Volkkarin ja Audin myynti putoaa rajusti!

En käy noissa!!!

10

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pois koko roska

      Ei ole hattupää sedät ostelleet volkkareita, joko olis perämettät myyty? Luulen että Kesko tekee johtopäätöksensä asiasta.

    • uusi poloilija

      Vielä vain näyttää tämä tietämättömyys tai "tietämättömyys" autoverotuksen viimevuotisesta muutoksesta voivan hyvin. Linkin takana lukee niin kuin aloittaja kirjoitti, mutta _jostain_syystä_ kiinnostusta ei riittänyt enää sitä seuraavaan, poikkeuksellista tilannetta selittävään virkkeeseen:
      "VV-Auton myynti oli maaliskuussa 67,8 milj. euroa ja se laski 44,1 %. Edellisenä vuonna myyntiä kasvatti 1.4.2012 toteutunut autoveromuutos."

    • no mikäs ny?
    • Kauppa ei käy

      Kylläpä sitä pudotusta on muillakin merkeillä.

      Toyota -47,8 %
      Volvo -38,3 %
      Nissan -40,0 %
      Ford -53,1 %
      Mercedes -37,9 %
      Opel -35,6 %

      listaa vois vielä jatkaakin...
      Niin että ongelmat ovat jossain muualla kuin Volkkarissa.

    • Turha puolustella!

      Meilla on ollut kolme Volkkaria eikä koskaan tule enää! Uusi aina edeltäjäänsä huonompi!

      Viimeisin oli vielä Passatin Highlight-versio siksi aika hintavakin mutta ei voi uskoa mitä ihme vikoja! Myytiin pois alle 100000 km ajettuna kun moottorikin "rällätti" ja olisi kuulemma pitänyt avata ja lasku tuhansissa euroissa!

      Ei tule koskaan meidän pihalle Volkkaria tai Audia, ei koskaan!

      • Turha satuilla!

        "Viimeisin oli vielä Passatin Highlight-versio"

        Siis ei varmasti ole ollut Volkkaria sinulla! Pikemminkin autosi on ollut Avensis Linea Solva.


      • Pieleen meni!
        Turha satuilla! kirjoitti:

        "Viimeisin oli vielä Passatin Highlight-versio"

        Siis ei varmasti ole ollut Volkkaria sinulla! Pikemminkin autosi on ollut Avensis Linea Solva.

        No, niinhän se oli että malli oli Highline, väärin muistin.

        Ainoa hyvä oli autossa nahka/alcantara-penkit, olivat hyvät istua mutta eipä pelkät penkit autoa tee.
        Pahinta oli kun sateella tuli vedet sisälle, sitä oli lattialla todella reilusti!

        No nyt on Passatti enää ikävä muisto!


      • Turha satuilla!
        Pieleen meni! kirjoitti:

        No, niinhän se oli että malli oli Highline, väärin muistin.

        Ainoa hyvä oli autossa nahka/alcantara-penkit, olivat hyvät istua mutta eipä pelkät penkit autoa tee.
        Pahinta oli kun sateella tuli vedet sisälle, sitä oli lattialla todella reilusti!

        No nyt on Passatti enää ikävä muisto!

        Edelleenkään ei mene läpi! Kukaan ei usko satuihisi. 1. virheesi oli kohtalokas. Oikealta omistajalta ei taatusti unohdu kuinka varustelutason nimi kirjoitetaan.
        Pysy omiesi joukossa tojopalstalla!


      • kalikka kalahti
        Pieleen meni! kirjoitti:

        No, niinhän se oli että malli oli Highline, väärin muistin.

        Ainoa hyvä oli autossa nahka/alcantara-penkit, olivat hyvät istua mutta eipä pelkät penkit autoa tee.
        Pahinta oli kun sateella tuli vedet sisälle, sitä oli lattialla todella reilusti!

        No nyt on Passatti enää ikävä muisto!

        Olisit uskottavampi jos et samaan aikaan kommentoisi muita topiikkeja. Nämä vahvistavat sinut provopetteriksi:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11355092#comment-61169798-view
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11359876#comment-61169657-view


    • Kiala aloittajana

      Näyttää Kiala Viulu olevan taas aloittajana ketjussa, kyseessä on siis Toyota palstan luotsi eli AE111 !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe