Kyllä kannatti kesyttää juudan tytsy.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11414523#comment-61113524-view
Jumalan anteeksianto ristillä anteeksiantavalta Jeesukselta on MITTAAMATON!
KATSOKAA, KATSOKAA !!!
17
62
Vastaukset
- kiitosriittäätämälaj
No joo eiköhän tuo sinulta jo riitä tällä erää!
- analyysi
Katsotaan riittäkö!
- silminnäkijä
Riittää se, älä jatka häiriköintiäsi enempää !
- analyysiä
Miten niin häiriköintiä? Suomi24 on vapaa foorumi ja jos jokin asia on hyvä, niin silloin se on hyvä nostaa ylös otsikkoon!
- evangelina*
Juudan tytsy näyttää tehneen vaikutuksen.
Entä mitä pitää aloittaja tytsyn viimeisimmästä ketjusta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11417289 ?- analyysiä
Onko tuo siis sinun aloitus?
- evangelina-tytsy*
analyysiä kirjoitti:
Onko tuo siis sinun aloitus?
Juuh. On. Eikös minua kirjoituksesta tunnista?
- ´analyysiä
evangelina-tytsy* kirjoitti:
Juuh. On. Eikös minua kirjoituksesta tunnista?
No ei oikein, kirjoitin sinne kyllä aika paljon ja just selvitin miten autojen värit löytyy symbolisena kuvauksena hevosilla ratsastavien haarniskojen väristä ...
- ´analyysi
Olet sinä varsinainen ahkeraliisa!
- evangelina-tytsy*
´analyysiä kirjoitti:
No ei oikein, kirjoitin sinne kyllä aika paljon ja just selvitin miten autojen värit löytyy symbolisena kuvauksena hevosilla ratsastavien haarniskojen väristä ...
Ne värit ovat muuten paljolti arabimaiden lippujen värejä. Punaista, vihreää...
- evangelina*
´analyysi kirjoitti:
Olet sinä varsinainen ahkeraliisa!
Joo. Olen kyllä aika ehtiväinen.
- evangelium-analys´
evangelina* kirjoitti:
Joo. Olen kyllä aika ehtiväinen.
No joo! Mutta kyllä mäkin ehdin!
- evangelium-analys´
evangelina-tytsy* kirjoitti:
Ne värit ovat muuten paljolti arabimaiden lippujen värejä. Punaista, vihreää...
Haarniskojen värit sininen-punainen-keltainen, moni muukin perustavanlaatuinen asia on kuvattu matemaattisen tarkasti : neljä enkeliä neljän maan kulmalla, olen selvittänyt todella pitkälle myös sinettien avaamista kolmiulotteisen mallin avulla ja jäljet johtavat kaikkein Pyhimpään jonka muoto on tietty kuutio viisi-viisi-viisi metriä autiomaassa, ja mitat kasvoivat Jerusalemissa 20-20-20 metriin, ja oletko huomannut miten Johanneksen näyssä ne kasvavat sellaisiin mittoihin että KUN(jos(lihani)) uusi Jerusalem laskeutuu alas maan päälle niin alas laskeutuva kuutionmuotoinen Jumalan`Valtakunnan yksi sivu alkaa Suezilta ja päättyy Bab el Mandebin salmen paikkeille ja mikä hassuinta, Arabian niemimaa on aika tarkasti suorassa kulmassa, joten kun Jahven aika on se siihen lässäyttää niin sitten hyvä.
- massaposti-analyysi*
evangelium-analys´ kirjoitti:
Haarniskojen värit sininen-punainen-keltainen, moni muukin perustavanlaatuinen asia on kuvattu matemaattisen tarkasti : neljä enkeliä neljän maan kulmalla, olen selvittänyt todella pitkälle myös sinettien avaamista kolmiulotteisen mallin avulla ja jäljet johtavat kaikkein Pyhimpään jonka muoto on tietty kuutio viisi-viisi-viisi metriä autiomaassa, ja mitat kasvoivat Jerusalemissa 20-20-20 metriin, ja oletko huomannut miten Johanneksen näyssä ne kasvavat sellaisiin mittoihin että KUN(jos(lihani)) uusi Jerusalem laskeutuu alas maan päälle niin alas laskeutuva kuutionmuotoinen Jumalan`Valtakunnan yksi sivu alkaa Suezilta ja päättyy Bab el Mandebin salmen paikkeille ja mikä hassuinta, Arabian niemimaa on aika tarkasti suorassa kulmassa, joten kun Jahven aika on se siihen lässäyttää niin sitten hyvä.
Miksi sinä muuten teit tuollaisen aloituksen, on tuo nyt kuitenkin taas ( : massapostitus, minua ärsyyttääksesikö vai?
- kameeta
Kameleontti tekee aina vaikutuksen, koska se on just kameleintin elämää rikastuttava toimitus.
- analyysiä´
Oletpas sinä nyt epärehellinen, mikset sinä itse sitten kirjoita omalla nikilläs, häh!
- kameen leo
analyysiä´ kirjoitti:
Oletpas sinä nyt epärehellinen, mikset sinä itse sitten kirjoita omalla nikilläs, häh!
Kirjoitan aina omalla nikilläni, enole vieläkoskaan naapurinnikillä skriivannut !
eikä kameleontti sitä tarkoita pöllö, vaan ihan muuta mutta sen selittäminen taitaa olla liian työlästä, kun se pitäis nähdä jo vuorten takaakin mistä on kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921353Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841330Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761135- 891086
- 79910
- 70861
- 35856
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66825Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5811Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v58788