Profetioita 3 -osioon Piian uni 4.4.2013
Haluan kirjoittaa unesta jonka näin viime yönä. Uni oli todella voimakas ja painostava. Herättyäni en saanut pitkään aikaa enää nukuttuakaan, kun ajattelin vain unta ja sitä valtavaa painostusta mitä koin unessa.
Näin unessa Saatanan ja Obaman, jotka riitelivät hyvin voimakkaasti keskenään. Yhtäkkiä Saatana sanoi Obamalle: "Minä tuhoan sinut ydinpommilla." Sitten näin valtavan pommin vaakatasossa, minkä tiedostin olevan ydinpommi. Saatana alkoi nostaa pommia ylöspäin laukaisuvalmiuteen valtavalla voimalla ja kiireellä. Obama oli hädissään, koska hänellä ei ollut voimaa vastustaa Saatanaa. Sitten minä olin unessa mukana ja Obama odotti minulta 4-numeroista koodia, jonka avulla hän pystyisi iskemään ja puolustautumaan Saatanaa vastaan ja pelastamaan itsensä ja maansa. Tässä vaiheessa heräsin valtavaan painostukseen, että uskovien on nyt erityisesti rukoiltava Obaman ja USAn puolesta!
Tiesin herättyäni että tämä ei ollut oma ns. tavanomainen uneni, vaan Jumalan antama kehotus uskoville.
- - - - - - -
Jouko Pihon kommentti 5.4.2013
Tuo Piian unessa näkemä Saatanan uhoama ydinpommi USAn tuhoamiseksi voi olla Pohjois-Korean ydinpommi. Pohjois-Korea on uhannut viime päivinä toistuvasti iskevänsä USAn kimppuun ydinaseilla.
Uutta tietoa. Oikein uutta
13
269
Vastaukset
- Ei eksytä
Väärä uni. Eksytystä. Varokaa.
- 234trgf
Kyllä uni voi olla ihan oikea. Ei kai vääriä unia ole olemassakaan? On vain hörhöjä, jotka ottavat tavallisia unia "profetioina" ja hörhöjä, jotka keksivät tarinoita ja väittävät niitä unikseen. Moisia ei tarvitse sen kummemmin varoa, jos päänupista löytyy järkeä edes sen verran että osaa kävellä ja syödä purukumia yhtä aikaa.
Helluntailais-karismaattisuudesta ovat lähtöisin nämä kaiken maailman profeetat Jouko Pihon ja Leo Mellerin johdolla.
>>Sitten minä olin unessa mukana ja Obama odotti minulta 4-numeroista koodia...
- Pin.1234
Meinaatekos että, täällä on sopivaa kirjoitella satuja ja fantasioita ja väliin kirjoittaa Paavalia ja loadikeaa ja penseyttä. Piho ja Mellerikös ne niin tekevät, vai ihan omat eksyttäjät.
- Siis..
..eihän tälle palstalla kovin mainittavasti muuta kirjoitellakaan kuin uskovaisten viiraavista päistä lähtöisin olevaa huuhaata. Ovat jääneet henkiseltä kehitykseltään siihen lapselliseen vaiheeseen jossa oman sisäisen maailman täyttää mielikuvitus ja sen tarjoamat huimat seikkailut erilaisine fantasioineen. Lisämausteita sitten haetaan kaikkien aikojen satukirjasta eli raamatusta.
- yksin armosta
Olenkin ihmetellyt, että noinkos sopuisasti sujuu yhteiselo...
- Niinpä niin....
Ihan kuin et olisi huomannut ja saanut omaa osaasi itsekin.
- yksin armosta
Tarkoitin kyllä pimeyden suunnitelmia, jos tuli väärintulkinta.
- Örengör1
Ta tässä vihulais-uskoisille ihan UUSINTA UUTTA.Politiikan tasolla-..
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/
Sitä saa mitä tilaa!! - Nokkonen..
Mita vihulaisesta? Nama uutinen vanha. Nama ninu ustava. Tama P-Korea juva.
Ustava maa. - Ehkäpä tämä
Eikös kaikki unet olekaan totta?
- hkhk
unia nyt näkee kaikenlaisia! itse olen nähnyt sellaisia unia jossa venäjä ja usa käyttää ydinasetta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul4582758Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v182581Sekin pöllöpää
Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi332259Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."
Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se52193PYHÄJÄRVELLE ILMESTYNYT NUOREHKO MUSTALAINEN,
Joka käyttäytyy hyvin röyhkeästi, ilmestyy jonkun tyypin kanssa pihapiiriin, autoa kaasutetaan ja käytetään yli desibeli661685- 881423
Kohuopettaja työntää videolla asioita peräaukkoonsa nuorten edessä, mutta Jeesus-musiikki on liikaa
IL - Sanna Ukkolan kolumni "Opettaja masturboi videolla oppilaiden edessä, oppikirja kertoo, että mieskin voi synnyttää1771232En voi oikein lähestyä sinua nainen
koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???561205- 551150
Sydän on niin rikki
Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso491064