Nukkumiseni on riidanaihe

tilaa nukkumiseen

Poikaystäväni suuttuu, kun en voi nukkua lusikassa. Minä tarvitsen tilaa ja viileyttä kun nukun, koska pyörin paljon unissani enkä saa nukuttua jos on liian kuuma. Poikaystäväni suuttuu aina kun kiemurtelen pois lusikasta ja pyydän tilaa nukkumiseen eikä hän tunnu millään tajuavan etten pysty nukkumaan niin lähekkäin. Ja ennen kun joku alkaa aukomaan, etten rakasta häntä tai että suhteessamme on jokin vikana niin ei tarvii edes alottaa, koska kyseessä on yksinkertaisesti vain minun nukkumistyylini, ei mikään muu. on vain niin pirun ärsyttävää, että tästä samasta asiasta kinataan.

180

10914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Triqua

      No kyllä mä sanoisin, että teidän suhteessa on jotain vialla, jos jätkä suuttuu tommosesta... Tai sitten se vika on miehen päässä.

      • N.T.

        Samaa mieltä. Meillä se on toisinpäin, minä tykkäisin nukkua sylikkäin tai kainalossa, mutta mies tarvitsee tilaa. Miehelle on ok olla lähekkäin siihen asti, kunnes hän meinaa nukahtaa, jolloin hän sitten siirtyy kauemmaksi. Eipä se ole koskaan minua ärsyttänyt tai suututtanut. Se on hänen tyylinsä. En halua, että miehelläni olisi epämukava olo kanssani..


      • katja9

        Miten te ootte noin munan perässä että jaatte sänkynne kenenkään miehen kanssa????
        Nukkukaa yksin ja nauttikaa elämästä.


      • ei yöpaitaa
        N.T. kirjoitti:

        Samaa mieltä. Meillä se on toisinpäin, minä tykkäisin nukkua sylikkäin tai kainalossa, mutta mies tarvitsee tilaa. Miehelle on ok olla lähekkäin siihen asti, kunnes hän meinaa nukahtaa, jolloin hän sitten siirtyy kauemmaksi. Eipä se ole koskaan minua ärsyttänyt tai suututtanut. Se on hänen tyylinsä. En halua, että miehelläni olisi epämukava olo kanssani..

        Meillä on nukuttu kolmekymmentä vuotta 120 cm leveässä sängyssä lusikkaasennossa nakupelleinä saman peiton alla eikä riitoja ole ollut. Ei illalla eikä aamulla. Ihanaa on ollut ja kiitos siitä puolisolleni, että olen saanut nukkua hänen kanssaan siten. Seksielämäkin on ollut loistavaa.


      • Jasmin.
        N.T. kirjoitti:

        Samaa mieltä. Meillä se on toisinpäin, minä tykkäisin nukkua sylikkäin tai kainalossa, mutta mies tarvitsee tilaa. Miehelle on ok olla lähekkäin siihen asti, kunnes hän meinaa nukahtaa, jolloin hän sitten siirtyy kauemmaksi. Eipä se ole koskaan minua ärsyttänyt tai suututtanut. Se on hänen tyylinsä. En halua, että miehelläni olisi epämukava olo kanssani..

        http://pleieri.blogspot.fi/2013/05/parisuhde.html ei voi kariutua pelkästään siihen, jos mies tai nainen tarvitsee tilaa nukkumiseen.


      • nautiskelija69
        katja9 kirjoitti:

        Miten te ootte noin munan perässä että jaatte sänkynne kenenkään miehen kanssa????
        Nukkukaa yksin ja nauttikaa elämästä.

        Mitäs jos nautinto on saada jakaa arki ihanan ihmisen kanssa, joka nyt sattuu olemaan mies.? Ja mitäs jos nautintoon kuuluu myös se fyysinen nautinto ?
        Minulta olisi elämässä paljon pois jos en saisi ihanan työni ja harrastusten lisäksi jakaa kaikkea komean miehen kanssa.


      • iem1
        ei yöpaitaa kirjoitti:

        Meillä on nukuttu kolmekymmentä vuotta 120 cm leveässä sängyssä lusikkaasennossa nakupelleinä saman peiton alla eikä riitoja ole ollut. Ei illalla eikä aamulla. Ihanaa on ollut ja kiitos siitä puolisolleni, että olen saanut nukkua hänen kanssaan siten. Seksielämäkin on ollut loistavaa.

        Muija, kun haluaa nukkua lusikkaasennossa ja kun mulla tulee kuuma, niin siiheen monesti pieru auttaa, hän nipistää perseestä, käskee kääntyä ja kääntyy itekki, tulee väljyyttä.


      • hiasta pska häirikkö
        ei yöpaitaa kirjoitti:

        Meillä on nukuttu kolmekymmentä vuotta 120 cm leveässä sängyssä lusikkaasennossa nakupelleinä saman peiton alla eikä riitoja ole ollut. Ei illalla eikä aamulla. Ihanaa on ollut ja kiitos siitä puolisolleni, että olen saanut nukkua hänen kanssaan siten. Seksielämäkin on ollut loistavaa.

        Ihanko totta? Vai että kolmekymmentä vuotta nukuttu päällekkäin 120 cm leveässä sängyssä ja ilman vaatteita? Sitenhän sä kirjoitat. Noh miks etusivulla puhutaan miehestä ja tänne klikatessa "poikaystävästä"? Ja muka nainen aloituksen laatijana? Jos olette joitakin rikollisia, niin varmaan sentään puolisoiden yksityiselämät voitte jättää nettivainoamiseltanne rauhaan. Tuskin kukaan netissä kirjoittelee, että missä asennoissa muka puolisonsa kanssa nukkuu...


      • lusikat rinnakkain
        hiasta pska häirikkö kirjoitti:

        Ihanko totta? Vai että kolmekymmentä vuotta nukuttu päällekkäin 120 cm leveässä sängyssä ja ilman vaatteita? Sitenhän sä kirjoitat. Noh miks etusivulla puhutaan miehestä ja tänne klikatessa "poikaystävästä"? Ja muka nainen aloituksen laatijana? Jos olette joitakin rikollisia, niin varmaan sentään puolisoiden yksityiselämät voitte jättää nettivainoamiseltanne rauhaan. Tuskin kukaan netissä kirjoittelee, että missä asennoissa muka puolisonsa kanssa nukkuu...

        Lusikka-asennossa nukkuminen ei tarkoita päällekkäin nukkumista vaan sylikkäin selkä toisen vatsaa vasten.

        Ei kai kukaan hölmö päällekkäin nuku vaikka jotain muuta tekisikin.

        Sulla taitaa lusikat olla vain päällekkäin!?


      • jaaaaaaaaaaaaaaaaaan
        N.T. kirjoitti:

        Samaa mieltä. Meillä se on toisinpäin, minä tykkäisin nukkua sylikkäin tai kainalossa, mutta mies tarvitsee tilaa. Miehelle on ok olla lähekkäin siihen asti, kunnes hän meinaa nukahtaa, jolloin hän sitten siirtyy kauemmaksi. Eipä se ole koskaan minua ärsyttänyt tai suututtanut. Se on hänen tyylinsä. En halua, että miehelläni olisi epämukava olo kanssani..

        meillä ihan sama,,molemmin puolin =) kun aletaan nukkua tosissaan niin molemmat kääntää selkänsä =)


      • heipä hei!
        lusikat rinnakkain kirjoitti:

        Lusikka-asennossa nukkuminen ei tarkoita päällekkäin nukkumista vaan sylikkäin selkä toisen vatsaa vasten.

        Ei kai kukaan hölmö päällekkäin nuku vaikka jotain muuta tekisikin.

        Sulla taitaa lusikat olla vain päällekkäin!?

        No tarkoitti mitä tarkoitti, niin ette vainoa minua enää netissä, tai soitan poliisille! Onks tossa kyse siitä, että minut yritetään lavastaa jonkun tuntemani netivainoajaksi. Tunge "lusikka-asentosi" perseeseesi tai tunge sinne vaikka hiilihanko, kunhan olet hiljaa ja lopetat herjaavan nettiin kirjoittelemisesi, ja olen aivan varma, että kukaan nainen ei halua nukkua sinun kanssasi edes selkä sinua vasten, v*tun sekopää. Eikä kukaan mun tuntemanikaan ole koskaan nukkunut sylikkäinkään yhtään kenenkään imbesillin kanssa. Jos taas kyse on siitä, että joku talipää sekoaa siitä, että joku nainen ei anna seksiä tai halua parisuhdetta ja alkaa sen takia vainota netissä kunniallisia kansalaisia, niin jos olet sellainen, mene poliisille ilmoittautumaan.

        Tiedän itse melko kauniina ja fiksuna naisena, että kauniita ja fiksuja naisia usein vainotaan paitsi arjessa, myös netissä. Kukaan fiksu ei kuitenkaan hae tästä Suomi24:sta tai mistään netistä parisuhdetta ihmisten kanssa, jotka vahingoittaa viattomien mainetta. Eikä fiksut miehet; kuten eivät fiksut naisetkaan, ole netissä ketään kiusaamassa. Olen ihan ystävillenikin kertonut, että minua vainotaan netissä: jos asiasta tulee joskus ikävämpääkin ongelmaa, niin ainakin olen sen sanonut. Pelottaa tätä lukea.


      • porskuttaja
        heipä hei! kirjoitti:

        No tarkoitti mitä tarkoitti, niin ette vainoa minua enää netissä, tai soitan poliisille! Onks tossa kyse siitä, että minut yritetään lavastaa jonkun tuntemani netivainoajaksi. Tunge "lusikka-asentosi" perseeseesi tai tunge sinne vaikka hiilihanko, kunhan olet hiljaa ja lopetat herjaavan nettiin kirjoittelemisesi, ja olen aivan varma, että kukaan nainen ei halua nukkua sinun kanssasi edes selkä sinua vasten, v*tun sekopää. Eikä kukaan mun tuntemanikaan ole koskaan nukkunut sylikkäinkään yhtään kenenkään imbesillin kanssa. Jos taas kyse on siitä, että joku talipää sekoaa siitä, että joku nainen ei anna seksiä tai halua parisuhdetta ja alkaa sen takia vainota netissä kunniallisia kansalaisia, niin jos olet sellainen, mene poliisille ilmoittautumaan.

        Tiedän itse melko kauniina ja fiksuna naisena, että kauniita ja fiksuja naisia usein vainotaan paitsi arjessa, myös netissä. Kukaan fiksu ei kuitenkaan hae tästä Suomi24:sta tai mistään netistä parisuhdetta ihmisten kanssa, jotka vahingoittaa viattomien mainetta. Eikä fiksut miehet; kuten eivät fiksut naisetkaan, ole netissä ketään kiusaamassa. Olen ihan ystävillenikin kertonut, että minua vainotaan netissä: jos asiasta tulee joskus ikävämpääkin ongelmaa, niin ainakin olen sen sanonut. Pelottaa tätä lukea.

        hae apua vainoharhaisuuteesi, jos vielä kykenet tai soita suoraan hätäkeskukseen, kyllä sieltä kyyti järjestyy hätääsi


      • heipä hei!
        porskuttaja kirjoitti:

        hae apua vainoharhaisuuteesi, jos vielä kykenet tai soita suoraan hätäkeskukseen, kyllä sieltä kyyti järjestyy hätääsi

        En ole vainoharhainen, vaan tässä ketjussa esiintyy väkivaltaista ja sairasta kirjoittelua ja tein tästä nimettömästä keskusteluketjusta poliisille ilmoituksen. Keille tässä Suomi24:ssa kirjoitteleville kansalaisille on jotenkin epäselvää, että mieleltään ja empatiantajultaan terveen lukijan psyykettä vaurioittava nettikirjoittelu on laissa kiellettyä? Miksi minun pitäisi soittaa hätäkeskukseen, siksi vai että sinä ja sun tyyppiset anonyymit laittomat nettikirjoittajat pelottelette minua nettipalstalla vaiko onko jokin syykin, todella? Voi olla niin, että kaikki viestit mitä minä tässä julkisella Suomi24-palstalla joudun näkemään ei-toivotusti, eivät näy kaikille, mutta on kyllä sen luokan sairasta kirjoittelua, että hakeutukaa oikeasti mielenterveyshoitoon.

        On se jo sakon paikka, että jos kehdataan haukkua jatkuvasti vainoharhaiseksi ja hulluksi julkisella Suomi24-keskustelupalstalla, kun ihan asiallisesti yrittää sanoa. Edes mieleltään sairaat tai psykoosissa olevat eivät kirjoittaisi tänne Suomi24:n jatkuvasti sisältöä, joka rikkoo lakia ja käytössääntöjä, vaan taidat olla rikollinen.

        Näkyykö Suomi24 ylläpidolle ne viestisisällöt, jotka minä joudun näkemään ollessani tässä Suomi24-keskustelupalstalla ja tarkoitan keskustelupalstaviestien verbaalisia sisältöjä?

        Olen ketjusta myös Suomi24- ylläpidolle, poliisin lisäksi, ilmoittanut. Tuntuu vaan kestävän ketjun poisto.

        Niin mieleltään syvällisesti sairasta ihmistä ei kyllä, todellakaan varmasti edes mielenterveyshoito parantaisi, joka on naureskellut tässä ketjussa väkivalta- ja vihaviesteille, mutta suosittelisin silti psykiatrille hakeutumista, ettei tuollainen sairas vihakirjoittelu ainakaan konkretisoidu tai aktivoidu todelliseksi ihmisten vahingoittamiseksi. Rikoksiin ei ole syytä, hakeudu hoitoon.


      • eduu88
        heipä hei! kirjoitti:

        En ole vainoharhainen, vaan tässä ketjussa esiintyy väkivaltaista ja sairasta kirjoittelua ja tein tästä nimettömästä keskusteluketjusta poliisille ilmoituksen. Keille tässä Suomi24:ssa kirjoitteleville kansalaisille on jotenkin epäselvää, että mieleltään ja empatiantajultaan terveen lukijan psyykettä vaurioittava nettikirjoittelu on laissa kiellettyä? Miksi minun pitäisi soittaa hätäkeskukseen, siksi vai että sinä ja sun tyyppiset anonyymit laittomat nettikirjoittajat pelottelette minua nettipalstalla vaiko onko jokin syykin, todella? Voi olla niin, että kaikki viestit mitä minä tässä julkisella Suomi24-palstalla joudun näkemään ei-toivotusti, eivät näy kaikille, mutta on kyllä sen luokan sairasta kirjoittelua, että hakeutukaa oikeasti mielenterveyshoitoon.

        On se jo sakon paikka, että jos kehdataan haukkua jatkuvasti vainoharhaiseksi ja hulluksi julkisella Suomi24-keskustelupalstalla, kun ihan asiallisesti yrittää sanoa. Edes mieleltään sairaat tai psykoosissa olevat eivät kirjoittaisi tänne Suomi24:n jatkuvasti sisältöä, joka rikkoo lakia ja käytössääntöjä, vaan taidat olla rikollinen.

        Näkyykö Suomi24 ylläpidolle ne viestisisällöt, jotka minä joudun näkemään ollessani tässä Suomi24-keskustelupalstalla ja tarkoitan keskustelupalstaviestien verbaalisia sisältöjä?

        Olen ketjusta myös Suomi24- ylläpidolle, poliisin lisäksi, ilmoittanut. Tuntuu vaan kestävän ketjun poisto.

        Niin mieleltään syvällisesti sairasta ihmistä ei kyllä, todellakaan varmasti edes mielenterveyshoito parantaisi, joka on naureskellut tässä ketjussa väkivalta- ja vihaviesteille, mutta suosittelisin silti psykiatrille hakeutumista, ettei tuollainen sairas vihakirjoittelu ainakaan konkretisoidu tai aktivoidu todelliseksi ihmisten vahingoittamiseksi. Rikoksiin ei ole syytä, hakeudu hoitoon.

        Mikä jätkä:)


    • Idaho--

      Miten tuollasesta voi suuttua? Kai se nyt tajuaa, että jos haluat nukkua tilavasti ja viileässä niin ei sen mikään ongelma tarvii olla. Mä ja mieheni molemmat ollaan tuollasia nukkujia eikä sen kanssa ole mikään ongelma koskaan ollut.

      • 357 mag

        Samoin,kompataan kaikkia


      • Haluan tietää

        Niin, miten on aloittajan mies nukkunut ennen tyttöystävää? Tyynyn kanssa?


    • meillä toisin päi

      Meillä nainen vetää herneen nenään kun en halua nukkua kiinni vaan tartten tilaa.. se on nii ärsyttävää ku ei se ole mikää suhdeongelma vaan se miten tykkään nukkua.

      • hääyö

        Mikä tässä on ongelma?
        Nuorina me nukuttiin aina kapeassa sängyssä saman peiton alla sylikkäin, ristikkäin, päällekäin. Sitten vähän leveämmässä sängyssä kylkimyyryssä (sanotaanko sitä lusikaksi?) Myöhemmin samassa sängyssa eri peittojen alla.

        Sen jälkeen hankittiin paljon leveämpi sänky.
        Ihmisillä on erilaiset nukkumistottumukset, minua alkukiiman jälkeen ahdisti, kun mies tuli aina liian lähelle, haluan nukkua rauhassa.
        Omat peitot molemmille!

        Ja pakko tunnustaa; nykyisin nukutaan joskus eri huoneissa.
        On kiva käydä toisen luona kylässä; melkein kuin vieraissa kävisi...


      • sgt.pepper-59

        kokemusta herneen nenään vetämisestä..siis nukkuma-asennosta,akka katsoo kuin mykkä vattuun kun siirryn sen kyljen ja käden alta.ja sitten niin narsisti-luonne että kelaa kaikkee "mix sä siirryit juttui" kun ei mene jakeluun että mä alan hikoileen.


    • Eukko Pikkurilli

      Lusikassa? Onpas se pieni!
      Meillä tarvitsee kyllä kauhakuormaajan vähintään, on sen verran roteva ukko.
      Enkä minäkään lusikkaan mahdu, vaikken iso olekaan.

    • Nukku-Maija..

      Meillä on omat sängyt eri huoneissa. Kummallakin 120cm leveä. Mahdutaan samaankin siis ja sitten voi siirtyä toiseen, jos tulee kuuma tai haluaa enemmän tilaa. Mies pyörii ja minä kuorsaan. Toisekseen haluan nukkua enemmän ja mennä aikaisin nukkumaan ja mies kattoo telkkua myöhään. Näin on hyvä ja elämä sujuu vähemmillä riidoilla, kun kumpikin on levännyt.
      Meillä on siis kaksio ja olkkarissakin sohvan sijaan sänky. Sääli tietysti jos kumpikin haluaa eri asiaa. Mekin kyllä ekat kuukaudet nukuttiin kainaloisina, mutta aika pian tuli tilan tarve. Nyt ei toisen vessareissut tai kuorsaus tai liikehdintä häiritse ja läheisyyttä kuitenkin on seksin lisäksi mm. telkkua kattoessa ja päikkäreillä. Ei se rakkaus eri sängyistä vähene..

      • tusinassa kolmetoista

        Minun kokemuksen mukaan vähenee. Vaimo halusi katsoa myös televisiota ja lopulta siirtyi nukkumaan television ääreen kyllä ne rikossarjat ja muu väkivalta olivat sen arvoisiakin. Loppui seksi, loppui avioliitto...


      • patuliini3

        Just niin nukumme niin että siinä on yksi makuukamari välissä,ei kuulu kuorsaukset,silti olemme luullakseni oikealla tavalla läheisiä,kun tilaa on ja joka ihmisellä hieman eri tyyliset yötavat niin miksi ahtautua niin että kummallakaan ei ole hyvä olla.Normaali sukupuolivietti,lisääntyminenkin on toiminut vallan mainiosti,vaimoni ja itsekin koen sen niin olemme puhuneet asiasta täysin nomaalisti ja naurettu kaikenmaailman kokeilijoille.Kaksostytötkin olemme aikaan saaneet joten todistekkin on olemassa.


      • ahaa?

        Ihanko totta?


      • jaaaaaaaaaaaana
        tusinassa kolmetoista kirjoitti:

        Minun kokemuksen mukaan vähenee. Vaimo halusi katsoa myös televisiota ja lopulta siirtyi nukkumaan television ääreen kyllä ne rikossarjat ja muu väkivalta olivat sen arvoisiakin. Loppui seksi, loppui avioliitto...

        niin lakkasi rakastamasta,,näin vaan joskus käy =(


    • nukkumattimää

      no kaikesta sitä suututaan... meillä minun ruuminlämpö melkein ärsyttää minua kun olen niin lämmin että jalkoja polttaa. mieheni taas on palelevaa tyyppiä mutta ymmärtää että tahdon tilaa kun nukun. pyörin myös unissani ja olen harvoin paikoillani, hän taas ei itseään liikuta.

    • sleep sleep

      No ei tuollaisesta voi suuttua. Ei se rakkaus katso sitä miten nukutaan.

      Meillä ollaan todella rakastuneita toisiimme ja vietetään perheenä mahdollisimman paljon aikaa yhdessä (yksi lapsikin löytyy).

      Kuitenkin mieheni kanssa nukumme eri huoneissa. Minä tarvitsen pimeän ja hiljaisen huoneen jotta pystyn nukkumaan. Mies taas tarvitsee ääniä ja tv:n päällä olemisen.

      Minä nukun makuuhuoneessa ja mies nukahtaa olohuoneeseen tv:n ääreen. Ja näin kumpikin saa hyvät ja kunnon yöunet. Eikä se ole meidän rakkaudesta millään tavalla pois.

    • Susiiiii

      Ei voi muuta sanoa kun onneks olkoon,jos tuo on teidän ainoa riidan aihe :D

    • tuhnuttaja888

      Kuulostaa lapselliselta mieheltä. Minua ainakin ällöttää jos joku hikitursas nuohoaa kyljessä koko yön. Haluan nukkua alasti ja tyynyjen ympäröimänä ja naama seinään päin. Mies nukkuu sängyn toisella laidalla. Tykkään siitä, että silitetään sopivalta etäisyydeltä ja seksi on hyvää, mutta muutoin en ole mikään halailija ja pussailija ihminen. En nauti siis kosketuksesta paljoa muissa tilanteissa kuin seksissä. Jos mies kuorsaa, syön unilääkkeen ja pistän korvatulpat. Jos tämäkään ei auta siirryn sohvalle nukkumaan. Jos mieheni olisi krooninen kuorsaaja, haluaisin nukkua eri huoneissa.

      • lapsellista nukkumis

        Kuulostaa lapselliselta mieheltä. Minua ainakin ällöttää jos joku hikitursas nuohoaa kyljessä koko yön. Haluan nukkua alasti ja tyynyjen ympäröimänä ja naama seinään päin. Mies nukkuu sängyn toisella laidalla. Tykkään siitä, että silitetään sopivalta etäisyydeltä ja seksi on hyvää, mutta muutoin en ole mikään halailija ja pussailija ihminen. En nauti siis kosketuksesta paljoa muissa tilanteissa kuin seksissä. "

        Olen varmaan sitten itsekin lapsellinen mies kun nukun mieluiten lusikassa ja kaipaan vielä hereillä ollessakin halailua ja pussailua. Tiedä sitten enkö ole saanut pikkulapsena tarpeeksi hellyyttä:D Aika ankealta kuulostaa jos toinen ei halua koskea kumppaniinsa muuten kun seksin yhteydessä. Jos nainen pitäisi minua noin vastenmielisenä niin seuraavaksi nukuttaisiin eri osoitteissa.


      • nainen.
        lapsellista nukkumis kirjoitti:

        Kuulostaa lapselliselta mieheltä. Minua ainakin ällöttää jos joku hikitursas nuohoaa kyljessä koko yön. Haluan nukkua alasti ja tyynyjen ympäröimänä ja naama seinään päin. Mies nukkuu sängyn toisella laidalla. Tykkään siitä, että silitetään sopivalta etäisyydeltä ja seksi on hyvää, mutta muutoin en ole mikään halailija ja pussailija ihminen. En nauti siis kosketuksesta paljoa muissa tilanteissa kuin seksissä. "

        Olen varmaan sitten itsekin lapsellinen mies kun nukun mieluiten lusikassa ja kaipaan vielä hereillä ollessakin halailua ja pussailua. Tiedä sitten enkö ole saanut pikkulapsena tarpeeksi hellyyttä:D Aika ankealta kuulostaa jos toinen ei halua koskea kumppaniinsa muuten kun seksin yhteydessä. Jos nainen pitäisi minua noin vastenmielisenä niin seuraavaksi nukuttaisiin eri osoitteissa.

        Sun lusikkas kuulostaa ankealta, nainen ei halua miehen sukuelintä joka hetki tuntea. Se on kauheaa.
        Muu kosketus on eri asia suhteessa.


      • Nainen isolla N:llä
        nainen. kirjoitti:

        Sun lusikkas kuulostaa ankealta, nainen ei halua miehen sukuelintä joka hetki tuntea. Se on kauheaa.
        Muu kosketus on eri asia suhteessa.

        Puhu vaan omasta puolesta, kylmäkkö!

        Minä ainakin nautin mieheni lämmöstä ja vaikka sen sukuelimen tunnosta takanani kun nukumme.


      • substraali
        Nainen isolla N:llä kirjoitti:

        Puhu vaan omasta puolesta, kylmäkkö!

        Minä ainakin nautin mieheni lämmöstä ja vaikka sen sukuelimen tunnosta takanani kun nukumme.

        Hyvin haukuttu, tuo iso N on ilmeisesti pois mm. toisen äkökulman huomioinnista?

        Pelkästään tämän ketjun tähän asti lukemisen pitäisi jo tarjota tarpeeksi vihjeitä siitä, että ihmiset ovat erilaisia ja että heillä on erilaisia tapoja ja tottumuksia kuten nukkumistyylejä, jos ei tosiaan ole sitä aiemmin tajunnut. Jos kerran olet nainen, oletan että olet ainakin 16-vuotias, oletettavasti enemmän, joten luulisi että tuon olisi jo oppinut ilman rautalankaakin.

        Itse olen mies ihan normaalikokoisen ämmän kera, ja normaalisti tykkään nukkua vapaammin ihan siitä syystä, että ensinnakin olen ns. melko kuumaverinen etenkin lämpötilasta puhuttaessa ja normaalissa huoneenlämmössä tulee yksinkertaisesti pirun kuuma nukkua kylki kyljessä yhtään pidempään, kun ei tuosta kylmästä kärsi edes yksin nukkuessakaan, vaan hyvin riittää pelkän omankin kehon tuottama lämpö ilman että kaipaisi yhtään lisälämpöä. Vähän viileämmässä unikin tulee yleensä paremmin.

        Tämän lisäksi haen ja vaihtelen asentoa etenkin nukkumaan mennessä, kuten monesti yönkin aikana, joten yhdessä asennossa pitkään könöttäminen ei useinkaan ole itsestä luontevaa tai tunnu hyvältä. Toki se välillä toimii, etenkin jos on vielä niin väsynyt että nukahtaa nopeaan.

        Välillä on mukava kiehnätä, mutta yleensä selviää paremmin kun ei tarvitse jatkuvasti olla kuin paita ja perse.

        Antaa kaikkien kukkien nukkua.


      • vai niinkö?

        Vaikutat k*sipäältä, nimimerkki "tuhnuttaja888". Netissä anonyymilta ja rikolliselta vainoajalta, joka levittelee viattomien asioita ympäri nettiä. Mistä te tuntemattomien ihmisten elämää urkitte?


      • ,,,,,,,,,,,,,,
        nainen. kirjoitti:

        Sun lusikkas kuulostaa ankealta, nainen ei halua miehen sukuelintä joka hetki tuntea. Se on kauheaa.
        Muu kosketus on eri asia suhteessa.

        Sun lusikkas kuulostaa ankealta, nainen ei halua miehen sukuelintä joka hetki tuntea. Se on kauheaa.
        Muu kosketus on eri asia suhteessa. "

        No jo on aika omituista jos oman miehen sukupuolielimen kosketus pakaraa vasten haittaa nukkumista. Kai nyt kumppaninsa kanssa voi olla lähekkäin muutenkuin seksin merkeissä vaikka nukuttaisiinkin alasti. En minäkään nuku avokin kanssa usein koko yötä lusikassa vaan asento vaihtuu yön aikana.


    • Lusikka-asennon voi ottaa alkutoimeksi, -rituaaliksi, tai -hetkeksi ja sitten kun uni alkaa painaa silmää, niin menette omiin nurkkiinne. Tuommoset asiat kannattaa ratkaista ennen nukkumaanmenoa.

      • 16+11

        Näin juuri.


      • nuija huhmaris

        kompataan cooll..
        jos ei passaa niin puperteetti on pitkittynyt..


    • kkkkkk k k kk k

      Minusta läheisyyttä ja hellyyttä voi harjoittaa hereilläollessa. Meillä esimerkiksi lusikassa ollaan usein telkkaria katsoessa eli ollaan sohvalla ja miehellä on tyyny pään alla, jotta hän näkee telkkarin. Joskus tässä asennossa jompikumpi tai molemmat nukahtaa hetkeksi, mutta usein vain ollaan tällä tavalla lähekkäin rennosti ilman mitään suorittamispaineita.

      En itsekään halua nukkua yöunia miehessä kiinni. Kumpikin nukkuu omalla sängynpuoliskollaan. Kumpikin nukkuu paremmin, kun saa nukkua omalla tavallaan. Tosin mies nukahtaa välillä sohvalla, koska hän haluaa katsoa telkkaria ja nukahtaa siihen. Minä taas puolestani saatan joskus herätä keskellä yötä miehen kuorsaukseen ja saatan mennä toiseen huoneeseen jatkamaan uniani.

      Kannattaa sanoa suoraan miehelle, että on tosi tärkeää, että kumpikin saa nukuttua riittävät yhtenäiset yöunet ja sinä et siihen pysty nukkumalla miehessä kiinni. Ehdota miehelle, että halitte riittävästi hereilläoloaikana. Jos mies kaipaa jotakin kainaloonsa, niin aika moni nukkuu siten, että kainalossa on tyyny, joten voisiko se olla kompromissi. Kannattaa myös kysyä mieheltä, että miten hän on nukkunut murrosikäisenä ja sinkkuna, jolloin hänellä ei ole ollut naista kainalossaan?

      • on noita tullut näht

        Katsoo tv:tä tyyny pään alla ja ei ole suorittamispaineita??

        No jokatapauksessa ne on joskus(nukkumistyylin erilaisuudet) yhteensovittamattomia asioita jos pinna alkaa palaa.

        Toinen huone on siinä tapauksessa ratkaisu.


    • serihu6

      näin 14-vuotta olleena suhteessa paras tapa on nukkua erillään.ei ole ukkoa joka kuorsaa tai piereskelee viereesä,saa tosi hyvin nukuttuu..aika lapsellinen ukko sulla.ottakoot nallen tai unirätin kainaloonsa jos pitää änkiä ihan tappituntumalle nukkuun.

    • Vapaa ja onnellinen

      Voi kauhja! En kestäis tollasta ukkoo! Mulla ihana mies, mutta seksi seksinä ja nukkuminen omana olotilanaan! Meil parisänky ja molemmilla 90cm! Ja vierekkäin! En haluu köhnätä nukkumassa kenenkään kanssa poski poskea vasten, vaan haluan NUKKUA RAUHASSA ja se on omaa ihanaa aikaa, jotta jaksan taas päivän touhut ja työt! Näin ajattelee myös mun mies. Ei saa liikaa kahlita ketään, ei hereillä, eikä nukkuessa. Laita toi ukkos kävelee, jos tollasesta suuttuu! Ärsyttävää alistamista! Olet nainen, osaat ajatella itsenäisesti ja olet arvokas ihminen ja päätät itse siitä, mikä tuntuu hyvältä.
      nim. tänä kesänä 30v aviossa ;) Ja edelleen olemme onnellisia toisistamme!

    • tsemppiä! <3

      Tommonen etäännyttää pariskuntaa.

      Meillä oli ihan samanlainen tilanne. Ekat viisi-kuusi vuotta parisuhteesta jaksettiin yhteisellä nukkumatyylillä, mutta sitten minun tilan ja viileydentarve kasvoi liian suureksi.. ja kun nukkumaläheisyys väheni, väheni myös muu läheisyys ja 11 vuoden jälkeen pistettiin kattilat jakoon. Muuten ei ollut juurikaan ongelmia, läheisyys vaan katosi suhteesta. Siksi syytän tuota nukkumishommaa.

      Ratkaisua en osaa tarjota, varoitan vaan, että nukkumisläheisyys on tärkeää parisuhteessa.

    • Neuvo!

      Jätä se.

    • Taata55

      Me nukumme ainakin eri huoneissa.

    • niiiiiina

      Tässä tulee miehelle kannatusta. Minä tykkään ehdottomasti nukkua lähekkäin. Parisuhteessa on parasta se, kun saa mennä oman kullan kainaloon nukkuun ja olla lähekkäin. Se on iso osa sitä mistä minä nautin parisuhteessa. Seurustelin miehen kanssa, joka ei tykännyt nukkua lähekkäin. Pahaa teki joka ilta. Kaiversi kunolla sisintäni kun oma kulta oli lähellä mutta ei riittävän lähellä. Ei saanut koskea vaikka kuinka olisi tehnyt mieli. Erilaiset tavat eivät aina täydennä toisaan.. Erosimme. Suosittelen! Jos mies kaipaa todella naista kainaloonsa nukkumaan, niin anna hänelle siihen mahdollsiuus ja erotkaa. Ei se elämä siitä muutu vaikka asiasta kuinka keskustelee. Jos toisella on tarve johonkin, niin ei se keskustelemalla häviä. Niin kuin jo sanoin, niin ainakin minulle on todella tärkeää nukkua vierivieressä oman kultani kanssa :)

      • djycbduloshåp

        itse olen kyllä ennemmin sisäkkäin kuin lähekkäin.


      • heipä hei!
        djycbduloshåp kirjoitti:

        itse olen kyllä ennemmin sisäkkäin kuin lähekkäin.

        Oletko sama, joka latailee mun viattoman koneelta kuvia tänne Suomi24:n, vainoten minua viatonta tässä Suomi24:ssa? Ja mistä on peräisin nuo nukkumistyyliherjaukset - kyttäättekö rehellisten kansalaisten Facebookeja, vaiko mistä? Ja miksi levittelette anonyymeja herjajuttuja Suomi24:ssa?


    • Elä itsellesi

      Olet liian itsekäs parisuhteeseen. Suosittelen sinkkuna elämistä, voit nukkua rauhassa, eikä inhottava mies ole siinä vierellä häiritsemässä rauhaasi.

    • Haiseva sinkku

      No on teillä kans ongelmat kerrakseen! Olisko teidänkin kaikkien parasta erota niinkuin minä tein? Nyt on tilaa sängyssä, voi haista vaikka kuinka hikiseltä, voi päästellä todella haisevia pitkiä pieruja, voi kaivella muniaan ja voi tyhjätä ne koska vaan ja mihin vaan :) En pystyisi nukkumaan kenenkään lähellä, alkaisi kamalasti ahdistaa yms Seksiä kun haluan niin se onnistuu baari-iltojen jälkeen ja jos ei onnistu niin silloin siitä joutuu maksamaan ja kun aamu tulee sanon hei hei! ja jatkan sinkkuilua joka lyö laudalta 100-0 seurustelun!

      • ihanko totta?

        Niin joo. Ihan varmasti. Nimimerkkinä "Haiseva sinkku". V*ttu haluaisin poliisin haaviin kaikki kaltaisesi rikolliset sekopäät, jotka pakottaa minut tavallisen ihmisen lukemaan näillä julkisilla Suomi24-keskustelupalstoilla tollasta p*skaa, mikä ylittää kaiken järjen rajat.


    • Lähetyssaarnaaja

      Minä nukun lähetyssaarnaaja-asennossa

    • Sumpsan Sulttaani

      Käytä jotain muuta yöasua kuin sanel5

    • krooooh!

      Minua häiritsee kunppanini henki joka haisee raadolle ja häntä minun kuorsaus, siksi nukummekin samalla tontilla mutta eri huoneissa.

    • Kyseenalaistaja

      Oletteko ihan teinejä, kun tuollaista pitää kysyä? Lapsellista kuitenkin. Jokaisella on omat mieltymyksensä, eikä siitä ole mitään syytä suuttua toiselle. Tiedän yhden miehen, joka kyllä tykkää olla lähellä silloin kun hellitellään ja halaillaan, mutta nukkua hän haluaa yksin. Yksi tykkää lusikasta, niin kuin itsekin, mutta jotkut tarvitsee tilansa. Jos on erilaiset mieltymykset, se pitää vain hyväksyä.

      • vai niin?

        No mutta menkää v*ttuun jauhamaan siitä "lusikastanne", koska tämä ei ole seksi-aiheinen palsta, mille tuo rikollinen nettihäirikkösika on aloituksensa laatinut. Ja tänne Suomi24:n ei tasan tarkkaan kirjoita mitkään yli kolmekymmentä-vuotta naimississa oleet ihmiset, vaan rikolliset. Itse en kuulu rikollisiin, joten en tajua miksei minua jätetä rauhaan tolta oksettavien juttujen tyrkyttämiseltä Suomi24:n etusivulta.


      • Kyseenalaistaja
        vai niin? kirjoitti:

        No mutta menkää v*ttuun jauhamaan siitä "lusikastanne", koska tämä ei ole seksi-aiheinen palsta, mille tuo rikollinen nettihäirikkösika on aloituksensa laatinut. Ja tänne Suomi24:n ei tasan tarkkaan kirjoita mitkään yli kolmekymmentä-vuotta naimississa oleet ihmiset, vaan rikolliset. Itse en kuulu rikollisiin, joten en tajua miksei minua jätetä rauhaan tolta oksettavien juttujen tyrkyttämiseltä Suomi24:n etusivulta.

        Nukkumisesta ja nukkumusasennoista keskustelu ei ole mitään seksijuttua. Itse olet. Mitäs sitten kirjoitat mitään?


    • Sanahirviö

      Tietysti riippuu tahtotilasta, mutta yksinkertaisinta on muuttaa parisuhde suhteeksi.

    • M50 ymmärtää

      Itsellä ei kyllä tulisi nukkuminen ensimmäisenä mieleen tuossa asennossa ja tuskin naisestakaan tuntuu luontevalta tuollainen tappituntuma.

    • ee..ronnunna

      Kokeilkaa nukkuu 69 asennossa...tai erotkaa..

    • Sorsasa

      Joo jätä se! Se on sairas!

      Hyviä neuvoja taas suomi24.
      Voisiko olla että se mies suuttuu, kun torjut läheisyyden?
      Tätä on paha selittää. Voi olla että seksi ja teen suhdekin päättyy ihan itsestään.

      Kannattaa korostaa että läheisyys ja kaikki muukin on tärkeää sekä tuntuu hyvältä, mutta haluat nukkua niinkuin haluat. Tää on vähän sama kun sun mies sanois sulle et ooppa ruma en viitti tommoseen koskea. Miettiä miten itse käyttäydyt.

      • iuviu

        Milloin naiset tässä maailmassa olisivat vastuuta ottaneet?

        Miehessä on heidän mukaansa silloinkin syy kun he itse törkkivät miehen pois läheltään ja sitten kitisevät kun ei ole läheisyyttä.


    • r44t

      Niin se etenee. Aluksi ollaan lähellä ja lopulta eri vuoteissa ja huoneissa. Ei sinun tartte suostua miehesi unileluksi, mutta jos ukkosi vaatii kuitenkin, mieti haluatko antaa periksi. Jos kumpikaan ei halua antaa periksi, niin sitten murjotetaan sen asian kanssa tai erotaan.

    • Adolf89

      Olet pettänyt miestäsi jonka vuoksi omatuntosi soimaa? Kaltaisesi naiset joutuvat helvettiin.

    • rippe2

      VAIHDA TOINEN NUKKUMA KAVERI,TAI NUKU YKSIN!!

    • Tuollaiseenkin asiaan kysyt neuvoa, voi hyvänen aika.

      Kuuleppas nainen: Työnnä pyöreä persuuksesi kaarelle ja pieraise oikein lämmin paksu kauan hautunut kaasu kohti miestäsi, niin johan ukko kaikkoaa omalle puolelleen.

      • Makeet naurut

        Tää oli hyvä!! Nauroin pitkästäaikkaa mahani kipeekis! Kiitos sinulle :)))


    • toiveen toteutus

      No otapa joku viikonloppu, jolloin ei ole mitään tärkeää. Suostu siihen lusikkaan. Vehtaa niin paljon kuin tarttee. Potki sitä miestä unissasi. Heitä peitto välillä pois ja hae taas... Ole aamulla just niin äreä, kuin huonosti nukutun yön jälkeen olet. Anna miehen päivällä tehdä ruoat, kun sinä nukut yöllä tullutta univelkaa pois...

      Eiköhän se mies ala vähitellen ymmärtää, että sinulle kannattaa antaa tilaa nukkua.

    • Kuorma_Autovankila

      sun ukkosi on DEITISTÄ! se on läheisriippuvainen ja jos menet nukkumaan kaverisi luokse, se alkaa vollottaa, sä olet pian sen miehen VANKI=)

    • mehukannu1

      69 tykkää nuolla pimppaa heti ko herää

      • hyi olkoon

        Nainen ei ole mikään miehen käyttöhyödyke, varokaa miehiä jotka hyväksikäyttävät naisia.


    • naksu61

      Ei tollasesta voi suuttua. Eri juttu jos torjuisit hänet muuten, mut jos teillä kuitenkin kuuluu seksi ja muu läheisyys suhteeseen, asiat pitäisi olla loistavasti :)

    • henkinen kehitys

      Kyllä noita on, sukupuoleen katsomatta.ex suuttu jos lähdin ulos tupakalle kesken telkun katsomista, ex oli ihan aikuinen nainen.

    • earge

      Tällaiset jutut kielivät vain siitä, ettei suhteessa oikein osata olla itsenäisiä. Tässä tapauksessa siis poikaystävästi ei osaa ja on kovin epäkypsä, jos moisesta suuttuu ja saa jopa riidan aikaiseksi. Mutta siis ihmisen on saatava nukkua tai ei kauan jaksa.

      Ja täällä ne, jotka toitottavat, että suhde päättyy siihen kun ei kyetä nukkumaan kylki kyljessä tai kun aletaan nukkumaan eri sängyissä tai eri huoneissa, ovat jollain tasolla läheisriippuvaisia tai epäkypsiä.

      Toki eri sängyissä ja eri huoneissa nukkuminen voi johtua parisuhdeongelmista, mutta ei välttämättä johda ongelmiin. Jos suhteessa on oikeasti kaksi tasaveroista ja tasapainoista ihmistä, niin ei moinen asia suhdetta kaada.

      Itse olen huonouninen ja tarvitsen senkin takia omaa tilaa nukkuessa. Avovaimo on aikamoinen sängynvaltaaja, mutta joskus on vain pakko tyrkkiä häntä omalle puolelleen, jotta saisin nukuttua. Meillä ei kyllä asiasta riidellä, eikä hän loukkaannu saati että suuttuisi, jos haluan oman tilani nukkuessa.

      Meillä on muutenkin niin, että välillä asutaan lyhyitä aikoja eri paikkakunnilla, ja minä ainakin nautin siitä, että saan ajoittain olla omissa oloissani.

    • 2312312312312323

      Kyllä on taas lapsellisia ongelmia. Ei pahalla. Molempien pitää kunnioittaa toisten vaatimuksia. Simple as that.

    • ero tulossa

      Jos ette ole alle 18v se ei ole poika enää, vaan miesystävä.

      Missään nimessä älkää nukkuko "lusikassa" pervon miehen kanssa. Kehtaa vielä suuttua siitä että toinen ei halua, törkeää itsekkyyttä. Se on naisille aivan liian kuumaa, miehillä on kuuma kehonlämpötila.

      Erillään nukutaan. Ellei luonnostaan synny muuta. Mies on epäkypsä poikanen varmaan vielä (?), hyvin itsekäs JA VÄÄRÄSSÄ. Ei kukaan normaali ihminen vaadi naiselta epämiellyttäviä ja tuskaa aiheuttavia asioita. Kyllä sinä rakastat juu, mutta se toinen ei taida ihan epäitsekkäästi...

      En itsekään voisi nukkua toisessa sillä tavalla kiinni. Ja väärän miehen kanssa kaikki on vielä ällöttävämpää. Jos mies ei pidä suutaan kiinni ja aukoo päätään, eikä usko ei -sanaa.. Se on paha ongelma. Siitä tulee ero. Jatkuva pojan nalkutus on eron syy.

      On muitakin tapoja lähentyä silloin kun ollaan hereillä tai puoliunessa. Liian kuuman peiton asettaminen toisen päälle kesken unen, on pahin virhe minkä voi tehdä.

      • lienet sinkku?

        "Törkeää itsekkyyttä"?! Eikö se sitten ole törkeää itsekkyyttä naiselta, että haluaa nukkua erillään miehestään? Nainenhan voi tietysti vaatia mieheltä ihan mitä vaan olematta mitenkään itsekäs. Voi teitä femisnistejä...

        Ja jos se mies kerran on niin ällöttävä, niin itsehän olet sen valinnut. Vai etkö parempaa saa?


      • jep.
        lienet sinkku? kirjoitti:

        "Törkeää itsekkyyttä"?! Eikö se sitten ole törkeää itsekkyyttä naiselta, että haluaa nukkua erillään miehestään? Nainenhan voi tietysti vaatia mieheltä ihan mitä vaan olematta mitenkään itsekäs. Voi teitä femisnistejä...

        Ja jos se mies kerran on niin ällöttävä, niin itsehän olet sen valinnut. Vai etkö parempaa saa?

        Sinkku. Nuorena ottaa väärän joskus nuoret naiset.


    • tyyny väliin

      Me ollaan ratkaistu tuo lusikassa nukkuminen tyynyllä:nukutaan peräkkäin ja suht lähekkäin, mutta tyyny mun peffan ja miehen munien välissä.Silloin ei tule liian kuuma kun ei olla ihan iholla, eikä mieheni tapin omat tahtomattomat kohoilut aiheuta häiriötä jos on nimenomaan takoitus vain nukkua.Hänellä nimittäin seisoo heti jos hänen ohjaimellaan on kosketustuntuma mun pehvaan =)

      • selvä pyy

        Onneksi olen sinkku. Mä en haluaisi tyynyllä enkä ilman.


    • Muun muassa juuri tästä syystä poikaystävän hankkiminen itsellesi oli täysin turha ja merkityksetön teko. Ette pysty edes nukkumaan sovussa. That's it.

    • KOIRATYYLI!!!

      DOGGYSTYLES!!!!

    • mä tykkään nukkua

      silleen, että mun kyrpä on naisen pyllyssä, siis koko yön. Ja mikä kummallisinta niin se tykkää siitä kanssa, mutta ei kai se muille kuulu, näin meillä. Onko muilla samanlaista tai vastaavaa tapaa?

    • Skin2Skin

      Naiseni tahtoo myös nukkua erillään. Tähän auttaa kunnon seksi tai pikapano ennen nukkumaanmenoa. Jos sen jälkeen on ongelmia niin paranee vaihtamalla.

    • ironiaonperseestä

      Vaihdetaan miehiä, saat multa sellaisen jota ei halailut kiinnosta tai muukaan teoilla osoitettu välittäminen. Itse tykkäisin hirveesti olla kiinni toisessa samaan tapaan kuin jotkut eläimet tykkää mennä isoon kasaan nukkumaan.
      On tää niin väärin.
      Sama juttu seksin suhteen , itse voisin harrastella niin usein kun vaan voi, toinen ei. Säkin oot varmaan sellainen kuin mieheni.

    • vinkutivinkuti..

      välillä kun lukee näitä nykyajan parisuhteen "kriisejä" oon todella tyytyväinen että oon hankkinu kumppanin jo monia vuosia sitten..siis oikeesti!! sahatkaa sänky kahtia ja molemmat eri puolelle huonetta niin loppuupahan valitus!! ei mikään ihme ettei nykyään suhteet kestä..

      • nainen miettii

        Hirveän hyvä idea tuo sängyn kahtia sahaaminen. :D


      • vinkutivinkuti...
        nainen miettii kirjoitti:

        Hirveän hyvä idea tuo sängyn kahtia sahaaminen. :D

        Sahaa joo samalla perskanikastasi puolet ja vie kuule anopille :)


      • sairasta...
        vinkutivinkuti... kirjoitti:

        Sahaa joo samalla perskanikastasi puolet ja vie kuule anopille :)

        Hanki lääkitys.


      • sairasta...
        vinkutivinkuti... kirjoitti:

        Sahaa joo samalla perskanikastasi puolet ja vie kuule anopille :)

        Tuo on nettikiusaamista ja hyvin ilkeää. Et tajua huumoria tippaakaan. Vaan kostat ja kostat.


      • niin aivan...
        sairasta... kirjoitti:

        Hanki lääkitys.

        Niin aivan. Sairaita ihmisiä tänne Suomi24:n kirjoittaa... Erittäin pelottavaa, että joutuu näkemään tuollaista kirjoittelua ja minä kyllä tulen syyttämään Suomi24:n ylläpitoa, jos kerran muka klikkauksien saaminen ja mainostajien tulojen kasvattaminen on tärkeämpää, kuin rikollisen sisällön poistattaminen palstoilta. En tiedä mistä viestistä aloittaisin viestien poistopyynnön tekemisen, koska tälle foorumille Suomi24 ei jäisi todennäköisesti sen jälkeen kuin pari viestiä, jos laiton sisältö kokonaan poistettaisiin ja ei ne ole mun viestipoistopyyntöjä ennenkään kuunnelleet, vaan rasismi ja väkivaltakirjoittelu havaitusti jatkuu, mutta hei: kyse on julkisesta palstasta, jota saattaisi lukea jopa lapset. Pelottaa, kun en tiedä, että keitä itseni lisäksi tässä Suomi24:ssa vainotaan...


      • vai ihanko?
        sairasta... kirjoitti:

        Tuo on nettikiusaamista ja hyvin ilkeää. Et tajua huumoria tippaakaan. Vaan kostat ja kostat.

        Kenen tässä keskustelussa pitäisi tajuta "huumoria"? Näkyykö teille ts. sinulle kenties eri keskustelu kuin minulle, kun mulle näkyy sellaista keskustelua, missä puhutaan väkivallasta, kuolemisista, miehen ottamisesta naisesta vangin,muutakin rikollista viestintää ja pelottelua? Anteeksi nyt vaan, mutta sellainen Suomi24-"huumori" ei aukea minulle. Kuunteletteko ihmisten puhelimiakin ja ketä te täällä vainootte, tässä Suomi24:ssa. Mä olen nähnyt tässä Suomi24- foorumilla paitsi oman kuvani, myös useiden rakkaiden ystävieni ja läheisteni kuvia, ja en ymmärrä mitä ne kuvat täällä tekee, kun minä en ole Suomi24:n jäsen tai koskaan laittanut nettiin kuvia en itsestäni enkä kenestäkään, vaikka näillä Suomi24- KESKUSTELUPALSTOILLA olenkin nimettömästi kirjoittanut, eikä ole KUKAAN muukaan tuntemanikaan Suomi24:n jäsen. Koneellani tapahtuu myös jotakin outoa.

        Tiedoksi, että jos minua yritetään laittomalla pelottelulla näillä Suomi24-palstoilla lavastaa nettiiusaajaksi tai nettihäiriköksi, se on rikollista. Kenenkään ei pitäisi joutua näkemään ja lukemaan tekstejä, joita minä viaton olen tässä Suomi24:ssa joutunut näkemään. Se pelottelu on todella jo vienyt lähes mielenterveyteni.


      • minävainn
        niin aivan... kirjoitti:

        Niin aivan. Sairaita ihmisiä tänne Suomi24:n kirjoittaa... Erittäin pelottavaa, että joutuu näkemään tuollaista kirjoittelua ja minä kyllä tulen syyttämään Suomi24:n ylläpitoa, jos kerran muka klikkauksien saaminen ja mainostajien tulojen kasvattaminen on tärkeämpää, kuin rikollisen sisällön poistattaminen palstoilta. En tiedä mistä viestistä aloittaisin viestien poistopyynnön tekemisen, koska tälle foorumille Suomi24 ei jäisi todennäköisesti sen jälkeen kuin pari viestiä, jos laiton sisältö kokonaan poistettaisiin ja ei ne ole mun viestipoistopyyntöjä ennenkään kuunnelleet, vaan rasismi ja väkivaltakirjoittelu havaitusti jatkuu, mutta hei: kyse on julkisesta palstasta, jota saattaisi lukea jopa lapset. Pelottaa, kun en tiedä, että keitä itseni lisäksi tässä Suomi24:ssa vainotaan...

        This is paranoia. Eiköhän tuo mustamaalaaminen saa jo riittää, puhumalla moiset riidat on ennenkin soviteltu. Mutta se, että aletaan haukkua muita rikollisiksi jne, sen voi laittaa jo skitsoilun piikkiin.


    • esa väkevä

      jolsei keta kaikhian voi sisäkkäin nukhua ei kanhatha nukhua ollenkhan.
      ja sanon vaan notta kasvaa se parta vaikha ei nukhuiskhan.
      eikä kanhatha riirellä kun ei oo tiethoa kuinha kauvahan siinä kumppanis henkikhän pihisöö.
      voi jäärä paha maku kielheen jos toinhen satthuis kupsahtamahan .

    • Jätä se

      Sika !

    • nainen37

      Ymmärrän tosi hyvin, että haluat nukkua erillään toisesta.. itse koen samalla tavalla. Miehesi haluaa nukkua kiinni sinussa, koska kaipaa läheisyyttäsi!! Mitä jos köllöttelisitte lähekkäin pitkin päivää, jolloin miehesi saisi riittävästi läheisyyttä ja nukkumisongelma poistuisi.

    • Onko tämä totta

      Edelleen mietin näitä kirjoittajia, että onko korvien välissä kaikki kohdillaan... :)
      Miksi esim. tälläisiä asioita pitää kysyä muilta ja pohtia Suomi24 palstalla? Kyllä menee ihmisellä todella huonosti elämässä, asiat on näin..
      Äly hoi älä jätä teitä :)

      • heipä hei!

        No siksi, kun ne ei ne rikolliset kirjoitakaan itsestään vaikka pitäiskin OMILLA NAAMOILLAAN saada jokainen vastuuseen teksteistä joita kirjoittaa, jos on kyse laittomasta viestinnästä ja jokainen näkee, että nuo on keksittyjä tarinoita,vaan jotkut käyttää tätä Suomi24:a rikollisen viestinnän levittämiseen ja rikllisten väliseen keskusteluun, tyyliin että joku rikollinen kyylä on jossakin Facebookissamenny urkkimaan toisten keskusteluja ja nyt ne käyttää siihen tiedonvälitykseensä tätä julkista Suomi24-palstaa, siten veikkaan. Ja Suomi24 sllii niille sen. Rehelliset on täysin viattomia siihen, miten solvataan netissä.

        Minä esimerkiksi haluaisin nähdä sen jannun naaman, joka kirjoitti tähän ketjuun, että pitäisi olla koira nuolemassa naisen alapäätä: mahtais olla mielenkiintoisella psyykellä varustettu ja aika sairas tyyppi,jos kiinni saataisiin. Ja toi rikollinen mies joka laati aloitukssen: käy sääliksi, etä joidenkin moraali on niin alhaisella tasolla, että käyttävät aikaansa Suomi24:n rikollisen sisällön kirjoittamiseen. Rikolloisia tietysti, kaikki tyynni.


      • Tarvitset sauvaa
        heipä hei! kirjoitti:

        No siksi, kun ne ei ne rikolliset kirjoitakaan itsestään vaikka pitäiskin OMILLA NAAMOILLAAN saada jokainen vastuuseen teksteistä joita kirjoittaa, jos on kyse laittomasta viestinnästä ja jokainen näkee, että nuo on keksittyjä tarinoita,vaan jotkut käyttää tätä Suomi24:a rikollisen viestinnän levittämiseen ja rikllisten väliseen keskusteluun, tyyliin että joku rikollinen kyylä on jossakin Facebookissamenny urkkimaan toisten keskusteluja ja nyt ne käyttää siihen tiedonvälitykseensä tätä julkista Suomi24-palstaa, siten veikkaan. Ja Suomi24 sllii niille sen. Rehelliset on täysin viattomia siihen, miten solvataan netissä.

        Minä esimerkiksi haluaisin nähdä sen jannun naaman, joka kirjoitti tähän ketjuun, että pitäisi olla koira nuolemassa naisen alapäätä: mahtais olla mielenkiintoisella psyykellä varustettu ja aika sairas tyyppi,jos kiinni saataisiin. Ja toi rikollinen mies joka laati aloitukssen: käy sääliksi, etä joidenkin moraali on niin alhaisella tasolla, että käyttävät aikaansa Suomi24:n rikollisen sisällön kirjoittamiseen. Rikolloisia tietysti, kaikki tyynni.

        ja foliohattua. Sekopäistä läpänderiä vailla minkäänlaista tolkkua. Ja mitään et oo muka ottanut.


    • Unen laatu parani

      Mielestäni uunen laatu on paljon parempi kun saa rauhassa nukkua. Olemme erilaisia ja sen jälkeen kun muutin toiseen huoneeseen olemme molemmat oltu tyytyväisiä. Minä en valita että hän kuorsaa ja molemmat saavat nukkuva miten ja milloin haluaa. Seksi ei ole siitä kiinni että on oma makuuhuone, joskus rakastellaan hänen ja joskus minun makuuhuoneessa, olemme olleet 23 v naimisissa joten tsemppiä sinulle. Seurustelin nuoruudessa miehen kanssa joka oli sitä mieltä että pitää nukkua nenät melkein vastakkain ja hänkin suuttui kun en suostunut siihen. Suhde ei kestänytkään kuin parisen vuotta ja olen tyytyväinen että erottiin. Tee niin kuin itse tuntuu oikealta ja hyvältä.

    • Ion Dymu

      Sinulla on niin hyvä peppu, ettei mies saa rauhaa unillensa ilman jatkuvaa kosketusta. Sinun tulee amputoida jalkasi ja pakarasi, jotta liittonne alkaa taas toimia.

    • dshfgh

      Jos ei ole ongelmaa, tehdään ongelma. Ap on luultavasti ikivanhapiika joka ei ole koskaan nukkunut kenenkään vieressä. Säälittävää sakkia tuollaiset luuserit.
      Häpeä tai hyppää järveen, laardiperse.

      • heipä hei!

        Aika turhan iso kehusana rikolliselle, joka aloituksen laati, että olisi muka "ikisinkku laardiperse". Kyllä katsos noilla Suomi24-rikollisilla aina on kaveri- ja varmaan naisseuraakin kaltaisistaan k*sipäistä viattomien kunnon kansalaisten nettivainoamisen nimissä, mutta sen mä vaan sanon, että te ootte rosiksessa, jos minä todella päätän tehdä ison numeron siitä kohtelusta, mitä olen Suomi24:ssa saanut. Mä satun katsos tuntemaan vaikutusvaltaisiakin ihmisiä, ja kukaan niistä tuskin tykkäisi, jos saisivat tietää, että miten minua viatonta yliopisto-opiskelijaa on rikolliset alkaneet vainota tässä Suomi24:ssa, pelkän keskustelupalstalla kirjoittamisen perusteella, KUN se kohtelu mitä olen näillä Suomi24- keskustelupalstoilla osakseni saanut, on ollut minua kohtaan ilmiselvän laitonta.

        Jos rikolliset pysyisi nyt nettiaikoinakin omissa sakeissaan ja jättäisi viattomat rauhaan, olisi hyvä. Ja se ihan todella tarkoittaa ei, jos nainen vain nukkuu miehen vieressä, vaikka tätäkään ei pitäisi tollasille kunnianloukkaajille rikollisille julisesti näillä nimettömillä palstoilla edes alentua sanomaan.


    • avio särkyi

      Minun isokokoinen mieheni aina halusi nukkua lähellä ja samoin minä mutta se probleema oli siinä että nukkuessaan hän automaattisesti pani raskaan käsivarren minun rinnan tai vyötärön yli ja se aina herätti enkä loppujen lopuksi enää saanut unesta kiinni.
      Siitä tuli unettomuus ja sitten riita. Surullista. Avioliitto kesti 7 vuotta.

    • seee44

      Tässä tulee turvautua asiantuntijan apuun. Vaihtoehtoja teillä on kaksi. Lakimies kirjoittaa avioehdon/sopimuksen, jossa sovitaan koko roska lusikkoineen ja säälipanoineen tiskikoneen tyhjennys kaupan päälle. Toinen vaihtoehtoinen asiantuntija on parheterapeutti. Siitä se soppa alkaa, mutta sittenpähän ette ole yksin ongelminenne. Good luck.

    • zöhö

      >"Poikaystäväni suuttuu aina kun kiemurtelen pois lusikasta"

      LoL

    • Maan rakentajat

      Poikaystäväsi voisi ottaa vierelleen vaikka ison munakoison joka tuoksuisi luonnolle nykyisen sijaan ja josta voisit haukata yöllä herätessässään ilman riitoja asennoista.Siinä näkisi samalla unta äidistään tai tulevasta anopistaan ja nukkuminen tuntuisi turvalliselta.Munakoiso on luonnosta kuten mekin mutta Jumala oli katunut että oli ihmisen luonnut,jolla hän tarkoitti kai etupäässä naista eli Eevaa koska oli joutunut poistamaan tämän Aataminkanssa paratiisistakin.Nyt on oikeusvaltiossammekin kääntynyt komento akkavallaksi mikä kaikessa näkyy.Nainen joka luotiin Aatamin kylkiluusta on nyt käärinnyt etumatkan umpeen ja ohittanutkin miehen reilusti.Miehet kuolevat keskimmäärin 20 vuotta aijemmin ja pitävät kynsihampain kiinni oikeuksistaan.Naisilla on maassamme vain yksi vankila loput lukemattomat ovat miehiä varten.Jos suhde olisi sama riidoissa tai niiden aloitteluissa olisit asiat ymmärrettävissä.Nyt tuntuu kuin olisimme ennakoinneet umtsia jo omassakin maassa ellei kansainvälisyydessäkin.

    • Katja9

      Olet naurettava; hanki oma koti ja elämä ja lopeta tommonen äijien kanssa makaaminen. Osta dildo.

      • heipä hei!

        No ei se tai sinä varmaankaan lopeta, koska sillä tai sulla varmaan (ainahan rikollisilla on ja ne sikiääkin eniten..) on jo äijä ja rikollinen sellainen ja on vielä niin tyhmää tää teidän kirjoittelu tässä Suomi24:ssa, että yhtään välittämättä Suomi24:n tai edes lain säännöistä kirjoittelette rikollista viestintää mun silmille...

        Onko Suomi24:n kirjoittavilla epätoivoisiakin talousongelmia, kun täytyy sivullisia havaitusti osallistaa tuohon, että jotkut hmm käyttää kaiken aikansa kirjoittamalla rikollista viestintää nettiin, tähän Suomi24:n? Ei mullakaan ole omaa kotia ja ihan vuokralla vaan asun, eikä tasan kuulu olla niillä ainakaan, jotka vainoaa rehellisiä ihmisiä netissä valehtelulla.


    • Happpea

      Minusta olisi ihanaa nukkua lähekkäin, mutta en pysty.

      Toisesta huokuu sellainen lämpö ja kuumuus, etten pysty nukkumaan. Nukun muutenkin viileässä ja tuuletusikkuna auki....

    • sam8

      Kyllä sitä nyt pitäs pystyy lähekkäin nukkuu sillon ainakin tietää et kummatkin välittää toisistaan

    • Ihanaa on läheisyys

      ihana nukkua lähellä, olen elänyt pitkään kylmässä suhteessa, jossa mies ei rakastanut. Nyt roemuitsen käpälöinnistä ja kosketuksesta. Lusikassa tai muuten läellä, kunhan lähellä.

    • .....

      Parisuhteessa ei ole välttämättä pakko nukkua edes samassa sängyssä tai edes samassa huoneessa. Monilla menee parisuhteessa loistavasti, vaikka eivät nuku samassa vuoteessa tai samassa huoneessakaan.

    • kultapöly

      Meillä mä kuorsaan kuin karhu vaimo valittaa . Mutta rakkaus voittaa kaiken. aamupusu joka aamu .Vaimo jää koisii mä töihin. niin ne päivät vaihtuu jo yli 20v yhessä taaplattu ja vielä vihelllelään ja nauretaan yhessä iloja..

    • Unihäiriöt

      Nykyäänhän suositellaan oikein, että parhaimmat unet saa kun kukin nukkuu pääsääntöisesti ihan eri huoneessa. Ei tarvitse kärsiä toisen mahdollisesta kuorsauksesta tai tönimisestä. Nuorilla kokemattomilla pareilla se voi tietenkin olla joskus hankalaa kun halutaan omistaa toinen oikein kunnolla.

      • unikalle13

        Nuoret vastatavattuaan haluavat olla mahdollisimman paljon lähekkäin koko ajan ja jatkuvasti. Eikä se nyt mitään omistamishalua tartte olla.


    • onnenllinen siknu

      On se kumma kun parisuhteessa tulee riitaa jos jonkinnäköisistä turhista asioista,miksi ette elä sinkkuina niin voi piereskellä ja kieriskellä miten tahtoo omassa 160 cm leveessä sängyssä.Minä olen erittäin tyytyväinen elämääni näin sinkkuna ja voin silloin tällöin käydä vaikka maksullisissa naisissa ja elämä on taas mukavaa kun on pussit tyhjennetty.BITTU riidelkää ja kinastelkaa te parisuhteessa olevat typerykset!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Vaimon mies

      Entä kompromissiratkaisu: suostut joskus nukkumaan lusikassa ja joskus etäämpänä?

      Meillä nukutaan hiukan kauempana toisistamme, mutta riittävän lähellä, jotta voi tarvittaessa koskettaa toista kesken unien, jos tulee ikävä.

      • Vaimon mies

        Niin ja meillä tehdään käsin asiat ja eri huoneissa sekin.


    • Nauraa ääneen

      Ihan oikeesti, onpa todella ISO ongelma elämässä...!!?

    • Minusta tuo on aika monisyinen juttu. Itselläkin on ollut oikeastaan kaksi kertaa sellainen mies joka ois tykännyt nukkua lähekkäin ja pakottivat aina tulemaan lähelle yöllä. Minua se ahdisti. Päivällä sitten kun minä olisin halunnut pusia ja halia niin työnsivät monesti pois. Että joku oli ainakin niissä suhteissa pielessä. Joku sanoi hyvin tuolla alussa että miehen päässä on vikaa jos sellaisesta suuttuu.

      Mutta tuo että nukutaan kerta kaikkiaan eri huoneissa, on ihan hyvä vaihtoehto. Se vaan täytyy tosiaan tapahtua molempien halusta. Muuten sekin on ehkä merkki jostain ongelmasta.

      No, ei ole ollut 5,5 vuoteen tuota ongelmaa kun on itsekseen elänyt. Olen kyllä paljon miettinyt että toivoisin sellaista miestä jonka kanssa nuo nukkumisasiat menisi yksiin. Minulle se on aika tärkeä juttu.

    • parvekeunta

      Meillä ei nukuta meillä PANNAAN niin että ryske käy ja aktin jälkeen pistetään muija nukkumaan parvekkeelle ...

      • heipä hei!

        Aha? Ihanko totta.Mä valitin just eräälle läheiselleni kun mun kone temppuilee ja hän oli sitä mieltä, että maksan kiskontahintaa virustorjunnasta. Ihan varmasti: Miksi minä joudun lukemaan rikollisten viestintää julkisesta Suomi24:sta?


      • Maksat siis tyhmä
        heipä hei! kirjoitti:

        Aha? Ihanko totta.Mä valitin just eräälle läheiselleni kun mun kone temppuilee ja hän oli sitä mieltä, että maksan kiskontahintaa virustorjunnasta. Ihan varmasti: Miksi minä joudun lukemaan rikollisten viestintää julkisesta Suomi24:sta?

        virustorjunnasta? Ei prkl, imuroi Avast ilmaiseksi. On paljon kevyempi ohjelma kuin joku F-Secure tai moni muu. Toimii eikä maksa mitään.


    • sopii kummallekin

      Itse tykkään halia ja pitää naista kainalossa, mutta kaipaan myös tilaa nukkuessa.
      Siksi köllötellään ensin kainalokkain aikamme ja sitten pyydän häntä kääntymään selkä minuun päin tai ylöspäin silittelen hänet hieman kauempaa uneen ja nukahdan itsekkin käsi hänen päälle.. Kääntyilempähän sitten miten kääntyilen yöllä. jos herään silittelen häntä varovasti. aamulla siirrytään taas kainalokkain toviksi ja aamupalan jälkeen kainalokkain oloa jatketaan.

      • heipä hei!

        Ihanko totta? Naisesko persettä sä nuolet, ton nimettömän tekstin perusteella, rikollinen? Ja kuka vammainen käyttää sanaa "halia"? Ei olla seksipalstalla, minä ainakaan en ole, vaan kyseessä on nimetön Suomi24:n "riidat ja sopiminen"- niminen keskustelupalsta, mihin minut sivullinen johdateltiin Suomi24:n etusivulta lukeman tuota nimetöntä törkyä.


    • EROTKAA!

      Nuku sohvalla petturi!!!

    • Impossible Man

      Oishan se kiva löytää sellainen nainen, joka pitää läheisyydestä ja siitä että voi nukkua lähekkäin.. ei taida kovin montaa löytyä, jos tämän ketjun kirjoituksia on uskominen.

    • antti rokka

      Jumakau kohelot!
      Sehän on hienoo että yleensä saa nukkua ja herätä!
      Kun veli päälle painoi ja ampui minkä ennätti ni saattoi nukkua ikuiseen uneen helpostikin.
      Menkää kirkonmäelle lukemaa kivistä, kun parikymppiset miehenalut makaavat ja hartaasti uumenissaan.
      Mieti sitten missä lusikka-asennossa itte on hyvä olla!

    • vääpelin pojanpoika

      Totta toikin, "antti rokka"
      TALVISOTA KUITENKIN OLI JA MENI JO!

      Hmmm...
      Lähelläolo- ja lämpötilaongelma vaikuuttas oleva hyvinkin yleistä naisilla. Mitä nyt olen puheita kuullu ja itsekin kokenut...

      Miksi voi miksi naiset, se makkari pitää lämmittää hellelukemiin, että teitä ei palele? Kais siinä nyt kuka tahaan tukahtuu ja nukkuu huonosti, jos makuuhuone on melkein kuin sauna :o

    • Mikko1879

      Poikaystäväs tilas just sohva yön.

    • Ville37

      Onko mitään ongelmaa ollut Wc-pytyn kanne tai hamamstahnatuubin kanssa?
      On meinaan tuloillaa, samoin maitopurkin paikka jääkaapissa olis sitä seuraavana.Nauran täällä räkäposkella kahdesta syystä
      siitä, että jonkun elämä on sellaista pilvihuttua ja ruusuilla tanssimista, että tuosta saa ongelman ja sitä ,että kun tuosta ollaan saatu kärpäsestä härkänen niin sitä ei ammuta tykillä vaan siihen otetaan koko patteristo.

      Vaimoni nukkui aina lusikassa, minulle se tarkoitti puutunutta kättä ja kuumuutta 12 vuotta..Ja yhtäkään yötä ja puutunutta kättä en vaihtaisi pois

    • blaldkaslkd

      Voi voi näitä pariskuntien ongelmia buuhuu

      • heipä hei!

        Vai "pariskuntien" ongelmia? Rikollisuttahan tällä foorumilla on... No minä ainakin voin sanoa, että kun minulla ei ole edes käyttäjätunnusta tänne Suomi24:n koskaan ollutkaan, en ole osallinen teidän sairaiden ja häiriintyneiden viha-ja väkivaltakirjoitteluyhteisöihin, vaikka kuinka Suomi24:n etusivulta ja näillä keskustelupalstoilla harjoittaisitte mulle anonyymeina rikollisuutta. Sen olette mulle tehneet, että ainoastaan pelkään ja inhoan internetia nykyisin. Haluaisin tässä Suomi24ssakin keskustella normaalien ihmisten kanssa näillä Suomi24-keskustelupalstoilla käydessäni, enkä rikollisten väkivalta- ja viha- ja uhkailijakirjoittajien kanssa, jotka luo käytäjätunnnuksia viattomien nimiin ja fuulailee palstoilla kaltaisiani tavallisia tietokoneen käyttäjiä.


    • aikaa+läheisyyttä

      Meillä oli niin päin, että minä (nainen) olisin halunnut nukkua lähellä, mutta hän (mies) haluaisi mieluummin nukkua omassa rauhassaan. Suutahdin ensin, kun hän käänsi minulle selkänsä. Ymmärtäväisenä hän nukutti minut ensin kainalossa ja siirtyi sitten kauemmas. Nykyisin useimmin harrastamme "iltapuhteet" ja halaan häntä vielä läheisyyden tarpeeseeni, mutta kun uni alkaa tulla, haluan yleensä itsekin pitää häneen vähän väliä. Useimmiten haluan vähän koskettaa hänen päätään tai pakaraa, ihan vaan kontaktiksi, että tiedän ettei katoa minnekään.
      En ole hirveän luottavainen persoona (lapsuuden/nuoruuden/elämänkokemukset vaikuttavat), ja sillä on varmasti tekemistä senkin kanssa, että kaipaan hellyyttä, pelkkä S ei riitä. Eikä auta yhtään, vaikka toinen vannoisi taivaat, vaan hellyys on se todiste toisen välittämisestä. Jos hän ei olisi ajatellut minua tarpeeksi, niin että antaa minulle sen mitä tarvitsen, olisin varmasti pitänyt suhdettamme tunnekylmänä ja lähtenyt. Lisäksi, ainakin meillä oli tietyssä vaiheessa aika kovaäänistä riitelemistä, mutta aika taisi tasoittaa sitäkin. Riidellään edelleen, mutta sillä lailla, että ei tarvitse sen takia pelätä suhteen kariutumista.
      Tällaiset "pienet tärkeät" asiat ovat niitä, joissa testataan, oppiiko pari pelaamaan yhteen hiileen vai eroaako se. Toivottavasti jokainen pari löytää tapansa saada toinen tyytyväiseksi ja samalla olla itse tyytyväinen.

      • vai niin?

        Ketä kyttäät ja keiden "riiteleminen" sinua kiinnostaa? Minua tässä Suomi24:ssa vainoavaa kiinnostaa asiattomasti mun iäkkään perheeni asiat ja minä. Vai "kovaäänistä riitelemistä": Mitäs jos pitäisit huolesi vaan omista asioistasi ja jättäisit rehelliset rauhaan? Vai haluat "koskettaa päätä ja pakaraa"? Ketä sä valehtelet netissä pedofiiliksi ja miksi, porsas? Rahaa et tule saamaan viattomista ihmisistä, jos se on motiivisi tässä Suomi24:ssa sairaalle kirjoittamiselle. Minä olen kyllä tietoinen, että on ihmisiä, jotka kadehtivat minua ja mun tavallista perhettäni: he ovat sellaisia porsaita, että vaikka ensin kiusasivat minut alaikäisenä psykoosiin asti ne perheeni ulkopuoliset, niin yhä vielä ne olis innokkaita vainoamaan minua tai mun rehtiä perhettäni ja se ei käy.

        Sadomasokismia, pedofiliaa vaiko mitä, toi nimetön teksti? Kiitoksia, mutta Suomi24 on opettanut mulle sivulliselle näitä Suomi24- keskustelupalstoja lukeneelle ainakin sen, että ikinä en netistä seuraa hakisi: täynnä sairaita tää koko internet ja en ole nyt seksi-palstalla, enkä koskaan käy sellaisilla, vaan vihaan internetia.


    • näin meillä mennää

      Meilläkin oli yhessä vaiheesaa tommonen riidan aihe, mutta kumman nopeasti mies ymmärti mua etten yksinkertaisesti pysty nukkumaa liian kuumassa. Monena yönä peräkkäin kun heräsin huutaen painajaisiin niin mies todellakin alko antaa iltaisin mulle tilaa nukkua.
      Toki iltaisin on aivan ihanaa makoilla oman kullan kaikussa ja kattella telkkaria ennenku uni tulee. Monesti olen miehen kaikkuu nukahtanuki, mutta sitten mönkiny omalle puolen petiä kun tullu ihan liian kuuma.

      Nyt näin kesäaikaa monet yöt ollaa nukuttu eri huoneissa, koska yöt ollu iha törkeen kuumia ja hiostavia. Eikä siitä enää mitää riitaa olla saatu kehitetyks. Yleensä menny nii et mies nukkuku olkkarin sohvalla ja mä makkaris. Aamusta kun mä oon noussu ni oon sit patistanu miehen makkariin nukkuu et mä saan tuusailla olkkarissa omiani. :)

      • vai niin.

        Ihanko totta?


    • vai niin?

      Minä haluaisin, että poliisi tulisi tänne minun koneelleni katsomaan kanssani, että mitä tällä mun koneella oikein tapahtuu! Missä v*tun "lusikassa nukkuminen"? Mitä s*tanan sekopäitä nettihäiriköitä tänne Suomi24:n kirjoittelee? Ja miksi vainoatte puhumalla kuolemisista ja muusta, pelotellen minua keskustelupalstajutuillanne?

    • hgty

      Parisuhteessa pitää nukkua päällekkäin.

    • Ei mitään ongelmaa

      Suikun, iltakahvin tai teenjälkeen ollenme molemmat voineet nukkua ilman rihmankertämään toistemmevieressä.Mikä sen mukavampaa,kun olla raakkaan aviopuolison kainalossa ja hyväillä häntä ennenkun nukahtaa.Näin on tehty jo 25 vuotta voiko todella olla ihanampaa,kun rakkaan aviopuolison syli.

    • Liimakainen

      Hi,hi ihmisvillathan eivät kuivu tavallisessa sängyssä,niipä olemme yhteisestä aloitteesta alkaneet Raijan kanssa nukkumaan kerrossängyssä aina iltatoimien jälkeen.

    • väärä parisuhde

      oikeassa aina kiinni rakkaassa, siis näin >, eikä tai >

    • Ei nukkuminen

      ongelma tuossa vaan lämpötilaerot.

      • toinen palaa ja

        toinen ei. Toki ainahan sitä ihminen voi saunaankin tai avantoon välillä mennä, mutta eihän sitä koko yötä silleen voi olla.


      • mistäkö tiedän
        toinen palaa ja kirjoitti:

        toinen ei. Toki ainahan sitä ihminen voi saunaankin tai avantoon välillä mennä, mutta eihän sitä koko yötä silleen voi olla.

        tietysti omasta kokemuksestani. vaimoni aina tahtoo paljaat kuumat rintansa minuun työntää ja minä saan koettaa liiallista kuumuutta välttää. hän oikein rakastaa sitä, että kun minä olen käynnyt vilvoittautumassa vedessä ja viileänä olen lähellään, niin sitten saa sitä vilpoisuutta itseensä pyrkiä saamaan tiiviisti lähelle tulemalla koko vartalon alueella, ja vieläkin kiinteämmin, jos mahdollista. toki lämpö on välillä ihan mukavaa myös, mutta eihän sitä koko yötä voi kukaan jaksaa.


    • apllex

      ap;vaihdetaan päittäin nukkumakaveria, minäkin haluaisin nukkua kuin miehesi ja sinä taas nukut kuin mieheni. olisivat molemmat parit tyytyväisiä nukkumaankäydessä...

    • makuuhuonekeisari

      Äh. Me olemme nukkuneet ensimäisen lapsen syntymästä lähtien omissa makuuhuoneissamme. Nyt lapsia on 3 ja erillään nukkuminen jatkuu kunnes lapset muuttavat asumaan omiin huoneisiinsa. Siihen asti nukun yksinäni omassa rauhallisessa ja viileässä makuuhuoneessa.

    • Aikuinen nainen

      Kysymys on siitä, että olette molemmat idiootteja. Erotkaa! Ja hankkikaa todellisia ongelmia elämäänne.

    • kusi1

      vitun.huorat ja kusipellet kuolkaa vittuun saastat

      • hfdoijh6

        Ja minä kun luulin ,että mulla viiraa


      • Tohtori Ei
        hfdoijh6 kirjoitti:

        Ja minä kun luulin ,että mulla viiraa

        Täällä on sellIaisten paranoidien, aggressiivisten ja persoonallisuushäiriöisten kokoonajot, että huvittaisi, elleivät olisi joka ketjussa puhumassa omituisia harhojaan. Avohoito on kaunis asia.


      • heipä hei!
        Tohtori Ei kirjoitti:

        Täällä on sellIaisten paranoidien, aggressiivisten ja persoonallisuushäiriöisten kokoonajot, että huvittaisi, elleivät olisi joka ketjussa puhumassa omituisia harhojaan. Avohoito on kaunis asia.

        No äläs nyt: paranoidit, persoonallisuushäiriöiset ja aggressiivisetkin osaa ihan noudattaa lakia, jos ei ole internetkäytöksen moraaliin puutteeseen perustuvaa perustavanlaatuista koppavikaa, kuten Suomi24:n ja ylipäätään netin rikollisilla kirjoittajilla on. Minkä takia muuten vihaat avohoitopotilaita? Pidätkö itseäsi niin terveenä, että sinun mielestäsi jos joku on avohoidossa, niin sinä olet muka parempi ihminen, kun et ole itse siellä? Avohoidossa Suomessa olevat ihmisetkin on sentään jonkinlaisessa seurannassa, mutta rikollisia todennäköisesti ei seuraa kukaan, jotka kaikki päivät kirjoittavat tässä Suomi24:ssa laitonta ja väkivaltaista tekstimateriaalia, kun rikollisethan on omasta mielestään "terveitä". No mä voin sanoa, että tässäkään keskustelussa ei ketään muuta psyykeltään tervettä kirjoittajaa ole ollut, kuin minä.

        Ja minä olen se, jota vainotaan, vaikken ole tehnyt mitään muuta, kuin kirjoittanut _nimettä ja naamatta_ tässä Suomi24-keskustelupalstoilla satunnaisesti. Olen varma, että niillä jotka tässä Suomi24:ssa "keskustelijayhteisöihin" kuuluu, niin niistäkin läöytyisi enemmän psyykeltään häiriintyneitä, kuin minä tai kukaan minun koskaan tuntemani. Se taas on sitten vikrkavallan asia, että jos päästään pöpien annetaan jatkaa väkivaltaista ja laitonta nettikirjoittelua, mutta v*ttu itse ainakin antaisin melkein mitä tahansa, jos en koskaan olisi ollut niin tyhmä, että klikkasin tähän Suomi24:n , koska en olisi välttämättä välittänyt tietää, että Suomen maa on täynnä täysin vailla moraalia nimettömässä netissä keskustelupalstoilla toimivia aikuisia ihmsiä.


    • h0r0777

      ottakaa koira mukaan sänkyyn koiran limastakyrpaa sekaan koira lipittaa horon vittua.saatana

      • harri soikkeli

        Meillä muija on niin kova kuorsaamaan, että meikä muutti autotalliin ensin nukkumaan ja nykyään asunkin siellä. Avioliitto parani heti kerralla. Enää ei tarvi nähdä muijaa ku ohimennen ja meikä saa autotallissa olla rakkaiden kanssa, työkalut ja vempeleet.


    • herregyyd 24

      voi sitä sängyssä olla lähekkäin ennen nukkumista.mutta itse tarvitsen tilaa nukkuessa,ja pyöriessä.ei ihmisten tarvitse olla kuin iilimadot kiinni toisissaan nukkuessa.jos joku siitä suuttuu menkööt lasten kamariin nukkumaan.jos jollain on niin pienet aivot että asiasta on rautalangasta vääntää malli menköön isänsä ja äitinsä luo asumaan ja nukkumaan.

    • 2016

      Erilaisia "nukkumiskausia" on mieheni kanssa ollut vuosien varrella. Kun lapset oli pieniä niin saattoivat ängetä yöllä samaan sänkyyn ja nukuttiin ahtaasti.
      Alkuaikoina nukuttiin ihan kylki kyljessä.
      Jossakin kohdassa oli univaikeuksia ja nukuttiin samassa sängyssä, mutta kaukana toisistamme.
      Nyt taas kihnuttamisvaihe ja nukutaan joko lusikassa tai niin, että miehen jalat on nostettu minun jalkojeni tai lantioni päälle. Näin siis nukahtamisvaiheessa. Yöllä molemmat tietenkin vaihtavat asentoja.
      Mieluisa uniasento on muuttunut ja muuttuu. Auttaisiko aloittajaa tosiaan se, että menisitte illalla nukkumaan sylikkäin -tyylillä ja myöhemmin sitten kumpikin nukkuisi omillaan? Esimerkiksi selät vastakkain voisi olla kompromissiasento.

    • Kokemusta on

      Hommatkaa erilliset sängyt. Molemmat saa nukkua kuten haluaa. Lusikkaa kaipaavalle riittää iso tyyny. Ko. lähinnä siitä että tottunut nostamaan toisen jalkansa ylös nukkuessaan. Ei ole mitään tekemistä läheisyyden kanssa vaan ruumiinrakenteen, jokaisella on oma nukkumisasentonsa jossa uni tulee parhaiten.

    • ei lusikassa van sängyss

      Onko teillä tarpeeksi läheisyyttä päivällä? Itse tarvitsen nukkuessa tilaa, mutta ennen nukahtamista ja ennen nousemista on kiva olla kainalossa tai tappituntumalla. Nukkua en niin voisi. Olisiko oikean keskustelun paikka jos toisen pitää mököttää siitä että toinen ei nuku lusikassa. Itselleni yöllä riittää kun jalka tai käsi tuntee että toinen on siinä. Ja päivän mittaan halutaan ja pusitaan kun keritään. 3 muksua tahdittaa arkea. Ja sitä on riittänyt jo kohta 13 vuotta

    • MARI K

      meidän perheessä nukutaan eri huoneissa, meillä on molemmilla oma makuuhuone, ja se on osoittautunut parhaaksi!

      Suosittelen nuorillepareillekin omaa huonetta molemmille, erotiikastakin tulee jännittävämpää! En viihtyisi kenenkään hikisessä kainalossa!! Saan unenkin paremmin, kun on iso tila ja viileää!
      Jos ei ole kahta makuuhuonetta, voi toinen nukkua olohuoneessa!

    • rok´sah

      2 sänkyä.

    • harddaysnight

      Minun eukko haluais nukkua pykälässä koko yön , mutta mulla ei taho pysyä seisokki koko yötä. Mitä tehä , kuka Leelian Lepotuoli ossais vastata..?

    • nymfi1

      Meillä nukutaan eri huoneissa mutta seksi jutut hoidetaan samassa vuoteessa, kummallakin on tilaa ja eikä meitä ole millään lailla häirinnyt, yhteisiä vuosia jo lähes kolmekymmentä.Seksi on loistavaa eikä mustasukkaisuus hierrä parisuhdetta

      • näin se on

        Se on fiksua. Ei siitä samassa sängyssä nukkumisesta ole oikeasti kuin harmia.
        Toinen potkii ja lyö kieriskellessään ja peitto on aina väärällä puolella.
        Kuorsaamisesta ja kaasunpäästöistä nyt puhumattakaan.


    • puurolusikat

      Kyllä se ottaa päähän kun ruoka ei pysy lusikassa, mutta ei siinä nyt sentään nukkua tarvi :(

    • pökäle

      Enpä tiiä onko suhteessa mitään tiettyä nukkumismallia, sit ihmetyttää jos nukutaan eri sängyissä. Mul eka mies ei ollu tottunu siihen mut sit alko tykkäämään ja ei kummankaa tarvi olla toises kii 24/7.

    • Pekkakunnonmies

      Meillä jos nukutaan lusikka-asennossa niin rouva vuotaa reisille. Tulee turhaa lakananpesua ja kustannusta.. Nyt välissä ns. turvapeitto niin kumpikin voi nukkua rauhassa eikä mitään jälkitraumaa jää mahdollisesta raiskausyrityksestä. Kun toinen nukkuu niin silloinhan hän on tahdottomassa tilassa ja epäsiveelliset ajatuksetkin voidaan tulkita raiskauksen yritykseksi. Aamuisin sitten herätään virkeänä puuron keittoon... Voimia kaikille äipille jotka joutuu nukkumaan väärässä asennossa !

    • näinmeilläpäin

      Me nukutaan miehen kanssa oikein lähekkäin, mies tykkää laittaa käden mun ympäri ja kummatki nautitaan toistemme läheisyydestä, niin nukkuessa kuin muutenkin. Mutta mutta.. Mulla sama että tahtoopi tulla kuuma jossain vaiheessa ja oon myös aika kova pyörimään ainakin aluksi. Mä miehelle välillä sanonkin että nyt täytyy mennä kauemmas kun on kuuma ja se on miehelle ok. Välillä saatan tulla miehen kainaloon takaisin ja nukkua siinä.

      • jukkis69mieluusti

        Mäkin saatan joskus tulla vaimon kainaloon mut siitä seuraa sotkua ja ylimääräistä huutoa. Joudun sitten pesemään lakanoita. Vaimon kainalossa en ole oppinut pyörimään..


    • matti v.

      meikä nukkuu ainaki eukon pillun päällä.

    • eri aterimet

      Eiks teill oo muuten elämää?

    • Jasmin69-

      Meillä poikaystävä nukkuu lattialla kun mua ärsyttää sen tuhina. Oon monta kertaa sanomut että nukkuisi hiljaa mut ei se tehoa.. sitäpaitsi vonkaa pillua vaikkei sillä siihen mitään oikeutta kun se on mun. Oon aatellut erota poikaystävästä mut kun se maksaa vuokran ja kaiken niin se on hankalaa.... Voiskohan saada oikeuden päätöksen että sen pitäis maksaa mun eläminen myös eron jälkeen. LOL Jasmin

    • kope1

      Ja sillä
      sipuli.

    • 160x200

      6 vuotta yhteistä eloa (ollaan jo viisikymppisiä molemmat) ja useimmiten minä menen aikaisemmin nukkumaan kun miehen ei tarvitse aikaisin herätäkkään.
      Jos yhtä aikaa tullaan sänkyyn ja lueskellaan tms ja minua yleensä aina alkaa nukuttamaan ensin ja käyn kyljessä kiinni ja sitten siirryn omaan nukkuma-asentooni = kyljellään toinen jalka koukussa ja alapuolella oleva käsi suht suorana tyynyn alla. Eikös se ole se elvytysasento? Ja kasvot seinää kohti ettei lukuvalo käy silmiin.
      Ja jos yhtäaikaa aletaan nukkumaan, saatan olla vähän aikaa miehen kainalossa, mutta siinä tulee kohta kuuma. Käännyn selin ja peruutan miehen kainaloon taas vähäksi aikaa ja miehen käsi on minun vyötäröllä. Uni kuitenkin tulee yleensä vasta kun en ole miehessä kiinni.
      Mies nukahtaa helposti parissa minuutissa ja missä tahansa asennossa.
      Mutta tähänkin on ollut totutteleminen, alkuun en tykännyt että jouduin yksin menemään nukkumaan ja hän koitti olla kärsivällinen ja tulla "nukuttelemaan". Nyt se ei enää haittaa ja suomme toisillemme omat nukkumatavat.
      Saman peiton alla ollaan kuitenkin koko ajan nukuttu ja se jo tuo läheisyyttä vaikka ei ihan kiinni ollakaan.

    • ei nukuta ei

      Sillon kun hässitään, sillon EI nukuta!

    • hernekkeittoa....

      Kannatta käydä vieraissa. Kerrot sen miehellesi ja aina nukkumana mennessä kehut kuinka oli mukavaa viraissakäynti. Toinen vaihtoehto on, että juot tunti ennen nukkumaan menoa litran kirnupiimää ja muutaman kanamunan. Tämän jälkeen päästätä muutaman kovaäänisen pierun peitonalla ja kerrot miehelle, että vatsa on sekaisin. Uskon kyllä, että näillä keinoilla saat nukkua ihan rauhassa.

    • veinäp

      Meillä yleensä koira nukkuu keskellä joten ihan rauhassa saa olla vaimolta ja nukkua rauhassa omalla puolellaan.

    • hubuyjk

      Meillä nukkuu kissat minun vieressä ja vaimo nukkuu olohuoneessa koiran kanssa.Suhteemme on kaikin puolin hyvä.

    • mies_vm86_-

      No siis mikäs siinä jos tykkää nukkua kiinni toisessa. Mutta kyllä ne yöunet alkaa jossakin vaiheessa painamaan päälle koska en minä ainakaan pysty lusikassa nukkumaan niin hyvin kuin omassa tilassani. Toinen hieman kyseenalainen juttu on se että kun nainen nukkuu mun kainalossa. Tokihan se on kivaa ja eise kyllä kättäkään pahemmin rasita kun juuri niskan koho kohta on mun hauiksen kohdalla. Eli kainalossa nukkuminen on ihan ok. Toki jos sun poikaystäväs haluaa että nukut lusikassa niin voihan sitä nyt sänkyyn mennessä jonkin aikaa viettää sellaisessa asennossa. Pitäkää nyt edes toisianne kädestä kiinni nukkuessanne. Ehkä pojalle voi tulla tunne ettet halua hänen kosketustaan läpi yön niin siksi et pysty nukkumaan kunnolla koska ahdistaa kosketus. Kun annat käden pojalle niin se merkkaa sitä etät haluat olla häneen kosketuksessa ja se on suuri asia.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2052
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      55
      1924
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe