KATSOKAA, KATSOKAA !!!

analyysiä

17

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitosriittäätämälaj

No joo eiköhän tuo sinulta jo riitä tällä erää!

• analyysi

Katsotaan riittäkö!

• silminnäkijä

Riittää se, älä jatka häiriköintiäsi enempää !

• analyysiä

Miten niin häiriköintiä? Suomi24 on vapaa foorumi ja jos jokin asia on hyvä, niin silloin se on hyvä nostaa ylös otsikkoon!

• evangelina*
      • analyysiä

Onko tuo siis sinun aloitus?

• evangelina-tytsy*
        analyysiä kirjoitti:

Onko tuo siis sinun aloitus?

Juuh. On. Eikös minua kirjoituksesta tunnista?

• ´analyysiä
        evangelina-tytsy* kirjoitti:

Juuh. On. Eikös minua kirjoituksesta tunnista?

No ei oikein, kirjoitin sinne kyllä aika paljon ja just selvitin miten autojen värit löytyy symbolisena kuvauksena hevosilla ratsastavien haarniskojen väristä ...

• ´analyysi

Olet sinä varsinainen ahkeraliisa!

• evangelina-tytsy*
        ´analyysiä kirjoitti:

No ei oikein, kirjoitin sinne kyllä aika paljon ja just selvitin miten autojen värit löytyy symbolisena kuvauksena hevosilla ratsastavien haarniskojen väristä ...

Ne värit ovat muuten paljolti arabimaiden lippujen värejä. Punaista, vihreää...

• evangelina*
        ´analyysi kirjoitti:

Olet sinä varsinainen ahkeraliisa!

Joo. Olen kyllä aika ehtiväinen.

• evangelium-analys´
        evangelina* kirjoitti:

Joo. Olen kyllä aika ehtiväinen.

No joo! Mutta kyllä mäkin ehdin!

• evangelium-analys´
        evangelina-tytsy* kirjoitti:

Ne värit ovat muuten paljolti arabimaiden lippujen värejä. Punaista, vihreää...

Haarniskojen värit sininen-punainen-keltainen, moni muukin perustavanlaatuinen asia on kuvattu matemaattisen tarkasti : neljä enkeliä neljän maan kulmalla, olen selvittänyt todella pitkälle myös sinettien avaamista kolmiulotteisen mallin avulla ja jäljet johtavat kaikkein Pyhimpään jonka muoto on tietty kuutio viisi-viisi-viisi metriä autiomaassa, ja mitat kasvoivat Jerusalemissa 20-20-20 metriin, ja oletko huomannut miten Johanneksen näyssä ne kasvavat sellaisiin mittoihin että KUN(jos(lihani)) uusi Jerusalem laskeutuu alas maan päälle niin alas laskeutuva kuutionmuotoinen Jumalan`Valtakunnan yksi sivu alkaa Suezilta ja päättyy Bab el Mandebin salmen paikkeille ja mikä hassuinta, Arabian niemimaa on aika tarkasti suorassa kulmassa, joten kun Jahven aika on se siihen lässäyttää niin sitten hyvä.

• massaposti-analyysi*
        evangelium-analys´ kirjoitti:

Haarniskojen värit sininen-punainen-keltainen, moni muukin perustavanlaatuinen asia on kuvattu matemaattisen tarkasti : neljä enkeliä neljän maan kulmalla, olen selvittänyt todella pitkälle myös sinettien avaamista kolmiulotteisen mallin avulla ja jäljet johtavat kaikkein Pyhimpään jonka muoto on tietty kuutio viisi-viisi-viisi metriä autiomaassa, ja mitat kasvoivat Jerusalemissa 20-20-20 metriin, ja oletko huomannut miten Johanneksen näyssä ne kasvavat sellaisiin mittoihin että KUN(jos(lihani)) uusi Jerusalem laskeutuu alas maan päälle niin alas laskeutuva kuutionmuotoinen Jumalan`Valtakunnan yksi sivu alkaa Suezilta ja päättyy Bab el Mandebin salmen paikkeille ja mikä hassuinta, Arabian niemimaa on aika tarkasti suorassa kulmassa, joten kun Jahven aika on se siihen lässäyttää niin sitten hyvä.

Miksi sinä muuten teit tuollaisen aloituksen, on tuo nyt kuitenkin taas ( : massapostitus, minua ärsyyttääksesikö vai?

• kameeta

Kameleontti tekee aina vaikutuksen, koska se on just kameleintin elämää rikastuttava toimitus.

• analyysiä´

Oletpas sinä nyt epärehellinen, mikset sinä itse sitten kirjoita omalla nikilläs, häh!

• kameen leo
        analyysiä´ kirjoitti:

Oletpas sinä nyt epärehellinen, mikset sinä itse sitten kirjoita omalla nikilläs, häh!

Kirjoitan aina omalla nikilläni, enole vieläkoskaan naapurinnikillä skriivannut !

eikä kameleontti sitä tarkoita pöllö, vaan ihan muuta mutta sen selittäminen taitaa olla liian työlästä, kun se pitäis nähdä jo vuorten takaakin mistä on kyse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1353
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1330
    3. 76
      1135
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1086
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      79
      910
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      70
      861
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      35
      856
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      825
    9. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      811
    10. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      58
      788
    Aihe