Olemme tunteneet vuoden ja ensin kemiamme kohtasivat, siis ystävyysmielessä. Hän toitottaa minulle, kuinka olemme niin hyvin keskenämme toimeentulevia ja miten samankaltaisia olemme. Hän puhui alussa, kun emme tunteneetkaan minusta paskaa. Sitten tutustuimme. Aloimme liikkumaan yhdessä paljon ja hän sai minut pauloihinsa entistä syvemmin koska kaipasin uutta ystävää edellisen petettyä minut. Se vaati paljon, kesti kauan saada minusta vastapainona irti mitään ennen tietyn yhteyden luomista. Nyt tilanne on toinen, hän haluaa tukahduttaa minut kieroutuneella narsistisella varjollaan, arvostelee vaikka sanoo ettei kukaan ole täydellinen ja kysyy usein että olenko täydellinen itseni mielestä vaikka olen kertonut hänelle etten ole. Hänen aviomiehensä on alkanut käyttäytyä helvetin kummallisesti. Kurjaa sanoa, mittaa tuntuu kuin he olisivat pitkäjaksoisesti puhuneet paskaa selkäni takana ja katsoisivat kasvoihini kuin posliinisiin paineen pilppomiin atomeihin, kuin en olisi merkityksellinen enään, koska heillä on toisensa ja koska tämä mies on onnistunut saamaan paremman roolin hänen elämässään. Näen kaiken näiden silmien takaa ja se tuntuu pahemmalta kuin se tarkoituksenmukainen pahan itseluottamuksen ja halutun tuhon aalto, joka ylittää minut mutta minkäs teet, kun olet langennut narsistiin? En jaksa enään kauaa ja vituttaa tietää, että vika ei ole minussa ja että olen uskoutunut hänelle ja syönyt sen pajunkõyden. Tuntuu, että minun tieni on tarkoituksenmukaisesti synkkä, mutta tavallaan saan synkkyyden puolelleni. Olen neuvoton siinä vaiheessa, kun hän häikäilemättään käyttää sitä tunnetta joka pitää minut hänessä kiinni hyväkseen ja tuhoaa minua. Vittuilee menneisyydestä, minun puutteistani, kuinka tyhmä olen, miten terveyteni on mennyt, olen liian laiha, kuuntelemani musiikki on paskaa, olen pissis, olen kasvoiltani kuin eläin.. jne.. Kestäisitkö itse? Olen jopa kääntymässä perhettäni vastaan. Tekisi mieli sanoa, että this fucking game is over, now. Vitun narsisti.. Eipä siinä mitään, kaikki vain tietäisivät ylikaiken katumani asiat.
Narsistinen ns. ystävä:
9
583
Vastaukset
- 11345379
"Eipä siinä mitään, kaikki vain tietäisivät ylikaiken katumani asiat."
Niin. Toisille se ei kuitenkaan välttämättä ole kovin iso juttu.
Esimerkiksi yksilötasolla abortti voi olla karmea kokemus josta haluaa vaieta, mutta vuonna 2010 niitä tehtiin reilut 10 200. Lapsia syntyi tuohon lukuun suhteutettuna vähän, vain 60 980 lasta.
Itse asiaan, huonoista jutuista on parempi päästä eroon aiemmin tai myöhemmin. Joskus riita auttaa, joskus ei. Silloin jos tappelu ei auta niin se on ainakin luonteva päätepiste.- ....................
Sekö se oikeuttaa aborttiin, että niitä tehdään enemmän nykyään. Se, että niitä tehdään enemmän, kertoo siitä, että ihmiset ovat huolimattomampia vittunsa (tai sen toisen) suhteen kuin ennen. Juostaan vain sen oman nautinnon perässä ja ollaan valmiita sen takia jopa tappamaan oma lapsi. Sillä sitä se on ja sitä on turhaa yrittää kaunistella. Se on oman lapsensa tappamista.
Oletteko katsoneet netistä kuvia abortoiduista sikiöistä: Yhdessäkin kuvassa sikin sokin pieniä ruumiin osia ns. sairaalajätettä! Jätettä! Omat lapsenne...
Mitä, jos teidän äitinne olisi abortoinut teidät. Olisiko se ollut oikein. Itsekin olet ollut sikiö, pieni ihmisen taimen...
Pitäkää ehkäisynne ajantasalla tai haaranne kiinni, abortti ei prkl ole mikään ehkäisy keino!
- rpgjargj
Järki käteen nyt, olet antanut pelon tunteillesi liikaa valtaa. Lopeta näihin ihmisiin kaikki yhteydenpito, niin huomaat, että rauhoitut. Mielesi on nyt tehnyt asiasta paljon suuremman kuin se onkaan, sitä se valta juuri on, mutta se valta on vain omassa päässäsi. Jos joku levittelee toisten yksintyisasioita ympäriinsä, 90% ihmisistä tajuaa, että tarkoitus on mustamaalata ja sitä ihmistä ei monikaan hyvällä katso.
Edellinen kirjoittaja on ihan oikeassa. Jätä vain tuo tyyppi omaan arvoonsa, puhukoot ihan mitä lystää, ja jos kaipaat tukea, mene vaikka lääkäriin tai johonkin, jossa voit kertoa mitä tapahtui ja saada "järjen äänen" taas kuulumaan omassa päässäsi. Ei ole mitään hätää! - Sohvi
Kuuntele sisintäsi. Jos joku ihminen " ottaa " enemmän kuin antaa -anna hänen mennä. Ystävyyttä on niin monenlaista. Oma ns Nuoruudenystäväni on todella raskas persoona nykyään. Haukkuu kaikki. Siis varmasti minutkin. Kovaääninen, negatiivinen, omalla tapaa hyvin narsistinen. Kehuu itseään miten nuorekas ja hyvännäköinen on. Muissa kaikissa on joko liikaa tai liian vähän läskiä. Milloin on joku kulahtanut naamasta milloin hiuksista. Tuntuu tosiaan että kaikki aika tavatessa menee jonkun haukkumiseen. Kun itse en tahdo siihen syyllistyä olen hiljaa tai nyökin. Ikinä en tälläisen tyypin kanssa lähtisi esim. Ulkomaanmatkalle tms. Kaikki tyypit jotka tuovat negatiivista tuntemusta tai jotka eivät ole samalla aaltopituudella enää jostain syystä voi vähentää kanssakäymistä heidän kanssaan. Ystävästä pitää tulla hyvä mieli, ei ainakaan paha.
- btdt several times
Mulla oli tollanen frendi, joka aiheutti vaan pahaa mieltä. Aina vika oli muissa ihmisissä, kaikki olivat huonompia ihmisiä ja etenkin ystäviä kuin hän. Paasasi vain, kuinka hän osaa ottaa huomioon kaikki, kuinka hän on sellainen ja tällainen ja kukaan muu ei ole niin hyvä kuin hän. Ja jos ei mennyt kaikki hänen mielensä mukaan, niin ranteet auki tai purkki imovanea naamaan. Huoleti jättää kertomatta seksikumppaneilleen ja miesystävälleen olevansa sukupuolitaudin kantaja ja on sitten niin vitun loukkaantunut kun siitä joku tartunnan saanut sanoo. Vikahan ei ole siis hänessä, vaan siinä joka paljaalla veteli. Koskaan ei kutsu ketään käymään, koska on niin patalaiska siivoamaan ja elää roskavuoren keskellä, mutta eihän sekään ole hänen vikansa vaan muiden ihmisten vika, jotka saavat hänelle niin pahan mielen, että ei kykene ja pysty siivoamaan. Selittelee kaiken parhain päin, jopa työpaikkansa kassasta varastamisen. Että pakkohan se on, kun ei kukaan huolehdi hänestä- työssä käyvästä ihmisestä. Seurustelee omien sanojensa mukaan saadakseen ruokaa pöytään ja tullakseen syötetyksi ja kuitenkin odottaa kieli pitkällä ja kiukutellen, että rakkaudentunnustuksia pitäisi häntä kohtaan osoittaa. Ihmettelin, kun voin ihan saatanan huonosti ja olin pipo kireällä koko ajan, kun tämä ihminen oli elämässäni. No- heivasin hänet lopulta ja oma elämänlaatu parani huomattavasti.
- Viestiketjunaloittaja
Pakko kirjoittaa lisää tähän aloittamaani foorumiin... Sorruin ryyppäämään hänen kanssaan "tänään" ja taisin nähdä todellista luonnetta lisää rahaa tankkiin laitettuani. Sanoi vittumaisia ja mukaloukkaavia yritykseltään olevia asioita jälleen ja taas havahduin miettimään, että onko hän noin myrkyllinen tosiaan. Mittani;n173/64kg ja hän alkoi vertailemaan kehoani muihin ihmisiin, jopa alipainoiseen vastakkaisen sukupuolen edustajaan joka on mies. Sanoin, että jos olisin alipainoinen, kuten hän väitti, niin lihakseni eivät kasvaisi, siitä tuo alipainoisen miehen kroppaan vertailu lähti; " Mutta onhan hälläkin lihasta vaikka onkin alipainoinen. " Tähän totesin; " Hän onmies. " Ja kauhea teennäinen perustelu alkoi jylläämään. Ihan reilusti, jos sanoisin hänen kropastaan jotakin (173/120kg), olisin "väärässä". Ja mieleeni ei kävisikään arvostella toista ihmistä tuolla tavalla. Se vain menee yli rajojen. Mitä itse tekisitte minun asemassani, kun hän ensin antaa olettaa, ettei ulkomuodolla ole merkitystä ja sitten arvostelee ja melkeinpä yrittää halveksua kehoani? Onhan hänellä muitakin vielä podempiä ja hoikempia kavereita, Mutta ei he haittaa jotenkaan yhtä paljon. Menee hermo.
- "#€%&/()
Viestiketjunaloittaja kirjoitti:
Pakko kirjoittaa lisää tähän aloittamaani foorumiin... Sorruin ryyppäämään hänen kanssaan "tänään" ja taisin nähdä todellista luonnetta lisää rahaa tankkiin laitettuani. Sanoi vittumaisia ja mukaloukkaavia yritykseltään olevia asioita jälleen ja taas havahduin miettimään, että onko hän noin myrkyllinen tosiaan. Mittani;n173/64kg ja hän alkoi vertailemaan kehoani muihin ihmisiin, jopa alipainoiseen vastakkaisen sukupuolen edustajaan joka on mies. Sanoin, että jos olisin alipainoinen, kuten hän väitti, niin lihakseni eivät kasvaisi, siitä tuo alipainoisen miehen kroppaan vertailu lähti; " Mutta onhan hälläkin lihasta vaikka onkin alipainoinen. " Tähän totesin; " Hän onmies. " Ja kauhea teennäinen perustelu alkoi jylläämään. Ihan reilusti, jos sanoisin hänen kropastaan jotakin (173/120kg), olisin "väärässä". Ja mieleeni ei kävisikään arvostella toista ihmistä tuolla tavalla. Se vain menee yli rajojen. Mitä itse tekisitte minun asemassani, kun hän ensin antaa olettaa, ettei ulkomuodolla ole merkitystä ja sitten arvostelee ja melkeinpä yrittää halveksua kehoani? Onhan hänellä muitakin vielä podempiä ja hoikempia kavereita, Mutta ei he haittaa jotenkaan yhtä paljon. Menee hermo.
Te olette siis samanpituisia ja hän on lähes puolet painavampi... hehheh. Vaikkei luvut kaikkea kerro, niin tässä tapauksessa kyllä sen, onko toinen ali- vai toinen sittenkin himppasen reilusti yli- HEH! Ongelma tuskin on sinun puolellasi, tuokaan ongelma.
Yhdyn edellisiin kirjoittajiin, ovat aika rasittavia "ystäviä" nämä aina negatiiviset ihmiset, jotka haukkuvat jokaisen läsnäolijan ja poissaolijan vuorollaan. Keiden "ystäviä" he oikeastaan edes ovat? - Firefirefire (Aloittaja)
"#€%&/() kirjoitti:
Te olette siis samanpituisia ja hän on lähes puolet painavampi... hehheh. Vaikkei luvut kaikkea kerro, niin tässä tapauksessa kyllä sen, onko toinen ali- vai toinen sittenkin himppasen reilusti yli- HEH! Ongelma tuskin on sinun puolellasi, tuokaan ongelma.
Yhdyn edellisiin kirjoittajiin, ovat aika rasittavia "ystäviä" nämä aina negatiiviset ihmiset, jotka haukkuvat jokaisen läsnäolijan ja poissaolijan vuorollaan. Keiden "ystäviä" he oikeastaan edes ovat?Eivät ole. En ymmärrä, miksen ole jo tehnyt päätöstä jättää häntä jälkeeni. Ehkä siksi, koska minulla on tunteet joilla välitän. Tosiasia on se, että joskus hän onnistui loukkaamaan minua, tälläkertaa ei. Ainoa asia, joka saa minut ymmärtämään tilanteen aitouden on todennäköisesti se, etten koskaan pystyisi tai edes harkitsisi sanovani kenellekkään tuollaista= Se ei ole tervettä.
Seuraava suunnitelma on oman elämäni jatkaminen ja niiden asioiden tekeminen, joita jokaisella on oikeus tehdä. Otan oikeuteni pysyä hänessä etäällä.
- Firefirefire
Päivitystä elämänvaiheesta, huomioi päivämäärä koska kirjoitin viestini.
Tilanne on se, että hän on ollut samalla luokalla kanssani ammattikoulussa ensimmäisestä vuodesta lähtien, nyt olisi kolmas vuosi hiukan kesken vielä.
Olen nyt ollut hänestä etäällä kuukausia ja ottaa yhteyttä satunnaisesti, pyytää käymään jossakin jne. olen mennyt harvoin pariksi minuutiksi koska olen vieroittanut häntä minusta.
Hänhän aloitti helvetin siinä kohtaa kun huomasi että hänen jatkeensa ei enään palvele häntä. Olin siis samaan aikaan jatke ja uhri sekä osa lähdettä. Olin porukassa se kenet hän halusi nolata sekä kenen arvon halusi alas, olin hänen kanssaan lähde, olin ihmisten ympäröimänä jatke. Hän puhui minusta uusille tuttavilleen läsnäollessani kuin autokauppias. ''Hän on saavuttanut sitä ja tehnyt tätä, hän on ollut näin hyvä.''
Kaikki se erossa oltu aika, on saanut minut vihdoin tuntemaan itseni arvokkaammaksi, vieläkin taistelen ID:stäni. Itsemurha-ajatuksia ei enään ole, todellisuudentajuni on palaamassa vaikkakin erittäin haavoittuneena vieläkin. Asia josta kyyneleitä olen vuodattanut on se, että haluaisin aidosti olla ystävieni sekä perheeni kanssa kuten minä itse olen, ketä minä olen ja mitä minä tunnen. Se kun hän laittoi minut arvottomaksi, nauroi minun sielulleni, teki minusta vaitonaisen sekä käytti hyväkseen tunteitani kytkeäkseen minut pois päältä, tuhotakseni itseni ja se kun hän vakuutti minulle että minua ei voida ottaa vakavasti koska olen vammautunut ja erilainen kuin muut, olen luotu olemaan huonompi sekä tyhmempi, olen luotu kynnysmatoksi. Se osa minusta ketä olen on postraumaattisen stressin sekä kaoottisen noidutun rajatilamaisen kuoren alla jonka voi vain aika parantaa.
En tiedä itkisinkö siitä, että olen selvinnyt vai siitä että elän ja paranen pienin askelein, en enään koskaan halua tuntea niin
Pitkään halusin pois, mutta olin avuton koska en tiennyt minne mennä, koska minne ikinä meninkin, tunsin etten kuulu joukkoon ja halusin vetäytyä muista, vain siten tunsin oloni vakaaksi koska tukeuduin ajatukseen: Kukaan ei voi haavoittaa minua, imeä vertani ja testata minua. Toinen ajatukseni myös oli: Kaikille voi kokeilla tehdä niin, kuitenkin kuka tahansa pystyisi satuttamaan minua ja en kestäisi sitä enään. Minusta muuttui ihminen joka teeskenteli olevansa kylmä muita kohtaan, joka kasvatti kuoren ja peitti todellisen itsensä ettei ketään pääsisi koskemaan siihen viimeiseen rippeeseen joka minut piti elossa.
Jopa nuoruuteni silloiset pahimmat vihamieheni ketkä kävelevät nykyisin minua kadulla vastaan, saavat minut tuntemaan itseni tärkeäksi. Olin siis koulukiusattu samaan aikaan kuin hakattu kotona sekä henkisesti väkivalloin alienisoitu. Koska unohdan katsoessani heitä silmiin että olen kokenut joskus vielä narsistin elämääntulon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631083Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631003Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734