Ääriuskovainen pyykkieni kimpussa :(

Aleksandra 1987

Olen 25-vuotias opiskelijanainen. Pesukonetta ei asuntooni saa mahtumaan, joten turvaudun monen muun asukkaan tapaan yhteiseen pyykkitupaan. Pesen normaalisti pyykin ja jätän ne kuivumaan. Eräänä päivänä oli sitten yllätys vastassa kun kävin hakemaan vaatteita pois:

Kaikki alusvaatteeni oli kerätty narulta pois ja laitettu mustaan avonaiseen muovikoriin. Päällä oli paperilappu jossa luki "kasva synneistäsi aikuiseksi" Uskomatonta! Muihin kuin pikkuhousuihin ja liiveihin ei oltu koskettu. Nappasin pyykkini ja tuon korin mukaani enkä varmana enää käytä pyykkitupaa kyseisen hiipparin pelossa. En ymmärrä mihin olen syyllistynyt että tarvitsee jaella tuollaisia lappusia ja koskea pyykkeihini?

Siis oletan että rapun ääriuskovainen on ollut asialla. Viime kesänä hänellä oli tapana silloin tällöin julistaa Raamattua omalta parvekkeeltaan niin, että pihalla leikkivät lapsetkin säikkyivät. Sama tyyppi on myös todennäköisesti jaellut kristillisiä lehtisiä ihmisten postiluukkuihin.

Olen ahdistunut tapauksesta. Mitä minun pitäisi tehdä?

267

11328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoja..

Voit ilmoittaa asiasta talosi isännöitsijälle tms... riippuu millaisessa talossa asut, onko vuokratalo, yksityinen vai mikä. Kyllä pitäisi saada kuivattaa kaikkea pyykkiä siihen varatussa paikassa.

Mutta toiseksi tulee mieleen " sairas ihminen"- henkisesti sairas, jonka luonteenpiirteet eivät häviä minnekään eikä ajatuksen kulkuaan voi kukaan ulkopuolinen muuttaa. Kiihkouskovaiset voivat olla hyvin häikäilemättömiä ja luulla olevansa aina oikeassa.

• sormen jälki

Hei toivottavasti säilytit sen lapun siinä voi olla kirjoittajan sormen jäljet .. Ilmoitus poliisille niin pian kuin mahdollista ............

• Niinpäniin
        sormen jälki kirjoitti:

Hei toivottavasti säilytit sen lapun siinä voi olla kirjoittajan sormen jäljet .. Ilmoitus poliisille niin pian kuin mahdollista ............

Just joo.