Ääriuskovainen pyykkieni kimpussa :(

Aleksandra 1987

Olen 25-vuotias opiskelijanainen. Pesukonetta ei asuntooni saa mahtumaan, joten turvaudun monen muun asukkaan tapaan yhteiseen pyykkitupaan. Pesen normaalisti pyykin ja jätän ne kuivumaan. Eräänä päivänä oli sitten yllätys vastassa kun kävin hakemaan vaatteita pois:

Kaikki alusvaatteeni oli kerätty narulta pois ja laitettu mustaan avonaiseen muovikoriin. Päällä oli paperilappu jossa luki "kasva synneistäsi aikuiseksi" Uskomatonta! Muihin kuin pikkuhousuihin ja liiveihin ei oltu koskettu. Nappasin pyykkini ja tuon korin mukaani enkä varmana enää käytä pyykkitupaa kyseisen hiipparin pelossa. En ymmärrä mihin olen syyllistynyt että tarvitsee jaella tuollaisia lappusia ja koskea pyykkeihini?

Siis oletan että rapun ääriuskovainen on ollut asialla. Viime kesänä hänellä oli tapana silloin tällöin julistaa Raamattua omalta parvekkeeltaan niin, että pihalla leikkivät lapsetkin säikkyivät. Sama tyyppi on myös todennäköisesti jaellut kristillisiä lehtisiä ihmisten postiluukkuihin.

Olen ahdistunut tapauksesta. Mitä minun pitäisi tehdä?

267

11328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoja..

Voit ilmoittaa asiasta talosi isännöitsijälle tms... riippuu millaisessa talossa asut, onko vuokratalo, yksityinen vai mikä. Kyllä pitäisi saada kuivattaa kaikkea pyykkiä siihen varatussa paikassa.

Mutta toiseksi tulee mieleen " sairas ihminen"- henkisesti sairas, jonka luonteenpiirteet eivät häviä minnekään eikä ajatuksen kulkuaan voi kukaan ulkopuolinen muuttaa. Kiihkouskovaiset voivat olla hyvin häikäilemättömiä ja luulla olevansa aina oikeassa.

• sormen jälki

Hei toivottavasti säilytit sen lapun siinä voi olla kirjoittajan sormen jäljet .. Ilmoitus poliisille niin pian kuin mahdollista ............

• Niinpäniin
        sormen jälki kirjoitti:

Hei toivottavasti säilytit sen lapun siinä voi olla kirjoittajan sormen jäljet .. Ilmoitus poliisille niin pian kuin mahdollista ............

Just joo.

• XDXDXDXDXD :D
        Niinpäniin kirjoitti:

Just joo.

Vittu mä repesin tolle sormenjälkijutulle!!!

• Eroakirkosta.fi

Tai sitten eroat kirkosta, hehe, se kun on varsin suosittua nykyään aina uskovaisten tehdessä terroria.

• juupajuuniin
        Eroakirkosta.fi kirjoitti:

Tai sitten eroat kirkosta, hehe, se kun on varsin suosittua nykyään aina uskovaisten tehdessä terroria.

Miten se häiriköintiin auttaa, hehe?

• Uskovainen itsekin.

Minun suku on kyllä kaikki miltei uskovaisia, mutta eivät todellakaan koskisi toisteen ripustamiin pyykkeihin, pidenminkin toisinpäin...erittäin lojaalia porukkaa.
        Puhun nyt ristinuskovaisista ihmisistä vaan, muista en tiedä.

• Uskovainen, uskis 11

Sairaita ihmisiä on kaikissa ryhmissä. Ns. uskonnollisuus voi vain tuoda kiusallisia piirteitä mieleltään sairaale ihmiselle.
        Kiihkouskiksetkin voivat olla häikäilemättömiä, totta, mutta samalla tavalla,
        ei uskovaisetkin, voivat olla kiihkomielisiä.

Mutta oikeesti, sehän on vain ilo silmälle, jos näkee hyvännäköisiä alusvaatteita vaikka narulla roikkumassa - siitä voi päätellä, että niiden kantaja on myös itsestään huolehtiva.
        Ja kovin vakavasti ei tuollaista "provokaatiota" kannata ottee. Voipi vaikka kiittää epäilemäänsä henkilöä, pakkausavusta. Kun antautuu juttusille, saattaapi, molemminpuolin tapahtua asioiden oivaltamista - niinkuin muutenkin sosiaalisessa kanssakäymisessä tapahtuu.

• lollero5
        sormen jälki kirjoitti:

Täällä taas joku pölvästi katsonut liikaa CEEÄSII:tä Ei luoja mikä vajukki :D

• Huh huh
        Uskovainen, uskis 11 kirjoitti:

Sairaita ihmisiä on kaikissa ryhmissä. Ns. uskonnollisuus voi vain tuoda kiusallisia piirteitä mieleltään sairaale ihmiselle.
        Kiihkouskiksetkin voivat olla häikäilemättömiä, totta, mutta samalla tavalla,
        ei uskovaisetkin, voivat olla kiihkomielisiä.

Mutta oikeesti, sehän on vain ilo silmälle, jos näkee hyvännäköisiä alusvaatteita vaikka narulla roikkumassa - siitä voi päätellä, että niiden kantaja on myös itsestään huolehtiva.
        Ja kovin vakavasti ei tuollaista "provokaatiota" kannata ottee. Voipi vaikka kiittää epäilemäänsä henkilöä, pakkausavusta. Kun antautuu juttusille, saattaapi, molemminpuolin tapahtua asioiden oivaltamista - niinkuin muutenkin sosiaalisessa kanssakäymisessä tapahtuu.

No empä mä mitään orgasmeja ole saanut rintaliivejä ja pikkareita kuivausnarulla nähdessäni.

• ;))
        Huh huh kirjoitti:

No empä mä mitään orgasmeja ole saanut rintaliivejä ja pikkareita kuivausnarulla nähdessäni.

sullla vaan ei ole mielikuvitusta ... aah sitä elämän suolaa

• Ennen Siperiaan!
        Eroakirkosta.fi kirjoitti:

Tuollaisten tyyppien hyväksynnät tulisi panna pää roostokin väliin ja kiristää kunnes usko muuttuu.Paholaisen nuoleminen vain pahentaa oloamme.On jokin suhteellisuuskin olemassa rikollisten ja mielisairauksien välillä verrattuna ihmisten oikeus elää rauhassa ja maksaa viellä kyseisten olot ja hoidot verovaroillaan.

• Tee n'in.

PESELKKARIT KOTONA TAI TUO NE KUIVUMAAN ASUNTOOSI>

• hjgkfld
        Tee n'in. kirjoitti:

PESELKKARIT KOTONA TAI TUO NE KUIVUMAAN ASUNTOOSI>

TUO?

Miten niin tuo tahdotko ne omaan asuntoosi?
        Oletko sinä sitten aloittaja?

Normaali verbi oli vie ne ....

• dfsgdfgsdfg

hae pyykkisi pois kun ne on kuivunut. sitä kuivaushuonetta käyttää muutkin kuin sinä.

• uskoo ken tahtoo

Ja sitten heräsit......ei kannata uniaan tänne kirjoitella.

• Hohoejrgerg

Meneppä sä skitsofreenikko kirjoittelemaan noita sun ärsyttäviä "ja sitten heräsit"-juttujas muualle. Taidat ollakki just se joka hipelöi aloittajan vaatteita.

• joopajoooo

Hohhoijaa. Nykyään tuntuu että ainoa ihmisryhmä, jota saa ja tulee parjata on uskovaiset. Onhan heissäkin sairaita ja voivat toimia omituisesti, niinkuin valtaväestössäkin. Mutta toivottavasti nyt löydät ratkaisun tähän tilanteeseen. Joka tapauksessa, uskovat on aivan normaalieja ihmisiä. Tuohan oli sitä paitsi Sun olettamus, että kyseessä olisi tämä yksilö.

• justiinsa joo

Niin että ihan joku ateisti on käynyt synneistä sinne kirjoittelemassa?

• xxxx

Miten niin ovat normaaleja? Aikalailla näyttää kyseinen toiminta epänormaalin tekemältä. Kukin saa uskoa mihin tykkää, mutta pitäkööt syntinsä ominaan.

• ent. uskovainen

"Joka tapauksessa, uskovat on aivan normaalieja ihmisiä."

Eikö tuo riipu siitä miten normaaliuden määrittelee?

Jos ihminen tosissaan uskoo Raamattuun tai johonkin muuhun uskonnolliseen tekstiin, alkaa ihminen noudattamaan näiden tekstien ohjeita. Jos olet tutustunut esimerkiksi Raamattuun, tajuat ettei ihmisestä tule normaalia ihmistä jos ihminen alkaa robotin tavoin toimimaan noudattaen Jumalan ohjeita sen sijaan että pyrkisi analyyttisesti näkemään mikä on viisasta elämän suhteen. Raamattu nimittäin kehoittaa luopumaan analyyttisyydestä.

• Pierumaha
        ent. uskovainen kirjoitti:

"Joka tapauksessa, uskovat on aivan normaalieja ihmisiä."

Eikö tuo riipu siitä miten normaaliuden määrittelee?

Jos ihminen tosissaan uskoo Raamattuun tai johonkin muuhun uskonnolliseen tekstiin, alkaa ihminen noudattamaan näiden tekstien ohjeita. Jos olet tutustunut esimerkiksi Raamattuun, tajuat ettei ihmisestä tule normaalia ihmistä jos ihminen alkaa robotin tavoin toimimaan noudattaen Jumalan ohjeita sen sijaan että pyrkisi analyyttisesti näkemään mikä on viisasta elämän suhteen. Raamattu nimittäin kehoittaa luopumaan analyyttisyydestä.

Minä olen uskovainen, mutta ei minun tarvitse elää kuin robotti, miksi pitäisi? Pystyn ajattelemaan, toimimaan ja elämään täysin normaalin ihmisen tavoin. En tiedä mitä itsellesi kävi, kun sanot olevasi entinen uskovainen. Raamatun tarkoitus ei ole se, että sinun pitäisi noudattaa sanasta sanaan aivan täysin siitä poikkeamatta ja elää sen mukaan. Siitähän hulluksi tulisi. Mieti nyt, että esimerkiksi lukisit kirjan jossa neuvotaan, miten iskeä nainen. Luet kirjan ja teet täsmälleen niinkuin kirja sinua on opettanut. Et tee mitään poikkeavuuksia, etkä tuo mitään omaa iskuyritykseesi vaan ainoastaan niin, kuin on kirja opettanut. Voisin kuvitella, että useamman treffin jälkeen voi alkaa kyrsimään, kun homma ei toimi. Raamattu näyttää suunnan ja Jumala ohjaa meitä sen mukaan miten voisi löytää hyvän elämän itselleen, mitä elää. Uskominen siihen, että Jeesus on meidän vuoksi kuollut riittää. Ps 32:9 Älkää olko kuin järjettömät eläimet,
        kuin muulit ja hevoset,joita täytyy hillitä suitsilla ja kuolaimilla,
        muuten ne eivät suostu ohjattaviksi.
        Jumala on antanut meille valinnan vapauden. Valitsimme tai teimme päätöksiä minkälaisia vaan elämässämme Jumala ohjaa meitä aina. Kyseinen psalmi tarkoittaa sitä, että Jumala haluaa ojata meidät oikealle polulle tilanteissa ja elämässä ylipäätään, mutta itsekyydessämme ja ylpeydessämme emme sitä huomaa, mikä meille olisi parasta, joten toimimme oman pään mukaan emmekä luota siihen, että Jumala on meitä valmis ohjaamaan. Tästä asiasta psalmi varoittaa ja kehoittaa sinua luottamukseen. Okeeeeei. En tiedä meninkö jo aiheesta vähän ohi, mut ei kai siinä mitään. KEEP IT REAL !!!!!!!!!! :P

• itse syyllisiä

Kyllä te uskovaiset olette sen osaksenne saamanne pilkan ihan itse omalla toiminnallanne ansainneet. Te olette AINA lähettämässä milloin mistäkin syystä ihmisiä helvettiin ja tuomitsemassa kaiken mahdollisen syntinä. Itse tunnen lähinnä syvää vihaa uskovaisia kohtaan ja hyvin syvää vastenmielisyyttä koko Jeesus-uskoa kohtaan.

Olen joutunut uskovaisten kanssa napit vastakkain järjestyksenvalvojanakin. Sitä ei osata totella sääntöjä kun järkkäri käskee poistumaan. Silloin poistutaan kun käsketään ja jos ei poistuta kun käsketään niin sitten poistaa poliisi ja niin poisti ko. tilanteessakin. Järjestyskenvalvojan ei tarvitse perustella päätöstään poistaa henkilöitä valvottavalta alueelta.

• Nehän ne
        justiinsa joo kirjoitti:

Niin että ihan joku ateisti on käynyt synneistä sinne kirjoittelemassa?

ateistit aina provoilee.

• Mutta sinä
        itse syyllisiä kirjoitti:

Kyllä te uskovaiset olette sen osaksenne saamanne pilkan ihan itse omalla toiminnallanne ansainneet. Te olette AINA lähettämässä milloin mistäkin syystä ihmisiä helvettiin ja tuomitsemassa kaiken mahdollisen syntinä. Itse tunnen lähinnä syvää vihaa uskovaisia kohtaan ja hyvin syvää vastenmielisyyttä koko Jeesus-uskoa kohtaan.

Olen joutunut uskovaisten kanssa napit vastakkain järjestyksenvalvojanakin. Sitä ei osata totella sääntöjä kun järkkäri käskee poistumaan. Silloin poistutaan kun käsketään ja jos ei poistuta kun käsketään niin sitten poistaa poliisi ja niin poisti ko. tilanteessakin. Järjestyskenvalvojan ei tarvitse perustella päätöstään poistaa henkilöitä valvottavalta alueelta.

varmaan olet poistanut uskovaisia, rauhaarakastavia lähimmäisiäsi valvomaltasi alueelta, koska kirjoitat näin:

"Järjestyskenvalvojan ei tarvitse perustella päätöstään poistaa henkilöitä valvottavalta alueelta."

Herää siis kysymys että miksi? Vihasi vimman vuoksiko vain? Osaatko hävetä? Jos niin tee kuten oikein on.

• ent. uskovainen
        Pierumaha kirjoitti:

Minä olen uskovainen, mutta ei minun tarvitse elää kuin robotti, miksi pitäisi? Pystyn ajattelemaan, toimimaan ja elämään täysin normaalin ihmisen tavoin. En tiedä mitä itsellesi kävi, kun sanot olevasi entinen uskovainen. Raamatun tarkoitus ei ole se, että sinun pitäisi noudattaa sanasta sanaan aivan täysin siitä poikkeamatta ja elää sen mukaan. Siitähän hulluksi tulisi. Mieti nyt, että esimerkiksi lukisit kirjan jossa neuvotaan, miten iskeä nainen. Luet kirjan ja teet täsmälleen niinkuin kirja sinua on opettanut. Et tee mitään poikkeavuuksia, etkä tuo mitään omaa iskuyritykseesi vaan ainoastaan niin, kuin on kirja opettanut. Voisin kuvitella, että useamman treffin jälkeen voi alkaa kyrsimään, kun homma ei toimi. Raamattu näyttää suunnan ja Jumala ohjaa meitä sen mukaan miten voisi löytää hyvän elämän itselleen, mitä elää. Uskominen siihen, että Jeesus on meidän vuoksi kuollut riittää. Ps 32:9 Älkää olko kuin järjettömät eläimet,
        kuin muulit ja hevoset,joita täytyy hillitä suitsilla ja kuolaimilla,
        muuten ne eivät suostu ohjattaviksi.
        Jumala on antanut meille valinnan vapauden. Valitsimme tai teimme päätöksiä minkälaisia vaan elämässämme Jumala ohjaa meitä aina. Kyseinen psalmi tarkoittaa sitä, että Jumala haluaa ojata meidät oikealle polulle tilanteissa ja elämässä ylipäätään, mutta itsekyydessämme ja ylpeydessämme emme sitä huomaa, mikä meille olisi parasta, joten toimimme oman pään mukaan emmekä luota siihen, että Jumala on meitä valmis ohjaamaan. Tästä asiasta psalmi varoittaa ja kehoittaa sinua luottamukseen. Okeeeeei. En tiedä meninkö jo aiheesta vähän ohi, mut ei kai siinä mitään. KEEP IT REAL !!!!!!!!!! :P

"Raamatun tarkoitus ei ole se, että sinun pitäisi noudattaa sanasta sanaan aivan täysin siitä poikkeamatta ja elää sen mukaan."

Mikä on Raamatun tarkoitus? Mihin tarvitsemme Raamattua?

"Siitähän hulluksi tulisi."

Sanopa kuule muuta. Toisaalta jos katsomme miten Paavali on elänyt, onko hän elänyt järkevästi kun hän 3 vuotta kyyneleet silmissä yritti toitottaa uskonnollisia käsityksiä ihmisille? (Apostolien teot 20:31)

"Raamattu näyttää suunnan ja Jumala ohjaa meitä sen mukaan miten voisi löytää hyvän elämän itselleen, mitä elää."

Uusi testamentti näyttää suunnan missä ihmisen tulisi lahjoittaa rahat ja omaisuuden köyhille sekä alkaa seuraamaan Jeesusta. No itse en ole tätä tehnyt joten ilmeisesti olen tämän vuoksi syntinen eikä Jeesus ole auttanut minua. Olen kuitenkin jossain määrin pyrkinyt auttamaan heikko-osaisia, mutta olen todennut auttaneeni heitä täysin väärällä tavalla. En ole tuputtanut heille uskontoani koska he vihaavat uskontoja tai hyvyyttä, mutta silti he ovat halunneet olla minun ystäväni. Ilmeisesti minun olisi pitänyt olla tiukempi ja vaatia heiltä jotain, kuten luopumista pahuudesta. Tällöin olisi kuitenkin alkanut tuomitsemaan heitä ja ryhtynyt heidän pelastajaksi sen sijaan että Jumala olisi pelastanut heidät.

"Uskominen siihen, että Jeesus on meidän vuoksi kuollut riittää."

Tarvitsemmeko tätä uskoa tietääksemme mikä on oikeaoppista moraalia tai miten meidän tulisi elää? Mihin tarvitsemme sitä tietoa että Jeesus on joskus elänyt tai kuollut vuoksemme? Jos Jeesus on elänyt ja kuollut vuoksemme, se käy minulle, mutta jos tähän kuolemaan liittyy jotain odotuksia sen suhteen että meidän tulisi elää kuin Jeesus tai kärsiä kuin Jeesus tai jotain muuta, eikö sellaiset odotukset pitäisi ottaa vakavissaan?

"Jumala on antanut meille valinnan vapauden."

Onko lait hävitetty? Eikö lait päde enää? Vai ketä nämä lait koskivat?

- Älkää luulko, että olen tullut hävittämään Lakia tai Profeettoja. En ole tullut hävittämään, vaan täyttämään (Matteus 5:17)

"Kyseinen psalmi"

Nyt katosin kärryiltä.

• Lahkot helvettiin

Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Hankalia ja tosi halveksuttavia ihmisiä ne uskovaiset ovat, varsinkin kaikki lahkouskovaiset. Ovat koko ajan häiritsemässä ihmisiä ja jopa ihan hyökkäävät eri tavoin.

On monia paikkoja jotka he ovat ihan miehittäneet niin, että järkevät ihmiset ei sinne enää edes tule. Eräskin kahvilanpitäjä kertoi, että lahkosukovaisten kokoontuminen hänen liikkeeseensä iltaisin on ajanut kaikki muut asiakkaat pois. Tämän asian tunnetuksi tuleminen on selkeästi vähentänyt asiakasmäärää ja yrittämisen kannattavuutta. Sitten ne vielä häiriköivät ympäristöäkin. Ylimielistä käytöstä, outoa tuijottelua ja ihan sairasta sosiaalista toimintaa. Samalla ne vielä melkein riemusta kiljuvat ja hihkuvat miten paljon parempia ihmisiä he ovat kun ovat kohdanneet jeesuksen elämässään.

Ei uskovaisia tosiaankaan voi muuta kuin syvästi vihata!!! Kyllä jokin konsti pitäisi löytyä siihen, että lahkokirkkotoiminnasta tulisi totaalinen loppu. Ei uskonnon pitäisi olla mikään suojakilpi terrorin harjoittamiselle.

Näiden uskovaisten pahanteoilla on jo niin paljon uhreja, että kyllä sellaiselle henkiselle terrorille pitäisi jokun kuri löytyä.

Sen verran on raamattu tullut tutuksi, että varmasti voi sanoa, että siellä ei kehoteta ketään sellaiseen toimintaan kuin mitä lahkokirkkolaiset tekevät.

Totssu taustalla varmaankin se, että lahkoseurakuntia johtavat sellaiset omaa etua tavoittelevat huijarit, jotka sitten aivopesevät tyhmiä ja ymmärtämättömiä vähäjärkisiä ääliöitä kannattajikseen lupaamalla taivaspaikkoja asioista, jotka järkevien ihmisten mukaan ovat jopa rikollisuutta.

• Näin otaksun

itse syyllisiä kirjoitti: " ... Olen joutunut uskovaisten kanssa napit vastakkain järjestyksenvalvojanakin. Sitä ei osata totella sääntöjä kun järkkäri käskee poistumaan. Silloin poistutaan kun käsketään ja jos ei poistuta kun käsketään niin sitten poistaa poliisi ja niin poisti ko. tilanteessakin. Järjestyskenvalvojan ei tarvitse perustella päätöstään poistaa henkilöitä valvottavalta alueelta."
        ---------

Kokemuksen perusteella olet todennäköisesti ainakin pikkurikkeisiin (ehkä myös suurempiin rikkeisiin) syyllistyvä ns. järjestyksenvalvoja, jos nyt olet järjestyksenvalvoja laisinkaan. Eli jos sinunkaltaisiasi järjestyksenvalvojia on enemmän yhteisössäsi, niin te luotte "mafiatyyppisen" toimintamallin sinne missä pääsette vaikuttamaan vapaasti. Uskovaiset ovat kaltaisillesi vaikea pala, koska pääosin he noudattavat vallitsevia lakeja ja määräyksiä.

• Hyi h*lv*tt*!!!
        Lahkot helvettiin kirjoitti:

Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Hankalia ja tosi halveksuttavia ihmisiä ne uskovaiset ovat, varsinkin kaikki lahkouskovaiset. Ovat koko ajan häiritsemässä ihmisiä ja jopa ihan hyökkäävät eri tavoin.

On monia paikkoja jotka he ovat ihan miehittäneet niin, että järkevät ihmiset ei sinne enää edes tule. Eräskin kahvilanpitäjä kertoi, että lahkosukovaisten kokoontuminen hänen liikkeeseensä iltaisin on ajanut kaikki muut asiakkaat pois. Tämän asian tunnetuksi tuleminen on selkeästi vähentänyt asiakasmäärää ja yrittämisen kannattavuutta. Sitten ne vielä häiriköivät ympäristöäkin. Ylimielistä käytöstä, outoa tuijottelua ja ihan sairasta sosiaalista toimintaa. Samalla ne vielä melkein riemusta kiljuvat ja hihkuvat miten paljon parempia ihmisiä he ovat kun ovat kohdanneet jeesuksen elämässään.

Ei uskovaisia tosiaankaan voi muuta kuin syvästi vihata!!! Kyllä jokin konsti pitäisi löytyä siihen, että lahkokirkkotoiminnasta tulisi totaalinen loppu. Ei uskonnon pitäisi olla mikään suojakilpi terrorin harjoittamiselle.

Näiden uskovaisten pahanteoilla on jo niin paljon uhreja, että kyllä sellaiselle henkiselle terrorille pitäisi jokun kuri löytyä.

Sen verran on raamattu tullut tutuksi, että varmasti voi sanoa, että siellä ei kehoteta ketään sellaiseen toimintaan kuin mitä lahkokirkkolaiset tekevät.

Totssu taustalla varmaankin se, että lahkoseurakuntia johtavat sellaiset omaa etua tavoittelevat huijarit, jotka sitten aivopesevät tyhmiä ja ymmärtämättömiä vähäjärkisiä ääliöitä kannattajikseen lupaamalla taivaspaikkoja asioista, jotka järkevien ihmisten mukaan ovat jopa rikollisuutta.

Joo, ei normaalit ja fiksut ihmiset tietenkään sille mene mihin hihhulit ja kaikki idiootit jeesustelijat kokoontuvat öykkäämään ja häiriköimään pelkällä olemassaolollaan.

• Oksettaa niin
        Hyi h*lv*tt*!!! kirjoitti:

Joo, ei normaalit ja fiksut ihmiset tietenkään sille mene mihin hihhulit ja kaikki idiootit jeesustelijat kokoontuvat öykkäämään ja häiriköimään pelkällä olemassaolollaan.

Ei ne uskovaiset mitään oikeita ihmisiä ole!!!

Ovat vain pimahtaneita ja yksinkertaisia mieleltään sairaita elukoita, joita ei pidä arvostaa ja kunnioittaa millään tavalla.

Parempi kiertää kaukaa, ihan jo oman edun vuoksi. Ei pidä edes alistua keskustelemaan mistään mitään heidän kanssaan.

Pitää vain sylkäistä päin, jos on siihen tilaisuus.

• Totuus elämästä...
        Lahkot helvettiin kirjoitti:

Joo, ei sitä vaan mitenkään voi järjellä ymmärtää, miten äärettömän tyhmiä ja yksinkertaisia ihmisiä uskovaiset ovat. Jos aikuinen ihminen tekee tai sanoo jotakin uskonnon nojalla tai perusteella, niin se ei voi olla merkki mistään muusta kuin järjen vähyydestä tai mielisairaudesta. Sama pätee yhtä lailla valtionkirkon ja valtauskontojen kihkoilijoihin kuin myös lahkolaiskirkkoihin. Vain ymmärtämättömiltä pikkulapsilta voisi odottaa sellaista toimintaa käytöstä kuin jota uskovaiset esittävät ja tuovat esille. Käsittämätöntä kerrassaan aikuisilta ihmisiltä.

• Voi sääli
        Hyi h*lv*tt*!!! kirjoitti:

Eilen tulin junassa töistä kotiin ja käytävän toiselle puolelle sattui kaksi puheidensa perusteella helluntailaista henkilöä. Toinen heistä nuori ja toinen keski-ikäinen. Se nuorempi puhui ihan käsittämättömiä siitä, miten jumala olisi häntä puhutellut ja että hän olisi kokenut jumalan hengellisen kosketuksen. Sitten selvisi, että tämä puhuttelu olikin tapahtunut hänen opettajansa suulla jossakin leiritilaisuudessa.
        Voi jumaalaut sentään!!! Tollikka uskoo sen jonkin aivopesijänsä sössötyksen olevan jumalan puhuttelua ja hengellistä kosketusta!!!
        Kyllä ihmiset ympärillä ihmettelivät ja naureksivat jutuille. Kyllä tuntui ihan pahalta, kun aikuiset ihmiset puhuvat asioita, joita ei voisi kuulevan edes sellaisen suusta, jolla älykkyysosamäärä on korkeintaan puolet kengännumerosta.
        Kyllä taas vahvistui käsitys siitä, että ei ne lahkolaiset tosiaankaan ole mitään täysjärkistä porukkaa. Kyllä tosiaan käy heidän totaalinen tyhmyytensä niin sääliksi!!! Miten ihmiset voivat olla äärimmäisen tyhmiä!!!

• Yksinkertaista

Hommaa pieni pyykkiteline ja kuivaa kamppeet omassa asunnossa

• lahjaksi55

käy viemässä pikkarit sille lahjaksi :))

• :D ...

Joo, jotkut oikein pornostringit postiluukusta!

• Atte Ateisti
        :D ... kirjoitti:

Joo, jotkut oikein pornostringit postiluukusta!

Luonnollisesti pari päivää jalassa pidetyt, niin että kyylä saa tumputella.

• Saarnaaja69

Pistät ristin roikkumaan narulle ylösalaisin.

• :D ...

Sekin on hyvä...

• tv121

Voisiko se olla rofokaatio kun ei ole tiedossa kuka.

• Mielisairas naapuri

Uskovaisuus on mielisairautta.

• kaikkea on

Älä välitä, ellei vaatteita ole kadonnut. Pitääkö sinne kuivaushuoneeseen mennä, jos ei kestä katsoa toisten pyykkiä? Kyllä niitä hulluja riittää joka lähtöön.

• oiuwe

Eikö ne pikkupyykit vois kuivata kotona pienellä kuivaustelineellä, vievät tilaa isoilta pyykeiltä joita ei ole mahdollista muualla kuin kuivaushuoneessa kuivata. Törkeästi tehty naapuriltasi, mutta kyllä itseäkin ärsyttää kun pitäisi isoja lakanoita kuivata, mutta narut on täynnä sukkia ja alusvaatteita.

• vedä kuivat

Sitä varten on kuivaushuoneen varaus lista,ettei kaikki tunge rättejään samaan aikaan

• heh.
        vedä kuivat kirjoitti:

Sitä varten on kuivaushuoneen varaus lista,ettei kaikki tunge rättejään samaan aikaan

"ettei kaikki tunge rättejään samaan aikaan"

:D Kuulostaa hauskalta. Suosittelen pyykkitelinettä myös.

• Seuraappa asiaa

Heh, vanha ateistien konsti saada kirkolle vihamiehiä.
      Ei muuten ollut eka kerta, oliko Vantaalla tämäkin ateistin vihanlietsonta ?

Siellähän on se porukka joka moista harrastaa.
      Kerrankin yhdellä ostarilla saarnasivat kovasti ja sitten nauroivat ihan kippurassa autossaan.

• vapaa oot

et oo suullistynyt mihinkään vaan naapurisi ei ole tasapainossa itsensä kanssa .Älä syyllistä itseäsi hommaa lukko pyykkituvan oveen ilmoita asiasta isännöitsiälle

• SilavaSikaa

MuslimiMamuttajat asialla. Huntukansa opettaa kantasuomalaisia..??!!

Ruokakaupoissakin on näille muslimeille sianlihat eroteltava eri kylmiöihin, kohta niille on rakennettava omat ruokakauppansakin.

Ripusta siannahkaa ta silavaa pikkuhousuihisi seuraavalla kertaa, niin mamuttajat jättää rauhaan.

Mutta kait jokaisella on sevverta narua että pystyy jonkinlaisen pyykkinarun kämppäänsä patteriputken ja kattokruunun väliin viritteleen, että voi intiimimmät pyykkinsä sinne ripustaa.??

• tikustaasia

Enkö oo antanu rahhoo käyvä Lieksassa!!

• nunnia ja huoria

Onhan noita kiihkoilijoita ja fetissejä...minun äidiltä varastettiin satiiniset alushousut pyykkituvasta. On kuivattanut siitä lähtien alusvaatteet asunnossaan.

• SpermaRoiskeet

Jos sä olit pessy ne niin huonosti ja vanha sperma ja muut eritteet lemus niistä nuhjuisista kusenkeltaisista marttamallin alushousuistasi, (ulottuu puolreiteen kuminauhapuntein) niijotta muut pesutuvankäyttäjät joutu kumihnsakoill siirtään ne syrjään.

Osta sellaset mustat pitsipökät ja pese roskeet huolellisemmin enskerralla.

• Mörhö

Nimim, Sperm...: taisit olla asialla siellä pyykkituvassa. Hanki seksiseuraa niin ei tarvtsei toisten hajuja nuuhkia. Onko lääkityksesi kohdallaan?

• eiköhän se siitä

1. Pistä lappu kirjekuoreen ja säilytä toistaiseksi. Jos vastaavaa toistuu, mene lapun kanssa poliisin puheille.

2. Ilmoita isännöitsijälle. Häneltä saat kuulla jos muillakin on ollut samanlaisia ongelmia ja voiko asialle tehdä jotakin.

3. Hommaa pieni pyykkiteline ja ota pikkupyykkisi kotiin kuivumaan. Sinulla oikeus kuivattaa alusvaatteessi kuivaushuoneessa, mutta oman mielenrauhasi takia kannattaisi ehkä kuivata kotona. Jos on vaikka joku perverssi kyseessä, niin etpähän suo sitä iloa hänelle, että pääsee klähmimään sinun alusvaatteitasi.

• vewger

Luulen että sen uskovaisen mielestä pikkuhousuja ja rintaliivejä ei pitäisi kuivattaa julkisella paikalla.

• xxxx

Tai jos kyseinen henkilö pukee alusvaatteet suoraan pyykkikoneesta päälleen ja nautiskelee kosteudesta. Katsokaas kaikki eivät enää muuten kostu.
        Saattaa siinä olla usko koetuksella, kun kusenhaju sekoittuu kosteisiin pöksyihin.

• ei uskonnon asia

Olisihan se hyvä jos taloyhtiössä pyykinkuivatusta varten olisi kuivausrumpu. Tarkoitan sillä sitä että voisi nämä arat, pikkuhousut ja rintaliivit ainakin kuivattaa siinä. Ei tarvitsisi ripustella niitä pikkuvaatteita kaikkien nähtäväksi yleiseen kuivaushuoneeseen. Tästä varmaankin ollut kysymys.
      Meidänkään taloyhtiössä ei oikein katsota hyvällä ihmisten pikkuhousuja ja rintaliivejä, se on niin yksityistä. Siitä ei ole ollut mitään kieltoakaan mutta näin se menee meillä.

• ex-VVO

"Olisihan se hyvä jos taloyhtiössä pyykinkuivatusta varten olisi kuivausrumpu."

Omassa kerrostaloyhtiössä on sekä pesukone, kuivausrumpu, että kuivaushuone kondensoivalla ilmankuivaimella (toimii kompressoritekniikalla).

Mutta kun pesukoneellinen maksaa 2 euroa ( mpm) niin kuivausrummun käyttö maksaa vielä toiset 2 euroa ( mpm). Onko 4 euroa pesukoneellisesta enää kohtuullinen hinta ?

Olen aiemmin asunut VVO -vuokratalossa, ja siellä taas pesu muutettiin ilmaiseksi, perusteena se, että kotikuivaus kostuttaa talon rakenteita ja siksi on parempi käyttää kuivausrumpua tai -huonetta.

Nykyisin siis omistusasunto.

• huono idea

Kuivausrumpu on ihan järkyttävä vaatteentuhoaja, erityisestikään nuo herkät , usein elastaania sisältävät alusvaatteet ei siitä tykkää...

Todella lapsellista ja epäkypsää on nolostella alusvaatteita. Kasvakaa aikuiseksi.

• ennen oli ennen
        huono idea kirjoitti:

Kuivausrumpu on ihan järkyttävä vaatteentuhoaja, erityisestikään nuo herkät , usein elastaania sisältävät alusvaatteet ei siitä tykkää...

Todella lapsellista ja epäkypsää on nolostella alusvaatteita. Kasvakaa aikuiseksi.

No se on tietyn ikäluokan tapa. Minunkin mummoni laittoi alusvaatteet kuivumaan aina lakanoiden alle, kun piti sopimattomana, että alusvaatteet olisi joku muu nähnyt.

Ajat muuttuu, me niiden mukana.

• No....kyllähän aikuisen jo pitäisi ymmärtää tuollaiset "häiriköt" mutta lasten puolesta pitäisi jo ryhtyä toimiin.

Voihan tämän raamatun julistajan puheet nauhoittaa/kuvata ja tehdä tutkimuspyyntö poliisille jos se on häiritsevää.

• elv5

Asialla voi tod. näk. olla vanhoillislaestadiolaiset. Kumma uskonto, sallii pedofilian ja huorin tekemisen, mutta ei tällaista.

• Viikko ilmanPikkuhou

Ripusta seuraavallakertaa pikkareittes pyykkipoikaan lappu jossa on puh.numerosi.

Siitvoi synyy ihana romassii, niinettä et ehdi viikkoon käyttää pikkuhousuja lainkka.?

• 10+21

Pyykkisi tuomitsi kuitenkin joku joka on itse menettäny neitsyytensä 13 vuotiaana,vetäny perskännit 14 vuotiaana,tehny abortin 17 vuotiaana ja joka tunnetaan paikallisessa seurakunnassa pyytteetömänä ja oikeamielisenä moraalinvartijana.

• ihme näpelöijiä

Miulla oli kerran joku naapuri (en koskaan saanut selville kuka ja olen jo muuttanut pois kyseisestä taloyhtiöstä) joka viikkasi pyykkini joka kerta kuivaushuoneen vieressä olevalle penkille. Asia häiritsi minua todella paljon, ensinnäkin koska en halunnut olla kenenkään tiellä ja toiseksi jos joku näpelöi vaatteitani (alkkarit tms. yök..).

Kävin kerran jopa kolmelta yöllä tarkistamassa olisiko pyykkini jo kuivat - eivät olleet - ja seuraavana aamuna klo 9 ne oli jo viikattuna penkillä. Kerran jätin lapun "Hei sinä joka siirtelet ja näpelöit pyykkejäni - kenen laskuun pesetän pyykit uudestaan?" Sen jälkeen näpelöinti loppui...

• sillaisiis

Haahahhhhh aaahhh haahha ahhhhah hhhahhah olipa se lipa se plipa se

• Ei kukaan urputa

Muuta maalle omaan mökkiisi, siellä voi tuulessa lepatlla pyykkiään eikä kukaa urputa.

• mummokalsarien pelko

Mitäs tuosta.
      Peset pyykkisi edelleen, itse veisin alusvaatteet huoneeseen kuivamaan ja muun pienen pyykin muutenkin ilman hiippareitakin. Isompien kuivaaminen vaatii tilaa enemmän, ne sinne narulle.
      Ja laput talteen ja isännöitsijälle tiedoksi.

• pesut1

Juuri noin voisit minunkin mielestäni toimia.

• perussettiä

"Olen ahdistunut tapauksesta. Mitä minun pitäisi tehdä?"

Älä ahdistu. Todennäköisesti naapurisi mielen oli ottanut demonit haltuun, mutta eiköhän se naapuri tuosta vielä laannu.

• Kyllä kansa tietää!

Meillä on iso taloyhtiö ja yhteinen pyykinkuivaushuone. Olen asunut tässä talossa 20 vuotta ja koskaan en ole nähnyt pyykkituvassa naisten pikkupöksyjä vaan jokainen haluaa kuivattaa ne omassa kylpyhuoneessaan. En oikeastaan ihmettele, miksi asia ärsyttää joitakin. Kyllä yleinen mielipide on sellainen, että ei pikkupöksyjä yhteiseen kuivatustilaan. Entä hygieenisyys? Onko jollakin hiivasieni ja onko hän tietoinen, että sellaiset pikkupöksyt täytyy pestä vähintään 60:ssä asteessa? Mitä tapahtuu, kun puhallin laitetaan päälle ja pyykkituvassa leijailee kaiken maailman bakteerit?

• lekuri1

Kaikkien ihmisten normaaliin ihon eliöstöön kuuluu hiivasieniä. Hiivatulehdus aiheutuu vastustuskyvyn heikkenemisestä esim. antibioottikuurin vuoksi.

• TEE VALITUS

Asiantuntija vois vastata tohon bakteeri juttuun.
        ALUSVAATTEET PITÄS VOIDA PESTÄ 60 KYMPIS...uusavuttomat ei huomioi tätä asiaa mikä jo ostaessa pitäs ottaa huomioon. TOISAALTA PESULAT KÄYTTÄÄ 70 KYMPPIN ASTEISTA VETTÄ, JUST HYGIENIAN VUOKS.
        Joo kaikki pikkupyykki ei oikein sovi yleiseen kuivaustilaan ja moni sen muutenkin kuivaa kylppäris.

PERIAATTEESSA EI SE KUULU KELLEEN MITÄ KUIVATAT JA ETENKÄÄN NIIHIN EI OOLUPA KOSKEE ELLEI NE VIE TILAA LIIAN KAUAN, YLI VARATUN AJAN.

• Pesulan täti
        TEE VALITUS kirjoitti:

Asiantuntija vois vastata tohon bakteeri juttuun.
        ALUSVAATTEET PITÄS VOIDA PESTÄ 60 KYMPIS...uusavuttomat ei huomioi tätä asiaa mikä jo ostaessa pitäs ottaa huomioon. TOISAALTA PESULAT KÄYTTÄÄ 70 KYMPPIN ASTEISTA VETTÄ, JUST HYGIENIAN VUOKS.
        Joo kaikki pikkupyykki ei oikein sovi yleiseen kuivaustilaan ja moni sen muutenkin kuivaa kylppäris.

PERIAATTEESSA EI SE KUULU KELLEEN MITÄ KUIVATAT JA ETENKÄÄN NIIHIN EI OOLUPA KOSKEE ELLEI NE VIE TILAA LIIAN KAUAN, YLI VARATUN AJAN.

Hehhee! Mistäpä arvon nimimerkki on tällaista tietoa saanut?

Ihan tiedoksesi: Pesulaan tuodaan pikkupyykkiä kilopyykkinä ja se pestään yleisimmin 40 asteessa. Toki se kuivataan kuivausrummussa, joka parantaa hygieniaa.

Siinä kyllä olet oikeassa, ettei kenelläkään ole lupa koskea naapurin pyykkiin, ellei sitä kuivata yli ajan.

• Kiihkousko prkl

Kyllä niistä ääriuskovaisista on monenlaista häiriötä. Hyökkäävät vaikka millä tahansa, mitä tyhmissä kalloissaan keksivät. Luulevat olevansa pyhiä ja synnittömiä, vaikka juuri he itse sitä kaikkein eniten ovat syntisiä. Sillä ei raamattu heitä kehota ketään kyttäämään ja arvostelemaan ja hyökkäämään uskontoon nojautuen. Sitä ei koskaan tiedä millaisen hyökkäyksen kohteeksi heidän taholtaan voi joutua. Ihan uskomattoman älyttömiä tekoja heidän tiedetään tehneen.

Itse asiassa ne ääriuskovaiset ja varsinkin lahkouskontolaiset oikeasti suorastaan pilkkaavat raamattua. Ovat ihan samanlaisia kuin ääri-islamilaiset omalla tahollaan. Niitä pahoista pahoja ovat jehovan todistajat, mormonit, vapaakirkkolaiset ja lestadiolaiset. Samanlaisia talebaneja kaikki.

Viisas ja tasapainoinen ihminen ei ikinä tuo uskontoa esille millään tavalla. Eikä uskonto ohjaa älykkään ihmisen elämää millään tavoin.

Kehottaisin vain nauramaan uskovaisille ihmisille ja halveksumaan heitä syvästi.

• 666SAATANA666SAATANA

Kerro minulle rakas ihminen, kuka sinä olel, mistä tulet. Tunnut tietävän paljon ja olevan ylpeä siitä. Olet kouluttautunut, mutta tunnet epäonnistuneesi. Ehkä viisana ihmisenä olet huomannut, että turhan tiedon tutkiminen myrkyttää mielen ja väsyttää ruumiin, se on turhuutta. Viisaat ihmiset elää totuudessa, rakkaudessa, Jumalassa. Jumala on rakkaus ja ainut totuus tässä maailmassa. Raamattu on Jumalan sanaa.

• wee4
        666SAATANA666SAATANA kirjoitti:

Kerro minulle rakas ihminen, kuka sinä olel, mistä tulet. Tunnut tietävän paljon ja olevan ylpeä siitä. Olet kouluttautunut, mutta tunnet epäonnistuneesi. Ehkä viisana ihmisenä olet huomannut, että turhan tiedon tutkiminen myrkyttää mielen ja väsyttää ruumiin, se on turhuutta. Viisaat ihmiset elää totuudessa, rakkaudessa, Jumalassa. Jumala on rakkaus ja ainut totuus tässä maailmassa. Raamattu on Jumalan sanaa.

Raamattu on PERSEESTÄ!!!!!!!!!

• yuppes
        666SAATANA666SAATANA kirjoitti:

Jumalalla ei ollut kynää. Jumala on vain pyhähenki jopa teidän uskonnossanne, ja henget ei kirjota.

• I Hate hellikset

Jos tiedät ketä kyseinen tyyppi on vedä turpaan!!!!

• Perkunas

Nimim. I hate... : väkivalta ei ole koskaan ratkaisu mihinkään. Lue historiaa ja nykypäivän uutisia ja mieti. Ellet sittenkään ymmärrä, vedä itseäsi turpaan.

• yks uskova

Niin kuin tuossa jo on kannan ottoja tullut, kyseessä EI ole uskovainen, vaan häiriintynyt ja itseasiassa harhaan joutunut naapurisi. Ota todella yhteys joko viranomaisiin, isännöitsijään. Voit myös kysyä neuvoa tai pyytää Poliisilta apua. Kyse on selkeästä häirinnästä ja taloyhtiön sääntöjen tulisi ulottua kyseiseen käytökseen, olipa kyse vuokralaisesta tai osakkeen omistajasta ei kiusantekoa tai häirintää tulisi suvaita.

• uskotko Tooraan?

Totta. Tosiuskovainen ei häiriinny toisen ihmisen pyykeistä. Jos yhteisössä on kuitenkin ihminen joka ei noudata Tooran lakeja, tulee uskovaisen toimia sen mukaan mitä Tooran lait neuvovat. Useissa kohdissa Toora neuvoo kivittämään ihmisen kuoliaaksi. Joissain kohdissa yhteisön jäsen tulee kuitenkin vain häätää yhteisöstä pois. On myös hyvä pitää mielessä että Jeesus ei tullut hävittämään lakeja tai profeettoja. Pyykeistä Toora ei onneksi sano mitään, mutta haureudesta kyllä. Kenties tämä kyseinen uskovainen kuvitteli pyykinkuivattajan kuuluvan hänen yhteisöön. Sellaisia ne uskovat välillä ovat kun kuvittelevat asioita sen sijaan että kysyisivät muilta ihmisiltä asioista.

• Vode 666

No voi herran jestas jos joku kuivattaa aluskamppeitaan pyykkituvassa!!!! Omalla varatulla vuorollaan saa kuivattaa ihan kaikkea pyykkiä naruilla, näin on.

Ja kenelläkään muulla ei todellakaan ole mitään asiaa sinne toisten vuoroilla mennä kyyläilemään mitä narulla kiikkuu.

Hankkikaa elämä, ei tarvitse toisten pyykkejä kyyläillä. Ja bakteeri ym kammoiset menkää lääkäriin, kyllä siellä osataan auttaa.

• Ei pikkupöksyjä...

Meidän taloyhtiössä ei ole pyykkitupaa, mutta pyykinkuivatushuone on yhteinen ja sinne ei varata vuoroja vaan kaikki voivat viedä sinne pyykkejään niin paljon kuin tilaa on. Siellä saattaa olla jopa neljän talouden pyykit kuivumassa samanaikaisesti ja sitten laitetaan lämpöpuhallin päälle. Kyllä se vähän kuuluu toisellekin ja näkyy myös mitä sinne narulle laitetaan, hajutkin voivat olla monenlaiset, bakteereista puhumattakaan.Tietyt pyykit pitäisi pestä vähintään 60:ssä asteessa, varsinkin pissaset alushousut tai jos on jollakin valkovuotoa niin hyi olkoon, jos on pesty 40:ssä asteessa... Mieluummin ei pikkuhousuja
        kuivumaan yhteiseen kuivatustilaan. Asialla ei ole mitään tekemistä uskovaisuuden kanssa.

• Vode 666
        Ei pikkupöksyjä... kirjoitti:

Meidän taloyhtiössä ei ole pyykkitupaa, mutta pyykinkuivatushuone on yhteinen ja sinne ei varata vuoroja vaan kaikki voivat viedä sinne pyykkejään niin paljon kuin tilaa on. Siellä saattaa olla jopa neljän talouden pyykit kuivumassa samanaikaisesti ja sitten laitetaan lämpöpuhallin päälle. Kyllä se vähän kuuluu toisellekin ja näkyy myös mitä sinne narulle laitetaan, hajutkin voivat olla monenlaiset, bakteereista puhumattakaan.Tietyt pyykit pitäisi pestä vähintään 60:ssä asteessa, varsinkin pissaset alushousut tai jos on jollakin valkovuotoa niin hyi olkoon, jos on pesty 40:ssä asteessa... Mieluummin ei pikkuhousuja
        kuivumaan yhteiseen kuivatustilaan. Asialla ei ole mitään tekemistä uskovaisuuden kanssa.

Johan on systeemit... Kyllä silloin kun vielä asuin kerrostalossa oli pyykkituvassa ja kuivaushuoneessa vuorotsydeemit.

Mutta suosittelen lääkäriin menoa jos mielestäsi puhtaassa pyykissä on bakteereja, hajuja voi olla mikäli hajjustettua huuhteluainetta on ylenmäärin käytetty.

Ja ilmeisesti yhtiön säännöissä EI ole eritelty mitä tässä kommuunityyppisessä kuivaushuoneessa saa kuivattaa, joten kaikki vaatekappaleet on sallittu.

Joten mikäli et lääkäriin suostu menemään kuivata omat pyykkisi omissa tiloissasi ja lopeta toisten pyykkien kyylääminen!!

Asialla on mitä suuremmin tekemistä luulosairauksien ja vanhentuneiden ajatusmallien kanssa.

• Tee näin

Oikein seksikkäitä vaatteita vaan narut täyteen ja kaikille taloyhtiön miehille lappu jakoon, että pyykkituvassa on nähtävänä sinun seksikkäitä vaatteitasi. Taloyhtiön mustasukkaiset ämmät saavat opetuksen lappujensa laitosta.

• grh...

ne hemmetin hihhulit on viivonviimeisä ihmisiä, toivottavasti helvetin portit aukee niille. Tuiskin sitä ees on, epäilen vaan..Sano sille et painuu alinpaan helvettiin, saattaa nuttura aueta. Eikä kellään ole asiaa toisen omaisuuteen..

• Antikyttääjä

Siis kyllä on pikkusielusta porukkaa kun täytyy toisen pyykkien kuivatteluun puuttua. Pitäisi nyt tyhmemmänkin tajuta että pyykkitupa on juuri sitä varten!

Itse olen aina kuivattanut omat pyykkini kotosalla kun olen kuullut liikaa näistä vaatteiden varastelijoista ja sen semmoisista.

Muutenkin kaikki naapureiden kyttääjät ihan sairasta sakkia. Meidän kerrostalossa ei onneksi kukaan kyttää ketään, eikä siihen ole kyllä syytäkään.

• Laadunvalvoja

p.o. liiveihin ei ollut koskettu

• pakko olla

Ei se uskovainen voi olla, pakko olla joku ulkomaalaistaustanen...

• demonisoituneet

Pyykkisi olivat demoneja

• Älä nöyrry

Jatka kuten ennenkin. Ilmota isännöitsijälle tapahtunut.
      Älä anna hörhölle periksi, sillä hän alkaa tuntea ylemmyyttä siitä, että hänen tekonsa tuotti tuloksen.

• SAATANA 666

Älkää tuomitko saatanan pakanat. Tuomitsette vain itseänne. Olkaa suvaitsevaisia ja rakastakaa toisianne, niin kuin Jumala on rakastanut teitä.

• Uskonto on pahin mielisairaus ja näitä sairaita on liikaa maailmassa.
      Jos ei olisi uskontoja,niin ongelmiakin olisi paljon vähemmän.
      Olen sitä mieltä,että uskovaisissa on paljon perverssejä yksilöitä ja
      nämä pervot sitten kyttää alusvaatteita silmät kiiluen eikä tee omasta mielestä
      mitään väärää.Milloinkohan nämä hihhulit myöntää sairautensa.

• htte

Sotien aikana niitä tais sitten olla koko Suomi täynnä vai??????

• noh noh

Mielestäni on kiihkoateismia väittää että jokainen uskova olisi hullu. Koska kaikki eivät ole mitään kiihkouskovia saati hulluja. Mieti vähän hei.

• johannes

työpaikkakultturi uskontokultturi ateistikultturi skeptikkokultturi (kaikki muukin esilläolematon/esilläoleva) kaikki mahtuu esillä olevaan aiheeseen ei siinä raamatusta mitään mainittu, korkeintaan raamatun arvovaltta ilmi parvekkeelta tai salassa, mutta ongelma esiintyvyyskohtaisesti on sitä jotta se yksi johannes, se tunnetaan kaikkialla, ja näinollen palataan kansallisesti aiheeseen, kaikki sille johannekselle sexiin viittaava on kielletty julkisilla ja salaisilla paikoilla, viittaan, kansainväliseen oikeuteen, se pyrkii kansainvälisen pornogrfisen eliitin tilitoimistoon, on muuten otettu aihetta esille esiteltäväksi, se johannes

• johannes
        johannes kirjoitti:

työpaikkakultturi uskontokultturi ateistikultturi skeptikkokultturi (kaikki muukin esilläolematon/esilläoleva) kaikki mahtuu esillä olevaan aiheeseen ei siinä raamatusta mitään mainittu, korkeintaan raamatun arvovaltta ilmi parvekkeelta tai salassa, mutta ongelma esiintyvyyskohtaisesti on sitä jotta se yksi johannes, se tunnetaan kaikkialla, ja näinollen palataan kansallisesti aiheeseen, kaikki sille johannekselle sexiin viittaava on kielletty julkisilla ja salaisilla paikoilla, viittaan, kansainväliseen oikeuteen, se pyrkii kansainvälisen pornogrfisen eliitin tilitoimistoon, on muuten otettu aihetta esille esiteltäväksi, se johannes

Ja voidaan näin Jumalan puhuttelevan meitä missä sanotaan Jumalan puhuvan ja vain ihmisen se huomata, huomaisi edes ihminen. Jumala puhuu ..... Voidaan Jumalan puhuvn seksuaalikierteistä ja mahdollisesti suitsemattomaan aikuisuuden olevaan esillä asiain terveellä linjalla liiikuttavan keskustelussa, siis, me voidaan ajatella keskuudessamme Johannes yksilöitä ja ryhmiä lymyävän ja näin ollen oli kohteliasta ottaa tuollaisella tienoolla, lapset/opiskelijat esille ongelma, ryhmä/yksityisyys ja siten selvitellä, uskonasioiden kanssa tässä raamattua lukevalla ei ole mitään, mutta raamatun kyseenalaistava ideologoinen intellektuaaalinen kyllä voi olla esillä, siis. Asia on tänään ajankohtainen huomioida, Herralla on keskuudessamme oikeanlaista asiaa ollut tekstityksissään SIIS: SUOMEN KANSA SYNNEISTÄSI ON KYSYMS JA KASVAA SYNNEISTÄSI AIKUSUUTEEN, ajatella missä mennään AIKUSOLEMASSAOLEVALLA EI VIRTUAALITODELLISUUDELLA

• hyvää tykinruokaa
        johannes kirjoitti:

Ja voidaan näin Jumalan puhuttelevan meitä missä sanotaan Jumalan puhuvan ja vain ihmisen se huomata, huomaisi edes ihminen. Jumala puhuu ..... Voidaan Jumalan puhuvn seksuaalikierteistä ja mahdollisesti suitsemattomaan aikuisuuden olevaan esillä asiain terveellä linjalla liiikuttavan keskustelussa, siis, me voidaan ajatella keskuudessamme Johannes yksilöitä ja ryhmiä lymyävän ja näin ollen oli kohteliasta ottaa tuollaisella tienoolla, lapset/opiskelijat esille ongelma, ryhmä/yksityisyys ja siten selvitellä, uskonasioiden kanssa tässä raamattua lukevalla ei ole mitään, mutta raamatun kyseenalaistava ideologoinen intellektuaaalinen kyllä voi olla esillä, siis. Asia on tänään ajankohtainen huomioida, Herralla on keskuudessamme oikeanlaista asiaa ollut tekstityksissään SIIS: SUOMEN KANSA SYNNEISTÄSI ON KYSYMS JA KASVAA SYNNEISTÄSI AIKUSUUTEEN, ajatella missä mennään AIKUSOLEMASSAOLEVALLA EI VIRTUAALITODELLISUUDELLA

Siinä se taas nähtiin. Jonkinlainen aivovaurio / kehityshäiriö siinä on, että uskoo näkymättömiin ystäviin myös aikuisiällä.

Toki tämä piirre on ajoittain hyödyllinen. Ovat mm. oikein hyviä miinanpolkijoita sata-aikoina. Paratiisin avaimet kaulaan riittää motivaatioksi ja hopi hopi töihin vaan. Ovatten sitten vain tyytyväisiä saadessaan tehtä työtään ja päästessään näinkin pian tapaamaan luojansa ;-D

• Faktaa kehiin

kkkk1: "Uskonto on pahin mielisairaus ja näitä sairaita on liikaa maailmassa.
        Jos ei olisi uskontoja,niin ongelmiakin olisi paljon vähemmän.
        Olen sitä mieltä,että uskovaisissa on paljon perverssejä yksilöitä ja
        nämä pervot sitten kyttää alusvaatteita silmät kiiluen eikä tee omasta mielestä
        mitään väärää.Milloinkohan nämä hihhulit myöntää sairautensa."

------

Kun kerran tiedät, että uskonto on mielisairaus niin annappa virallisen tautiluokituksen mukainen sairausluokitus kyseiselle sairaudelle. Voit ilmoittaa uskonnon tautiluokitustunnukset ICD-10 mukaisella ja/tai DSM-IV mukaisella tavalla.

• Artturi Noitalahti

Erittäin todennäköisesti mielikuvituksen tuotetta koko sepustus. Kirjoittajan motiiveja voidaan vain arvailla.

• keksi parempaa

Selvästi provo.

• keksi parempaa (2)

Selvästi provo.

• tod.näk

semmonen vanhoillislestadiolainen kiihkouskovainen seksihullu moraalinvartija pedari pikkurikollinen juoppo narsisti.
      Niissä yhdistyy sujuvasti nuo kaikki.

• sikkisokkapokka

keksi parempi.

• Jos vaikka näin

Sun pitää jättää sinne pyykkitupaan lappu, jossa kyselet, että miten synneistä voi kasvaa aikuiseksi? Eihän koko lauseessa ole edes mitään järkeä? Lapsi voi kyllä kasvaa aikuiseksi. Ei sen hihhulin tarvii sun synneistä huolehtia, "Jessehän" sovitti ne jo aikoja sitten... :D - Ja käsket pitämään näpit irti sun synneistäs (alusvaatteista).

Vaihtoehtoisesti voisit hommata oikein p0rnoja vaatteita, kaikenmaaliman mustia pitsihepeneitä, stringejä, sukkanauhavirityksiä ja ripustella niitä sinne pyykkitupaan. Sit niihin lappu, että haluatkos sovittaa mun syntejäni, ei taida olla sun kokoa? ;) Hihhih...

• !!!666SAATANA666!!!

Aikuisena ei enään juosta omien himojensa perässä ja tyydytetä niitä kuin saatana itseään. Senkin energian voi kohdistaa paljon paremmin, kuten toisten ihmisten välittämiseen, auttamiseen, tukemiseen, hoivaamiseen. Edellä mainittuun kykenee vain Jumalassa elävä ihminen, se on suuri siunaus. Synneistä kasvaa aikuiseksi "tarkoitetaan" seuraamalla Jumalan sanaa. Viettämällä Jumalan juhlia, rukoilemalla toisten puolesta, uskomalla Jeesukseen. Jumalassa elävä ihminen rakastaa ja haluaa antaa vain parasta. Samasta syystä Jeesus kärsi, tuomittiin ja ristiinnaulittiin. Meidän syntiemme vuoksi.

• Jätä se

Sika !

• oikeus

Ilmoita isännöitsijälle, ei kukaan voi terrorisoida taloyhtiön pyykkityvassa ja pelotella ihmisiä lappusilla. Toivottavasti säästit lapun että on jotain mitä isännöitsijälle näyttää.

No et ole syyllistynyt mihinkään, ihminen joka tuollaista tekee on sairas.

• Ei kannata valittaa

En suosittele valittamista isännöitsijälle. Kohdallesi voi tulla myöhemmin paljon isompia asioita, joista haluat valittaa. Silloin et enää ole niin uskottava vaan sinulle voidaan sanoa: Ai, tekö taas...

• Mulkut

Ei oo sattumaa, että tää ketju oli Suomi24 etusivulla..

Nää on näitä ylläpitäjien avaamia ketjuja, joilla halutaan vaan aiheuttaa keskustelua ja kränää!! Säälittävää...

• Haistatukset

On näitä hihhuleita ollut iän kaiken! Tämä on sairasta. Haistata koko muijalle pitkät v....t levittele sen kiusaksi oikein seksikkäitä alusasuja pitkin kuivaushuonetta! Ja kirjoita vuorostasi sen vaatteisiin härskejä iskulauseita! Niin me tehtiin yhdelle hihhulimuijalle meidän talon kuivaushuoneessa ja sitten ulkona, kun sen pyykkejä oli narulla kuivumassa. On vielä tietysti kaiken lisäksi kuin riihenseinästä repäisty piru? Sellaiset on kaikkein pahimpia... Ei kun täysi rumba vaan päälle vastaiskuksi! Ei tuollaisilla muijilla ole mitään häveliäisyyttä, hulluja ne on!

• nimismiehenhampaissa

Se on hauskaa kun ennen piti raottaa pikkuhousuja että näki Per-seen..
      Nyt pitää raottaa per-settä että näkee pikkuhousut..
      Näin se muoti etenee.

• ei demoni

KYLLÄHÄN NÄITÄ HULLUJA USKOVAISIA RIITTÄÄ MYÖS PIKKU SUOMESSA,kuten tv:stä tällä viikolla näkyi.EHKÄ DEMONI,sinun alus vaatteissa jonkun HULLUN mielestä

• huhhuh1

En pysty käsittämään, miksi uskovaiset ihmiset saavat pöllöillä vapaana. Minkä tahansa diagnosoidun mielisairauden aiheuttamana vastaava käyttäytyminen veisi ihmisen pehmustettuun huoneeseen. He ovat harhaisia ihmisiä mielikuvitusystävineen, jotka näkevät näkyjä, kuulevat ääniä ja puhuvat kuvittelemilleen asioille, ja kaiken lisäksi uskovat näihin harhoihinsa niin voimakkaasti, että järkevä keskustelu heidän kanssaan (mistään) asiasta on mahdotonta.

• oikeassa olet

kaikki uskovaiset on hulluja mutta kaikki hullut ei ole uskovaisia.
        uskovaiset saa kulkea vapaana siksi että ne on uskovaisia.

• hulluja riittää

Suurin osa uskovaisista on mielisairaita. Eihän terve ihminen usko mielikuvitushenkilöihin.

Pudota pikkuhousuja sen postilaatikosta, niin dorka voi nuuhkia niitä.

• Toinen ihminen

Rauhaa nyt vaan! Ei kannata vähästä hätkähtää. Itse olen Raamatullisessa uskossa ja siihhen sisältyy joitain elämää selkeyttäviä puhtaussäännöksiä. Olin nuorena herkkä, levoton, palava, hyvä kuvittelemaan ja aavistelemaan asioita. Minulla ei ole mitään nuoria, kauniita, terveitä, puhtaita naisia vastaan, päinvastoin, mutta alusvaatteiden esittely saattaa vähän hämmentää, päällä tai ei, puhtaana tai ei. Varsinkin jos ne ovat vietteleviä tai niissä on aavistus seksistä tai vihjaus tai jotain muuta hämmennyksen aihetta. Muutenkin yritän perheellisenä erotella ja pestä erikseen eri pyykkejä likaisuusasteen ja allergiariskien vuoksi. Esim. sukat erikseen jne. Kuukautisvereen tai vuotoihin ei saisi koskea myöskään. Olen vahvasti sitä mieltä että avioliitto ja rakkaussuhde on Jumalan a-suunnitelma ja rakkauden kanava ja seksi on pyhä asia. Vaikka hämmentää. Hyvää kevättä ja siunausta, olet varmasti symppis nuori nainen.. :)

• hae apua

Pimeä sinä olet.

• jskjdfljsofjsdf

Kyseisellä tyypillä ei ole mitään oikeutta koskea sun puhtaaseen pyykkiin.

Tee ilmoitus isännöitsijälle ja seuraavalla kerralla otat varoiksi kännykameralla kuvat todisteeksi mitä on tapahtunut, siitä ei ole ainakaan haittaa ja jos tekijä väittää ettei ole sun pyykkeihin koskettu ja lappua jne. niin on ainakin kuva asiasta.

• mikä ääri?

Kyseinen henkilö ei ole ääriuskovainen, vaan vaikuttaisi paremminkin äärimielenvikaiselta.

• Dementikko500

Itse olet ne sinne laittanut.

• sring

Kuivata pikkupyykit sisällä tai parvekkeela, eipähän häiritse ketään ;)

• kukkuluuruuuuu

Vai että uskovaisuus on mielisairautta joku totesi siellä ylempänä. Taidat itse olla todella riivattu, paholaisen lähettliäs kuten sadat helsinkiläiset häiriintyneet.

• Lukenut?

Oletteko muuten koskaan huomanneet halveksivanne Raamattua ja Raamatun Jumalaa aika äärimmäisillä tavoilla ja olevanne suorastaan murhaavan tuomitsevia Herran Omia kohtaan. Onko tuo joku uususkonto vai onko kysymys siitä että puratte vain omaa pahaa sydäntänne ja perisynnin syövereitä. Hyvää Israelin Jumala alunperin tarkoitti omille rakkaille eksyneille ja hukkuneille lapsilleen. Ja Jumala EI OLE muuttunut. Hän on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti ja haluaisi kovasti kaikki taivaaseen pois pahuutta näkemästä ja kokemasta. Itse en uskaltaisi syyttää Jumalaa enkä pilkata hänen sanaansa, en edes niitä vanhan liiton opetuksia, en edes niitä vanhentuneita. Mooseksen laki oli alunperin ihmisoikeusjulistus ja muutenkin ihmiselle hyväksi koska ihmiset olivat syvällä synnissä ja väkivaltaisissa pakanauskonnoisssa. Kaikki muu perustuu Sanaa tuntemattomien harhakäsityksiin. Lukekaa se kirja ja puhukaa sitten. Löytyy se rakkaus jumalaan, toisiin ihmisiin ja omaan itseen ja rauha ja järjestys sisäiseen ja ulkoiseen maailmaan. Totta, odotan Messiasta.

• Ei tässä..

Jumalaa kukaan herjaamassa ole,tuskinpa Jumala on tässäkään tapauksessa käyny paskasilla käsillään hiplailemassa toisten alusvaatteita ja lappuja kirjottelemassa.
        Mutta sinähän yritätkin varmaan sanoa paremminkin että älkää haukkuko uskovaisia vaan antakaa niiden tehdä mitä ne haluaa.

• ...

Taitais olla vähemmän syntistä olla käyttämättä alusvaatteita ollenkaan, niinkö? voisivat nuo hihhulit joskus vähän miettiä, kun tuomitsevat jostakin asiasta, että miten asian sitten tulisi olla.. :D

• kjhf

Alusvaatteiden käyttö on syntiä uskovaisilla.
        Semmosten käyttö hidastaa hommiin pääsyä.

• kaikkea sitä yritet

Älä puhu lööperiä, ei mene läpi. Ajoituksesi on hyvä meneillään olevaan "kohuun" nähden mutta
      ei uskota.
      Et sinä mitään ahdistunut ole, vaan katkera.
      "mitä minun pitäisi tehdä" no, olet omien sanojesi mukaan 25v
      ja kyselet mitä tehdä, provojen provo.

• kaikkea sitä yritet2

Älä puhu lööperiä, ei mene läpi. Ajoituksesi on hyvä meneillään olevaan "kohuun" nähden mutta
        ei uskota.
        Et sinä mitään ahdistunut ole, vaan katkera.
        "mitä minun pitäisi tehdä" no, olet omien sanojesi mukaan 25v
        ja kyselet mitä tehdä, provojen provo.

• voi pyhä yksinkertai

Ja täällä uskotaan:) ja pisteitä varmaan laitetan pitkälle yöhön.
      Ylläpito voisi nyt herätä ja huomata ajankohta aiheesta.
      Laittaa nyt tuollainen etusivulle:)

• koko juttu

Provo

• koko juttu (2)

Provo

• ...

Kun useampi valittaa normaaliin elämään kykenemättömän häiriökäyttäytymisestä isännöitsijälle, on isännöistijän mahdollista varoittaa kirjallisesti tätä saunatonttuihin hurahtanutta huuhaata. Tarpeeksi monella varoituksella tämä pääsee vaikka kirkon roskakatokseen asustelemaan.

OT. Otan osaa, vihaan täydestä sydämestäni kaikkia uskovaisia, jotka eivät pidä tätä juttuaan vain omana tietonaan. Itse todennäköisesti alkaisin hiljalleen puhua tälle naapurille riivaajista, paholaisesta ja itse sааtanasta, ties vaikka sekoaisi lopullisesti ja pääsisi suljettuun hoitoon.

• eräs uskova

Mistä sinä tiedät puhua riivaajista, paholaisesta ja saatanasta????? Ajatelkaapas mistä se tieto on tullut.... Kyllä, aivan oikein RAAMATUSTA!!! Ajatelkaapas jos muukin mistä Raamatussa kerrotaan on totta. Varokaa kalliisti lunastetut ihmiset, ette ole lunastetut kullalla ja hopealla vaan Kristuksen kalliilla verellä!

• oikea paikka pyykill

Itse olen muutamaan otteeseen asunut vuokrataloissa, joissa pyykkituvat ja kuivaushuoneet ovat jatkuvassa käytössä. Itseäni kyrsii se, että moni täyttää pyykkinarut stringeillään jne, koska niille paras paikka kuivatukseen on pikkupyykkiteline. Sellainen maksaa esim. Prismassa, Citymarketissa tai Tarjoustalossa alle 5 euroa ja siististi käytettynä se kestää ainakin 10 vuotta, vaikka onkin muovia.

Pikkupyykki"hyrrä" mahtuu monessa asunnossa kivasti roikkumaan esim. kylppärin suihkuverhokiskoon. Vaikka pikkupyykkitelineen veisi sinne pyykkituvan kuivaushuoneeseenkin, niin se vie tilaa vain yhden T-paidan verran sen sijaan, että kaikki ne sukat, alushousut ja rintaliivit olisi leviteltynä pyykkinarulle.

En ota kantaa jeesustelijoihin, joita vieraiden ihmisten alushousut jne ahdistaa. Itse lähinnä koen kiusalliseksi sen, että levittelisin yleisiin tiloihin kuivumaan pitsisiä rintaliivejäni, stay-uppeja jne, koska kaiken maailman friikkejä ja nuuhkijoita riittää. Jos haluaa pitää intiimit vaatekappaleensa pois naapureittensa tietoisuudesta, niin suosittelen senkin takia pikkupyykkitelinettä.

• ilkka.

Todella huono provo. Harkitse mielisairaalaan kirjautumista jos et keksi muuta tekemistä kuin herjata tiettyä vähemmistöä netissä.

• ilkka.2

Todella huono provo. Harkitse mielisairaalaan kirjautumista jos et keksi muuta tekemistä kuin herjata tiettyä vähemmistöä netissä.

• ilkka.3
        ilkka.2 kirjoitti:

Jos alusvaatteiden käyttäminen/peseminen on syntiä uskovaisten mielestä,niin saa niitä sitte kyllä vähän herjatakkin.
        Muiden käyttämien alusvaatteiden hipelöiminen ja kyylääminen ei sitten näytä syntiä olevankaan.
        Onkohan se kiihkouskovainen moralisti vielä masturboinu niihin alkkareihin,en ihmettelis vaikka oliski.

• syyslilja

Asumme omakotitalossa jossa täysin suojainen piha. Korkeat pensasaidat ympärillä. Meillä oli yhteen väliin naapuri joka alkoi metelöidä ulkonakuivattavista pyykeistä. Hän jopa suihkutti letkulla vettä pensasaidan yli. Ja kävi jopa toisellapuolella asuvalle naapurille valittamaan, että narullamme on alusvaatteita.
        Että kyllä näitä hulluja on ihan oikeesti.

• NEUVONI

Heippa!

Älä suotta ahdistu. Kyseessä on huomionkipeä ihminen, joka nauttii nimenomaan sinun järkytyksestäsi. Se, että joku käpälöi likaisilla näpeillään sinun vastapestyjä alusvaatteitaisi onkin sitten toinen juttu. Mielestäni sinun kannattaa kysyä suoraan ihmiseltä, oliko hän syyllinen ja sitten
      sanoa napakasti, että sinun pyykkeihisi ei enää kosketa tai teet asiasta ilmoituksen poliisille. Älä välitä, sanoi hän mitä tahansa ja päätä etukäteen, ettet väittele tai reagoi. Noin epätasapainoinen ihminen voi sanoa mitä tahansa. Ilmoitat asiasi ja poistut. Kaikkein eniten näitä ihmisiä kismittää asiallinen ja suora kohtelu.

• V.V.V.

Kiihkouskovainen on yhtä hullu kuin seksuaalimarginaalit, homot ja lesbot. Ei niiden kanssa pärjää kukaan täyspäinen.

Onneksi nuo hullut kaikki kuolevat sukupuuttoon, joten ei niiden takia kannata ahdistua.

• lima und sperma

sex-aborginaalit kyllä kestää, urbaani turbaani ei, mitä teettekään täällä suomessa/ei suomessa - ei ne raamatunkirjoittaja tienoot maa-alueet ole sentään näin suhde seksualisuuttaan, ei varmasti ismaelilainen harrasta seksiä esimerkillisen pesuhuone/ilmi intiimit - näyttää suomalaisia harrastuksia esiintyvän vain suomalaisia, ajatelkaa muitakin uskovaisia älkääkä ei suomalaisia, tyttöystävillenikin aikoinaan tein tietävästi ettei sitten niitä sinun ja minun seksuaalitahrojen esittelyjä, ei edes paaksunsuolen verran, joten, naisten vuoro ...

• Kaiken Mielisiä

No onhan sitä kaikenlaisia ja mielisiä liikkeellä, mutta toi nyt on viel pientä. En oikeesti ymmärrä sitä, et jätetään jotkut alusvaatteet yleisille naruille kuivaan, kun ei ole vaikea päätellä että ne on vaatteista ne, jotka saa kaikki viiripäät kilahtaan. Tiedän muutamiakin tapauksia näistä pervo-urpoista, jotka käy hinkkaileen naisten pikkareita ja liivejä elimiinsä ja nuolee alkkareita. Niistä kai saa jotain väristyksiä sitten kun ajattelee et joku tietämätön käyttää niitä... YÖK. Kyl luulis et jotkut alkkarit nyt mahtuu kotonaki jossain kuivaan... Ellei sit oo sairas tarve niit esitellä.

• :D...

"Tiedän muutamiakin tapauksia näistä pervo-urpoista, jotka käy hinkkaileen naisten pikkareita ja liivejä elimiinsä ja nuolee alkkareita. Niistä kai saa jotain väristyksiä sitten kun ajattelee et joku tietämätön käyttää niitä... YÖK."

Just noin! Olen samaa mieltä, kaikenmaailman sairaita hinkuttajia voi liikkua. Kannattaa pitää housut ja alusvaatteet poissa sieltä. Pyöränsatula kannattaa viedä myös turvaan pervoilta nuolijoilta kellarista.

• Toimi itse toisin

Muuta sinä tapaasi eli hanki tosiaan pieni pyykkiteline ja kuivata ainakin alusvaatteesi kotona siinä. Siten vältät samanlaisen tapahtuman vastaisuudessa.. Sairashan se tyyppi on selvästi eikä isännöitsijälle valittaminen välttämättä auta...Ahdistavaahan tuollainen on. Lähes joka talossa on joku, joka puuttuu toisten tekemisiin tavalla tai toisella. Siitä on vain opittava olemaan välittämättä ja väisteltävä mahdollisuuksien mukaan tai muutettava muualle.

• dun dun duun

olisiko jopa itse isännöitsijä!

• perseenhaju.

Ota joku suuri karvanen kolli, jolla on leveä ameriikan hymy. Pikkuhousut puolipyllyssä takaapäin seksissä sitten otat puhelimen ajastimella kuvasarjan aktista ja laitat parhaimman kuvan pyykkipojalla tupaan roikkumaan. Kysymyksen ja tekstin voisit laittaa siihen että olisko tangat paremmat? Lihanhimo se on uskovaisellakin.

• Älä suostu haukuttavaksi

Tee ihmeessä tapauksesta ilmoitus poliisille.

• Salainen Harrastus

Minä se en ollut. Minä vain runkkasin pikkupöksyihisi.

• hohhoijaa

Huolestuttaa eniten se, että mitä se lapunkirjoittaja itse käyttää. Käyttääkö lainkaan alusvaatteita kerta ovat niin rietasta puettavaa? Hyi.

• Älä noteeraa hihuja

Uskovaisten kanssa kannattaa aina olla vähän varuillaan,tuo nyt on toisalta vielä aika pientä harmia.
      saattaa ne hihhulit kyllä tulla makuuhuoneeseenki vähän ojentamaan,jos niiden kanssa veljeileen rupeaa.

• 14+8

Parempi ojentaa nyt kuin sitten tuomiopäivänä.

• Mun käsittääkseni
        14+8 kirjoitti:

Parempi ojentaa nyt kuin sitten tuomiopäivänä.

se olisi sitte Jumala,joka ojentaa,mutta hihhulit leikkii sitä täällä.

• patricia lovable

ei tiettävästi uskovaisia tai sitten uskonyhteisössä ei uskonasioista vaan sukua asioista ja heimoa asioista/valtio olisi tilillä seksuaalikasvatuksen puuteelliuudesta asunnon ja oikean asumisen ollen kysymyksessä, parhaimmin alusvaatteet pestään aina siinä missä tapahtuu, vaikka alusvaatteet ei yleisissä niinkuin porttolan pesuloissa, tässähän voi olla kysymyksessä jo sairastumaan päin maapallon vaihto ehtoisten sex kisojen puutteessa ja tilastoinnit puolestaan, eipä ole kisoissa näkynyt, aihetta olisi perehtyä kisoihin vaateteollisessa, ei olisi aihetta näin vähässä

• 12+3

Onko tämä provo sen takia, että homoaloite kaatui.

• Voi hyvää päivää, mitä sitä saakin lukea :-o

Joskus asuin kanssa talossa missä pyykkitupa, vuoden kestin ennen kuin piti lähteä koko maasta pakoon. Siis kaikkia kaheleita oikeasti noissa kerrostaloissa kyylää ja vaeltaa...

Oli provo tai ei, mä uskon tuon jutun sen jälkeen mitä itse näki ja todisti. Kyllä tuommoinen kannattaa ilmoittaa sine taloyhtiöön vaikkei se kivaa olekaan. Onkohan muitakin häiriköinyt samanlaisilla asioilla..?

• 20+18

Ole kiitollinen. Joku muu kuin uskova olisi vohkinut pyykkisi.

• Sivistys haloo?

Alusvaatteita ei kuivateta pyykkituvalla...törkeetä!!

• Alusvaatteet kotiin

Opetus:älä kuivata alusvaatteitasi yleisillä pyykkinaruilla.Ymmärrrän ahdistulsesi,mutta et voi kai tehdä mitään,isännöitsijän mielestä varmaan vähäpätöinen juttu.

• Get a fucking LIFE!

Sulla on hei liian vähän murheita elämässä kun on aikaa ja halua murehtiä tällaisesta jonninjoutavasta asiasta. Ei sen suhteen tarvitse tehdä mitään, ääliö!

• VerhottuaUskoa

Ylläpidon poikain koste päiväuniProvo, verhottuna uskontoon.**

• uskero

Tota... aikuisethan niitä syntejä vasta tekevätkin.

Niin no, jos asiaa pohtii, niin jätä ne alusvaatteet sitten kokonaan pois ja liiku alasti.
      Siitähän tässä on kyse.
      Sitten tulee taas valitus, niin sitten voi kysyä miten sitä pitäisi olla ????
      Ei saa käyttää alkkareita ja ilmankaan ei saa olla ????
      Raamatussa ei ole mainintaa asiasta, sen tiedän...

Toi nyt viittaa siihen porukkaan joka on jo eronnut kirkosta omaksi lahkokseen (toi traku juttu viittaa siihen).
      Joten kirkosta eroaminen ei vaikuta mihinkään.
      Rikosilmoitus... niin mistä ? onko jotain muka varastettu.
      Ei pyykin kerääminen ole rikos.
      Eikä tuo mene edes kotirauhan rikkomiseenkaan (yleiset tilat)

Toi on ihan lapsellista käytöstä: älä piittaa semmoisesta.
      Pistä traku takaa postiluukusta - tekstillä "tämmöinen löytyi, lienee sun"... tai kerää niitä kasa ja palauta sitten.

Peliä voi pelata kaksikin:
      Pese ensi kerralla koneessa kaikki alusvaatteesi muut mahdolliset hepenet (ja lainaa vaikka lisää)
      Saa ilmaisen keräämisen... eikö vaan?
      Pistä sen jälkeen lappu luukusta: "kiitos pyykin keräämisestä".
      Toivottavasti ei synti tarttunut sormiisi.

• Ei kiltit tytöt...

Myönnä pois, että halusitkin vilauttaa alushousujasi miespuolisille kävijöille. Kilteille tytöille ei tulisi mieleenkään ripustaa noin intiimejä vaatekappaleita kuivumaan yleisiin tiloihin. Sitä saa, mitä tilaa.

• sahaax sex kaahaax

Tässä olemme oikeassa täysin --- siis, jos joku, kuka , missä yksityisyyteen huomioi on menossa jo, kertomus lankeamisesta, ryhtymisestä ao. kuulumattomiin ... Tässä paljon tiedonsanaa, on niin, jotta enemmän konnia, mitä enemmän tietämättömyyttä

• tekstillään

Jospa kysymys onkin siitä, että kyseinen ihminen joka kirjoitti lapun vihjaakin sinun moraalittomaan elämääsi! Asutte samassa talossa, hän näkee kun tuot uusia ja uusia miehiä asuntoosi! Sitä hän tarkoittaa tekstillään!

• iinesalkkari

Älä suotta ahdistu, mutta älä jätä alusasuja yleisiin tiloihin, itse vien ne kotiin kuivumaan. Ongelma ratkaistu :)

• raamattu on perseest

Käyppä piirtämässä oikein iiiiso pentagrammi jeesustelijan oveen ja seuraa sitten sivusta kuinka se sekoo lopullisesti, kyllä ne valkotakkiset tulee hänet sitten noutamaan

• vai niin

No ei mitään valkotakkisia, pelkkä kuvio riittäisi, on värejä jotka lähtevät pyyhkäisemällä pois. ;) Mutta eipä sitä kannata ketään hämmentää kuviolla.

• boing.

Kuka vie alusvaatteensa yleiseen pyykkitupaan perverssien setien hierottavaksi, johan siinä saa taudin?!
      Ikävää että kiihkouskovainen nappasi vaatteesi. Laita sille lappu että alusvaatteiden käyttäminen ei ole syntiä. Ja kiihkousko häiritsee talossa!

• fggffgjhjdgj

Niin, joillakin fanaatikoilla ja fundamentalisteilla on tapana kuljeskella pylly paljaana. Seurauksena lapsiliuta.

Ehdotan, että seuraavan kerran pujotat pikkarisi köyteen tai vaikka kettinkiin, ja lukitset sen päät vastakkaisille seinille tai jotenkin niin, ettei sitä voi katkaisematta poistaa. Ota asetelmasta kuva. Jos kiihkoilija katkaisee köyden, hän on tuhonnut sinun omaisuuttasi. Tee ilmoitus poliisille ja taloyhtiölle. Outoa toimintaa, mutta hänhän sen aloitti. Pidä hauskaa; useinkos sitä pyykinpesustakin saa näin paljon huvia.

Etsi jostain tieteellistä tutkimusta ihmisistä, joita toisten alushousut kiihottavat, kopio se ja laita pyykkituvan seinälle. Älä laita epäillyn postiluukusta sisään, koska et voi olla varma, kuka syyllinen on. Älä sinäkään anna mielikuvituksesi laukata.

• trans-setä

Hilda-Ranen raappahousut saaneet huomiota.

• usko vs terveys

En usko, että kyseessä on nyt se usko, vaan se, että kyseinen häirikkö ei ole ihan terve päästään. Normaalia uskovaista ihmistä ei kyllä kiinnosta kenenkään alusvaatteet...paitsi tietysti puolison :D

• uskova <> normaali

No eihän terve ihminen usko mihinkään näkymättömiin ystäviin. Ainakaan aikuisena.

Kyllä hihhuliudessa aina on takana jokin epänormaalius aivoissa.

• Samallamitallatakas

Laita sen omiin boksereihin pyykkituvassa, että kasva aikuiseksi, tai oveen :,DD

• hengenmies uskoooo

Synti on käyttää alushousuja. Kunnon uskovainen vaimo kun kumartuu kurkistamaan uuniin niin silloin pääsee takaa päin tuuppaamaan kun on pelkkä hame.

• azxs8u4ijk

Kokeilkaa

Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
      kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
      ja onnea!

NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
      JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
      Vain 3 minuuttia ja tulet
      hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
      kertoi,että hänen
      toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
      FUSKAA!!!
      Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
      Ota esille kynä ja paperia:
      Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
      valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
      ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
      tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
      vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
      nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
      8, 9,10 ja 11viereen.

6. Ja nyt, toivo jotain.

Tulokset tulossa!

Tässä avain tähän kaikkeen:

1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
      henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
      rakastat.

3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
      pidät kovasti mutta et
      oikein ota hänestä selvää

4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
      erittäin hyvin.

6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
      onnea.

7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
      kanssa.

8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
      ajatuksistasi.

10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
      elämään.

Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
      kuluessa siitä, kun
      olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
      lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
      Erittäin merkillistä,
      mutta se tuntuu
      toimivan!!!

• näin tehtiin

Hyvin toimii! Tein niinkun neuvoit ja heti sen jälkeen naapurin muija soitti ovikelloa ja halus ihan ehdottomasti esitellä uusia pikkuhousujaan, oli kuulemma eilen ostanut tarjouksesta.
        Jotta paremmin pääsin tutustumaan housujen materiaaliin, leikkaukseen ym., riisuin pikkarit akan jalasta ja kun se siinä keekoili pilllu paljaana niin sitten panin sitä.
        Hyvältä tuntui, kun mällit roiskahteli ämmän toosaan.

• Huh huh

Tuon tyypin on pakko olla joku kajahtanut vanha yksineläjä, ikisinkku, jolle kaikki seksuaalisuus on vierasta ja alusvaatteet tuovat mieleen perverssejä ajatuksia. Häiriintynyt yksilö.

• No panic

Ettei olisi murrosikäisten poikien kepponen sinulle. Naisten alusvaatteet ovat heistä mielenkiintoisia ja saavat hyvät naurut keskenään, kun tietävät sinun järkyttyvän lapusta (vaikkei siinä mitään laitonta luekaan). Alusvaatteet kotona pyykkitelineelle ja unohda koko juttu.

• too many religions

hallelujah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• onnellinen sex

olen kiinnostuneena ismaelilaisittain huomaa, rukoilisitko, olen kiinnostuneena innostuneena metsäläisittäin rukoilisimmeko, olen kiinnostuneena naimisiin pääsemisestä, joten hyvät naiset ja herrat ei esille sitä tärkeintä, joka mahdollisesti on dna näytöltään himoja vuotavan täyteinen .... lisäisin tässä ...... jatkuu

• hellohellovaan

Hei haloo nyt aloittaja, nuoren naisen alusvaatteet nyt kiinnostaa varman 99% miehistä ja 90% naisista, jotta etköhän nyt itse provosoi siellä pyykkituvassa niilä stringeilläs tms. mitä sulla siellä onkaan ollu.

Normaalinaiset laittaa alkkarinsa kotia kuivumaan siirrettävälle telineelle just sen takia ettei kaikki pihan pikkupojat ja vanha akat käy niitä hiplaamassa ja nuuskimassa siellä pesutuvassa.

Tämän tietää siis kaikki.. paitsi uuvatit ym. vatipäät

• suolaapimppaan

..vanhoilla akoilla vielä tapana sirotella suolaa sinne pöksyjen haaroväliin (kuulemma) et mikähän ajatus siinäkin, piruuttaan vissiin vaan :)

• gchgchg

Ja kiitos "normaalinaisten" suomessa homeongelma leviää käsiin kun pitää rikkoa sääntöjä ja lakia ja kuivattaa pyykit vessassa!

• 13,50

esitys hyvä, missä amalia armas se amanda mio ...

• NeroPatty
        gchgchg kirjoitti:

Ja kiitos "normaalinaisten" suomessa homeongelma leviää käsiin kun pitää rikkoa sääntöjä ja lakia ja kuivattaa pyykit vessassa!

Vessat ja kylppärit on ns. kosteita tiloja, niin saapa niissä huoletta pyykkejä kuivatella. Tyhmäkö olet?! Sulla on vissiin joku kuivakäymälä ja kuivasta kommentistas päättelen, et varmaan kusetki kokkareina...

• enää ei nuori huori

voimme me koetteella oleskelevat huomioimme ...nuoret miehet ja kokemuksestaan (miesten huoravuodet ja naisten minkä kokoinen on uskollisuus) nuoruusvuodet, mistä johtuu erilainen nähdä/kuulla arvointi, ehkä oloissamme on niin, jottei vuoteessa, ellei sitten naisten vaateosastolla saa kaiken ilmaiseksi, voi sitten tilaisuuden synnyttyä herätellä väärin ja virheinen ja psykologisesti vireinen omakuva puolesta/vastaan prosessi,mutta hyvällä omallatunnolla ei voi edes nykyään viettää aikaa arvostelemalla miksi intiimi asuste ei sovi yleisille/julkisille vaikka tarkoitukseen sopivaan paikaan, tirkistelijöitä tihruajia ja tuhruajia on, saat minulta kuulla parhaimmat, jos olet nainen/mies haluat enemmä tietoa ei vihata , ei myydä vaan ostaa, joten ... viralliset/epäviralliset

• google translate?

• Varovainen...

Osta pyykkiteline. Itse pesen pyykit pyykkituvalla, mutta en todellakaan jätä niitä sinne kuivamaan. Ja ilmoitus isännöitsijälle. Kenelläkään ei ole oikeutta mennä hiplaamaan toisen alusvaatteita ja jos tilaa olisi tarvinnut narulle, niin olisi kai siirtänyt kaikki vaatteet sivuun ilman moralisoivaa lappua.

• seksi ensteksi saaks

niin on ja kyllä on ilmeinen harha pornografisen sallittavuuden ja raamattulukemisen suhteessa ideologiat, joilla ei ole perustettu uskontokuntia, lyhyesti, antakaa nyt Herralle seuraa pornografisesti, tai raamatunluvussa, tai uskovaisuudessa, tai kasvatuksessa, tai arvioikaa omaa tilaanne edellämainittuihin käsittelemiini, minä osaltani olen käsitellyt tilani, mutta siis, mistä se tietää mikä onnellisuus saattaaa kätkeytyä kyläyhteisöjen seuranhakukulttuuriin, kyllä muakin tavallaan naitatta ja varmasti olen kaatopaikoilta aikoinaan keräillyt mailman mahdollisislla kielillä pornografiaa, raaamattu ja uskovaisuus ei ole ilmiö ydin, vaan ihminen koettaa käsitellä tilannettaaan ja tarvitseee orgasmitason hoidon ja laittomuuden ihmisiltä suojattuna, tai sitten uskontokunnan oikeamielisen seuran, eikä retkahtamisen näiden sairaiden johdattelemana /henkilöähän on tituuleerattu sairalloiseksi/ yksityiskohtainen ongelma on ilmi kaikilla, mailman kaikilla ongelmilla höysetettynä, en peru sanijani, alusvaatteitani julkisille paikoillekkin, onhan Raamattu mailman Paras kirjallinen kokonausuus, löytyy ,myös piensasuste varasytostani, sain sen ilmaiseksi seksi seksi seksi seksi seksi

• plaaplaaptölt

? täh.. lääkkeet myöhäs vai..

• gchgcgh

ÄLKÄÄ KUIVATKO PYYKKIÄNNE VESSOISSA / KYLPYHUONEESSA!

Se on ehdottomasti vastoin kaikkia taloyhtiöiden sääntöjä!

Jos taloyhtiössä on pyykkien kuivattamista varten kuivaushuone sitä pitää käyttää niin pienen kuin suurenkin pyykin kuivaamiseen!

Suihkun aiheuttama vesihöyry vessassa tai kylpyhuoneessa ei jää rakenteisiin koska se on lämmintä höyryä ja siksi ilmastointi imaisee sen hetkessä pois.

Sen sijaan pyykeistä ilmaan haihtuva vesihöyry on kylmää ja ilmastointi ei ehdi imemään sitä nopeasti pois. SIksi se vesihöyry jatkaa usean tunnin ajan haihtumistaan ja jää rakenteisiin, joissa homeet sitten nauttivat elämästään!

Homeet rakastavat viileää ja kosteaa, siksi vessat ja kylpyhuoneet pilataan hetkessä sillä jos akat alkavat kuivattaa siellä pikkupyykkiään!

Kuivaushuoneet ovat aina kuivia ja lämpimiä ja siellä ei homeet ja bakteerit viihdy!

Vielä lopuksi hieman asiaa noista bakteereista kun joku valopää kuvitteli että hiivasieni leviäisi alushousuista muiden kuivaamiin pyykkeihin. Näin ei missään tapauksessa tapahdu, siinäkään tapauksessa että pyykit olisi pesty neljässäkympissä! Ensinnäkin bakteerit eivät kuivaushuoneessa viihdy, vaan kuolevat kuivuuteen ja elossa olevatkin bakteerit saavat lähdön kohti ilmastointia ja ulkoilmaa! Toiseksi, hiivasieni ei aiheudu pikkuhousujen bakteereista, vaan kehon omasta bakteeriepätasapainosta, jos esimerkiksi on huuhdellut pilluaan sisältä, tai pessyt sitä esimerkiksi saippualla. Silloin normaali hiivasieni kanta on voittanut koska niitä hillitsemässä ollut muu bakteerikanta on pesty pois!

• puppua

höpö höpö. Talvella ongelmana on yleensä liian kuiva huoneilma. Pyykkiä ei kannata kuivata WC:ssä, vaan olohuoneessa.

• gchgcgh
        puppua kirjoitti:

höpö höpö. Talvella ongelmana on yleensä liian kuiva huoneilma. Pyykkiä ei kannata kuivata WC:ssä, vaan olohuoneessa.

Omapahan on asuntosi.

• NuuNuuHör

Olipa poikkeuksellisen typerä kirjoitus ja asiavirheitä täys, lähinnä yleistyksen vuoksi. Kaikissa taloissa ei ole ilmastointia, eikä se ole mikään höyryimuri kuitenkaan. Monessa talossa kuivaushuone on kylmässä ullakossa tai kellarissa, missä aina kylmä ja kosteaa.

• alusasu-apostoli

" Päällä oli paperilappu jossa luki "kasva synneistäsi aikuiseksi" "

heh.
      kannattaa mennä manaamaan itsensä demoneista vapaaksi vaikka kallion kirkkoon :-)

• Johannes

rukoilkaa puolestani, haen pornograafisen eliitin tilitoimistoon

• Itse ainakin heittäisin lisää vettä myllyyn ja kävisin ostamassa jonkun oikein niukan seksiasun alan liikkeestä ja heittelisin niitä ensi kerralla kuivumaan sinne. (Toki oikein kytäten millon ko. sekopään pyykkivuoro on)

• rikosilmoitus ahdist

Ilmoita asiasta isännöitsijälle ja harkintasi mukaan mahdollisesti poliisille. Jos juttu ahdistaa sinua, niin tuohan on silloin ahdistelua ja näinollen rikos.

• vettä myllyyn

Laita paketillinen kortsuja kuivumaan pyykkitupaan.

• kevättä ei kengässä

olen ehdottomasti samaa mieltä ja muutama sananen, kuinka homma hoituu kysymällä kansanterveyslaitokselta

• ilmoita poliisille

Tuollainen alusvaatteiden perusteella solvaaminen synnistä on rikos. Ilmoittaisin poliisille ja isännöitsijälle häirinnästä. Eli ei muuta kuin rikosilmoitusta menemään ja syyllinen mielisairaalaan.

• Sairas ihminen joka ei anna toisten pyykkien olla rauhassa.

• zapaab

Tuohan on selkeä haaste, tilaa seksikaupasta halpoja narustringejä ja ripusta parikertaa viikossa narulle.
      Jätä viesti ettet ymmärrä mitä tarkoitti, ja että voisiko selittäätarkemmin.

• omakotitalokuivaaja

Hah, kyllä tuntee olonsa viisaaks ku näitä lukee xD Onneks asun omakotitalossa nii saa kuivattaa pyykkinsä rauhassa missä haluaa :P

• Laura.

Minulta vietiin kerran kuivaushuoneesta kahdet pöksyt, oli vielä kauniit ja hyvät pitsipöksyt.
      Oli kyllä kurja tunne, kun ajatteli,että kuka taloyhtiössä minun pikkuhousuni jalassaan ja mitä ajatuksia pikkuhousuni herättivät, tuossa, joka ne vei.
      Pikkuhousut on naisen intiimein vaatekappale, eikä niitä sivullisten käsiin halua.

• Johannes

minun tunnolla omallatunnolla oli edes jotain kaupunkikohtaisesti ..., olen todennut naisasialiikkeestä katoaa neitsyys ja NAISSSSASIALIIKKEEEN ULKOPUOLELLA EI VÄHÄÄKÄÄN, /haluan tähän sanoa ne muutamat muutkin tekemistä ja sanomista kieliopillisia ilmaisuja/ JA alusvaatteiden miljadit ... vaihtoehtoiset, olemmeko laskeneet mitä näille kaikille kadonneille seksuaali asiaakin ajaville ihmisten luomuksille on tapahtunut, toivoisin saavani kokemattomuteni ja neitseellisyyteni omaksi, aivan omaksi ja takaisin, hyvitystä ja korvausta perheelle, perheen äidille, suvulle, sukutaustalle, heimoille, kansoile kansanheimoille, sukukunnille, kielille ...

• Niin on

Joku mies ajattelee pilluasi..

• raiskatuthousut

Eihän tuo vielä mitään kun äitini samettihousut runkattiin haaroista tönköiksi kuivaushuoneessa. Oli äidille järkytys mennä hakemaan pyykkejä narulta.

• Kata 34 v

Todella kauheaa ajatella, että joku mies, tyydyttäisi itseään minun alushousuihini.
      Alkkarit on naisen lähin vaatekappale, eikä mikään, omituisten miesten kiihoitusväline.

• missi ja mann

Haluan toivotella onnettomuudetta (onnettomuudelta mistä tietoa/taitoa) näitä kyläyhteisöjen ja taloyhteisöjen ja kaupunkien suuria miehiä ja naisia, soisin kodissa oltavan ihan inhasti, vinhasti raamatun ja uskonnon puolella ja siveellisyyden kaikin tavoin ei lapsille esille isojen ja rumien ja ajattelemattomien ja mitä saisimme luetteloa jatkaa pornografisesti kehiteltyä pornogrfiseen selittämättömyyteen ....

• 1+12

"Mitä minun pitäisi tehdä?"
      Riippuu siitä oletko hiiri vai Nainen.

Jos olet arka hissukka,kuivaa jatkossa vaatteesi omassa kämpässä ja ehkäpä jopa siirry vähemmän provosoiviin malleihin.

Jos olet Nainen,etkä mikään pikkutyttö,ilmoitat asiasta isännöitsijälle,kuivaat vaatteesi kuten aiemmin ja jos vastaavaa tapahtuu,lappu kuivaushuoneen oveen,että vaatteisiisi ei saa koskea ja että isännöitsijälle on ilmoitettu häiritsevästä käytöksestä.

On se ihmeellistä,että joissain taloissa ei rapullinen normaaleja ihmisiä saa yhtä häirikköä kuriin.Saamattomuutta ja laiskuutta se on.

• Housut jalassa

Alushousut ovat naisen yksityisyyttä, inhoittavaa, että joku niihin R......
      Oma mieheni vain saa pösyni nähdä ja ne riisua, eikö näillä ole mitään naiskontaktia, näillä alushousu miehillä?

• maht1

Ei minulla ole naiskontakteja eikä koskaan tule olemaankaan.

Terveisin: Mystinen alushousutyömies.

• de 12 studenter

Otan kantaa ajatuksella mahdollinen salaliitto. Johannes pois näpit seksustelemasta ja sitten käymästä kiinni vieraisiin, esiteltyä. Opiskelijanainen ellei naitu tai naimaton paha ongelma ja sitten henkilö viittaa yhteisön teologiseen tiedekuntaan ja sitten ei sivullisilla enempää tiedoissaan olemista kuin perinteisellä salapoliisikertomuksella ... joten ei uskontoa asiaa ei seksualisuuntautuneisuutta ja kaaikesta muusta on keskusteltu, intellektualit on tässä herätelleet kansaa mahdollisesta kevään mittaan viriävästä luomakunnasta, SUOMI HERÄÄ: PIDÄ NÄPPISI EROSSA SYNNITEOISTA JA KÄÄNNY HARJOITTAA, ON SE TÄMÄKIN SEURANHAKUA, pornografinen esitelmä julkisuuskuvaa raamattuja pornografisessa jakeluyhteydessä vaihdossA, NÄINÄ VUOSINA, mutta missä hän, jolla mahdollisuus esittäytyä pornografisessa ylhäisössä, Jeesus on Herra - Raamatun ....

• 13+5

Kenelekään miehelle ei kuulu minun pikkuhousuni ja minulla on oikeus pöksyni kuivattaa kuivaushuoneessa. Menkää itseenne, miehet ja naiset, toisten aluspöksyt ei kuulu teille, mitä niistä haette?

• pillunhaistelija

"toisten aluspöksyt ei kuulu teille, mitä niistä haette?"

No mitäs luulet?

• pesutuvan käyttäjä

Minä kuivaisin jatkossakin pyykkini alakerran kuivaushuneessa, enkä suostuisi alentumaan moisen idiootin takia ostamaan telinettä kotiini. Jos sinä varaat pyykkituvan on sinun myös oikeus sitä käyttää. Kukaan asukas ei voi määrätä kuivatatko siellä paitojasi vai pikkupöksyjäsi, pyykkiä kaikki ja kuivaksi saatava ennen seuraavaa käyttöä.
      Laittaisin alakerran pyykkitupaan lapun, jossa kehoittaisin pikkuhousuihin mieltynyttä ihmistä antamaan alusvaatteni olla rauhassa. Kerro samassa lapussa, että seuraavalla kerralla teet asiasta ilmoituksen isännöitsijälle, koska tiedät (vaikka et 100% varma olisikaan) tekijän.
      Kerro toisella lapulla alakerran ilmoitustaululla ja varoita muita ihmisiä, että pyykkituvassa käy joku hiippari joka hipelöi ja siirtää aluspöksyt ja rintsikat koriin, koska pitää niitä liian syntisinä roikkumaan narulla. Kerro että olet ilmoittanut ko. ihmisestä isännöitsijälle ja seuraavaksi teet tutkintapyynnön poliisille (tekijä luulee, että tiedät sen henkilöllisyyden ja luulee, että isännöitsijäkin tietää ko.henkilön ja näin ollen poliisi saa suoraan nimen). Minä en ainakaan tollasen idiootin takia alkaisi katsomaan mitä pyykkituvassa kuivatan, se on minun asiani jos omalla vuorollani pesen pyykit.
      Alakerran ilmoitustalun lapulla teet lisäksi tämän asukkaan idiootiksi ja uskovaisen pikkupöksyjen ihailijaksi :D
      Voit tietty loppuun laittaa vihjasun, että jos nuo sinun pöksyt on syntiset niin kulkeeko pöksyjen kerääjä sitten mahdollisesti ilman :)))
      Toivon, että pöksyt ja ritsikat saa jatkossa kuivaa rauhassa.

• Himot ne on hihhuleillakin ja ottaa niilläkin eteen vaikka kuinka rukolisi.
      Seksi on luonnollinen tarve ja mitä enemmän siitä saarnataan,niin
      sitä sairaampia muotoja se saa.ps.Raamattu on ihmisten kirjoittama
      ja tulkitkoon jokainen sitä totuutta miten haluaa.

• Vt..

On voitu siirtää Pilun hajun toivossa, ne pöksyt kun joitakin kiinnostaa.

• alatomuus rulaa

Kannatais jatkossa pestä likaiset alusvaatteesi käsin lavuaarissa, että et tuhrisi koko talon mainetta irstaudellasi ja kuvottavilla alusvaatteillasi..

• Ron Jeremy

Hei Alexandra 1987!

Laita kiimapimpan tuoksuiset pöksyt kirjekuoreen ja pudota kirjekuori tän uskovaisen postiluukkuun ja jäädään odottamaan vastausta!

T. Ron

• Huuhteluainekset

Tässä ketjussa on pienen kylän verran ihmisiä pyykkisi kimpussa.

• vielä säilyneet?

Vie pyykit kuivumaan omaan kotiisi pyykkinarulle. Näin minä tein kun pesin yleisillä koneilla. Onneksi sinun vaatteiden päällä oli vain lappu. Monella ne vaatteet kun olivat kokonaan kadonneet kuivatuksen aikana. Jos pesi mitään arvokkaampaa sai koneen vieressä vahtia pesun ajan...

• Maarit.

Mitähän ne ukot näkee minun alushousuissani, tarkoitan tätä, että kun vien pyykkiä kuivumaan, niin aina katoaa ja olen jo keski-ikäinen muodokas rouva.
      Lieneekö sitten jonkun märkä uni, itse en halua asiaa ajatella.
      Miehet on aina vänkäämässä housuja jalasta, mutta, pyykkituvasta, sitä en käsitä.

• Sanna.

Itsekin pyykkituvassa pesevänä, saman ikäisenä naisena, en ole ikinä ymmärtänyt kuka edes haluaa jättää alusvaatteitaan kuivumaan kuitenkin ns. yleisille paikoille.. Vievät aivan turhaa tilaakin muiden vaatteilta ja petivaatteilta, kun kenenkään kämppä ei ole niin pieni, ettei siellä saisi kuivatettua alusvaatteita ja sukkia (esim "mustekaloissa"). Että toisaalta nykypäivänä lähes provosointia ne sinne yleensä jättää. Ratkaisu siis on kuivattaa alkkarit ja rintsikat ihan himassa, jos hiippari ei muihin vaatteisiin kerran kajoa! Luulisi, että itsekin tuon jo hoksannut..

• tuuri ja taito

Hanki oikein rivoja alkkareita ja ripustele niitä kerran viikossa narulle. Kyllä se alistuu lopulta.

• kjkkjkjkjkdkkkkkd

Hommaat kotiisi pari mustekalaa ja ripustat pikkupyykin siihen kuivumaan. Meillä opiskeluaikaan miespuoliset hiipparit haalivat naisten pikkupyykit omiin takoituksiinsa pyykkituvan naruilta notkumasta. Joten pikkupyykin kotonakuivatus pitää pervessit näpit erossa niistä.
      Mutta muuten jatka tuvan käyttöä välittämättä. Ilmoita asiasta isännöitsijälle ja juttele muiden asukkaiden kanssa siitä, että onko tuo hinkuuskovainen muuta hommaillut viime vuosina.
      Muuta pois jos siltä tuntuu, mutta nykypäivänä on hankala löytää vuokrakämppää tai ylipäätäänsä mitään muutakaan taloa. Jossa ei jonkinsortin hörhö naapurissa asuisi.

• ¨pieri

vai iiin

• ddddddddddddddip

Eikö taloyhtiö voisin ostaa sekä dildon että kumipillun sille kiihkouskovaiselle, ei se sitte enää vonkaisi niitä pikkupöksyjä.

• sinun pitäisi sivuuttaa asia ja keskittyä omaan elämääsi ,.

• pervoterapia

Vai polisille ilmoittamaan noista... kyllä nauru maittaa niille, kun muutenkin "hyvä" huumorintaju on.
      Jos olet ensimmäistä kertaa yksin asumassa, et tietysti tajunnut että kuivatat kämpässäsi alusvaatteesi.
      Itselleni tuli mieleen, että haluat antaa vinkkiä talossa asuville miehille?? naisille??, että täältä pesee.
      Oma miesystävä olisi hyvä neuvoja tuollaisissa käytännön ongelmissa.
      Uskovainen ja mielisairas ei muuten tarkoita, lain, eikä minkään mukaan, samaa asiaa.
      Provohan tuo on.
      Tehkää testi. Eri paikoissa, eri puolilla maata kaikki akat joukolla ripustatte mustie ja punaisia seksiasuja ja alkkareita pitkin naruja. Sitten testataan, kuinka paljon ja minkä tyyppisiä perverssejä, uskovaisia ja säädyllisiä kansalaisia ilmaantuu esiin koloistaan.
      Näemme tulokset. Sitten voimme laatia joukkokirjelmän sen perusteella jokaiseen taloyhtiöön, pihanaapurustoon ja mökkeihinkin. Siinä joko suositetaan jättämään intiimipyykit kiltisti tuppaan tai kehotetaan suorastaan vapaamielisyyden nimessä asettelemaan ne kaikkien haluavien silmien eteen.
      Kyllä hitto on ongelmia nykypäivän nk. täysijärkisillä.

• Kyselemään

Mene kysymään siltä, jota epäilet. Jos nyt katsot tuollaisen tiedon tarpeelliseksi. Ja voit ehkä laajemminkin kysellä ao. henkilön näkökantoja. Jos hän olisi kykenevä asialliseen keskusteluun, mikä ei tietenkään ole aivan varmaa, sillä hengelliset asiat ja syntikysymykset kiinnostavat ihmisiä älykkyysosamääräskaalan koko laajuudelta.

• Kissus7

Tuskin tämä uskosta johtuu.ehkäpä jonkinasteisia propleemia tällä henkilöllä.kaikki asiat eivät johdu uskosta.valitettavasti näin aina leimataan ongelmallisena ihmisen tekoset uskosta johtuvaksi.

• Realisti ateisti

Uskovaiset ovat kaikki sellaisia vähäjärkisiä ja tyhmiä. Ei fiksu, älykäs ja tasapainoinen ihminen ole missään tekemisissä uskonasioiden kanssa eikä varsinkaan häiritse ympäristöään uskonasioilla. Paras on vaan sääliä uskovaisia ja nauraa heille päin naamaa. Niin sitä nauretaan, jos uskoo mihin tahansa muuhunkin satuun.

• varma2

Luulla ja tietää on kaksi eri asiaa!!!
      Oiskohan joku Ismalisti???

• juppe

ehkäpä ei lääkitykset ole kohdillaan, olis aihetta käydä arvuuttamassa omassa terkkarissa,

• tällaista kuullut

En nyt muista mikä seurakunta se on, joka ei hyväksy edestä täytettävää pesukonetta, koska luukusta voi nähdä alushousut.

• Hourintaa seurannut

Kerää taloyhtiösi ja naapureistasi nimilista tuon ns. uskovaisen teoista ja vaatikaa poliisin ja mielenterveys-sektoreiden kautta häirikkö mielisairaalaan hän on muille vaarasllinen teoillaan kuten itselleenkin vapaudessaan.Kyllä laki kuuluu uskovaisillekin,ei sitä kumoa noin räikeästi mikään uskonvapaus.

• jeesusinho

Uskovaisia voi vain pilkata ja halveksua. Niin sitä kaikki järkevät ihmiset tekee, ettei arvostusta niille jeesusksesta pimahtanaille heru. Naura vaan heille. Siinä ainoa ohje tilanteeseen.

On ajateltava, että uskovaiset ovat säälittävän tyhmiä ihmisiä, joita kaiken maailman saarnamiehet vetävät nenästä ihan täysillä. Usein se saarnamies on se heikkonäköinen siinä sokeiden valtakunnassa, että omassa mielessään vaan nauraa niille kaikille idiooteille, jotka häntä uskovat. Tähän heikkolahjaisten ja vähäjärkisten höynäyttämiseen se kaikki seurakuntatoiminta perustuu.

Jos tiedätte kuka se uskovainen talossanne on, niin yrittäkää löytää joku konsti, millä hänet saa häädettyä.

• Petri----

Joo kyllä minäkin kerran kiihotuin kun näin naapurin romani-rouvan alushousut kuivaushuoneessa, teki mieli vetästä kätöseen siellä kuivaushuoneessa, mutta taisi jumala kuiskata korvaani että "Ei kannata petri, odota petri oikea nainen".

• hyh sua!

Eipä naisena tulisi kyllä mieleenikään jättä pikkupyykkejäni yleisille naruille kuivumaan ja kaikien katseltavaksi, hipelöitäväksi ja varastettavaksi. Etenkin jos ne ei puhdistuisikaan täydellisesti pesussa....YÖK! Siinäkö pitäisi koko kerrostalon miesten, ja lasten/poikien nähdä mun rintaliivien väri ja alushousujen kokonumerot (L)?? Tää koko juttu haiskahtaa mielikuvituksen tuottteelta. Sitten vielä jos ap käyttää näitä stringi housuja...mikä järki käskee laittaa ne koko kerrostalon näkyville? Pitäisi olla rikollista lapsiin kohdistuvaa pedofiliaa houkutella lapsia näkemään joitain jota ei heidän silmilleen sovi! Kirjelapun kirjoittaja on aivan oikeassa!

• ufokuski

uskovaiset on kaheleut,uskoa johonki olemattomaa,siinäpähän pökiöt tuhlaavat ainoan elämänsä palvomalla olematonta.sit kun kupsahdetaan ni ei ole kuin pimeys eli 1.97cm multaa turvan päällä ja kasvetaa perseestä horsmaa.sam ku ufot lentelee,king kong tulloo ja tuhoaa helsingin sekä mustanaamio elää.hää,hulluja nuo uskovaiset.suomessa saat vaikka narulle laittaa tekokyrvän roikkuu,se ei kuulu kellekkää.

• oikea u

No ju tää on taas tätä uskon varjolla tehtyä kyllä ne patanaamat osaa kun jotkut eläinten suojelijat SUOMESSA on samaa mieltä niin kuin valtionkirkkokin on iät ja ajat hyväksynyt, lastan seksuaalisen hyväksikäytön, ja jos väittävät ettei ole ollut tiedossa LESTAADIOLAISTEN touhut niin valehtelevat, lestaadiolaiset kuuluu valtionkirkkoon, miksi asiaan ei ole puututtu, vai ompiko piispakin tässä mukana, onneks sentään Paavi ymmärsi erota HALLELUJAA

• Turhaa höpinää

Turhaa provokaatiota on mitään uskontoa syyttää, tässäkään asiassa, usko on hyvä ja kaunis asia, nämä alusvaatejutut on ihan muiden tekemiä.

• Uskonto on turha

Kerran tuli joku mummo juttelemaan helsingin rautatieasemalla uskonasioista. Sitten kun tämä mummo kysyi että mihin uskontokuntaan kuulun, totesin pokkana että olen Pastafari ja uskon lentävään spagettihirviöön. Eipä ollut mummolla enää sen jälkeen mitään sanottavaa :D.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Lentävä_spagettihirviö

• Rauhaa rakastava

Kyllä ihmisen täytyy tosi typerä olla että tuo uskontoa esille, ottaa sen puheeksi, tulee sillä jeesustelemaan väittäen olevansa parempi ja onnellisempi kuin muut tai käyttää sitä aggressiivisen hyökkäämisen välineenä tai syytösten perusteluna tai oikeutuksena. Kyllä pitäisi Helsingissäkin ne helvetin jehovalaiset häätää asematunnelista niitä jeesuspornolehtiään esittelemästä ja kauppaamasta ja keräämästä sillä rahaa pirubunkkereidensa ylläpitoon tai laulamasta idioottivirsiään aiheuttaen siten melusaastetta sivistyneiden ihmisten kiusaksi. Kun kulkee ohi, niin ainakin mielessään näyttää niille keskaria ja sylkäisee kohti. Samoin ne idiootit pitäisi häätää helvettiin, jotka laulavat jeesushoilotuksiaan kadulla. Mielenvikaisia idiootteja ovat kaikki, joiden oikea paikka olisi helvetissä tai maan päällä pakkopaidassa.

• mattiii

Se olin minä, runkasin satsit sun liiveihin ja pikkareille teki pirun hyvää nyt mä tyydytä taas itseeni sua ajatellen

• no 38

Todella typerää uskonasioita, ottaa esiin, aivan tyhmää, kyllä nämä pervot, kyttää siellä alusvaatteita.

• Käsittämätöntä

TYPERÄÄ, haukkua uskovaisia, kyllä tuossa muuta takana.

• Ensin tutkitaan?

Kysymys oli kai pyykkien likaamisesta eikä uskovaisista tai skitsofreeniasta tms bedofiileistä jne?Eikö kannattaisi ottaa likaaja ensin kiinni ja tutkia tämä mikä hän on ennenkuin likaatte kaikki syyttömätkin pyykkienne takia?

• Haistakaa vittu

Voin tappaa kaikki uskovaiset ilmaiseksi pois pilaamasta universumia.

Saatana mitä perse-vittuja täällä vieläkin kasvaa.

Ihan sama onko rölläystä vai ei.

Näitä anaali-vittuja on nähty jo tarpeeksi jarruttamassa ihmiskuntaa jo viimeisen kahden tuhannen vuoden ajan vitun verran saatana.

PS.

Se teidän PYHÄ henki on muuten semmoinen lure, jolla teistä imetään energiaa. Kukaan korkeampi elämänmuoto EI RAKASTA teitä...

• satua.

Aloittajan turha syyllistää uskossa olevia, huolehtii vain omista pyykeistään.. Taitaa olla trollausta koko juttu.

• Tyhjänpuhumista

MITÄ tässä ketjussa haetaan? Koko juttu, yleistämistä ja syyttelyä, älkää sekoittako Uskontoa mukaan näihin, alusvaatejuttuihin.

• Vaitina

Omituista syyttelyä ja höpötystä koko ketju.

• aso.

"Päällä oli paperilappu jossa luki "kasva synneistäsi aikuiseksi" "

Kun tuossa lukee "synneistäsi", niin kyseessä ei voi olla kukaan muu kuin itseään hyvänä uskovaisena pitävä ihminen. Turha urputtaa uskovaisiin kohdistuvasta arvostelusta kun raamattua käytetään "oppien mukaisesti "(?) toisten ihmisten lyömiseen tai elämän arvosteluun.

Eihän tuossa asiassa voi muuta kuin pestä alusvaatteet uudelleen - elleivät ole pussissa homehtuneet käyttökelvottomiksi.

Kyseessä on todennäköisemmin mielisairaudesta kärsivä uskovainen henkilö, joten saman toistumisen välttää vain kuivaamalla pyykkinsä jossain muualla. Tämä on valitettavaa, mutta eihän isännöitsijä pysty tekemään asialle yhtään mitään, vaikka tekijä tiedettäisiin. Tai voisihan isännöitsijä lähettää turhaakin hyödyttömämmän lapun toisten pyykkien räpeltäjälle, jonka jälkeen asia jatkuu samaan tapaan tai todennäköisemmin entistä pahempana.

Todella ärsyttävää kun missä tahansa kolhoosiasumisessa pitää hyväksyä naapurissa asuvien pipipäiden tekemiset....

• nylon.

Heh, heh, todenäköisesti oli likaiset pöksyt, kyse oli siitä, se kiinnosti jotakuta.

• sertoa

Kannattaa pestä housut kunnolla, pistät huuhteluainetta mukaan.

• Smile.

Eikö muuta ajateltavaa ole, kuin pikkuhousut ja rintsikat?

• tuuliaa.

Voi kauhiaa, kannattaa pitää pöksyt jalassa.

• Säännöt sitä varten

Omituista pyykkisavottaa, jos et aikanaan vie pois pyykkejä kuivaushuoneesta, niin ne siirretään. Muillekin tilaa.

• Turhaa numeroa

Pikkupyykin voi kuivattaa muualal kuin kuivaushuoneessa, ja kun ajallaan hakee pyykin pois, antaa muille myös tilaa, niin ongelmia ei tule.

• Vaakaasentoon

Pikkuhousut pois jalasta mars.

• Pyykkiä riittää

Meillä on semmoinen koneellinen kuivausrumpu siellä pesutuvassa, sinne kun pyykit laittaa, niin tunnissa kuivaa, oikein hyvä juttu ja hyvä laitoskoneetkin.
      Ei tarvitse vainoharhailla täällä.

• Ollaan kunnolla

Peskää ja silittäkää housunne, niin ei tule sanomista. Mikäli pesee pyykkiä yhteistiloissa, niin siivotaan jäljet, pyykki pestään puhtaaksi ja kuivatetaan varatun ajan puitteissa. Näin ei tule minkään tason ongelmia

• typerää.

Älä sekoita uskontoa tälläiseen, kyseessä on provo aloitus.

• pipipäät hoitoon

Aleksandra ei se uskova ole alushousuja kopeloinut.Mun taloyhtiössä tätä harrastaa vanhat naiset ( eivät ole uskovaisia).

• turpa kii kusipäät

Miksi suomi 24h keskustelu ketjun moderaattori ei puutu tämän keskustelu palstan sisältöön.Uskovien pilkkaaminen,syyttäminen kaikesta, IHAN ÄLYTÖNTÄ. Touhua.Ei ne,ei uskovaisetkaan,ateistit mitään pyhimyksiä ole.Raamattu sanookin että kaikki ovat syntiä elämässään tehneet ja ovat jumalan kirkkautta vailla.Uskovia ei kannata herjata, jumala nimittäin ottaa ihmisen kiinni puheistaan.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      320
      6272
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      66
      4120
    3. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      41
      3485
    4. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      77
      3378
    5. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      85
      3310
    6. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      181
      3222
    7. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      102
      2678
    8. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      57
      2484
    9. Abdullah iski Citycenterin vessassa

Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html
      Maailman menoa
      215
      2358
    10. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
      Maailman menoa
      78
      2113
    Aihe