En ole vuosiin täällä käynyt, johtuen nytkin parhaillaan täällä näkyvän kaltaisista hihhuleista, joka jänkkää evoluutioteoriaa vastaan. Evoluutio ei ole teoria, se on reaaliaikaista arkipäivää. Joka päivä.
Mitähän ko. kreationisti, tai kuka vaan, sanoo tähän:
http://www.alkuperamme.blogspot.com/
Olisi kiva nähdä vastaväitteitä?
Ihmisen alkuperä
43
275
Vastaukset
- 8+3
Ei kannata kinastella lapsosten kanssa.
Mutta sitä olen mietiskellyt, että ihmisissäkin löytyy kahta eri lajia: lihansyöjää -> petoja ja sitten kasvissyöjiä -> inhimillisiä ihmisiä. Eläinmaailmassa pedot ja kasvissyöjät luokitellaan eri lajeihin............ Mielenkiintoinen juttu!Hmmmm... Koulussa opetettiin, että sika on kaikkiruokainen. Niin on ihminenkin. Myös simpanssit saalistaa eläviä eläimiä. Niin meidänkin esivanhemmat. Niistä saa enemmän energiaa, kuin pelkistä kasveista.
Kuningas Nälkä opettaa.- yurki1000
Mites karhu?
- yurki1000
Terve Vihtori. Madonluvut: Tiede on jo niin pitkällä, että jos nyt yritettäisiin eka kertaa ajaa kehitysoppiteoriaa läpi, ei sitä hyväksyttäisi tieteelliseksi näkemykseksi.
Hassua: Kaikkea on, vaikka mitään ei pitäisi olla. Sofisti-lady:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11370299#comment-61101687
paz
jyrki- kjgjkhgjhgjh
Tiede on niin pitkällä, että evoluutio on hyväksytty teoria, jonka yksityiskohdista ollaan eri mieltä.
- yurki1000
kjgjkhgjhgjh kirjoitti:
Tiede on niin pitkällä, että evoluutio on hyväksytty teoria, jonka yksityiskohdista ollaan eri mieltä.
Teoria pysyy pelkkänä teoriana, kunnes se on todistettu. Kehitysoppiteoriaa ei ole todistettu. Luomakunta todistaa luomisen.
Vaihtoehdot:
1. Luoja loi.
2. Taikaisku loi.
Jos et usko ykköseen, uskot kakkoseen. Miten määrität uskovaisen?
paz
jyrki - löihgjlhkgc
yurki1000 kirjoitti:
Teoria pysyy pelkkänä teoriana, kunnes se on todistettu. Kehitysoppiteoriaa ei ole todistettu. Luomakunta todistaa luomisen.
Vaihtoehdot:
1. Luoja loi.
2. Taikaisku loi.
Jos et usko ykköseen, uskot kakkoseen. Miten määrität uskovaisen?
paz
jyrkiGooglaa, mitä tarkoittaa tieteellinen teoria. Tieteessä ei ole kuin "pelkkiä teorioita" kuten gravitaatioteoria, suhteellisuusteoria, kvanttiteoria yms. Evoluutio on todistettu siinä kuin useimmat tieteen teoriat.
Pelkkä teoria on maallikkojen harhaista ajattelua, kun kyse on tieteestä. - yurki1000
löihgjlhkgc kirjoitti:
Googlaa, mitä tarkoittaa tieteellinen teoria. Tieteessä ei ole kuin "pelkkiä teorioita" kuten gravitaatioteoria, suhteellisuusteoria, kvanttiteoria yms. Evoluutio on todistettu siinä kuin useimmat tieteen teoriat.
Pelkkä teoria on maallikkojen harhaista ajattelua, kun kyse on tieteestä."Evoluutio on todistettu"
Sori mutta uskot olemattomiin.
Kumpi loi, Luoja vai taikaisku? Muita vaihtoehtoja ei ole. Ellet luota Luojaasi, uskot olemattomiin/taikoihin.
paz
jyrki - yukka3000
yurki1000 kirjoitti:
"Evoluutio on todistettu"
Sori mutta uskot olemattomiin.
Kumpi loi, Luoja vai taikaisku? Muita vaihtoehtoja ei ole. Ellet luota Luojaasi, uskot olemattomiin/taikoihin.
paz
jyrkiMikä loi Luojan? Taikaiskuko?
- yurki1000
yukka3000 kirjoitti:
Mikä loi Luojan? Taikaiskuko?
Moi yukka3000.
Toivon sinun saaneen etsikkoajan, jotta olisit vastaanottavainen.
"Minä olen A ja O", sanoo Herra Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias.(Ilm. 1:8)
Jumala vastasi Moosekselle: "Minä olen se, joka minä olen." Ja hän sanoi vielä: "Sano israelilaisille näin: 'Minä olen' lähetti minut teidän luoksenne."(2Moos. 3:14)
Kansallinen etsikkomme saattaa olla "nurkan takana".
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Miekka Suomelle.htm
paz
jyrki - yukka3000
yurki1000 kirjoitti:
Moi yukka3000.
Toivon sinun saaneen etsikkoajan, jotta olisit vastaanottavainen.
"Minä olen A ja O", sanoo Herra Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias.(Ilm. 1:8)
Jumala vastasi Moosekselle: "Minä olen se, joka minä olen." Ja hän sanoi vielä: "Sano israelilaisille näin: 'Minä olen' lähetti minut teidän luoksenne."(2Moos. 3:14)
Kansallinen etsikkomme saattaa olla "nurkan takana".
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Miekka Suomelle.htm
paz
jyrkiSorry, ei uponnut. Käytän vielä omia aivojani.
- Ettei totuus unohdu
yurki1000 kirjoitti:
Moi yukka3000.
Toivon sinun saaneen etsikkoajan, jotta olisit vastaanottavainen.
"Minä olen A ja O", sanoo Herra Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias.(Ilm. 1:8)
Jumala vastasi Moosekselle: "Minä olen se, joka minä olen." Ja hän sanoi vielä: "Sano israelilaisille näin: 'Minä olen' lähetti minut teidän luoksenne."(2Moos. 3:14)
Kansallinen etsikkomme saattaa olla "nurkan takana".
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Miekka Suomelle.htm
paz
jyrkiSinun etsikkoaikasi maan päällä on mennyt täysin hukkaan. Ota nyt jo järki käteen, ennen kuin on myöhäistä.
- yurki1000
yukka3000 kirjoitti:
Sorry, ei uponnut. Käytän vielä omia aivojani.
Ok. Kaikella on aikansa.
- yurki1000
Ettei totuus unohdu kirjoitti:
Sinun etsikkoaikasi maan päällä on mennyt täysin hukkaan. Ota nyt jo järki käteen, ennen kuin on myöhäistä.
Todista.
yurki1000 kirjoitti:
Teoria pysyy pelkkänä teoriana, kunnes se on todistettu. Kehitysoppiteoriaa ei ole todistettu. Luomakunta todistaa luomisen.
Vaihtoehdot:
1. Luoja loi.
2. Taikaisku loi.
Jos et usko ykköseen, uskot kakkoseen. Miten määrität uskovaisen?
paz
jyrkiAi jaa? Että todistaa? Kuinka?
- Olly
Evoluutioteoria (suomeksi kehitysmalli) on siis malli, joka mallintaa eläinten (mukaanluettuna ihminen) kehittymistä nykyiseen muotoonsa. Evoluutioteoria ei ota minkäänlaista kantaa siihen, että Raamattu kirjoittaa ihmisen synnystä silkkaa pa¨skaa.
- yurki1000
Moi Olly. Etkö tiedä, että makroevoluutiota ei ole todistettu? Sen sijaan on todistettu, ettei ateismille ole perustetta. Todisteet muuttivat Antony Flewn ajattelun. Tämä on Hyvä Sanoma. Maailmalla on Toivo.
https://www.google.fi/search?q=antony flew&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls
http://www.luominen.fi/darvinistinen-evoluutio-mahdotonta/
http://www.evoluutio.com/?o=0&a=0&st=0
http://s8int.com/phile/page54.html
http://creation.com/ufo-phenomenon-growing
http://bwanajoe.blogspot.fi/
TYHJÄ HAUTA
http://saarna.1g.fi/saarnat//Kalevi_Lehtinen_18.mp3
- Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
paz
jyrki Miksi pitäisi ottaa kantaa? Lihakauppaan ei saa tuoda koiria, eikä sitä tarvitse erikseen kieltää. Miksi pitäisi ottaa kantaa siihen, mitä perää on raamatussa? KAIKKI uskonnot riitelee keskenään omista ja toisten opeista. Millä 'todistat' omasi olevan ainoa oikea?
yurki1000 kirjoitti:
Moi Olly. Etkö tiedä, että makroevoluutiota ei ole todistettu? Sen sijaan on todistettu, ettei ateismille ole perustetta. Todisteet muuttivat Antony Flewn ajattelun. Tämä on Hyvä Sanoma. Maailmalla on Toivo.
https://www.google.fi/search?q=antony flew&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls
http://www.luominen.fi/darvinistinen-evoluutio-mahdotonta/
http://www.evoluutio.com/?o=0&a=0&st=0
http://s8int.com/phile/page54.html
http://creation.com/ufo-phenomenon-growing
http://bwanajoe.blogspot.fi/
TYHJÄ HAUTA
http://saarna.1g.fi/saarnat//Kalevi_Lehtinen_18.mp3
- Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
paz
jyrkiKaikki uskonnot perustuvat siihen, mitä JOKU on sanonut. Yleensä oma Jumala. Evoluutio ei perustu, vaan hieman nojaa siihen, mitä joku on LÖYTÄNYT. Siis maasta. Eikä yksikään löytäjä tiettävästikään ole Jumala?
- yurki1000
vihtori.pontto kirjoitti:
Kaikki uskonnot perustuvat siihen, mitä JOKU on sanonut. Yleensä oma Jumala. Evoluutio ei perustu, vaan hieman nojaa siihen, mitä joku on LÖYTÄNYT. Siis maasta. Eikä yksikään löytäjä tiettävästikään ole Jumala?
Logiikka: Luoja loi. Ihminen tutkii luotua.
paz
jyrki - yurki1000
vihtori.pontto kirjoitti:
Miksi pitäisi ottaa kantaa? Lihakauppaan ei saa tuoda koiria, eikä sitä tarvitse erikseen kieltää. Miksi pitäisi ottaa kantaa siihen, mitä perää on raamatussa? KAIKKI uskonnot riitelee keskenään omista ja toisten opeista. Millä 'todistat' omasi olevan ainoa oikea?
Moi vihtori.pontto. Jokainen ottaa kantaa välittömästi kuultuaan Jeesuksesta.
Joh:
3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
3:17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
3:18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
Tiede ei voi kumota tiedon lähdettä, Luojaa.
"On paradoksaalista, että kristinusko ja luonnontiede niin usein käsitetään vastakkaisiksi. Onhan tiede aidointa, vilpittömintä ja kriitillisintä totuuden etsintää, mihin ihminen suinkin kykenee. Tietämättömyyden pimeydessä on valheen helppo asua, ja sitä hälventävä tieteellinen tutkimus on varmasti kristilliseltäkin kannalta mitä jalointa inhimillisen järjen käyttöä. Tieteen ja kristinuskon ristiriita on valhe, jota kristinuskon viholliset ovat – tiettävästi ainakin jo toiselta vuosisadalta lähtien – käyttäneet aseenaan."
http://per.physics.helsinki.fi/kurkisuo/6.3.B/69-TietoJaUsko-2(68).pdf
Suositeltavia sivustoja
http://www.luominen.fi/darvinistinen-evoluutio-mahdotonta/
http://www.evoluutio.com/?o=0&a=0&st=0
http://s8int.com/phile/page54.html
http://creation.com/ufo-phenomenon-growing
http://bwanajoe.blogspot.fi/
paz
jyrki - Kambrin nisäkäs?
yurki1000 kirjoitti:
Moi Olly. Etkö tiedä, että makroevoluutiota ei ole todistettu? Sen sijaan on todistettu, ettei ateismille ole perustetta. Todisteet muuttivat Antony Flewn ajattelun. Tämä on Hyvä Sanoma. Maailmalla on Toivo.
https://www.google.fi/search?q=antony flew&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls
http://www.luominen.fi/darvinistinen-evoluutio-mahdotonta/
http://www.evoluutio.com/?o=0&a=0&st=0
http://s8int.com/phile/page54.html
http://creation.com/ufo-phenomenon-growing
http://bwanajoe.blogspot.fi/
TYHJÄ HAUTA
http://saarna.1g.fi/saarnat//Kalevi_Lehtinen_18.mp3
- Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
paz
jyrkiJos nykyisin elävistä lajeista juuri ainuttakaan ei löydy kambrin lajirunsaista kerrostumista, eikä Kambrin lajeja juurikaan elä nykyään, niin mistä nykylajit ovat tulleet, ellei makroevoluution kautta.
- kgjhgjh
yurki1000 kirjoitti:
Moi vihtori.pontto. Jokainen ottaa kantaa välittömästi kuultuaan Jeesuksesta.
Joh:
3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
3:17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
3:18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
Tiede ei voi kumota tiedon lähdettä, Luojaa.
"On paradoksaalista, että kristinusko ja luonnontiede niin usein käsitetään vastakkaisiksi. Onhan tiede aidointa, vilpittömintä ja kriitillisintä totuuden etsintää, mihin ihminen suinkin kykenee. Tietämättömyyden pimeydessä on valheen helppo asua, ja sitä hälventävä tieteellinen tutkimus on varmasti kristilliseltäkin kannalta mitä jalointa inhimillisen järjen käyttöä. Tieteen ja kristinuskon ristiriita on valhe, jota kristinuskon viholliset ovat – tiettävästi ainakin jo toiselta vuosisadalta lähtien – käyttäneet aseenaan."
http://per.physics.helsinki.fi/kurkisuo/6.3.B/69-TietoJaUsko-2(68).pdf
Suositeltavia sivustoja
http://www.luominen.fi/darvinistinen-evoluutio-mahdotonta/
http://www.evoluutio.com/?o=0&a=0&st=0
http://s8int.com/phile/page54.html
http://creation.com/ufo-phenomenon-growing
http://bwanajoe.blogspot.fi/
paz
jyrkiSekoitat uskontoa ja tiedettä. Niissä kiistoissa uskonto on aina joutunut antamaan periksi. Siitä olemme samaa mieltä, että tiede on totuuden etsintää. Totuuden etsintä ei koskaan voi perustua kiveen hakattuihin lähtökohtiin, kuten uskovat argumentointinsa perustavat. Nuoren maan kreationismi edellyttää tieteellisen laajalti tiedon hylkäämistä ja karkeaa älyllistä epärehellisyyttä.
Sitä paisti kreationistinen tulkinta raamatusta on kristinuskossakin pienen vähemmistön kanta, joka perustuu väärään käsityksen raamatusta. - yurki1000
kgjhgjh kirjoitti:
Sekoitat uskontoa ja tiedettä. Niissä kiistoissa uskonto on aina joutunut antamaan periksi. Siitä olemme samaa mieltä, että tiede on totuuden etsintää. Totuuden etsintä ei koskaan voi perustua kiveen hakattuihin lähtökohtiin, kuten uskovat argumentointinsa perustavat. Nuoren maan kreationismi edellyttää tieteellisen laajalti tiedon hylkäämistä ja karkeaa älyllistä epärehellisyyttä.
Sitä paisti kreationistinen tulkinta raamatusta on kristinuskossakin pienen vähemmistön kanta, joka perustuu väärään käsityksen raamatusta.Moi kgjhgjh. Mars mars koulunpenkille oppimaan sisälukutaitoa :D :D :D Luojaa ei saa sotkea uskontoihin. Uskonnot ovat lankeemuksen tuotteita.
Luominen - evoluutio
http://www.nic.fi/~jlindell/genesis.htm
TAU = MERKKI = 400
1.Moos:
1:14 Ja Jumala sanoi: "Tulkoot valot taivaanvahvuuteen erottamaan päivää yöstä, ja olkoot ne merkkeinä osoittamassa aikoja, päiviä ja vuosia,
1:15 ja olkoot valoina taivaanvahvuudella paistamassa maan päälle." Ja tapahtui niin:
1:16 Jumala teki kaksi suurta valoa, suuremman valon hallitsemaan päivää ja pienemmän valon hallitsemaan yötä, sekä tähdet
"Aurinko ja Kuu näyttävät taivaalla täsmälleen samankokoisilta. Aurinko on kuitenkin todellisuudessa suunnilleen 400 kertaa suurempi kuin Kuu, mutta se on myös 400 kertaa kauempana. Täysikuu näyttää yötaivaalla melko kirkkaalta, mutta Maasta katsottuna Aurinko on noin 400.000 kertaa kirkkaampi!"
http://www.ursa.fi/yhd/komeetta/esitelma/juhuovelin.htm
Raamattu on monipuolinen tutkimuskohde.
http://www.apocalypse2008-2015.com/hebrewmystery.html
http://www.youtube.com/watch?v=HtRdQeGm_7Q
Suomi Israel
http://evotuhat.files.wordpress.com/2013/02/savior.jpg
Kadonneet heimot
http://jarmo10.org/kartat.htm
Suomi Raamatussa
http://hebrewnations.com/articles/bible-codes/finland-in-bible-codes.html
Ilman etsikkoaikaa ihminen ei kiinnostu Jumalan totuudesta. Venäjän invaasio saattaa aloittaa viimeisen kansallisen etsikkoaikamme.
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Miekka Suomelle.htm
Maailma on ihmeellinen.
http://evotuhat.wordpress.com/to-jerry/
Mitä tiedät henkimaailmasta?
http://evotuhat.wordpress.com/ufo-deception/
Herra ei nuku
https://www.google.fi/search?q=jeesus vapautti&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls
https://www.google.fi/search?q=jeesus paransi&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls
paz
jyrki yurki1000 kirjoitti:
Moi kgjhgjh. Mars mars koulunpenkille oppimaan sisälukutaitoa :D :D :D Luojaa ei saa sotkea uskontoihin. Uskonnot ovat lankeemuksen tuotteita.
Luominen - evoluutio
http://www.nic.fi/~jlindell/genesis.htm
TAU = MERKKI = 400
1.Moos:
1:14 Ja Jumala sanoi: "Tulkoot valot taivaanvahvuuteen erottamaan päivää yöstä, ja olkoot ne merkkeinä osoittamassa aikoja, päiviä ja vuosia,
1:15 ja olkoot valoina taivaanvahvuudella paistamassa maan päälle." Ja tapahtui niin:
1:16 Jumala teki kaksi suurta valoa, suuremman valon hallitsemaan päivää ja pienemmän valon hallitsemaan yötä, sekä tähdet
"Aurinko ja Kuu näyttävät taivaalla täsmälleen samankokoisilta. Aurinko on kuitenkin todellisuudessa suunnilleen 400 kertaa suurempi kuin Kuu, mutta se on myös 400 kertaa kauempana. Täysikuu näyttää yötaivaalla melko kirkkaalta, mutta Maasta katsottuna Aurinko on noin 400.000 kertaa kirkkaampi!"
http://www.ursa.fi/yhd/komeetta/esitelma/juhuovelin.htm
Raamattu on monipuolinen tutkimuskohde.
http://www.apocalypse2008-2015.com/hebrewmystery.html
http://www.youtube.com/watch?v=HtRdQeGm_7Q
Suomi Israel
http://evotuhat.files.wordpress.com/2013/02/savior.jpg
Kadonneet heimot
http://jarmo10.org/kartat.htm
Suomi Raamatussa
http://hebrewnations.com/articles/bible-codes/finland-in-bible-codes.html
Ilman etsikkoaikaa ihminen ei kiinnostu Jumalan totuudesta. Venäjän invaasio saattaa aloittaa viimeisen kansallisen etsikkoaikamme.
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Miekka Suomelle.htm
Maailma on ihmeellinen.
http://evotuhat.wordpress.com/to-jerry/
Mitä tiedät henkimaailmasta?
http://evotuhat.wordpress.com/ufo-deception/
Herra ei nuku
https://www.google.fi/search?q=jeesus vapautti&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls
https://www.google.fi/search?q=jeesus paransi&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls
paz
jyrkiOlen syvästi pahoillani, että loukkasin näin hirveästi hartaiden uskovaisten arvoja. Mutta voisitteko nyt ystävällisesti ottaa ja painua helvettiin tältä palstalta; Tämä EI ole uskon asioita varten. Ne käsitellään toisella osastolla.
Jos olisin tiennyt blogini seuraukset, en olisi sitä esittänyt. Yhtään ainoata kommenttia siitä ei ole, mutta massiivinen rynnäkkö uskonnollisista perusteista, joista jokainen on jonkun muun, kuin kirjoittajan sanoma.
Ei tämä nyt oikein evoluutiolta vaikuta. Kyllä se on selvästikin kirkolliskokous. Pyydän täten ylläpitoa poistamaan, tai ainakin siirtämään "keskustelun" sille kuuluvaan osastoon, uskon asioihin.
TV: Vihtori Pönttö. Iha ite.- bvhkvkhgc
yurki1000 kirjoitti:
Moi kgjhgjh. Mars mars koulunpenkille oppimaan sisälukutaitoa :D :D :D Luojaa ei saa sotkea uskontoihin. Uskonnot ovat lankeemuksen tuotteita.
Luominen - evoluutio
http://www.nic.fi/~jlindell/genesis.htm
TAU = MERKKI = 400
1.Moos:
1:14 Ja Jumala sanoi: "Tulkoot valot taivaanvahvuuteen erottamaan päivää yöstä, ja olkoot ne merkkeinä osoittamassa aikoja, päiviä ja vuosia,
1:15 ja olkoot valoina taivaanvahvuudella paistamassa maan päälle." Ja tapahtui niin:
1:16 Jumala teki kaksi suurta valoa, suuremman valon hallitsemaan päivää ja pienemmän valon hallitsemaan yötä, sekä tähdet
"Aurinko ja Kuu näyttävät taivaalla täsmälleen samankokoisilta. Aurinko on kuitenkin todellisuudessa suunnilleen 400 kertaa suurempi kuin Kuu, mutta se on myös 400 kertaa kauempana. Täysikuu näyttää yötaivaalla melko kirkkaalta, mutta Maasta katsottuna Aurinko on noin 400.000 kertaa kirkkaampi!"
http://www.ursa.fi/yhd/komeetta/esitelma/juhuovelin.htm
Raamattu on monipuolinen tutkimuskohde.
http://www.apocalypse2008-2015.com/hebrewmystery.html
http://www.youtube.com/watch?v=HtRdQeGm_7Q
Suomi Israel
http://evotuhat.files.wordpress.com/2013/02/savior.jpg
Kadonneet heimot
http://jarmo10.org/kartat.htm
Suomi Raamatussa
http://hebrewnations.com/articles/bible-codes/finland-in-bible-codes.html
Ilman etsikkoaikaa ihminen ei kiinnostu Jumalan totuudesta. Venäjän invaasio saattaa aloittaa viimeisen kansallisen etsikkoaikamme.
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Miekka Suomelle.htm
Maailma on ihmeellinen.
http://evotuhat.wordpress.com/to-jerry/
Mitä tiedät henkimaailmasta?
http://evotuhat.wordpress.com/ufo-deception/
Herra ei nuku
https://www.google.fi/search?q=jeesus vapautti&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls
https://www.google.fi/search?q=jeesus paransi&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls
paz
jyrkiKatselin muutamaa linkkiäsi. Moposi on pahasti karannut käsistä.
bvhkvkhgc kirjoitti:
Katselin muutamaa linkkiäsi. Moposi on pahasti karannut käsistä.
Kun kerran sen paremmin tiedät, niin voisitko hieman tarkentaa, miten? Pelkkä herja ei riitä perusteeksi mihinkään. Esim. käräjäsalissa sellaisesta saa tuomion, eikä sitä hyväksytä todisteena.
- ljgvhckhc
vihtori.pontto kirjoitti:
Kun kerran sen paremmin tiedät, niin voisitko hieman tarkentaa, miten? Pelkkä herja ei riitä perusteeksi mihinkään. Esim. käräjäsalissa sellaisesta saa tuomion, eikä sitä hyväksytä todisteena.
Esimerkiksi alla olevat linkkit ovat kaukana tieteestä ja suurelta osin myös palstan aiheesta.
http://www.nic.fi/~jlindell/genesis.htm
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Miekka Suomelle.htm
Nimimerkin herjailusta ei missään käräjäsalissa saa tuomiota varsinkaan, kun väite pitää paikkaansa. ljgvhckhc kirjoitti:
Esimerkiksi alla olevat linkkit ovat kaukana tieteestä ja suurelta osin myös palstan aiheesta.
http://www.nic.fi/~jlindell/genesis.htm
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Miekka Suomelle.htm
Nimimerkin herjailusta ei missään käräjäsalissa saa tuomiota varsinkaan, kun väite pitää paikkaansa.RISTUS!!!! No ei NOI ainakaan ole VIHTORIN linkkejä!!!!
Ristus siunaa ja varjele! En oo kuuna kullan valkeena ikinä ennen ees nähny moisia! Kyä NY meni jotain väärään piikkiin. TOSI väärään.
Herja? Siis herjaako nimimerkki, vai herjataanko nimimerkkiä?
JOS käräjäsalissa herjaa, vaikka mitä, niin ihan varmaa on, että tuomari ei sitä salli. Vielä vähemmän se kelpaa todistamaan mitään.
Meniköhän tämä nyt perille?
T: Pönttis- ljhvgvc
vihtori.pontto kirjoitti:
RISTUS!!!! No ei NOI ainakaan ole VIHTORIN linkkejä!!!!
Ristus siunaa ja varjele! En oo kuuna kullan valkeena ikinä ennen ees nähny moisia! Kyä NY meni jotain väärään piikkiin. TOSI väärään.
Herja? Siis herjaako nimimerkki, vai herjataanko nimimerkkiä?
JOS käräjäsalissa herjaa, vaikka mitä, niin ihan varmaa on, että tuomari ei sitä salli. Vielä vähemmän se kelpaa todistamaan mitään.
Meniköhän tämä nyt perille?
T: PönttisKatsohan kenelle "katselin linkkejäsi...." oli osoitettu. Yurki 1000 nimimerkille se oli osoitettu. Ihmettelinkin, kun otit asiaan kantaa.
- yurki1000
bvhkvkhgc kirjoitti:
Katselin muutamaa linkkiäsi. Moposi on pahasti karannut käsistä.
Parempi olla Jumalan hullu kuin tietämätön. Parempi olla pelastettu syntinen kuin pelastumaton syntinen.
http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=hullu&kirjat=1ko
Ota käyttöösi kätevä hakukone.
http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=hullu&kirjat=san
- Psa 14:1 Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi. Hullu sanoo sydämessänsä: "Ei ole Jumalaa." Turmiollinen ja iljettävä on heidän menonsa; ei ole ketään, joka tekee, mikä hyvää on.
http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=hullu&kirjat=psa
Aikaamme sopiva.
http://www.koivuniemi.com/raamattu/?tila=pikahaku&kokoluku=1&hakuehto=juu 1
Yksi elävä Jumala. 1.Kuningasten kirja:
18:21 Ja Elia astui kaiken kansan eteen ja sanoi: "Kuinka kauan te onnutte molemmille puolille? Jos Herra on Jumala, seuratkaa häntä; mutta jos Baal on Jumala, seuratkaa häntä." Eikä kansa vastannut hänelle mitään.
18:22 Niin Elia sanoi kansalle: "Minä olen ainoa jäljelle jäänyt Herran profeetta, mutta Baalin profeettoja on neljäsataa viisikymmentä.
18:23 Antakaa meille kaksi mullikkaa, ja valitkoot he itselleen toisen mullikan, paloitelkoot sen ja pankoot kappaleet puiden päälle, mutta älkööt panko tulta; ja minä valmistan toisen mullikan ja asetan sen puiden päälle, mutta en pane tulta.
18:24 Sitten huutakaa te jumalanne nimeä, ja minä huudan Herran nimeä. Se jumala, joka vastaa tulella, on Jumala." Kaikki kansa vastasi ja sanoi: "Niin on hyvä."
18:25 Ja Elia sanoi Baalin profeetoille: "Valitkaa itsellenne toinen mullikka ja valmistakaa se ensin, sillä teitä on enemmän. Huutakaa sitten jumalanne nimeä, mutta älkää panko tulta."
18:26 Niin he ottivat sen mullikan, jonka hän antoi heille, ja valmistivat sen. Sitten he huusivat Baalin nimeä aamusta puolipäivään asti, sanoen: "Baal, vastaa meille!" Mutta ei ääntä, ei vastausta! Ja he hyppelivät alttarin ääressä, joka oli tehty.
18:27 Puolipäivän aikana Elia pilkkasi heitä ja sanoi: "Huutakaa kovemmin; hän on tosin jumala, mutta hänellä voi olla jotakin toimittamista, tahi hän on poistunut johonkin, tahi on matkalla; kenties hän nukkuu, mutta kyllä hän herää."
18:28 Niin he huusivat vielä kovemmin ja viileksivät itseään tapansa mukaan miekoilla ja keihäillä, niin että heistä vuoti verta.
18:29 Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa!
18:30 Niin Elia sanoi kaikelle kansalle: "Astukaa minun luokseni." Ja kaikki kansa astui hänen luoksensa. Niin hän korjasi Herran alttarin, joka oli hajotettu.
18:31 Ja Elia otti kaksitoista kiveä, yhtä monta kuin oli Jaakobin poikien sukukuntia, hänen, jolle oli tullut tämä Herran sana: "Israel on oleva sinun nimesi."
18:32 Ja hän rakensi kivistä alttarin Herran nimeen ja teki alttarin ympärille ojan, johon olisi mahtunut kaksi sea-mittaa jyviä.
18:33 Sitten hän latoi puut, paloitteli mullikan ja pani kappaleet puiden päälle.
18:34 Ja hän sanoi: "Täyttäkää neljä ruukkua vedellä ja vuodattakaa se polttouhrin ja puiden päälle." Ja hän sanoi: "Tehkää se toinen kerta." Ja he tekivät niin toisen kerran. Vielä hän sanoi: "Tehkää se kolmas kerta." Ja he tekivät niin kolmannen kerran.
18:35 Niin vesi juoksi ympäri alttarin; ojankin hän täytti vedellä.
18:36 Ja kun oli tullut hetki, jolloin ruokauhri uhrataan, astui profeetta Elia esille ja sanoi: "Herra, Aabrahamin, Iisakin ja Israelin Jumala, tulkoon tänä päivänä tiettäväksi, että sinä olet Jumala Israelissa ja että minä olen sinun palvelijasi ja että minä olen sinun käskystäsi tehnyt kaiken tämän.
18:37 Vastaa minulle, Herra, vastaa minulle, että tämä kansa tulisi näkemään, että sinä, Herra, olet Jumala ja että sinä käännät heidän sydämensä takaisin."
18:38 Silloin Herran tuli iski alas ja kulutti polttouhrin, puut, kivet ja mullan sekä nuoli veden, joka oli ojassa.
18:39 Kun kaikki kansa näki tämän, lankesivat he kasvoillensa ja sanoivat: "Herra on Jumala! Herra on Jumala!"
paz
jyrki
Ps. Osaatko osoittaa missä Jumala/Raamattu erehtyy? - jkgbjkhvbjlhv
yurki1000 kirjoitti:
Parempi olla Jumalan hullu kuin tietämätön. Parempi olla pelastettu syntinen kuin pelastumaton syntinen.
http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=hullu&kirjat=1ko
Ota käyttöösi kätevä hakukone.
http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=hullu&kirjat=san
- Psa 14:1 Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi. Hullu sanoo sydämessänsä: "Ei ole Jumalaa." Turmiollinen ja iljettävä on heidän menonsa; ei ole ketään, joka tekee, mikä hyvää on.
http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=hullu&kirjat=psa
Aikaamme sopiva.
http://www.koivuniemi.com/raamattu/?tila=pikahaku&kokoluku=1&hakuehto=juu 1
Yksi elävä Jumala. 1.Kuningasten kirja:
18:21 Ja Elia astui kaiken kansan eteen ja sanoi: "Kuinka kauan te onnutte molemmille puolille? Jos Herra on Jumala, seuratkaa häntä; mutta jos Baal on Jumala, seuratkaa häntä." Eikä kansa vastannut hänelle mitään.
18:22 Niin Elia sanoi kansalle: "Minä olen ainoa jäljelle jäänyt Herran profeetta, mutta Baalin profeettoja on neljäsataa viisikymmentä.
18:23 Antakaa meille kaksi mullikkaa, ja valitkoot he itselleen toisen mullikan, paloitelkoot sen ja pankoot kappaleet puiden päälle, mutta älkööt panko tulta; ja minä valmistan toisen mullikan ja asetan sen puiden päälle, mutta en pane tulta.
18:24 Sitten huutakaa te jumalanne nimeä, ja minä huudan Herran nimeä. Se jumala, joka vastaa tulella, on Jumala." Kaikki kansa vastasi ja sanoi: "Niin on hyvä."
18:25 Ja Elia sanoi Baalin profeetoille: "Valitkaa itsellenne toinen mullikka ja valmistakaa se ensin, sillä teitä on enemmän. Huutakaa sitten jumalanne nimeä, mutta älkää panko tulta."
18:26 Niin he ottivat sen mullikan, jonka hän antoi heille, ja valmistivat sen. Sitten he huusivat Baalin nimeä aamusta puolipäivään asti, sanoen: "Baal, vastaa meille!" Mutta ei ääntä, ei vastausta! Ja he hyppelivät alttarin ääressä, joka oli tehty.
18:27 Puolipäivän aikana Elia pilkkasi heitä ja sanoi: "Huutakaa kovemmin; hän on tosin jumala, mutta hänellä voi olla jotakin toimittamista, tahi hän on poistunut johonkin, tahi on matkalla; kenties hän nukkuu, mutta kyllä hän herää."
18:28 Niin he huusivat vielä kovemmin ja viileksivät itseään tapansa mukaan miekoilla ja keihäillä, niin että heistä vuoti verta.
18:29 Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa!
18:30 Niin Elia sanoi kaikelle kansalle: "Astukaa minun luokseni." Ja kaikki kansa astui hänen luoksensa. Niin hän korjasi Herran alttarin, joka oli hajotettu.
18:31 Ja Elia otti kaksitoista kiveä, yhtä monta kuin oli Jaakobin poikien sukukuntia, hänen, jolle oli tullut tämä Herran sana: "Israel on oleva sinun nimesi."
18:32 Ja hän rakensi kivistä alttarin Herran nimeen ja teki alttarin ympärille ojan, johon olisi mahtunut kaksi sea-mittaa jyviä.
18:33 Sitten hän latoi puut, paloitteli mullikan ja pani kappaleet puiden päälle.
18:34 Ja hän sanoi: "Täyttäkää neljä ruukkua vedellä ja vuodattakaa se polttouhrin ja puiden päälle." Ja hän sanoi: "Tehkää se toinen kerta." Ja he tekivät niin toisen kerran. Vielä hän sanoi: "Tehkää se kolmas kerta." Ja he tekivät niin kolmannen kerran.
18:35 Niin vesi juoksi ympäri alttarin; ojankin hän täytti vedellä.
18:36 Ja kun oli tullut hetki, jolloin ruokauhri uhrataan, astui profeetta Elia esille ja sanoi: "Herra, Aabrahamin, Iisakin ja Israelin Jumala, tulkoon tänä päivänä tiettäväksi, että sinä olet Jumala Israelissa ja että minä olen sinun palvelijasi ja että minä olen sinun käskystäsi tehnyt kaiken tämän.
18:37 Vastaa minulle, Herra, vastaa minulle, että tämä kansa tulisi näkemään, että sinä, Herra, olet Jumala ja että sinä käännät heidän sydämensä takaisin."
18:38 Silloin Herran tuli iski alas ja kulutti polttouhrin, puut, kivet ja mullan sekä nuoli veden, joka oli ojassa.
18:39 Kun kaikki kansa näki tämän, lankesivat he kasvoillensa ja sanoivat: "Herra on Jumala! Herra on Jumala!"
paz
jyrki
Ps. Osaatko osoittaa missä Jumala/Raamattu erehtyy?Mitä nämä Raamatun tekstit tekevät evoluutiopalstalla? Olet nyt tyystin erehtynyt palstan aiheesta.
- yurki1000
jkgbjkhvbjlhv kirjoitti:
Mitä nämä Raamatun tekstit tekevät evoluutiopalstalla? Olet nyt tyystin erehtynyt palstan aiheesta.
Luojasi puhuu meille kaikille Raamatussa. Evoluutiota ei ole.
Konkretiaa. Vaihtoehdot:
1. Luoja loi.
2. Taikaisku loi.
Ellet usko ykköseen, uskot kakkoseen.
Koska elämä ei ole syntynyt spontaanisti maan päälle, joutuu luomisen kieltäjä uskomaan avaruuden muukalaisten tuoneen elämän tänne. Jumalan kieltäjä eli ateisti ei kuitenkaan osaa ihmetellä muukalaisten ja ufojen alkuperää.
http://www.luominen.fi/darvinistinen-evoluutio-mahdotonta/
Uskot siis ufoihin.
http://www.sanansaattaja.com/SIVU68.htm
Ufo-ilmiö tuli jäädäkseen.
http://creation.com/ufo-phenomenon-growing
Langenneet enkelit.
http://evotuhat.wordpress.com/ufo-deception/
Bill Cooper
http://www.hourofthetime.com/william.htm
http://www.youtube.com/watch?v=5DEiIq9_9OY
Ps. Ateismi hyväksyy murhan.
http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/abortion.htm
paz
jyrki - jhbjhljvlgv
yurki1000 kirjoitti:
Luojasi puhuu meille kaikille Raamatussa. Evoluutiota ei ole.
Konkretiaa. Vaihtoehdot:
1. Luoja loi.
2. Taikaisku loi.
Ellet usko ykköseen, uskot kakkoseen.
Koska elämä ei ole syntynyt spontaanisti maan päälle, joutuu luomisen kieltäjä uskomaan avaruuden muukalaisten tuoneen elämän tänne. Jumalan kieltäjä eli ateisti ei kuitenkaan osaa ihmetellä muukalaisten ja ufojen alkuperää.
http://www.luominen.fi/darvinistinen-evoluutio-mahdotonta/
Uskot siis ufoihin.
http://www.sanansaattaja.com/SIVU68.htm
Ufo-ilmiö tuli jäädäkseen.
http://creation.com/ufo-phenomenon-growing
Langenneet enkelit.
http://evotuhat.wordpress.com/ufo-deception/
Bill Cooper
http://www.hourofthetime.com/william.htm
http://www.youtube.com/watch?v=5DEiIq9_9OY
Ps. Ateismi hyväksyy murhan.
http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/abortion.htm
paz
jyrki"Koska elämä ei ole syntynyt spontaanisti maan päälle, joutuu luomisen kieltäjä uskomaan avaruuden muukalaisten tuoneen elämän tänne. Jumalan kieltäjä eli ateisti ei kuitenkaan osaa ihmetellä muukalaisten ja ufojen alkuperää."
Logiikkasi ontuu kuin Rautavaaran Erikson. Abiogeneesiä ei ole selittetty, mutta se ei todellakaan todista, ettei se olisi voinut olla spontaani tapahtuma. Avaruuden muukalisten tuomaan elämään en ole koskaan uskonut. Se vaatisi suuremman taikaiskun kuin sattuman synnyttämä abiogeneesi. Jumala vaatisi vielä monin verroin suuremman.
En ole ateisti; korkeintaan agnostikko. Muutamaan kertaan koko Raamatun läpi lukenut entinen viidesläinen. En kiellä Jumalaa, mutta kreationistien Jumalaa pilkkaavista typeryyksistä pysyttelen erossa parhaan kykyni mukaan. - yurki1000
jhbjhljvlgv kirjoitti:
"Koska elämä ei ole syntynyt spontaanisti maan päälle, joutuu luomisen kieltäjä uskomaan avaruuden muukalaisten tuoneen elämän tänne. Jumalan kieltäjä eli ateisti ei kuitenkaan osaa ihmetellä muukalaisten ja ufojen alkuperää."
Logiikkasi ontuu kuin Rautavaaran Erikson. Abiogeneesiä ei ole selittetty, mutta se ei todellakaan todista, ettei se olisi voinut olla spontaani tapahtuma. Avaruuden muukalisten tuomaan elämään en ole koskaan uskonut. Se vaatisi suuremman taikaiskun kuin sattuman synnyttämä abiogeneesi. Jumala vaatisi vielä monin verroin suuremman.
En ole ateisti; korkeintaan agnostikko. Muutamaan kertaan koko Raamatun läpi lukenut entinen viidesläinen. En kiellä Jumalaa, mutta kreationistien Jumalaa pilkkaavista typeryyksistä pysyttelen erossa parhaan kykyni mukaan.Ok. Tunnet Raamatun. Fariseukset tuntevat VT:n. Vain yksi puuttuu, usko, ja sen myötä kaikki.
http://uskonpuolesta.blogspot.fi/2010/11/yksi-sinulta-puuttuu-ja-sen-mukana.html
Geeni
http://www.evoluutio.com/?o=7&a=0&st=0
Ihminen tarvitsee Luojan antaman etsikkoajan. Suomen viimeinen etsikko?
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Miekka Suomelle.htm
Hyödyllisiä tietolähteitä
http://www.luominen.fi/
http://bwanajoe.blogspot.fi/
http://www.evoluutio.com/
http://creation.com/
http://www.s8int.com/boneyard1.html
Luoja ja Raamattu pysyvät
- Matt. 24:35 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
http://www.koivuniemi.com/raamattu/?tila=pikahaku&kokoluku=1&hakuehto=mat 24:35
Luominen
http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=1&kirjat=1mo
http://www.youtube.com/watch?v=bLHB_hNk42g
paz
jyrki
Ps. Voiko alkuperäsi olla spontaani? Uhraa pari sekuntia Sofisti-ladylle.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11370299#comment-61101687 - Ettei teitä tuo....
yurki1000 kirjoitti:
Ok. Tunnet Raamatun. Fariseukset tuntevat VT:n. Vain yksi puuttuu, usko, ja sen myötä kaikki.
http://uskonpuolesta.blogspot.fi/2010/11/yksi-sinulta-puuttuu-ja-sen-mukana.html
Geeni
http://www.evoluutio.com/?o=7&a=0&st=0
Ihminen tarvitsee Luojan antaman etsikkoajan. Suomen viimeinen etsikko?
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Miekka Suomelle.htm
Hyödyllisiä tietolähteitä
http://www.luominen.fi/
http://bwanajoe.blogspot.fi/
http://www.evoluutio.com/
http://creation.com/
http://www.s8int.com/boneyard1.html
Luoja ja Raamattu pysyvät
- Matt. 24:35 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
http://www.koivuniemi.com/raamattu/?tila=pikahaku&kokoluku=1&hakuehto=mat 24:35
Luominen
http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=1&kirjat=1mo
http://www.youtube.com/watch?v=bLHB_hNk42g
paz
jyrki
Ps. Voiko alkuperäsi olla spontaani? Uhraa pari sekuntia Sofisti-ladylle.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11370299#comment-61101687"Mikä sinä olet tuomitsemaan toisen palvelijaa. Oman herransa edessä hän on...."
- yurki1000
Ettei teitä tuo.... kirjoitti:
"Mikä sinä olet tuomitsemaan toisen palvelijaa. Oman herransa edessä hän on...."
Täsmennä.
Tarkemminkaan ajatellen? Ei valkene, mikä väite pitää paikkansa ja miten? Eikä se, mikä mopo lähti käsistä? Vähän tarkemmin pliis. Se tuli selväksi, että olen näköjään tyhmä, mutta eikö silloin olisi syytä selventää enemmän? Että tyhmäkin ymmärtäisi.
Hmmm...? Vihtori puhuu itsekseen. Keskustelee (?) itsensä kanssa: Nuo nimet on hieman omituisia? Ei vaikuta suomalaiselta alkuperältä? Esim: sdfgndfngn, jne.
Kun kukaan ei kirjoita omalla nimimerkillään, ei sekään anna järin luotettavaa kuvaa asiastakaan, jota niissä tuodaan esiin. Menee aika pahasti sinne herjaamisen puolelle.
Voi herrajjuuumala sentää! Ei tää ainakaan tiedettä ole. Morjens.
- yurki1000
jhbjhljvlgv kirjoitti:
"Avaruuden muukalaisten tuomaan elämään en ole koskaan uskonut. Se vaatisi suuremman taikaiskun kuin sattuman synnyttämä abiogeneesi. Jumala vaatisi vielä monin verroin suuremman. En ole ateisti; korkeintaan agnostikko."
Kysyn häneltä ja muiltakin. Mikä on käsityksenne ufoista?
https://www.google.fi/search?q=haunebu&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls
https://www.google.fi/search?q=nuremberg 1561&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls
https://www.google.fi/search?q=ancient egypt plane&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls
https://www.google.fi/search?q=admiral byrd&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls
https://www.google.fi/search?q=ufodeception&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls
https://www.google.fi/search?q=project blue beam&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls
https://www.google.fi/search?q=fake rapture&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls
http://www.conspiracyarchive.com/UFOs/demons_aliens_clothes.htm
https://www.google.fi/search?q=ufos and angels&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls
https://www.google.fi/search?q=ufos and demons&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls
Raamattu puhuu demoneista.
- Mark. 5:13 Ja hän antoi niille luvan. Niin saastaiset henget lähtivät miehestä ja menivät sikoihin. Silloin lauma, noin kaksituhatta sikaa, syöksyi jyrkännettä alas järveen; ja ne hukkuivat järveen.
http://www.koivuniemi.com/raamattu/?tila=pikahaku&kokoluku=1&hakuehto=mar 5:13
LEEGIO
http://www.youtube.com/watch?v=HphPbsCE0Co
paz
jyrki- yjt
yurki kuuleppa, jos se sinun jumalasi on kaikkivoipa, niin ossaapiko se tehä niin ison kiven ettei se jaksa sitä ite nostaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483