Tämä profetia on tutkitusti luotettavasta lähteestä:
"Näin kuin taivaalliset sotajoukot kerääntyivät pilvien ylle ja tumma valo kajasti kaikkialle Herran vapahtajan saapumista valmistellen. Demoniset henkivallat koettelivat ihmisiä kovalla ankaruudella päivin ja öin ja vain uudesti syntyneet elävän Jumalan virtaavan veden Herran rakkauden seuraajat vaelsivat vastatuulessa kohti Paimenen kutsuhuutoa!
Maat ja taivaat olivat repeävän Herran vihastuksen edessä ja katso! Maan ytimestä nousi pahuus joka valtasi uskosta osattomien sydämmet ja kovetti heidät nostamaan kätensä heidän naapuriaan ja heidän veljeään vastaan. Totisesti minä sanon, siellä vallitsi suuri puutos ja hätä.
Ja silloin näin kuinka Herra antoi kirkkautensa langeta profeettansa ylle. Tuo profeetta tulisi joutumaan kansansa ja seurakuntansa vainoamaksi. Tuo profeetta, saarnaaja ja henkivaltojen käskijä joutuisi julkisesti pilkatuksi, julkisesti tuomituksi ja hänen omat kääntäisivät hänelle selkänsä. Hänen ja hänen seuraajiensa puoleen Herra olisi lopussa kääntävä kanvonsa mutta kuin tulella korventaen olisi hän ensin erotteleva ne, jokta uskaltaisivat seurata Raamatun sanan ja voiman myötä Herran tekoja tekevää parantajaa."
En ole aivan varma mihin tämä profetia viittaa mutta siinä on kyllä selviä yhtäläisyyksiä viimeiaikaisiin ja julkisuuttakin saaneisiin tapahtumiin. Totisesti ovat viimeiset ajat käsillä!
Suuren muutoksen näky!
25
479
Vastaukset
- linkkiä,kiitos
Jos on tutkitusti luotettava lähde, niin sen voi myös mainita. Herran profeetta EI ainakaan pidä seinällään äiti-lapsi kulttitaulua eikä jumalan kuvia yleensäkään.
- tuhat ja yksi
Mitä linkkiä?
Sehän on ilmiselvästi vääräprofeetta Pirkko Jalovaara! - Johan nyt
tuhat ja yksi kirjoitti:
Mitä linkkiä?
Sehän on ilmiselvästi vääräprofeetta Pirkko Jalovaara!Vai on työtä vailla Pirkko, jotta täällä joutaisi/ viitsisi/ katsoisi tarpeelliseksi roikkua karhukoplan joukoissa.
- .....
Johan nyt kirjoitti:
Vai on työtä vailla Pirkko, jotta täällä joutaisi/ viitsisi/ katsoisi tarpeelliseksi roikkua karhukoplan joukoissa.
Jos näky oli aito, ei se profeetta ainakaan ole P.J....
- tuhat ja yksi
..... kirjoitti:
Jos näky oli aito, ei se profeetta ainakaan ole P.J....
Aitoja näkyjä ei ole olemassakaan , kaikki keksitään.
Transsi kuuluu Jeesus valheen eteenpäin viemiskeinoihin, nyt valheelta on katkaistu siivet, mutta nehän kasvaa uudestaan ja jo ovt kasvaneetkin, Motin ääninauhojen väärennyksen nimissä. - UskovaM1977
tuhat ja yksi kirjoitti:
Aitoja näkyjä ei ole olemassakaan , kaikki keksitään.
Transsi kuuluu Jeesus valheen eteenpäin viemiskeinoihin, nyt valheelta on katkaistu siivet, mutta nehän kasvaa uudestaan ja jo ovt kasvaneetkin, Motin ääninauhojen väärennyksen nimissä.Tyypillistä ateismi-valheen propagandaa. Raamattu on luotettavaa historiaa ja Jeesus Kristus on juuri se, joka Raamattu kuvaakin Hänen olevan. Huolimatta siitä uskotko tai etkö usko.
- minulla on vahva
tunne että tämä koskee minua?
pohjustukseksi tämä ketju!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11274757- tuhat ja yksi
Jos olet itse aloituksenkin keksinyt niin , ilman muuta, oot jompsin kumpsin ,joko se Inarijärvenrantain. Tahi eteläSuomen.
Kun tuo P.J. on hyllytetty niin kauaksiaikaa kun hän oman suunnan ja kanavansa löytää.
- -jarmo-
Sen profetian anna, että sen miehen nimi on Ari ja hän on edelleen erämaassa.
- Voijummijammi!
Anna!? Ja Ari on on erämaassa?? Saharassako?
- ei ketään!
Voijummijammi! kirjoitti:
Anna!? Ja Ari on on erämaassa?? Saharassako?
Jarmo on harhassa. Ei se ole Ari eikä mikään. Eikä kukaan... se nähdään.
- utelias.
ei ketään! kirjoitti:
Jarmo on harhassa. Ei se ole Ari eikä mikään. Eikä kukaan... se nähdään.
Mistä voimme lukea profeetta Arin visioita?
- ?????
utelias. kirjoitti:
Mistä voimme lukea profeetta Arin visioita?
joo, niin missä, Jarmo?
- utelias.
????? kirjoitti:
joo, niin missä, Jarmo?
Aika outo on profeetta jolla ei ole edes mitään sanomista, muutakuin se että on "erämaassa" (paskalla?)
- minulla on vahva
jarmo etkö muista kirjoituksiasi alkuajoiltasi?
näin kirjoitit
lainaus pelastussanoman
10.9.2008
Aina kaksin, kun julistetaan – aina yksin, kun valmistaudutaan
Mooseksella oli Aaron, Elialla oli Elisa ja Paavalilla oli Siilas. Aina kuitenkin saattoi pari myös vaihtua, mutta perusasia oli kuitenkin sama. Heitä oli kaksi ja niin tulee olemaan nytkin, kun Suomi saa herätyksensä. Herätyksen piti alkaa jo nyt elokuussa, mutta Jumalan suunnitelman aika ei ollut vielä täyttynyt. Niinpä pellon reunaan jäi taas ruostumaan monta uutta ja terävää sirppiä.
Minulle on armossa annettu tieto kahdesta kärkijulistajasta, profeetasta Suomessa, jotka molemmat jäävät kun morsian lähtee. Heistä toista saatan seuraillakin lähes päivittäin ja se toinen nimi tulee olemaan suuri, kun hänen aikansa tulee. Tämä toinen suuri profeetta asuu Lapissa Inarin järven rannalla ja hän tietää kohtalonsa, mutta ei vielä myönnä, eikä usko sitä todeksi. Tämä tuleva profeetta jopa vihaa kaikkia kristittyjä, kuin Paavali, ollessaan vielä Saul, koska tietää mikä kivi hänen päänsä päälle on asetettu. Ja se kivi lasti kuumenee pään päällä joka päivä kuumemmaksi. Hän kuvittelee tätä hänelle asetettua tehtävää lapselliseksi ja älyvapaaksi fantasiatarinaksi, jota joku luulee todelliseksi elämäksi. Usko puuttuu kokonaan. Romahdus jää odottamaan aikaansa ja silloin tämä mies pirstaloituu pahemmin kuin kukaan muu, koska hän tiesi jo kaiken. Tuo tieto nakertaa tälläkin hetkellä hänen päässään, eikä anna rauhaa. Jokainen kristittyjen pieleen mennyt profetia muuttuu naurun hirnahduksiksi ja pilkkasanoiksi, mutta rauhaa sielu ei silti koskaan saa.
Tämä mennyt elokuu oli kuin kliimaksi, joka jäi saavuttamatta.
Näytti täysin varmana jo siltä, että nyt se kaikki alkaa. Sitten kaikki hiljeni kuin mitään ei enää olisi. Profetoinnit lakkasivat ja tuli äänettömyys. Edellisessä jutussa menin hätäisesti hieman liian pitkälle, koska se seitsemäs sinetti avataan kylläkin vasta kun morsian on poissa, jota kestää noin puoli hetkeä, eli noin puolisen vuotta. Täytyy vaan muistaa, että tällä hetkellä Jeesus saattaa hakea koska tahansa morsiamen pois. Eli siis, ole valmis. Viides sinetti on kuolleiden ylösnousemus, kuudes ja seitsemäs sinetti ovat yhtäaikaisia ensimmäisen pasuunan kanssa, jossa on paljon asiaa samalla kertaa.
HUOM TÄMÄ KOHTA!
Toinen noista tulevaisuuden julistajista asuu tässä lähelläni ja näen hänestä hyvin paljon. Hän on esimerkillinen kristitty, mutta jotain kummallista siinä silti on. Hän on saanut profetioita ja tietää hyvin myös kohtalonsakin, joka on peräti kovin merkillistä. Olen huomannut mm. viime kesänä, heti alkukesästä, että nyt häneen syttyi se profeetan palo. Hän aloitti selvästi suuren sivun kääntämisen uudelle lehdelle. Sitten se kaikki pysähtyi kuin seinään. Hän ikään kuin putosi vielä alemmas missä oli ollut ennen. Minä mietin että mikäs ihmeen kumma tämä nyt on?
Selitys löytyy juuri tästä elokuusta. Täällä oli se toinen kliimaksin katkeaminen, joka johtaa uuteen ja vielä voimakkaampaan kasvuun noin puolen vuoden kuluttua tästä. Jumalan suunnitelma on monimutkainen ja ihminen on aina siinä jäljessä, eikä osaa kuin selitellä, niin valitettavasti minäkin. Jumalalla on silti ollut tapana valmistella tulevaa, kuin nuotiota, jossa on aluksi pieni liekki, jota viritellään. Välillä se sammuu pieneksi hiillokseksi, jossa se kerää lämpöään pienellä alueella ja voimaa suureen paloon, kunhan siihen puhalletaan jälleen uusi henki. Lopulta kun viimeinen Jumalan henkäys puhalletaan valmiiseen hiillokseen, se roihahtaa täyteen paloon.
Silloin nämä kaksi, muiden julistajakaksikkojen mukana, joita on yhteensä 12 miestä (heissä ei ole yhtään naista, koska tämä on Jumalan säätämä roolijako, eikä ihmisen), he lähtevät julistamaan ja herättävät koko Suomen maan. Kun Suomi on herännyt, se ei heille riitä, vaan he julistavat koko maailmassa. Herätys alkaa Inarin järven rannalta ja saapuu hiljalleen eteläsuomeen, herättäen koko maan. Täältä eteläsuomesta se herätys lähtee niin itään, kuin länteenkin ja jatkaa suoraan etelään. Julistuksen reitti muodostaa ristin muotoisen kuvion, jossa ristin keskus on täällä miehittämättömässä eteläsuomessa. Silloin ei ole kielimuurit esteinä, eikä hengen puuttuminen, koska Pyhä Henki on laskettu kaiken lihan päälle. Vain Jeesus julisti yksin ruumissa, mutta ei hänkään hengessä. Aamen. - ---
minulla on vahva kirjoitti:
jarmo etkö muista kirjoituksiasi alkuajoiltasi?
näin kirjoitit
lainaus pelastussanoman
10.9.2008
Aina kaksin, kun julistetaan – aina yksin, kun valmistaudutaan
Mooseksella oli Aaron, Elialla oli Elisa ja Paavalilla oli Siilas. Aina kuitenkin saattoi pari myös vaihtua, mutta perusasia oli kuitenkin sama. Heitä oli kaksi ja niin tulee olemaan nytkin, kun Suomi saa herätyksensä. Herätyksen piti alkaa jo nyt elokuussa, mutta Jumalan suunnitelman aika ei ollut vielä täyttynyt. Niinpä pellon reunaan jäi taas ruostumaan monta uutta ja terävää sirppiä.
Minulle on armossa annettu tieto kahdesta kärkijulistajasta, profeetasta Suomessa, jotka molemmat jäävät kun morsian lähtee. Heistä toista saatan seuraillakin lähes päivittäin ja se toinen nimi tulee olemaan suuri, kun hänen aikansa tulee. Tämä toinen suuri profeetta asuu Lapissa Inarin järven rannalla ja hän tietää kohtalonsa, mutta ei vielä myönnä, eikä usko sitä todeksi. Tämä tuleva profeetta jopa vihaa kaikkia kristittyjä, kuin Paavali, ollessaan vielä Saul, koska tietää mikä kivi hänen päänsä päälle on asetettu. Ja se kivi lasti kuumenee pään päällä joka päivä kuumemmaksi. Hän kuvittelee tätä hänelle asetettua tehtävää lapselliseksi ja älyvapaaksi fantasiatarinaksi, jota joku luulee todelliseksi elämäksi. Usko puuttuu kokonaan. Romahdus jää odottamaan aikaansa ja silloin tämä mies pirstaloituu pahemmin kuin kukaan muu, koska hän tiesi jo kaiken. Tuo tieto nakertaa tälläkin hetkellä hänen päässään, eikä anna rauhaa. Jokainen kristittyjen pieleen mennyt profetia muuttuu naurun hirnahduksiksi ja pilkkasanoiksi, mutta rauhaa sielu ei silti koskaan saa.
Tämä mennyt elokuu oli kuin kliimaksi, joka jäi saavuttamatta.
Näytti täysin varmana jo siltä, että nyt se kaikki alkaa. Sitten kaikki hiljeni kuin mitään ei enää olisi. Profetoinnit lakkasivat ja tuli äänettömyys. Edellisessä jutussa menin hätäisesti hieman liian pitkälle, koska se seitsemäs sinetti avataan kylläkin vasta kun morsian on poissa, jota kestää noin puoli hetkeä, eli noin puolisen vuotta. Täytyy vaan muistaa, että tällä hetkellä Jeesus saattaa hakea koska tahansa morsiamen pois. Eli siis, ole valmis. Viides sinetti on kuolleiden ylösnousemus, kuudes ja seitsemäs sinetti ovat yhtäaikaisia ensimmäisen pasuunan kanssa, jossa on paljon asiaa samalla kertaa.
HUOM TÄMÄ KOHTA!
Toinen noista tulevaisuuden julistajista asuu tässä lähelläni ja näen hänestä hyvin paljon. Hän on esimerkillinen kristitty, mutta jotain kummallista siinä silti on. Hän on saanut profetioita ja tietää hyvin myös kohtalonsakin, joka on peräti kovin merkillistä. Olen huomannut mm. viime kesänä, heti alkukesästä, että nyt häneen syttyi se profeetan palo. Hän aloitti selvästi suuren sivun kääntämisen uudelle lehdelle. Sitten se kaikki pysähtyi kuin seinään. Hän ikään kuin putosi vielä alemmas missä oli ollut ennen. Minä mietin että mikäs ihmeen kumma tämä nyt on?
Selitys löytyy juuri tästä elokuusta. Täällä oli se toinen kliimaksin katkeaminen, joka johtaa uuteen ja vielä voimakkaampaan kasvuun noin puolen vuoden kuluttua tästä. Jumalan suunnitelma on monimutkainen ja ihminen on aina siinä jäljessä, eikä osaa kuin selitellä, niin valitettavasti minäkin. Jumalalla on silti ollut tapana valmistella tulevaa, kuin nuotiota, jossa on aluksi pieni liekki, jota viritellään. Välillä se sammuu pieneksi hiillokseksi, jossa se kerää lämpöään pienellä alueella ja voimaa suureen paloon, kunhan siihen puhalletaan jälleen uusi henki. Lopulta kun viimeinen Jumalan henkäys puhalletaan valmiiseen hiillokseen, se roihahtaa täyteen paloon.
Silloin nämä kaksi, muiden julistajakaksikkojen mukana, joita on yhteensä 12 miestä (heissä ei ole yhtään naista, koska tämä on Jumalan säätämä roolijako, eikä ihmisen), he lähtevät julistamaan ja herättävät koko Suomen maan. Kun Suomi on herännyt, se ei heille riitä, vaan he julistavat koko maailmassa. Herätys alkaa Inarin järven rannalta ja saapuu hiljalleen eteläsuomeen, herättäen koko maan. Täältä eteläsuomesta se herätys lähtee niin itään, kuin länteenkin ja jatkaa suoraan etelään. Julistuksen reitti muodostaa ristin muotoisen kuvion, jossa ristin keskus on täällä miehittämättömässä eteläsuomessa. Silloin ei ole kielimuurit esteinä, eikä hengen puuttuminen, koska Pyhä Henki on laskettu kaiken lihan päälle. Vain Jeesus julisti yksin ruumissa, mutta ei hänkään hengessä. Aamen.Koskiko kun järki lähti.
- armon öljyä
Noniin sekopäät.
Keksin tuon aloituksen "profetian" ihan omasta päästäni hetken mielijohteesta.
Kaikki väitetyt profetiat ovat P-A-S-K-A-P-U-H-E-T-T-A.
Ymmärtäkää hihhulit, että elätte valhetta. Se valhe sekoittaa teidän ja teidän lähimmäistenne päät. Se aiheittaa ihan konkreettista kärsimystä kun mielenterveysongelmat alkavat manifestoitua psykosomaattisina oireina.
Jos teissä on pisarakaan rehellisyyttä jäljellä niin heittäkää hyvästit raamattu-satukirjan höpötyksille. - 4+6
Käänny ja tee parannus. Pyydä armoa Jeesukselta.
- minulla on vahva
luitko ees tosta kejtusta muuta kun ekan viestin?
- minulla on vahva
luitko ees tosta kejtusta muuta kun ekan viestin?
mielenkiintoisia näkujä tullut pihon sivulle ja minulla on tunne että nämä liittyy minuun?
1.3.2013
Nimimerkin "Power with God" näky 28.2.2013
Torstaina 28.2.2013 Turku rukoilee -illassa sain näyn.
Ensimmäisen rukouksen aikana näin ristin pystyssä vihertävässä maassa. Aika läheltä maan pintaa risti meni yhtäkkiä - oik. alaviistoon suunnassa - poikki ja kaatui taaksepäin maahan. Sitten risti näytti kuin "sulautuvan" maahan.
___________________________________________________________________________________________________
1.3.2013
Nimimerkin "Power with God" ilmestys 28.2.2013
Torstaina 28.2.2013 Turku rukoilee -illassa sain ilmestyksen.
Kun eri seurakuntien papit rukoilivat, silmiäni kuumotti, ja sitten kuulin sanat "Profetoi Suomesta: kapea rako". Samalla näin kirkkaan suoran viivamaisen kapean raon, joka oli reunoiltaan kirkkaan valkoinen ja keskeltään vaaleansininen.
Ymmärrys: Rako on uskovien ja ei-uskovien välinen kuilu, joka on nyt pienimmillään.
Rukousaiheiden puolesta rukoiltaessa näin jonkinlaista koneistoa liikkeessä ja sain tiedon sanat "Iso koneisto on jo liikkeessä". - minulla on vahva
mielenkiintoisia näkujä tullut pihon sivulle ja minulla on tunne että nämä liittyy minuun?
1.3.2013
Nimimerkin "Power with God" näky 28.2.2013
Torstaina 28.2.2013 Turku rukoilee -illassa sain näyn.
Ensimmäisen rukouksen aikana näin ristin pystyssä vihertävässä maassa. Aika läheltä maan pintaa risti meni yhtäkkiä - oik. alaviistoon suunnassa - poikki ja kaatui taaksepäin maahan. Sitten risti näytti kuin "sulautuvan" maahan.
___________________________________________________________________________________________________
1.3.2013
Nimimerkin "Power with God" ilmestys 28.2.2013
Torstaina 28.2.2013 Turku rukoilee -illassa sain ilmestyksen.
Kun eri seurakuntien papit rukoilivat, silmiäni kuumotti, ja sitten kuulin sanat "Profetoi Suomesta: kapea rako". Samalla näin kirkkaan suoran viivamaisen kapean raon, joka oli reunoiltaan kirkkaan valkoinen ja keskeltään vaaleansininen.
Ymmärrys: Rako on uskovien ja ei-uskovien välinen kuilu, joka on nyt pienimmillään.
Rukousaiheiden puolesta rukoiltaessa näin jonkinlaista koneistoa liikkeessä ja sain tiedon sanat "Iso koneisto on jo liikkeessä".Dan. 8:23
23. Ja heidän valtansa lopulla, kun LUOPIOT ovat täyttäneet syntiensä mitan, nousee kuningas, kasvoilta röyhkeä ja juonissa taitava.
tiedätteö ketä nämä luopiot ovat jotka täyttävät tämän synnin mitan?
semmosia kun minä, kukaan muu ei voi olla semmonen luopio kestä tässä puhutaan kuin meikäläinen ja kaltaiseni.
tiedättekö mitä sitten tapahtuu kun tämä tulee täyteen?
voin sanoa että ei enää mene kauaa tähän.
pitäähän jonkun tämäkin osa tehdä ja täyttää.
- 23erfg
Tuo "tutkitusti luotettavasta lähteestä" oli ihan helevetin hauskasti sanottu :)
- zzzzzzzzz
5. Katso, minä lähetän teille profeetta Elian, ennenkuin tulee Herran päivä, se suuri ja peljättävä.
6. Ja hän on kääntävä jälleen isien sydämet lasten puoleen ja lasten sydämet heidän isiensä puoleen, etten minä tulisi ja löisi maata, vihkisi sitä tuhon omaksi. - tarabichi profetia
Among people of a nation far in the north a little man will appear who will teach men about love and compassion, but there will be many Judas and hypocrites around him so that he will have many ups and downs. Not one of these hypocrites will want to know what is real human grace, but his wise books will remain, and all the words he will say [tape recordings?], and then then people will see how self-deceived they were.
- ---
Just nii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2139193
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265948- 1024848
- 584823
- 843929
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743463- 583437
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262916Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv522825- 432681