Parisuhde jossa seksi sallitaan muidenkin kanssa

avoivempi

Elääkö kukaan teistä parisuhteessa jossa sallitaan seksi muidenkin kuin oman kumppanin kanssa?
Jos elää tai tiedät jonkun joka elää niin miten on sujunut?

Tein oman kumppanin kanssa vaihtelun vuoksi sopimuksen, jossa seksi sallitaan muutenkin kuin keskenään tuomaan vaihtelua seksielämään. Säännöistä piti tehdä selvät, muuten tämä oli sama kuin "erotaanko hissukseen".

Säännöistä:
-ei entisiä seksikumppaneita tai exiä.
-ei ketään puolituttuja tutumpia.
-ei sellaisia jonka meistä toinen voi joskus nähdä.
-maksimissaan kaksi kertaa vuodessa
-aina kondomin kanssa
-näistä ei puhuta mitään vaan eletään pienessä epätietoisuudessa vaikka sopimus on tiedossa
-sopimus ei ole hautaan asti voimassa

Mitä ajattelette ihmisestä joka elää näin? Ollut nyt kaksi kuukautta käytössä ja olen kerran ollut toisen kanssa sängyssä. Ei ole tapahtunut mitään kiinostumisen lopahtamista vaan oli ihan kivaa vaihtelua, enkä odota toista kertaa niin kuin lapsi jouluaattoa.

21

540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karmatti

Olen kokeillut avointa suhdetta miehen kanssa, jonka kanssa oli alussa pelkkä seksisuhde, mutta minä rakastuin häneen ja halusin jatkaa suhdetta ehdolla millä hyvänsä. Avoin suhde ei toiminut, koska:

- miehelle seksin saaminen paljon vaikeampaa kuin naiselle
      - mustasukkaisuus
      - turhat epäilyt
      - tautiriski kondomista huolimatta
      - sitoutuminen suhteeseen huononee, kun on enemmän kiinnostuksenkohteita
      - vaatii rahaa (esim. hotellihuoneen tai risteilyn maksamista9
      - ei sovi, jos haluaa lapsia
      - yleensä tällaista joutuu salailemaan esim. ystäviltä, sukulaisilta ja työkavereilta, koska ymmärrystä ei riitä
      - aina se riski, että toinen rakastuu seksikumppaniinsa
      - todellista kumppanien määrää ei voi tietää, että jääkö vieraiden kumppanien määrä vain kahteen.
      - säilyykö luottamus ja kunnioitus tällaisesta sopimuksesta huolimatta

Uskaltaisin sanoa, että teidän kaltainen sopimus voi olla hyvä, jos on valmis ottamaan sen riskin, että suhde päättyy eroon. Jos jompikumpi haluaa muuttaa suhteen takaisin ns. yksiavioiseksi, niin mitä jos toinen silti jatkaa pettämistä? Entä jos toinen ei pysty seksiin (synnytys, sairaus), niin tuleeko ristiriitoja, että toinen on kotona kyvyttömänä seksiin ja toinen iloittelee?

• ------:

Meillä on suhde jossa seksi on sallittu kenen kanssa tahansa miehelle. Minulle taas ei kenenkään kanssa. Toimii tämäkin

• minä vaan
        ------: kirjoitti:

Meillä on suhde jossa seksi on sallittu kenen kanssa tahansa miehelle. Minulle taas ei kenenkään kanssa. Toimii tämäkin

Kuinka kauan tuota on jatkunut? Oletko onnellinen etkä mieti miehen vaihtamista?

• minä vaan
        minä vaan kirjoitti:

Kuinka kauan tuota on jatkunut? Oletko onnellinen etkä mieti miehen vaihtamista?

Miks porukka plussailee? Mä tarkoitin ihan vakavasti kysyä että toimiiko toi jollakin. Oishan toi hienoa jos jossain olis nainen jonka kanssa tuollainen suhde toimii.

• ------
        minä vaan kirjoitti:

Muutama vuosi. Tänä aamuna oli juuri sängyssä kaverimme kanssa. Ei musta tunnu millekään. Senkun on. Ei oo multa pois.

• lifemocker

mikäs siinä, mulla on aivan sama mitä muut touhuavat, kunhan omalle kumppanille riitän vain minä

• mietin vaan

Pitääkö toinen osapuolis sopimuksesta kiinni? Vai onko useamman kuin kahden kanssa. Mistä sen voi sitten tietää?

• avoivempi

Ei kai sitä voi tietää varmasti, että onko toinen osapuoli muun kuin sinun kanssasi ilman tälläistä sopimustakaan.

Tämän kanssa ehkä voi ainakin mies eli minä helpommin pettää sopimusta, mutta ei tälläistä sopimusta saa juuri kenenkään kanssa sovittua joten tästä on hyvä pitää kiinni kun tietää muuten suhteen kariutuvan ja sitten kun löytää uuden kumppanin niin se on taas sänkypuuhia pelkästään hänen kanssa.

• vaikka nin
        avoivempi kirjoitti:

Ei kai sitä voi tietää varmasti, että onko toinen osapuoli muun kuin sinun kanssasi ilman tälläistä sopimustakaan.

Tämän kanssa ehkä voi ainakin mies eli minä helpommin pettää sopimusta, mutta ei tälläistä sopimusta saa juuri kenenkään kanssa sovittua joten tästä on hyvä pitää kiinni kun tietää muuten suhteen kariutuvan ja sitten kun löytää uuden kumppanin niin se on taas sänkypuuhia pelkästään hänen kanssa.

Pelkkä aikalisä....
        Pelkkä sopimus... valitettavasti myös.

Jos tällaiseen on tarve mielestäni turha jäädä roikkumaan jos ei ole niin hyvä itsetunto. ettei edes tarvitse miettiä uusia kumppaneita.

Läheisriippuvuutta,mutta mikäs siinä..sompailkaa vaika näin jos se olonne helpommaks tekee.

Melkoinen luuserimies... enmäehkämitäänmuutasaaroikuntäsävaraltataiehkäjossittekumminki.....

• avoivempi
        vaikka nin kirjoitti:

Pelkkä aikalisä....

Jos tällaiseen on tarve mielestäni turha jäädä roikkumaan jos ei ole niin hyvä itsetunto. ettei edes tarvitse miettiä uusia kumppaneita.

Läheisriippuvuutta,mutta mikäs siinä..sompailkaa vaika näin jos se olonne helpommaks tekee.

Melkoinen luuserimies... enmäehkämitäänmuutasaaroikuntäsävaraltataiehkäjossittekumminki.....

Tai poikahan minä vasta olen.

• avoivempi
        vaikka nin kirjoitti:

Pelkkä aikalisä....

Ja muistuttaisin, että tahti on siis vain kaksi kertaa vuodessa. Kun olet kerran jonkun muun kanssa sängyssä niin ei tule oltua moneen kuukauteen uudelleen tai edes puoleen vuoteen. Tällä muulla ajalla mikä "jää yli" totta kai pannaan toistemme kanssa, eikä parisuhde ole pelkkää seksiä vaikka siltä saattaa kuulostaa.

Totta kai muutenkin normaali parisuhde-elämä harrastuksineen, kodissa oleilemisen, elokuvissa käynnin ja syömässä käynnin yms. kanssa

• säälittävää
        avoivempi kirjoitti:

Ja muistuttaisin, että tahti on siis vain kaksi kertaa vuodessa. Kun olet kerran jonkun muun kanssa sängyssä niin ei tule oltua moneen kuukauteen uudelleen tai edes puoleen vuoteen. Tällä muulla ajalla mikä "jää yli" totta kai pannaan toistemme kanssa, eikä parisuhde ole pelkkää seksiä vaikka siltä saattaa kuulostaa.

Totta kai muutenkin normaali parisuhde-elämä harrastuksineen, kodissa oleilemisen, elokuvissa käynnin ja syömässä käynnin yms. kanssa

Parisuhde rikkoutuu väkisinkin, tulee säröjä yhteyteen, kun tulee muita väliin.

Yhden kerran panot jonkun tuntemattoman kanssa ovat kylmää toisen ihmisen hyväksikäyttöä omaksi huviksi. Yhtälailla sinä tulet hyväksikäytetyksi tämän pikapanosi kanssa.

Onkohan sinun ja kumppanisi välillä rakkautta laisinkaan, kun taitaa olla pelkkä hyötysuhde vain..

• avoivempi
        säälittävää kirjoitti:

Parisuhde rikkoutuu väkisinkin, tulee säröjä yhteyteen, kun tulee muita väliin.

Yhden kerran panot jonkun tuntemattoman kanssa ovat kylmää toisen ihmisen hyväksikäyttöä omaksi huviksi. Yhtälailla sinä tulet hyväksikäytetyksi tämän pikapanosi kanssa.

Onkohan sinun ja kumppanisi välillä rakkautta laisinkaan, kun taitaa olla pelkkä hyötysuhde vain..

En tiedä millaisen ihmisen kanssa sinä seurustelet jos sinun yhden illan baarin jatkojen panon kanssa pitää alkaa seurustelemaan sitten tai viedä kahville.

On olemassa myös ihmisiä jotka harrastaa yhden illan juttuja, eikä oleta mitään aamuista treffikutsua. Itse en pystyisi alkamaan edes seurustelemaan jonkun baaripokan kanssa tulee heti tunne hänen harrastaneen samanlaista toimintaa satoja kertoja.

Parisuhde rikkoutuu väkisin, saan tähän monta erilaista tarinaa. Jos tämä on selvä sovinto niin tietää ettei mitään vakavaa olisi edes tulevaisuudessa kannattanut hänen kanssa sopia kun rikkoi jo tämänkin. On meillä rakkautta välillämme. Olemme ehkä vielä nuoria ja kokeilunhaluisia.

• 2+4
        avoivempi kirjoitti:

En tiedä millaisen ihmisen kanssa sinä seurustelet jos sinun yhden illan baarin jatkojen panon kanssa pitää alkaa seurustelemaan sitten tai viedä kahville.

On olemassa myös ihmisiä jotka harrastaa yhden illan juttuja, eikä oleta mitään aamuista treffikutsua. Itse en pystyisi alkamaan edes seurustelemaan jonkun baaripokan kanssa tulee heti tunne hänen harrastaneen samanlaista toimintaa satoja kertoja.

Parisuhde rikkoutuu väkisin, saan tähän monta erilaista tarinaa. Jos tämä on selvä sovinto niin tietää ettei mitään vakavaa olisi edes tulevaisuudessa kannattanut hänen kanssa sopia kun rikkoi jo tämänkin. On meillä rakkautta välillämme. Olemme ehkä vielä nuoria ja kokeilunhaluisia.

En kyllä ymmärrä sellaista ajattelua omasta baarilöydöstään, että hän on varmasti "harrastanut samanlaista toimintaa satoja kertoja", on helppo tai kelvoton parisuhteeseen tms. koska itsehän siinä on toisena osapuolena ja toimii tismalleen samalla tavalla. Projisoidaanko siinä alitajuntaisesti oman maineen pelossa kaikki "syy" ja "syyllisyys" siihen toiseen osapuoleen? Koska itse ei ole yhtään sen parempi (tai huonompi) kuin satunnainen seksikumppaninsa, kun kerran käyttäytyy samoin.

• jdha

Kun mies tapaa vaikka 20-vuotiaana naisen kenen kanssa parin vuoden seurustelun jälkeen muuttaa yhteen jne. niin jossain vaiheessa heille tulee mieleen "voi hitto tulen olemaan sängyssä koko loppuelämäni tämän saman naisen kanssa ei oikeen tunnu ihan...." Monelle nuorelle miehelle on vaikea hyväksyä harrastavansa enää seksiä sen nuorena tavanneen naisen kanssa koko loppu elämän. Jos tämä suhde toimii teillä niin isot peukut täältä. Varokaa vaan ettei tuosta tule tapa joka kestää hautaan asti.

• hissukseenkin

Tiedän avokkini harrastavan seksiä työkavereittensa kanssa koska on kärynyt. Olin työreissulla 2 vk ja meillä oli naapurin mukaan yöpynyt hänen tuttu mies. Avokki myönsi , että tuttava oli yötä mutta mitään ei tapahtunut. Olivat ottaneet alkoakin ja minä en usko eikä vieras mies nainut avokkiani. Tällä hetkellä liitto on ratkeamassa avokkini tekemisten myötä.

• tässä vastaus

Mitä ajattelette ihmisestä joka haluaa elää näin?

Vastaus: sairas ihminen! Tunteeton, yliseksuaalinen, tautienlevittäjä, hyväksikäyttäjä, moraaliton.

• lihat

Jos sopimuksen kanssa ilman pettämistä harrastaa kaksi kertaa vuodessa yhdenillan juttuja niin on sairas ihminen?

Missä luolassa olet elänyt elämäsi?

Yhdenillan jutut ovat tavallisia.
        Ehkä kehä kolmosen ulkopuolella tälläisiä ei harrasteta?

Siellä baari-illan jälkeen jatkoilla sängyssä olleen ihmisen kanssa on mentävä naimisiin?

Taudit kierretään helposti kondomin kanssa.

• lämmäri

Aikuisviihdetähti Lotharin kevään elokuva jättää varmasti kylmäksi uik siinä bueno sankarimme on psykonaisen panttivankina suojatalossa ohjelmassa käsirautoja sadomasoa ja tunteen kylmyyttä kaikki tämä 3D tekniikalla jo pelkkä leffan alkuscene kertoo kaiken

"so far hun tiedän sinusta kaiken armas entinen juutalainen pitohuorani

katkelma käsiksestä:

Linda:

Miksi petin? Koska kotona ei rakastettu enkä tullut rakastetuksi. Halusin rakkautta ja läheisyyttä, hellyttelyä ja sanoja. Ei onnistunut. Työni riepoi ukkoa. Epäily uskollisuudesta aina pinnassa. Menin toiseen sänkyyn. Asiakkaiden kanssa. Ukko kosti rehvastelemalla missin kanssa Seiskan kannessa uudella romanssillaan. Se viilsi sieluuni syvän haavan. Se sinetöi eromme. Erohan siitä tuli. Mutta aina löytyy joku uusi ihana pyöritettävä. Joka minut vakavasti ottaisi. Ehkä niin Ehkä näin. Mutta unessa on mahdollisuus. Unessain niin haha uik. Tein sopimuksen paholaisen kanssa haarat levällään hämärän rajamailla.

Lehvan kotisivu aukeaa vappuna siinä storyline näette ketä rooleissa ha huom uik leffalla ei todellakaan kompata erään kahden israelilaisen vähäjärkisen Länsi-Savoon perustamaa ohjelmatoimistoksi naamioitua pitopalvelua joka järjestää laatupitopalveluita asiakkaan kaikki tarpeet huomioiden ja tyydyttäen

ps. heijasteita uik ja muistakaa lukea paljon kirjoja erityisesti Veijo Meren romaani Jääkiekkoilijan kesä menettelee

http://www.youtube.com/watch?v=7_3zPzz5iS4

• voitoimi
    • 547446676

Jopa Jussi Parviainen komeampi kuin tuo Lotikka,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      864
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      839
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      759
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe