Löytyyisikö seuraavalle toiminnalle

ihme ja kumma

järkevää selitystä? Petettyä ja jätettyä syyllistetään, haukutaan jatkuvasti kuinka tämä häiriköi vaikka ei ole vuosiin nähnyt tai puhunut exänsä tai kenenkään tämän ympärillään pyörivän ihmisen kanssa. Karkein syytös kuinka petetty olisi kavaltanut työnantajansa rahat, kuultiin vain kuukausi sitten. Kuinka jätetty soittelee exsukulaisille kysellen petturin elämästä vaikka jätetty ei ole vuosiin ollut missään tekemisissä kenenkään heidän kanssa.
Jätetyllä on uusi elämä/rakkaus ollut jo vuosia, se on yritetty tuhota koska eihän petturin mielestä jätetty pysty mihinkään uuteen vaan toimii katkeruutensa voimissa yrittääkseen ärsyttää ja tehdä hänet mustasukkaseksi..

101

737

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIes on

Mustasukkanen.

• oma vastaus

;)

• vain vastaus
        oma vastaus kirjoitti:

;)

:D

• (:)

Ai niinkö

• samaa s....

ihme ja kumma todella! miten sitten voit "tietää" sinusta puhuttavan jos et ole mitenkään yhteydessä "ympärillä pyöriviin" tai jotain sellaista?
      Karkeita syytöksi aloittajalla, elämän tuhoominen .... mutta sitten taas tuo viimeinen lause kertoo, ainakin minulle lukijana, ihan totaalisesti sen kaiken...petturia tehdään mustasukkaiseksi...no niin älä sää yritä. Näitä exien aloituksia on täällä nähty ennenkin. Hyvää päivää!

• Ihme ja kumma

Samaa s..... Niinhän sinä toivot.
      Älä nyt hikeenny. Sattuu olemaan yhteisiä ystäviä, Mitä sitä tapahtunutta kieltämään. Tosi mikä tosi. Pitäisi exnyxäparinkin varoa sanojaan jos niitä ei toivota jätetyn korville kuultavaksi.

• ihme ja kumma

Elämä paljastaa oikeat ystävät.
      Petturi kumppaneineen toivoi sukulaisten ja yhteisten ystävien hylkäävän petetyn. Erehtyi pahan kerran sillä vaikka exsukulaiset hylkäsivät niin ystävät eivät hylänneet ja saavat nykyisin toimia exsukulaistenkin kuulijoina ja tukijoina. Sellastahan se on kun joitkut luulee heillä olevan valta päättää toisten elämästä.

• elämä on tosi

Nimenomaan, oikeat ystävät ovat lahja nauttikaamme heistä.
        Ja mikä tärkeintä voi myös huoletta peiliin katsoa ja nähdä siellä rehellisen ihmisen.
        Nukkumaan mennessä ei mikään asia paina mieltä, voi suunnitella huomista ja tulevaa hyvällä mielin.
        Sinulle ihme ja kumma , toivon elämän tuovan sinulle rauhaa ja vakautta elämään, sitten huomaat kuinka et edes kuule tuollaisten "ystävien" kertomuksia.
        Se siis on tosi tuo mitä sinusta on kerrottu? Senkö vuoksi se sinua niin sapettaa?
        Mutta kuten kirjoitit, tosi mikä tosi ei asioille mitä on tapahtunut voi jälkikäteen mitään.

• hmm.

Joku muu häiriköi häntä ja hän luulee sinuksi. Tai sitten hän on epätasapainossa ja syyttää turhasta sinua.

• ihme ja kumma

hmm. Niin, luulen myös.

• näitä on nähty

Tai yksinkertaiseti on jäänyt levy päälle.

• ihme ja kumma

elämä on tosi. Onneksi on ystäviä joiden mielipiteisiin ei pahat puheet vaikuta. Ei vaikka heitäkin vaadittu valitsemaan puoli. He tietää mikä on totta ja mikä ei. Nuo mietteesi että exän kertomat jutut minusta olisivatkin totta jätän samaan arvoon kuin ne joissa aikoinaan haukkui silloista kakkostaan epäluotettavaksi, pirulliskesi ukkomiesten magneetiksi, läskiksi jonka läskit roikkuu tuolin reunan ulkopuolella tämän istuessa ja joka haluaa vain pilata toisten avioliittoja.
      Tiedän toisin. Nuo puheet eivät pidä paikkaansa sillä eihän tuollainen nainen olisi kelvannut hänelle uudeksi puolisoksi.

• elämä on tosi

Ai jaa ymmärsin ehkä väärin mutta mikä sinua vaivaa tuossa asiassa? Sinä ja kaikki sinun ystävät tiedätte totuuden. Miksi sinä välität? Miksi silloisen kakkosen ulkonäkö on sinulle vieläkin mainitsemisen arvoinen asia? Antakaako se sinulle salaista hekumaa heh heh??
        Olen lukenut täällä useita tarinoita mutta tää on kyllä aika mielenkiitoinen, pienet yksityiskohdat muodostuneet tärkeiksi.

• minäkin yritin

mun avokki antoi mun punkata hänen luona vaikka olin jäänyt petoksesta kiinni, arvostelin syrjähypyn ulkonäön, tiesin mitä hän pitää tärkeänä, sitten hän oli nähnyt tämän mun naisen, lähtö tuli, siis minulle

• Ei ihme
        minäkin yritin kirjoitti:

mun avokki antoi mun punkata hänen luona vaikka olin jäänyt petoksesta kiinni, arvostelin syrjähypyn ulkonäön, tiesin mitä hän pitää tärkeänä, sitten hän oli nähnyt tämän mun naisen, lähtö tuli, siis minulle

Jos pettää ja jää kiinni, viimeistään silloin pitäisi herätä ja lopettaa valehtelu puolisolle. Jos ei lopeta silloinkaan, ero on varmasti edessä.

• ihme ja kumma

Elämä on tosi, miksi sinua vaivaa minun aloittamat keskustelut koska täällähän puhutaan näistä asioista kokoajan. Tulee tunne että tunnet minut ja haluaisit mitätöidä kokemukseni.
      ai mikä vaivaa? salli minun ihmetellä. miksi minua ei saisi vaivata vaikka minusta levitellään jos jonkinlaista juttua. Mikä tekee minusta niin kiinnostavan että vielä vuosienkin jälkeen pitää levitellä valheita.
      Heidänhän pitäisi olla onnellisisa toisistaan, eikä edes pitäisi muistella minua mutta ei se vain mee niin. Suon ja toivon heille kaiken onnen, sillä he tarvitsevat sitä.. TOivon että minullekin suodaan se onni ja elämä mikä minulla on.
      Ystäväni sanoikin että nuo ei hyväksy että elän ja minulla menee hyvin.
      Jos olisin johonkin rikoksiin joskus syyllistynyt niin tottakai olisin saanu niistä rangaistuksen mutta minua ei ole koskaan edes epäilty tai tuomittu mistään.
      Kestää kyllä katsoa peiliin täysin puhtain mielin.
      Vielä sekin että minulla on mahtavia ystäviä joille toivon itsekin olevani samanvertainen ystävä mitä he ovat minulle.
      Tuomalla esille miehen arvostelut kakkosestaan/nykyisestä ykkösestään halusin vain osoittaa kuinka miehen sana on epäluotettava.

• ihme ja kumma

Jatkan edelliseen senverran että näillä keskusteluilla ainakin minä yritän saada käsitystä siitä miksi petturit toimivat kuten toimivat. Miksi pettäjälle on käryn käytyä niin tärkeää haukkua se petoksen toinen osapuoli. Jonka kanssa sitten kuitenkin menee yksiin.(itse en ikimaailmassa huolisi puolisokseni ihmistä jonka tiedän haukkuneen minua) Sen jälkeen aletaan haukkuun sitä jolle äsken haukuttiin toista aivankuin yrittäen sysätä omat teot ja viat syyttömän ihmisen niskaan. Haluaako petturi antaa kuvan että ne onkin ne naiset jokta taistelee hän ei ole tehnyt mitään muuta väärää kuin pettänyt.

• ?.......?

Ja todellinen syy näihin kirjoituksiin?

• etkö ole huomannut
        ?.......? kirjoitti:

Ja todellinen syy näihin kirjoituksiin?

?.....?
        sama kai kuin tällä palstalla yleensäkin. Sitä vartenhan tämä palsta on olemassa vai kuinka.

• Hyvä kysymys

Kysymys "Miksi pettäjälle on käryn käytyä niin tärkeää haukkua se petoksen toinen osapuoli" on todellakin tärkeä kysymys, sillä näin käy uskotttomuuskriiseissä. Taitava valehtelija kaataa itse itä hirveintä lokaa kakkosen niskaan, itseään puolustellen. Mun ex oli itse "hyväksikäytetty", kakkonen oli "ilkein ihminen jonka hän on koskaan tavannut". Kertoisipa joku miksi...

• Ihme ja kumma
        Hyvä kysymys kirjoitti:

Kysymys "Miksi pettäjälle on käryn käytyä niin tärkeää haukkua se petoksen toinen osapuoli" on todellakin tärkeä kysymys, sillä näin käy uskotttomuuskriiseissä. Taitava valehtelija kaataa itse itä hirveintä lokaa kakkosen niskaan, itseään puolustellen. Mun ex oli itse "hyväksikäytetty", kakkonen oli "ilkein ihminen jonka hän on koskaan tavannut". Kertoisipa joku miksi...

Niin mikähän sen aiheuttaa? Pelkoelämän hajoamisesta? KAkkonen ei merkannut mitää? Entä sitten kun menevät kuitenkin yhteen. Miksi silloinkin ensin haukkui rakkaansa?

• ihme ja kumma

yritin aivan turhaan löytää viisutta ja selitystä miehen käytökselle kakkosen minulle laittelemista narsismia käsitelevästä materiaalista.

• ymmälläni

niin, petetyn vaimon pitää ymmärtää kakkosta mutta kakkosen ei tavi ymmärtää petettyä ja jätettyä niinhän se on ja täälläkin moneen kertaan todettu.

• vierailija8

Onkohan ap saanut kaipaamansa vastauksen? Hän halusi saada järkevän selityksen syyllistämiseen. Toisten mielipiteitä ja mahdollisia kokemuksia. Ei lisää syyllistämistä. Joku ei vain taida pitää aiheesta.

• savuHaesee

vierailija, minä uskon ap:n vakuuttavan itseään, mitä lie onkaan tehnyt kun kpalstallakin joutuu vakuuttamaan syyttömyyttään? Hmmmmm mitä? Ei savuja iliman tulia.

• varuilla

Luin tämän ja ainoa asia mitä jäin miettimään oli tämä ystävyys, yhteinen ystävä joka välittää viestejä, puolin ja toisin. Hyi olkoon, en haluaisi tuollaisia ystäviä. Luottamus on tärkein ystävän ominaisuus. Juoruilu ei voi olla yksisuuntaista.

• ihme ja kumma

varuilla; voit ehkä olla oikeassa. Vaikea kylläkin uskoa että asia olisi niin. Olemme olleet ystäviä jo ennen avioliittoani.

• varuilla

Hmmm.........avioliittoasi? Tämäpä mielenkiintoista?

• hmmm4

varuilla, Totta, erittäin mielenkiintoista.

• yxmies

Ootteko naiset toella nuin kaksnaamasia ja tuomittevia toisianne kohtaan. Ette muka alennu etes keskusteluun ku jo tuomittetta alottajan, taitaa liipata läheltä ku niin äreenä ootte. .

• miettikää lukemaanne

Huomasin, että aloittaja ei aloituksessaan puhu itsestään vaan kertoo asiasta täysin tunteettomasti, kuin vieressä seuraten. Ymmärrän tuon yrityksenä saada aikaan järkevää keskustelua asiasta, ehkä jonkun viisaan mielipiteen siitä miksi noin yleensä toimitaan. Joku, tietty, osasi provosoida hänet paljastamaan jutun koskevan itseään.

• Sivulukija
        miettikää lukemaanne kirjoitti:

Huomasin, että aloittaja ei aloituksessaan puhu itsestään vaan kertoo asiasta täysin tunteettomasti, kuin vieressä seuraten. Ymmärrän tuon yrityksenä saada aikaan järkevää keskustelua asiasta, ehkä jonkun viisaan mielipiteen siitä miksi noin yleensä toimitaan. Joku, tietty, osasi provosoida hänet paljastamaan jutun koskevan itseään.

Olen huomannut, että täällä ei suvaita normaalia ja tervettä analysointia. Aina sivusta iskee joku piikit tanassa. Epäillään ja aliarvioidaan kaikkea. Varsinkin rehellistä ja vähänkään fiksumpaa aloitusta.

Onko suurin osa kirjoittajia ilkeitä omassa katkeruudessaan vai miksi?

Aloittajalle: Pikkukaupungeissa on yhteistä kaikkien pettämiset ja avioerot. Kyllä niistä puhutaan ja uskon, että sinäkin kuulet "uutiset" ihan tahtomattasi. Älä välitä näistä palstan saivartelijoista, heillä on omat ongelmansa.

• kun silmäni mä auki
        Sivulukija kirjoitti:

Olen huomannut, että täällä ei suvaita normaalia ja tervettä analysointia. Aina sivusta iskee joku piikit tanassa. Epäillään ja aliarvioidaan kaikkea. Varsinkin rehellistä ja vähänkään fiksumpaa aloitusta.

Aloittajalle: Pikkukaupungeissa on yhteistä kaikkien pettämiset ja avioerot. Kyllä niistä puhutaan ja uskon, että sinäkin kuulet "uutiset" ihan tahtomattasi. Älä välitä näistä palstan saivartelijoista, heillä on omat ongelmansa.

Ja aloittaja sitten kehuu lopuksi itseään fiksuksi ;) Etkö saanut riittävästi teksteihin hurraa huutoja? Annetaan kaikkien kukkien kukkia, kevät on jo täällä :)

• ihme ja kumma
        Sivulukija kirjoitti:

sivulukija, kiitos, olen samaa mieltä kanssasi. Ketjuhan käsitteli aihetta että miksi petettyä ja jätettyä syyllistetään jatkuvasti. Nuo saivartelijat ovat ainoastaan osottaneet asian olevan noin vaikka vastausta ei kysymykseen, että miksi niin on, ei täälä saakaan.
        Toisten ihmisten asioista puhuminen ja liioittelu on kai pikkukaupungeissa erittäin tavallista.

• sokea ohjaa sokeaa
        kun silmäni mä auki kirjoitti:

Ja aloittaja sitten kehuu lopuksi itseään fiksuksi ;) Etkö saanut riittävästi teksteihin hurraa huutoja? Annetaan kaikkien kukkien kukkia, kevät on jo täällä :)

No voihan vide jopa oletkin fiksu. Aukase ihmeessä paremmin niin näet että aloittaja ei ole kehunu itseään miksikään.

• kaksi puolta asioiss
        ihme ja kumma kirjoitti:

sivulukija, kiitos, olen samaa mieltä kanssasi. Ketjuhan käsitteli aihetta että miksi petettyä ja jätettyä syyllistetään jatkuvasti. Nuo saivartelijat ovat ainoastaan osottaneet asian olevan noin vaikka vastausta ei kysymykseen, että miksi niin on, ei täälä saakaan.
        Toisten ihmisten asioista puhuminen ja liioittelu on kai pikkukaupungeissa erittäin tavallista.

Kokeilehan elää sillä lailla, että jos susta juorutaan ja kerrotaan valheita, niin kaikki tietää että kertoja valehtelee. Ei sun tarvitse yhtään välittää siitä, mitä eksä ja nyksä puuhaa tai puhuu. Menneet on menneitä. Sun kirjoituksistasi tulee mieleen, että vaikka sanot elämäsi olevan nyt hyvää, et todellisuudessa ole päässyt pettämisestä yli. Siksi reagoit jokaiseen juttuun, jonka kuulet itsestäsi kerrotun. Eikö näin ole?

Toi sun ystävä, joka tuo sulle viestiä mitä eksä on sanonut, hän luultavasti kertoo eksällesi mitä sä olet sanonut. Onko hän sun mielestäsi lojaali sua kohtaan? Ystävät ei toimi noin. Olen samaa mieltä varuilla -kirjoittajan kanssa.

En mä millään jaksa uskoa, ettei metsä vastaisi niinkuin sinne huudetaan. Et ihan viaton taida itsekään olla?

• kirkas katse
        kun silmäni mä auki kirjoitti:

kun silmäni auki saan niin tulee mieleeni että taidat olla osallisena pahoihin puheisiin.

• rakastunut@@
        kaksi puolta asioiss kirjoitti:

Kokeilehan elää sillä lailla, että jos susta juorutaan ja kerrotaan valheita, niin kaikki tietää että kertoja valehtelee. Ei sun tarvitse yhtään välittää siitä, mitä eksä ja nyksä puuhaa tai puhuu. Menneet on menneitä. Sun kirjoituksistasi tulee mieleen, että vaikka sanot elämäsi olevan nyt hyvää, et todellisuudessa ole päässyt pettämisestä yli. Siksi reagoit jokaiseen juttuun, jonka kuulet itsestäsi kerrotun. Eikö näin ole?

Toi sun ystävä, joka tuo sulle viestiä mitä eksä on sanonut, hän luultavasti kertoo eksällesi mitä sä olet sanonut. Onko hän sun mielestäsi lojaali sua kohtaan? Ystävät ei toimi noin. Olen samaa mieltä varuilla -kirjoittajan kanssa.

En mä millään jaksa uskoa, ettei metsä vastaisi niinkuin sinne huudetaan. Et ihan viaton taida itsekään olla?

asiaa, täyttä asiaa!!

• ihme ja kumma
        kaksi puolta asioiss kirjoitti:

Kaksi puolta asioissa . Miksi te aina luulette että joku menis edestaksin kahden riitelevän väliä? Asia ei tässä tapauksessa ole todellakaan niin. En vain voi paljastaa enempää koska en halua ystävälleni hankaluuksia joita selvästikin joku täällä yrittää kaivaa esille.

En ole ollut exnyxäpariin yhteydessä vuosiin. viimeinen yhteydenottoni koski exän postia. He kävivät miesystäväni kimppuun ystäväni ollessa yksin liikkeellä ilman todistajaa. Miesystäväni omisille soitettiin ja haukuttiin minua. Miesystävälleni tuli tekstiviestejä exältä joissa lupasi paljastaa minun rikollisen taustan.Miesystäväni ei ollut kiinnostunut exän tiedoista vaan menimme poliisin puheille. Itse en silloinkaan ottanut mitään yhteyttä enkä ole tehnty sitä jälkeenkäänpäin.
        KAikki onkin ollut ihan rauhallista joten nyt vuodenvaihteen jälkeen kuulemani asiat/syytökset saivat minut kyselemään täällä tällaisen käytöksen syytä. En missään tapauksessa halua tavata heitä enkä halua keskustelua heidän kanssaan. Halusin vain ja ainoastaan kuulla jos jollakin ollut samantapaisia kokemuskisa. JA koska olen ihminen joka haluaa ymmärtää kaiken olen myöskin toivonut näkökantoja asiaan en syytöksiä sillä kuten aloituksessa kysyin niin on täällä todistettu moneen kertaan nimittäin että petettyä ja jätettyä syyllistetään jo ainostaan paskalla käynnistä.
        Erostamme tulee syksyllä kuusi vuotta j m ielestäni pitäisi jokaisen jo jättää menneet. Kuten miesystäväni sanoi kuultuuaan nämä viimeiset väitteet minun rikollisuudesta että eikö ne todellakaan lopeta, että aikuset ihmiset viittivät jauhaa perättömiä asioita. Expuolisoni mielestä olen rikollinen koska hän ei saanut talostani mitään koska olin pystynyt näyttämään toteen kuinka olen maksanut miehen velat jotka hällä oli ennen avioliittoamme. Sekä se että kyselin hänen käytöksensä perään kun vei lapseltani tavaroita jotka rahapulassa möi. Kumpikin ex ja nyxä haukkuivat toisiaan aivan kauheasti ja kun sitten kuitenkin menivät yhteen niin ihmettelin monen muun lailla asiaa ja heidän mielestä minun ihmettely on rikollista ja olen varma että sain kantaa monen muunkin sanomiset niskoillani.

• 214567
        ihme ja kumma kirjoitti:

Kaksi puolta asioissa . Miksi te aina luulette että joku menis edestaksin kahden riitelevän väliä? Asia ei tässä tapauksessa ole todellakaan niin. En vain voi paljastaa enempää koska en halua ystävälleni hankaluuksia joita selvästikin joku täällä yrittää kaivaa esille.

En ole ollut exnyxäpariin yhteydessä vuosiin. viimeinen yhteydenottoni koski exän postia. He kävivät miesystäväni kimppuun ystäväni ollessa yksin liikkeellä ilman todistajaa. Miesystäväni omisille soitettiin ja haukuttiin minua. Miesystävälleni tuli tekstiviestejä exältä joissa lupasi paljastaa minun rikollisen taustan.Miesystäväni ei ollut kiinnostunut exän tiedoista vaan menimme poliisin puheille. Itse en silloinkaan ottanut mitään yhteyttä enkä ole tehnty sitä jälkeenkäänpäin.
        KAikki onkin ollut ihan rauhallista joten nyt vuodenvaihteen jälkeen kuulemani asiat/syytökset saivat minut kyselemään täällä tällaisen käytöksen syytä. En missään tapauksessa halua tavata heitä enkä halua keskustelua heidän kanssaan. Halusin vain ja ainoastaan kuulla jos jollakin ollut samantapaisia kokemuskisa. JA koska olen ihminen joka haluaa ymmärtää kaiken olen myöskin toivonut näkökantoja asiaan en syytöksiä sillä kuten aloituksessa kysyin niin on täällä todistettu moneen kertaan nimittäin että petettyä ja jätettyä syyllistetään jo ainostaan paskalla käynnistä.
        Erostamme tulee syksyllä kuusi vuotta j m ielestäni pitäisi jokaisen jo jättää menneet. Kuten miesystäväni sanoi kuultuuaan nämä viimeiset väitteet minun rikollisuudesta että eikö ne todellakaan lopeta, että aikuset ihmiset viittivät jauhaa perättömiä asioita. Expuolisoni mielestä olen rikollinen koska hän ei saanut talostani mitään koska olin pystynyt näyttämään toteen kuinka olen maksanut miehen velat jotka hällä oli ennen avioliittoamme. Sekä se että kyselin hänen käytöksensä perään kun vei lapseltani tavaroita jotka rahapulassa möi. Kumpikin ex ja nyxä haukkuivat toisiaan aivan kauheasti ja kun sitten kuitenkin menivät yhteen niin ihmettelin monen muun lailla asiaa ja heidän mielestä minun ihmettely on rikollista ja olen varma että sain kantaa monen muunkin sanomiset niskoillani.

Tsiisus!

• 2145678
        214567 kirjoitti:

Tsiisus!

sanopa muuta. kuin tsiisus

• Patologinen valehtel

Suosittelen kaikille petetyille todisteiden keräämistä tapahtuneista, sillä paatunut valehtelija ja pettäjä elää niin suuressa itsepetoksessa että hänen päänsä sisällä totuus on toinen kuin oikea todellisuus. Hänen totuudessaan joku muu kuin hän itse on syyllinen elämän vaikeuksissa. Oman mielensä hallitseminen ja päänsä koossa pitäminen itsepetoksella on niin vahva psyykeen puolustuskeino, että ihminen, kun on tarpeeksi ajatellut vääristyneesti, hän uskoo omat fantasiat todeksi, todella uskoo petetyn olevan häirikkö ja syyllinen kaikkeen. Omaa totuuttaan hän julistaa sitten kaikille, jotka kuuntelevat, ja hänen psyykeensä saa vahvistusta tuollaisesta tarinoinnista, että se mitä hän sanoo olisi totta. Vaikka ei ole.

Väärien syytösten edessä on kovin puolustuskyvytön henkisesti, jos totuudesta on vain sana sanaa vastaan. Siksi todisteita tarvitaan, jo se että itse voi uskoa itseään, sillä taitavin manipuloitsija saa jopa petetyn uskomaan omaan väärään todellisuuteensa,oikeasti tapahtuneita vastaan.

Kyse on patologisesta valehtelusta:
      http://luovataito.wordpress.com/2010/01/30/patologinen-valehtelu/

• Teukku

Allekirjoitan tuon, olen kerran elämässäni joutunut patologisen valehtelijan uhriksi.
        Hän ei ollut pettäjä mutta tuo kuvauksesi on kuin suoraan hänen elämästään.
        Juuri tuokin, että mitä enemmän valehtelee, alkaa lopulta myös itse uskoa omiin valheisiin. Onhan se toisaalta helppoa, kuvitella koko elämäntarinansa uudestaan.
        Kertoa valheita joissa on aina ripaus totta ja suurin osa valhetta, juuri sellainen tunnistettava ripaus ja sitten voi säveltää loput. Yhdistellään asioita jotka eivät ole tapahtuneet samalla aikaa mutta kun asiat yhdistetään ne vääristyy.
        Tai jätetään sanomatta jotain ratkaisevaa että kuulija ei voi muodostaa oikeaa mielkuvaa. Siis kyllä tällaiseen olen joutunut valitettavasti törmäämään, onneksi osasin väistää kunnolla ja ohi meni hänen tarkoituksensa.

• ihme ja kumma

voi teitä teukku ja patologinen valehtelija. olen iki kiitollinen kommenteistanne.
      Olen itsekin kuullut tuosta ja exääni on syytelty patologiseksi valehtelijaksi ja jopa narsistksi. Tiedän vain että ex itse sano, että valehtelijalla pitää olla hiton hyvä muisti.
      Kokosin aikoinaan todisteita, kirjasin päiväkirjaankin jokaisen tapahtuman mitä hän teki, kellonajatkin koska soitti ja mitä asiaa. Nimettömät soitot kirjasin myös. Onneksi olin ymmärtänyt tehdä sen muuten olisin menettänyt kaiken.
      Nykyisin on itse ihminen menttänyt merkityksensä elämässäni mutta ne pahat asiat mitä aiheutti ei katoa mihinkään. Just niinkuin patologinen valhetelija kirjoitti.
      "Väärien syytösten edessä on kovin puolustuskyvytön henkisesti, jos totuudesta on vain sana sanaa vastaan. Siksi todisteita tarvitaan, jo se että itse voi uskoa itseään, sillä taitavin manipuloitsija saa jopa petetyn uskomaan omaan väärään todellisuuteensa,oikeasti tapahtuneita vastaan".

• ihme ja kumma

Ette palstalaiset tiedäkään kuinka tärkeää on saada edes yhdeltä ihmiseltä signaalia, että tietää petetyn läpikäymän asian vakavuuden. Jotka kertoo että en ole tyhmä tai neuroottinen sillä on tosiaan olemassa ihmisiä jotka ovat patoloogisia valehtelijoita joilla on täysin omat lait ja käsitykset asioista jotka normaaleille ovat vieraita ja vaikea hyväksyä.

On kuin aikoinaan kun taistelin lapsen hengen puolesta. Lääkäreiden mukaan olin turhan neuroottinen ja hermostuin tyhjästä Lapsen potilaskertomuksessa luki useaan otteeseen kuinka äitiä rauhoiteltiin. Noh, monen turhan sairaalareissun jälkeen ja oikean lääkärin tavattuamme saimme perheenä tietää että lapsella vakava synnynnäinen sydänvika joka vaati leikkausta mahdollisimman pian. Ennen tuota leikkausta kysyi ystävättäreni minulta että miltä minusta tuntuu nyt. VAstasin että itken ilosta, vaikka asia oli järkyttävä, niin oli kuitenkin selvinnyt että en ollut hermoheikko enkä neuroottinen äiti vaan äiti joka näki että lapsella ei kaikki kunnossa. TIetenkin asia johti tutkimuksiin mutta niistä en tässä kerro.
      .Samalla tavalla olen iloinen saamastani ymmärryksestä ja pienestäkin vinkistä siitä että oikeudenmukaisuutta on kaikestahuolimatta olemassa.

• säälin

hanki todellisia ystäviä ja pura heille sydöntäsi, älä jaa tänne

• Teukku
        säälin kirjoitti:

hanki todellisia ystäviä ja pura heille sydöntäsi, älä jaa tänne

Kyllä, olet oikeassa ei palkitse purkaa sydäntään ventovieraille.
        Mikään ei voita keskustelua ja ajatusten vaihtoa kasvotusten.
        Ja jos on niin huonosti asiat, että tämä on ainoa purkutie ollaan kyllä pahasti hukassa.
        Nettisyöveri ovat vain viihdettä. En tietenkään tarkoita faktasivustoja.

• ihme ja kumma
        Teukku kirjoitti:

Kyllä, olet oikeassa ei palkitse purkaa sydäntään ventovieraille.
        Mikään ei voita keskustelua ja ajatusten vaihtoa kasvotusten.
        Ja jos on niin huonosti asiat, että tämä on ainoa purkutie ollaan kyllä pahasti hukassa.
        Nettisyöveri ovat vain viihdettä. En tietenkään tarkoita faktasivustoja.

Ei tämä palsta todellakaan ole ystävien korvike milläänlailla. Halusin ainoastaan jakaa kokemukseni teillekin koska kysymyksessähän ei ole mikään sellainen asia jota ei saisi kertoa kelleen.
        Ehkä jopa annan uskoa toiselle jota mitätöidään ei vain suhde sotkuista puhumisessa vaan niinkin tärkeässä asiassa kuin terveys.

• 5+8
        ihme ja kumma kirjoitti:

Ei tämä palsta todellakaan ole ystävien korvike milläänlailla. Halusin ainoastaan jakaa kokemukseni teillekin koska kysymyksessähän ei ole mikään sellainen asia jota ei saisi kertoa kelleen.
        Ehkä jopa annan uskoa toiselle jota mitätöidään ei vain suhde sotkuista puhumisessa vaan niinkin tärkeässä asiassa kuin terveys.

Kysymyksessä ei ole mikään sellainen asia jota ei saisi kertoa kelleen.

Edelliseen viitaten kysyn, osittain sekavien sisältöjen johdosta, ethän vain riko ystäväsi luottamusta asioista, joita sinulle on kerrottu?

Rakastakaa, älkää puukottako. Olkaa luottamuksenne arvoisia.

• 13?14
        5+8 kirjoitti:

Kysymyksessä ei ole mikään sellainen asia jota ei saisi kertoa kelleen.

Edelliseen viitaten kysyn, osittain sekavien sisältöjen johdosta, ethän vain riko ystäväsi luottamusta asioista, joita sinulle on kerrottu?

Rakastakaa, älkää puukottako. Olkaa luottamuksenne arvoisia.

No kun kerran kysyit sen mitä minä myös ajattelin, jatkan, jos olisin aloittajan ystävä en kyllä kertoisi hänelle mitään luottamuksen arvoista. Jos aloittaja kertoo avoimesti keskustelupalstalla ystävältään kuulemia asioita niin mitä hän kertoo muualla, puolitutuille, työkavereille, sukulaisille. Tähän voi tietenkin sanoa että tuskin nämä täällä kirjoitetut menevät asianosaisten tietoon mutta minusta se kertoo kuitenkin ihmisen luonteesta. Tai sitten kysymyksessä on vielä nuori ja kokematon henkilö.

• ihme ja kumma
        13?14 kirjoitti:

No kun kerran kysyit sen mitä minä myös ajattelin, jatkan, jos olisin aloittajan ystävä en kyllä kertoisi hänelle mitään luottamuksen arvoista. Jos aloittaja kertoo avoimesti keskustelupalstalla ystävältään kuulemia asioita niin mitä hän kertoo muualla, puolitutuille, työkavereille, sukulaisille. Tähän voi tietenkin sanoa että tuskin nämä täällä kirjoitetut menevät asianosaisten tietoon mutta minusta se kertoo kuitenkin ihmisen luonteesta. Tai sitten kysymyksessä on vielä nuori ja kokematon henkilö.

vastaus teille kummallekin. En nyt ymmärrä mitä asiaa tarkoitatte?
        En kertoisi mitään jos olisi salaisuus. Anonyyminähän täällä kirjoitellaan, vai kuinka?
        Tiedän paljon asioita joista en puhu, jotka ei kuulu keskustelupalstoille mutta sitähän te ette tiedä.
        Ystäväni kyllä pystyy luottaan minuun.

JOs lapseni sairauden paljastumiseta johtunut tunteen purkauksesta kertominen ja sen vertaaminen toiseen asiaan jossa kerrankin tunnen että joku toinenkin huomaa asian ja saa minut siitä iloiseksi on milestänne väärin niin siinätapauksessa olette ihmisiä jotka oikeesti pelkää kohdata tilanteita joissa joutuis lohduttajaksi.
        Mikään kokemusksitani ei ole saanut minua kovaksi ja tunteettomaksi.

• 123456654321
        13?14 kirjoitti:

13?14 nytkö on aloittajan syy kun hälle kerrottiin. Eiköhän niiden, jotka paskanjauhantaa harrastaa, tarvis katsoa peiliin. Eii aloittaja voi valita heidän puheenaiheitaan.
        Lukekaa toisiakin ketjuja niin näette mitä ihmiset täällä kertoilee.

• ihmehyypiöitä
        13?14 kirjoitti:

OLetteko noin kaksmielisiä?. Petetylle, ei teidän mielestä, saisi kait kertoa sitäkään että häntä petetään. Pelossa että, petetty menee ja kertoo siitä uskottomuutta käsittelevällä keskustelupalstalla.

• Kunnioitan

Sinähän se olet säälittävä jos et hyväksy kertomusta jonkun toisen tosielämästä Satujako tänne pitäisi kirjoitella.

• juuri näin

Komppaan täysin!

• Sivulukija

Vastaus kysymykseesi!
      -mustasukkaisuus
      -kateus
      -katkeruus, kun heidän uusi onnensa ei olekaan sitä mitä halusi
      -pettäjän katumus, kun vasta nyt ymmärtää menetyksensä arvon

Ja näitä riittää!

• Sivulukija

Edellinen oli ketjun aloittajalle!

• ihme ja kumma
        Sivulukija kirjoitti:

Edellinen oli ketjun aloittajalle!

hmm sivulukija, kiva että tulit. Vaikka joku tuolla jo kerkisi heittää että keksustelisin itseni kanssa.

• rakastunut@@

nyr on kyllä itsetunto kohdallaan, suorastaan pyörähtänyr kierroksella yli

• ihme ja kumma
        rakastunut@@ kirjoitti:

nyr on kyllä itsetunto kohdallaan, suorastaan pyörähtänyr kierroksella yli

rakastutnut@@/kun silmäni mä auki saan. oletko noin katkera, että et millään voi hyväksyä, että sinäkin voit olla väärässä.
        Älä säti väärää ihmistä. Sivulukija ja minä emme ole sama henkilö

• näinhänson

Sivulukija taitaa olla oikeassa Siitä puhe mistä puute

• lpiertux
        näinhänson kirjoitti:

Sivulukija taitaa olla oikeassa Siitä puhe mistä puute

eihän tähän ap:n kirjoittamisvimmaan voi todellakaan olla muuta selitystä, haaveet exästä ja viha uutta naista kohtaan, eikä hän koskaan lopeta, päivästä ja vuodesta toiseen, eikö edes uusi miesystävä saa huomiota pois exästä

• tätähän sää halusitki?
        lpiertux kirjoitti:

eihän tähän ap:n kirjoittamisvimmaan voi todellakaan olla muuta selitystä, haaveet exästä ja viha uutta naista kohtaan, eikä hän koskaan lopeta, päivästä ja vuodesta toiseen, eikö edes uusi miesystävä saa huomiota pois exästä

Kuin teini joka kiukkuaa täällä tuntemattomien kanssa ”tuntee” kaikki jatka kritisoi, siinä samalla haukkuu tyhmiksi ja yrjöää uudella nyyhkytarinalla, siinä ei edes omat lapset saa rauhaa menevät pesuveden mukana, ei lopeta, ei edes uusi mirsystävä saa loppumaan, ei hänkään kiinnosta, exän elämään kun pääsis soi korvissa

• 12345678910
        tätähän sää halusitki? kirjoitti:

Kuin teini joka kiukkuaa täällä tuntemattomien kanssa ”tuntee” kaikki jatka kritisoi, siinä samalla haukkuu tyhmiksi ja yrjöää uudella nyyhkytarinalla, siinä ei edes omat lapset saa rauhaa menevät pesuveden mukana, ei lopeta, ei edes uusi mirsystävä saa loppumaan, ei hänkään kiinnosta, exän elämään kun pääsis soi korvissa

Tsiisus

• Ihme asenne sulla
        tätähän sää halusitki? kirjoitti:

tätähän sää halusitki?, mahdatko olla kakkonen, ehkä jopa nyxä, joka vihaa sydämensä pohjasta miehen vaimoa/exää? Vai mistä on peräisin asenteesi, että nettikeskustelussaexvaimo ei saisi purkaa omia tuntojaan? Täällä purettuna, pahimmatkaan tunteet eivät haittaa eivätkä satuta ketään. Paitsi ehkä heitä jotka ei osaa erottaa omaa, todellista elämää virtuaalisesta vuoropuhelusta itselle tuntemattomien kanssa.

• tsiisus1
        Ihme asenne sulla kirjoitti:

tätähän sää halusitki?, mahdatko olla kakkonen, ehkä jopa nyxä, joka vihaa sydämensä pohjasta miehen vaimoa/exää? Vai mistä on peräisin asenteesi, että nettikeskustelussaexvaimo ei saisi purkaa omia tuntojaan? Täällä purettuna, pahimmatkaan tunteet eivät haittaa eivätkä satuta ketään. Paitsi ehkä heitä jotka ei osaa erottaa omaa, todellista elämää virtuaalisesta vuoropuhelusta itselle tuntemattomien kanssa.

Tosi järkevää tekstiä, ihme asenne sulla.
        Jos nämä kakkoset, nyxät tai mitä lie haluavat lukea kaihotekstejä exien perään niin niitä löytyy tuolta vanhasuola janottaa osiosta ekä uskottomuus palstalta.

• ihme ja kumma

lisäisin tuohon vielä "ihme asenne sulla" että jos ja kun exvaimo saa positiivisia mielipiteitä j akannustusta, tai jos joku uskaltaa kritisoida näitä exvaimon vihaajia niin heti tulee pyyhkeitä. Syyllistetään usealla nikillä keskustelusta itsensä kanssa.
        Syyllistämistä mikä syyllistämistä niinhän se on.

• Sivulukija

Minä ainakin sympatiseeraan ex-vaimoja, jotka purkavat tuntojaan täällä. Tämä on heille ihan oikea paikka.
        Kysymys kuuluu: Onko uskottomuus oikein vai väärin? Meille normaalin moraalin omaaville ihmisille se on AINA väärin.

Kakkoset eli ns. kodinrikkojat riehuvat täällä ihan turhaan! He saavat myötätuntoa vain samanlaisilta onnettomilta. Onneton olotila heillä korostuu viikonloppuina ja juhlapyhinä täällä todella ilkeillä kommenteilla petetylle. Kai siitäkin jonkun ilon saa..

Aina ja yhä uudestaan en jaksa ymmärtää naista, joka alentaa itsensä varatun miehen kakkoseksi! Missä ylpeys, missä omanarvontunto...

Pettäjämies on luuseri, joka jättää pahaa jälkeä joka suuntaan! Vanhana ja yksinäisenä miehenä hän sitten itkee lähiöpubissa, kuinka katuu elämänsä virheitä. Niitä siellä kuulemma riittää..

Ps. En ole aloittajan sivupersoona, kuten joku älynjättiläinen tuolla aikaisemmin epäili. Olen vain satunnainen ohikulkija, jolla on hiukan tarttumapintaa kyseiseen aiheeseen. En ole myöskään petetty enkä jätetty!

• oikeesti onnellinen
        Sivulukija kirjoitti:

Minä ainakin sympatiseeraan ex-vaimoja, jotka purkavat tuntojaan täällä. Tämä on heille ihan oikea paikka.
        Kysymys kuuluu: Onko uskottomuus oikein vai väärin? Meille normaalin moraalin omaaville ihmisille se on AINA väärin.

Kakkoset eli ns. kodinrikkojat riehuvat täällä ihan turhaan! He saavat myötätuntoa vain samanlaisilta onnettomilta. Onneton olotila heillä korostuu viikonloppuina ja juhlapyhinä täällä todella ilkeillä kommenteilla petetylle. Kai siitäkin jonkun ilon saa..

Aina ja yhä uudestaan en jaksa ymmärtää naista, joka alentaa itsensä varatun miehen kakkoseksi! Missä ylpeys, missä omanarvontunto...

Pettäjämies on luuseri, joka jättää pahaa jälkeä joka suuntaan! Vanhana ja yksinäisenä miehenä hän sitten itkee lähiöpubissa, kuinka katuu elämänsä virheitä. Niitä siellä kuulemma riittää..

Ps. En ole aloittajan sivupersoona, kuten joku älynjättiläinen tuolla aikaisemmin epäili. Olen vain satunnainen ohikulkija, jolla on hiukan tarttumapintaa kyseiseen aiheeseen. En ole myöskään petetty enkä jätetty!

Säälittävyyden huippu, ex, joka huutaa nettiin exmiehensä perään. Vältä minut tuolta.

• hittosoikoon
        oikeesti onnellinen kirjoitti:

Säälittävyyden huippu, ex, joka huutaa nettiin exmiehensä perään. Vältä minut tuolta.

oikeesti onnellinen , älyn jättiläinsellä, on selvästi vaikeuksia lukemisen ymmärtämisen kanssa.

• saivartelua

Taas on viisaat ihmiset vauhdissa. Ilman ajatustakaan siitä mitä kirjoittavat syytävät maailmalle mitä ilkeintä tekstiä aivankuin HE tietäisivät ja tuntisivat ap:n elämän paremmin kuin tämä itse.
      NOH, taas ketjun asialliseen aiheeseen miksi petettyä ja jätettyä syyllistetään mitä ihmeellisimmistä asiosita.
      Rakkaat saivartelijat täällä olette tosiaan avanneet silmäni ymmärtämään, että miksi?

• kateutta kateutta

Hyvä aloitus. Olen itsekin nähnyt läheltä kuinka petetty ja jätetty selviydyttyään järkytyksestä ja surusta, nousi jaloilleen. Entistä vahvempana opiskeli ammatin, hankki uuden kauniin kodin. Ja elämä antoi vielä komean , koulutetun uuden puolison. Loppu hyvin kaikki hyvin. Mutta ei.
      Uskomaton määrä herjaa ja pilkkaa entiseltä puolisolta ja hänen avokiltaa, jonka kanssa petti aikoinaan. Me yhteiset ystävät kyllä ymmärrämme, että kyse on kateudesta. Entinen vaimo ei koskaan puhu pahaa exmiehestään. Harmitteli vain tämän työttömyyttä ja on kannustanut häntä kouluttautumaan.

• ihme ja kumma

Juuri tuota olen ihmetellyt ja ihmettelen edelleen. Sillä ihmisen joka itse on lähtenyt petoksen teille hakemaan "parempaa" onnea pitäisi toivoa parempaa tulevaisuutta jättämälleen henkilölle myös. Mutta ei.
        Itse olen moneen kertaan näissäkin keskusteluissa kertonut kuinka toivon että heillä menisi hyvin, ja että kohtelisi ykköstynyttä kakkostaan paremmin nyt, kuin silloin kun kakkonen käräytti hänet.
        Tuntuu vain pahalta ilkeät puhet ja syyttelyt joissa ei ole mitään perää.
        Ystäväni kans juuri tuuamattiin että mahtaako olla kateus. kun olen jatkanut elämää erittäin hyvän ja seksikkään miehen kans. Remontoinut taloa, ostanut asuntoauton ym.
        Jotka exnyxä pari varmaankin nähneet tarkastuskierroillaan. Vaihtoi auton ja luulee että ei tunnisteta mutta sattui ajamaan kujallamme vastaan.

• sä vaan luulet
        ihme ja kumma kirjoitti:

Juuri tuota olen ihmetellyt ja ihmettelen edelleen. Sillä ihmisen joka itse on lähtenyt petoksen teille hakemaan "parempaa" onnea pitäisi toivoa parempaa tulevaisuutta jättämälleen henkilölle myös. Mutta ei.
        Itse olen moneen kertaan näissäkin keskusteluissa kertonut kuinka toivon että heillä menisi hyvin, ja että kohtelisi ykköstynyttä kakkostaan paremmin nyt, kuin silloin kun kakkonen käräytti hänet.
        Tuntuu vain pahalta ilkeät puhet ja syyttelyt joissa ei ole mitään perää.
        Ystäväni kans juuri tuuamattiin että mahtaako olla kateus. kun olen jatkanut elämää erittäin hyvän ja seksikkään miehen kans. Remontoinut taloa, ostanut asuntoauton ym.
        Jotka exnyxä pari varmaankin nähneet tarkastuskierroillaan. Vaihtoi auton ja luulee että ei tunnisteta mutta sattui ajamaan kujallamme vastaan.

Höpö höpö. Kukaan ei sua kyttää eikä suorita tarkastuskierroksia. Ne on sun omia luuloja, koska sä toivot, että eks-miehesi kaipaa sua. Toivot myös, että hänelllä menisi huonosti uuden vaimon kanssa. Itseäsi vaan huijaat väittämällä, että sä olet onnellinen seksikkään miehesi kanssa. Jos olisit, niin sua ei yhtään kiinnostaisi eksäsi sanomiset tai tekemiset.

Koetahan lopultakin päästä irti menneestä elämästäsi. Eksät on eksiä eikä se sua oikeasti kaipaa.

• väsyttäväjuttu
        sä vaan luulet kirjoitti:

Höpö höpö. Kukaan ei sua kyttää eikä suorita tarkastuskierroksia. Ne on sun omia luuloja, koska sä toivot, että eks-miehesi kaipaa sua. Toivot myös, että hänelllä menisi huonosti uuden vaimon kanssa. Itseäsi vaan huijaat väittämällä, että sä olet onnellinen seksikkään miehesi kanssa. Jos olisit, niin sua ei yhtään kiinnostaisi eksäsi sanomiset tai tekemiset.

Koetahan lopultakin päästä irti menneestä elämästäsi. Eksät on eksiä eikä se sua oikeasti kaipaa.

ja sääkö tiedät.

• ihme ja kumma

Saivartele pois vain, ei haittaa.
      Olenkos sanonnut että kaipaa, hänhän inhoaa niin että tekis kaikkensa saadakseen pilata elämäni.
      Useampi näkijä "tarkistuskierroksille". En tarkoita että kiertelee jokapäivä mutta on todellakin käynyt tarkistaan tilanteen. Se on tosi.

• sexbom...

Ex elää ja nauttii onnellisen tietämättömänä näistä p... jutuista. Ajatella nämäkin hetket jotka käytät ilkeilyyn oliko se jo vuosia, olisit voinut nauttia elämästä...sen seksipommin

kanssa..

• vieras9

sexbom kirjoittaa "Ajatella nämäkin hetket jotka käytät ilkeilyyn oliko se jo vuosia...."

Ai, täällä siis tunnetaan, siinä tapauksessa ymmärrän syyttelyt. Ennemin maa repee kuin h.... häpee. niinhän se on.

• hyiMikaHo...

Tiedä tämä, ei toi katkuinen ex ymmärrä et hänen kertomus ei pidä, annetaan hänen kirjoittaa jos ja kun ei oo muuta tekemistä.

• kyllästtynyt
        hyiMikaHo... kirjoitti:

Tiedä tämä, ei toi katkuinen ex ymmärrä et hänen kertomus ei pidä, annetaan hänen kirjoittaa jos ja kun ei oo muuta tekemistä.

hyiMikaHo, Jos tiedät mikä asia kertomassaan ei pidä niin paljasta. Olis kaikkien kannalta hyvä saada tuollanen ex kiinni valheistaan.

• antakaa hänelle rauha
        kyllästtynyt kirjoitti:

hyiMikaHo, Jos tiedät mikä asia kertomassaan ei pidä niin paljasta. Olis kaikkien kannalta hyvä saada tuollanen ex kiinni valheistaan.

No joo, säälikää nyt tuota exraukkaa, hän on rangaistuksensa jo saanut, huono omatunto yötä päivää, psyyke epätasapainossa ja ehkä fysiikka. Joka miekkaan tarttuu...

• miekkä mitä
        antakaa hänelle rauha kirjoitti:

No joo, säälikää nyt tuota exraukkaa, hän on rangaistuksensa jo saanut, huono omatunto yötä päivää, psyyke epätasapainossa ja ehkä fysiikka. Joka miekkaan tarttuu...

häh??????

• olen sanaton
        antakaa hänelle rauha kirjoitti:

antakaa hänelle rauha. Miten voi ihminen olla noin törkeä?

• sexbom1

Täällä taitaa tosiaan olla joku nyxä kirjoittelemassa kun hyökkää niin rajusti jätettyä vastaan.

• Olen hyvin utelias?

Kakkoset ensin kirjoittavat tuskissaan, kun pettäjämies viettää aikaa perheensä parissa. On se epävarmuus kauheaa kestää, kun sitä ei mikään muu lievitä kuin satuttavan ilkeät sanat petetylle.

Tämähän on uskottomuuspalsta!! Mitä ihmettä? Taitaa parisuhteiden ulkopuolisilla hiukan omatuntokin kolkuttaa, mitä he muuten täältä hakevat?

Entäs uusikot sitten! Mitä järkeä on viettää aikaansa uskottomuussivulla, kun pitäisi elää elämänsä onnellisinta aikaa sen ex-pettäjän kainalossa? Eikö se nyt tyydytä, kun täällä vielä pitää päästä petettyä piikittämään?

Kertokaa ns. kakkoset ja nyxät?

• väärävuorovaikutusta

Ketä sää sitten haukkuisit täällä jos täällä ei olisi myös kakkosia ja uusikoita?
        Silloin tää keskustelu loppuisi täysin.
        Ei kukaan petetty ex täällä olisi kirjoittamassa jos vain ja ainoastaan saman kokeneet olisivat täällä. Monelle katkeralle ja jätetylle on tärkeää saada vyöryttää katkeruus ja pahaolo tänne, kuvitella "oman" vihaamansa uusikon olevan myös täällä.

• Höpölöpön
        väärävuorovaikutusta kirjoitti:

Ketä sää sitten haukkuisit täällä jos täällä ei olisi myös kakkosia ja uusikoita?
        Silloin tää keskustelu loppuisi täysin.
        Ei kukaan petetty ex täällä olisi kirjoittamassa jos vain ja ainoastaan saman kokeneet olisivat täällä. Monelle katkeralle ja jätetylle on tärkeää saada vyöryttää katkeruus ja pahaolo tänne, kuvitella "oman" vihaamansa uusikon olevan myös täällä.

"väärävuorovaikutukselle"
        Just jo! Luuletko sinä, että tämä sivu on vain haukkumista varten? No se selittääkin tuon halpamaisen loan heiton petetyn suuntaan.

Minun mielestäni tämä keskustelu on tarkoitettu juuri petetylle, hänen läheisilleen sekä myös sivullisille, joita asia koskettaa. Vertaistuki, oletko siitä koskaan kuullut?

Pelokkaat uusikot voisivat hakea tukensa uusioperheille tarkoitetulta sivulta. Ja siellä niitä riittääkin haukkumassa ex-vaimoa. Eihän uskottomuuden enää pitäisi koskettaa heitä mitenkään?

Mikä motiivi kakkosilla sitten on? Nähdäkseni myös jonkinlainen pelko siitä, onko se ukkomies oikeasti tosissaan eroamassa vai leikkiikö hänen tunteillaan?

Kenenkään pelkotila ei kuitenkaan oikeuta haukkumaan täällä ventovieraita ihmisiä, sillä jokaisen stoori on omansa.

• luin myös

Täällä tapahtuvissa keskusteluissa luulisi jokaisen osallistujan kertovan kokemuksistaan anonyyminä. Mutta tässäkin ketjussa on selvästi alettu hyökätä henkilökohtaisesti aloittajaa vastaan. Mikä todellakin antaa ymmärtää hyökkäjän tuntevan aloittajan. Aloittajan kertomus mitätöidään väitetään tapahtumia "hänen luuloiksi. syytetään ruikuttavan exmiehensä perään vaikka ei ole sanallakaan edes viitannut siihen suuntaan. Monta muuta asiaa myös jotka tosianakin herättää epäilyksen että joku kakkonen/ykköstynyt riehuu täällä monella nimmarilla yrittäen latistaa aloittajan.

• 902198

,,,,,,,,,,,no mutta ei oo totta! Luin myös mutta kyllä aloittaja on saanut kaikenlaisia vastauksia, miksi nostit tämän asian pöydälle? Jos tuo olisi totta niin täällähän olisi joku ex joka pitäisi tätä palstaa ilmoitustauluna kakkoselleen. Se se olisi mannaa kakkoselle, en kyllä haluaisi minun ajatuksiani kakkosen tietoon!
        Älkää nyt hyvät petety puhuko itseänne pussiin!!
        Haluan olla anonyymi, ehdottomasti ja jos minulla on kakkoselle jotain sanottavaa sanon sen hänelle suoraan.

• luin myös
        902198 kirjoitti:

,,,,,,,,,,,no mutta ei oo totta! Luin myös mutta kyllä aloittaja on saanut kaikenlaisia vastauksia, miksi nostit tämän asian pöydälle? Jos tuo olisi totta niin täällähän olisi joku ex joka pitäisi tätä palstaa ilmoitustauluna kakkoselleen. Se se olisi mannaa kakkoselle, en kyllä haluaisi minun ajatuksiani kakkosen tietoon!
        Älkää nyt hyvät petety puhuko itseänne pussiin!!
        Haluan olla anonyymi, ehdottomasti ja jos minulla on kakkoselle jotain sanottavaa sanon sen hänelle suoraan.

902198tämä palsta on tarkoitettu petetyille. Mitä tekee uusikot täälä näykkimässä petettyjä.

• Koska osallisia
        luin myös kirjoitti:

902198tämä palsta on tarkoitettu petetyille. Mitä tekee uusikot täälä näykkimässä petettyjä.

Uskoakseni useimmat uusikot, jotka täällä kommentoivat ovat itse olleet osallisena uskottomuuskriisissä petettynä, pettäjänä tai kakkosena. Jos ei olisi näitä omia kokemuksia, ei aihe kiinnostaisim ei ainakaan kovin paljon, muutamia eksymisiä lukuunottamatta.Joskus joku on kommentoinut olevansa sielunhoidon tms ammattilainen ja siksi lukee näitä, ilman omia kokemuksia.

• ihme ja kumma

Olen aloittaja. En ole yhdelläkään sanalla haukkunut nykyistä ykköstynytttä kakkosta.. En ole myöskään haukkunut exää olen ihmetellyt exän käytöstä eron jälkeen. Tosiasioista puhuminen ei ole haukkumista. Kuka/ketä nuo syyttelijät nyt ovatkaan niin heillä ei selvästikään ole puhtaat jauhot pusissa. Jokaisessa jutussa nähdään jotain ilkeää. Yritetään vaikuttaa minun mielipiteisiin itsestäni.
      Mutta niinhän se oli alussakin kun kakkonen käräytti miehen niin haukkuivat toisiaan hirvittävästi.Silloin säälin kakkosta ja alennuin jutteleen kanssa. Säälitti kun oli raukka jopa taannut asuntolainan miehelle saadakseen tämän muuttamaan pois kotoa. Siitä sitten sain kuulla kun mies ei halunnutkaan häntä.Pakotin miehen jopa pyytään anteeksi käytöstää kakkkoselta. Josta kakkonen sitten ilmoitti minulle myös. Sain monta sivua informaatiota narsismista joka kakkosen mielestä silloinen mieheni on. Sitä juttelua sitten riitti siihen asti kunnes ihan todella sai miehen. Huvittavianta tässä on juuri se että kun kumpikin haukkuivat toisiaan minulle niin sitten kuitenkin menivät naimisiin keskenään. Ei taida se avioliitto narsistin kanssa ollakaan niin ruusuista eikä taida mieiskään olla tyytyväinen haukkumaansa naiaseen kun ihan todella seuraa minun tekemisisä. Vai onkohan niin että rouva haluaa minua seurattavan. Mene ja tiedä, mutta kertomuksessani ei ole mitään epärehellistä, kuviteltua tai muutenkaan ilkeilyksi tarkoitettua.
      Puhtaasti kertomus kokemuksistani ja kysymys toisille petetyille, että ovatko kokeneet samaa?
      Mitä tulee uuteen puolisooni sekin yritetään mitätöidä kun ei haluta ymmärtää että suhde toimii vaikka ei samankaton alla asutakaan.

• Toinen terapeuttiEX

"Pakotin miehen jopa pyytään anteeksi käytöstää kakkkoselta."
        HAH! Hauskaa, samaa ehdotin minäkin, kun heidän keskinäisiä välejänsä selvittelin miehelle yksin tosin, miehen pyytäessä minulta neuvoja!

Vaimot ja exät ovat ilmeisimmin salaparien terapeutteja!

• ihme ja kumma
        Toinen terapeuttiEX kirjoitti:

"Pakotin miehen jopa pyytään anteeksi käytöstää kakkkoselta."
        HAH! Hauskaa, samaa ehdotin minäkin, kun heidän keskinäisiä välejänsä selvittelin miehelle yksin tosin, miehen pyytäessä minulta neuvoja!

Vaimot ja exät ovat ilmeisimmin salaparien terapeutteja!

Toinen terapeutti ex. niin, me petetyt uskomme vielä tuossa vaiheessa että mies ihan tosissaan on pahoillaan aiheuttamastaan mielipahasta. Minulle itki monta kertaa kuinka häpeää tekojaan rukoili anteeksi ja vannoi rakkauttaan. Joten todella uskoin että tarkoitti sitä. Kehotin kyllä meneen terapiaankin johon ihan kiltitisti meni. tuo teko loi luottamusta sanoihinsa mutta taisi yhtälailla puhua terapeutin pyörryksiin kuin minutkin. Voi kauhistus niitä aikoja..

• Ihme ja kumma

Niin en ole koskaan aikasemmin kertonut että emme asu uuden mieheni kanssa yhdessä. Tein sen nyt ihan ensi kerran ja olen kuitenkin saanut monta kertaa mitätöiviä mielipitetiä suhteestaamme. Mitätöjä on vain ja ainoastaan ihminen joka tietää meillä olevan eri osoitteet.(kysymys miten voi tietää sen)? Satuttu exän kans vastakkain miehen asunnon edessä ja myöskin meidän kujalla. Naapurikin kertoi exän ajalleen, oli nostanut kättäkin tervehdykseksi.
      Olen kokeumksistani oppinut niinpaljon että parempi pienonen välimatka kuin jatkuva yhdessä olo. Pysyy suhde parempana ei tule sitä arkipäivää mukaan samallatavalla kuin että jos asuisi yhdessä. Annan myös lapselle enämpi aikaa kun mies ei ole luonamme jatkuvasti.

• jätetty myös

Täällä saa kuvan että jätetty on joku kauhea hirviö joka on saanut ansaitsemansa rangaistuksen. Mikä se rangaistus sitten onkaan. Ihmettelen vain että miten ihminen josta kaikki ovat pitäneet ei eron jälkeen ole minkään arvoinen. Ei kelpaa enää muuta kuin lattiarätiksi jos sitäkään ja kuitenkin ennen eroa oli koko suvun lemmikki jokainen exsukulainen ylisti ihmisen kykyjä ja luonnetta.
      Missävaiheessa meni arvostelukyky metsään?

• Eivät kaikki

Exmieheni suku ja kaikki ystävät kyllä arvostavat minua yhä erittäin paljon. Ero ei muuttanut sitä, johtunee siitä että aviovuodet kohdelin heitä jokaista kuten ihmisen toista ihmistä pitää. Suvussa on monta petettyä, exäni oma äiti ja veljet mm, erokriisissä sain heiltä paljon sympatiaa.. Eivät he miestäni jättäneet tukematta, mutta tukivat myös minua. Tuossa suvussa, ei ole ihme että kakkosesta ei tullut ykköstä, mies ei koskaan esitellyt häntä suvussaan. Ei edes vaikka lopetin itse, kunnioituksesta miehen omia sukusuhteita kohtaan, yhteydenpiton noihin minulle läheisiksi muuttuneisiin ihmisiin.

• Eivät kaikki
        Eivät kaikki kirjoitti:

Exmieheni suku ja kaikki ystävät kyllä arvostavat minua yhä erittäin paljon. Ero ei muuttanut sitä, johtunee siitä että aviovuodet kohdelin heitä jokaista kuten ihmisen toista ihmistä pitää. Suvussa on monta petettyä, exäni oma äiti ja veljet mm, erokriisissä sain heiltä paljon sympatiaa.. Eivät he miestäni jättäneet tukematta, mutta tukivat myös minua. Tuossa suvussa, ei ole ihme että kakkosesta ei tullut ykköstä, mies ei koskaan esitellyt häntä suvussaan. Ei edes vaikka lopetin itse, kunnioituksesta miehen omia sukusuhteita kohtaan, yhteydenpiton noihin minulle läheisiksi muuttuneisiin ihmisiin.

...jatkan. Epäilen joskus, että exanoppini, joka kärsi miehensä uskottomuudesta ja sen jälkeisen pahan, traumatisoineen avioeron, on lyönyt 'nyrkin pöytään' ja sanonut että se nainen ei koskaan saa tulla hänen silmiensä ja sukunsa eteen. Pikkupoika-exäni uskoo harvoin vihastuvaa äitiään.

• anopit rulettaa
        Eivät kaikki kirjoitti:

Eivät kaikki, minä olen vieläkin tekemisissä exappivanhempieni kanssa, erosta on jo yli 20 vuotta. Exän suvussa ei ole ketään joka olisi kääntänyt selkänsä minulle, välit olivat ennen eroa hyvät. Olisi todella surullista esim. lapsille ja lastenlapsille jos näin ei olisi, on yhteisiä juhlia pitkin elämää. Kyllä välit pysyvät kohtuullisina jopa hyvinä jos pystytään käyttäytymään kuin aikuiset konsanaan. Pystytään allekirjoittamaan kaikki mitä sanoaa ja tekee.

• ihme ja kumma
        anopit rulettaa kirjoitti:

Eivät kaikki, minä olen vieläkin tekemisissä exappivanhempieni kanssa, erosta on jo yli 20 vuotta. Exän suvussa ei ole ketään joka olisi kääntänyt selkänsä minulle, välit olivat ennen eroa hyvät. Olisi todella surullista esim. lapsille ja lastenlapsille jos näin ei olisi, on yhteisiä juhlia pitkin elämää. Kyllä välit pysyvät kohtuullisina jopa hyvinä jos pystytään käyttäytymään kuin aikuiset konsanaan. Pystytään allekirjoittamaan kaikki mitä sanoaa ja tekee.

anopit rulettaa; minulla oli aivan mahtavat anoppi ja appi mutta kumpikin muutti ajasta iäisyyteen aivan liian pian ja sen jälkeen ei exsukulaiset ole halunneet olla missään tekemisissä kansssani. MeIllä ei ole yhteisiä lapsia exän kanssa ja luulen että jos olisi niin heitä ei pidettäs edes ihmisiinä. Niin huonona minua pidetään.

• ihme ja kumma

Olen iloinen puolestasi että olet saanut tukea exän sukulaisilta. Minä sain todella tua miltä tuntuu kuin veri on vettä sakemapaa. Meillä oli exsukulaisten kanssa erittäin läheiset välit mutta kaikki muuttui kun ex alkoi pettämään. Ensin hänet tuomittiin mutta sitten muuttui ääni kellossa minusta tehtiin syyllinen jokaiseen asiaan. Syytettiin jopa sählänneen miehen ja kakkosen välissä. Kakkonenkin kirjoitti minulle että hän ei ole tehnyt mitään pahaa eikä ymmärrä miksi mies häntä petti. Siis minusta tuli kakkonen omassa avioliitossani ja minua on ero jälkeenkin kohdeltu sen mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      87
      3602
    2. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      15
      3361
    3. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      689
      3047
    4. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      45
      2901
    5. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      53
      2580
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      45
      2466
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      31
      2271
    8. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      174
      2206
    9. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      146