Siunattu näky...

18-02-2013

... ja Sanan lupaus!

”... ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.” Joh 10:16

Näin se näkyi, ja näin sen oli ylipaimen tahtonut.

Karsinoita ei näkynyt. Ei suljettuun ahtauteen määkiviä, vihreille laitumille ikävöiviä. Ei aitauksia, raja-aitoja. Ei käskijöitä, ei valtaa käyttäviä. Lampaat olivat vapaita, Hyvän Paimenen laumaa. Hänen ääntään ne kuuntelivat, tottelivat. Koska ne tiesivät, että hän oli oikea paimen. Rakasti laumaansa, ja ne myös rakastivat paimentaan.

Palkkapaimenet, missä?

”Mutta palkkalainen.... jonka omia lampaat eivät ole, kun hän näkee suden tulevan, niin hän jättää lampaat ja pakenee, ja susi ryöstää ja hajottaa ne.”
Joh 10:12

Heikkoja, heiveröisiä lampaita. Orjanruusupensaan piikkien tekemät haavat hoitamatta, tulehtuneina. Nälkäinen katse, pelokas. Paimenen sauvan iskut muistossa. Paljon kerittyjä lampaita, aina vain kerittyjä! Paimenet lämpimän villaviitan tarpeessa, lampaat saavat hytistä kylmässä. Hyötyajattelun aate. Tylysti, väkivaltaisesti oli lampaita kohdeltu. Komennettu, ahdettu karsinoihin. Hiljaa siinä! Monet olivat lähteneet, eksyneet, hajaantuneet. Yhä uusien käskijöiden sekaan, petojenkin saaliiksi... Lauma oli revitty, sotkettu.

Nyt? Heitä ei enää näkynyt? Käskijöitä, lampaiden lahtaajia. Ei karsinoita, ei karsinoiden mainosvaloja. Oli tullut toinen aika. Hänen aikansa. Hänen Sanansa täyttymisen aika. Joh 13:34-35

Paimen sanoi: aika on tämä..

”Minä itse kaitsen lampaani ja vien ne lepäämään, sanoo Herra Herra. Kadonneet minä tahdon etsiä, eksyneet tuoda takaisin, heikkoja vahvistaa, mutta lihavat ja väkevät minä hävitän. Minä kaitsen niitä niin, kuin oikein on.” Hes 34:15-16

Oli vapaa laidun, vihreät kedot, kirkkaat purot. Sininen taivas. Ja näkyi Hyvä Paimen lampaidensa keskellä, johdossa.

Aika on tämä. Aika koota. Yksi lauma, yksi Paimen. Yksi sydän ja yksi sielu. Herran lauma.

Kaikki jotka olivat Hänen omiaan, tahtoivat Häntä seurata; totella. Ps 23, Hes 34. luku, Joh 10:26-29.

58

883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanasta varmuus

ajatuksia... että Jumala yleensä täyttää ja toteuttaa Sanansa. Kattavasti.
      Kun siunaus ja armonaika on, myös Herran lampaat tottelevat sanaa.

• Herra kokoaa!!!

Samaa näkyä on Pyhä Henki osoittanut monelle taholle. Jumala kokoaa Herran lauman, antaa sille yksimielisen sydämen, ja pukee voimalla.

• fuksia---9

Ihanaa, et tääll on seassa sitä, mikä on Raamatun lujaa profetiaa. Ja joka käy sitten myös toteen.

• Kiitos Paimen!

"Sillä näin sanoo Herra, Herra; Katso, minä itse etsin lampaani ja pidän niistä huolen." Hes 34:11

• yx lammas

Sanassa on lampailla vahva turva.Kiitetään siitä.

• Kiitosta Herralle!

Joka puolelta kuuluu ääntä, kuinka Herra kutsuu ja kokoaa lampaitaan, sydämiä yhteen, Henki siis vetää!

• seuraajana--

Herra tosiaan kokoaa omia lampaitaan, ja erottaa lampaat ja vuohet. Ja tarttuu laumassa lymyilevien susien kimppuun. Nyt on se erikoinen aika. Erottelu ja seulonta pitkällä. Ja uskollisten ylitse sitten annetaan hengen voima ja apu.
      Kiitetään siis Herraa! Hän on hyvä!

• WeijoLindroos

Kiitos Jumalalle!
      Ilo oikein tulvailee sydämeen näistä tässä ketjussa oelvista sanoista!
      Jeesus tahtoo siunata omiensa yhteyden.

Tässä kirjoitukseni aiheesta:
      http://www.Jeesus-on-Herra.com/uskovienyhteys.htm

Jumalan siunausta meille armon ja totuuden tiellä!

• väliin hyvääkin

Täänki palstan lampaat on nähty mitä ovat.

• Petr.

Niin on nähty. On näyttäneet sen, että lampaan villojen alla onkin suden turkit!
        Sudet eivät rakasta Jeesusta, Paimenta, eivätkä hänen lampaitaan. Vaan tahtovat repiä ne. Eikä susille kelpaa Paimen antama ruoka: ruoho ja vest. He ovat petoja, tahtovat lampaan lihaa.... eikös Jeesus ja Paavali-velikin niin sanoneet?

Löytyi apost.teoista. - Minä tideän, että minun lähtöni jälkeen tulee julmia susia jotka eivät laumaa säästä. Luku 20:29. jae. Kun niitä susia oli jo silloin, niin päätellä kai voi, että lopunaikoina vielä enemmän. He eivät siis Paimenen ääntä kuule eivätkä kuuntele... Ikävä niin?

• väliin hyvääkin

Anteeksi, minulla on huono aamu ja purin väärään paikkaan mieltäni, hajos jääkaappi, ruuat pilalla ja valaisinkin meni keittiöstä samaan syssyyn, joskus vaan kaikki romahtaa niskaan, en tarkota pahaa, tämä sivu on hyvä, sana on hyvä ja kaikki vastaukset, paitsi tuo edellinen oma, kadun sitä.

• M. L.

Kiitetty rakas Jumala . Tää on hyvä juttu. Tarviin sitä.

• Ottanut vastaan
    • yrtui

Vetäkää henkeä välillä ja kuunnelkaa koko evankeliumi muutamassa minuutissa.
      Turhat löpinät pois. Tässä Jeesuksen antama sanoma.
      Petri Ritari - Katso Lapseni
      www.youtube.com
      Uskoon tullut, Kaksinkertainen tangoprinssi Petri Ritari laulaa gospel biisin keskusteluohjelmassa "Astu Tarinaan". ------

• ++++35

Juttelin äskettäin erään Hilja A:n ajan uskovan kanssa, ja kertoi että on jo yli 30 vuotta annettu selkeitä näkymiä Herralta, siitä, että lopunajan ahdistuksessa raja-aidat kaatuvat, ja oikeat lampaat löytävät toisensa, ja on yksi sydän ja yksi sielu, ja yksi Paimen. Se tilanne jo sinällään on todistus, sanoittakin, maailmalle siitä mitä Jeesus itse sanoi:
      - että he yhtä olisivat, että maailma uskoisi!
      Joh 17:21

• Luona ristin vartoen

Pyhä Henki rakastaa tätä laulua!
      "Vain yksin Jeesus Hän mulle riittävi. Vain Hänen luonaan tyyntyy syömmeni. vain luona ristin hiljaa vartoen, saan kaiken Hältä, mä mitä tarvitsen."

• +++++

Paavali:

Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä. Apt 20:29.

Paavali:

Kavahtakaa noita koiria, kavahtakaa noita pahoja työntekijötiä, kavahtakaa noita pilalleleikattuja. Fil 3:2

Jeesus:

Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän tykönne lammasten vaatteissa, mutta sisältä ovat raatelvaisia susia. Matt 7:15

Kavahtakaa. Susia. Sudella on suden luonto, se mielii lahdata lampaita.
        Ettekö teidä, ette ymmärrä, vai ettekö edes tahdo uskoa Raamatun realismia?

• Kiitos, Paimen!

Kadonneet minä tahdon etsiä, eksyneet tuoda takaisin, haavoittuneet sitoa, heikkoja vahvistaa, mutta lihavat ja väkevät minä hävitän. Minä kaitsen niitä niinkuin oikein on. Sanoo Herra. Hes 34:16. Hän, Paimen tuntee sydämet!

• Lammas vain

Se etenee, se että Jeesus Paimen kokoaa laumaansa, ja ne erkanevat pois jotka eivät Hänen todellisia lampaitaan, vaan ulkokultaisia, tekouskovia. Näin sitä kuulee eri puolilta maata!!

• Uhvuv

Riippuen seurakunnasta, erkanevat saattavat myös olla niitä todellisia lampaita.

• Tuuli puhaltaa!

On ollut upeaa kuulla ja seurata, miten Pyhä Henki toimii ja tekee työtään!
      Kaiken kuivuuden ja kristillisten sekanäkyjen sijasta!

Uskosta osattomat ottavat puheeksi hengelliset asiat, uskovat tahtovat uudistua.
      Herran omat ymmärtävät ja tottelevat Jeesuksen rukousta: että he yhtä olisivat.
      Kokoontuvat yhteen, eivät tee siitä mitään julkista lööppiä... Armolahjat virittyvät palaviksi, on hätää sieluista!

Tämä on sitä valkeutta, jonka Herra on jo kauan sitten, ja monille lapsilleen ilmoittanut tulevaksi, tässä maassa. Ja sitä varten ovat monet valmistuneet, kestäneet koetuksensa, odottaneet Herran hetkeä.

Mutta moni ei ehdi mukaan siihen, kun Herran Henki väkevästi vaikuttaa tässä maassa. Sillä elonkorjuun määrähetket ovat rajallinen aika. Joka ei ole startissa mukana, myöhästyy. ERäs uskova sanoi (seurakunnista) näin
      - He jäävät vaille siunauksen sateita, koska eivät ole puhdistuneet, eivät ole valmistuneet. He heräävät liian myöhään..

Näin Jeesus sen sanoikin?

"Ei voi uutta viiniä panna vanhoihin nahkaleileilin, ne pakahtuvat. Vaan uusi viini lsketaan uusiin leileihin." Matt 10:17.

Uusi Herran ilmestyminen? Se lasketaan uusiin astioihin, uusiin puitteisiin.
      Siksi, että vanhat systeemit eivät kestä; ne ovat kaavoihinsa kangistuneita, omiin tapoihinsa jumittuneita. Jeesus jopa "kolkuttaa oven ulkopuolella."
      ILm 3:20.

Iloitkaa ja ylistäkää te kaikki, jotka Herraa rakastatte! Hän vuodattaa voimansa ja siunauksensa, te saatte nähdä Herran tekoja. Saatte koota lyhteitä Hänen pellollaan. Eikä mitään puutu. Kaikki on valmiina...

• UUdistu!!

Joko olet duunissa? Herran askelissa! Pidä kiirettä, että ehdit omat tehtäväsi suorittaa. Kun vielä on tätä hyvää .... aikaa! Pian alkaa olla enemmän kapuloita rattaissa, kun pahol. hermostuu. Tule mukaan niiden kanssa, jotka tahtovat palvella, elopellolla! Eivät kitise ja vikise itsekeskeistä infantiilia valitusvirttä, jonka päänuotit ovat: Kun ei rakasteta! Sattuu tuo Jumalan sana, koskee nahkaani! On niin "kovaa" - on niin kurjaa....

Lopeta! Anna Jeesuksen tulla YKKÖSEKSI, niin et piittaa pikku vaivoistakaan, saatikka että vastustaisit Jumalan Sanan kuritusta ja nuhdetta!

Käy työhön. Anna Elävän veden virrata itsestäsi eteenpäin. Älä ole kuin "kuollut meri" - johon odotat vain lisää siunauksia ja sitä ja tätä ja tuota...saivartelet itsesi ympärillä...

Herra siunaa yllin kyllin niitä, jotka tahtovat lahjaksi ilosanomaa viedä!

Joh 4:34-37

• ¤¤¤¤¤

Ei mitään enää tarvitse "perustaa"!

Perustus on laskettu. 1 Kor 3:11

Joka tälle ( Kristus-perustukselle) rakentaa, toimii oikein.

1 Kor 3: 12-17

• Kunnia herran!

Siunattu näky. Aloitus. Herra.

• Kokoa Herra!

Jumalalle on kaikki mahdollista. Koota Herramme Jeesuksen lauma niin kuin se oli alkuseurakunnassa, ja tässä aloituksessa muistutettu.

• siunattu Jeesus

Yksi lauma, yksi paimen...

"Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät oel tästä lammastarhasta, myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva

YKSI LAUMA

ja YKSI PAIMEN! "

Joh 10:16

Upeaa on, kaiken lahkokristillisen hapatuksen ulkopuolella, että on Jeesuksen Yksi Lauma, Häntä rakastava.... Ja jota Hän kaitsee.

• Kiitos Paimenen

On niin siunattua, kun ei tartte korottaa yhtä ainoaa ihmistä, eikä olla kuin pässi liekassa johonkin lahkoon tai missioon. Vaan saa olla lammas jeesuksen laumassa!

• Yksi lauma

Tapasivat kaupassa, kaksi uskovaa. Pitkästä aikaa. Iloitsivat että ovat Jeesuksen saman paimenen laumassa!!

• HYVÄ!!

Olipa niin hyvä kirjoitus tuossa toisessa ...

Palannut vanhimpaan
      12.2.2013 20:31

Tässä se, mitä tulee tapahtumaan:

JERUSALEMIN HERÄTYS

Kaksi vuosituhatta sitten alkoi koko maailmaa järisyttänyt hengellinen herätys. Tämä herätys alkoi Siionin vuorelta, Golgatan kummulla olevalta ristiltä! Siellä Jeesus Kristus, Jumalan Poika kärsi ihmiskunnan syntien rangaistuksen! Hän oli sijaisuhri! Tämä herätys sai voiman helluntaipäivänä Jerusalemin kaupungissa olevassa Yläsalissa. Siellä Jeesuksen opetuslapset saivat Pyhän Hengen tulikasteen. Tässä Voimassa he lähtivät voittamaan sieluja Jeesukselle!

Herätys jatkui, kunnes seuraavina vuosisatoina tapahtui apostolisesta uskosta luopuminen sekä kirkon perustaminen. Kirkko sammutti elävän uskon sekavaan muotomenojensa ja sakramenttiensa suohon. Mutta herätys ei päättynyt siihen. Se jatkui pienessä mittakaavassa perustettujen laitoskirkkojen ulkopuolella. Näin on edelleen. – Koko kaksituhatvuotisen historiamme aikana on paikka paikoin herännyt Jeesuksen opetuslapsia, jotka ovat palanneet takaisin juurilleen, Jerusalemin herätykseen. He eivät ole voineet kuulua Raamatulle vieraisiin uskontoihin. Mutta yleensä (ikävä kyllä) nuo siunatut herätyksen tulet ovat sammuneet, kun ne on järjestetty ns. ”seurakunniksi” uskonsuunniksi, kirkoiksi.

Suomessakin toimii tämä 2000 vuotta sitten Jerusalemista alkanut herätys! Olemme palanneet takaisin seurakuntamme alkuun. Tunnustaudumme vain tähän Pyhän Hengen johtamaan toimintaan. Jatkamme siitä, mihin apostolit jäivät! Sivuutamme KAIKKI kahden tuhannen vuoden aikana perustetut uskonsuunnat.

Jerusalemista alkanut herätys ei milloinkaan ole lakannut. Älä siis odota ja rukoile UUTTA herätystä, vaan tule mukaan JO OLEMASSA OLEVAAN JA TOIMIVAAN JERUSALEMIN HERÄTYKSEEN! Täällä heräät itsekin!

Tämä ei siis ole jokin uusi herätysliike, vaan päinvastoin, poistuminen uusista ja palaaminen takaisin vanhimpaan kristilliseen seurakuntamuotoon.

SIUNAUSTA SINULLE AINOAN PELASTAJAMME JA HERRAMME JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ JA HÄNEN KALLIISSA SOVINTOVERENSÄ ARMOSSA!

• Kiitos Sanasta

Kiitos hyvästä sanasta. Rakastetaan Herraa ja Sanaa yli kaiken!

• BBBBB

Turvallista on, kun seuraa Jeesust, Hyvää Paimenta, eikä juokse sinne ja tänne ihmisten oppien ja opetusten perässä.

Joku sanoo: Luovuin uskosta, väärien profetioiden vuoksi!

Juuri siksi Jeesus varoitti: Älkää juosko perässä. Vaikka olisi mikämissiomais hyvänsä, taustalla saattaa olla mitä vain?

Raamatun Sana on luotettava, Herraan ei tarvitse pettyä: Jos 41 vuotta on Herra auttanut, ja kun Hänessä kiinni pysyy, mitkään tuulet kaada!

• Jeesus neuvoi!

Joku kirjoittaa täällä:
      "Jumalan lapsi ei estä evankeliumin etenemistä , vaan edistää sitä kuka milläkin tavoin. "

Nimenomaan Jumalan elävä uskova edistää valtakunnan leviämistä. Kuka milläkin tavalla. Kaikki vain eivät "toitota torvea edessään", eivätkä tee asioita ihmisten edessä, saadakseen kiitosta!!

Matteus 6:1-6

• HyvähyväPaimen

Hyvä Paimen, Hyvä lauma!

• ...

...

• Kiitollinen!

Toissa päivänä Hyvä Paimen johdatti muutaan lampaan, irti baabelista.

• Sisko sil

Siunattu näky! Kiitos Herralle aloituksesta, jossa rakas Jeesus Paimen on korotettuna.

• ¤¤¤¤¤¤

Sanasta.

"Sillä näin sanoo Herra, Herra. Minä itse etsin lampaani ja pidän niistä huolen.."
      "Minä itse kaitsen lampaani ja vien ne lepäämään, sanoo Herra, Herra."

Herra itse. Hän tekee sen.

Hesekile 34: 11,15,

• * Debora *

"Minulla ei ole suurempaa iloa, kuin se, että kuulen lasteni vaeltavan totuudessa." 3 Joh 4 jae.

"Vaan että me totuutta noudattaen rakkaudessa, kaikin tavoin kasvaisimme häneen joka on Pää, Kristus." Efe 4:15

"Minu on suuresti ilahuttanut , että olen lastesi joukossa havainnut olevan niitä, jotka totuudessa vaeltavat sen käskyn mukaan, jonka me olemme saaneet Isältä"

2 Joh 4 jae

Totuus?

"Minä olen Tie, Totuus ja elämä!" - sanoi Jeesus!
      "Jumala on Henki, ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa." Joh 4:23-24

Seuratkaamme tinkimättä Totuutta, Herraamme Jeesusta Kristusta. Kaidalla Sanan tiellä, jossa Jeesus itse edellä kulkee!

• Yksi lauma, montaSRK

Minne jäi sana: älkää jättäkö seurakuntanne kokousta?
      Hälyyttävää on, ettei siedetä paimenten nuhtelua?

• @@@

Niinpä ja hälyyttävää on kun moni seurakunta paimentensa johtamina menevät harhaan. Villitsevät opit kundaliinihenkineen on saastuttanut jo monta "seurakuntaa" Suomessa. Lisää saastetta on tulossa jälleen, mm. toukokuussa. Älkää juosko gurujen ja starojen perässä. Missiot, joissa mainostetaan ihmeitä ja merkkejä(manifestaatiot), muttei julisteta totista parannuksen tekoa ja ristin evankeliumia, ovat salakavalaa eksytystä. Titteleillä(usein valheellisilla), kuuluisuudella, ulkoisella koreilulla vedotaan ihmisiin. Korvasyyhyy saarnataan, jos sitäkään, vaan sirkushuveja tarjoillaan.

• Synnin malli!

Jokainen Herran nuhteessa elävä sietää paimentensa nuhteita
        Jäikö se mimimerkiltä Yksi lauma, monta SRK vaille tottelemista?

Mutta, totta on, etteivät paimenet edes nuhtele? Kun paimenet ja opettajat antavat esimerkkiä mm. sodoman synnistä ( ent. NOk-miss) johtaja, ja pedofilaista eräs hell.srk saarnaaja, ja insestistä joka jäytää syövän tavoin mms. lest. asioissa, ja paljon katolisissa kirkoissa...

Niin miten näiden lankeemusten (ja jatkosyntienkin) taustalla paimenet voisivat nuhdella? He antavat itse esimerkkiä iisebelin eksytyksestä, haureellisuudesta.

Ja lampaat luisuvat perässä!!

• bvxcx,<z

Ellei jokainen kirjoittaja lähde tästä, itsestään kirjoittamaan, on lahko -ja iisebelin henkinen.

"Auta meitä Pyhän Henkesi kautta ryhtymään omassa elämässämme taisteluun syntiä vastaan ja olemaan kestäviä loppuun asti. Tee meidät kansamme keskellä merkiksi Sinun vapauttavasta armostasi. Täytä meidät niin Sinun rakkaudellasi, että me tulemme kuuliaisiksi Sinun käskyillesi. Rakkautesi olkoon meissä se voima, joka voitaa pimeyden vallat kansassamme.
      Herra Jeesus Kristus, kaiken voimme sinun kautta
      si, siihen me uskomme. Armahda meitä."
      Amen."

• hgjalfhg

1 Kor 13:
      4 Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
      5 ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
      6 ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
      7 kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.

Totuus tekee vapaaksi. Kun uskova uskoo Herraan Jeesukseen Raamatun opettamalla tavalla ja Pyhässä Hengessä ojentautuen sen mukaisesti niin kuin Raamattu opettaa, niin hän vapautuu synneistä, vääristä opeista ja perinnäissäännöistä.

• ¤¤¤¤¤

Jumalan kansan parannus ja puhdistus on välttämätöntä.
        Herra seulo. Erottaa jyvät, akanat, ruumenet.

• EndTimes

Totuus ja rakkaus voittavat. Viha ja syytös kuuluvat vihollisleirille, siinä älköön meillä olko osaa eikä arpaa. Siitä meidät tunnetaan Hänen opetuslapsikseen että meillä on keskinäinen rakkaus. Orjanruusupensaan hoitamattomia haavoja ei Herran laumassa tule, vaan siellä ne hoidetaan. "Ystävän lyönnit ovat luotettavat kun ne ovat vakaat", joten sen tehtävän jätämme Ystävälle. Alku rakkaudessa, matka rakkaudessa ja päämäärä Rakkaudessa. Koko matkan toinen toistamme nostaen ja kantaen.

• ¤¤¤¤¤¤¤

KOko Raamatun sana kuuluu elämäämme. Toisia kehotetaan, toisia nuhdellaan, varoitetaan, toisille julistetaan parannusta. Aina tilanteen ja ihmisen (uskovan) statuksen mukaan. Näin JEESUS toimi, ja sanoi että "joka minua seuraa ei pimeydessä vaella".

Jeesus oli - on Totuus. Hän lohdutti nöyriä ja särjettyjä, paransi, julisti syntejä anteekis. Mutta ettei totuus unohtuisi - Jeesus käytti ankariakin sanoja ja nuhteita tekopyhille, ulkokultaisille, uskonnollisille vihamiehille.

Kovakin sana oli rakkautta, kuritus tuottaa pyhityksen.
        Joten ollaan Jeesuksen opetuksessa, Sanan ohjaamassa viisaudessa.

Nuhde ja "syytös" ovat eri asioita. Mutta jolla syyttävä (huono) omatunto on, se tulkitsee nuhteen syytökseksi. Ongelma on sisimmässä. Jolla rauha Jumalan kanssa, eikä sydän syytä, on vapaa.

Ei eksytä liberaaliin "kaiken (pahan) hyväksymiseen". Jumalan Sana on Valo!

• 8-9-0

Siunattu näky. Jeesus Ylipaimen. Tuntee jokaisen lampaansa.

• Päkä päkä

Lauma, en ikinä kuunaan halua kuulua mihinkään määkivään laumaan. Laumasta tulee aina mieleen suuri tyhmyys. Jumala etsii yksilöitä, ei laumoja.

• ¤¤¤¤¤

Ihan siunattu näky. Olla yksilönä, mutta Suuren Lauman osana, Jeesuksessa!

• No voi kehtaa

Kehtasit sitten ihan itse nostaa oman ketjusi? Minusta tässä ei ollut mitään erinomaista. Yhteys on hyvä, hajaannus ei, ja juuri siihen kauttarantain aloitus kehoittaa.

• Meitä On Monta!

Hyvä aloitus!

• jjjj2

Siis- hyvä aloitus on aina sellainen, jonka kehta nostaa kuka vain!!

• ¤¤¤¤¤¤
        jjjj2 kirjoitti:

Siis- hyvä aloitus on aina sellainen, jonka kehta nostaa kuka vain!!

Edelleen monet ovat heränneet Jeesuksen sanoihin:
        - on oleva yksi lauma ja yksi paimen! Seulonta on tässä jo pitkällä. Kuka on Jeesuksen lammas, kuka ihmisten ja porukoiden hengessä.

• Kristuksen lauma!
        ¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:

Edelleen monet ovat heränneet Jeesuksen sanoihin:
        - on oleva yksi lauma ja yksi paimen! Seulonta on tässä jo pitkällä. Kuka on Jeesuksen lammas, kuka ihmisten ja porukoiden hengessä.

Herran lauma on YKSI.

Ihmisten laumat kulkevat johtajiensa perässä.

On revitty lahkoihin, lohkoihin, kuppikuntiin koko Jeesuksen YHDEKSI määrämä seurakunta.

Se on tällä haavaa lahkojen saaristo.

Koska, joka ei rakenna Yhtä Pyhää Kristuksen jakamatonta seurakuntaa ( pyhien yhteyttä) se rakenta omaa kirkkokuntaansa, suuntaa, leiriä.
        Niitä on satoja ja satoja.

Niitä oli jos Paavalin aikana: Pietarin, Apolloksen, jne ryhmittymiä.

KUka on vapaa lahkoista? Jokainen kannattaa lahkoja, joka sellaiseen eri nimiseen porukkaan on sitoutunut.

Kristuksen seurakunta on YKSI. Sillä ei ole lisänimiä, ei ihmisten eikä muita.

Joka ihimisistä kerskaa, on ihmisten suuntien tasolla"

"Älköön kukaan kerskatko ihmisistä." 2 Kor 10:17 1 Kor 3:21

Kuka tottelee tätä sanaa? Tälläkin on kehumisen kohteena milloin mikäkin ihmisten nimi, kuppikunta, suunta taikka lahko. Amenta ja helleluja lausutaan kilvan ihmisille. On sen ja sen puoluetta. Lihallista puoluekristillisyyttä, lahkoutumisen hapatusta.

Kuka sanoo: Ylistetty olkoon Herra! Kenelle riittää ylistää ja korottaa Häntä, ainoaa täydellistä, Pyhää ja ikuista Jumalaa.

Herra odottaa, että kristikunta tekee totisen parannuksen, ja tunnustaa sen synnin, että lihallisella puoluehengellä on Kristuksn Yksi Yhteinen ja Pyhä seurakunta, pyhien yhteys - revitty hajalla. Maailman pilkan aiheeksi, sielunvihollisen iloksi.

Henki ylistää yksin Kristusta Jeesusta, ei ihmisiä. Ei puhujia, ei sitä ja tätä.

"Hän on minut kirkastava" - sanoi Jeesus Pyhästä Hengestä.

Ei tarvitse arvailla mikä se "henki" on joka täälläkin kehuu milloin paavoa, milloin pekkaa, milloin juhaa, milloin tapania, milloin liisiä ja milloin kutakin omaa suosikkia. Sellainen on lahkohenki.

Muistakaa, Pyhä Henki ei korota KETÄÄN ihmistä.

Pyhä Henki ei osoita mitään suuntaa, kuppikuntaa, porukkaa.

Pyhä Henki suuntaa katseen yhteen ainoaan suuntaan, Golgatalle!
        "Katso Jumalan Karitsa, joka pois ottaa maailman synnin!"

Ja tästä iloitsevat ne, joilla Herran Henki!

"Tulkoon SINUN valtakuntasi!"

Ja Henki ja Morsian sanovat: amen!

• Uskomatonta ihan

No voi kehtaa
      2.5.2013 17:27
      3
      Sulje
      Kehtasit sitten ihan itse nostaa oman ketjusi? Minusta tässä ei ollut mitään erinomaista. Yhteys on hyvä, hajaannus ei, ja juuri siihen kauttarantain aloitus kehoittaa.

Ja taas. Sama juttu. Turha on saarnata vaahto suussa, jos itse ei tee parannusta itserakkaudestaan.
      - Että sellainen lahkojohtaja.

• Tee parannus!

Oletko sinä

Uskomatonta ihan
        27.6.2013 08:12

Oleko se sinä itse kirjoittamasi lahkojohtaja? Ja minkä niminen se porukka on?
        Miksi kirjoitat vaahto suussa, etkä tee parannusta?

Turha siis juttu, sama juttu. Sydämen pahuuden kyllyydestä. No voi kehtaa...

• Ilo Herrassa!!

Siunattu näky, ilo!!!

• Autuutta arjessa!

"Jeesus vastasi ja sanoi hänelle:
      Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä
      ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan."

Joh 14:23

"Jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänn tykönsä sisälle, ja aterioitsen hänen kanssaan." Ilm 3:20

Asuuko Isä ja Poika luonasi? Aterioiko Herra Jeesus kanssasi?

Jos - ilosi on jokapäiväistä!

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1708
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1452
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1316
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1163
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1048
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1019
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      214
      820
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      753
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      718
    Aihe