Ihmisen alkuperä

vihtori.pontto

En ole vuosiin täällä käynyt, johtuen nytkin parhaillaan täällä näkyvän kaltaisista hihhuleista, joka jänkkää evoluutioteoriaa vastaan. Evoluutio ei ole teoria, se on reaaliaikaista arkipäivää. Joka päivä.
Mitähän ko. kreationisti, tai kuka vaan, sanoo tähän:

http://www.alkuperamme.blogspot.com/

Olisi kiva nähdä vastaväitteitä?

43

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+3

      Ei kannata kinastella lapsosten kanssa.

      Mutta sitä olen mietiskellyt, että ihmisissäkin löytyy kahta eri lajia: lihansyöjää -> petoja ja sitten kasvissyöjiä -> inhimillisiä ihmisiä. Eläinmaailmassa pedot ja kasvissyöjät luokitellaan eri lajeihin............ Mielenkiintoinen juttu!

      • Hmmmm... Koulussa opetettiin, että sika on kaikkiruokainen. Niin on ihminenkin. Myös simpanssit saalistaa eläviä eläimiä. Niin meidänkin esivanhemmat. Niistä saa enemmän energiaa, kuin pelkistä kasveista.
        Kuningas Nälkä opettaa.


      • yurki1000

        Mites karhu?


    • yurki1000

      Terve Vihtori. Madonluvut: Tiede on jo niin pitkällä, että jos nyt yritettäisiin eka kertaa ajaa kehitysoppiteoriaa läpi, ei sitä hyväksyttäisi tieteelliseksi näkemykseksi.

      Hassua: Kaikkea on, vaikka mitään ei pitäisi olla. Sofisti-lady:

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11370299#comment-61101687

      paz
      jyrki

      • kjgjkhgjhgjh

        Tiede on niin pitkällä, että evoluutio on hyväksytty teoria, jonka yksityiskohdista ollaan eri mieltä.


      • yurki1000
        kjgjkhgjhgjh kirjoitti:

        Tiede on niin pitkällä, että evoluutio on hyväksytty teoria, jonka yksityiskohdista ollaan eri mieltä.

        Teoria pysyy pelkkänä teoriana, kunnes se on todistettu. Kehitysoppiteoriaa ei ole todistettu. Luomakunta todistaa luomisen.

        Vaihtoehdot:
        1. Luoja loi.
        2. Taikaisku loi.

        Jos et usko ykköseen, uskot kakkoseen. Miten määrität uskovaisen?

        paz
        jyrki


      • löihgjlhkgc
        yurki1000 kirjoitti:

        Teoria pysyy pelkkänä teoriana, kunnes se on todistettu. Kehitysoppiteoriaa ei ole todistettu. Luomakunta todistaa luomisen.

        Vaihtoehdot:
        1. Luoja loi.
        2. Taikaisku loi.

        Jos et usko ykköseen, uskot kakkoseen. Miten määrität uskovaisen?

        paz
        jyrki

        Googlaa, mitä tarkoittaa tieteellinen teoria. Tieteessä ei ole kuin "pelkkiä teorioita" kuten gravitaatioteoria, suhteellisuusteoria, kvanttiteoria yms. Evoluutio on todistettu siinä kuin useimmat tieteen teoriat.
        Pelkkä teoria on maallikkojen harhaista ajattelua, kun kyse on tieteestä.


      • yurki1000
        löihgjlhkgc kirjoitti:

        Googlaa, mitä tarkoittaa tieteellinen teoria. Tieteessä ei ole kuin "pelkkiä teorioita" kuten gravitaatioteoria, suhteellisuusteoria, kvanttiteoria yms. Evoluutio on todistettu siinä kuin useimmat tieteen teoriat.
        Pelkkä teoria on maallikkojen harhaista ajattelua, kun kyse on tieteestä.

        "Evoluutio on todistettu"

        Sori mutta uskot olemattomiin.

        Kumpi loi, Luoja vai taikaisku? Muita vaihtoehtoja ei ole. Ellet luota Luojaasi, uskot olemattomiin/taikoihin.

        paz
        jyrki


      • yukka3000
        yurki1000 kirjoitti:

        "Evoluutio on todistettu"

        Sori mutta uskot olemattomiin.

        Kumpi loi, Luoja vai taikaisku? Muita vaihtoehtoja ei ole. Ellet luota Luojaasi, uskot olemattomiin/taikoihin.

        paz
        jyrki

        Mikä loi Luojan? Taikaiskuko?


      • yurki1000
        yukka3000 kirjoitti:

        Mikä loi Luojan? Taikaiskuko?

        Moi yukka3000.

        Toivon sinun saaneen etsikkoajan, jotta olisit vastaanottavainen.

        "Minä olen A ja O", sanoo Herra Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias.(Ilm. 1:8)

        Jumala vastasi Moosekselle: "Minä olen se, joka minä olen." Ja hän sanoi vielä: "Sano israelilaisille näin: 'Minä olen' lähetti minut teidän luoksenne."(2Moos. 3:14)

        Kansallinen etsikkomme saattaa olla "nurkan takana".

        http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Miekka Suomelle.htm

        paz
        jyrki


      • yukka3000
        yurki1000 kirjoitti:

        Moi yukka3000.

        Toivon sinun saaneen etsikkoajan, jotta olisit vastaanottavainen.

        "Minä olen A ja O", sanoo Herra Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias.(Ilm. 1:8)

        Jumala vastasi Moosekselle: "Minä olen se, joka minä olen." Ja hän sanoi vielä: "Sano israelilaisille näin: 'Minä olen' lähetti minut teidän luoksenne."(2Moos. 3:14)

        Kansallinen etsikkomme saattaa olla "nurkan takana".

        http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Miekka Suomelle.htm

        paz
        jyrki

        Sorry, ei uponnut. Käytän vielä omia aivojani.


      • Ettei totuus unohdu
        yurki1000 kirjoitti:

        Moi yukka3000.

        Toivon sinun saaneen etsikkoajan, jotta olisit vastaanottavainen.

        "Minä olen A ja O", sanoo Herra Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias.(Ilm. 1:8)

        Jumala vastasi Moosekselle: "Minä olen se, joka minä olen." Ja hän sanoi vielä: "Sano israelilaisille näin: 'Minä olen' lähetti minut teidän luoksenne."(2Moos. 3:14)

        Kansallinen etsikkomme saattaa olla "nurkan takana".

        http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Miekka Suomelle.htm

        paz
        jyrki

        Sinun etsikkoaikasi maan päällä on mennyt täysin hukkaan. Ota nyt jo järki käteen, ennen kuin on myöhäistä.


      • yurki1000
        yukka3000 kirjoitti:

        Sorry, ei uponnut. Käytän vielä omia aivojani.

        Ok. Kaikella on aikansa.


      • yurki1000
        Ettei totuus unohdu kirjoitti:

        Sinun etsikkoaikasi maan päällä on mennyt täysin hukkaan. Ota nyt jo järki käteen, ennen kuin on myöhäistä.

        Todista.


      • yurki1000 kirjoitti:

        Teoria pysyy pelkkänä teoriana, kunnes se on todistettu. Kehitysoppiteoriaa ei ole todistettu. Luomakunta todistaa luomisen.

        Vaihtoehdot:
        1. Luoja loi.
        2. Taikaisku loi.

        Jos et usko ykköseen, uskot kakkoseen. Miten määrität uskovaisen?

        paz
        jyrki

        Ai jaa? Että todistaa? Kuinka?


      • Eihän sitä uskovaiset ole koskaan uskoneet. Ei siinä mitään uutta ole.


    • Olly

      Evoluutioteoria (suomeksi kehitysmalli) on siis malli, joka mallintaa eläinten (mukaanluettuna ihminen) kehittymistä nykyiseen muotoonsa. Evoluutioteoria ei ota minkäänlaista kantaa siihen, että Raamattu kirjoittaa ihmisen synnystä silkkaa pa¨skaa.

      • yurki1000

        Moi Olly. Etkö tiedä, että makroevoluutiota ei ole todistettu? Sen sijaan on todistettu, ettei ateismille ole perustetta. Todisteet muuttivat Antony Flewn ajattelun. Tämä on Hyvä Sanoma. Maailmalla on Toivo.

        https://www.google.fi/search?q=antony flew&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls

        http://www.luominen.fi/darvinistinen-evoluutio-mahdotonta/
        http://www.evoluutio.com/?o=0&a=0&st=0
        http://s8int.com/phile/page54.html
        http://creation.com/ufo-phenomenon-growing
        http://bwanajoe.blogspot.fi/

        TYHJÄ HAUTA
        http://saarna.1g.fi/saarnat//Kalevi_Lehtinen_18.mp3

        - Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        paz
        jyrki


      • Miksi pitäisi ottaa kantaa? Lihakauppaan ei saa tuoda koiria, eikä sitä tarvitse erikseen kieltää. Miksi pitäisi ottaa kantaa siihen, mitä perää on raamatussa? KAIKKI uskonnot riitelee keskenään omista ja toisten opeista. Millä 'todistat' omasi olevan ainoa oikea?


      • yurki1000 kirjoitti:

        Moi Olly. Etkö tiedä, että makroevoluutiota ei ole todistettu? Sen sijaan on todistettu, ettei ateismille ole perustetta. Todisteet muuttivat Antony Flewn ajattelun. Tämä on Hyvä Sanoma. Maailmalla on Toivo.

        https://www.google.fi/search?q=antony flew&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls

        http://www.luominen.fi/darvinistinen-evoluutio-mahdotonta/
        http://www.evoluutio.com/?o=0&a=0&st=0
        http://s8int.com/phile/page54.html
        http://creation.com/ufo-phenomenon-growing
        http://bwanajoe.blogspot.fi/

        TYHJÄ HAUTA
        http://saarna.1g.fi/saarnat//Kalevi_Lehtinen_18.mp3

        - Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        paz
        jyrki

        Kaikki uskonnot perustuvat siihen, mitä JOKU on sanonut. Yleensä oma Jumala. Evoluutio ei perustu, vaan hieman nojaa siihen, mitä joku on LÖYTÄNYT. Siis maasta. Eikä yksikään löytäjä tiettävästikään ole Jumala?


      • yurki1000
        vihtori.pontto kirjoitti:

        Kaikki uskonnot perustuvat siihen, mitä JOKU on sanonut. Yleensä oma Jumala. Evoluutio ei perustu, vaan hieman nojaa siihen, mitä joku on LÖYTÄNYT. Siis maasta. Eikä yksikään löytäjä tiettävästikään ole Jumala?

        Logiikka: Luoja loi. Ihminen tutkii luotua.

        paz
        jyrki


      • yurki1000
        vihtori.pontto kirjoitti:

        Miksi pitäisi ottaa kantaa? Lihakauppaan ei saa tuoda koiria, eikä sitä tarvitse erikseen kieltää. Miksi pitäisi ottaa kantaa siihen, mitä perää on raamatussa? KAIKKI uskonnot riitelee keskenään omista ja toisten opeista. Millä 'todistat' omasi olevan ainoa oikea?

        Moi vihtori.pontto. Jokainen ottaa kantaa välittömästi kuultuaan Jeesuksesta.

        Joh:
        3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
        3:17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
        3:18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

        Tiede ei voi kumota tiedon lähdettä, Luojaa.

        "On paradoksaalista, että kristinusko ja luonnontiede niin usein käsitetään vastakkaisiksi. Onhan tiede aidointa, vilpittömintä ja kriitillisintä totuuden etsintää, mihin ihminen suinkin kykenee. Tietämättömyyden pimeydessä on valheen helppo asua, ja sitä hälventävä tieteellinen tutkimus on varmasti kristilliseltäkin kannalta mitä jalointa inhimillisen järjen käyttöä. Tieteen ja kristinuskon ristiriita on valhe, jota kristinuskon viholliset ovat – tiettävästi ainakin jo toiselta vuosisadalta lähtien – käyttäneet aseenaan."

        http://per.physics.helsinki.fi/kurkisuo/6.3.B/69-TietoJaUsko-2(68).pdf

        Suositeltavia sivustoja

        http://www.luominen.fi/darvinistinen-evoluutio-mahdotonta/
        http://www.evoluutio.com/?o=0&a=0&st=0
        http://s8int.com/phile/page54.html
        http://creation.com/ufo-phenomenon-growing
        http://bwanajoe.blogspot.fi/

        paz
        jyrki


      • Kambrin nisäkäs?
        yurki1000 kirjoitti:

        Moi Olly. Etkö tiedä, että makroevoluutiota ei ole todistettu? Sen sijaan on todistettu, ettei ateismille ole perustetta. Todisteet muuttivat Antony Flewn ajattelun. Tämä on Hyvä Sanoma. Maailmalla on Toivo.

        https://www.google.fi/search?q=antony flew&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls

        http://www.luominen.fi/darvinistinen-evoluutio-mahdotonta/
        http://www.evoluutio.com/?o=0&a=0&st=0
        http://s8int.com/phile/page54.html
        http://creation.com/ufo-phenomenon-growing
        http://bwanajoe.blogspot.fi/

        TYHJÄ HAUTA
        http://saarna.1g.fi/saarnat//Kalevi_Lehtinen_18.mp3

        - Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        paz
        jyrki

        Jos nykyisin elävistä lajeista juuri ainuttakaan ei löydy kambrin lajirunsaista kerrostumista, eikä Kambrin lajeja juurikaan elä nykyään, niin mistä nykylajit ovat tulleet, ellei makroevoluution kautta.


      • kgjhgjh
        yurki1000 kirjoitti:

        Moi vihtori.pontto. Jokainen ottaa kantaa välittömästi kuultuaan Jeesuksesta.

        Joh:
        3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
        3:17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
        3:18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

        Tiede ei voi kumota tiedon lähdettä, Luojaa.

        "On paradoksaalista, että kristinusko ja luonnontiede niin usein käsitetään vastakkaisiksi. Onhan tiede aidointa, vilpittömintä ja kriitillisintä totuuden etsintää, mihin ihminen suinkin kykenee. Tietämättömyyden pimeydessä on valheen helppo asua, ja sitä hälventävä tieteellinen tutkimus on varmasti kristilliseltäkin kannalta mitä jalointa inhimillisen järjen käyttöä. Tieteen ja kristinuskon ristiriita on valhe, jota kristinuskon viholliset ovat – tiettävästi ainakin jo toiselta vuosisadalta lähtien – käyttäneet aseenaan."

        http://per.physics.helsinki.fi/kurkisuo/6.3.B/69-TietoJaUsko-2(68).pdf

        Suositeltavia sivustoja

        http://www.luominen.fi/darvinistinen-evoluutio-mahdotonta/
        http://www.evoluutio.com/?o=0&a=0&st=0
        http://s8int.com/phile/page54.html
        http://creation.com/ufo-phenomenon-growing
        http://bwanajoe.blogspot.fi/

        paz
        jyrki

        Sekoitat uskontoa ja tiedettä. Niissä kiistoissa uskonto on aina joutunut antamaan periksi. Siitä olemme samaa mieltä, että tiede on totuuden etsintää. Totuuden etsintä ei koskaan voi perustua kiveen hakattuihin lähtökohtiin, kuten uskovat argumentointinsa perustavat. Nuoren maan kreationismi edellyttää tieteellisen laajalti tiedon hylkäämistä ja karkeaa älyllistä epärehellisyyttä.

        Sitä paisti kreationistinen tulkinta raamatusta on kristinuskossakin pienen vähemmistön kanta, joka perustuu väärään käsityksen raamatusta.


      • yurki1000
        kgjhgjh kirjoitti:

        Sekoitat uskontoa ja tiedettä. Niissä kiistoissa uskonto on aina joutunut antamaan periksi. Siitä olemme samaa mieltä, että tiede on totuuden etsintää. Totuuden etsintä ei koskaan voi perustua kiveen hakattuihin lähtökohtiin, kuten uskovat argumentointinsa perustavat. Nuoren maan kreationismi edellyttää tieteellisen laajalti tiedon hylkäämistä ja karkeaa älyllistä epärehellisyyttä.

        Sitä paisti kreationistinen tulkinta raamatusta on kristinuskossakin pienen vähemmistön kanta, joka perustuu väärään käsityksen raamatusta.

        Moi kgjhgjh. Mars mars koulunpenkille oppimaan sisälukutaitoa :D :D :D Luojaa ei saa sotkea uskontoihin. Uskonnot ovat lankeemuksen tuotteita.

        Luominen - evoluutio

        http://www.nic.fi/~jlindell/genesis.htm

        TAU = MERKKI = 400

        1.Moos:
        1:14 Ja Jumala sanoi: "Tulkoot valot taivaanvahvuuteen erottamaan päivää yöstä, ja olkoot ne merkkeinä osoittamassa aikoja, päiviä ja vuosia,
        1:15 ja olkoot valoina taivaanvahvuudella paistamassa maan päälle." Ja tapahtui niin:
        1:16 Jumala teki kaksi suurta valoa, suuremman valon hallitsemaan päivää ja pienemmän valon hallitsemaan yötä, sekä tähdet

        "Aurinko ja Kuu näyttävät taivaalla täsmälleen samankokoisilta. Aurinko on kuitenkin todellisuudessa suunnilleen 400 kertaa suurempi kuin Kuu, mutta se on myös 400 kertaa kauempana. Täysikuu näyttää yötaivaalla melko kirkkaalta, mutta Maasta katsottuna Aurinko on noin 400.000 kertaa kirkkaampi!"

        http://www.ursa.fi/yhd/komeetta/esitelma/juhuovelin.htm

        Raamattu on monipuolinen tutkimuskohde.

        http://www.apocalypse2008-2015.com/hebrewmystery.html

        http://www.youtube.com/watch?v=HtRdQeGm_7Q

        Suomi Israel

        http://evotuhat.files.wordpress.com/2013/02/savior.jpg

        Kadonneet heimot

        http://jarmo10.org/kartat.htm

        Suomi Raamatussa

        http://hebrewnations.com/articles/bible-codes/finland-in-bible-codes.html

        Ilman etsikkoaikaa ihminen ei kiinnostu Jumalan totuudesta. Venäjän invaasio saattaa aloittaa viimeisen kansallisen etsikkoaikamme.

        http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Miekka Suomelle.htm

        Maailma on ihmeellinen.

        http://evotuhat.wordpress.com/to-jerry/

        Mitä tiedät henkimaailmasta?

        http://evotuhat.wordpress.com/ufo-deception/

        Herra ei nuku

        https://www.google.fi/search?q=jeesus vapautti&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls

        https://www.google.fi/search?q=jeesus paransi&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls

        paz
        jyrki


      • yurki1000 kirjoitti:

        Moi kgjhgjh. Mars mars koulunpenkille oppimaan sisälukutaitoa :D :D :D Luojaa ei saa sotkea uskontoihin. Uskonnot ovat lankeemuksen tuotteita.

        Luominen - evoluutio

        http://www.nic.fi/~jlindell/genesis.htm

        TAU = MERKKI = 400

        1.Moos:
        1:14 Ja Jumala sanoi: "Tulkoot valot taivaanvahvuuteen erottamaan päivää yöstä, ja olkoot ne merkkeinä osoittamassa aikoja, päiviä ja vuosia,
        1:15 ja olkoot valoina taivaanvahvuudella paistamassa maan päälle." Ja tapahtui niin:
        1:16 Jumala teki kaksi suurta valoa, suuremman valon hallitsemaan päivää ja pienemmän valon hallitsemaan yötä, sekä tähdet

        "Aurinko ja Kuu näyttävät taivaalla täsmälleen samankokoisilta. Aurinko on kuitenkin todellisuudessa suunnilleen 400 kertaa suurempi kuin Kuu, mutta se on myös 400 kertaa kauempana. Täysikuu näyttää yötaivaalla melko kirkkaalta, mutta Maasta katsottuna Aurinko on noin 400.000 kertaa kirkkaampi!"

        http://www.ursa.fi/yhd/komeetta/esitelma/juhuovelin.htm

        Raamattu on monipuolinen tutkimuskohde.

        http://www.apocalypse2008-2015.com/hebrewmystery.html

        http://www.youtube.com/watch?v=HtRdQeGm_7Q

        Suomi Israel

        http://evotuhat.files.wordpress.com/2013/02/savior.jpg

        Kadonneet heimot

        http://jarmo10.org/kartat.htm

        Suomi Raamatussa

        http://hebrewnations.com/articles/bible-codes/finland-in-bible-codes.html

        Ilman etsikkoaikaa ihminen ei kiinnostu Jumalan totuudesta. Venäjän invaasio saattaa aloittaa viimeisen kansallisen etsikkoaikamme.

        http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Miekka Suomelle.htm

        Maailma on ihmeellinen.

        http://evotuhat.wordpress.com/to-jerry/

        Mitä tiedät henkimaailmasta?

        http://evotuhat.wordpress.com/ufo-deception/

        Herra ei nuku

        https://www.google.fi/search?q=jeesus vapautti&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls

        https://www.google.fi/search?q=jeesus paransi&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls

        paz
        jyrki

        Olen syvästi pahoillani, että loukkasin näin hirveästi hartaiden uskovaisten arvoja. Mutta voisitteko nyt ystävällisesti ottaa ja painua helvettiin tältä palstalta; Tämä EI ole uskon asioita varten. Ne käsitellään toisella osastolla.
        Jos olisin tiennyt blogini seuraukset, en olisi sitä esittänyt. Yhtään ainoata kommenttia siitä ei ole, mutta massiivinen rynnäkkö uskonnollisista perusteista, joista jokainen on jonkun muun, kuin kirjoittajan sanoma.
        Ei tämä nyt oikein evoluutiolta vaikuta. Kyllä se on selvästikin kirkolliskokous. Pyydän täten ylläpitoa poistamaan, tai ainakin siirtämään "keskustelun" sille kuuluvaan osastoon, uskon asioihin.
        TV: Vihtori Pönttö. Iha ite.


      • bvhkvkhgc
        yurki1000 kirjoitti:

        Moi kgjhgjh. Mars mars koulunpenkille oppimaan sisälukutaitoa :D :D :D Luojaa ei saa sotkea uskontoihin. Uskonnot ovat lankeemuksen tuotteita.

        Luominen - evoluutio

        http://www.nic.fi/~jlindell/genesis.htm

        TAU = MERKKI = 400

        1.Moos:
        1:14 Ja Jumala sanoi: "Tulkoot valot taivaanvahvuuteen erottamaan päivää yöstä, ja olkoot ne merkkeinä osoittamassa aikoja, päiviä ja vuosia,
        1:15 ja olkoot valoina taivaanvahvuudella paistamassa maan päälle." Ja tapahtui niin:
        1:16 Jumala teki kaksi suurta valoa, suuremman valon hallitsemaan päivää ja pienemmän valon hallitsemaan yötä, sekä tähdet

        "Aurinko ja Kuu näyttävät taivaalla täsmälleen samankokoisilta. Aurinko on kuitenkin todellisuudessa suunnilleen 400 kertaa suurempi kuin Kuu, mutta se on myös 400 kertaa kauempana. Täysikuu näyttää yötaivaalla melko kirkkaalta, mutta Maasta katsottuna Aurinko on noin 400.000 kertaa kirkkaampi!"

        http://www.ursa.fi/yhd/komeetta/esitelma/juhuovelin.htm

        Raamattu on monipuolinen tutkimuskohde.

        http://www.apocalypse2008-2015.com/hebrewmystery.html

        http://www.youtube.com/watch?v=HtRdQeGm_7Q

        Suomi Israel

        http://evotuhat.files.wordpress.com/2013/02/savior.jpg

        Kadonneet heimot

        http://jarmo10.org/kartat.htm

        Suomi Raamatussa

        http://hebrewnations.com/articles/bible-codes/finland-in-bible-codes.html

        Ilman etsikkoaikaa ihminen ei kiinnostu Jumalan totuudesta. Venäjän invaasio saattaa aloittaa viimeisen kansallisen etsikkoaikamme.

        http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Miekka Suomelle.htm

        Maailma on ihmeellinen.

        http://evotuhat.wordpress.com/to-jerry/

        Mitä tiedät henkimaailmasta?

        http://evotuhat.wordpress.com/ufo-deception/

        Herra ei nuku

        https://www.google.fi/search?q=jeesus vapautti&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls

        https://www.google.fi/search?q=jeesus paransi&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls

        paz
        jyrki

        Katselin muutamaa linkkiäsi. Moposi on pahasti karannut käsistä.


      • bvhkvkhgc kirjoitti:

        Katselin muutamaa linkkiäsi. Moposi on pahasti karannut käsistä.

        Kun kerran sen paremmin tiedät, niin voisitko hieman tarkentaa, miten? Pelkkä herja ei riitä perusteeksi mihinkään. Esim. käräjäsalissa sellaisesta saa tuomion, eikä sitä hyväksytä todisteena.


      • ljgvhckhc
        vihtori.pontto kirjoitti:

        Kun kerran sen paremmin tiedät, niin voisitko hieman tarkentaa, miten? Pelkkä herja ei riitä perusteeksi mihinkään. Esim. käräjäsalissa sellaisesta saa tuomion, eikä sitä hyväksytä todisteena.

        Esimerkiksi alla olevat linkkit ovat kaukana tieteestä ja suurelta osin myös palstan aiheesta.

        http://www.nic.fi/~jlindell/genesis.htm
        http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Miekka Suomelle.htm

        Nimimerkin herjailusta ei missään käräjäsalissa saa tuomiota varsinkaan, kun väite pitää paikkaansa.


      • ljgvhckhc kirjoitti:

        Esimerkiksi alla olevat linkkit ovat kaukana tieteestä ja suurelta osin myös palstan aiheesta.

        http://www.nic.fi/~jlindell/genesis.htm
        http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Miekka Suomelle.htm

        Nimimerkin herjailusta ei missään käräjäsalissa saa tuomiota varsinkaan, kun väite pitää paikkaansa.

        RISTUS!!!! No ei NOI ainakaan ole VIHTORIN linkkejä!!!!
        Ristus siunaa ja varjele! En oo kuuna kullan valkeena ikinä ennen ees nähny moisia! Kyä NY meni jotain väärään piikkiin. TOSI väärään.
        Herja? Siis herjaako nimimerkki, vai herjataanko nimimerkkiä?
        JOS käräjäsalissa herjaa, vaikka mitä, niin ihan varmaa on, että tuomari ei sitä salli. Vielä vähemmän se kelpaa todistamaan mitään.
        Meniköhän tämä nyt perille?
        T: Pönttis


      • ljhvgvc
        vihtori.pontto kirjoitti:

        RISTUS!!!! No ei NOI ainakaan ole VIHTORIN linkkejä!!!!
        Ristus siunaa ja varjele! En oo kuuna kullan valkeena ikinä ennen ees nähny moisia! Kyä NY meni jotain väärään piikkiin. TOSI väärään.
        Herja? Siis herjaako nimimerkki, vai herjataanko nimimerkkiä?
        JOS käräjäsalissa herjaa, vaikka mitä, niin ihan varmaa on, että tuomari ei sitä salli. Vielä vähemmän se kelpaa todistamaan mitään.
        Meniköhän tämä nyt perille?
        T: Pönttis

        Katsohan kenelle "katselin linkkejäsi...." oli osoitettu. Yurki 1000 nimimerkille se oli osoitettu. Ihmettelinkin, kun otit asiaan kantaa.


      • yurki1000
        bvhkvkhgc kirjoitti:

        Katselin muutamaa linkkiäsi. Moposi on pahasti karannut käsistä.

        Parempi olla Jumalan hullu kuin tietämätön. Parempi olla pelastettu syntinen kuin pelastumaton syntinen.

        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=hullu&kirjat=1ko

        Ota käyttöösi kätevä hakukone.

        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=hullu&kirjat=san

        - Psa 14:1 Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi. Hullu sanoo sydämessänsä: "Ei ole Jumalaa." Turmiollinen ja iljettävä on heidän menonsa; ei ole ketään, joka tekee, mikä hyvää on.

        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=hullu&kirjat=psa

        Aikaamme sopiva.

        http://www.koivuniemi.com/raamattu/?tila=pikahaku&kokoluku=1&hakuehto=juu 1

        Yksi elävä Jumala. 1.Kuningasten kirja:

        18:21 Ja Elia astui kaiken kansan eteen ja sanoi: "Kuinka kauan te onnutte molemmille puolille? Jos Herra on Jumala, seuratkaa häntä; mutta jos Baal on Jumala, seuratkaa häntä." Eikä kansa vastannut hänelle mitään.
        18:22 Niin Elia sanoi kansalle: "Minä olen ainoa jäljelle jäänyt Herran profeetta, mutta Baalin profeettoja on neljäsataa viisikymmentä.
        18:23 Antakaa meille kaksi mullikkaa, ja valitkoot he itselleen toisen mullikan, paloitelkoot sen ja pankoot kappaleet puiden päälle, mutta älkööt panko tulta; ja minä valmistan toisen mullikan ja asetan sen puiden päälle, mutta en pane tulta.
        18:24 Sitten huutakaa te jumalanne nimeä, ja minä huudan Herran nimeä. Se jumala, joka vastaa tulella, on Jumala." Kaikki kansa vastasi ja sanoi: "Niin on hyvä."
        18:25 Ja Elia sanoi Baalin profeetoille: "Valitkaa itsellenne toinen mullikka ja valmistakaa se ensin, sillä teitä on enemmän. Huutakaa sitten jumalanne nimeä, mutta älkää panko tulta."
        18:26 Niin he ottivat sen mullikan, jonka hän antoi heille, ja valmistivat sen. Sitten he huusivat Baalin nimeä aamusta puolipäivään asti, sanoen: "Baal, vastaa meille!" Mutta ei ääntä, ei vastausta! Ja he hyppelivät alttarin ääressä, joka oli tehty.
        18:27 Puolipäivän aikana Elia pilkkasi heitä ja sanoi: "Huutakaa kovemmin; hän on tosin jumala, mutta hänellä voi olla jotakin toimittamista, tahi hän on poistunut johonkin, tahi on matkalla; kenties hän nukkuu, mutta kyllä hän herää."
        18:28 Niin he huusivat vielä kovemmin ja viileksivät itseään tapansa mukaan miekoilla ja keihäillä, niin että heistä vuoti verta.
        18:29 Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa!
        18:30 Niin Elia sanoi kaikelle kansalle: "Astukaa minun luokseni." Ja kaikki kansa astui hänen luoksensa. Niin hän korjasi Herran alttarin, joka oli hajotettu.
        18:31 Ja Elia otti kaksitoista kiveä, yhtä monta kuin oli Jaakobin poikien sukukuntia, hänen, jolle oli tullut tämä Herran sana: "Israel on oleva sinun nimesi."
        18:32 Ja hän rakensi kivistä alttarin Herran nimeen ja teki alttarin ympärille ojan, johon olisi mahtunut kaksi sea-mittaa jyviä.
        18:33 Sitten hän latoi puut, paloitteli mullikan ja pani kappaleet puiden päälle.
        18:34 Ja hän sanoi: "Täyttäkää neljä ruukkua vedellä ja vuodattakaa se polttouhrin ja puiden päälle." Ja hän sanoi: "Tehkää se toinen kerta." Ja he tekivät niin toisen kerran. Vielä hän sanoi: "Tehkää se kolmas kerta." Ja he tekivät niin kolmannen kerran.
        18:35 Niin vesi juoksi ympäri alttarin; ojankin hän täytti vedellä.
        18:36 Ja kun oli tullut hetki, jolloin ruokauhri uhrataan, astui profeetta Elia esille ja sanoi: "Herra, Aabrahamin, Iisakin ja Israelin Jumala, tulkoon tänä päivänä tiettäväksi, että sinä olet Jumala Israelissa ja että minä olen sinun palvelijasi ja että minä olen sinun käskystäsi tehnyt kaiken tämän.
        18:37 Vastaa minulle, Herra, vastaa minulle, että tämä kansa tulisi näkemään, että sinä, Herra, olet Jumala ja että sinä käännät heidän sydämensä takaisin."
        18:38 Silloin Herran tuli iski alas ja kulutti polttouhrin, puut, kivet ja mullan sekä nuoli veden, joka oli ojassa.
        18:39 Kun kaikki kansa näki tämän, lankesivat he kasvoillensa ja sanoivat: "Herra on Jumala! Herra on Jumala!"

        paz
        jyrki

        Ps. Osaatko osoittaa missä Jumala/Raamattu erehtyy?


      • jkgbjkhvbjlhv
        yurki1000 kirjoitti:

        Parempi olla Jumalan hullu kuin tietämätön. Parempi olla pelastettu syntinen kuin pelastumaton syntinen.

        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=hullu&kirjat=1ko

        Ota käyttöösi kätevä hakukone.

        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=hullu&kirjat=san

        - Psa 14:1 Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi. Hullu sanoo sydämessänsä: "Ei ole Jumalaa." Turmiollinen ja iljettävä on heidän menonsa; ei ole ketään, joka tekee, mikä hyvää on.

        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=hullu&kirjat=psa

        Aikaamme sopiva.

        http://www.koivuniemi.com/raamattu/?tila=pikahaku&kokoluku=1&hakuehto=juu 1

        Yksi elävä Jumala. 1.Kuningasten kirja:

        18:21 Ja Elia astui kaiken kansan eteen ja sanoi: "Kuinka kauan te onnutte molemmille puolille? Jos Herra on Jumala, seuratkaa häntä; mutta jos Baal on Jumala, seuratkaa häntä." Eikä kansa vastannut hänelle mitään.
        18:22 Niin Elia sanoi kansalle: "Minä olen ainoa jäljelle jäänyt Herran profeetta, mutta Baalin profeettoja on neljäsataa viisikymmentä.
        18:23 Antakaa meille kaksi mullikkaa, ja valitkoot he itselleen toisen mullikan, paloitelkoot sen ja pankoot kappaleet puiden päälle, mutta älkööt panko tulta; ja minä valmistan toisen mullikan ja asetan sen puiden päälle, mutta en pane tulta.
        18:24 Sitten huutakaa te jumalanne nimeä, ja minä huudan Herran nimeä. Se jumala, joka vastaa tulella, on Jumala." Kaikki kansa vastasi ja sanoi: "Niin on hyvä."
        18:25 Ja Elia sanoi Baalin profeetoille: "Valitkaa itsellenne toinen mullikka ja valmistakaa se ensin, sillä teitä on enemmän. Huutakaa sitten jumalanne nimeä, mutta älkää panko tulta."
        18:26 Niin he ottivat sen mullikan, jonka hän antoi heille, ja valmistivat sen. Sitten he huusivat Baalin nimeä aamusta puolipäivään asti, sanoen: "Baal, vastaa meille!" Mutta ei ääntä, ei vastausta! Ja he hyppelivät alttarin ääressä, joka oli tehty.
        18:27 Puolipäivän aikana Elia pilkkasi heitä ja sanoi: "Huutakaa kovemmin; hän on tosin jumala, mutta hänellä voi olla jotakin toimittamista, tahi hän on poistunut johonkin, tahi on matkalla; kenties hän nukkuu, mutta kyllä hän herää."
        18:28 Niin he huusivat vielä kovemmin ja viileksivät itseään tapansa mukaan miekoilla ja keihäillä, niin että heistä vuoti verta.
        18:29 Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa!
        18:30 Niin Elia sanoi kaikelle kansalle: "Astukaa minun luokseni." Ja kaikki kansa astui hänen luoksensa. Niin hän korjasi Herran alttarin, joka oli hajotettu.
        18:31 Ja Elia otti kaksitoista kiveä, yhtä monta kuin oli Jaakobin poikien sukukuntia, hänen, jolle oli tullut tämä Herran sana: "Israel on oleva sinun nimesi."
        18:32 Ja hän rakensi kivistä alttarin Herran nimeen ja teki alttarin ympärille ojan, johon olisi mahtunut kaksi sea-mittaa jyviä.
        18:33 Sitten hän latoi puut, paloitteli mullikan ja pani kappaleet puiden päälle.
        18:34 Ja hän sanoi: "Täyttäkää neljä ruukkua vedellä ja vuodattakaa se polttouhrin ja puiden päälle." Ja hän sanoi: "Tehkää se toinen kerta." Ja he tekivät niin toisen kerran. Vielä hän sanoi: "Tehkää se kolmas kerta." Ja he tekivät niin kolmannen kerran.
        18:35 Niin vesi juoksi ympäri alttarin; ojankin hän täytti vedellä.
        18:36 Ja kun oli tullut hetki, jolloin ruokauhri uhrataan, astui profeetta Elia esille ja sanoi: "Herra, Aabrahamin, Iisakin ja Israelin Jumala, tulkoon tänä päivänä tiettäväksi, että sinä olet Jumala Israelissa ja että minä olen sinun palvelijasi ja että minä olen sinun käskystäsi tehnyt kaiken tämän.
        18:37 Vastaa minulle, Herra, vastaa minulle, että tämä kansa tulisi näkemään, että sinä, Herra, olet Jumala ja että sinä käännät heidän sydämensä takaisin."
        18:38 Silloin Herran tuli iski alas ja kulutti polttouhrin, puut, kivet ja mullan sekä nuoli veden, joka oli ojassa.
        18:39 Kun kaikki kansa näki tämän, lankesivat he kasvoillensa ja sanoivat: "Herra on Jumala! Herra on Jumala!"

        paz
        jyrki

        Ps. Osaatko osoittaa missä Jumala/Raamattu erehtyy?

        Mitä nämä Raamatun tekstit tekevät evoluutiopalstalla? Olet nyt tyystin erehtynyt palstan aiheesta.


      • yurki1000
        jkgbjkhvbjlhv kirjoitti:

        Mitä nämä Raamatun tekstit tekevät evoluutiopalstalla? Olet nyt tyystin erehtynyt palstan aiheesta.

        Luojasi puhuu meille kaikille Raamatussa. Evoluutiota ei ole.

        Konkretiaa. Vaihtoehdot:
        1. Luoja loi.
        2. Taikaisku loi.
        Ellet usko ykköseen, uskot kakkoseen.

        Koska elämä ei ole syntynyt spontaanisti maan päälle, joutuu luomisen kieltäjä uskomaan avaruuden muukalaisten tuoneen elämän tänne. Jumalan kieltäjä eli ateisti ei kuitenkaan osaa ihmetellä muukalaisten ja ufojen alkuperää.

        http://www.luominen.fi/darvinistinen-evoluutio-mahdotonta/

        Uskot siis ufoihin.

        http://www.sanansaattaja.com/SIVU68.htm

        Ufo-ilmiö tuli jäädäkseen.

        http://creation.com/ufo-phenomenon-growing

        Langenneet enkelit.

        http://evotuhat.wordpress.com/ufo-deception/

        Bill Cooper

        http://www.hourofthetime.com/william.htm

        http://www.youtube.com/watch?v=5DEiIq9_9OY

        Ps. Ateismi hyväksyy murhan.

        http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/abortion.htm

        paz
        jyrki


      • jhbjhljvlgv
        yurki1000 kirjoitti:

        Luojasi puhuu meille kaikille Raamatussa. Evoluutiota ei ole.

        Konkretiaa. Vaihtoehdot:
        1. Luoja loi.
        2. Taikaisku loi.
        Ellet usko ykköseen, uskot kakkoseen.

        Koska elämä ei ole syntynyt spontaanisti maan päälle, joutuu luomisen kieltäjä uskomaan avaruuden muukalaisten tuoneen elämän tänne. Jumalan kieltäjä eli ateisti ei kuitenkaan osaa ihmetellä muukalaisten ja ufojen alkuperää.

        http://www.luominen.fi/darvinistinen-evoluutio-mahdotonta/

        Uskot siis ufoihin.

        http://www.sanansaattaja.com/SIVU68.htm

        Ufo-ilmiö tuli jäädäkseen.

        http://creation.com/ufo-phenomenon-growing

        Langenneet enkelit.

        http://evotuhat.wordpress.com/ufo-deception/

        Bill Cooper

        http://www.hourofthetime.com/william.htm

        http://www.youtube.com/watch?v=5DEiIq9_9OY

        Ps. Ateismi hyväksyy murhan.

        http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/abortion.htm

        paz
        jyrki

        "Koska elämä ei ole syntynyt spontaanisti maan päälle, joutuu luomisen kieltäjä uskomaan avaruuden muukalaisten tuoneen elämän tänne. Jumalan kieltäjä eli ateisti ei kuitenkaan osaa ihmetellä muukalaisten ja ufojen alkuperää."

        Logiikkasi ontuu kuin Rautavaaran Erikson. Abiogeneesiä ei ole selittetty, mutta se ei todellakaan todista, ettei se olisi voinut olla spontaani tapahtuma. Avaruuden muukalisten tuomaan elämään en ole koskaan uskonut. Se vaatisi suuremman taikaiskun kuin sattuman synnyttämä abiogeneesi. Jumala vaatisi vielä monin verroin suuremman.
        En ole ateisti; korkeintaan agnostikko. Muutamaan kertaan koko Raamatun läpi lukenut entinen viidesläinen. En kiellä Jumalaa, mutta kreationistien Jumalaa pilkkaavista typeryyksistä pysyttelen erossa parhaan kykyni mukaan.


      • yurki1000
        jhbjhljvlgv kirjoitti:

        "Koska elämä ei ole syntynyt spontaanisti maan päälle, joutuu luomisen kieltäjä uskomaan avaruuden muukalaisten tuoneen elämän tänne. Jumalan kieltäjä eli ateisti ei kuitenkaan osaa ihmetellä muukalaisten ja ufojen alkuperää."

        Logiikkasi ontuu kuin Rautavaaran Erikson. Abiogeneesiä ei ole selittetty, mutta se ei todellakaan todista, ettei se olisi voinut olla spontaani tapahtuma. Avaruuden muukalisten tuomaan elämään en ole koskaan uskonut. Se vaatisi suuremman taikaiskun kuin sattuman synnyttämä abiogeneesi. Jumala vaatisi vielä monin verroin suuremman.
        En ole ateisti; korkeintaan agnostikko. Muutamaan kertaan koko Raamatun läpi lukenut entinen viidesläinen. En kiellä Jumalaa, mutta kreationistien Jumalaa pilkkaavista typeryyksistä pysyttelen erossa parhaan kykyni mukaan.

        Ok. Tunnet Raamatun. Fariseukset tuntevat VT:n. Vain yksi puuttuu, usko, ja sen myötä kaikki.

        http://uskonpuolesta.blogspot.fi/2010/11/yksi-sinulta-puuttuu-ja-sen-mukana.html

        Geeni

        http://www.evoluutio.com/?o=7&a=0&st=0

        Ihminen tarvitsee Luojan antaman etsikkoajan. Suomen viimeinen etsikko?

        http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Miekka Suomelle.htm

        Hyödyllisiä tietolähteitä

        http://www.luominen.fi/
        http://bwanajoe.blogspot.fi/
        http://www.evoluutio.com/
        http://creation.com/
        http://www.s8int.com/boneyard1.html

        Luoja ja Raamattu pysyvät

        - Matt. 24:35 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.

        http://www.koivuniemi.com/raamattu/?tila=pikahaku&kokoluku=1&hakuehto=mat 24:35

        Luominen

        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=1&kirjat=1mo

        http://www.youtube.com/watch?v=bLHB_hNk42g

        paz
        jyrki

        Ps. Voiko alkuperäsi olla spontaani? Uhraa pari sekuntia Sofisti-ladylle.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11370299#comment-61101687


      • Ettei teitä tuo....
        yurki1000 kirjoitti:

        Ok. Tunnet Raamatun. Fariseukset tuntevat VT:n. Vain yksi puuttuu, usko, ja sen myötä kaikki.

        http://uskonpuolesta.blogspot.fi/2010/11/yksi-sinulta-puuttuu-ja-sen-mukana.html

        Geeni

        http://www.evoluutio.com/?o=7&a=0&st=0

        Ihminen tarvitsee Luojan antaman etsikkoajan. Suomen viimeinen etsikko?

        http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Miekka Suomelle.htm

        Hyödyllisiä tietolähteitä

        http://www.luominen.fi/
        http://bwanajoe.blogspot.fi/
        http://www.evoluutio.com/
        http://creation.com/
        http://www.s8int.com/boneyard1.html

        Luoja ja Raamattu pysyvät

        - Matt. 24:35 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.

        http://www.koivuniemi.com/raamattu/?tila=pikahaku&kokoluku=1&hakuehto=mat 24:35

        Luominen

        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=1&kirjat=1mo

        http://www.youtube.com/watch?v=bLHB_hNk42g

        paz
        jyrki

        Ps. Voiko alkuperäsi olla spontaani? Uhraa pari sekuntia Sofisti-ladylle.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11370299#comment-61101687

        "Mikä sinä olet tuomitsemaan toisen palvelijaa. Oman herransa edessä hän on...."


      • yurki1000
        Ettei teitä tuo.... kirjoitti:

        "Mikä sinä olet tuomitsemaan toisen palvelijaa. Oman herransa edessä hän on...."

        Täsmennä.


    • Tarkemminkaan ajatellen? Ei valkene, mikä väite pitää paikkansa ja miten? Eikä se, mikä mopo lähti käsistä? Vähän tarkemmin pliis. Se tuli selväksi, että olen näköjään tyhmä, mutta eikö silloin olisi syytä selventää enemmän? Että tyhmäkin ymmärtäisi.

      • Hmmm...? Vihtori puhuu itsekseen. Keskustelee (?) itsensä kanssa: Nuo nimet on hieman omituisia? Ei vaikuta suomalaiselta alkuperältä? Esim: sdfgndfngn, jne.
        Kun kukaan ei kirjoita omalla nimimerkillään, ei sekään anna järin luotettavaa kuvaa asiastakaan, jota niissä tuodaan esiin. Menee aika pahasti sinne herjaamisen puolelle.


    • Voi herrajjuuumala sentää! Ei tää ainakaan tiedettä ole. Morjens.

    • yurki1000

      jhbjhljvlgv kirjoitti:

      "Avaruuden muukalaisten tuomaan elämään en ole koskaan uskonut. Se vaatisi suuremman taikaiskun kuin sattuman synnyttämä abiogeneesi. Jumala vaatisi vielä monin verroin suuremman. En ole ateisti; korkeintaan agnostikko."

      Kysyn häneltä ja muiltakin. Mikä on käsityksenne ufoista?

      https://www.google.fi/search?q=haunebu&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls

      https://www.google.fi/search?q=nuremberg 1561&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls

      https://www.google.fi/search?q=ancient egypt plane&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls

      https://www.google.fi/search?q=admiral byrd&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls

      https://www.google.fi/search?q=ufodeception&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls

      https://www.google.fi/search?q=project blue beam&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls

      https://www.google.fi/search?q=fake rapture&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls

      http://www.conspiracyarchive.com/UFOs/demons_aliens_clothes.htm

      https://www.google.fi/search?q=ufos and angels&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls

      https://www.google.fi/search?q=ufos and demons&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls

      Raamattu puhuu demoneista.

      - Mark. 5:13 Ja hän antoi niille luvan. Niin saastaiset henget lähtivät miehestä ja menivät sikoihin. Silloin lauma, noin kaksituhatta sikaa, syöksyi jyrkännettä alas järveen; ja ne hukkuivat järveen.

      http://www.koivuniemi.com/raamattu/?tila=pikahaku&kokoluku=1&hakuehto=mar 5:13

      LEEGIO
      http://www.youtube.com/watch?v=HphPbsCE0Co

      paz
      jyrki

      • yjt

        yurki kuuleppa, jos se sinun jumalasi on kaikkivoipa, niin ossaapiko se tehä niin ison kiven ettei se jaksa sitä ite nostaa?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe