Olen muuttamassa Roihin ja aloitamme rakentamisen samoihin aikoihin. Mikä rautakauppa on luotettava, tavaraa saa kun tarvitsee ja edullinen. Meille on kuiten tärkeintä, että tavara tulee silloin kun pitää ja laatu taattu. Aina ei tartte olla edes edullisin, kunhan vain nuo edellämainitut toteutuvat!
meillä on molemmilla reissutyö, jotenemme ehdi käyttää aikaa rekkuloihin, kiertelyyn emmekä jatkuvaan tavaran tarkastamiseen. Tärkeintä on, että homma mene jouhevasti ja vaivattomasti.
Ammattilaiset olivat kaikki K-raudan puolella, Terra hyllytettiin heti ja Lakkapäähänkin suhtauduttiin epäillen. Itse en vm. tunne, kun etelässä ei sellaista ole enkä Terrankaan kans ole toiminut. K-rauta on kyllä etelässä toiminut suht hyvin.
Haluaisinkin kuulla muidenkin paikallisten mielipiteitä. Rakentajien ym. Joku sano, että vielä 1-2 vuotta sitten olis ollu K-rauta tai lakkapää, mutta nyt ei Lp enää toimi oikein hyvin.....mitä mieltä!
mikä rautakauppa luotettavin
13
704
Vastaukset
- ammattilainen.
Kaikilla sama tavara. Tarjoukset sisään kaikille ja miel. ammattivalvoja joka hoitaa asioita.
- mitä mieltä olet
Hyvä ammattilainen! Kiitos kommentista! Näin on tarkoitus tehdä, koska emme ole todellakaan itse mtiään ammattilaisia. Toisaalta joku sanoi, että ammattilaisillakin on henk.kohtaisista syistä tapana suosia jotakin liikettä. Jos suosiminen perustuu luotettavuuteen, tavaran laatuun yms. on suositteleminen ihan perusteltua. Noita tarjouspyyntöjä on jo tehty, mutta niissä erot ovat niin pieniä, ettei pitkässä juoksussa merkitystä! Eli toimitusvarmuus ja luotettavuus on kaiken a ja o.
- ammatt.....
Jos tarjoukset on jo saatu, silloin valitsemaan rakennusaikaista ammattilaista, joka valvoo asioiden eteenpäinmenemistä, varsinkin siinä tapauksessa, jos itse on matkoilla kovasti.
- rakentaja 2012
Minun järjestys olisi K-rauta, Terra ja viimeisenä LP. Kylläpä se on viimeisen vuoden aikan ihan selkeä järjestys. Terrassa vain on ammattitaitotoiset myyjät vähän vähissä, kun lomittajilla ja opiskelijoilla mennään. Lp on pudonnut molempien taakse, niin tavran, palvelun kuin valikoimankin suhteen. Eli se vanha K-rauta piti kuin pitikin pintansa..... Joten usko vain niiden ammatilaisten käsitykseen asiasta. Kylläpä ne tietää ja osaa verrata!
- Rakentaja2013
Lp,Terra ja K-Rauta näillä itse menisin.
- pääsuunnittelija
Olen kilpailuttanut nämä kolme kauppaa puolen vuoden sisällä neljä kertaa. Terra on ollut aina edullisin ja aina olen sieltä palvelua saanut, minkä olen tarttenut.
- LP:lle ei koskaan
Mie laitan kyllä K-rauta, Terra ja ehdottomasti viimeisenä Lakkapää! Terra muuten ok, mutta on se varasto kyllä aika onneton ja lisäksi ei siellä nimenomaan rakentajan kannalta oikein palvelu pelaa, sisustukseen en vielä ole ehtiny.
Mutta Lp:hen olen täysin suivaantunut..... Puutavara täysin kelvotonta! Tarjous ei loppumetreillä pitänytkään, hinnat pompsahti eikä selitystä tullu mitään muuta kuin " ei kai me tollasella hinnalla". Kuluttaja-asiamiehelle juttu menossa, että silleen... - Komppaaja
Minä komppaan edellistä kirjoittajaa, samanlaisia kokemuksia. Helpottaa valintaa : jäljelle jää vain kaksi K-rauta ja Terra. Kummassakin toiminut ihan ok, vaikka kyllä K-raudassa on enemmän ammattitaitoa.....
- Huomannut tämän
Kun lakkapää ja terra tulivat lopettivat k-raudan myyjätkin piiloleikit ja alkoivat palvella asiakasta. Kyllä useempi rautakauppa on aina hyvä asia. Asiakkaan kannalta.
- ei roskapuuta
ehdottomasti Lp pois heti kättelyssä. Puutavaraa kävin ennen vappua ostelemassa. toista plaatua ei ollu, vaikka sanottiin olevan. Toinen oli taas niin huonotasoista, etten olis huolinu ees puoleen hintaan. K-raudassa löyty molemmat, toinen halvempi toinen kalliimpi. Mutta laatuero merkittävä, hintaerlo sipihen nähden olematon!
- Risto55
Kappaletavarasta rakentanut Lp toiminu hyvin palvelu pelaa ja tavara ollu hyvää. Sama homma Terrassa ja K-Raudassa palvelu pelannut ja tavara löytyny!
- seurailija
Lueskelin näitä ja kyllä Risto55 on käyny flaksi. Oikeesti oot varmaan ainoa LP:hen tyytyväinen. Mutta kiva, että sellainenkin löytyi. Tiedän ainakin pari juttua, jotka ovat menneet/menossa kuluttaneuvojan tykö. Jotenkin nyt tuntuu jo siltä, että siellä on myynnissä ne pahnan pohjimmaiset puukasat. Ja maalienkin valikoima on surkea!
Jotenkin vain siellä on sellainen lopunalun meininki! Autoja piha täynnä, mutta liikkeessä ei juuri ketään! - never lp again
elekää vain erehtykö LP:n matkaan. Kyllä on liike mennyt niin vauhdilla alaspäin! Kaikki on tilauksessa ja koko fiilis on kireä! Kyllä nyt viedään jo kohta viimeisiä! Taiamma jatkossa pärjätä kahella rautakaupalla ja kyllä ne mulle riittää....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483