosissaan, kuka nainen nyt tollaseen suostuu, voi herran pieksut sentään!!!

• vbvvbvbv

ai ai ai..levisikö vaaka vai kilahti paskat rectumista?tyydy marcello makarooniin:)

• Jasssoooo

Laihtuminen lähtee itsestään, halua laihtua.

Natsimeininki voi auttaa ensi hätään ja liian nopealla laihtumisella isoin todennäköisyys on että ne läskit saa melkein tuplasti takaisin.

Ihmisoikeuksia rikot tuollaisella käytöksellä ja naisparkaa joka käsipuolessasi roikkuu.

Jokainen itseäänkunnioittava lihava,laiha taikka normaalipainoinen nainen ei tuonlaista miestä kattele sekunttiakaan.

Jos olisin lihava ja yrittäisit tuollaista olisit ulkona ennen kuin edes kerkeisin ovea avaamaan.

Suuret on luulet itselläsi. Isot puheet mutta pienet teot.

• Yes ja wau

Joo ihab helv.... hyvä metodi. Tarttis vaan niin kovan äijän et se pystyis sit pitää mut kurissa. Tosin haittaaks vaik mun naama on kuin seinästä revitty petolinnun perse...ai niin mut olisinhan mä sit selluliittinen hoikkis

• YTM

Olette te naiset tyhmiä kun nauratte idealle että eläisitte terveellisesti kumppaniakin ajatellen.

Mutta ei, prinsessan pitää kelvata tulevana diabeetikkona ja alkoholistinakin.

Itsekkäitä siiderivalaita piisaa..

Mitä tulee painoindeksiin niin kaikki tietää että miehet on keskimäärin paremmassa kunnossa kuin naiset ja nykyinen indeksi valehtelee.

Samoin kaikilla on geeneissä vikaa tai kilpirauhasen vajaatoiminta..

Kylllä se isoin häiriö on itsekkyys eli persoonallisuushäiriö ja laiskuus.

Tunnen itseni lisäksi n 10kpl hyväkuntoista miestä jotka sinkkuna koska tarjonta niin pullukkaa. Lisäksi kymmeniä pareja joissa nainen on täysin räjähtänyt ja mies hyvässä kunnossa. En tunne yhtään paria jossa hoikka nainen kattelisi läskiä ukkoa.

Inventoikaa lähipiirinne idiootit, miettikää ja menkää itseenne.

Turha valitttaa jos ei mies halua panna vaikka teillä ne himot hyrrää ihran alla.

• tralla lalla

Vain miesten kannattaa muuttua naisten takia, koska he saavat silloin seksiä ja uskollisen ystävän sekä piian ja elämänkumppanin, joka tukee ja rakastaa vaikka halvauspotilaana. Mutta mitä nainen saa kun muuttuu miehen takia tai yleisen paineen, halveksintaa ja mieheltä naurut, kanattiko ? Ennen kuin käskee toista muuttumaan pitää miettiä tarkkaan, miksi sitä vaatii ja mitä on itse valmis tekemään vielä enemmän ja paremmin, jos toinen luopuu omista tavoistaan / muuttuu ja voiko hyväksyä toisen muutoksesta aiheutuneet seuraukset (esim. paremmasta itsetunnosta johtuvan suureman attraktiivisuuden. ).

Kuninkaalla oli 8 vaimoa, eräänä päivänä kuningas tuli sokeaksi. Tällöin yksi hänen lempivaimoistaan antoi hänelle omat silmänsä ja kuningas pystyi näkemään taas. Miten kuningas palkitsi vaimonsa rakkauden?
        Otti tietysti eron ja haki tilalle nuoremman, jolla oli molemmat silmät tallella....

Siinä tarina kaikille naisille, jotka luulevat että mies haluaa heitä sitten kun he muuttuvat/ tai uhraavat jotakin omaansa miehen edun eteen.

Uskonkin että suhde jossa mies rakastaa naista ehdoitta ja nainen on asenteella "älä *** koske muhun/ ihan sama", voi toimia. Itse olin tyhmä ja halusin miehen, johon rakastuin ja jota voisin rakastaa aina ja olin valmis tekemään mitä vain saadakseni hänet. Enpä saanut, kuuden vuoden seurustelun jälkeen mies vain katosi, itse olin tuolloin 55 kg ja 167 cm suhteen alussa painoin 64 kg ja mies ei sanonut mitään mutta sanoi jo siloin tykkäävänsä hoikista tytöistä, joilla on pienet rinnat, koko suhteen aikana hän ei kommentoinut vartaloani tai kauneuttani negatiivisesti. Minä tein kaiken ajatellen häntä, muutin pois halvemmasta solukämpästä, koska hän halusi, että asun yksiössä, autoin rahallisesti silloin kun oli vaikeaa, meikkasin, pidin joka tapaamis kerta erilaisia vaatteita ja ostin lahjoja ja kaljaa ilahduttaakseni häntä töiden jälkeen, enkä koskaan vaatinut muuta kuin vähän yhteistä aikaa töiden jälkeen, suudelmia ja seksiä ja yhteisiä ruuanlaittohetkiä, koska hän oli ainoa mies jonka luona tunsin jotakin (sittemmin on tullut muita, mutta en tunne heidän kanssaan mitään vaikka jokainen on minuun ihastunut ja minäkin haluaisin olla heihin.)

Älkää siis miehet ihmetelkö miksi naiset joskus ovat kylmiä, he ovat vain tajunneet lukuisten pettymysten jälkeen sen, että useimmin mies haluaa sulatella jääkalikkaa, kuin helliä lämmintä vastaanottavaa pehmeyttä. Ja voi siihen taipumusta olla naisissakin...

Voi toki olla, että exmiekkosen vaikea suhde äitiin on tehnyt hänestä sellaisen, että hänen on vaikea olla naisen kanssa, joka avoimesti rakasti häntä. Koska äiti ei rakastanut, hänen tarvitsee löytää nainen, joka ei rakasta häntä ja saada se nainen rakastamaan itseään, jotta hän voisi saavuttaa menetetyn äidin rakkauden.

Ihmisten, joilla on hyvä suhde molempiin vanhempiinsa onkin helpompi saada ja vastaanottaa rakkautta, ilman ehtoja ja muuttumisleikkejä.

Monestihan käy niinkin että mies ymmärtää naisensa arvon vasta sitten kun nainen lähtee (eli naisen tunteet ja yrittämishalu kuolee). Ainoa tapa saada mies "sitoutumaan" eli "muuttumaan" tuntuukin olevan, niin paradoksaalista kuin se onkin, miehen jättäminen. Rakastuneena se vain on niin kamalan vaikeaa ja silloin kun voi jättää toisen, ei enää rakasta. Aika hankala yhtälö...

• Urpålandia

"Olette te naiset tyhmiä kun nauratte idealle että eläisitte terveellisesti kumppaniakin ajatellen."

KYLLÄ juuri tälle nauran minä ainakin =D

Ihmisen , niin naisen kuin miehenkin, tulee elää terveellisesti ITSEÄÄN ajatellen VAIN JA AINOASTAAN. EI sen takia että kumppani haluaa nätin hoikan varren käsivarttansa koristaman.

SIINÄ SE ERO ;D

• YTM
        Urpålandia kirjoitti:

"Olette te naiset tyhmiä kun nauratte idealle että eläisitte terveellisesti kumppaniakin ajatellen."

KYLLÄ juuri tälle nauran minä ainakin =D

Ihmisen , niin naisen kuin miehenkin, tulee elää terveellisesti ITSEÄÄN ajatellen VAIN JA AINOASTAAN. EI sen takia että kumppani haluaa nätin hoikan varren käsivarttansa koristaman.

SIINÄ SE ERO ;D

Parisuhde tarkoittaa että toisen toiveet otetaan huomioon..

Ylipaino on verrattavissa tupakointiin ja alkoholin liika käyttöön!

Jos meinaa sitoutua loppuiäksi ja perustaa perheen toiselta VOI VAATIA YLIPAINOA POIS!

Sinä olet taas yksi ITSEKÄS prinsessa!

• taas näitä
        YTM kirjoitti:

Parisuhde tarkoittaa että toisen toiveet otetaan huomioon..

Ylipaino on verrattavissa tupakointiin ja alkoholin liika käyttöön!

Jos meinaa sitoutua loppuiäksi ja perustaa perheen toiselta VOI VAATIA YLIPAINOA POIS!

Sinä olet taas yksi ITSEKÄS prinsessa!

Kukahan raukka sinun toiveitasi joutuu toteuttamaan. Ehkäpä jonain päivänä huomaat olevasi hyvin yksinäinen ja hoikka ihminen. Kippis sille!

• Tiukka-Piirakka

Mieheni oli kuin olisi viimeisillään raskaana ja odottaisi kolmosia syntyväksi mikä hetki hyvänsä.

Pistin aviomiehen pihalle ja otin avioeron. Tilalle otin miehen, jolla on six-pack vartalo, erittäin ihana kapea lantionseutu, mies on yli 190 cm pitkä ja minua 20 vuotta nuorempi.

Johan seksi alkoi luistamaan, eikä mies valita väsynystä tai innokkuuden puutetta. Aviomieheni sanoi usein, että pitääkö sitä aina olla naimassa, mutta tämä uusi ei valita koskaan innokkuuttani sänkyhommiin.

Itse olen 1,63 cm, 58 kg ja mitat kohdallaan.

Uusi mieheni on kosinut minua useasti ja mietin, että menenkö toisiin naimisiin vai eläisikö "sinkkuna" ex-rouvana.

Inhoan läskimahaisia miehiä yli kaiken.

• Tiukka-Piirakka

Mieheni oli kuin olisi viimeisillään raskaana ja odottaisi kolmosia syntyväksi mikä hetki hyvänsä.

Pistin aviomiehen pihalle ja otin avioeron. Tilalle otin miehen, jolla on six-pack vartalo, erittäin ihana kapea lantionseutu, mies on yli 190 cm pitkä ja minua 20 vuotta nuorempi.

Johan seksi alkoi luistamaan, eikä mies valita väsynystä tai innokkuuden puutetta. Aviomieheni sanoi usein, että pitääkö sitä aina olla naimassa, mutta tämä uusi ei valita koskaan innokkuuttani sänkyhommiin.

Itse olen 1,63 cm, 58 kg ja mitat kohdallaan.

Uusi mieheni on kosinut minua useasti ja mietin, että menenkö toisiin naimisiin vai eläisikö "sinkkuna" ex-rouvana.

Inhoan läskimahaisia miehiä yli kaiken.

• jj koo

PAAstoamalla

• vattupuskamrs

Onneksi olen SINKKU :)

• Miina I

Laihduta vain itsesi, läski, ja jätä naisesi rauhaan.

• kaunokainen25

Ha-ha-hah- hah.... NAURUA!!!!!!!!!!! :))

Mikä ihana mies, jolla on näin hyvä huumorintaju!!!!!!! :) Mahtavaa läppää..
      Mulla olisi tommonen 3-5 kiloa laihdutettavaa, voisinko tulla sulle hoidattaa noi kilot pois??? :) Olen kaunis ja ihana, mutta vielä timmimpi haluaisin olla.

• law.and.order

Teen mielelläni humanitaarisen laupeudentyön antamalla ohjeet laihduttamiseen. Pääset noista kiloista n. viikossa eroon, jos jaksat sen ajan ponnistella.

• hekonheko

O-ou, eilen tuli brittiläinen dokumentti lihavista ja siinä 235 kg painava
      nainen kertoi, ettei haluaisi olla kokoa 40, vaan oli mielestään hyvän
      näköinen ja piti itseään kurvikkaana.

Niin vaan meni naimisiinkin.

Totuuden nimissä, onhan tuollainen järkyttävää, kun ei suostu näkemään
      totuutta. Britit lihoo käsiin, joten lapsetkin lähetetään jo läskileireille.

Lihavia on ja tulee olemaan. Laihduttamisen on lähdettävä omien korvien
      välistä liikkeelle, ei siinä auta toisten potkiminen per-seelle..

Tämän ketjun aloitus on kyllä suurenluokan vitsi.

• Neuvoja kaipaava

Osaisitko vielä neuvoa (kun olet varustettu noin valtavalla tietomäärällä) miten laihdutan mieheni? Tekee pahaa katsoa, ja jopa liikkua hänen kanssaan kadulla,
      saatika tavata yhteisiä tuttujamme, kun hän on kuin syöttö- ja juottoporsas. Yhtään helpommaksi asiaa ei tee hänen länkisäärensä tai olematon pyllynsä eikä huono ryhtinsä (hyvin yleiset ominaisuudet kylläkin suurimmalla osalla suomalaisista miehistä). Jään kiitollisena odottamaan neuvojasi:)

• Dino Rex

Hyi häpeä! Hyväksy miehesi sellaisenaan tai etsi sitten uusi tilalle jos ei kelpaa, mutts eihän tuollainen pinnallinen nainen varmaan mitään hoikkaa miestä löydä.

Tää oli siis sarkasmia, tiedoksi femakoille (ps. katsokaa omia kirjoituksianne)

• ...

Kylläpä ketjussa suomalaisen naisen katkeruus näkyy selvästi. Tiesittekö, suomalaiset naiset, teidän ruhonne ei ole normaali tai kaunis. Teollisuusmaissa on vallalla mcdonalds-ilmiö, joka normalisoi läskinne "muodokkuudeksi".

Asuin työkomennuksella useita vuosia, paluuseen Suomeen liittyi vahva järkytys; urheilevat, hyväkuntoiset, itsestään huolehtivat ja tyylikkäät miespuoliset tuttavani käyttivät ihailevia sanoja aivan kammottavista syöttöporsaista.

Onneksi olkoon, ylikokoiset takapuolenne, pömppövatsanne, tukkireitenne sekä persjalkaisuutenne on onnistuttu tekemään hyväksytyksi. Noh, orastava hyvinvointivaltion purkaminen ja tuloerojen kasvu luo köyhälistön, jonka on pakko alkaa yrittämään saadakseen laadukkaampaa miesseuraa, tämä vetää perässään tuon läskiyden hyväksynnän historiaan myös parempiosaisten keskuudessa.

• Hymyillen2

Kulta pieni, taasko yksi mies kuka ei kelpaa kenellekään naiselle...otan osaa:-)

• ...
        Hymyillen2 kirjoitti:

Kulta pieni, taasko yksi mies kuka ei kelpaa kenellekään naiselle...otan osaa:-)

Naimisissa, sori siiderivalas. Käymme salilla yhdessä.

• 18+4
        ... kirjoitti:

Huhuu peräkammarin poju herää unestas :D

• 167/57syöttöporsas
        ... kirjoitti:

Ja varmaan annat "ihastuttavan ja älykkään" vaimosi lukea noita kommentteja. Itse en kyllä "normaali painoisena" katsoisi tuollaisia "totuuden torvia" hetkeäkään, koska jokaisen paino/ulkonäkö on oma asia. Mutta niinhän sitä sanotaan että moni kakku päältä kaunis ja silkkoa sisukset täynnä. Iloahan ja kauniita kuvia nettiin laitettavaksi sinulle siitä kauniista vaimostasi sitten jää kun se ottaa muksut ja lähtee sinua parempituloisen miehen matkaan, mutta se on sen ajan murhe... (oletan siis että naisellasi on samanlainen "aina pitää saada parempaa/mikään ei riitä" mentaliteetti ja pätemisen tarve kuin sinulla tekstisi pohjalta näyttää olevan.)

Kulutustavaraa ovat kapitalismissa ihmiset, markkinarvoissa mitattua kaikki, mitä tekee ja miltä näyttää... Onneksi ei minun tutut ajattele noin ja pyrkivät olemaan shamppoolla empatiansa pois pesseiden kiiltäväturkisten oikeamielisten kapitalistien sijaan vastakarvaisia ja rasvaisia humanisteja:)

Tuskin tällä laadukkaammalla mies seuralla itseäsi tai samalla tavoin ajattelevia kavereitasi kuitenkaan tarkoitat. Osalla kavereistasi näyttää olevan vielä omat silmät markkinasilmien tilalla, hatun nosto heille ja heidän ihanille "syöttöporsailleen" laatumiehiä (ei ulkoisesti vaan sisäisesti) tuntuu olevan harvassa "salipellejen" keskuudessa.

Itsellä särähtää korvaan, jos kuulen jonkun miehen sanovan itseään urheilulliseksi, koska helposti se yhdistyy kehon palvontaan ja tärkeämpien asioiden unohtamiseen ja henkiseen köyhyyteen, mutta avoimin mielin yritän deittailla myös näitä ehkä liian monta kertaa päähän potkittuja urheilijamiehiä, koska monesti ihmiset vain sanovat deitilleen sitä minkä olettavat olevan hyväksyttyä ja ovatkin oikeasti lutuisia sohvia valtaavia nallekarhuja, jotka seuraavat silloin tällöin Pasilan ja kaunoluistelun ohessa myös jääkiekkoa...

• Dino Rex
        18+4 kirjoitti:

Huhuu peräkammarin poju herää unestas :D

Niinpä niin, totuuden edessä otetaan siilipuolustus...

• ...
        167/57syöttöporsas kirjoitti:

Ja varmaan annat "ihastuttavan ja älykkään" vaimosi lukea noita kommentteja. Itse en kyllä "normaali painoisena" katsoisi tuollaisia "totuuden torvia" hetkeäkään, koska jokaisen paino/ulkonäkö on oma asia. Mutta niinhän sitä sanotaan että moni kakku päältä kaunis ja silkkoa sisukset täynnä. Iloahan ja kauniita kuvia nettiin laitettavaksi sinulle siitä kauniista vaimostasi sitten jää kun se ottaa muksut ja lähtee sinua parempituloisen miehen matkaan, mutta se on sen ajan murhe... (oletan siis että naisellasi on samanlainen "aina pitää saada parempaa/mikään ei riitä" mentaliteetti ja pätemisen tarve kuin sinulla tekstisi pohjalta näyttää olevan.)

Kulutustavaraa ovat kapitalismissa ihmiset, markkinarvoissa mitattua kaikki, mitä tekee ja miltä näyttää... Onneksi ei minun tutut ajattele noin ja pyrkivät olemaan shamppoolla empatiansa pois pesseiden kiiltäväturkisten oikeamielisten kapitalistien sijaan vastakarvaisia ja rasvaisia humanisteja:)

Tuskin tällä laadukkaammalla mies seuralla itseäsi tai samalla tavoin ajattelevia kavereitasi kuitenkaan tarkoitat. Osalla kavereistasi näyttää olevan vielä omat silmät markkinasilmien tilalla, hatun nosto heille ja heidän ihanille "syöttöporsailleen" laatumiehiä (ei ulkoisesti vaan sisäisesti) tuntuu olevan harvassa "salipellejen" keskuudessa.

Itsellä särähtää korvaan, jos kuulen jonkun miehen sanovan itseään urheilulliseksi, koska helposti se yhdistyy kehon palvontaan ja tärkeämpien asioiden unohtamiseen ja henkiseen köyhyyteen, mutta avoimin mielin yritän deittailla myös näitä ehkä liian monta kertaa päähän potkittuja urheilijamiehiä, koska monesti ihmiset vain sanovat deitilleen sitä minkä olettavat olevan hyväksyttyä ja ovatkin oikeasti lutuisia sohvia valtaavia nallekarhuja, jotka seuraavat silloin tällöin Pasilan ja kaunoluistelun ohessa myös jääkiekkoa...

Kuinka aihe todella voikin saada teidän tytöt raivoihinne. Kiitoksia kiihkoraivoisista kommenteistanne, osoittavat varsin selkeästi, kuinka valtava ongelma tuo "normaali" painonne on teille itsellenne - miksette siis tee asialle mitään?

Ei muuta kuin piikkejä tukevammin pystyyn, siiderivalaat. Katselkaa niitä muutamia harvoja hoikkia tyttöjä kadulla taas kesäaikaan, niillä on ne normaalit, terveet vartalot.

• ...
        167/57syöttöporsas kirjoitti:

Ihmiset ovat kulutustavaraa, humanistinen lässytys ei nykymaailmassa oikein tuo perustarpeita saataville, vaan se, että olet toista parempi. Kavereitani vaivaa näköalattomuus, kerroin jo aiemmassa postauksessani, kuinka esimerkiksi sinun painostasi on tehty normaali. Totuus saattaa sattua, mutta normaaliin terveelliseen painoon esimerkiksi sinulla on noin kymmenen kilon matka.

BMI ei kerro totuutta, vaan se miltä näytätte, takapuolenne leveys, reisienne leveys, kiinteys.

• gsssssssssssss

Siis luuletko sä ettei asunnosta pääse ulos ilman avainta? Vai mikä ihme tuo juttu oli että avain mukaan jottei vaimo karkaa kauppaan?

• MiesNaistenPuolella

En todellakaan jaksanut plärätä tätä ketjua loppuun asti, niin sairasta tekstiä että huhhuh... Siis miten pinnallinen ihminen voi lopulta olla? Heittää nyt toinen ihminen pellolle jos sattuu olemaan pyöreä? Toivon, että te, jotka tuota sanotte, ette koskaan menisi parisuhteeseen, tuottaisitte vaan pettymyksen ja pahoja tunteita muille ihmisille...

Ja vaikka olen mies, voin pahoin lukiessani, miten laihduttaa naista ja tehdä sitä ja tätä naiselle... Törkeetä! Kattokaa miehet peiliin ja todetkaa, millainen elintasorengas teillä pöllöttää vyötäröllä! Voiko miehellä olla niin kusi päässä....

• Läskit vex

"Kattokaa miehet peiliin ja todetkaa, millainen elintasorengas teillä pöllöttää vyötäröllä! "

Itseasiassa kaikki elintasoon liittyvä "ylipainoni" pöllöttää lihaksena reisissä, harteissa, käsivarsissa jne. Vaadin totta kai kumppaniltanikin läskittömyyttä ja hyvää lihaskuntoa, enkä todellakaan pidä mitään huonokuntoista läskiä partnerinani, sen verran arvostan itseänikin.

• EI ALISTAMISTA!

Nimimerkki law.and.order, oletko oikeesti joku hyväksikäyttäjä?? Ettäkö alistaminen kuuluisi parisuhteeseen? Ehkä vain sinun sairaissa märissä unissasi...

• perus2

Kyllä hän varmaan kiitollinen on, mutta tuskin enää kauan sinun vaimosi sen jälkeen.Kehoittaisin sinua ensin itse kokeilee laatimaasi keinoa,ja tiedoksi vain nainen kyllä laihtuu kun se saa rakkautta ja seksiä riittävästi,ettei tarvitse hakea mielihyvää ruasta.Ryhdistäydyppä itse ensin.Mitä vaihtamiseen tulee, hetken kuluttua se uusi, hoikkakin vaimosi tai naisystävä on yhtälihava kuin entinen.

• itsetutkiskeluun

Totta, miehet eivät usko miten omaa käytöstään muuttamalla voivat vaikuttaa naisenkin mielialoihin ja vähentää sitä lohtusyömistä. Monesti nainen seurustellessaan katsoo, mitä on jää kaapissa ja pättääkin mennä sänkyyn mutta avioliitossa itseriittoisen lempeä ja arvostamista pihtaavan narsistin kanssa se vaan kääntyy, niin että nainen katsoo, mitä on sängyssä ja menee jääkaapille. Hyvinvoiva ja arvostettu ihminen alkaa säteillä ja uskoa itseensä ja sitten ei hae lohtua ruuasta, parjattu ja itsensä riittämättömäksi tunteva taas helposti käpertyy itseensä vielä enemmän ja syö suruunsa.

Itsellä tosin on niin päin että jos olen surullinen ei huvita syödä eikä nousta ylös. Väkisin siinä laihtuu, mutta mieluummin olisin terve ja iloinen, ruuasta nauttiva ja rakastettu lihava kuin jätetty, pettynyt ja syömätön hoikka,

Todennäköisesti, jos kumppani alkaa lihoa holtittomasti tai käyttäytyy muuten omituisesti suhteessa on jo joku muu ongelma ja lihominen ja huonokäytös on vain oire, mikä pitäisi ottaa tutkittavaksi ja keskusteluun. Mielestäni suhteessa pitää molempien kunnioittaa myös toistensa esteettisiä näkemyksiä siinä missä muita tarpeitakin, mutta lähtökohtaisesti on valittava kumppani jota ei tarvitse muuttaa. Lähtökohtaisesti kukaan hoikka ei lihoa tahallaan joten silloin kun kumppani lihoo niin että se alkaa haitata itseä voi nostaa hienovaraisesti kissan pöydälle kysymällä että "Onko jokin asia hullusti?" Suoraan ei kannata lähteä etenkään naisella sanomaan lihomisesta vaan lähteä selvittämään sitä muutosta ja sen syitä, joko omassa käytöksessään tai olosuhteissa ja tilassa, joka on saanut aikaan kumppanin lihomisen.

Syyttely ei auta, eikä pakottaminen vaan tukeminen ja hellä selvittäminen. Tällaiseen esineen ottajilla ja huumaan rakastuneilla ei vain riitä tahtoa eikä kanttia, koska selvittelyissä saattaisi paljastua, että toisen pahaolo/lihominen onkin osittain myös itsen syy eikä vain sen toisen.

Näiden, jotka kehottavat naisiaan laihduttamaan, katsomatta itse peiliin omaa käytöstään, pitäisi katsoa Dietitvaihtoon sarjasta jakso, jossa mies itkien toivoi anorektikko naisensa alkavan taas syödä oikein. Itse otin sen talteen ihan sitä varten, että jos joskus vielä törmään minua hienovaraisesti muuttamaan pyrkivään kusipäähän voin laittaa sen sille pyörimään samalla kun pakkaan kamani ja häivyn muutosaikeiden tieltä.

Silloin kun kyseessä on terveydelinen ongelma kuten kumppanin tupakointi, masennus, alkoholismi, lääketieteellinen ei kosmeettinen liikalihavuus jne. kumppanin täytyy olla jämäkkänä tukena ja turvana toisen taistellessa itselleen elämä takaisin (mutta toki näissäkin voi miettiä omaa käytöstään ja osuutta näihin, jos ne ilmenivät vasta suhteessa...)

Mutta jos kyseessä on lähinnä esteettinen haitta, josta ei näytä olevan sen kantajalle ongelmaa ja suhdekin on ollut hyvä, niin vanha sääntö, mikä ei ole rikki sitä ei tarvitse korjata, lienee paikallaan itsetutkiskelu. Jos ei voi elää sen asian x kanssa, niin täytyisi vain rohkeasti tunnustaa pikku sieluisuutensa, kantaa vastuunsa omista ongelmistaan ja sanoa että

"Sori, tiedän että olen pikkusieluinen paska, mutta vaikka voisin henkisesti hakea sinulle kuun taivaalta ja seksi kanssasi on parasta elämässäni, ei fyysinen rakkauteni kestä katsoa tuota suurta finniä otsassasi/ihramahaasi, som Moroo, älä muista pahalla, olet sisäisesti ihana ja varmasti löydät jonkun, jolla on silmät sydämessä, eikä perseessä ja toivotaan, että minäkin löydän jotain yhtä pinnallista kuin itse olen ja joka satuttaa minua yhtä pahasti kuin minä sinua satutin valheillani, jotka kerroin sinulle ennen kuin sinusta, oletettavasti juuri minun rakkaudettomuteni takia tuli läski/finninen".

Vaikka nuokin ovat osatotuuksia on parempi valehdella noin kuin jäädä ja valehdella itselleen ja toiselle, että kaikki on hyvin ja sitten karata tai pettää.

• M0nna

Mitä. Helvettiä. XD Parasta on ehkä kuitenkin aloitussivun kuva pyykkilautavatsamimmistä jumppapallomahaukon kanssa. Jos nauru pidentää ikää, niin nyt ette ainakaan pääse minusta eroon ikinä!

• normaali nainen

Sairas aihe, monta sairasta kirjoittajaa.

Kuinka nainen ihmisenä, omasta elämästään päättävänä seksuaalisena olentona voikin pelottaa joitakin miehiä noin paljon.

Toisessa kulttuurissa nämä law and order miehet hehkuttaisivat naisten sukuelinten silpomisen puolesta, senkin voi sairas mieli tulkita olevan "naisen parhaaksi" ja "naisen aito toive tulla alistetuksia miehiselle miehelle".

Onneksi on niitä normaalejakin miehiä, Kiitos heille!

• Housuunpaskojat RY

Onhan noissa metodeissa toki sanomista, mutta jos rinnastat sukupuolielinten silpomisen ja sairauksia aiheuttavan lihavuuden vastustamisen, niin olet kyllä aivopesty feministi, joka ei kykene älylliseen ajatteluun.

Joku itsehillinnän puutteesta kärsivä tampio 'on päättänyt' lihota tuottaen veronmaksajille kustannuksia ja sitä pitäisi ihannoida 'itsenäisen nykynaisen omasta seksuaalisuudesta päättämisenä'. Ei helvetti. Risooko teitä feministejä kun teillä ei ole nyky-Suomessa todellisia asioita mitä vastustaa, niin että täytyy keksiä tikusta asiaa ja uhriutua sen vuoksi?

• hello_captain

SIlloin kun mies on hyvännäköinen, niin nainen yrittää olla niin sanotusti "sopiva hänelle", eli pitää kilot kurissa, ja itsestään huolta.
      Jos naisesi ei enää pitää itsestään huolta - se kertoo että sinä et ansaitse paremman näköistä naista. Mieti sitä.

• Viisijakoinen

Ettekö te prkl putet tajua että toisen huomioon ottaminen on normaalia, oman mahan kasvattaminen itsekästä!

Nainen pitää hyväksyä millaisena vaan mutta miestä muutetaan heti kun suhteeseen mennään!

Aika prinsessoja nämä suomi-lehmät, itsekästä oman navan venyttämistä!

Tunnen monta timmiä mies sinkkua mutta naiset on kaikki löysiä valaita tai matkalla siihen.

Ruokavalio ja muut elämäntavat ennustaa ennenaikaista vanhenemista ja rupsahdusta.

Ja te ettte näe sitä vääränä tulevaa kumppania kohtaan!

Laadukasta seksiä silti odotatte vaikka kroppa vaatisi viagraa yliannoksen että pystyisi panemaan!

• Terrible

Itse olen avolitossa lihavan menestyksekkään miehen kanssa joka kiduttaa minua ja pettää. Olen kuvankaunis parikymppinen nainen ja omaan superkiinteät isohkot rinnat ja painan 48kg 160cm pitkä, olen kiltti ja ahkera kotitöissä ja maksan itse itseni ja annan paljon huomioita. Miehelläni on proana pakkomielle ja olen itsekin saastuttanut itseni syömishäiriöön ja thinspiraatioon. Painan nyt pahimmillani 36kg elämä on kamalaa kun ei jaksa käydä töissä kunnolla. Ajattelen että sitten kun olen täydellinen niin riitän miehelleni, mutta en riitä. En ole jättäjätyyppiä joten jättäminen ei tule kuuloonkaan. Tuollainen on sairasta toisen kiduttamista! Ps. En ole provo ikävä kyllä vaikka haluisin!!

• muuttumatonluonto

Ja se on sinun ongelmasi, koska et saa niitä hoikkia naisia? Anna lihavien ja köyhien ja itsekkäiden olla omissaan ja etsi sinä niitä naisia jotka huomioivat itseään ja lompak... eikun siis sinua... ihmisenä ja persääliö... siis persoonana... joka hienoista teksteistäsi kumpuaa. Ei kai sinun itsetuntosi ole niin pieni että se kärsii jostain mitä tuntemattomat tekevät tai jättävät tekemättä?
        Ihmetyttää nämä tämmöiset maailman parantajat.

Kukaan nainen ei ole onnistunut muuttamaan miestään,
        Onko se muuttamista, jos sanoo miehelle kerran, että ei pidä tupakoinnista / pyytää ettei mies polttaisi raskausaikana koska e on sikiölle haitallista ja mies jättää itse tupakat veke, koska huomaa voivansa hengittää paremmin ilman niitä?

Miehet muuttavat naisen: pettävät, raiskaavat, pakottavat, suostuttelevat tyhjin lupauksin, järjestävät naimisiin, hunnuttavat, riisuvat, silpovat, vaientavat huorittelulla ja "ulkonäkökritiikillä", kaiki tuo on vain saman naisvihaisen janan ääripäitä, mieti sitä ja kerro sitten, miten sinua on muutettu ja kuinka tämä ihmenainen onnistui siinä, missä kukaan ei ole ennen häntä onnistunut.

Muutuitko sinä todella koska rakastit ja halusit hänen parastaan vaiko vain teeskentelit saadaksesi mitä sinä itse halusit hänestä?

Ja anna rakkaasi rupsahtaa rauhassa, se koittaa sinullekin vaikka kuinka pakenisit viagraan, tupeisiin ja pikkulasten hyväksikäyttöön...

• pettää&jättää
        Terrible kirjoitti:

Itse olen avolitossa lihavan menestyksekkään miehen kanssa joka kiduttaa minua ja pettää. Olen kuvankaunis parikymppinen nainen ja omaan superkiinteät isohkot rinnat ja painan 48kg 160cm pitkä, olen kiltti ja ahkera kotitöissä ja maksan itse itseni ja annan paljon huomioita. Miehelläni on proana pakkomielle ja olen itsekin saastuttanut itseni syömishäiriöön ja thinspiraatioon. Painan nyt pahimmillani 36kg elämä on kamalaa kun ei jaksa käydä töissä kunnolla. Ajattelen että sitten kun olen täydellinen niin riitän miehelleni, mutta en riitä. En ole jättäjätyyppiä joten jättäminen ei tule kuuloonkaan. Tuollainen on sairasta toisen kiduttamista! Ps. En ole provo ikävä kyllä vaikka haluisin!!

Sinun on pakko jättää tuollainen sika, tiedän että on tunteita ja vuosia ja muistoja mutta sinun on pakko jossain vaiheessa tehdä se oman terveytesi takia. Parempi tehdä se nyt heti, kun kerran tiedostat tilanteen. Et tule koskaan riittämään hänelle, lohduttaudu sillä, ettei kukaan muukaan tule. Pettäjille ja muille mielisairaille, ei riitä mikään, siksi he pettävät. Sinä et ole jättäjä, jos lähdet pettäjän luota koska pettäjä on jo pettäessään jättänyt sinut pahimmalla mahdollisella tavalla.

Suhde on aina sopimus, jos toinen osapuoli pettää sopimuksen sopimus eli suhde on mitätöity siitä. Se ei ole sinun vikasi jos lähdet, lähtösi saattaa jopa saada miehesi ajattelemaan asioita. Jos niin ei käy tulet silti onnelliseksi ennemmin tai myöhemmin.

Itsekin annoin anteeksi pettäjälle ja annoin hänen muuttaa itseäni mieleisekseen, mitäpä sain? en mitään, nyt vain kaduttaa kaikki aika jonka olisin voinut käyttää muuhun kuin paskiaisen hyysäämiseen. Etsi IHMINEN, mies, joka näkee sinut kauniina, jolle rypyt ovat muistoja yhteisiltä vuosilta ja yhteisistä naurun aiheista ja jolle varalosi on temppeli jossa hän saa luvallasi suorittaa pyhän toimituksen rakastellessanne. Itse tiedän, mitä on olla narsistin uhri, mutta siitä voi toipua. Se mies on sairas et sinä, sinä olet vain hänen sairautensa sijaiskärsijä. Haluatko olla sitä?

Kuka on rikkonut sopimuksen ja lopettanut rakastamisen on jättäjä, et sinä! "jätät" ylpeänä paskan nuolemaan näppejään tai sitten itket ja tulet jätetyksi, muuta ei ole tuossa tilanteessa enää. Jos olette naimisissa ota kunnon rahalliset korvaukset vaikka ihan sama, kunhan pääset saastasta oitis eroon.
        Jättäessäsi voit vielä heittää miehen tyynylle psykiatrin käyntikortin ja kirjan, jossa kerrotaan narsismista ja peilin.

• pettää&jättää
        pettää&jättää kirjoitti:

Sinun on pakko jättää tuollainen sika, tiedän että on tunteita ja vuosia ja muistoja mutta sinun on pakko jossain vaiheessa tehdä se oman terveytesi takia. Parempi tehdä se nyt heti, kun kerran tiedostat tilanteen. Et tule koskaan riittämään hänelle, lohduttaudu sillä, ettei kukaan muukaan tule. Pettäjille ja muille mielisairaille, ei riitä mikään, siksi he pettävät. Sinä et ole jättäjä, jos lähdet pettäjän luota koska pettäjä on jo pettäessään jättänyt sinut pahimmalla mahdollisella tavalla.

Suhde on aina sopimus, jos toinen osapuoli pettää sopimuksen sopimus eli suhde on mitätöity siitä. Se ei ole sinun vikasi jos lähdet, lähtösi saattaa jopa saada miehesi ajattelemaan asioita. Jos niin ei käy tulet silti onnelliseksi ennemmin tai myöhemmin.

Itsekin annoin anteeksi pettäjälle ja annoin hänen muuttaa itseäni mieleisekseen, mitäpä sain? en mitään, nyt vain kaduttaa kaikki aika jonka olisin voinut käyttää muuhun kuin paskiaisen hyysäämiseen. Etsi IHMINEN, mies, joka näkee sinut kauniina, jolle rypyt ovat muistoja yhteisiltä vuosilta ja yhteisistä naurun aiheista ja jolle varalosi on temppeli jossa hän saa luvallasi suorittaa pyhän toimituksen rakastellessanne. Itse tiedän, mitä on olla narsistin uhri, mutta siitä voi toipua. Se mies on sairas et sinä, sinä olet vain hänen sairautensa sijaiskärsijä. Haluatko olla sitä?

Kuka on rikkonut sopimuksen ja lopettanut rakastamisen on jättäjä, et sinä! "jätät" ylpeänä paskan nuolemaan näppejään tai sitten itket ja tulet jätetyksi, muuta ei ole tuossa tilanteessa enää. Jos olette naimisissa ota kunnon rahalliset korvaukset vaikka ihan sama, kunhan pääset saastasta oitis eroon.
        Jättäessäsi voit vielä heittää miehen tyynylle psykiatrin käyntikortin ja kirjan, jossa kerrotaan narsismista ja peilin.

Ahaa olet avoliitossa, no sitä suuremmalla syyllä pois pois ja heti. Mies on paska älä edes taaksesi katso. Auton voisit toki sytyttää palamaan... sen peniksen jatkeet missä tuhannet huorat sinun muistosi ovat raiskanneet miehesi niistä pahimpana tietysti. Narsistien tunteisiin on turha vedota, ainoastaan statusesineiden, penistenjatkeiden kolhimisella voi vahingoittaa niiden egoa hetkeksi.

• KALLE KELLO
        Terrible kirjoitti:

"Terrible". Sinun kohdallasi ei voi sanoa mitään muuta kuin sen, että sinulle on RAHA pääasia, olet siis saanut bongattua tisseilläsi (ja oletettavasti olet blondikin) varakkaan vanhan ukon ja nyt makselet sitä. Voi lapsi parka. Äijä hakee sinusta VAIN kotihuoraa, ei muuta. Mutta aivotoimintasi on täysin kulminoitunut "superkiinteisiin isohkoihin tisseihisi" joilla ajattelet. Olet TYHMÄ

• Fallw

Onko kukaan tullut ajatelleeksi faktaa, että naiselle laihduttaminen on vaikeampaa kuin miehelle? Naisella ei ole samoja lihasmassoja kuin miehellä ja myös naisen hormonit tahtovat pitää läskeistä kiinni, jotta niistä olisi apua vauvan saamisessa. Naisen keho ei suostu päästämään läskejä ulos niin helposti kuin miehen keho.

Myös osalla ihmisistä on hitaampi aineenvaihdunta kuin toisilla. Onko reilua, että henkilö joka syö yhden suklaapalan lihoo monta kiloa, kun taas henkilö, joka syö kokonaisen suklaalevyn, lihoo vain muutaman gramman?

Oliko pakko valita se kumppani, jolla on hidas aineenvaihdunta? Ja muutenkin. Jos puoliso on rakas niin laihduttamisen pitäisi käydä ilman mitään mielipuolista alistusta, joka on kyllä kaukana rakkaudesta.

Kuten joku täällä sanoikin, puoliso ei jaksa laihduttaa, jos toisen puolison vartalo ei miellytä.

(Olen itse hieman alipainoinen ja minulla on vilkas aineenvaihdunta, mutta tajuan silti läskien tilanteen ja ymmärrän, että se on hyvin raskasta varsinkin, jos omistaa hitaan aineenvaihdunnan tai sairauden)

• helppoa

ihan paska puhetta, läskit syö aina liikaa ruokaa.

• PalkintoGigolo

Tässä PARAS laihdutus keino:

Eräs "Nainen on keksinyt hyvän motivointi keinon laihduttamiseen. Joka kerran kun hän on saanut pudotettua painoaan parikiloa, hän palkitsee itsensä gigololla. Naisen lääkäri oli tyytyväinen painon putoamiseen ja sanoi "mitä tahansa teetkin, jatka sen tekemistä" koska pääasia että paino putoaa."

http://puumatar.blogspot.fi/2013/02/gigolot.html

• Joutavuuksia

Pidän pyöreistä naisista, enkä halua naiseni laihtuvan.

• Axel

Takareiden venytykset on tärkeitä; Muuten näyttää,kuin seisoisit promillen humalassa.

• jiuh1

Hieno provo kyllä :D

Mutta niille jotka tämä aikuisen oikeasti jollakin tasolla ottaa, voipi olla riski että sitten laiha ja hottis nainen lähteekin jonkin treenatun lihaksikkaan miehen matkaan, että treenatkaa miehet itsenne ainakin timmikuntoon ennen kuin menette kaljamahoinenne valmentamaan naistanne.

Totuus on että parisuhdemarkkinoilla ulkonäölliset vaatimukset vastakumppanissa nousee sitä mukaa mitä paremmannäköinen itse on, se on pelkkää tilastomatikkaa. ;)

• einkleinerengel88

Tuleekos sitten uusi tälläinen kirjoitus kun vaimosi rupeaa rupsahtamaan vanhuuden takia... ihan luonnollista että maanvetovoima kutsuu ja ihmiset rypistyy! Onko sekin sittten no no asia? jolle pitää tehdä jotain? Vai koskeeko tämä että naisesi pitää olla laiha vain sitä osaa mitä pidä kauniina? Onko naisesi muokkaaminen sinulle elämän kestävä tehtävä? Johon et koskaan ole tyytyväinen!!

• hguhjnj

Mitenkäs sen miehen saa laihtumaan...ei mitenkään jos se ei ite halua laihtua. Hyväksyn rakkaani sellaisena kuin hän on. Luonne on tärkeämpi kuin se lkonäkö.

• 12+12

Kannattaisi ehkä heti alussa valita sellainen nainen, joka on hoikka, järjestelmällinen ja nauroottinen "kontrollifriikki". Tällaiset naiset lihovat paljon epätodennäköisemmin kuin sellaiset, jotka olevat huolettomia, laiskanpuoleisia, elämästä nautiskelevia jne. Ihmisen perusluonnetta on todella vaikea muuttaa. Toisilla vain on luonnostaan temperamentissa se itsekuri. Suurimmalla osalla ihmisistähän sitä ei ole, ja silloin ihminen lihoo, ellei jokin ulkopuolinen asia, kuten ruoan puute rajoita syömistä.

Kannattaa myös heti parisuhteen alussa painottaa sitä hoikkuuden tärkeyttä. Jos nainen on samanhenkinen, hän kyllä ymmärtää, eikä koskaan paisuta itseään, mutta jos nainen ei hyväksy sitä, että hänen kuuluu olla hoikka, niin aika heikoilla jäillä siinä ollaan tulevaisuutta ajatellen. Suurimmasta osasta niistä naisista, jotka ovat parikymppisinä normaalipainoisia ja kivoja, tulee ensimmäisen lapsen saatuaan lihavia, lyhythiuksisia ja elämäänsä kyllästyneitä pirttihirmuja. Tällainen nainen pihtaa ja kostaa miehelle vain lihottamalla itseään.

Tiedän varsin hyvin, millaista on olla parisuhteessa ihmisen kanssa, joka vain lihoo, ja joka ostaa kotiin ruokaa ja syö paljon, eikä kestä minkäänlaista suoraa kritiikkiä aiheesta. Tuollaiset suhteet eivät pitkälle kanna.

• KALLE KELLO

Hahhahah, kiitos nauruista. Kaiken lisäksi kuvakin kertoi enemmän kuin tuhat sanaa. Eli miehet, jotka haluavat naisensa hoikaksi/laihaksi ja ties miksi, ovat juuri itse tynnyrin omaavia. Kiitos kuiteninniin, sain kunnon aamunaurut.

• Täähän se vallan hauska ketju olikin aiheineen....oli jo niin pitkä etten "jaksanut" lukea joka kirjoitusta......

Taidanpa jättää nyt kirjoittamisen kuitenkin ja alan keittelemään kaurapuuroa......

• iiiiiiiiiiiiiiiik

voi jessus,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,mitä lässyä.

• SYVÄLLE

Tämänkin jutun aloittaja, voi työntää jääpuikon per_sereikäänsä.

• kuunnelkaa juttaa

Naiset ei suostu tajuamaan sitä, että lähtökohtasesti miesten "himoitsema" hyvä kroppa naisella ei vaadi juuri muuta ku sen että pitää kilonsa kurissa. Perus 170cm nainen pitää kroppansa n. 60-65 kg ni miesten mielestä se on hyvä. Miehelle ei riitä se, että varoo vaan lihoamasta. Jotta kroppa olisi naisten mielestä hyvä se vaatii kovaa salitreeniä. Sitä eroa nää tonnikeijut ei suostu käsittämään. Ainoo mitä naisilta ootetaan on ettei ne syö itseään siihen kuntoon että yhdyntään tarvitaan kemiallisia aineita. Miehet jos vaan on laihoja ilman treeniä ni nää ihraperseet haukkuu narukädeks.

• livewithit

Minä olen nainen 23v ja kovassa kunnossa 165/50 ja treenaan 4x viikossa salilla. Vaadin tätä myös mieheltä. Tätähän miehet eivät tajua että jotta saisi kovakuntoisen naisen tulee itsellä olla mielellään 8pack mitä esitellä, siihen lisäksi vielä naama ja talous kunnossa. Oikein oksettaa kun pömppömahaiset miehet tai juurikin nuo mainitsemasi narukädet yrittää lähestyä.

• livewithit kirjoitti:

Minä olen nainen 23v ja kovassa kunnossa 165/50 ja treenaan 4x viikossa salilla. Vaadin tätä myös mieheltä. Tätähän miehet eivät tajua että jotta saisi kovakuntoisen naisen tulee itsellä olla mielellään 8pack mitä esitellä, siihen lisäksi vielä naama ja talous kunnossa. Oikein oksettaa kun pömppömahaiset miehet tai juurikin nuo mainitsemasi narukädet yrittää lähestyä.

Ja oikeastikko olet 23v? Taidanpa sitten olla vielä nuori ja naivi kun ajattelen että kun toiseen ihmiseen rakastutaan täysillä ei merkkaa mitään enää miltä toinen näyttää kunhan luonne ei muutu radikaalisti. Itse rakastan omaa kultaani, rakastin silloin kun hän oli alipainoinen armeijan aikoihin ja rakastin kun hän oli suuri ja lihaksikas.. rakastan vieläkin kun hän on täysin normaalipainoinen. Ja ihan varmasti rakastaisin vaikka olisi ylipainoinenkin.

Jos suhde perustuu siihen että toisen ulkonäkö on ainoa kriteeri (tai ulkonäkö ja talous) ei voida puhua rakkaudesta. Minä olen kullalleni vannonut että seison vierellä hyvässä ja pahassa ja näin aion tehdä.

Tuollainen pinnallisuus ja pintaliitäjyys on naurettavaa..

ja ei, minä en ole ruma enkä lihava.

• bräät

Onko tullut mieleen että jos pidät vaimoo kovinki pitkään ja useasti paastolla ja aliravinnolla niin voi mennä naamasta aika pahan näköiseksi ennenaikojaan? Ylihoikat naiset kun pakkaa sen naamansa menettää enemmän kuin semmoisten joilla vähän rasvaakin. Noo,toisaalta puhehan oli vaan et kauneuden määritelmä tais olla vaan se et on kapea uuma....naamasta viis.

• Näin se on.....

Itselläin ei ole huolta kun kuulin jo nuorena et: Kauneus on katoavaista ja rumuus vaan kasvaa.....kuitenkin uuma on alle seitskyt sentiiiiii......

• sitähän siinä
        sishill kirjoitti:

Näin se on.....

Itselläin ei ole huolta kun kuulin jo nuorena et: Kauneus on katoavaista ja rumuus vaan kasvaa.....kuitenkin uuma on alle seitskyt sentiiiiii......

uumaasi esittelet joka ikäpalstalla , taitaa olla tärkeintä elämässäsi. Ei ole tainnu löytyä edes live kaveria joka sitä arvostais . Kyllä ulkoinenkin kauneus vaatii ihan muita asioita. Sisäisestä nyt puhumattakaan.

• jotainrotianyt
        sishill kirjoitti:

Näin se on.....

Lyhyeksi kynityt hiukset vie naisellisuuden, ei tuollaiset pikkuhousukuvat
        jaksa kiinnostaa, varsinkaan mummoikäisten..

• hahahahahaa!
    • Huumoripläjäys....

tää oli hauska! Kiitos päivän parhaista nauruista.

• hyvää seksiä

Jaha taas yksi viisas jolle nainen on esine. Kyllä se vain niin on että jos nainen saa kunnon seksiä päivittäin niin silloin i tartte mitään ylimääräisiä ja kilot pysyy kurissa, mutta kun teistä mies raasuista vain harvasta on tyydyttämään nainen niin se näkyy valitettavasti. Mies kun on niin helposti tyydytettävissä ja unohtaa helposti naisen tyydytyksen kun on omansa saanut.

• naine26veejavarattu

Jos toista ihmistä pitää pitää "kurissa", ei kumpikaan nauti tilanteesta. Lihominen ei johdu syömisestä... Yleensä jos normaalipainoinen alkaa lihoa, hänen elämäntapansa on muuttunut stressaavammaksi. Stressi lisää painoa, vaikka syöminen ei lisääntyisikään.

Paasto nyt on pahinta, mitä voi. Silloin naisen keho menee hälytys-tilaan ja varastoi KAIKEN, mitä hän suuhunsa laittaa. En siis suosittele. Jos oikeasti olet mies ja huomannut, että naisellesi kertyy ylimääräistä, niin silloin toimintatapasi on todellakin väärä. Me naiset olemme sen verran älykkäitä olentoja, ettemme suostu vastaavanlaisiin kurinpidollisiin toimiin. Tällöin vain suututat naisesi.

Se, mitä oikeasti voit tehdä:

1 esim. leffaillan sijaan lähdettekin yhdessä hiihtolenkille

2 sinä mies teet ylläriksi yhteistä aamupalaa tms. jossa teet annokset valmiiksi. Näin näet, mitä naisesi suuhunsa pistää.

3. Suunnittelette yhdessä päivällisen, joka sisältää kasviksia (naiset tykkää niistä).

4. Jos itse miehenä mielit kahvipullaa, niin syöt sen sitten työpaikalla, ettet aiheuta naisellesi kiusauksia.

5. Salli naiselle yksi suklaapala ruuanjälkeen, mutta unohtakaa yhteismakeismässäilyt.

6. Mikä tärkeintä, jos hän itse päättää alkaa dieetille. Heti, kun hän kertoo, että paino on pudonnut vaikka vain 1kg, kehu, että huomasit asian, vaikka se ei olisikaan totta. Positiivisuus ruokkii motivaatiota.

7. Älä ahdista tai painosta naista laihtumaan. Painostuksella voi olla vastakkainen vaikutus.

8. Osta hänelle kauniita vaatteita. Huom. oikean kokoisia! Pieni tsemppaus sallittakoot.

9. Ole itse mukana: innosta ja kannusta liikkumaan.

10. Rakasta. Rakasta naistasi, oli hän minkämuotoinen tahansa. Kauneus ei ole ikuista, mutta lähimmäisenrakkaus on. Ole hänen tukenaan, ole hänen vahtuutensa, sparraaja, lenkkikaveri, rakastaja, ole mies ja tee naisesi onnelliseksi. Stressittömyys laihduttaa.

• law.and.order

Te, jotka väitätte, että paaston vaikutuksesta elimistö alkaa varastoida kaiken saamansa ravinnon, dokumentoikaa väitteenne. Väitteenne perusteella laihtuminen on sitä vaikeampaa mitä vähemmän syö, missä nyt ei ole mitään järkeä. Lihavat ihmiset ovat usein metabolisesti rikki eivätkä heidän mitokondrionsa toimi normaalisti. Tämä puolestaan on yhteydessä moniin lihavuuden haittavaikutuksiin. Paaston tai erittäin niukkakalorisen dieetin aikana keholla on mahdollisuus parantaa itseään.

Listassasi oli varmasti monia naisia miellyttäviä vaihtoehtoja, mutta niissä suurimman työn naisen laihtumisen eteen tekee mies, vaikka nainen on itse lihottanut itsensä. Tämä on kaikessa epäoikeudenmukaisuudessaan moraalisesti väärä signaali eikä ole hyväksi suhteelle. Miehen ei pidä alkaa huhkia naisen laihtumisen eteen. Mies voi kyllä auttaa naista laihtumisessa esim. avauksessa esitetyillä tavoilla.

• s0g7

aloittaja on varmasti harvinaisen oikeassa. hieman soveltaen nuo vois ottaa ihan arkikäyttöön

• 9i8u7y6t5r4e3w2q

Yksi asia on varma, että kukkoilevaa ja hallitsevaa ukkoa en tarvitse
      mihinkään. Kyllä siinä oma elämä jää elämättä molemmilta, kun toinen
      määrää ja toinen tekee mitä käsketään.

Olen normaalipainoinen, ilman kenenkään päälle päsmäröintiäkin.

Aloitus on pila, mutta löytyy niitä paljon sellaisia pareja, joissa jompi-kumpi
      on pikku HITLERI luonteeltaan.

• Lempi84

Buahahhahahhaaa..hahh..hha..huoh. Kiitos päivän nauruista.

• Harmistunut22

Voi elämä mikä kirjotus! Eikö jokainen saa olla millainen haluaa?! Pitäisikö naisten olla luurankoja ja sillä aikaa miehet taas jotain kaljamahoja? Nainen EI ole esine!

• Hoikka ja onnellinen

Hyvä rakastaja ja päivittäinen rakastelu on naiselle parhain syy pysyä kuosissa ja pitää huolta itsestään. Naiselle roskaruoka on hyvän rakastajan huono korvike!

• Misogynistit ToHell

Tein tästä ketjusta juuri rikosilmoituksen.
        Aloittaja, perästä kuuluu.

• edellinen
        Misogynistit ToHell kirjoitti:

Tein tästä ketjusta juuri rikosilmoituksen.
        Aloittaja, perästä kuuluu.

Joku kuitenkin kysyy että miksi , niin Suomen laki kieltää vihapuheen ja muunlaisen sukupuoleen perustuvan syrjinnän.
        Tämän ketjun kirjoittaja on potentiaalinen raiskaaja naisvihassaan.
        Joten asia tullaan varmasti tutkimaan.

• Dino Rex
        edellinen kirjoitti:

Joku kuitenkin kysyy että miksi , niin Suomen laki kieltää vihapuheen ja muunlaisen sukupuoleen perustuvan syrjinnän.
        Tämän ketjun kirjoittaja on potentiaalinen raiskaaja naisvihassaan.
        Joten asia tullaan varmasti tutkimaan.

Jos nyt ihan tosissaan olet, niin kannattaa vielä vilkasta sitä lakikirjaa ja sitä mitä vihapuhe tarkoittaa.

• ihndioasfcuijanmfcu

Päivän naurut, kiitos aloittaneelle :D Jos joku raukka parka nyt luulee tätä todeksi ni vinkkinä vaa että mä pistäisin tollasen miehen pihalle ja sassiin :D

• Vanhat arvot

Hauskaa sinänsä että naiset joihin olen elämäivarrella törmännyt, lähes järjestäen yrittävät muokata miestä. Ootappas kun mies tekee samaa :DD MITÄ VITTUA!!! Liiallista ämmien lellimistä ollu jo liian kauan, muuttuvat ylpeiksi perkeleet :DD haha tätä lukiessaan ei iha kaikkee kannata ottaaa todesta.

• tadaaaaa

Parhaat naurut tälle viikolle. Asiaa! Läskit on karseita, oli ne miehiä tai naisia. Siksi ehdotan hoikkien naisten laittavan mahdolliset läskit miehensä AP:n ehdottamalle kuurille.

• Minä

Tässä tuli varmasti viikon parhaat naurut ihanaisen viestiketjun parissa. Kiitos siis kaikille teille kirjoittaneille :D

• mimi-mimi

Ajatelkaa omilla aivoillanne, älkää alistuko nykyajan hoikkuus=onnellisuus-käsitteisiin.

Tutkikaa tarkasti omassa sisimmässänne, mikä tekee aidosti onnelliseksi. Sitä ei saavuteta pinnallisilla arvoilla=ulkonäkökeskeisyydellä.

• NtiNauravainen

Huvittuneena tässä katselee kuinka näin naurettava provosoiva teksti saa ihmiset kommentoimaan. Kertoneeko ihmisten keskustelukyvyn tasosta...

• cchhc

Mulla on kyllä laiha himourheilija, mutta kun on niin tyhmä. Mitähän keksis?

• Viisas 5

Ha haa, sun pitää alkaa viisastuttaan sitä, eiks jeh?

• Love Skripti

law.and.order ja Dino Rex, Missä muualla teidän jutulle pääsis? Täälä tasa-arvo foorumilla en viitsi.

• Dino Rex

• law.and.order

• teretulemast

Huh huh, jos minulla tollanen mies olis, niin olis entinen mies! Ja ei, en ole lihava tantta. Voisin itseasiassa painaa enemmänkin.

Se hoikkuus ei ikävä kyllä onnea takaa. "Kauneimmat" ystäväni (olemme siis vähän päälle parikymppisiä) ovat 16-vuotiaan tasolla ja erittäin tyhmiä.

• law.and.order

Aika usein toistuu vastauksissa uho kuinka nainen heittäisi miehen oitis pihalle jos hän kehtaisi jotain avauksessa esitetty yrittää. Tästä näkee, etteivät nämä naiset ole sitoutuneet miehiinsä, omistautumisesta puhumattakaan. Myös miehen arvostaminen puuttuu tyystin. Toisin sanoen nämä naiset käyttävät argumenttina avauksessa esitettyä vastaan sitä, että he ovat itse kelvottomia naisystäviä ja että he todennäköisesti tekisivät miehelleen palveluksen, jos he vapauttaisivat heidät tavoittelemaan kunnollisia naisia.

• onneksi ei kaikki

Jos mies vaatii, että naisen pitää laihduttaa jotta mies saisi halunsa takaisin, niin mitä se kertoo miehestä? No sitä, että on vain pinnallinen, ei arvostamisesta jälkeäkään. Ja kuka nainen haluaa olla suhteessa, jossa mies on vain naisen ulkonäön takia eikä naisen itsensä takia?? Veikkaan, että moinen lista jää melko vajavaiseksi

• Dino Rex
        onneksi ei kaikki kirjoitti:

Jos mies vaatii, että naisen pitää laihduttaa jotta mies saisi halunsa takaisin, niin mitä se kertoo miehestä? No sitä, että on vain pinnallinen, ei arvostamisesta jälkeäkään. Ja kuka nainen haluaa olla suhteessa, jossa mies on vain naisen ulkonäön takia eikä naisen itsensä takia?? Veikkaan, että moinen lista jää melko vajavaiseksi

Ei se pelkästään riitä seksuaalisen halun syntymiseen, että tykkää naisesta henkisellä tasolla ja on ihastunut. Kyllä se visuaalinen ärsyke on myös todella tärkeä. Miehet eivät ole samanlaisia kuin naiset, kannattaa hyväksyä se niin elämä muuttuu paljon helpommaksi. Jos penis tottelisi kun sille "puhuu järkeä", niin meikäläinen olis valmis tapailemaan vaikka 200-kiloisia naisia, joilla on hyvä luonne.

• MTV3

Miehet...ja naiset.. katsokaa tänään Hal ja iso rakkaus. Romanttinen komedia ja niin pois päin.. Liittyy hyvin tähän aiheeseen!

• ~Vanilla-Isabella~

Minusta suurin kysymys on se, kuinka saada miehestään miljonääri sen jälkeen kun on itse saavuttanut supermallin ulkonäön.

• Laihtunut

Juu kyllä lihavuudesta on matka laihuuteen on hyvin pitkä ja kivinen, mutta osa pääsee perille.

Laihduttamisen aloittelijoille tiedoksi
      tuossa on hyvä kuntosalisivusto:

http://www.kolumbus.fi/kuntosali_ja_ruokavalio/

Siellä on videoita, miten tehdä liikkeet oikein, sekä ohjeita treenaamiseen ja syömiseen, sopii myös naisille hyvin.

Itsekkin olin ennen lihava. Tuntuu, jotenkin hassulta kuinka ihmiset kohtelevat nykyään erilailla. On surullista kuinka pinnallisia ihmiset lopulta ovat. Mutta koska ihmisiä ei voi muuttaa kannattaa muuttua itse.

Joo, kohta joku sanoo, että kannattaa pysyä omana itsenä. Niin kannattaa, jos ei kaipaa arvostusta ja ihmisarvoa, mitä ei läskeille valitettavasti anneta.

• Dino Rex

Totta tämäkin ja veikkaanpa että ihan jokainen kohtelee hoikkaa ja lihavaa eri tavalla. Ihan sama juttu kuin tyylikkäästi ja epätyylikkäästi pukeutuvaa kohdellaan eri tavalla tiedostamattomalla tasolla. Tai pitkää ja lyhyttä. Se on tietysti ikävää että joku pitää ihmistä esim. todellisuutta tyhmempänä tai laiskempana työntekijänä ylipainon takia, mutta kaikki ihmiset on jossain määrin näiden pinnallisten standardien orjia ja se vaan kannattaa hyväksyä ja toimia sen mukaan jos asia vaivaa.

• law.and.order

Euroopan sisällä naisten lihavuus näyttäisi olevan suomalainen erikoisuus. Tämä tuli selväksi, kun olimme juuri tyttöystäväni kanssa matkoilla. Suomessa lentokenttävirkailijat ja lentoemännät järjestään pulleita, hoikat naiset olivat harvinaislaatuinen poikkeus. Ulkomaalaisen lentoyhtiön lentoemännät ja ulkomaiden lentokenttä- ja hotellivirkailijat puolestaan olivat säännönmukaisesti hoikkia, pulleat naiset olivat selvä poikkeus.

Ero johtunee siitä, että muualla maailmassa naisia ei ole samalla tavoin aivopesty uskomaan, että pulleus on normaalia. Näissä maissa naiset ymmärtävät pitää yllä viehätysvoimaansa kuten normaalit naiset tavanomaisesti ilman kulttuuristen häiriöiden vaikutusta tekevät. Suomalaisnaiset eivät itse kuitenkaan ole kaikilta osin syypäitä pulleuteensa. Tämä johtuu siitä, että naiset ovat sovinnaisia ja konformistisia otuksia, joille yhteiskunnan vallitsevien arvojen omaksuminen ei yleensä tuota ongelmia. On miesten tehtävä näyttää naisille, etteivät he hyväksy naisiltaan lihavuutta ja tuotatava tämä selväsanaisesti sanoilla ja teoilla ilmi. Naiset saattavat aluksi vastustella, mutta aikansa protestoituaan he kyllä hyväksyvät uudet arvot, mikäli mies vain osoittaa olevansa tarpeeksi voimakas pystyäkseen seisomaan vaatimustensa takana vastustuksesta huolimatta.

Mieheltä edellytetään konsistenssia, selkärankaa ja järkkymätöntä mielenlujuutta tämän tehtävän edessä. Vaikeaa tämän projektin läpi vieminen ei silti lopultakaan ole vaikeaa, sillä projekti hyödyttää molempia osapuolia, minkä lisäksi järki ja moraali ovat miehen puolella. Parisuhteissa ikuisena vaarana on lipsuminen pikku hiljaa vaatimusten edessä naisten määrittelemiin sääntöihin. Tämän voi estää terapeuttisella järjen käytöllä ja sitä välittömästi seuraavalla itsekunnioituksun kasvulla.

• sääliksi käy

Minusta ihminen on normaali ikään tai kokoon katsomatta, niin pituus kuin leveyssuunnassa.. Sellaista pidän epänormaalina, joka alkaa sanelemaan, että tietyn näköinen ihminen on normaali ja siitä poikkeavat epänormaaleja yhteiskunnan pohjasakkaa.
      Minusta ihmistä ei tule KOSKAAN arvostella pelkän ulkonäön takia. Jos ihminen sanoo "tuo tuolla on lihava, se ei ole normaali", tällaista ihmistä pitäisin epänormaalina.
      Nykyään ajatellaan liikaa ulkonäköä, ja pidetään suuressa arvostuksessa naisia mallivartaloineen. Sitten mietitään, miksi teini-ikäiset tytöt ovat anorektisia tai pulimikkoja, omaavat huonon itsetunnon ja ovat syrjäytyneitä. Ulkonäön ihannointi on sanonko mistä ja syvältä!

• ...

"Ulkonäön ihannointi on sanonko mistä ja syvältä! "

Läskin puhetta. Koeta kestää, läskejä ei pidetä eikä tulla pitämään normaaleina, vaikka läskit näin haluaisivatkin.

• sääliksi käy
        ... kirjoitti:

"Ulkonäön ihannointi on sanonko mistä ja syvältä! "

Läskin puhetta. Koeta kestää, läskejä ei pidetä eikä tulla pitämään normaaleina, vaikka läskit näin haluaisivatkin.

Ei, vaan itse kuulun näihin "anorektisiin". Tosin en ole tätä tarkoituksella, on vain liian vilkas aineenvaihdunta joten en liho vaikka söisin mitä

• läski ja huono

Olin 160 cm ja 55 kiloa, eli ex-mieheni mielestä läski. Lihava. Ihrainen. Ruma. Ei tällaisen kanssa voinut seksiä harrastaa. Aloitin liikunnan ja terveellisen syömisen. Paino ei tippunut, mutta kiinteydyin. Olin edelleen läski. Sairastuin bulimiaan, koska ajattelin, että laihtumalla väkisin kelpaisin miehelleni. En laihtunut silläkään, en varmaan oksentanut tarpeeksi. Läski mikä läski. Hyi.

Lemppasin ukon, vittuunnuin ulkonäkö, syömis ja liikkumistyrannisointiin ja painan nyt 65 kiloa ja olen omasta mielestäkin hieman plösö, mutta IHAN VITUN SAMA, yhenkään miehen takia en enää sairastuta itseäni bulimiaan, anoreksiaan, mihinkään fanaattisuuteen tms. Jos en kelpaa niin ettiköön ukko paremman. Paha olo kyllä itellä on, housut kiristää vähäsen ja selkään koskee, pää höttöinen kökön ruokavalion takia, eli pitänee alkaa tästä harrastelemaan liikuntaa ja terveellisiä syömisiä OMIN EHDOIN, RENNOSTI JA TERVEELLISESTI. Mutta yhtään kuikeloitten ihannoitsijaa en elämääni enää ota, ettikööt sellaisen naisen joka on valmiiksi sellainen. V*ttu.

• ...

Jos edes jonkinlainen liikunta on liikaa vaadittu, niin ei muuta kuin syö kunnes räjähdät.

ps. Olit läski jo 55 kiloisena, oikea painosi olisi ollut noin pätkään vartaloon vähintään 10 kiloa vähemmän. Ei muuta kuin kattelemaan jotain kivaa rollaattoria, polvet taipuvat jossain vaiheessa niin sököksi, ettet pääse sängystä ylös.

• läski ja huono
        ... kirjoitti:

Jos edes jonkinlainen liikunta on liikaa vaadittu, niin ei muuta kuin syö kunnes räjähdät.

ps. Olit läski jo 55 kiloisena, oikea painosi olisi ollut noin pätkään vartaloon vähintään 10 kiloa vähemmän. Ei muuta kuin kattelemaan jotain kivaa rollaattoria, polvet taipuvat jossain vaiheessa niin sököksi, ettet pääse sängystä ylös.

4 kertaa viikossa kuntosalia, 3 kertaa viikossa 10 kilsan juoksulenkki. Ehkä olisi voinut liikkua enemmänkin? Joka päivälle kaksi tuntia jotain Zumbaa ja aerobicciä ja ruuaksi rahkan ja kanasalaatin sijaan pelkkä salaatti? Ehkä rasvaprosentin olisi pitänyt olla 16 sijaan 6?

Mutta kuten sanoin, ihan sama. Jos ei kelpaa, voi kääntää katseensa muualle. En minäkään typeriä miehiä kattele, vaan mukavia!

• jjsdjkl
        ... kirjoitti:

160 cm ja 45 kiloa, siinä rupee jos osteoporoosi kolkuttelemaan ja rollaattorille olemaan tarvetta.

• ...
        jjsdjkl kirjoitti:

160 cm ja 45 kiloa, siinä rupee jos osteoporoosi kolkuttelemaan ja rollaattorille olemaan tarvetta.

Ah, aliravitsemuksen siunattu pelko, läskien yksi tekosyy läskeillensä.

Bmi ei kerro misään nimessä koko totuutta, esimerkiksi hanuri voi olla aivan valtaisa, vaikka painoindeksi on kunnossa, tai persjalkaisen suomalais-tyyppiesimerkin reidet tukkipuun paksuiset. Valitettavan usein suomalaisilla naisilla nämä kaksi näyttävät unohtuneen täysin.

Kyllä se peili ja mittanauha kertoo, mitä kohtaa täytyy työstää. Ei bmi.

• ...
        läski ja huono kirjoitti:

4 kertaa viikossa kuntosalia, 3 kertaa viikossa 10 kilsan juoksulenkki. Ehkä olisi voinut liikkua enemmänkin? Joka päivälle kaksi tuntia jotain Zumbaa ja aerobicciä ja ruuaksi rahkan ja kanasalaatin sijaan pelkkä salaatti? Ehkä rasvaprosentin olisi pitänyt olla 16 sijaan 6?

Mutta kuten sanoin, ihan sama. Jos ei kelpaa, voi kääntää katseensa muualle. En minäkään typeriä miehiä kattele, vaan mukavia!

Niin, vaikka kuinka liikkuisi, ei paino putoa, kovasti tuttu selitys... Tähän on syynä asiat joita ei haluta tunnustaa; salaa syöty karkki, napostelu (ihan sama mitä napostelee), liian suuri rahkan ja kanasalaatin määrä (tätäkään ei tyypillisesti haluta tunnustaa) tai herkuttelu-/karkkipäivät. Naiset osaavat huijata jopa itsensä uskomaan, ettei painon putoamattomuus voi missään nimessä johtua mistään omista tekemisistä. Seen that.

Tosiasia nyt kuitenkin on, ettei tuolla liikkumisella voi olla laihtumatta.

• law.and.order

Ketjussa on tullut esille pari naista, joiden mies on laittanut nämä laihdutuskuurille, ja lopputuloksena on ollut naisten sairastuminen syömishäiriöön. Naiset syyttävät tapahtuneesta miestä. Kuvatuissa tapauksissa mies vaikuttaisi olleen diktatorinen johtaja. Tällainen johtaja ei johda voimallaan vaan väkivalloin. Väkivalalla johtaminen on osoitus heikkoudesta. Samalla tällaiseltä väkivaltaiselta johtamiselta puuttuu johdettavan silmissä tarvittava auktoriteetti. Seurauksena on tapahtuneen hahmottaminen jonkin toisen auktoriteettihahmon tarjoaman jäsentelyn myötä, minkä seurauksena laihduttamisesta on tullut naisille traumaattista. Kun nainen alistuu voimakkaan miehen tahtoon, ei tarvita väkivaltaa eikä pakkoa. Tällaisessa alistumisessa ei ole mitään traumaattista. Päinvastoin se on tervehdyttävä kokemus naiselle.

Traumanne seuraa siis toisaalta alistumisesta heikolle miehelle. Vika on näissä tapauksissa sekä naisessa että miehessä, tosin nainen itse viime kädessä on vastuussa omasta epäterveestä alistumisestaan.

• law.and.order
        läski ja huono kirjoitti:

Naisilla on yleistä liikkua ideologisista syistä, koska liikkuminen kuuluu näiden naisten mielestä osana terveelliseen elämäntapaan. Liikunnan ja ruokavalion terveellisyyttä ei kuitenkaan ratkaise ideologia vaan todellisuus. Liikunnan yhteys painonpudotukseen on pitkälti ideologinen, vaikka siitä voikin tietyillä reunaehdoilla olla hyötyä painonpudotuksessa. Ehdottamasti tärkein tekijä on silti ruokavalio. Helpoiten laihtuu kun syö vähän ja harvoin. Vähähiilihydraattinen ruokavalio on myös monille hyödyllinen. Liikunta voi häiritä laihduttamista esimerkiksi silloin kun liikunnan varjolla tai liikunnasta johtuen ahdetaan sisuksiin liian usein ja liian paljon.

Jos siis haluatte laihtua ettekä esim. vain keventää ylipainon omalle tunnollenne aiheuttamaa painolastia, keskittäkää ponnistelunne ruuan määrän vähentämiseen ja laadun parantamiseen. Näillä eväillä laihtumisesta voi tulla vaivatonta. Ottakaa mies mukaan tähän projektiin ja ehdottakaa itse alistumista ruokavalion suhteen miehen tahtoon. Olette luultavasti huumeriippuvuutta muistuttavassa suhteessa ruokaan eikä tahdonvoimanne muutoin riitä laihduttamiseen.

• Idiots everywhere
        ... kirjoitti:

Voi vee, jos et tiedä terveistä mitoista yhtään mitään niin pidä suus kiinni! 160 cm ja 55 kg EI OLE LÄSKI!!! Tais olla nimim. läski ja huono:n miehen korvien välissä vikaa kun noista mitoista sai väännettyä läskin. HUH HUH...

• agagagagag
    • tuskastunut makkaroi

Hauska aloitus tälle ketjulle!

Ylipaino on ongelma monella tapaa. Naiselta se syö pahimmillaan naiseuden ja mieheltä ilon nauttia normaalipainoisesta naisestaan.

Laihduttaminen on vaikeaa. Äijän tiukka kontrolli voisi toimia.

Olen itse jonkin verran ylipainoinen nainen, kärsin siitä koko ajan.

Mieheni vaan myötäilee, että et sinä nyt niin lihava ole jne. Parempi kun sanoisi että laihduta nyt kele ittes naisen kokoiseksi!

• law.and.order

Mukavaa huomata, että ketjuun kirjoittaa taas vaihteeksi järkeviäkin naisia!

Laihduttaminen on vaikeaa, jos yrität sitä virallisopein. Eli syö usein, mutta vähän, liiku paljon, runsaasti hiilihydraatteja jne. Tämä on tämä tehdä laihtumisesta mahdollisimman vaikeaa. Parempi on syödä harvoin ja vähän. Ehdota miehellesi jotain avauksessa kuvatun kaltaista järjestelyä. Eiköhän hän suostu, kun teet selväksi, että haluat tosiaan laihtua. Miehelle voi asiassa tarjota reilusti järkiperusteluja.

• tirsk!

Tällä ap:lla on joku pakkomielle johtamisesta ja alistamisesta. Veikkaan, että "johtaa" kotona ylhäisessä yksinäisyydessään... :D

• Anonyymi

Jos mies ei itse huolehdi hygieniasta ja juopottelee, mikä oikeus on arvostella naista. Juopot saa kenkää!

• Anonyymi

Huvittaa.....ennen kun LAITAT naisesi laihutuskuurille....jokaisen oma valinta...kukaan urpo ei ohjaile ainakaan minua.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      96
      2179
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1408
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1370
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1318
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1233
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1048
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      975
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      924
    9. 122
      797
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      786
    Aihe