Vanhemmat naiset kiinnostavimpia

puuman metsästäjä

Alle 30 v nainen on ihan pentu vielä ja niil on teinien jutut ja teinien käytöstavat. Haluan kunnon naisen jollla on elämän kokemusta.

108

578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atm-1

Lihava puuma maistusi

• liittyy tähän

Lihavia ja laihoja naisia on kaikissa ikäluokissa. Samoin miehiä.

• jhkhkjhkjhk
        liittyy tähän kirjoitti:

Lihavia ja laihoja naisia on kaikissa ikäluokissa. Samoin miehiä.

Aloitus on naisen tekemä. Vanhemman naisen, joka haluaa tehdä itseänsä tykö. Toivottavasti kaikki tajuaa tämän...

Voisin minäkin tehdä otsikon jossa lukee "Naiset rakastavat lygyttä penistä(ni)", yhtä uskottavaa.

• liittyy tähän
        jhkhkjhkjhk kirjoitti:

Aloitus on naisen tekemä. Vanhemman naisen, joka haluaa tehdä itseänsä tykö. Toivottavasti kaikki tajuaa tämän...

Voisin minäkin tehdä otsikon jossa lukee "Naiset rakastavat lygyttä penistä(ni)", yhtä uskottavaa.

En tiedä kenen tekemä on mutta se on totta joka tapauksessa että nuoria miehiä kiinnostaa myös vanhemmat naiset. Ei kaikkia tietenkään. Ei muutenkaan kaikkia kaikki kiinnosta.
        Minua ei nuoret miehet kiinnosta. Heiltä olen kyllä saanut aloitteita. Ei pelkästään seksiseuraa vaan seurusteluakin. Itse en halua noilta nuorukaisilta kumpaakaan. Kehottanut vaan etsimään ikäistään seuraa. Mutta kun he hakevat NIMENOMAAN kypsempää naista. Olen 50 ja huomattavsti alle kolmekymppiset miehetkin on liikkeellä asiassa.

Minun ikäiseni ei kaikki ole niitä lihavia. Olen pieni ja siro ja kasvoilta vielä melko rypytön. Sporttinen "tyyppi". Nuoret miehet on viehättyneet mm. ulkonäöstäni. Elämänkokemus tuo lisää eksotiikkaa jota he myös hakevat.

• makuasioita, tiedän

Nyt kyllä sohaisit ampiaispesään. Tuota ei missään nimessä saisi koskaan sanoa ääneen, muuten nuoremmista naisista pitävät miehet hurjistuvat.

Tästä tulee arvatenkin seuraava 30 naisten mollausketju.

Kolmekymppinen nainen ei oikeasti ole edes vanha, eikä nelikymppinenkään ja tuskin viisikymppinenkään, mutta näille miehille täällä nainen on max 25vuotias, muita ei tunnusteta muuta kuin haukkumismielessä.

• Mies32

Eikö ap. sitten ole mies täällä?
        Minulta kun taas kovasti kinuat huomiota, niin pettymykseksesi sanottava, ettei minulla ole aloitukseen mitään sanottavaa, eikä se ole minulle mikään yllätys tai uutinen. Vähän parempi informaatioarvo tuolla toki olisi, jos ap. kertoisi myös ikänsä.

• puuman metsästäjä
        Mies32 kirjoitti:

Eikö ap. sitten ole mies täällä?
        Minulta kun taas kovasti kinuat huomiota, niin pettymykseksesi sanottava, ettei minulla ole aloitukseen mitään sanottavaa, eikä se ole minulle mikään yllätys tai uutinen. Vähän parempi informaatioarvo tuolla toki olisi, jos ap. kertoisi myös ikänsä.

Olen 24 vuotias

• Puraisu haaroihin

Se "kunnon nainen jolla on elämänkokemusta" ei ole mikään puuma.
      Puumaksi itseään tituleeraava vanhempi nainen on jäänyt sinne alle kolmekybäsen ajatus- ja tunnetasolle, pelkää vanhenemista kuin ruttoa ja vannoo pinnallisen nuoruuden nimeen.
      Ihan vaan tiedoksi sulle, että tiedät vastakin laukata turhien muotioikkujen perässä.

Tyhjäpäille on aina kysyntää, mutta vain yhdessä asiassa.

• ..........

Kolmikymppisistä naisista löytyy todella herkkuja tapauksia, mutta se vaatii naiselta yleensä enemmän panostusta kuin parikymppisillä. Parikymppisen ei tarvitse kuin pysyä normaalipainon rajoissa, niin hän on miehistä haluttava. Mutta jos kolmikymppinen nainen on pitänyt itsestään huolta eikä ole esim. leikannut miestukkaa ja alkanut puketumaan tuulipukuun, niin voi olla hyvinkin seksikäs ja lyödä laudalta parikymppiset kilpasiskonsa.

• naistukka

Voi voi kun kolmekymppinen nainen on vielä ihan kakara. Ikä on niin suhteellinen asia sekä miehellä että naisella.
        Taitaa tämä olla teinipalsta eikä kaikenikäisten sinkkupalsta.

• .......
        naistukka kirjoitti:

Voi voi kun kolmekymppinen nainen on vielä ihan kakara. Ikä on niin suhteellinen asia sekä miehellä että naisella.
        Taitaa tämä olla teinipalsta eikä kaikenikäisten sinkkupalsta.

Miten se kolmikymppinen voi olla kakara, jos ikä on suhteellinen asia. Ei taida nyt ihan logiikka pelata.

• naistukka
        ....... kirjoitti:

Miten se kolmikymppinen voi olla kakara, jos ikä on suhteellinen asia. Ei taida nyt ihan logiikka pelata.

Riippuu tietenkin kenen kannalta katsotaan. Seitsemänkymppisen mielestä on kakara.
        Sitä tarkoittaa tässä tuo suhteellisuus.

• 15+15

Puumia tai ei mutta kyllä vanhemmat naiset kiihottaa. Voin sen sanoa ihan rehellisesti huolimatta siitä paskaryöpystä mitä täällä saa niskaansa. Ei näitä niinsanottuja "puumia" taida Suomessa juuri ollakkaan tai itse en ainakaan ole juuri sellaisiin törmännyt. Amerikassa "puumia" kyllä varmasti on enemmänkin.

Eipä niiden vanhempien naistenkaan kanssa vain tahdo päästä tekemisiin näillä sosiaalisilla taidoilla. Aina sama lopputulos vaikka haluais olla minkä ikäisen naisen kanssa hyvänsä niin yleensä ilman jää.

• ei välttämättä

kokeile vaihteeksi vaikka netin treffipalstoja tai koita tutustua naisiin jossain muualla kun baareissa.

• Mies32

Voisinpa välittää kaikki puumani sinulle. .

• --..--
        Mies32 kirjoitti:

Voisinpa välittää kaikki puumani sinulle. .

Sulla semmosia ole tai naisia yleensäkkään kun olet aina täällä.

• Mies32
        --..-- kirjoitti:

Sulla semmosia ole tai naisia yleensäkkään kun olet aina täällä.

No ei varsinaisesti ole joo, kun en soittele antamiinsa numeroihin, enkä lähde saunareissuilleen. Eihän muuten jäisikään aikaa tänne, kun ranppaisi tätien ja spt-klinikan väliä.

• ei kiinnostanut
        ei välttämättä kirjoitti:

kokeile vaihteeksi vaikka netin treffipalstoja tai koita tutustua naisiin jossain muualla kun baareissa.

Kokeilla voi treffipalstoja mutta itse naisenä ärsyynnyin suunnattomasti nuorista pojista jotka yritti jatkuvasti kontaktia vaikka minulla oli selkeät ikärajat MIEHELLE. Ei mennyt perille ettei poikaset kiinnosta vaan piti estää sinnikkäimmiltä viestit kokonaan.

• oot nolo
        Mies32 kirjoitti:

No ei varsinaisesti ole joo, kun en soittele antamiinsa numeroihin, enkä lähde saunareissuilleen. Eihän muuten jäisikään aikaa tänne, kun ranppaisi tätien ja spt-klinikan väliä.

setä tuli sitten taas tätejä haukkumaan

• mies32
        oot nolo kirjoitti:

setä tuli sitten taas tätejä haukkumaan

Ai missä kohtaa?

• puuman metsästäjä

Vanhemmalle naiselle voi sanoa suoraan mitä haluaa. Teinit alkaa hihittelee jos niille puhuu seksistä. Ja teinit luulevat olevansa täydellisiä ja luulevat et miehen pitää tehdä kaikki työ sänkyssä naista miellyttääksen. Teinit on lahnoja, mut vanhemmat naiset osaavat sanoa mitä haluavat kun teinin kanssa ollessa pitäis olla ajatuksenlukija.

• hyvää ainesta

Miksi miinustellaan niitä viestejä, joissa mies sanoo pitävänsä enemmän vanhemmista naisista? Eikös se ole teidän teinityttöjä haluavien etu, että mahdollisimman moni mies pitäisi vanhemmista naisista, niin teidän mahdollisuudet saada nuorta kasvaisivat.

Onneksi moni seurustelusuhteen kokenut mies tietää, että nainen on parhaimmillaan sänkytouhujen lisäksi myös mukavaa seuraa, ystävä ja kulujen jakaja. Hyvässä parisuhteessa elämä kohentuu monella eri osa-alueella (sängyssä, sosiaalisissa suhteissa, aktiivisuudessa harrastaa, taloudellisessa mielessä). Jos nainen ikääntyy samaa tahtia kuin mies, niin ei se mikään katastrofi ole. Ei tarvitse tuijotella ryppyjä tai kopeloida sitä vatsamakkaraa, vaan keskittyä niihin kauniisiin asioihin vaikkapa kauniisiin silmiin tai sileään ihoon.

Turha kai tätä on yrittääkään edes selittää tämän palstan miehille, joilla on poksauttelut pakkomielteenä. Poksautelkoot pierujaan tai kaljapullonkorkkejaan.

• mies32

Siihen vatsamakkaraan osuu käsi väkisinkin ihan normaalissa lusikka-asennossa nukkuessa.. Eli kyllä sitä on pikkupakko kopeloida. Parempi siis jos sitä ei ole.
        Silmienkin kauneus rapistuu, kun luomet alkavat valua eteen.

Eivätkö tämän palstan miehet juuri tässä ketjussa ole kertoneet pitävänsä vanhemmista, joten mitä oikein höpötät poksauttelijoista?

• 15+11

Hyvä kirjoitus!

Tällä palstalla on kokemattomia ja ulkonäkökeskeisiä miehiä, jotka luulevat etteivät itse koskaan vanhene.
        Niin, nainen todellakin ikääntyy samaa tahtia kuin mies, sinäpä sen kirjoitit.

• puppua puhut
        15+11 kirjoitti:

Hyvä kirjoitus!

Tällä palstalla on kokemattomia ja ulkonäkökeskeisiä miehiä, jotka luulevat etteivät itse koskaan vanhene.
        Niin, nainen todellakin ikääntyy samaa tahtia kuin mies, sinäpä sen kirjoitit.

Nainen ei todellakaan ikäänny samaa tahtia kuin mies. Naisen huippu on siinä ikävuosissa 18-25, sitten 25 vuoden kohdalla alkaa alamäki ja 30 vuoden kohdalla luisu jyrkkenee. Hedelmällisyyskin lakkaa naisella ennemmin kuin miehellä.

• lupaathan?
        mies32 kirjoitti:

Siihen vatsamakkaraan osuu käsi väkisinkin ihan normaalissa lusikka-asennossa nukkuessa.. Eli kyllä sitä on pikkupakko kopeloida. Parempi siis jos sitä ei ole.
        Silmienkin kauneus rapistuu, kun luomet alkavat valua eteen.

Eivätkö tämän palstan miehet juuri tässä ketjussa ole kertoneet pitävänsä vanhemmista, joten mitä oikein höpötät poksauttelijoista?

Aloitan ketjun jossa kerron inhoavani päälle kolmekymppisiä bodaavia parikymppisten perään kuolaavia setiä. Lupaathan tulla ketjuuni vänkäämään ja selittämään mitä naiset oikeast haluavat?

• ???
        puppua puhut kirjoitti:

Nainen ei todellakaan ikäänny samaa tahtia kuin mies. Naisen huippu on siinä ikävuosissa 18-25, sitten 25 vuoden kohdalla alkaa alamäki ja 30 vuoden kohdalla luisu jyrkkenee. Hedelmällisyyskin lakkaa naisella ennemmin kuin miehellä.

kolmekymppiset miehetkö paremmassa kunnossa ja nuorekkaampia kuin samanikäiset naiset? Kehotan käymään keskustassa ja istahtamaan vaikka tunniksi aloilleen ja katsella kun väki kuljeksii ohitse, voit yllättyä.

• mies32
        lupaathan? kirjoitti:

Aloitan ketjun jossa kerron inhoavani päälle kolmekymppisiä bodaavia parikymppisten perään kuolaavia setiä. Lupaathan tulla ketjuuni vänkäämään ja selittämään mitä naiset oikeast haluavat?

Mikset aloittanut jo? Miksi täällä alat vänkäämään?

Saathan sinä inhota. Se taas ei kerro sitä "mitä naiset oikeast haluavat".

• 9+17
        mies32 kirjoitti:

Mikset aloittanut jo? Miksi täällä alat vänkäämään?

Saathan sinä inhota. Se taas ei kerro sitä "mitä naiset oikeast haluavat".

Sinäkään et voi omalla suullasi kertoa kun mitä SINÄ haluat.
        Et voi kertoa mitä miehet haluavat.

Sinä haluat nuoria naisia ja paljon kiihkeää seksiä.
        Joku toinen mies tahtoo ikäisensä naisen ja kestävän, rakastavan parisuhteen sekä lapsia. Yksinkertaista niille jotka osaavat ajatella.

• mies32
        9+17 kirjoitti:

Sinäkään et voi omalla suullasi kertoa kun mitä SINÄ haluat.
        Et voi kertoa mitä miehet haluavat.

Sinä haluat nuoria naisia ja paljon kiihkeää seksiä.
        Joku toinen mies tahtoo ikäisensä naisen ja kestävän, rakastavan parisuhteen sekä lapsia. Yksinkertaista niille jotka osaavat ajatella.

Voin minä kertoa myös siitä, mikä on minun mielikuvani miesten haluista. Aika paljon on miehiä tullut tavattua ja asioista juteltua kanssaan ja nähtyä kumppaneitaan.
        Totta kai valtaosa pariutuu suunnilleen ikäistensä kanssa, tämä johtuu jo siitä, että suunnilleen ikäisiään eniten tapaa. Ja kyllä omanikäinen miehille suurimmaksi osaksi kelpaa muutenkin. Monelle kelpaa myös vanhempi. Yksikin kaveri 10v vanhemman kanssa. Eikä se "mummo" kauhean paha silmällekään ole. Jotkut miehet jopa läskien kanssa.
        Mistä sinä olet keksinyt nämä minun "näkemykseni", joita vastaan sodit?

Se, mitä olen sanonut, on vain, että yleensä nuori, hoikka ja kaunis on suositumpi kuin vanha ruma läski. Yleensä mies, jos on valinnanvaraa, valitsee ensimmäiseen ryhmään kuuluvan ennemmin kuin jälkimmäiseen.
        Eikä tämä tarkoita, että suhteesta tulisi sen lyhyempää tai vähemmän rakastavaa. Lapsiakin nuoremman kanssa on huomattavasti helpompi tehdä. Etenkin kun se seksikin tosiaan on kiihkeämpää, kun terhakka peppu himottaa enemmän kuin 1m x 1m takapoksi.

Ei tämä tosiaan monimutkaista ole, vaikka vanhalle läskille kivuliasta onkin.

• tympii jo
        mies32 kirjoitti:

Voin minä kertoa myös siitä, mikä on minun mielikuvani miesten haluista. Aika paljon on miehiä tullut tavattua ja asioista juteltua kanssaan ja nähtyä kumppaneitaan.
        Totta kai valtaosa pariutuu suunnilleen ikäistensä kanssa, tämä johtuu jo siitä, että suunnilleen ikäisiään eniten tapaa. Ja kyllä omanikäinen miehille suurimmaksi osaksi kelpaa muutenkin. Monelle kelpaa myös vanhempi. Yksikin kaveri 10v vanhemman kanssa. Eikä se "mummo" kauhean paha silmällekään ole. Jotkut miehet jopa läskien kanssa.
        Mistä sinä olet keksinyt nämä minun "näkemykseni", joita vastaan sodit?

Se, mitä olen sanonut, on vain, että yleensä nuori, hoikka ja kaunis on suositumpi kuin vanha ruma läski. Yleensä mies, jos on valinnanvaraa, valitsee ensimmäiseen ryhmään kuuluvan ennemmin kuin jälkimmäiseen.
        Eikä tämä tarkoita, että suhteesta tulisi sen lyhyempää tai vähemmän rakastavaa. Lapsiakin nuoremman kanssa on huomattavasti helpompi tehdä. Etenkin kun se seksikin tosiaan on kiihkeämpää, kun terhakka peppu himottaa enemmän kuin 1m x 1m takapoksi.

Ei tämä tosiaan monimutkaista ole, vaikka vanhalle läskille kivuliasta onkin.

Toistat itseäsi.

• mies32
        tympii jo kirjoitti:

Toistat itseäsi.

Eipä ollut näemmä mennyt perille tuollekaan kenelle vastasin.

• ......
        mies32 kirjoitti:

Eipä ollut näemmä mennyt perille tuollekaan kenelle vastasin.

Mikä?

• iscis

Ns. pelimiehet ovat usein heikkoina vähän vanhempiin naisiin, varmaankin koska ovat aloittaneet orin uransa ystävällisen vanhemman ladyn opastuksella - ehkä jo hyvinkin varhain.

Tunne on hassu kun joutuu kokemaan itseään huomattavasti vanhemman naisen uhkaksi, koska populaarikulttuuri on valmistanut ajatukseen, että nuoruus tärkein kilpailuvaltti. Tulee pienenä yllätyksenä nurkan takaa, että itse onkin altavastaaja kun on liian "nuori".

• ja saunoo

ikä on vaan numeroita,jos kohdalle osuu miksi ei,yksi elämä yksi kokemus,kumpi tekee aloitteen kun kemiat kohtaa,nuortenkin kanssa ilta voi olla kiva.

• ujjhtyyjjhgyhgybvhyy

Ei päältä 30 vuotias ole mikään puuma.

• nainen vain

Meitä on niin moneksi. Miehetkään ei luojan kiitos ole yhdestä muotista, edes ajatusmaailman puolesta. Varsinkaan siitä muotista, joka on täällä äänessä :D

Tunnen useamman miehen, jolla on ollut pidempikin suhde itseään reilusti nuorempaan naiseen. Usein sanovat, että ei enää ikinä yhtään "tytönheitukkaa". Niin se mieli voi muuttua, kenellä mistäkin syystä. Nämän tahtovat kuulemma ikäisensä, maksimissaan vuoden nuoremman, vähän vanhempikin kelpaisi mainiosti. En tunne montakaan itseäni reilusti vanhempaa miestä, että puhun tässä nyt sellaisista max. 4kymppisistä. Taitaa siellä olla joku kaksvitonenkin.

Eikä ulkonäössäkään kuulemma ole mitään käytännön eroa. Erot tulevat yksilöstä, eivät jostain 10stä vuodesta. Näin olen itsekin aina ajatellut, miesten kohdalla. Että ei se kymmenen vuotta kollektiivisesti mihinkään näy. Yksilöiten kohdalla erot voi olla valtavia. Moni 3kymppinen, ajaa reilusti 2kymppisten ohi. Eikä tosiaan puhuta mistään mies vain paranee vanhetessaan, kun saa charmia-ilmiöstä. Harvalle miehelle sitä todellisuudessa tulee, sitä vanhemman miehen charmia ja vetovoimaa. Ja pääkopan sisälle ei kaikilla tule sitä järkeä ikinä ennen hautaa ;)

Mutta joo, enemmin tosiaan kuuntelen noita real life miesten juttuja tosissani, kun täällä huutelevien. Viihdyttäväähän se on, mutta ei kannata paljon pistää painoa moisille sanoille.

• mies32

Eli iällä ei ole väliä, mutta sinua nuoremmat naiset ovat tytönheitukoita?

• nainen vain
        mies32 kirjoitti:

Eli iällä ei ole väliä, mutta sinua nuoremmat naiset ovat tytönheitukoita?

Ei ollut minun käyttämäni sana, vaan minulle sanottu sana. Pyydän anteeksi niiden miesten puolesta, joiden kanssa olen keskustellut, mikäli heidän sanansa loukkasivat sinua jotenkin :)

• mies32
        nainen vain kirjoitti:

Ei ollut minun käyttämäni sana, vaan minulle sanottu sana. Pyydän anteeksi niiden miesten puolesta, joiden kanssa olen keskustellut, mikäli heidän sanansa loukkasivat sinua jotenkin :)

En koe olevani tytönheitukka. Minua vain ihmetyttää miten käsiä taputtaen hyväksyt ikäsyrjintänsä toiseen suuntaan, mutta tuomitset toisensuuntaisen jonain tämän palstan friikkien ilmiönä.

Mutta kaitpa se lohtu on sinunkin jostain kerättävä.

• nainen vain
        mies32 kirjoitti:

En koe olevani tytönheitukka. Minua vain ihmetyttää miten käsiä taputtaen hyväksyt ikäsyrjintänsä toiseen suuntaan, mutta tuomitset toisensuuntaisen jonain tämän palstan friikkien ilmiönä.

Mutta kaitpa se lohtu on sinunkin jostain kerättävä.

ikäsyrjintä ... mikä hemmetin ikäsyrjintä? Kai nyt ihminen saa ihan ite päättää minkä ikäinen ihminen kiinnostaa parisuhdemielessä? En minäkään valita sinulle sinun kannattamastasi "ulkonäkösyrjinnästä". Semminkin kun ajattelen siinäkin, että vakka kantensa valitsee, eikä se muille kuulu. Ikäsyrjinnästä voidaan puhua jos vaikka ei palkkaa ihmistä ikänsä takia, mutta että oikeen parisuhteessakin voitaisiin syyttää syrjinnästä ... älä nyt viitti, aikunen mies :D

No on muakin pari "tummempaa" rasistiksi kutsunut, kun en ole mukaan lähteny ja jos se on tehnyt musta rasistin, niin sitten olen rasisti. Näkökulmahan sekin kai on.

Ja mitä tytöttelyyn tulee, niin mulle toi "tytönhupakko" oli enemmän söpö hellittelysan, kun mikään loukkaus. Niin on kuultu niin monta sataa kertaa pahempiakin ilmauksia naisihmisistä. Jos mulle mulle työmaalla eläikää lähehestyvät "herrat" huutelee, että keitä tyttö kahvit, niin sillon "tyttö" keittää kahvit. Ei se mua loukkaa pennin vertaa. :)

• mies32
        nainen vain kirjoitti:

ikäsyrjintä ... mikä hemmetin ikäsyrjintä? Kai nyt ihminen saa ihan ite päättää minkä ikäinen ihminen kiinnostaa parisuhdemielessä? En minäkään valita sinulle sinun kannattamastasi "ulkonäkösyrjinnästä". Semminkin kun ajattelen siinäkin, että vakka kantensa valitsee, eikä se muille kuulu. Ikäsyrjinnästä voidaan puhua jos vaikka ei palkkaa ihmistä ikänsä takia, mutta että oikeen parisuhteessakin voitaisiin syyttää syrjinnästä ... älä nyt viitti, aikunen mies :D

No on muakin pari "tummempaa" rasistiksi kutsunut, kun en ole mukaan lähteny ja jos se on tehnyt musta rasistin, niin sitten olen rasisti. Näkökulmahan sekin kai on.

Ja mitä tytöttelyyn tulee, niin mulle toi "tytönhupakko" oli enemmän söpö hellittelysan, kun mikään loukkaus. Niin on kuultu niin monta sataa kertaa pahempiakin ilmauksia naisihmisistä. Jos mulle mulle työmaalla eläikää lähehestyvät "herrat" huutelee, että keitä tyttö kahvit, niin sillon "tyttö" keittää kahvit. Ei se mua loukkaa pennin vertaa. :)

Oliko nyt tosiaan tarkoituksenmukaista tarttua sanaan "ikäsyrjintä"? Keksi sitten oma sanasi tuolle ilmiölle, josta itsekin kerroit ja jossa nuoret leimataan heitukoiksi.

Eli se kun ne miehet sanoivat nuorempia naisia tytönheitukoiksi, tarkoittikin sitä, että he sittenkin mielellään sellaisen kanssa seurustelisivat? Kun siinä kerran ei ollutkaan mitään negaatiota.

• nainen vain
        mies32 kirjoitti:

Oliko nyt tosiaan tarkoituksenmukaista tarttua sanaan "ikäsyrjintä"? Keksi sitten oma sanasi tuolle ilmiölle, josta itsekin kerroit ja jossa nuoret leimataan heitukoiksi.

Eli se kun ne miehet sanoivat nuorempia naisia tytönheitukoiksi, tarkoittikin sitä, että he sittenkin mielellään sellaisen kanssa seurustelisivat? Kun siinä kerran ei ollutkaan mitään negaatiota.

Sähän se tässä yhteen sanaan tartuit, en minä. Ja kuule ... ne miehet olis voineet käyttää niin paljon rumempaakin sanaa siinä kohtaa, että se "tytönheitukka" oli tosi söpö ilmasu niiden suusta ;)

Se mikä on loukkaavaa ja mikä ei, on hyvin pitkälti kuulijan korvassa ja lukijan silmässä. Joku pitää nuorempaa heitukkana, toinen vanhempaa kurppana, se heille sallittakoon. Kuten sanottu, me ei kaikki ajatella samalla tavalla ... ei miehetkään, vaikka täällä moni yrittää kovasti nin väittää.

• mies32
        nainen vain kirjoitti:

Sähän se tässä yhteen sanaan tartuit, en minä. Ja kuule ... ne miehet olis voineet käyttää niin paljon rumempaakin sanaa siinä kohtaa, että se "tytönheitukka" oli tosi söpö ilmasu niiden suusta ;)

Se mikä on loukkaavaa ja mikä ei, on hyvin pitkälti kuulijan korvassa ja lukijan silmässä. Joku pitää nuorempaa heitukkana, toinen vanhempaa kurppana, se heille sallittakoon. Kuten sanottu, me ei kaikki ajatella samalla tavalla ... ei miehetkään, vaikka täällä moni yrittää kovasti nin väittää.

Niin eli rumempaakin ajattelivat. Mutta silti minun heittämäni syrjintä oli liikaa.

Miksi et pysty puhumaan aiheesta?

Eli miksi sinusta vanhempien naisten preferointi on ok ja ansaitsee kaiken kunnioituksen, mutta nuorien joku palstapervojen erikoisilmiö? Ei kai vaan siksi, että sinä olet vanha?

Kuka ja missä on väittänyt kaikkien ajattelevan samoin?

• nainen vain
        mies32 kirjoitti:

Niin eli rumempaakin ajattelivat. Mutta silti minun heittämäni syrjintä oli liikaa.

Miksi et pysty puhumaan aiheesta?

Eli miksi sinusta vanhempien naisten preferointi on ok ja ansaitsee kaiken kunnioituksen, mutta nuorien joku palstapervojen erikoisilmiö? Ei kai vaan siksi, että sinä olet vanha?

Kuka ja missä on väittänyt kaikkien ajattelevan samoin?

Mitähän sä nyt yrität tässä oikeen vääntämällä vääntää?

"Niin eli rumempaakin ajattelivat. Mutta silti minun heittämäni syrjintä oli liikaa."

Koska mä olen sanonu sanaakaan sun heittämääs "syrjintää" kohtaan? Kato kun mulle on edelleen ihan se ja sama kuka valkkaa kenet ja mistä syystä. Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, ei sille mitään mahda ja miksi pitäis mahtaa? Ei mullekaan ihan kuka vaan kelpaa ... lähes, muttei ihan ;)

"Miksi et pysty puhumaan aiheesta?"

Mistä aiheesta? Käsittääkseni mä keskustelen tässä ihan koko ajan

"Eli miksi sinusta vanhempien naisten preferointi on ok ja ansaitsee kaiken kunnioituksen, mutta nuorien joku palstapervojen erikoisilmiö?"

Koskakohan olen väittänyt moista? Jos luet about mitä tahansa ketjua täällä, niin sä näet sen vallan mainiosti itekin, että mikä se "vallitseva" mielipide täällä on. Ja jos olet yksi ja sama ihminen tolla nikillä kirjotettujen viestien takana, niin sunkin mielipiteeskin on tullut erittäin selväksi. Mä en ole ikinä puhunu yhdestäkään "palstapervosta", enkä tulekaan, en ainakaan tämän asian kohdalla. Perverssiot on mulle pikkasen isompia juttuja kun se että joku tahtoo jonkun ikäsen naisen. Lapsi olis sitten ihan täysin eri juttu, sitten voidaan ruveta puhumaan niistä pervoista.

"Ei kai vaan siksi, että sinä olet vanha?"

Vanha ja vanha ... jos toi ^^ on sun ikäs, niin mä olen sua nuorempi.

"Kuka ja missä on väittänyt kaikkien ajattelevan samoin?"

Kuinka monta tän palstan sisästä linkkiä haluat tähän, joissa sanotaan että miehet yleistäen tahtovat asioita x, y ja z. Pistänkö linkaten ihan sun omia tekstejäs, vai kykenetkö löytään ite?

• mies32
        nainen vain kirjoitti:

Mitähän sä nyt yrität tässä oikeen vääntämällä vääntää?

"Niin eli rumempaakin ajattelivat. Mutta silti minun heittämäni syrjintä oli liikaa."

Koska mä olen sanonu sanaakaan sun heittämääs "syrjintää" kohtaan? Kato kun mulle on edelleen ihan se ja sama kuka valkkaa kenet ja mistä syystä. Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, ei sille mitään mahda ja miksi pitäis mahtaa? Ei mullekaan ihan kuka vaan kelpaa ... lähes, muttei ihan ;)

"Miksi et pysty puhumaan aiheesta?"

Mistä aiheesta? Käsittääkseni mä keskustelen tässä ihan koko ajan

"Eli miksi sinusta vanhempien naisten preferointi on ok ja ansaitsee kaiken kunnioituksen, mutta nuorien joku palstapervojen erikoisilmiö?"

Koskakohan olen väittänyt moista? Jos luet about mitä tahansa ketjua täällä, niin sä näet sen vallan mainiosti itekin, että mikä se "vallitseva" mielipide täällä on. Ja jos olet yksi ja sama ihminen tolla nikillä kirjotettujen viestien takana, niin sunkin mielipiteeskin on tullut erittäin selväksi. Mä en ole ikinä puhunu yhdestäkään "palstapervosta", enkä tulekaan, en ainakaan tämän asian kohdalla. Perverssiot on mulle pikkasen isompia juttuja kun se että joku tahtoo jonkun ikäsen naisen. Lapsi olis sitten ihan täysin eri juttu, sitten voidaan ruveta puhumaan niistä pervoista.

"Ei kai vaan siksi, että sinä olet vanha?"

Vanha ja vanha ... jos toi ^^ on sun ikäs, niin mä olen sua nuorempi.

"Kuka ja missä on väittänyt kaikkien ajattelevan samoin?"

Kuinka monta tän palstan sisästä linkkiä haluat tähän, joissa sanotaan että miehet yleistäen tahtovat asioita x, y ja z. Pistänkö linkaten ihan sun omia tekstejäs, vai kykenetkö löytään ite?

Nyt ei puhuta vallitsevasta mielipiteesta vaan sinun mielipiteestäsi. Sinä ihannoit miehiä, joilla vanhempia naisia ja halveksut nuoremmista pitäviä miehiä. Miten perustelet tämän itsellesi, että ikäero vain toiseen suuntaan on ok?

Ilmeisesti ikäsi on sinulle kuitenkin jo kova paikka.

• nainen vain
        mies32 kirjoitti:

Nyt ei puhuta vallitsevasta mielipiteesta vaan sinun mielipiteestäsi. Sinä ihannoit miehiä, joilla vanhempia naisia ja halveksut nuoremmista pitäviä miehiä. Miten perustelet tämän itsellesi, että ikäero vain toiseen suuntaan on ok?

ihannoin? ... perustele väittesi ... et sinä sinä pysty pistämään minun päähäni mielipiteitä joita siellä ei ole ... onnea vaan yritykselle ;)

En ole missään kohtaa sanonut, että kumpikaan olisi millään tavalla parempin. Jo se, että väität niin on varsin huvittavaa. Olen sanonut vain, että onneksi totuus ei löydy tämän palstan teksteistä (selitän vähän myöhemmin miksi sanon "onneksi"). Minä en ole vielä kertaakaan törmännyt oikeassa elämässä mieheen, joka pitäisi samalla intensiteetillä "meteliä" siitä, kuinka naisen tulee olla alle 25 vuotias. Tämä ei kuitenkaan johdu siitä, ettenkö tapaisi päivittäin ja tuntisi paljonkin miehiä ja siis niin, että miehet eivät pingota siksi, että satun olemaan paikalla. Usko tai älä ;)

Tuosta johtuen, voin täysin varmana asiastani sanoa että suurin osa miehistä ei ajattele kuten täällä voisi kuvitella. Se että osa miehistä ajattelee, että naisen tulee olla alle 25, ollakseen tippaakaan kiinnostava, ei toki tee näistä miehistä friikkejä tai pervoja. Jokainen saa tykätä mistä nyt sattuu tykkäämään. Se ei kuitenkaan muuta mihinkään sitä faktaa, että todellisessa maailmassa nämä miehet ovat vähemmistö. Tässä kyseisessä ympäristössä tietyt mielipiteet vain ovat korostuneet.

Millään noista asioista ei ole mitään tekemistä sen kanssa mikä olisi parempaa/huonompaa/hyväksyttävämpää/vähemmän hyväksyttävää. Etkä sinä pysty sitä niin vääntämään. Asia nyt vain on edelleen niin, että minulle on ihan se ja sama kuka tykkää ja mistä. Sori nyt vaan, jos se ei sovi sinun naiskuvaasi. Se ei kuitenkaan muuta minun elämääni ja mielipiteitäni mihinkään suuntaan. Lakkaa siis yrittämästä laittaa minun pikkiini puheita, asenteita ja mielipiteitä, joihin olet jossakin muualla elämässäsi törmännyt. Vaikka kaikki muut maailman naiset olisivat kohdelleet sinua kuinka kaltoin tahansa, niin se ei ole minun vikani, eikä liity minuun mitenkään. En minäkään yritä kaataa sinun niskaasi niitä miehisiä asenteita, joihin törmään joka päivä. Minä katsos pysty kyllä elämään niiden kanssa ja ottamaan ne huumorilla ... ainakin suurimman osan ajasta. Itseasiassa naisten kanssa huumori on monesti paljon kovemmalla koetuksella, mutta se ei kuulu tähän :D

Ai niin, sitten vielä se miksi sanoin "onneksi totuus ei löydy tämän palstan teksteistä". Sanoin noin, koska jos tätä palstaa lukisi totuutena, saisi erittäin lohduttoman kuvan miehistä ja siitä miten kapeakatseisesti miehet näkisivät naisen. Lohduttoman siitä syystä että se kuva olisi erittäin suvaitsematon, anteeksiantamaton, suorastaan julma ja brutaalin ulkonäkökeskeinen. Siinä mieskuvassa naisella ei olisi mitään paikkaa persoonana ja yksilönä. Itse olen todellakin onnellinen, että tämä ei ole todellisen elämän totuus, ehkä se tekee minusta friikin. Minä nyt kuitenkin satun olemaan suhteellisen suvaitsevainen ihmisten erilaisuuden suhteen ja katson että hyvin harva asia tekee ihmisestä huonon ihmisen. Enkä tee tässä eroa sukupuolten välillä. Minusta jokainen saa vapaasti olla sitä mitä on ja pitää siitä mistä pitää, niin kauan kun hän ei tietoisesti ja tarkoituksella vahingoita ja satuta muita. En ole tippaakaan uskonnollinen, mutta raamatussa on yksi hyvä motto "kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te samoin heille".

• 12+18
        mies32 kirjoitti:

Vallitseva mielipide=mies32n mielipide? XD

Koko elämä eri nuorikkoja ja seksiä, suhteesta toiseen, mutta kaiken rakkaudesta ja suhteista silti tietää XD. Ja asuu sinkut palstalla 24/7.

ei voi kun nauraa

• mies32
        nainen vain kirjoitti:

ihannoin? ... perustele väittesi ... et sinä sinä pysty pistämään minun päähäni mielipiteitä joita siellä ei ole ... onnea vaan yritykselle ;)

En ole missään kohtaa sanonut, että kumpikaan olisi millään tavalla parempin. Jo se, että väität niin on varsin huvittavaa. Olen sanonut vain, että onneksi totuus ei löydy tämän palstan teksteistä (selitän vähän myöhemmin miksi sanon "onneksi"). Minä en ole vielä kertaakaan törmännyt oikeassa elämässä mieheen, joka pitäisi samalla intensiteetillä "meteliä" siitä, kuinka naisen tulee olla alle 25 vuotias. Tämä ei kuitenkaan johdu siitä, ettenkö tapaisi päivittäin ja tuntisi paljonkin miehiä ja siis niin, että miehet eivät pingota siksi, että satun olemaan paikalla. Usko tai älä ;)

Tuosta johtuen, voin täysin varmana asiastani sanoa että suurin osa miehistä ei ajattele kuten täällä voisi kuvitella. Se että osa miehistä ajattelee, että naisen tulee olla alle 25, ollakseen tippaakaan kiinnostava, ei toki tee näistä miehistä friikkejä tai pervoja. Jokainen saa tykätä mistä nyt sattuu tykkäämään. Se ei kuitenkaan muuta mihinkään sitä faktaa, että todellisessa maailmassa nämä miehet ovat vähemmistö. Tässä kyseisessä ympäristössä tietyt mielipiteet vain ovat korostuneet.

Millään noista asioista ei ole mitään tekemistä sen kanssa mikä olisi parempaa/huonompaa/hyväksyttävämpää/vähemmän hyväksyttävää. Etkä sinä pysty sitä niin vääntämään. Asia nyt vain on edelleen niin, että minulle on ihan se ja sama kuka tykkää ja mistä. Sori nyt vaan, jos se ei sovi sinun naiskuvaasi. Se ei kuitenkaan muuta minun elämääni ja mielipiteitäni mihinkään suuntaan. Lakkaa siis yrittämästä laittaa minun pikkiini puheita, asenteita ja mielipiteitä, joihin olet jossakin muualla elämässäsi törmännyt. Vaikka kaikki muut maailman naiset olisivat kohdelleet sinua kuinka kaltoin tahansa, niin se ei ole minun vikani, eikä liity minuun mitenkään. En minäkään yritä kaataa sinun niskaasi niitä miehisiä asenteita, joihin törmään joka päivä. Minä katsos pysty kyllä elämään niiden kanssa ja ottamaan ne huumorilla ... ainakin suurimman osan ajasta. Itseasiassa naisten kanssa huumori on monesti paljon kovemmalla koetuksella, mutta se ei kuulu tähän :D

Ai niin, sitten vielä se miksi sanoin "onneksi totuus ei löydy tämän palstan teksteistä". Sanoin noin, koska jos tätä palstaa lukisi totuutena, saisi erittäin lohduttoman kuvan miehistä ja siitä miten kapeakatseisesti miehet näkisivät naisen. Lohduttoman siitä syystä että se kuva olisi erittäin suvaitsematon, anteeksiantamaton, suorastaan julma ja brutaalin ulkonäkökeskeinen. Siinä mieskuvassa naisella ei olisi mitään paikkaa persoonana ja yksilönä. Itse olen todellakin onnellinen, että tämä ei ole todellisen elämän totuus, ehkä se tekee minusta friikin. Minä nyt kuitenkin satun olemaan suhteellisen suvaitsevainen ihmisten erilaisuuden suhteen ja katson että hyvin harva asia tekee ihmisestä huonon ihmisen. Enkä tee tässä eroa sukupuolten välillä. Minusta jokainen saa vapaasti olla sitä mitä on ja pitää siitä mistä pitää, niin kauan kun hän ei tietoisesti ja tarkoituksella vahingoita ja satuta muita. En ole tippaakaan uskonnollinen, mutta raamatussa on yksi hyvä motto "kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te samoin heille".

Kuka nyt taas on sanonutkaan, että naisen tulisi olla alle 25 ollakseen tippaakaan kiinnostava? En ainakaan minä. Ja muiden puolesta en ala vänkäämään,

Eivät minua ole naiset kaltoin kohdelleet noin yleisesti ottaen. Ihmisiä naisetkin ovat, onhan heiltä tietysti monenlaista tölväisyä tullut, mutta niin on miehiltäkin.

Lohduton on myös tämän palstan kautta tuleva kuva naisista, mutta en minä sen mukaan naiskuvaani enää tässä iässä onneksi joudu muodostamaan.
        Myös käsityksesi tämän palstan miesten naiskuvasta on äärimmäisen kärjistetty, vain pahimmat palat valikoiden luotu. Todellisuudessa täälläkin valtaosa miehistä on herkkiä, aitoa oikeaa rakkautta hakevia ja arvostavia. Mutta jos heidän teksteistään valikoi pahimmat palat ja vielä painottaa kaikkein hulluimpien tekstejä, niin saa toki luotua viholliskuvia. Eikä tämän palstan naisistakaan välttämättä edes suurin osa ole kurppia, mutta pari aktiivista höyrypää-femakkoa täällä möyhöää.

• mies32
        12+18 kirjoitti:

Vallitseva mielipide=mies32n mielipide? XD

Koko elämä eri nuorikkoja ja seksiä, suhteesta toiseen, mutta kaiken rakkaudesta ja suhteista silti tietää XD. Ja asuu sinkut palstalla 24/7.

ei voi kun nauraa

Kun tähän ikään mennessä olen kuitenkin viettänyt noin 10 vuotta vakavissa suhteissa, niin ei tämä nyt ihan koko elo ole ollut irtosuhteita. Joskus ollut seksikin vähissä, niin sinkkuna kuin parisuhteissakin.

• nainen vain
        mies32 kirjoitti:

Kuka nyt taas on sanonutkaan, että naisen tulisi olla alle 25 ollakseen tippaakaan kiinnostava? En ainakaan minä. Ja muiden puolesta en ala vänkäämään,

Eivät minua ole naiset kaltoin kohdelleet noin yleisesti ottaen. Ihmisiä naisetkin ovat, onhan heiltä tietysti monenlaista tölväisyä tullut, mutta niin on miehiltäkin.

Lohduton on myös tämän palstan kautta tuleva kuva naisista, mutta en minä sen mukaan naiskuvaani enää tässä iässä onneksi joudu muodostamaan.
        Myös käsityksesi tämän palstan miesten naiskuvasta on äärimmäisen kärjistetty, vain pahimmat palat valikoiden luotu. Todellisuudessa täälläkin valtaosa miehistä on herkkiä, aitoa oikeaa rakkautta hakevia ja arvostavia. Mutta jos heidän teksteistään valikoi pahimmat palat ja vielä painottaa kaikkein hulluimpien tekstejä, niin saa toki luotua viholliskuvia. Eikä tämän palstan naisistakaan välttämättä edes suurin osa ole kurppia, mutta pari aktiivista höyrypää-femakkoa täällä möyhöää.

Tekisi mieleni nauraa, sille että vielä jaksat jatkaa. Jätän sen nyt kuitenkin kohteliaisuudesta tekemättä. Uskon, että itsekin tiedät vallan mainiosti yrittäneesi turhaan nostattaa myrskyä vesilasissa ja on aina kohteliaampaa jättää ihmiselle poistumistie vailla pelkoa kasvojen menettämisestä. Olen pahoillani, että valitsit täysin väärän naisen yrityksesi kohteeksi. Minusta kun et saa mannekiinia noille väitteillesi mistään "viholliskuvista". Minut on näet erittäin hyvin rokotettu kaikelle miesten demonisoinnille, jo lapsesta saakka. Niin kauan kun pystyn vielä muistamaan edes sen millainen oma isäni on aina ollut, en voisi hetkeäkään kuvitella kaikkia miehiä jonakin kasvottomana vihollismassana. :) :) :)

Enään en kuitenkaan aio vastata yhteenkään vailla kunnon argumentointia kirjoitettuun tekstiin, jonka ainoa perustelu on "sinä ajattelet näin, koska minä sanon sinun ajattelevan näin". Minulla on ikävä kyllä omat mielipiteeni, joita sinä et voi muiksi vääntää vaikka ehkä tahtoisit. Olen myös jo tuonut ne esille riittävän selkeästi, jotta jääräpäisemmänkin pitäisi ne tajuta. :)

• mies32
        nainen vain kirjoitti:

Tekisi mieleni nauraa, sille että vielä jaksat jatkaa. Jätän sen nyt kuitenkin kohteliaisuudesta tekemättä. Uskon, että itsekin tiedät vallan mainiosti yrittäneesi turhaan nostattaa myrskyä vesilasissa ja on aina kohteliaampaa jättää ihmiselle poistumistie vailla pelkoa kasvojen menettämisestä. Olen pahoillani, että valitsit täysin väärän naisen yrityksesi kohteeksi. Minusta kun et saa mannekiinia noille väitteillesi mistään "viholliskuvista". Minut on näet erittäin hyvin rokotettu kaikelle miesten demonisoinnille, jo lapsesta saakka. Niin kauan kun pystyn vielä muistamaan edes sen millainen oma isäni on aina ollut, en voisi hetkeäkään kuvitella kaikkia miehiä jonakin kasvottomana vihollismassana. :) :) :)

Enään en kuitenkaan aio vastata yhteenkään vailla kunnon argumentointia kirjoitettuun tekstiin, jonka ainoa perustelu on "sinä ajattelet näin, koska minä sanon sinun ajattelevan näin". Minulla on ikävä kyllä omat mielipiteeni, joita sinä et voi muiksi vääntää vaikka ehkä tahtoisit. Olen myös jo tuonut ne esille riittävän selkeästi, jotta jääräpäisemmänkin pitäisi ne tajuta. :)

Minunkin tekisi mieleni nauraa sinun suunnattomalle typeryydelle ja kyvyttömyydellesi pysyä mukana keskustelussa. Mutta kunnioituksesta sinua kohtaan en tee niin.

En minä tietentahtoen yritä useinkaan myrskyjä nostatella. Sen sijaan joskus saatan tehdä rohkeita arvauksia anonyymin-multinikin tarkoitusperistä.

Jos katsotaan viimeistä viestiäni, jonka jaksamista sinä siis ihmettelet, niin siinähän olennaisin erimielisyytemme koski kuvaasi palstan miehistä. Olen kai sitten ymmärtänyt jotain väärin, kun minun mielestäni tämä on selvästi palstan miehiä demonisoivaa tekstiä:

"Ai niin, sitten vielä se miksi sanoin "onneksi totuus ei löydy tämän palstan teksteistä". Sanoin noin, koska jos tätä palstaa lukisi totuutena, saisi erittäin lohduttoman kuvan miehistä ja siitä miten kapeakatseisesti miehet näkisivät naisen. Lohduttoman siitä syystä että se kuva olisi erittäin suvaitsematon, anteeksiantamaton, suorastaan julma ja brutaalin ulkonäkökeskeinen. Siinä mieskuvassa naisella ei olisi mitään paikkaa persoonana ja yksilönä."

Mitä minun siis olisi pitänyt sinun aikuismaiselle tasolle yltääkseni vastata tuohon? Jättää vastaamatta eli antaa hiljainen hyväksyntäni? Taputtaa käsiä? Sillä näköjään jos vastustan tuota näkemystä ja puolustan palstan miehiä, on se riidanhaluista myrkynnostattelua.

Entäs nuo miehet, joiden mielestä naisen tulee olla alle 25v? Missä niitä nyt siis on ollut? Miksi heität tuollaisia syytöksiä ilman argumentointia? Ja sitten kehtaat vaatia argumentointia vastapuoleltasi?

Muutenkin tämä "myrskynnostatukseni" on tapahtunut alkuun hyvin lyhyillä kommenteilla koskien kirjoituksesi tyyliä, josta hyvin helposti sai kuvan, että ikäero toiseen suuntaan on hyväksyttävämpää kuin toiseen. Tämän olen jo aiemmin argumentoinut ja siihen liittyivät mm. valitsemasi alatyylin sanat. Kovasti olet toki kiemurrellut irti tuosta ja selitellyt sanomisiasi, joten hyväksyttäköön siltä osin. Sittemmin olet vaan jumittunut jo uusiin käänteisiin keskustelussa. Tuollaista kai se on heikon itsetunnon kanssa.

• kysyy...
        mies32 kirjoitti:

Minunkin tekisi mieleni nauraa sinun suunnattomalle typeryydelle ja kyvyttömyydellesi pysyä mukana keskustelussa. Mutta kunnioituksesta sinua kohtaan en tee niin.

En minä tietentahtoen yritä useinkaan myrskyjä nostatella. Sen sijaan joskus saatan tehdä rohkeita arvauksia anonyymin-multinikin tarkoitusperistä.

Jos katsotaan viimeistä viestiäni, jonka jaksamista sinä siis ihmettelet, niin siinähän olennaisin erimielisyytemme koski kuvaasi palstan miehistä. Olen kai sitten ymmärtänyt jotain väärin, kun minun mielestäni tämä on selvästi palstan miehiä demonisoivaa tekstiä:

"Ai niin, sitten vielä se miksi sanoin "onneksi totuus ei löydy tämän palstan teksteistä". Sanoin noin, koska jos tätä palstaa lukisi totuutena, saisi erittäin lohduttoman kuvan miehistä ja siitä miten kapeakatseisesti miehet näkisivät naisen. Lohduttoman siitä syystä että se kuva olisi erittäin suvaitsematon, anteeksiantamaton, suorastaan julma ja brutaalin ulkonäkökeskeinen. Siinä mieskuvassa naisella ei olisi mitään paikkaa persoonana ja yksilönä."

Mitä minun siis olisi pitänyt sinun aikuismaiselle tasolle yltääkseni vastata tuohon? Jättää vastaamatta eli antaa hiljainen hyväksyntäni? Taputtaa käsiä? Sillä näköjään jos vastustan tuota näkemystä ja puolustan palstan miehiä, on se riidanhaluista myrkynnostattelua.

Entäs nuo miehet, joiden mielestä naisen tulee olla alle 25v? Missä niitä nyt siis on ollut? Miksi heität tuollaisia syytöksiä ilman argumentointia? Ja sitten kehtaat vaatia argumentointia vastapuoleltasi?

Muutenkin tämä "myrskynnostatukseni" on tapahtunut alkuun hyvin lyhyillä kommenteilla koskien kirjoituksesi tyyliä, josta hyvin helposti sai kuvan, että ikäero toiseen suuntaan on hyväksyttävämpää kuin toiseen. Tämän olen jo aiemmin argumentoinut ja siihen liittyivät mm. valitsemasi alatyylin sanat. Kovasti olet toki kiemurrellut irti tuosta ja selitellyt sanomisiasi, joten hyväksyttäköön siltä osin. Sittemmin olet vaan jumittunut jo uusiin käänteisiin keskustelussa. Tuollaista kai se on heikon itsetunnon kanssa.

Millainen on kurppa tarkalleen sanoen? Entä mieskurppa?

• Onhan ne kovin kiinnostavia seksimielessä... Mutta enpä nyt tietenkään laske 30 vuotiaita vanhemmiksi naisiksi luonnollisesti, ku olen itte tämmönen setämies.

Muuta vikaa niissä vanhemmissa sitten ole, kuin se että tulevaisuutta ei yhdessä voi olla, joten vain seksiin.

• Ei nyt teeskennellä

Ei tosiaankaan ole kiinnostavampia, paitsi ehkä joidenkin harvojen vanhuusfetisistien mielestä. Jokainen täyspäinen mies omasta iästään riippumatta ajattelee näin, vaikka ei sitä ehkä ääneen tunnustakaan:

17v teiniherkku --> NUS NUS NUS!
      30 tantta --> YÖK YÖK YÖK!

• runkkausta

Tuota teiniä vain pannaan. Naisen pitää myös tehdä jotain jota nuori tyttö ei vielä osaa.

• mies32
        runkkausta kirjoitti:

Tuota teiniä vain pannaan. Naisen pitää myös tehdä jotain jota nuori tyttö ei vielä osaa.

Ai mitä? Pitäisiköhän minunkin kokeilla jotain puumaa, jotta pääsisin näistä kärryille?

• runkkausta
        mies32 kirjoitti:

Ai mitä? Pitäisiköhän minunkin kokeilla jotain puumaa, jotta pääsisin näistä kärryille?

Kolmekymppinen on puuma?
        Jos mies on viisikymppinen ja nainen kolmekymppinen niin nainen on silti puuma?

17v teini ei osaa rakastella vielä vaan mies vain panee häntä. Aikuinen nainen osaa vastata rakasteluun ja nauttii siitä itsekin. Monet miehet saa parhaan nautinnon huomatessaan että nainen nauttii.

• mies32
        runkkausta kirjoitti:

Kolmekymppinen on puuma?
        Jos mies on viisikymppinen ja nainen kolmekymppinen niin nainen on silti puuma?

17v teini ei osaa rakastella vielä vaan mies vain panee häntä. Aikuinen nainen osaa vastata rakasteluun ja nauttii siitä itsekin. Monet miehet saa parhaan nautinnon huomatessaan että nainen nauttii.

Enpä ole huomannut moista eroa naisissa iän mukaan. On tosiaan ne ikäneidot kyllä kokeilematta. En tosin osaa kuvitella, että miten nauttisivat sen enempää kuin nuoremmatkaan ovat nauttineet, kun kaikki kuvittelemani eleet, äännähdykset, kouristukset, vapinat, ynähdykset sun muut ovat irronneet teineistäkin.

Enkä oikein ymmärrä, että miksi tuon oppiminen olisikaan niin vaikeaa nuoremmallekaan? Eihän siinä lopulta muuta vaadita kuin tunteen mukaan elämistä. Jos ei ole jostain syystä tunnevammainen, niin kyllä se jo ensimmäisistä kerroista alkaen luonnistuu. Ehkä ihan eka kerta asia erikseen, kun jänskättää ja voi sattuakin.

• tiedettäjatunnetta
        mies32 kirjoitti:

Enpä ole huomannut moista eroa naisissa iän mukaan. On tosiaan ne ikäneidot kyllä kokeilematta. En tosin osaa kuvitella, että miten nauttisivat sen enempää kuin nuoremmatkaan ovat nauttineet, kun kaikki kuvittelemani eleet, äännähdykset, kouristukset, vapinat, ynähdykset sun muut ovat irronneet teineistäkin.

Enkä oikein ymmärrä, että miksi tuon oppiminen olisikaan niin vaikeaa nuoremmallekaan? Eihän siinä lopulta muuta vaadita kuin tunteen mukaan elämistä. Jos ei ole jostain syystä tunnevammainen, niin kyllä se jo ensimmäisistä kerroista alkaen luonnistuu. Ehkä ihan eka kerta asia erikseen, kun jänskättää ja voi sattuakin.

Nainen alkaa tutkimuksienkin mukaan parhaiten ymmärtää seksistä vasta 30vuotta täytettyään, toki aina yksilöllistä tämäkin. Emätinorgasmi koetaan usein ensimmäistä kertaa n. kolme-nelikymppisenä.Sen jälkeen klitorisorgasmit ovat vain alkulämmittelyä, alkuorkkuja, sitä isoa oota edeltäviä. Lasten saanti myös parantaa fyysisesti naisen seksuaalisuutta. Henkisesti ei aina, koska voi tulla ristiriitoja, ajanpuutetta ym. kumppanin kanssa. Mutta olettaen että nämä asiat paranevat ajan mittaan. Joku kaksikymppisenä vielä melko frigidi nainen voi olla jopa suorastaan nymfo nelikymppisenä.

• mies32
        tiedettäjatunnetta kirjoitti:

Nainen alkaa tutkimuksienkin mukaan parhaiten ymmärtää seksistä vasta 30vuotta täytettyään, toki aina yksilöllistä tämäkin. Emätinorgasmi koetaan usein ensimmäistä kertaa n. kolme-nelikymppisenä.Sen jälkeen klitorisorgasmit ovat vain alkulämmittelyä, alkuorkkuja, sitä isoa oota edeltäviä. Lasten saanti myös parantaa fyysisesti naisen seksuaalisuutta. Henkisesti ei aina, koska voi tulla ristiriitoja, ajanpuutetta ym. kumppanin kanssa. Mutta olettaen että nämä asiat paranevat ajan mittaan. Joku kaksikymppisenä vielä melko frigidi nainen voi olla jopa suorastaan nymfo nelikymppisenä.

No minkä minä sille teen jos sinä et ole orgasmeja saanut / osannut aiheuttaa nuoremmille?
        Onnea kuitenkin jatkoon, kyllä se siitä kun oikein paneudut panemisen saloihin.

Frigidien kanssa nyt tuskin yhteen päätyisinkään, kun luonnollisesti jo suhteen alku perustuu hyvin vahvasti seksuaaliselle vetovoimalle.

• Nainen37v.
        tiedettäjatunnetta kirjoitti:

Samaa hoki minulle eräs mies, kun olin 25v. että odotas kun olet yli 30, niin taivas aukeaa, usko pois. En uskonut, mutta totta se oli! :D Oman miehen kanssa seksi alkoi ihan eri tavoin maistua päälle kolmikymppisenä ja koko ajan paranee. Ilman että mies tekee mitään eri lailla edes. Yhtäkkiä vain taivas aukeni. Lapsen synnytyksen jälkeen, ehkä vuosi eteenpäin alkoi yhtäkkiä ilotulitus. Mieskin tykkää, on innoissaan, kun olen yhtäkkiä ihan nymfomaani. Orkkuja tulee paljon ja hirveän voimakkaita ja kuulemma ne tuntuvat miehestäkin paremmalta (en kehtaa mennä yksityiskohtiin). Joten kyllä täytyy olla perää ja kun olen kuullut nyt muiltakin samanikäisiltä samaa. En enää pingota, rentouskin vaikuttaa. Ja olen sinut kroppani kanssa.

• luonnonvoimaaa
        mies32 kirjoitti:

Puumat ei enää ynähtele ja vapise, vaan mouruaa ja huutaa saadessaan.

• Mies32
        Nainen37v. kirjoitti:

Samaa hoki minulle eräs mies, kun olin 25v. että odotas kun olet yli 30, niin taivas aukeaa, usko pois. En uskonut, mutta totta se oli! :D Oman miehen kanssa seksi alkoi ihan eri tavoin maistua päälle kolmikymppisenä ja koko ajan paranee. Ilman että mies tekee mitään eri lailla edes. Yhtäkkiä vain taivas aukeni. Lapsen synnytyksen jälkeen, ehkä vuosi eteenpäin alkoi yhtäkkiä ilotulitus. Mieskin tykkää, on innoissaan, kun olen yhtäkkiä ihan nymfomaani. Orkkuja tulee paljon ja hirveän voimakkaita ja kuulemma ne tuntuvat miehestäkin paremmalta (en kehtaa mennä yksityiskohtiin). Joten kyllä täytyy olla perää ja kun olen kuullut nyt muiltakin samanikäisiltä samaa. En enää pingota, rentouskin vaikuttaa. Ja olen sinut kroppani kanssa.

Varmaan noin sinulla, mutta usko pois, sen rentouden voi löytää nuorempanakin.

• Nainen37v.
        Mies32 kirjoitti:

Varmaan noin sinulla, mutta usko pois, sen rentouden voi löytää nuorempanakin.

Rentous on vain yksi tekijä, kyllä siellä "jossain" tapahtui fyysisesti jotakin, etenkin lapsen jälkeen, mutta jo aikaisemmin.

• nainen vain
        Nainen37v. kirjoitti:

Rentous on vain yksi tekijä, kyllä siellä "jossain" tapahtui fyysisesti jotakin, etenkin lapsen jälkeen, mutta jo aikaisemmin.

Sehän on ihan tieteellinen tosiasia, että naisen seksuaalinen huippu on vasta 35 ja 45 ikävuoden välissä. Että sitä kauhulla odotellessa xD

Niin ja väittäväthän ne jotkus, että miehen huippu menee siinä 'bout 20 ja 30 välissä. Tätä en kuitenkaan vielä suostu allekirjoittamaan. Toivon ettei koskaan tarvikaan. ;)

• ......
        mies32 kirjoitti:

Luulen että suurin osa noista naisten äännähdyksistä, kouristuksista ja vapinoista kanssasi "mies32" ovat olleet feikkiä. :D Nainen on tosi taitava tarvittaessa teeskentelemään orgasmia. Nuoret naiset erikoisesti teeskentelevät kun eivät muuta vielä osaa.
        Nettiporno laittaa ainakin nuorille naisille paineita ja taidot on vielä hukassa.

• mies32
        ...... kirjoitti:

Luulen että suurin osa noista naisten äännähdyksistä, kouristuksista ja vapinoista kanssasi "mies32" ovat olleet feikkiä. :D Nainen on tosi taitava tarvittaessa teeskentelemään orgasmia. Nuoret naiset erikoisesti teeskentelevät kun eivät muuta vielä osaa.
        Nettiporno laittaa ainakin nuorille naisille paineita ja taidot on vielä hukassa.

Niin aina. Ihmettelen lähinnä sitä, että tuo viesti tuli vasta toisena vastauksena viestiini.

• yksiöllistä tietty
        mies32 kirjoitti:

Aito orkku usein lähes äänetön, pelkkä raskaampi hengitys ja muutama syvä huokaus. Ääntely vie energiaa sekä keskittymistä ja orkku heikompi. Miesten mieliksi äännellään, kuten pokesta on opittu. Miehet niin helposti huijattavissa lantionpojalihaksilla.

Ohjenuorana: mitä kovempi parku, sen heikompi orkku ;)

• 20+7
        luonnonvoimaaa kirjoitti:

Puumat ei enää ynähtele ja vapise, vaan mouruaa ja huutaa saadessaan.

Ja siitäkös nuori mies kiihottuu vain lisää. ;)

• mies32
        yksiöllistä tietty kirjoitti:

Aito orkku usein lähes äänetön, pelkkä raskaampi hengitys ja muutama syvä huokaus. Ääntely vie energiaa sekä keskittymistä ja orkku heikompi. Miesten mieliksi äännellään, kuten pokesta on opittu. Miehet niin helposti huijattavissa lantionpojalihaksilla.

Ohjenuorana: mitä kovempi parku, sen heikompi orkku ;)

Ääntely tapahtuukin pääosin jo ennen orkkua.

Monenko naisen orkuista sinulla muuten on kokemusta?

Minun "mielikseni ääntelevät" ovat sitten erehtyneet, kun olen muutaman kerran ollut vittuuntunut ääntelyynsä, kun jossain ohuen seinän takana ollut "yleisöä". Olen yrittänyt joskus kesken kaiken sanoakin, että nyt se naama umpeen.

Enkä minä, eivätkä naiseni ole pokesta mitään oppineet. Yritä nyt ymmärtää, etteivät kaikki ole yhtälaisia pornofiilejä kuin sinä.

• ed.
        mies32 kirjoitti:

Minun "mielikseni ääntelevät" ovat sitten erehtyneet, kun olen muutaman kerran ollut vittuuntunut ääntelyynsä, kun jossain ohuen seinän takana ollut "yleisöä". Olen yrittänyt joskus kesken kaiken sanoakin, että nyt se naama umpeen.

Enkä minä, eivätkä naiseni ole pokesta mitään oppineet. Yritä nyt ymmärtää, etteivät kaikki ole yhtälaisia pornofiilejä kuin sinä.

herkkää :)
        koeta nyt kerrankin kestää toisenkin näkökulma asioihin omasi lisäksi.
        Olen bi-seksuaali, joten kyllä, tiedän paljon naisten nautinnosta. Oikeassa naisen nautinnossa ei ole yhtään miehistä pornoa mukana.

• mies32
        ed. kirjoitti:

Olen bi-seksuaali, joten kyllä, tiedän paljon naisten nautinnosta. Oikeassa naisen nautinnossa ei ole yhtään miehistä pornoa mukana.

Kerrohan tuo sitten kaikille heteronaisillekin, niin ehkä tajuavat lopettaa vonkaamiseni ja sen ikuisen orkkufeikkaamisensa.

• mies32
        ed. kirjoitti:

Näkökulman osalta: siis jos jonkun näkökulma on se, että minun naiseni ovat aina näytelleet orkkunsa, niin minun pitäisi vaan todeta, että "no joo, niinhän se taitaa olla"? Niin kai sitten, kun anonyymi multinikki-bissefemakko niin kertoi netissä.

En minä sitä vastaan väitä millaisia sinun orkkusi ovat olleet. Mistäpä minä niistä tietäisin. Tai haluaisinkaan tietää?

• ed.
        mies32 kirjoitti:

Kerrohan tuo sitten kaikille heteronaisillekin, niin ehkä tajuavat lopettaa vonkaamiseni ja sen ikuisen orkkufeikkaamisensa.

Jotkut nyt vain valitsee sen miellyttämisen tien, ei kuulu minulle (paitsi silloin kun minulle aletaan haukkua surkeita ja tyhmiä miesystäviä jotka eivät osaa naida, silloin sanon että lopeta feikkaaminen johon vastaus on että nylkytys loppuu silloin nopeammin :D elämä on valintoja, itse en feikkaa enkä hauku kumppania muille )

• ed.
        mies32 kirjoitti:

Näkökulman osalta: siis jos jonkun näkökulma on se, että minun naiseni ovat aina näytelleet orkkunsa, niin minun pitäisi vaan todeta, että "no joo, niinhän se taitaa olla"? Niin kai sitten, kun anonyymi multinikki-bissefemakko niin kertoi netissä.

En minä sitä vastaan väitä millaisia sinun orkkusi ovat olleet. Mistäpä minä niistä tietäisin. Tai haluaisinkaan tietää?

Multinikki? Nojoo, voin ollakin, mutten ole tässä ketjussa kirjoitellut muilla nimimerkeillä.
        Bissefemakko? :D No äläpä nyt itke vaikka olenkin parempi nuolemaan pildeä kuin sinä ;D
        Joo ei pelkoa, en ole kiinnostunut itsekeskeisistä äijistä enkä pinnallisista bodareista, olen ennemmin naisellisten ja herkkien naisten kanssa ;)

*nainen tietää oikeasta nautinnosta vasta rakasteltuaan toisen naisen kanssa* (joku viisas kirjoitti näin joskus, tottahan se oli joka sana)

• ......
        mies32 kirjoitti:

On siellä varmaan aitoja orgasmejakin. On myös niitä näyteltyjä.
        Ei kai kukaan ole sanonutkaan että naisesi ovat aina aina näytelleet orkkunsa.

• huhhuh..
        mies32 kirjoitti:

.."vittuuntunut ääntelyynsä, kun jossain ohuen seinän takana ollut "yleisöä". Olen yrittänyt joskus kesken kaiken sanoakin, että nyt se naama umpeen."

Kuulostat painajaismaiselta seksikumppanilta. Mistä niitä naisia olet sänkyysi saanutkin.

• ed.
        ...... kirjoitti:

On siellä varmaan aitoja orgasmejakin. On myös niitä näyteltyjä.

Juu ei sanonut, mutta mr. täydellinen on vaan niin herkkänahkainen ja ottaa itseensä niin helposti.

• ed.
        huhhuh.. kirjoitti:

.."vittuuntunut ääntelyynsä, kun jossain ohuen seinän takana ollut "yleisöä". Olen yrittänyt joskus kesken kaiken sanoakin, että nyt se naama umpeen."

Kuulostat painajaismaiselta seksikumppanilta. Mistä niitä naisia olet sänkyysi saanutkin.

Samaa mieltä :D karmea tapaus

Kyllähän niitä miellyttämishaluisia trendibimboja aina löytyy, ikävä kyllä.

• nainen vain
        ...... kirjoitti:

Luulisi jokaisen miehen jo pikkuhiljaa alkavan osata myöntää, että koskaan he eivät voi olla täysin varmoja mikä on ollut naisen puolelta totta ja mikä feikkiä. Naisella kun ei ole yhtään ainutta sellaista selkeää merkkiä, jota ei voisi teeskennellä. Eihän siinä mitään järkeä ole, silti uskomattoman moni nainen niin tekee.

mutta siis ... lähtökohtaisesti miehen nyt täytyy vaan luottaa siihen, että nainen ei teeskentele, eikä mahdollisesti kysyttäessä myöskään valehtele. Tämä lienee kuitenkin ihan hyvä oletus. Eli siis varma ei voi olla, mutta kai toista täytyy uskoa. Jotenkin kornia aina kun mies vänkäämällä vänkää, että hän on täysin varma jostakin tällaisesta. Ihan hyvin voi sanoa, että "varma en ole, mutta ei ole mitään syytä epäillä" ... ei sen pitäisi kenenkään miehuutta vähentää, sillä naisen tyhmyyttähän se on jos täytyy teeskennellä.

• ed.
        nainen vain kirjoitti:

Luulisi jokaisen miehen jo pikkuhiljaa alkavan osata myöntää, että koskaan he eivät voi olla täysin varmoja mikä on ollut naisen puolelta totta ja mikä feikkiä. Naisella kun ei ole yhtään ainutta sellaista selkeää merkkiä, jota ei voisi teeskennellä. Eihän siinä mitään järkeä ole, silti uskomattoman moni nainen niin tekee.

mutta siis ... lähtökohtaisesti miehen nyt täytyy vaan luottaa siihen, että nainen ei teeskentele, eikä mahdollisesti kysyttäessä myöskään valehtele. Tämä lienee kuitenkin ihan hyvä oletus. Eli siis varma ei voi olla, mutta kai toista täytyy uskoa. Jotenkin kornia aina kun mies vänkäämällä vänkää, että hän on täysin varma jostakin tällaisesta. Ihan hyvin voi sanoa, että "varma en ole, mutta ei ole mitään syytä epäillä" ... ei sen pitäisi kenenkään miehuutta vähentää, sillä naisen tyhmyyttähän se on jos täytyy teeskennellä.

Miehet, joiden elämä perustuu seksille, potenssille ja ulkonäkökeskeisyydelle ottavat tämänkaltaiset faktat raskaimmin.

• mies32
        ed. kirjoitti:

Jotkut nyt vain valitsee sen miellyttämisen tien, ei kuulu minulle (paitsi silloin kun minulle aletaan haukkua surkeita ja tyhmiä miesystäviä jotka eivät osaa naida, silloin sanon että lopeta feikkaaminen johon vastaus on että nylkytys loppuu silloin nopeammin :D elämä on valintoja, itse en feikkaa enkä hauku kumppania muille )

Mutta tiedät täysin tuntemattomien ihmisten feikkaavan. Kai siksi, kun ovat miehen kanssa..

Nyt kun tämä pätkii, niin samalla tuonne alas:
        Mitä sillä on siis väliä tämän keskustelun kannalta jos joku joskus on feikannut kanssani? Entä mitä jos ei olekaan? Miten mikään tässä ketjussa käsitelty siitä muuttuu?
        Ja tuosta, että naiset feikkaisivat, jotta loppuisi nopeammin: tarkoittaa siis, etteivät edes halua seksiä. No itselläni on tilanne se, että olen antanut seksialoitepakkeja yhtä paljon kuin niitä saanut naisilta. Tästä päätellen voisi kuvitella, että halut ovat olleet aika yhtäläiset, muutenhan en olisi koskaan joutunut pakkeja antamaan, vaan niinä iltoinen nainen olisi vain ollut tyytyväinen, kun ei joudu nylkytettäväksi. Vai ovatko naiset niin ovelia, että näyttelevät aloitteesta lähtien?

En minä itseeni mitään näistä ota, kun en ole täällä varsinaisesti omana itsenäni, eivätkä teidän horinanne muuta elämääni. Kunhan nyt vähän vedän mattoa alta naurettavilta väitteiltänne feikkaavista naisista.

• mies32
        huhhuh.. kirjoitti:

Siis sinuako ei lainkaan haittaa, että viereisessä huoneessa joku kuuntelee seksiääniäsi? No mikäs siinä, minua, kuten aika montaa muutakin vähän haittaa.

• mies32
        ed. kirjoitti:

Samaa mieltä :D karmea tapaus

Kyllähän niitä miellyttämishaluisia trendibimboja aina löytyy, ikävä kyllä.

Nämä "trendibimboni" luultavasti kepittäisivät älyllään ja henkisyydellään sinut ja kurppakaverisi 5-0 millä tahansa mittarilla. Toki myös ulkonäöllään.

• mies32
        nainen vain kirjoitti:

Eikä ole myöskään kurpalla mitään syytä epäillä minun sanojani.
        Kyllä minä hyvin tiedostan, että naiset voivat feikata.

Mutta aikalailla todennäköisempää nyt kuitenkin on, että minä tiedän seksiasiani katkeraa kurppaa paremmin.

Sitä, että jotkut naiset joskus feikkaavat en kiistä, mutta onhan tuo nyt äärimmäisen lapsellista, että aina kun kertoo naisen saaneen orkun, ensimmäinen (tai nyt toinen) vastaus on: se / ne näytteli!

Samalla tavalla voi kiistää melkein minkä tahansa muunkin. Jos joku on joskus sanonut sinua fiksuksi -> varmasti vain kohteliaisuutta. Jos olet saanut hyvät työtodistukset -> pelkkää kohteliaisuutta, kun työnantaja ei ole halunnut pahoittaa mieltäsi.. jne.. jne..

• ed.
        mies32 kirjoitti:

Eikä ole myöskään kurpalla mitään syytä epäillä minun sanojani.
        Kyllä minä hyvin tiedostan, että naiset voivat feikata.

Mutta aikalailla todennäköisempää nyt kuitenkin on, että minä tiedän seksiasiani katkeraa kurppaa paremmin.

Sitä, että jotkut naiset joskus feikkaavat en kiistä, mutta onhan tuo nyt äärimmäisen lapsellista, että aina kun kertoo naisen saaneen orkun, ensimmäinen (tai nyt toinen) vastaus on: se / ne näytteli!

Samalla tavalla voi kiistää melkein minkä tahansa muunkin. Jos joku on joskus sanonut sinua fiksuksi -> varmasti vain kohteliaisuutta. Jos olet saanut hyvät työtodistukset -> pelkkää kohteliaisuutta, kun työnantaja ei ole halunnut pahoittaa mieltäsi.. jne.. jne..

:D Kurppamoodi meni päälle :D

• nooinoinnäin
        mies32 kirjoitti:

Nämä "trendibimboni" luultavasti kepittäisivät älyllään ja henkisyydellään sinut ja kurppakaverisi 5-0 millä tahansa mittarilla. Toki myös ulkonäöllään.

Oletko tänään vähän liian innokas?? Henkisyys näkyy kaukaa. Mutta sitä voi myös peittää :), jos ei tarvita näyttää. Joskus on kiva olla vain hauska ja iloinen... Miksi pitää olla liian vakava :)

• huh huh..
        mies32 kirjoitti:

Siis sinuako ei lainkaan haittaa, että viereisessä huoneessa joku kuuntelee seksiääniäsi? No mikäs siinä, minua, kuten aika montaa muutakin vähän haittaa.

"Vittuuntunut "ja "naama umpeen"- tällaisia mietteitä miehellä rakastellessa. Sitä tarkoitin.

• naama ummessa
        huh huh.. kirjoitti:

"Vittuuntunut "ja "naama umpeen"- tällaisia mietteitä miehellä rakastellessa. Sitä tarkoitin.

Rakastelu ei kuulu tuon öyhön tai hänen henkevien daamiensa sanavarastoon, eikä kuvaa heidän välillään tapahtuvaa aktia millään tavalla.

• mies32
        huh huh.. kirjoitti:

En tiedä tajusitko, mutta kirjoitin nuo sanat tuossa puolisen tuntia sitten. Silloin en rakastellut, enkä edes nussinut.

• huh huh..
        mies32 kirjoitti:

En tiedä tajusitko, mutta kirjoitin nuo sanat tuossa puolisen tuntia sitten. Silloin en rakastellut, enkä edes nussinut.

Mutta olet rakastellessa miettinyt sanovasi naama umpeen ja ollut vittuuntunut naisen ääntelyyn, kertomasi mukaan.

• nainen vain
        ed. kirjoitti:

Miehet, joiden elämä perustuu seksille, potenssille ja ulkonäkökeskeisyydelle ottavat tämänkaltaiset faktat raskaimmin.

Voi olla. Tai ehkä en vain ymmärrä konfliktihakuisia persoonia noin ylipäänsä. Pyrin oikeassa elämässä välttämään heitä kuin ruttoa. Täysin turhaa negativista energiaa.

Helpoimmalla kun tosiaan pääsisi, jos vaan sanoisi että varma ei voi olla, mutta ei ole mitään syytä epäillä toisen/toisten esittäneen. Vääntöhän loppuisi siihen paikkaan, kun ei olisi mitään mistä kiistellä. Kuten sanottu, se kun ei kerro mitään miehen kyvyistä tai järjestäkään. Ainoastaa niistä naisista, jotka ehkä/kenties/mahdollisesti ovat esittäneet tai sitten eivät :D

• mies32
        nainen vain kirjoitti:

Voi olla. Tai ehkä en vain ymmärrä konfliktihakuisia persoonia noin ylipäänsä. Pyrin oikeassa elämässä välttämään heitä kuin ruttoa. Täysin turhaa negativista energiaa.

Helpoimmalla kun tosiaan pääsisi, jos vaan sanoisi että varma ei voi olla, mutta ei ole mitään syytä epäillä toisen/toisten esittäneen. Vääntöhän loppuisi siihen paikkaan, kun ei olisi mitään mistä kiistellä. Kuten sanottu, se kun ei kerro mitään miehen kyvyistä tai järjestäkään. Ainoastaa niistä naisista, jotka ehkä/kenties/mahdollisesti ovat esittäneet tai sitten eivät :D

Siis minä olen tälläkin kertaa se konfliktihakuinen, kun en ihan mukisematta niele maailman lapsellisinta väitettä: "ne feikkasivat"?
        Ja minun vastuullani on alkaa kaartelemaan, että varma en ole jne.. , mutta kurppa saa kyllä heittää ihan varmana tietona, että feikkaajia ne ovat olleet?

Että jos minä sanon, että sinä olet lähes varmasti tyhmä ja ruma, niin on sinun vastuullasi alkaa pehmentelemään, että "varmaksihan en tiedä ja voihan olla, että jonkun mielestä.." - jos et ala tuohon, niin sinä olet konfliktihakuinen?

En vastannut tähän aiemmin, kun en uskonut, että todellakn pidät minua konfliktihakuisena sen takia, että en ota kaikki lapsellisimpiakin syytöksiä mukisematta vastaan. Kun itselleni on aika selvää, että tältäkin osin konfliktin aloitti joku aivan muu.

Itse tuohon syytteeseenhän en varsinaisesti mitään vastannutkaan, sen verran lapsellinenhan se oli. Vain annoin pienen huomion siitä, että se "viimein" tuli, niinkuin aina asiaan kuuluu orgasmeista puhuttaessa.

• xD xD xD
        mies32 kirjoitti:

Siis minä olen tälläkin kertaa se konfliktihakuinen, kun en ihan mukisematta niele maailman lapsellisinta väitettä: "ne feikkasivat"?
        Ja minun vastuullani on alkaa kaartelemaan, että varma en ole jne.. , mutta kurppa saa kyllä heittää ihan varmana tietona, että feikkaajia ne ovat olleet?

Että jos minä sanon, että sinä olet lähes varmasti tyhmä ja ruma, niin on sinun vastuullasi alkaa pehmentelemään, että "varmaksihan en tiedä ja voihan olla, että jonkun mielestä.." - jos et ala tuohon, niin sinä olet konfliktihakuinen?

En vastannut tähän aiemmin, kun en uskonut, että todellakn pidät minua konfliktihakuisena sen takia, että en ota kaikki lapsellisimpiakin syytöksiä mukisematta vastaan. Kun itselleni on aika selvää, että tältäkin osin konfliktin aloitti joku aivan muu.

Itse tuohon syytteeseenhän en varsinaisesti mitään vastannutkaan, sen verran lapsellinenhan se oli. Vain annoin pienen huomion siitä, että se "viimein" tuli, niinkuin aina asiaan kuuluu orgasmeista puhuttaessa.

kuule ... sua on kenenkään paha pitää yhtään minään muuna kun konfliktihakusena dramaqueeninä ... argumentointi kykyä sulla ei ole sadasosaa siitä mitä sä kuvittelet, etkä sä osaa pitää yhtään mitään keskustelua sellasenä ettekö kävis toisen henkilöön ... maximissaan 18 kesänen pissis, joka osaa vaan kissa tappeluita. Usko pois, 99% ihmisistä täällä ajattelee just näin ... muka aikunen mies, kyllä varmasti xD

• mies32
        xD xD xD kirjoitti:

kuule ... sua on kenenkään paha pitää yhtään minään muuna kun konfliktihakusena dramaqueeninä ... argumentointi kykyä sulla ei ole sadasosaa siitä mitä sä kuvittelet, etkä sä osaa pitää yhtään mitään keskustelua sellasenä ettekö kävis toisen henkilöön ... maximissaan 18 kesänen pissis, joka osaa vaan kissa tappeluita. Usko pois, 99% ihmisistä täällä ajattelee just näin ... muka aikunen mies, kyllä varmasti xD

Jos sinun sijastasi argumentointiani arvostelisi joku argumentoinnista jotain käsittävä, jolla eivät tunteet, eikä riidanhalu sotke ajatusmaailmaa, niin voitaisiin päästä joihonkin ehkä itseänikin kehittäviin päätelmiin.

Mielenkiintoisia syytöksiä henkilöltä, joka sai muutamaan riviinsä mahtumaan ainakin neljä henkilökohtaisuutta.

• mikomko
        xD xD xD kirjoitti:

Mulla on yks salikaveri, treenattu kovakuntoinen 33-vuotias mies ja aivan järjetön dramaqueen ja omasta mielestään aina oikeassa jne. Jauhaa ja jankkaa sekä kiukuttelee, hermoja raastava tapaus, pahempi kuin yksikään tuntemani nainen. Että kyllä niitä miehissäkin on, mut melko varmasti vaan punttihemmoissa, jollakin se puuttuva järki sekä luonne täytyy paikata, vaikka sit lihaksilla.
        Kaverillakin naiset pörrää ympärillä ja vaihtuu tiuhaan kun jokainen gimma tietty tahtoo kokeilla ulkonäön vuoks mut kukaan ei kauaa sitä luonnetta kestä :D

• 9890 k

Jos kyse on pelkästä seksistä, niin aikuisten ihmisten kesken 10 v ikäero ei haittaa. Jos taas puhutaan esim. lasten hankinnasta, niin totta kai ikäerolla on merkitystä. Lapset kannattaa tehdä kohtuullisen nuorina, jotta omat sukusolut ovat priimakunnossa. Jos taas lapsia ei halua eikä välitä, että mitä muut ajattelevat, niin mikäpä siinä, jos isolla ikäerolla olevat aikuiset seurustelevatkin.

• mies32

Joo ja lapset kannattaa tehdä maaseudulla, jotteivat kaupungin saasteet vaikuta siittiöihin tai lasten terveyteen, pitää olla kaksi hyväpalkkaista vanhempaa, pitää olla terveet sukupuut kummillakin, pitää olla terveet elämäntavat kummillakin ja hyväkuntoisia, samoin isovanhemmilla, koulutus, pituus, älykkyys kunnossa jne..

Eli aika harvan niitä lapsia kannattaa loppupeleissä tehdä.

• mies25.

Nuorelle miehelle vanhempi nainen kelpaa vain panokumppaniksi. Jos mies on 24 ja nainen 35v niin siitä voi syntyä vain seksi suhde. Harvoin vanhempi nainen haluaa nuoren miehen omaksi loppu elämäksi.

• poikkeus vahvistaa..

Näinhän se on toisinkin päin. Nuori mies kelpaa vain panokumppaniksi vanhemmalle naiselle.
        Tiedän kyllä lähipiiristäni parin jossa mies on juuri tuon 24v ja nainen 39v. Ensimmäinen yhteinen lapsi tulossa ja muutenkin menee hyvin.

• 13+17

Entäpä jos mies on 25 ja nainen on yli nelikymppinen tai jopa yli viisikymppinen? Sama juttu?

• kiltti mies.

Sovitaan että jokainen saa panna ja seurustella sen ikäisiä naisia/miehiä kuin itse haluaa. Mua ei kiinnosta muiden suhteet ja minkä ikäisiä kumppaneita kukin tapailee.

• puuman metsästäjä

Eipäs riidellä täällä. Kirjoittelen just yhen mua 13 vuotta vanhemman naisen kanssa. Katsotaan mitä siitä tulee vai tuleeko mitään.

• Mies 89

Tällä palstalla näköjään "mies32:n" kertomat jutut on ainut oikea totuus johon kaikkien tulisi uskoa. Sellaisen kuvan minä olen saanut.

• mies32

No älä sitten koulukiusattu koulukiusaaja usko minua, vaan usko esimerkiksi tätä:

" jos tätä palstaa lukisi totuutena, saisi erittäin lohduttoman kuvan miehistä ja siitä miten kapeakatseisesti miehet näkisivät naisen. Lohduttoman siitä syystä että se kuva olisi erittäin suvaitsematon, anteeksiantamaton, suorastaan julma ja brutaalin ulkonäkökeskeinen. Siinä mieskuvassa naisella ei olisi mitään paikkaa persoonana ja yksilönä."

Että mieti sitten keskenäsi miksi sinä et pysty näkemään naista muuna kuin reikänä. Ei tarvitse enää ihmetellä, että olet neitsytpoika.

• Heemu hei
        mies32 kirjoitti:

No älä sitten koulukiusattu koulukiusaaja usko minua, vaan usko esimerkiksi tätä:

" jos tätä palstaa lukisi totuutena, saisi erittäin lohduttoman kuvan miehistä ja siitä miten kapeakatseisesti miehet näkisivät naisen. Lohduttoman siitä syystä että se kuva olisi erittäin suvaitsematon, anteeksiantamaton, suorastaan julma ja brutaalin ulkonäkökeskeinen. Siinä mieskuvassa naisella ei olisi mitään paikkaa persoonana ja yksilönä."

Että mieti sitten keskenäsi miksi sinä et pysty näkemään naista muuna kuin reikänä. Ei tarvitse enää ihmetellä, että olet neitsytpoika.

Teemu hei heemu, miks oot niin meemu?

• Ihana kuulla <3 :)

Nimimerkki "Mummo&MIES" kertoo että:

"Miehenä voin sanoa,että tämä minun liittoni on toiminut hienosti. Vaimoni on minua melkein 30v. vanhempi.

Seksi on aina sopinut, hän on ihana ihminen. Minun ei tarvi pelätä ,että jättää minut - mutta en mikään milloinkaan jätä häntä

rakastamme toisiamme,hänen aikuiset lapsensa ovat minut hyväksyneet ja nyt olen jopa isoisän "virassa" ,ihana tämä elämä.

Omat ikäiseni tytöt olivat niin lapselliisia! "

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2118
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1326
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      718
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      39
      509
    Aihe