KATSOKAA, KATSOKAA !!!

analyysiä

17

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitosriittäätämälaj

      No joo eiköhän tuo sinulta jo riitä tällä erää!

      • analyysi

        Katsotaan riittäkö!


    • silminnäkijä

      Riittää se, älä jatka häiriköintiäsi enempää !

      • analyysiä

        Miten niin häiriköintiä? Suomi24 on vapaa foorumi ja jos jokin asia on hyvä, niin silloin se on hyvä nostaa ylös otsikkoon!


    • evangelina*
      • analyysiä

        Onko tuo siis sinun aloitus?


      • evangelina-tytsy*
        analyysiä kirjoitti:

        Onko tuo siis sinun aloitus?

        Juuh. On. Eikös minua kirjoituksesta tunnista?


      • ´analyysiä
        evangelina-tytsy* kirjoitti:

        Juuh. On. Eikös minua kirjoituksesta tunnista?

        No ei oikein, kirjoitin sinne kyllä aika paljon ja just selvitin miten autojen värit löytyy symbolisena kuvauksena hevosilla ratsastavien haarniskojen väristä ...


      • ´analyysi

        Olet sinä varsinainen ahkeraliisa!


      • evangelina-tytsy*
        ´analyysiä kirjoitti:

        No ei oikein, kirjoitin sinne kyllä aika paljon ja just selvitin miten autojen värit löytyy symbolisena kuvauksena hevosilla ratsastavien haarniskojen väristä ...

        Ne värit ovat muuten paljolti arabimaiden lippujen värejä. Punaista, vihreää...


      • evangelina*
        ´analyysi kirjoitti:

        Olet sinä varsinainen ahkeraliisa!

        Joo. Olen kyllä aika ehtiväinen.


      • evangelium-analys´
        evangelina* kirjoitti:

        Joo. Olen kyllä aika ehtiväinen.

        No joo! Mutta kyllä mäkin ehdin!


      • evangelium-analys´
        evangelina-tytsy* kirjoitti:

        Ne värit ovat muuten paljolti arabimaiden lippujen värejä. Punaista, vihreää...

        Haarniskojen värit sininen-punainen-keltainen, moni muukin perustavanlaatuinen asia on kuvattu matemaattisen tarkasti : neljä enkeliä neljän maan kulmalla, olen selvittänyt todella pitkälle myös sinettien avaamista kolmiulotteisen mallin avulla ja jäljet johtavat kaikkein Pyhimpään jonka muoto on tietty kuutio viisi-viisi-viisi metriä autiomaassa, ja mitat kasvoivat Jerusalemissa 20-20-20 metriin, ja oletko huomannut miten Johanneksen näyssä ne kasvavat sellaisiin mittoihin että KUN(jos(lihani)) uusi Jerusalem laskeutuu alas maan päälle niin alas laskeutuva kuutionmuotoinen Jumalan`Valtakunnan yksi sivu alkaa Suezilta ja päättyy Bab el Mandebin salmen paikkeille ja mikä hassuinta, Arabian niemimaa on aika tarkasti suorassa kulmassa, joten kun Jahven aika on se siihen lässäyttää niin sitten hyvä.


      • massaposti-analyysi*
        evangelium-analys´ kirjoitti:

        Haarniskojen värit sininen-punainen-keltainen, moni muukin perustavanlaatuinen asia on kuvattu matemaattisen tarkasti : neljä enkeliä neljän maan kulmalla, olen selvittänyt todella pitkälle myös sinettien avaamista kolmiulotteisen mallin avulla ja jäljet johtavat kaikkein Pyhimpään jonka muoto on tietty kuutio viisi-viisi-viisi metriä autiomaassa, ja mitat kasvoivat Jerusalemissa 20-20-20 metriin, ja oletko huomannut miten Johanneksen näyssä ne kasvavat sellaisiin mittoihin että KUN(jos(lihani)) uusi Jerusalem laskeutuu alas maan päälle niin alas laskeutuva kuutionmuotoinen Jumalan`Valtakunnan yksi sivu alkaa Suezilta ja päättyy Bab el Mandebin salmen paikkeille ja mikä hassuinta, Arabian niemimaa on aika tarkasti suorassa kulmassa, joten kun Jahven aika on se siihen lässäyttää niin sitten hyvä.

        Miksi sinä muuten teit tuollaisen aloituksen, on tuo nyt kuitenkin taas ( : massapostitus, minua ärsyyttääksesikö vai?


    • kameeta

      Kameleontti tekee aina vaikutuksen, koska se on just kameleintin elämää rikastuttava toimitus.

      • analyysiä´

        Oletpas sinä nyt epärehellinen, mikset sinä itse sitten kirjoita omalla nikilläs, häh!


      • kameen leo
        analyysiä´ kirjoitti:

        Oletpas sinä nyt epärehellinen, mikset sinä itse sitten kirjoita omalla nikilläs, häh!

        Kirjoitan aina omalla nikilläni, enole vieläkoskaan naapurinnikillä skriivannut !

        eikä kameleontti sitä tarkoita pöllö, vaan ihan muuta mutta sen selittäminen taitaa olla liian työlästä, kun se pitäis nähdä jo vuorten takaakin mistä on kyse.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe