Töksäyttelevä opo

väke

Vituttaa kun olin Savonia-ammattikorkeakoulussa opiskelemassa ja oli tilaisuus jossa leikittiin erilaisia leikkejä ja jaettiin palkintoja ja minulle kävi niin että en heti saanut palkintoa (jotka olivat pikkuesineitä, pinssejä tms.) eikä opo ollut varma oliko ryhmälle, jossa olin, jaossa juuri sellaista palkintoa minkä sitten sain häneltä. Asia rupesi vaivaamaan minua, ja opo sanoi siihen, että ei me nyt tuollaisten pikkuesineiden takia ruveta itkemään. Todella paskamaisesti sanottu, koska en todellakaan aikonut ruveta valittamaan, mutta olisin kyllä halunnut tietää, olisiko pikkuesine ollut jokin muu. Seuraavana päivänä kysyin samassa ryhmässä olleilta, ja he olivat saaneet samanlaisen esineen kuin minäkin. Eikä tämä ollut ainoa kerta, kun kyseinen henkilö sanoi minulle jotain töksähtävästi. Jotkut vain harmi kyllä ovat sellaisia.

11

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hakkarainen 11223344

      Menikö elämäsi pilalle tuommoisen takia?Taidat elää jossain pumpulissa, kun et edes tuollaista kestä.

      • väke

        Ei kenellekään tarvitse kuitenkaan puhua tuohon tyyliin, varsinkaan täysi-ikäiselle.


    • amk = leikkikoulu

      Me lopetimme leikkimisen jo peruskoulun ala-asteen jälkeen. Mutta minä kävinkin myöhemmin yliopiston enkä ammattikorkeakoulua.

      • väke

        Voi hyvänen aika, onhan ammattikorkeakouluissa ja yliopistoissakin päiviä, jolloin tehdään muuta kuin opiskellaan.


      • ei leikitty
        väke kirjoitti:

        Voi hyvänen aika, onhan ammattikorkeakouluissa ja yliopistoissakin päiviä, jolloin tehdään muuta kuin opiskellaan.

        Ammattikorkeakouluissa voi olla leikkipäiviä. Minä opiskelin yliopistossa maisteriksi. Ei todellakaan ollut leikkipäiviä eikä jaettu pikku palkintoja.

        Yliopistossa opiskellaan ja vain opiskellaan, sitten tehdään tutkimusta. Siitä on leikki kaukana.

        Eri asia sitten, mitä opiskelijat tekevät vapaa-ajallaan vaikka vappuna.


      • väke
        ei leikitty kirjoitti:

        Ammattikorkeakouluissa voi olla leikkipäiviä. Minä opiskelin yliopistossa maisteriksi. Ei todellakaan ollut leikkipäiviä eikä jaettu pikku palkintoja.

        Yliopistossa opiskellaan ja vain opiskellaan, sitten tehdään tutkimusta. Siitä on leikki kaukana.

        Eri asia sitten, mitä opiskelijat tekevät vapaa-ajallaan vaikka vappuna.

        Se oli joku alkusyksyn päivä, jolloin kyllä oli eräänlaisia leikkejä. Yksi näistä oli sellainen kättelyjuttu, jossa kyllä menin sekaisin. Se oli jotain että minun piti sanoa käteltävän nimi ja käteltävän minun tai jotenkin noin se meni. En enää muista kun siitä on jo aikaa.


      • ei leikitty
        väke kirjoitti:

        Se oli joku alkusyksyn päivä, jolloin kyllä oli eräänlaisia leikkejä. Yksi näistä oli sellainen kättelyjuttu, jossa kyllä menin sekaisin. Se oli jotain että minun piti sanoa käteltävän nimi ja käteltävän minun tai jotenkin noin se meni. En enää muista kun siitä on jo aikaa.

        Se oli sitten ns. ryhmäytymistä alussa. Onhan sillä tarkoituksensa.

        Mutta oli se opo vähän ajattelematon sanoissaan. Sinusta tuntui hämmentävältä herkässä aloitusvaiheessa. Sujuiko jatko sentään paremmin?


      • väke
        ei leikitty kirjoitti:

        Se oli sitten ns. ryhmäytymistä alussa. Onhan sillä tarkoituksensa.

        Mutta oli se opo vähän ajattelematon sanoissaan. Sinusta tuntui hämmentävältä herkässä aloitusvaiheessa. Sujuiko jatko sentään paremmin?

        Kyllä sujui.


    • SairasOpo

      ai opo töksäyttelee. tarkoitit varmaan puksuttelee. Varmaan on mukavan tuntusta siel opon huoneessa ku opo heiluu takapäässä iloisena. Kyllähän se on varmaan mukavaa ku iso karvainen mies heiluttelee manboobsejaan kasvoillasi. Ja sen pallihikeä oli varmaa nuolla. oot vitun sairas

      • väke1

        Ite oot sairas.


      • Näin Oulussa
        väke1 kirjoitti:

        Ite oot sairas.

        Orpoja on moneksi.
        Terveysalan koulutuksessa on tosi yleistä lähipäivät leikkiä ja kuunnella YouTube musaa. Ryhmätöissä kätellään ja kortteja käytetään, kerrotaan miltä tuntuu...
        Siis laulua ja leikkiä.
        Vain ällö opinnäyteyö ja Tuk opinnot ovat virallisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe